Product was successfully added to your shopping cart.

kenwood

kenwood

   

آیتم‌های 211 تا 245 از مجموع 315 تا

  1. دستگاه خردکن کنوود KENWOOD CHOPPER 400W CH700

    به گذشت زمان و روند رو به رشد افزایش جامعه افراد سعی بر این کردند که کالاهای متنوع و جدیدی را برای رفاه زندگی خود انتخاب نمایند. ایجاد راه کاری جدید جهت فراهم آوردن موادی ضروری برای طبخ غذا بسته به سلایق مختلف می تواند بسیار مفید و در عین حال متنوع باشد. در جهان امروزی آشپزی کردن به عنوان یکی از کارهای پیش پا افتاده به شمار می رود. چون خانم ها نیز با سطح فرهنگ خود گام به گام با آقای در حال تلاش و پشتکار می باشند. در نتیجه بیشتر زندگی خود را در برون از منزل به سر می برند و برای گذارن مایحتاج خود نیاز به لوازمی دارند که آنها را به طبخ غذاهای عالی و خوشمزه نزدیک نماید. روشی ساده و سریع که بتواند آنها را در یک آشپزی راحت و آسان کمک کند. خردکن ها از جمله کالاهایی می باشند که با ورود آنها به بازار رونق بسیار خوبی پیدا کردند. خردکن کنوود سی اچ700 نمونه ای از این نوع خرد کن ها می باشد که به صورت کاملی شما را به یک آشپزی ساده و ایده آل نزدیک خواهد کرد. خرد کن کنوود همراه با طراحی و مقاومتی که دارد به صورت کاملاً استاندارد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. ظرفیت شیشه خردکن کنوود 900 میلی لیتری می باشد که قادر به قرار گیری میزان حجم ز یادی از مواد را داراست. خردکن کنوود به صورت برقی قادر به ارائه عملیات می باشد. قدرت فوق العاده بالای موتور این نوع خرد کن سبب ارائه هر چه بیشتر سرعت بخشیدن به آن خواهد شد. به وسیله پایه های لاستیک مانند خردکن کنوود در هنگام کار بدون لرزشی کاری مناسب را ارائه می دهد.  
    • قدرت موتور 400 واتی
    • ظرف شیشه ای 900 میلی لیتری
    • جنس تیغه های از استیل ضد زنگ
    • پایه لاستیک بدون لغزش
    • مناسب برای شستشو در ماشین ظرف شویی
    ‎ناموجود
  2. اتو بخار مخزن دار کنوود KENWOOD STEAM STATION IC450

    اتو کردن لباس می تواند امری بسیار طاقت فرسا و وقت گیر باشد، اما امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی می توانیم شاهد آسان شدن این راه نیز باشیم، اتوی مخزن دار کنوود IC450 یکی از این اتو بخار هایی است که هر کس برای اتو کردن لباس های خود در کمترین زمان ممکن می تواند از این اتو بخار مخزنی استفاده کند. این اتو با وجود قدرت 2200 وات و مخزن بزرگ می تواند اتو کردن انواع لباس ها را سریع و بدون دردسر اعمال کند. جنس روکش کفه ی این اتو از تفلون ساخته شده است که علاوه بر روزن سبک تر ان، باعث شده است تا سطوح پارچه ها به خصوص پارچه های تیره، برق نزنند و اتو کشیدن به بهترین صورت ممکن ایجاد شود. به علاوه با وجود روزنه هایی که به صورت متناسب و استاندارد بر روی کفه ی اتو IC450 کنوود قرار گرفته شده اند باعث می شوند تا بخار به خوبی از اتو خارج شده و باعث افزایش عملکرد و کارایی دستگاه شود. همچنین با وجود اینکه این اتو دارای مخزن اب 900 میلی لیتری است شما قادر خواهید بود تا یک ساعت و نیم به صورت مکرر به اتو کشیدن مشغول باشید بدون اینکه مخزن را دوباره پر از آب کنید. از دیگر قابلیت های این اتو بخار کنوود مدل آی سی 450 می توان به قابلیت بخار دهی به صورت عمودی نیز اشاره کرد که در این صورت شما می توانید اتو را به صورت مستقیم رو به پایین بگیرید و با فشار نمودن دکمه ی بخار، بخار با قدرت 120 گرم در دقیقه خارج شود، وجود این قابلیت باعث می شود تا البسه به بهترین صورت ممکن چروک زدایی شده و در کمترین زمان چین و چروک از بین بروند.
     
    • دارای قدرت حرارتی 2200 واتی
    • دارای بخاردهی 120 گرم در دقیقه و بخار دهی به صورت عمودی
    • قابلیت تنظیم میزان و فشار بخار
    • دارای حداکثر فشار بخار 3.5 بار
    • حجم مخزن آب  900 میلی لیتری
    • دارای روکش کفه ی ساخته شده از تفلون
    ‎ناموجود
  3. مخلوط کن و آسیاب برقی کنوود KENWOOD BLENDER BL446

    کنوود یکی از شرکت های بزرگ و مشهور انگلیسی است که جزو بزرگترین تولید کنندگان شرق به شمار می آید. این شرکت در سال 2001 تاسیس شد و به سرعت به یکی از تولید کنندگان مشهور تبدیل شد . لوازم آشپزخانه که این شرکت تولید کرده است کیفیت بسیار بالایی را به همراه دارند و جزو بهینه ترین محصولات آشپزخانه بوده اند . هدف کنوود از تولید این محصولات لوکس این است که لوازمی ضروری و کاربردی را برای کاربران خود تولید نماید. این بار کنوود با تولید مخلوط کن ها و همزن هایی شیک و کارامد توانسته است تا حد زیادی نیازهای کاربران و آشپزها را در آشپزخانه برطرف کند .دستگاه مخلوط کن و خرد کن BL446 یکی از محصولات این کمپانی می باشد که ظرفیت اصلی آن 1.5 لیتر و دارای دو حالت سرعت مختلف برای مخلوط و آسیاب کردن مواد است . مخزن مخلوط کن این دستگاه کاملا درجه بندی شده است و شما از روی این می توانید مقدار موادی را که می خواهید اندازه گیری کنید و تشخیص دهید. هر کدام از دستگاه های برقی آشپزخانه به همراه یک موتور پر قدرت ارائه می شوند که موتور این دستگاه نیز 500 وات می باشد . این دستگاه پر کاربرد در آشپزخانه شما لوازم جانبی و ظروف کاربردی دیگری را نیز به همراه دارد که از این ظروف می توان به درب آسیاب اشاره کرد .پایه این دستگاه که موتور را در بر گرفته است از سایر اجزای دستگاه قابل جدا شدن است و این کار در شستن و تمیز کردن اجزا و محفظه ها به شما کمک می کند. استفاده از دستگاه های آشپزخانه کنوود نه تنها به کار شما سرعت می بخشد بلکه می تواند تا حد زیادی در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی کند.
    • دارای ظرف درجه بندی شده 1.5 لیتری
    • قدرت موتور 500 وات
    • درب بارانی برای آسیاب
    • دو سرعت متفاوت به همراه کنترل پالس
    • پایه جدا شدنی برای تمیز کردن راحت
    • محفظه جداگانه آسیاب
    ‎ناموجود
  4. خردکن 300 وات کنوود KENWOOD MINI CHOPPER CH180

    به صورت قطع می توان گفت کنوود یکی از تنها چند شرکت برجسته جهان می باشد که در زمینه ساخت و تولید کالاهای خانگی با رعایت نمودن استانداردهای جهانی از رتبه بندی خوبی نسبت به سایر شرکت ها برخوردار است. این شرکت همواره سعی نموده هدف اصلی یعنی کیفیت را در سر لوحه تمامی محصولات خود بگنجاند. ان بار نیز با ارائه یک سری محصولات بسیار کاربردی آمده نیازهای افراد جامعه را تا حدودی برطرف نماید. سری خردکن های این شرکت از نظر ایمنی کاملاً استاندارد طراحی شده اند. خردکن کنوود سی اچ180 در خدمت جامعه بشری قرار گرفته تا به صورت مناسبی بخشی از کارهای افراد را به خوبی انجام دهد. ساخت بادوام و طراحی منحصر بفرد این نوع خرد کن سبب استفاده مکرر از ان شده است. به وسیله قدرت فوق العاده تیغه موجود در خردکن کنوود امکان ریز کردن تمامی مواد مورد نظر شما به وجود خواهد آمد. ظرفیت کلی خرد کن کنوود 150 گرم می باشد که به وسیله دو نوع سرعت به صورت مجزا می توان میزان سرعت وارده را تعیین نمود. قدرت انرژی خردکن کنوود 300 وات در نظر گرفته شده است. از بهترین مزیت های خرد کن کنوود قابلیت خرد نمودن مواد به دو صورت خشک و مایع می باشد. با این ویژگی بسیار خوب دست شما جهت خرد کردن مواد بسیار بازتر خواهد شد. به وسیله قابلیت های بسیار خوب خرد کن kenwood ch180 علاوه بر سایر مزایای آن در آشپزخانه خود و بدون دسترسی به دیگر کالاهای یک نوع آشپزی بسیار جذاب و لذت بخش را به وجود بیاورید.  
    • نوع  شیشه  شفاف
    • جنس تیغه از فولاد
    • ظرفیت کلی150 گرم
    • تعداد سرعت 2
    • قدرت انرژی300 وات
    • ظرفیت کار خشک0.15کیلوگرم
    • ظرفیت کار مایع0.35 لیتر
    ‎ناموجود
  5. ماهی تابه برقی کنوود KENWOOD HEALTH GRILL HG250

    زندگی سالم وابسته به غذاهای سالم می باشد، اگر شما هم از ان دسته از افرادی هستید که به سلامت بدنی خود و خانواده بسیار اهمیت می دهید بهتری است تابه ی برقی کمپانی کنوود با مدل نامبر HG 250 را امتحان کنید. خوردن غذاهای بدون سوختگی و ترد، انواع کباب با کمترین میزان روغن با استفاده از این تابه ی برقی به سهولت قابل اعمال است. این تابه از یک طراحی فوق العاده برخوردار است که می توان با استفاده از توان حرارتی فوق العاده ی 200 واتی آن، به راحتی انواع غذاها را گریل و برشته کنید. این تابه ی الکترونیکی و کباب پز کنوود HG250 دارای یک صفحه ی گریل می باشد که ناحیه ای از این صفحه شیار دار و قسمت دیگر ان به صورت ساده و بدون شیار طراحی شده است از این رو می توان هم به صورت استیک های شیار دار مواد را کباب کرد و برای برخی دیگر مواد از طبخ ساده بهره برد که این تفاوت تنها در ظاهر مواد می باشد و تفاوت چندانی در طعم نخواهد داشت. در قسمت زیر این صفحه ی شیار دار یک سینی چکه قرار داده شده است که به منظور قرارگرفتن تمام آب و روغن مواد غذایی بر روی آن تعبیه شده است. به همین دلیل آب و روغن اضافه بر روی سینی قرار می گیرند، به همین جهت از کثیف شدن اطراف تابه جلوگیری می شود، شما می توانید سینی چکه و صفحه ی شیار دار را به راحتی جا نموده و در زیر شیر آب و یا به وسیله ی ماشین ظرف شویی، شستشو دهید. کباب نمودن ماهی، گوشت مرغ و یا گوشت قرمز، انواع سبزیجات و سیفی جات با استفاده از این کباب پز کنوود 250 امکان پذیر می باشد.
     
    • مناسب برای طبخ استیک، کباب نمودن ماهی، انواع گوشت ، انواع سبزیجات و سیفی جات
    • دارای ترموستات برای جلوگیری از نوسانات برق
    • حداکثر قدرت 2000 وات
    • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرف شویی
    • مجهز به صفحه ی شیب دار و سینی جمع کن روغن
    ‎ناموجود
  6. غذا ساز 1000 وات کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR KM003

    دستگاه غذا ساز km003   یکی از دستگاه هایی می باشند  که می توان گفت به صورت هم زمان می توانند چند کار متعدد را با هم انجام دهند. شما با استفاده از این دستگاه به تمام معنا می توانید با کیفیت بالا از تمام ویژگی های ان استفاده کنید. همچنین شما با استفاده از این  دستگاه چند منظوره می توانید به راحتی  انواع غذاها را با آن انجام دهید. کی ام 003 از دستگاههایی می باشد که شما می توانید با استفاده از ان از تمام ویژگی های آن با قابلیت بسیار بالا از آن استفاده کنید. دستگاه 003  دستگاه هایی چند منظوره هستند که کار اصلی آنها برای ریز کردن و برش خوردن انواع مواد غذایی صورت میگیرد. البته  در پرانتز باید گفت که  این  دستگاه  می تواند با کیفیت بسیار بالا از تمام کارهایی از قبیل صاف کردن مواد نشاسته ای، هم زدن، خورد کردن ، صاف کردن، برش دادن، و .... را به صورت فوق العاده  سریعی در کمترین زمان انجام دهد. شما با استفاده از این محصول می توانید بلا قدرت بسیار بالا از تمام ویژگی های آن با کیفیت بالا از آن استفاده کنید. شما می توانید حتی سیب زمینی و گوجه فرنگی را در داخل ظرف مخصوص این دستگاه غذا ساز003 بریزید. و در کمترین زمان شاهد مواد ریز و خورد  شده باشید.  یکی دیگر از ویزگی های این دستگاه غذا ساز این است که شما با استفاده از آن می توانید برای هم زدن مواد اولیه ی کیک شکلاتی  تمام مواد لازم را در داخل  ظرف استیلی آن بریزید. و برای ان یک زمان مشخص  برای ان تعیین کنید، که با استفاده از ان بتوانید با کیفیت بسیار بالا شاهد هم زدن  مواد آماده ی کیک باشید. این دستگاه  کی ام 003 برای  خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب می باشد که مادر خانواده می توانند تمام مواد غذایی یک غذای مورد نظر را در داخل کاسه ی آن بریزد و با مخلوط کردن مواد غذایی ان را برای سرخ  کردن آماده کند. علاوه بر تمام این قابلیت ها یکی دیگر از ویژگی های این کالای 003 این است که شما با استفاده از آن می توانید با قدرت بالا از تمام امکانات این محصول به نحو احسن از ان استفاده کنید.
    • کنترل سرعت الکترونیکی به صورت خودکار با پالس
    • دارای طراحی فوق العاده زیبا
    • دارای بدنه ی  با کیفیت بسیار عالی
    • قابلیت آسیاب و مخلوط  کردن مواد
    • کاسه کوتاه با پره های ضد زنگ
    • ذخیره سازی کابل برق
    ‎ناموجود
  7. نان پز و کیک پز برقی کنوود KENWOOD DEEP FRYERS BM258

    دستگاه نان پز کنوود با مدل نامبر بی ام 258 یکی از مناسب ترین وسیله هایی است که می توانید آن را برای پختن و تهیه انواع نان های مورد علاقه خود مورد استفاده قرار دهید. طراحی فوق العاده با ساختاری جمع و جور برای نان ساز کنوود BM258 فراهم شده که ظرفیت 900 گرم نان را به آن اختصاص داده اند. این دستگاه مجهز به تایمر دیجیتال ویژه ای است که می تواند 12 ساعت تاخیر در پخت را توسط تایمر آن ایجاد کنید. این دستگاه می تواند انواع نان گندم، شیرینی های خوشمزه و حتی قابلیتی چون ورز دادن خمیر را نیز برای شما فراهم کند. همانطور که می دانید هیچ چیز به اندازه بو و طعم نان تازه برای یک وعده غذای اصلی دلپذیر تر نیست، که با سفارش دادن این محصول می توانید تمامی این امکانات را به طور یکجا برای تهیه یک نان سالم و خوشمزه در اختیار خود بگیرید. ساخت نان با کنوود BM258 که از ساده ترین معیارها پیروی می کند مناسب ترین گزینه برای هر خانواده ای می باشد که به راحتی در خانه خود می توانید از قابلیت های آن بهره مند شوید. توسط این واحد تولید نان می توانید به راحتی بدون نیاز به وسایل اضافی از عملکرد فوق العاده آن لذت ببرید و از پنجره ویژه ای که بر روی درب آن قرار دارد دید واضح و روشنی را به روند عملکرد آن داشته باشید.
     
    • نان پز اتوماتیک با طراحی ایده آل
    • ظرفیت قرص نان900G  
    • قدرت و توان 730W
    • مجهز به قطعه ورز دادن خمیر
    • کم مصرف و کارآمد
    ‎ناموجود
  8. اتو بخار مخزن دار حرفه ای کنوود Kenwood Professional Steam Ironing IC700

    کنوود از برند های مطرح جهان می باشد که به عنوان یک متخصص برای عرضه لوازم خانگی الکتریکی در جهان شناخته شده است و با تولید دستگاه های با ویژگی های نوآورانه همراه در عرصه تکنولوژی یکه تاز بوده است. این کمپانی با تولید دستگاه بخار حرفه ای IC700 این واقعیت را به اثبات رسانده است. این دستگاه بخار حرفه ای طوری طراحی شده است که امکان انجام دو کار مختلف را به صورت همزمان برای شما فراهم می کند. مثلا شما علاوه بر این که می توانید به اتو کردن با این دستگاه بپردازید قادر خواهید بود به کمک بخار شوی ان به تمیز کردن و لکه بری لباس ها نیز اقدام نمایید. لازم به ذکر است برای این که بتوانید از این بخار شوی استفاده کنید باید لوازم جانبی مورد نیاز آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید. همچنین این دستگاه قدرتمند امکان تولید بخار مداوم تا 2.5 دقیقه را برای شما فراهم می کند و در بار میزان 120 گرم بخار را با فشار 4 بار به بیرون انتقال می دهد. همچنین ای سی 700 علاوه بر این که اتو کردن با بخار را برای شما فراهم می کند ، امکان اتو کردن به صورت خشک را نیز در اختیار شما قرار می دهد. همچنین اتو بخار حرفه ای کنوود IC700  دارای موتور 2200 وات است که عملکرد عالی را در هر زمان برای شما فراهم می کند.
    • اتو کردن با بخار با قدرت بالا
    • دارای بخار شوی و پاک کنندگی لکه های لباس
    • موتور با قدرت 2200 وات
    • توانایی تولید 120 گرم بخار با فشار 4 بار
    • کنترل پنل ساخته شده از آلومینیوم براق
    ‎ناموجود
  9. پاستا ساز کنوود KENWOOD PASTA MAKERS PP510

    شاید شما از آن دسته افرادی باشید که در منزل خود علاقه ی زیادی به درست کردن انواع ماکارونی یا پاستا با طعم طبیعی باشید در نهایت کمپانی کنوود برای این گونه افراد ویژه دستگاه های پاستا ساز برقی بروز و پیشرفته را ارائه داده است که مدل PP510 یکی از مدل های پاستا ساز پیشرفته و بروز شرکت سازنده ی کنوود می باشد. با فراهم نمودن این دستگاه ماکارونی ساز کافی است خمیر درست شده را وارد آن قرار دهید تا بتواند ماکارونی را درست کند و حتی شما براساس نیاز خود می توانید انواع ماکارونی با مزه های متفاوت و حتی با شکل های متفاوت را به لطف این دستگاه پاستا ساز کنوود آماده کنید به طور کلی این دستگاه ماکارونی ساز نیز جز یکی از مصارف خانگی چند منظوره به حساب می آید. از آنجایی که در همه ی لوازم خانگی برقی قدرت بخش اصلی آنها می باشد، این دستگاه پاستا ساز از یک قدرت عالی 1600 وات برخوردار می باشد که در حال عادی قدرت آن 450 وات است در واقع این قدرت عالی اولا منجر به عملکرد سریع دستگاه پاستا ساز کنوود پی پی 510 می شود دوما باعث عمر طولانی آن می گردد. همچنین این دستگاه پاستا ساز نامبرده مجهز به سری دکمه ها با عملکرد متفاوت و یک ولوم چرخشی می باشد که یکی از دکمه های این دستگاه پاستا ساز می توان به دکمه ی تابع معکوس اشاره کنیم در نهایت این دکمه برای رها کردن گرفتگی خمیر های موجود در آن به کار می رود.
    • قابلیت درست کردن ماکارونی با شکل های متفاوت
    • چرخ دادن انواع خمیر های شیرینی و خمیر های پیتزا با اندازه بسیار کوچک
    • دارای سوئیچ روشن/ توقف
    • مجهز به تابع معکوس
    • حداقل قدرت 450 وات و حداکثر قدرت 1600 وات
    • جنس به کار رفته فلز
    • دارای گلوی AT910 و پچ ها و سر پیچ از جنس فلز
    ‎ناموجود
  10. آبمیوه گیری کنوود KENWOOD JUICER JE570

    گرفتن اب موادی همچون انواع سبزیجات تازه و معطر علاوه بر بهره گیری از طعم آنها در عین حال باعث شادابی و سرزندگی اشخاص خواهد شد. بسیاری از اشخاص در طول روز به دلیل مشغله کاری فرصت تهیه آب میوه را نخواهند داشت برای همین منظور ما برای آن دسته از افراد راه کارهای مطمئنی ارائه خواهیم داد. کاربران به دلیل استفاده از نوشیدنی های بسیار سالم و مقوی نیاز به لوازمی دارند که خود به صورتی دستی و اصولی از آن بهره مند شوند. به وسیله آبمیوه گیری برقی کنوود جی ایی570 قابلیت بهره بردن از لذت و طعم واقعی سایر مواد برای شما به وجود می آید. با استفاده از آبمیوه گیری کنوود می توان هر نوع میوه ای اهم از میوه های دارای تخم را در داخل آن قرار داد و با اطمینان از گرفتن تخم و پوست آنها به صورت مناسبی از نوشیدنی های مختلف به نحو احسن بهره مند شوید. موتور پرقدرت آبمیوه گیری کنوود قادر به له نمودن هر نوع مواد ی همچون هویج و سیب می باشد. به وسیله هر کدام از سرعت های در نظر گرفته شده برای موتور آبمیوه گیری کنوود به صورت دلخواه می توان بر کارایی حرفه ای آبمیوه گیری نظارت داشت. سیستم در نظر گرفته شده قفل ایمنی مخلوط من کنوود در هنگام کارایی خود به صورت خودکار قفل خواهد شد. آبمیوه گیری kenwood je570 از تعدادی قطعه مختلف تشکیل شده است که به راحتی از هم جدا خواهند شد. ظرفیت کلی آبمیوه گیری کنوود 1 لیتر در نظر گرفته شده است که می تواند حجم زیادی از مواد را در داخل خود نگه داری کند. طعم نوشیدنی های سالم را در منزل خود تجربه نمایید.
    • قدرت موتور 300 واتی
    • دارای دو نوع سرعت
    • سیستم قفل ایمنی
    • جنس مواد پلاستیک
    • مناسب برای ماشین ظرف شویی
    • ظرفیت1 کیلوگرم
    • ظرفیت جمع آوری پالپ0.5 کیلوگرمی
    ‎ناموجود
  11. سرخ کن 1800 وات کنوود KENWOOD DEEP FAMILY FRYER DF320

    وسیله ای که تمام خانم های خانه دارد را از ایستادن مداوم پای اجاق گاز نجات داد، سرخ کن ها بودند. دستگاه سرخ کن کنوود kenwood DF320  طوری طراحی شده است که بتواند یک وسیله ی کار آمد برای تمام خانم ها باشد و حتی آشپز های حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند. این وسیله حتی مناسب برای تمام رستوران ها و غذاخوری هایی است که آنها را قادر می سازد تا در مدت زمان محدودی بتوانند حجم زیادی از مواد خوراکی را سرخ کنند. با استفاده از این سرخ کن دیگر آشپزی خسته کنند و طاقت فرسا نخواهد بود بلکه تمام مواد سرخ کردنی با استفاده از این سرخ کن را به بهترین صورت ممکن طبخ کنید و از آشپزی کردن لذت ببرید. سفره های رنگین با مواد سرخ شدنی خوشمزه و چیزی که خانواده ی شما دوست دارند را در کمترین زمان ممکن درست کنید. این سرخ کن کنوود DF 320 دارای طراحی زیرکانه با درب شیشه ای می باشد که شما را قادر می سازد تا مراحل سرخ شدن مواد غذایی را نظارت کنید؛ از این رو می توانید از وقوع اتفاقات پیش بینی شده جلوگیری کنید. غذاهایی ترد و خوشمزه با استفاده از این سرخ کن به راحتی تهیه می شوند. به علاوه با وجود مخزن نچسب، حتی اگر روغن مخزن این سرخ کن تمام شود، مواد و محتوا به ظرف نخواهند چسبید. وجود یک پنل الکترونیکی در این سرخ کن دی اف 320 کنوود شما را قادر می سازد تا بتوانید حرارت و مدت زمان سرخ شدن مواد را خود انتخاب کنید و تمام اطلاع مربوط به زمان اتمام را بر روی نمایشگر ان مشاهده نمایید. همچنین از دیگر قابلیت هایی که این سرخ کن را برای همه مناسب قرار داده است می توان به قابلیت خاموش شدن خودکار ران در زمان اتمام مراحل پخت و سرخ شدن اشاره کرد .
     
    • قابلیت تنظیم حرارت و زمان سرخ شدن
    • دارای توان حرارتی 1800 وات
    • گنجایش روغن 2/3 لیتر و گنجایش مواد 1 کیلوگرمی
    • طراحی شیک با ابعاد استاندارد
    • باز شدن درب با یک دکمه ی لمسی
    • دارای کنترل پنل الکترونیکی
    ‎ناموجود
  12. دستگاه چرخ گوشت کنوود KENWOOD MEAT GRINDER MG450

    با پیشرفت علم و فناوری هر روزه شاهد تولید محصولات پیشرفته ای هستیم که به لطف آن ها آشپزی کردن بسیار راحت و آسان شده است. آماده کردن طیف گسترده ای از غذاهای گوشتی، با چرخ گوشت برقی MG450 کنوود آسان و ساده است. موتور قدرتمند 1400 واتی این چرخ گوشت می تواند مقدار زیادی از گوشت را در مدت زمان کمی چرخ کند. این موتور از کارایی و عملکرد بالایی بهره می برد و امکان چرخ کردن 1.5 کیلوگرم گوشت را در هر دقیقه فراهم می سازد. با تولید این چرخ گوشت در قدرت و توان بالا ، دیگر وقت آن رسیده است که گوشت چرخ کرده خود را در منزل به صورت سالم و پاکیزه تهیه کنید. چرخ گوشت MG450 کنوود سرعت آشپزی شما را بالا می برد و چرخ کردن انواع مواد از قبیل مرغ ، ماهی ، گوشت ، سبزی و میوه ها را برای کاربران فراهم می سازد. یکی از قابلیت های مهم و مفید این چرخ گوشت تابع حالت معکوس می باشد که به لطف آن استفاده از دستگاه بسیار راحت شده است. با این دکمه می توان جهت حرکت تیغه را معکوس کرد و پیچ و تابی که در لابه لای تیغه ها ایجاد شده است را به راحتی برطرف کرد. قطعات این چرخ گوشت از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده است و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند. اندازه مناسب و کوچک این دستگاه باعث شده است که چرخ گوشت را به راحتی بتوان جابجا کرد و بدون اشغال فضای زیاد در آشپزخانه نگه داری کرد. دو محفظه برای ذخیره سازی فشرده همراه با چرخ گوشت موجود است که از یکی از آن ها برای نگهداری لوازم جانبی و ابزار چرخ گوشت استفاده می شود و از محفظه دیگر برای جمع کردن کابل برق چرخ گوشت استفاده می شود. با استفاده از محفظه سیم جمع کن بعد از هر بار استفاده سیم برق به آسانی جمع خواهد شد . از اجزاء پر کاربرد و مفید این چرخ گوشت می توان به صفحه های شبکه ای 8 میلی متر، 4.5 میلی متر، 3 میلی متر اشاره کرد. هر کدام از این شبکه ها دارای سوراخ هایی با قطرهای مختلف می باشد که با استفاده از آن ها گوشت در اندازه های ریز ، متوسط و درشت چرخ می شود. طبخ انواع غذاهای مختلف گوشتی با استفاده از این شبکه ها بسیار راحت و آسان انجام خواهد شد. آماده سازی سوسیس و کبه (یک نوع رولت) با استفاده از لوازم جانبی قیف سوسیس ساز و کبه ساز چرخ گوشت ام جی 450 بسیار راحت و آسان در خانه انجام می شود. باز و بسته کردن قطعات این چرخ گوشت با استفاده از آچار مخصوص به راحتی بدون خراب شدن سر پیچ انجام می گیرد .
    • دارای طراحی زیبا و بدنه ای از جنس پلاستیک سفید
    • قابلیت پردازش 1.5 کیلوگرم گوشت در هر دقیقه با استفاده از موتور قدرتمند 1400 وات
    • دارای سینی دو منظوره برای جمع آوری گوشت و جلوگیری از نشست گرد و غبار
    • مجهز به دکمه روشن و خاموش همراه با دکمه دور معکوس
    • دارای گلویی فلزی از جنس آلیاژ پرداخت شده و گوشت کوب پلاستیکی
    • دارای تیغه ی چهار پره آهنی و سری های مختلف جهت تهیه کالباس ، سوسیس و کبه
    • مجهز به صفحه های شبکه ای با اندازه های 8 میلی متر،  4.5 میلی متر و 3 میلی متر
    ‎ناموجود
  13. دستگاه قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CG600

    درست کردن قهوه علاوه بر وقت زیاد، لازمه ی مهارت خاصی نیز منی باشد، از این رو افراد زیادی که حتی به نوشیدن قهوه ، این نوشیدنی مفید علاقه دارند، اما در درست کردن آن عاجز اند؛ با رفتن به کافی شاپ و نوشیدن قهوه های آماده می خواهند نیاز خود را بر طرف کنند. در واقع باید گفت که هیچ قهوه ای نمی تواند مانند یک قهوه ی ساخته شده تحت فشار و یا قهوه های دست ساز خانگی، عطر و طعم فوق العاده داشته باشد. اگر می خواهید روز خود را با یک قهوه ی مرغوب و خوش طعم آغاز کنید، اما وقت کافی برای درست کردن آن ندارید، تنها راه شما انتخاب قهوه ساز حرفه ای kenwood CG600 ساخت کمپانی کنوود می باشد که با طراحی و کارایی فوق العاده هم اکنون در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این دستگاه قهوه میکر الکترونیکی راهی سریع و آسان برای لذت بردن از یک لیوان قهوه ی مرغوب می باشد. با وجود یک صفحه ی پنل الکترونیکی شما می توانید به دلخواه خود میزان قهوه ی تولید شده را انتخاب کنید. این قهوه میکر کنوود CG600 قادر است در مدت تنها چند دقیقه 2 تا 10 لیوان قهوه را آماده کند و این بستگی به میزان مورد نیاز شما دارد. با این ظرفیت بالا تا 10 لیوان شما می توانید برای مهمان های خود قهوه بسازید تا انان نیز از قهوه های خوش طعم لذت ببرند. همچنین دکمه های موجود بر روی پنل قهوه ساز CG600 کنوود ، شما را قادر می سازد تا به تنظیمات زمان، میزان قهوه، شروع و خاموش شدن دستگاه قهوه ساز دسترسی پیدا کنید. قدرت حرارتی این دستگاه قهوه برابر با 100 وات می باشد که به مرغوبیت قهوه به همین دلیل می باشد چرا که با فشار زیاد قهوه ساخته می شود و همین امر موجب متفاوت و فوق العاده بودن قهوه خواهد شد.
     
    • قابلیت تنظیم برای 2 تا 10 فنجان
    • گنجایش 280 گرم
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    • جنس بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ براق
    • کنترل پنل الکترونیکی
    • چراغ انتخابگر ال ای دی
    • توان حرارتی قهوه ساز برابر با 100 وات
    ‎ناموجود
  14. بخار پز 900 وات کنوود Kenwood Food Steamer FS560

    بخار پز کنوود با شماره مدل اف اس 560، یکی از متنوع ترین دستگاه هایی است که برای بخار پز کردن انواع سبزیجات و حتی مواد گوشتی مانند ماهی به کار می رود و با کیفیت فوق العاده ای که دارد در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی از این مواد را برای شما به صورت بخار پز فراهم می کند. این محصول دارای سه سبد پلاستیکی با کاسه ضد زنگ است که می توانید به راحتی آن را جا به جا کرده و از قابلیت منحصر به فرد بو زدایی آن به بهترین نحو بهره مند شوید. این بخار پز اف ای 560 کنوود با رنگ سفید متناسب با سلیقه مشتریان طراحی شده و دارای ظرفیت فوق العاده ای است که حجم بالایی از انواع مواد خام را می توانید در داخل آن قرار دهید. ظرفیت سبد های این بخار پز 2.6 / 3.5 / 4.5 لیتر است که دارای ظرفیت مخزن آب با حجم 1.2 لیتر امکان عملکرد با استفاده راحت تری را فراهم می کند. علاوه بر این می توانید با استفاده از تابع گرما تمامی مواد غذایی که در داخل سینی ها قرار دارد، تا مدت زمان زیادی گرم باقی بماند. بخار پز KENWOOD FS560 دارای قدرت و توان 900 وات است که مناسب ترین میزان مصرف انرژی را به آن اختصاص داده اند و کم مصرف تر از سایر مدل های قدیمی به شمار می آید. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول بهینه و منحصر به فرد را برای آشپزخانه و صرفا جهت مصارف خانگی سفارش داده و از آن متناسب با نیاز های خود بهره مند شوید.
     
    • بخار پز اتوماتیک با طراحی ایده آل
    • مخزن آب با ظرفیت 1.2 لیتر
    • قدرت و توان 900W
    • ظرفیت سبد 2.6 / 3.5 / 4.5 لیتر
    • کم مصرف و کارآمد
    • مجهز به صفحه نمایش LCD
    ‎ناموجود
  15. فیلتر تصفیه آب کنوود KENWOOD WATER FILTRATION 77800

    اگر از پارچ های تصفیه ی آب ، این محصول کارآمد و مفید استفاده می کنید، بعد از مدتی با پایان یافتن عمر فیلتر، برای تعویض آن باید اقدام کنید. کمپانی کنوود حتی از تولید فیلترها برای پارچ های تصفیه نیز دریغ نکرده و در مقدار انبوهی به ساخت این فیلتر ها پرداخته است. فیلتر kenwood 77800 مناسب برای انواع پارچ های تصفیه ی آب می باشد که به میزان زیادی قادر به حذف انواع رسوبات و فلزات در داخل آب می باشد و آبی سالم و تمیز را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این فیلتر شما می توانید به راحتی ان را در پارچ قرار داده و به میزان 150 لیتر آب را تصفیه کنید. این میزان بر روی نمایشگر ال سی دی بر روی پارچ نشان خواهد داده شد. بسته بندی این فیلتر تصفیه آب 77800 کنوود شامل 3 عدد فیلتر با همین کارایی بالا می باشد که در قیمت مناسب و قابل تهیه برای تمامی افراد در اختیار شما قرار گرفته است. اگر نگران سلامتی خود و خانواده ی خود هستید می توانید با تهیه ی پارچ تصفیه ی آب خانگی که در انواع سایز موجود می باشد و فیلتر کنوود 77800 از نوشیدن آب سالم و پاکیزه لذت ببرید.
     
    • دارای سیستم تصفیه چهار مرحله ای
    • ظرفیت 150 لیتر آب
    • کاهش آهک، سرب و کلر
    • 3 عدد در هر بسته بندی
    ‎ناموجود
  16. گوشت کوب برقی کنوود KENWOOD HAND BLENDER HB615

    امروزه بسیاری از دستگاه ها ب منظور راحت تر شدن کار اشخاص عرضه بازار شده اند. کار اشپزخانه که یکی از زمان بر ترین کارهایی می باشد که به صورت مداوم با آن سر و کار داریم. برای همین منظور بسیاری از کالاهای مختلف جهت حل و رفع این گونه مشکلات طراحی شده اند. از جمله مهمترین این نوع کالاهای می توان به مخلوط کن ها اشاره داشت. تنوع و گوناگونی مخلوط کن ها سبب می شود تا کاربر باتوجه به سلایق مختلف آنها را مورد استفاده قرار دهد. حتی نوع مخلوط کن ها با هم بسیار فرق دارند. بسیاری از مخلوط کن ها با اندازه بزرگ و چند قابلیت طراحی شده اند و بسیاری نیز به اندازه مناسب و کوچک طراحی شده اند. سری گوشت کوب کنوود اچ بی615 به صورت مناسب برای مخلوط کردن مواد غذایی به کار می رود. این نوع مخلوط کن با اندازه مناسبی که دارد برا مخلوط کردن موادی همچون انواع خمیر مایه ها و گرفتن آب میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت بسیار بالای موتور مخلوط کن کنوود با کارایی فوق العاده ای که دارد قادر به ارائه بهترین عملکرد می باشد. همچنین مخلوط کن کنوود از سیستم ایمنی ضد لغزش برخودار می باشد که در هنگام کار بدون هیچ گونه لرزشی با دقت بسیار بالا کار را انجام خواهد داد. به وسیله ظرفیت 0.7 لیتری کاسه مخلوط کن همراه با تیغه های بسیار تیز آن از طعم هر نوع ماده غذایی به صورت مناسب بهره مند خواهید شد. اجزای کلی گوشت کوب kenwood hb615 به حدی مقاوم طراحی شده است که به راحتی قابل شستوشو می باشد.   
    • طراحی مقاوم و بدون لرزش
    • قدرت موتور 400 واتی
    • جنس بدنه فولاد ضد زنگ
    • ظرفیت 0.7 لیتری کاسه گوشت کوب
    • دارای دو نوع سرعت
    • جنس تیغه فولاد ضد زنگ
    • مناسب برای شستوشو به وسیله ظرف شویی
    ‎ناموجود
  17. قهوه ساز کنوود 1100 وات KENWOOD COFFEE MAKER ES430

    قهوه ساز کنوود مدل ایی اس 430 مناسب با ایده آل های ویژه و منحصر به فردی برای دم کردن انواع قهوه/ نسکافه/ اسپرسو و سایر نوشیدنی های گرم و مورد علاقه شما می باشد که با قدرت و توان 1100 وات در اختیار مشتریان قرار داده شده است. این محصول کم مصرف تمامی معیار های سلامت و بهداشت را به خود اختصاص داده و می توانید به راحتی آن را برای مدت های زیادی مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه از کیفیت و قابلیت های ویژه ای که به آن اختصاص داده شده کاسته شود. این قهوه ساز حرفه ای مناسب ترین گزینه برای دم کردن انواع کاپوچینو و نوشیدنی های دیگری مانند اسپرسو است که از بدنه ای مقاوم از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و مقاومت بالایی را در برابر حرارت و رطوبت ایجاد می نماید. قهوه ساز چند منظوره KENWOOD ES430 دارای تابع آب گرم می باشد و تجهیزات فوق العاده ای برای راحت تر تهیه کردن نوشیدنی های مورد علاقه شما به خود اختصاص داده است.  ظرفیت ظرف آب در این دستگاه برابر با 1.5 لیتر است که می تواند مناسب ترین گزینه برای یک خانواده پر جمعیت به شمار بیاید. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه قهوه ساز حرفه ای با میزان مصرف پایین هستید می توانید این قهوه ساز را سفارش داده و از آن در هر ساعت از شبانه روز مورد استفاده قرار دهید. این قهوه ساز کنوود ES430 با قیمت مناسب و قابلیت های فراوان یکی از عمده ترین محصولاتی است که به تازگی توسط شرکت کنوود در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
     
    • قهوه ساز نیمه اتوماتیک با طراحی ایده آل
    • ظرفیت 1.5 لیتر
    • قدرت و توان 1100 وات
    • حداکثر فشار قهوه 15 بار
    • مناسب برای تهیه کاپوچینو/  اسپرسو
    ‎ناموجود
  18. ساندویچ ساز کنوود KENWOOD SANDWICH MAKER HG506

    یکی دیگر از محصولات کننود  مدل HG506 می باشد که یکی از محصولاتی است که به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته شده است ساندویچ ساز 506  دارای یک پنل به نسبت بزرگ می باشد که کامل یک گوشت بزرگ در داخل آن قرار میگیرد.  کنوود مدل اچ جی506  امکان پخت و انواع ساندویچ ها را برای شما ایجاد کرده است که شما با استفاده از این ساندویچ ساز بتوانید امکان پخت و انواع ساندویچ و بریان کردن انواع گوشت و ساندویچ را با استفاده از این دستگاه برای خود ایجاد کنید. از لحاظ طراحی این ساندویچ ساز دارای د ظاهری بسیار زیبا می باشد که در وسط این دستگاه یک دکمه ی چرخشی برای استفاده و دسترسی پخ و پز ساندویچ را بتوانید بر عهده بگیرید. اگر نگران سلامتی خود هستید و مرتبا از بیرون ساندویچ و غذاهای متنوع را  سفارش می دهید و هزینه ی کلانی را بابت این غذاهای  غیر سالم پرداخت  می کنید ما به شما دستگاه ساندویچ ساز کنوود ام جی 506 را به شما سفارش می دهیم که شما با استفاده از ان بتوانید انواع گوشت های تازه و  غذاهای بریان شده را با استفاده از این دستگاه ساندویچ ساز برای خود با هزینه ی کمی تهیه کنید. و از خوردن غذاهای سالم با کیفیت بالا با هزینه ی  کم لذت ببرید. یکی ویژگی های ویژه این محصول، کم مصرف بودن آن است که در مقایسه با مدل های  دیگر با برندهای مختلف از میزان مصرفی انرژی طبیعی کمتری برخوردار است. یکی از قابلیت های بسیار ویژه ی این دستگاه ساندویچ ساز اچ جی 506 مانع از روغن زیاد به داخل ساندویچ و یا گوشت های شما میشود. و شما می توانید با خیال آشسوده ساندویچ مورد علاقه ی خود را با یک ایستک نوش جان کنید.
    • جنس تفلن
    • مناسب برای پخت انواع ساندویچ
    • کم مصرف
    • دارای وزن مناسب
    • دارای توان مصرفی 820 وات
    • زمان پخت 15 دقیقه
    ‎ناموجود
  19. قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM170

    قهوه ساز KENWOOD CM170 دارای امکانات متنوع و پیشرفته ای است که توسط شرکت کنوود ساخته شده و تمامی تست های عملکرد را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است. این محصول مجهز به قوری شیشه ای 1.25 لیتری با دستگیره فوق العاده ای است که ضد لغزش می باشد و امکان جا به جایی راحتی را برای شما فراهم می کند. قهوه ساز کنوود با مدل سی ام 170 دارای حداکثر قدرت 1100 وات می باشد که کمترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است. شاخص نوری که بر روی بدنه آن وجود دارد امکان نمایش دادن راحت آب را در هنگام جوشیدن فراهم کرده و مناسب تر از هر زمانی سهولت استفاده را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. این محصول را می توانید برای دم کردن انواع قهوه/ نسکافه/ کاپوچینو و سایر نوشیدنی های گرم مورد علاقه خود مورد استفاده قرار داد و سبکی مدرن را در هنگام دم کردن آنها تجربه کنید. این قهوه ساز برقی متناسب با استانداردهای خاص صنعتی طراحی شده و از میزان مصرف بسیار کمتری نسبت به سایر مدل های قدیمی برخوردار می باشد و با ظرفیت فوق العاده ای که برای قوری آن فراهم شده می توانید به راحتی 5 فنجان قهوه را برای اعضای خانواده تان آماده کنید بنابراین می تواند مناسب ترین گزینه برای فصل های سرد سال باشد چراکه در مدت زمان کمی انواع نوشیدنی های گرم را می توانید توسط آن آماده کنید. این دستگاه قهوه ساز CM170 کنوود مجهز به سیستم ضد چکه می باشد و با فیلتر مخصوصی که برای آن قرار داده شده می توانید به راحتی در هر زمانی از آن استفاده کنید قهوه ساز کنوود را می توانید از همین الان به صورت اینترنتی از فروشگاه ما سفارش داده و با قیمت مناسبی که برای آن فراهم شده تهیه نمایید.
     
    • قهوه ساز با طراحی استاندارد
    • دارای قوری شیشه ای با ظرفیت 1.25 لیتر
    • حداکثر قدرت 1100 وات
    • مناسب برای انواع قهوه/ نسکافه و سایر نوشیدنی های گرم
    • مقاوم و ایمن
    ‎ناموجود
  20. مخلوط کن کنوود KENWOOD BLENDER BL330

    از آنجایی که تهیه انواع نوشیدنی های در طول تاریخ رایج بوده اما بهره گیری از نوشیدنی های مختلف به روش های بسیار قدیمی و سنتی امکان پذیر بوده است. این روش ها به دلیل اینکه هیچ نوع فن آوری وجود نداشته بود کاری بسیار سخت و زمان بر به حساب می آمد ، روشی که باید مراحل زیادی جهت ارائه آن طی می شد. خوشبختانه این کار در دنیای امروزی با وجود بسیاری از لوازم کاربردی به راحتی امکان پذیر می باشد. امروزه باتوجه روند رو به رشد شرکت ها در زمینه ساخت و تولید انواع لوازم کاربردی آشپزی کار آنچنان برای کاربر راحت شده است که در مدت زمان بسیار کمی تمام نیازهای آنها رفع خواهد شد. استفاده و بهره گیری از کالاهایی همچون مخلوط کن ها می توانند به صورت جدی در تهیه انواع دسر ها و میان وعده ها کمک زیادی داشته باشند می توانند کار انسان را بسیار راحت نمایند. سری مخلوط کن کنوود بی ال330 همراه با دو نوع قابلیت آن امکان استفاده از نوشیدنی های فراوانی را برای ما به وجود می آورد. در عین حال خرد کن این نوع سری به صورت اختیاری در دسترس قرار می گیرد. با استفاده از قابلیت خرد کن سری مخلوط کن کنوود می توان مواد مورد نیاز خود به صورت خرد در اختیار داشت. قدرت موتور مخلوط کن کنوود 350 واتی در نظر گرفته شده است که در هر دقیقه امکان چرخش 18000 دور تیغه های دستگاه را فراهم می آورد. هر کدام از قطعات سری مخلوط کن به راحتی در داخل ماشین ظرف شویی شسته خواهند شد. هر کردم از سری ای مخلوط کن و خرد کن kenwood bl330 به حدی مناسب عمل می کنند که حفظ ارزش مواد غذایی را در اولویت قرار می دهند.   
    • طراحی بادوام و ایستاده
    • قدرت موتور 350 واتی
    • تعداد یک سرعت با حداکثر چرخش18000 دور در دقیقه ای
    • ظرفیت 1 لیتری مخلوط کن
    • ظرفیت کلی 0.8 لیتر خرد کن
    • مناسب برای شستوشو در ماشین ظرف شویی
    • جنس بدنه: پلاستیک
    • توانایی یخ خرد کردن
    ‎ناموجود
  21. غذاساز کنوود KENWOOD 700W FOOD PROCESSOR FP520

    محصولات کنوود امروزه یکی از پر طرفدار ترین محصولات در جهان هستند زیرا این کمپانی توانسته است بهترین کیفیت و عملکرد را در محصولات خود جای دهد. تولید انواع غذاساز ها و وسایل آشپزخانه که در آشپزی روزانه می تواند به ما کمک کند از بهترین تولیدات این کمپانی می باشند . یکی دیگر از محصولات کنوود مخلوط کن و غذاساز FP520  می باشد . این دستگاه از دو محفظه شفاف و یک پایه با موتور تشکیل شده است . به کمک این دستگاه شما می توانید غذاها و خوراکی های زیادی را در طول روز تهیه کنید زیرا یک دستگاه چند کاره است و با نصب هر کدام از محفظه ها بر روی این پایه می توان عملکرد هایی متفاوت را دریافت کرد . تیغه هایی با برش های متفاوت در این غذاساز به شما کمک می کنند تا راحت تر موادی مانند هویج و یا سیب زمینی را رنده کنید . دستگاه های خانگی کنوود از سرعت بالا و متناسبی برخوردارند به همین دلیل در کمترین زمان می توانند بهترین کارایی را ارائه دهند . موتور این دستگاه با قدرت 700 وات و دو حالت سرعت قادر به برش و مخلوط کردن مواد غذایی است . این موتور همچنین از لرزش بیش از حد دستگاه و تولید نویز جلوگیری می کند . در این دستگاه و در قسمت غذاساز ان شما می توانید حدود 3 لیتر مواد غذایی را جای دهید که این می تواند برای یک وعده غذایی خانواده شما مناسب باشد . همچنین ظرفیت مخلوط کن این دستگاه ها همانند سایر مخلوط کن های کنوود 1.5 لیتر است و با درب قفل شونده و محفظه شکر ریز تولید شده است .
    • موتور قدرتمند 700 وات
    • کاسه قابل شستشو غذاساز با ظرفیت 2.9 لیتر
    • مخلوط کن شیشه ای با ظرفیت 1.5 لیتر
    • تعدادی تیغه برای برش و رنده کردن مواد غذایی
    • دکمه برای تعین دو حالت سرعت
    ‎ناموجود
  22. دستگاه بخار پز 900 واتی کنوود Kenwood Food Steamer FS360

    با بخار پز FS360 کنوود از پخت و پز سالم و کارآمد لذت ببرید. این بخار پز دارای سه لایه برای بخارپز کردن مواد غذایی با ظرفیت های 2.5 ، 3.5 ، 2.7 لیتر است که شما می توانید انواع مواد غذایی و سبزیجات را با استفاده از این دستگاه به صورت عالی بخار پز کنید. این دستگاه بخار پز دارای توان 900 وات است که باعث شده است که دستگاه بسیار قدرتمند و کارآمد باشد . با استفاده از این دستگاه بخار پز می توانید انواع مواد غذایی مانند ماهی، مرغ، سبزیجات، میوه، پودینگ، برنج و تخم مرغ را برای آماده کردن یک وعده غذایی تازه و سالم بخار پز کنید. بخار پز کردن مواد غذایی باعث حفظ ویتامین های موجود در مواد غذایی می شود. بنابراین وجود یک دستگاه بخار پز برای افرادی که به سلامتی خود بسیار اهمیت می دهند می تواند بسیار مفید باشد. دستگاه بخار پز کنوود مدل FS360 دارای مخزن آب با گنجایش 1.1 لیتر همراه با شاخص میزان آب است . از ویژگی های این بخار پز اف اس 360 کنوود می توان به تایمر ، عملیات بخار سریع ، توابع شروع سریع ، سبدهای پلاستیکی بسیار مقاوم ، نشانگر میزان آب ، امکان اضافه نمودن آب در حین پخت ، قطع کن خودکار و ... اشاره کرد.
     
    • دارای تایمر
    • قابلیت اضافه کردن آب
    • دارای نشانگر سطح آب
    • عملیات بخار سریع
    • دارای سه ردیف مخزن برای بخار پز کردن انواع مواد
    • ظرفیت کل 8.7 لیتر
    • توان 900 وات
    ‎ناموجود
  23. مخلوط کن 350 واتی کنوود KENWOOD BLENDER SB105

    زندگی انسان به سبب پیشرفت های مختلف مستلزم استفاده از لوازمی می باشد که با تغییر و تحولات وسیع خود در بسیاری از مواقع پاسخ گوی نیازهای افراد باشد. اسایش و آرامش زندگی جامعه امروزی در گرو استفاده از لوازم کاربردی می باشد. لوازم آشپزخانه بدون شک از دسته لوازمی می باشند که وجود آنها به نوبه خمود در هر خانه ای لازم و ضروری می باشد. محصولاتی همچون مخلوط کن ها با قابلیت ها و ویژگی های فراوانی که دارند به صورت همیشگی از آنها استفاده می شوند. گاهی اوقات به منظور بهره گیری از مواد ابکی همچون انواع میوه نیاز به صرف نوشیدنی این نوع مواد هستیم. آب میوه های بیرون از منزل همراه با صرف هزینه اضافی حداکثر کیفیت فوق العاده را به ارمغان نمی آورند. خوشبختانه شرکت های مختلفی در سراسر دنیا برای حل این گونه معضلات راه کارهای مطمئنی ارائه داده اند. با طراحی انواع مختلفی از مخلوط کن ها به راحتی در منزل خود هر زمان که بخواهید از نوشیدنی ای مختلف بهره مند خواهید شد. نمونه این نوع مخلوط کن می توان مخلوط کن کنوود اس بی105 اشاره نمود. مخلوط کن کنوود در حالی که با کارایی فوق العاده جوابگوی نیازهای شما می باشد اما در کنار آن با دیزاین فوق العاده حرفه ای خود سبکی جدید به وجود خواهد آورد. قدرت فوق العاده بالای موتور مخلوط کن کنوود قادر به ارائه نیروی350 واتی می باشد. به منظور استفاده هر چه بهتر از مخلوط کن کنوود بدون باز کردن درب آن تنها از طریق یک عدد شیر مخصوصی محتویات داخلی بیرون خواهد آمد.    
    • دیزاین شیک و فوق العاده حرفه ای
    • قدرت موتور 350 واتی
    • مجهز به شیر مخصوص جهت بیرون امدن نوشیدنی
    • ظرفیت 1 لیتری
    • ضد لغزش برای ثبات بیشتر
    • رنگ: نقره ای و خاکستری
    ‎ناموجود
  24. ساندویچ ساز 4 تکه کنوود KENWOOD SANDWICH MAKER 4 SLICE SM-410

    ساندویچ ساز کنوود  یکی دیگر از محصولات شرکت ساخت کنوود می  باشد که دارای  طراحی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که شما با استفاده از این ساندویچ ساز می توانید با قدرت بسیار  بالا از تمام  قابلیت های ان استفاده کنید. این ساندویچ ساز به شما این امکان را می دهد. که شما بتوانید در زمان بسیار کم از تمام قابلیت های این ساندویچ ساز با قدرت بسیار بالا از  آن استفاده کنید. استفاده از غذاهای بیرون یکی از موعضلاتی است که اکثر مردم به آن روی اورده اند این غذاهای آماده  برای سلامتی افراد بسیار ضرر دارد. اگر به دنبال فس فوت ها با طعم های بسیار متفاوت می باشید ما به شما دستگاه ساندویچ ساز را به شما معرفی می کنیم دستگاه ساندویچ ساز اس ام 410 یکی از دستگاه های بسیار شیک و زیبایی می باشد که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند. شما با استفاده از این دستگاه ساندویچ ساز می توانید انواع فس فوت های اماده که در بیرون به راحتی قابل دسترس می باشند در خانه ی خود با استفاده از این ساندویچ ساز SM410  با یک هزینه ی کم به راحتی مبا استفده از این محصول  تمام فس فوت های بیرون را به وسیله ی این دستگاه اماده کنید. برای شناخت بهتر با طراحی این ساندویچ ساز کوچک ما در این جا به چند تای ان اشاره ای خواهیم داشت. ساندویچ ساز  SM410  دارای  طراحی فوق العاده زیبا و بسیار کوچک می باشد که شما با استفاده از این دستگاه ساندویچ ساز می توانید انواع ساندویچی های مربعی را با  مخلفات آن در داخل محفظه ی ساندویچ ساز قرار دهید و از ان  با کیفیت بالا از آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ما به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید.
    •  طراحی زیبا و بسیار شکیل
    •  دارای قابلیت 4 برش مساوی
    • تهیه چند ساندویچ به صورت همزمان
    • وزن مناسب
    ‎ناموجود
  25. غذا ساز 1000 وات کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR FP920

    غذاسازها دستگاه هایی چند منظوره هستند که برای ریز ریز کردن و برش مواد غذایی به کار می روند و برای اکثر غذاهای موجود در آشپزخانه کاربرد دارند. اگر شما می خواهید برای خانواده خود و یا برای چند نفر در مهمانی آشپزی کنید می توانید از این دستگاه ها استفاده نمایید و بهترین نتیجه را بگیرید . این دستگاه ها در اصل به همراه یک پروانه با تیغه هایی مناسب طراحی می شوند که قادر به برش مواد غذایی در اندازه های یکسانی هستند از این رو شما می توانید از آن برای تهیه سالاد و انواع غذاهای خمیری استفاده نمایید. غذاساز کنوود FP920 یک دستگاه پر قدرت با بدنه فلزی می باشد که این دستگاه به علاوه امکانات بالا که برای شما فراهم می آورد همچنین می تواند یک غذای تمیز و بدون میکروب را نیز تهیه کند. مواد غذایی و خوراکی که با این غذاساز می توان درست کرد شامل سیب زمینی ، گوجه فرنگی ، پنیر ،پیتزا و بسیاری دیگر از مواد غذایی که هر روز در برنامه غذایی ما جا دارند . این غذاساز دارای یک کاسه 3 لیتری برای خرد کردن و خمیر کردن مواد غذایی و همچنین یک مخزن 1.5 لیتری به عنوان مخلوط کن می باشد .بدنه این دستگاه از فلز با کیفیت بالا ساخته شده است و استحکام بسیار زیادی دارد . این دستگاه به علاوه این دو عملکرد پر کاربرد همچنین در این دستگاه شما می توانید مواد غذایی را آسیاب کنید .این دستگاه مجموعه کاملی از عملکردهای آبمیوه گیری و همچنین مخلوط کن می باشد که شما می توانید در آن سرعت های متغیری را اعمال کنید و برای هر نوع ماده غذایی سرعت خاص را تنظیم نمایید. این دستگاه توسط یک کابل به برق وصل می شود و دارای یک محفظه برای نگهداری کابل برق است .
    • دارای بدنه با کیفیت بالا
    • کاسه با ظرفیت 3.0 لیتر
    • دارای سرعت های متغیر
    • قابلیت آسیاب و مخلوط  کردن مواد
    • کاسه کوتاه با پره های ضد زنگ
    • ذخیره سازی کابل برق
    ‎ناموجود
  26. سری غذاساز کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR FP540

    به صورت کلی می توان گفت زندگی اشخاص بسته به وجود کالاهای بسیار کاربردی می باشد. کالاهای آشپزخانه اصلی ترین و مهمترین گزینه می باشند که در زندگی انسان نقش بسرایی ایفا می کنند . ارائه یک نوع سفره مجزا همراه با طعم های مختلف به صورت دستی کاری سخت و طاقت فرسا است. برای حل این گونه مشکلات شرکت های مختلفی با تولید انواع کالاهای بسیار کاربردی کار را بسیار راحت کرده اند. غذا سازها از جمله این نوع لوازم می باشند که وجود آنها در هر نوع آشپزخانه ای بسیار لازم هستند. انواع و اقسام مختلف غذاساز ها سب می شود تا به منظور بهره گیری از کارایی های آنها به مورد استفاده قرار بگیرند. بسیاری از غذاساز به صورت همزمان چند نوع قابلیت مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهند. بارزترین این نوع غذا سازها می توان به غذاساز کنوود اف پی540 اشاره نمود. این نوع غذاساز با چند نوع قابلیتی آن سبب تمایز آن با سایر مدل ها می باشد. به عنوان مثال غذا ساز کنوود علاوه بر کار اصلی خود دارای قابلیت مخلوط کن ، رنده و آسیاب کن می باشد. موتور در نظر گرفته شده برای غذا ساز کنوود به منظور کارایی هر چه بهتر آن با قدرت بالا قادر به ارائه انرژی مورد نیاز می باشد. طراحی بدون لغزش غذا ساز کنوود باعث می شود تا شخص در کنار آن آشپزی لذت بخشی را تجربه نماید. ظرفیت غذاساز کنوود 2.9 لیتر می باشد. همچنین ظرفیت مخلوط کن آن 1.5 لیتر در نظر گرفته شده است. این نوع ظرف شویی به صورت کاملاً مناسب و اصولی در ماشین ظرف شویی شسته خواهد شد.    
    • طراحی بدون لغزش
    • ظرفیت 2.9 لیتری غذاساز
    • ظرفیت 1.5 لیتری مخلوط کن
    • مناسب برای شستوشو در ظرف شویی
    • قدرت مناسب موتور جهت کارایی بهتر
    ‎ناموجود
  27. سری غذا ساز کنوود Kenwood Food Processor FP591

    تهیه غذا در بیرون از منزل دارای ریسک بزرگی می باشد. به دلایلی همچون غذاهای بی کیفیت و نبود طعم واقعی غذا باعث می شود تا کاربران همزمان با عصر جدید سوی به خرید لوازم بسیار کاربردی جهت رفع این مشکل باشند. وجود لوازمی که بتواند در آشپزی کمک زیادی به کاربر بکند باعث صرف حداقل زمان خواهد شد. امروزی انواع مختلفی از غذا ساز ها در هر اشپزخانه ای یافت می شود. سری غذاساز ها از جمله لوازمی می باشند که به وسیله آن ها امکان بهره گیری از طعم واقعی سایر مواد فراهم می شود. استفاده از غذا سازها از چند جهت دارای منافعی می باشند. صرف هزینه کم ، در اختیار داشتن موادی سالم و تمیز و همچنین کارایی فوق العاده انها می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد. غذا ساز کنوود اف پی591 از سری محصولاتی می باشد که با چند توابعی آن دست شما را در زمینه انواع مارها باز نگه خواهد داشت. به وسیله غذاساز فوما امکان خرد کردن مواد مختلف غذایی برای شما فراهم می شود. همراه ظرفیت بزرگ غذا ساز کنوود می توان میزان حجم زیادی از مواد را جهت خرد کردن در داخل آن قرار داد. مخلوط کن از دیگر مزایای سری غذاساز کنوود به شمار می رود. با استفاده از مخلوط کن موجود در این پکیج به صورت کاملی از طعم واقعی میوه بهره مند شوید. طراحی بدون لغزش سری غذا ساز کنوود با حداکثر قدرت موتور آن باعث ارائه بهترین نتایج برای شما می باشد. با مزیت های بسیار خوب  سری غذا ساز کنوود از حداکثر کارایی آن به نحو احسن بهره مند شوید.   
    • طراحی بدون لغزش
    • قدرت موتور 900 واتی
    • ظرفیت مخلوط کن1.5 لیتر
    • ظرفیت غذاساز 2.9 لیتر
    ‎ناموجود
  28. دستگاه چرخ گوشت کنوود KENWOOD MEAT GRINDER PG520

    امروزه درست کردن غذاهای سالم از یک اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا خوردن غذاهای سالم موجب به سلامتی بیشتر شما می شود در واقع چرخ کردن گوشت ها به صورت دقیق و درست جز یکی از نکات های غذاهای سالم به حساب می آید بنابراین تولید کننده کنوود مثل همیشه به فکر سلامتی کاربران خود بوده است که دستگاه چرخ گوشت را با مدل های مختلف برای کاربران خود عرضه داده است در واقع چرخ گوشت مدل PG520 جز یکی از مدل های شرکت سازنده ی کنوود می باشد. به علاوه این چرخ گوشت نامبرده فوق العاده به کاربران خود اجازه می دهد در هر دقیقه  2.1 کیلوگرم گوشت مورد نیاز را چرخ دهند به طور کلی از چرخ کردن گوشت سالم و با سرعت بالا در آن لذت ببرید. یکی از کاربرد های شگفت انگیز این چرخ گوشت کن این است که به کمک نازل های مخصوص به خود می تواند انواع سوسیس با اندازه های مختلف برای شما درست کند. با وجود این که در همه ی چرخ گوشت ها میزان قدرت آنها جز یکی از قسمت اصلی ترین در انتخاب می باشد، چرخ گوشت پی جی 520 نیز دارای قدرت عالی 450 وات است. همچنین این دستگاه چرخ گوشت کنوود مجهز به سری دکمه ها با عملکرد متفاوت و ولوم چرخشی می باشد که با استفاده از ولوم چرخشی می توانید میزان سرعت آن را انتخاب کنید در نهایت میزان سرعتی که دارا است 1400 وات می باشد و به لطف دکمه ی آبی شما از عملکرد معکوس در این چرخ گوشت برخوردار می باشید.
    • قدرت آن 450 وات
    • حداکثر سرعت 1400 وات
    • مجهز به عملکرد معکوس
    • قابلیت چرخ دادن 2.1 کیلوگرم گوشت در دقیقه
    • دست کردن انواع سوسیس یا اندازه های مختلف
    • دارای 3 دیسک سوراخ  و نازل  kebbe و نازل سوسیس
    • اندازه و وزن آن مناسب
    ‎ناموجود
  29. توستر نان کنوود KENWOOD TOASTER TT490

    خوردن یک صبحانه ی مقوی همراه با خانواده بدون شک لذت بخش خواهد بود. همچنین تهیه ی نان های ساندویچ  داغ برای یک پیک نیک و یا سرو کردن در خانه به یک دستگاه ساده با کارایی بالایی نیاز است. کارایی فوق العاده دستگاه توستر نان kenwood tt490 باعث شده تا محبوبیت خاصی در میان تمام طرفداران داشته باشد . با استفاده از این توستر که دارای دو عدد اسلات نان می باشد، می توانید حداکثر دو عدد نان را به صورت همزمان تست کنید. به علاوه این دستگاه کوچک و جمع و جور می تواند نان های منجمد را ابتدا یخ زدایی ، و در نهایت آنها را گرم و ا برشته کند، تمام این قابلیت ها به دلخواه کاربر و به صورت دستی می توان آن ها را فعال نمود، به عنوان مثال شما می توانید برای نان هایی که تنها نیاز به گرم کردن دارند، از قابلیت دوباره گرم کردن در این توستر استفاده کنید. همچنین با استفاده از تستر نان کنوود تی تی 490 شما حتی می توانید نان ها را برشته ، بعضی از افراد ترجیح می دهند نان های خود را به صورت برشته مصرف کنند می توانند از این قابلیت استفاده نمایند. این توستر دارای المنت هایی است که می تواند تا درجات بالا داخل کوره ی توستر را داغ و گرم نمایند تا در مدت زمان کمتر، نان ها گرم و برشته شوند. این توستر دارای یک طراحی زیبا و جمع و جور با ابعاد 35.4 ×28.8 × 18.4 سانتی متر و با وزن تنها 2.4 کیلوگرم می باشد، با وجود اینکه بخش عظیمی از این توستر را فولاد ضد زنگ تشکیل داده است اما می توان گفت که از وزن کمی نسبت به سار توستر ها برخوردار است. این توستر نان حرفه ای kenwood تی تی 490 یکی از توستر هایی است که با کارایی بالا می تواند گزینه ای مناسب برای گرم کردن نان صبحانه مورد استفاده قرار گیرد.
     
    • اندازه ی جمع و جور با وزن تنها 2.4 کیلوگرم
    • سینی خرده نان دارد
    • قدرت1400 وات
    • دارای جنس بدنه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • مقاوم در برابر ضربه و حرارت
    • دارای 2 عدد برش با اسلات جمع و جور
    ‎ناموجود
  30. سرخ کن با قدرت 2100 وات کنوود kenwood Deep Fryer 2100watt SF-600

    دستگاه اس اف 600 یکی دیگر از محصولات بسیار زیبا وبا کیفیت ساخت شرکت کنوود می باشد که این مدل اس اف 600 یک دستگاه سرخ کن می باشد که  می تواند با قدرت بسیار بالا  انواع مواد غذایی را سرخ کند. همچنین دارای قدرت مصرفی 2100 وات می باشد که شما می توانید با استفاده از این میزان قدرت مصرفی با قدرت بسیار بالا از  تمام قابلیت های آن استفاده کنید. این دستگاه سرخ کن می تواند تا 1.5  لیتر مواد غذایی را در کمتر از چند دقیقه سرخ کند.  و از دیگر ویژگی های این سرخ کن این است که شما با استفاده از این دستگاه تمام اتوماتیک تا 3.5  لیتر روغن در داخل ظرف تفلنی آن بریزید. برای سرخ کردن مواد غذایی که زمان بیشتری را  برای آن  در نظر گرفته شده 30 دقیقه می باشد  شما بعد 30 دقیقه می توانید  به صورت اتوماتیک با فشار دادن یک دکمه به راحتی درب  سرخ کن را باز کنید و از و بعد از اتمام کار می توانید  سیب زمینی   یا مرغتان و یا هر مواد  غذایی را  بر روی یک بشقاب قرار دهید و از ان را با کیفیت  بالا استفاده کنید و از ان نهایت لذت را ببرید. در این جا لازم است به یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه سرخ کن اشاره ای مختصری داشته باشیم که این سرخ کن ویژه SF600 یبکی از سرخ کن های بسیار قدرتمند می باشد و دارای طراحی بسیار متفاوت است که شما با استفاده از این  طراذحی می توانید با قدرت بسیار بالا از تمام قابلیت های  آن استفاده کنید.همچنین این  اس اف 600 دارای طراحی  فوق العاده ظریف و شیک کی باشد و از جنس فولاد  ضد زنگ طراحی و ساخته شده است که شما با استاده از آن می توانید برای دکوراسیون آشپزخانه تان از آن استفاده کنید. این سرخ کن برای کد بانوهایی طراحی شده است  که وقت سرخ کردن انواع مواد غذایی به سرخ کردنی نیاز دارند، وقت ندارند. شما با ذاستفاده از این سرخ کن SF600D می توانید زمان بسیار کمی را صرف مواد سرخ کردنی کنید.
    • طراحی زیبا و کاملا شکیل
    • دارای توان مصرفی 2100 وات
    • قابلیت ریختن روغن به اندازه ی 3.5  لیتر
    • 1.5 لیتر قرار دادن مواد غذایی
    • جنس بدنه از فولاد ضد زنگ
    • 30 دقیقه  زمان برای سرخ کردن مواد غذایی
    ‎ناموجود
  31. غذاساز 650 وات کنوود Kenwood Food Processor KM190

    جوانان نسل امروز پا به پای عصر جدید و تکنولوژی های مختلف استفاده از لوازم خانگی را برای راحت شدن کار خود ترجیح می دهند. اکثر خانم ها به دلایلی فرصت آشپز کردن و پخت و پز غذا را پیدا نخواهند کرد ، برای همین منظور استفاده از لوازم حرفه ای می تواند کمک چشمگیری در این زمینه داشته باشد. لوازم خانگی از پرکاربردترین محصولاتی می باشند که وجود آنها در هر خانه ای بسیار لازم و ضروری می باشد. کالاهای بسیار کاربری اغلب شامل محصولات هستند که به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند. به وسیله پکیجی کامل و حرفه ای زندگی آرام و بی دردسر خود را به وسیله طعم واقعی مواد به خوبی احساس نمایید. جهت راحت تر شدن کار اشخاص استفاده از ست های همزن و آب میوه گیری می تواند کم بسیار زیادی در اتلاف وقت داشت باشد. همزن برقی کنوود km190 همزمان سه نوع کار مجزا را انجام می دهد. همزدن مواد ، قابلیت ب میوه گیری و رنده نمودن از کارهای این ست می باشند. قابلیت همزن مواد خوراکی خو را به وسیله دست فراموش کنید چون کارایی مناسب حاصل نخواهد شد. درست است که به وسیله ست همزدن و آب میوه گیری برقی کنوود کی ام190 کار کلی پخت و پز انجام نمی گیرد اما با این حال باز می تواند تا حدود زیادی کار شما را راحت نماید. قدرت فوق العاده بالای موتور همزن برقی کنوود نیرویی فوق العاده برای شما به ارمغان خواهد آورد. ظرفیت همزن کنوود قادر به ذخیره نمودن حجم زیادی ا مواد جهت هم زدن را داراست.  
    • طراحی شیک و ساخت بادوام
    • جنس کلی پلاستیک
    • قدرت موتور 650 واتی
    • ظرفیت کاسه 3.5 لیتری
    • ظرفیت مخزن آب میوه گیری:1 لیتر
    • ظرفیت مخزن رنده:1.75 لیتر
    ‎ناموجود
  32. کتری برقی 1.7 لیتر کنوود KENWOOD KETTLE JK870

    جوشاندن اب برای تهیه ی نوشیدنی های گرم و داغ، و یا درست کردن غذا آسانتر از ان چیزی است که فکرش را می کنید. اگر ترجیح می دهید خانه ای مدرن تر داشته  باشید و از خرید سماورهای سنتی پشیمان شده اید، شما می توانید کتری برقی زیبای کنوود با مدل نامبر JK870 را یکی از انتخاب های خود قرار دهید. این کتری برقی با وجود اینکه از طراحی زیبایی برخوردار است، همچنین دارای اندازه ای استاندارد و جمع و جور با ابعاد 18 ×20×26 سانتی متر است که مخزنی با گنجایش 1.7 لیتری دارد. به علاوه این کتری برقی کنوود دارای قدرت 2200 واتی می باشد و طوری طراحی شده است که با المنت های پنهانی که در زیر ان قرار گرفته شده است می تواند در مدت زمان بسیار کمی آب را بجوشاند. این کتری کنوود جی کی 870 دارای بدنه ای ساخته شده از پلاستیک فشرده و محکم می باشد، این پلاستیک باعث شده است تا وزن دستگاه به میزان چشم گیری کاهش یابد. به علاوه دستگیره ی کتری کنوود JK870 طوری طراحی شده است که بتوان راحت در دست جای بگیرد در واقع می توان گفت که از طراحی ارگونومیک برخوردار است. اگر به دلیل مشغله های کاری درست کردن نوشیدنی های گرم با وجود دیر جوشیدن اب برای شما وقت گیر است، این کتری برقی می تواند در مدت کمی آب را برای شما بجوشاند بنابراین می توان گزینه ای مناسب باشد.
     
    • دارای گنجایش مخزن 1.7  لیتری
    • دارای توان 2200 وات
    • مجهز به المنت های مخفی
    • دارای نشانگر سطح آب بر روی بدنه
    • اندازه ی جمع و جور با قابلیت چرخش 360 درجه
    • فیلتر جداشدنی و فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  33. دستگاه قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM485

    قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در بین مردم جهان است و سالانه هزاران تن از این نوشیدنی معروف در سراسر جهان مصرف می شود. اما درست کردن قهوه دردسر هایی به همراه دارد، به عبارتی دیگر باید وقت زیادی برای درست کردن آن گذاشت همچنین برای درست کردن قهوه نیاز به مهارت خاصی است. از این رو کمپانی های زیادی در سراسر جهان به ساخت قهوه سازهای حرفه ای روی آورده اند که کمپانی کنوود یکی از انها است. قهوه ساز kenwood cm485 از یک طراحی حرفه ای و متفاوت برخوردار است که با روندی که دارد می تواند تهیه ی قهوه را آسانتر و سریعتر انجام دهد. قابلیت تایمر و شاخص رسوب از ویژگی هایی است که این قهوه میکر را به نسبت قهوه ساز های معمولی در سطح بالاتری قرار گرفته است و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با قابلیت تایمر در قهوه ساز سی ام 485 کنوود شما می توانید زمان تهیه ی قهوه ی خود را تعیین کنید، تصور کنید بعد از یک روز کاری کسل کننده در حالی که خسته به خانه بر میگردید، با قهوه ی آماده رو به رو شوید، بدون شک با نوشیدن یک قلپ از قهوه، خستگی از تن شما بیرون خواهد رفت. این قهوه ساز دارای المنت های حرارتی می باشد که با تولید حرارت 900 واتی می تواند آب را داغ کرده و قهوه را آماده و دم کند. این قهوه ساز کنوود CM485 از یک طراحی حرفه ای و جمع و جور با ابعاد 25 × 27.7 × 35.9 سانتی متر برخوردار است که مطمئنا در آشپزخانه ی شما فضای کمی را اشغال خواهد کرد، با وجود جنس بدنه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ این قهوه ساز بسیار مقاوم در برابر هر گونه ضربه و خراش می باشد همچنین در برابر حرارت آب نیز رنگ آن تغییری نخواهد کرد.
     
    • جنس بدنه ی ساخته شده استیل ضد زنگ
    • مجهز به کنترل الکترونیکی
    • مخزن آب جدا شدنی
    • دارای توان حرارتی 900 وات
    • اندازه ی جمع و جور با وزن تنها  4.1 کیلوگرم
    • ظرفیت 1.5 لیتر ی
    ‎ناموجود
  34. توستر نان کنوود KENWOOD TOASTER TT997

    توستر کنوود تی تی 997 مجهز به قابلیت های استانداری است که  می توانید با استفاده از آنها تمامی انواع نان ها را توسط آن برشته کرده و در انواع وعده های غذایی سرو کنید. ترکیب ساختاری این محصول با طراحی ایمنی که دارد امکان استفاده ویژه ای را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. رنگ این محصول از روکش سفید براق و مناسبی است که در برابر حرارت و رطوبت همان ساختار اولیه را حفظ کرده بدون آنکه از زیبایی های چشمگیر آن کاسته شود. توستر KENWOOD TT997 امکان برشته و طلایی کردن انواع نان های سرد و حتی یخ زده را فراهم کرده طوری که با استفاده از آن دیگر نیازی به فر و یا حرارت مستقیم اجاق های گاز نخواهد بود چراکه احتمال سوختن نان در آنها افزایش می یابد. این توستر سنتی با طراحی ایمنی که برای آن فراهم شده مناسب برای استفاده های خانگی است که می توانید در هر زمانی آن را به کار ببرید بدون آنکه نیاز به قدرت زیادی جهت عملکرد آن باشد و یا سطح مصرف را افزایش دهد. قیمت مناسب این توستر کنوود TT997 امکان خریداری آن را به راحتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. مجهز به سنسور الکترونیکی ویژه است و همین باعث شده تا در هنگام عملکرد دقت و ظرافت ویژه ای را ایجاد کند طوری که نان را به محض برشته شدن بیرون آورده و با آسانسور ویژه ای که دارد این امکان را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد.
     
    • توستر سنتی با طراحی ایمن
    • دارای دو اسلات ویژه مناسب برای 4 تکه نان
    • مجهز به سنسور الکترونیکی
    • بدنه عایق
    ‎ناموجود
  35. توستر 2 تکه ای کنوود Kenwood Toaster TT325

    توستر یکی از دستگاه های بسیار لازم بر ای هر خانه و خانواده ای  ضروری می باشد. شرکت کنوود یکی دیگر از محصولات خانگی را با نام تی تی 325 با طراحی فوق العاده زیبا و با کیفیت  با طول عمر بالا طراحی  کرده است. وجود  یک نوع توستر در هر خانه ای الزامی می باشد. شما با داشتن دستگاه  توستر325 می توانید صبحانه ی خود را با نان داغ  به وسیله ی این توستر آغاز کنید. شما با استفاده از این توستر می توانید در هز زمانی که ارداه کنید می توانید در کمتر از چند دقیقه انواع نا های یخ زده در یخچالتان را با استفاده از این توستر 325 در کمتر از چند دقیقه گرم کنید و از خوردن نان گرم در کنار مخلفات صبحانه نهایت لذت را ببرید. یکی از قابلیت های این دستگاه توستر TT325  به شیوه ای کاملا جالب ساخته شده است که  شما علاوه بر این که می توانید  با استفاده از آن نان  صبحانه و یا نهارتان را  در کمتر از چند دقیقه گرم کنید می توانید انواع نان های بزرگ و کوچک و حتی انواع شیرینی های خشک را برروی  میله های این توستر گرم و از آن نهایت لذت را ببرید. اگر به دنبال یک  توستر TT325 می باشید می توانید در ادامه  بیشتر با ما همراه باشید. شما باید بدانید به تعداد 2 نان ورودی می توانید ان را در داخل توستر قرار دهید و به صورت 2  تا 2  تا نان  مورد نیاز را برروی دستگاه توستر داغ کنید و و بعد داغ کردن ان را مصرف کنید.  
    • تعداد درگاه قرارگیری نان2 عدد
    • مجهز به دکمه ی  توقف عملیات
    • دارای توان مصرفی900 وات
    • قابلیت گرم کردن کلوچه و کماج
    • مجهز به بدنه خنک و عایق حرارت
    • دارای محفظه جمع آوری سیم
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 211 تا 245 از مجموع 315 تا