Product was successfully added to your shopping cart.

قیمت کولر گازی 24000 تا 29000 خرید - daewoo, برند: daewoo

کولر گازی 24000 تا 29000-daewoo

  1. کولر گازی سرد 24 هزار دوو Daewoo Air Conditioner DSB-247L-T

    یکی از محصولاتی که به تازگی وارد بازار لوازم خانگی دیجیتال شده کولر گازی دوو مدل DSB-247L-T است که با ظرفیت 24000 مجهز به سیستم پیشرفته و فوق العاده منحصر به فرد می باشد و می توانید با استفاده از آن راندمان دمایی بسیار متعادلی را در تمامی اتاق های منزل خود فراهم نمایید و بیشترین کیفیت را توسط آن تجربه کنید. با توجه به اینکه این کولر گازی دارای کنترل از راه دور با نمایش LED می باشد می توانید با استفاده از آن از فاصله دور به راحتی تمامی تنظیمات کولر را در اختیار داشته باشید. با توجه به اینکه امروزه در بسیاری از شهر های بزرگ هوایی بسیار آلوده ناشی از دود انواع کارخانه و ماشین های بزرگ پراکنده شده است، تعداد بسیار زیادی از افراد در پی خریداری کولر های گازی برای ایجاد هوایی سالم در منزل و خانه های آپارتمانی خود می باشند که راه حلی بیابند تا از مواد مضر و گازهای گلخانه ای به طور موثر در امان بمانند. بنابراین ما به شما خریداری کولر گازی دوو مدل، دی اس بی- 247 ال تی را توصیه می کنیم که می توانید در فصل های گرم سال از سرمای بسیار مطبوعی که تولید می کند لذت ببرید و بدون نیاز به خریداری وسایل های گران قیمت این کولر گازی مجهز را با قیمت بسیار مناسبی که دارد سفارش دهید. این کولرگازی DSB247L مجهز به عملکرد توربو می باشد و با فیلتر های جریان هوای سالمی که مجهز به آن است می توانید از تهویه ویژه ای که در اتاق شما ایجاد می کند لذت ببرید. علاوه بر این دارای حالت خواب برای پایین آمدن مصرف کولر می باشد که در عین حال مصرف انرژی را نیز به پایینترین میزان می رساند. از این کولر گازی سرد می توانید در خانه و یا در محل کار نیز استفاده کنید و ضریب عملکرد را با بهبود کیفیت اصلی آن تجربه نمایید. کیفیت هوای سرد و خنکی که با استفاده از این کولر ایجاد می شود طوری است که باعث می شود تا در هنگام عملکرد آسیبی به سایر وسایلی که در اتاق نشیمن قرار دارد مانند تلویزیون، نرساند.  
     
    • دارای راندمان بالا مبدل
    • دارای کنترل از راه دور
    • قابلیت روشن / خاموش اتوماتیک
    • مجهز به حالت خواب  
    • عملکرد توربو
    • بدنه ضد زنگ
    ‎ناموجود
  2. کولر گازی 24000 سرد دوو Daewoo Air Conditioner DSB-2435L-T

    کولر گازی 24000 دوو مدل DSB-2435L محصولی بی نظیر با طراحی شیک و عالی مناسب برای محیط زندگی شما می باشد . این کولر گازی با توانایی سرمایشی خود یک هوای عالی و مطبوع را در تابستان برای شما ایجاد خواهد کرد تا شما در فصل تابستان هوای بهاری را تجربه کنید. از ویژگی ها و خصوصیات کولر گازی دوو DSB-2435L می توان به مبدل های حرارتی با راندمان بالا ، حالت خواب ، تایمر 24 ساعته ، بدنه ضد زنگ ، کنترل از راه دور و راه اندازی مجدد خودکار آن اشاره کرد که باعث می شود تا استفاده از این دستگاه بسیار راحت تر از همیشه باشد. شما با کولر گازی های 2435L-T دوو می توانید در طول شب نیز از یک هوای دلپزیر و عالی لذت ببرید. این کولر گازیی دوو اتاق هایی با متراژ 30 تا 60 متر مکعب را پوشش می دهد. کولر گازی های دوو دارای فیلتر های تصفیه هوا با خاصیت ضد با کتری می باشند که باعث می شوند تا از یک محیط پاکیزه دور از آلاینده ها لذت ببرید. این فیلترها ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می برد . این فیلتر ها شامل یون پلاسما ، نانو نقره ، فیلتر کربن فعال و فیلتر ویتامین C می باشد که وجود این فیلترها در این مدل اختیاری می باشد.
     
    • دارای مبدل های حرارتی با راندمان بالا
    • قابلیت عملکرد خودکار راه اندازی مجدد
    • دارای کنترل از راه دور LED
    • روشن / خاموش اتوماتیک 24 ساعته
    • کنترل اتوماتیک حالت خواب
    • دارای عملیات توربو
    • بدنه ضد زنگ
    • چرخش 2 راه اتوماتیک
    ‎ناموجود
  3. کولر گازی سرد پنجره ای دوو DAEWOO AIR CONDITIONER DWB-2423C-T

    DAEWOO  یکی از مارک های معتبر و از تولید کنندگان لوازم خانگی است .کاربرانی که از محصولات این کمپانی استفاده می کنند به کیفیت و طول عمر این محصولات پی برده اند .کولر های گازی یکی از انوع لوازمی هستند که در این شرکت تولید و ارائه می شوند در انواع مختلف پنجره ای و پنل موجود می باشند هر کدام از این دستگاه ها می توانند برای اتاق ها و یا منازل مختلف مورد استفاده قرار گیرند. کولر های گازی پنل که به همراه امکانات متعدد و پیشرفته ای تولید می شدند اما این کمپانی یک نوع دیگر از سیستم های تهویه را به نام کولر گازی پنجره ای ارائه داده است. این نوع کولر همانطور که از نام ان مشخص است قابل جایگذاری در داخل منزل و یا بر روی پنجره است و مانند کولرهای پنل بر روی دیوار نصب نمی شود. این کولر از آنجا کاربرد دارد که شما می توانید به راحتی ان را در هر جایی از منزل خود قرار دهید و از هوای خنکی که تولید می کند لذت ببرید. این کولر دارای پره های بسیار زیادی است و این پره ها باعث می شوند تا هوا در سطح گسترده تری از فضا پخش شود. کولرهای پنجره ای که در خانه ها و یا محیط کار استفاده می شوند معمولا سر و صدای زیادی را تولید می کنند اما این نوع کولر گازی DAEWOO به دلیل داشتن موتور قدرتمند و بسیار آرام می تواند در کم صدا ترین حالت هوای محیط را تهویه کند و هوای خنک را برای فضای اتاق شما به ارمغان بیاورد . از آنجا که ممکن است این کولر در هر نقطه ای از منزل استفاده شود و یا در جاهای مختلفی از این دستگاه برای خنک کردن استفاده کنند ، DAEWOO  بدنه این دستگاه را به صورت ضد زنگ ساخته است .به عبارتی این کولر در صورت خیس شدن و یا قرار گرفتن در محیط هایی که بخار وجود دارد هیچ گونه آسیبی نمی بیند . فضای داخلی این کولر دوو دارای قابلیت ضد رسوب است و همچنین برای تنظیم دما و سرعت هوای خروجی شما می توانید از دکمه های موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید.
    • سه فن خنک کننده برای هوایی خنک تر
    • دارای عملیات بی صدا
    • بدنه و پره های ضد زنگ زدگی
    • اندازه مناسب و قابل حمل
    • دکمه های راحت برای تنظیمات
    • امکان تغییر جهت پره ها در دو جهت
    • ظرفیت کولر 24 هزار بی تی یو
    ‎ناموجود
قیمت کولر گازی 24000 خرید کولرگازی 25 و 26 و 27 و 28 هزار فروش کولر گازي 29000 بررسی مشخصات کولر سرد و گرم مدل ایستاده پرتابل و داکت اسپلیت