Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 3 | قیمت ظرفشویی 9 تا 13 نفره خرید, فقط موجودها: ناموجود

9 تا 13 نفره

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 123 تا

  1. ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره SMS46MW01D Bosch Ddishwasher

    با تولید انواع لوازم خانگی توسط برندهای مختلف، سطح وسیعی از کالاهای مختلف با کارایی و امکانات ویژه پیش روی مصرف کنندگان قرار گرفته که ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش SMS46MW01D یکی از این محصولات کارآمد و مختص شستشو به شمار می آید این ظرفشویی توسط این برند معتبر و نام آشنا در اختیار خانم های کدبانو می باشد که به پاکیزگی و ضدعفونی شدن ظروف کمک شایانی خواهد کرد. آنچه در یک ماشین ظرفشویی به آن توجه زیادی می شود گزینه های شستشو است که شامل 6 برنامه و سه تابع اضافی ازجمله برنامه شستشوی شدید در دمای 70 درجه سانتی گراد، شستشوی خودکار 45-65 درجه سانتیگراد، شستشوی اقتصادی 50 درجه سانتیگراد، شستشوی بی صدا 50 درجه سانتی گراد، ظروف شیشه 40 درجه سانتیگراد و شستشوی سریع در دمای 65 درجه سانتیگراد می باشد به همراه تابع شستشوی بهداشتی « HygienePlus »، شستشو با سرعت متغیر « VarioSpeed Plus » و شستشوی خشک است. بنابراین حتی لازم نیست نگران شستشوی ظروف شیشه ای و نازک باشید چراکه با دقت زیاد و درجه حرارت مناسب آنها را شستشو داده تا از خوردگی و ضربه های ناگهانی حین شستشو جلوگیری شود. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه از تکنولوژی های شستشو سخنی به میان نیامده؛ سیستم شستشوی پیشرفته موسوم به ActiveWater، به منظور شستشوی مطلوب و با کیفیت ظروفی که در طول روز مورد استفاده بوده به کار می رود. علاوه بر این دارای فناوری های متعددی از جمله سنسور آکوا ( AquaSensor ) و سنسور بار « loading sensor » می باشد که متناسب با نوع ظرف و میزان آلودگی آنها مقدار مورد نیاز آب و مواد شوینده را مدیریت خواهد کرد. قابلیت تنظیم درجه دمای آب به همراه رده بهره وری انرژی A ++ و مهمتر از همه صدای آهسته و مجهز بودن به تایمر تاخیر شستشو تا 24 ساعت از شاخص های برجسته ای است که این ظرفشویی بالا رده به آن مجهز شده است. نوع طراحی و زیبایی های بدنه ظرفشویی بوش 46MW01 با وزن مناسب و جنس مستحکم در کنار دیگر تکنولوژی هایی که ذکر شد می تواند معیار مناسبی برای خرید و سفارش آن باشد.
    • شناسه کالا : 2800000127008
    • گارانتی : ۲۴ ماهه کاراگستر
    • ظرفیت شستشوی 13 نفر
    • رده بهره وری انرژی A ++
    • مجهز به 6 برنامه شستشو
    • موتور بی صدا EcoSilence Drive
    • سیستم ضد نشت AquaStop
    • قفسه و سبد های قابل تنظیم و انعطاف پذیر
    • حداکثر توان کمپرسور  2400W
    ‎ناموجود
  2. ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره Bosch Dishwasher SMS46IW01D

    دیگر لازم نیست برای شستن و پاکیزگی ظروف از روش های سنتی شستشو با دست استفاده کنید چراکه توسط ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل sms46iw01 می توانید نتیجه ایده آل در پاکیزگی ظروف تجربه کنید. از شاخص های با اهمیت و مورد توجه در این ماشین ظرفشویی برنامه های متنوع شستشو است که از 6 گزینه کاربردی و ویژه بهره می برد که برای مثال می توان به شستشوی خودکار، شستشوی بی صدا و شستشوی شدید، شستشوی سریع، شستشوی اضافی و شستشوی ظریف اشاره کرد که هر کدام از برنامه ها با توابع اضافی همراه بوده و مهمتر از همه دارای 4 حالت تنظیم درجه دمای آب می باشد. همانطور که می دانید شستن ظرف ها با دست مستلزم مصرف زیاد آب و حتی مواد شوینده است که در ماشین های ظرفشویی این مقدار به حداقل می رسد و با نگاهی به مشخصات فنی این مدل ظرفشویی معلوم می شود در هر چرخه تنها 9.5 لیتر آب مورد نیاز بوده البته با میزان مصرف انرژی تنها 0.92kWh  و این به معنای صرفه جویی در مصرف برق و انرژی می باشد. وزن سبک 47 کیلوگرم با ابعاد جمع و جور بدنه از طراحی فشرده و متناسب ظرفشویی حکایت دارد تا آن را به راحتی در کنار سایر وسایل آشپزخانه قرار دهید. این هم از طراحی خوب حالا می رسیم به مشخصات و ویژگی های با اهمیت از جمله قفسه های بیشتر به همراه سبد های انعطاف پذیر VarioFlex برای بارگذاری راحت تر و همچنین قابلیت خشک کردن اضافی ظروف که به طور موثر، حرفه ای و کارآمد بودن ظرفشویی را به رخ می کشد. تکنولوژی محافظت از ظروف شیشه ای در دمای 40 درجه سانتی گراد، مانع از آسیب دیدگی ظروف و خوردگی آنها خواهد شد چراکه با دقت و ظرافت بیشتری ظرف ها را شستشو خواهد داد. ناگفته نماند که این ماشین ظرفشویی 13 نفره دارای فیلتر تمیز کنده خودکار ( Self-Cleaning Filter ) و قفل کودک می باشد و در کنار آن نیز به ویژگی هایی همچون شاخص نمک و حتی قفل کودک مجهز شده است. رده انرژی در ماشین ظرفشویی بوش 46IW01D برابر با A ++ بوده و این آیتم حکایت از مقرون به صرفه بودن ماشین ظرفشویی دارد. خرید ماشین ظرفشویی بوش از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت می تواند بهترین گزینه برای سفارش آنلاین با قیمت ارزان باشد.
    • ظرفیت شستشوی 13 نفر
    • قفسه ها و سیستم سبد انعطاف پذیر VarioFlex
    • مجهز به سنسور بار
    • قابلیت 4 درجه تنظیم دما  
    • دارای 6 برنامه شستشو
    •  کلاس بهره وری انرژی  A ++
    • مجهز به فیلتر تمیز کننده خودکار
    ‎ناموجود
  3. ماشین ظرفشویی رومیزی بوش 6 نفره SKS50E22EU Bosch Countertop Dishwasher

    ماشین ظرفشویی های رومیزی یکی از دستگاه های بسیار پر کاربرد در میان لوازم خانگی هستند که بوش با تولید این محصولات در اندازه های مختلف، توانست بار دیگر رضایت کاربرانش را بدست یباورد. ماشین ظرفشویی رومیزی«SKS50E22EU » بوش با ظرفیت 6 نفره محصولی ایده آل برای خانواده های کم جمعیت است که نیاز به خرید ظرفشویی های مبله و بزرگ ندارند. مزیت اصلی این ماشین ظرفشویی بوش رومیزی در این است که به راحتی بر روی کابینت آشپزخانه و در کنار سینک ظرفشویی جایگذاری می شود و تنها به لوله های آب و یک پریز برق نیاز دارد. تعداد 5 برنامه شستشو با نام هایEco ، Fine، Intensive، Normal، Fast Eco جهت تمیز کردن روزانه ظروف در این ظرفشویی در اختیار کاربر قرار می گیرند که هر کدام به نوبه خود، موجب صرفه جویی در هزینه ها و مصرف آب خواهند شد؛ همچنین تکنولوژی ActiveWater یکی از سیستم هایی است که به طور قابل توجهی از طریق گرمایش سریع، باعث به حداقل رساندن مصرف آب خواهد شد.
    در ماشین ظرفشویی بوش SKS50E22EU برچسب مصرف انرژی در رده A+ قرار گرفته که در هر چرخه نتیجه ای مطلوب از شستشو به همراه مقرون به صرفه بودن را حاصل می کند؛ پا به پای این، این ظرفشویی رومیزی بوش موتوری از نوع EcoSilence Drive دارد تا با مصرف آب و انرژی کمتر، هزینه های شما را به حداقل برساند. به واسطه همین موتور قدرتمند، میزان نویز تولیدی ظرفشویی، تنها 54 دسی بل است و این نه تنها در موقع شستشو بلکه حین خشک کردن نیز سر و صدایی آزار دهنده نخواهد داشت. حداقل دمای آب مصرفی در ماشین ظرفشویی رومیزی کوچک بوش 25 درجه سانتی گراد و حداکثر آن نیز 70 درجه در نظر گرفته شده اما با این وجود، فناوری حفاظت از ظروف شیشه ای « Glass Protection » به کمک کنترل و اندازه گیری سختی آب و از بین بردن آب نرم که باعث خراب شدن ظروف می شوند، باعث می شود لیوان های شیشه ای حساس و فنجان های کوچک با امنیت کامل شسته شوند بدون اینکه خراش بردارند. ماشین ظرفشویی SKS50E22EU بوش از نوع رومیزی یکی از کاربردی ترین ظرفشویی های موجود در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت می باشد.
    • رتبه مصرف انرژی A+
    • ظرفیت 6 نفره و راحتی در نصب
    • پشتیبانی از تکنولوژی ActiveWater
    • دارای مکانیزم کنترل سختی آب
    • دارای 5 برنامه شستشو
    • حداکثر دمای آب 70درجه سانتی گراد
    • قفسه polinox ضد زنگ
    • مجهز به سیستم حفاظت از ظروف شیش
    ‎ناموجود
  4. ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره Bosch Dishwasher sms58p12eu

    پیشرفت تکنولوژی لازمه تولید لوازمی است که بسیار هوشمندانه متناسب با نیاز مصرف کنندگان عملکرد می نماید. ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش sms58p12eu ساخته شده توسط برند معتبر بوش با کارایی ها و امکانات فراوانی می باشد که از طراحی و دیزاین بدنه ایمن و مستحکم آن گرفته تا برنامه های متنوعی که برای شستشو ایجاد شده؛ همگی بر اساس استانداردهای صنعتی بوده و از این لحاظ می توان آن را به عنوان بهترین مدل ظرفشویی بوش به شمار آورد. تعداد برنامه های این ماشین ظرفشویی عبارتند از 5 گزینه با عنوان شستشوی شدید در دمای 70 درجه سانتی گراد، شستشوی خودکار45-65  درجه سانتی گراد، سازگار با محیط زیست، شستشوی ظریف 40 درجه سانتی گراد و شستشوی سریع به همراه دو تابع اضافی شستشو با سرعت متغیر (VarioSpeed Plus ) و شستشوی خشک (ExtraDry  ) است که به منظور تمیز تر کردن ظروف و حتی ضد عفونی کردن آنها مهیا شده اند. برای شما که اهمیت زیادی به صرفه جویی در هزینه های مصرفی تان در پایان ماه می دهید خوب است بدانید که این ماشین ظرفشویی از موتور قدرتمند و فوق العاده بی صدای EcoSilence Drive بهره می برد که طبق گفته های این کمپانی با حداکثر توان 2400 وات تولید شده. از ویژگی های منحصر به فرد این موتور مقرون به صرفه، بهینه سازی در بسته های انرژی و کاهش میزان صدا حین عملکرد تا 44 دسی بل است. خوب حالا می رسیم به سبدها و قفسه های قابل تنظیم که مجهز به سیستم VarioFlex می باشد تا به راحتی بتوان ظرف ها را داخل آن بارگذاری کرد و در نهایت از فضای بیشتری برای قرار دادن قاشق، چنگال و سایر اقلام پخت و پز استفاده کرد. طراحی این ماشین ظرفشویی بسیار شکیل و مدرن بوده و اصلا قابل مقایسه با مدل های معمولی نیست. لازم به ذکر است که این ماشین ظرفشویی دارای سیستم ضد نشت آب AquaStop بوده و در کنار آن از سیستم شستشوی هوشمند ActiveWater بهره می برد تا میزان مصرف منابع آب، انرژی و حتی مواد شوینده را مدیریت کند. فراموش نکنید این ماشین ظرفشویی در رده مدل های SuperSilence قرار گرفته که میزان صدا را به حداقل میزان می رساند تا با آرامش بیشتری از آن استفاده کنید. با خرید ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش 58p12eu از داشتن ظرف هایی تمیز و درخشنده شده؛ لذت ببرید.
    • ظرفیت شستشو 13 نفره
    • سیستم سبد و قفسه های قابل تنظیم VarioFlex
    • دارای 5 برنامه شستشو  
    • موتور فوق العاده بی صدا EcoSilence Drive
    • امتیاز بهره وری انرژی A ++
    • مجهز به فناوری ActiveWater
    • سیستم ضد نشت آب AquaStop
    ‎ناموجود
  5. ماشین ظرفشویی سامسونگ 12 نفره SAMSUNG Dish Washer DW-FN320W

    یکی دیگر از لوازم و محصولاتی که مختص نظافت و پاکیزگی ظروف، انواع اقلام پخت و پز و حتی قابلمه های بزرگ و کوچک می باشد؛ ماشین ظرفشویی 12 نفره سامسونگ است که به فناوری ها و امکانات ویژه ای همراه بوده و مهمتر از همه به 6 برنامه شستشوی ویژه مجهز است. آنچه در یک ماشین ظرفشویی اهمیت زیادی دارد میزان دمای آب به منظور تمیز کنندگی مطلوب و مناسب تر انواع ظروف می باشد که حداکثر دمای آب در این ظرفشویی سامسونگ برابر با 60 درجه سانتی گراد بوده و در کنار آن از سیستم خشک کننده ظروف بهره می برد. علاوه بر این دارای اسپری های شستشوی و سه نازل قدرتمند بوده که باعث می شود آب با فشار زیادی بر روی ظروف پخش شده و تمامی آلودگی ها و چربی های خشک شده را به راحتی از میان بردارد. ناگفته نماند که امکانات طراحی و دیزاین لوازمی که توسط سامسونگ تولید می شود حرف های زیادی برای گفتن دارد برای نمونه استفاده از یک بدنه مستحکم از جنس فولاد ضد زنگ که با رنگ سفید تهیه شده و با یک نمایشگر دیجیتال از دکمه های کنترلی ویژه ای برخوردار بوده و تمامی این شاخص ها به نوعی، حرفه ای بودن دیزاین و طراحی را به رخ می کشد. همانطور که می دانید استفاده از روش های شستشو لازمه مصرف مقدار زیادی آب و مواد شوینده است به همین منظور به کارگیری یک ماشین ظرفشویی با مصرف بهینه و استاندارد می تواند تا حد زیادی در بسته های انرژی صرفه جویی کند چراکه با مصرف 12 لیتر آب و امتیاز انرژی A + به عنوان یک ماشین ظرفشویی مقرون به صرفه و کم مصرف به شمار می آید. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود؛ داشتن حسگر میزان آلودگی ظروف باعث می شود تا از نتیجه شستشو و ضد عفونی شدن ظروف لذت ببرید. برنامه های متنوعی برای این ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده که یکی از آنها، چرخه شستشوی خودکار است که با به حداقل رساندن مصرف آب و انرژی، شستشوی ظروف را با بهترین کیفیت انجام خواهد داد. البته ناگفته نماند که به کمک سبد های قابل تنظیم و قفسه های انعطاف پذیر میتواند به راحتی بارگذاری ظروف را انجام دهید.
    • ظرفیت شستشوی 12 نفره
    • کلاس بهره وری انرژی A+
    • مجهز به 6 برنامه شستشو
    • حداکثر توان مصرفی 2100 وات
    • سبد و قفسه های قابل تنظیم
    • تکنولوژی سنسور نشت آب
    • قابلیت شستشوی سریع
    ‎ناموجود
  6. ماشین ظرفشویی زیمنس 12نفره Siemens Dishwasher SN25D800

    مدل ماشین ظرفشویی زیمنس SN25D800 از محصولات باکیفیت این کمپانی است که با داشتن ظرفیت مناسب می‌تواند ظرف های 12 نفر را شستشو دهد که با این وجود برای خانواده های کم جمعیت تا متوسط بسیار مناسب می باشد. همچنین شستن ظروف مهمانی را می‌تواند به خوبی برعهده گیرد. موتور این ظرفشویی زیمنس از نوع آی کیو درایو « iQdrive » می‌باشد که جدا از پربازده بودن و داشتن عمر طولانی، همچنین کم مصرف و کم صدا طراحی شده به طوری که کلاس بهره وری انرژی A + و سطح صدا تنها به 48 دسی بل می‌رسد. در کنار موتور کارآمد، داشتن چندین برنامه ی شستشو مانند برنامه ی شستشوی خودکار پلاس 45-65 درجه سانتی گراد « Auto Plus 45-65°C »، شستشوی شدید 70 درجه سانتی گراد « Intensief 70°C »، شستشوی سریع 45 درجه سانتی گراد « Quick 45°C »، شستشوی اقتصادی 50 درجه سانتی گراد « Eco 50°C »، و تنها شستشو « Rinse » می توانند به بهترین صورت ظروف کثیف را تمیز کنند. مورد دیگر این که چندین سنسور و سیستم ها باعث شده‌اند کار کردن با این ظرفشویی بسیار موثر تر باشد. مثلا داشتن تابع نیمه بار « Half load »، حسگر آب «  aquaSensor »، سنسور بار « Load sensors » و سیستم حفاظت از ظروف شیشه‌ای « Glass protection system » هر کدام به عملکرد بهتر و البته شستشوی بهینه تر کمک می‌کنند.  در اخر باید بگوییم این مدل ظرفشویی در رنگ استیلی ساخته شده که البته ضد لک است و اثر انگشت بر روی آن باقی نمای ماند. طراحی ماشین ظرفشویی زیمنس 12نفره زیمنسSN25D800 بسیار زیباست و می‌تواند جلوه ی آشپزخانه تان را فوق‌العاده زیبا کند.
    • ظرفیت 12 نفره
    • سیستم حفاظت از ظروف شیشه‌ای « Glass protection system »
    • دارای حسگر آب « aquaSensor » و سنسور بار « Load sensors »
    • تابع شستشوی نیمه بار « Half load »
    • موتور iQdrive؛ پر بازده، کم مصرف، کم صدا با عمر طولانی
    • سطح صدا تنها 48 دسی بل
    • کلاس بهره وری انرژی A +
    ‎ناموجود
  7. ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره BOSCH DISHWASHER SMS88TI36E

    • دارای ظرفیت 13 نفره
    • مدیریت ظرفشویی با HomeConnect
    • تکنولوژی ActiveWater جهت مصرف بهینه آب
    • سنسورهای LoadSensor و AquaSensor جهت کاهش مصرف آب
    • موتور EcoSilence Drive
    • وجود 8 برنامه شستشو
    • شستشوی سریع و شستشوی بهداشتی
    • برچسب انرژی A+++
    ‎ناموجود
  8. ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش BOSCH DISHWASHER SMS88TI03E

    • طراحی مدرن با صفحه نمایش LED
    • قفسه های جادار و قابل تنظیم
    • مجهز به موتور قدرتمند Super Silence درایو
    • با برچسب انرژی A +++
    • 8 برنامه شستشو
    • قابلیت شستشوی اقتصادی و سریع
    ‎ناموجود
  9. ماشین ظرفشویی 6 نفره رومیزی آمبیانو TI-TTD-0217 Ambiano Dishwasher

    یکی از ماشین های ظرفشویی موجود در بازار، مدل TI-TTD-0217 است که توسط کمپانی آمبیانو تولید شده. TI-TTD-0217 یکی از ماشین ظرفشویی های رومیزی است که با ظرفیت 6 نفره تولید شده. آمبیانو این مدل ظرفشویی را با طراحی بسیار ساده و در رنگ بدنه سفید تولید و در اختیار شما قرار داده است. کنترل پنل ظرفشویی شامل دکمه های فشاری جهت اعمال تنظیمات و چراغ های نشانگر می باشد. این ظرفشویی با 6 نوع برنامه مختلف شستشو همراه شده تا بتوانید با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن ها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. یکی از برنامه های موجود بر روی ظرفشویی می توان به شستشوی اقتصادی اشاره کرد. با وجود این برنامه، در کنار ارائه عملکرد عالی، مصرف پایین آب و انرژی تامین خواهد شد. 
    ماشین ظرفشویی آمبیانو با برچسب انرژی A+ همراه شده؛ با این وجود می توان گفت یکی از ظرفشویی های کم مصرف موجود در بازار می باشد. صدای تولید شده توسط ماشین ظرفشویی TI-TTD-0217، تنها 49 دسی بل می باشد. اگر در خانواده کم جمعیت زندگی می کنید و یا اینکه می خواهید جهیزیه عروس بخرید، ماشین ظرفشویی رومیزی آمبیانو گزینه ای مناسب برای شماست.‌ 
    • ظرفیت 6 نفره
    • دارای 6 نوع برنامه مختلف شستشو
    • دارای چراغ های نشانگر
    • بدنه سفید رنگ
    • دسته توکار
    • شستشوی اقتصادی
    ‎ناموجود
  10. ماشین ظرفشویی بوش 12 نفره SMS46MI05E Bosch SuperSilence Dishwasher

    SMS46MI05E از ماشین ظرفشویی های مبله تولید شده توسط کمپانی خوش نام بوش است که با ظرفیت 12 نفره طراحی شده. این مدل ظرفشویی با سه سبد قابل انعطاف، جهت قرار گیری انواع ظروف مختلف تولید شده. بوش بر روی لباسشویی 46mi05، 6 نوع برنامه مختلف شستشو را قرار داده تا بتوانید با توجه به میزان کثیفی ظروف و نوع آن ها، بهترین و بهینه ترین گزینه را جهت ارائه عملکرد عالی انتخاب کنید.‌ این برنامه ها شامل فشرده، خودکار، شستشوی اقتصادی، بی صدا، شستشوی ظروف شیشه ای و در نهایت شستشوی یک ساعتی می باشد.‌ با انتخاب هر یک از این برنامه، درجه حرارت و مدت زمان شستشو به صورت خودکار تعیین می شود. در کنار این 6 برنامه مختلف شستشو، می توانید از سه گزینه‌ی خشک کردن اضافی « Extra Dry »، شستشوی بهداشتی « HygienePlus » و شستشوی سریع و تمیز « VarioSpeedPlus » بهره ببرید. 
    از ویژگی های خوب مدل ظرفشویی بوش می توان به سیستم هیدرولیک ActiveWater اشاره کرد؛ این فناوری نوآورانه بوش، حداکثر بهره وری را در کنار مصرف بهینه تضمین می کند. این فناوری با توزیع هدفمند آب، فیلترهای پیشرفته، گرمایش سریع تر و سیستم تخلیه عالی نتایج بهینه شستشو را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های خوب ظرفشویی SMS46MI05E بوش می توان به تاخیر در شستشو، زمان باقی مانده، شاخص میزان نمک، سنسور Aqua و سنسور بار اشاره کرد. ظرفشویی بوش دارای برچسب انرژی A++ است. هنگام روشن بودن ظرفشویی تنها 44 دسی بل صدا به گوش می رسد که اصلا آزار دهنده نیست؛ البته در هنگام انتخاب برنامه کم صدا، این میزان به 41 دسی بل کاهش پیدا می کند. 
    • ظرفیت 12 نفره
    • 6 برنامه مختلف شستشو
    • کلاس بهره وری انرژی A ++
    • خشک کردن اضافی و شستشوی بهداشتی
    • شستشوی اقتصادی
    • سیستم هیدرولیک ActiveWater
    • سنسور Aqua، سنسور بار
    • موتور BLDC
    ‎ناموجود
  11. ظرف شویی 10 نفره ویرپول WHIRLPOOL DISHWASHER ADP-5510

    دنیای مدرن امروزی شستن ظرف ها کار غیر معمولی به حساب می آید ، پا به پای پیشرفت تکنولوژی های مختلف نیز انواع کالاهای خانگی تولید شده اند که کار اشخاص را در زمینه مختلفی همچون شستوشوی ظروف یاری دهند. مطمئناً بسیاری از کاربران به دلایل مختلفی در طول روز بیرون از منزل مشغول به کار می باشند هنگام برگشتن نیز با حجم انبوهی از ظروف نشسته و چربی مواجه می شوند برای حل این مشکل ظرف شویی ها می توانند کمک اساسی در این رابطه بکنند. ظرف شویی ها در حالی که می توان گفت بهتر از انسان کار شستوشو را انجام می دهند بلکه در مصرف انرژی و اتلاف وقت نیز کمک بسزایی خواهند داشت. به همین منظور شرکت وایرلپول همانند سری های قبلی خود دست به تولید متفاوتی از سری ظرف شویی های با کیفیت زده است. ظرف شویی 10 نفره ای دی پی-5510-آی ایکس گزینه بسیار مناسبی برای تمامی خانواده ها می باشد. تعداد برنامه های شستوشوی ظرف شویی وایرلپول 6 برنامه هستند که شما امکان شستن هر نوع ظروف اعم از بشقاب ، قاشق و چنگال و کارد را خواهید داشت. سطح سر و صدای کم به سبب کارایی خوب موتور آن موجب ارائه بهترین عملکرد می باشد. قفسه های ظرف شویی whirlpool adp-5510-ix به راحتی قابل تنظیم می باشند. گزینه شروع با تاخیر ظرف شویی وایرلپول بسیار مناسب برای تنظیم ساعت مورد نظر جهت شستوشو می باشد. گزینه شروع با تاخیر ظرف شویی وایرلپول برای انرژی کمتر در زمان هایی که مصرف انرژی کمتر به هدر می رود مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ویژگی نیمه بار موجود در ظرف شویی وایرلپول ای دی پی-5510 - آی ایکس امکان کاهش دادن 15 درصدی مصرف انرژی برای شما به وجود خواهد آمد.        
    • طراحی مدرن و ایستاده
    • ظرفیت 10 نفره
    • تعداد 6 برنامه مختلف شستوشو
    • سطح سر و صدای کم با تولید نویز پایین
    • قابلیت تنظیم سبدهای داخلی
    • گزینه شروع با تاخیر به منظور کاهش مصرف انرژی
    • سیستم کنترل آب با ارائه آب و جلوگیری از هدر رفتن آن
    • ویژگی نیمه بار با کاهش 15 درصدی انرژی
    ‎ناموجود
  12. ماشین ظرفشویی 10 نفره بکو BEKO DISHWASHER DSN6832

    ماشین ظرفشویی بدون شک یکی از مفید ترین، عملی ترین و محبوب ترین لوازم خانگی در تمام دوران ها بوده است. این دستگاه یک جریان راحتی پس از غذا خوردن و شستن تمیز را برای کاربران تضمین می کند. با این حال، برخی از جنبه هایی هستند که باید در هنگام خرید این دستگاه در نظر گرفته شوند. عملکرد های زیست محیطی و نوع موتور را باید در هنگام انتخاب در نظر بگیریم. بسته به عوامل محیط زندگی خودمان مانند حجم، وزن و زمان شستشو در ظرفشویی و همچنین فضایی که داریم می توانیم این دستگاه را انتخاب کنیم. طراحی نیز یک نکته بسیار مهم است، چرا که دستگاه ظرفشویی هر چند هم که کارایی بالایی داشته باشد در نهایت وارد خانه شما خواهد شد و به عنوان یک اجزا در آشپزخانه و دکوراسیون منزل شما قرار خواهد گرفت. با وارد شدن ظرفشویی های متعددی که به بازار آمده اند انتخاب یک دستگاه مناسب تقریبا سخت می شود و بسیاری از مصرف کنندگان از مارک هایی که به ان اعتبار دارند خرید می کنند .اما جدیدا مارک های دیگری نیز مانند بکو ظرفشویی و لباسشویی هایی را وارد بازار کرده است که بسیار جلب توجه کرده اند. بکو یک شرکت بین المللی است که با تولید این دستگاه ها پیشرفت دیگری را در صنعت دستگاه های خانگی حاصل کرده است. یکی از این محصولات که ظرفشویی 6832 می باشد یک دستگاه با ظرفیت 10 نفره است و با رنگ سفید طراحی شده است. DSN6832 به همراه فناوری ها و قابلیت هایی مانند فیلتر ضد باکتری، چراغ های نشانگر، برنامه های متعدد، و همچنین سر و صدای بسیار کم طراحی شده است .به وسیله این ظرفشویی شما می توانید پس از هر وعده غذایی ظرفهایی تمیز و خشک را در اختیار داشته باشید.
    • دارای ظرفیت 10 نفره
    • مجهز به فیلتر ضد باکتری
    • قابلیت خشک کردن و برنامه های متعدد
    • ویژگی های ایمنی
    • طراحی منحصر بفرد و پایه های قابل تنظیم
    • سطح سر و صدای بسیار کم
    ‎ناموجود
  13. ماشین ظرفشویی 12 نفره بوش BOSCH Dishwasher WQP12-9250G

      • صرفه جویی در مصرف انرژی: کلاسA
      • ظرفیت شست و شو 12 نفره
      • برآورد مصرف انرژی سالیانه: 4620kW/year
      • برآورد مصرف آب سالانه: 320litres/year
      • عملکرد خشک کردن رتبه: B
      • عملکرد تمیز کردن امتیاز: A
      • سطح نویز: 55dB
    ‎ناموجود
  14. دستگاه ظرفشویی 13 نفره هوشمند بکو BEKO DISHWASHER DFN 6833

    ظرفشویی BEKO DFN6833  یک سیستم شستشوی قوی می باشد که  دارای یک سری امکانات می باشد. این ماشین ظرف شویی می تواند بهترین عملکرد  شستشو را برای ظرف های شما با کیفیت بسیار بالا  ایجاد کند. این ماشین ظرف شویی 13 نفره می باشد. این سیستم ظرف شویی می تواند برای تمیز کردن ظروفی یزرگ مانند ماهی تابه و قابلیمه های بزرگ مناسب باشد که با یک بار می تواند کل مواد غذایی که به ته قابلمه یا ماهی تابه چسپیده است  با قدرت بالا می تواند  آب  ولرم را به تمام قسمت های ظروف پخش کند. این ماشین ظرف شویی دی اف ان6833  با کیفیت بسیار بالا در عرض چند دقیقه می تواند  کل مواد اضافی را را با قدرت بالا از روی  ظروف بردارید. این ماشین ظرف شویی دارای امکانات بالایی می باشد که شامل یک سری برنامه ها می باشد که شما می توانید با استفاده از این قابلیت ها به آسانی با این ماشین ظرف شویی کار کنید. این ماشین ظرف شویی دارای 2 قفسه ی بزرگ می باشد که شما می توانید با استفاده از این  قفسه ها هر کدام  از ظروف را در جای مشخص خود قرار دهید
    • ظرفیت شستشو 13 نفره
    • صفحه نمایش رنگی و LCD
    • بهره وری انرژی A ++
    • قفل کودک
    • مجهز به موتور BLDC
    • دیواره های داخلی دستگاه فولاد ضد زنگ
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام (اختیاری)
             رنگ: نقره ای 
    ‎ناموجود
  15. ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره SMS67MI02T Bosch Dishwasher

    بوش یکی دیگر از ماشین ظرفشویی های کارآمدش را با مدل نامبر sms67mi02t تولید و روانه بازار کرده. این مدل ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت 13 نفره است که با امکانات و ویژگی های خوبی همراه شده. از جمله این امکانات می توان به حضور 7 نوع برنامه مختلف شستشو اشاره کرد؛ این برنامه ها شامل خودکار، اقتصادی، ظروف شیشه ای، ظروف به شدت کثیف، شستشوی سریع و پیش شستشو می باشند. شستشوی بهداشتی، خشک کردن اضافی، شستن ظروف به شدت کثیف کنار ظروف شیشه ای و همچنین نیمه از گزینه های موجود بر روی ظرفشویی بوش می باشد. اگر در خانواده کودک خرد سال دارید و یا افرادی هستند که دارای آلرژی خاصی می باشند، گزینه‌ی شسشتوی بهداشتی می تواند بسیار برایتان مفید باشد. همچنین زمانی که حجم ظروف به اندازه کافی زیاد نیست، می توانید با فعال کردن نیمه بار، در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنید.
    البته مصرف بهینه آب و انرژی در ماشین ظرفشویی بوش 67mi02t، با وجود سنسور بار، آکوا سنسور « AquaSensor » و همچنین سیستم هیدرولیکی اکتیو واتر « ActiveWater » تضمین می شود. سنسور بار میزان ظروف را تشخیص داده و میزان آب و انرژی را تنظیم می کند. آکوا سنسور نیز با عبور پرتو نور میزان کثیفی را اندازه گیری کرده و با توجه به نیاز، میزان مصرف آب و برق را تنظیم می کند. از دیگر ویژگی های خوب ماشین ظرفشویی بوش می مدل 67 ام آی 02 تی می توان به شروع با تاخیر 24 ساعته، دستیار هوشمند دوز « DosageAssist » و فن آوری موتور BLDC Eco Silence را نام برد.‌
    • دارای ظرفیت 13 نفره
    • مجهز به 7 نوع برنامه شستشو
    • دارای شستشوی بهداشتی و اقتصادی
    • شستشوی سریع و نیمه بار
    • سیستم هیدرولیکی اکتیو واتر « ActiveWater »
    • AquaSensor و سنسور بار
    • فن آوری موتور BLDC Eco Silence
    • شروع با تاخیر 24 ساعته
    ‎ناموجود
  16. ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SIEMENS DISHWASHER SN26M290EU

      • ظرفیت شستشو 12
      • مصرف انرژی 1.05 کیلووات
      • عملکرد شستشوی سریع: 29 دقیقه
      • سطح سر و صدا 46 دسی بل
      • مواد داخلی فولاد ضد زنگ
      • مصرف آب 12 لیتر
    ‎ناموجود
  17. دستگاه ماشین ظرفشویی 12 نفره پروفیلو PROFILO DISHWASHER BM5221EG

    ماشین ظرفشویی پروفیلو BM5221EGیک دستگاه با امکانات جدید و قابلیت های نوآورانه که می تواند برای شما استفاده های فراوانی داشته باشد.این ماشین ظرفشویی پروفیلو12 نفره از استحکام کافی برخوردار است و می تواند مدت زمان زیادی برای شما استفاده بهینه داشته باشد.بدنه و قطعات این دستگاه همه از جنس فلز محکم ساخته شده اند .این ماشین ظرفشویی پروفیلو مدل BM5221EG در اندازه و وزن مناسب طراحی شده است که شما می توانید با هر آشپزخانه و دکوراسیونی ان را تطبیق دهید.طراحی داخلی این ماشین ظرفشویی از مخزن های استیل است که باعث می شود تا میکروب و باکتری در ان رشد نکند و همچنین از ایجاد رسوب و زنگ زدگی جلوگیری می شود. ماشین ظرفشویی بی ام 4221 پروفیلوهمچنین از طبقات و قفسه های قابل تغیر ارتفاع تشکیل شده که می توانید با استفاده از دستگیره های موجود ارتفاع این قفسه ها را تغیر داد.سبد های مخصوص قاشق و چنگال در این ماشین ظرفشویی برای نگهداری کارد و چنگال وجود دارند.همچنین این ماشین ظرفشویی همراه با یک صفحه نمایش و دکمه هایی برای تنظیمات برنامه ها و دمای مناسب جهت شستن هر چه تمیز تر وسریعتر ظرف ها است.
     
    • ظرفیت 12 نفره
    • مصرف بهینه انرژی همراه با برچسب A+
    • سیستم دوز مواد شوینده هوشمند  
    • صفحه نمایش و چراغ نشانگر LED
    • سطح صدا 52 دسی بل (A)
    • دارای سبد کارد و چنگال
    • دارای تابع نیمه بار
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  18. ماشین ظرفشویی 12 نفره پروفیلو PROFILO DISHWASHER BM4281EG

    ماشین ظرفشویی جدید پروفیلو مدل BM4281EG یکی از دستگاه های ظرفشویی همراه با آخرین فناوری های پیشرفته و ظاهر و طراحی شیک و مدرن است.این ماشین ظرفشویی با امکانات خود می تواند تمیزی را برای ظرفهای شما و سلامت و بهداشت را به ارمغان بیاورد.این ماشین ظرفشویی BM4281EG پروفیلودارای بدنه محکم و ضد اثر انگشت است که با استفاده از این ویژگی خود قادر است تا برای مدت طولانی کار کند فضای داخلی این ماشین ظرفشویی دارای قابلیت ضد باکتری است که باعث می شود تاظرفهای شما علاوه بر تمیزی ،میکروب های ان ها نیز از بین بروند.همچنین این ماشین ظرفشویی پروفیلو دارای برنامه های ویژه ای جهت تسهیل کار کاربران و همچنین صرفه جویی در انرژی است که باعث می شود تا شما با خیال راحت تری از این دستگاه استفاده کنید .در این ماشین ظرفشویی بی ام 4281 پروفیلو سنسورهایی وجود دارند که باعث می شوند تا آب و انرژی به مقدار لازم مصرف شود و انرژی هدر رفته ای نداشته باشیم. این ماشین ظرفشویی همراه با یک کنترل پنل و صفحه نمایش طراحی شده است که با استفاده از ان می توان برنامه های دستگاه را انتخاب نمود و یا توابعی همچون تایمر تاخیر را تنظیم و کنترل کرد.
     
    • دارای ظرفیت 12 نفره با فضای گسترده داخلی
    • برچسب انرژیA+ برای مصرف بهینه انرژی
    • سطح سر و صدای بسیار کم تنها 52 دسی بل
    • دارای تابع زمان تاخیر
    • برنامه شستشوی سریع
    • برنامه های سازگار با محیط زیست
    • دارای نمایشگر دیجیتال
    • فناوری موتور BLDC
    • دارای سنسور بار
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

              رنگ : 

    ‎ناموجود
  19. دستگاه ماشین ظرفشویی پروفیلو 12 نفره PROFILO DISHWASHER BM4223EG

    ماشین ظرفشویی پیشرفته  پروفیلو BM4223EG یک دستگاه مدرن با امکانات و جزئیات پیشرفته است.این ماشین ظرفشویی دارای بدنه با استحکم کافی و فضای مناسب برای نگهداری ظرف ها است.فضای داخلی این ماشین ظرفشویی دارای قابلیت ضد باکتری است و همچنین قفسه ها و طبقه ها به طور منظم در داخل ان چیده شده اند.شما می توانید به راحتی قفسه های این ماشین ظرفشویی پروفیلو مدل BM4223EG را تغییر ارتفاع دهید تا به راحتی بتوانید ظرفهای خود را در ان جای دهید.این ماشین ظرفشویی دارای یک قسمت دکمه ها و صفحه نمایش برای نمایش اطلاعات می باشد.ماشین ظرفشویی BM4223EG پروفیلو همچنین مجهز به یک سیستم درب امنیتی می باشد همراه با یک دستگیره که به راحتی می توان آن را باز کرد.این ماشین ظرفشویی با امکانات پیشرفته خود قادر است تا امنیت کامل و بهداشت را برای شما به ارمغان بیاورد و با استفاده از قابلیت های ضد باکتری بودن و حرارت زیاد آب ، قادر است تا بهداشت کامل را برای ظرف ها فراهم آورد و ان ها را از هر گونه باکتری و میکروب تمیز نگه دارد.
     
    • برنامه سازگار با محیط زیست
    • بازوی اسپری برای شستن بهتر ظرف ها از جهات مختلف
    • مصرف بهینه انرژی
    • برنامه های : فشرده 70 ° C، شستشو سریع 65 ° C ،سازگار با محیط زیست 50 ° C ، برنامه سریع 45 درجه
    • تابع ضد باکتری در فضای د اخلی دستگاه
    • ظرفیت 12 نفره و فضای گسترده
    • دارای سنسور بار
    • فناوری موتور BLDC
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                رنگ : 

    ‎ناموجود
  20. ماشین ظرفشویی 12 نفره پروفیلو PROFILO DISHWASHER BM4282

    ماشین ظرف شویی BM4282EG ساخت شرکت پروفیلو با قابلیت های ویژه می باشد. این ظرفشویی دارای 4 برنامه مختلف شستشو و تایع شستشوی hijyenekstr است. مجهز به برچسب مصرف انرژی A+ و در عملکرد های شستشو و خشک کردن دارای برچسب مصرف انرژی A می باشد. با استفاده از سنسور بار می توان در ظرفشویی بی ام 4282 ظرف های کم را با این ظرفشویی تمیز شست. از امکانات دیگر این ظرفشویی می توان به نمایشگر LED  برای نمایش توابع انجام شده بر روی دستگاه استفاده کرد. سبد بالایی ظرفشویی پروفیلو دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که این قابلیت باعث می شود تا اقلام بزرگ و کوچک به راحتی در آن جا شود. همچنین مجهز به سبد کارد و چنگال می باشد. حداکثر ظرفیت ظرفشویی پروفیلو مدل BM4282 12 نفره می باشد. برنامه سازگار با محیط زیست موجود در این دستگاه شستشو امکان صرفه جویی در مصرف انرژی را برای کاربران فراهم می سازد.

        

    • کلاس بهروری انرژی + A
    • دارای قابلیت استفاده از تابع نیمه بار
    • دارای برنامه شستشوی ویژه  hijyenekstr
    • دارای سنسور بار و سیستم تشخیص مواد شوینده به صورت خودکار
    • سیستم هوشمند تشخیص دوز مواد شوینده
    • سطح سر و صدا 52 دسی بل
    • سیستم محفاظت از ظروف شیشه ای
    • سیستم فیلتر سه مرحله تمیز کردن
    • دارای سبد کارد و چنگال
    • نمایشگر LED  برای نمایش توابع انجام شده بر روی دستگاه
    • قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد بالایی
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  21. دستگاه ماشین ظرفشویی 13 نفره هوور HOOVER DISHWASHER DDY 65543 X FAM

    هوور یک نام تجاری شناخته شده و قابل اطمینان می باشد. این شرکت خدمات و ویژگی های گسترده و وسیعی را ارائه می دهد. یکی از محصولات ویژه شرکت هوور، ماشین ظرفشویی DDY 65543 X FAM می باشد. این ظرفشویی دارای ویژگی و قابلیت های پرکاربردی می باشد. ویژگی های آن شامل برچسب مصرف انرژی A ++ و سطح صدای فوق العاده آرام ، قیمت مناسبی ، بدنه فولاد ضد زنگ و طراحی زیبا می باشد. ظرف شویی 65543 هوور مجهز به 4 برنامه شستشوی اصلی مختلف است که هر کدام عملکرد خاصی دارند. با استفاده از سیستم ایمنی Aqua stop می توان از نشت آب در ظرفشویی جلوگیری کرد. با صفحه نمایش لمسی زمان باقی مانده و نوع شستشو نشان داده می شود. ماشین ظرفشویی هوور مدل DDY65543XFAM دارای برنامه حالت شستشو با بخار می باشد که این حالت باعث می شود تا شستشو ظروف با بخار به صورت عالی انجام پذیرد.
     
    • دارای برچسب مصرف انرژی A++
    • فوق العاده کم صدا
    • مجهز به بدنه از جنس فولاد ضد زنگ
    • مجهز به فیلتر خود تمیز کن سه گانه
    • دارای سیستم امنیتی Aqua stop
    • شروع عملکرد با تاخیر
    • دارای برنامه های ویژه شامل حالت خودکار 75-45 درجه سانتی گراد، حالت شب، شستشوی سریع و حالت بخار
    • فناوری پالس حالت SILENT  اینورتر
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                رنگ : 

    ‎ناموجود
  22. ماشین ظرفشویی 12 نفره پروفیلو PROFILO DISHWASHER BM6481MG

    ماشین ظرف شویی پروفیلو مدل BM6481MG دارای طراحی زیبا و مدرنی است. سبد ها ،کشو ها و قفسه های بالا و پایین این ظرف شویی دارای قابلیت نتظیم می باشند. حداکثر ظرفیت این ظرفشویی 12 نفر است و با آن می توانید ظروف زیادی را بشویید. این ظرفشویی مصرف انرژی را به حداقل می رساند و دارای برچسب انرژی ++A می باشد. همچنین مجهز به 6 برنامه مختلف شستشو با تنظیم درجه حرارت آب می باشد. تعداد دمای این ظرفشویی 5 عدد می باشد. علاوه بر برنامه های مختلف، این ظرف شویی دارای 4 تابع مخصوص شستشو ناحیه فشرده، vario speed plus، extrahygi و خشک کردن اضافی می باشد. همچنین سنسور آلودگی، بار و سیستم تشخیص دوز در این ظرف شویی در کیفیت پاک کردن نقش بسزایی دارند.
     
    • دارای برچسب بهروری انرژی ++ A
    • دارای حداکثر ظرفیت 12 نفر
    • دارای سنسور بار و سیستم تشخیص مواد شوینده به صورت خودکار
    • دارای سنسور آلودگی (dirt sensor)
    • مجهز به بدنه  فولاد ضد زنگ
    • دارای 4 تابع تمیز کننده خاص، شستشو ناحیه فشرده، vario speed plus، extrahygi، خشک کردن اضافی
    • سیستم هوشمند تشخیص دوز مواد شوینده
    • صفحه نمایش دیجیتال برای مشاهده توابع انجام شده بر روی دستگاه و مدت زمان برنامه
    • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد انعطاف پذیر  VarioPlus
    • مجهز به 3 کشو Vario draw
    • سیستم تمیز کردن خودکار فیلتر در 3 مرحله
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

               رنگ :

    ‎ناموجود
  23. ماشین ظرفشویی 12 نفره DISHWASHER PROFILO BM5220

      • برنامه اکو: مصرف انرژی، 1.05 کیلووات
      • برنامه  اکو ، مصرف آب: 14 L
      • سیستم هوشمند دوز مواد شوینده
      • محفاظت از سیستم شیشه ای
      • سه مرحله تمیز کردن سیستم فیلتر
      • چراغ نشانگر وضعیت برنامه
      • سطح صدا: 52 دسی بل 1 pWTezgah انفرادی
    ‎ناموجود
  24. ماشین ظرفشویی 12نفره آ ایی گ DISHWASHER AEG F40010IM

      • رتبه انرژی A
      • مصرف برق 1.05 کیلووات ساعت
      • مصرف اب : 12 لیتر
      • پالس شستشو خاک پی در پی 
      • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالای
      • برنامه اکو به طور معمول 50 ° C
      • حداکثر درجه حرارت 70 ℃
      • فولاد ضد زنگ درب داخلی
    ‎ناموجود
  25. ماشین ظرفشویی 5 برنامه 12 نفره پروفیلو PROFILO DISWASHER BM5222EG

    ماشین ظرفشویی 12 نفره پروفیلو با مدل نامبر BM5222EG در رنگ بدنه سفید عرضه می شود . شما می توانید بر روی قسمت جلو پنل برنامه ها و دکمه های تنظیمات را به همراه یک نمایشگر LED مشاهده کنید که این ال ای دی مشخصات برنامه ها و تنظیمات را برای شما نشان می دهد. این ماشین ظرفشویی دارای 5 برنامه مختلف شستشو می باشد که شما می توانید با انتخاب درست برنامه ها با توجه به میزان کثیفی ظرفها و با توجه به نیاز خود از بهینه ترین شستشو بهرمند شوید. ماشین ظرفشویی بی ام 5222ای جی دارای دو تابع اضافی می باشد که این تابع ها شامل نیمه بار و تابع بهداشتی می باشد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. ظرفشویی پروفیلو مدل BM5222EG دارای مصرف انرژی A+ است که یک عملکرد خوب را به همراه مصرف کم انرژی به همراه دارد. شما می توانید همچنین از برنامه اکو برای مصرف کمتر استفاده کنید.
     
    • دارای ظرفیت 12 نفره
    • دارای 5 برنامه شستشو
    • دارای برچسپ مصرف انرژی A+
    • ددارای برنامه اکو برای مصرف کمتر
    • فناوری موتور BLDC
    • دارای سنسور آکوا - سنسور آلودگی، سنسور بار
    • دارای نمایشگر LED برای نمایش اطلاعات مربوط به ظرفشویی
    • گارانتی قابل اجرا اختیاری

             رنگ 

    ‎ناموجود
  26. ماشین ظرفشویی بی صدای 12 نفره سامسونگ SAMSUNG DISHWASHER HYGIENIC DW60H5050

    • میزان ظرفیت بارگذاری شده 12 نفر
    • دارای صفحه نمایش و قفل کودک
    • دارای 6 عدد برنامه شستشوی مختلف
    • گزینه شستشوی بهداشتی
    • دارای گزینه تاخیر شروع و ویژگی نیمه بارگذاری
    • کم صدا و کم مصرف
    • 18 ماه گارانتی قابل اجرا به صورت اختیاری
    ‎ناموجود
  27. ماشین ظرفشویی 12 نفره کم مصرف کم صدا بوش BOSCH DISHWASHERS SMS68L02

    ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68L02 مانند سایر مدل های دیگر دارای طراحی زیبا با رنگ بدنه سفید می باشد . کشو ها و سبد های داخلی این ماشین ظرفشویی دارای رنگ نقره ای می باشد و دارای سه کشو می باشد که شما می توانید با استفاده از قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی هر نوع ظرفی را در این ماشین ظرفشویی بشوید. ماشین ظرفشویی 68 ال 02 بوش دارای موتور  BLDC می باشد که بسیار کم صدا است و تنها صدای 46 دسی بل را ایجاد می کند. همچنین این ماشین ظرفشویی دارای بر چسپ انرژی A++ است که کارایی بالا به همراه مصرف کم انرژی را به همراه دارد. ماشین ظرفشویی 68L02 بوش دارای 6 برنامه شستشو برای ایجاد بهترین نتیجه شستشو می باشد که شما می توانید با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن ها یکی از این برنامه ها را برای ارائه بهترین نتیجه انتخاب کنید. همچنین علاوه بر برنامه ها این ماشین دارای یک سری از تنظیمات دیگر می باشد که برای ارائه نتیجه مطلوب در این ماشین ظرفشویی قرار داده شده اند . این تنظیمات شامل VarioSpeed ، IntensiveZone ، برنامه Power 55 و Auto3in1 می باشد.

     

    • دارای ظرفیت 12 نفره
    • برچسپ انرژی A++ برای کارایی بالا به همراه مصرف کم انرژی
    • دارای 6 برنامه شستشو برای ارائه بهترین نتیجه شستشو
    • دارای موتور  BLDC که بسیار کم صدا می باشد
    • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی
    • VarioSpeed برای زمانی که بسیار عجله دارید
    • منطقه ویژه IntensiveZone
    • سنسور بار  AquaSensor
    • گارانتی قابل انجام اختیاری

              رنگ

    ‎ناموجود
  28. دستگاه ماشین ظرفشویی 12 نفره بکو BEKO DISHWASHERS PROGRAM CLEAN 1503

    ماشین ظرفشویی 12 نفره 1503 یک ماشین ظرفشویی با امکانات بسیار زیادی می باشد. از لحاظ طراحی این ماشین ظرفشویی از لحاظ طراحی دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد که در رنگ های مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. از لحاظ طراحی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد. یکی از قابلیت های این ماشین ظرف شویی ظروف را با مصرف انرژی بسیار مناسب شستشو می کند. 1503 یک ماشین ظرف شویی کم مصرف می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این ماشین ظرفشویی جنس وان داخلی آن از استیل ضد زنگ می باشد، شرکت بکو این مدل1503  را طوری طراحی کرده است  که با هر بار استفاده از این ماشین ظرفشویی سبدهای آن زنگ نزند و از قابلیت ضد زنگ استفاده شده است که شما بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید. این ظرف شویی دارای چیدمان 12 نفره است، با استفاده از سبدها می توانید بشقاب، قاشق و چنگال، لیوان را در جاهایی که از قبل  طراحی شده مختص همان ظرف می توانید در ان قسمت قرار دهید. در این جا به نکته ای باید اشاره داشته باشیم برای استفاده از این ماشین ظرفشویی  باید با دقت بالا  و به شیوه ای درست ظروف ها را در داخل سبد بچینید. اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی با قابلیت های خوب می باشید، می توانید در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید.
    • شستشوی ظروف  به صورت سریع
    • سیستم شستشوی ظرف های کم چرب
    • شستشوی سریع روزانه
    • ارتفاع قابل تنظیم سبد
    • برنامه سریع CLEAN
    • برنامه MINI 30
    • دارای سبد و قفسه های استاندارد
    • سازگار با محیط زیست برنامه Eco Plan 50 ºC
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام به صورت اختیاری

              رنگ: نقره ای  

    ‎ناموجود
  29. ظرفشویی بی صدای 13 نفره بوش BOSCH DISHWASHERS VARIOSPEED SMS69N28ME

    ماشین ظرف شویی SMS69N28 با طراحی مدرنی که دارد به آشپزخانه شما ظاهر و نمایی شیک و مدرن می بخشد. این ظرفشویی دارای بدنه نقره ای شکیل همراه با کنترل پنل با دکمه های نقره ای رنگ می باشد. ب.ش علاو.ه بر این که به طراحی این ظرف شویی اهمیت ویژه ای داده است کارایی و عملکرد بالای آن را نیز فراهم نموده است. میزان ظرفیت ارائه شده توسط این ظرفشویی 13 نفر می باشد و دارای 3 عدد قفسه جادار است که برای انواع ظروف بزرگ و کوچک بسیار مناسب است. همچنین توابع به کار رفته در آن نیز می تواند نیاز هر نوع سلیقه ای را بر طرف سازد و کار با ماشن را به صورت چند برابر راحت تر کند. در واقع شما می توانید از درواقع اورژانسی نیز از این سیستم استفاده نمایید و با گزینه شستشوی سریع در مدت زمان کمتری ظروف خود را تمییز نمایید. همچنین ظرفشویی بوش SMS69N28ME برای افرادی که از حساست برخوردار هستند گزینه ای مناسب است زیرا دارای شستشوی بهداشتی می باشد و ظروف شما را به طور کامل ضد غفونی می نماید. به علاوه به دلیل وجود سنسور در اس ام اس 69 ان 28 میزان مصرف آب و برق تا حدی کاهش می یابد. به علاوه این دستگاه عملیات بسیار آرام را تنها با 44 دسی بل برای شما فراهم می سازد.
    • دارای ظرفیت 13 نفر و سه عدد قفسه
    • بی صدا و دارای سطح صدای 44 دسی بل
    • دارای کلاس مصرف انرژی A++
    • دارای سنسور بار و تشخیص میزان آب مصرفی
    • توابع شستشوی بهداشتی و شستشوی سریع
    • ویژگی های آبکشی اضافی و خشک نمودن اضافی
    • دارای برنامه ای متعدد نصب شده
    • دارای صفحه نمایش و قفل کودک
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام به صورت اختیاری

              رنگ:  

    ‎ناموجود
  30. ماشین ظرفشویی 13 نفره 6 برنامه بوش BOSCH DISHWASHERS HYGIENEPLUS SMS69N22ME

    ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N22ME دارای ظرفیت 13 با ظاهر شیک و جذاب در رنگ سفید می باشد . این ماشین ظرفشویی دارای محفظه ها و کشو های داخلی می باشد که باقابلیت تنظیم ارتفاع شما می توانید به سادگی هر نوع ظرفی را در این ماشین ظرفشویی قرار دهید. ماشین ظرفشویی 69 ان 22 دارای کلاس بهروری انرژی A++ برای شستشو بسیار موثر ظرفهای کثیف شما می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای تابع SuperSilence است که عملیات بسیار آرام تنها با سطح صدای 44 دسی بل  را فراهم می کند. این ماشین ظرفشویی دارای سیستم جعبه VarioFlexPlus  و  VarioDrawer پلاس است که حداکثر انعطاف پذیری و فضای زیاد را ارائه می دهد. این ماشین ظرفشویی دارای 6 برنامه شستشو می باشد که شما می توانید با استفاده از انتخاب درست برنامه ها برای شستشو بهینه ترین شستشو را دریافت کنید. این ماشین دارای 4 ویژگی خاص از جمله IntensiveZone، نیمه بار، HygienePlus، VarioSpeed پلاس می باشد که شما می توانید مثلا در مواقعی که عجله دارید از تابع VarioSpeed در ماشین ظرفشویی 69N22 بوش استفاده کنید.

     

    • کلاس بهره وری انرژی A ++برای شستشو بسیار موثر
    • SuperSilence برای ایجاد عملیات بسیار آرام در تنها 44 دسی بل
    • جعبه سیستم VarioFlexPlus و VarioDrawer پلاس برای حداکثر انعطاف پذیری و ایجاد فضای زیاد
    • مصرف 6 لیتر آب برای نتیجه 100٪  با حداقل مصرف آب
    • گزینه HygienePlus برای شستشو در دمای بالاتری برای ارائه شرایط بهداشتی
    • سیستم Aquastop با گارانتی مادام العمر
    • دارای ظرفیت 13 نفره
    • دارای 6 برنامه شستشو برای ارائه نتیجه بهتر
    • گارانتی قابل اجرا اختیاری

              رنگ 

    ‎ناموجود
  31. دستگاه ماشین ظرفشویی 13 نفره بکو BEKO DISHWASHERS MINI 30 DFN1503

    ماشین  ظرف شوی DFN1503  یکی از ماشین ظرف شویی 13 نفره با قابلیت های بالا می باشند که از پر طرفدارترین های ظرفشویی هایی می باشد که در بازار وجود دارد. از قابلیت های بسیار مهم این ماشین ظرف شویی ها معمولا بالای 148  ظرف و ظروف در داخل آن قرار میگیرد. ماشین ظرف شویی 13 نفره  بیشتر به درد خانواده هایی می خورد  که مهمانی زیادی میگیرند و برای راحتی کار خودشان این ظرفشویی 13 نفره  دی اف ان 1503 را انتخاب می کند که به راحتی تمام ظرف و ظروف های با ارزش خود را در داخل ماشین قرار می دهند و یه بار ترجیح می دهند از ان استفاده کند. یکی از امکانات این ماشین ظرف شویی دارای قابلیت تنظیم سبدها می باشند که این امکان را به شما میدهد که شما بتوانید آن ها را با کیفیت بالا تنظیم کنید. یکی دیگر از قابلیت های این ماشین ظرف شویی 1503 دارای قابلیت صرفه جویی در مصرف آب می باشد که با سرعت بالا و تمیز می تواند تمام ظرف های شما را با کیفیت بسیار بالا بشوید و در مصرف انرژی هم توانسته باشد صرفه جویی کند و شما با یک بار استفاده از ان متوجه خواهید شد دارای چه قابلیت ها و چه برنامه های به درد به خور می باشد.
    • شستشوی ظرف های چرب
    • ظاهر زیبا و شیک و جادار
    • موجود در رنگ مشکی
    • سیستم شستشوی ظرف های کم چرب
    • شستشوی سریع روزانه
    • سیستم شستشوی ظرف های ظریف
    • ارتفاع قابل تنظیم سبد
    • برنامه سریع CLEAN
    • سیستم عیب یاب خودکار
             رنگ: مشکی  
    ‎ناموجود
  32. ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش BOSCH DISHWASHERS AQUASTOP SMS58N68ME

    ماشین ظرفشویی SMS58N68ME بوش دارای بدنه و ظروف داخلی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد . ظرفیت این ماشین ظرفشویی 13 نفره است که شما می توانید میزان ظروف زیادی را در این ماشین ظرفشویی قرار دهید.  قفسه بالایی این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم است که شما می توانید حتی ظروف بزرگ را نیز در این ظرفشویی قرار دهید. میزان مصرف آب در ماشین ظرفشویی 58N68 بوش 6 لیتر است که  100٪ نتیجه با حداقل مصرف آب را تضمین می کند . این ماشین همچنین دارای برچسپ انرژی A++ است که عملکرد بالا به همراه مصرف فوق العاده کم انرژی را به همراه دارد . این ماشین ظرفشویی دارای 5 برنامه شستشو می باشد که شما می توانید با انتخاب درست برنامه ها بهینه ترین شستشو را دریافت کنید. ماشین ظرفشویی دارای یک سیستم حفاظت در برابر نشت آب می باشد. سیستم حفاظت نشت آب  AquaStop حداکثر ایمنی را در ماشین ظرفشویی 58N68 بوش تضمین می کند.
     
    • دارای ظروف داخلی از جنس فولاد ضد زنگ
    • دارای نمایشگر برای نمایش اطلاعات
    • AquaStop گارانتی مادام العمر در برابر نشت آب
    • دارای توابع نیمه بار، VarioSpeedPlus، خشک کردن فوق العاده
    • دارای 5 برنامه شستشو برای ارائه نتاییج مطلوب
    • دارای برچسپ انرژی A++
    • سیستم VarioFlex و VarioDrawer برای ایجاد فضای بیشتری
    • دارای گارانتی قابل اجرا اختیاری
    ‎ناموجود
  33. ماشین ظرفشویی 13 نفره شستشوی سریع بوش BOSCH DISHWASHERS SMS58N62ME

    یکی دیگر از پر کاربرد ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بوش ماشین ظرف شویی sms58n62me می باشد. این دستگاه سطح مناسبی از کیفیت همراه با میزان مصرف انرژی پایین را برای شما به ارمغان می اورد، به همین دلیل برچسپ کلاس انرژی A++ به آن تعلق گرفته است. شما می توانید به راحتی از انواع برنامه های نصب شده بر روی ابن ظرفشویی استفاده نمایید و برای شستن انواع ظروف این برنامه ها را بر روی سیستم اجرا نمایید. به علاوه برای شرایط مختلف نیز در این دستگاه ویژگی های مختلفی تعبیه شده است. مثلا با کمک گزینه VarioSpeed می توانید در مدت زمان کوتاهتر ظروف خود را بشویید. تابع Half load نیز برای بارگذاری ظروف کمتر کاربرد دارد. از دیگر ویژگی های بوش sms58n62me ظرفیت بالای آن است. در واقع این ظرف شویی می تواند میزان ظروف تا 13 نفر را به راحتی شستشو دهد و شما با کمک 3 عدد سبد جا دار می توانید انواع ظروف را در اس ام اس 58 ان 62 جا دهید.
    • دارای کلاس مصرف انرژی A++
    • میزان ظرفیت 13 نفر و دارای سه عدد سبد
    • دارای گزینه شستشوی سریع
    • مجهز به سنسور بار
    • برنامه های مختلف شستشو
    • دارای سیستم AquaStop برای جلوگیری از نشت آب
    • دارای صفحه نمایش و قفل والدین
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام به صورت اختیاری

              رنگ: 

    ‎ناموجود
  34. ظرف شویی ظرفیت 12 نفره کندی CANDY DISHWASHER 8 PROGRAM 6320L

    دستگاه ماشین ظرف شویی کندی 6320l دارای میزان ظرفیت 12 نفر می باشد . از بدنه با رنگ نقره ای شیک برخوردار است. بدنه این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و عمر طولانی بدنه را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این سیستم بهره وری انرژی، شستشو تمیز همراه با  عملکرد عالی را برای شما ارائه می دهد. این سیستم دارای دو عدد قفسه فوقانی و پایین می باشد که فضای مورد نیاز برای انواع ظرف های شما را فراهم می کند و شما می توانید به ترتیب آن ها را در داخل ظرف شویی بچینید. همچنین قفسه فوقانی قابل تنظیم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند  تا به راحتی ارتفاع آن را تنظیم نمایید و بتوانید ظرف های بزرگتر را نیز برای شستشو در آن قرار دهید. همچنین در ظرف شویی 6320 برنامه های مختلفی نصب شده است تا شما بتوانید به راحتی انواع مختلف ظرف ها با سطح کثیفی متفاوت را بشویید. به علاوه بر روی درب این دستگاه یک سری دکمه ها تعبیه شده اند که امکانات مختلفی مانند صرفه جویی در مصرف انرژی، اصلاح برنامه شستشو و غیره را برای شما فراهم می نماید.
    • دارای میزان ظرفیت 12 نفر
    • برنامه های مختلف شستشو
    • دارای 6 درجه حرارت قابل تنظیم
    • 3-6-9hrs تاخیر شروع
    • دارای سبد بالای قابل تنظیم
    • کلاس انرژی A
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام به صورت اختیاری

                رنگ:  

    ‎ناموجود
  35. ماشین ظرفشویی 12 نفره پروفیلو PROFILO DISHWASHERS BM3160EA

    ماشین ظرفشویی پروفیلو مدل BM3160EA یک ماشین ظرفشویی زیبا با عملکرد فوق العاده است . شما می توانید با این ماشین ظرفشویی خود با استفاده از سبد ها و کشو های بالا و پایین انواع ظروف را در این ماشین قرار دهید و مطمئن شوید که ظرف های شما بدون هیچ باقی ماندن مواد غذایی تمیز خواهد شد. ماشین ظرفشویی BM3160EA پروفیلو دارای ظزفیت 12 نفره می باشد و شما می توانید تعداد زیادی از ظروف را با آن بشویید. با استفاده از برنامه های موجود در این ماشین ظرفشویی شما می توانید با انتخاب برنامه ای خاص به شستن ظرفها بپردازد. تخلیه و بارگیری ظروف در این ماشین ظرفشویی پروفیلو با استفاده از سبد انعطاف پذیر آسان و راحت می باشد . شما در این ماشین ظرفشویی دارای قفسه های تاشو و سبد کارد و جنگال می باشد که قرار دادن کارد و چنگال ها در این سبد باعث هر چه بیشتر تمیز شدن آن ها می شود .

     

    • کلاس بهروری انرژی A+
    • دارای سنسور بار و سیستم تشخیص مواد شوینده به صورت خودکار
    • سیستم هوشمند تشخیص دوز مواد شوینده
    • دارای سبد کارد و چنگال
    • نمایشگر LED  برای نمایش توابع انجام شده بر روی دستگاه
    • قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد بالایی
    • دارای قابلیت استفاده از تابع نیمه بار
    • دارای گارانتی قابل اجرا اختیاری

             رنگ 

    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 123 تا

قیمت ظرفشویی 12 نفره خرید ماشین ظرفشویی 9 و 13 نفره از بانه مارکت بررسی مشخصات فروش ظرف شویی مدل ایستاده و رومیزی