• با خرید این محصول 330 امتیاز می‌گیرید (سکه ‎۳۳۰٬۰۰۰ تومان) !
    • تنها به اعضای سایت تعلق می‌گیرد. ممکن است پس از ورود میزان امتیاز متفاوت باشد.

Product was successfully added to your shopping cart.
عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر
تلویزیون شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP
‎۳۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

(موجود)

  • عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر
  • عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر
  • عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر
  • عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر عکس تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP تصویر
  • عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر
  • عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر
  • عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر
  • عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر
  • عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر
  • عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر
  • عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر عکس تلویزیون شیائومی 4S L65M5-5ASP تصاویر تصویر

تلویزیون شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP

Mi 4S L65M5-5ASP

بازنگری سریع


  • وضوح تصویر 4k

  • دارای وای فای WiFi

  • موتور پردازشگر تصویر 4 هسته ای

  • وضوح تصویر 3840 × 2160

  • سیستم عامل Android

  • حافظه داخلی 8 گیگ

  • گیرنده دیجیتال DVB- T2 / C / S 3

  • پورت USB و 3 پورت HDMI

دسترسی: موجود در انبار

‎۳۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
آیا از قیمت کالا راضی هستید؟
دلیل نارضایتی شما چیست؟
ثبت اطلاعات

معرفی کوتاه تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP مدل 65 اینچ فورکی سیستم عامل اندروید Mi 4S L65M5-5ASP LED 4K UHD Smart TV Android 9.0 Wi-Fi DTS




تلویزیون شیائومی مدل Mi Tv 4S 65 از دیگر افتخارات این برند نامدار در سال 2021 است که مملوء از امکانات پیشرفته و به روز به همراه بهترین کیفیت در قسمت های صدا و تصویر و ساخت می باشد. تولیدات شیائومی نسبت به محصولات سایر برندهای نامدار و جهانی مقرون به صرفه تر می باشد و از قیمت بسیار کمتری برخوردار می باشند ، البته با این وجود از امکانات به روزی نیز در ساخت آنها استفاده شده است و پیشگام باهم رقیبان خود می باشد. تلویزیون شیائومی مدل Mi Tv 4S 65 یکی از بهترین سیستم های صوتی و تصویری این برند جهانی در سال ۲۰۲۱ می باشد ، که دارای کیفیت خارق العاده و ظاهری خوش سیما و شیک است. شیائومی تلویزیون اسمارت خود را با بدنه ایی بسیار نازک به همراه حاشیه و فریمی طراحی کرده که همانند یک تابلوی نقاشی جذاب و شیک به نظر می رسد. برای نگهداری تلویزیون از دو پایه شاخه ایی که در طرفین طرف این سیستم تعبیه شده اند ، استفاده می شود. استحکام و مقاومت پایه ها به قدری بالا می باشند که به راحتی از پس تحمل وزن سیستم برمی‌آیند و آن را بدون تکان و لرزش بر روی میز تلویزیون نگه می دارد. تلویزیون شیائومی سری 4S دارای کیفیت 4K Ultra بوده که توانایی تولید و انتشار تصاویر با کیفیت عالی را دارد و به راحتی و با قدرت بالایی از پس وظیفه ایی که به آن داده شده بر می آید. برای به نمایش گذاشتن هرچه بهتر تصاویر شیاﯨومی تلویزیون 4S خود را به فناوری های به روز و متعددی نموده است ، تا بتوانند رضایت مخاطبین خود را هنگام تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه شان را جلب نماید و لحظات نابی را برایشان به ارمغان آورد. سیستم صوتی تلویزیون 4k Xiaomi به گونه ایی ایده آل و عالی طراحی شده و دارای قدرت صوتی 20 می باشد که از دل دو بلندگوی 10 واتی به بیرون منتشر می‌شوند. که برای تلویزیون 65 اینچ مناسب می باشد.


جزییات

نقد و بررسی تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP

تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4s دارای سیستم عامل اندروید است که این تلویزیون هوشمند و 4k فورکی با قابلیت بلوتوث جهت اشتراک گذاری داده ها و نت فلیکس برای مشاهده ویدیو ها با سیستم عامل اندروید تعامل هوشمند با سایر نرم افزار ها و اپلیکیشن های مانند گوشی هایمان به اسانی امکان پذیر است. شیائومی Xiaomi این برند غول چینی تلویزیونش را مانند گوشی های خود که پیش از این استفاده می کردیم با کیفیت کیفیت تصویر فورکی تولید کرده است. این تلویزیون با حافظه داخلی 8 گیگش و رزولوشن عالی 3840 × 2160 و پردازشگر تصوی 4 هسته ای یک انتخاب ارزان قیمت بوده و نیاز هزینه های شما را به خوبی پوشش می دهد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون Mi Tv 4S

ظاهر و طراحی زیبای تلویزیون ها از آن ویژگی های مهم و اولین است که مخاطبین در نگاه اول به آن توجه می‌کنند ، و از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشند. که امروزه بنا به طراحی شیک سیستم های صوتی و تصویری و بدنه خوش استایل و باریکی که در ساخت آنها استفاده می گردد ، نقش مهمی در دکور و دیزاین منازل و سالن ها ایفا می کند ، و به یکی از وسایل تاثیرگذار در هر خانه‌ ایی تبدیل شده است. فریم نازک نقره ای رنگ همانند یک قاب دور تا دور تلویزیون 65 اینچ شیائومی را احاطه کرده است. البته حاشیه در نوار پایین آن کمی پهن تر است.تلویزیون فورکی فوق از بدنه صاف و تختی برخوردار بوده که مخاطبین برای قرار دادن آن حق انتخاب داشته باشند ، و می ‌توانند آن را به کمک پایه های دو شاخه ایی که دارد ، بر روی میز نگهداری کنند یا آن را توسط یک براکت بر روی دیوار نصب نموده که در هر صورت تاثیر به سزایی بر زیبایی و جذابیت سالنی می گذارد. تمامی پورت های این تلویزیون اسمارت به منظور جلوگیری از آشفتگی در نمای جلویی آن ، در پنل پشتی سیستم داخل یک باکس تعبیه شده اند ، که هم دسترسی به آن ها راحت باشد ، هم اینکه هنگام برقراری اتصالات به هیچ عنوان نمای ظاهری تلویزیون بهم ریخته و نا مرتب نباشد. سایز 65 اینچ تلویزیون شیائومی مدل Mi Tv 4S 65 متناسب فضاهای متوسط و تقریباً بزرگ می باشد ، که به خوبی ‌توان تمامی محیط را ساپورت کند. و در دورترین نقطه تلویزیون هم که باشید باز بتوانید تصاویر را در اندازه ی بزرگ و با بالاترین کیفیت نظاره کنید.

تلویزیون شیائومی مدل Mi Tv 4S 65 شما را به دیدن تصاویر با کیفیت عالی دعوت می کند و در تولید و پخش محتواهای با کیفیت و وضوح بالا بسیار قدرتمند عمل کرده است. کیفیت تصویر ایجاد شده در نمایشگر 65 اینچ آن 4k بوده تا این گونه مخاطبین بتوانند هنگام تماشای آن نهایت لذت را ببرند. رفرش ریت 60 هرتز و بهره گیری از رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل منجر به ایجاد تصایر و صحنه های روان به همراه عمق رنگ خارق العاده می‌شوند. برخورداری از پنل va سبب می‌شود تا کنتراست تلویزیون افزایش یابد و همچنین زاویه دید بالا 178 درجه این امکان را فراهم می کند تا بیننده در هر گوشی که ایستاده باشد ،همواره تصاویر را با بهترین کیفیت و وضوح تماشا کند. امروزه سیستم های صوتی و تصویری برای ارائه هر چه بهتر از قابلیت HDR پشتیبانی می کنند. HDR کمک می‌کند تا تصاویر با طیف عظیمی از رنگ ها در صفحه نمایش 65 اینچ تلویزیون 2021 شیائومی به تصویر کشیده شوند و موجب حیرت مخاطبین خود گردد. جدا از این با HDR شما می توانید رنگ صحنه ها و تصاویر را با همان رنگ اصلیشان بدون کوچکترین تغییر کنتراست رنگ ها مشاهده کنید. این چنین مخاطبین می توانند صحنه های نزدیک به واقعیت را ببینند در تلویزیون پردازنده ها مغز و نقطه اصلی آنها به حساب می‌آیند ، که کمپانی ها تا جایی که بتوانند تمامی دستگاه های تولیدی خود را با آنها مجهز می‌کنند ، تا بدین گونه بتوانند سیستم بی عیب و نقصی را تحویل خریداران خود بدهند. وظیفه ی پردازنده‌ها ، پردازش صحنه‌ها و ارائه آنها با عالی ترین کیفیت و نحوه ممکن است

تصاویر پویا و زنده با تلویزیون شیائومی 4S

تلویزیون 65 اینچ شیائومی تلویزیون Mi Tv 4S 65 خود را به پردازنده (Quad-64bit) Core تجهیز کرده است ، که عملکرد بسیار روان و ایده آلی را دارد. در واقع با این ویژگی شاهد تصاویری با رنگ های واقعی و کیفیت طبیعی خواهید بود .

تلویزیون 4k هوشمند شیائومی دارای یک سیستم قدرتمند با امکانات و فناوری های به روز می باشد ، که از کیفیت صدای بالا و گیرایی برخوردار بوده و قادر است ، امواج صوتی را با عالی ترین وضوح در سالن و فضا باز نشر نماید. سیستم صوتی این تلویزیون خوش استایل دارای قدرت صوتی 20 وات است تلویزیون 65 اینچ شیائومی از فناوری Dolby پشتیبانی می کند ، تا صدایی فراگیرتر و با قدرت بالایی را پخش کند. فناوری مذکور قادر است ، تا شدت اصوات را چند برابر کند و آنها را با بهترین کیفیت صوتی به گوش مخاطبین برساند. دیگر فناوری ایی که در ساخت تلویزیون Mi 4S شیائومی به منظور ارائه صدای عالی به کار رفته است. فناوری DTS یا دیجیتال تئاتر می باشد که صدا های پخش شده از دل اسپیکر ها را به صورت فراگیری منتشر می کند. این فناوری هنگام بازی کردن و همچنین برای دوستداران گیمینگ بسیار ایده آل و جذاب می باشد و می تواند هیجان بازی را برای آنها دو چندان افزایش یابد.

پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5 GHZ در بخش هوشمندی تلویزیون به کار رفته است. کنترل تلویزیون شیائومی مدل Mi 4S بسیار لذت بخش و راحت است. زیرا این سیستم مجهز به ریموت کنترل Voice-Activated Bluetooth بوده که تنها با روشن کردن دکمه بلوتوث آن می توانید تا در هر نقطه ایی از منزل و سالن فقط و فقط به کمک صدای خود ، دستگاه را کنترل نمایید و به آسانی آن را مدیریت. تلویزیون فوق از رابط کاربری ساده و اسمارت آندروید پشتیبانی می کند ، تا مخاطبین بتوانند برنامه ها و بازی های دلخواه خود را بر روی نمایشگر 65 اینچ دستگاه دانلود و نصب نمایید. حضور قابلیت مرورگر اینترنت در تلویزیون ، امکان وب گردی و جست و جو در فضای گوگل را مهیا نموده است. به کمک این فناوری کاربران می توانند ساعت ها خود را با دیدن برنامه های اینترنتی سرگرم کنند. با استفاده از فناوری Simplink کاربران قادر خواهند بود ، تا تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون اسمارت شیائومی را از راه دور کنترل کنند. دیگر فناوری به کار گرفته شده در این تلویزیون هوشمند ، دستیار صوتی Google Assistant است. به منظور برقراری اتصالات خارجی شیائومی سنگ تمام گذاشته و جای هیچ پورتی را در تلویزیون Mi 4S جا نگذاشته است. پورت های تعبیه شده شامل 3 پورت USB ، 2 پورت HDMI ، پورت LAN ، ورودی آنتن ، و درگاه خروجی خروجی هدفون ، خروجی صدای دیجیتال و بلوتوث می باشد. که توانسته اند تمامی نیاز کاربران برای متصل کردن سیستم های دیگر به تلویزیون را برآورده کند.

قابلیت ها و امکانات اسمارت تلویزیون شیائومی L65M5

از شما سپاسگذاریم که سایت ما را انتخاب و مطالعه کردید ؛ تلویزین شیائومی مدل 4S جز سیستم های همه چیز تمام و پیشرفته می باشد، که با این حال قیمت مناسبی دارد. این دستگاه پر قدرت با کیفیت تصویر4K و طراحی شیک و جذابی که دارد، گزینه ایده آلی برای مخاطبین میباشد. به منظور اجرای نرم افزار های مورد نیاز و نیز ذخیره محتواهای دانلود شده از طریق اینترنت، تلویزیون 65 اینچ فوق مجهز به حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایت است.

از همراهی تو خوشحالیم و اگر هنوز سوالی در ذهنت داری که پاسخ داده نشده اونو در همین صفحه کمی بالاتر « بخش پرسشهای محصول » و نظرت در مورد این کالا در « بخش نظرات » ؛ برامون بنویس ؛ نظر شما خیلیا رو میتونه راهنمایی و خوشحال کنه « اگر از این کالا خوشت اومده بفرست برای دوستات
تلگرام ؛
واتساپ »
دوست داریم با تخفیف ویژه ای که از عضویت در کلاب با روش « پاسخ به سوالات و درج نظر در مورد کالا و اشتراک گذاری با دوستان » به دست میاری تخفیفتو در خریدت خرج کنی « مشاهده کلاب » ؛
وقتشه اگر تصمیمتو گرفتی ، انتخابت رو با نگهداری کنی که فراموشش نکنی ؛) یا با تیم مشاوره ما تماس بگیر تا مشاوره رایگان خرید بهت بدیم و در انتخابت کمکت کنیم «0873111» ؛
در آخر اینو بدونید که شما هم میتونید در سود کالای فروخته شده ما سهیم باشید ، کافیه « این بخشو » ببینید .


عمومی
تولید‌کننده xiaomi
کشور سازنده چین (اصلی)
 مشخصات کلی
نام مدل Mi 4S L65M5-5ASP
 مشخصات کلی
سری مدل سری 4 از سری S
سال ساخت 2019
 
 صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
طراحی صفحه نمایش تخت
نوع صفحه نمایش LED
فناوری صفحه نمایش VA
 
 تصویر
رزولوشن نمایشگر 3860 × 2160 | 4K
موتور پردازشگر تصویر 4K Ultra HD
اسکن تصویر 60 هرتز
نسبت تصویر 16:9
زاویه دید 178 درجه
سایر ویژگی های تصویر
فرمت‌های تصویری PNG, GIF, JPG
فرمت‌های ویدیو‌یی AVI، Flash Video، H.263، H264، H.265، MKV، QuickTime، MP4، MPEG-4، TS، VC-1، VP8، VP9
 
 سایر ویژگی ها
مرورگر اینترنت بله
 
 صدا
نوع بلندگو 2 کاناله
توان خروجی صدا 20 وات
سایر ویژگی های صوتی
پخش موسیقی از طریق بلوتوث
فرمت های صوتی AAC، eAAC+، MP3، WMA، WAV
 
 مشخصات اسپیکر‌ها
تعداد بلندگو 2 عدد
 ویژگی های صوتی
فناوری‌ های صوتی
Dolby Audio
DTS-HD
امکانات هوشمند
هوشمند بله
 
نوع سیستم عامل Android
ورژن سیستم عامل 9.0
پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای
 ارتباطات
وای فای داخلی بله
DLNA بله
بلوتوث بله
 ورودی و خروجی
پورت کامپوننت (Component) بله
اطلاعات USB 2.0
خروجی هدفون بله
 
پورت ها
پورت کامپوزیت (Composite) بله
تعداد پورت HDMI 3
تعداد پورت USB 3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical) بله
گیرنده دیجیتال DVB-T بله
گیرنده DVB-C بله
گیرنده DVB-S بله
 
 سایر امکانات
حافظه داخلی 8 گیگابایت
زبان فارسی بله
 
سایر امکانات
پشتیبانی از Google Assistant
کنترل صوتی هوشمند
دسترسی کامل به محتوای Amazon و Netflix
له تکست
 
 مصرف انرژی
منبع تغذیه 100-240V / 50/60Hz
مصرف برق در حالت آماده به کار 0.5 وات
 مشخصات فیزیکی
رنگ بدنه مشکی
 
 طراحی
میزان قاب تلویزیون قاب باریک
نوع طراحی پایه دو شاخه
ابعاد با پایه 26.2 × 71 × 123.1 سانتی‌متر
اندازه براکت (VESA) 300 × 300
وزن بدون پایه 12.45 کیلوگرم
وزن با پایه 12.74 کیلوگرم
 
 لوازم جانبی
لوازم جانبی همراه پیچ های اتصال دهنده پایه, ریموت کنترل , دفترچه راهنما

عمومی

برند xiaomi
کشور سازنده چین (اصلی)
انتخاب رنگ مشکی
تولید کننده شیائومی
کشور تولیدکننده چین

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

  1. موتور پردازشگر تصویر 4 هسته ای review by تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی on بهمن ۱۴۰۱
    نوآوری و خلاقیت
    طراحی ظاهری
    امکانات یا ویژگی
    کیفیت ساخت
    ارزش خرید در قیمت

    تلویزیون هوشمند فورکی شیائومی Mi 4S L65M5-5ASP

نظر خودتان را بنویسید

شما به این محصول چه امتیازی می‌دهید؟ *

  ۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره
امکانات یا ویژگی
کیفیت ساخت
ارزش خرید در قیمت
نوآوری و خلاقیت
طراحی ظاهری
4 پرسش

پرسش‌های محصول

مرتب سازی ASC
پرسش
توسط : m-h در اسفند ۱۴۰۱
امکان داره محصولات شما تخفیف دار بشن؟
-5
پرسش
توسط : mahsa در اسفند ۱۴۰۱
پس از ثبت سفارش، محصولات خریداری شده چند روزه به دستم می رسه؟
-6
پرسش
توسط : شیما احمدزاده در اسفند ۱۴۰۱
آیا خرید قسطی امکان پذیره؟
-6
پرسش
توسط : محمد در اسفند ۱۴۰۱
قیمت های کالاها آپدیت هستند؟ اگر آپدیت نیستند چگونه می تونیم به قیمت بروز دسترسی داشته باشیم؟
-10

اینفوگرافی تلویزیون

اینفوگرافی تلویزیون

اینفوگرافی تلویزیون

اینفوگرافی تلویزیون

اینفوگرافی تلویزیون

برای خرید کالاها، ابتدا باید سفارش را در سایت ثبت کنید و سپس قیمت به روز را بپرسید. پس از پرداخت بیعانه، کالا را تحویل بگیرید و بعد از تست، هزینه آن را به پیک پرداخت کنید.


با فشردن دکمه "افزودن به سبد خرید"، محصول را به سبد خرید اضافه کنید و سپس برای تسویه حساب اقدام کنید.


لطفاً با شماره تلفن های پشتیبانی تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید. « 08734240899 - 08731112222 »سپس خرید فرمایید.


پشتیبانی تلگرام و واتس آپ در باکس سبز رنگ و آبی رنگ زیر کلیک کنید.


با توجه به امتیازات زیر، فروشگاه اینترنتی بانه مارکت اطمینان و آسودگی در خرید اینترنتی را به شما فراهم می‌کند.


فروشگاه banehmarkt در تاریخ 18 آبان 1381 دامنه آن به ثبت رسید و وب سایت بارگزاری شد ؛ بانه مارکت یک فروشگاه اینترنتی معتبر است با کسب تعدادی از افتخارات و جوایز مختلفی همچون ثبت شرکت و دریافت استارتاپ برتر استان، برگزیده کارآفرین برتر، کاندید برترین فروشگاه آنلاین جشنواره وب و موبایل ایران، عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، دریافت نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت، و نماد ساماندهی وزارت ارشاد، پروانه کسب، معارفه بانه مارکت به حضور وزیر ارتباطات دکتر آذری جهرمی، مصاحبه و پخش زنده صدا و سیمای مهاباد و معرفی به عنوان یکی از یکصد برند مشتری مدار و دریافت ایزوی مشتری مداری. با توجه به این موارد، می توانید به راحتی به بانه مارکت اعتماد کنید.

office-2
office-1
office-4
office-2
office-2
office-2
office-2
office-3
office-2
office-4
office-2
office-2

با استفاده از خدمات ارسال فوری 24 ساعته و دریافت وجه در محل پس از تست، شما می‌توانید با کمترین هزینه و بهترین قیمت رقابتی، کالای 100 درصد اصل را به دست آورید. و تجربه خرید بی‌نظیری را تجربه کنید.

nimlook
۱۰
طراحی ظاهری
۱۰
کیفیت ساخت
۹
امکانات و ویژگی ها
۹
ارزش خرید نسبت به قیمت
۹
خلاقیت و نوآوری
۱۰
استفاده آسان
۱۰
مصرف انرژی

نقاط قوت

کنترل صوتی هوشمند
سیستم عامل Android 9.0
وضوح تصویر فورکی الترا اچ دی 4K UHD

نقاط ضعف

-