Product was successfully added to your shopping cart.

kenwood

kenwood

   

آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 315 تا

  1. مخلوط کن 550 وات کنوود Kenwood Blender BL745

    مخلوط کن ها در انواع مختلف و با توابع و ویژگی های متفاوت در بازار موجود می باشد، بنابراین انتخاب یک مخلوط کن مناسب در هنگام خرید نیز امری دشوار به نظر می رسد. هر یک از کاربران که قصد خرید مخلوط کن را دارند در هنگام خرید باید سهولت استفاده، ظرفیت بالا، قیمت مناسب، موتور قدرتمند، تمیز کردن آسان و بسیاری از موارد دیگر را در نظر بگیرند. مخلوط کن کنوود bl745 طوری طراحی شده است که بتواند پاسخ گوی تمامی نیاز های کاربران باشد و عملکرد عالی را برای دستیابی به بهترین نتایج ارائه دهد. این مخلوط کن دارای موتور با قدرت 550 وات و 5 عدد سرعت متغیر می باشد. از ان جایی که نوع مواد در سرعت تنظیم شده بر روی دستگاه تاثیر گذار است شما می توانید بسته به سفت و نرم بودن مواد غذایی سرعت مورد نیاز را تنظیم نمایید. همچنین این مخلوط کن به صورت کاملا مدرن طراحی شده است و با رنگ نقره ای متالیک پوشیده شده است. علاوه بر طراحی خاص مخلوط کن بی ال 745 شما می توانید به راحتی ان را نیز تنظیم نمایید. از دیگر ویژگی های مخلوط کن کنوود ظرف شیشه ای بزرگ با ظرفیت 1.5 لیتر می باشد. این ظرف قادر است حجم بیشتری از مواد مخلوط شده را در خود جا دهد تا شما بتوانید میزان نوشیدنی های میکس شده ی بیشتری را در یک بار روشن کردن دستگاه درست نمایید.
    • ظرف شیشه ای بزرگ با اندازه 1.5 لیتر
    • دارای 5 سرعت متغیر
    • توانایی خرد کردن یخ
    • تمیز کردن آسان
    • قدرت 550 وات
    • بدنه فلزی نقره ای
    ‎ناموجود
  2. سرخ کن 2100 وات کنوود KENWOOD Deep Fat Fryer SF600

    اگر قصد خرید سرخ کنی حرفه ای با طراحی زیبا هستید سرخ کن Sf600 می تواند انتخابی ایده ال برای شما باشد. این سرخ کن که ساخت کمپانی کنوود است از کیفیت ساخت عالی و مطلوبی برخوردار است به طوری که قادر به جواب گویی تمامی نیاز های شما است. شما می توانید از این دستگاه ایده آل برای سرخ کردن اقلام غذایی مختلف مانند مرغ سیب زمینی و غیره استفاده کنید و مانن فست فود ها مرغ های سوخاری خوشمزه و حرفه ای تولید نمایید. به علاوه این سرخ کن دارای 600 ظرفیت 1.5 کیلوگرم برای بارگذاری اقلام سرخ کردنی می باشد. یعنی شما می توانید میزان مواد غذایی بیشتری را در داخل این سرخ کن جا دهید و به طور همزمان سرخ نمایید بدون آن که این مواد غذایی به بدنه و یا به هم بچسبند. همچنین توان مصرفی آن نیز 2100 وات می باشد و عملکرد بهتری را برای شما فراهم می کند. شما قادر هستید با ویژگی کنترل درجه به راحتی درجه حرارت مناسب برای سرخ کردن اقلام غذایی خود را بین  140-190 سانتی گراد انتخاب نمایید و میزان ترد و گریل شدن آن را تنظیم نمایید. همچنین اس اف 600 مجهز به درب دارای پنجره شفاف همراه با فیلتر بو می باشد. به کمک روزنه شفاف بر روی این درب می توانید به راحتی مواد غذایی داخل را ببینید و بر سرخ شدن آ ها نظارت داشته باشید. فیلتر بو نیز برای جلوگیری از خروجی بوی تولید شده هنگام سرخ کدن کاربرد دارد.
    • دارای توان مصرفی 2100 وات
    • مجهز به فیلتر بو
    • اندازه 140-190 سانتی گراد
    • ظرفیت روغن 3.5 لیتر
    • تایمر 30 دقیقه
    ‎ناموجود
  3. بستنی ساز 1 لیتری کنوود kenwood Ice Cream Maker IM250

    • برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید
    • دارای ظرفیت 1 لیتری
    • کاسه نچسب و قابل شستشو
    • آماده کردن بستنی تنها در 25 تا 40 دقیقه
    • طراحی فشرده و با دوام
    ‎ناموجود
  4. کیک پز کنوود KENWOOD CAKE SAUCEPANS EV200

     کیک پز برقی ای وی 200 یکی دیگر از محصولات شرکت کنوود می باشد که شما با استفاده از این  محصول کنوود  200 ای وی می توانید انواع کیک های خوشمزه را با استفاده از این دستگاه آماده کنید و از آن برای درست کردن انواع خمیرهای نان تازه از این دستگاه برقی استفاده کنید . کیک پز EV200 یکی از دستگاه های فوق العاده زیبا و بسیار  جمع و جور می باشد که شما با استفاده  از این دستگاه می توانید برای زیباتر شدن آشپز خانه ی خود از این محصول  خانگی و کاملا استادارد استفاده کنید. دستگاه نان ساز جمع و جور کنوود با مدل نامبر ای وی  200 یکی از مناسبترین محصولاتی می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع نان های خوشمزه و کیک های شیرین با طعم های متفاوت  با آن آماده کنید  و ازآن برای مهمانهایتان از آن استفاده کنید. شما بدون نیاز به توستر و حتی فر و انواع  دستگاه های دیگر که برای  پختن انواع کیک ها طراحی و ساخته شده اند می توان از این دستگاه برقی با هزیبنه ی کم به راحتی این دستگاه را برای آشپزخانه تان تهیه کنید و از ان برای انواع کیک های خوش طعم و خوش رنگ استفاده کنید. شما با استفاده از این دستگاه برقی EV200 می توانید در مدت زمان بسیار کم شاهد پخته شدن کیک  دایره ای خود در این دستگاه باشید.
    • طراحی زیبا و بی نظیر
    • دارای میزان برق مصرفی 2000 وات
    • قابلیت پختن انواع کیک های خوشمزه  با طعم های متفاوت
    • ابعاد و وزنی مناسب
    • عملکرد گرم نگه داشتن
    • بدنه ای با رنگ مشکی براق
    ‎ناموجود
  5. توستر 34 لیتر کنوود KENWOOD OVEN OV351

    خرید یک فر برقی یا اجاق گاز می تواند یک خرید عالی برای هر آشپزخانه ای باشد . در قدیم دستگاه های گاز و فر به هم متصل شده بودند و این شاید کمی استفاده از ان ها را محدود می کرد اما امروزه هر کدام از این دستگاه ها به صورت جداگانه تولید و به فروش می رسند. دستگاه های فر برقی جزو دستگاه هایی هستند که کاربردهای زیادی دارند اما فضای نسبتا کمی اشغال می کنند . با این وجود داشتن یک فر برقی در آشپزخانه شما ضروری است . شما به احتمال زیاد تا بحال بسیاری از مواد غذایی را در داخل فر های برقی و مایکروفر تهیه و آماده کرده اید و تا حدی با طرز کار این دستگاه ها نیز آشنا هستید . فرهای برقی دستگاه هایی هستند که با استفاده از سنسورهای انتقال می توانند نیروی برق را به نیروی حرارتی تبدیل کنند و به این وسیله غذای داخل را پخته و آماده به شما تحویل بدهند . دستگاه های فر برقی در نکات کوچکی با هم تفاوت دارند که در این قسمت ما میخواهیم به معرفی فر برقی ov351 محصول کنوود بپردازیم . این دستگاه یک مینی فر با موتور توربو و فن آوری همرفت می باشد که اجازه می دهد تا بوی مواد غذایی کاملا جذب شود و در داخل هوا پخش نشود . ظرفیت کلی این فر برقی 34 لیتر است که با این فضا می تواند طیف وسیعی از مواد غذایی مانند ماهی ، گوشت ، مرغ ، شیرینی و انواع بیسکویت ها را در اختیار شما قرار دهد. شما به علاوه در این دستگاه می توانید مواد را نیز یخ زدایی کنید . ابعاد داخل فر به شما این امکان را می دهد تا غذاهایی مانند جوجه را کباب کنید و همچنین درب شفاف آن نیز امکان نظارت کامل بر مواد خوراکی و غذایی را برای شما فراهم می آورد . از امکانات فوق العاده این فر برقی همچنین می توان به تایمر 12 ساعته ان ،فن 1500 وات و همچنین کنترل درجه حرارت تا 280 درجه سانتی گراد را نام برد .
    • دارای قدرت انتقال حرارت 1500 وات
    • فر با قدرت 700 وات
    • امکان یخ زدایی و تفت دادن مواد غذایی
    • کوره همرفت برای پخت شیرینی و کیک ها
    • ظرفیت 34 لیتر
    • درب شفاف و بدنه فلزی
    ‎ناموجود
  6. دستگاه همزن برقی مواد غذایی کنوود KENWOOD ELECTRIC FOOD MIXER MACHINE KM615

    امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید لوازم و ابزار آلات خانگی فعالیت دارند و همه آن ها به نحوی برای ارتقاء کیفیت آشپزی در تلاش هستند. کمپانی کنوود یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در جهان است که محصولات با کیفیتی را برای کاربران ارائه می دهد. همزن برقی KM615 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که با قابلیت های هم زدن، ورز دادن و مخلوط کردن، تهیه انواع خمیر کیک ، شیرینی ، نان ، انواع نوشیدنی های سرد و معجون های خوشمزه برای کاربران فراهم می سازد. با اتصال یک سری از لوازم جانبی اختیاری به همزن برقی کی ام615 کنوود می توان از دستگاه همزن برقی به عنوان چرخ گوشت با دو صفحه ریز و درشت، مخلوط کن ، آب میوه گیر، آب مرکبات گیر ، آسیاب و پاستا ساز استفاده کرد و وظایف مختلفی را با آن ها انجام داد. 20 قطعه لوازم جانبی اضافی برای این محصول وجود دارد که در این بسته بندی گنجانده نشده است و شما باید در بازار به صورت جداگانه آن ها را خریداری کنید و از سایر قابلیت ها و امکانات ویژه دستگاه بهره ببرید. همراه با دستگاه میکسر برقی KM615 کنوود یک کاسه با ظرفیت 6.7 لیتر وجود دارد که مواد غذایی زیادی را می توان در آن جای داد. این کاسه با توجه به جنس فولادی و استیل در برابر هر گونه خط و خراش و رطوبت مقاومت است و با مواد غذایی واکنش نمی دهد. لوازم و اتصالات فلزی به همراه موتور قدرتمند همگی کمک می کند تا کیفیت و دوام محصول افزایش یابد و با قابلیت اطمینان بالا بتوان از دستگاه استفاده کرد. این همزن کاسه دار چند منظوره با قدرت موتور 800 وات عملکرد بی نظیری دارد و به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته طراحی شده است. سری های این همزن برقی در سه نوع بادکنی، خمیر زن قلاب دار و سریK  تولید شده اند که بسته به نوع و حجم مواد، می توان از هر کدام از آن ها استفاده کرد. برای کاسه درپوشی شفاف تولید شده است که مواد غذایی داخل کاسه بدون پاشیده شدن به بیرون ، به راحتی مخلوط شوند. از قابلیت های ویژه ی این دستگاه می توان به عملکرد پالس (ضربه ای) و قابلیت کنترل الکترونیکی سرعت متغیر اشاره کرد. کلید چرخانی که بر روی دستگاه وجود دارد این امکان را فراهم می سازد که بتوان سرعت دستگاه را کنترل کرد تا مواد غذایی با کیفیت بهتری آماده گردند.
    • دارای عملکرد پالس (ضربه ای) و قابلیت کنترل الکترونیکی با سرعت متغیر
    • دارای کاسه ای با ظرفیت 6.7 لیتر از جنس استیل
    • مجهز به درپوش شفاف برای جلوگیری از پاشیده شدن مواد درون کاسه به بیرون
    • دارای بدنه پلاستیکی سفید
    • مجهز به موتور قدرتمند با توان 800 وات
    • قابلیت اتصال به لوازم جانبی اختیاری برای استفاده از سایر قابلیت های دستگاه
    • قابلیت استفاده راحت و آسان
    • دارای سه سری همزن خمیر زن ، سری K و سری بادکنکی
    ‎ناموجود
  7. کاسه میکسر کنوود KENWOOD BOWL 34654

    کاسه هم زن کنوود با مدل 34654 ای، از جمله لوازم جانبی پر کاربرد در همزن به شمار می آید که می توانید آن را توسط دستگاه همزن کنوود مورد استفاده قرار داد و از کیفیت عالی که دارد برای ریختن انواع مایعات و مواد غذایی که می خواهید داخل آن مخلوط شود استفاده کنید. کاسه آشپزی کنوود 34654 یک محصول بسیار با کیفیت ساخته شده از مواد اولیه است که در هنگام هم زدن مواد هیچ گونه آسیبی به آن نخواهد رسید. این کاسه کنوود دارای پوشش فوق العاده براق با لایه ای جلا داده شده است که به شما امکان می دهد تا آن را پس از هر بار استفاده بدون نگرانی در داخل ماشین ظرفشویی قرار داده و به صورت ضد عفونی شده آن را برای استفاده های مداوم مورد استفاده قرار دهید. ظرفیت این کاسه برابر با 4.6 لیتر است و از حجم مناسبی برخوردار می باشد. این کاسه با وزن سبک و در ابعاد ویژه ای ساخته شده که به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید. کاسه میکسر KENWOOD 34654A را می توانید از ما با قیمت مناسبی سفارش داده و برای کارهایی نظیر هم زدن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی به کار ببرید.
     
    • کاسه میکسر با طراحی مقاوم و براق
    • با ظرفیت 4.6 لیتر
    • سبک و ایمن
    • بدنه استیل ضد زنگ
    ‎ناموجود
  8. سیستم پخش خودرو کنوود KENWOOD CAR AUDIO KDC-X400

    سیستم پخش هایی که توسط کمپانی کنوود ارائه می شوند ، از قابلیت ها و کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند ، به علاوه بنا به خواست هر فرد، سیستم پخش های خودرو نیز تنوع زیادی دارند. یکی از این سیستم های پخش کننده ی اتومبیل Kenwood مدل KDX-X400 می باشد که از قابلیت های فوق العاده با یک صدای شفاف و بی نظیر برخوردار است که زمینه ی سرگرمی شما را در موقع رانندگی فراهم می کند. همچنین با توجه به اینکه این پخش بسیار حرفه ای می باشد، به علاوه از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است و می تواند شما را تا سالیان طولانی از خرید مجدد پخش بی نیاز کند. این پخش کننده ی خودروی کنوود کی دی اکس-اکس 400 دارای یک پانل جدا شونده می باشد، همچنین دارای پورت USB و خروجی صدای AUX است ، با وجود این پورت ها اتصالات یو اس بی به پخش خودرو ممکن می باشد. این پخش جهت استفاده های حرفه ای برای اتومبیل های سواری طراحی شده است که برای تمامی خودروهای ایرانی مناسب می باشد. پخش کنوود KDX-X400 همچنین با قابلیت پخش CD طراحی شده است که می تواند کارایی فوق العاده ای با پخش انواع فرمت های صوتی داشته باشد. اگر می خواهید برای سیستم ماشین خود از یک پخش قوی و حرفه ای تهیه نمایید، به طوری که تمام موزیک های مورد علاقه ی شما را با کیفیت فوق العاده ای پخش کند بدون شک این سیستم پخش خودرو ، با طراحی شیک و زیبا و همچنین یک نمایشگر ال ای دی 2 خطی می تواند گزینه ای مناسب باشد.
     
    • مجهز به خروجی صدای AUX
    • صدای شفاف و فوق العاده
    • طراحی زیبا و نوین
    • مجهز به پورت USB
    • پشتیبانی از سیستم عامل های iPhone / iPod
    • قابلیت پذیرش دیسک سی دی
    ‎ناموجود
  9. دستگاه پخش ماشین کنوود KENWOOD CAR AUDIO KDCU259

    رانندگی بدون استفاده از لوازمی همچون انواع دستگاه های پخش ماشین بسیار سخت و طاقت فرسا به نظر خواهد رسید. در جوامع امروزی به ویژه جوانان وجود دستگاه هایی همانند پخش ماشین را بسیار لازم و ضروری می دانند. گاهی اوقات ممکن است مسافت های بسیار طولانی را در ماشین بمانند پس برای این کار دستگاه های ماشین پخش می توانند کمک قابل توجهی را داشته باشند. کمپانی کنوود از آن دسته شرکت هایی می باشد که همواره در ساخت و تولید انواع کالاهای خانگی و شخصی از کوچک تا بزرگ گرفته از پیشگامان عرصه فن آوری بوده است. این بار نیز با ارائه نوعی دستگاه پخش ماشین مسافرت های طولانی مدت را بسیار لذت بخش خواهد کرد. دستگاه پخش ماشین کنوود کی دی سی یو259 از قطعات با کیفیت و ساخت بسیار بالا ساخته شده است. ای نوع دستگاه پخش گزینه ای بسیار مناسب برای تمامی ماشین های شخصی و عمومی می باشد. از مهمترین ویژگی های دستگاه پخش ماشین کنوود قابلیت پخش انواع کاست های سی دی می باشد. صفحه نمایش رنگی دستگاه پخش ماشین کنوود همراه با تغییر رنگ آن سایر تنظیمات همچون میزان حجم صدا و شماره کاست را نمایش خواهد داد. از دیگر خصوصیات دستگاه پخش ماشین کنوود قابلیت پخش صدایی بسیار رسا و واضح می باشد. به وسیله پورت  aux امکان قرار گیری جک هدفون به منظور گوش دادن به آهنگ را فراهم خواهد آورد. به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث می توان به تماس های دریافتی پاسخ داد. از طریق کابل usb به گوشی های آندروید متصل خواهد شد. دستگاه پخش ماشین kenwood kdc u259 متناسب با ماشین طرحی شده است و با طراحی کوچک خود به راحتی نصب خواهد شد.    
    • طراحی شیک و زیبا
    • دارای قابلیت صفحه نمایش با تعویض رنگ
    • کنترل از راه دور به منظور استفاده راحت تر
    • قابلیت USB با اتصال آسان به گوشی های آندرویدی
    • قابلیت ارائه صدای فوق العاده گیرا
    • قابلیت پخش سی دی پلیر
    • پشتیبانی از فرمت های صوتی: MP3.، WMA
    • قابلیت بلوتوث به منظور جواب دادن به تماس های دریافتی
    ‎ناموجود
  10. دستگاه گریل کنوود Kenwood Grill HG166

    یکی دیگر از وسایل کاربردی که توسط کمپانی کنوود ساخته شده است گریل اچ جی 166 می باشد. این دستگاه می تواند در مهمانی ها مانند یک دستیار حرفه ای عمل کند. در واقع شما می توانید با استفاده از این  باربیکیو در حیاط منزل خود به درست کردن انواع کباب های خوشمزه و سالم بپردازید بدون این که نیاز باشد بابت کباب ها هزینه بالایی پرداخت نمایید. صفحه گریل این باربیکیو از جنس آلومینیوم نچسب با قابلیت جدا شدن ساخته شده است به طوری که مانع از چسبیدن مواد غذایی و خراب شدن ان ها می شود. همچنین قابلیت جدا شدن نیز این امکان را برای شما فراهم می کند به راحتی بتوانید آن را شستشو دهید. به علاوه اندازه سطح کباب کن گریل کنوود HG166  30* 22.5 سانتی متر است. بدین معنی در مدت زمان کمی قادر به آماده کردن مقدار زیادی کباب خواهید بود. همچنین شما می توانید به دلخواه خود و با کمک 6 حالت ترموستات درجه مورد نظر خود را برای کباب کردن گوشت های خود تنظیم کنید. همچنین وجود دریچه خروج روغن موجب می شود تا کباب هایی بدون روغن و سالم برای شما طبخ شوند. جنس بدنه خارجی این گریل نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است به طوری که دوام بالای دستگاه را فراهم می کند. به علاوه درب ان نیز مجهز به لولای شناور است امکان باز کردن درب تا زاویه 90 تا 180 درجه را به شما می دهد تا بتوانید در هنگام کار به کباب هایتان تسلط بیشتری داشته باشید.
    • جنس صفحه گریل آلومینیوم نچسب قابل جدا شدن
    • قابلیت تنظیم حرارت تا 6 درجه
    • توان مصرفی 1600 وات
    • دارای بدنه نقره ای با پوشش استیل
    • دارای درب لولایی با زاویه 90 تا 180 درجه
    • دارای دریچه خروج روغن و سینی چکه
    ‎ناموجود
  11. غذاساز چند منظوره کنوود Kenwood Food processors FP940

    یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها که سهولت، سرعت و مهارت را در هنگام آشپزی برای شما به ارمغان می اورند غذاساز ها می باشند. غذاساز کنوود fp940 نیز با دارا بودن طیف گسترده ای از ویژگی های کاربردی به راحتی تمامی نیاز های شما را در هنگام آشپزی بر طرف می نماید. برای این دستگاه چندمنظوره یک سری از لوازم جانبی طراحی شده است که با تهیه و نصب ان ها بر روی دستگاه قادر خواهید بود اعمال مختف مانند رنده کردن، همزدن، خرد کردن، گرفتن آب میوه و غیره انجام دهید. به عبارت دیگر با تهیه این غذاساز لازم نیست دستگاه های مانند خرد کن، همزن و ابمیوه گیر های جداگانه را تهیه نمایید. این غذاساز هم در هزینه های شما صرفه جویی به عمل می اورد و هم فضای بیشتری را در محیط آشپزخانه برای شما فراهم می نماید. موتور اف پی 940 دارای قدرت 800 وات می باشد و در تمام مراحل عملکرد عالی را به ارمغان می آورد و با یک سرعت ثابت انجام کار های مختلف را برای شما امکان پذیر می سازد. همچنین بدنه این دستگاه از جنس استیل با دوام ساخته شده است که با دارا بودن رنگ نقره ای جلوه ای زیباتر به آشپزخانه تان می بخشد. کاسه همراه fp940 دارای ظرفیت 3 لیتر می باشد که امکان ذخیره حجم زیادی از مواد غذایی را فراهم می کند.
    • موتور قدرتمند و حرفه ای 800W
    • بدنه فلزی براق با کیفیت بالا
    • ظرفیت کاسه 3 لیتر
    • سرعت خودکار با تابع پالس
    • قسمت ذخیره سازی کابل
    • تمیز کردن آسان طراحی
    ‎ناموجود
  12. آبمیوه گیری 850 وات کنوود Kenwood Juicers JE810

    میوه ها از موادی هستند که دارای ویتامین های زیادی هستند و برای بدن بسیار مفید هستند. آب میوه نیز تمامی املاح و ویتامین های داخل میوه ها را داراست و بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند در طول زور حداقل یک لیوان آب میوه بنوشند. همچنین به دلیل اینکه آبمیوه های تولید شده توسط کارخانه جات ها دارای مواد نگه دارنده می باشد امکان دارد بر روی سلامتی در دراز مدت تاثیر داشته باشند. استفاده از آبمیوه گیر ها علاوه بر این که هزینه را تا حدی برای شما کاهش می دهد آب میوه تازه و سالم را نیز برای شما به ارمغان می اورد. آبمیوه گیر JE810 که از ساخته های شرکت کنوود می باشد با دارا بودن ویژگی های کاربردی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مدت زمان کمی بتوانید آبمیوه زیادی را تهیه نمایید. در واقع قدرت 850 وات همراه با دو دور سرعت عمل آبمیوه گیری انواع میوه ها را برای شما تسهیل می بخشد. جی ای 810 دارای مخزن ذخیره سازی اب 1 لیتر و تفاله 3 لیتر می باشد به طوری که شما می توانید به صورت پشت سر هم حجم زیادی از اب میوه را تهیه نمایید. به علاوه بدنه این دستگاه از جنس استیل ساخته شده است که موجب استحکام و دوام بالای آن می شود. همچنین کنوود به مسئله امنیت نیز در این دستگاه اهمیت بالایی داده است به طوری که تا درب بسته نشود دستگاه روشن نخواهد شد.
    • دارای دو سرعت مختلف برای گرفتن اب هر دو میوه نرم و سخت
    • محفظه آب 1 لیتر
    • دارای ظرف نگه دارای تفاله 3 لیتر
    • ایمنی بالا
    • تمیز کردن آسان قطعات داخلی
    • دارای قدرت 850 وات
    ‎ناموجود
  13. بخارپز 900 واتی کنوود KENWOOD FOOD STEAMER FS460

    امروزه با بالا رفتن سرعت تکنولوژی و فن آوری های نوین در عرصه تولید وسایل کمک آشپزی می توان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز و سفارش مشتریان را مورد توجه قرار داد. بخار پر کنوود با مدل نامبر اف اس 460 با قدرت موتور 900 وات است که توان ویژه ای را برای بخار پز کردن سریع تر مواد غذایی فراهم می کند. در بخار پز KENWOOD با شماره مدل FS460 که توسط یک عنصر گرمایش900W  قدرتمند راه اندازی می شود امکان حصول اطمینان از پخت و پز را به صورت کارآمد فراهم می کند و تمامی این عملیات را بسیار سریع با شروع فوری بدون تاخیر انجام می دهد. بنابراین می توانید در این محصول ایده آل، چرخه پخت و پز را به صورت کامل تجربه کنید. سه لایه سبد شفاف اجازه می دهد چندین نوع غذا را به صورت بخار پز شده در اختیار داشته باشید، به عنوان مثال؛ ماهی/ مرغ/ سبزیجات/ میوه/ پودینگ ها/برنج و حتی تخم مرغ را نیز در آن به صورت بخار پز شده در بیاورید. به لطف این فن آوری عملیاتی بخار سریع می توانید به صورت بهینه از مواد غذایی سالم و کاملا مغذی در برنامه روزانه وعده های غذایی خود استفاده کنید. علاوه بر این می توان در بخار پز کنوود FS460 به 6 برنامه مختص پخت و پز آن اشاره کرد که تنوع کاملی را برای مصرف کننده گان به ارمغان می آورد و به شما امکان می دهد تا به راحتی توسط دکمه هایی که بر روی پانل نمایش آن وجود دارد برای ایجاد پخت و پزی ایده آل استفاده کنید.
     
    • بخار پز با طراحی شیک و منحصر به فرد
    • توان 900W
    • صفحه نمایش دیجیتال الکترونیکی
    • عملکرد سریع بخار پز کردن
    • سه سبد ویژه با ظرفیت 2.5/ 2.7/ 3.5 لیتر
    • 6 برنامه پخت و پز
    • قابلیت گرم نگه داشتن مواد غذایی
    • کاسه برنج 1.2 لیتر
    ‎ناموجود
  14. ضمیمه پاستاساز کنوود Kenwood Pasta Makers A972

     ساختن ماکاررونی و پاستا در منزل به نظر کاری غیر ممکن و دشوار است. اما شما با ضمیمه پاستا ساز کنوود a972 قادر به تولید پاستا های خوشمزه با سبک و دستور پخت خود خواهید بود. این ضمیمه پاستا ساز که برای مدل غذاساز های km طراحی شده است این امکان را برای شما فراهم می کند به راحتی بتوانید پاستا ها را رشته رشته نمایید و آن ها را در اندازه های مختلف تولید کنید. شما می توانید ماکارونی تا 9 ضخامت مختلف را به کمک این پاستا ساز تولید نمایید و حتی پاستاهایی با ضخامت 4 میلی متر را ایجاد کنید. این پاستا ساز به راحتی بر روی بدنه غذاساز ها نصب می شود و از بدنه با جنس فلز با کیفیت برخوردار است به طوری که طول عمر بالایی را برای ضمیمه به ارمغان می آورد.
    • دارای بدنه فلزی نقره ای
    • توانایی برش با ضخامت های مختلف
    • پاستا با ضخامت 4 میلی متر
    • مناسب برای کلیه مدل های km
    • 9 ضخامت متغیر
    ‎ناموجود
  15. غذاساز 1000 وات کنوود Kenwood Food Processor FP910

    غذاساز ها از دستگاه هایی هستند که در امر آشپزی همانند یک دستیار حرفه ای عمل می کنند و با انجام کار های مختلف به کار های شما سرعت می بخشند. غذاساز کنوود FP910 قادر است با کمک طیف گسترده ای از لوازم جانبی کار های مختلفی را مانند مخلوط کردن، خرد کردن؛ همزدن، رنده کردن انواع مواد را برای شما انجام دهد.   این دستگاه دارای سرعت متغیر به علاوه پلاس می باشد که بر اساس کاری که انجام می دهید به راحتی می توانید سرعت آن را تنظیم نمایید. همچنین توان مصرفی موتور این غذاساز نیز 1000 وات است که عملکرد عالی را در حین انجام کار های مختلف برای شما فراهم می کند. همچنین ظرفیت بالای 1.5 لیتر کاسه همراه اف پی 910 این امکان را برای شما فراهم می کند حجم بیشتری از مواد غذایی را در ان جا دهید. به علاوه کنوود در این دستگاه به ویژگی ظاهری ان نیز اهمیت ویژه ای داده است به طوری که با به کار بردن مواد با کیفیت و رنگ مدرن نقره ای در این دستگاه نمایی شیک به آن بخشیده است.  شایان ذکر است شما برای استفاده از هر یک از قابلیت های این محصول بایستی لوازم جانبی مورد نیاز آن را تهیه نمایید. مثلا برای استفاده از قابلیت رنده باید صفحه های رنده مختص این مدل را تهیه کنید. این صفحه ها از شکل های مختلفی برخوردار هستند و امکان رنده کردن ریز و درشت را برای شما فراهم می کنند.
    • درای کاسه 1.5 لیتر
    • قدرت موتور 1000 وات
    • بدنه فلزی با رنگ نقره ای
    • ذخیره سازی کابل برق
    • قابل شستشو در ظرف شویی
    • توانایی رنده، مخلوط، همزن، خرد کن
    ‎ناموجود
  16. سرخ کن 1800 وات کنوود KENWOOD DEEP FRYERS DF310

    سری لوازمی که توسط کمپانی کنوود طراحی شده است لوازم بسیار کاربردی آشپزخانه می باشند. این نوع لوازم همگی در ارائه کیفی بسیار بالا نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. مهمترین و پرکاربردترین کالاهایی که در هر خانه یافت می شود سرخ کن های برقی می باشند. با استفاده از سرخ کن برقی بدون دخالت دست و همچنین به ار گیری از روشهای قدیمی خود به صورت خودکار قادر به ارئه عملیات خواهد بود. سرخ کن برقی کنوود دی اف310 از جمله با قابلیت ترین سرخ کن هایی می باشد که همراه با امکانات ویژه خود در اختیار کاربر قرار می گیرد. امکاناتی همچون تنظیم درجه حرارت و انتقال حرارت خواسته شده با بخش های اصلی دستگاه سبب می شود تا هر نوع ماده غذایی را به وسیله آن سرخ نمود. سرخ کن برقی کنوود باتوجه به اینکه به وسیله روغن قادر به انجام عملیات می باشد اما با استفاده از روغن بسیار کمی قادر به سرخ نمودن حجم زیادی از مواد غذایی می باشد. ظرفیت کلی سرخ کن برقی کنوود 2.3 لیتر در نظر گرفته شده است که به وسیله کاسه توری مانندی مواد غذایی به راحتی در داخل روغن حل خواهند شد. به وسیله تنظیمات مختلف درجه حرارت سرخ کن برقی کنوود بسته به نوع مواد کمترین و بیشترین درجه انتخاب خواهند شد. سرخ کن برقی کنوود دارای فیلتر دائمی می باشد. کار این نوع فیلتر گرفتن بوی نا متصاعد از روغن و مواد سرخ شده است. هر کدام از قطعات سرخ کن برقی kenwood df310 به راحتی از دستگاه جدا خواهند شد و شستوشوی آن را برای کاربر فراهم خواهند آورد.   
    • ظرفیت 2.3 لیتر
    • قدرت 1800 وات
    • ولتاژ مصرفی 220-240 ولت
    • درجه حرارت های 150 ،170 و 190 متغییر
    • مجهز به فیلتر دائمی
    • دسته تاشو
    • درب قابل شستشو و سبد
    • کنترل درجه حرارت
    ‎ناموجود
  17. توستر نان 1500 وات کنوود KENWOOD TOASTER TT890

    توستر ها دستگاه هایی هستند که امروزه در اکثر ایستگاه های خوراکی و یا حتی منازل استفاده های فراوانی دارند . در گام اول هنگامی که شما برای خرید یک توستر اقدام می کنید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که دستگاه 4 اسلاید یا دو اسلاید است . این می تواند در سهولت و راحتی استفاده به شما کمک کند زیرا با توجه به این کاربر دستگاهی را انتخاب می کند که مورد نیازش است . دستگاه های توستر 4 اسلاید دستگاه هایی با ظرفیت بالاتر و کارایی بیشتر هستند زیرا همزمان شما می توانید 4 نان تست را گرم و یا یخ زدایی کنید . این دستگاه همچنین قدرت گرم کردن بیشتری را نیز دارد. دستگاه توستر کنوود TT890 یک دستگاه مورد استفاده خانگی است که امکاناتی را نیز با خود به همراه دارد .  با توجه به جایگاه برجسته این دستگاه و این که ممکن است هر روز از ان استفاده شود ، کنوود آن را با طراحی منحصر بفرد ، 4 اسلاید و همچنین بدنه بسیار محکم تولید کرده است . این دستگاه نیز همانند سایر دستگاه های توستر برای گرم کردن و تهیه نان تست تولید شده است که سریعتر از هر اجاق گاز دیگری می تواند این کار را انجام دهد . یکی از امکان هایی که این توستر کنوود نیز در اختیار کاربران خود قرار  می دهد توقف ایمنی خودکار است که این حالت اگر نان بیش از حد برشته شود فعال خواهد شد و از سوختن نان جلوگیری می کند. توستر ها عموما یک سری امکانات و قابلیت ها را دارا هستند به عنوان مثال اکثر توسترها قابلیت تنظیم حرارت برای نان ها و همچنین دکمه لغو را دارا هستند . این توستر نیز تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید نان ها و شیرینی های گرم و خوشمزه را در هر وعده از صبحانه خود در اختیار داشته باشید .
    • دارای حالت توقف خودکار
    • دکمه لغو چرخه در وسط کار
    • دارای سینی نان ها و مواد اضافی
    • تنظیم درجه حرارت
    • قابلیت یخ زدایی و گرم کردن
    • قدرت 1500 وات
    ‎ناموجود
  18. بخارپز کنوود KENWOOD STEAM COOKING FS350

    استفاده و به کارگیری لوازم خانگی به ویژه لوازم آشپزخانه مستلزم رعایت نکاتی می باشد که در ارائه یک نوع آشپزی سالم و مقوی بی تاثیر نخواهند بود. روش های مختلفی برای پخت و پز غذا در نظر گرفته شد ه اند که همگی آنها به نوعی کار آشپزی را برای خانم های خانه دار بسیار راحت می کند. استفاده از انواع دستگاه های آب پز ، دستگاه های هواپز و سایر دستگاه های برقی به صورتی در اختیار کاربر قرار خواند گرفت که سالم ترین و مفید ترین روش برای در اختیار داشتن یک نوع اشپزی لذت بخش و بسیار راحت استفاده از بخارپزها می باشند. تولید حجم کثیری از این نوع دستگاه ها در به صورت بسیار مناسبی می تواند آشپزی انسان را از یک نواختی بیرون بیاورد. نمونه این نوع بخارپزها می توان به بخارپز کنوود اف اس350 اشاره نمود. از مهمترین ویژگی های بخار پز کنوود قابلیت دو طبقه بودن آن می باشد. با این نوع قابلیت امکان پخت و پز مواد غذایی را به روش مطلوبی در اختیار قرار خواهد داد. به وسیله کنترل الکتریکی موجود بر روی بخار پز کنوود می توان به تایمر الکتریکی آن دسترسی داشت. بخار پز کنوود قابلیت خاموش شدن خودکار و توقف خودکار را بدون دخالت دست انجام خواهد داد. هر کدام از طبقه ای بخارپز  kenwood fs350 به راحتی از هم جدا خواهند شد. استفاده از این نوع بخارپز علاوه بر اینکه در اتلاف وقت به صورت کاملاً مناسبی جلوگیری به عمل می آورد بلکه مواد غذایی را به صورتی در دسترس قرار خواهد داد که بدون حذف ارزش انها می توان طعم واقعی را احساس نمود.
    • ظرفیت بخار پز 2 لیتر
    • تعداد کاسه  2
    • ظرفیت کاسه ها  2.5 لیتر ، 2.7 لیتر
    • ظرفیت کاسه برنج 1.2 لیتر
    • ظرفیت مخزن 1.1 لیتر
    • تایمر الکتریکی60 دقیقه
    • توقف خودکار
    • قابلیت تمیز شدن اسان
    • مخزن آب ثابت
    • خاموش شدن خودکار
    ‎ناموجود
  19. توستر نان کنوود Kenwood Toaster TT325

    قابلیت در اختیار داشتن نان گرم تا چند دهه پیش تنها از طریق نانوایی ها امکان پذیر بود. کاربر بعد از تهیه نان مجبور بود بلافاصله از آن استفاده نماید. این روش برای در استفاده از نان در هر جا بسیار به صرفه نبود حتی اگر شما نان تازه و گرم را تهیه نمایید بعد از چند ثانیه خود به خود سرد خواهد شد. برای رفع و حل چنین مشکلاتی توسترهای نان به صورت کاملاً حرفه ای عمل خواهند کرد. انواع و اقسام مختلف توسترهای عرضه شده به بازار باعث می شود تا کاربر از استفاده آن رضایت کاملی داشته باشد. نمونه بارزی از این نوع توسترها شامل توستر نان کنوود تی تی325 است که همراه با چند نوع قابلیت مختلف در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. توستر نان کنوود به صورت کاملاً مناسبی نان های سرد و نرم شما را کاملاً حرارت دیده خواهد کرد. به وسیله هر کدام از میله های توستر نان کنوود می توان به صورت همزمان دو نان تست شده را در اختیار داشت. جنس بدنی توستر نان کنوود با قابلیت ضد زنگ بودن آن تا سالیان بسیار زیادی عملکرد فوق العاده مناسبی از خود ارائه خواهد داد. بدنه خنک توستر نان کنوود در برابر گرمای بیش از حد دستگاه از خود مقاومت نشان خواهد داد. سینی خرده نان توستر کنوود از دیگر مزیت های این نوع دستگاه به شمار می رود. تکه نان های حاصل از نان بر روی دستگاه داخل سینی خرده نان توستر قرار خواهند گرفت. باتوجه به اینکه توستر نان kenwood tt325 با قدرت بسیار زیاد موتور آن حداکثر قدرت را انتقال می دهد اما بدون هیچ گونه سوختگی با اطمینان کامل نان های خود ر به وسیله آن گرم نمایید.
    • طراحی ایستاده و بدون لغزش
    • نان برشته کن
    • 2 نان تست
    • کنترل مکانیکی
    • جنس بدنه فلزی
    • قدرت  900 وات
    • بدنه خنک و عایق حرارت
    • سینی خرده نان
    ‎ناموجود
  20. آبمیوه گیری برقی کنوود Kenwood Juicer JE350

    آبمیوه گیری کنوود  JE350 برای آسایش و راحتی کار کاربران در آشپزخانه  تولید و ارائه شده است  این دستگاه یک آبمیوه گیری برقی کوچک است که هر فردی می تواند در اشپزخانه خود با آن آبمیوه طبیعی و خوشمزه تهیه کند. آبمیوه یکی از بهترین و مفید ترین خوراکی ها برای هر فردی در طول روز می باشد پس چه بهتر که این آبمیوه به صورت طبیعی تهیه شود . اگر ما بخواهیم ابمیوه های طبیعی را آماده کنیم بهتر است این کار را با دستگاه های خانگی انجام دهیم . برای تهیه ابمیوه دستگاه های زیادی وجود دارند . که این آبمیوه گیری برقی کنوود یکی از بهترین دستگاه هایی می باشد که تا بحال ارائه شده است . فناوری های کارامد در این آبمیوه گیری مانع از چکه کردن آبمیوه بر روی زمین می شود و شما می توانید اطمینان داشته باشید که محیطی تمیز و آبمیوه ای طبیعی و خوشمزه را در اختیار خواهید داشت .در این آبمیوه گیری یک ظرف با ظرفیت مناسب برای نگهداری آبمیوه و فیلتر فولاد ضد زنگ وجود دارند که تمامی این قطعات به راحتی قابلیت شستشو دارند و می توان در هر لحظه آن ها را تمیز کرد . با داشتن این آبمیوه گیری هر روز می توانید از آبمیوه های تازه و طبیعی لذت ببرید . تفاوت این آبمیوه گیری با آبمیوه گیری های دستی در عملکرد و کارایی ان است . با دستگاه های دستی شما تنها می توانستید آب مرکبات مانند پرتقال و لیمو را بگیرید اما با این دستگاه شما می توانید آب هویج و یا کیوی را در اختیار داشته باشید. حجم این ابمیوه گیری به نوعی طراحی شده است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
    • قابل استفاده برای تمامی میوه ها
    • فیلتر دائمی ضد زنگ و آسان برای تمیز کردن
    • فضای فشرده و صرفه جویی در طراحی
    • دو کنترل سرعت برای میوه های سفت و نرم
    • محفظه ذخیره سازی کابل برق
    ‎ناموجود
  21. همزن دستی کنوود Kenwood Mixer HM220

    میکسر HM220 یکی دیگر از میکسرهای دستی کنوود می باشد که با سه سرعت متفاوت در اختیار شما قرار خواهد گرفت . با این میکسر شما می توانید انواع کارها و پخت و پز را در آشپزخانه انجام دهید و مانند گذشته مدت زمان زیادی برای صرف این کارها از دست ندهید . میکسرهای دستی در بین کاربران طرفداران زیادی دارند زیرا روش کار آن ها بسیار ساده است و با ترفندهای ساده ای که برای ساخت ان ها به کار رفته است راحت ترین وسیله برای افراد آشپز و سر آشپزها می باشند . این نوع دستگاه ها با شکل ها و کارایی های متفاوتی تولید می شوند به عنوان مثال برخی از این دستگاه ها تنها برای هم زدن مواد مایع به کار می روند و برخی از آن ها نیز با داشتن میله ها و تیغه های اضافی توانایی هم زدن و مخلوط کردن مواد یخ زده و مایه کیک و شیرینی را نیز دارند. این همزن دستی کنوود با قدرت 150 وات و دو میله همزن طراحی شده است . طراحی این همزن با یک بدنه محکم ، دسته پلاستیکی و خوش دست و همچنین میله های فلزی صد زنگ همراه است .یکی از ویژگی های بارز در دستگاه های همزن دستی کنوود این است که سر و صدا و نویز بسیار کمی در هنگام کار تولید می کنند و همین باعث می شود تا شما با آرامش خیال بیشتری بتوانید با آن ها کار کنید .در سیستم موتور این دستگاه یک فن جهت خنک نگه داشتن قرار داده شده است . پس با این وجود اگر شما برای مدت زمان طولانی نیز به صورت پیاپی از دستگاه استفاده کنید موتور ان داغ نمی شود و به دستگاه نیز آسیبی وارد نمی شود .
    • دارای موتور با قدرت 150 وات
    • تمیز کردن میله های فولادی
    • طراحی منحصر بفرد
    • نگهداری و ذخیره سازی کابل برق
    • مجهز به دو میله فلزی همزن
    • دارای دسته خوش دست و بزرگ
    • سه حالت تغییر سرعت
    • سیستم خنک کننده برای موتور
    ‎ناموجود
  22. ترازوی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS606

    اگر به کالاهای تولید شده در عصر حاضر نگاه کنیم در خواهیم یافت که همگی آنها به نوعی کاربردهای ویژه ای دارند. در طول تاریخ به دلیل نبود امکانات انسان تنها به زندگی ساده و معمولی خود اکتفا می کرد اما با تحولی شگرف در عصر تکنولوژی نیازهای انسان افزایش یافتند. این نیازها در زمینه های مختلفی همچون تولیدات لوازم آشپزخانه بسیار به چشم می خورند. هر نوع کالایی که توسط شرکت ها تولید و ارائه می شود خود از سری قابلیت های متنوع و مناسبی برخودار می باشند که کار انسان را بسیار راحت می نمایند. درست است که از محصولاتی همچون ترازوها در طول دوران های مختلف استفاده می شد اما نوع این ترازوهای باز بسیار مناسب نبودند. ترازوهایی با اندازه بزرگ و سنگین که تنها در مغازه ها برای اندازه گیری مواد مورد استفاده قرار می گرفتند. روش های معمولی کنار گذاشته شدند و با ارائه نوعی ترازوی پیشرفته کاربر خود به تنهایی قادر به گرفتن اندازه مواد می باشد. ترازوی های آشپزخانه که در بازار عرضه شده اند نمونه بارزی می باشند که کاربر به وسیله انها دیگر نیازی به استفاده از ترازوهای بیرون از منزل نخواهد بود. ترازویی که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد یک نوع ترازوی آشپزخانه به اندازه کوچک و سبک وزن می باشد که به وسیله آن امکان اندازه گیری مواد غذایی در منزل را فراهم می آورد. ترازوی الکترونیکی کنوود دی اس606 قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم از مواد را داراست. برای صفحه مقاوم ترازوی الکترونیکی کنوود فرقی نمی کند که چه نوع موادی را به وسیله آن بسنجید چون این نوع ترازو وزن دقیق را در اختیار قرار خواهد داد.
    • طراحی زیبا و شیک
    • ترازوی الکترونیکی
    • قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم
    • دقت اندازه گیری 1 گرم
    • صفحه شیشه ای
    ‎ناموجود
  23. همزن برقی کنوود KENWOOD MIXER HM226

    آشپزی کردن به روش معمول برای انسان بسیار به صرفه نمی باشد ، گاهی ایجاد تنوع در زمینه اشپزی باعث بهره وری هر چه مناسب تر از سایر مزایای آشپزی خواهید بود. باتوجه به انکه به صورت طبیعی روال زندگی انسان در گرو استفاده از غذاهای متنوع می باشد اما استفاده از غذا تنها به روش های ساده ختم نخواهد شد. بهره وری از طیف گسترده تر مواد غذایی با استفاده از لوازم آشپزخانه به خوبی قابل مشاهده خواهند بود. لوازمی همون غذا سازها ، خرد کن ها و همزن ها همگی سعی در ارائه سطح وسیع آشپزی به کاربر می باشند. ما در این بخش به نوعی لازمه آشپزخانه خواهیم پرداخت که در زندگی روزانه هر کدام به نوعی نقش آفرینی خواهد کرد. همزن ها از دسته لوازمی هستند که از آن برای همزن هر نوع موادی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی نوع همزن در رابطه با آشپزی مهم می باشد. تنها انتخاب همزن ساده کافی نیست بلکه باید از نوعی همزن استفاده سود که آشپزی کردن در کنار آن بسیار لذت بخش باشد. همزن برقی کنوود اچ ام226 بدون دخالت دست خود به صورت خودکار قادر به ارائه عملیات مناسب می باشد. طراحی بدن همزن برقی کنوود به سبب جنس بدنی بسیار محکمی که دارد لذت آشپزی را بدون لرز بای کاربر فراهم می آورد. همزن برقی کنوود دارای موتور قدرتمندی می باشد که قادر به ارائه 150 وات قدرت در هر زمانی خواهد بود. سرعت های متغییر همزن برقی kenwood hm226 خود به صورت دستی قابل تنظیم هستند. به وسیله هر کدام از سرعت های همزن برقی به کاربر این اجازه داده می شود تا باتوجه به نوع مواد آنها را انتخاب نماید.  
    • طراحی و ساخت منحصر بفرد
    • قدرت 150 واتی
    • دارای 3 نوع سرعت متغییر
    • جنس بدنه کروم
    ‎ناموجود
  24. دستگاه قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM475

    امروزه استفاده از قهوه ساز ها برای آماده کردن قهوه بسیار رواج پیدا کرده است. شما می توانید با استفاده از دستگاه قهوه ساز یک قهوه خوش طعم و عالی را در مدت زمان کم آماده کنید و از نوشیدن قهوه در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید. قهوه ساز کنوود مدل CM475 نیز برای شما قهوه خوش طعم را در مدت زمان کم آماده می کند . این قهوه ساز دارای بدنه استیل به همراه یک قوری شیشه ای 1.5 لیتری می باشد که استفاده از آن ها برای آماده کردن قهوه بسیار ساده است. این قهوه ساز سی ام 475 دارای ظرفیت 12 تا 18 فنجان قهوه است که مناسب برای جمع های تقریبا زیاد است . در زیر قوری این دستگاه یک صفحه گرم نگه دارنده موجود است که باعث می شود قهوه به مدت چند ساعت گرم باقی بماند . قهوه ساز کنوود CM475 دارای یک نمایشگر دیجیتال به همراه سه کلید در زیر آن تولید شده است که این کلید ها برای روشن / خاموش کردن ، برنامه و تایمر قرار داده شده اند.
     
    • دارای توان 1000 وات
    • دارای نمایشگر و زمان سنج
    • ظرفیت 12 تا 18 فنجان قهوه
    • سیستم کنترل عطر قهوه
    • دارای فیلتر جهت کم کردن کلر آب
    •  دارای سیم جمع کن
    ‎ناموجود
  25. گوشت کوب برقی کنوود KENWOOD HAND BLENDER HB605

    همزن های دستی جزو دستگاه های بسیار پر کاربرد و خوش دست در هر آشپزخانه ای مورد نیاز می باشند . این دستگاه ها با اتصال یک کابل به برق می توانند تمام مواد مورد نظر شما را برای کیک و شیرینی ادغام کند. طراحی این همزن با دکمه های سرعت و یک دسته نرم همراه است که این کار کردن با دستگاه را برای شما راحت می کند . طرحی این نوع دستگاه ها به علاوه اینکه ظاهر زیبایی دارد همچنین میتواند کارایی بالایی نیز داشته باشد .همزن دستی کنوود HB605 دارای یک دسته با کیفیت بالا و تیغه های فولاد ضد زنگ می باشد و شما می توانید مواد و خوراکی ها را به وسیله کاسه ان اندازه گیری کنید . این دسته با کیفیت باعث می شود تا کار کردن و گرفتن ان راحت تر باشد و شما همزمان نیز بتوانید سرعت های مختلف را برای آن تعین کنید. طراحی این همزن در اصل برای بهره برداری راحت تر و به سبک مدرن تولید شده است . در قسمت پایین این همزن دستی یک قسمت قاب از پخش شدن و ریخت و پاش مواد به داخل و اطراف کاسه جلوگیری می کند به همین علت این اجازه را به شما می دهد تا در هر مکانی بتوانید با آن کار کنید . بسیاری از کاربران این نوع همزن ها و مخلوط کن های دستی را انتخاب می کنند زیرا معتقدند این دستگاه ها با وجود داشتن کارایی بالا و راحتی کار، انرژی کمی نیز مصرف می کنند و بسیار سبک هستند .علاوه بر ساخت کلی این همزن ، یک طراحی منحصر بفرد نیز وظایف ما را در کار با این همزن راحت تر کرده است . اگر دقت کنیم این نوع وسایل آشپزخانه با طراحی زیبا ، از قیمت تقریبا بالایی برخورداند و این باعث می شود همه افراد نتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند اما محصولات کنوود با وجود کیفیت بالایی که دارند ، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.
    • دارای تیغه های فولاد ضد زنگ
    • دارای کاسه 0.7 لیتری برای اندازه گیری
    • قدرت 400 وات
    • دستگاه برقی با کابل برق
    • بدنه خوش دست و طراحی منحصر بفرد
    ‎ناموجود
  26. آب میوه گیری برقی کنوود KENWOOD JUICER JE270

    آبمیوه گیری یک ابزار برای جداسازی آب از میوه ها، سبزی ها و سبزیجات در یک فرایند انجام می گیرد. به وسیله اب میوه گیری می باشد که می توان از طعم مواد آبکی به صورت مناسب بهره مند شد. در طول تاریخ استفاده مکرر و مداوم از لوازم کاربردی همچون لوازم آشپزخانه همراه با تکنولوژی های گوناگون بسیار تغییر کرده اند. تمامی لوازمی که در بازار عرضه شده اند همگی سعی در ارائه کیفیت بالا را دارند. با استفاده هر کدام از کالاهای آشپزخانه به صورت جدی در کاهش هزینه ها و اتلاف وقت نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. مهمترین این نو لوازم می توان به آب میوه گیری های حرفه ای و کاربردی اشاره داشت. با ورود حجم کثیری از انواع آب میوه گیری ها رونق زیادی از تولید آب مواد خوراکی به صورت دستی در منزل به وجود آمد. در این بخش می خواهیم نوعی آب میوه گیری معرفی کنیم که در چند دهه اخیر به صورت مکرر مورد استفاده قرار گرفته است. اما تنها تفاوت اب میوه گیری کنوود جی ایی270در مصرف انرژی آن می باشد. این نوع آب میوه گیری با قابلیت تولید انرژی سبب تمایز آن با سایر مدل های موجود شده است. اب میوه گیری کنوود بدون درد سر قابلیت گرفتن آب میوه ها را بای شما به وجود خواهد آورد. هنگامی که با آب میوه گیری kenwood je270 کار می کنید برجستگی روی میوه خود به صورت خودکار در دو جهت کارایی خود را به نمایش می گذارد. تنها کافی است میوه مورد نظر خود را بر روی لبه مخصوص آب میوه گیری قرار دهید سپس با استفاده ا انرژی مورد نیاز نوشیدنی سالمی ارائه خواهد داد.         
    • قدرت 25 واتی
    • سطح سر و صدای کم
    •  ظرفیت 0.8 لیتری
    • جنس بدنه پلاستیکی
    • جنس فیلتر استیل
    • دو نوع حالت چرخشی
    • تعداد سرعت 1
    ‎ناموجود
  27. خرد کن کنوود KENWOOD CHOPPER HB645

    خرد کردن مواد در طول تاریخ همواره از آن دسته کارایی بوده است که به صورت معمول در میان افراد بسیار رایج بوده است. انسان به منظور بهره گیری از طعم مواد غذایی به صورت مناسب از روش زیاد برا خرد کردن مواد استفاده می کردند. این روشها اکثر به وسیله چاقو امکان پذیر بود اما با رشد و توسعه اقتصادی در زمینه مختلفی اهمیت ویژه ای به کالاهای خانگی داده می شد. شرکت ها در این میان به رفاه حال افراد توجه ویژه ای نموده اند. این روش ها به مرور در میان مردن جای خود را با نمود ، به صورتی که در عصر حاضر لوازمی همچون خردکن ها در همه خانه ها یافت می شود. خردکن های بسیار زیادی در بازار عرضه شده اند که هر کدام از آنها در انواع و اقسام مختلفی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. این نوع خردکن ها گاهی در اندازه و ابعاد بزرگی ساخته شده اند و بعضی نیز با ابعاد بسیار کوچک خود کارایی فوق العاده خوبی از خود به ارمغان می آورند. خرد کنی که در حال حاضر به صورت عمده در بازار موجود می باشد خرد کن کنوود اچ بی645 می باشد. این نوع خرد کن همراه با ظرف مخصوص به خود در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. به وسیله هر کدام از سرعت های خرد کن به صورت مناسبی بر کار خرد کردن مواد نظارت خواهید داشت. هر کدام از قطعات خرد به همراه ظرف ان به راحتی در ماشین ظرف شویی شسته خواهند شد. شما می توانید با بهره گیری از خرد کن  kenwood bh645 علاوه بر بهره گیری از سایر مزایای آن موادی کاملاً خرد شده و بهداشتی را در اختیار داشته باشید.       
    • قدرت 400 واتی
    • دارا دو نوع سرعت
    • جنس بدنه استیل ضد زنگ
    • مناسب برای خرد کردن مواد غذایی
    • ظرفیت 0.7 لیتری
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  28. غذاساز 600 واتی کنوود KENWOOD FOOT PROCESSOR FP510

    مخلوط کن و میکسر FP510 یکی دیگر از دستگاه های کاربردی و قابل توجه کنوود می باشد . این دستگاه را به تنهایی و بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات و وسایل اضافی می توانید برای آشپزخانه خود تهیه کنید . این غذاساز FP510 شامل یک مخلوط کن و میکسر می باشد که بر روی یک پایه دستگاه قرار گرفته اند و می توان به وسیله آن ها انواع غذاهای مدرن و سنتی را تهیه کرد . کار کردن با این دستگاه فوق العاده راحت است و هر فردی می تواند با توجه به نیازهای روزانه خود از آن بهره ببرد .از ویژگی های بارز در این دستگاه غذاساز طراحی ساده ان می باشد که با عملکردی قابل اعتماد و فوق العاده تطبیق پذیر همراه است . همه کاره بودن این دستگاه باعث شده است تا شما این امکان را داشته باشید تا با ان همزمان چندین غذا و خوراکی را آماده کنید .قدرت واقعی این غذاساز کنوود 600 وات می باشد و برای این موتور با قدرت 600 وات شما می توانید دو سرعت مختلف را اعمال کنید . این سرعت ها بر روی هر کدام از  میکسر و مخلوط کن قابل اعمال هستند . همانطور که مشاهده می کنید این دستگاه دارای دو مخزن به ظرفیت 1.5 لیتر برای هر کدام می باشد و وزن کلی دستگاه نیز 1.5 کیلوگرم است . از وظایف اصلی این دستگاه غذاساز می توان به آبمیوه گیری ، خمیر کردن مواد و همچنین خرد کردن اشاره کرد .
    • دارای مخلوط کن با ظرفیت 1.5 لیتر
    • دارای غذاساز با ظرفیت 1.5 لیتر
    • قدرت کلی 600 وات
    • دو حالت سرعت
    • نازل ها و سری های لازم
    ‎ناموجود
  29. مخلوط کن 550 واتی کنوود KENWOOD BLENDER BL740

    در زندگی روزانه هر کدام از ما پیش خواهد آمد که نیاز به مخلوط کردن چند نوع مواد با هم یا به تنهای یک نوع ماده را با هم مخلوط نماییم در اصل هدف از مخلوط کردن مواد به ارمغان آوردن طعم واقعی مواد می باشد. روش های مختلفی برای ای کار در دسترس می باشد اما بهترین این نوع روش ها می توان به دستگاه های مختلف مخلوط کن اشاره نمود. ارائه حجم کثیری از انواع دستگاه های مخلوط کن سبب افزایش حجم میزان توقعات کاربران جامعه خواهد شد. قابلیت های مخلوط کن ها بسیار وسیع می باشد به صورتی که یکی از اصلی ترین لوازمی می باشد که در طول روز با آن سر و کار خواهیم داشت. مخلوط کردن هر نوع ماده خوراکی به وسیله دستگاه های مخلوط کن با دقت و کیفیت بسیار بالا انجام پذیر می باشد. ما در این جا به شما نوعی دستگاه حرفه ای از آن دسته مخلوط کن ها را به شما ارائه می دهیم که با حداکثر نیرو و توان قابلیت های ویژه خود را در اختیار کاربران خوش ذوق و سلیقه خود قرار دهد. مخلوط کن کنوود بی ال740 یک نوع دستگاه می باشد که به صورت بسیار مناسبی مواد مورد نظر شما را با هم مخلوط خواهد کرد. قدرت فوق العاده بالای مخلوط کن کنوود با ارائه حداکثر قدرت550 واتی از خود قادر به مخلوط کردن مواد سخت و سفت را در اختیار قرار خواهد داد. ظرفیت کلی مخلوط کن کنوود را 1.5 لیتر در نظر گرفته اند. به وسیله هر کدام از سرعت های مخلوط خود می توان بسته به مواد آنها را انتخاب نمود. هر کدام از قطعات مخلوط کن بسیار مقاوم تولید شده اند که کارایی مناسبی از خود ارائه خواهند داد.
    • قدرت 550 واتی
    • ظرفیت 1.5 لیتری
    • دارای 5 سرعت متغییر
    • جنس کروم براق
    ‎ناموجود
  30. توستر 900 وات کنوود KENWOOD TOASTER 900WATT TT290

    وجود این توستر ها برای هر خانه و خانواده ای در عصر امروز بسیار لازم و ضروری می باشد . توستر ها می توانند نقش بسیار مهمی در هر آشپزخانه ای داشته باشند. ما در این جا می خواهیم  در مورد این توستر تی تی 290 که داری یک سری قابلیت های ویژه می باشد ان را برای شما توضیح دهیم. نقش اصلی توستر ها در آشپزخانه  ها مانند یک دستیار به سرآشپز و یا مادر خانواده کمک می کند که در تازه نگه داشتن و گرم نگه داشتن نان قابل مصرف کمک می کند. شما با استفاده از این توستر خانگی TT290  می توانید برای صرف صبحانه از این  دستگاه توستر استفاده کنید. چون با استفاده از این دستگاه می توانید در زمانی که شما ارداه  کنید می توانید کابل آن را به پریز وصل کنید و سریع المنت های داخل توستر با حرارتی که از خود ایجاد می کند می توانید با استفاده از آن نان توستر را در داخل  این دستگاه قرار دهید و بلافاصله  از آن برای گرم کردن نان هایتان از آن استفاده کنید. شما با داشتن توستر در آشپزخانه تان می توانید هر روزتان صبحانه ای متفاوتر از روزای قبل داشته باشید. با امتحان کردن نان توست این دستگاه توستر برقی  مطمئنا شیفته ی این دستگاه برقی می شوید. TT290  به گونه ای طراحی و تولید شده است که می تواند در مدت زمان بسیار کم نان توست شما را گرم کند. در این جا لازم است در داخل پرانتز به عرضتان برسانم که به غیر از نان توست می توانید از نان های دیگر که به آن علاقه دارید برای گرم کردن آنها برروی میله های این دستگاه 290 از آن استفاده کنید و در کمتر از چند دقیقه شاهد نان های تازه و گرم داشته باشید. شما حتی می توانید انواع کیک و شیرینهای خشک را برای گرم کردن آنها بر روی این میله های  این دستگاه برقی  گرم کنید و به صورت گرم و خوشمزه آن را میل بفرمایید.

    این دستگاه طوری طراحی شده است که شما بتوانید انواع نان های بزرگ و کوچک را برروی این دستگاه قرار دهید، و به راحتی شاهد یک سری  نان های گرم و تازه باشید. در این جا بحث در مورد طراحی شد که لازم است در چند خطی آن برای شما عزیزان  توضیح دهم.  دستگاه توستر TT290 دارای ظاهری فوق العاده زیبا و  شیک می باشد همچنین از ابعاد  و وزنی کاملا استاندارد  طراحی و ساخته شده است همچنین از جنس فوق العاده مرغوبی استفاده شده  است و دارای رنگ براق سفید می باشد  که دارای ظاهر فوق العاده زیبا و شیکی می باشد. این دستگاه توستر تی تی 290 مجهز به 2 جایگاه ورودی نان با اندازه بزرگ و کوچک می باشد که اندازه های نان ها بسته به سلیقه ی خود شما است. همچنین دارای  میله نگه دارنده نان های بزرگ و کوچک می باشد که در هنگام گرم کردن نان توست  شما می توانید به صورت آماده آن را برروی میله های آن بردارید. یکی از ویژگی های بسیار مهم این دستگاه TT290  دارای قابلیت یخ زدایی می باشد که شما می توانید با استفاده از این وسیله ی نان هایی که در داخل فریزر یا یخچال قرار می دهید بعد از بیرون آوردن به راحتی آن را برروی  دستگاه توستر قرار دهید و شاهد آب شدن مواد یخی  که برروی نان قرار دارند باشید. اگر می خواهید بیشتر در مورد این دستگاه کاملا برقی با قدرت انرژی 900 وات کنوود داشته باشید می توانید در ادامه ی طالب پایین با من همراه باشید.
    • طراحی زیبا و شیک
    • 2 جایگاه ورودی نان با اندازه بزرگ
    • توابع یخ زدایی  خودکار و گرم کردن مجدد
    • تنظیم سطح برشته شدن نان
    • میله نگه دارنده نان های بزرگ و کوچک
    ‎ناموجود
  31. لوازم جانبی غذا ساز کنوود Kenwood Kit Accessoires MA280

    غذاساز های کنوود از قابلیت های بیشماری بهره مند می باشند اما این قابلیت های زمانی خود را نشان می دهند که به غذا ساز یک سری از لوازم جانبی را بیفزاییم. که غذا ساز های کنوود فاقد این لوازم جانبی می باشند. اگر می خواهید تمام کارهایی مانند سبزی خرد کنی، خرد و ریز نمودن انواع سیفی جات، آسیاب کردن و یا .... را در مدت کمی انجام دهید، برای غذا ساز حرفه ای خود می توانید از این مجموعه ی بی نظیر و تک سری لوازم جانبی MA280 کنوود استفاده کنید. استفاده از یک نوع تیغه برای غذا ساز بدون شک باعث کاهش کارایی غذا ساز خواهد شد اما با استفاده از این مجموعه ی حرفه ای و بی نظیر دیگر نگران خرد و ریز نمودن مواد غذایی، پوره کردن مواد و یا هر عمل دیگر نباشید، با این مجموعه می توانید در مدت زمان کمی به دلخواه خود مواد را خرد و یا ریز نمایید. این مجموعه ام ای 280  شامل دیسک هایی با برش های متفاوت، مخزن های نگه داری مواد و یا نگه داری تیغه ها می باشد. استفاده از چاقو ها را که تنها وقت شما را می گیرند فراموش کنید، با استفاده از غذا ساز های کنوود و تهیه ی این لوازم جانبی به بهترین شکل ممکن سفره را زیبا تر کنید. برش های یک اندازه و متناسب با استفاده از این مجموعه و دیسک های متنوع ان، در کمترین زمان امکان پذیر می باشد.
     
    • طراحی شده برای غذا ساز های کنوود FP479، FP481، FP591، FP733
    • لوازم جانبی MA280 دارای دیسک های متنوع
    • دارای مخزن نگه دارای دیسک
    • مجهز به سایر مخزن ها
    ‎ناموجود
  32. کاسه همزن 4 لیتری کنوود KENWOOD BOWL MIXER 50343

    تلاش های روز افزون فن آوری های مختلف در سراسر دنیا همگی دست به دست هم داده اند تا به ارائه کالاهای بسیار کاربردی همانند لوازم آشپزخانه کار اشخاص را در سایر زمینه راحت نمایند. طراحی انواعی از کالاها که علاوه بر ارائه بهترین کیفیت بسیار بصرفه به شمار بروند سبب گسترش زمینه برای فرهنگ سازی هر چه بهتر خواهد شد. به عنوان مثال همزن های برقی اگر به صورت هوشمندانه لوازم جانبی آن تهیه شود می تواند بهترین قابلیت ها را در اختیار قرار دهد. استفاده و بهره گیری از لوازمی همچون همزن ها بدون استفاده از کاسه غیر ممکن می باشد در نتیجه به کار گیری نوعی کاسه که بتوان کار شما را راحت نماید پیشنهادی عالی می باشد. هر نوع مخلوط من بسته به نوع آن باید دارای یک کاسه همزن باشد که ما در این جا به معرفی یک نوع کاسه همزن برای شما اشاره خواهیم داشت که مناسب برای قرار گیر در زیر چند نوع همزن می باشد. کاسه همزن کنوود 50343 نوعی کاسه با دوام و با کیفیت می باشد که به راحتی بر روی همزن مدل هایی همچون KENWOOD KM270Y و  KENWOOD MX300 قرار گرفته خواهد شد. این نوع کاسه به صورتی در نظر گرفته شده است که به صورت همزمان مناسب برای استفاده از چند نوع همزن می باشد. جنس فلزی ضد ضربه کاسه همزن کنوود از خود مقاوم فوق العاده بالایی به ارمغان خواهد آورد. ظرفیت 4 لیتری کاسه همزن برقی کنوود مناسب برای قرار گیری مواد خوراکی با ظرف بسیار بالا می باشد.  
    • جنس فلزی
    • ظرفیت 4 لیتری
    • مناسب برای همزدن هر نوع مواد خوراکی
    • قطر 22×17.5 سانتی متر
    ‎ناموجود
  33. درب کاسه همزن کنوود Kenwood Splash Guard Mixer 31227

    شاید شما هم گاهی به این فکر کرده اید که چطور برخی از افراد غذاها و شیرینی های زیادی را تهیه و آماده می کنند بدون اینکه وقت زیادی تلف کنند و یا محیط آشپزخانه را کثیف کنند . راه حل این پرسش استفاده از محصولات کنوود می باشد . محصولات کنوود به ویژه غذاسازهای مدرن و جدید می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند تا هم به آشپزی بپردازید و هم تمامی کارهای خانه را نیز در طول روز انجام دهید. کنوود یک برند تجاری است که تا حدی زندگی و پخت و پز را برای کاربران خود راحت تر کرده است . این کمپانی با تولید این غذاسازها تمامی روش های پخت و پز آسان را در اختیار کاربران قرار داده است و باعث شده تا هر فردی در آشپزخانه بتواند در کمترین مدت زمان غذای مورد علاقه خود را آماده کند . کنوود این دستگاه ها را با طراحی مدرن و منحصر بفردی تولید کرده است که لوازم جانبی زیادی را پشتیبانی می کنند . به عنوان مثال تمامی مدل های KM کنوود از مخلوط کن و کاسه های مختلف که برای ان ها تعریف شده است پشتیبانی می کنند بنابراین شما می توانید هر کدام از این اجزا را که لازم داشته باشید به صورت جداگانه  تهیه کنید . به همراه کاسه ها ، مخلوط کن ها و همچنین ضمیمه های پاستاساز شما می توانید درب شفاف 31227 را نیز برای کاسه همزن خود تهیه کنید . این درب مزیت های فراوانی در هنگام کار با دستگاه برای شما خواهد داشت که از این مزیت ها می توان به جلوگیری از ریخت و پاش مواد غذایی اشاره کرد . هنگامی که شما از این دستگاه استفاده می کنید این درب به طور کاملا محکم بر روی  کاسه قرار می گیرد و امکان تکان خوردن یا لیز خوردن میله ها در ان وجود ندارد .
    • درب شفاف بری مشاهده مواد غذایی
    • جلوگیری از ریخت و پاش مواد غذایی
    • ساخته شده از پلاستیک شفاف و با کیفیت بالا
    • دارای لولا برای اضافه کردن مواد
    ‎ناموجود
  34. ماهی تابه برقی 2000 وات کنوود KENWOOD ELECTRIC WOK EW200

    یکی از محصولات مدرن که متناسب با نیاز سر آشپز های حرفه ای تولید شده و می تواند کمکی اساسی برای سبک آشپزی های خانگی شما به شمار آید ، ماهی تابه برقی کنوود با شماره مدل ایی دابلیو 200 است که مجهز به قابلیت های بسیار ویژه می باشد و می توانید آن را برای پخت و بریان کردن مواد غذایی بدون نیاز به روغن مورد استفاده قرار داد که می تواند مناسب ترین گزینه برای افرادی باشد که به کیفیت سلامت خود اهمیت داده و یا مجبور به گرفتن رژیم هستند. بنابراین می توانیم به صراحت بگوییم که وجود این دستگاه برای هر خانه ای ضروری می باشد. شرکت کنوود از توسعه یافته ترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که در تهیه کیفیت این لوازم بیشتر از هر چیزی جلب رضایت مشتریان را مورد توجه قرار داده است. بنابراین می توانید این تابه برقی کم مصرف EW200 را برای تهیه انواع غذاهای گوشتی به صورت کم چرب مورد استفاده قرار دهید و لذت آشپزی را توسط آن تجربه کنید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به سلامت خود و اعضای خانواده تان بسیار اهمیت می دهید و از پخت غذاهای پر چرب جلوگیری می کنید می توانید با تهیه تابه برقی KENWOOD EW200 بهبود کیفیت در آشپز های رژیمی و سالم را توسط آن تجربه کنید.
     
    • ماهی تابه با درب شیشه ای/ طراحی شیک
    • دارای سینی دندانه دار
    • قدرت و توان 2000W
    • مناسب برای پخت انواع غذاهای گوشتی و سبزیجات
    • پر توان و کارآمد
    ‎ناموجود
  35. کاسه همزن کنوود KENWOOD BOWL MIXER 19659

    پیشرفت روز افزون فن آوری های مختلف در سراسر جهان انسان را به راحت طلبی وادار نموده است. کارهای آشپزخانه جزء اصلی ترین کارهایی می باشند که هر کدام از ما روزانه با آن سر و کار داریم. خوشبختانه آنقدر وسایل آسایش افزایش یافته اند که لوازمی همچون همزن ها در هر خانه ای یافت می شود. کمتر کسی پیدا می شود با این نوع دستگاه آشنایی نداشته باشد. مخلوط کن ها را ارائه متنوع آنها در بازار همراه با سری قابلیت ویژه در اختیار قرار خواهد گرفت. اما تنها ما در این جا به خود دستگاه اصلی اشاره نخواهیم داشت. خود دستگاه همزن به تنهایی قادر به انجام عملیات مناسب نمی باشد بلکه به وسیله کاسه آن می توان کار همزدن مواد را انجام داد. بدون شک می توان گفت ضمیمه همزن برقی کنوود جز اصلی دستگاه می باشد چون به وسیله آن می توان مواد داخلی را همزد. ما در این جا به معرفی کاسه مخصوص همزن اشاره خواهیم کرد. کاسه همزن کنوود 19659 یک نوع کاسه حرفه ای می باشد که برای دستگاه های مخصوص همزن در نظر گرفته شده است. کاسه همزن کنوود با اندازه بسیار بزرگی که دارد به راحتی محتویات را در خود جای خواهد داد. به سبب جنس پلاستیکی کاسه همزن کنوود مانع از شکنندگی آن خواهد شد.  
    • ظرفیت 4.3 لیتری
    • جنس پلاستیکی
    • ایده آل برای مخلوط کردن مواد
    • سبک وزن و قوی
    • شکل گردی مانند
    • قابلیت 2 دستگیره
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • قطر 17×23.5 سانتی متر
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 315 تا