Product was successfully added to your shopping cart.

sony - فلز

sony

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 736 تا

  1. سیستم سینما خانگی 1200 وات سونی Sony Home Audio System SHAKE X1

    سیستم بلندگوی سونی shake x1 مجهز کیفیت صدا قابل توجهی می‌باشد که فن آوری های صوتی فوق‌العاده ای را به خانه‌های شما می‌آورد. این قابلیت باعث می شود تا زمانی که در خانه مهمان های محبوب خود را دعوت کرده اید در کنار آنها به تماشای برنامه های خود با هیجان بیشتری مشغول باشید و لذت یک سیستم کامل و همه جانبه را در اختیار داشته باشید. مینی سیستم سونی shake، ایکس 1، مجهز به امکانات بسیار ویژه و منحصر به فردی است که می توان از جمله به قابلیت پخش دی وی دی/ رادیو AM، FM اشاره کرد که علاوه بر این می تواند فرمت های DivX، MP3 را برای شما پشتیبانی کرده و یا از طریق  پخش USB تمامی فایل هایی که بر روی آن ضبط شده است را نمایش داده و تنوع فوق العاده ای را از آن جهت در اختیار کاربران قرار دهد. این سینما خانگی شیک ایکس 1 مجهز به یک ساب ووفر مخروطی 20 سانتی متری که ریتم باس قدرتمندی را تولید می کند. علاوه بر این دارای دو بلندگوی بسیار قدرتمند و دستگاه اصلی است که باعث می شود تا جریان صدای بسیار ایده آلی را با فشار صوتی ویژه ای توسط آن تجربه کنید. بنابراین با تمام شکوه باعث می شود تا اتاق نشیمن شما را به مکانی بسیار لذت بخش تبدیل نماید. سینما خانگی سونی مجهز به قابلیت اتصال بلوتوث می باشد و علاوه بر این تمامی فایل ها را با فرمت AAC/ WMA/MP3  را برای شما پشتیبانی می کند.
     
    • سینما خانگی با طراحی ایده آل
    • مجهز به بلوتوث
    • پشتیبانی از NFC
    • توان خروجی صوتی 1200W
    • صرفه جویی در انرژی
    • فرمت های پشتیبانی دیویکس WMA/ MP3/CD / DVD
    • قابلیت کارائوکه
    • امکان پخش از طریق USB
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی SONY LED FULL HD SMART 48R553C

    در سال 2015 شرکت سونی تلویزیون R553C را با بهترین امکانات و با کیفیت بالا تولید و روانه کرده است که اندازه ی صفحه نمایش LED آن 48 اینچ می باشد و این تلویزیون قادر به رزولوشن Full HD و موتور Clear Resolution Enhancer  است که این رزولوشن و این موتور باعث می شوند تصویر را با کیفیت عالی و به صورت زنده برای شما پخش کنند. به عبارت دیگر این تلویزیون از یک نرخ تجدید 100 هرتز و موتور Motionflow™ XR  برای از بین بردن حرکت های تاری فیلم های اکشن استفاده می کند. یکی از ویژگی های تلویزیون آر 553 سی این است که دارای یک زاویه ی دید 178 درجه می باشد که به شما اجازه می دهد در هر زاویه ای با کیفیت عالی به تماشای فیلم خود بپردازید. همچنین این تلویزیون به وسیله ی وای فای داخلی می توان به اینترنت دسترسی داشته باشد و با متصل شدن اینترنت شما می توانید تمام فیلم ها و کلیپ ها و موسقی خود را به صورت آنلاین در یوتیوب مشاهده کنید و حتی شما می توانید تمام سرگرمی های مورد علاقه ی را در اینترنت اجرا کنید. این تلویزیون قادر به برنامه های تایمر خواب و حمایت از کودکان می باشد که از برنامه ی حمایت از کودکان زمانی استفاده می شود تنظیمات تلویزیون R553C48 دستکاری نشود.

    از دیگر ویژگی های این تلویزیون سونی این است که به راحتی می تواند تمام فیلم های و کلیپ ها و موسیقی مورد علاقه را بر روی یک دستگاه جانبی خارجی USB را ذخیره کند و شما نیز این فیلم یا موسیقی ذخیره شده را در زمان دیگر با کیفیت عالی مشاهده نمایید. همچنین تلویزیون آر 533 سی به شما اجازه می دهد به صورت همزمان داده های خود از جمله عکس و فیلم و موسیقی را به آن انتقال نمایید که شما به صورت همزمان حداکثر تا 10 می توانید فیلم و عکس را از گوشی هوشمند تان به این تلویزیون اشتراک بگذارید. صدای تلویزیون سونی R553C از یک قدرت عالی 10 وات برخوردار می باشد که از طریق دو بلندگو از نوع باس رفلکس برای شما به صورت واضح پخش می کند.
    • دارای اندازه ی صفحه نمایش 48 اینچ
    • صفحه نمایش LED و با رزولوشن Full HD
    • قادر به دو موتور Clear Resolution Enhancer و Motionflow™ XR
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • قادر به برنامه های تایمر خواب و حمایت از کودکان
    • حداکثر 10 نفر به صورت همزمان برای اشتراک گذاری داده ها
    • قابلیت ضبط ویدئو ها بر روی حافظه ی خارجی USB
    • قدرت صدا بلندگو ها 10 وات و از نوع باس رفلکس
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون اندرویدی سه بعدی سونی SONY LED 3D TV 4K 65X9000C

    سونی یکی از تولیدکنندگان حرفه ای در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی شخصی می باشد. محصولات با کیفیت او نامی معتبر را در سراسر جهان برای کاربران ساخته است. یکی از تولیدات اخیر این کمپانی می توان به تلویزیون آندرویدی و سه بعدی سونی 65X9000C اشاره کرد که از ساخت منحصر به فرد و با کیفیتی برخوردار است. این تلویزیون سونی از یک طراحی زیبا نیز برخوردار است که سونی این سبک جدید را برای تلویزیون های BRAVIA خود به کار برده است. کیفیت تصویر منحصر به فرد این تلویزیون باعث بیشتر شدن طرفداران آن شده است. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون 65 اکس 9000 از دیدن فیلم و برنامه های مورد علاقه ی خود لذت ببرید! شما می توانید به راحتی به دیدن فیلم های سه بعدی بپردازید و به یک تجربه ی جدید در اتاق نشیمن خود دست یابید. اگر رفتن به سینما برایتان سخت است با اندازه ی بزرگ نمایشگر 65 اینچی تلویزیون X9000C سونی شما می توانید یک سینمای بزرگ در خانه داشته باشید و همراه با خانواده از دیدن هر فیلمی لذت ببرید. به علاوه این تلویزیون از یک صدای فراگیر بسیار پیشرفته نیز برخوردار است که نهایت هیجان را در دیدن فیلم اعمال می کند. با استفاده از برنامه های موجود در منوی این تلویزیون شما قادر خواهید بود به راحتی به اینترنت از طریق وای فای متصل شوید و در وب سایت های مورد علاقه ی خود به جستجو و سرچ بپردازید. دیدن برنامه های داخل گوشی، عکس و ویدئو با استفاده از تکنولوژی هایی همچون صفحه آینه ای، امری بسیار آسان می باشد. همچنین وجود بسیاری از تکنولوژی ها می تواند علاوه بر تقویت رنگ نمایشگر، ویژگی های دیگری از تلویزیون را نیز تغییر و تقویت کند.
     
    • مجهز به قابلیت های برجسته همچون Screen Mirroring و تصویر در تصویر
    • دارای سبک بسیار جدید با طراحی زیبا
    • فناوری ClearAudio و همچنین سیستم صدای فراگیر
    • قابلیت نمایش رنگ های بسیار واقعی با قابلیت TRILUMINOS
    • دارای منوی آندرویدی
    • مجهز به سینما سه بعدی با تکنولوژی پسیو
    • دارای کنترل و پد لمسی برای کنترل آسانتر تلویزیون
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی سونی SONY LED TV FULL HD 48W705C

    تلویزیون های سونی در میان کاربران تا حالا طرفداران زیادی داشته اند و سونی توانسته است تا در مان کاربران اعتماد قابل توجهی را بدست بیاورد .یکی از مزیت های تلویزیون های سونی تصویر آن ها است که می توانند تصویری واضح و شفاف را برای کاربر نمایش دهند. تلویزیون W705C از سری تلویزیون های سونی سال 2015 است که دارای قابلیت های جدید مانند صفحه نمایش ارتقا یافته می باشد .این تلویزیون هوشمند سونی همانند سایر تلویزیون های جدید امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت را در اختیار کاربران خود قرار داده است و به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه ها را از این طریق دانلود و اجرا کنند. پخش انواع فیلم ها و یک جهان شگفت انگیز را با این تلویزیون سونی در اختیار داشته باشید .صفحه نمایش این تلویزیون با اندازه 48 اینچ این تلویزیون و کیفیت بالا در این صفحه می تواند تصاویر را با وضوح فوق العاده نمایش دهد. در این تلویزیون اجرای بازی ها و به اشتراک گذاشتن محتوا کار بسیار آسانی است و شما می توانید حتی مکالمه های تصویری را با دوستان خود برقرار کنید. در واقع این تلویزیون 48 اینچ  W705C سری جدید یک وسیله و دستگاه سرگرمی در خانه شما می باشد و شما می توانید با داشتن آن چند برابر از مشاهده فیلم ها و سرگرمی ها لذت ببرید. با این تلویزیون سونی شما می توانید از داشتن یک تصویر بدون نویز و تیرگی لذت برید . براویا W705C دارای یک جفت بلندگوی استریو برای ارائه صدای عالی می باشد که به این ترتیب می توانید به همراه تصویر با کیفیت بالا از داشتن صدایی فوق العاده نیز لذت ببرید .همچنین سیستم صدای این تلویزیون با یک فناوری CLEAR AUDIO  مجهز شده است .
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • مجهز به فناوری CLEAR AUDIO  
    • قابلیت پخش تصویری شفاف و واضح
    • مجهز به اتصالات HDMI  و  USB
    • طراحی و پایه شیک و منحصر بفرد
    • قابلیت هوشمند و دسترسی به برنامه های اینترنتی
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون منحنی اندرویدی سونی SONY LED 3D TV KD-55S8505

    با توجه به پیشرفت بسیار زیادی که امروزه در عرصه ساخت تلویزیون های متنوع ایجاد شده است می توانیم به صراحت بگوییم که در تمامی خانه ها نیاز به داشتن تلویزیون های هوشمند و حرفه ای بسیار افزایش یافته شده و سفارش آن نیز تا حد  بالایی می باشد. اما تلویزیون ال ای دی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد ساخت شرکت سونی می باشد که بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان عرضه شده است. این تلویزیون 55 اینچی S8505 سونی دارای صفحه نمایش منحنی بسیار جذاب و خیره کننده ای است که تنها  مشاهده ظاهر آن لذت یک تلویزیون فوق العاده زیبا و پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون منحنی سونی مدل 55S8505 دسترسی شما را به سرگرمی های فراوانی از جمله گوگل و انواع برنامه های اندروید را برای شما فراهم می نماید. تمامی برنامه هایی که با استفاده از این تلویزیون پخش می شود با کنتراست بسیار بالایی ارائه داده می شود و این در حالی است که، کیفیت تصویر در رنگ های شگفت انگیز را با هیجان بالایی فراهم می کند. بنابراین می توانید هم اکنون این تلویزیون بسیار پیشرفته را سفارش داده و دکوراسیون اتاق نشیمن خود را جذاب تر نمایید. از جمله امکانات و قابلیت هایی که می توان در این تلویزیون سونی به آن اشاره کرد کیفیت صدا و صفحه نمایش گسترده آن است که بسیار حرفه ای در اختیار مشتریان قرار داده شده است. میزان کیفیت صدایی که با استفاده از این تلویزیون ارائه داده می شود بسیار واضح، شفاف و فراگیر می باشد که باعث می شود صدای برنامه های مورد علاقه خود را در تمامی اتاق بشنوید و از شنیدن کیفیت که برای شما ارائه می دهد لذت ببرید. فراموش نکنید که این تلویزیون مجهز به امکانات اتصال کابل HDMI است که به شما امکان می دهد برنامه ها را با کیفیت Blu-ray مشاهده کنید که وضوح تصویر بسیار برجسته ای را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت منحنی، امکان غوطه ور شدن در تمامی برنامه ها را برای شما فراهم می کند یعنی با زاویه دید بسیار بالایی که ارائه می دهد باعث بهبود اثر بخش در هنگام نمایش برنامه ها خواهد شد. سیستم عاملی که برای این تلویزیون هوشمند قرار داده شده آندروید 5.0 است که بسیار پیشرفته تر از سایر مدل های قدیمی می باشد.
     
    • تلویزیون 55 اینچی منحنی با نور پس زمینه LED
    • امکان پخش سه بعدی برنامه ها
    • تلویزیون کاملا هوشمند با کیفیت وضوح پانل 4K
    • موتور پردازنده 800hz
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل آندروید 5.0
    • اتصال 4 پورت HDMI و سه پورت USB 2.0
    • خروجی بلندگو با قدرت 20 وات
    • دارای رزولوشن  2160× 3840 پیکسل
    • رتبه انرژی A
    ‎ناموجود
  6. دستگاه پخش دی وی دی سونی SONY DVD PLAYER 3D BDP-S480

    شرکت سونی برای لذت بردن فیلم ها و تصویرهای مورد علاقه با کیفیت Full-HD و با وضوح درخشان 1080p یک دستگاه پخش با مدل BDP-S480 تولید و روانه کرده است که این دستگاه قادر به خواندن تمام فیلم های سه بعدی می باشد و به شما اجازه می دهد همراه با  خانواده تان از دیدن فیلم سه بعدی لذت ببرید. همچنین با تهیه دانگل و با لطف پورت USB شما به صورت بی سیم می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید در نتیجه تمام فیلم ها و تصاویر و ورزشی و حتی کلیپ های دلخواه  را در Netflix و یوتیوب و HuluPlus، پاندورا با کیفیت بالا و با صدای عالی در آن پخش کنید. یکی از ویژگی های دستگاه پخش بی دی پی اس اس 480 این است که قادر به خواندن پخش Blu-ray   در مدت 5 ثانیه می باشد حتی این دستگاه پخش نیز سازگاری با فرمت های AAC، DTS، LPCM، MP3 است. همان طور گفته شد در قسمت پشت دستگاه پخش BDP-S480 دارای یک پورت USB و پورت HDMI و پورت LAN و پورت های کامپوننت که از همه این پورت ها برای متصل شدن دستگاه های خارجی یا دستگاه های ذخیره سازی استفاده می شود.

    همچنین این دستگاه پخش سونی از یک طراحی فوق العاده مدرن و پر زرق و برق ساخته شده است که در قسمت جلوی آن دارای تعدادی از دکمه های کوچک و زیبا و صفحه نمایش کوچک که برای نمایش اطلاعات در حال اجرا و پیام های انتخاب دیگری به کار می رود و یک پورت USB دیگری می باشد. علاوه براین که شما به وسیله ی این دکمه می توانید دستگاه بی دی پی اس 480 را کنترل کنید بلکه از طریق یک کنترل از راه دور به راحتی می توانید آن را کنترل کنید. از دیگر ویژگی های متعدد دستگاه دی وی دی BDP-S480 این است که از یک قدرت خوب 20 وات و یک منبع تغذیه متناسب AC 110-240V 50/60Hz تشکیل شده است به طور کلی این دستگاه پخش سونی برای کسانی مناسب است که مایل به تماشای فیلم سه بعدی و دسترسی به اینترنت و پخش ویدئو با کیفیت بالا و پخش دیسک های چند فرمت می باشند.
    • قابلیت پخش فیلم های سه بعدی
    • کیفیت فیلم ها و تصاویر Full-HD و با رزولوشن 1080p
    • قابل اتصال به اینترنت به صورت بی سیم با تهیه دانگل
    • پخشBlu-ray  در حدود 5 ثانیه
    • سازگاری با فرمت های دیگر AAC، DTS، LPCM
    • دارای دو پورت USB و پورت HDMI و پورت LAN و پورت های کامپوننت
    • قدرت آن 20 وات و منبع تغذیه AC 110-240V 50/60Hz
    • قادر کنترل از راه دور 
    ‎ناموجود
  7. دستگاه پخش ماشین سونی SONY CAR AUDIO CDX-G2050UI

    • قابلیت پشتیبانی از 4 عدد بلندگوی 55 وات
    • ورودی AUX  هدفون
    • دارای 1 پورت USB  
    • رادیو - FM / 18 / MW6 / SW12
    • قابلیت اتصال ساب ووفر
    • دارای رادیو و باند EQ
    • دو جفت درگاه RCA 
    ‎ناموجود
  • دستگاه پخش خودرو سونی SONY CAR AUDIO CDX-G1053UR

    • دارای طراحی زیبا و جمع و جور با قسمت پشت آلومینیومی
    • دارای ریموت کنترل جهت کنترل از راه دور دستگاه پخش
    • دارای قابلیت پخش mp3 با کیفیت بالا و رادیو
    • مجهز به قابلیت اتصال یو اس بی جهت انتقال اطلاعات از دستگاه های دیگر
    • دارای قابلیت AUX  و کارت خوان
    • دارای نور پس زمینه قرمز و سبز برای زیبایی و استفاده راحت تر از دستگاه در تاریکی
    ‎ناموجود
  • دستگاه پخش ماشین سونی SONY CAR AUDIO CDX-G1151U

    • دارای 4 عدد بلندگو با قدرت 55 وات
    • ارائه صدا و نور همزمان
    • دارای فناوری صدای مگاباس
    • پخش موسیقی برای گوشی های اندروید
    • دارای صفحه نمایش LCD همراه با
    • مجهز به پورت USB  
    • دارای قابلیت گوش دادن به رادیو
    ‎ناموجود
  • ریموت کنترل سونی SONY REMOT CONTROL RM-GD027 , RM-GD020 , RM-GD019

    • دارای کلیدهای نرم و خوش دست
    • اندازه و طراحی استاندارد ریموت کنترل
    • بدنه محکم و طول عمر بالا
    • کلید جهت دار بزرگ و پر کاربرد
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سونی فورکی هوشمند SONY KD-65X7000E

    • صفحه نمایش 65 اینچ
    • کیفیت تصویر فوق‌العاده 4K
    • خروجی صدا 20 وات
    • فناوری صوتی ClearAudio+ برای شفاف و رسا بودن صدا
    • رزولوشن  3840 x 2160پیکسل
    • موتور پردازش 4K X-Reality PRO
    • فناوری Live Colour  برای دقیق تر نشان دادن رنگ ها
    • دارای سیستم‌عامل جذاب اندرویدی
    ‎ناموجود
  • عینک سه بعدی اکتیو سونی SONY ACTIVE 3D GLASSES

    • طراحی بسیار سبک وزن و راحت و آرگونومیکی
    • دارای باتری قابل شارژ با زمان کار تا 100 ساعت
    • مجهز به باتری لیتیوم CR2025  دی اکسید منگنز و داخلی
    • زاویه دید گسترده
    • قابلیت شارژ از طریق پورت USB تلویزیون و یا کامپیوتر
    • قابلیت نمایش فیلم سه بعدی بدون تغییر و کاهش در کیفیت واقعی آن
    • قیمت برای هر یک عدد محاسبه شده است
    • با توجه به مدل تلویزیون، مدل موجود داریم (مدل تلویزیون را از واحد فروش استعلام بگیرید)
    • با توجه به مدل های مختلف ممکن است عکس و مشخصات عینک متفاوت باشد
  • ‎ناموجود
    ناموجود
  • عینک های سه بعدی اکتیو سونی SONY ACTIVE 3D GLASSES TDGBR250

    یکی دیگر از محصولات هوشمندی که توسط شرکت سونی ارائه شده است عینک سه بعدی از نوع اکتیو تی دی جی بی آر 250 سونی می باشد. این عینک بسیار سبک بوده که کیفیت عمق تصویر را به راحتی برای شما نمایش می دهد و این باعث می شود تا تصاویر را به صورت بسیار برجسته و با واقعیت بالایی برای شما نمایش دهد. عینک سه بعدی سونی TDGBR250  یک محصول بسیار پیشرفته و منحصر به فرد می باشد که دارای قابلیت ها و امکانات فراوان، از جمله : شاتر فعال 3D و سازگار با فن آوری BRAVIA  جهت مشاهده کردن انواع فیلم های سه بعدی به کار می رود. بنابراین می توانید با استفاد از این ابزار به راحتی و با وزن سبکی که دارد تجربه بعد جدیدی از نمایش فیلم ها  را کسب کنید. این ابزار ویژه به شما امکان می دهد تا بیشتر از هر زمان دیگری به مشاهده سرگرمی های خود بپردازید. طراحی شیک و جذابی که در این عینک به کار رفته است بر اساس فناوری هوشمند بوده که در هر زمانی به شما امکان می دهد آن را به سرعت و با استفاده از یک کابل میکرو  USB به راحتی شارژ نموده و مدت زمانی طولانی به مشاهده برنامه های جذاب توسط آن بپردازید. بنابراین هم اکنون می توانید این عینک قابل تنظیم ویژه را با قیمت بسیار مناسبی سفارش داده و از آن برای تمامی برنامه های مورد علاقه خود استفاده نمایید.
    • طراحی فشرده و سبک
    • مقاوم در برابر ضربه های احتمالی
    • عینک های سه بعدی از نوع active
    • مجهز به سیستم شارژ USB
    • مناسب برای تلویزیون های فول اچ دی سونی
    • قابل شارژ در چند دقیقه
              رنگ:
    ‎ناموجود
  • گوشی موبایل سونی زد5 اکسپریا 23 مگاپیکسل SONY SMART PHONE XPERIA Z5

    یکی دیگر از محصولاتی که هم اکنون در بازار لوازم دیجیتال تولید شده است می توان به موبایل سونی اکسپریا Z5 اشاره کرد که دارای امکانات بسیار زیادی است این موبایل شامل محفظه یک سیم کارت است که می توانید از آن برای تمامی امکانات ارتباطی و تماس های خود استفاده کنید. این موبایل کاملا ضد آب و گرد و غبار است و بیشترین مقاومت را از لحاظ ساختاری و جنس بدنه ای که برای آن تعریف شده است ارائه می دهد. نوع صفحه نمایش موبایل سونی کاملا لمسی بوده و از نور پس زمینه LCD برای نمایش با کیفیت تر برنامه ها در آن قرار داده شده است .اندازه صفحه نمایش 5.2 اینچ بوده و 69.6٪ نسبت صفحه نمایش به بدنه آن را تشکیل می دهد. باتوجه به ضد آب بودن این موبایل می توان نتیجه گرفت که اگر بیش از 1.5 متر و 30 دقیقه در آب قرار داده شود نیز مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. موتور پردازنده تصویری که در این نوع گوشی قرار داده شده از نوع  X-Reality بوده که بستر های نرم افزاری  V5.1.1 Android OS  را جهت نصب و راه اندازی آسانتر انواع نرم افزارها ارائه داده است. علاوه بر این دارای پردازنده چهار هسته ای بسیار مناسبی است که به شما امکان می دهد تا سرعت بالایی را در هنگام اجرای عملکرد برنامه ها تجربه کنید.
    • طراحی شیک و جذاب
    • صفحه نمایش لمسی از نوع IPS LCD
    • دارای موتور پردازنده X-Reality
    • پردازنده 4 هسته ای با چیپ ست Qualcomm Snapdragon 810
    • ضد آب و گرد و غبار
    • دوربین اولیه 23MP
    • قابلیت فوکوس اتوماتیک و فلش LED
    • کیفیت صدای عالی بلندگوها با حذف نویز
    • همگام با اینترنت پر سرعت Wi-Fi و قطع اتصال از آن
    • باتری با شارژ سریع
    • امکانات پخش رادیوFM
               رنگ: 
    ‎ناموجود
  • دوربین فیلم برداری سونی SONY VIDEO CAMERA HVR-Z5E

    در نهایت کمپانی سونی یک جایگزینی جدید به نام HVR-Z5E برای دوربین HVR-Z1u تولید و روانه کرده است که در دوربین HVR-Z5E نسبت به دوربین Z1u دارای سه حسگر فوق العاده ی به نام ClearVid CMOS و Exmor می باشد که همانند دوربین  Z7 از این حسگرهای فوق العاده استفاده می شود. همچنین طراحی کلی این دوربین شبیه دو مدل سونی Z7 و EX1 است و این دوربین نسبت به دوربین Z1u کار کردن با آن بسیار راحت است. از دیگر ویژگی های قابل توجه دوربین HVR-Z1u مجهز به لنز با زوم اپتیکال 20x می باشد و از یک فاصله کانونی عالی استفاده می کند درنتیجه حداکثر فاصله کانونی آن 82 میلی متر است و حداقل فاصله کانونی این دوربین 4.1 میلی متر می باشد. به عبارت دیگر این دوربین از یک تعادل قدرمندی برای رنگ سفید استفاده می کند که این تعادل نور و سفید در یک فیلتر ND با 1/16، 1/4، 1/64 ساخته شده است که در کل این تعادل رنگ سفید برای از بین بردن رنگ های غیر طبیعی یا نمایش رنگ سفید به صورت واضح می باشد. همچنین دوربین HVR-Z5E از یک رزولوشن 1.12 پیکسل برای عکس برداری و از یک رزولوشن 1.037 پیکسل برای فیلم برداری برخوردار است که با این رزولوشن های شگفت انگیز که دوربین HVR-Z5E قادر است شما می توانید با کیفیت عالی فیلم یا عکس را ضبط نمایید. از دیگر ویژگی های این دوربین دارای باتری از نوع لیتیوم یون می باشد که به راحتی شما می توانید این دوربین را شارژ نمایید و شما می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید.
    • دارای یک لنز شگفت انگیز با زوم اپتیکال 20x
    • دارای 3 حسگر قوی به نام ClearVid CMOS و یک حسگر Exmor
    • حداکثر فاصله کانونی 82 میلی متر و حداقل فاصله کانونی 4.1 میلی متر
    • دارای یک تعادل رنگ سفید و نور عالی
    • حداکثر سرعت شاتر 1/10000 ثانیه و حداقل شاتر 1/4 ثانیه
    • دارای یک رزولوشن 1.12 پیکسل برای عکس برداری
    • دارای  یک رزولوشن 1.037 پیکسل مخصوص برای فیلم برداری
    • دارای یک باتری از نوع لیتیوم یون قابل شارژ

                     رنگ:

    ‎ناموجود
  • دوربین فیلم برداری سونی SONY VIDEO CAMERA PXW-X70

    دوربین فیلم برداری حرفه ای PXW-X70 در اندازه ای جمع و جور و بسیار زیبا توسط کمپانی سونی طراحی شده است. این دوربین فیلم برداری در یک نگاه بسیار ساده به نظر می رسد اما تنها با یک بار استفاده به کارایی و کیفیت عالی آن در فیلم برداری پی خواهید برد. دوربین سونی پی اکس دبلیو اکس 70 بسیار مناسب برای افرادی است که علاقه ی بسیاری به مستند سازی و یا خبرنگاری دارند. همچنین با کارکرد بسیار آسان آن حتی افراد غیر حرفه ای و تازه کار می توانند بهترین فیلم ها را با استفاده از آن تهیه نمایند. دوربین سونی PXW-X70 از سنسور های هوشمندی برخوردار می باشد که این سنسور های می توانند در کیفیت بالاتر فیلم برداری و عکاسی شما را یاری دهند. بدون شک ضبط فیلم هایی با عمق سینمایی و کیفیت فوق العاده بدون داشتن یک دوربین حرفه ای امکانپذیر نمی باشد اما سونی پی اکس دبلیو اکس 70 این امکان را برای شما فراهم می آورد.  به علاوه این دوربین از یک طراحی زیبا نیز برخوردار است، به عنوان مثال دو ورودی 3 پین XLR برای ضبط صدا از میکروفن به صورت بسیار ماهرانه و خلاقانه بر روی دسته ی بالایی قرار گرفته است، کلید شاتر و همچنین زوم نیز طوری قرار گرفته اند تا کاربر بتواند به راحتی با فشار آن، فیلم را ضبط کند در حالی که بر روی سوژه ی مدنظر تمرکز دارد. یکی از ویژگی های این دوربین که می توان به عنوان یک نکته ی برجسته از آن یاد کرد، قابلیت اتصال به وای قای و همچنین تکنولوژی NFC می باشد. با استفاده از این دو تکنولوژی شما می توانید به راحتی انتقال فایل ها و فیلم های ضبط شده از دوربین به یک دستگاه دیگر و یا برعکس، را اعمال کنید، البته بی تریدید باید دیوایس مرتبط نیز از قابلیت NFC و یا وای فای برخوردار باشد تا این انتقال صورت گیرد. به طور کلی می توان این دوربین حرفه ای فیلم برداری را به عنوان یک دوربین مجهز برای ضبط انواع فیلم های در نظر گرفت.
    • مجهز به حسگر  Exmor R CMOS
    • قابلیت ضبط فیلم با کیفیت  فول اچ دی
    • دارای رسانه های SD اسلات کارت
    • مجهز به صفحه نمایش LCD
    • فایل بر اساس  XAVC، AVCHD ، ضبط  DV
    • قابلیت ضبط فیلم به صورت حرکات آهسته و سریع
    • دارای خروجی هایHDMI  و  3G-SDI
    • قابلیت کنترل شبکه های بی سیم و وای فای داخلی
    • قابلیت ارتقاء اختیاری تصاویر به کیفیت فوق العاده ی UHD 4K

                          رنگ:

    ‎ناموجود
  • دوربین دیجیتال 16.1 مگاپیکسل سونی SONY DIGITAL CAMERA NEX-F3

    دوربین F3- NEXنسبت به سایر دوربین های سونی بزرگتر و سنگین تر می باشد اما این دوربین نسبت به آنها در برخی از امکانات ارتقاء یافته است علاوه بر این که دوربین NEX-F3 از یک سنسور فوق العاده و جدید، با صفحه نمایش 16.1 مگاپیکسلی ساخته شده است بلکه این دوربین از امکانات زیادی نیز بهره می برد. از دیگر از ویژگی های فوق العاده ی این دوربین این است که شما می توانید به راحتی صفحه نمایش تا 180 درجه به سمت بالا چرخش دهید و با قابلیت پرتره از خود که مخصوص شخص یا افراد می باشد از خودتان با بهترین کیفیت ممکن عکس سلفی بگیرید. به علاوه این دوربین سونی دارای زوایه دید عالی 45 درجه می باشد و شما با این زاویه ی دید مناسب، همراه دوستان تان عکس سلفی بگیرید. همچنین این دوربین سونی NEX-F3 دکمه ی ایزو را در اختیار شما قرار داده است تا حداکثر حساسیت در محیط های تاریکی خود را در رنج 100-25600 تنظیم نمایید و به بهترین عکس ممکن دست یباید و برای عکس هایتان از 11 حالت تصویر استفاده نمایید. به عبارت دیگر دوربین NEX-F3 دارای فکوس عالی می باشد که حالت های این فوکوس به صورت تک سروو AF (S) و به طور مداوم سروو AF ((C و فوکوس دستی (M) است. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این دوربین مجهز به یک لنز بسیار جمع و جور می باشد که می توانید از حداکثر دیافراگم f/3.5 - 5.6 و حداقل دیافراگم F / 22-32 استفاده کنید. همچنین این دوربین مجهز به یک فلاش عالی می باشد که با زدن دکمه ی پاپ آپ فلاش روشن خواهد شد درنتیجه استفاده از این دوربین تاکید بر سهولت در عکس و فیلم گرفتن می باشد.
    • دارای صفحه نمایش ال سی دی بزرگ
    • سنسور 16.1 مگاپیکسل
    • قابلیت چرخش 180 درجه صفحه نمایش به سمت بالا
    • دارای ایزوی پیشرفته ی 100-25600  
    • دارای 11 حالت تصویر
    • دارای قابلیت عکسبرداری در 5.5 فریم در ثانیه
    • دارای فوکوس تک سروو AF (S) و به طور مداوم سروو AF ((C و فوکوس دستی (M)
    • دارای لنز قابل تعویض و با بزرگنمایی x3
    • دارای حداکثر دیافراگم  f/3.5 - 5.6و حداقل دیافراگم F / 22-32
    • دارای دکمه ی پاپ آپ برای روشن کردن فلش
    • دارای قابلیت پرتره از خود برای عکس های سلفی

                          رنگ:

    ‎ناموجود
  • دوربین فیلم برداری فورکی سونی SONY VIDEO CAMERA AX100

    شرکت های زیادی مانند سونی، پاناسونیک، JVC و غیره هر ساله مدل های متفاوتی از دوربین های فیلم برداری را با ویژگی های مختلف تولید می نمایند. خط تولید دوربین های فیلم برداری و هندیکم سونی نیز از سال 1985 شروع به کار نموده است و از ان سال به بعد سونی در این حیطه همواره دست بالایی داشته است و دوربین هایش را با کیفیت بالا و امکانات متفاوت عرضه نموده است. در این عصر جدید دیجیتال، به نظر می رسد همه چیز رو به کوچکتر، سریعتر و با کیفیت تر شدن می روند بنابراین سونی نیز مدل Ax100 را به بازار عرضه نموده است که تمام خصوصیات فوق را داراست. این دوربین مجهز به رزولوشن 4K و سنسور 20 مگاپیکسل می باشد و تمامی عکس ها و فیلم ها را با کیفیت عالی برای شما پخش می کند. علاوه بر این سونی ای ایکس 100 مجهز به پردازنده BIONZ X است که این پردازشگر نیز موجب کاهش نویز و جزئیات بالا در تصویر می شود. همچنین دوربین فیلم برداری ax100 دارای وای فای داخلی و nfc می باشد که اتصال به سایر دستگاه ها را برای شما امکان پذیر می سازد.
    • دارای رزولوشن فورکی
    • مجهز به سنسور 20 مگاپیکسلی Exmor R
    • دارای پردازنده BIONZ X
    • وای فای داخلی و تکنولوژی NFC
    • منظره یاب OLED با رزولوشن 1440000
    • صفحه نمایش LCD 3.5 اینچی لمسی
    • فیلتر ND داخلی

                         رنگ:

    ‎ناموجود
  • دوربین فیلم برداری سونی SONY VIDEO CAMERA DSR-PD177

    سونی این بار با تولید سری جدید دوربین های عکاسی و فیلم برداری، و پیشرفت خود در این زمینه، توانست نظر بسیاری از خریدارها را به خود جلب کند. سونی DSR PD 177 یکی از مدل های دوربین فیلم برداری می باشد و همچنین با توجه به عملکرد آن شما قادر خواهید بود این دوربین را به منظور کارایی های بیشتر مورد استفاده قرار دهید. این دوربین فیلم برداری دارای سیستم سنسورهای هوشمندی است که به صورت خودکار قابل اجرا می باشند، از این سنسور های هوشمند می توان به Exmor  سونی، سنسور حسگر ClearVid اشاره کرد. با استفاده از سنسور Exmorشما می توانید با تیز و ریز کردن لنز دوربین و بهبود کیفیت تصویر در حین فیلم برداری و همچنین با به حداقل رساندن سطح نویز و صدا ، بهترین تصاویر و فیلم ها را به ضبط و ثبت برسانید. این دوربین می تواند مناسب برای افراد حرفه ای باشد که به فیلم برداری علاقه دارند و می خواهند فیلم های آنان بسیار ماهرانه و شگفت انگیز باشد. دی وی پی دی 177 دارای ویژگی های تصویری فوق العاده ای مانند منظه یاب 0.45 اینچی، نمایشگر 3.2 اینچی و از نوع ال سی دی می باشد. لنز 'G' در این دوربین طوری طراحی شده است که یک میدان دید گسترده و ایده آل را برای کاربر فراهم می آورد تا کاربر بتواند موقعیت های بهتری برای عکاسی داشته باشد، بنابراین به راحتی حتی افراد غیر ماهر می توانند فاصله ی مناسب صحنه از دوربین را برای عکاسی و فیلم برداری به دست آورند. علاوه بر این که کار با سونی DSR-PD177 بسیار آسان بوده و کارایی بالایی دارد؛ حمل این دستگاه نیز به دلیل وزن سبک آن، راحت تر از دوربین های فیلم برداری قدیمی می باشد به همین دلیل مصرف کنندگان کار با این دوربین را تایید می کند.
    • قابلیت تبدیل لنز ای به عنوان استاندارد
    • دارای لنز هود جدید
    • دارای دکمه REC شروع / توقف و زوم بر روی اهرم دسته
    • مجهز به  دسته بزرگتر و منظره یاب
    • دارای پانل LCD هیبرید
    • قابلیت افزایش مراحل تنظیم بر روی کنترل Iris
    • قابلیت عمل به طور همزمان از هر دو پانل LCD و صحنه یاب
    • دارای زوم اپتیکال 20 برابر

                         رنگ:

    ‎ناموجود
  • دوربین دیجیتال سایبرشات سونی SONY CAMERA 20.1MP CYBERSHOT DSC-H300

    اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به دنبال یک دوربین مقرون به صرفه و سوپر زوم هستید، مدل سونی H300 می تواند گزینه ایده آل برای شما باشد. این مدل که شبیه دوربین های SLR طراحی شده است و به صورت کاملا ارگونومیک ساخته شده است به طوری که حتی اگر ساعت ها با این دوربین به عکس برداری بپردازید خسته نمی شوید. این دوربین بر خلاف SLR معمولی از منظره یاب برخوردار نیست و دارای صفحه نمایش 3 اینچ است که تمامی سوژه ها و کادر ها را به خوبی نمایش می دهد. اچ 300 سونی مجهز به سنسور از نوع HAD CCD با اندازه 20.1 مگاپیکسلی می باشد و همراه با لنز 25mm و استاندارد ایزو 80-3200 و زوم 30 برابر امکان خلق عکس های بی نظیر را برای شما فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این دوربین فلاش پیشرفته، فوکوس خودکار، افکت های متنوع، پانوراما می باشد که باعث می شود عکس ها با وضوح بهتری برای شما به ثبت برسند. همچنین شما به وسیله این دوربین می توانید با کیفیت اچ دی و با سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازید و با کیفیت HD نیز آن ها را بر روی تلویزیون مشاهده کنید.
    • دارای سنسور 20.1 مگاپیکسلی از نوع HAD CCD
    • استاندارد ایزو 80-3200
    • مجهز به لنز واید 25mm
    • توانایی فیلم برداری با کیفیت  HD  
    • صفحه نمایش 3 اینچ با رزولوشن  480 * 320
    • با زوم اپتیکال 35x، فلاش، فوکوس خودکار
    • مجهز به تثبیت کننده دست

                           رنگ:

    ‎ناموجود
  • گوشی موبایل سونی دی 2502 اکسپریا سی 3 فورجی SONY XPERIA C3 D2502

    کمپانی سونی در ماه ژوئیه و سال 2014 گوشی Xperia  را با مدل D2502  معرفی و روانه کرده است که اکسپریا C3 نامیده می شود. همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای اندازه ی 5.5 اینچ و با رزولوشن 720 x 1280 می باشد که با استفاده از فناوری Triluminos و با موتور براویا 2 ، تصویر را به صورت واضح و طبیعی برای شما نمایش می دهد. یکی از ویژگی های متعددی که بین کاربران مورد توجه قرار گرفته است دوربین جلوی آن می باشد. به دلیل این که حدود 1.5 میلیارد نفر در جهان هر روزه به گرفتن عکس های سلفی مشغول هستند کمانی سونی سعی در ارائه گوشی با دوربین جلوی با کیفیت کرده است. این دوربین دارای کیفیت 5 مگا پیکسل است به علاوه دارای برنامه های فوکوس و حالت های زیبایی تصویر می باشد و حتی از یک فلش LED بهره می برد که می توان در حین گرفتن سلفی از آن استفاده کرد. به عبارت دیگر دوربین عقب گوشی C3 مجهز به یک  کیفیت 8 مگا پیکسل و با روزلوشن x 2448 3264 پیکسل می باشد. همچنین پردازنده این گوشی از ظرفیت 1.2 گیگا بایت برای کار های خود استفاده می کند. به علاوه گوشی دی 2502 از یک پردازنده ی GPU Adreno 305 برای کار های گرافیک خود بهره می برد. همچنین حافظه ی RAM این گوشی که برای برنامه های در حال اجرا کاربرد دارد 1 گیگابایت می باشد و حافظه داخلی گوشی سی 3 برای ذخیره سازی داده های به کار می رود 8 مگابایت است از آنجا که سیستم عاملی که برای گوشی D2502 در نظر گرفته است آندروید نسخه 4.4.2 می باشد و شما به وسیله این سیستم عامل می توانید تمام برنامه ها و فیلم ها را از طریق اینترنت مشاهده نمایید که این امکان از طریق وای فای داخلی یا اینترنت سیم کارت 4G صورت پذیر است.
    • صفحه نمایش 5.5 اینچ IPS با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل
    • پردازنده Qualcomm Snapdragon 400
    • حافظه 1GB RAM
    • پردازنده گرافیکی Adreno 305
    • 8GB حافظه داخلی
    • دوربین سلفی  5MP با فلش LED و فیلمبرداری HD
    • دوربین عقب 8MP ، فلاش LED، قابلیت ضبط ویدئو 1080p
    • باتری 2500mAh حالت استامینا برای صرفه جویی در انرژی
    • سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت

                      رنگ:

    ‎ناموجود
  • گوشی موبایل سونی اکسپریا زد 3 دی 6603 SONY XPERIA Z3 D6603 16GB

    گوشی موبایل سونی با مدل D6603  در ماه سپتامبر سال 2014 ارائه شده است که این مدل گوشی به نام Xperia Z3 معروف است. کمپانی سونی بعضی از مدل های گوشی خود را به صورت ضد آب طراحی کرده است که گوشی اکسپریا Z3 جز این مدل ها می باشد درنتیجه شما می توانید از این گوشی به مدت زمان 30 دقیقه تا عمق 1.5 متر در آب بدون نگرانی استفاده کنید. همچنین  این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ TRILUMINOS IPS با اندازه ی 5.2 اینچ و با زرولوشن Full HD ساخته شده است بهو از کنتراست و رنگ های عالی برخوردار می باشد بنابراین با این رزولوشن و کنتراست و رنگ های که گوشی Xperia Z3 تولید می نماید تصویر برای شما به صورت زنده و واضح نمایش داده می شود. همچنین سیستم عاملی که برای این گوشی به کار رفته اندروید نسخه ی  4.4.4 است که این اندروید به شما اجازه می دهد تمام برنامه های کاربردی و چت را به وسیله وای فای در اینترنت استفاده نمایید حتی می توانید برنامه های مورد علاقه را دانلود کنید و بر روی گوشی تان نصب نمایید. همچنین گوشی سونی D6603 مجهز به دوربین های جلو و پشت می باشد که دوربین عقب از تعداد پیکسل MP 20.7 و دوربین جلو از تعداد پیکسل MP 2.2 تشکیل شده است. به علاوه پردازنده ی این گوشی از نوع 4 هسته ای می باشد که با سرعت 2.5 گیگا هرتز تمام کارها را به خوبی برای شما انجام می دهد. همچنین حافظه ی    RAMاین گوشی GB3 می باشد که از این حافظه برای اجرا کردن برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای ذخیره سازی داده ها از حافظه ی داخلی با ظرفیت 16 گیگابایت استفاده می شود.
    • دارای صفحه نمایش ال سی دی TRILUMINOS IPS 5.2 اینچ و با رزولوشن Full HD
    • دارای دوربین پشت MP 20.7 و دوربین جلو MP 2.2
    • دارای سیستم عامل آندروید با نسخه ی 4.4.4
    • دارای پردازنده ی 4 هسته ای با سرعت 2.5 گیگا هرتز
    • دارای پردازنده ی گرافیک 330 آدرنو
    • دارای حافظه ی RAM 3 گیگا هرتز و حافظه ی ماندگار GB 16
    • قابلیت استفاده بازی از راه دور PS4 ™
    • دارای باتری 3100.0 میلی آمپر
    • قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار

                      رنگ:

    ‎ناموجود
  • گوشی موبایل سونی اکسپریا سی 4 ای 5333 دو سیم کارته SONY XPERIA C4 E5333

    چندی پیش کمپانی سونی از سری جدید گوشی های خود پرده برداری کرد که سونی C4 نیز یکی از این محصولات جدید سال 2015 می باشد.گوشی سونی ای 5333 دارای نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل می باشد. همانطور که می دانید برای فعال کردن دو سیم کارت شما به دو گوشی جداگانه نیاز دارید اما این گوشی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان می تواند پیشنهادی ویژه برای حمل نکردن دو گوشی می باشد. سونی اکسپریا همچنین دارای یک پردازنده ی فوق العاده قوی می باشد، این پردازنده ی هشت هسته ای قادر است به راحتی بدون مکث و توقف حتی برنامه های سنگین را به اجرا درآورد. یکی از ویژگی های تعبیه شده در این گوشی که بسیاری از کاربران به همین دلیل به سوی آن جذب می شوند، دوربین با کیفیت جلویی است که طرفداران عکاسی سلفی را حیرت زده ساخته است. دوربین اصلی آن نیز از از کمیفیت فوق العاده ی 13 مگاپیکسلی برخوردار است، همچنین از ویژگی های اتصال ای 5333 می توان به Wi-Fi و  GPS، بلوتوث، NFC، همچنین باند شبکه های 3G و 4G اشاره ای داشت. قابلیت ها و امکانات این گوشی از نظر مصرف کنندگان بسیار مناسب بوده و نسبت به قیمت آن کارایی بالایی دارد. ابعاد جمع و جور، لبه های گرد، ضخامت کمتر، نمایشگر 5.5 اینچی ، فلش LEDبرای دوربین اصلی و ثانویه، باتری غیر قابل جابه جایی و... از ویژگی های طراحی دستگاه می باشد. سونی C4 را که دارای یک صفحه نمایشگر بزرگتر با کیفیت فول HD، پردازنده ی 8 هسته ای و فضای ذخیره سازی بیشتری می باشد را می توان جانشین مناسبی برای نسل قبل خود یعنی گوشی سونی C3 دانست.
    • پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G، 3G،Wi-Fi  و  NFC
    • دارای پردازنده ی 1.7 گیگاهرتزی و هشت هسته ای
    • مجهز به   2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی
    • دارای باتری لیتیوم با ظرفیت 2600  میلی آمپر
    • نمایشگر 5.5  اینچی و رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
    • دارای کیفیت دوربین اصلی 13 MP با فلاش
    • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت
    • سیستم عامل آندروید V5.0

                        رنگ:

    ‎ناموجود
  • گوشی موبایل سونی اکسپریا سی 3 دی 2503 فورجی SONY XPERIA C3 D2503

    برای دوستداران عکس های سلفی، سونی به ساخت گوشی پرداخته است که هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد، هم کاربران بتوانند با آن عکس های سلفی با کیفیتی بگیرند. سونی گوشی Xperia C3 را با نام PROselfie تبلیغ می نماید به طوری که آن را اولین گوشی مجهز شده به دوربین جلوی 5MP و لنز زاویه باز 25mm و فلاش LED معرفی می کند. همچنین این گوشی از اندازه نسبتا بزرگ 5.5 اینچی برخوردار می باشد و برای این اندازه صفحه نمایش با کیفیتی طراحی شده است. به کار بردن فناوری های مختلف مانند Triluminous، پانل IPS، BRAVIA Engine 2 به وسیله سونی در این گوشی موجب شده است این گوشی بتواند تصاویر و فیلم ها را کیفیت بالا همراه با رنگ طبیعی تر ارائه دهد. همچنین در اکسپریا سی سه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 با حافظه 1GB RAM استفاده شده است که عملیات صافی را برای شما به ارمغان می اورد. به علاوه با دوربین عقب 8 مگاپیگسل سونی D2503 نیز می توانید از سوژه های مورد نظر خود عکس برداری نمایید. این گوشی همچنین حافظه داخلی 8 گیگابایت را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
    • صفحه نمایش 5.5 اینچ IPS با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل
    • سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت
    • پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 و حافظه 1GB RAM
    • پردازنده گرافیکی Adreno 305
    • دوربین عقب 8MP ، فلاش LED، قابلیت ضبط ویدئو 1080p
    • دوربین سلفی  5MP با فلش LED و فیلمبرداری HD
    • 8GB حافظه داخلی، حافظه قابل ارتقا از طریق اسلات کارت حافظه microSD
    • باتری 2500mAh. حالت استامینا برای صرفه جویی در انرژی

                        رنگ:

    ‎ناموجود
  • گوشی موبایل سونی اکسپریا زد SONY XPERIA Z C6603

    گوشی موبایل سونی xperia z که در سال 2013 و در اواخر ماه فوریه در نمایشگاه CES پرده برداری شد به رقیبی قدرتمند با گوشی های گلکسی S3، گوگل نکسوس 4 و آی فون 5 تبدیل شد. این گوشی به صورت کاملا زیبا و متفارت طراحی و ارائه شد. بدنه تمام شیشه حالتی مدرن و شکلیل به آن بخشده است به همین دلیل می توان گفت از لحاظ طراحی به خوبی توانسته است با اس 3 سامسونگ به رقابت بپردازد. همچنین سی 6603 به صورت ضد آب طراحی شده است و با دارا بودن گواهینامه IP57 قادر است تا 30 دقیقه در عمق 1 متری بماند. به علاوه به کار بردن پردازنده قدرتمند چهار هسته ای و رم مناسب 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت توسط سونی در این گوشی نیز از مزیت دیگر آن می باشد. وجود یک دوربین 13.1 مگاپیکسلی نصب شده در عقب، باتری 2330mAh لیتیوم یون و گزینه های اتصال NFC و قیمت مناسب، Xperia Z سونی را به سرعت در میان سایر گوشی ها متمایز نمود و طرفدارانی زیادی را به طرف آن کشید. همچنین برتری که این گوشی نسبت به ایفون 5 دارد صفحه نمایش بزرگ 5 اینچی آن می باشد و به دلیل این که امروزه اشخاص تمایل به خرید گوشی های بزرگتر دارد سونی در این قسمت نیز با ساخت گوشی 5 اینچی با رزولوشن 1080p به خوبی عمل کرده است.
    • سیستم عامل آندروید v4.1.1 Jelly Bean با رابط کاربری سفارشی
    • پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Krait CPU، رم 2 گیگابایت
    • دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش LED
    • ضبط فیلم های 1080p در 30fps با حالت HDR
    • دوربین جلو 2.2 MP ، ضبط ویدئو با کیفیت 1080p
    • حافظه داخلی 16 گیگابایت و خارجی 64 گیگابایت
    • دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی
    • صدور گواهینامه IP 57 - مقاوم در برابر گرد و غبار و مقاوم در برابر آب

                       رنگ:

    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند سونی SONY LED TV FULL HD 60W605B

    تلویزیون W605B سونی با کیفیت p 1080 و با صفحه نمایش 60 اینچ تولید و روانه بازار شد. این تلویزیون سونی مدل دیلیو 605 بی با قابلیت های پیشرفته ای که دارد لحظات سرگرم کننده ای را برای کاربران فراهم می سازد. شرکت سونی یک برند عالی در بازار بین شرکت های تجاری عالی محسوب می شود و رقیبان خود را با تولید محصولات با کیفیت به چالش فرامی خواند. با استفاده از تکنولوژی  X-Reality کیفیت تصاویر بالا می برد. این دستگاه دارای تیونر های دیجیتالی زمینی و آنالوگ می باشد که کاربران به کمک آن می توانند کانال ها و شبکه های مختلفی را مشاهده کنند.  از طریق پورت های ورودی و خروجی USB، HDMI ، اسکارت ، هدفون ، شبکه LAN و غیره در تلویزیون 60W605B سونی به راحتی می توان به دستگاه های خارجی و هوشمند متصل شد. قابلیت اتصال سریع وای فای امکان اتصال به شبکه های خانگی را برای کاربران فراهم می سازد و می توان صفحه های وب و اطلاعات مفید را بر روی صفحه 60 اینچ به نمایش درآورد.
     
    • دارای رزولوشن 1080× 1920 با کیفیت FULL HD
    • مجهز به موتور پردازشگر بهبود تصاویر X-Reality
    • دارای قابلیت وای فای جهت اتصال به اینترنت  
    • دارای نرخ رفرش تصویر 200 هرتز جهت کاهش تاری تصاویر در حال حرکت
    • دارای مرورگر های اتصال به اینترنت جهت جمع آوری اطلاعات از اینترنت
    • دارای صفحه نمایش ال سی دی با نور پس زمینه ال ای دی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سونی SONY SMART TV LED FULL HD 40W600B

    تلویزیون های جدید سونی با سری براویا نام گذاری شده اند، که بهترین تلویزیون ها را در این مجموعه می توان یافت؛ این تلویزیون ها از طراحی ویژه و منحصر به فرد برخوردار می باشند که هم اکنون در تمامی بازار موجود می باشند. تلویزیون 40 اینچی براویا 40W600B نیز از این سری می باشند و گزینه های صوتی تصویری مشابهی با آن دارد. این تلویزیون از کیفیت عالی در ارائه ی فیلم و تصویر دارد و با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل می تواند تصاویری بسیار شبیه به واقعیت را نمایش دهد. زاویه دید   178 درجه، تکنولوژی نور پس زمینه ال ای دی، نرخ تازه سازی200  هرتز و نسبت تصویر 16: 9 با حالت های نمایش فیلم و تصویر،  کیفیتی تصاویر فوق العاده را در این تلویزیون 40 اینچی جای کرده است. این تلویزیون همچنین از یک طراحی بی نظیر با پایه ی فلزی برخوردار می باشد که حالتی مدرن و زیبا را به خود گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون تیونر ها و توابع دیگر تلویزیون مانند تایمر، قطع خودکار، تقویت کننده صدا و... می باشد و که در کارایی بیشتر تلویزیون نقش بسزایی دارد. سونی برای این دسته از تلویزیون های خود یک سری ویژگی های صوتی را نیز تعریف کرده است که می توانند کیفیت صدایی فوق العاده و بسیار نزدیک به واقعیت تولید و با نهایت قدرت 16 وات پخش کنند؛ این تکنولوژی که پاک کردن صوتی پلاس نام دارد یک تجربه ی بی نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این تلویزیون دارای منوی چند زبانه می باشد و شما را قادر می سازد تا زبان مدنظر خود را انتخاب کنید؛ شما هم اکنون می توانید تنها با یک تماس دبلیو 600 بی خود را سفارش دهید.
    • مجهز به نرخ فریم 200 هرتز
    • مجهز به سیستم صوتی ClearAudio +
    • دارای رزولوشن  1920 *1080 پیکسل با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به دو عدد بلندگو با قدرت خروجی 8 وات
    • دارای 2 عدد پورت USB و 4 عدد درگاه HDMI
    • ساخته شده مطابق با استاندارد ENERGY STAR
    • دارای وای فای داخلی و شبکه سرگرمی های سونی
    • دارای طراحی جمع و جور با وزن سبک
    ‎ناموجود
  • تلوزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی سونی SONY LED FULL HD TV 48W600B

    تلویزیون W600B دارای اندازه ی صفحه نمایش 48 اینچ می باشد که ازسری تلویزیون های با کیفیت صفحه نمایش Full HD سونی می باشد. به عبارت دیگر این تلویزیون از فناوری حرکت XR 240 و تکنولوژی X-Reality PROو پانل Hz 200 برخوردارمی باشد که همگی اینها باعث می شود تصویر به صورت زنده واضح تر برای شما نمایش داده شود. از دیگر ویژگی های تلویزیون دبلیو 600 بی این است که دارای وای فای داخلی می باشد و با اتصال به اینترنت دسترسی به برنامه ها و سرگرمی های مختلف را برای شما فراهم می کند و حتی با کمک وای فای کی توانید به تماشای فیلم و موسقی و غیره از یویتوب بپردازید. به عبارت دیگر تلویزیون W600B48 از دستگاه های دارای سیستم عامل آندروید و ISO نیز پشتیبانی می کند که باعث می شود شما تمام سرگرمی ها و فیلم و عکس و غیره را از گوشی تان به این تلویزیون منتقل نمایید. همچنین این تلویزیون دارای یک قابلیت اشتراک گذاری می باشد که به شما اجازه می دهد از دو طریق فیلم عکس خود را به اشتراک بگذارید که روش اول اشتراک گذاری به وسیله یک کابل MHL است که بدون نیاز به اینترنت صورت می گیرد ، روش دوم اشتراک گذاری عکس و فیلم ها به صورت بی سیم Screen mirroring می باشد که به وسیله اینترنت انجام می گیرد. تلویزیون دبلیو 600 بی  از یک تکنولوژی ClearAudio +  و به همراه فناوری های S-Force Front Surround و ClearPhase برای صدای خود استفاده کرده است که باعث می شود صدا را با کیفیت عالی و واضح برای شما پخش کند. یکی از ویژگی های دیگر این تلویزیون از فناوری گیرنده ی استاندارد دیجیتال DVB-T2 برخوردار می باشد که به  شما اجازه می دهد تمام کانل ها را به کیفیت عالی همراه خانواده تان مشاهده کنید و لذت ببرید.
    • دارای موتور پردازش تصویر X-Reality PRO
    • مجهز به ویژگی های ClearPhase و ClearAudio +  
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • مجهز به وای فای داخلی
    • توانایی اشتراک گذاری از طریق mhl و screen mirroring
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • صفحه نمایش ال ای دی فول اچ دی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فورکی سه بعدی سونی SONY LED 3D ANDROID TV 4K 55X8505C

    کمپانی سونی سال 2015 خود را با ساخت محصولات بهتر با کارایی فوق العاده شروع کرده است. این کمپانی به تلویزیون های جدید خود یک سری ویژگی های هوشمند و خلاقانه را اضافه کرده است و این تلویزیون ها را با مدل نامبر پسوند C مشخص کرده است. تلویزیون X8505C با اندازه ی صفحه نمایشگر 55 اینچ یکی از این تلویزیون های هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد می باشد. با گزینه هایی از کیفیت نمایش و تصویر مانند وضوح 3840x2160 پیکسل، نمایش اولترا اچ دی، تکنولوژی نور پس زمینه لبه روشن، تکنولوژی کاهنده نور اضافه و همچنین زاویه دید 178 درجه، شما می توانید از دیدن برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. با این کیفیت عالی و منحصر به فرد هنگامی که شما از یک زاویه ی 45 درجه به تلویزیون نگاه کنید، رنگ های سفید روشنایی خود را از دست نخواهند داد و همچنین رنگ های تیره نیز همچنان با همان عمق تیرگی خود باقی می مانند از این رو شما حتی در زوایای مختلف قادر به دیدن بهترین تصویر خواهید بود، به علاوه  این تلویزیون به صورت خودکار می تواند با کاهش نور خیره کننده از خستگی و اذیت چشم جلوگیری کند. ارتقای کیفیت تصویر فول اچ دی به اولترا اچ دی در این سری نیز دیده می شود. تلویزیون اکس 8505 سی از سری براویای سونی می باشد و برخی از خصوصیات این تلویزیون مشترک با سری آن است. ابعاد جمع و جور و طراحی شیک این تلویزیون مناسب برای افرادی است که به دکوراسیون خانه ی خود اهمیت می دهند و می خواهند فضای خانه ی خود را بسیار مدرن تر کنند. تلویزیون هوشمند سونی دارای برنامه های متنوع و جالبی مانند یوتیوب، فیس بوک و Netflix است و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را با استفاده از وای فای دارد. بدون شک طراحی و کیفیت ساخت عالی این تلویزیون مورد پسند برای افراد مشکل پسند خواهد بود.
    • دارای کیفیت تصویر Ultra HD با رزولوشن 3840x2160 پیکسل
    • کیفیت تصویر فوق العاده با تولید رنگ های طبیعی
    • توانایی رفرش تصویر 800Hz و زاویه دید 178 درجه
    • قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از Wi-Fi
    • مجهز به تکنولوژی3D  فعال
    • زبان فارسی ندارد
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • دارای قابلیت هایی همچون سینما واقعی 24p، تصویر در تصویر، تایمر خواب و...
    • طراحی شیک و مدرن با صفحه نمایشگر 55 اینچی
    • سبک و کم حجم با وزن 21 کیلوگرم
    • موتور پردازشگر 4K X-Reality PRO™
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی SONY LED FULL HD 48W650D

    • دارای صفحه نمایش LED
    • رزولوشن  1920 *1090
    • مجهز به موتور x-Reality PRO
    • دارای  Wi-Fiداخلی
    • پشتیبانی از یوتیوب، Netflix، نرم افزارهای مختلف
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سونی SONY SMART TV FULL HD LED 48W700C

    سونی در سال 2015 با اضافه نمودن یک سری امکانات جدید به تلویزیون هایش توانسته همواره محصولات خود را در سراسر جهان محبوب تر سازد.  این کمپانی این رده از محصولاتش را با سری C مشخص نموده است. مدل تلویزیون 48W700C نیز که جزء سری C این کمپانی می باشد امکانات و ویژگی های کیفیت عالی را برای شما ارائه می دهد. این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش Full HD می باشد و مجهز به موتور X-Reality Proمی باشد که باعث می شود تصویر را به صورت طبیعی برای شما نمایش دهد . همچنین این تلویزیون دارای زاویه دید عالی می باشد که شما می توانید از هر زاویه تصویر را به بهترین کیفیت مشاهده نمایید. به علاوه شما می توانید توسط وای فای داخلی تلویزیون W700C را بدون هیچ مشکلی به اینترنت وصل نمایید. این اتصال به شما اجازه می دهد تمام برنامه ها و سرگرمی های مورد علاقه خود را در اینترنت مشاهده نمایید. به علاوه طراحی لبه های صفحه نمایش تلویزیون W700C بسیار نازک می باشد و این تلویزیون دارای پایه بسیار زیبا و از جنس فلز می باشد. یکی از ویژگی مهم این تلویزیون این است که می توانید تصاویر یا فیلم های خود از گوشی یا تبلت به داخل تلویزیون W700C به اشتراک بگذارید و مشاهده نمایید.
    • کیفیت تصویر Full HD
    • دارای موتور X-Reality Pro
    • وای فای داخلی
    • لبه های صفحه نمایش نازک
    • اسکن تصویر Motionflow XR 200 Hz
    • اشتراگ گذاری Screen Mirroring و MHL
    • گیرنده دیجیتال DVBT2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فورکی سونی SONY LED TV ULTRA HD 3D 75X8500C

    کمپانی سونی درسال 2015 سری جدیدی از تلویزیون های هوشمند خود را با ویژگی های جدید و کاربردی وارد بازار کرده است که تلویزیون مدل X8500C نیز جزء این مدل های جدید می باشد. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون 75 اینچ می باشد و این تلویزیون دارای کیفیت تصویر  4kو موتور پردازش تصویر X-Reality PRO و تکنولوژی  TRILUMINOS ™و فرکانس 800Hz می باشد که همگی اینها باعث می شود تصویر به صورت زنده و واضح برای شما پخش شود. یکی از ویژگی های مهم تلویزیون x8500c  داشتن سیستم عامل اندروید می باشد که توسط این سیستم عامل و وای فای داخلی تلویزیون می توانید به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید همچنین شما می توانید تمام برنامه ها و سرگرمی ها مورد نظر مانند: فیس بوک اسکایپ وغیره  را با کیفیت عالی مشاهده نمایید به علاوه این تلویزیون بسیار باریک و نازک طراحی شده است که صفحه نمایش این تلویزیون از قاب بسیار باریک نیز تشکیل شده است و تلویزیون x8500c دارای یک پایه بسیار باریک از جنس فلز می باشد. همچنین بلندگوی های این تلویزیون از فناوری S-Force Front+ و فناوری صوتی +Clear Audio  پشتیبانی می کند که این دو فناوری باعث می شود صدا به صورت واضح پخش کند و صدا را برای شما به بهترین کیفیت پخش کند . یکی از خصوصیات دیگر تلویزیون x8500c دارای جستجوی صوتی BRAVIA می باشد که به شما این امکان را می دهد که توسط صدای خود به جستجوی داخل تلویزیون بپردازید ولذت ببرید. به علاوه شما می توانید تمام فیلم و عکس و برنامه های خود از گوشی یا تبلت تان به داخل تلویزیون اشتراک بگذارید به شرطی که این اشترک گذاری به دو صورت می گیرد اولا به صورت بدون کابل (Screen Mirroring) دوما به صورت با کابل(MHL) می باشد.
    • کیفیت صفحه نمایش 4K
    • دارای موتور X-Reality PRO و تکنولوژی TRILUMINOS  ™
    • فرکانس 800Hz
    • سیستم عامل اندروید
    • فناوری صوتی  +Clear Audio+
    • سه بعدی
    • جستجوی صوتی BRAVIA
    • اشتراگ گذاری Screen Mirroring و MHL
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اندرویدی فول اچ دی سونی SONY LED 3D FULL HD TV 50W800C

    در سال 2015 کمپانی سونی طیف وسیع تلویزیون های  Full HD فوق العاده را وارد بازار کرده است که تلویزیون مدل 50W800C جزء این تلویزیون های Full HD می باشد. این کمپانی برای اولین بار سیستم عامل اندروید را در تلویزیون ها خود وارد نموده است که تلویزیون W800C جزء اولین تلویزیون های دارای سیستم عامل اندروید می باشد همچنین کارایی این سیستم عامل همانند سیستم عامل گوشی های اندورید می باشد که به راحتی می توانید تمام سرگرمی ها و برنامه های مورد علاقه خود بر روی این تلویزیون اجرا کنید و لذت ببرید. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD وموتور پردازش  X-Reality Proو پانل 800Hz همگی باهم باعث می شوند تصویر را به صورت طبیعی یا واضح تر مشاهده نمایید به علاوه تلویزیون W800C دارای یک قاب باریک و یک پایه زیبا و سبک از جنس فلزی کروم می باشد که بر روی آن قرار گرفته است. بلند گوی این تلویزیون از جنس باس رفلکس است که دارای دو خصوصیات مهم می باشد که اولا فضای کمی اشتغال می کند دوما صدای های پایین را به صورت واضح می توانید تجربه کنید. از دیگر ویژگی های تلویزیون W800C خاصیت فوق العاده BRAVIA می باشد که به شما اجازه می دهد توسط صدای خود به جستجوی داخل تلویزیون بپردازید.
    • کیفیت تصویرFull HD  
    • سیستم عامل  اندروید نسخه 5.0.2
    •  موتور پردازش تصویر   X-Reality Pro
    • قابلیت اشتراگ گذاری اسکرین میرورینگ
    • وای فای داخلی
    • قابلیت 3D
    • جنس بلند گو باس رفلکس
    • طراحی قاب باریک
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی اسمارت سونی SONY LED FULL HD SMART TV 48R560C

    تلویزیون 48 اینچی مدل آر 560 سی کاری از شرکت فوق العاده متعبر سونی می باشد که با ورود آن به بازار توانسته عامه پسند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این تلوزیون علاوه براینکه از کیفیت و سرعت عمل بسیار خوبی برخوردار است بلکه دارای طراحی فوق العاده شیک و زیبایی می باشد که شما می توانید با در اختیار داشتن آن از تمام امکانات و برنامه های سرگرم کننده مختلف همراه با خانواده خود لذت ببرید.این تلویزیون دارای ویژگی های بسیار خاصی می باشد که از جمله می توان به صفحه نمایش بزرگ LEDL CD آن اشاره کرد اندازه این تلویزیون همان طور که گفته شده 48 اینچی است و همچنین با وضوح تصویر 1080*1920 پیکسلی آن می توان ریزترین جزیئات را به خوبی دید.

    علاوه بر این دارای بلندگوهایی از نوع سابووفر همراه باتکنولوژی بسیار پیشرفته SONICMASTER با تولید صدایی باور نکردنی و فوق العاده واضح است. قابلیت دیگر تلوزیون SONY مدل R560C اتصال به اینترنت از طریق WI-FI می باشد. همچنین این تلویزیون دارای دو پورت USB یک پورت HDMI  می باشد که به راحتی می توان اطلاعات روی گوشی و کامپیوتر را روی تلویزیون قرار داد. تلویزیون SONY  مدلR560C  دارای کنترل از راه دوری می باشد که با استفاده از سیگنال آن می توان تا چند متر با سرعت بسیار بالا کانال ها را تعویض کنید.  سطح مصرف برق در تلویزیون  سونی مدل آر560 سی بسیار کم است می تواند در کاهش هزینه ها به ما کمک کند.
    •  
    • طراحی شیک و زیبا با سطحی بسیار شفاف و درخشان
    • صفحه نمایش LED LCD 48 اینچی و وضوح 1080*1920 پیکسلی
    • قابلیت بلندگوی ساب ووفر ارائه صدایی فوق العاده با فن آوری SONIC MASTER
    • حالت های مختلف صدا برای تولید صدایی بسیار واضح
    • کیفیت تصویر FUUL HD  همراه با پشتیبانی تمامی فایل ها برای لذت بردن از از فیلم
    • دارای دو پورت USB یک پورنHDMI قابلیت اتصال به تلویزیون
    • کنترل از راه دور با قدرت برد بسیار زیاد
    • مصرف برق به صورت متعادل
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی SONY LED TV FULL HD 3D 43W800C

    تلویزیون اندروید سه بعدی سونی، متشکل از بهترین فن آوری های مدرن و پیشرفته است که دسترسی به دنیای فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و برنامه ها را از طریق گوگل در اختیار شما قرار می دهد طوری که ساعت های زیادی را می توانید با استفاده از ان سرگرم شوید.شما همچنین می توانید طیف گسترده ای از اطلاعات را با اتصال به اینترنت در اتاق نشیمن خود هماهنگ سازی کرده و انها را با دوستان و اشنایان خود به اشتراک بگذارید. خدماتی که توسط این تلویزیون در اختیار شما قرار داده است متناسب با نیاز کاربران و حفظ حریم خصوصی انها می باشد.
    در دسترس بودن تمامی برنامه های مناطق مختلف را تنها با استفاده از این تلویزیون تجربه کنید. قابلیت سه بعدی این تلویزیون به شما امکان می دهد تا تمامی برنامه ها را واقعی تر از همیشه و با هیجان بیشتری مشاهده کنید.سونی W800C با رزولوشن کاملا فول اچ دی و کیفیت وضوح تصویر 1080x 1920 پیکسلی، جزئیات بیشتری را در نمایش برنامه ها ارائه می دهد.پورت هایی که برای این تلویزیون فراهم شده اند تعداد زیادی هستند از جمله پورت های HDMI ، USB و کابل های کامپوزیت و کامپوننت که برای افزایش کیفیت نمایش به کار می روند. زاویه دید افقی نسبت تصاویر را با نرخ رفرش مناسبی در اختیار کاربران قرار  می دهد و همین موجب شده است تا تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به طرف خود جذب کند.
    • دارای طراحی زیبا و بی نظیر
    • مجهز به صفحه نمایش 43  اینچی از نوع  FULLHD با ررزولوشن  تصویر 1080×1920
    • دارای طراحی زیبا و بسیار باریک ال ای دی
    • پردازنده جدید و حرفه ای تصویر X-Reality
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • مشاهده تصاویر زنده و سه بعدی با استفاده از قابلیت 3D
    • قابلیت اتصال آسان و به اشتراک گذاری داده ها از طریق NFC
    • کنترل از راه دور تلویزیون خود را با گوشی ها یا تبلت های هوشمند
    • دارای قابلیت اتصال4 پورت HDMI  و 2 پورت  USB
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 736 تا