Product was successfully added to your shopping cart.

general - یک سیم کارته

general

   

آیتم‌های 36 تا 53 از مجموع 53 تا

  1. ۱
  2. ۲
  1. اجاق گاز رومیزی جنرال فورس GENERAL FORCE GAS STOVE F37

    شرکت سازنده ی جنرال فورس نیز در زمنیه ی اجاق گازهای رومیزی فعالیت خود را به نمایش داده است که بهترین محصول اجاق گاز را با مدل های مختلف وارد بازار کرده است در نتیجه اجاق گاز صفحه ای مدل F37 شامل یکی از مدل های جنرال فورس می باشد. به علاوه این اجاق گاز توکار دارای یک اندازه ی متناسب و جمع و جور 90 سانتی متر است و با این اندازه ی جمع و جور شما به راحتی می توانید این اجاق گاز را بر روی انواع کابینت های ام دی اف نصب کنید. علاوه براین که اجاق گاز توکار اف 37 از یک اندازه ی متناسب برخوردار می باشد بلکه این اجاق گاز صفحه ای مجهز به 5 شعله ی با اندازه های مختلف است که شما به راحتی می توانید انواع قابلمه ها و ماهی تابه ها را بر روی آن قرار دهید تا غذای شما آماده شود و از خوردن غذاهای آماده شده به وسیله ی شعله های این گاز رومیزی جنرال فورس همراه با خانواده تان لذت ببرید. همچنین نوع شعله های اجاق گاز رومیزی F37 پلوپزوسط و با قدرت 4 کیلو وات می باشد و شما به کمک دکمه های روی صفحه ی این اجاق گاز توکار می توانید میزان درجه ی حرارت این شعله های را کم و زیاد کنید در نتیجه توان حرارتی شعله های این اجاق گاز رومیزی 2.8 کیلو وات است. یکی از ویژگی های اجاق گاز توکار F37 جنرال فورس می توان به یک ترموکوپل و فندک به صورت اتوماتیک   ORKLY اسپانیا اشاره کنیم.
    • دارای 5 شعله با اندازه های مختلف
    • نوع شعله ها پلوپزوسط و با قدرت 4 کیلو وات
    • توان حرارتی پلوپز 2.8 کیلو وات
    • مجهز به یک ترموکوپل و فندک اتوماتیک  ORKLYاسپانیا
    • نوع شبکه ی آن چدن
    • اندازه ی آن 90 سانتی متر
    ‎ناموجود
  2. هود هوایی کم صدا جنرال فورس GENERAL FORCE HOOD FH42

    شرکت سازنده ی جنرال فورس جدید ترین و پیشرفته ترین هود های هوایی آشپزخانه را به صورت لمسی در سال 2015 ارائه کرده است که هود هوایی FH42 یکی از جدید ترین و با امکانات منحصر به فرد هود های کمپانی جنرال فورس می باشد. علاوه بر این که این هود هوایی آشپزخانه به وسیله ی دکمه های لمسی کنترل می شود بلکه این هود هوایی لمسی به کمک یک ریموت کنترل به مسافت طولانی کنترل می شود. همچنین این هود هوایی دارای یک موتور قدرتمندی و کم سر و صدا می باشد و هود هوایی آشپزخانه ی اف اچ 42 از یک قدرت مکش عالی 800 متر مکعب برای کشیدن بوهای بد و حتی دودها استفاده می کند در نتیجه شما به راحتی و بدون بوهای بد و دود می توانید به آشپزی کردن انواع غذاهای مورد علاقه ادامه دهید. یکی از قابلیت های این هود لمسی می توان به تایمر و ساعت آن اشاره نمود که این قابلیت باعث می شود به صورت خودکار مکش این هود هوایی را خاموش کند. از آنجایی که هود هوایی آشپزخانه FH42 دارای یک نورپردازی با قدرت بالا می باشد و نورپردازی این هود هوایی از 3 لامپ و از نوع  LED ساخته شده است. این هود هوایی لمسی از دو فیلتر استیل برای جلوگیری از گرد و غبار و چربی و غیره به داخل آن استفاده می کند و شما می توانید این فیلتر های را به راحتی شستشو نمایید. علاوه بر این که هود هوایی FH42 جنرال فورس قادر به امکانات متعددی و ویژه می باشد بلکه انرژی بهره وری آن نیز بسیار کم است که انرژی بهره وری آن A++ است. از دیگر ویژگی های این هود هوایی آشپزخانه می توان به درب برقی و خودکار آن اشاره کنیم به طور کلی این درب برقی به کمک دکمه ی درب به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. همچنین این هود لمسی جنرال فورس از یک ظاهر شیک و مدرن و در حین حال بسیار جمع و جور برخوردار می باشد که متناسب به آشپزخانه های بزرگ و متوسط است.
    • دارای موتور کم سر و صدا و با قدرت مکش 800 متر مکعب
    • میزان انرژی بهره وری آن A++
    • دکمه های آن به صورت لمسی و قادر به ریموت کنترل
    • مجهز به تایمر و ساعت
    • دارای 3 لامپ از نوع LED
    • دو فیلتر از نوع استیل و قابل شستشو
    • درب آن به صورت برقی و اتوماتیک
    ‎ناموجود
  3. هود لمسی جنرال فورس GENERAL FORCE SUPER SILENT HOOD F41

    یکی از وسایل لازم و ضروری در هر آشپزخانه که کاربردهای زیادی دارد دستگاه تهویه هود می‌باشد. بو و چربی های معلق در هوا در هنگام آشپزی و پخت و پز توسط هود به بیرون رانده می شود. دستگاه تهویه هود اف 41 توسط شرکت سازنده جنرال جی فورس با کیفیت و کارایی بالا تولید شده است. کار کشیدن بو ، دود و گاز توسط موتور قدرتمند، با قدرت مکش 800 متر مکعب بر ساعت به صورت کامل انجام می‌گیرد. علاوه بر این چربی‌هایی که در هنگام پخت غذا تولید می‌شود و در هوا معلق است به وسیله ی فیلتر هود جذب می شود . با کمک هود F41 می‌توانید محیطی پاکیزه و بدون چربی و آلودگی را تجربه کنید و از آشپزی نهایت لذت را ببرید. طراحی این هود بسیار شیک و مدرن می‌باشد و متناسب با دکوراسیون آشپزخانه های مدرن انجام شده است. علاوه بر دکمه‌های لمسی با کمک ریموت کنترل نیز می‌توان از هود به راحتی استفاده کرد. شما می‌توانید بسته به شرایط هوای داخل آشپزخانه تعداد دور موتور را به دلخواه در یکی از پنج حالت موجود قرار دهید.

    هر چقدر تعداد دورها را زیاد کنید قدرت مکش موتور افزایش می یاد. چربی ها و بوهای ناخوشایند توسط 5 عدد فیلتر استیل به بیرون رانده می شوند. این فیلتر ها را به راحتی می توان از دستگاه تهویه جدا کرد و به شستشو داد. شرکت جی فورس برای دید بهتر در تاریکی و بالا بردن دقت در هنگام آشپزی هود F41 را به 3 عدد لامپ ال ای دی مجهز کرده است. این لامپ های ال ای دی با مصرف پایینی که دارند از روشنایی بالایی برخوردار می باشند و محیط اطراف را به صورت کامل روشن می کنند. از دیگر قابلیت‌های ‌ویژه این هود، تایمر ساعت می باشد که با کمک آن هود برای مدت زمان معینی روشن می شود و بعد از سپری شدن مدت زمان تعیین شده به صورت خودکار خاموش می گردد. همچنین با کمک ساعت، می توان به صورت واضح مدت زمان را در هنگام آشپزی از روی هود مشاهده کرد.
    • طراحی بسیار زیبا و منحصربفرد
    • دارای 5 فیلتر استیل قابل شستشو
    • ساخته شده از شیشه نشکن و استیل
    • موتور قدرتمند و کم صدا با قدرت مکش 800 متر مکعب بر ساعت
    • قابلیت تنظیم هود با کمک دکمه های لمسی و ریموت کنترل
    • دارای 3 عدد لامپ ال ای دی برای روشنایی محیط اطراف
    ‎ناموجود
  4. هود لمسی کم صدا جنرال فورس GENERAL FORCE HOOD F22

    بعضی موقع در هنگام آشپزی کردن ممکن بوهای بد و مختلف ایجاد شود و باعث اذیت خود آشپز شود برای جلوگیری از این بوهای نامطلوب می توانید از هود هوایی F22 با امکانات فوق العاده استفاده نمایید. به علاوه شرکت سازنده ی جنرال فورس دکمه های این هود هوایی آشپزخانه را به صورت لمسی طراحی کرده است و حتی این هود هوایی لمسی به شما اجازه می دهد از طریق یک کنترل ریموت می توانید از مسافت زیادی آن را کنترل نمایید. همچنین این هود های لمسی همانند سایر هود های لمسی جنرال فورس از یک ظاهر شیک و مدرن برخوردار می باشد در واقع این طراحی شیک و مدرن برای کاربرانی که مایل هستند دکوراسیون آشپزخانه ی خود را زیبا و مدرن سازند بسیار مناسب است. هود هوایی آشپزخانه ی لمسی F22 دارای یک موتور با قدرت عالی 800 متر مکعب می باشد و این قدرت مکش عالی در کمترین زمان تمام بوهای بد را به سمت بیرون خارج می کند. یکی از ویژگی های موتور این هود هوایی آشپزخانه این است قادر به یک سر و صدای کمی می باشد. فیلتر هود هوایی آشپزخانه ی لمسی  اف 22 از نوع آلومینیوم است و 3 لایه ی فیلتر این هود هوایی لمسی می توان به راحتی شستشو نمایید تا عملیات مربوطه را بهتر انجام دهد. همچنین این هود هوایی آشپزخانه ی لمسی جنرال فورس از دو لامپ LED برای نورپردازی محیط استفاده می کند تا شما از یک نور کافی در هنگام آشپزی کردن برخوردار باشید. از آنجایی اندازه ی هود هوایی لمسی F22 بسیار جمع و جور می باشد در نتیجه این هود هوایی برای آشپزخانه های متوسط و بزرگ متناسب است.
    • قدرت مکش آن 800 متر مکعب
    • میزان سطح سر و  صدای آن کم
    • 3 لایه ی فیلتر آلومینیوم قابل شستشو
    • دارای نورپردازی 2 لامپ از نوع LED
    • دکمه های آن به صورت لمسی و قادر به یک ریموت کنترل
    • اندازه ی آن 90 سانتی متر
    ‎ناموجود
  5. هود لمسی کم صدا جنرال فورس GENERAL FORCE LOW LEVEL NOISE HOOD F21

    هود جنرال جی فورس مدل F21 یکی دیگر از محصولات شرکت جنرال جیفورس می باشد که توانسته است در زمینه ی انواع هود ها با طراحی زیبا و فوق العاده شیک  در این زمینه به خوبی بدرخشد. خوشبختانه این  کمپانی  یکی از شرکت های بسیار معتبر می باشد. ما در این جا می خواهیم  این محصول خانگی را با قابلیت های متفاوتی که دارد به شما عزیزان و طرفداران لوازم خانگی معرفی  نماییم. هود لمسی اف 21 یکی از هودهایی می باشد که شما به راحتی می توانید با  آشپزی کردن انواع مواد غذایی که هر کدام بوی مختص به خود را دارند با استفاده از این هود حرفه ای  به راحتی انواع بوهای مواد غذایی که باعث آزار و اذیت خود و اطرافیان در منزل می شود. با استفاده از این هود 21 مشکل را برای همیشه حل نمایید. هود اف 21 جیفورس  یکی از قابلیت های این شرکت معتبر این است  که شما با استفاده از این قابلیت می توانید از این هود برای دکور آشپزخانه و دکوراسیون منزلتان از آن استفاده کنید و از رنگ و ظاهر آن برای  دکوراسیون بهتر این کالا برای منزل و آشپزخانه تان از آن استفاده کنید. این هود 21 یکی از قابلیت های بسیار مهم جالب آن دارای شیشه ی حرارتی نشکن می باشد که شما با  استفاده از این هود می توانید با خیال اسوده  ان را برای مدت بسیار طولانی از آن استفاده کنید و از داشتن آن با کیفیت بالا لذت ببرید.

     Super silent 21  دارای اندازه ی 9 سانتی متر می باشد. همچنین دارای  مکش 800 میلی متر مکعب است. یکی دیگر از قابلیت های این هود  دارای کلیدهای لمسی می باشد که شما با یک بار لمس ان می توانید به  راحتی از آن استفاده کنید و از داشتن ان با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید. همچنین تعداد دور این هود لمسی 5 دور می باشد که شما با استفاده از این دور می توانید با کیفیت بالا از قابلیت با 5 دور از آن استفاده کنیم. این هود لمس اف 21  مجهز به تایمر و ساعت سنسور گاز می باشد که شما با استفاده از این قابلیت می توانید میزان عملکرد تایمر آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید که در چه ساعتی شروع به کار کند و در چه ساعتی کار مکش را به اتمام برساند. یکی دیگر از ویژگی های ویژه ی  این هود لمسی  دارای درب برقی اتوماتیک و ریموت کنترل می باشد که شما با استفاده از این ریموت کنترل می توانید ان را در چارچوب خود قرار دهید.
    • دارای جنس  شیشه ی نشکن و حرارتی با کیفیت بسیار بالا
    • دارای مکش 800 میلی متر مکعب
    • مجهز به کلید لمسی
    • دارای تعداد 5 دور
    • مجهز به درب برقی اتوماتیک و ریموت کنترل
    • مجهز به تایمر  و ساعت سنسور گاز
    • دارای موتور  کم صدا  low noise level
    ‎ناموجود
  6. هود لمسی جنرال فورس مدل GENERAL FORCE HOOD FH45

    معمولا در هنگام آشپزی کردن بوی های نامطلوب و دود های که ایجاد می شود باعث اذیت سرآشپز می شود و برای از بین بردن این بوهای نامطلوب شما می توانید از هود آشپزی FH45 که ساخت شرکت سازنده ی جنرال فورس می باشد استفاده نمایید در واقع قدرت مکش آن 800 متر مکعب است. همچنین دکمه های این هود به صورت لمسی کنترل می شود که شما حتی به کمک ریموت کنترل می توانید از راه دور این هود لمسی آشپزخانه را کنترل نمایید. از آنجایی که هود لمسی اف اچ 45 دارای یک ظاهر شیک و مدرن می باشد که این هود لمسی از ترکیب رنگ های براق سیاه و نقره ای ساخته است به طور کلی این ظاهر شیک و مدرن برای دسته ی افرادی مناسب است که به دکوراسیون آشپزخانه ی بسیار اهمیت می دهند. علاوه بر این که این هود آشپزخانه ی جنرال فورس از یک طراحی شیک و جدید برخوردار می باشد بلکه این هود لمسی دارای دو اندازه ی جمع و جور می باشد که شما با این دو اندازه ی متناسب می توانید برای آشپزخانه ی متوسط یا بزرگ خود تهیه نمایید.

    یکی از ویژگی های هود لمسی آشپزخانه ی FH45 می توان به درب برقی خودکار آن اشاره کنیم که با زدن دادن دکمه ی درب، درب آن به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. همچنین میزان انرژی بهره وری این هود لمسی بسیار کم می باشد و حتی سطح سر و صدای موتور آن نیز کم است. از آنجایی که همه ی هود ها دارای تعدادی فیلتر های مختلف می باشد بلکه این هود لمسی آشپزی از 2 فیلتر با جنس استیل برای جلوگیری از مواد زاید مانند: گرد و غبار و چربی و غیره استفاده می کند که شما به راحتی می توانید این دو فیلتر را شستشو نمایید. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز هود لمسی آشپزخانه ی FH45 جنرال فورس این است که مجهز به یک تایمر و ساعت می باشد. همچنین این هود لمسی برای نورپردازی از 2 لامپ از نوع LED استفاده می کند.
    • درب آن به صورت اتوماتیک برقی
    • دارای موتور سر و صدای کم و قدرت مکش آن 800 متر مکعب
    • دکمه های آن به صورت لمسی و مجهز به ریموت کنترل
    • قادر به تایمر و ساعت
    • دارای 2 فیلتر از نوع استیل و قابل شستشو
    • 2 لامپ نورانی از نوع LED
    • انرژی بهره وری آن A++
    • دارای دو اندازه ی مختلف با قابلیت 90  و 60 سانتی متر
    ‎ناموجود
  7. هود لمسی جنرال فورس GENERAL FORCE HOOD FH43

    کمپانی جنرال فورس در زمنیه ی هود آشپزخانه بهترین محصول و با طراحی متفاوت و شیک تولید و روانه کرده است که هود آشپزخانه FH43 یکی از مدل های این کمپانی می باشد و دکمه های این هود آشپزخانه را به صورت لمسی کار می کنند. علاوه بر این که این هود لمسی به کمک دکمه ها کنترل می شود بلکه شما به راحتی می توانید به وسیله ی ریموت کنترل این هود لمسی آشپزخانه را از راه دور کنترل نمایید. یکی از ویژگی های شگفت انگیز طراحی هود لمسی اف اچ  43 این است که قادر به یک بخش دکور است در واقع این بخش دکور برای کاربرانی مناسب می باشد که می خواهند دکوراسیون آشپزخانه ی خود شک و مدرن سازند. همچنین این هود آشپزخانه از یک قدرت عالی 800 متر مکعب برای عملیات مکش خود استفاده می کند و موتور آن از یک سطح سر و صدای کمی برخوردار می باشد. علاوه بر این که هود لمسی آشپزخانه FH43 دارای یک موتور سر و صدای کمی است بلکه این هود آشپزخانه مجهز به یک انرژی بهره وری بسیار کم مصرف به نام A++ می باشد. بعضی از هود ها دارای تعدادی لامپ های با قدرت نور متفاوت است اما این هود لمسی آشپزخانه ی جنرال فوری مجهز به 4 لامپ و از نوع LED می باشد در نتیجه با این لامپ های متعدد شما در هنگام آشپزی کردن از یک نور کافی برخودار می باشید. یکی از ویژگی های هود لمسی اف اچ 43 می توان به تایمر و ساعت آن اشاره نمود که شما می توانید زمانی را برای انجام عملیات آن مشخص نمایید. همچنین این هود لمسی آشپزخانه جنرال فورس قادر به 3 فیلتر از جنس استیل می باشد در واقع این هود لمسی به کاربران خانگی خود اجازه می دهد به راحتی این فیلتر استیل را شستشو نمایند.
    • دکمه های آن به صورت لمسی و دارای یک ریموت کنترل
    • قادر به یک فضای دکور
    • دارای موتور کم سر و صدا و انرژی بهره وری آن A++
    • قدرت مکش آن 800 متر مکعب
    •  مجهز به تایمر و ساعت
    • دارای 3 فیلتر استیل و قابل شستشو
    • قادر به 4 لامپ و از نوع LED
    ‎ناموجود
  8. کولر گازی جنرال سرد و گرم 24هزار GENERAL AIR CONDITIONER 24000 BUT GNR-24GWN

    اسپلیت سرد و گرم جنرال شکار GNR-30GWN یکی از کولر گازی های سردوگرم می باشد که مجهز به دو پنل دو تکه دیواری می باشد، از لحاظ طراحی و کیفیت باید گفت یکی از بهترین مدل های شرکت جنرال می باشد هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ کیفیت  می باشد.از لحاظ طراحی این پنل دارای پنل با طرح لبخند می باشد، که شما در هنگام نگاه کردن به این کولر گازی سرد و گرم می توانید که زیبایی خاصی را به کولر گازی بخشیده است. کولر گازی 24هزار اس جی دبلیو جنرال مجهز به برنامه های مختلفی می بااشد. این کولر گازی  مجهز به حالت خواب و یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی می باشد. کولر گازیGNR-24SGW دارای قدرت خنک کننده ی بالایی می باشد.همچنین یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی می باشد. مجهز به کنترل از راه دور می باشد. شما با استفاده از این کنترل از راه دور می توانید  اسپلیت گازی خود را با کیفیت بالا  کنترل کنید..این اسپلیت 24 اس جی دبلیو مجهز به حالت توربو و حالت فن برای می باشد. با استفاده از این کولر گازی می توانید سرعت فن پنل را  با استفاده از نیازتان کم و زیاد کنید.
    • جنرال شکار دارای ظاهری زیبا
    • صفحه ی نمایشگر دیجیتالی با کیفیت فوق العاده
    • تایمر و حالت خواب
    • قابلیت تنظیم سرعت فن به سه حالت سرعت کم ، متوسط و زیاد
    • ظرفیت کلیفیت 24000BTU
    • اسپلیت دیواری تک پنل دو تکه
    • طراحی به سبک طرح لبخند
    • امکان گردش هوای اتوماتیک به 4 طرف
    • 18 مله گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختاری با پرداخت هزینه )
            رنگ
    ‎ناموجود
  9. کولر گازی جنرال سرد و گرم GENERAL AIR CONDITIONER 12000 BTU GNR-12GWN

    • دارای ظرفیت سرمایش 12000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 12500 BTU
    • دارای ویژگی TURBO و SPEED FAN
    • مجهز به حالت های خواب و تایمر
    • دارای ویژگی های SWING و AIR FLOW
    • نوع مبرد R22/840g
    • نوع کولر دیواری تک پنل دو تکه
    • 18 ماه گارنتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان(به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)
    ‎ناموجود
  10. کولر گازی جنرال سرد و گرم 18 هزار GENERAL AIR CONDITIONER GNR-18GWN

    • شناسه کالا : 2800000144982
    • گارانتی : ۱۸ ماهه آرین سرویس
    • دارای ظرفیت کلی 18000BTU
    • توانایی تولید هوای گرم و سرد
    • اسپلیت دیواری تک پنل دو تکه
    • طراحی به سبک طرح لبخند
    • امکان گردش هوای اتوماتیک به 4 طرف
    • دارای حالت خواب و تایمر
    • امکان تنظیم سرعت فن و حالت توربو
    • 18 ماه گارنتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان(به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)
    ‎ناموجود
  11. کولر گازی ایستاده 60هزار کم مصرف سرد و گرم جنرال CONDITIONERS COLUMN SPLIT GENEREL CO

    • نوع موتور روتاری سنگین
    • منطقه موثر بازدهی : 140متر مکعب
    • سطح سر و صدای موتور 64 دسی بل
    • نوع  کولر : ایستاده تک پنل
    • الگوهای خواب انسان
    • دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی
    • نوع قدرت الکتریکی تک فاز AC
    • نوع گاز مصرفی R22
    • امکان تنظیم سرعت فن
    • KFR-180AW-U
    ‎ناموجود
  12. کولرگازی ایستاده سرد و گرم جنرال GENERAL CONDITIONERS COLUMN SPLIT 48000

    • نوع گاز مصرفی R22
    • نوع موتور روتاری سنگین
    • نوع : اسپلیت ایستاده تک پانل
    • اندازه کمپرسورکولرگازی: کمپرسور بزرگ موتور سنگین
    • منطقه قابل پشتیبانی 120 متر مربع
    • کاهش تدریجی رطوبت
    • تهویه مطبوع خودکار
    • قابلیت کنترل از راه دور
    • تنظیم سرعت فن
    • کنترل جریان هوا
    • حالت خواب
    ‎ناموجود
  13. آبسرد کن دو منظوره سرد و گرم جنرال Hot and Cold Water Dispenser General Asia

    آبسرد کن و آبگرم کن چند کاره جنرال Hot and Cold Water Dispenser General Asia
    • کمپرسور با کیفیت بالا
    • دارای کلید ایمنی آب گرم
    • مجهز به جا لیوانی
    • دارای یخچال کوچک جهت استفاده میوه و بطری نوشیدنی
    • طراحی شیک و مناسب و جای کمی را اشغال می کند
    • کلید مجزا برای فعال کردن آب سرد و آب گرم
    ‎ناموجود
  14. کولرگازی اسپلیت سرد و گرم جنرالGENERAL 30000

    • کولرگازی
    • اسپلیت
    • سرد و گرم
    • جنرال
    • GENERAL 30000
    ‎ناموجود
  15. کولرگازی اسپلیت سرد و گرم جنرالGENERAL 24000 GNR-30GWN

    • کولرگازی
    • اسپلیت سرد و گرم
    • جنرال
    • GENERAL 24000 
    • GNR-30GWN
    ‎ناموجود
  16. کولرگازی ایستاده سرد و گرم جنرال GENERAL CONDITIONERS COLUMN SPLIT STANDING 38000

    • اندازه کمپرسور: بزرگ
    • نوع کمپرسور: روتاری سنگین
    • نوع : اسپلیت ایستاده تک پانل
    • کولر گازی: اسپلیت دو تکه
    • ظرفیت گرمایش و سرمایش:38000
    • تنظیم سرعت فن
    • تایمر روشن/خاموش
    • نوع گاز مصرفی R22
    •  سطح سر و صدا دسی بل/42
    ‎ناموجود
  17. کولرگازی اسپلیت سرد و گرم جنرالGENERAL 18000

    کولرگازی
    اسپلیت سردو گرم
    جنرال
    GENERAL
    18000
    ‎ناموجود
  18. کولرگازی اسپلیت سرد و گرم جنرالGENERAL 12000

    • کولرگازی
    • اسپلیت سرد و گرم
    • جنرال
    • GENERAL
    • 12000

    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 36 تا 53 از مجموع 53 تا

  1. ۱
  2. ۲