Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 2 | قیمت خرید چاقوی آشپزخانه, فقط موجودها: ناموجود

چاقوی آشپزخانه

   

آیتم‌های 36 تا 70 از مجموع 90 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. سرویس چاقوی 6 تکه رویالتی لاین Royalty Line 5 Pcs Knife SetRL-SS501

    اقلامی همچون چاقوها و کاردها در هر زمانی مورد استفاده قرار می گرفتند. این نوع وسایل یکی از اصلی ترین اقلام ضروری هر شخص و خانواده ای به شمار می روند با استفاده از چاقو امکان بهره گیری از لذت و طعم واقعی مواد خرد شده فراهم می شود. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از چاقوها در انوع مختلف عرضه شده اند اما از سایر نظرها با هم کاملاً متفاوت می باشند. هر کدام از چاقوهای ارائه شده مزایا و معایب خاصی را دارند. از میان تمامی چاقوهای عرضه شده انتخاب یک نوع بسیار خوب آن کمی سخت به نظر می رشد اما ما در این بخش می خواهیم نوعی چاقو به شما ارائه دهیم که از سری مزیت های فوق العاده خوبی برخودار می باشد. استفاده از چاقوهای تک و جدا از هم علاوه بر اینکه از آن چون به عناوین مختلفی استفاده می کنید بلکه با رنگ های و طرح های مختلف تنها در طراحی نامناسب محیط تاثیر خواهند داشت. نوعی از چاقو که می خواهیم پیشنهاد دهیم تنها یک نوع چاقوی جداگانه نمی باشد بلکه تعریفی از چند نوع چاقوی مجزا هستند. ست 6 تکه چاقوی رویالتی لاین آر ال-اس اس501 شامل 5 عدد چاقو به همراه یک نوع پوست کن میوه ویژه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. این سری چاقو همراه با سری مزیت های بسیار خوبی که دارند یک نوع آشپزی بسیار راحت و جذاب را به ارمغان خواهند آورد. مزیت هایی همچون کیفیت در جنس و تیغه ، دسته های قابل انعطاف و راحت باعث می شوند تا از کار با آنها لذت ببرید. علاوه بر کارایی مناسب ست 6 تکه چاقوی royality line rl-ss501  تنوعی زیبا به وسیله آنها ایجاد نمایید.   
    • طراحی راحت و ارگونومیک
    • قابلیت 5 تکه چاقوی کاربردی
    • قابلیت پوست کن میوه
    • جنس تیغه ها از فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  2. ست چاقوی 5 تکه ای رویالتی لاین Royalty Line knife set RL-SS402

    چاقوی 5 تکه ای رویالتی لاین با نام RL-SS402 با دسته براق و زیبا و تیغه های فلزی ضد زنگ در اختیار کاربران قرار گرفته است . این چاقوهای با کیفیت در داخل یک پایه قرار گرفته اند و می توانند بهترین کارایی را در هنگام پخت و پرز در آشپزخانه ارائه دهند . با داشتن این چاقوهای بسیار زیبا شما دیگر نیازی نخواهید داشت تا برای برش هر نوع ماده غذایی یک چاقوی جداگانه را خریداری کنید . بلکه می توانید تنها یک ست کاربر دی داشته باشید تا تمامی نیازهای شما را در هنگام آماده کردن غذا برطرف نماید .ست های چاقو در اندازه و تعداد مختلفی تولید می شوند اما این سری های جدید رویالتی لاین را می توان تنها در چند چاقوی کاربردی خلاصه کرد . چاقوهای همه کاره و چاقوهایی برای برش نان و میوه از پر کاربرد ترین ابزارهایی هستند که ما هر روز با ان ها سر و کار داریم بنابراین داشتن یک ست می تواند هم در هزینه خرید چاقوها صرفه جویی کند و هم باعث شود تا شما انواع ابزارهای مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشیم .ست چاقوی RL-SS402 رویالتی لاین از 5 عدد ابزار پوست کن، چاقوی برش نان و چاقوی سر آشپز، چاقوی همه کاره و چاقوی لایه برداری تشکیل شده است . تمامی این چاقوها دارای تیغه فلزی ضد زنگ با پوشش ضد خوردگی هستند که دوام بسیار بالایی دارند .اگر چه این چاقوهای رویالتی لاین به صورت ضد زنگ تهیه و آماده شده اند اما بهتر است شما هر بار پس از استفاده ان ها را خشک کرده سپس در جای خود قرار دهید تا میکروب و باکتری از طریق رطوبت در ان ها جمع نشود. با داشتن این ست چاقوی رویالتی لاین می توانید در هر لحظه که بخواهید با کمترین مدت زمان و بیشترین سرعت میوه ها را پوست بگیرید و یا گوشت را تکه تکه کنید.
    • دارای 4 عدد چاقوی فولاد ضد زنگ
    • مجهز به یک پوست کن کاربردی
    • دسته استاندارد با پوشش سیلیکونی و ضد لغزش
    • لبه هایی فوق العاده تیز
    • دارای چاقوی همه کاره
    ‎ناموجود
  3. ست چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین Royalty line knife set RL-CWR5

    رویالتی لاین که خط تولید را در سوئیس راه اندازی کرده است، مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه با کیفیت بسیار بالا و پوشش داده شده با پوشش سرامیکی و تیتانیوم را ارائه داده . سری چاقوهای RL-CW5R از 5 عدد چاقوی سر آشپز ، چاقوی لایه برداری ، چاقوی همه کاره، چاقوی سبزیجات و پوست کن تشکیل شده است .این چاقوها بسیار سبک وزن هستند و یک عملکردی تضمینی برای برشی حرفه ای را ارائه می دهند. ست های چاقو و کارد در آشپزخانه به علاوه این که کاربردهای بسیار متنوعی دارند همچنین می توانند یک طراحی و دکور زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورند بنابراین داشتن این سری چاقو هم می تواند زیبا باشد و هم شما را در آشپزخانه برای تهیه انواع غذاها یاری دهد . به کمک این چاقوها می توان انواع میوه ها را برش داد و یا پوست کند همچنین امکان برش گوشت و انواع مواد غذایی را با این ست چاقوی رویالتی لاین در اختیار خواهید داشت . طراحی حرفه ای . لایه پوشش داده شده  در تیغه های این چاقوی سرامیکی ، امکان شکستگی و یا سایش زود رس را تقریبا به صفر رسانده است همچنین این تیغه ها بسیار تیز هستند و به راحتی و به طور کاملا صاف می توانند مواد را برش دهند .بر روی تیغه های این چاقوها و پوشت کن رویالیتی لاین یک سطح ضد چسبندگی وجود دارد که این از ماندن مواد غذایی بر روی چاقو تیغه ها جلوگیری می کند و در نتیجه از فاسد شدن مواد غذایی و آسیب های جبران ناپذیر آن ها جلوگیری می نماید .این ست ROYALTY LINE در یک بسته بندی بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید پس از هر بار استفاده به راحتی آن ها را تمیز و خشک کنید.
    • دارای دسته ارگونومیک و ضد لغزش
    • تیغه با پوشش سرامیک
    • مجهز به چاقوی لایه برداری و پوست کن
    • دارای چاقوی سر آشپز
    • دارای چاقوی سبزیجات
    ‎ناموجود
  4. سرویس چاقوی 3 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-TG3

    همان طور که می دانید چاقوها و کاردها از دسته اقلامی به شمار می روند که در هر دهه ای مورد استفاده قرار گرفته اند ولی با گذشت زمان و با تغییر و تحولات گوناگون زمینه برای تغییر این نوع کالاها فراهم شده است. با افزایش سطح توقعات افراد نسبت به این نوع کالاها شرکت ها نیز هر کدام به نوبه ای در صدد ارائه انواع مختلفی از این چاقوها برآمده اند. رشد روز افزون هر کدام از این چاقوها این امکان را فراهم می آورد تا در هر خانه ای از آنها استفاده شود. باتوجه به اینکه این نوع کالاها به صورت عمده یافت می شوند اما نوع و کیفیت ساخت آنها با هم متفاوت هستند. بسیاری از چاقوها با رنگ و لعاب های مختلف عرضه شده اند اما چندان کیفیت قابل قبولی از خود ارائه نمی دهند. شرکت رویالتی این بار با تولید و ساخت نوعی ست چاقوی منحصر بفرد سعی نموده تا بهترین امکانات و ویژگی های خاص را در آن ها بگنجاند. ست 3 تکه سرویس چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین آر ال-تی جی3 یک نوع ست کاملاً حرفه ای می باشد  به دلیل تنوع بالای این سرویس تمامی نیازهای اشخاص به صورت کلی رفع خواهند شد. جنس ست 3 تکه چاقوی رویالیتی از فولاد ضد زنگ تولید شده است. هر کدام از این نوع چاقوها خود به تنهایی امکان برش و پوست کندن مواد غذایی را فراهم خواهند آورد. به وسیله دستگیره بسیار نرم و انعطاف پذیر ست چاقوی 3 تکه رویالتی کار برش مواد و آشپزی کردن بسیار راحت خواهد شد. هر چند این ست چاقو بدون اشغال فضای زیاد طراحی شده اند اما به وسیله پای مغناطیسی به راحتی بر روی آن قرار خواهند گرفت.     
    •  جنس پوشش تیتانیوم
    • فولاد ضد زنگ با پوشش تیتانیوم
    • شامل 3 نوع چاقوی متنوع
    • چاقوی سر آشپز
    • چاقو لایه برداری
    • چاقوی همه کاره
    • پایه های مغناطیسی
    ‎ناموجود
  5. ست چاقوی 5 عددی تیتانیوم رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-TB5

    از آنجا که پایه و اساس یک آشپزی با کیفیت ، محصولات آشپزخانه می باشند از این رو کمپانی رویالتی لاین محصولات جهانی خود را به بازار عرضه داده و در اختیار کاربران قرار داده است . هدف این کمپانی ارائه محصولات با کیفیت به کاربران می باشد تا افراد بتوانند از راحت ترین روش ها برای آشپزی در منزل خود استفاده کنند .محصولات جدید این کمپانی یک نوآوری را در بازار و محصولات خانگی پیاده کرده اند و همچنین در حال حاضر با بسیاری از برندهای مشهور جهانی در رقابت هستند. رویالتی لاین طیف گسترده ای از محصولات را با پوشش عالی در آشپزخانه و بر روی میزهای غذاخوری شما قرار داده است . کیفیت و دقت دو نیروی محرکه در تولیدات این کمپانی می باشند که باور دارد با افزایش این دو روند می تواند رضایت کاربران را جلب نماید .ست های چاقو که این کمپانی تولید کرده است در تعداد و رنگ های متفاوتی ارائه شده اند که این بار یک ست چاقوی تیتانیوم 5 عددی با تیغه های فولادی و بسیار مقاوم را برای شما تولید کرده است . این چاقوهای RL-TB5 در رنگ های متفاوتی ساخته شده اند که انعطاف پذیری فوق العاده و تنوع رنگ را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد . به دلیل داشتن این تیغه های با پوشش تیتانیوم نگهداری و تمیز کردن این چاقوها بسیار کار راحتی است و شما می توانید با کمترین مواد شوینده و آب ان ها را تمیز کنید .یکی از ویژگی های بارز در ساخت این چاقوها این است که بسیار وزن سبکی دارند و هیچ گونه یون فلزی در ساخت ان ها به کار نرفته است .
    • دارای چاقوی برش نان
    • دارای چاقوی آشپزی
    • دارای چاقوی برش و چند کاره
    • چاقو برای برش سبزیجات و میوه ها
    • تیغه تیتانیوم و دسته خوش دست
    ‎ناموجود
  6. سرویس چاقوی 25 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-K25LB

    خوشبختانه امروزه آنقدر وسایل آسایش افراد فراهم شده است که به وسیله هر کدام از آنها می توان زندگی آرام و راحتی را در پیش داشت. بحث کلی ما در رابطه با وسایل و کالاهای آشپزخانه می باشد. این نوع وسایل همگی در راحت نمودن کار کاربران نقش دارند. هر چند بسیاری از اقلامی که هم اکنون مورد استفاده قرار می دهیم همانند انواع چاقوها در زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند اما پیشرفت های امروزی به حدی در این نوع کالاها ریشه دوانده است که در تنها به وسیله یک نوع پکیج حرفه ای به صورت کامل نیازهایتان رفع خواهند شد. شرکت رویالتی این بار کاملاً تفاوت تر از قبل به سراغ شما آمده است تا به وسیله طراحی بسیار منحصر بفرد سری چاقوهای خود شما را غافل گیر نماید. ست 25 تکه چاقوی رویالیتی آر ال-کی25ال بی یک سرویس کاملاً استثنایی می باشد که با استفاده از کیف مخصوصی در اختیار بازار و مشتری قرار خواهد گرفت. هر کام از اجزای این ست را در بخش های بعدی به صورت مفصل توضیح خواهیم داد. کیفیت و ساخت متفاوت این ست باعث می شود که اشخاص از استفاده یک بار آن استقبال به عمل بیاورند. هر کدام از این ست حرفه ای با حداکثر تیزی قادر به برش مواد خوراکی خواهند بود. جنس و دسته ست 25 تکه چاقوی ROYALITY RL-K25LB هر کدام یک به صورتی می باشد که به راحتی در کف دست قرار گرفته خواهند شد.       
    • طراحی راحت و ارگونومیک
    • قابلیت 25 تکه مختلف و مجزا
    •  دسته های نرم و راحت
    • لبه های فوق العاده تیز با ارائه بهترین کیفیت
    ‎ناموجود
  7. ست چاقوی رویالتی لاین Royalty Professional Knife RL-K10L

    رویالتی لاین یکی از تولید کنندگان محصولات و ابزارهای آشپزخانه است که در طول چندین سال تولیدات خود توانسته است بهترین و مرغوب ترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . این کمپانی با تولید ست های چاقوی آشپزخانه کمک بزرگی به کاربران کرده است  و اجازه داده تا کاربر در آشپزخانه وقت کمتری را صرف برش و جدا کردن مواد از هم بکند .  یکی از این محصولات جدید این کمپانی ست چاقوی 10 تکه RL-K10L می باشد . این ست همانطور که گفتیم از 10 عدد چاقو ، ساطور، چاقوی سبزیجات ، چاقوی برش نان، چنگال و ... تشکیل شده است . با داشتن این ست در آشپزخانه خود شما می توانید مانند حرفه ای ها آشپزی کنید و کمترین وقت را برای این کار صرف نمایید . دسته این چاقو ها چوبی و تیغه ی آن ها فولادی می باشد که به صورت کاملا سبک و با دوام ساخته شده اند . تیغه این چاقوها بدون اینکه حاوی هیچ گونه اسید سمی و یا زیانبار باشد می تواند یک غذای خوش طعم و با اندازه استاندارد را در اختیار شما قرار دهد. با داشتن این ست شما می توانید هر نوع مواد غذایی مانند نان ، گوشت و یا سبزیجات را با تیغه مخصوص از هم جدا کنید که در این صورت هیچ آسیبی به بافت مواد غذایی وارد نمی شود . یکی از ویژگی های بسیار مهم در ساخت این چاقو ها این است که تیغه های آن به صورت ضد باکتری تولید شده اند و این می تواند یک غذای سالم و آماده را در کمترین زمان در اختیار شما قراردهد. این تیغه ها اگر برای مدت زمان طولانی نیز مورد استفاده قرار گیرند هیچ گونه باکتری و میکروب را به خود جذب نمی کنند . این ست چاقوی 10 تکه در یک کیف چرمی بسیار زیبا و محکم نگه داری می شوند که این به علاوه اینکه می تواند تمیزی را بر ای چاقوها فراهم می کند همچنین باعث می شود تا حمل ان ها به صورت یکپارچه راحت تر باشد .
    • دارای ساطور با تیغه ضد زنگ
    • مجهز به سوهان
    • دارای چاقو برای برش گوشت و مرغ
    • چاقو برای تکه تکه کردن
    • چاقوی نان و سبزیجات
    • مجهز به یک چنگال
    • دارای کیف چرمی
    ‎ناموجود
  8. ست چاقوی 8 تکه رویالتی لاین ROYALITY LINE KNIFE SET RL-KSS700

    بدون شک از میان تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی های مختلف لوازم آشپزخانه کاربردی ترین محصولاتی هستند که زندگی روزانه ما در گرو آنها می باشد. از کوچکترین محصولات گرفته تا بزرگ ترین آنها همگی به نوعی در زندگی ما نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد. کمپانی رویالتی از آن دسته کمپانی های معروفی می باشد که با تولید و روانه بسیاری از لوازم آشپزخانه کمک بسیار زیادی به افراد جامعه کرده است. مخصوصاً خانم ها که مدام از سر و کار زدن ا سایر محصولات آشپزخانه بسیار رنج می برند. ما این بار به سراغ شما آمده ایم تا با ارائه یک سری محصول بسیار کاربردی مشکل شما را رفع نماییم. چاقو ها و کاردها در اشپزخانه جزء ضروری ترین کالاهایی می باشند که هر کدام از ما به نوبه خود در طول شبانه روز با آنها سر و کار خواهیم داشت. از پوست کندن میوه  گرفته تا قاچ نمودن انواع میوه ها و مواد غذایی از چاقوها استفاده خواهد شد. محصول معرفی شده شامل سرویس چند تکه چاقوی آشپزخانه می باشد. سرویس 8 تکه چاقوی اشپزخانه رویالتی آر ال-کی اس اس700 نمونه ای می باشد که هم اکنون در اختیار بازار و مشتری قرار خواهد گرفت. ما در بخش های بعدی به قابلیت تک تک هر کدام اشاره خواهیم داشت. این سرویس 8 تکه همراه با طراحی تخته ای مخصوص به خود در هر جایی قرار خواهند گرفت. طراحی تیز و برنده هر کدام از این چاقوها به حدی می باشد که حتی ضخیم ترین مواد را به راحتی مورد برش قرا می دهد.   
    • قابلیت 7 تکه حرفه ای و با کیفیت
    • دسته ارگونومیک و بدون لغزش
    • طراحی و تیز برنده هر کدام از این ست
    • جنس فولاد ضد زنگ
    • قابلیت تمیز شدن آسان
    • مناسب برای خرد کردن هر نوع ماده غذایی
    • قابلیت پایه به منظور افزایش چند برابری زیبایی آنها
    ‎ناموجود
  9. ست هشت عددی چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Line Steel Knife Set RL-KSS800

    ابزارها و وسایلی که ما هر روز در آشپزخانه با ان ها سر و کار داریم نیازمند استحکام و بهداشت کافی هستند . اگر این ابزار ها فلزی ای فولادی باشند بهتر است زیرا در این صورت میکروب و باکتری در آن ها جمع نمی شود و دوام بیشتری نیز خواهند داشت . خرید لوازم آشپزخانه و وسایل ان شاید کمی هزینه بردار باشد اما اگر این وسایل را به صورت ست و یکجا تهیه کنیم این مشکل نیز برطرف خواهد شد . در این صورت شما تمامی وسایل مورد نیاز خود را در یک بسته و با قیمتی مناسب در اختیار خواهید داشت . یکی از این سری وسایل ست های کارد و چاقو در آشپزخانه هستند . کارد و چاقوهای مورد نیاز خودمان را اگر چه می توانیم به صورت تکی نیز تهیه کنیم اما کمپانی های تولید کننده با تولید و ارائه این ست ها یک روش بهینه و صرفه جویی در هزینه را پیش روی ما قرار داده اند . به علاوه داشتن یک ست همرنگ و هم شکل در آشپزخانه دکور و زیبایی بیشتری به کابینت و فضای آشپزخانه شما می بخشد. ست چاقوی RL-KSS800 که توسط کمپانی Royalty Line تولید و ارائه شده اند از 8 تکه تشکیل شده و تمامی این اجزا فولادی می باشند .این ست از 3 عدد چاقوی آشپزی ،ساطور،  یک قیچی و سوهان تشکیل شده است. مقاومت در برابر خوردگی و درجه حرارت بالا از ویژگی های بارز  این ست می باشند و همین باعث می شود تا دوام بیشتری در آشپزخانه شما داشته باشند . این ست تمیز و براق را می توانید هر روز در آشپز خانه خود برای بریدن گوشت، تهیه سالاد ها و همچنین قطعه کردن انواع مواد غذایی سفت که با چاقوی معمولی نمی توان ان ها را برید استفاده کنید .
    • مجهز به یک ساطور با تیغه فولادی
    • دارای چاقوی پوست گیر و چاقوی نان
    • دارای 1 عدد قیچی
    • مجهز به تیغه های فولادی و ضد زنگ
    • دارای پایه استیل
    ‎ناموجود
  10. سرویس چاقو آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-5TCOL

    در هر آشپزخانه ای وجود چاقو برای برش مواد غذایی جهت تهیه غذا بسیار حیاتی است. برای خرد کردن و تهیه غذا حتما به چاقو نیاز می باشد بنابراین چاقو را می توان جزء وسایل های ضروری موجود در هر آشپزخانه ای به حساب آورد. اقلام متفاوتی از چاقو های آشپزی در بازار وجود دارد که هر یک ساخت یک شرکت تولید کننده و دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند. به دلیل استفاده زیاد از چاقو در طول روز باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید تا در هنگام خرد و ریز کردن مواد غذایی دچار ناراحتی و دردسر نشوید. چاقوی RL-5TCOL شامل 5 عدد چاقوی رنگی با اندازه ها و کاربردهای مختلف می باشد که با کمک آن ها می توان برش های متفاوت انجام داد. این سرویس چاقو دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در برابر خوردگی ، سائیدگی و رطوبت مقاومت بالایی دارند. بزرگترین چاقوی این مجموعه چاقوی نان است که در رنگ زرد و اندازه 20 سانتی متر سانتی متر با طراحی تیغه کاملا متفاوت ساخته است که جهت برش نان به تکه های کوچک و متوسط کاربرد دارد. چاقوی قرمز رنگ سرویس چاقوی RL-5TCOL چاقوی سر آشپز نام دارد و در اندازه 18 سانتی متر برای برش گوشت ، خرد کردن سبزیجات ، خرد کردن سیر و آماده سازی انواع مواد غذایی سفت و سخت استفاده می شود. طول چاقوی گوجه فرنگی 13 سانتی متر و رنگ آن سرخابی می باشد که با استفاده از آن برش گوجه فرنگی به راحتی و بدون له شدن انجام می گیرد. چاقوی کاربردی از دیگر چاقوی های دیگر این مجموعه می باشد که با اندازه 13 سانتیمتر به راحتی در دست قرار می گیرد. چاقوی نامبرده در رنگ بنفش تولید شده و برای برش سبزیجات ، انواع گوشت و بسیاری از کارهای دیگر استفاده می شود. پوست کندن و لایه برداری میوه ها و مواد غذایی با استفاده از چاقوی آبی رنگ لایه بردار 13 سانتی متری موجود در این سرویس به راحتی و بدون له شدن انجام می گیرد. شرکت سازنده رویالتی لاین در تهیه دسته این چاقو ها از مواد با کیفیت استفاده کرده اند تا هم لغزش را به حداقل برسانند و هم امکان استفاده برای مدت زمان طولانی برای کاربران فراهم باشد . قابلیت آنتی باکتریال از ویژگی ها و قابلیت های مهم چاقو می باشد که به لطف آن مواد غذایی به صورت سالم و بهداشتی برش داده می شوند.  
    • طراحی زیبا و رنگ بندی منحصربفرد
    • دارای تیغه های تیز و بران از جنس استنلس استیل
    • دارای قابلیت آنتی باکتریال جهت برش مواد غذایی سالم و بهداشتی  
    • دستگیره نرم ارگونومیک با قابلیت ضد لغزش
    • مجهز به 5 نوع چاقو با کارایی های متفاوت جهت برش سریع و راحت
    ‎ناموجود
  11. سرویس چاقو آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-K10LC

    کمپانی رویالتی لاین قصد دارد تا با تولید محصولات نو و با کیفیت خود، تجربه ای از آشپزی مدرن و راحت را برای کاربران و مخاطبان خود فراهم اورد. عملکرد آسان و راحت را با استفاده از سرویس چاقوی 10 پارچه ی رویالتی لاین Royalty RL-K10LC تجربه کنید. این سرویس با کیفیت و به زیبایی تمام درون یک کیف چرمی طراحی شده است که شما علاوه بر استفاده در خانه می توانید آن را در پیک نیک و یا موارد ضروری خارج از خانه نیز می توانید به کار ببرید. در واقع این سرویس زیبای چاقو به گونه ای طراحی شده اند که برای برش مواد غذایی، گوشت ها خام و یا پخته و یا هر مورد دیگر مناسب باشد. این چاقو های رویالتی مدل K10LC مجهز به تیغه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ می باشند که این فولاد به وسیله ی لیزر برش داده و به صورت دستی صیقل داده شده اند، این بدین معنی است که شما می توانید از تیزی و قابلیت برش فوق العاده ی آن ها بدون ساییدگی و فرسودگی تا سالیان طولانی استفاده کنید. همچنین این 9 عدد چاقو در سایز و اندازه های متفاوت مناسب برای برش انواع مواد ساخته شده اند که شما می توانید بر حسب نیاز خود از هر کدام از این چاقو های خوش دست استفاده کنید. تمامی این چاقو های رویالتی K10LC دارای دسته های ارگونومیکی می بشد و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در دست مشت شده جای گیرند. از این رو کار با آنها بسیار آسان و حتی لذت بخش می باشد. کارایی راحت و سریع، با استفاده از این سرویس چاقوی ده پارچه ی رویالتی لاین Royalty ار ال-کی 10 ال سی را تجربه کنید.
     
    • ده عدد چاقو با سایز و اندازه های مختلف برای انواع مواد غذایی
    • بسته بندی در یک کیف زیبای چرمی
    • دارای تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • دسته های ارگونومیکی
    ‎ناموجود
  12. سرویس چاقو رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-COL8-W

    یک سرویس چاقو که نیاز های روزمره ی شما را بر آورده کند می تواند ضروری برای هر آشپزخانه ای باشد. کمپانی رویالتی به همین منظور سرویس چاقوهای بی نظیر خود را وارد بازار کرده است تا مورد استفاده ی همگان قرار دهد. سرویس زیبای چاقو 8 پارچه رویالتی لاین Royalty RL-COL8-W به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای برش هر نوع موادی باشد. این سرویس چاقو دارای تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ می باشد ، این تیغه های می توانند کارایی بسیار بالایی را ارائه نمایند زیرا با استفاده از لیزر برش داده شده اند. حتی با استفاده ی طولانی مدت نیز این تیغه های تیزی و برنده گی خود را از دست نخواهند داد اما شما می توانید در صورت یکه احساس کردید بر اثر برش مواد سفت و سخت تیغه ها کند شده اند می توانید به وسیله ی چاقو تیز کن همراه این مجموعه به راحتی دوباره ان ها را تیز نمایید. همچنین دسته ی این چاقوهای رویالتی COL8 تماما به صورتی ساخته شده اند که در دست لیز نخورند و راحت باشند، در واقع از استاندارد های ارگونومیک پیروی می کنند به همین دلیل کار کردن با این چاقو ها بسیار آسان است. کیفیت ساخت این مجموعه بسیار بالا می باشد و به راحتی تا سالیان طولانی می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین به دلیل وجود یک پایه ی گردان، قرار دادن ان درون کابینت و یا حتی در آشپزخانه می تواند دکور آشپزخانه را بسیار زیباتر کند. کارایی راحت تر، استفاده طولانی مدت، خرد و ریز نمودن سریع مواد غذایی را با استفاده از این سرویس چاقوی رویالتی Royalty RL-COL8-W تجربه کنید.
     
    • دسته های چاقو ها دارای طراحی ارگونومیک
    • خواص انتی باکتریال
    • دارای پایه ی نگهدارنده ی گردان
    • تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  13. چاقوی تیغه تاشو گربر Gerber Folding Sheath Pocket Knife

    گشت و گذار در دل طبیعت و مسافرت به مکان های دور شهری و مختلف قطعا نیازمند وسایل ایمنی و ضروری است .گربر با بیش از نیم قرن سابقه یکی از تولید کنندگان چاقوهای کوچک و کاربردی است . این کمپانی چاقوهای خود را با دسته های چوبی ، پلاستیکی و فلزی تولید کرده است. هنگامی که شما می خواهید به شکستن هیزم و یا قطع چوب و شاخه ها اقدام کنید این چاقو ها می توانند به شما کمک زیادی داشته باشند. به علاوه این استفاده ها ، برای دفاع شخصی در جنگل در مقابل حیوانات و خطرات احتمالی آن ها شما می توانید از این چاقو ها استفاده کنید . این چاقوی گربر با یک دسته با بافت پلاستیکی و تیغه ساخته شده از فلز ضد زنگ می تواند برای هر کاری از قبیل برش و یا قطع کردن مناسب باشد .ارگونومیک و شکل انحنایی این چاقو به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید ان را در دست بگیرید و با ان کار کنید . این چاقو به راحتی قابلیت تاشو دارد و می تواند در جیب یا کیف شما قرار گیرد بدون اینکه هیچ آسیبی شما را تهدید کند. یک ویژگی بسیار مهم در طراحی و ساخت این چاقو این است که تیغه ان در قسمت انتهایی دارای بریدگی هایی است که این در بعضی مواقع کمک می کند تا شما راحت تر جسم مورد نظر را برش دهید . در این چاقو امکانات منحصر بفردی طراحی شده اند که مطابق با نیازهای کاربران می باشند و یک وسیله بیش از یک تیغه برای برش را در اختیار شما قرار می دهد.
    • دارای طراحی یک تکه و تاشو
    • تیغه دندانه دارد و بسیار برنده
    • دسته با الیاف پلاستیکی
    • تیغه فولادی مقاوم در برابر زنگ زدگی
    • دارای محافظ پلاستیکی تیغه
    ‎ناموجود
  14. ست چاقوی آشپزخانه 6 تیکه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-MAG5R

    با توجه به نیاز بیشتر سر آشپز ها و کدبانو های حرفه ای به مصرف زیاد چاقو و انواع کار های تیز برای پیش بردن کار های آشپزی خود، شرکت رویالتی این بار با مجموعه ای از انواع چاقو های کارآمد به خانه های شما آمده و بالاترین سطح کیفیت را به آنها اختصاص داده است طوری که می توانید همواره از آنها استفاده کنید بدون آنکه از کارایی و سطح کیفیت برنده گی تیغه های آن کاسته شود. همگی چاقو های ROYALTY RL-MAG5R در یک بسته بندی فوق العاده عرضه شده و با پایه ویژه ای که دارد امکان قرار دادن هر کدام از چاقو ها را در جای مخصوص آن فراهم می کند. پوشش آنتی باکتریال مناسب در ست چاقو MAG5R رویالتی برای زمانی است که می خواهید در هنگام برش دادن مواد غذایی تمامی مواد معدنی و فیبر آنها حفظ شده بدون آنکه ماده های میکروبی و زیان آور به بافت آنها وارد شود. علاوه بر این دارای طراحی زیبا و مدرنی است که در رنگ بندی های زیبای قرمز/ مشکی و آبی تهیه شده که می توانید هر کدام از آنها را بر اساس سبک سلیقه خود سفارش داده و با دیگر وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید. سرویس چاقوی رویالتی با مدل آر ال- ام لی جی 5 آر، از جمله وسایل ویژه ای است که نیاز به استفاده از آن در تمامی آشپزخانه ها ضروری است و می تواند به عنوان یک مدل حرفه ای جایگزین چاقو های قدیمی باشد.
     
    • ست چاقو همه در یک مجموعه با طراحی مدرن
    • پوشش نچسب
    • تیغه های تیز
    • آنتی باکتریال
    • ارگونومیک دستگیره نرم و ضد لغزش
    • پایه تاشو مغناطیسی
    • دسته سیلیکون
    ‎ناموجود
  15. ست چاقوی 4 عددی با پایه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-C4S

    به منظور ارائه سطح زندگی ایده آل و ارتقای سبک آشپزی با تهیه سرویس چاقوی 4 تکه ای رویالتی با مدل نامبر آر ال- سی4 اس، می توان همواره از کارایی ویژه و منحصر به فردی که دارد به بهترین نحو بهره مند شوید و موادی سالم و بهداشتی را در وعده های غذایی خود بگنجانید. این مجموعه حرفه ای با تیغه های ٪ 100 سرامیکی مجهز به پوشش نچسب است که خرد و ریز کردن و حتی کار های برش دادن را در مدت زمان کوتاهی با کیفیت عالی توسط آن انجام دهید. از دیگر مزیت های این ست چاقو rl-c4s رویالتی لاین ویژه می توان به آنتی باکتری بودن آن اشاره کرد که از به وجود آمدن میکروب در داخل مواد غذایی جلوگیری کرده و سلامت جسمی شما را نیز افزایش می دهد. قطعه مخصوص پوست کندن با ساختار ویژه ای که دارد امکان از میان برداشتن پوست انواع میوه ها و سبزیجات مانند سیب زمینی/ پیاز/ هویج/ سیب و سایر اقلام خوراکی را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده و در نتیجه از هدر رفتن زمان و انرژی شما نیز صرفه جویی خواهد کرد. این ست حرفه ای آر ال سی 4 اس رویالتی در عین ظرافت ویژه ای که به تیغه و لبه های آن اختصاص داده شده بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. بنابراین می توانید آنها را در رنگ های متنوعی که دارد با قیمت بسیار مناسبی سفارش داده و بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید.
     
    • سرویس چاقو 4 تکه ای با طراحی شیک
    • مجهز به تیغه های ٪ 100 سرامیکی
    • پوشش آنتی باکتری
    • دسته انعطاف پذیر و ضد لغزش
    • فوق العاده لبه های تیز و مستحکم تیغه
    ‎ناموجود
  16. سرویس چاقوی 7 عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-7TM

    برند رویالتی لاین سرویس مدل RL-7TM را با 7 چاقو های اندازه های مختلف ارائه داده است که چاقو های این سرویس نامبرده به کاربران خود اجازه می دهد عملیات برش دادن انواع مواد غذایی را به صورت لیزری انجام دهند در نهایت این ویژگی باعث بالا رفتن عملکرد آنها در هنگام خرد و برش دادن مواد غذایی مورد نظر می شود. به علاوه  تیغه های چاقو های آن از یک جنس فولاد ضد زنگ و با طرح های سنگ مرمری با نقطه های سفید برخوردار می باشد که روکش این تیغه ها به مرور زمان زیادی می تواند ظرافت و زیبای خود را حفظ می کند. یکی از ویژگی های تیغه های این سرویس چاقو رویالتی لاین می توان به سطح  ضد چسبندگی ان اشاره نمود. همچنین طراحی و نمای سرویس چاقوی آر ال – 7 تی ام  دارای مجموعه رنگ های مختلف شیک و زیبا به صورت رنگارنگ می باشد در واقع این گونه طراحی باعث روشن و شاد بودن نما و طرح آشپزخانه ی شما می شود. دسته های ارگونومیک این سرویس نامبرده از یک پوشش سیلیکون و لمسی نرم ساخته شده است که امکان ضد لغزش را برای شما فراهم می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه ی این سرویس چاقو این است که مجهز به پوشش ضد باکتری فوق العاده می باشد.
    • مجهز به پوشش ضد باکتری و سطح  ضد چسبندگی
    • جنس دسته آن پوشش سیلیکون
    • دارای دسته ارگونومیک و لمسی نرم
    • طرح تیغه ها آن سنگ مرمر و رنگارنگ
    • جنس به کار رفته در تیغه ها فولاد ضد زنگ و تیز
    • دارای 7 عدد چاقو های با عملکرد و اندازه ی متفاوت
    ‎ناموجود
  17. ست چاقو 8 ست چاقوی 8 پارچه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-YE16

    ست 8 دسته ی چاقوی آشپز خانه رویالتی با مدل نامبر آر ال- وای ای  16 ،  یکی از ست چاقو هایی می باشد که دارای  طراحی بسیار زیبا و با کیفیت می باد و در انواع رنگ ها و سایت طراحی شده است که  ساخت کشور سوئیس می باشد و از مواد کاملا استاندارد  طراحی و ساخته شده است.  از لحاظ طراحی دارای  ظاهری بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که شما می توانید  از ان برای دکوراسیون منزلتان  از آن استفاده کنید.  مشتریان اجازه می دهد تا مدت های زیادی از آن استفاده کنند و دوام و ایمنی را توسط عملکرد های فوق العاده ای که دارند تجربه نمایند. این مجموعه چاقو در رنگ های بسیار شاد و جیق  طراحی  و تولید شده است که  با هر سلیقه ای  می تواند  هم خوانی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های  ویزه ای این ست 8  دسته ای این است که در اندازه های بزرگ و کوچک  طراحی شده است که شما می توانید در اندازه های مختلف یک جا  با هم خریداری کنید. یکی دیگر از مزیت های این ست جاقو این است که شما با استفاده از آن می توانید  از هر کدام از این جاقو ها برای  یک کار مشخص  استفاده کنید. از جمله ویژگی های فوق العاده این مدل وای ای 16  اشاره کنیم می توانیم به تیغه های تیز و برنده این مجموعه چاقو اشاره ای مختصری داشته باشیم که شما با استفاده از این محصول می توانید با کیفیت بالا می توانید انواع گوشت های قرمز مرغ و  مواد غذایی دیگرو میوه و ...  را با استفاده از این ست خورد، ریز و کوچک کنید.  مجموعه ست  Royalty rl-YE16 دارای چاقوی  مخصوص سر آشپز، برش، نان و ...  می باشد.  
    • طراحی زیبا و شیک
    • ساخته شده در انواع رنگ های مختلف
    • قابلیت  نچسب ضد باکتری
    • تیغه هایی بسیار تیز و در  سایزهای مختلف برروی کاردک
    • دارای وزن  بسیار مناسب و بسیار خوش دست
    ‎ناموجود
  18. سرویس چاقو آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Line Kitchen Knife RL-3MG

    شما روزانه وقت زیادی را صرف خورد کردن و ریز کردن مواد غذایی برای تهیه یک وعده غدایی می کنید . می توانید با استفاده از چاقو های آشپزی ساخت کمپانی رویالتی لاین که از کیفیت بالایی ساخته شده اند در سریع ترین زمان ممکن تمامی کارهای ریز کردن و خورد کردن مواد غذایی را انجام دهید. ست چاقوی آشپز خانه رویالتی  RL-3MG یک ست 4 تیکه شامل 3 عدد چاقو و یک تخته برش جهت خورد کردن مواد غذایی می باشد که شما می توانید از هر نوع از این چاقوها برای برش یک نوع مواد غذایی استفاده کنید. شما می توانید برای برش دادن سبزیجات ، میوه ها ، گوشت ، سیفی جات و ... از این ست چاقو و تخته برش استفاده کنید تا مدت زمان آماده شدن غذاها کمتر از همیشه شود. ست چاقوی  3MG رویالتی دارای دسته های کاملا خوش دست و ضد لغزش می باشد که باعث می شود تا در دست شما نلغزد و به سادگی بتوانید تمامی کارها را با آن ها انجام دهید . تیغه های این ست چاقو بسیار تیز و برنده می باشند که باعث می شود تا شما با کمترین فشار مواد غذایی را برش دهید. این ست در سه رنگ قهوه ای ، قرمز و سیاه ارائه می شود که شما می توانید هر کدام از آن ها را طبق نظر و سلیقه خود انتخاب کنید.
     
    • ست چاقو RL-3MG رویالیتی لاین با طراحی زیبا و کاربردی
    • دارای 3 عدد چاقو با اندازه های 5 ، 5 و 3.5 اینچی
    • شامل یک عدد تخته برش جهت سهلولت کار
    • موجود در رنگ های سیاه ، قهوه ای و قرمز
    • دارای پوشش آنتی باکتریال جهت ارائه یک غذای سالم
    ‎ناموجود
  19. سرویس چاقوی 6 عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-DM6ST

    با توجه به رشد فن آوری های نوین در زمینه تهیه ابزار ها و لوازم کمک آشپزی می توان هر روزه شاهد ابداع مدل های جدیدی از وسایل بود. ست شش عددی چاقوی آشپزخانه رویالتی با مدل نامبر آر ال- دی ام 6 اس تی، از جمله یک این لوازم است که به تازگی در اختیار کدبانو های گرامی و سر آشپز های حرفه ای قرار گرفته است و با پوشش نچسبی که دارد امکان استفاده راحت را برای برش دادن هر گونه مواد غذایی فراهم می کند. این چاقو های رویالتی RL-DM6ST دارای تیغه های برنده مجهز به پوشش آنتی باکتریال است و با ارگونومی دستگیره نرمی که دارد امکان قرار گرفتن راحت در میان دستان شما را فراهم کرده و باعث می شود تا به آسانی جهت برش دادن از آن بهره مند شوید. این ست در اندازه های متفاوت با کارایی های متنوع ساخته شده اند و با داشتن پایه نگه دارنده ای که به همراه آن تولید شده می توانید هر کدام را در جای مخصوص خود قرار داده تا از ریخت و پاش و گم شدن آنها جلوگیری شود. بنابراین با تهیه این محصول فوق العاده می توانید مواد غذایی را در آشپزخانه خود با اطمینان از بهداشتی بودن این چاقو ها تهیه کرده و لذت داشتن یک زندگی راحت را توسط آن تجربه کنید. ست شش عددی کارد آشپزخانه royaly rl-dm6st با قیمت ارزان و مناسبی هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است که تنها با سفارش دادن آن می توانید در مدت زمان کمی جلو درب منزل خود تحویل بگیرید.
     
    • ست شش عددی با پوشش نچسب
    • دسته بدون لغزش
    • طراحی خواستنی و مدرن
    • آنتی باکتریال
    • دستگیره لمسی نرم
    ‎ناموجود
  20. سرویس چاقو سرامیکی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife Set RL-CW5B

    خرد و ریز نمودن مواد غذایی با استفاده از چاقو های ساییده شده، امری بسیار طاقت فرسا و خسته کننده است. بسیاری از چاقو ها در مدت زمان کمی و بعد از چند بار استفاده ساییده می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. اما این بار کمپانی رویالتی با تولید یک سری جدید از چاقوهای سرامیکی خود این مشکل را حل نموده است. سرویس چاقوی 5 تکه ی رویالتی لاین Royalty Line Switzerland RL-CW5B یکی از این سرویس چاقوهای با کیفیت می باشد که به گونه ی طراحی شده اند که حتی با استفاده ی طولانی مدت به صورت روزمره نیز ساییده و یا غیر قابل استفاده نخواهند شد. این سرویس چاقو CW5B رویالتی زیبا با تنوع چاقوهایی که دارد به گونه ای طراحی شده است که می توان برای انواع مواد غذایی و انواع برش مناسب باشد. چاقو ها در سایز و اندازه های متفاوتی طراحی شده اند، به عنوان مثال چاقو سر آشپز با طول 20 سانتی متر ساخته شده است که خرد و ریز نمودن انواع مواد به صورت حرفه ای در مدت زمان کمی صورت گیرد. دسته های این چاقو ها به صورت ارگونومیکی طراحی شده اند که بسیار مقاوم می باشند و به علاوه به گونه ای ساخته شده اند که در دست گرفتن آنها راحت باشد و همچنین در دست شما نخواهند لغزید. تیغه ی سرامیکی این سرویس چاقو از یک ساخت حرفه ای بهره گرفته است به همین دلیل تمیز نمودن، انها بسیار راحت می باشد. آشپزی راحت و آسان، خرد و ریز نمودن مواد غذایی، سبزیجات، سیفی جات و میوه جات به بهترین صورت باعث می شود که شما با این سرویس چاقوی رویالتی CW5B از آشپزی لذت ببرید.
     
    • وزن سبک و بسیار خوش دست
    • مقاومت بالا در برابر خوردگی
    • دسته ی ارگونومیکی و ضد لغزش
    • دارای تیغه های فولاد کربن با پوشش سرامیکی
    • طراحی بسیار زیبا و مدرن
    ‎ناموجود
  21. سرویس چاقو آشپزخانه 5 عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-DM5G

    اگر خرد کردن و ریز کردن مواد غذایی، میوه و یا سبزیجات برای شما سخت و دشوار است، این به دلیل کار با چاقوهای قدیمی و فرسوده است. یک بار برای همیشه با انتخاب این سرویس چاقوی 5 تکه ی Royalty line RL-DM5G ، خیال خود را آسوده کنید. این سرویس چاقوی زیبا بدون شک سرعت شما را در خرد و ریز نمودن مواد چند برابر می کنند چرا که تیغه ی آنها تماما از جنس فولاد بسیار مقاوم و ضد زنگ می باشد که به وسیله ی یک روکش از تتانیوم نیز استحکام آن دو برابر شده است. با استفاده از این چاقو های رویالیتی مدل DM5G برش های صاف و هم اندازه ی را در کمترین زمان ممکن اعمال کنید، لذت آشپزی را تجربه خواهید کرد. این سرویس چاقو همچنین دارای یک دسته ی ارگونومیکی نیز می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر اینکه بسیار مقاوم هستند، مقاومت بالایی در برابر هر گونه فرسودگی و ضربه می توانند ارائه دهد. دسته های آن در دست به سادگی جای خواهند گرفت و همچنین به گونه ای تنظیم شده اند که در دست شما در حین کار نلغزند که این خود کمک بزرگی برای کار با آنها است همچنین امنیت دستان شما نیز حفظ خواهد شد. این سرویس 5 تکه دی ام 5 جی رویالیتی همچنین دارای طراحی فوق العاده ای نیز می باشند ، در یکی از مدل ها این سرویس چاقو تیغه ها به رنگ نقره ای موجود می باشند و همچنین در مدل دیگری تیغه های طلایی رنگ، با طرح زیبا قرار گرفته اند.
     
    • دسته ی ساخته شده از سیلیکون
    • دسته ضد لغزش با طراحی ارگونومیکی
    • تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ با روکش تتانیوم
    • تمیز کردن سریع و آسان تیغه
    • سبک و خوش دست
    ‎ناموجود
  22. ست چاقوی 6 پارچه آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-RED6

    ست 7 عددی چاقوی آشپز خانه رویالتی با مدل نامبر آر ال- آر ایی دی 6، ساخت کشور سوئیس می باشد و از موادی اولیه و کاملا استاندارد در ساخت آن به کار رفته است که به مشتریان اجازه می دهد تا مدت های زیادی از آن استفاده کنند و دوام و ایمنی را توسط عملکرد های فوق العاده ای که دارند تجربه نمایند. این مجموعه منحصر به فرد در رنگ های بسیار زیبا و متنوعی تهیه شده که بر طبق سلیقه خود می توانید هر کدام از آنها را سفارش دهید. از جمله مزیت های فوق العاده و ویژه در این ست چاقو 6 عددی RED6 می توان به تیغه تیز و برنده تمامی این چاقو های اشاره کرد که امکان مناسب تر برش دادن انواع اقلام خوراکی از جمله میوه و سبزیجات و حتی نان و مواد گوشتی را فراهم کرده و  با بسته بندی ویژه ای که دارد می توانید آن را به راحتی در آشپزخانه خود نگه داری کرده و در هر زمان و شرایطی از کاربردهای ویژه ای که دارد بهره مند شوید. ست Royalty rl-red6 دارای چاقوی سر آشپز/ چاقوی برش/ چاقوی نان و دیگر چاقو های کار آمد است که برای کاربردهای متنوعی ایجاد شده اند و امکان به کار بردن راحت تری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. با بسته بندی مناسبی که برای این محصول فراهم شده می توانید آنها را از آسیب های احتمالی مصون نگه دارید.
     
    • ست چاقوی آشپزخانه با طراحی منحصر به فرد
    • پوشش نچسب ضد باکتری
    • تیغه با پوشش نچسب و ضد باکتری
    • سبک و خوشدست
    ‎ناموجود
  23. سرویس چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین oyalty Kitchen Knife RL-RED7ST

    مجموعه 5 عددی چاقوی آشپزخانه رویالتی با شماره مدل آر ال- آر ایی دی 7 اس تی، یکی از جذاب ترین و لوکس ترین ست های کمک آشپزی به شمار می آید که می توانید از آن برای کارهایی نظیر برش دادن/ خرد کردن مواد غذایی و ریز ریز کردن آنها مورد استفاده قرار دهید و به عنوان یک جایگزین ویژه برای مدل های معمولی تر چاقو تهیه کنید. این ست چاقو رویالتی RED7ST مجهز به پایه تاشو با رنگ های متنوع قرمز/ سیاه/ بنفش/ سفید و طلایی است که ساختاری متنوع را برای مشتریان به ارمغان می آورد بنابراین می توانید هر کدام از رنگ هایی را که مایل بودید انتخاب کرده و در دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ با سایر وسایل قرار دهید. تیغه های تیز با دسته ضد لغزش از جمله مزیت های منحصر به فرد و قابل توجه در این محصول می باشد که متفاوت تر از سایر چاقو های سنتی عرضه شده و سطح برش دقیق تر و مناسب تری را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. ست چاقوی Royalty RL-RED7ST از فن آوری های مدرن و پیشرفته ای در جهت ارائه عملکردی شگفت آور و باور نکردنی برای آن در نظر گرفته شده است که مورد علاقه کدبانو ها و سر آشپز های حرفه ای می باشد. این ست کامل را می توانید هم اکنون با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی ما سفارش داده و بر اساس نیاز های خود جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار دهید.
     
    • ست چاقوی 5 عددی آشپزخانه با طراحی مدرن و حرفه ای
    • دسته ضد لغزش
    • تیغه تیز و براق با پوشش نچسب
    • مجهز به پایه تاشو
    • تهیه شده در رنگ های متنوع
    ‎ناموجود
  24. سرویس چاقوی سه عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-TR3

    یکی از لوازم کمک آشپزی حرفه ای که از موادی بسیار با کیفیت با ساختاری فوق العاده فراهم شده است، ست چاقوی سه عددی رویالتی آر ال- تی آر 3، است که با پوشش نچسب ویژه ای که بر روی تیغه آن قرار دارد باعث می شود به طور آسان تری به برش دادن مواد غذایی خود بپردازید و از این کار لذت ببرید. دسته ضد لغزش خوش دست این چاقو ها امکان کار کردن با آنها را بسیار دلپذیر و راحت ساخته است. این ست فوق العاده را می توانید برای برش دادن سبزیجات/ مواد گوشتی و یا قطعه قطعه کردن نان و پوست کندن میوه ها به کار ببرید بدون آنکه نگران سایش و از بین رفتن کیفیت واقعی آن باشید. مجموعه 3 چاقو RL-TR3 با پوشش تیتانیوم  دارای تیغه ای تیز و کارآمد است که بدون نیاز به تیز کردن، همواره می توانید برای خرد کردن راحت تر میوه ها و سبزیجات به کار ببرید و از دقت بالایی که در برش دادن ایجاد می کند بهره مند شوید. این ست TR3 رویالتی دارای اندازه های مختلف است که می توانید به راحتی آنها را در آشپزخانه خود قرار داده و با سایر لوازم هماهنگ کنید.
     
    • طراحی بسیار مدرن
    • تیغه تیز و برنده با پوشش آنتی باکتری
    • دسته پلاستیکی ضد لغزش
    • سبک و فشرده
    ‎ناموجود
  25. ست چاقوی پنج عددی رویالتی لاین Kitchen Knife RL-SS401

    از مدل های اصلی و بسیار پر کاربرد در عرصه لوازم خانگی می توان به چاقو اشاره کرد که هر اندازه مناسب تر و تیغه برش آن تیز تر باشد امکان سریع تر راه اندازی کردن کار های آشپزی را ایجاد کرده و باعث می شود تا با ایمنی کامل به خرد و ریز ریز کردن مواد غذایی بپردازید. یکی از پارامتر های ویژه و فوق العاده در ست چاقو Royalty rl-ss401 با پوست کنی که به همراه آن است می تواند بدون از میان بردن مواد معدنی و فیبر موجود در میان اقلام خوراکی مانند میوه ها و سبزیجات امکان لذت بردن از مواد غذایی سالم را در اختیار کدبانو و سر آشپز های حرفه ای قرار دهد. این ست 5 عددی رویالتی RL-SS401 مجهز به ارگونومی دسته ضد لغزش است که دقت در گرفتن و تمرکز شما را در هنگام کار کردن با آنها فراهم خواهد کرد. ست چاقوی رویالتی با شماره مدل آر ال- اس اس 401 از مواد اولیه و قطعاتی بسیار مناسب و با دوام ساخته شده است که می توانید برای تمامی طول عمر خود از ان استفاده کنید و از زیبایی های ساختاری که دارد در شیک تر ساختن دکوراسیون آشپزخانه خود بهره مند شوید. این محصول از جمله وسایل بسیار با اهمیت در هر آشپزخانه ای می باشد که با قیمت بسیار ناچیزی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
     
    • ست چاقوی 5 عددی با طراحی مدرن
    • ارگونومی دسته ضد لغزش
    • مجهز به چاقوی سر آشپز و قطعه مخصوص پوست کن
    • تیغه های فولادی ضد زنگ
    ‎ناموجود
  26. ست چاقوی رویالیتی Royalty Kitchen RL- COL6

    در هر آشپز خانه ای وجود چاقو هایی جهت برش مواد غذایی بسیار لازم و ضروری است. کمپانی رویالتی لاین یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که در ایران نماینده رسمی دارد. این کمپانی با تولید لوازم خانگی با کیفیت عالی خدمت بزرگی به جامعه بشری کرده است. ست چاقوی 7 پارچه رویالتی مدل RL- COL6 با طراحی بسیار زیبا و فانتزی محصولی ایده آل و کاربردی در آشپزخانه شما می باشد. این چاقو با رنگ بندی متفاوتی که دارد طراحی آشپزخانه را بسیار زیبا و شیک می کند. علاوه بر ظاهر زیبا این مجموعه از کیفیت ساخت بسیار عالی بهره می برد و با کمک مواد مرغوب راحتی افراد را در هنگام برش مواد غذایی به همراه دارد. تیغه فلزی این چاقو ها با استفاده از روکش نچسب پوشیده شده است که با استفاده از آن می توان تمیز کردن چاقو ها را انجام داد. این تیغه ها به قابلیت آنتی باکتریال مجهز است و مواد غذایی توسط آن ها به صورت سالم بهداشتی آماده خواهد شد. جنس دسته این ست چاقو از پلاستیک است و دارای طراحی ارگونومیک و خوش دستی می باشد. روکش پلاستیک دسته ها از لغزش و افتادن چاقو در هنگام برش جلوگیری می کند و بدون اذیت و خستگی امکان استفاده از چاقو را  برای مدت زمان طولانی فراهم می سازد. تمام کارهای مربوط به خرد کردن ، برش و پوست گیری را می توان با استفاده از این چاقو ها انجام داد. سرویس چاقوی RL- COL6 رویالتی به 6 عدد چاقوی مختلف همراه با یک عدد پوست گیر با تیغه سرامیک مجهز شده است که با کمک آن می توان پوست انواع مواد غذایی را به راحتی جدا کرد. این مجموعه شامل چاقوی سرآشپز، چاقوی برش نان و چاقوی خردکن به طول 8 اینچ ، چاقوی کاربردی به طول 5 اینچ ، چاقوی مخصوص برش پیتزا به طول 4.5 اینچ و چاقوی پوست کن به طول 3.5 اینچ می باشد. این ست چاقو با عملکرد و کارایی بالایی که دارد برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده و کاربران حرفه ای و خانگی می توانند به بهترین شیوه مواد و خوراکی ها خود را خرد و برش دهند.  
    • دارای 7 پارچه مفید و کاربردی
    • تیغه های تیز و ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • مجهز به روکش نچسب بر روی تیغه ی فلزی چاقو
    • دارای خاصیت ضد باکتری تیغه ها
    • طراحی ارگونومیک دسته ها جهت راحتی کار و جلوگیری از لغزش در دست
    • مجهز به پوست گیر بسیار  راحت و خوش دست با تیغه سرامیکی
    ‎ناموجود
  27. سرویس چاقوی استیل رویالتی Royalty Kitchen Knife RL-SS400

    سرویس چاقو آشپزخانه ی مدل RL-SS400 یک ست کامل از چاقو ها با اندازه ها و کارایی متفاوت را برای کاربران حرفه ای و خانگی به ارمغان آورده است که این سرویس چاقو نامبرده ساخت یک تجاری معتبر و برتر رویالتی لاین  می باشد. به علاوه شما به کمک چهار چاقو های آن می توانید انواع مواد غذایی سفت ، بزرگ و میوه های نازک و نان ها با ضخامت مختلف برش دهید به طور خلاصه این سرویس چاقو آشپزخانه به صورت همه منظوره تعبیه شده است. از سوی دیگر این سرویس چاقو یک پوسن کن با دسته ی ارگونومیک و خوش رنگ در اختیار کاربران قرار داده است که آنها به صورت دلخواه می توانند برای پوست کردن انواع میوه ها نازک و مواد غذایی با سرعت بالا و بدون هدر رفتن مواد غذایی و میوه ها به کار ببرید. همچنین تیغه های این سرویس از یک جنس محکم و ضد زنگ به نام فولاد ساخته شده است و این جنس عالی و تیز باعث بالا رفتن عمر طولانی آنها می شود در نهایت شما به خیال راحت و بدون این که احساس خستگی نمایید می توانید از چاقو های این سرویس برای بریدن انواع مواد غذایی استفاده کنید. به علاوه جنس دسته های سرویس چاقو آر ال – اس اس 400 دارای دو ترکیب فولاد و پوشش سیلیکون می باشد.
    • تیغه های آن از نوع فولاد ضد زنگ و تیز
    • دارای دسته های ارگونومیک و ضد لغزش
    • رنگ دسته ها آن سیاه و نقره ای
    • جنس در نظر گرفته در دسته ها فولاد و پوشش سیلیکون
    • دارای 4 چاقو با اندازه و کارایی مختلف
    • مجهز به یک پوست کن خوش دست
    ‎ناموجود
  28. سرویس چاقوی استیل رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-KSS600

    چاقو یکی از قدیمی ترین روش های برش انواع مواد غذایی می باشد اما امروزه چاقو ها نیز از پیشرفت عقب نمانده اند و با بهترین کیفیت و طراحی ممکن برای خرد و ریز نمودن انواع مواد طراحی می شوند. سرویس چاقوی 8 تکه رویالتی لاین با مدل نامبر  CKSS600یکی از بهترین سرویس‌های چاقوی طراحی شده برای مصارف خانگی است که به وسیله آن خرد و ریز نمودن مواد غذایی به سادگی امکان‌پذیر است. این سرویس یک‌ ست کامل از انواع چاقو برای خرد کردن گوشت و میوه، سبزیجات و سیفی جات و حتی پوست گرفتن مواد به ساده ترین روش می‌باشد. اگر از کار کردن با چاقوهای قدیمی خود خسته شده‌اید با تهیه و استفاده از این سرویس لذت آشپزی کردن را دوباره تجربه کنید. این ست چاقو KSS600 رویالتی که دارای مجموعه ی کامل از ساطور، چاقوی سرآشپز، چاقوی برش نان، چاقوی کاربردی، چاقوی پوست کن، قیچی و چاقو تیزکن می‌باشد، تمام امکانات لازم را برای یک آشپزی راحت برای شما فراهم می کند. درست‌کردن انواع سالاد، خورد کردن مواد اولیه غذاها ، بدون شک با استفاده از این چاقوهای زیبا امری لذت بخش خواهد بود. تیغه ی این چاقوها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که حتی با استفاده طولانی نیز ساییده و یا فرسوده نخواهند شد. در صورت ساییده شدن بر اثر برش استخوان، پوست گردو و یا سایر مواد سفت، نگران نباشید زیرا با وجود یک چاقو تیز کن، خود شما می توانید دوباره تیغه ها را تیز و برنده کنید، آشپزی حرفه ای ، آسان و سریع با استفاده از این سرویس چاقوی زیبا میسر می باشد.
     
    • دارای ست کامل از انواع چاقو ها
    • سرویس چاقو KSS600 با تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • داری دستگیره ارگونومیک ضد لغزش
    • طراحی بسیار شکیل و زیبا
    ‎ناموجود
  29. سرویس چاقو آشپزخانه 5 عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-TR5R

    اگر به دنبال یک سرویس چاقویی هستید که نه تنها کاربردی، بلکه دارای یک طراحی مدرن نیز باشد، شما می توانید این سرویس زیبای رویالتی  Royalty RL-TR5R را یکی از انتخاب های خود قرار دهید. این مجموعه ی زیبا تمام نیاز های و انتظارهای شما را به یک سرویس چاقو بر طرف می نماید. این 5 عدد چاقو دارای جنسی عالی و مرغوب می باشند، تیغه ی فولاد ضد زنگ آن که با لیزر برش داده شده است، همچنین به یک روکش از جنس تتانیوم نیز مجهز است که تیزی فوق العاده ای به آن بخشیده است. تیغه های این ست چاقو آشپزخانه تی آر 5 آر رویالتی حتی در استفاده ی طولانی مدت نیز به خوبی می توانند عمل کنند و ساییده و فرسوده نخواهند شد. برش های صاف و هم اندازه را به این سرویس چاقوی زیبا بسپارید. با این سرویس چاقو  رویالتی TR5R خرد و ریز نمودن مواد غذایی برای درس کردن سالاد، هویج سوپ و یا هر یا مواد اولیه ی غذا ها، در کمترین زمان و سریعا امکانپذیر می باشد. این سرویس چاقو تماما دارای دسته هایی زیبا با طراحی ارگونومیکی می باشد، این دسته ها کارایی چاقوها را افزایش می دهد چرا که از لغزش در دست جلوگیری می کند.
     
    • تیغه های با کیفیت بالا آلیاژ تیتانیوم
    • دسته چاقو دارای طراحی ارگونومی
    • طراحی زیبا و کاربردی
    • ست کامل 5 عددی انواع چاقو
    ‎ناموجود
  30. سرویس چاقوی سرامیکی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-KSC4W

    یکی از اصول منحصر به فرد که برای ابزار کمک آشپزی در نظر گرفته شده ویژگی های مربوط به عملکرد و طراحی آن است که بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان باید تولید شده و هر اندازه نحوه عملکرد آن مناسب تر باشد امکان سفارش دادن آن بیشتر خواهد شد. ست چاقوی 5 عددی رویالتی آر ال- کی اس سی 4 دابلیو، ساخته شده از تیغه های سرامیکی با دوام است که از ساییدگی با گذشت زمان جلوگیری خواهد کرد. دسته این چاقو ها از مواد سیلیکون با روکش فوق العاده ضد لغزش است که به راحتی می توانید آن را در میان دستان خود قرار داده بدون آنکه فشاری بر روی مچ دست شما به وجود بیاورد. ست چاقوی Royalty RL-KSC4W با وزن سبک و فشرده ای که دارد مناسب ترین گزینه برای برش دادن و ریز و خورد کردن مواد غذایی به شمار می آید. این چاقو ها مجهز به پایه پلاستیکی مقاوم و انعطاف پذیری است که به شما اجازه می دهد تمامی چاقو ها را در داخل آن قرار داده تا در زمانی که به آن نیاز دارید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. این چاقو های رویالتی مدل KSC4W از موادی با کیفیت و اولیه در ساخت آن استفاده شده است و همین باعث شده تا مناسب ترین گزینه برای کدبانو های عزیز و سر آشپزهای حرفه ای باشد.
     
    • چاقوی حرفه ای با طراحی شکیل
    • دارای تیغه سرامیکی
    • مجهز به دسته سیلیکون
    • چهار عدد چاقو همراه با پایه
    • تیغه های تیز و برنده
    ‎ناموجود
  31. سرویس چاقوی پنج عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-TG5G

    مجموعه ای از چاقو های با کیفیت را امروز به خانه های شما آورده ایم تا توسط کارایی های فوق العاده ای که دارند انواع مواد غذایی را توسط آن برش داده و خورد کنید. ست چاقوی 5 عددی رویالتی آر ال- 5 تی جی 5 جی، یکی از ابزار های فوق العاده کمک آشپزی است که با تیغه های تیتانیوم و پوشش آنتی باکتریال در اختیار کاربران قرار گرفته و امکان برش دادن انواع سبزیجات/ نان/ میوه های سفت و مواد گوشتی را با دقت بالا و تمرکز عالی را فراهم می کند. این ست با دسته مناسبی که دارد به شما اجازه می دهد تا با تعادل بیشتری به کار های خود بپردازید. تهیه این سرویس چاقو TG5G رویالتی به شما امکان می دهد تا فضای دکوری آشپزخانه خود را زیباتر سازید. از دیگر مزیت های این محصول می توان به بو نگرفتن آن در هنگام ریز ریز کردن بعضی از مواد غذایی بد بو مانند پیاز است که این خاصیت مانع از ترکیب بوی مواد غذایی با هم خواهد شد. ست چاقوی Royalty RL-TG5G را می توانید به راحتی شستشو داده چرا که دارای دسته قابل شستشو و تیغه های ضد زنگ می باشد. دوام و کیفیت بالا را تنها توسط این چاقو ها تجربه کنید و با قیمت مناسبی که دارد برای بر طرف کردن نیاز های خود در آشپزخانه آن را از شرکت منحصر به فرد ما سفارش دهید.
     
    • ست چاقوی آشپزخانه با طراحی زیبا و ایمن
    • مجهز به تیغه های تیتانیوم
    • با پوشش آنتی باکتریال
    • دسته ضد لغزش
    ‎ناموجود
  32. ست چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife Service RL-COL7ST

    ست چاقوی رویالتی آر ال- سی او ال 7 اس تی، محصولی منحصر به فرد است که توسط یکی از برند های معتبر ساخته شده و دارای امکانات فوق العاده ای است که بسیاری از سر آشپز های حرفه ای از آن به عنوان بهترین محصول کمک آشپزی در آشپزخانه به کار می برند. این ست RL-COL7ST رویالتی دارای پایه نگه دارنده با قابلیت تاشو است که به صورت بسیار جمع و جور و فشرده در اختیار مشتریان قرار گرفته است. علاوه بر این مجهز به تیغه های برنده و تیز است که به راحتی مواد غذایی را برش می دهد و در مدت زمان کمی کار های آشپزی شما را راه اندازی خواهد کرد. ماندگاری بالا را تنها توسط این ست چاقوی Royalty rl-col7st پر کار برد تجربه کنید چرا که دارای تیغه ای فولادی با برنده گی فوق العاده است که با گذشت زمان نیز حالت ساییدگی و رسوب بر روی آن به جود نخواهد آمد و با دسته پلاستیکی نرم و انعطاف پذیری که دارد به شما امکان می دهد تا به راحتی آن را برای قطعه قطعه کردن مواد گوشتی و برش دادن سبزیجات به کار ببرید بدون آنکه نیازی به استفاده از سایر لوازم مشابه وجود داشته باشد. پوشش آنتی باکتریایی از دیگر مزیت هایی است که می توان به آن اشاره کرد زیرا باعث می شود تا مواد خوراکی را با بهداشت بیشتری در تهیه یک وعده غذایی به کار ببرید.
     
    • ست چاقوی 6 عددی با طراحی ایمن
    • با پوشش آنتی باکتری
    • تیغه تیز و فولادی ضد زنگ
    • ارگونومی دسته نرم و بدون اصطکاک
    ‎ناموجود
  33. سرویس چاقو آشپزخانه ی رویالتیRoyalty Kitchen Knife Service Version RL-SS500

    ست چاقوی RL-SS500 رویالتی لاین یک مجموعه کامل از چاقوی های کاربردی را شامل می باشد که هر کدام از آن اندازه و طراحی مختلفی دارند. این ست با طراحی بسیار زیبایی که دارد دکوراسیون آشپزخانه شما را زیبا و بی نظیر می کند. این چاقو ها دارای 6 پارچه می باشند که برای مصارف خانگی بسیار کاربردی و مفید می باشد. جنس تیغه های این چاقو ها از استیل ضد زنگ می باشد که توسط آن تیغه ها دارای مقاومت بالایی می باشند. دسته ی هر کدام از چاقو های  RL-SS500رویالتی لاین با تیغه ی چاقو یکپارچه است و با استفاده از روکش مخصوص سیلیکون دسته به رنگ مشکی امکان لغزش را در هنگام کار تا حد چشمگیری کاهش می دهد. با استفاده از این دسته هایی که دارای طراحی ارگونومیک می باشند می توان مواد غذایی را به راحتی و با اطمینان بالا برش داد. آماده کردن انواع سالاد ، غذا با استفاده از این ست چاقو بسیار خوش آیند و لذت بخش است و در طول آشپزی مچ دست و انگشتانتان احساس خستگی و ناراحتی نخواهد کرد. این مجموعه شامل پنج چاقوی مختلف و یک عدد پوست کن می باشد. چاقو سرآشپز ، چاقوی نان ، چاقوی برش ( خرد کن) دارای اندازه 20.3 سانتی متر می باشد و اندازه چاقوی کاربردی 12.7  سانتی متر و طول چاقوی پوست گیر 8.7  سانتی متر می باشد، که از هر کدام از آن ها می توان برای انجام کارخاصی استفاده کرد. همانطور که می دانید پوست گرفتن مواد غذایی باید با دقت بالا انجام شود تا هم مواد غذایی تلف نشود و هم در مدت زمان کمی بتوان غذاها و سالادهای متنوعی را آماده کرد. با استفاده از یک عدد پوست گیر که همراه با مجموعه چاقوی RL-SS500 رویالتی لاین آمده است می توان پوست گیری مواد غذایی را سریع و راحت انجام داد.
    • طراحی بسیار زیبا و شیک
    • مجهز به تیغه های فوق العاده تیز از جنس استیل ضد زنگ
    • دارای دسته ارگونومیک یکپارچه با تیغه
    • دارای پوشش سیلیکون دستگیره برای جلو گیری از لغزش
    • مجهز به یک عدد پوست گیر جهت پوست گیری راحت و سریع مواد غذایی
    • قابل استفاده برای مصارف خانگی
    • مجهز به چاقوی سرآشپز ، نان و برش با طول 20.3 سانتی متر
    • چاقوی خرد کن با طول8 اینچ
    • چاقوی کاربردی با طول12.7   سانتی متر
    • چاقوی پوست گیر با اندازه 8.7  سانتی متر
    ‎ناموجود
  34. سرویس چاقو آشپزخانه ی رویالتیRoyalty Kitchen Knife Service Version RL-CW5BU

    از آنجایی که در هر آشپزخانه ای حداقل دو یا چند چاقو با عملکرد های و برند های مختلف وجود دارد بنابراین شرکت سازنده ی رویالیتی لاین برای کاربران حرفه ای و خانگی خود سری سرویس چاقو ها با اندازه و کارایی مختلف ارائه داده است که شما به صورت اختیاری می توانید یکی از سرویس های آن را تهیه نمایید. یکی از مدل های سرویس چاقو ها این تولید کننده ی نامبرده مدل RL-CW5BU می باشد که این سرویس چاقو آشپزخانه دارای چهار چاقو های با اندازه و عملکرد متفاوت و یک پوست کن با دسته ی ارگونومیک و خوش رنگ آبی است. از سوی دیگر طراحی دسته های آن باعث می شود شما بدون لغزش و با سرعت بالا بتوانید مواد غذایی مد نظر را برش دهید. همچنین تیغه های این سرویس چاقو نامبرده از یک جنس فولاد ضد زنگ و محکم ساخته شده است به طور کلی این جنس از یک کیفیت بالا و تیزی برخوردار می باشد که شما به مرور زمان زیادی می توانید تمام مواد غذایی و انواع گوشت و میوه های سفت بزرگ را بدون له شدن آنها در مدت زمان کمی برش دهید. یکی از ویژگی های قابل توجه ی تیغه های این سرویس چاقو رویالیتی لاین این است که مجهز به یک پوشش ضد باکتری می باشد که منجر به بالا رفتن بهداشتی چاقو ها می شود.
    • دارای 4 چاقو با عملکرد های مختلف
    • مجهز به یک پوست کن خوش دست
    • دسته آن ارگونومیک  و خوش رنگ
    • جنس به کار رفته در تیغه ها فولاد ضد زنگ و تیز
    • مجهز به پوشش ضد باکتری
    • جنس دسته های آن پلاستیک نرم
    ‎ناموجود
  35. سرویس چاقو آشپزخانه ی تیتانیوم رویالتیRoyalty Kitchen Knife Service Version RL-TB3

    چاقوی آشپزخانه RL-TB3 ساخت کمپانی ROYALTY LINE می باشد که دارای 3 عدد چاقو با اندازه ها و طراحی مختلف می باشد. این چاقو ها از مواد تیتانیوم ساخته شده اند و دارای دسته ای قرمز به همراه تیغه ای با مقاومت و استحکام بالا می باشد. مواد غذایی را می توان با دقت بالا با استفاده از ست چاقوی RL-TB3 به راحتی برش داد و سبزیجات و میوه ها را با استفاده از آن ها برش و یا خرد کرد. این چاقو ها با وزن سبک و دسته ارگونومیکی که دارند به راحتی در دست جای می گیرد و برای مدت زمان زیادی بدون خستگی می توان با آن کار کرد. با استفاده از پایه مغناطیسی می توان در هر نقطه از آشپزخانه چاقو ها را آویزان کرد. برای راحتی استفاده از چاقو، دسته این چاقو ها را با استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا پوشش داده اند تا با دست مرطوب و خیس نیز بتوان به راحتی چاقو را در دست قرار داد. دکوراسیون آشپزخانه شما با استفاده از این چاقو ها بسیار زیبا و شیک خواهد شد و به راحتی می توان آن ها را جلو دست قرار داد. تیغه های این چاقو در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و با یک حرکت می توانند انواع مواد غذایی را برش دهند. آماده کردن غذا با داشتن ست چاقوی آشپزخانه ی RL-TB3 بسیار راحت و با کیفیت انجام می گیرد. ست چاقوی آشپزخانه تیتانیوم RL-TB3 اندازه های متفاوتی دارند . یکی از آن ها که اندازه آن از بقیه بزرگتر دارای طول 20 سانتی متر است که به چاقوی همه کاره معروف است و  برای برش گوشت ، مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد، چاقوی دومی به چاقوی آشپزی معروف است و کاربران با استفاده از آن می توان در تهیه غذا هر نوع مواد غذایی را با آن برش دهند. چاقویی که اندازه ان به نسبت چاقو های دیگر کوچکتر است به چاقوی کنده کاری معروف است که با کمک آن می توان هر نوع پوست میوه و مواد غذایی را به راحتی جدا کرد. 
    • چاقوی همه کاره با اندازه 20 سانتی متر  
    • چاقوی آشپزی با طول 18 سانتی متر
    • چاقوی کنده کاری با طول  13 سانتی متر
    • دارای پایه ی مغناطیسی جهت نگه داری چاقو ها در هر نقطه از آشپزخانه
    • ساخته شده از مواد اب کیفیت تیتانیوم
    • دارای تیغه های فوق العاده تیز و بران
    • مجهز به پوشش پلاستیکی دستگیره جهت راحتی کار و جلوگیری از لغزش
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 36 تا 70 از مجموع 90 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
قیمت چاقوی آشپزخانه خرید سرویس چاقوی آشپزخانه فروش بهترین مدل سرویس چاقو و کارد