• با خرید این محصول 500 امتیاز می‌گیرید (سکه ‎۵۰۰٬۰۰۰ تومان) !
    • تنها به اعضای سایت تعلق می‌گیرد. ممکن است پس از ورود میزان امتیاز متفاوت باشد.

Product was successfully added to your shopping cart.
کولر گازی ایستاده 48000 جنرال گلد مدل GG-FT48 ULTRA
کولر گازی ایستاده 48000 جنرال گلد مدل GG-FT48 ULTRA
‎۱۰۴٬۰۵۰٬۰۰۰ تومان

(موجود)

کولر گازی ایستاده 48000 جنرال گلد مدل GG-FT48 ULTRA

General Gold GG-FT48 ULTRA T3 R410a for model 48000

بازنگری سریع



  • عملکرد سرمایشی گرمایشی

  • گاز مبرد R410

  • برق مصرفی تک فاز

  • ظرفیت کولر 48000

  • آب و هوای گرم و حاره ای T3

  • مصرف انرژی A

  • جهت جریان باد ۴ جهته

  • نوع کمپرسور روتاری

  • نوع برق مصرفی تک فاز

  • فیلتر تصفیه هوا



دسترسی: موجود در انبار

‎۱۰۴٬۰۵۰٬۰۰۰ تومان
آیا از قیمت کالا راضی هستید؟
دلیل نارضایتی شما چیست؟
ثبت اطلاعات

معرفی کوتاه کولر گازی ایستاده 48000 جنرال گلد موتور T3 سرد و گرم مدل GG-FT48 ULTRA





این کولر یک واحد سرمایش و گرمایش دو در یک است، به این معنی که می‌تواند هم در تابستان برای سرمایش محیط استفاده شود و هم در زمستان برای گرم کردن محیط به کار برود. کولر از گاز مبرد R410 استفاده می‌کند. این گاز مبرد محبوب برای کولرهای نوین است و از لحاظ زیان اوزن هوازی دارای کمترین تأثیر است. برای این کولر، برق تک فاز (single-phase) به عنوان منبع تامین انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر معمولاً برای ساختمان‌ها و فضاهای کوچک تر ترجیح داده می‌شود.
ظرفیت کولر با مقدار 48000 واحد حرارتی بر ساعت (BTU/h) مشخص شده است.
این مقدار نشان‌دهنده توانایی کولر در سرمایش یا گرمایش محیط است. این کولر برای استفاده در مناطقی با آب و هوای گرم و حاره ای با کد T3 مناسب است. این نشان‌دهنده قابلیت کارکرد کولر در شرایط آب و هوایی خاصی است.این کولر با کلاس انرژی A مشخص شده است که به معنای کارآیی بالا و مصرف انرژی کمتر است. این ویژگی باعث اقتصادی‌تر شدن استفاده از کولر در طول زمان می‌شود.
کولر از جهت جریان باد چهار جهته (4-way) برخوردار است، به این معنی که هوا به صورت یکنواخت در چهار جهت مختلف پخش می‌شود که موجب توزیع بهتر و یکنواخت هوا در محیط می‌شود. کمپرسور این کولر از نوع روتاری است، که به عنوان یک نوع کمپرسور هوا استفاده می‌شود و باعث فشرده‌سازی گاز مبرد می‌شود.
این کولر به همراه فیلتر تصفیه هوا عرضه می‌شود که با کاهش ذرات گرد و غبار و تمیز کردن هوای مورد تامین، کیفیت هوای داخلی را بهبود می‌بخشد و به افزایش راحتی و سلامت کاربران کمک می‌کند.


جزییات

نقد و بررسی کولر گازی ایستاده 48000 جنرال گلد گاز R410 موتور T3 سرد و گرم مدل GG-FT48 ULTRA

GG-FT48 ULTRA یک کولر برقی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب است که برای استفاده در مناطق گرم و حاره‌ای طراحی شده است. این کولر دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای است که امکان سرمایش و گرمایش محیط را به صورت همزمان فراهم می‌کند، به این ترتیب کاربران در طول سال می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.با استفاده از گاز مبرد R410، GG-FT48 ULTRA به عنوان یک کولر پرسود و کم مصرف انرژی معرفی می‌شود. برچسب انرژی آن به کلاس A تعلق دارد که به معنی کارکرد اقتصادی و کم‌مصرف انرژی است، این امر می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق کمک کند.یکی از ویژگی‌های جالب GG-FT48 ULTRA، کمپرسور روتاری آن است که به عملکرد اثربخش‌تر و کم‌صدا برای این کولر کمک می‌کند. همچنین، جهت جریان باد چهار جهته نیز باعث توزیع بهتر و یکنواخت هوا در محیط می‌شود. امکان تصفیه هوا در این کولر، با استفاده از فیلترهای مناسب، به کاربران اجازه می‌دهد تا از هوای تمیز‌تر و سالم‌تری برخوردار شوند، این ویژگی برای افرادی با آلرژی یا حساسیت به گرد و غبار بسیار اهمیت دارد. همچنین، GG-FT48 ULTRA با ظرفیت 48000 واحد حرارتی بر ساعت، توانایی پوشش مساحت بزرگی را دارد و مناسب برای استفاده در فضاهای بزرگ و فروشگاه‌ها و محیط‌های تجاری است.نکته مثبت دیگر این کولر، مناسب بودن برای مناطق گرم و حاره‌ای با کد T3 است که به معنی قابلیت کارکرد در شرایط آب و هوایی خاصی می‌باشد.در کل، GG-FT48 ULTRA یک کولر پیشرفته و کارآمد است که با توجه به قابلیت‌های خاص خود، می‌تواند نیازهای سرمایش و گرمایش محیط را در مناطق گرم و حاره‌ای به خوبی برآورده کند. امکانات متنوع و مصرف کم انرژی آن، باعث انتخاب مناسب آن برای افراد می‌شود که به دنبال کولری با کیفیت و هوشمند هستند.

کولر گازی ایستاده 48000 جنرال گلد سرد و گرم موتور T3 مدل GG-FT48 ULTRA یکی از بهترین و پر امکانات‌ترین کولر گازی‌های تولید شده توسط برند جنرال گلد می‌باشد. این کولر دارای ویژگی‌ها و کارایی‌های بسیار برتری است که می‌تواند تمامی انتظارات شما را برآورده سازد.GG-FT48 ULTRA یک کولر گازی از نوع اسپلیت تک پنل است که امکان ایستادن را دارد و محیط زندگی شما را به صورت خنک و گرم نیز تأمین می‌کند. موتور استفاده شده در این کولر گازی از نوع اسکرول T3 است که به عنوان یکی از بهترین موتورهای موجود در بازار شناخته می‌شود. با توجه به آب و هوای گرم و حاره‌ای مناطق، GG-FT48 ULTRA یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.کارایی بی‌نظیر این کولر گازی به همراه مصرف کم انرژی آن، می‌تواند برای شما مزیت بسیاری باشد. قابلیت پخش باد در جهات مختلف تا ۱۵ متر، محیط را به صورت یکنواخت خنک می‌کند. گاز R410a که در این کولر گازی به کار رفته است، علاوه بر کاهش مصرف انرژی، بازدهی و کارایی بالایی دارد و توان خنک کنندگی بسیار بالا ارائه می‌دهد. همچنین، حضور این گاز در کولر گازی GG-FT48 ULTRA هیچ آسیبی به لایه اوزون نمی‌زند.فیلتر استفاده شده در این کولر گازی یکی از بهترین فیلترهای موجود است که توانایی شستشو و ضد باکتری و انگل را دارد. کولر گازی GG-FT48 ULTRA با طراحی رنگ سفید، به راحتی با هر فضایی هماهنگ می‌شود و قابلیت خنک کردن فضاهای بزرگ را دارد. تجهیز به موتور اسکرول و گاز R410a و برچسب مصرف انرژی، این کولر گازی را به یکی از بهترین و خارق‌العاده‌ترین کولر‌گازی‌های تولید شده توسط برند جنرال گلد تبدیل کرده است.

کولر گازی جنرال گلد مدل GG-FT48 ULTRA با ظرفیت 48000 BTU می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سرمایش و گرمایش خانه‌های بزرگ با مساحت 70 یا 48 متر مربع باشد. این کولر گازی با قابلیت همزمان سرمایش و گرمایش مناسب برای مناطق گرم و حاره‌ای طراحی شده است.از جمله ویژگی‌های برجسته این کولر گازی می‌توان به قابلیت جهت پرتاب باد در چهار جهت مختلف و دستیابی به فاصله تا 15 متر اشاره کرد. موتور آن از نوع اسکرول و کلاس T3 بوده و باعث عملکرد بهتر و انعطاف‌پذیری در استفاده از آن در منازل مسکونی، سالن‌ها و تالارهای پذیرایی می‌شود.گزینه‌های کولرهای جنرال گلد به دلیل قدرت پرتاب باد بالا و عملکرد عالی، از جمله محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بازار می‌باشند. با این حال، باید توجه داشت که انتخاب کولر گازی با ظرفیت مناسب برای متناسب کردن با مساحت خانه شما امری حائز اهمیت است.

GG-FT48 ULTRA، کولر گازی قدرتمند با عملکرد سرمایشی و گرمایشی همزمان و ظرفیت 48000 BTU، برای منازل بزرگ و مناطق گرم و حاره‌ای، انتخابی هوشمندانه است.

این کولر با قابلیت سرمایش و گرمایش همزمان این ویژگی آن را برای استفاده در طول سال و در شرایط مختلف آب و هوایی مناسب می‌کند. موتور قدرتمند اسکرول T3 کولر GG-FT48 ULTRA، باعث افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی آن می‌شود. همچنین، صدای کمتر موتور، منجر به راحت‌ترین استفاده از کولر در محیط‌های مسکونی و تجاری می‌شود. طراحی موتور به شکل حلزونی با دو تیغه (یکی ثابت و دیگری متحرک) مانع از استهلاک زودهنگام دستگاه می‌شود و عمر مفید طولانی‌تری را به کاربر ارائه می‌دهد.موتور این کولر در یونیت خارجی قرار دارد و به دلیل استفاده از مواد مقاوم و محکم، مقاومت به مواجهه با رطوبت و سرما را دارا می‌باشد. با توجه به تمامی امکانات ویژه و کارآمدی‌های دستگاه، GG-FT48 ULTRA به قیمت مناسبی ارائه می‌شود که این امر آن را به یک گزینه مطلوب برای خریداران تبدیل می‌کند.با توجه به مشخصات و ویژگی‌های مذکور، دستگاه کولر گازی GG-FT48 ULTRA انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک کولر با قابلیت‌ها و امتیازات برتر هستند و به دنبال راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها هستند. طراحی حلزونی موتور، مصرف کم انرژی، صدای کمتر و اقتصادی بودن قیمت، از جمله ویژگی‌هایی هستند که این کولر را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کنند.

GG-FT48 ULTRA کولر گازی قدرتمند با طراحی حلزونی و موتور اسکرول T3 که همراه با کاهش صدا و مصرف انرژی، گزینه‌ی مناسبی برای محیط‌های بزرگ و گرم است.

افزایش آلودگی هوا و نیاز به هوای پاک و تمیز، به ویژه برای افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی مانند آسم هستند، اهمیت زیادی دارد. در این مواقع، استفاده از کولرهای گازی با فیلتر بهداشتی می‌تواند نکته اساسی و حیاتی باشد. یکی از کولرهای گازی که از این نظر توصیه می‌شود، مدل GG-FT48 ULTRA از شرکت جنرال گلد است.این کولر گازی با ظرفیت ایستاده 48000 واحد حرارتی بر ساعت و مجهز به موتور T3 برای استفاده در مناطق گرم و حاره‌ای طراحی شده است. اما چیزی که آن را برتر از بسیاری از رقبا می‌کند، وجود یک فیلتر بهداشتی فوق‌العاده و عالی در داخل آن است.فیلتر مورد استفاده در GG-FT48 ULTRA قابلیت جذب و از بین بردن تمامی گرد و غبارها و آلودگی‌های محیط را دارد، این به افراد اجازه می‌دهد که هوایی پاک و عاری از هرگونه مواد بیماری‌زا را استشمام کنند و با آرامش و اطمینان از آن استفاده کنند. این فیلتر علاوه بر اینکه قابل شستشو است، ضد قارچ نیز بوده و ذرات ریز هوا را به بهترین شکل ممکن جذب می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال یک کولر گازی هوشمند و با کیفیت هستید که بهترین تجربه هوای پاک و تمیز را برای شما و خانواده‌تان فراهم کند، GG-FT48 ULTRA انتخاب مناسبی است. با استفاده از این کولر، شما می‌توانید سلامتی خود و عزیزانتان را به ارمغان آورید و از هوای پاکیزه و بهداشتی لذت ببرید.

کولر گازی ایستاده مدل GG-FT48 ULTRA با امکانات و ویژگی‌های فنی منحصربه‌فرد خود، یک گزینه بسیار جذاب و مطمئن برای مشتریان است. از جمله ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به دو حالت پرقدرت سرمایش و گرمایش اشاره کرد که به کاربران امکان استفاده از آن طول سال را می‌دهد.با بهره‌بردن از گاز مبرد R410a، که از جمله گازهای مبرد دوست‌دار محیط زیست است، این کولر نشان‌دهنده اهمیت ویژه‌ای است که این برند به محیط زیست می‌دهد. انتخاب محصولاتی که به محیط زیست آسیب کمتری وارد می‌کنند، یکی از مزایای بزرگ خرید این کولر است.سری آلترا و استفاده از رادیاتور و آواپراتور مسی نشان‌دهنده طراحی ویژه‌ی این کولر است که باعث بهبود عملکرد سرمایشی و گرمایشی آن می‌شود. این امکانات متفاوت باعث تسریع و بهبود فرآیند سرمایش یا گرمایش محیط می‌شود.استفاده از برق ورودی ۳ فاز برای قدرت چند برابر، نشان‌دهنده توان بالای این کولر است که به راحتی با بار سنگین محیطی مقابله می‌کند. این ویژگی باعث کاهش هزینه‌های انرژی و بهبود کارایی عملکردی کولر می‌شود.همچنین، از کمپرسور قدرمتند اسکرول استفاده شده است که از جمله بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های کمپرسور هوا محسوب می‌شود. این کمپرسورها با عملکرد بی‌صدا و افزایش کارایی سیستم سرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تطبیق با کلاس آب و هوایی T3 که مناطق تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد را شامل می‌شود، از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کولر است. این معیار موجب می‌شود که کولر بتواند در شرایط آب و هوایی حاره‌ای و بسیار گرم، به عملکرد عالی خود ادامه دهد و کارایی بالایی را نشان دهد.از برند کمپرسور GREE نیز در این محصول استفاده شده است که این نشان‌دهنده همکاری با شرکت‌های معتبر و اعتماد به کیفیت بالاست. GREE یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید کولرهای گازی است و استفاده از برند ارزشمند آن، اعتماد کاربران به محصولات این کولر را افزایش می‌دهد.

از شما سپاسگذاریم که سایت ما را انتخاب و مطالعه کردید ؛GG-FT48 ULTRA، یک کولر گازی ایستاده با ویژگی‌های برتر و کیفیت بالاست. این کولر دارای دو حالت پرقدرت سرمایش و گرمایش است که به شما امکان استفاده طولانی‌مدت در تمام فصول سال را می‌دهد. از گاز مبرد R410a استفاده شده در طراحی این کولر به معنی حفظ محیط زیست و کاهش آسیب‌های محیطی می‌باشد.این محصول با توجه به سری آلترا و استفاده از رادیاتور و آواپراتور مسی، توانایی بهبود عملکرد سرمایشی و گرمایشی را داراست. کمپرسور قدرمتند اسکرول نیز از جمله ویژگی‌های این کولر است که با فعالیت بی‌صدا و کارآیی بالا به شما امکان استفاده راحت و اقتصادی را می‌دهد همچنین، قابلیت استفاده در کلاس آب و هوایی T3، این کولر را به یک گزینه عالی برای مناطق گرم و حاره‌ای تبدیل می‌کند.استفاده از برند کمپرسور GREE نیز تضمین‌کننده کیفیت بالا و اعتماد به این محصول می‌باشد. با توجه به تمام ویژگی‌های برتر GG-FT48 ULTRA، این کولر بهترین انتخاب برای شماست. در انتها، شما می‌توانید GG-FT48 ULTRA را از بانه مارکت تهیه کنید تا از امکانات بیشتر و تضمین کیفیت خرید غیرمستقیم خود لذت ببرید. با خرید این کولر، به راحتی و با اطمینان، از یک کولر پیشرفته و با کیفیت بهره‌مند شوید.

از همراهی تو خوشحالیم و اگر هنوز سوالی در ذهنت داری که پاسخ داده نشده اونو در همین صفحه کمی بالاتر « بخش پرسشهای محصول » و نظرت در مورد این کالا در « بخش نظرات » ؛ برامون بنویس ؛ نظر شما خیلیا رو میتونه راهنمایی و خوشحال کنه « اگر از این کالا خوشت اومده بفرست برای دوستات
تلگرام ؛
واتساپ »
دوست داریم با تخفیف ویژه ای که از عضویت در کلاب با روش « پاسخ به سوالات و درج نظر در مورد کالا و اشتراک گذاری با دوستان » به دست میاری تخفیفتو در خریدت خرج کنی « مشاهده کلاب » ؛
وقتشه اگر تصمیمتو گرفتی ، انتخابت رو با نگهداری کنی که فراموشش نکنی ؛) یا با تیم مشاوره ما تماس بگیر تا مشاوره رایگان خرید بهت بدیم و در انتخابت کمکت کنیم «0873111» ؛
در آخر اینو بدونید که شما هم میتونید در سود کالای فروخته شده ما سهیم باشید ، کافیه « این بخشو » ببینید .


عمومی

برند general
کشور سازنده چین (اصلی)
انتخاب رنگ سفید

مشخصات کلی

نوع کولر گازی ایستاده
نام مدل GG-FT48 ULTRA
سری مدل سری الترا
شناسه کالا 2800000659542
نوع استفاده سرمایشی, گرمایشی

ظرفیت

ظرفیت کل کولرگازی 48000Btu/hr

مشخصات پنل داخلی

تعداد پنل تک پنل
صفحه نمایش دارد
ابعاد mm 1582×330×233
وزن kg 25

مشخصات موتور

نوع کمپرسور روتاری
نوع گاز مصرفی R410a
ابعاد mm 1500×700×350
وزن kg 80

مصرف انرژی

برچسب انرژی A
نوع برق مصرفی تک فاز
میزان مصرف انرژی کم مصرف

کارشناسی ناحیه و نصب

پشتیبانی متراژ مناسب 150 متر مربع
شرایط اب و هوایی گرم و حاره ای
ناحیه کاربرد T3

ویژگی های جریان هوا

قابلیت تعویض mode سرد, گرم
قابلیت تنظیم سرعت فن کم, متوسط, زیاد
قدرت پرتاب باد چهار جهته

سایر امکانات

تایمر دارد
راه اندازی مجدد خودکار دارد
حالت خواب دارد
صرفه جویی در مصرف انرژی دارد
عملکرد کم صدا دارد
فیلتر دارد
سایر امکانات فیلتر تصفیه هوا فیلتر چند مرحله ای

مشخصات فنی نصب

لوله مسی 5 متر
سیم و کابل 5 متر

اقلام همراه

اقلام همراه دفترچه راهنما, کنترل از راه دور, سیم و کابل, لوله مسی

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

  1. کولر گازی جنرال گلد review by منیژه on مرداد ۱۴۰۲
    امکانات یا ویژگی
    کیفیت ساخت
    ارزش خرید در قیمت
    نوآوری و خلاقیت
    طراحی ظاهری

    کولر گازی ایستاده جنرال یک انتخاب عالی با ویژگی‌ها و امکانات فنی منحصر به‌ فرد توانایی سرمایش و گرمایش همزمان کم مصرف بودن انرژی و استفاده از گاز مبرد دوست‌دار محیط زیست R410a، این کولر تجربه‌ی راحت و مطمئنی داره و انتخاب خوبی برای خرید است.

نظر خودتان را بنویسید

شما به این محصول چه امتیازی می‌دهید؟ *

  ۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره
طراحی ظاهری
امکانات یا ویژگی
کیفیت ساخت
ارزش خرید در قیمت
نوآوری و خلاقیت
4 پرسش

پرسش‌های محصول

مرتب سازی ASC
پرسش
توسط : m-h در اسفند ۱۴۰۱
امکان داره محصولات شما تخفیف دار بشن؟
-5
پرسش
توسط : mahsa در اسفند ۱۴۰۱
پس از ثبت سفارش، محصولات خریداری شده چند روزه به دستم می رسه؟
-6
پرسش
توسط : شیما احمدزاده در اسفند ۱۴۰۱
آیا خرید قسطی امکان پذیره؟
-6
پرسش
توسط : محمد در اسفند ۱۴۰۱
قیمت های کالاها آپدیت هستند؟ اگر آپدیت نیستند چگونه می تونیم به قیمت بروز دسترسی داشته باشیم؟
-10
برای خرید کالاها، ابتدا باید سفارش را در سایت ثبت کنید و سپس قیمت به روز را بپرسید. پس از پرداخت بیعانه، کالا را تحویل بگیرید و بعد از تست، هزینه آن را به پیک پرداخت کنید.


با فشردن دکمه "افزودن به سبد خرید"، محصول را به سبد خرید اضافه کنید و سپس برای تسویه حساب اقدام کنید.


لطفاً با شماره تلفن های پشتیبانی تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید. « 08734240899 - 08731112222 »سپس خرید فرمایید.


پشتیبانی تلگرام و واتس آپ در باکس سبز رنگ و آبی رنگ زیر کلیک کنید.


با توجه به امتیازات زیر، فروشگاه اینترنتی بانه مارکت اطمینان و آسودگی در خرید اینترنتی را به شما فراهم می‌کند.


فروشگاه banehmarkt در تاریخ 18 آبان 1381 دامنه آن به ثبت رسید و وب سایت بارگزاری شد ؛ بانه مارکت یک فروشگاه اینترنتی معتبر است با کسب تعدادی از افتخارات و جوایز مختلفی همچون ثبت شرکت و دریافت استارتاپ برتر استان، برگزیده کارآفرین برتر، کاندید برترین فروشگاه آنلاین جشنواره وب و موبایل ایران، عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، دریافت نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت، و نماد ساماندهی وزارت ارشاد، پروانه کسب، معارفه بانه مارکت به حضور وزیر ارتباطات دکتر آذری جهرمی، مصاحبه و پخش زنده صدا و سیمای مهاباد و معرفی به عنوان یکی از یکصد برند مشتری مدار و دریافت ایزوی مشتری مداری. با توجه به این موارد، می توانید به راحتی به بانه مارکت اعتماد کنید.

office-2
office-1
office-4
office-2
office-2
office-2
office-2
office-3
office-2
office-4
office-2
office-2

با استفاده از خدمات ارسال فوری 24 ساعته و دریافت وجه در محل پس از تست، شما می‌توانید با کمترین هزینه و بهترین قیمت رقابتی، کالای 100 درصد اصل را به دست آورید. و تجربه خرید بی‌نظیری را تجربه کنید.

nimlook
۱۰
طراحی ظاهری
۹
کیفیت ساخت
۹
امکانات و ویژگی ها
۱۰
ارزش خرید نسبت به قیمت
۹
خلاقیت و نوآوری
۱۰
استفاده آسان
۱۰
مصرف انرژی

نقاط قوت

دارای عملکرد کم صدا
دارای عملکرد کم مصرف
دارای گاز مصرفی R410a

نقاط ضعف

-