Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 3 | قیمت مایکروفر و مایکروویو خرید

مایکروویو و مایکروفر

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 140 تا

  1. مایکروفر 39لیتری ال جی LG MICROWAVE MS1440SL

    یکی از لوازم فوق العاده ای که می تواند مناسب ترین گزینه برای انواع کارهای پخت و پز در تمامی آشپزخانه ها به شمار بیاید، مایکروویو خانگی ال جی با شماره مدل ام اس 1440 اس ال است که از تجهیزات فوق العاده ای برای ارائه عملکردی منحصر به فرد در اختیار تمامی خانم های خوش سلیقه و سر آشپز های حرفه ای قرار گرفته است. با تهیه این محصول می توانید تبدیل به یک آشپز خوب برای پخت و پز انواع مواد غذایی خوشمزه برای خانواده و حتی مهمان های خود شوید. مایکروویو نقره ای و براق LG MS1440SL با 1.4 فوت مکعب است و با ظرفیت 39 لیتر و توان 1000 وات بر اساس استاندارهای خاص صنعتی ساخته شده که می توانید به وسیله آن غذاهایی ترد و خوشمزه را تهیه کرده و یا آنها را دوباره گرم کنید. علاوه بر تمامی این موارد می توان به تایمر پخت و پز آن اشاره کرد که به راحتی می توانید توسط آن مدت زمان آشپزی را معین کرده و از هدر دادن انرژی به میزان زیادی صرفه جویی کنید. این محصول دارای 10سطح قدرت مختلف است و توابع چندین مرحله پخت و پز را فراهم خواهد کرد. به کار گیری راحت و آسان برای تهیه غذاهای گوشتی/ سبزیجات/ انواع پیتزا ها و کیک های خوشمزه می تواند به عنوان مناسب ترین معیار در انتخاب این محصول به شمار بیاید. این محصول مجهز به قابلیت قفل کودک می باشد که باعث بالا رفتن سطح ایمنی آن در هنگام پخت و پز خواهد شد. با تهیه این مایکروویو حرفه ای MS1440SL ال جی می توانید در خانه خود کشف دستورالعمل برای غذاهای بین المللی را تجربه کنید. امکان تمیز کردن راحت حفره داخلی مایکروویو به از بین رفتن بوی تعفن به سبب ماندگاری لایه های چربی مواد غذایی، کمک خواهد کرد.
     
    • مایکروویو با طراحی جذاب و مستحکم
    • با ظرفیت پخت و پز 39 لیتر
    • خروجی مایکروویو 1000W  
    • مجهز به قابلیت تایمر
    • امکان یخ زدایی و گرم کردن دوباره  
    • 10سطح قدرت
    ‎ناموجود
  2. مایکروفر 34 لیتری ال جی LG MICROWAVE MP9485S

    درست کردن انواع غذاهای مدرن و حرفه ای در آشپزخانه ی منزل خود به وسیله ی اجاق گازها اولا زمان بر می باشد دوما ممکن است به صورت کامل پخته نشود یا غذای شما با مزه عالی آماده نشود در واقع تولید کننده ی ال جی برای دسته خانوم های که مایل به آشپزی کردن انواع غذاهای مدرن و متنوع می باشند سری دستگاه ی مایکروفرها را با مدل های مختلف تولید و روانه کرده است که یکی از مدل های آن مایکروویو MP9485S می باشد. به علاوه این مایکروفر نامبرده به صورت توکار طراحی شده است که اندازه و وزن آن به صورت استاندارد و جمع و جور می باشد و کاربران به راحتی می توانند آن را در داخل انواع کابینت های ام دی اف قرار دهند. همچنین این مایکروویو توکار 12 برنامه ی مختلف پخت و پز انواع مواد غذایی خام به صورت اتوماتیک را فراهم کرده است، این مایکروفر ال جی نیز مجهز به 4 برنامه ی یخ زدایی سریع به صورت خودکار می باشد و کاربر به کمک این حالت می تواند غذاهای یخ زده را با همان مزه اولیه ی آن گرم کند. این مایکروویو همانند سایر مایکروفرها دارای یک پانل کنترل است که این صفحه کنترل می تواند سری دکمه های زیادی و با کارایی متفاوت و یک نمایشگر از نوع LED را در اختیار کاربران قرار دهد در نهایت با انتخاب هر دکمه ی شما به لطف این نمایشگر LED می توانید دکمه های انتخابی را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های مایکروفر ام پی 9485 اس می توان به شروع سریع آن اشاره نمود که این عملکرد شروع سریع می توان گفت 3 برابر سریع تر از مایکروفر های معمولی سریع تر عمل می کند.
    • دارای توان خروجی 900 وات و توان خروجی گریل 1600 وات
    • مجهز به 12 برنامه پخت و پز به صورت خودکار
    • قادر به 4 برنامه یخ زدایی سریع به صورت اتوماتیک
    • میزان ظرفیت آن 34 لیتر
    • حفره آن از نوع STS، به شکل گرد
    • دارای پانل کنترل با دکمه های متعدد و یک نمایشگر LED
    • مجهز به ساعت و تنظیم زمان 90 دقیقه و 50 دقیقه
    • قادر به قفل کودک و شروع سریع
    • دارای 5 سطح گرمایش
    ‎ناموجود
  3. مایکروویو 1400 وات فوما Fuma Mircowave Oven FU-944

    مایکروفر فوما FU-944 یکی دیگر از محصولات پیشرفته این کمپانی است که فناوری هایی را با خود به همراه دارد و امکان پخت و پز سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد . همه ما میدانیم که مایکروفر با استفاده از فناوری اشعه می تواند در کوتاه ترین زمان پخت و پز غذاها را انجام دهد . عده ای بر این باورند که پخت غذا به وسیله اشعه در مایکروویو و سولاردام سرطان زا می باشد اما تاکنون هیچ دلیلی بر این نظریه  اثبات نشده است بنابر این متخصصان و پزشکان پخت و پز با مایکروفر را به شما توصیه می کنند به این دلیل که در این روش پخت مغذی ها و مواد اصلی غذا کمتر از بین می رود . این مایکروفر نیز با داشتن امکانات و قابلیت هایی مانند سولاردام می تواند غذا را در سریعترین حالت ممکن بپزد و یا کباب کند . ظرفیت این مایکروویو 30 لیتر و قدرت آن 1400 وات می باشد . سولاردام که یکی از فناوری های این مایکروویو می باشد در واقع در ابتدا با دستگاه های ال جی آماده و روانه بازار شد . در این فناوری همانند مایکروویو ، از اشعه برای پخت استفاده می شود اما لامپ های هالوژن که به آن اضافه  شده است باعث شده تا پختی 4 برابر سریعتر از مایکروفر داشته باشد . این لامپ ها با تولید گرما و حرارت بالا باعث می شوند تا غذا از قسمت زیر هم پخته شود و دیگر نیازی به زیر و رو کردن هر چند دقیقه غذا نباشد . سولاردام از فناوری های نوین در صنعت آشپزی است که طعم و مزه واقعی غذا را حفظ کرده و به دلیل پخت سریع موجب صرفه جویی در انرژی می گردد.
    • ظرفیت  30لیتر و قدرت 1400 وات
    • 10 نوع سطح قدرت مختلف و عملکرد از پیش تنظیم شده
    • 7 منوی پخت اتوماتیک
    • عملکرد سولار دام
    • عملکرد یخ زدایی سریع
    • دارای درب استیل و قفل کودک
    • مجهز به ظرف بخار
    ‎ناموجود
  4. مایکروفر ال جی LG MICROWAVE MS1040S

    مایکروفر ال جی ms1040s یکی از زیباترین و کارآمدترین محصولاتی است که به تازگی در اختیار مشتریان گرامی قرار داده شده است. این دستگاه می تواند یک وسیله مناسب و قابل توجه برای کارهای آشپزی و پخت و پز به شمار بیاید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بهترین محصولات برای پخت در آشپزخانه خود می باشید می توانید با سفارش دادن مایکروویو ال جی ام اس 1040 اس، گزینه ای ایده آل را برای جایگزین ساختن با مدل های قدیمی را در اختیار داشته باشید و متناسب با نیاز های خود از آن استفاده نمایید. قدرت و توان این مایکروفر MS1040S ال جی در هنگام پخت و پز برابر با  900 وات است که سطح بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده و همین باعث شده تا کم مصرف تر از بیشتر مایکروفرها به ارائه عملکرد بپردازد. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی انواع مواد غذایی خود را به راحتی داخل سینی دوار آن قرار داده تا آن را برای شما به حالت پخت در آورد. این در حالی است که توسط آن می توانید حتی یک لیوان شیر و یا آب را گرم کرده و به دمای مطلوب خود برسانید. بنابراین اگر می خواهید فضای آشپزخانه خود را بسیار زیباتر ساخته و از وسایل حرفه و ای شیک جهت پخت و پز استفاده کنید می توانید با سفارش دادن این مایکروفر ال جی مدل MS1040S با 30 لیتر ظرفیت به تمامی خواسته های خود برسید و از کشف تفاوت های ویژه آن لذت ببرید.
     
    • مایکروفر با ظرفیت 30 لیتر
    • قدرت 900 وات
    • سازگار با محیط زیست
    • قابلیات دوباره گرم کردن غذا/ یخ زدایی
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    • بدنه مستحکم
    ‎ناموجود
  5. مایکروفر توکار 1000 وات جنرال جی فورس GENERAL FORCE Microwave FM305

    مایکروفر  و مینی فر با سیستم گریل و کانوکشن توکار FM305B با امکانات فراوانی که دارد پخت و پز مواد غذایی را بسیار راحت و آسان می کند. خانم های شاغل و خانه دار می توانند غذاهای مختلف، کیک ، شیرینی و نان را با آن بپزند و از مهمان های خود به بهترین شیوه پذیرایی کنند. این مایکروفر دارای 8 برنامه پخت می باشد که با استفاده از آن ها و تنظیم کردن مایکروفر در دما و برنامه های مورد نظر می توانیم غذاهای خوشمزه و رنگارنگی را آماده کنیم. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی کانوکشن 1500 وات و فن بزرگ ، داخل مایکروفر را قبل از گذاشتن مواد داخل فر، گرم می کند و باعث می شود تا در مدت زمان کمی بتوانیم انواع کیک و شیرینی را آماده کنیم. المنت های حرارتی بدون اینکه ویتامین ها ، آب و مواد مغذی داخل مواد غذایی را از بین ببرند سعی می کنند تا غذاها به صورت همه جانبه و یکدست پخته شود. تکنولوژی گریل در این دستگاه برای سرخ کردن و برشته کردن مواد غذایی با توان 1650 وات بسیار کاربرد دارد. همچنین این دستگاه به مایکروویو 1000 وات مجهز شده است که این قابلیت باعث شده است تا مواد غذایی با سرعت بالایی پخته یا گرم شوند. همچنین با استفاده از تکنولوژی یخ زدایی می توانید مواد غذایی منجمد شده را بلافاصله بعد از بیرون آوردن از فریزر آب کنید. شرکت سازنده جنرال جی فورس با استفاده از قفل کودک و قفل ایمنی هنگام پخت ، سلامت و ایمنی افراد را تضمین می کند. طراحی مایکروفر توکار اف ام 305 بی جنرال فورس به صورت بسیار مدرن و شیک صورت گرفته و در داخل کابینت یا دیوار قرار می گیرد. محفظه مایکروفر توسط فلز استیل ساخته شده است و دارای قابلیت ضد زنگ و ضد خش می باشد. همچنین درب سه جداره در برابر حرارت های بالا مقاوم بوده و در هنگام پخت گرم و یا داغ نخواهد شد.
    • دارای 8 برنامه پخت و پز
    • مجهز به محفظه استیل
    • درب سه جداره
    • دارای قفل کودک
    • قابلیت سیستم یخ زدایی (Defrost)
    • دارای کانوکشن با قدرت 1500 وات
    • مجهز به گریل با قدرت 1650 وات
    • مجهز به مایکروویو با قدرت 1000 وات
    • دارای قفل ایمنی هنگام پخت (Safety Switch)
    ‎ناموجود
  6. مایکروفر 56 لیتری ال جی LG MICROWAVE MS2042X

    اگر روش های پخت و پز زیادی را امتحان کرده اید اما هنوز هم به روش دلخواه خود نرسیده اید، می توانید از یک روش کاملا متفاوت که کمپانی ال جی ارائه داده است استفاده کنید. این کمپانی با ساخت مایکروفر های جدید خود توانسته است تحولی در پخت و پر ایجاد کند. مایکروویو LG MS2042X یکی از این مایکروفر ها می باشد که از قابلیت های بالایی برخوردار است. این مایکروفر مجهز به قابلیت هایی همچون قابلیت یخ زدایی و یا گرم کردن مجدد می باشد. شما می توانید برای گرم نمودن غذا هایی مانند پیتزا، انواع پیراشکی و یا حتی نان و کیک نیز از این مایکروفر استفاده کنید. اگر شما جزو افرادی هستید که به میزان زیادی مواد غذایی را در درون فریزر نگه داری می نمایید و برای استفاده هر بار مقدار کمی را از آن بر میدارید، برای یخ زدایی این مواد مانند سبزیجات یخ زده و یا گوش و حبوبات می توانید از این مایکروویو ال جی MS2042X بهره ببرید. اگر نگران مصرف زیاد انرژی و برق هستید، باید گفت که این مایکروفر طوری طراحی شده است که در مصرف برق و انرژی به میزان زیادی می تواند صرف جویی کند، همچنین با فعال نمودن حالت اکو، تا حد چشمگیری شاهد کاهش مصرف انرژی باشید. در مورد طراحی این مایکروفر به نظر می رسد کمپانی ال جی از بهترین ترفند های خود استفاده کرده است، بدنه ای مقاوم و مستحکم در برابر هر گونه ضربه و خراش، ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ باعث افزایش طول عمر آن شده است.  همچنین می توان گفت که محفظه ی داخلی و بدنه ی خارجی این مایکروفر ال جی مدل ام اس 2042 ایکس طوری طراحی شده است که بدون نیاز به هر گونه مواد شیمیایی بتوان به سادگی آن را تمیز نمود.
     
    • قابلیت های یخ زدایی و گرم کردن مجدد غذاها
    • دارای گنجایش 56 لیتری
    • دارای قابلیت سازگار با محیط زیست (صرفه جویی در انرژی)
    • دارای بدنه ای مقاوم و ساخته شده از استنلس استیل
    • قدرت خروجی 1000 وات
    ‎ناموجود
  7. دستگاه مایکروفر 1050 وات Daewoo Microwave KOR-8A1R

    مایکروفر KOR-8A1R که ساخت شرکت دوو دستگاه می باشد که از لحاظ طراحی و شکل ظاهری نسبت به مایکروفر های شرکت دوو بسیار متفاوت و شک و حرفه ای است به علاوه این مایکروویو دارای اندازه و وزن مناسبی و سبک می باشد در نتیجه با این طراحی شیک و وزن مناسب دکوراسیون آشپزخانه ی خود را زیبا سازید. یکی از دیگر طراحی حرفه ای این دستگاه مایکروفر این است به وسیله ی یک دکمه درب آن باز می شود که این کار می شود شما به راحتی درب آن را باز کنید. همچنین این مایکرویو از یک صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش میزان درجه ی حرارت یا زمان استفاده می کند. مایکروویو KOR-8A1R دوو از یک پوشش داخلی محکم به نام سرامیک مینا ساخته شده است که این پوشش ضد زنگ زدگی می باشد و به راحتی می توانید آن را با یک پارچه ی نخی و نرم پاک کنید و میزان ظرفیتی که برای این مایکروفر در نظر گرفته است 23 L می باشد. از آنجای که دستگاه مایکروفر کور 8 ای 1 آر دارای قدرت خروجی 800 وات است به علاوه از یک قدرت عالی گریل با قدرت 1050 وات برای پختن غذاهای شما استفاده می کند. به عبارت دیگر این مایکروویو قادر به 10 سطح گرمایش می باشد. همچنین مایکروفر KOR-8A1R می تواند انواع مواد غذایی را به صورت کامل و با طعم متفاوت در یک زمان مناسب برای شما بپزد در واقع این دستگاه مایکروویو از 4 برنامه برای غذاهای یخ زدایی و 5 برنامه پخت و پز به صورت خودکار برای آماده کردن غذا های شما استفاده می کند. به علاوه مایکروویو کور 8 ای 1 آر قادر است غذاهای شما را به صورت کامل سرخ کند و حتی می تواند تمام دسرهای مورد علاقه ی شما را آماده کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه مایکروفر دوو این است که دارای برنامه های سیستم توزیع یکنواخت مایکروویو و سیگنال صدا و سیستم ایمنی کودکان می باشد.
    • دارای قدرت خروجی 800 وات
    • قدرت گریل آن 1050 وات
    • 10 سطح قدرت گرمایش
    • پوشش داخلی از نوع سرامیک مینا
    • میزان ظرفیت آن 23 L
    • گرم شدن غذاها به صورت خودکار
    • دارای صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش درجه حرارت یا زمان
    • قادر سرخ کردن غذاها
    ‎ناموجود
  8. مایکروفر 900 وات دوو Daewoo Microwave KOC-8H6T

    شرکت دوو با تولید محصولات الکترونیکی به صورت پیشرفته جزء کمپانی های معتبر و شناخته شده در جهان می باشد. این شرکت مایکروویو KOC-8H6T را با طراحی زیبا همگام با تکنولوژی های پیشرفته وارد بازار کرد. این دستگاه دارای ظرفیت 24 لیتر می باشد که داخل اتاقک آن با فولاد ضد زنگ پوشش داده شد ه است. شما می توانید از این دستگاه برای پختن غذاهای متنوع و خوشمزه استفاده کنید و مدت زمان آشپزی را به حداقل برسانید. این دستگاه دارای 5 برنامه کوک شده خودکار می باشد که از هر کدام از آن ها با استفاده از کلید گردان منو روی بدنه می توان استفاده کرد. منو برنامه های پخت و پز و زمان را می توان از طریق صفحه نمایش ال ای دی به صورت واضح مشاهده کرد. از قابلیت های پیشرفته در این دستگاه می توان به قابلیت پخت کانوکشن اشاره کرد که با کمک آن کی توان هر نوع شیرینی ، کیک و مواد غذایی را بدون از دست دادن آب و ویتامین به راحتی پخت. همچنین تکنولوژی گریل در مایکروویو کی او سی 8 اچ 6 تی دوو مواد غذایی را با قدرت 850 وات سرخ و برشته می کند. قدرت پخت این مایکروویو 900 وات بوده و در 10 سطح می توان قدرت گرمایشی را به کار گرفت. قابلیت یخ زدایی در این دستگاه امکان پخت مواد غذایی را در مدت زمان کمی فراهم می سازد. خانم های شاغل می توانند در هر زمانی مواد غذایی را از فریزر بیرون آورده و با استفاده از مایکروفر KOC-8H6T به آسانی و به صورت سریع آن را بپزند.
    • فضای داخل 24 لیتری با پوشش فولاد ضد زنگ
    • دارای 10 سطح قدرت گرمایشی
    • مجهز به صفحه نمایش LED
    • قدرت مایکروویو 900 وات
    • قدرت گریل 850 وات
    • 5 برنامه پخت و پز مایکروویو
    • یخ زدایی اتوماتیک
    • دارای کنترل پنل از نوع الکترونیک
    ‎ناموجود
  9. مایکروفر 700 وات دوو Daewoo Microwave KOR-6L15

    بعضی از کاربران خانگی مخصوصا افراد مسن ترجیح می دهند غذاهای شان با مزه ی عالی و در مدت زمان کمی آماده شود بنابراین شرکت دوو برای این کاربران دستگاه مایکروفر را با مدل KOR-6L15 با کیفیت عالی و با طراحی جمع و جور تولید و روانه کرده است که  قدرت خروجی آن 700 وات می باشد. به عبارت دیگر این مایکروفر قادر به 5 سطح قدرت های متفاوت است که شما بر اساس نوع غذاهای خود می توانید قدرت این دستگاه مایکروویو را انتخاب کنید تا غذاهای شما به صورت کامل پخته شود. همچنین این دستگاه مایکروفر دوو قادر به یک سیستم باز تاب کننده ی C.R.S می باشد که امواج الکترومغناطیسی را به صورت یکسان بر روی مواد غذای شما پخش می کند به علاوه دستگاه مایکروویو KOR6L15 از یک موج دو گانه عالی ساخته شده است که با فرکانس بالا و با اطمینان کامل موج را به صورت کامل در داخل آن پراکنده می کند در نتیجه این سیستم باز تاب کننده مقعر و موج دوگانه باعث می شود غذاهای شما به صورت کامل پخته شود.

    به عبارت دیگر این دستگاه مایکروویو دارای 5 برنامه ی متفاوت که شما بسته به نوع غذاهای خود می توانید آن را در یک مدت زمانی مشخص انتخاب کنید در واقع حداکثر تایمر سرعت دو گانه ی آن 35 دقیقه است. یکی از ویژگی های ویژه دستگاه مایکروویو کور 6 ال 15 این است که مجهز به زنگ پایان می باشد که این زنگ باعث می شود از پختن غذاهای خود خبردار شوید. از آنجای که این مایکروفر دوو می تواند غذاهای خام شما را دریافت کند و به صورت کامل برای شما بپزد بلکه می تواند دو مواد غذایی خام را به صورت همزمان برای شما در مدت زمان کمی و به صورت کامل برای شما آماده کند حتی نیز می تواند دو غذاهای آماده شده را به صورت همزمان برای شما گرم کند به طور کلی این کار موجب می شود زمان کمی را صرف کند و از خوردن غذاهای آماده شده به وسیله ی این مایکروفر لذت ببرید. همچنین میزان ظرفیتی که دستگاه مایکروفر KOR 6L15  دوو مجهز می باشد 20 لیتر با قطر صفحه ی آن 25.5 سانتی متر است و این مایکروویو از پوشش داخلی پلاستیکی و فلزی ساخته شده است که شما به راحتی می توانید آن را تمیز کنید.
    • پختن دو غذا به صورت همزمان
    • گرم کردن دو غذای آماده شده به صورت همزمان
    • دارای قدرت خروجی 700 وات
    • 5 سطح قدرت های مختلف
    • قادر به سیستم باز تاب کننده ی مقعر C.R.S
    • مجهز به موج دوگانه ی عالی
    • دارای 5 برنامه مختلف
    • حداکثر تایمر سرعت دوگانه 35 دقیقه
    • قادر به زنگ پایان پخت و پز
    ‎ناموجود
  10. مایکروویو دوو DAEWOO MICROWAVE OVEN KOR-6L0B

    استفاده از اجاق گازهای قدیمی و فرهای پر مصرف و حرارت کم را کنار بگذارید، کمپانی دوو با تولید مایکروویو های زیبا و با عملکرد منحصر به فرد توانسته است راهی نوین را بردارد. یکی از تولیدات اخیر این کمپانی دوو kor-6l0b نام نهاده شده است که دارای قابلیت های ویژه ای می باشد. شما می توانید با استفاده از این مایکروویو از قابلیت های بیشماری در پخت و پز برخوردار شوید. اگر در آشپزی مهارت ندارید نگران نباشید، این مایکروفر با وجود 10 سطح قدرت و پخت و پز خودکار آن، شما می توانید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید. کافی است یک بار استفاده از DAEWOO KOR-6L0B مایکروویو را امتحان کنید تا سرعت و دقت شما در آشپزی دو چندان شود. این مایکروفر دوو مجهز به قدرت 700 وات انرژی و حرارت می باشد بنابراین عملیات مانند طبخ و پخت مواد غذایی و همچنین یخ زدایی مواد منجمد شده ی درون فریزر به راحتی امکانپذیر می باشد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه پخت که دارای 5 عدد برنامه پخت به صورت خودکار می باشد، به راحتی هر نوع غذایی مانند ماهی، غذاهای دریایی و سبزیجات را طبخ کرده و از طعم آن همراه با خانواده لذت ببرید. استیک های لذیذ و خوشمزه، پیتزای قارچ و لازانیا را با استفاده از این مایکروفر 6 ال 0 بی دوو درست کنید تا طعم واقعی یک غذای فوق العاده را تجربه کنید. این مایکروفر دوو دارای یک طراحی زیبا می باشد که حالتی مدرن دارد. همچنین این دستگاه فر با استفاده از بهترین مواد ساخته شده است که کیفیت آن مورد تایید مصرف کنندگان می باشد.
     
    • دارای ظرفیت 20 لیتری
    • مجهز به سیستم یخ زدایی خودکار
    • دارای تایمر 59.9 دقیقه ای
    • مجهز به 5 عدد برنامه ی پخت و پز به صورت خودکار
    • توان خروجی مایکروویو 700 وات
    • طراحی بسیار زیبا و مدرن
    ‎ناموجود
  11. مایکروفر 28 لیتر دوو Daewoo Microwave KOC-9Q0T

    سطح کیفیت و همچنین طعم واقعی غذا در بین افراد جامعه بسیار مهم می باشد. چگونگی طرز تهیه غذا در رابطه با انواع سبک ها قابل توجه است. حال چه بسا این غذا در منزل باشد یا در بیرون از منزل تهیه شود. اما از آن مهمتر وسیله ای می باشد که به وسیله ان از نهایت طعم واقعی غذا لذت می برید. مایکرووفر ها در عین اینکه از زیبایی خاصی برخوردار می باشند غذاها را طوری برایتان می پزند که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد و یک آشپز به تمام معنا در اختیار خواهید داشت. با استفاده از چند نوع برنامه مختلف با فعال کردن ان به صورت اتوماتیک وار تنظیم می شود و غذای درخواستی شما با درجه مناسب قابل پخت می باشد. صفحه نمایش led و کنترل پنل آن جهت کارایی بهتر و راحت کردن کار شما طراحی شده اند که شما به صورت دلخواه می توانید هر کدام را تنظیم کنید. باتوجه به اینکه مایکروفر دوو قابلیت انجام چندین تابع مختلف را برای ما به وجود می آورد اما مصرف ان به حدی کم می باشد که همیشه دوست دارید تا غذاهای زمان بر از نظر پخت را به وسیله ان بپزید. شما نیز اگر می خواهید در مصرف انرژی و اتلاف وقت خود صرفه جویی به عمل بیاورید می تواند با تهیه مایکروفر دوو کی اوسی-9کیو0تی انواع کیک ها و دسرهای خوشمزه را برای خود خانواده خود درست کنید و از آنها لذت کافی را ببرید.  
    • طرح کنترل روشن با LED نارنجی
    • ظرفیت 28 لیتر
    • 5 برنامه پخت غذا به صورت خودکار
    • افزایش عملکرد 40 درجه سانتی گرادی در حالت انتقال گرما
    • قابلیت کباب کردن غذا
    • یخ زدایی از روی مواد
    ‎ناموجود
  12. مایکروویو 28 لیتری دوو DAEWOO MICROWAVE OVEN KOC-9Q4T

    اگر از آن دسته افرادی هستید که مایلید در آشپزخانه خود به پخت انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه بپردازید و از آشپزی کردن با مدل های قدیمی فر و اجاق گازهای بی کیفیت خسته شده اید می توانید هم اکنون با سفارش دادن مایکروویو 28 لیتری DAEWOO با شماره مدل KOC-9Q4T از امکانات بسیار بی شماری که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید و محیطی ایده آل را در آشپزخانه خود با تجهیزات ویژه ای که ارائه می دهد در اختیار داشته باشید. این مایکروویو جهت طبخ و پخت و پز انواع گوشت، سبزیجات و پیتزا و کیک های خوشمزه به کار می رود. حالت گریل ویژه ای که برای کباب کردن به کار می رود را می توانید با استفاده از این مایکروویو تجربه کرده و گوشت ها بریان شده خوشمزه ای را توسط آن برای خانواده و یا مهمان های خود تهیه نمایید. این مایکروویو دارای 5 برنامه متنوع پخت و پز است که به شما امکان می دهد انواع ماهی، سبزیجات و یا پیتزا و کیک های خوشمزه را با استفاده از آن بپزید و یا تنها از حالت گرمادهی آن برای گرم کردن مواد غذایی سرد شده به کار ببرید. قابلیت یخ زدایی در مایکروویو KOC9Q4T دوو شرایطی ایده آل را برای تبخیر مواد غذایی فریز شده در اختیار شما قرار می دهد و باعث می شود تا از هدر رفتن وقت و انرژی شما صرفه جویی شود زیرا برای آب کردن گوشت های یخ زده مدت زمان زیادی لازم است اما با استفاده از مایکروویو دوو، کا او سی- 9 کیو 4 تی می توانید به راحتی در مدت کوتاهی این کارهای ضروری خود را انجام دهید. قدرت انرژی این دستگاه 900 وات است که بیشترین میزان انرژی را تولید کرده و مصرف را به حداقل می رساند. بنابراین می توانید هم اکنون این مدل بسیار ویژه را با قیمت بسیار مناسبی سفارش داده و از آن متناسب با نیازهای آشپزی خود استفاده کنید. از این مایکروویو می توان در خانه و یا رستوران های بزرگ نیز استفاده کرد.
     
    • مایکروویو جند منظوره مجهز به حالت گریل
    • 5 برنامه کوک خودکار
    • افزایش عملکرد 40 درجه سانتی گراد در حالت همرفت
    • صفحه نمایش روشن با نور LED
    • حفره از جنس فولاد ضد زنگ
    • طراحی شیک و منحصر به فرد
    • قدرت انرژی مایکروویو 900 وات
    • دارای ظرفیت 28 لیتر
    ‎ناموجود
  13. مایکروفر 20 لیتر دوو DAEWOO MICROWAVE KOR-6L2B

    اگر شما یک دستگاه پخت و پز با اندازه مناسب برای آشپزخانه خود می خواهید ، مایکروفر KOR-6L2B بهترین گزینه می باشد .طراحی کوچک و اندازه استاندارد این مایکروفر می تواند برای خانواده های کم جمعیت و آشپزخانه های کوچک مناسب باشد .قسمت داخلی یا حفره این مایکروفر دارای ظرفیت 20 لیتر است و با قدرت 700 وات ارائه شده است . سنسورهای داخلی در داخل این دستگاه این اجازه را به شما می دهند تا بتوانید از این مایکروفر برای پخت و تهیه هر نوع مواد غذایی استفاده کنید .در اصل قدرت این مایکروفر بستگی به ماده غذایی دارد که در داخل ان قرار می دهید اما با این وجود می توانید از طریق تنظیمات قدرت ، درجه حرارت های مناسب را برای غذاها تعیین کنید. مدیریت و کنترل در مایکروفرها میتواند از دو نوع الکترونیکی و مکانیکی باشد که این مایکروفر دارای قابلیت کنترل مکانیکی است و با استفاده از دکمه های موجود در کنترل پنل این دستگاه تمامی تنظیمات حرارت و پخت در دسترس شما قرار خواهد گرفت . صفحه نمایش این مایکروفر اطلاعاتی ماند ساعت جاری و سایر مشخصه ها را برای شما نشان می دهد و با داشتن نور روشن پس زمینه می تواند یک گزینه مناسب باشد تا کاربر بتواند در هر موقعیتی حتی در تاریکی نیز ان را بخواند و از اطلاعات ان آگاهی داشته باشد . از دیگر توابع پخت با این مایکروفر پیشرفته می توان گریل کردن مواد غذایی و یخ زدایی مواد را نام برد که این قابلیت ها میتوانند به کاربر اجازه دهند تا تمامی کارهای یک سر آشپز ماهر را انجام دهد.
    • مجهز به قابلیت یخ زدایی
    • دارای قدرت 700 وات
    • تابع گریل کردن گوشت و مواد غذایی
    • بدنه فولادی و بسیار محکم
    • کنترل پنل و صفحه نمایش کاربردی
    • درب شیشه ای چند لایه
    ‎ناموجود
  14. مایکروفر 28 لیتر دوو Daewoo Microwave KOC-9Q1T

    جهت بهره مند شدن از سطح کیفیت غذاها و سایر مواد خوراکی باید اول محصولی را یافت که با کیفیت و دقت بسیار بالا غذاها را برایتان بریان کنند. طعم واقعی غذایی بسیار مهم است و اینکه ارزش غذایی آن تا حد زیادی حفظ بماند. مایکروفرها از جمله لوازمی هستند که برای لذت بردن از طعم واقعی غذا در خدمت جامعه بشری قرار گرفته اند. از دیگر مدل های با کیفیت کمپانی دوو می توان به مدل koc-9q1t اشاره نمود. محصولی که با ورود آن به بازار علاوه بر رونق گرفتن فروش، بسیاری از اشخاص جهت بهره مند شدن از سایر مزایا طعم واقعی غذا را به وضوح در آن دیدند. مهمترین چیزی که در این میان مورد توجه قرار می گیرد مصرف انرژی ان می باشد که با توجه به دو نوع انرژی متفاوت در کاهش هزینه نقش تعیین کننده ای را ایفا می کند. ظرفیت مایکروفر daewoo koc-9q1t 28 لیتر است. با 10 سطح قدرت در نظر گرفته شده برای مایکروفر دوو می توان غذاها و سایر خوردنی های مورد علاقه خود را به وسیله آن بپزید. مایکروفر دوو امکان دوباره گرم کردن غذا را برای کاربر با سرعت عمل بسیار بالایی فراهم می آورد. مایکروفر دوو دارای تعداد قابلیت دیگری نظیر یخ زدایی سریع و قفل کود می باشد. قدرت خروجی کل مایکروفر دوو کی اوسی-9کیو1تی 900 وات است و قدرت خروجی کباب کردن آن نیز 1250 وات می باشد. با تهیه مایکروفر دوو از کیفیت و سرعت عمل خوب آن بهره مند شوید.
    • طراحی لانه زنبوری
    • ظرفیت 28 لیتر
    • قابلیت تمیز کردن آسان
    • عملکرد گرم کردن
    • 10 سطح قدرت
    • یخ زدایی به صورت خودکار
    • قفل کودک
    • قدرت خروجی 900 وات
    • قدرت خروجی گوشت کباب کن 1250 وات
    ‎ناموجود
  15. مایکروویو 24 لیتری دوو Daewoo Microwave Oven KOC-8HAT

    کمپانی دوو به منظور افزایش سرعت در آشپزی و بدون نیاز به آشنایی از طرز تهیه ی غذاها، یک سری از مایکروویو های خود را وارد بازار کرده است که یاری دهنده ی خانم های خانه دار و یا شاغل باشد. یکی از این محصولات مایکروویو DAEWOO KOC 8HAT می باشد که می تواند عملیات پخت و پز را تا حد چشمگیری تسریع بخشد. شما با استفاده از این مایکروفر می توانید غذاها را به راحتی تهیه نمایید. با استفاده از قابلیت های گریل و یا پخت با بخار شما می توانید پختی عالی را در غذاهای خود امکانپذیر سازید. با استفاده از سیستم انرژی و قدرت سه بعدی که در تمام قسمت های حفره ی داخلی این مایکروویو المنت هایی قرار نهاده شده است، شما می توانید شاهد پخت عالی و کامل در موادی مانند گوشت باشید که تمام قسمت های آن پخته خواهد شد در حالی که قسمت داخلی گوشت نرم و آبدار خواهد بود. از دیگر ویژگی های عملکرد مایکروویو KOC8HAT دوو، وجود 10 سطح انرژی و قدرت می باشد که شما را قادر می سازد به راحتی برای هر نوع ماده ای میزان حرارت کافی و مطلوب را انتخاب نمایید. این مایکروویو دوو KOC 8HAT از طراحی بسیار زیبایی نیز برخوردار است که به راحتی می توان با دیگر وسایل آشپزخانه ست شود. با وجود نمایشگر ال ای دی و دکمه های لمسی امکان کنترل و تنظیم دما و مدت زمان بسیار راحت تر صورت می گیرد چرا که هر تنظیمی را انتخاب کنید، بر روی نمایشگر ال ای دی آن قابل مشاهده خواهد بود. به طور کلی این مایکروفر دوو می تواند گزینه ای مناسب برای تمامی افراد باشد.
     
    • مجهز به 5 برنامه ی پخت خودکار شامل کباب / گوشت گاو کباب / جوجه کباب / ماهی پخته / سبزیجات تازه
    • 2 راه یخ زدایی با زمان و وزن
    • مجهز به تکنولوژی سیستم تابش چند جهته امواج (C.R.S)
    • دارای ظرفیت 24 لیتر
    • توان خروجی 900  وات
    • دارای دو گریل 850 وات
    • مجهز به حالت های صرفه جویی در انرژی
    ‎ناموجود
  16. مایکروفر 28 لیتر دوو DAEWOO MICROWAVE KOC-9Q3T

    DAEWOO به همراه مایکروفرهای نسل جدید خود این بار یک مایکروفر ترکیبی را ارائه داده است . این دستگاه از ان جهت نام ترکیبی به خود گرفته است که از فر با قدرت 2700 وات و یک مایکروفر استاندارد با قدرت 900 وات تشکیل شده است. فرقی نمی کند که شما بخواهید غذا بپزید و یا ان را گرم کنید در هر حالت این دستگاه قادر است تا حرارت مناسب را برای غذا فراهم آورد و با داشتن امکاناتی که در ساخت ان به کار رفته است می توانید بهترین گزینه برای پخت و پز باشد .این مایکروفر تمامی وظایف شما را در آشپزخانه تحت پوشش قرار می دهد به این معنی که به علاوه تهیه و آماده کردن غذا می تواند شیرینی ، کیک و یا دسرها و پیتزا را نیز برای شما تهیه کند و با استفاده از دکمه ها و کنترل پنل محدوده دسترسی های شما را گسترده تر کند. ظرفیت کلی مایکروفر KOC-9Q3T به اندازه 28 لیتر است که ظاهرا این می تواند یک اندازه مناسب برای یک وعده غذایی شما باشد . از دیگر ویژگی های این مایکروفر ترکیبی بدنه فولادی و کوره شد زنگ آن می باشد که برای تمیز کردن و نگهداری بسیار آسان است . با داشتن این مایکروفر می توانید به راحتی لکه های چربی و یا گرد و غبار را با یک پارچه تمیز کنید .این مایکروویو همچنین شامل یک تابع تمیز کردن بخار ، ده سطح قدرت عالی برای پخت، یک منو و کنترل پنل، و ویژگی های دیگری مانند یخ زدایی و کوک خودکار می باشد .طراحی بیرونی این مایکروفر ساده اما بسیار شیک است .از آنجا که سازندگان DAEWOO همیشه تمایل به ساخت محصولات مدرن دارند این دستگاه را نیز با یک صفحه نمایش دیجیتال و امکانات پیشرفته تولید کرده اند و همین باعث شده تا کاربران زیادی از این محصول رضایت کامل داشته باشند.
    • 28 لیتر ظرفیت
    • 900 وات قدرت مایکروویو
    • ویژگی یخ زدایی خودکار
    • کنترل پنل و صفحه نمایش
    • طراحی شیک  مدرن
    • تابع تمیز کردن بخار
    ‎ناموجود
  17. مایکروویو دوو 34 لیتر Daewoo Microwave Oven KOC-1B0K

    Daewoo  یک شرکت تولید محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی می باشد که تمام محصولات آن از کیفیت عالی برخوردار می باشند. با توجه به نام معتبری که این کمپانی از خود برجای گذاشته است، به جرات می توان در مورد محصولات آن گفت که با کیفیت فوق العاده ای تولید و عرضه می شوند. یکی از محصولات این کمپانی، مایکروویو دوو Daewoo koc-1b0k می باشد که دارای یک طراحی زیبا می باشد. این محصول از ظاهری زیبا و مدرن برخوردار است که می تواند به آشپزخانه ی شما دکور زیبایی ببخشد. علاوه بر کیفیت و طراحی آن می توان در مورد عملکرد دوو koc-1b0k نیز سخن گفت. عملکرد این دستگاه فر در واقع مورد تایید مصرف کنندگان آن می باشد. با توجه به گزینه های مختلفی که برای پخت در این مایکروفر موجود می باشد، شما می توانید پخت انواع غذاها مانند سبزیجات، سیب زمینی، انواع پیتزا و لازانیا را به ان بسپارید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی عملیات پخت را اعمال سازد سپس با صدای زنگ شما را آگاه خواهد کرد. شما می توانید انواع گوشت نرم و سفت را با استفاده از مایکرووفر دوو koc-1b0k بپزید تا گوشت شما آبدار و خوشمزه شود در حالی که سطح گوشت با استفاده از قابلیت گریل برشته خواهد شد. این مایکروفر می تواند با توزیع جریان در تمامی نواحی داخل حفره، پخت کامل و یکنواختی را برای شما فراهم اورد. به علاوه با وجود سیستم پخت کانوکشن که یک فن می باشد این حرارت به خوبی در تمام قسمت ها جریان می یابد و باعث پخت یکنواخت خواهد شد.
     
    • قابلیت پخت یکنواخت با سیستم تابش چند جهته امواج (C.R.S)
    • دارای حافظه ی پخت
    • مجهز به منو و برنامه ریزی 6 زبانه
    • دارای 10 سطح قدرت و انرژی مختلف
    • دارای دکمه تک لمسی پخت کیک
    • طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • دارای قابلیت گریل با قدرت 1600 وات
    • دارای قابلیت پخت اتوماتیک
    ‎ناموجود
  18. مایکروفر 34 لیتری دوو Daewoo Microwave KOC-1B4K

    به منظور رفاه حال شهروندان با در نظر گرفتن مشغله کاری زیاد شرکت ها اقدامات مهمی را در زمینه رفاه حال آنها به عمل آورده اند. آنها برای راحت تر شدن زندگی در زمینه خورد و خوراک لوازم مختلفی را عرضه نموده اند. برای پختن غذاهای طاقت فرسا مایکرووفرها در این رابطه نقش مهمی را ایفا می کنند. مایکروفر daewoo koc-1b4k با قابلیت ها و خصوصیات بسیار خوبی که دارد می تواند انواع مختلفی از غذاها ، کیک ها و. کلوچه ها را برایتان بپزد ، حتی غذاهای که زیاد زمان بر می باشند. با ظرفیت طراحی شده 34 لیتری ان امکان گذاشتن اقلام زیادی از مواد غذایی را داراست. به وسیله صفحه نمایش و صفحه الکتریکی مایکروفر دوو می توان بر روند کار نظارت داشت. به منظور تهیه پخت غذاهای متنوع شاید کاربر بسیاری از غذاها را در نظر نداشته باشد به همین منظور با 9 دستور العمل منوی وسیعی از نوع غذاها را در اختیارتان قرار می دهد. مایکروفر دوو دارای 10 سطح قدرت می باشند که از هر کدام یک می توان برای گرم کردن ، پختن و کباب کردن استفاده نمود. از قابلیت خوب مایکروفر دوو کی او سی-1بی4کی  این است که به شما امکان می دهد تا گوشت را آب کنید. حرارت در مایکروفر دوو به صورتی است که از چهار جهت به صورت یکنواخت به سطح داخلی آن انتقال داده می شود. مایکروفر دوو با قابلیت کباب کردن گوشت دارای دو نوع توان مصرفی می باشد که برای هر نوع غذایی انرژی مربوط به خود هدر خواهد رفت.            
    • دیزاین شفاف با سبک استاندارد
    • ظرفیت 34 لیتری
    • صفحه نمایش و کنترل های الکتریکی
    • 9 دستور العمل پخت و پز
    • قابلیت 10 سطح متفاوت
    • قابلیت گوشت کباب کن
    • قابلیت انتقال حرارت در چهار جهت
    • دو نوع توان مصرفی مایکروفر و گوشت کباب کن
    ‎ناموجود
  19. مایکروویو دوو Daewoo Microwave Oven KOR-6L4B

    چه دستگاهی در آشپزخانه می تواند بهتر از مایکروویو DAEWOO KOR-6L4B برای پخت و پزی سریع شما را یاری دهد؟ این دستگاه فر می تواند پخت مواد را بسیار آسانتر و سریع تر کند بنابراین می تواند دستگاهی بسیار مفید برای مواقعی باشد که شما عجله دارید و باید هر چه زودتر نهار را آماده و میل نمایید. همچنین شما می توانید با استفاده از این دستگاه پخت و پز به راحتی غذای مانده را گرم کنید تا ترد و خوش مزه شود. قدرت حرارتی این مایکروفر 700 وات می باشد و همچنین با توانایی برای تنظیم قدرت شما را قادر می سازد تا بسته به نوع ماده ی غذایی به راحتی بهترین قدرت را برای پختی مطلوب انتخاب نمایید. با مایکروفر DAEWOO KOR-6L4B شما می توانید حتی موادی مانند گوشت و سبزیجات را در مدت زمان بسیار کمتری یخ زدایی کنید و آماده ی پخت و پز کنید. در حالی که آب شدن یخ گوشت طول می کشد، شما می توانید تنها در زمان 60 ثانیه به راحتی گوشت را یخ زدایی کنید. این مایکروفر دارای یک طراحی و دیزاین زیبا نیز می باشد، با وجود دکمه های لمسی و صفحه نمایشگر ال ای دی شما می توانید به راحتی هر تنظیمی را اعمال سازید. همچنین وجود نمایشگر ال ای دی با نور پس زمینه ی سبز رنگ، با شاخص زمان اعداد، شما می توانید از مدت زمان و دمای حرارت به راحتی مطلع شوید. یا وجود قابلیت های ویژه ای که دراین مایکروفر طراحی شده است به نظر می رسد که دوو KOR-6L4B یک انتخاب ایده ال برای تمامی افراد و خانواده ها باشد.
     
    • دارای 10 سطح قدرت برای مایکروویو
    • مجهز به 6 برنامه پخت خودکار
    • قابلیت یخ زدایی سریع
    • دارای ظرفیت 20 لیتری
    • توان حرارتی 700 وات
    • طراحی بسیار زیبا و مدرن با وزن سبک
    ‎ناموجود
  20. مایکروفر 24 لیتر دوو DAEWOO MICROWAVE KOC-8H4T

    مایکروفر (مایکروویو) دوو KOC-8H4T در یک ترکیب شیک از بدنه فولاد ضد زنگ و رنگ سیاه و سفید طراحی شده است. پانل جلو شامل کنترل های متعدد مجهز ، یک صفحه نمایش روشن و تنظیمات تایمر می باشد. در این صفحه نمایش به همراه دکمه ها یک متن در زیر آن نوشته شده است که به شما کارکرد دکمه را یادآوری می کند و همین باعث می شود تا با آگاهی بیشتری بتوانید با این مایکروفر کار کنید .دسته خارجی و راحت در این دستگاه بسیار کاربردی به نظر می رسد به طوری ه در هنگام کار با مایکروفر و پخت غذا با آن می تواند استفاده های زیادی داشته باشد این دسته به راحتی می تواند درب را قفل و یا باز کند .در این مایکروفر همچنین درب شیشه ای سیاه و سفید نیز ظاهر زیبایی به آن بخشیده است و می توان به وسیله این درب از استحکام و پخت عالی دستگاه اطمینان حاصل کرد. در این اجاق مایکروفر DAEWOO بسیاری از حالت های از پیش تنظیم شده ذخیره شده اند که هر زمان بخواهید می توانید از ان ها استفاده کنید و به شما کمک می کنند تا بتوانید انواع غذاهای آماده را سر سفره خود داشته باشید . به عنوان مثال توابعی مانند همرفت و گریل روش های آسان برای دستیابی به انواع شیرینی ها و دسرها هستند. با این توابع همچنین در این مایکروفر می توان گوشت را پخت و یا گریل کرد. مهندسین و تولید کنندگان این دستگاه تمام بدنه بیرونی ان را از فلز ضد زنگ و پوشش های داخلی آن را همچنین به طور کاملا مقاوم ساخته اند که این باعث می شود تا گرد و خاک به بدنه و محفظه داخلی آن نچسبد و همچنین روند تمیز کردن آن نیز بسیار ساده باشد .حجم این مایکروفر24 لیتر و قدرت خروجی ان نیز 900 وات می باشد که با استفاده از کنترل های الکترونیکی می توانند دستگاه مایکروفر را برای پختی سریع و عالی آماده کنند.
    • دارای قدرت 900 وات
    • حجم مناسب 24 لیتر
    • صفحه نمایش و کنترل پنل
    • دسته راحت و بزرگ
    • قفل ایمنی کودک
    • درب محکم شیشه ای
    ‎ناموجود
  21. مایکروویو 34 لیتری دوو Daewoo Microwave Oven KOC-1B1K

    شرکت دوو یکی از بهترین شرکت هایی است که دارای امکانات بسیار بی شماری در صنعت تولید لوازم خانگی به شمار می آید که در راستای تهیه تمامی محصولات خود، جلب رضایت مشتریان را تنها هدف خود قرار داده است و به صورت نهادینه شده ای گام بسیار بلندی را برای توسعه و ترویج تمامی کالاهای خود گذاشته است. یکی از جدید ترین کالاهایی که به تازگی وارد بازار لوازم خارجی و برقی شده است و بسیار پر فروش می باشد مایکروویو دوو با مدل، کا او سی- 1 بی 1 کا است که دارای امکانات بسیار بی شمار می باشد و می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تمامی اجاق های فر قدیمی در آشپزخانه های مدرن شما به شمار بیاید. می توانیم به صراحت بگوییم که این مایکروویو تعداد بسیار زیادی از کاربران را به طرف خود جذب کرده و مورد رضایت تمامی مشتریان نیز می باشد. مایکروویو DAEWOO KOC-1B1K بزرگتر از سایر مدل های قدیمی بوده که 34 لیتر حجم را به خود اختصاص داده است.  این مایکروویو دارای قدرت همرفت 2300 وات و مجهز به سیستم گریل می باشد که تمامی مواد گوشتی مانند مرغ و ماهی را برای شما کباب کرده و بریان می نماید و در نتیجه برای میل کردن آماده می کند طوری که با مزه و طعم بسیار ویژه ای که دارد لذت بی نظیری از آشپزی را می توانید با استفاده از آن تجربه کنید. با توجه به این مایکروویو چند منظوره می توانید به راحتی از کباب کردن گرفته تا گرم کردن یک لیوان شیر نیز از آن استفاده نمایید و بهترین نتیجه پخت و پز را با استفاده از آن تجربه نمایید بدون آنکه باعث افزایش یافتن هزینه های برق در مصرف ماهیانه شما شود. بنابراین می توانید هم اکنون این دستگاه مایکروویو KOC-1B1K ویژه را سفارش داده و از آن در آشپزخانه منزل خود و یا انواع رستوران های بزرگ و کوچک استفاده نمایید و برای همیشه در وقت و انرژی که برای آشپزی می گذارید صرفه جویی کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که این محصول بسیار مستحکم و کارآمد می باشد و یکی از کالاهایی است که در عرصه لوازم خانگی پر فروش ترین نوع به شمار می آید و برنامه هایی که توسط آن برای پخت مواد غذایی قرار داده شده در هیچ نوع از مدل های معمولی وجود ندارد.
     
    • قابلیت یخ زدایی سریع
    • قدرت مایکروفر (مایکروویو)  1000 W
    • مجهز به حالت گریل
    • کم مصرف و پر توان
    • قدرت گریل 1600 W
    • مایکروویو مستقل
    • ظرفیت 34 لیتر
    ‎ناموجود
  22. مایکروفر دوو DAEWOO MICROWAVE KOC-9U0T

    مایکروفر KOC-9U0T به همراه یک ظرفیت 31 لیتری مناسب تولید شده است. برخلاف دستگاه های مایکروفر که ظرفیت کمتری دارند و مناسب هر نوع پخت غذایی نیستند اما این دستگاه با این ظرفیت می تواند یک دستگاه کاملا مناسب برای هر خانواده ای باشد . از این دستگاه به دلیل اینکه ظرفیت مناسبی دارد می توان در انواع مکان های دیگری مانند رستوران ها و کافی شاپ ها برای تهیه انواع دسرها و کیک ها استفاده کرد .پس با داشتن این دستگاه شما دیگر نیازی نیست تا دسرها و بیسکویت های مورد علاقه خود را از بیرون سفارش دهید و همین می تواند یک حالت صرفه جویی در پول شما باشد . به علاوه این مایکروفر دارای قابلیت پخت انواع گوشت ها مانند جوجه کباب ، ماهی تازه و یا گوشت مرغ را دارد که می توانید با این حالت ها غذای مورد علاقه مهمان های خود را آماده کنید و ان را با یک طعم و مزه جداگانه تجربه کنید. به علاوه این مایکروفر دارای یک تابع همرفت برای درست کردن خمیر کیک و شیرینی است . طراحی و دیزاین این دستگاه مایکروفر دوو از استاندارد های پیشرفته پیروی کرده است به طوری که دارای یک رنگ سفید بسیار زیبا و همچنین درب شیشه ای محکم می باشد .با داشتن این طراحی شما می توانید تمیز ترین و زیباترین دستگاه را در آشپزخانه خود داشته باشید. به علاوه امکانات پخت و پز عادی در این مایکروفر یک کنترل پنل با صفحه نمایش نیز در دسترس شما هستند . این کنترل پنل در واقع برای کمک به پخت سریع و بهتر قرار داده شده است  همچنین صفحه نمایش LCD آن نیز قادر است تا اطلاعات تکمیلی و مفیدی را از کارکرد دستگاه برای شما ارائه دهد. داخل مایکروفر 9 یو 0 تی از یک استیل کاملا براق ساخته شده است که به راحتی قابل تمیز کردن است و به طور سریع می تواند حرارت را انتقال دهد .
    • دارای 5 برنامه خودکار
    • مجهز به تابع همرفت
    • کنترل پنل و دکمه های استاندارد
    • صفحه نمایش LCD و نمایش اطلاعات
    • دارای تایمر 60 دقیقه ای
    • مجهز به کانکشن  و پخت ترکیبی
    ‎ناموجود
  23. مایکروفر 23 لیتر دوو Daewoo Microwave KOR-8A3R

    با پیشرفت جمعیت و روند رو به رشد محصولات خانگی مخصوصاً محصولات آشپزخانه توقعات کاربران نیز در مقابل بسیار بالا رفته است. در این میان فن آوری پیشرفت چشمگیری داشته است و کاری کرده است تا کاربران تنها با یک اشاره غذاهای مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشند. شرکت ها نیز مانند تکنولوژی های گوناگون تغییر و تحولی در زمینه رفاه و آسایش حال کاربران به عمل آورده اند. کمپانی دوو از جمله این شرکت ها می باشد که با عرضه لوازم خانگی خصوصاً وسایل اشپزخانه نمونه بارزی در پاسخ گویی به نیاز افراد می باشد. تمامی محصولات این شرکت با تضمین کیفیت بسیار بالایی عرضه شده اند. مایکروویوها از سری محصولات تولیدی می باشد که با استاندارد جهانی در خدمت مردم قرار گرفته اند. مایکروفر دوو کی او آر-8ای3آر دارای مزیت های فراوانی می باشد. با حجم داخلی 23 لیتری ا ان امکان پختن انواع غذاها و کیک های مورد علاقه خود را خواهید داشت. با انتقال مصرف انرژی 800 واتی می توان نهایت انرژی را در اختیار داشت. صفحه نمایش و صفحه کنترلی روی مایکروفر دوو شما را در رسیدن به خواسته هایتان یاری می دهند. با خیال راحت تمامی غذاهای مورد علاقه خود را بدون اینکه از نظر ایمنی مشکلی برایتان به وجود بیاید درست کنید چون مایکروفر daewoo kor-8a3r مجهز به قفل کودک می باشد.          
    • طراحی خوش سبک و ابعاد استاندارد
    • حجم داخلی 23 لیتر با قابلیت جای دادن غذای زیاد
    • قدرت 800 واتی با عملکرد نیروی فوق العاده
    • مجهز به کنترل الکتریکی
    • تایمر تنظیم ساعت
    • مجهز به صفحه نمایش
    • سیستم توزیع یکنواخت مایکروفر
    • قابلیت بسیار خوب قفل کودک با امکان قفل درب مایکروفر
    ‎ناموجود
  24. مایکروویو 20 لیتری دوو Daewoo Microwave Oven KOR-6L8K

    یکی از روش های پخت مواد غذایی استفاده از مایکروفر و یا مایکروویو می باشد که استفاده از این دستگاه را امروزه در اکثر خانه ها می توانیم ببینیم. مایکروویوی دوو Daewoo kor-6l8k مناسب برای تمام خانم های خوش سلیقه ای است که می خواهند غذاهای لذیذ و بسیار متفاوت را برای خانواده خود تهیه نمایند. شما می توانید به جای استفاده از اجاق گازها و یا سایر دستگاه های پخت که معمولا دارای عملکرد کم و مصرف زیاد انرژی هستند؛ از این مایکروفر منوی دوو استفاده کنید چرا که با وجود حالت های صرفه جویی در انرژی شما می توانید به میزان قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی نمایید. این مایکروفر منحصر به فرد دارای برنامه های پخت و پز خودکار و پیش فرض می باشد که با توجه به نیازهای اکثر افراد به نوع غذا، در آن تعبیه شده است. با استفاده از این برنامه های شما می توانید بدون نیاز به وارد کردن زمان و دمای حرارت پخت، به راحتی با لمس تنها یک دکمه، برنامه را انتخاب کنید، این مایکروفر با اتمام تایم پخت می تواند شما را آگاه کند. علاوه بر کارایی و عملکرد منحصر به فرد ان، daewoo kor-6l8k دارای طراحی بسیار زیبایی نیز می باشد. این طراحی زیبا با رنگ های منحصر به فرد ان زیباتر شده است. بدنه ی این مایکروفر سفید می باشد اما در قسمت هایی از بدنه مانند دسته ی درب می توانید رنگ بندی ان را مشاهده نمایید. این مایکروفر با استفاده از آلیاژ فولاد ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد. همچنین تمام قطعه های داخلی ان تحت نظارت تولید و ساخته شده است تا نهایت رضایت مشتری را جلب کنند.
     
    • مجهز به سیستم یخ زدایی سریع تنها در 60 ثانیه
    • دارای ظرفیت 20 لیتر
    • دارای حالت های صرفه جویی در انرژی و اکو
    • قابلیت تنظیم در 10 سطح قدرت
    • دارای توان حرارتی 700 وات
    • زیبا و مدرن با رنگ بندی های منحصر به فرد
    ‎ناموجود
  25. مایکروفر 31 لیتر دوو DAEWOO MICROWAVE OVEN KOR-1N0A

    دستگاه مایکروفر KOR-1N0A این بار با مشخصات و ویژگی های کاملا متفاوت ساخته شده است و سطح جدیدی از دسترسی ها را در اختیار شما قرار می دهد .این مایکروفر که جزو جدیدترین دستگاه های دوو می باشد می تواند به راحتی و در کمترین مدت زمان مواد غذایی را یخ زدایی، طبخ و همچنین گرم کند .با استفاده از امکانات مایکروفر که همگی در سطح جدیدی ارائه شده اند می توان غذا را با یک سطح پیشرفته طبخ کرد .در داخل این مایکروفر یک سیستم توزیع دما به  صورت مقعر وجود دارد که می تواند در یک سطح عالی و همه جانبه حرارت را به داخلی ترین قسمت های غذا نیز برساند و این سیستم منجر به یک پخت سریع و یکنواخت می شود.  فضای داخلی این مایکروفر همچنین از یک سرامیک براق تشکیل شده که به راحتی تمیز می شود و شما حتی کوچکترین لکه را بر روی این سطح مشاهده نخواهید کرد .این مایکروفر DAEWOO به همراه برنامه هایی برای پخت ارائه شده است که این برنامه ها امکان پخت سریع را به شما می دهند و با استفاده ای یک تایمر می توانید مدت زمان مشخصی را برای شروع پخت تعین کنید. در این دستگاه همچنین یک دکمه قفل ایمنی نیز وجود دارد که این دکمه در هنگام شروع به کار دستگاه درب را قفل خواهد کرد .برنامه یخ زدایی در این مایکروفر با استفاده از سنسورهای پیشرفته ای کمک می کند تا سریعتر یخ مواد غذایی آب شود و برای مصرف آماده شوند که از آپشن های اختیاری که بر روی کنترل پنل در اختیار کاربر قرار می گیرد می تواند تنظیمات این برنامه را در اختیار داشته باشد .به علاوه این برنامه موجب آسیب رساندن به مواد غذایی نیز نمی شود.  در این دستگاه مایکروفر سینی چرخان و سیستم مادون قرمز کمک می کنند تا تمام غذا به طور یکنواخت طبخ شود.
    • طراحی منحصر بفرد
    • دارای سیستم رفلکس مقعر
    • قدرت خروجی 1000 وات
    • دارای سطوح قدرت مختلف
    • تایمر برای پخت و پز
    • دارای قفل ایمنی کودک
    • دارای ظرفیت 31 لیتر
    ‎ناموجود
  26. مایکروویو 20 لیتر دوو Daewoo Microwave Oven KOR-6L65

    یکی از محصولاتی که به تازگی وارد بازار لوازم خانگی شده است، مایکروویو است که بر اساس درخواست و سفارش بسیار زیاد مشتریان تولید شده و در اختیار کاربران قرار داده شده است. مایکروویو دوو با شماره مدلKOR-6L65  دارای ظرفیت 20L می باشد و یک محصول بسیار ساده برای دسترسی و استفاده آسان به شمار می آید تا به راحتی از آن در منزل استفاده کرده و از امکاناتی که ارائه می دهد لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار با اهمیت این مایکروویو توان خروجی آن است که برابر است با 700 وات که باعث می شود تا میزان بسیار کمتری از انرژی را مصرف کرده و بازدهی بسیار بالایی را برای یک برنامه پخت و پز ایده آل در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از قابلیت های بسیار با اهمیت مایکروویو 6l65 دوو که می توان به آن اشاره کرد امکانات مربوط به تایمر و سرعت دوگانه آن است که تمامی این موارد باعث می شود در مدت زمان بسیار کمی انواع غذاهای خوشمزه و مورد علاقه خود را طبخ داده و با خانواده خود میل کنید. هدف ما از تهیه و تولید مایکروویو دوو مدل، کا او آر- 6 ال 65 آن است که ارائه عملکرد کارآمد آن را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم و با قیمت بسیار مناسبی که دارد توجهی ویژه را به میزان بودجه و در نتیجه صرف جویی در هزینه های شما ایجاد کنیم. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول کم مصرف را برای خانه و یا رستوران های خود سفارش داده و از آن برای جایگزین ساختن مدل های قدیمی مایکروفر به کار ببرید. استفاده از این محصول می تواند تفاوتی چشمگیر را در هنر آشپزی شما به وجود بیاورد.
    • مایکروویو از نوع مونو
    • مایکروویو سفید، جمع و جور و جذاب
    • مدت زمان تایمر کوک 35 دقیقه
    • کم مصرف با توان خروجی 700 وات
    • استفاده از اشعه های انعکاسی با تابش حرارتی بالا
    ‎ناموجود
  27. مایکروویو دوو Daewoo Microwave Oven KOR-1N4A

    یکی از ویژگی های نسل امروزی کمبود وقت و زمان است؛ از این رو بسیاری از کمپانی ها دست به تولید محصولاتی زده اند که بتواند در مدت زمان بسیار کوتاهتری نیازهای افراد را برطرف سازد. با این وجود به نظر می رسد داشتن یک مایکروویو که بتواند عملیات آشپزی را تسریع بخشد، از اهمیت والایی برخوردار است. ما در این جا به معرفی مایکروویو  KOR-1N4Aکه ساخت کمپانی DAEWOO  می باشد؛ خواهیم پرداخت تا کمکی باشد برای تمامی افراد. این مایکروفر دارای ظرفیت 31 لیتری می باشد که از ابعاد حفره 356×359×239 میلی متری برخوردار است. با توجه به این ظرفیت مخزن گسترده شما می توانید به راحتی برای خانواده ی خود غذاهای مختلف را در کمترین زمان تهیه نمایید. همچنین با وجود برنامه های پخت و پز متعدد در مایکروویو KOR1N4A دوو شما می توانید بدون نیاز به سر زدن غذا بهترین طبخ را اعمال سازید. این مایکروویو می تواند با پخت عالی مواد، طعمی لذیذ و بسیار خوش مزه را به غذاها ببخشد. به علاوه شما می توانید با استفاده از آن به طبخ انواع کیک و شیرینی نیز بپردازید. بنابراین می توانید کودکان خود را با کیک های خانگی و سالم سورپرایز کنید و لحظات خوشی را برایشان فراهم سازید. قدرت حرارتی این دستگاه پخت و پز دوو برابر با 1000 وات می باشد که با تولید بیشینه حرارت می توان کمترین میزان سرو صدا را نیز تولید نماید. این مایکروویو کا او ار 1 ان 4 ای قادر است به میزان یکنواخت تمام حرارت و گرما را درون حفره جریان دهد تا تمام قسمت های غذا به صورت یکنواخت پخته شود، بنابراین شما می توانید از نیم پخت نشدن گوشت و سایر مواد مانند پیتزا و لازانیا اطمینان حاصل نمایید.
     
    • دارای ظرفیت گسترده ی 31 لیتر
    • مجهز به تنظیم در 10 سطح قدرت
    • دارای پنل الکترونیکی با نمایشگر ال ای دی دیجیتالی
    • دارای توان خروجی 1000 وات
    • مجهز به 5 برنامه ی پخت به صورت کاملا خودکار
    • دارای طراحی بسیار مدرن با وزن سبک
    ‎ناموجود
  28. مایکروفر 1000 وات دوو Daewoo Microwave KOR-137H

    مایکروویو یا مایکروفر یکی از بزرگترین اختراعات بشر در قرن بیستم است . از آنجا که بشر همواره به دنبال راحت ترین روش برای به انجام رساندن کارهای خود بوده و خواستار آن بوده تا در کمترین زمان بتواند وظایف خود را انجام دهد از این دستگاه مایکروفر جهت پخت و پز بهتر استفاده کرده است . مایکروفر در اصل یک دستگاه برای پخت سریع و جلوگیری از ورود آلاینده ها به داخل فضا و هوا است .استفاده از مایکروفرها بیشتر از آن جهت اهمیت دارد که هم انرژی کمتری مصرف می شود و هم آلودگی محیط زیست نیز کمتر می شود .به واسطه این دستگاه شما می توانید از پخت غذاهای مورد علاقه خود بیشتر لذت ببرید و در مدت زمان کمی بتوانید هر نوع غذایی را آماده کنید . مایکروفر kor-137h نیز یکی دیگر از دستگاه های تولید شده توسط این کمپانی DAEWOO  است که با قدرت ورودی 1400 وات و ولتاژ 120 ولت می تواند روشن شود. ابعاد و اندازه مناسب در این مایکروفر باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی آن را در هر گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید .در داخل این مایکروفر یک فضای مناسب و سینی دوار قرار گرفته است که این سینی کمک می کند تمامی نقاط غذا به طور یکنواخت پخته شود .به علاوه این مایکروفر مجهز به 10 سطح تنظیم است و شما می توانید از این سطوح مطابق با غذا  استفاده کنید. در این مایکروفر همچنین یک تایمر با 99 دقیقه تعریف شده است.
    • دارای قطعات استیل ضد زنگ و طول عمر بالا
    • تایمر زمانی 99 دقیقه
    • مجهز به 10 سطح درجه حرارت
    • وزن و ابعاد مناسب
    • قفل اتوماتیک درب
    • کنترل پنل و صفحه نمایش
    • قدرت 1000 وات
    ‎ناموجود
  29. مایکروفر سامسونگ Samsung Microwave ME731K

    • دارای ظرفیت 20 لیتر
    • سیستم توزیع سه گانه برای پخت و پز بهتر
    • فضای داخلی سرامیکی و ضد لکه
    • دارای قابلیت یخ زدایی سریع
    • چراغ های نشانگر LED
    • طراحی استاندارد و ابعاد مناسب
    ‎ناموجود
  30. مایکروفر 900 وات دوو Daewoo Microwave KOC-8a0r

    دستگاه مایکروویو یا همان مایکروفر گونه ای از اجاق گاز است که از طریق تابش ریز موج های الکترومغناطیسی مولکول های آب موجود در غذا را به جنبش وا داشته و با ایجاد گرما باعث می شود تا در مدت زمان کوتاهی غذا پخته شود. اختراع این دستگاه در قرن بیستم اتفاق افتاد و افراد زیادی برای انجام کارهای آشپزی ار این وسیله مفید و کاربردی استفاده می کنند. این دستگاه همه کاره قادر است تا زندگی را برای خانم ها و افراد شاغل ، راحت تر کند. یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی ، شرکت دوو می باشد که محصولات با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت به عنوان پرچم دار بازار شناخته شده است و دستگاه مایکروویو KOR-8A0R را با قدرت خروجی 800 وات تولید و روانه بازار کرد. حجم اتاقک مایکروفر 23 لیتر می باشد که به راحتی طرف های بزرگ در آن، قرار می گیرد. بدنه سیاه کلاسیک این دستگاه مناسب با دکوراسیون هر آشپزخانه ای است و طراحی زیبا و مدرن آن توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. محفظه داخلی مایکروفر کی او آر 8 ای 0 آر دارای یک پوشش اکریلیک خاص و بسیار مناسب است که به راحتی بقایای مواد غذایی بعد از پخت و پز شسته می شود. قطر سینی دوار255 میلی متر بوده و با استفاده از آن دیگر لازم نیست هزینه ای بابت خرید سینی پرداخت کنید. این سینی در اندازه استاندارد تولید شده است و گرما را به صورت یکنواخت توزیع می کند. ابعاد کلی دستگاه مایکروویو KOR-8A0R  465 * 366 * 287 میلی متر و وزن آن 12.5 کیلوگرم است ، با توجه به وزن و ابعاد مناسب به راحتی قابل جابجایی می باشد. افراد می توانند جهت پخت و پز سریع مواد غذایی از این وسیله مفید و کاربردی استفاده کنند و غذاهای رنگارنگ و خوشمزه ای را برای خانواده خود تهیه کنند.
    • توان خروجی 800 وات
    • حجم محفظه 23 لیتر با قابلیت شستشو راحت
    • پوشش داخلی اکریلیک برای شستشوی راحت بقایای مواد غذایی
    • دارای دستگیره ای برای باز و بسته کردن راحت درب به سمت چپ
    • سیستم موج دوگانه و سیستم رفلکس مقعر به منظور بهبود پخت و پز
    • حالت صرفه جویی در قدرت پس از استفاده از دستگاه با درب باز و بسته
    • قفل ایمنی کودک برای جلوگیری از عملکرد تصادفی
    ‎ناموجود
  31. دستگاه مایکروفردیجیتالی ال جی 40 لیتری LG MICROWAVE DIGITAL MH8043SM

    مایکرووفر MH8043SM ساخته شده توسط شرکت LG دارای طراحی بی نظیری می باشد و با داشتن این نوع مایکرووفر می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه تان بدهد. مایکرووفر ال جی ام اچ8043 اس ام می توان گفت از جمله با کیفیت ترین و بهترین محصولات این شرکت به شما می رود. این شرکت با تولید گونه سری از سری مدل های مایکرووفر توانسته نیاز بخش قابل توجهی از افراد جامعه را برطرف کند. مایکرووفر ام اچ8043 اس ام نه تنها از نظر کیفیت دارای رتبه بسیار خوبی است بلکه از نظر سرعت هم دارای سرعت قابل توجهی می باشد. با استفاده از این مایکرووفر می توانید انواع غذاها و حتی کیکهای مورد نظر را در اسرع و وقت و بدون از دست دادن انرژی با بهترین طعم ها در اختیار خود داشته باشید. علاوه بر این یکی از ویژگی های این مایکرووفر دارای گریل برگردان است که قادر به کباب کردن انواع غذاها خواهد بود.

    از دیگر ویژگی های این مایکرووفر اینکه موجب صرفه در انرژی می شود و در عین حال غذاهایی با طعم های فوق العاده و بینظی را در اختیار ما قرار می دهد. این مایکرووفر دارای طراحی خاصی می باشد و اجزای تشکیل دهند آن طوری ساخته شده است که می توان اجزای آن را جدا کرد و به راحتی قابل تمیز کردن و حتی قابل شستوشو خواهد بود. همچنین این مایکرووفر دارای وزنی در حدود 7 کیلو است و دارای اندازه مناسبی می باشد که جای کمی می گیرد و به صورت بسیار زیبای می تواند در آشپزخانه شما قرار بگیرد.
    • طراحی لوکس و اینه ای و نمایشگر دیجیتال
    • دارای ظرفیت زیاد به اندازه 40 لیتر برای پخت و پز سریع و خوشمزه
    • مجهز به کوارتز برای سرخ کردن اسان و راحت غذاها
    •  قابل شستشو
    • محفظه گریل برگردان برای کباب کردن غذاها به راحتی و در کوتاهترین زمان
    ‎ناموجود
  32. مایکروفر 20 لیتری دوو Daewoo Microwave Oven kor 6L7B

    مایکروفر kor 6L7B دارای یک طراحی زیبا و شیک و با امکانات ویژه که ساخت شرکت دوو می باشد باعث می شود غذاهای خام را در مدت زمان کمی و به صورت کامل برای شما بپزد و حتی می تواند به صورت خودکار غذاهای یخ زده و نیمه پخته را تشخیص می دهد و با مدت زمان ای که شما برای آن تعیین کرده اید غذا را بدون عوض شدن طعم آن آماده می کند. به عبارت دیگر این مایکروویو می تواند غذاهای بدون سرخ کن از جمله و گوشت و مرغ و غذاهای آبکی بپزد و حتی می تواند تمام دسرها را با مزه عالی و در زمان مناسب برای شما آماده کند در نتیجه مایکروفر kor 6L7B یک سرآشپز کامل می باشد و از خوردن غذاهای آماده به وسیله ی این مایکروویو لذت ببرید. همچنین این مایکروفر از یک قدرت 700 وات مناسب برای پختن غذاهای خود استفاده می کند و میزان ظرفیتی که برای آن در نظر گرفته است 20 لیتر است که این دستگاه مایکروویو به صورت الکترونیکی کنترل می شود. یکی از ویژگی های مهم مایکروفر کور 6 ال 7 بی قادر به تابع های سیستم توزیع یکنواخت و یک سیگنال صدا و قفل کودک و  Dvertsa- هنجد می باشد که هر یک از آنها برای کار مخصوص به خود استفاده می شود. اگر به داخل این مایکروویو مشاهده کنید از یک پوشش عالی به طول عمر زیاد به نام enamel ساخته شده است که شما به راحتی می توانید آن را تمیز کنید و درب مایکروویو kor 6L7B به و سیله ی یک دکمه ی مخصوص به خود باز و بسته می شود. به عبارت دیگر این مایکروفر قادر به یک صفحه نمایش عالی که میزان درجه حرارت را به رنگ سبز برای شما نمایش می دهد در نتیجه با این امکانات ویژه و طراحی فوق العاده این مایکروفر فضای آشپزخانه ی خود زیبا سازید.
    • دارای قدرت 700 وات
    • میزان ظرفیت 20 لیتر
    • نوع کنترل آن الکترونیکی
    • یخ زدایی به صورت خودکار
    • آماده سازی به صورت خودکار
    • دارای صفحه نمایش و رنگ عددها سبز
    • پخت و پز اتوماتیک
    • دکمه باز و بسته درب
    • قادر به سیستم توزیع یکنواخت و یک سیگنال صدا و قفل کودک و  Dvertsa- هنجد
    ‎ناموجود
  33. مایکروفر 37 لیتر دوو DAEWOO MICROWAVE KOR-136H

    شرکت دوو نیز در زمنیه ی مایکروفر بهترین محصول و با طراحی متفاوت ارائه داده است که از نظر طراحی و ظاهر نسبت به شرکت های دیگر تقریبا متفاوت می باشد در نتیجه مایکروفر kor-136H یکی از مدل های شرکت دوو است که دارای یک موتور قوی با قدرت 1000 وات می باشد. به عبارت دیگر مایکروفر از یک قدرت مناسب به نام گریل برای گرم شدن غذاها استفاده می کند بنابراین قدرت این گریل 1200 وات است و دستگاه مایکروویو kor 136H قادر به 10 سطح گرمایش می باشد که شما بر اساس غذای خود می توانید این سطح گرمایش را انتخاب کنید. همچنین این مایکروویو دوو مجهز به یک ظرفیت مناسب 37 لیتر می باشد که شما به راحتی می توانید ظرف های شیشه ی ضد حرارت و آلومینیوم و سرامیک را در داخل آن قرار دهید. از آنجای که مایکروفر کور 136 اچ  مواد خام را برای شما به صورت کامل می پزد و حتی می تواند به صورت خودکار غذاهای یخ زده و نیمه پخته را تشخیص دهد و بدون عوض شدن مزه ی آن برای شما در کمترین زمان گرم می کند و از خوردن غذاهای آماده شده به وسیله ی این دستگاه ی مایکروفر لذت ببرید.

    یکی از ویژگی های متعدد دستگاه مایکروویو kor-136H می توان به 5 برنامه پخت و پز و 3 برنامه گرم شدن به صورت خودکار اشاره نمود. به علاوه این دستگاه مایکروفر مجهز به یک برنامه ی حمایت از کودکان می باشد که باعث می شود تنظیمات آن تغییر نکند به طور کلی شما می توانید تمام غذاهای بدون سرخ کردن و تمام دسرهای متفاوت را در داخل این مایکروویو را آماده کنید و از خوردن آنها همراه با خانواده تان لذت ببرید. همچنین این دستگاه قادر به دکمه ی درب باز کن و دکمه های لمسی می باشد که همه ی این دکمه ها موجب راحتی شما می شود و دستگاه مایکروفر کور 136 اچ دارای یک صفحه نمایش دیجیتال فوق العاده است که میزان درجه حرارت یا زمان آن را برای شما نمایش می دهد. از همه مهم تر این دستگاه مایکروویو دوو به صورت الکتریکی کنترل می شود.
    • قدرت موتور 1000W و قدرت گریل 1200W
    • دارای 10 سطح قدرت گرمایش
    • کنترل کردن آن به صورت الکترونیکی
    • میزان ظرفیت آن 37 لیتر
    • 5 برنامه پخت و پز به صورت اتوماتیک
    • 3 برنامه  گرم شدن به صورت اتوماتیک
    • قادر به دکمه ی حمایت کودکان
    • منوها یخ زدایی به صورت خودکار
    • دکمه ی درب باز کن
    • دکمه های ان به صورت لمسی
    • دارای صفحه نمایش دیجیتال
    ‎ناموجود
  34. مایکروفر 800 لیتر دوو DAEWOO MICROWAVE KOR-8A0R

    دستگاه مایکروویو یا همان مایکروفر گونه ای از اجاق گاز است که از طریق تابش ریز موج های الکترومغناطیسی مولکول های آب موجود در غذا را به جنبش وا داشته و با ایجاد گرما باعث می شود تا در مدت زمان کوتاهی غذا پخته شود. اختراع این دستگاه در قرن بیستم اتفاق افتاد و افراد زیادی برای انجام کارهای آشپزی ار این وسیله مفید و کاربردی استفاده می کنند. این دستگاه همه کاره قادر است تا زندگی را برای خانم ها و افراد شاغل ، راحت تر کند. یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی ، شرکت دوو می باشد که محصولات با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت به عنوان پرچم دار بازار شناخته شده است و دستگاه مایکروویو KOR-8A0R را با قدرت خروجی 800 وات تولید و روانه بازار کرد. حجم اتاقک مایکروفر 23 لیتر می باشد که به راحتی طرف های بزرگ در آن، قرار می گیرد. بدنه سیاه کلاسیک این دستگاه مناسب با دکوراسیون هر آشپزخانه ای است و طراحی زیبا و مدرن آن توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

    محفظه داخلی مایکروفر کی او آر 8 ای 0 آر دارای یک پوشش اکریلیک خاص و بسیار مناسب است که به راحتی بقایای مواد غذایی بعد از پخت و پز شسته می شود. قطر سینی دوار255 میلی متر بوده و با استفاده از آن دیگر لازم نیست هزینه ای بابت خرید سینی پرداخت کنید. این سینی در اندازه استاندارد تولید شده است و گرما را به صورت یکنواخت توزیع می کند. ابعاد کلی دستگاه مایکروویو KOR-8A0R  465 * 366 * 287 میلی متر و وزن آن 12.5 کیلوگرم است ، با توجه به وزن و ابعاد مناسب به راحتی قابل جابجایی می باشد. افراد می توانند جهت پخت و پز سریع مواد غذایی از این وسیله مفید و کاربردی استفاده کنند و غذاهای رنگارنگ و خوشمزه ای را برای خانواده خود تهیه کنند.
    • توان خروجی 800 وات
    • حجم محفظه 23 لیتر با قابلیت شستشو راحت
    • پوشش داخلی اکریلیک برای شستشوی راحت بقایای مواد غذایی
    • دارای دستگیره ای برای باز و بسته کردن راحت درب به سمت چپ
    • سیستم موج دوگانه و سیستم رفلکس مقعر به منظور بهبود پخت و پز
    • حالت صرفه جویی در قدرت پس از استفاده از دستگاه با درب باز و بسته
    • قفل ایمنی کودک برای جلوگیری از عملکرد تصادفی
    ‎ناموجود
  35. مایکروفر 23 لیتری دوو DAEWOO MICROWAVE KOR-8A6K

    خوشبختانه زندگی امروزه در کنار فن آوری های مختلف آنقدر راحت شده است که انسان می توان تمامی مایحتاج زندگی خود را در منزل در دسترس داشته باشد. از جمله مهمترین دغدغه اصلی بسیاری از اشخاص بر سر پخت غذا می باشد. غذاهایی می باشند مانند بعضی از گوشت ها یا کباب کردن آنها طاقت فرسا می باشند. پس آنها می خواهند  روشی کارآمد در دسترس داشته باشند که هم وقت خود شان گرفته نشود و هم اینکه غذاهایی عالی در اختیار داشته باشند. اینجاست که بعضی کمپانی ها به کمکشان می آیند. اکثر شرکت ها به منظور رفاه حال اشخاص لوازم برقی آشپزخانه را تولید می کنند. هدف این نوع کمپانی ها بجز راحت تر کردن کار آنها چیز دیگری نمی باشد. مایکروفر ها اغلب در زندگی افراد نقش مهمی را دارند. برای اینکه از نهایت طعم واقعی غذا بهره مند شوید مایکروفر ها می توانند این کار را در اختیارتان تان قرار دهند. در این میان کمپانی با سابقه دوو دست به کار شده است و با تولید مایکروفر هایی نیاز تمامی افراد را به خوبی برطرف نموده است. شرکت دوو بیشتر سعی کرده تا به نظرات کاربران احترام بگذارد و لوازمی مناسب با خواسته آنها تولید کند. مایکروفر  daewoo kor-8a6k از بارزترین محصولات تولیدی می باشد که نظرات بسیاری از افراد به سوی آن می رود. این نوع مایکروفر  علاوه بر طراحی و ساخته بدنی بسیار مستحکم از سری قابلیت هایی برخوردار می باشد که شاید بسیاری از مایکروفر ها موجود نداشته باشند. مثلاً توان خروجی فوق العاده ای که مایکروفر  دوو دارد فقط مخصوص به خود آن می باشد. مایکروفر  دوو دارای چندین برنامه مختلف پخت و پز می باشد که قابل توجه ترین انها قابلیت کباب کردن گوشت می باشد. به وسیله سینی مخصوصی که برای کباب کردن در نظر گرفته شده است تنها با تنظیم درجه حرارت و زمان خواسته شده از کباب نرم و لذیذی بهره مند شوید. با استفاده از 10 سطح قدرت مختلفی که مایکروفر  دوو دارد و نیز باتوجه به غذای دراختیار برای هر کدام تنظیم می شوند. چون مایکروفر  دوو دارای قابلیت کباب کردن می باشد. همچنین دارای دو نوع قدرت می باشد. از سری برنامه های دیگر مایکروفر  دوو کی او آر-8ای6کی می توان به قفل کودک ، برنامه یخ زدایی ،چراغ روشنایی ، برنامه تک لمسی مخصوص کودک آنها اشاره نمود.  
    • 10 سطح قدرت مایکروفر
    • قابلیت کباب کردن گوشت با قدرت برق 1050 واتی
    • حجم 23 لیتری مایکروفر
    • 5 برنامه قفل کودک به صورت خودکار
    • 3 برنامه کودک تک لمسی
    • 4 برنامه یخ زدایی به صورت خودکار
    • چراغ روشنایی مخصوص شب
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 140 تا

قیمت مایکروفر ارزان خرید مایکروویو ال جی و سامسونگ مشخصات فروش بهترین انواع مایکروفر توکار 40 و 42 لیتری مدل جدید