Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 3 | قیمت خرید سرویس قابلمه

سرویس قابلمه

   

آیتم‌های 71 تا 103 از مجموع 103 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. سرویس قابلمه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-HS1007M

    از جمله وسایل آشپزی که در تمامی آشپز خانه ها نیاز به مورد استفاده قرار دادن آنها بسیار ضروری می باشد سرویس 7 عددی قابلمه تفلون است که می توانید انواع مواد غذایی آبکی و حتی سرخ کردنی را در داخل آن بپزید و از کیفیت مناسبی که در هنگام پخت و پز ارائه می دهد لذت ببرید. همانطور که می دانید بسیاری از بیماری های زجر آور از نحوه تغذیه و مصرف غذا های ناسالم به وجود می آیند که اگر در نحوه و روش تهیه وعده های غذایی از ظروفی سالم و بهداشتی استفاده کنید امکان دچار شدن به این بیماری ها کاهش می یابد و در عین حال سطح سلامت زندگی شما افزایش می یابد. سرویس قابلمه RL-HS1007M Royalty را می توانید بر روی انواع اجاق های گازی/ برقی و هالوژن مورد استفاده قرار دهید و از تنوع کاربردهایی که دارد لذت ببرید. قابلیت آنتی باکتریایی این ظروف HS1007M رویالتی به شما امکان می دهد تا مواد غذایی سالم و پر کالری را برای اعضای خانواده خود تهیه کرده و یک وعده غذایی سالم و بهداشتی را سرو کنید. با توجه به منفذ کارآمدی که بر روی هر کدام از درپوش ها قرار دارد امکان بخار شدن آب اضافی داخل مواد غذایی به راحتی فراهم شده و تا حد زیادی از سر ریز شدن نیز جلوگیری خواهد کرد.
     
    • سرویس قابلمه HS1007M رویالتی با طراحی با دوام
    • پوشش تفلون نچسب
    • قابلیت آنتی باکتریال
    • پشتیبانی گاز های برقی/ هالوژن/ القایی  
    • در رنگ های متنوع
    ‎ناموجود
  2. سرویس قابلمه ی رویالتی Royalty Cookware RL-16T

    این تولید کننده ی رویالیتی لاین طیف گسترده ای از محصولات آشپزخانه با پوشش سرامیک نچسب ارائه داده است بنابراین این کمپانی نامبرده در سال 2013 یک سرویس قابلمه با مدل RL-16T برای استفاده راحت و با دوام بالا برای کاربران خانگی تولید و وارد باز کرده است که اکثر برند ها موجود در بازار به شدت با این سرویس قابلمه ی نامبرده رقابت می کنند. از سوی دیگر این سرویس قابلمه از یک طراحی ایده آل و نوآورانه برای نمای ظاهر خود استفاده کرده است تا جلب توجه و رضایت کامل همه ی کاربران خانگی را به خود جذب کند. یکی از ویژگی های قابل توجه ی این سرویس رویالیتی لاین این است که با محیط زیست کاملا سازگار بوده است در واقع پوشش کف این سرویس قابلمه ها ضد سرطان زا می باشد که این ویژگی باعث می شود سلامت  کامل شما را حفظ کند و کسانی که  به سلامت خود اهمیت زیادی می دهند به لطف این قابلمه های سرامیکی می توانند غذاهای سالم و با مزه ی باور نکردنی آماده کنند. همچنین سرویس آر ال – 16 تی دارای سه قابلمه با اندازه ی های مختلف، دو ماهی تابه با اندازه ی های متنوع، یک بخار پز و ظروف درب دار ، یک دستگیره ی مکش و دو قطعه ی از جنس باکالیت مات می باشد که شما بسته به نیاز خود می توانید از هر یک آنها استفاده کنید.
    • کف آن از نوع پوشش سرامیک نچسب
    • دارای بدنه ی از جنس فولاد ضد زنگ
    • پوشش سرامیک آن سازگاری با محیط زیست
    • جنس دستگیره آنها از مواد باکالیت
    • دارای 3 قابلمه و 2 ماهی تابه با اندازه های مختلف
    • مجهز به یک بخار پز و ظروف
    ‎ناموجود
  3. سرویس قابلمه استیلی رویالتی لاین Royalty line Cookware RL-16S

    ظروفی که برای پخت و پز مواد غذایی بکار می رود باید کیفیت بالایی داشته باشند تا مشکلی در سلامتی بدن صورت نگیرد. با انتخاب سرویس قابلمه با کیفیت و جنس عالی می توان غذاهای سالم و ارگونومیکی را تهیه کرد و سلامتی بدن را افزایش داد. سرویس قابلمه RL-16S رویالتی لاین از جنس استیل ساخته شده است و در برابر رطوبت و حرارت های بالا مقاوم می باشد. این سرویس قابلمه با تمام مواد غذایی سازگار است و آماده کردن غذاها با کمک آن موجب ایجاد هیچ واکنشی نخواهد شد. این سرویس دارای 16 پارچه ابزار مفید و کاربردی می باشد که طبخ غذاها با استفاده از آن بسیار راحت و بهداشتی است. با استفاده از قابلمه هایی با اندازه های مختلف می توان برای افراد کم و متوسط هر نوع غذایی را در کمترین زمان آماده کرد. سه قابلمه با اندازه های بزرگ ، متوسط و کوچک امکان پختن غذا برای خانواده های کم جمعیت و متوسط را فراهم می سازد. با استفاده از روغن داغ کن می توان انواع مایعات مانند روغن ، شیر و آب را با امنیت بالا جوشید و یا داغ کرد. وجود ماهی تابه ای در اندازه 16 * 8 سانتی متر همراه با درب فلزی این مجموعه را کامل می کند. این ماهی تابه دارای اندازه و عمق بسیار مناسب می باشد و برای سرخ کردن و تفت دادن مواد غذایی بسیار کاربرد دارد. هر کدام از قابلمه ها نامبرده نیز دارای درب مخصوص فلزی همراه با دستگیره ای محکم و ارگونومیک می باشند که با کمک آن می توان به آسانی درب قابلمه ها را برداشت. این درب های فلزی دارای کنترل THERMO (دماسنج ) می باشند که با استفاده از آن می توان درجه حرارت داخل قابلمه و تابه را از روی دستگیره به راحتی خواند و در صورت لزوم حرارت شعله را جهت پخت کامل ، کم یا زیاد کرد. دستگیره های ظروف سرویس قابلمه RL-16S از مواد باکالیت ساخته شده است و در دو طرف قابلمه ها وجود دارد که توسط آن بدون هیچ زحمتی می توان قابلمه ه را با امنیت بالا جابجا کرد. ظرف صافی را جهت آبکش کردن برنج ، سبزی و هر نوع مواد غذایی می توان استفاده کرد. در ست قابلمه ROYALTY LINE مدل RL-16S ظرفی همراه با درب پلاستیکی وجود دارد که از آن می توان برای قرار دادن مواد غذایی و یا موقع آب کش کردن مواد در زیر صافی استفاده کرد، تا آب مواد غذایی داخل آن قرار گیرد. علاوه بر این ظروف دو قطعه باکالیت مات و یک عدد دستگیره مکش در این سرویس گنجانده شده است.
    • مجهز به 16 پارچه ابزار مفید و کارآمد
    • قابل شستشو با ماشین ظرفشویی
    • ساخته شده از مواد با دوام و مستحکم فولاد ضد زنگ
    • مجهز به کنترل THERMO بر روی دستگیره جهت بررسی درجه حرارت داخل قابلمه و تابه
    • استفاده راحت و آسان بر روی انواع اجاق گازها
    • دارای سه قابلمه با اندازه های بزرگ ، متوسط ، کوچک همراه با درب فلزی
    • مجهز به یک ماهی تابه و روغن داغ کن با درب فلزی
    • دارای صافی و کاسه ای فلزی با درب پلاستیکی
    • مجهز به دستگیره مکش و دو قطعه باکالیت مات
    ‎ناموجود
  4. سرویس تابه و قابلمه سرمیکی رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-HS1012C

    شما می توانید با انتخاب سرویس قابلمه رویالتی مدل RL-HS1012C یک سری کامل از قابلمه ها و تابه ها را به خانه خود ببرید . این سرویس رویالتی برای خانم های خانه دار بسیار لازم و ضروری است که آن ها می تواند همزمان با هم چند نوع غذا را آماده کنند . این سرویس قابلمه دارای رنگ بدنه کرمی با اندازه های مختلف از تابه ها و قابلمه ها می باشد که هر کدام از آن ها را می توانید برای یک نوع مواد غذایی انتخاب کنید و غذا را در آن بپزید . سرویس قابلمه HS1012C رویالتی دارای جنس بسیار محکم و با دوام است و شما می توانید مدت های زیادی را بدون آسیب دیدگی و خراب شدن از آن ها استفاده کنید . این سرویس دارای روکش سرامیکی می باشد که باعث می شود تا غذاها با کیفیت بهتری پخته شود و همچنین باعث می شود تا غذا هنگام پخت به ته ظروف نچسبد و شما بتوانید به سادگی آن ها را تمیز کنید . البته شما می توانید برای شستشو راحتتر این روف را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. هرکدام از این قابله ها و تابه ها در این سرویس RL-HS1012C رویالتی دارای یک درب شیشه ای جداگانه می باشند که شیشه ای بودن درب ها باعث می شود تا شما به تمام مراحل پخت و پز بدون بلند کردن درب نظارت داشته باشید.
     
    • دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 28 ، 24 ، 20 سانتی متری
    • دارای دو تابه دسته دار 24 و 28 سانتی متری
    • دارای یک عدد شیر جوش 16 سانتی متری
    • دارای پوشش سرامیکی
    • درب های شیشه ای مجزا
    ‎ناموجود
  5. قابلمه ی سرامیکی رویالتی ROYALTY CERAMIC COATING RL-GS24G

    آشپزی، با ابزار و وسایل مدرن و مجهز یکی از نعمت هایی بزرگ در انجام  پخت و پز با آن می باشد. اگر به دنبال  یک قابلمه ی سرامیکی  تکی می باشید  ما شما را با مدل RL-GS24G  که یکی از قابلمه های  بسیار مناسب شرکت رویالتی  لاین می باشد.  این محصول  آر ال جی اس 24 جی دارای یک سری  مزیت های  بسیار ویژه ای می باشد که ما در این جا به چند تای آنها اشاره ای مختصری  خواهیم داشت. شما  با استفاده ی از این  قابلمه ی  آر ال جی اس 24  جی می توانید از آن برای انواع  غذاهای مورد علاقه ی خود و خانواده از این قابلمه ی  چند نفره  استفاده کنید. با آشپزی با این ابزار می توانید به راحتی انواع غذاها را  با  ان آماده کنید. شما با خرید  قابلمه ی رویالتی با مدل آر ال جی اس 24  جی  می توانید  انواع  غذاهای مقوی و سالم و بسیار خوشمزه را  با آن تهیه کنید. در این جا لازم است  به چند تای  ویژگی های بسیار مهم این محصول خانگی آر ال 24   اشاره ای مختصری داشته باشیم. یکی از ویژگی های این محصول این امکان را برای  شما ایجاد می کند که شما با استفاده  از این محصول می توانید در آشپزخانه ی خود آشپزی کنید بدون اینکه نگران بخار و زوطوبت داخل آشپزخانه ی خود باشید با استفاده از این  قابلمه ی خانگی و مخصوص 24 جی شما می توانید با ریختن مواد غذایی و یا برنج و یا حبوبات در داخل آن درب  قابلمه  را ببندید  و به راحتی به کارهای دیگر منزلتان رسیدگی کنید. اکثر قابلمه های دیگر با برندهای مختلف درب ان را طوری طراحی  می کنند که با یک بار استفاده از آن  تمام بخار داخل غذای  در حال اماده شروع به پخش  در هوا می کند، که این یکی از معضلات بسیار بزرگ در هنگام آشپزی می باشد.

     شما با خرید این محصول می توانید به راحتی از ان استفاده کنید چون دارای یک درب کاملا استاندارد و دارای  3  دریچه ی کوچک به صورت دایره ای  طراحی شده است که به مقدار بسیار کم بخار از داخل آن به بیرون جریان پیدا می کند. شما با استفاده از ین قابلیت می توانید با کیفیت بسیار بالا از تمام ویزگی های این قابلمه ی رویالتی لاین از آن استفاده کنید و از داشتن ان برای سالیان دراز از ان استفاده .  آر ال  جی اس 24  جی از لحاظ  طراحی یکی از قابلمه های بسیار شیک و  بسیار مدرن می باشد که شما با استفاده از ان می توانید به صورنت تک نفره از آن استفاده کنید این  قابلمه ی سرامیکی رویالتی آر اس جی  اس24 جی  دارای  کف سرامیکی می باشد که به هیچ عنوان در هنگام آشپزی هیچ مواد غذایی  برروی آن باقی نمی ماند  و به راحتی  قابل شستشو می باشد. و یکی دیگر از ویژگی های این قابلمه  RLGS24G  دارای بدنه ی کاملا  گرانیتی  می باشد  که از جنس بسیار  مقاوم  و  با کیفیت بسیار بالا  و مقاوم  طراحی شده است که شما با استفاده از ان می توانید بهخ راحتی از ان برروی  اجاق گازتان از آن استفاده کنید. و در آخر  به یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این قابلمه ی 24 جی  آرال  در سایزهای مختلف  تولید و عرضه می شود که  دارای  سایز های 20cm – RL-GS20G،24cm – RL-GS24G،26cm – RL-GS26G،28cm – RL-GS28G، تولید و روانه ی بازار شده است گه شما با استنفاده از این محصول می توانید از آن در اندازه ی مختلف استفاده  کنید.
    • طراحی زیبا و مدرن
    • قابلمه تکی در سایز های 20،24،26،28
    • دارای  دسته های کاملا خوش دست
    • سبک و قابل حمل
    • درب شیشه ای مقاوم
    ‎ناموجود
  6. سرویس قابلمه سرامیکی رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-BS1007C

    هر آشپزخانه ای بدون شک به قابلمه نیاز دارد، قابلمه های قدیمی خود را کنار بگذارید و با خرید این سرویس زیبای رویالتی لاین Royalty RL-BS1007C طریقه ی آشپزی خود را تغییر دهید. این سرویس زیبا که دارای 4 نوع ظرف برای پخت و پز می باشد به گونه ای طراحی شده است که عملکرد و سرعت شما را در آشپزی افزایش می دهد. با استفاده از این سرویس قابلمه رویالتی که دارای پوشش سرامیکی می باشد، شما می توانید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید چرا که این پوشش نچسب می باشد و همچنین با انتقال حرارت به صورت یکنواخت، می تواند باعث پخت و پز بهتر مواد غذایی شود. این سرویس قابلمه BS1007C رویالتی دارای دو عدد قابلمه در سایز های 20 سانتی متر و 24 سانتی متر می باشد، همچنین یک عدد شیر جوش با اندازه ی 16 سانتی متری نیز در این سرویس قرار گرفته است. این دو قابلمه و شیر جوش دارای در زیبای شیشه ای نشکن نیز می باشند. همچنین این سرویس دارای یک ماهی تابه ی عمیق برای غذاهایی که نیاز به سرخ شدن دارند، می باشد. با این ماهی تابه ی نچسب نیز درست کردن و سرخ کردن انواع غذاها به سادگی انجام می پذیرد. یکی از قابلیت های برجسته ی این سرویس خواص آنتی باکتریال می باشد، این قابلیت از واکنش مواد غذایی در حال پخت با پوشش سرامیکی جلوگیری می کند که باعث افزایش کارایی آن می شود. شما می توانید برای حفظ سلامت غذاهای خود ار این مجموعه ظروف استفاده کنید، آشپزی راحت و سریع با استفاده از این سرویس Royalty RL-BS1007C را تجربه کنید.
     
    • پوشش داخلی نچسب سرامیک
    • طول عمر بالا بدنه ی آلومینیومی
    • قابلیت آنتی باکتریال
    • دستگیره متحرک برای ماهی تابه
    • سیلیکون اضافی توانایی برای دستگیره ی قابلمه
    ‎ناموجود
  7. سرویس قابلمه 10 تکه ای رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-ES1010C

    یکی از محصولات فوق العاده کمک آشپزی که در تمامی آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد سرویس قابلمه 10 عددی رویالتی با شماره مدل آر ال- ایی اس 1010 سی است که از دوام و کیفیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد چرا که از قطعاتی ایمن ساخته شده است و مواد اولیه عالی در ساخت آن به کار رفته است. این سرویس 10 تکه ای ES1010C رویالتی مجهز به دو عدد ماهی تابه کوچک و بزرگ/ شیر جوش و سه نوع قابلمه در اندازه های مختلف است که هر کدام از آنها را می توانید بر اساس قابلیت های ویژه ای که دارد مورد استفاده قرار داد. این ست دارای در پوش های مستحکم و شیشه ای است که در برابر هر گونه ضربه و آسیب های احتمالی مقاومت بسیار زیادی را داشته و با ساختار ایمنی که دارد می توانید آنها را در داخل ماشین ظرف شویی قرار داده تا به آسانی شستشو دهد. این مجموعه سرویس قابلمه رویالتی ES1010C در رنگ های متنوعی تولید شده که به شما اجازه می دهد بر اساس سلیقه و نحوه چیدمان آشپزخانه خود آن را سفارش داده و در کنار سایر لوازم آشپزخانه بچینید. این محصولات ویژه بر اساس استاندارد های صنعتی تولید شده اند که در تمامی طول عمر خود می توانید از آنها استفاده کنید بدون آنکه نیازی به ظرف های پخت و پز مشابه وجود داشته باشد.
     
    • ست قابلمه 10 عددی با طراحی خیره کننده در رنگ های متنوع
    • با دوام و نچسب
    • دستگیره های خوشدست سیلیکونی
    • در پوش شیشه ای مقاوم
    • مناسب برای پخت و پز بر روی انواع اجاق گاز
    ‎ناموجود
  8. قابلمه سرامیکی رویالتی لاین Royalty Ceramic Coating RL-AD24C

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به آشپزی، ابزار ها و وسایلی که شما را در این زمینه یاری می دهد علاقه دارید و مایل به استفاده از محصولات مدرن در آشپزخانه خود هستید می توانید با سفارش دادن قابلمه تکی رویالتی با مدل آر ال- ای دی 24، از این به بعد غذا های خوشمزه خود را در داخل آن بپزید و از پوشش عالی آنتی باکتری و کف سرامیکی آن نیز بهره مند شوید. ارتقا دادن سطح سلامت زندگی از جمله معیار هایی است که هر فردی آن را برای یک زندگی سالم در نظر می گیرد و این شاخص تنها توسط استفاده از ظروف پخت پز امکان پذیر است. این قابلمه رویالتی مدل RL-AD24C به صورت تکی عرضه شده و دارای سطح سرامیکی نچسب می باشد که از ته گرفتن مواد غذایی در حال پخت جلوگیری می کند و باعث می شود تا طعم و مزه اصلی غذا از بین نرود و یک وعده غذایی سالم و بهداشتی را برای اعضای خانواده تان تهیه کنید. قابلمه Royalty RL-AD24C مجهز به درپوش شیشه ای مستحکم و ایمن می باشد که در برابر درجه دمای بسیار سرد و گرم مقاوم بوده و از شیشه مقاوم و نشکن ساخته شده است که به راحتی با سطح قابلمه کیپ شده و از بیرون پاشیده شدن مواد غذایی آبکی جلوگیری خواهد کرد. این محصول را می توانید با قیمت مناسبی از شرکت اینترنتی ما به صورت آنلاین سفارش داده و با بسته بندی مناسب، جلو درب منزل تحویل بگیرید بدون آنکه هزینه حمل و نقل به آن افزوده شود.  
     
    • قابلمه تکی با طراحی شیک و براق
    • با دستگیره های مناسب
    • سبک و قابل حمل و جا به جایی
    • درب شیشه ای پیرکس
    • ظرفیت مناسب
    ‎ناموجود
  9. سرویس قابلمه چدن فوما fuma 38Pcs Cookware Set fu-850

    بدون شک می توان گفت لوازم خانگی از سری محصولاتی بسیار کاربردی می باشند که همگی ما در طول روز با آنها سر و کار خواهیم داشت. لوازمی همچون سرویس های قابلمه اگر به صورت هوشمندانه انتخاب شوند می توانند تا سالیان سال برای شما عملکرد بسیار خوبی به ارمغان بیاورند. شرکت فوق العاده معتبر فوما که همواره در سری محصولات خانگی نقش پررنگی را نسبت به سایر شرکت داشته است این بار دست به تولید سری قابلمه های با دوام و با کیفیت زده است که همگی آنها را می توان در یک پکیج کامل در اختیار داشت. سرویس قابلمه fuma fu-850 در خدمت آشپزخانه و خانم های کدبانو می باشند تا به وسیله هر کدام از آنها لذت آشپزی را به صورت کامل احساس کنند. هر کدام از این ست 38 تکه قابلمه چدن از مواد بسیار عالی و بادوام تولید شده اند. شامل دو نوع ماهی تابه سر باز می باشد که به وسیله انها می توان انواع غذاهای مانند نیمرو و غذاهای مورد نظر خود را بپزید. یک ماهی تابه دو لایه بدون روغن نیز در این سری 38 تکه موجود می باشد که بسیار مناسب برای پخت غذاهای بدون آب مانند انواع ماهی ها و گوشت مورد استفاده قرار می گیرد. کباب پز مخصوص شیشه ای جهت کباب نمودن کباب در اختیار قرار می گیرد. سری قابلمه 38 تکه فوما اف یو-850 علاوه براین دارای یک زود پز 6 لیتری می باشد که امکان پخت زمان بر ترین غذاها را در مدت زمان بسیار کمی در دسترس قرار می دهد. تخم مرغ پز الکتریکی در این سری 38 تکه موجود می باشد که قابلیت آب پز نمودن تخم مرغ را فراهم می آورد کاردک و ملاقه 7 پارچه ای نیز دی این سری قابلمه دیده می شوند.
    • مواد چدن و بسیار مقاوم
    • شامل 38 تکه
    • ماهی تابه 16 سانتی متری
    • ماهی تابه عمیق 44 و 28 سانتی متری
    • ماهی تابه دو درب
    • ماهی تابه 16 ،20 ،24 ،28 سانتی متری
    • کباب پز با درب شیشه ای
    • زود پز 6 لیتری
    • تخم مرغ پز الکتریکی
    ‎ناموجود
  10. سرویس قابلمه 36 تکه فوما Fuma 36Pcs Cookware Set FU-849

    فوما همواره یکی از بهترین تولید کنندگان وسایل آشپزخانه بوده است و سعی بر این داشته تا بهترین وسایل خانگی و اشپزخانه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این بار فوما با تولید سری قابلمه و ماهی تابه ها در اندازه های مختلف توانسته تا رضایت کاربران را جذب کند و با مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت را در اختیار ان ها قرار دهد. سرویس قابلمه FU-849 شامل 36 تیکه کامل تشکیل شده از قابلمه ، ماهیتابه ، تخم مرغ پز و همچنین کف گیر و زود پز می باشند. این سری می تواند در آشپزخانه شما را از هر نوع وسیله دیگری برای پخت و پز بی نیاز کند .اجزای مختلف این سری فوما هر کدام کاربردهای بسیار مفیدی دارند . یک کباب پز با درب شیشه ای 32 سانتی متری در میان اجزای این سری گنجانده شده است همچنین ماهیتابه های آن با اندازه های مختلف تولید شده اند . بدنه محکم، ضد زنگ و خش این قابلمه ها و ماهیتابه ها باعث می شود تا شما بتوانید سال ها در آشپزخانه خود از آن ها استفاده کنید به علاوه درب شیشه ای این قابلمه ها این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه از پخت غذا را نظاره گر باشید و برای هر بار سر زدن به غذا نیاز نباشد درب آن را بردارید. به کمک این سری شما می توانید به علاوه قابلمه و ماهی تابه یک زود پز را نیز در اختیار داشته باشید . زود پز در این ست باعث می شود تا زمانی که برای پخت غذا عجله دارید بتوانید در کمترین مدت زمان غذای پخته و آماده را در اختیار داشته باشید. به همراه این ست همچنین یک ماهیتابه دو طرفه نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت .
    • دارای قابلمه زود پز با ظرفیت 6 لیتر
    • مجهز به 8 ست گارگت
    • کباب پز با درب شیشه ای 32 سانتی متری
    • دارای ماهیتابه در اندازه های مختلف
    • تخم مرغ پز الکتریکی
    ‎ناموجود
  11. قابلمه 16 سانتی متری فوما Fuma Cookware FU-486

    قابلمه و ماهی تابه ها یکی از قدیمی ترین لوازمی می باشند که از زمان های دور توسط بشریت مورد استفاده قرار گرفته اند. اما با پیشرفت تکنولوژی، جنس و مواد به کار رفته در تولید این محصول نیز تغییر یافت تا بتواند غذا ها علاوه بر این که پخت بهتری داشته باشد، در مدت زمان کمتری نیز پخته شوند. قابلمه ی تکی FUMA FU-486 بدون شک در هر آشپزخانه ای بدون استفاده نمی ماند. این قابلمه ی تکی دارای اندازه ای مناسب و ایده آل می باشد که شما را قادر می سازد برای خانواده ی خود بتوانید غذاها و خورش را تهیه نمایید. از آنجا که جنس این قابلمه FU486 فوما چدنی می باشد بنابراین می تواند گزینه ی خوبی برای انتقال حرارت و گرما باشید و همچنین می تواند حرارت را به خوبی در خود نگه دارد بنابراین غذاهایی مانند انواع خورش و انواع پلو در این قابلمه ی چدنی فوما FUMA FU-486 به راحتی طبخ و پخته می شوند. به علاوه این قابلمه ی چدنی بسیار ایده ال برای پخت های طولانی می باشند و غذاهایی که نیاز به پخت طولانی تری دارند با استفاده از این قابلمه به خوبی پخته خواهند شد. این قابلمه از اندازه ای مناسب برخوردار است و در ان با وجود انحنا و گودی زیاد می تواند مانع از پاشیده شدن غذای در حال جوش به بیرون شود.
     
    • قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی
    • دارای پوشش سرامیکی فوما
    • دارای دستگیره های راحت و زیبا
    • درب نقره ای و محکم
    • جنس چدنی و بسیار مقاوم
    ‎ناموجود
  12. سرویس قابلمه 25 پارچه فوما Fuma 25 Pieces Cookware Set FU-671

    جنس سرویس قابلمه 25 تکه ای فوما اف یو- 671 از چدن می باشد که در برابر هر نوع آسیب و ضربه های احتمالی مقاومت بالایی را از خود نشان داده که باعث ماندگاری و طول عمر آنها خواهد شد. سرویس پخت و پزی که هم اکنون در اختیار شما قرار داده شده ساخت بهترین برند های خارجی در بازار لوازم خانگی محسوب می شود که از توانسته یکی از پر پروش ترین سرویس های قابلمه به شمار بیاید و تعداد زیادی از مشتریان را به طرف خود جذب نماید. پوشش داخلی دو لایه با درب های مقاومی که برای قابلمه ها قرار داده شده مقاوم در برابر حرارت مستقیم می باشد و در برابر سایر مدل های قدیمی از دوام بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین جنس با ماندگاری بالا در ظروف پخت و پز می باشید می توانید سرویس قابلمه FUMA FU-671 را سفارش داده و بر اساس نیاز های خود از آن در کارهای مربوط به آشپزی های روزانه خود استفاده نمایید. با توجه به قابلمه عمیق 28 سانتی متری در این سرویس می توان انواع خورش های خوشمزه و یا برنج را برای اعضای خانواده و مهمان های خود آماده کنید و لذت آشپزی را به خانه های خود بیاورید. این سرویس مجهز به ست ملاقه و کف گیر 7 تکه ای مناسبی است که می تواند یکی از پر کاربرد ترین لوازم در آشپزخانه به شمار بیاید. بنابراین می توانید با سفارش دادن این سرویس قابلمه FU671 فوما از تمامی این تجهیزات ویژه نیز بهره مند شوید. با تهیه این سرویس فشرده و ایده آل می توانید دکوراسیون مناسبی را برای فضای آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید و از ریخت و پاش در تهیه مدل های متنوع قابلمه و ماهی تابه نیز جلوگیری کنید چراکه این سرویس مجهز به تمامی ظروف مورد نیاز مشتریان جهت کارهای پخت و پز می باشد که در یک ست کامل عرضه شده است.
     
    • ست قابلمه 25 تکه ای چدنی با طراحی مدرن
    • ظرف کباب پز
    • مجهز به کفی ایده آل برای پخت سریع
    • دارای ست ملاقه 7 تکه ای
    • دارای تابه دو طرفه
    ‎ناموجود
  13. سرویس قابلمه 23 پارچه فوما Fuma 22 Pieces Cookware Set FU-447

    سرویس قابلمه چدن 23 تیکه فوما اف یو- 447 یکی از سرویس های پخت و پز در عرصه لوازم خانگی به شمار می آید که به تازگی در اختیار تمامی خانم های کدبانو و سایر افرادی که به ظروف آشپزی خود اهمیت می دهند قرار داده شده است. این سرویس ویژه مجهز به شیر جوش 16 سانتی متری و انواع قابلمه های متنوع در سایز های مختلف می باشد که به شما امکان می دهد تا انواع غذاهای خوشمزه خود را در داخل آنها بپزید و نتیجه آشپزی ایده آلی را توسط آن تجربه نمایید. علاوه بر این مجهز به 7 قطعه لوازم آشپزخانه می باشد که از انواع قاشق های ویژه و مخصوص سرویس قابلمه می باشد تا از خراش برداشتن آن با سایر لوازم فلزی جلوگیری شود. سرویس قابلمه FUMA FU-447 که از فن آوری های نوین در ساخت آن استفاده شده دارای 4 عدد قابلمه در اندازه های 20/ 24/ 28 سانتی متری است که یکی از آنها از عمق بالایی برخوردار می باشد و به شما امکان می دهد تا انواع خورش های لذیذ را برای مهمان هایتان در داخل آن بپزید بدون آنکه نیازی به استفاده از سایر وسایل پخت و پز داشته باشید. این سرویس از قابلمه دارای کباب پز جداگانه با درب شیشه ای 32 سانتی متری است که مناسب با نیاز مشتریان فراهم شده است. تمامی این قطعات سرویس قابلمه FU447 فوما دارای جنس بسیار مقاوم و مستحکمی است که در برابر حرارت مستقیم نیز از روکش رنگ و بازدهی کیفیت آن کاسته نخواهد شد همین باعث شده تا تعداد بیشتری از افراد آن را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهند. این سرویس مناسب برای تمامی آشپزخانه های مدرن بدون و حتی در انواع رستوران ها نیز می توان از آن استفاده کرد.
     
    • سرویس قابلمه چدنی با طراحی مدرن
    • شامل 23 تکه
    • مجهز به تابه دوطرفه
    • مجهز به 7 قطعه لوازم آشپزخانه
    • کباب پز با درب شیشه ای
    • مقاوم در برابر حرارت مستقیم
    • روکش لعاب دار نچسب
    ‎ناموجود
  14. سرویس قابلمه 22 پارچه فوما Fuma 22 Pieces Cookware Set FU-921

    سرویس تابه و قابلمه فوما مدل FU-921 شامل یک مجموعه کامل و کاربردی برای پخت انواع مواد غذایی می باشد . طراحی زیبا و شیک این سرویس قابلمه جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما می بخشد. این سرویس قابلمه 22 تکه شامل تعدادی قابلمه با درب های از جنس شیشه و استیل می باشد که شما می توانید از قسمت شیشه ای آن مراحل پخت مواد غذایی را مشاهده کنید.شما می توانید با استفاده از سرویس کامل با قابلمه هایی در اندازه های مختلف انواع مواد غذایی را در منزل به سادگی آماده کنید. علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن ، این وسایل دارای کیفیت و ساخت عالی و با دوام بسیار بالا می باشند به طوری که شما می توانید مدت زیادی از آن ها در آشپز خانه منزل خود استفاده کنید. این سرویس اف یو 921 فوما دارای روکش نچسب می باشند که با کیفیت و دوام بالایی ساخته شده اند و باعث می شود تا مواد غذایی هنگام پخت به آن نچسبد و شما بتوانید به سادگی آن را تمییز کنید . این سرویس قابلمه FU-921 فوما شامل 4 عدد قابلمه ، دو ماهی تابه ، آبمیوه گیری دستی و سرویس کفگیر و ملاقه می باشد . شما می توانید به سادگی انواع مواد غذایی را با این سرویس قابلمه و تابه فوما در سریعترین زمان ممکن آماده سرو کنید.
     
    • شامل 22 ست کامل
    • شیر جوش 16 سانتی متری
    • قابلمه 24 / 28 سانتی متری
    • ماهی تابه 24 سانتی متری
    • ماهی تابه گریل 24 سانتی متری
    • شامل آبمیوه گیری دستی
    • دارای سرویس کفکیر و ملاقه
    ‎ناموجود
  15. سرویس قابلمه استیل 19 پارچه فوما FUMA COOKWARE STYLE FU-1008

    یکی از وسایل ضروری و لازم در هر آشپزخانه ای قابلمه می باشد که با کمک آن می توانیم غذاهای لذیذ و خوشمزه ای را درست کنیم. از نکات مهمی که در هنگام خرید قابلمه باید به آن توجه کرد نوع مواد سازنده و کیفیت و اندازه های آن می باشد. ظروف فوما ساخت کشور آلمان بوده و جزء برندهای معروف و شناخته در سطح دنیا می باشد. ظروف استیل فوما از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده است و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشند. سرویس قابلمه FUMA FU-1008 دارای 19 پارچه استیل ضد زنگ می باشد و شامل اندازه های مختلف قابلمه ، ماهی تابه ، ملاقه ، کف گیر ، همزن دستی و آبکش می باشد . این سرویس یک محصول ایده آل و زیبا برای آشپزخانه و پخت و پز انواع غذا می باشد . اندازه قابلمه های این سرویس 16، 20، 24، 26 سانتی متر می باشد و تنوع در اندازه قابلمه ها باعث شده است تا این محصول برای خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت بسیار ایده آل باشد. همراه داشتن 7 قطعه ابزار آشپزخانه در هنگام آشپزی بسیار کاربردی بوده و ست شدن این هفت قطعه ملاقه ، کف گیر و همزن با قابلمه ها آشپز خانه شما را مدرن و زیبا می سازد. قابلمه های استیل اف یو 1008 فوما را می توان برای انواع اجاق های گازی ، الکترونیکی و هالوژنی استفاده کرد و داخل ماشین ظرف شویی به راحتی شستشو داد.
    • دارای 19 پارچه استیل ضد زنگ
    • قابلمه 16 سانتی متری دسته دار
    • دارای قابلمه های 16، 20، 24، 26 سانتی متری
    • ماهی تابه 24 سانتیمتری همراه با درب
    • مجهز به 7  قطعه ابزار مفید و کارآمد آشپزی
    • مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
    • قابل استفادهخ برای اجاق های گازی ، الکترونیکی و هالوژنی
    ‎ناموجود
  16. سرویس قابلمه چدن فوما FUMA COOKWARE SET FU673

    شرکت سازنده ی فوما بهترین و مدرن ترین سرویس قابلمه را برای کاربران خانگی عرضه کرده است در نتیجه سرویس قابلمه ی مدل FU673 شامل یکی از مدل های سرویس قابلمه ی فوما می باشد که این سرویس داری کارایی و طول عمر نسبتا بالایی دارد اما طول عمر آن به نحوه ی شستن آنها بستگی دارد. همچنین سرویس قابلمه ی اف یو 673 قادر به 5 قابلمه و یک ماهی تابه رژیمی با قطرهای متفاوت می باشد در نتیجه قطر قابلمه ی بزرگ آن 32 سانتی متر و قابلمه ی متوسط این سرویس 28 سانتی متر و قطر قابلمه ی نسبتا متوسط آن 24 سانتی متر و قابلمه ی نسبتا کوچک این سرویس 20 سانتی متر و قطر قابلمه کوچک آن 16 سانتی متر است. به عبارت دیگر قطر ماهی تابه ی دو طرفه ای این سرویس 32 سانتی متر می باشد در واقع همه ی این قابلمه ها و ماهی تابه رژیمی از یک پوشش فوق العاده سرامیک و یک روکش نچسب ساخته شده اند به طور کلی این پوشش مدرن ترین و پیشرفته ترین ظروف ها می باشد. علاوه بر این سرویس FU673 دارای یک طراحی جدید و ورنی است بلکه قابلمه های این سرویس بسیار محکم می باشد و به راحتی می توانند حرارت شان انتقال دهند. یکی از ویژگی های قابلمه ی سرویس 873 این است که به راحتی می توانند در ماشین ظرف شویی شستشو نمایند و این سرویس برخلاف ظروف های دیگر می تواند بر روی گازهای گازهای هالوژن و گازهای برقی و حتی گازهای معمولی به کار بروند. همچنین سرویس قابلمه های FU673 برای دسته ی افرادی مناسب می باشد که به سلامت خود بسیار اهمیت می دهند و یا دوست دارند غذاهای سالم برای خانواده شان درست کنند در واقع این سرویس مواد سرطان زا را وارد بدن شما نمی کنند. از آنجایی که این سرویس فوما قادر به 5 قابلمه و یک ماهی تابه رژیمی می باشد بلکه سرویس فوما FU673 مجهز به 7 عدد ملاقه ی آشپزی کردن است.
    • دارای 5 قابلمه با قطر های متفاوت
    • قابل شستشو در ماشین ظرف شویی
    • نوع پوشش آنها سرامیک محکم
    • قادر به یک ماهی تابه با قطر 32 سانتی متر
    • مجهز به  7 عدد سرویس ملاقه ها
    ‎ناموجود
  17. سرویس قابلمه 14 پارچه فوما FUMA 14 PCS COOKWARE SET FU-831

    برای انتخاب ابزارهای آشپزخانه باید دقت زیادی به خرج داد. جهت افزایش سلامتی بدن ، پختن غذاها باید به روشی ارگونومیک و سالم صورت گیرد تا در دراز مدت دچار بیماری نشوید. امروزه در بازار سرویس قابلمه های فراوان و متنوعی وجود دارد که در ساخت هر نوع از مواد خاصی استفاده شده است. طبق مطالعاتی که انجام شده است قابلمه های استیل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با مواد غذایی واکنش نمی دهد. سرویس قابلمه 14 پارچه FU-831 دارای قابلمه هایی از جنس استیل با اندازه های مختلف 16، 20، 24، 26 سانتی متر می باشد که از هر کدام از آن ها برای پختن غذا استفاده می شود. همچنین شیر جوش 16 سانتی متری در این سرویس کاربردهای زیادی مانند داغ کردن روغن ، گرم کردن شیر و انواع مایعات دارد. ماهی تابه های 24 و 26 سانتی متری در این سرویس دارای عمق زیادی بوده و برای سرخ کردن و تفت دادن بسیار مفید و ایده آل می باشند. کفه دوبل این قابلمه ها در برابر حرارت های بالا ، مقاوم بوده و حرارت را به صورت مساوی به تمام کفه منتقل می کند. دیگ بخار 26 سانتی متری در سرویس قابلمه FU-831 باعث پخت سریع و آسان مواد غذایی می شود و کاربران در مدت زمان اندکی می توانند حبوبات ، انواع گوشت و سایر مواد غذایی را بپزند. تمام قابلمه دارای دسته بوده و وزن بسیار مناسبی دارند و به راحتی شسته و جابجا خواهند شد. سبد آبکش برای پختن برنج ، شستن سبزیجات و سایر مواد غذایی استفاده می شود.
    • ساخته شده از استیل با دوام و محکم با طراحی زیبا
    • دارای کف دوبل بسیار محکم
    • مجهز به شیرجوش با اندازه 16 سانتی متر
    • دارای قابلمه هایی با اندازه 16، 20، 24، 26 سانتی متر
    • ماهی تابه عمیق 24 و 26 سانتی متری
    • مجهز به دیگ بخار26 سانتی متری
    ‎ناموجود
  18. سرویس قابلمه 18 پارچه فوما FUMA COOKWARE SET FU-674

    امروزه قابلمه های زیادی با برندهای مختلف وارد بازار شده اند که هر کدام کیفیت و دوام مخصوصی دارند. با خرید سرویس قابلمه چدن FU-674 فوما می توانید از تعداد زیادی قابلمه در اندازه های مختلف ، شیر جوش ، ماهی تابه گریلی و ست ملاقه و کف گیر 7 پارچه بهره مند شوید. این سری قابلمه با طراحی بسیار زیبا و منحصربفرد در شکل مربع طراحی و ساخته شده است. به دلیل طراحی شکیل و کیفیت بالای این سرویس قابلمه طرفداران این مدل بسیار زیاد می باشد. این محصول ساخت کمپانی FUMA می باشد و از مواد با کیفیت از جنس چدن ساخته شده است. نحوه قرار گیری قابلمه های چدن مربعی FU-674 به صورت جمع و جور می باشد و با کمک این سرویس قابلمه به راحتی می توان از تام شعله های اجاق پخت و پز استفاده کرد. سرویس قابلمه FU-674 چدن قابل استفاده بر روی تمام اجاق های گازی ، برقی و هالوژنی می باشد . جنس چدن این قابلمه ها بسیار محکم و بادوام می باشد در هنگام پخت لب پر و یا سائیده نخواهند شد. در سرویس پخت و پز اف یو 674 فوما حرارت به صورت یکنواخت و مساوی پخش می شود و در آن هیچ نقطه از قابلمه داغ و یا بسیار گرم نخواهد شد.

    داغ شدن قسمتی از قابلمه باعث می شود که غذا بسوزد و به قابلمه بچسبد. در قابلمه های چدن شرکت فوما با کمک قابلیت پخش دما به صورت مساوی ، چنین حالتی هر گز اتفاق نمی افتد. قابلمه ها عمیق با اندازه 20 ، 24 و 28 سانتیمتری مواد غذایی زیادی را در خود جای می دهد و همچنین در موادی که نیاز به قابلمه کم عمق باشد می توان از قابلمه 28 سانتیمتر در این سرویس استفاده کرد. با خرید این سرویس پخت و پز دیگر نیازی به خرید ست کف گیر و ملاقه ندارید. این سرویس خود دارای یک سرویس 7 پارچه می باشد که با رنگ قابلمه ها ست و هماهنگ می باشد. همچنین برای داغ کردن روغن ، جوشیدن شیر و سایر کارها می توانید از شیر جوش 16 سانتیمتری استفاده کرد. سیب زمینی ، کوکو ، انواع سبزی ، قارچ و سایر مواد سرخ کردنی را می توان با استفاده از ماهیتابه گریلی 28 سانتیمتری سرویس FU-674 با مقدار روغن کمی سرخ کرد. این مجموعه دارای 18 قطعه می باشد و که از هر قطعه نهایت استفاده می شود.
    • دارای طراحی بسیار زیبای مربعی شکل
    • دارای 18 پارچه
    • شیر جوش یا روغن داغ کن 16 سانتی متری
    • مجهز به قابلمه کم عمق 28 سانتی متر
    • ماهیتابه گریلی با اندازه 28 سانتیمتری
    • دارای قابلمه هایی با اندازه های 20 و 24 سانتیمتر
    • ست کف گیر و ملاقه 7 پارچه
    ‎ناموجود
  19. سرویس قابلمه با درب فلزی FUMA COOKWARE SET FU873

    از آنجایی که نوع ظروف برای پختن غذاها بسیار مهم می باشد تا غذاهای شما به صورت کامل و با مزه ی فوق العاده پخته شود بنابراین کمپانی فوما بهترین و جدیدترین سرویس قابلمه های خود را ارائه داده است در نتیجه سرویس قابلمه ی با مدل FU873 یکی از سرویس های شرکت فوما می باشد در واقع این سرویس دارای یک قابلمه ی بزرگ با قطر 28 سانتی متر و قطر قابلمه ی متوسط آن 24 سانتی متر و قابلمه ی کوچک این سرویس 20سانتی متر است. به عبارت دیگر سرویس اف یو 873 قادر به یک ماهی تابه دو طرفه ای با قطر 32 سانتی متر و یک ماهی تابه ی بزرگ با قطر 28 سانتی متر و یک شیر دوش درب دار با قطر 16 سانتی متر می باشد که همه ی این قابلمه ها و ماهی تابه ها از یک پوشش عالی سرامیک محکم و روکش نچسب ساخته شده اند که این ظروف های سرامیک از جدید ترین و پیشرفته ترین ظرف های می باشد. علاوه بر این که این سرویس فوما از یک طراحی شیک و ورنی برخوردار است بلکه این قابلمه های سرامیک بسیار مقاوم می باشند و حتی به راحتی می توانند حرارت شان را انتقال دهند.

    سرویس قابلمه ی FU873 برای کسانی که به سلامت خود بسیار اهمیت می دهند و یا دوست دارند غذاهای سالم درست کنند بسیار مناسب می باشد زیرا این قابلمه ها مواد سرطان زا را وارد بدن شما نمی کنند. همچنین قابلمه های این سرویس فوما می توانند بر روی گازهای هالوژن و گازهای برقی و حتی گازهای معمولی مورد استفاده قرار گیرند. یکی از ویژگی های قابلمه ی سرویس FU873 می توان به قابل شستن در ماشین ظرف شویی اشاره نمود. از آنجایی که این سرویس قادر به یک جنس عالی است بلکه این قابلمه ها دارای یک دسته ی عالی از جنس سرامیک برخوردار می باشند که شما به راحتی می توانید آنها به وسیله ی دو دستگیره پارچه ای را جا به جا نمایید و این سرویس قادر به 7 عدد ملاقه است.
    • قابل استفاده در گازهای هالوژن و گازهای برقی و گازهای معمولی
    • قابل شستشو در ماشین ظرف شویی
    • نوع پوشش آنها سرامیک
    • قادر به 3 قابلمه با قطر های مختلف
    • دارای دو ماهی تابه با قطر های متفاوت
    • مجهز به یک ماهی تابه دو طرفه ای با قطر 32 سانتی متر
    • دو دستگیره پارچه ای و 7 عدد سرویس ملاقه ها
    ‎ناموجود
  20. سرویس قابلمه با درب فلزی 10 پارچه 10 FUMA PIECES10 COOKWARE SET Fu-672

    در زمان های قدیم قابلمه های تفلون زیادی در بازار وجود داشت که طرفداران زیادی داشت. اما بعد از مدتی با پخش خبر سرطان زا بودن این قابلمه ها، استفاده از قابلمه های تفلون تا حد بالایی افزایش پیدا کرد. بعد از آن قابلمه های چدنی با کیفیت عالی وارد بازار شدند و مردم هم اکنون نیز از آن ها استفاده می کنند. کمپانی فوما سرویس قابلمه 10 پارچه FU-672 را در رنگ مشکی و طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند وارد بازار کرد. این کمپانی در بین مردم از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردار بوده و محصولات آن دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این قابلمه های از جنس چدن با پوشش ویژه سرامیکی می باشد و در شکل دایره ای تولید و وارد بازار شد. طراحی گرد این قابلمه ها باعث می شود که مواد غذایی بیشتری داخل آن قرار گیرد و در هنگام پخت و پز به صورت جمع و جور بر روی اجاق های پخت و پز گازی ، برقی و هالوژنی قرار گیرد. سرویس قابلمه چدن FU-672 به صورت یکنواخت حرارت را به تمام قسمت ها منتقل می کند و غذا در آن برای مدت زمان طولانی گرم باقی می ماند. جنس این قابلمه های از مواد با کیفیتی ساخته شده است که در برابر خوردگی و ضربه مقاومت بالایی دارد و لب پر نخواهد شد. این قابلمه ها دارای قابلیت نسوز و نچسب هستند و با مقدار کمی روغن قادرند که مواد غذایی را سر خ کنند. همچنین می توان برای پخت و پز در داخل فر نیز از آن ها استفاده کرد. دسته این قابلمه ها نیز از جنس سایر بدنه می باشد و در هنگام حرارت بوی نامطبوعی در اثر داغ شدن آن ها پخش نخواهد شد. همراه با این سرویس 5 قابلمه همراه با درب مخصوص وجود دارد که اندازه این قابلمه های 16 ، 20 ، 24 و 32 سانتی متر می باشد. سایز بندی مختلف این قابلمه برای خانواده های متوسط و مهمان ها کم مناسب و ایده آل است. سرویس قابلمه چدن 10 پارچه چدن اف یو 672 فوما قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد و در برابر درجه حرارت بالا مقاومت بالایی دارد.
    • طراحی زیبا و شیک
    • شامل 5 عدد قابلمه
    • قابلمه هایی با اندازه های 16 / 20 / 24 / 28 و 32 سانتیمتر
    • ساخته شده از چدن با پوشش ویژه سرامیکی
    • قابل شستشو با ظرفشویی
    • قابل استفاده بر روی اجاق های پخت و پز گازی ، برقی و هالوژنی
    • دارای 2 مجموعه در هر کارتن
    ‎ناموجود
  21. سرویس قابلمه با درب شیشه ای 10 پارچه 10Pieces Cookware Set

    با توجه به اینکه امروزه در تمامی آشپزخانه های مدرن نیاز به استفاده از قابلمه های با کیفیت افزایش یافته می توانید با تهیه سری قابلمه 10 تیکه ای Emma به صورت بسیار ویژه ای از امکانات آنها بهره مند شوید. این سری ویژه دارای 4عدد قابلمه در اندازه های متنوع می باشد و همچنین شامل یک عدد تابه بسیار منحصر به فرد است که می تواند مناسب ترین گزینه برای سرخ کردن غذاهای مورد علاقه شما به شمار بیاید. این قابلمه ها از جنس بسیار ویژه می باشد که از پوشش سرامیک برای ساخت آن استفاده کرده اند و همین باعث شده است تا به صورت مداوم از آنها استفاده نمایید بدون آنکه خراش و خدشه های ناشی از برخورد قاشق بر روی آن به وجود بیاید. بنابراین می توانید هم اکنون این ظروف خوراک پزی را سفارش داده و برای طبخ انواع مواد غذایی از آنها استفاده نمایید. روکش لعابی سالمی که بر روی این قابلمه ها قرار داده شده ارزش غذایی مواد خوراکی را حفظ کرده طوری که در برابر افزایش درجه حرارت بالا نیز از کیفیت ظاهری آن کاسته نخواهد شد. علاوه بر تمامی این موارد می توان به دستگیره قابلمه اشاره کرد که بسیار خوش دست بوده و به راحتی می توانید آن را جا به جا کرده و یا بر روی اجاق گاز قرار دهید. مقصود از کیفیت این محصول تنها جلب رضایت مشتریان بوده که مهمترین هدف شرکت نیز به شمار می آید. قیمت مناسب این سری قابلمه به شما امکان می دهد تا هم اکنون آن را سفارش دهید و در هر شرایطی از آنها استفاده کنید.
     
    • طراحی چشم نواز و کاربر پسند
    • قابلیت ضد خش
    • مقاوم در برابر درجه حرارت بالا
    • سری قابلمه 10 تیکه ای
    • پوشش با دوام
    • درب شیشه ای و پوشش سرامیکی
    ‎ناموجود
  22. سرویس قابلمه استیل رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-1231C

    پخت و پز غذا برای خانم های کدبانو و خانه می تواند بسیار از اهمیت ویژه ای بر خوردار باشد . هر خانم خانه دارای می داند که استفاده از قابلمه ها و ماهی تابه ها چقدر در پخت غذا می تواند موثر و مفید واقع شود . شما می توانید با انتخاب سرویس قابلمه رویالتی 1231C یک ست کامل از قابلمه ها و ماهی تابه را به خانه خود ببرید و هر نوع غذایی را به سادگی در سریع ترین زمان ممکن در آن بپزید و آماده سرو کنید. این سرویس قابلمه 1231C رویالتی با تعداد قابلمه های متعدد ارائه می شود که پخت همزمان چند نوع مواد غذایی را برای شما امکان پذیر می کند . این سرویس دارای پوشش داخلی سرامیکی می باشد که باعث می شود هیچ نوع غذایی به ته ظروف نچسبد و شما بتوانید به سادگی آن ها را بعد از اتمام کار پخت و پز بشویید و تا برای سادگی کار آن ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید. این سرویس قابلمه 1231 سی دارای درب های شیشه ای بسیار محکم در برابر حرارت های بالا می باشد که شفاف بودن درب باعث می شود تا شما بر روی مراحل پخت نظارت داشته باشید . طراحی زیا و شیک این ظروف باعث می شود تا جلوه ای خاص را به آشپز خانه شما ببخشد .
     
    • دری های شیشه ای بسیار محکم و با دوام
    • دارای کف سرامیکی نچسب
    • دارای بدنه با دوام از جنس فولادی ضد زنگ
    • دارای درب ماهیتابه با قابلیت خارج شدن بخار
    • دارای سه قابلمه ، یک شیر جوش کن و یک ماهیتابه
    ‎ناموجود
  23. سرویس قابلمه چدن سرامیکی 18 پارچه Square Cookware set DL1280 Delmonti

    سرویس قابلمه سرامیکی با پوشش داخلی چدن 18 پارچه دلمونتی مدل DL 1280 یکی دیگر از لوازم خانگی و کمک آشپزی می باشد که شامل انواع قابلمه در اندازه های مختلف به همراه سرویس کفگیر و ملاقه می باشد. این قابلمه ها در اندازه 20، 24 و 32 سانتی متر بوده و در کنار آن از یک ماهی تابه با قطر 28 سانتی متر و شیرجوش 16 سانتی متری بهره می برد. از خصوصیات برجسته این مجموعه بی نظیر، استحکام و دوام عالی بدنه همراه با درب شیشه ای شفاف و بسیار ایمن آن است که همگی آنها دارای محفظه خروجی بخار می باشند. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه دسته ی این قابلمه ها با روکش سیلیکونی طراحی شده اند که در برابر حرارت و گرما بسیار مقاوم بوده و به راحتی امکان حمل و جابجایی را فراهم می کند. آنچه در نگاه اول خودنمایی می کند پوشش ماربل است که حالت نچسب به خود گرفته و جلوه های لوکس در طراحی بدنه ایجاد کرده است. البته شستشوی راحت این قابلمه ها را فراموش نکنید چراکه پس از هر بار استفاده می توانید آنها را داخل ماشین ظرفشویی قرار داده و شستشو دهید. این سرویس قابلمه و کفگیر ملاقه 18 پارچه ای دلمونتی دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بوده و می توانید با قیمت مناسب آن را فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • درب شیشه ای شفاف با محفظه خروجی بخار
    • دارای 5 لایه پوشش گرانیت
    • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    • دسته قابلمه ها با روش سیلیکونی
    • انتقال سریع حرارت و گرما
    • قابلمه های 20، 24 و 32 سانتی متر
    • همراه یک ماهی تابه و یک شیرجوش
    ‎ناموجود
  24. سرویس قابلمه استیل 10 پارچه دلمونتی DL1090 Delmonti 10Pcs Cookware set

    یکی دیگر از لوازم خانگی و کمک آشپزی مخصوص آشپزی که توسط دلمونتی روانه بازار شده؛ سرویس قابلمه استیل 10 پارچه DL 1090 است که از ویژگی های برجسته ای برخوردار می باشد. برای نمونه پوشش بیرونی مقاوم و در عین حال ظریف آن که جلوه ای لوکس و خواستنی به آن بخشیده است. از دیگر قابلیت های این سرویس قابلمه، درب های شیشه ای آن است که همگی به محفظه خروجی بخار مجهز بوده با شفافیت زیادی که دارد به شما اجازه می دهد مواد غذایی داخل قابلمه را به راحتی مشاهده کنید. علاوه بر این همگی این سرویس مجهز به کفه کپسولی مخصوص جهت انتقال حرارت و گرما به صورت یکنواخت می باشد که به پخت سریع تر مواد غذایی کمک خواهد کرد. همچنین خوب است بدانید که تمامی این قابلمه را پس از استفاده می توانید داخل ماشین ظرفشویی گذاشته تا شسته شوند. این مجموعه شامل قابلمه هایی در اندازه 20 ، 24 و 32 سانتی متر می باشد که در کنار آن به یک ماهی تابه 28 سانتی و یک شیرجوش 16 سانتی متر مجهز شده است. این محصول نیز مانند سایر لوازم خانگی دلمونتی دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.
    • درب شیشه ای با محفظه خروجی بخار
    • کفه کپسولی با انتقال حرارت یکنواخت
    • مجهز به 5 لایه پوشش گرانیت
    • همراه سه قابلمه و یک ماهی تابه و شیرجوش
    • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  25. سرویس قابلمه مربعی دالتون

    سرویس قابلمه مربیعی چدنی سرامیک دالتون
    1. سه عدد قابلمه درب شیشه
    2. تابه در شیشه ای دسته دار
    3. قابلمه مرغ پزی درب شیشه ای
    4. ماهیتابه دو طرفه
    5. پیش بند
    6. دستکش فر
    7. چهار عدد چاقو و قیچی اشپز خانه
    8. دو عدد دستگیره کوچک
    9. سرویس کفگیر ملاقه
    ‎ناموجود
  26. سرویس قابلمه چدن 38 پارچه سوپرلایف Pot Service Super Life

    سرویس قابلمه چدن 38 پارچه سوپرلایف Pot Service Super Life {C}{C}{C}
    • استحکام مناسب و بادوام
    • دارای پوشش نچسب در لایه های داخلی وخارجی
    • قابلیت شعله پخش کن در ته قابلمه
    • درب استیل پیرکس مقاوم در برابر حرارت
    • طراحی جدید و بسیار زیبا
    • دارای استاندارد جهانی(SGS)
    ‎ناموجود
  27. قابلمه تکی چدن عرشیا 20و22و24و26و28

    سری قابلمه های تکی عرشیا در سایز های کوچک و بزرگ
    • قابلمه مدل چدن تکی عرشیا 20 سانتی متری قیمت 110000
    • قابلمه مدل چدن تکی عرشیا 22 سانتی متری قیمت 120000
    • قابلمه مدل چدن تکی عرشیا 24 سانتی متری قیمت 130000
    • قابلمه مدل چدن تکی عرشیا 26 سانتی متری قیمت 130000
    • قابلمه مدل چدن تکی عرشیا 28 سانتی متری قیمت 135000
    ‎ناموجود
  28. سرویس قابلمه چدن 21 پارچه سوپرلایف

    سرویس قابلمه چدن بسیار مقاوم 21پارچه سوپرلایف
    • استحکام مناسب و بادوام
    • دارای پوشش نچسب در لایه های داخلی وخارجی
    • قابلیت شعله پخش کن در ته قابلمه
    • درب استیل پیرکس مقاوم در برابر حرارت
    • طراحی جدید و بسیار زیبا
    • دارای استاندارد جهانی(SGS)
    ‎ناموجود
  29. قابلمه تکی چدن ناسا Single Pots NASA 36cm

    قابلمه تکی چدن ناسا Single Pots
    • قابلمه های چدن رنگ مشکی
    • درب تمام شیشه ونیمه شیشه و استیل با مدلهای32CM,36CM
    ‎ناموجود
  30. سرویس قابلمه 25 پارچه مربع چدن دلونگی Pot Service Square Cast Iron Dellonghe

    سرویس قابلمه مربعی چدن دلونگی Pot Service 25 Pcs Square Cast Iron Dellonghe
    • قابلمه دلونگی تهیه شده از بهترین آلیاژها با تکنولوژی روز دنیا
    • استحکام مناسب و دوام خوب
    • انتقال حرارت قابلمه دلونگی بسیار مناسب برای پخت بهتر
    • دارای پوشش نچسب در لایه داخلی و خارجی
    • درب پیرکس مقاوم در برابر حرارت
    • دستگیره فلزی مرغوب و با دوام
    • رنگ مشکی
    ‎ناموجود
  31. سرویس قابلمه 33 پارچه زودپزدار چدن دلونگی Pot Service 33pcs Pressure cooker Dellonghe

    سرویس قابلمه,زودپزدار چدن دلونگی Pot Service 33pcs Pressure cooker Dellonghe
    • استحکام مناسب و دوام خوب
    • انتقال حرارت بسیار مناسب برای پخت بهتر
    • قابلمه دلونگی دارای پوشش نچسب در لایه داخلی و خارجی
    • درب استیل پیرکس مقاوم در برابر حرارت
    • دستگیره فلزی مرغوب و با دوام
    • شستشوی سریع آسان
    ‎ناموجود
  32. سرویس قابلمه34 پارچه چدن دلونگی Pot Service Dellonghe

    سرویس قابلمه34 پارچه چدن دلونگی  Pot Service Dellonghe
    • استحکام مناسب و دوام خوب
    • انتقال حرارت بسیار مناسب برای پخت بهتر
    • دارای پوشش نچسب در لایه داخلی و خارجی
    • قابلمه دلونگی دارای درب استیل و پیرکس مقاوم در برابر حرارت
    • دستگیره فلزی مرغوب و با دوام
    • شستشوی سریع و آسان
    ‎ناموجود
  33. سرویس قابلمه چدن 17پارچه ناساNASA ns-6017

      • مقاوم در برابر شک حرارتی
      • سرویس قابلمه چدن17 پارچه ناسا مدل ns-6017
      • این سرویس قابلمه در 17 تکه تولید شده است.
      • قابلمه با دهنه 24 سانتی متر
      • قابلمه با دهنه28 سانتی متر
      • قابلمه گود با دهنه24 سانتی متر
      • ماهی تابه دو طرفه درب دار 30 سانتی متر
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 71 تا 103 از مجموع 103 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
قیمت سرویس قابلمه خرید بهترین مدل سرویس پخت و پز از بانه مارکت فروش سرویس قابلمه گرانیتی تفلون و چدن