Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 5 | قیمت لوازم خانگی خرید - kenwood, برند: kenwood

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه-kenwood

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 224 تا

  1. گوشت کوب برقی کنوود Kenwood Hand Blender HB655

    امروزه بیشتر افراد به مجموعه های وسایل کمک آشپزی همچون مخلوط کن/ همزن/ خرد کن/ گوشت کوب نیاز داشته و تمایل زیادی به خریداری تکی آنها ندارند بنابراین از آنجا که ما همواره به سلیقه و سفارش مشتریان خود بسیار احترام می گذاریم با مجموعه ای از ابزار های کمک آشپزی به خانه های شما آمده ایم که تنها با تهیه این مجموعه فوق العاده دیگر نیازی به خریداری مدل های سنتی و قدیمی مخلوط کن نخواهید داشت. مخلوط کن کنوود با شماره مدل اچ بی 655 یکی از وسایل ویژه برای تمامی آشپزخانه ها می باشد که از عملکرد های فوق العاده ای همچون مخلوط کردن مواد غذایی/ هم زدن آن توسط پره های فلزی قطعه همزن و همچنین قطعه مخصوص به گوشت کوب می باشد که تمامی آنها را در یک مجموعه کامل در اختیار مشتریان قرار داده ایم. بنابراین می توانید هم اکنون آن را سفارش داده و به طور مداوم از کارایی های فوق العاده های که ارائه می دهد لذت ببرید. مخلوط کن KENWOOD HB655 با توان 400W وات یک محصول کم مصرف به شمار می آید که می توانید آن را به راحتی با ولتاژ برق شهری راه اندازی کرده و به آسانی در آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه گوشت کوب برقی HB655 کنوود با دو سطح کنترل سرعت امکان کارایی سریع و بسیار ویژه ای را به صورت متغیر در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد و باعث می شود تا به راحتی آن را متناسب با نیاز های خود به کار ببرید.
     
    • پره همزن فولادی با طراحی مدرن
    • دارای پره مخصوص گوشت کوب
    • قدرت موتور   400W
    • دو سطح کنترل سرعت
    • ظرفیت مخلوط کن  700 میلی لیتر 
    ‎ناموجود
  2. قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MACHINES CM861

    تاریخچه قهوه به زمان بسیار دور بر می گردد. زمان که انسان تنها به وسیله استفاده از روش های بسیار قدیمی اول قهوه را به صورت کوبیده تبدیل می کردند سپس با استفاده از روش های قدیمی آن را درست می کردند. اما خوشبختانه به دلیل تغییر و تحولاتی که روز به روز به وسیله تکنولوژی مختلف به وجود آمد دیگر این نوع مراحل سخت و طاقت فرسا را طی نخواهیم کرد. قهوه سازهای گزینه ای بسیار مناسب برای این کار می باشند. با استفاده از قهوه ساز دیگر نیازی به تهیه قهوه به وسیله روش دم کردن نخواهید بود. ارائه بسیاری از مدل های پیشرفته قهوه سازهای در جهان سبب استفاده و استقبال بیش از حد کاربران از این نوع دستگاه شده است. قهوه ساز کنوود سی ام861 همراه با جدیدترین امکانات روز طراحی شده است. قابلیت درست کردن خودکار توسط قهوه ساز کنوود باعث می شود تا کاربران از آن در طول روز استفاده نمایند. به وسیله ظرفیت کلی قهوه ساز کنوود امکان ارائه تعداد فنجان های زیادی را داراست. تایمر قابل برنامه ریزی قهوه ساز کنوود این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا به .سیله صفحه نمایش آن در هر زمان دسترسی سریع و آسان به قهوه تازه در اختیار داشته باشید. سطح کلی قهوه ساز به صورتی در نظر گرفته شده است که طعم و خواص قهوه را با کیفیت بسیار بالا در خود نگه داری خواهد کرد. نشانگر سطح آب خود ب صورت خودکار میزان آب را نشان خواهد داد. بهره گیری از فنجان های بسیار گرم و خوش طعم قهوه توسط قهوه ساز kenwood cm861 می تواند در آرامش اعصاب نقش مهمی ایفا نماید.
    • ظرفیت1.25 لیتری
    • تایمر قابل برنامه ریزی
    • کنترل عطر برای جلوگیری از ورود طعم به بیرون
    • نشانگر سطح آب
    • سیاه و سفید و بدنه ضد زنگ فولاد
    ‎ناموجود
  3. توستر 4 اسلات کنوود Kenwood Toaster TT995

    هر فردی از ما دوست دارد در وعده های غذایی خود نان تست شده و خوشمزه را در اختیار داشته باشد . این نوع نان به وسیله دستگاهی به نام توستر تهیه می شود . اگر شما نیز یکی از مصرف کنندگان نان های تست هستید ،انتخاب و خرید یک دستگاه می تواند بسیار برایتان مناسب و به صرفه باشد . به همین دلیل دستگاه های تست زیادی در بازار وجود دارند که توسط کمپانی های متعددی تولید و تهیه شده اند .این دستگاه ها با کارایی های متفاوت تهیه می شوند به عنوان مثال با برخی از این دستگاه ها شما می توانید نان ها را گرم و یا یخ زدایی کنید که این مزیت ها تهیه یک نان تست و خوشمزه را زودتر از زمان معمول برای ما فراهم می آورند. توستر کنوود TT995 به همراه چهار اسلات با اندازه 260 میلی متر و ترموستات با 6 حالت مختلف میتواند یک دستگاه بسیار مناسب برای شما باشد . این دستگاه کارایی های متفاوتی را ارائه می دهد به عنوان مثال می توان نان های یخ زده در فریزر را گرم کنید. طراحی این توستر نسبت به بسیاری از دستگاه های دیگر کمی بزرگتر است که این به دلیل حفره های بزرگ ان می باشد .در این حفره ها شما می توانید نان تست هایی با اندازه های مختلفی را گرم کنید. با داشتن این دستگاه می توان صبحانه خوشمزه و آماده را با کمترین هزینه در اختیار داشته باشید .در این دستگاه توستر می توان مقدار تست کردن نان را به وسیله ترموستات آن تعین کنید .اسلات های این دستگاه توستر به دلیل داشتن فضای بزرگ می توانند نان های زیادی را در خود جای دهند . توابع مفیدی در این دستگاه مانند خاموش شدن خودکار و همچنین کنترل الکترونیکی میتوانند به شما کمک کنند تا از دستگاه به طور بهینه تری استفاده کنید و به راحتی ان ار کنترل کنید .
    • دارای 4 اسلات با اندازه کلی 260 میلی متر
    • دارای حفره جمع کردن سیم برای صرفه جویی در فضای میز
    • مجهز ترموستات با 6 حالت کنترل
    • امکان گرم کردن و یخ زدایی نان ها
    • دارای میله های فلزی برای نان های با اندازه بزرگتر
    • قابلیت توقف خودکار برای جلوگیری از سوختن نان
    • سینی برای جمع  آوری خرده نان ها
    ‎ناموجود
  4. توستر نان کنوود KENWOOD TOASTER TT760

    باتوجه به نیاز مشتری و همچنین افزایش سطح توقعات آنها شرکت های مختلفی با ارائه محصولات با کیفیت خود تا حدودی پاسخ گوی نیازهای آنها می باشند. امروزه سطح فرهنگ و جامعه شهر نشینی به حدی در حال رشد می باشد که در عین حال فرهنگ اشتغال غذایی نیز نسبت به قبل بسیار بیش تر شده است. به دلیل اشتغال بیرون از منزل خانم ها نیز به کار بیرون از منزل گرایش پیدا کرده اند ، که با این کار باعث می شود تا زمان کمتری زا در منزل بمانند. استفاده از لوازم مناسبی همچون انواع کالاهای آشپزخانه علاوه بر حل و رفع این گونه مشکلات در عین حال سطح گسترده ای از سایر قابلیت ها را در اختیار قرار می دهد. به عنوان مثال با ورود توستر ها به آشپزخانه به صورت کلی می توان گفت بسیاری از نیازها را برطرف نموده است. توستر ها همراه با قابلیت های بسیار خوبی که دارند می توانند در اتلاف وقت و هزینه کمک بسیار زیادی به افراد جامعه بکنند. توستر کنوود ت تی760 نمونه توسترهای می باشد که از چند قابلیت مجزا برخودار است. این نوع توستر قابلیت گرم کردن هر نوع نانی را داراست. نان های بسیار نرم و سرد خود را به وسیله حرارت لازمه توستر کنوود به صورت کاملاً برشته تبدیل کنید. عملکرد یخ زدایی در توستر کنوود امکان آب کردن یخ بر روی نان را به وجود می آورد. عملکرد توقف و قفل ایمنی نیز از دیگر قابلیت های توستر کنوود به شمار می رود. به وسیله ویژگی بسیار خوب سینی خرده نان موجود در فضای داخلی توستر  kenwood tt760تکه های نان های حاصله را در خود نکه خواهد داشت.    
    • طراحی متفاوت و حرفه ای
    • قابلیت گرم کردن نان
    • عملکرد یخ زدایی
    • طراحی میله ها با عدم چسباندن نان
    • سینی خرده نان
    • کنترل الکترونیکی
    • توقف ایمنی به صورت خودکار
    ‎ناموجود
  5. توستر نان کنوود Kenwood Toaster TT110

    توستر کنوود TT110 دارای یک طیف کلی از ویژگی های متنوع برای لذت بردن شما از صبحانه خودتان می باشد . نان تست یکی از خوراکی هایی است که همه ما ان را برای صبحانه خود مد نظر داریم از این رو این دستگاه ها این امکان را برای ما فراهم می آورند .کنترل ویژگی هایی مانند حرارت در دستگاه های تست باعث می شود تا شما بتوانید مقدار برشته شدن نان را تعین نمایید . یک میله در این توستر جهت افزایش و بهبود فضای آن وجود دارد . این میله را هنگامی که جایگذاری کردید می توان بر روی ان نان های بزرگ ، شیرینی و کیک ها را قرار داد و گرم کرد . این میله برای نان های داخل فریزر بسیار کاربرد دارد و مستقیما و بدون نیاز به هیچ گزینه دیگری می  توان نان ها را از این طریق گرم کرد. تعداد حفره های این توستر 2 عدد می باشند و دکمه های کنترل ان از نوع مکانیکی هستند. به علاوه تابع یخ زدایی در این دستگاه توستر کنوود شما می توانید به وسیله یک دکمه حرارت مورد نظر را بر روی نان ها اعمال کنید.  طراحی و ساخت این توستر برخلاف سایر دستگاه ها با رنگ سفید و پایه های بزرگ همراه است . بدنه این توستر از پلاستیک با کیفیت بالا و بسیار مرغوب ساخته شده است که این باعث وزن سبک ان شده و حمل دستگاه را برای کاربران راحت تر کرده است . در میان دکمه ها و توابع این توستر شما می توانید از تابع لغو استفاده کنید . این دکمه در وسط برشته کردن نان ف عملیات را متوقف خواهد کرد و اجازه برشته شدن بیش از حد را به نان نمی دهد. همچنین یک تابع دیگر در این دستگاه می تواند در هنگامی که نان کاملا برشته شده است برای جلوگیری از سوختن ان ، عملیات دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند.
    • دارای دکمه چرخان با کنترل مقدار برشته کردن
    • میله های استیل برای گرم کردن و یخ زدایی
    • دکمه تنظیم نور داخل حفره ها
    • پایه های محکم و وزن سبک و مناسب
    • دارای سینی نگه داری خرده نان ها
    ‎ناموجود
  6. چاقوی برقی کنوود KENWOOD ELECTRIC KNIVES KN150

    خرد و ریز کردن مواد غذایی یکی از کارهای تکراری در آشپزی است که هیچگاه تمامی ندارد. اما گاه با خلق روش ها و ایده های جدید می توان وقت کمتری برای این کار گذاشت ، به علاوه در خرد کردن مواد غذایی دقت بیشتری به خرج داد و ظاهر مواد را زیباتر کرد تا کیفیت آشپزی شما افزایش یابد. چاقوی سر آشپز kenwood kn150 که توسط کمپانی کنوود عرضه شده است یکی از بهترین گزینه برای خانم ها و یا سر آشپزهایی است که روزانه با خرد کردن حجم زیادی از مواد سر و کار دارند. این چاقوی آشپزی برخلاف دستگاه های خرد کن و غذاساز ها که به دلیل وجود موتور بزرگتر در اندازه های بزرگ طراحی شده اند، از اندازه ای بسیار کوچک برخوردار است که بدون شک در مدت کوتاهی به چاقوی آشپزی مورد علاقه ی شما تبدیل خواهد شد. این وسیله ی کارآمد کنوود KN150 را می توان همواره جلو دست خود گذاشت و در مدت زمان کمی  پیاز، سیب زمینی و یا هر نوع مواد اولیه ی دیگر برای غذا ها اماده کرد. اگر به علت استفاده از چاقو در طولانی مدت ، مچ دست شما ساییده شده و درد دارد؛  اما همواره استفاده از چاقو کی ان 150 را به سایر دستگاه های خرد کن و مخلوط کن ترجیح می دهید، تنها کافی است این چاقوی برقی را در دست بگیرید و روشن کنید؛ بدون نیاز به حرکت دست شما شاهد حرکت افقی چاقو خواهید بود دقیقا همانند اینکه چاقو را در دست تکان دهید! با این حرکت افقی شبیه سازی شده از چاقوی معمولی، برای افرادی که مچ دستشان درد می کند، شما قادر خواهید بود در مدت زمان کمی به راحتی برش و خرد کردن انواع مواد را اعمال کنید.
     
    • دارای دکمه ی روشن/ خاموش
    • محافظ  تیغه
    • دارای تیغه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • قابلیت شستشوی تیغه در ظرفشویی
    • طراحی جمع و جور، استاندارد و زیبا
    ‎ناموجود
  7. توستر نان کنوود KENWOOD TOASTER TT395

    بدون شک لوازم بسیار کاربردی همچون انواع توستر ها در هر خانه ای به صورت کلی یافت خواهند شد. این نوع توسترها با امکانات و قابلیت های مختلفی که دارند به وسیله شرکت های مختلفی عرضه شده اند. همگی شرکت ها به نوعی سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات می باشند. انواع و اقسام توستر ها باعث می شود تا کاربران زیادی از آنها استقبال ویژه ای به عمل بیاورند. توستر ها در اصل کار گرم کردن نان را بر عهده دارند اما بسیاری دیگر علاوه بر این نوع قابلیت امکان برشته کردن و همچنین گرفتن خرده نان های اضافی را دارند. نمونه این نوع توستر ها می توان به توستر کنوود تی تی395 اشاره نمود. به وسیله توستر کنوود می توان دو نان را به صورت همزمان با درجه حرارت مناسب برشته کنید. همچنین توستر کنوود بدون خطر سوختن نان ، نان های کاملاً گرم شده و عالی را ارائه خواهد داد. از بارزترین قابلیت های توستر کنوود قابلیت یخ زدایی نان می باشد. به وسیله تعداد میله های در نظر گرفته شده برای توستر کنوود می توان به صورت پشت سر هم چند نان را گرم و برشته نمود. جنس کلی توستر کنوود از فولاد ضد زنگی سخته شدهاست که با تنظیم درجه حرارت بسیار بالا حداکثر کیفیت خود را ارائه می دهد. توستر کنوود مجهز به کنترل الکتریکی می باشد که باتوجه به عملکرد مناسب امکان تنظیم آنها در اختیار قرار خواهد گرفت. توستر kenwood tt395 به حدی حرفه ای عمل می کند که خود به وضوح خواهید دید چطور نان های بسیار نرم و سرد را به نان های بسیار گرم و برشته شده تبدیل خواهد کرد.
    • برشته کردن نان در اندازه های مختلف
    • قابلیت قرار گیری دو نان
    • متشکل از تعدادی میله فلزی جهت قرار گیری نان
    • جنس بدنه فولاد ضد زنگ
    • عملکرد یخ زدایی
    • توقف خودکار
    •  کنترل الکترونیکی
    ‎ناموجود
  8. دستگاه توستر نان کنوود Kenwood Toaster TT900

    تنها هدف شرکت ها به منظور ارائه کالاها و لوازم بسیار کاربردی بالاخص لوازم آشپزخانه ارائه بهترین سرویس دهی به مشتریان خوش ذوق خود می باشند. شرکت کنوود از دسته شرکت هایی است که در زمینه ساخت و تولیدات لوازم خانگی همواره گامی فراتر از دیگر شرکت ها برداشته است. کیفیت و ساخت متنوع محصولات این شرکت باعث می شود تا به صورت مداوم کاربران در سراسر دنیا از استفاده آن به نحو احسن بهره مند شوند. توستر های ارائه شده شرکت کنوود همراه با استانداردهای جهانی در خدمت مشتری قرار می گیرند. در بخش اصلی و کلی می خواهیم نوعی توستر شرکت کنوود را به شما معرفی کنیم که حداکثر کیفیت و کارایی فوق العاده را برای شما به ارمغان بیاورد. توستر کنوود تی تی900 همراه با امکانات بسیار خوب آن شما را از ارائه نان های بسیار گرم و برشته بی نصیب نخواهد گذاشت. به وسیله توستر کنوود امکان در اختیار داشتن نان های خوش طعم و لذیذ را برای شم به وجود خواهد آورد. به وسیله کنترل مکانیکی موجود بر روی این نوع توستر امکان قرار گیری نان و بیرون آوردن آن را فراهم می آورد. حتی اگر نان مورد نظر بسیار بلند باشد توستر kenwood tt900 این قابلیت را در اختیار قرار می دهد که به وسیله هر کدام از میله های نانی کاملاً برشته شده را در اختیار داشته باشید. با استفاده از توستر کنوود دیگر لازم به تهیه نان گرم در بیرون نمی باشید چون خود به تنهایی و در منزل با کمترین زمان ممکن امکان تهیه انواع نان های گرم و خوشمزه را پیدا خواهید کرد.  
    • قابلیت نان برشته کن
    •  قابلیت 2 نان تست
    • کنترل مکانیکی
    • جنس بدنه فلزی
    • قابلیت توست کردن نان فوق العاده بلند
    ‎ناموجود
  9. غذاساز کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR KM007

     دستگاه غذا ساز یکی از لوازم  ضروری در هر خانه و خانواده ای می باشد. شما با استفاده از غذا ساز کنوود 007  می توانید با قدرت بسیار بالا از تمام قابلیت های آن برای آماده کردن غذاهای فوق العاده از آن استفاده کنید. همچنین شما با استفاده از این غذا ساز می توانید با کیفیت عالی انواع غذاهای خوشمزه و سالم را با استفاده از این غذا ساز آماده کنید. یکی از ویزگی های این غذا این است که شما با استفاده از آن می توانید با خیال آسوده از مصرف انرژی برق با خیال راحت استفاده کنید چون با این وجود دیگر لازم نیست نگران پول برق باشید. این دستگاه یک دستگاه کم مصرف می باشد که  شما می توانید با استفاده از آن  انواع دسر ها و انواع  میوه ها و مرکبات را با هم در کمتر از چند ثانیه مخلوط کنید. این دستگاه دارای  طراحی فوق العاده بی نظیری  می باشد که برای دکوراسیون آشپزخانه فوق العاده است. غذاساز کنوود KM007  دستگاهی چند کاره است که عملکرد چرخ کردن  انواع گوشت را بر عهده دارد و با استفاده از لوازم جانبی آن می توانید خیلی مواد غذایی را قیمه قیمه کنید وحتی آنها صاف یا خرد کنید و در آخر می توتانید به آسانی آنها را با هم مخلوط کنید.  غذاساز کنوود دارای همزن برقی می باشد که که قادر است مواد غذایی را با هم مخلوط کند. این غذا ساز  با قدرت 1200 واتی به وسیله انرژی برق قادر  است عملیات  فوق العاده ای را ایجاد کند. همچنین دارای وزن و ابعادی بسیار مناسب می باشد.
    • طراحی بی خطر و آسان برای تمیز کردن
    • دستگاهی چند کاره با قابلیت چرخ کردن، همزن برقی و مخلوط کردن مواد غذایی
    • حداکثر قدرت 1200 واتی با قابلیت انتقال مناسب انرژی
    • اندازه 6.7 لیتری برای مواد مخلوط کردن کاسه  دسته دار
    ‎ناموجود
  10. کاسه مخلوط کن کنوود Kenwood Bowl 34655

    به دلایل مختلف گاه ممکن است کاسه ی اصلی میکسر ها مفقود شده و یا گاه فرد به ظرفی با گنجایش بیشتر احتیاج دارد، از این رو کمپانی کنوود با تولید یک سری از لوازم جانبی به این افراد کمک کرده تا بتوانند نیاز خود را بر طرف کنند. کاسه ی مخلوط کن 34655 ساخت کمپانی معتبر کنوود می باشد که با استفاده از طراحی فوق العاده در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این کاسه ی میکسر  کنوود مدل 34655 از جنس استیل با روکش براق ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه می تواند ارائه نماید. به علاوه به دلیل گنجایش فوق العاده ی ان به میزان 6.7 لیتر؛ طرفداران این کاسه بیشتر شده است و اغلب افراد به منظور مخلوط و خرد نمودن مواد تنها با یک بار، این کاسه را انتخاب می نمایند. وزن سبک ، اندازه ای استاندارد با بدنه ای مقاوم از دیگر ویژگی های این ظرف 34655 کنوود می باشد که می تواند بر کارایی آن افزود. با تهیه ی این کاسه ی میکسر شما می توانید مواد لازم برای درست کردن غذای یک مهمانی را به یک باره مخلوط نمایید، این گنجایش 6 لیتری می تواند یاری دهنده باشد.
     
    • دارای ابعاد 25 ×25× 30 سانتی متر
    • دارای وزن با بسته بندی 1.4 کیلوگرم
    • جنس کاسه استیل با روکش براق
    • گنجایش6.7 لیتری
    ‎ناموجود
  11. محفظه آب میوه گیر کنوود KENWOOD CONTINUOUS JUICE EXTRACTOR A935

    نوشیدن یک لیوان آب میوه طبیعی و سالم در هر زمانی می تواند بسیار عالی و لذت بخش باشد . شما می توانید با استفاده از دستگاههای آبمیوه گیری در هر زمان در منزل خود به آب انواع میوه های خوشمزه و مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. محفظه آب میوه گیری کنوود مدل a935 نیز می تواند با استفاده از یک دستگاه اصلی آب انواع میوه ها را برای شما بگیرد . شما می توانید با استفاده از این دستگاه کارآمد و قوی آب میوه هایی مانند هندوانه ، توت فرنگی ، طالبی ، سیب ، پرتقال ، لیمو ، سبزیجات و ... را در سریع ترین زمان ممکن بگیرید. این آبمیوه گیر ای 935 کنوود دارای یک خروجی بسیار مناسب و ایده آل برای آب میوه و یک خروجی برای تفاله میوه ها می باشد. این خروجی ها طوری طراحی شده اند که باعث می شود تا آب میوه ها به اطراف نریزد. قسمت ورودی میوه ها در آبمیوه گیر a935 کنوود در قسمت بالا با اندازه بسیار مناسب قرار داده شده است تا شما بتوانید به راحتی انواع میوه و سبزیجات را در این آبمیوه گیر حرفه ای قرار دهید.
     
    • مناسب برای تمام میوه ها و سبزیجات
    • دارای کارکرد بدون توقف
    • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    • بدون نیاز به جدا کردن هسته میوه ها
    • دارای کارایی فوق العاده با جنس بدنه با دوام
    • دارای خروجی بسیار مناسب آب و تفاله
    • ورودی میوه ها با اندازه مناسب
    ‎ناموجود
  12. پارچ تصفیه آب کنوود KENWOOD WATER FILTRATION WF97

    پارچ تصفیه آب کنوود دابلیو اف 97 یکی از محصولات مدرن و پر فروش می باشد که آبی سالم و کاملا ضد عفونی شده را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. این محصول ساخته شده توسط شرکت KENWOOD می باشد که به تازگی توسط فن آوری های توسعه یافته ای تولید شده و پر کاربرد ترین محصول در جهت مصارف خانگی به شمار می آید. از جمله کارایی های فوق العاده در پارچ تصفیه آب KENWOOD WF97 می توان به حذف یون های زیان آور و از بین برنده کامل انگل و باکتری های مضر اشاره کرد که می تواند مناسب ترین گزینه برای خانواده هایی است که به سلامت آب آشامیدنی خود اهمیت داده و یا افرادی که از بیماری های نارسایی کلیه رنج می برد، می تواند سلامت و بهداشت را برای آب مصرفی آنها به ارمغان بیاورد. میزان ظرفیت آبی که فیلتر می شود برابر با 1.1 لیتر است که ظرفیت خاصی را به خود اختصاص داده است.  این پارچ کنوود WF97 مجهز به شاخص کارتریج ال سی دی است که می تواند عملکرد خاصی را انجام داده و ساختاری مجهز را برای آن به ارمغان بیاورد. بنابراین می توانید هم اکنون آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و از آن بر مبنای نیاز های روزانه خود استفاده نمایید.  
     
    • پارچ تصفیه آب با طراحی مدرن
    • ظرفیت کل2.1  لیتر
    • ظرفیت آب فیلتر شده 1.1 لیتر       
    • مناسب برای قرار دادن در یخچال
    ‎ناموجود
  13. کتری برقی 2200 وات کنوود KENWOOD KETTLES SK620

    در حرفه آشپزی هم اکنون دستگاه ها و وسایلی اختراع شده اند که این حرفه را بسیار تسریع بخشیده اند از این رو نیازی نیست تا همانند قدیم و وسایل سنتی منتظر پخت و پز های طولانی باشیم . بیشتر دستگاه هایی که هم اکنون در آشپزخانه شما وجود دارد ف دستگاه هایی برقی هستند از این رو می توانید سریعتر از هر زمان دیگری نوشیدنی و یا خوراکی و غذای مورد علاقه خود را تهیه و آماده کنید. کنوود با تهی و تولید انواع کتری ها و قوری ها توانسته تا تهیه نوشیدنی های مورد علاقه تان را برای شما راحت تر کند و به جای اینکه مدت زمان زیادی منتظر گرم شدن آب برای نوشیدنی ها باشید می توانید با کمک این نوع کتری ها در چند دقیقه آب جوش مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشد . کتری  SK620یکی دیگر از کتری ها و محصولات کنوود می باشد که این با به علاوه کارایی زیادی ان می توان به طراحی فوق العاده کتری نیز اشاره کرد . طراحی این کتری از یک بدنه استیل ، پایه پلاستیکی و همچنین دسته بزرگ و خوش دست برای حمل و نگهداری ان می باشد . این بدنه به علاوه زیبایی محکم بودن و دوام بالا را برای کتری به ارمغان می آورد. ظرفیت کلی این کتری 1.7 کیلوگرم برای آب است که با استفاده از کی کابل برق و پایه می تواند آب مورد نیاز شما را گرم نگه دارد. در زیر دسته این کتری یک شاخص نشانگر آب وجود دارد . این شاخص می تواند برای نمایش مقدار ابی که می خواهید گرم شود به شما کمک کند و با یک نشانگر MAX مقدار ظرفیت کتری را مشخص کرده است . هنگامی که آب موجود در این کتری گرم شود به وسیله یک دکمه و بدون اینکه آن را از برق بکشید می توانید دستگاه را خاموش کنید .با داشتن این کتری شما می توانید چای خوش طعم را برای صبحانه خود و خانواده در کمتر از چند دقیقه آماده کنید .
    • کتری برقی با ظرفیت 1.7 لیتر
    • شاخص نمایشگر آب
    • دسته بزرگ و خوش دست
    • طراحی مدرن و بسیار زیبا
    • بدنه استیل ضد زنگ
    • چرخش 360 درجه بر روی پایه
    ‎ناموجود
  14. چاقو برقی کنوود KENWOOD ELECTRIC KNIVES KN450

    یکی از محصولاتی که توسط کنوود جهت استفاده های کمک آشپزی در اختیار تمامی مصرف کننده گان حرفه ای قرار گرفته، چاقوی برقی چند منظوره، کا ان 450 است با سرعت بالا و راحتی در نحوه استفاده به صورت بسیار ایمن طراحی شده و کارایی های فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. یکی از مزیت های این چاقو، تیغه فوق العاده برنده و مقاوم آن است که می تواند مواد غذایی منجمد داخل فریزر را به راحتی برش داده و قطعه قطعه نماید. چاقوی KENWOOD KN450 برای خرد کردن انواع مواد غذایی همچون گوشت/ سبزیجات و نان می باشد که به صورت بسیار کارآمد در اختیار مشتریان قرار گرفته است. یکی از مزیت های این چاقو روکش فوق العاده ای است که بر روی آن کشیده شده که مقاومت بسیار بالایی را برای آن به ارمغان می آورد علاوه بر این به راحتی می توانید آن را شستشو داده و برای مصارف بعدی از آن به صورت سالم و کاملا بهداشتی استفاده نمایید. عملکرد و کارایی این چاقو برقی با تیغه فوق العاده تیز و برنده ای که دارد به شما امکان می دهد تا مواد غذایی را که مستقیما از فریزر بیرون می آورید را به تکه تکه کرده و برای پخت و پز از آنها استفاده نمایید. قدرت و توان این چاقو کی ان 450 کنوود برابر با 100 وات است که بسیار کارآمد بوده و در نتیجه انرژی بالایی را برای برش دادن انواع مواد غذایی فراهم می کند. علاوه بر این میزان مصرف برق را نیز در پایین ترین سطح قرار داده و همین باعث شده تا یک محصول بسیار کم مصرف به شمار بیاید. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت بسیار مناسبی از ما سفارش داده و بر اساس نیاز های خود در آشپزخانه و حتی کارگاه های آشپزی نیز مورد استفاده قرار دهید.
     
    • کارد برقی چند منظوره با طراحی ساده
    • جهت برش دادن مواد سخت چون برش گوشت یخ زده/مرغ و نان  
    • قدرت 100W
    • مجهز به تیغه های دندانه دار و متحرک
    • دارای دکمه روشن خاموش
    ‎ناموجود
  15. ترازوی دیجیتالی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS607

    محصولات آشپزخانه همگی به نوعی راه گشای مشکلات اشخاص در سراسر دنیا می باشند. بسیاری از لوازم آشپزخانه سبب راحت تر کردن کار اشخاص خواهند شد. به دلیل تغییر و تحولاتی عظیم و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های گوناگون دسترسی سریع و آسان به سایر کالاها بسیار راحت شده است. لوازم خانگی همچون ترازوها دیجیتالی قدمتی دیرینه دارند که به شکل های مختلفی در طول زمان از آنها استفاده می شده است. این نوع ترازوها در اصل به شکل ترازوهای بسیار بزرگ و فضا گیر استفاده می شدند. ترازوهای که جای بسیار زیادی را اشغال می کردند. اما امروزه ترازوهای به شکل های گوناگون و در انواع و اقسام مختلف عرضه شده اند. ترازوهای کوچک و بسیار زیبا که به راحتی در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. ترازوی دیجیتالی آشپزخانه کنوود دی اس607 به صورتی بسیار حرفه ای همراه با قابلیت های مخصوصی که دارد یک نوع اندازه گیری منصفانه را در اختیار قرار می دهد. ترازوی کنوود نمونه بارزی از دسته ترازوهایی می باشد که به صورت معمول برای اندازه گیری مواد غذایی به کار می رود. ترازوی کنوود همان طور که از نامش پیداست یک نوع ترازوی دیجیتالی می باشد که به وسیله صفحه نمایش آن میزان وزن مواد را در اختیار قرار می دهد. ترازوی کنوود قابلیت اندازه گیری مواد تا 3 کیلوگرم را داراست. جنس کلی ترازوی کنوود به حدی مقاوم می باشد که با قرار گیری حجم زیادی از مواد به راحتی وزن را تحمل خواهد کرد. با تهیه ترازوی دیجیتالی kenwood ds607 بدون نیاز به دیگر ترازوها وزن دقیق مواد غذایی را در دست داشته باشید.
    • طراحی بسیار شیک
    • قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم
    •  دارای صفحه نمایش دیجیتالی lcd
    • پنل شیشه ای
    • جنس پایه فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  16. نان پز و کیک پز برقی کنوود KENWOOD DEEP FRYERS BM300

    امروزه افراد زیادی دارای رژیم غذایی هستند که در رژیم غذایی به سر می برند و مجبورند که نان و کیک مورد نیاز را خودشان در خانه تولید کنند. با استفاده از دستگاه نان ساز می توان کیک و نان های خوشمزه ای را درست کرد و سلامت و ایمنی بدن را بالا برد. دستگاه نان ساز BM300 کنوود یک دستگاه فوق العاده کارآمد و مفید می باشد که با استفاده از دستورالعمل ها و برنامه های نوشته شده بر روی بدنه صفحه نمایش لمسی امکان درست کردن انواع کیک ، شیرینی و نان خانگی را برای افراد فراهم می سازد. این دستگاه با توان 550 وات و در مدت زمان کمی می تواند به آسانی نان ها و کیک های خانگی را برای شما فراهم سازد. کمپانی کنوود بدنه این دستگاه از عایق گرما ساخته است تا کاربران در هنگام کار با دستگاه دچار سوختگی و خطرات احتمالی نشوند. ظرفی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است دارای حداکثر ظرفیت 1 کیلوگرم می باشد و از بدنه اصلی دستگاه خارج می شود. قابلیت جابجایی ظرف دستگاه، امکان شستشوی راحتی را برای کاربران فراهم می کند. موادی که برای این ظرف استفاده شده است از جنس نسوز بوده و مواد در هنگام پخت به آن نمی چسبند. با استفاده از قابلیت ها و امکانات ویژه به همراه 12 برنامه پخت که در این دستگاه نان ساز وجود دارد می توان مشکل رژیم غذایی افراد را حل کرد. برنامه فاقد گلوتن در این دستگاه برای بیماران مبتلا به سلیاک پروتئینی (نوعی بیماری گوارشی مزمن) بسیار مفید و کارا است. با کمک این برنامه نان پز BM300 می توان ساخت نان های خوشمزه و سالم را در خانه تجربه کرد. شما به دلخواه می توانید هر کدام از این برنامه ها را انتخاب کنید و درجه برشته شدن نان را در یکی از سه حالت ملایم ، معمولی و کاملا برشته قرار دهید. با استفاده از پنجره ای وسیع که برای نان پز قرار داده شده است به راحتی می توان مراحل پخت را مشاهده کرد. همچنین برنامه سریع در این دستگاه نان را در مدت زمان کمی می پزد و در اختیار کاربران قرار می دهد. با پخت نان توسط نان ساز BM300 کنوود و فعال کردن تابع گرم نگه دار می توان نان های پخته شده را تا مدت زمان مشخصی به صورت گرم و تازه نگه داشت. از برنامه های دیگر این دستگاه می توان به برنامه  jam اشاره کرد که با استفاده از آن می توان انواع مربا ها و کنسرو های خانگی خوشمزه را تولید کرد. با استفاده از تایمر می توان زمان اضافه کردن افزودنی هایی از قبیل گردو ، بادام ، روغن زیتون و غیره را یادآوری کرد.
    • کنترل پانل لمسی با نوار وضعیت برنامه برای مشاهده آسان فرآیند پخت
    • برنامه ویژه نان فاقد گلوتن برای افراد مبتلا به آلرژی
    • برنامه ویژه ای جهت تولید مربا
    • عملکرد گرم نگه داشتن
    • 3 درجه پخت و پز رنگ پریده، متوسط و تیره
    • 12 برنامه ویژه جهت پخت نان و تابع شروع با تاخیر 15 ساعته
    • مجهز به پنجره ی عریض شیشه ای
    ‎ناموجود
  17. کتری برقی کنوود KENWOOD KETTLES 2200W SJ900

    یک کتری یک نوع از وسایل لازم و مورد نیاز برای هر منزلی می باشد از این رو کنوود انواع کتری ها را به همراه قوری و یا به صورت تکی تولید و به بازار ارائه داده است . کتری ها انواع مختلفی دارند و به همین دلیل نیز کاربردهای متفاوتی را ارائه می دهند . پس شما می توانید با توجه به نیاز خود کتری مورد نظر خود را انتخاب نمایید . کتری SJ900 یک دستگاه برای گرم کردن و جوش آوردن آب است . معمولا در هر مکانی که باشیم چه در منزل و یا بیرون و پیک نیک ف ما به آب جوش برای چای و انواع نوشیدنی ها نیاز داریم . این کتری کنوود یک دستگاه برقی است پس در مکان های می توان از ان استفاده کرد که به برق و پریز ان دسترسی داشته باشیم . در یک آشپزخانه کوچک و یا بزرگ که هر روز به تهیه چای و نوشیدنی ها نیاز داریم ، داشتن این کتری بهترین انتخاب می باشد . ظرفیت مخزن آب این دستگاه برقی 1.5 لیتر است و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است که این باعث می شود تا آب داخل آن دیرتر سرد شود و شما بتوانید ساعت ها آب جوش مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید .هنگامی که شما این دستگاه را روشن می کنید یک چراغ نشانگر نیز روشن خواهد شد که این می تواند به شما اطلاع دهد و یا برای اوقاتی که یادتان رفته دستگاه را خاموش کنید بسیار مفید است . این کتری می تواند تا 360 درجه بر روی پایه بچرخد. همچنین قدرت این کتری 2200 وات می باشد که قادر است در کمترین زمان آب سرد را به صورت جوشیده در اختیار داشته باشید
    • دارای قدرت 2200 وات
    • مجهز به بدنه فولاد ضد زنگ
    • پایه قابل چرخش برای افراد چپ دست و راست دست
    • دسته برای نگهداری و تمیز کردن راحت تر
    • وزن و ابعاد مناسب
    • کابل برق و قابلیت تنظیم طول آن
    ‎ناموجود
  18. ترازوی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS700

    تا زمانی که شما در آشپزخانه خود و به طور روزانه آشپزی کنید به یک مقیاس برای اندازه گیری مواد غذایی خود نیاز دارید و این مقیاس نیز تنها با استفاده از ترازو های دیجیتال حاصل می شود . به کمک این ترازوها شما حتی کوچکترین و کم حجم ترین مواد را نیز می توانید وزن کنید و هر ماده غذایی را با اندازه مناسب خود در قابلمه بریزید . ترازوهای آشپزخانه به دلیل اینکه به دقت بسیار زیادی نیز دارند ، نتیجه تحقیقات دانشمندان در طی چند سال اخیر هستند . می توان گفت که اکثر ترازوها به وسیله باتری هایی کار می کنند که قابل تعویض هستند و شما می توانید به راحتی این باتری ها را از بازار تهیه کنید. این بار کنوود نیز از این پیشرفت بی بهره نبوده است و به تولید این دستگاه ها با بیشترین و دقیق ترین امکانات پرداخته است . ترازوی آشپزخانه DS700 یک دستگاه و محصول کنوود می باشد که دارای امکاناتی قابلیت اندازه گیری وزن تا 3 کیلوگرم را دارد . این ترازو توسط باتری های AAA کار می کند و دارای یک صفحه شیشه ای بسیار زیبا می باشد . جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری ها ، این ترازو به طور خودکار پس از مدتی که از ان استفاده نشود خاموش می شود . این قابلیت می تواند تقریبا نیمی از مصرف باتری شما را بهبود بخشد . کنوود برای این ترازو صفحه نمایش دیجیتال را طراحی کرده است. به همراه این صفحه نمایش شیشه ای شما یک دکمه روشن و خاموش کردن لمسی را نیز در اختیار خواهید داشت . با این ترازو شما می توانید وزن تمامی مواد غذایی موجود در آشپزخانه را در دست داشته باشید . به دلیل اینکه دقت اندازه گیری این ترازو 1 است شما می توانید حتی مقدار قهوه ای را که می خواهید درست کنید با این دستگاه اندازه گیری نمایید .
    • دارای صفحه شیشه ای و مدور
    • صفحه نمایش دیجیتال و دکمه لمسی
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    • قابلیت بار تا 3 کیلوگرم
    • دقت اندازه گیری 1 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  19. پارچ تصفیه آب 1.8 لیتر کنوودKENWOOD WATER FILTRATION WF157

    آب آلوده یکی از موارد عمده ی انتقال بیماری و انگل ها به درون بدن انسان می باشد. فیلتر های آب که به لوله کشی وصل می شوند معمولا از قیمت بالایی برخوردارند که هر کسی قادر به خرید ان نیست. اما کمپانی کنوود راهی آسانتر و مقرون به صرفه تر را در اختیار مشتریان قرار داده تا با پرداخت هزینه ی بسیار کمتری، سلامت خود را تضمین کنید. پارچ تصفیه ی آب kenwood WF157 دارای یک طراحی حرفه ای و زیرکانه ای می باشد که می توان با استفاده از آن، به راحتی ذرات آلوده و باکتری و انگل های موجود در آب را جدا نمود. این پارچ تصفیه ی آب kenwood WF157 دارای مجموع ظرفیت آب به میزان 3 لیتر می باشد که اب تصفیه شده در قسمت زیر نگه داری می شود و ظرفیتی برابر با 1.8 لیتر آب فیلتر شده دارد. به منظور رفاه حال کاربران، این پارچ تصفیه ی آب دارای یک نمایشگر کوچک بر روی درب می باشد که می تواند شما را از باقی مانده ی طول عمر فیلتر آگاه کند. با استفاده از این نمایشگر ال سی دی که عمر فیلتر به صورت درصدی نمایش داده می شود، با اتمام فیلتر ، شما می توانید با نگاه کردن به نمایشگر از تمام شده ان باخبر شده و برای خرید فیلتر جدید اقدام کنید. همچنین طراحی این پارچ فیلتر دار کنوود WF157 طوری صورت گرفته است که با اندازه ای استاندارد حتی مناسب برای قرار گفتن در درون یخچال باشد تا همواره آب زلال و خنک در اختیار شما باشد. دسته ی ارگونومیکی، درب زیبا با آبریز منحنی، همواره راحت تر شدن ریختن آب در درون لیوان را آسان می نمایند.
     
    • ظرفیت مخزن 1.8 لیتر آب فیلتر شده ظرفیت مجموع  3 لیتری
    • درب راحت و زیبا
    • پوشش مانع گرد و غبار به داخل مخزن
    • دارای جنس پارچ پلاستیک و فواره اب برای ریختن آسان آب
    • نمایشگر ال سی دی جهت نمایش میزان باقی مانده ی فیلتر
    ‎ناموجود
  20. دستگاه خردکن کنوود KENWOOD CHOPPER 400W CH700

    به گذشت زمان و روند رو به رشد افزایش جامعه افراد سعی بر این کردند که کالاهای متنوع و جدیدی را برای رفاه زندگی خود انتخاب نمایند. ایجاد راه کاری جدید جهت فراهم آوردن موادی ضروری برای طبخ غذا بسته به سلایق مختلف می تواند بسیار مفید و در عین حال متنوع باشد. در جهان امروزی آشپزی کردن به عنوان یکی از کارهای پیش پا افتاده به شمار می رود. چون خانم ها نیز با سطح فرهنگ خود گام به گام با آقای در حال تلاش و پشتکار می باشند. در نتیجه بیشتر زندگی خود را در برون از منزل به سر می برند و برای گذارن مایحتاج خود نیاز به لوازمی دارند که آنها را به طبخ غذاهای عالی و خوشمزه نزدیک نماید. روشی ساده و سریع که بتواند آنها را در یک آشپزی راحت و آسان کمک کند. خردکن ها از جمله کالاهایی می باشند که با ورود آنها به بازار رونق بسیار خوبی پیدا کردند. خردکن کنوود سی اچ700 نمونه ای از این نوع خرد کن ها می باشد که به صورت کاملی شما را به یک آشپزی ساده و ایده آل نزدیک خواهد کرد. خرد کن کنوود همراه با طراحی و مقاومتی که دارد به صورت کاملاً استاندارد در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. ظرفیت شیشه خردکن کنوود 900 میلی لیتری می باشد که قادر به قرار گیری میزان حجم ز یادی از مواد را داراست. خردکن کنوود به صورت برقی قادر به ارائه عملیات می باشد. قدرت فوق العاده بالای موتور این نوع خرد کن سبب ارائه هر چه بیشتر سرعت بخشیدن به آن خواهد شد. به وسیله پایه های لاستیک مانند خردکن کنوود در هنگام کار بدون لرزشی کاری مناسب را ارائه می دهد.  
    • قدرت موتور 400 واتی
    • ظرف شیشه ای 900 میلی لیتری
    • جنس تیغه های از استیل ضد زنگ
    • پایه لاستیک بدون لغزش
    • مناسب برای شستشو در ماشین ظرف شویی
    ‎ناموجود
  21. مخلوط کن و آسیاب برقی کنوود KENWOOD BLENDER BL446

    کنوود یکی از شرکت های بزرگ و مشهور انگلیسی است که جزو بزرگترین تولید کنندگان شرق به شمار می آید. این شرکت در سال 2001 تاسیس شد و به سرعت به یکی از تولید کنندگان مشهور تبدیل شد . لوازم آشپزخانه که این شرکت تولید کرده است کیفیت بسیار بالایی را به همراه دارند و جزو بهینه ترین محصولات آشپزخانه بوده اند . هدف کنوود از تولید این محصولات لوکس این است که لوازمی ضروری و کاربردی را برای کاربران خود تولید نماید. این بار کنوود با تولید مخلوط کن ها و همزن هایی شیک و کارامد توانسته است تا حد زیادی نیازهای کاربران و آشپزها را در آشپزخانه برطرف کند .دستگاه مخلوط کن و خرد کن BL446 یکی از محصولات این کمپانی می باشد که ظرفیت اصلی آن 1.5 لیتر و دارای دو حالت سرعت مختلف برای مخلوط و آسیاب کردن مواد است . مخزن مخلوط کن این دستگاه کاملا درجه بندی شده است و شما از روی این می توانید مقدار موادی را که می خواهید اندازه گیری کنید و تشخیص دهید. هر کدام از دستگاه های برقی آشپزخانه به همراه یک موتور پر قدرت ارائه می شوند که موتور این دستگاه نیز 500 وات می باشد . این دستگاه پر کاربرد در آشپزخانه شما لوازم جانبی و ظروف کاربردی دیگری را نیز به همراه دارد که از این ظروف می توان به درب آسیاب اشاره کرد .پایه این دستگاه که موتور را در بر گرفته است از سایر اجزای دستگاه قابل جدا شدن است و این کار در شستن و تمیز کردن اجزا و محفظه ها به شما کمک می کند. استفاده از دستگاه های آشپزخانه کنوود نه تنها به کار شما سرعت می بخشد بلکه می تواند تا حد زیادی در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی کند.
    • دارای ظرف درجه بندی شده 1.5 لیتری
    • قدرت موتور 500 وات
    • درب بارانی برای آسیاب
    • دو سرعت متفاوت به همراه کنترل پالس
    • پایه جدا شدنی برای تمیز کردن راحت
    • محفظه جداگانه آسیاب
    ‎ناموجود
  22. خردکن 300 وات کنوود KENWOOD MINI CHOPPER CH180

    به صورت قطع می توان گفت کنوود یکی از تنها چند شرکت برجسته جهان می باشد که در زمینه ساخت و تولید کالاهای خانگی با رعایت نمودن استانداردهای جهانی از رتبه بندی خوبی نسبت به سایر شرکت ها برخوردار است. این شرکت همواره سعی نموده هدف اصلی یعنی کیفیت را در سر لوحه تمامی محصولات خود بگنجاند. ان بار نیز با ارائه یک سری محصولات بسیار کاربردی آمده نیازهای افراد جامعه را تا حدودی برطرف نماید. سری خردکن های این شرکت از نظر ایمنی کاملاً استاندارد طراحی شده اند. خردکن کنوود سی اچ180 در خدمت جامعه بشری قرار گرفته تا به صورت مناسبی بخشی از کارهای افراد را به خوبی انجام دهد. ساخت بادوام و طراحی منحصر بفرد این نوع خرد کن سبب استفاده مکرر از ان شده است. به وسیله قدرت فوق العاده تیغه موجود در خردکن کنوود امکان ریز کردن تمامی مواد مورد نظر شما به وجود خواهد آمد. ظرفیت کلی خرد کن کنوود 150 گرم می باشد که به وسیله دو نوع سرعت به صورت مجزا می توان میزان سرعت وارده را تعیین نمود. قدرت انرژی خردکن کنوود 300 وات در نظر گرفته شده است. از بهترین مزیت های خرد کن کنوود قابلیت خرد نمودن مواد به دو صورت خشک و مایع می باشد. با این ویژگی بسیار خوب دست شما جهت خرد کردن مواد بسیار بازتر خواهد شد. به وسیله قابلیت های بسیار خوب خرد کن kenwood ch180 علاوه بر سایر مزایای آن در آشپزخانه خود و بدون دسترسی به دیگر کالاهای یک نوع آشپزی بسیار جذاب و لذت بخش را به وجود بیاورید.  
    • نوع  شیشه  شفاف
    • جنس تیغه از فولاد
    • ظرفیت کلی150 گرم
    • تعداد سرعت 2
    • قدرت انرژی300 وات
    • ظرفیت کار خشک0.15کیلوگرم
    • ظرفیت کار مایع0.35 لیتر
    ‎ناموجود
  23. ماهی تابه برقی کنوود KENWOOD HEALTH GRILL HG250

    زندگی سالم وابسته به غذاهای سالم می باشد، اگر شما هم از ان دسته از افرادی هستید که به سلامت بدنی خود و خانواده بسیار اهمیت می دهید بهتری است تابه ی برقی کمپانی کنوود با مدل نامبر HG 250 را امتحان کنید. خوردن غذاهای بدون سوختگی و ترد، انواع کباب با کمترین میزان روغن با استفاده از این تابه ی برقی به سهولت قابل اعمال است. این تابه از یک طراحی فوق العاده برخوردار است که می توان با استفاده از توان حرارتی فوق العاده ی 200 واتی آن، به راحتی انواع غذاها را گریل و برشته کنید. این تابه ی الکترونیکی و کباب پز کنوود HG250 دارای یک صفحه ی گریل می باشد که ناحیه ای از این صفحه شیار دار و قسمت دیگر ان به صورت ساده و بدون شیار طراحی شده است از این رو می توان هم به صورت استیک های شیار دار مواد را کباب کرد و برای برخی دیگر مواد از طبخ ساده بهره برد که این تفاوت تنها در ظاهر مواد می باشد و تفاوت چندانی در طعم نخواهد داشت. در قسمت زیر این صفحه ی شیار دار یک سینی چکه قرار داده شده است که به منظور قرارگرفتن تمام آب و روغن مواد غذایی بر روی آن تعبیه شده است. به همین دلیل آب و روغن اضافه بر روی سینی قرار می گیرند، به همین جهت از کثیف شدن اطراف تابه جلوگیری می شود، شما می توانید سینی چکه و صفحه ی شیار دار را به راحتی جا نموده و در زیر شیر آب و یا به وسیله ی ماشین ظرف شویی، شستشو دهید. کباب نمودن ماهی، گوشت مرغ و یا گوشت قرمز، انواع سبزیجات و سیفی جات با استفاده از این کباب پز کنوود 250 امکان پذیر می باشد.
     
    • مناسب برای طبخ استیک، کباب نمودن ماهی، انواع گوشت ، انواع سبزیجات و سیفی جات
    • دارای ترموستات برای جلوگیری از نوسانات برق
    • حداکثر قدرت 2000 وات
    • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرف شویی
    • مجهز به صفحه ی شیب دار و سینی جمع کن روغن
    ‎ناموجود
  24. نان پز و کیک پز برقی کنوود KENWOOD DEEP FRYERS BM258

    دستگاه نان پز کنوود با مدل نامبر بی ام 258 یکی از مناسب ترین وسیله هایی است که می توانید آن را برای پختن و تهیه انواع نان های مورد علاقه خود مورد استفاده قرار دهید. طراحی فوق العاده با ساختاری جمع و جور برای نان ساز کنوود BM258 فراهم شده که ظرفیت 900 گرم نان را به آن اختصاص داده اند. این دستگاه مجهز به تایمر دیجیتال ویژه ای است که می تواند 12 ساعت تاخیر در پخت را توسط تایمر آن ایجاد کنید. این دستگاه می تواند انواع نان گندم، شیرینی های خوشمزه و حتی قابلیتی چون ورز دادن خمیر را نیز برای شما فراهم کند. همانطور که می دانید هیچ چیز به اندازه بو و طعم نان تازه برای یک وعده غذای اصلی دلپذیر تر نیست، که با سفارش دادن این محصول می توانید تمامی این امکانات را به طور یکجا برای تهیه یک نان سالم و خوشمزه در اختیار خود بگیرید. ساخت نان با کنوود BM258 که از ساده ترین معیارها پیروی می کند مناسب ترین گزینه برای هر خانواده ای می باشد که به راحتی در خانه خود می توانید از قابلیت های آن بهره مند شوید. توسط این واحد تولید نان می توانید به راحتی بدون نیاز به وسایل اضافی از عملکرد فوق العاده آن لذت ببرید و از پنجره ویژه ای که بر روی درب آن قرار دارد دید واضح و روشنی را به روند عملکرد آن داشته باشید.
     
    • نان پز اتوماتیک با طراحی ایده آل
    • ظرفیت قرص نان900G  
    • قدرت و توان 730W
    • مجهز به قطعه ورز دادن خمیر
    • کم مصرف و کارآمد
    ‎ناموجود
  25. آبمیوه گیری کنوود KENWOOD JUICER JE570

    گرفتن اب موادی همچون انواع سبزیجات تازه و معطر علاوه بر بهره گیری از طعم آنها در عین حال باعث شادابی و سرزندگی اشخاص خواهد شد. بسیاری از اشخاص در طول روز به دلیل مشغله کاری فرصت تهیه آب میوه را نخواهند داشت برای همین منظور ما برای آن دسته از افراد راه کارهای مطمئنی ارائه خواهیم داد. کاربران به دلیل استفاده از نوشیدنی های بسیار سالم و مقوی نیاز به لوازمی دارند که خود به صورتی دستی و اصولی از آن بهره مند شوند. به وسیله آبمیوه گیری برقی کنوود جی ایی570 قابلیت بهره بردن از لذت و طعم واقعی سایر مواد برای شما به وجود می آید. با استفاده از آبمیوه گیری کنوود می توان هر نوع میوه ای اهم از میوه های دارای تخم را در داخل آن قرار داد و با اطمینان از گرفتن تخم و پوست آنها به صورت مناسبی از نوشیدنی های مختلف به نحو احسن بهره مند شوید. موتور پرقدرت آبمیوه گیری کنوود قادر به له نمودن هر نوع مواد ی همچون هویج و سیب می باشد. به وسیله هر کدام از سرعت های در نظر گرفته شده برای موتور آبمیوه گیری کنوود به صورت دلخواه می توان بر کارایی حرفه ای آبمیوه گیری نظارت داشت. سیستم در نظر گرفته شده قفل ایمنی مخلوط من کنوود در هنگام کارایی خود به صورت خودکار قفل خواهد شد. آبمیوه گیری kenwood je570 از تعدادی قطعه مختلف تشکیل شده است که به راحتی از هم جدا خواهند شد. ظرفیت کلی آبمیوه گیری کنوود 1 لیتر در نظر گرفته شده است که می تواند حجم زیادی از مواد را در داخل خود نگه داری کند. طعم نوشیدنی های سالم را در منزل خود تجربه نمایید.
    • قدرت موتور 300 واتی
    • دارای دو نوع سرعت
    • سیستم قفل ایمنی
    • جنس مواد پلاستیک
    • مناسب برای ماشین ظرف شویی
    • ظرفیت1 کیلوگرم
    • ظرفیت جمع آوری پالپ0.5 کیلوگرمی
    ‎ناموجود
  26. سرخ کن 1800 وات کنوود KENWOOD DEEP FAMILY FRYER DF320

    وسیله ای که تمام خانم های خانه دارد را از ایستادن مداوم پای اجاق گاز نجات داد، سرخ کن ها بودند. دستگاه سرخ کن کنوود kenwood DF320  طوری طراحی شده است که بتواند یک وسیله ی کار آمد برای تمام خانم ها باشد و حتی آشپز های حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند. این وسیله حتی مناسب برای تمام رستوران ها و غذاخوری هایی است که آنها را قادر می سازد تا در مدت زمان محدودی بتوانند حجم زیادی از مواد خوراکی را سرخ کنند. با استفاده از این سرخ کن دیگر آشپزی خسته کنند و طاقت فرسا نخواهد بود بلکه تمام مواد سرخ کردنی با استفاده از این سرخ کن را به بهترین صورت ممکن طبخ کنید و از آشپزی کردن لذت ببرید. سفره های رنگین با مواد سرخ شدنی خوشمزه و چیزی که خانواده ی شما دوست دارند را در کمترین زمان ممکن درست کنید. این سرخ کن کنوود DF 320 دارای طراحی زیرکانه با درب شیشه ای می باشد که شما را قادر می سازد تا مراحل سرخ شدن مواد غذایی را نظارت کنید؛ از این رو می توانید از وقوع اتفاقات پیش بینی شده جلوگیری کنید. غذاهایی ترد و خوشمزه با استفاده از این سرخ کن به راحتی تهیه می شوند. به علاوه با وجود مخزن نچسب، حتی اگر روغن مخزن این سرخ کن تمام شود، مواد و محتوا به ظرف نخواهند چسبید. وجود یک پنل الکترونیکی در این سرخ کن دی اف 320 کنوود شما را قادر می سازد تا بتوانید حرارت و مدت زمان سرخ شدن مواد را خود انتخاب کنید و تمام اطلاع مربوط به زمان اتمام را بر روی نمایشگر ان مشاهده نمایید. همچنین از دیگر قابلیت هایی که این سرخ کن را برای همه مناسب قرار داده است می توان به قابلیت خاموش شدن خودکار ران در زمان اتمام مراحل پخت و سرخ شدن اشاره کرد .
     
    • قابلیت تنظیم حرارت و زمان سرخ شدن
    • دارای توان حرارتی 1800 وات
    • گنجایش روغن 2/3 لیتر و گنجایش مواد 1 کیلوگرمی
    • طراحی شیک با ابعاد استاندارد
    • باز شدن درب با یک دکمه ی لمسی
    • دارای کنترل پنل الکترونیکی
    ‎ناموجود
  27. دستگاه چرخ گوشت کنوود KENWOOD MEAT GRINDER MG450

    با پیشرفت علم و فناوری هر روزه شاهد تولید محصولات پیشرفته ای هستیم که به لطف آن ها آشپزی کردن بسیار راحت و آسان شده است. آماده کردن طیف گسترده ای از غذاهای گوشتی، با چرخ گوشت برقی MG450 کنوود آسان و ساده است. موتور قدرتمند 1400 واتی این چرخ گوشت می تواند مقدار زیادی از گوشت را در مدت زمان کمی چرخ کند. این موتور از کارایی و عملکرد بالایی بهره می برد و امکان چرخ کردن 1.5 کیلوگرم گوشت را در هر دقیقه فراهم می سازد. با تولید این چرخ گوشت در قدرت و توان بالا ، دیگر وقت آن رسیده است که گوشت چرخ کرده خود را در منزل به صورت سالم و پاکیزه تهیه کنید. چرخ گوشت MG450 کنوود سرعت آشپزی شما را بالا می برد و چرخ کردن انواع مواد از قبیل مرغ ، ماهی ، گوشت ، سبزی و میوه ها را برای کاربران فراهم می سازد. یکی از قابلیت های مهم و مفید این چرخ گوشت تابع حالت معکوس می باشد که به لطف آن استفاده از دستگاه بسیار راحت شده است. با این دکمه می توان جهت حرکت تیغه را معکوس کرد و پیچ و تابی که در لابه لای تیغه ها ایجاد شده است را به راحتی برطرف کرد. قطعات این چرخ گوشت از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده است و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند. اندازه مناسب و کوچک این دستگاه باعث شده است که چرخ گوشت را به راحتی بتوان جابجا کرد و بدون اشغال فضای زیاد در آشپزخانه نگه داری کرد. دو محفظه برای ذخیره سازی فشرده همراه با چرخ گوشت موجود است که از یکی از آن ها برای نگهداری لوازم جانبی و ابزار چرخ گوشت استفاده می شود و از محفظه دیگر برای جمع کردن کابل برق چرخ گوشت استفاده می شود. با استفاده از محفظه سیم جمع کن بعد از هر بار استفاده سیم برق به آسانی جمع خواهد شد . از اجزاء پر کاربرد و مفید این چرخ گوشت می توان به صفحه های شبکه ای 8 میلی متر، 4.5 میلی متر، 3 میلی متر اشاره کرد. هر کدام از این شبکه ها دارای سوراخ هایی با قطرهای مختلف می باشد که با استفاده از آن ها گوشت در اندازه های ریز ، متوسط و درشت چرخ می شود. طبخ انواع غذاهای مختلف گوشتی با استفاده از این شبکه ها بسیار راحت و آسان انجام خواهد شد. آماده سازی سوسیس و کبه (یک نوع رولت) با استفاده از لوازم جانبی قیف سوسیس ساز و کبه ساز چرخ گوشت ام جی 450 بسیار راحت و آسان در خانه انجام می شود. باز و بسته کردن قطعات این چرخ گوشت با استفاده از آچار مخصوص به راحتی بدون خراب شدن سر پیچ انجام می گیرد .
    • دارای طراحی زیبا و بدنه ای از جنس پلاستیک سفید
    • قابلیت پردازش 1.5 کیلوگرم گوشت در هر دقیقه با استفاده از موتور قدرتمند 1400 وات
    • دارای سینی دو منظوره برای جمع آوری گوشت و جلوگیری از نشست گرد و غبار
    • مجهز به دکمه روشن و خاموش همراه با دکمه دور معکوس
    • دارای گلویی فلزی از جنس آلیاژ پرداخت شده و گوشت کوب پلاستیکی
    • دارای تیغه ی چهار پره آهنی و سری های مختلف جهت تهیه کالباس ، سوسیس و کبه
    • مجهز به صفحه های شبکه ای با اندازه های 8 میلی متر،  4.5 میلی متر و 3 میلی متر
    ‎ناموجود
  28. دستگاه قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CG600

    درست کردن قهوه علاوه بر وقت زیاد، لازمه ی مهارت خاصی نیز منی باشد، از این رو افراد زیادی که حتی به نوشیدن قهوه ، این نوشیدنی مفید علاقه دارند، اما در درست کردن آن عاجز اند؛ با رفتن به کافی شاپ و نوشیدن قهوه های آماده می خواهند نیاز خود را بر طرف کنند. در واقع باید گفت که هیچ قهوه ای نمی تواند مانند یک قهوه ی ساخته شده تحت فشار و یا قهوه های دست ساز خانگی، عطر و طعم فوق العاده داشته باشد. اگر می خواهید روز خود را با یک قهوه ی مرغوب و خوش طعم آغاز کنید، اما وقت کافی برای درست کردن آن ندارید، تنها راه شما انتخاب قهوه ساز حرفه ای kenwood CG600 ساخت کمپانی کنوود می باشد که با طراحی و کارایی فوق العاده هم اکنون در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این دستگاه قهوه میکر الکترونیکی راهی سریع و آسان برای لذت بردن از یک لیوان قهوه ی مرغوب می باشد. با وجود یک صفحه ی پنل الکترونیکی شما می توانید به دلخواه خود میزان قهوه ی تولید شده را انتخاب کنید. این قهوه میکر کنوود CG600 قادر است در مدت تنها چند دقیقه 2 تا 10 لیوان قهوه را آماده کند و این بستگی به میزان مورد نیاز شما دارد. با این ظرفیت بالا تا 10 لیوان شما می توانید برای مهمان های خود قهوه بسازید تا انان نیز از قهوه های خوش طعم لذت ببرند. همچنین دکمه های موجود بر روی پنل قهوه ساز CG600 کنوود ، شما را قادر می سازد تا به تنظیمات زمان، میزان قهوه، شروع و خاموش شدن دستگاه قهوه ساز دسترسی پیدا کنید. قدرت حرارتی این دستگاه قهوه برابر با 100 وات می باشد که به مرغوبیت قهوه به همین دلیل می باشد چرا که با فشار زیاد قهوه ساخته می شود و همین امر موجب متفاوت و فوق العاده بودن قهوه خواهد شد.
     
    • قابلیت تنظیم برای 2 تا 10 فنجان
    • گنجایش 280 گرم
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    • جنس بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ براق
    • کنترل پنل الکترونیکی
    • چراغ انتخابگر ال ای دی
    • توان حرارتی قهوه ساز برابر با 100 وات
    ‎ناموجود
  29. فیلتر تصفیه آب کنوود KENWOOD WATER FILTRATION 77800

    اگر از پارچ های تصفیه ی آب ، این محصول کارآمد و مفید استفاده می کنید، بعد از مدتی با پایان یافتن عمر فیلتر، برای تعویض آن باید اقدام کنید. کمپانی کنوود حتی از تولید فیلترها برای پارچ های تصفیه نیز دریغ نکرده و در مقدار انبوهی به ساخت این فیلتر ها پرداخته است. فیلتر kenwood 77800 مناسب برای انواع پارچ های تصفیه ی آب می باشد که به میزان زیادی قادر به حذف انواع رسوبات و فلزات در داخل آب می باشد و آبی سالم و تمیز را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این فیلتر شما می توانید به راحتی ان را در پارچ قرار داده و به میزان 150 لیتر آب را تصفیه کنید. این میزان بر روی نمایشگر ال سی دی بر روی پارچ نشان خواهد داده شد. بسته بندی این فیلتر تصفیه آب 77800 کنوود شامل 3 عدد فیلتر با همین کارایی بالا می باشد که در قیمت مناسب و قابل تهیه برای تمامی افراد در اختیار شما قرار گرفته است. اگر نگران سلامتی خود و خانواده ی خود هستید می توانید با تهیه ی پارچ تصفیه ی آب خانگی که در انواع سایز موجود می باشد و فیلتر کنوود 77800 از نوشیدن آب سالم و پاکیزه لذت ببرید.
     
    • دارای سیستم تصفیه چهار مرحله ای
    • ظرفیت 150 لیتر آب
    • کاهش آهک، سرب و کلر
    • 3 عدد در هر بسته بندی
    ‎ناموجود
  30. گوشت کوب برقی کنوود KENWOOD HAND BLENDER HB615

    امروزه بسیاری از دستگاه ها ب منظور راحت تر شدن کار اشخاص عرضه بازار شده اند. کار اشپزخانه که یکی از زمان بر ترین کارهایی می باشد که به صورت مداوم با آن سر و کار داریم. برای همین منظور بسیاری از کالاهای مختلف جهت حل و رفع این گونه مشکلات طراحی شده اند. از جمله مهمترین این نوع کالاهای می توان به مخلوط کن ها اشاره داشت. تنوع و گوناگونی مخلوط کن ها سبب می شود تا کاربر باتوجه به سلایق مختلف آنها را مورد استفاده قرار دهد. حتی نوع مخلوط کن ها با هم بسیار فرق دارند. بسیاری از مخلوط کن ها با اندازه بزرگ و چند قابلیت طراحی شده اند و بسیاری نیز به اندازه مناسب و کوچک طراحی شده اند. سری گوشت کوب کنوود اچ بی615 به صورت مناسب برای مخلوط کردن مواد غذایی به کار می رود. این نوع مخلوط کن با اندازه مناسبی که دارد برا مخلوط کردن موادی همچون انواع خمیر مایه ها و گرفتن آب میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت بسیار بالای موتور مخلوط کن کنوود با کارایی فوق العاده ای که دارد قادر به ارائه بهترین عملکرد می باشد. همچنین مخلوط کن کنوود از سیستم ایمنی ضد لغزش برخودار می باشد که در هنگام کار بدون هیچ گونه لرزشی با دقت بسیار بالا کار را انجام خواهد داد. به وسیله ظرفیت 0.7 لیتری کاسه مخلوط کن همراه با تیغه های بسیار تیز آن از طعم هر نوع ماده غذایی به صورت مناسب بهره مند خواهید شد. اجزای کلی گوشت کوب kenwood hb615 به حدی مقاوم طراحی شده است که به راحتی قابل شستوشو می باشد.   
    • طراحی مقاوم و بدون لرزش
    • قدرت موتور 400 واتی
    • جنس بدنه فولاد ضد زنگ
    • ظرفیت 0.7 لیتری کاسه گوشت کوب
    • دارای دو نوع سرعت
    • جنس تیغه فولاد ضد زنگ
    • مناسب برای شستوشو به وسیله ظرف شویی
    ‎ناموجود
  31. قهوه ساز کنوود 1100 وات KENWOOD COFFEE MAKER ES430

    قهوه ساز کنوود مدل ایی اس 430 مناسب با ایده آل های ویژه و منحصر به فردی برای دم کردن انواع قهوه/ نسکافه/ اسپرسو و سایر نوشیدنی های گرم و مورد علاقه شما می باشد که با قدرت و توان 1100 وات در اختیار مشتریان قرار داده شده است. این محصول کم مصرف تمامی معیار های سلامت و بهداشت را به خود اختصاص داده و می توانید به راحتی آن را برای مدت های زیادی مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه از کیفیت و قابلیت های ویژه ای که به آن اختصاص داده شده کاسته شود. این قهوه ساز حرفه ای مناسب ترین گزینه برای دم کردن انواع کاپوچینو و نوشیدنی های دیگری مانند اسپرسو است که از بدنه ای مقاوم از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و مقاومت بالایی را در برابر حرارت و رطوبت ایجاد می نماید. قهوه ساز چند منظوره KENWOOD ES430 دارای تابع آب گرم می باشد و تجهیزات فوق العاده ای برای راحت تر تهیه کردن نوشیدنی های مورد علاقه شما به خود اختصاص داده است.  ظرفیت ظرف آب در این دستگاه برابر با 1.5 لیتر است که می تواند مناسب ترین گزینه برای یک خانواده پر جمعیت به شمار بیاید. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه قهوه ساز حرفه ای با میزان مصرف پایین هستید می توانید این قهوه ساز را سفارش داده و از آن در هر ساعت از شبانه روز مورد استفاده قرار دهید. این قهوه ساز کنوود ES430 با قیمت مناسب و قابلیت های فراوان یکی از عمده ترین محصولاتی است که به تازگی توسط شرکت کنوود در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
     
    • قهوه ساز نیمه اتوماتیک با طراحی ایده آل
    • ظرفیت 1.5 لیتر
    • قدرت و توان 1100 وات
    • حداکثر فشار قهوه 15 بار
    • مناسب برای تهیه کاپوچینو/  اسپرسو
    ‎ناموجود
  32. ساندویچ ساز کنوود KENWOOD SANDWICH MAKER HG506

    یکی دیگر از محصولات کننود  مدل HG506 می باشد که یکی از محصولاتی است که به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته شده است ساندویچ ساز 506  دارای یک پنل به نسبت بزرگ می باشد که کامل یک گوشت بزرگ در داخل آن قرار میگیرد.  کنوود مدل اچ جی506  امکان پخت و انواع ساندویچ ها را برای شما ایجاد کرده است که شما با استفاده از این ساندویچ ساز بتوانید امکان پخت و انواع ساندویچ و بریان کردن انواع گوشت و ساندویچ را با استفاده از این دستگاه برای خود ایجاد کنید. از لحاظ طراحی این ساندویچ ساز دارای د ظاهری بسیار زیبا می باشد که در وسط این دستگاه یک دکمه ی چرخشی برای استفاده و دسترسی پخ و پز ساندویچ را بتوانید بر عهده بگیرید. اگر نگران سلامتی خود هستید و مرتبا از بیرون ساندویچ و غذاهای متنوع را  سفارش می دهید و هزینه ی کلانی را بابت این غذاهای  غیر سالم پرداخت  می کنید ما به شما دستگاه ساندویچ ساز کنوود ام جی 506 را به شما سفارش می دهیم که شما با استفاده از ان بتوانید انواع گوشت های تازه و  غذاهای بریان شده را با استفاده از این دستگاه ساندویچ ساز برای خود با هزینه ی کمی تهیه کنید. و از خوردن غذاهای سالم با کیفیت بالا با هزینه ی  کم لذت ببرید. یکی ویژگی های ویژه این محصول، کم مصرف بودن آن است که در مقایسه با مدل های  دیگر با برندهای مختلف از میزان مصرفی انرژی طبیعی کمتری برخوردار است. یکی از قابلیت های بسیار ویژه ی این دستگاه ساندویچ ساز اچ جی 506 مانع از روغن زیاد به داخل ساندویچ و یا گوشت های شما میشود. و شما می توانید با خیال آشسوده ساندویچ مورد علاقه ی خود را با یک ایستک نوش جان کنید.
    • جنس تفلن
    • مناسب برای پخت انواع ساندویچ
    • کم مصرف
    • دارای وزن مناسب
    • دارای توان مصرفی 820 وات
    • زمان پخت 15 دقیقه
    ‎ناموجود
  33. قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM170

    قهوه ساز KENWOOD CM170 دارای امکانات متنوع و پیشرفته ای است که توسط شرکت کنوود ساخته شده و تمامی تست های عملکرد را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است. این محصول مجهز به قوری شیشه ای 1.25 لیتری با دستگیره فوق العاده ای است که ضد لغزش می باشد و امکان جا به جایی راحتی را برای شما فراهم می کند. قهوه ساز کنوود با مدل سی ام 170 دارای حداکثر قدرت 1100 وات می باشد که کمترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است. شاخص نوری که بر روی بدنه آن وجود دارد امکان نمایش دادن راحت آب را در هنگام جوشیدن فراهم کرده و مناسب تر از هر زمانی سهولت استفاده را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. این محصول را می توانید برای دم کردن انواع قهوه/ نسکافه/ کاپوچینو و سایر نوشیدنی های گرم مورد علاقه خود مورد استفاده قرار داد و سبکی مدرن را در هنگام دم کردن آنها تجربه کنید. این قهوه ساز برقی متناسب با استانداردهای خاص صنعتی طراحی شده و از میزان مصرف بسیار کمتری نسبت به سایر مدل های قدیمی برخوردار می باشد و با ظرفیت فوق العاده ای که برای قوری آن فراهم شده می توانید به راحتی 5 فنجان قهوه را برای اعضای خانواده تان آماده کنید بنابراین می تواند مناسب ترین گزینه برای فصل های سرد سال باشد چراکه در مدت زمان کمی انواع نوشیدنی های گرم را می توانید توسط آن آماده کنید. این دستگاه قهوه ساز CM170 کنوود مجهز به سیستم ضد چکه می باشد و با فیلتر مخصوصی که برای آن قرار داده شده می توانید به راحتی در هر زمانی از آن استفاده کنید قهوه ساز کنوود را می توانید از همین الان به صورت اینترنتی از فروشگاه ما سفارش داده و با قیمت مناسبی که برای آن فراهم شده تهیه نمایید.
     
    • قهوه ساز با طراحی استاندارد
    • دارای قوری شیشه ای با ظرفیت 1.25 لیتر
    • حداکثر قدرت 1100 وات
    • مناسب برای انواع قهوه/ نسکافه و سایر نوشیدنی های گرم
    • مقاوم و ایمن
    ‎ناموجود
  34. مخلوط کن کنوود KENWOOD BLENDER BL330

    از آنجایی که تهیه انواع نوشیدنی های در طول تاریخ رایج بوده اما بهره گیری از نوشیدنی های مختلف به روش های بسیار قدیمی و سنتی امکان پذیر بوده است. این روش ها به دلیل اینکه هیچ نوع فن آوری وجود نداشته بود کاری بسیار سخت و زمان بر به حساب می آمد ، روشی که باید مراحل زیادی جهت ارائه آن طی می شد. خوشبختانه این کار در دنیای امروزی با وجود بسیاری از لوازم کاربردی به راحتی امکان پذیر می باشد. امروزه باتوجه روند رو به رشد شرکت ها در زمینه ساخت و تولید انواع لوازم کاربردی آشپزی کار آنچنان برای کاربر راحت شده است که در مدت زمان بسیار کمی تمام نیازهای آنها رفع خواهد شد. استفاده و بهره گیری از کالاهایی همچون مخلوط کن ها می توانند به صورت جدی در تهیه انواع دسر ها و میان وعده ها کمک زیادی داشته باشند می توانند کار انسان را بسیار راحت نمایند. سری مخلوط کن کنوود بی ال330 همراه با دو نوع قابلیت آن امکان استفاده از نوشیدنی های فراوانی را برای ما به وجود می آورد. در عین حال خرد کن این نوع سری به صورت اختیاری در دسترس قرار می گیرد. با استفاده از قابلیت خرد کن سری مخلوط کن کنوود می توان مواد مورد نیاز خود به صورت خرد در اختیار داشت. قدرت موتور مخلوط کن کنوود 350 واتی در نظر گرفته شده است که در هر دقیقه امکان چرخش 18000 دور تیغه های دستگاه را فراهم می آورد. هر کدام از قطعات سری مخلوط کن به راحتی در داخل ماشین ظرف شویی شسته خواهند شد. هر کردم از سری ای مخلوط کن و خرد کن kenwood bl330 به حدی مناسب عمل می کنند که حفظ ارزش مواد غذایی را در اولویت قرار می دهند.   
    • طراحی بادوام و ایستاده
    • قدرت موتور 350 واتی
    • تعداد یک سرعت با حداکثر چرخش18000 دور در دقیقه ای
    • ظرفیت 1 لیتری مخلوط کن
    • ظرفیت کلی 0.8 لیتر خرد کن
    • مناسب برای شستوشو در ماشین ظرف شویی
    • جنس بدنه: پلاستیک
    • توانایی یخ خرد کردن
    ‎ناموجود
  35. غذاساز کنوود KENWOOD 700W FOOD PROCESSOR FP520

    محصولات کنوود امروزه یکی از پر طرفدار ترین محصولات در جهان هستند زیرا این کمپانی توانسته است بهترین کیفیت و عملکرد را در محصولات خود جای دهد. تولید انواع غذاساز ها و وسایل آشپزخانه که در آشپزی روزانه می تواند به ما کمک کند از بهترین تولیدات این کمپانی می باشند . یکی دیگر از محصولات کنوود مخلوط کن و غذاساز FP520  می باشد . این دستگاه از دو محفظه شفاف و یک پایه با موتور تشکیل شده است . به کمک این دستگاه شما می توانید غذاها و خوراکی های زیادی را در طول روز تهیه کنید زیرا یک دستگاه چند کاره است و با نصب هر کدام از محفظه ها بر روی این پایه می توان عملکرد هایی متفاوت را دریافت کرد . تیغه هایی با برش های متفاوت در این غذاساز به شما کمک می کنند تا راحت تر موادی مانند هویج و یا سیب زمینی را رنده کنید . دستگاه های خانگی کنوود از سرعت بالا و متناسبی برخوردارند به همین دلیل در کمترین زمان می توانند بهترین کارایی را ارائه دهند . موتور این دستگاه با قدرت 700 وات و دو حالت سرعت قادر به برش و مخلوط کردن مواد غذایی است . این موتور همچنین از لرزش بیش از حد دستگاه و تولید نویز جلوگیری می کند . در این دستگاه و در قسمت غذاساز ان شما می توانید حدود 3 لیتر مواد غذایی را جای دهید که این می تواند برای یک وعده غذایی خانواده شما مناسب باشد . همچنین ظرفیت مخلوط کن این دستگاه ها همانند سایر مخلوط کن های کنوود 1.5 لیتر است و با درب قفل شونده و محفظه شکر ریز تولید شده است .
    • موتور قدرتمند 700 وات
    • کاسه قابل شستشو غذاساز با ظرفیت 2.9 لیتر
    • مخلوط کن شیشه ای با ظرفیت 1.5 لیتر
    • تعدادی تیغه برای برش و رنده کردن مواد غذایی
    • دکمه برای تعین دو حالت سرعت
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 224 تا

قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی