Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت یخچال خرید یخچال

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 526 تا

  1. آبسردکن آلونسا ALONSA WATER DISPENSER AL-518 WD

    یکی از سیستم های فوق العاده ای که مجهز به قابلیت سرد و گرم کردن مقدار معینی از آب داخل مخزن آن می باشد دستگاه آب سرد کن بدون یخچال آلونسا با مدل نامبر ای ال-518 دابلیو دی، است که بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان ساخته شده و در عین حال پاسخگوی نیاز تمامی کاربران می باشد. از این دستگاه فوق العاده کار آمد و کم مصرف می توان در انواع اداره ها/ مدارس/ مراکز تجاری و حتی در خانه نیز استفاده کرد و از آب خنک و گوارایی که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. علاوه بر این در مدت زمان کمی آبسرد کن AL518WD آلونسا قادر است تا آبی داغ برای دم کردن چایی توسط آن و یا تهیه کردن انواع نوشیدنی هایی چون قهوه و نسکافه، به کار ببرید. این دستگاه خنک کننده آب دارای مخزن آب استیل ضد زنگ و رسوب می باشد که با ظرفیت 16 لیتر تولید شده و میزان بسیار بیشتری از حجم آب ذخیره سازی شده را در مقایسه با سایر مدل های قدیمی و معمولی ارائه می دهد. سطح مصرف انرژی در این محصول بسیار پایین بوده و در عین حال قدرت بسیار زیادی را برای سریع تر خنک کردن و در عین حال داغ کردن آب، ایجاد خواهد کرد. از دیگر مزیت های قابل ذکر در این محصول می توان به صدای کم و بدون نویز آن اشاره کرد که امکان استفاده از آن را با آرامش بیشتری می توانید تجربه کنید. آب سرد کن استاندارد آلونسا ALONSA AL-518WD (BS معمولا به عنوان یک منبع آب به کار می رود که همواره آب داخل آن گوارا و خنک می باشد و مصرف کننده لازم نیست که برای تهیه آب گرم و یا سرد صبر کند زیرا تنها با فشار دادن یک دکمه امکان تهیه آب در هر شرایطی را برای شما فراهم خواهد کرد.
     
    •  آب سرد کن با طراحی زیبا و خواستنی
    • ظرفیت مخزن آب 165 لیتر
    • بی صدا و کارآمد
    • کم مصرف با قابلیت ذخیره سازی انرژی
    ‎ناموجود
  2. یخچال فریزر 320 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-301

    یخچال ها به عنوان بخشی از زندگی انسان از توجه و اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در واقع می توان گفت کیفیت یخچال آلونسا در گرو انتخاب یک نوع یخچال مناسب و حرفه ای می باشد. اگر یک نوع یخچال فریزر را در دسترس داشته باشید می توانید مواد را بدون داخل همدیگر در داخل هر کدام از قسمت های مربوط خود ذخیره نمایید. برای اینکه یک نوع یخچال مناسب جهت ذخیره مواد غذایی در اختیار داشته باشید باید اول به نکاتی از قبیل موتور، تعداد قفسه ها و همچنین نحوه خنک کنندگی آن توجه نمود. درست است که بسیاری از یخچال ها با برندها و قابلیت های ویژه عرضه بازار شده اند اما با ید این نکته را در نظر داشت که تنها بخشی از آنها بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهند. این بار کمپانی آلونسا بسیار متفاوت تر از قبل به سراغ مشتریان خوش سلیقه آمده است. افرادی که علاوه بر اهمیت به کارایی مناسب یخچال زیبایی را مد نظر قرار می دهند یخچال فریزر آلونسا ای ال-301 آر اف گزینه بسیار مناسبی می باشد. این نوع یخچال با ظرفیت 320 لیتری عرضه بازار شده است. به وسیله ارائه انرژی از طریق موتور قدرتمند یخچال آلونسا مکان طراوت بخشیدن به مواد غذایی به وجود خواهد آمد. قابلیت یخ زدایی از بارزترین ویژگی های یخچال فریزر آلونسا به شمار می رود. جنس قفسه های فولادی یخچال فریزر آلونسا امکان قرار گیری میزان حجم زیادی از مواد خوراکی را برای کاربر فراهم می اورد. به منظور اطمینان کامل از بسته شدن درب این نوع یخچال به وسیله قفل مخصوص به خود بسته خواهد شد.       
    • ظرفیت 320 لیتر
    •  یخ زدایی خودکار
    • قابلیت قفل به منظور بستن درب
    • قابلیت باز شدن درب به راحتی
    • پایه قابل تنظیم
    • جنس قفسه ها از فولاد
    ‎ناموجود
  3. یخچال فریزر مینی آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-145

    یخچال های مینی یک نوع دیگر از یخچال های کاربردی هستند. اگر چه این یخچال ها اندازه و ظرفیتی کوچکتر دارند اما می توانند همان توابع مفید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهند .مینی یخچال ها یک نوع از خنک کننده ها هستند که برخی از ان ها به همراه فریزر ارائه شده اند و می توان در ان ها انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی را قرار داد .بنابراین بهترین استفاده را از این یخچال ها می توانید داشته باشید. اگر شما نیاز به یک یخچال کوچک دارید می توانید یخچال های مینی آلونسا را برای ذخیره سازی مواد غذایی مورد نیاز خود انتخاب کنید. یخچال مینی AL-145 یکی دیگر از این دستگاه های کوچک است که با ظرفیت 145 لیتر همراه می باشد و دارای کنترل درجه حرارت به صورت مکانیکی است . شما در این یخچال می توانید آبمیوه و یا میوه و ساندویچ های خود را نگهداری کنید. از قابلیت های فراوانی که این یخچال در اختیار شما قرار می دهد می توان به یخ زدایی خودکار ،عملیات بی سر و صدا و بدون نویز و همچنین سیستم انرژی کارامد اشاره کرد. یک ویژگی بسیار مناسب در این یخچال مینی آلونسا این است که می توان گوشت و یا یخ مورد نیاز خود را در قسمت جا یخی آن ذخیره کرد پس با داشتن این مینی یخچال شما دیگر به دستگاه دیگری برای نگهداری مواد غذایی نیازی نخواهید داشت . این یخچال با ظرفیت خود تنها می تواند برای یک یا دو نفر مناسب باشد .طراحی و پایه های قابل تنظیم در این دستگاه یخچال فریزر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در روی هر سطحی قرار دهید و استفاده کنید.
    • مینی یخچال با ظرفیت 145 لیتر
    • ترموستات قابل تنظیم
    • کنترل درجه حرارت مکانیکی
    • قابلیت یخ زدایی خودکار و بدون CFC
    • کارایی بی سر و صدا
    • دارای گاز مبرد R134A
    ‎ناموجود
  4. یخچال فریزر آلونسا ALONSA 230 LITER REFRIGERATOR & FREEZERS AL-231RF

    شاید در طول تاریخ انسان فکر نمی کرد که وسایلی طراحی شوند تا به وسیله انها امکان نگه داری مواد غذایی فراهم شود به همین منظور از روش های بسیار قدیمی برای نگه داری مواد خوراکی خود استفاده می کردند. این روش ها به صورتی بود که تمامی مواد اعم از مایع و جامد با دخالت یکدیگر نگه داری می شدند. اما با پیشرفت های مختلف سبب شد تا شخص از انواع یخچال ها در منزل استفاده نماید. بدون شک یخچال یکی از اصلی ترین کالاهایی می باشد که در هر خانه ای علاوه بر یک عدد گاهی از دو نوع متفاوت بهره می برند. کیفیت بالای مواد خوراکی در گرو یخچال ی باشد پس با یک انتخاب هوشمندانه مواد غذایی خود را در برابر سایر آسیب ها حفظ نمایید. یخچال فریزر آلونسا ای ال-231آر اف با قابلیت دو نوع درب آن امکان قرار گیری مواد جامد و مایع را به صورت جدا فراهم می آورد. بهره گیری از یک نوع کمپرسور مناسب باعث می شود تا مواد با کیفیت بسیار بالا نگه داری شوند. ظرفیت کلی یخچال آلونسا 230 لیتر در نظر گرفته شده است. سطح کلی یخچال فریزر آلونسا متشکل از چند نوع قفسه مجزا می باشد که با قابلیت هوای بسیار خنک از ورود بو و گازهای ناسالم به آنها جلوگیری به عمل می آورد. قسمت فریزر یخچال آلونسا با قابلیت یخ زدایی مانع از یخ زدگی مواد خواهد شد. از دیگر ویژگی هی یخچال alonsa al-231rf قفل درب آن می باشد. به وسیله طراحی بسیار زیبای یخچال آلونسا علاوه بر کارایی های خوبی که از خود ارائه می دهد امکان تغییر دکور محیط را برای شما به وجود می آورد.  
    • طراحی زیبا و مدرن
    • ظرفیت 230 لیتری
    • اطمینان کامل از وجود هر گونه گاز
    • قابلیت یخ زدایی
    • قابلیت قفل درب
    • دو نوع درب مجزا
    • پایه قابل تنظیم
    • جنس قفسه ها از فولاد
    ‎ناموجود
  5. یخچال 195 لیتری آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-196

    یخچال و فریزر از لوازم ضروری در هر آشپزخانه ای می باشند . اینکه آیا شما یک یخچال با اندازه کوچک میخواهید یا یک یخچال بزرگ با امکانات بیشتر ، به سلیقه و همچنین هزینه و پول شما بر می گردد . همانطور که میدانید یخچال ها در اندازه های متفاوتی وجود دارند به علاوه یخچال های مدرن و ساید بای ساید نیز امکاناتی فراتر از یک دستگاه خنک کننده را با خود به همراه دارند . اما این دستگاه ها برخی محدودیت های نیز مانند .مانند اندازه بزرگ و غیر قابل جابجایی همچنین هزینه بالای آن ها .اگر شما به دلایلی به دنبال یک یخچال کوچک با کارایی بالا هستید می توانید از یخچال های از یخچال های آلونسا بهره ببرید. این یخچال ها در اندازه های کوچک و متفاوت طراحی شده اند و برای هر آشپزخانه ای مناسب می باشند .یخچال آلونسا AL-196 یک دستگاه با ظرفیت 195 لیتر به همراه فریزر بزرگ طراحی شده است .فناوری هایی که در این یخچال 195 لیتری ALONSA به کار رفته به شما امکان بهره برداری عالی در طول زمان را می دهد. در هر دوی محفظه های این یخچال و فریزر قابلیت بدون CFC وجود دارد و می توان ارتفاع قفسه ها را تنظیم نمود . فضای داخلی این یخچال با قفسه هایی مناسب دسته بندی شده است تا شما راحت تر بتوانید هر نوع ماده غذایی را در داخل ان قرار دهید .داشتن این یخچال آلونسا به شما کمک می کند تا مواد غذایی و میوه های خود را از خراب شدن و فاسد شدن محافظت کنید و هر لحظه سبزی هایی تازه را در دسترس داشته باشید . درباره ویژگی های طراحی در این یخچال می توان گفت که به شیوه کاملا مدرن و کارا طراحی شده است . پایه های قابل تنظیم و همچنین دسته هایی راحت برای باز کردن درب ها از قابلیت های طراحی در این یخچال می باشند به علاوه درب یخچال نیز با داشتن قفسه ها برای شما امکان ذخیره کردن نوشیدنی ها و سایر مواد خوراکی را فراهم می آورد.
    • یخچال فریزر با ظرفیت 195 لیتر
    • بدون CFC قابلیت یخ زدایی
    • دارای درب هایی محکم و دسته راحت
    • پایه ها و طبقه هایی قابل تنظیم
    • وزن و ابعاد مناسب برای جابجایی راحت
    • دارای لامپ های LED کم مصرف و روشن
    ‎ناموجود
  6. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-56RF

    شرکت ای آنقدر که به تولید محصولات گوناگون برای منزل اهمیت داده اند به همان اندازه نیز برای مکان هایی همچون انواع ادارجات و بخش های خصوصی نیز تدابیر بسیار مناسبی اندیشیده اند. این مکان ها به لحاظ نحوه فعالیت های مختلف کاری نیازمند برخی امکانات هستند که در کنار آن به قسمت خوراک و خوراک خود جهت انرژی لازم نیاز دارند. از جمله مهمترین محصولی که برای هر نوع اداره بسیار لازم و ضروری می باشد بهره گیری از یک نوع یخچال می باشد. یک یخچال حرفه ای که به وسیله آن از سایر مزایای خوبی که دارد بهره مند گردید. برای اینکه به صورت کاملاً هوشمندانه یک نوع یخچال مناسب را تهیه نمایید در این جا می خواهیم به معرفی نوعی از بهترین و با کیفیت ترین یخچال ها به همراه امکانات خاص خود را در اختیار شما قرار دهیم. یخچال کوچک و جمع و جور آلونسا ای ال-56آر اف با اندازه مناسب خود قابلیت استفاده دز مکان های خاص را برای شما به وجود خواهد آورد. طراحی تخت و کم جاگیر یخچال آلونسا امکان راحت قرار گیری در آبدارخانه ادراه را برای شما به وجود خواهد آورد. به وسیله درجه حرارت موجود بر روی یخچال کوچک آلونسا امکان تنظیم درجه ان برای شما به وجود خواهد آمد. ترموستات قابل تنظیم یخچال آلونسا امکان تنظیم درجه یخچال را به آسانی فراهم می آورد. درب مغناطیسی یخچال کوچک alonsa al-56rf از هدر رفتن هوای داخلی جلوگیری به عمل می آورد.       

    طراحی تخت و کم جاگیر
    کنترل درجه حرارت مکانیکی
    ترموستات قابل تنظیم
    اطمینان کامل از وجود هر گونه گاز
    درب مغناطیسی
    قابلیت بار کوچک
    ‎ناموجود
  7. یخچال فریزر 150 لیتری آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-150

    یخچال ها دستگاه هایی هستند که برای نگه داری و جلوگیری از فاسد شدن و خراب شدن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند از این رو با توجه به سلیقه کاربران در اندازه های متفاوتی تولید می شوند .برخی از یخچال ها با اندازه های کوچک برای مکان هایی مانند محل کار تولید می شوند که ظرفیت کمتری نسبت به  دیگر یخچال ها دارند . یخچال AL-150 RF یک دستگاه کوچک با ظرفیت 150 لیتر و یک فریزر کوچک بهترین انتخاب برای مکان هایی کوچک است. این مینی یخچال آلونسا در رنگ سفید و به صورت دو درب تولید شده است و بر روی پایه هایی محکم و کاربردی قرار گرفته .در میان یخچال های کوچک این یخچال آلونسا بهترین گزینه است زیرا فضای بسیار کمی را می گیرد و همچنین دارای دو محفظه جداگانه است. محفظه یخچال این دستگاه در سه طبقه بزرگ و جادار و یک قفسه میوه دسته بندی شده است .شما با خیال راحت می توانید هر نوع ماده غذایی و حتی قابلمه های کوچک را نیز در این یخچال جایگذاری کنید. داخل فریزر این یخچال دارای قابلیت بدون برفک است و یک دسته زیبا و مدرن برای باز کردن آن وجود دارد. از آنجا که این دستگاه یک مینی یخچال است به راحتی قابلیت جابجا شدن دارد و می توان ان را در هر نقطه ای از  منزل خود قرار دهید .در قسمت جلویی این یخچال آلونسا امکان تغییر ارتفاع پایه ها وجود دارد که به این وسیله می توان یخچال را بر روی هر سطحی به صورت صاف قرار داد .این یخچال آلونسا با ابعاد 510 * 560 * 875 میلی متر و وزن 27 کیلوگرم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
    • مینی یخچال با ظرفیت 150 لیتر
    • بدون CFC و برفک
    • دارای قفل درب
    • دسته های زیبا و خوش دست
    • پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع
    • طراحی تخت برای تمیز کردن آسان
    • فضای گسترده و قفسه های قابل تنظیم
    ‎ناموجود
  8. یخچال ایستاده الونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-250SCF

    تولید کننده ی الونسا در زمینه ی ساخت و ساز یخچال های فروشگاهی با کیفیت بالا نیز فعالیت خود را به نمایش داده است که یخچال مدل AL-250 SCF را به صورت ایستاده و تک درب طراحی کرده است. از آنجایی که این یخچال نامبرده به صورت تک درب می باشد، این یخچال ایستاده نیز یک میزان ظرفیت مناسب 250 لیتر را برای کاربران عرضه داده است و آنها با خیال راحت می توانند انواع نوشیدنی های شامل: انواع آبمیوه، نوشابه، رانی، شیر، آب معدنی و غیره با اندازه های مختلف بر روی چهار قفسه های آن به صورت مرتب قرار دهند. همچنین این یخچال الونسا به شما اجازه می دهد به راحتی آن را به کمک چهار چرخه ی از نوع پلاستیک جابجا نمایید و آن را در گوشه ی مد نظر قرار دهید. یکی از ویژگی های یخچال ای ال – 250 اس سی اف می توان به قفل دستگیره ی آن اشاره نمود در واقع این دستگیره از خارج شدن هوای خنک کننده ی این یخچال تک درب به سمت بیرون جلو گیری می کند به طور خلاصه این قفل درب مانع خراب شدن نوشیدنی های موجود در آن می شود. این یخچال نامبرده نیز به لطف یک موتور کمپرسور با قدرت عالی می تواند هوای سرد و خنک کننده را برای نوشیدنی ها ایجاد کند که این هوای سرد و خنک کننده توسط لوله های جریان هوا با فشار زیادی به داخل این یخچال ایستاده AL-250 SCF منتقل می شود در واقع این انتقال هوای سرد و خنک کننده تخت فشار زیادی ممکن است هوای داغ را تولید کند و با استفاده از کندانسور LG داخلی آن این هوای داغ دوباره به هوای سرد تبدیل می شود.
    • میزان ظرفیت موجود 250 لیتر
    • مناسب برای انواع نوشیدنی ها با اندازه های متفاوت
    • مجهز به کندانسور LG با یک قدرت عالی
    • دارای یک درب و 4 قفسه با اندازه ی یکسان
    • قابل جابجایی آسان توسط 4 چرخه ی پلاستیک
    • مجهز به قفل دستگیره
    • اندازه و وزن آن جمع و جور و سبک
    ‎ناموجود
  9. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-310 RF

    خانه های نقلی و کوچک، خانواده های کم جمعیت، فضای نا کافی برخی از آشپزخانه ها، کمپانی ها را وادار به ساخت یخچال هایی کرده است که از اندازه ای بسیار کوچکتر برخوردار باشند. یکی از این یخچال های فشرده و جمع و جور ساخت کمپانی آلونسا با مدل نامبر ALONSA AL310 می باشد که بسیار مناسب برای خانه ها کوچک، هتل ها، مسافر خانه ها، بیمارستان و یا ساختمان های اداری است. این یخچال به گونه ای طراحی شده است تا اندازه ی فشرده ی آن تاثیر منفی بر روی عملکرد این یخچال نداشته باشد. این یخچال AL-310 آلونسا همچنین دارای یک کمپرسور پر قدرت و کم مصرف می باشد که می تواند با مصرف حداقل انرژی، دمای خنک مورد نیاز شما را تولید کند سپس با استفاده از فن خنک کننده آن را در تمام قسمت های درونی به صورت یکنواخت پخش خواهد کرد از این رو میوه ها و مواد غذایی ذخیره شده در این یخچال به صورت سالم و تازه باقی خواهند ماند. این یخچال از گاز مبرد سازگار با محیط زیست بهره برده است که کمپرسور آن با تولید حداقل گازهای مضر می تواند نقشی اساسی در کاهش گازهای کل خانه ای که موجب تخریب لایه ی اوزون می گردند داشته باشد. از نظر طراحی همچنین این یخچال دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد؛ بدنه ی آن با استفاده از فولاد ضد زنگ به گونه ای طراحی شده است تا در برابر هر گونه فشار، ضربه و حتی خراش نیز مقاوم باشد. دستگیره ی این یخچال ای ال 310 آلونسا به زیبایی آن افزوده است چرا که به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است که به راحتی در دست قرار خواهد گرفت.
     
    • کمپرسور کم صدا و کم مصرف
    • قابلیت یخ زدایی سریع
    • بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • درب های برگشت پذیر با دستگیره ی مدرن
    ‎ناموجود
  10. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-240 RF

    محیط های کاری و اداری از انجا که افراد روزانه در آن مشغول به کارند، به یخچال های بزرگ ساید بای ساید و یا یخچال های فریزر بزرگ نیازی نخواهند داشت و تنها کافی است یخچال بتواند میوه ها و سایر مواد غذایی را برای مدت کوتاهی سالم و تازه نگه دارد. از این رو کمپانی آلونسا برای یخچال های سری جدید خود که مناسب برای خانواده های کم جمعیت، ساختمان های اداری و مکانهای آموزشی است. یکی از این یخچال ها، یخچال دو درب آلونسا ALONSA AL240 می باشد که از اندازه و ابعاد استاندارد و فشرده ای برخوردار است. این ابعاد جمع و جور باعث شده است تا در فضاهای کوچک نیز جای زیادی را اشغال نکند. یخچال آلونسا ای ال 240، دارای یک کمپرسور کم مصرف و کم صدا می باشد که با قدرت خنک کنندگی فوق العاده ای می تواند هوای خنک را در تمام قسمت های یخچال جریان دهد از این رو مواد غذایی سالم و تازه بدون از دست رفتن رطوبت میوه و سبزیجات برای شما فراهم می کند. این یخچال همچنین از طراحی و کیفیت بالایی در ساخت برخوردار است و بدنه ی آن از جنس فولاد ضد زنگ، بسیار مقاوم و با دوام ساخته شده از که در برابر ضربه و فشار می تواند مقاومت بالایی را ارائه نماید. درب های این یخچال دارای دستگیره های کروم می باشند. همچنین درب ها به صورت برگشت پذیر طراحی شده اند تا سهولت کاربر در استفاده از آن تامین شود. کارایی عالی بدون یخ زدگی مواد غذایی، تولید حداقل گازهای مضر و ویژگی های سازگار با محیط زیست از قابلیت های این یخچال است.
     
    • طراحی بسیار زیبا با کمپرسور کم صدا
    • قابلیت یخ زدایی سریع
    • بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • درب های برگشت پذیر
    ‎ناموجود
  11. یخچال رومیزی آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-55 RF

    ساختمان های اداری و یا مکان های آموزشی که افراد در ان مشغول به کارند، معمولا به وسایلی نیاز خواهند داشت تا مواد خوراکی و یا آب خنک را برای انها نگه داری کند. امروزه کمپانی های سازنده انواع و اقسام آب سرد کن ها، چای سازهای کوچک، یخچال ها و... را برای این گونه اماکن تولید می کنند اما در واقع همانطور که می دانید به دلیل تنوع این محصولات انتخاب کمی سخت به نظر می آید. یکی از این تولید کنندگان عرضه ی این محصولات آلونسا می باشد که با توجه به نام معتبری که دارد می توان در مورد کیفیت محصولات آن اطمینان حاصل نمود. یخچال و کوچک و جمع و جور آلونسا ALONSA AL55 مناسب برای هر مکانی است. این یخچال اندازه ای فشرده دارد که فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. به دلیل ابعاد کوچک این یخچال ای ال 55 آر اف، استفاده از آن در مکانهایی با ابعاد کوچک نیز امکانپذیر است. این یخچال از قابلیت های ویژه ای همانند یخ زدایی خودکار، ترموستات قابل تنظیم و همچنین عملکرد بدون برفک برخوردار است که همین موجب شده است تا کارایی بهتر با عملکرد فوق العاده ای را فراهم اورد. این یخچال آلونسا AL55 برخلاف سایر یخچال های دیگر دارای ویژگی سازگاری با محیط زیست می باشد و به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه گاز گلخانه ای که موجب تخریب لایه ی اوزون می باشد، تولید نکند. از نظر طراحی همچنین باید گفت طراحی آن ساده و زیبا به نظر می رسد، بدنه ی آن از جنس فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم و با دوام طراحی شده است که در برابر هر گونه خراش و ضربه مقاوم است.
     
    • درب برگشت پذیر با پایه های قابل تنظیم
    • عملکرد بدون تولید CFC
    • دارای ظرفیت 55 لیتری
    • طراحی کم صدا و بسیار زیبا
    • قابلیت یخ زدایی خودکار
    ‎ناموجود
  12. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-350 RF

    یخچالی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد دارای امکاناتی بسیار پیشرفته با قابلیت های فوق العاده ای است که می توانید آن را برای نگه داری انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار داده و در عین حال از فاسد شدن آنها نیز جلوگیری کنید. یخچال فریزر آلونسا با مدل نامبر ای ال- 350 آر اف، مجهز به سیستم یخ زدایی ویژه و بدون برفک است که به ماندگاری مواد غذایی شما بسیار کمک خواهد کرد و باعث می شود لذت آشپزی را با مواد خوراکی سالم بدون از میان رفتن ارزش غذایی در اختیار داشته باشید. تمامی محفظه و کشو هایی که برای این یخچال فراهم شده از موادی سالم و بهداشتی بوده که می توانید به محض آلوده شدن آنها را در آورده و شستشو دهید. ایمنی ساختار و با دوام بودن در نحوه عملکرد را تنها با استفاده از این یخچال فریزر تجربه کنید. با  توجه به نور داخلی یخچال فریزر ALONSA AL-350RF می توانید دسترسی کاملی به انواع مواد غذایی داشته باشید و یا در زمانی که اتاق تاریک است نیز بدون محدودیت میوه ها و سبزیجات را از داخل کشو ها بیرون بیاورید. فناوری های توسعه یافته برای کاهش هزینه های انرژی، یکی از ایده آل های فوق العاده ای است که برای این یخچال فریزر ALONSA AL-350RF در نظر گرفته شده باعث می شود به میزان بسیار زیادی از هدر رفتن انرژی صرفه جویی شود و با سطح سر و صدای کمی که دارد از ایجاد نویز در هنگام عملکرد جلوگیری خواهد کرد.
     
    • یخچال فریزر با طراحی شیک و مدرن
    • بدون برفک
    • سیستم یخ زدایی
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  13. آبسردکن یخچال دار آلونسا ALONSA WATER DISPENSER AL-517WD

    با پیشرفت فن آوری های نوین و سرمایه گذاری صاحبان صنعت و تجارت بر روی این محصولات می توان هر روزه شاهد یک نوع از فن آوری های نوین در این زمینه باشیم. از جمله وسایلی که می توان از آن به عنوان یک محصول فوق العاده در آشپزخانه و یا در هر مکان دیگری مورد استفاده قرار داد دستگاه آب سرد کن ویژه آلونسا با شماره مدل ای ال-517 دابلیو دی، است که مجهز ترین مدل در بازار انحصاری لوازم خانگی به شمار می آید و بر اساس فن آوری های پیشرفته ای که در آن به کار رفته تعداد بیشتری از مشتریان را به طرف خود جذب کرده است. این آبسردکن 517WD  آلونسا مناسب ترین گزینه برای سریع تر سرد و گرم کردن آب جهت نوشیدن می باشد و با ظرفیت بالایی که دارد به راحتی آبی گوارا و دلچسب را جهت نوشیدن در فصول گرم و سرد سال فراهم می کند. بدنه این آب سردکن در ابعادی مناسب با وزنی سبک و فشرده تولید شده که امکان جا به جایی و حمل راحتی را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. تمامی قطعاتی که در ساخت بدنه این محصول به کار رفته از موادی مستحکم و اولیه می باشد که در برابر ضربه و آسیب های احتمالی مقاومت زیادی را به خود اختصاص داده است. آب سرد کن  Alonsa AL-517WDدارای تابع آب گرم و سرد و دکمه پاور است که در هر زمان و شرایطی می توانید بر اساس نیاز های خود از آنها استفاده کنید. این محصول مجهز به یک محفظه ویژه به عنوان یخچال برای نگه داری مواد غذایی و نوشیدنی های مورد علاقه شما می باشد که با ظرفیت مناسبی ساخته شده است.
     
    • آب سردکن با طراحی همه پسند
    • دارای تابع آب سرد و گرم
    • مجهز به محفظه یخچال
    • سینی مناسب زیر شیر خروجی
    • خنک کننده گی عالی
    ‎ناموجود
  14. یخچال فریزر 290 لیتر ال جی LG REFRIGERATOR GL-B312VML

    کمپانی ال جی با تولید وسایل و دستگاه های کاربردی خانگی همواره توانسته است در رده بهترین تولید کنندگان جهان قرار گیرد و این بار با ارائه یخچال هایی در اندازه های مختلف نیازهای کاربران را تا حدی برطرف نموده . یخچال فریزر GL-B312VML یکی دیگر از محصولات ال جی می باشد و امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . این دستگاه از نوع یخچال فریزر است که محفظه با ظرفیت مناسب را برای انجماد مواد غذایی فراهم می آورد و شما می توانید هم یخچال و هم فریزر را در یک دستگاه داشته باشید . محفظه فریزر این دستگاه برخلاف دستگاه های قدیمی ظرفیت بالایی دارد و شما می توانید یخ و مواد غذایی منجمد شده را به طور همزمان در اختیار داشته باشید . در قسمت پایین این دستگاه طبقه هایی قابل تنظیم و کشوهایی مناسب برای نگهداری مواد غذایی قرار گرفته اند که این مواد توسط فن های انتقال هوا خنک می شوند . ظرفیت این یخچال فریزر برای مواد غذایی 290 لیتر است . که این ظرفیت در ابعاد 590 ×1600×685 جایگذاری شده است .یک سری فناوری پیشرفته در این یخچال می توانند به انجماد و سیستم خنک کنندگی آن کمک کنند تا راحت تر و بهتر عملکرد داشته باشند به عنوان مثال فناوری هایی مانند کنترل مکانیکی و طبقات و کنترل رطوبت می تواند به عملکرد بهتر دستگاه کمک کند. طراحی این یخچال فریزر با سیستم حفاظت از محیط زیست همراه است . این باعث می شود تا دستگاه در عین کارایی بالا بتواند مصرف برق و انرژی را کاهش دهد . یکی دیگر از توابع بسیار مفید در این یخچال فریزر سیستم کمپرسور و فن های آن می باشند که این سیستم با چرخش فن ها باعث می شود تا هوای خنک تولید شده در تمامی نقاط یخچال پخش شود .
    • دارای سیستم کنترل مکانیکی
    • قفسه های قابل تنظیم و عایق رطوبت
    • سیستم کنترل رطوبت داخل یخچال
    • ظروف برای یخ
    • تابع حفاظت از محیط زیست
    ‎ناموجود
  15. یخچال ساید بای ساید ال جی Lg Side By Side GC-B207B

    یخچال ها در طول تاریخ مورد استفاده جامعه بشری قرار گرفته اند. انواع و اقسام مختلف یخچال باتوجه به نوع و اندازه آنها برای نگه داری مواد خوراکی بسیار مناسب بوده اند. اما با پیشرفت های مختلف تکنولوژی در عرصه های مختلفی سبب رشد رو افزون بسیاری از یخچال ها با مارک های گوناگون شده است. بارزترین و قابل توجه ترین نوع یخچال های امروزی می توان به انواع ساید بای ساید ها شاره نمود. یخچال های ساید بای ساید گزینه ای بسیار کاربردی و مناسب می باشند که امروزه در هر خانه ای یافت خواهند شد. ظرفیت کلی یخچال ساید بای ساید ال جی جی سی-بی207بی این امکان را برای کاربر به وجود می آورد تا تمامی مواد غذایی را در سایر بخش های آن ذخیره نمایند. این نوع یخچال بسیار حرفه ای طراحی شده اس به صورت که قسمت های یخچال و فریزر از هم مجزا می باشند. به وسیله هر کدام از قسمت های مجزای یخچال ساید بای ساید ال جی امکان ذخیره هر نوع مواد خوراکی جامد و مایع را با کیفیت بسیار بالا داخل آن نگه داری نمود. به وسیله کمپرسور خطی اینورتر یخچال ساید بای ساید ال جی به صورت یکنواخت و منظم هوای خنکی به تمامی قسمت های ساید بای ساید نفوذ خواهد کرد. قابلیت تولید یخ از دیگر مزایایی می باشد که ساید بای ساید ال جی در اختیار شما قرار خواهد داد. قابلیت سنسور دیجیتال ساید بای ساید ال جی بر هوای داخل یخچال نظارت خواهد داشت و بر حفظ دمای بهینه داخل آن کمک می کند. یخچال ساید بای ساید lg gc-b207b  به صورت هوشمند می توان به گوشی موبایل وصل شود و از این طریق مشکلات یخچال را نمایش خواهد داد.  
    • طراحی ایستاده و تراز مناسب
    • ظرفیت 581 لیتری
    • کمپرسور خطی اینورتر
    • خنک کننده چند جریان هوا
    • قابلیت تولید یخ به صورت پیچ و تاب
    • چند سنسور دیجیتال
    • سیستم تشخیص هوشمند
    ‎ناموجود
  16. یخچال فریزر ال جی LG REFRIGERATOR GR-B392YM

    ال جی در سال گذشته یک سری از یخچال های پیشرفته را به بازار ارائه داده است که این یخچال ها اندازه های متفاوتی دارند همچنین از امکانات بالایی نیز برخوردارند . بیشتر یخچال های ال جی به صورت ساید بای ساید طراحی و ارائه شده اند اما در این میان یخچال هایی با طراحی ساده و کارایی بالا نیز وجود دارند . یخچال GR-B392YM  یکی دیگر از محصولات این کمپانی است که با طراحی ساده و شیک تولید شده و هر فرد یا خانواده ای می توانند از ان در منزل خود استفاده کنند. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 349 لیتر است که ال جی ابعاد مناسبی را به آن اختصاص داده و قابل جایگذاری در هر محیطی مانند آشپزخانه می باشد . فضای داخلی این یخچال فریزر ال جی به گونه ای طراحی شده است که هوا به طور مرتب در داخل قفسه ها و طبقه های ان جریان داشته باشد و این باعث می شود تا مواد غذایی و سبزیجات همیشه سالم و مرطوب باقی بمانند .یکی دیگر از ویژگی هایی که در این یخچال ال جی وجود دارد سنسور کنترل رطوبت برای رسیدن به دمایی ایده آل می باشد . این سنسور در هر دو محفظه یخچال و فریزر می تواند رطوبت را کنترل ، کاهش و یا افزایش دهد . در داخل این یخچال یک کشوی بسیار بزرگ برای نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد . دمای این کشو همواره به طور مرتب توسط سیستم مکانیکی کنترل می شود و این سیستم رطوبت کافی را برای آن نگه می دارد . به علاوه این امکانات طراحی و سیستم خنک کنندگی این یخچال با توابع حفاظت از محیط زیست همراه است و این می تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که به محیط زیست و حمایت از آن اهمیت می دهند.
    • جریان مداوم هوا در داخل یخچال
    • سیستم کنترل رطوبت ایده آل
    • سیستم مکانیکی حاکم بر فضای داخلی
    • قفسه های افقی و دسترسی راحت
    • مجهز به سه کاسه یخ
    • طراحی با تابع حفاظت از محیط زیست
    ‎ناموجود
  17. یخچال ساید بای ساید چهار درب ال جی LG SIDE BY SIDE GR-M32FBHCL

    در طول بررسی ها و معرفی مدل های مختلف یخچال ال جی تنها برندی بود که توجه کاربران و مصرف کنندگان را بیشتر از همه به خود جلب کرده است . یکی از جدید ترین مدل های ال جی یخچال GR-M32FBHCL می باشد که این یخچال نسبت به رقبای قبلی خود کاملا ارتقا یافته است و با طراحی منحصر بفرد و همچنین ظرفیت بیشتر تولید شده .این یخچال 910 لیتری از نوع چهار درب می باشد و مجهز به یک قسمت هوم بار با درب شیشه ای است . برخی از ویژگی ها و مواردی که در این یخچال بسیار جلب توجه هستند همین قسمت هوم بار و همچنین ظرفیت آن است. این یخچال با داشتن این فضای داخلی و ظرفیت زیاد می تواند مواد غذایی بسیار زیادی را در خود جای دهد همچنین قسمت جلوی ان با درب شیشه ای بهترین محفظه برای نگهداری موادی است که هر روز به ان ها نیاز دارید مانند بطری های آب و نوشیدنی ها . با این ظرفیت ، این یخچال بزرگترین یخچالی است که تا کنون ذکر شده و بهترین گزینه برای سازماندهی مواد غذایی است .نه تنها ظرفیت بلکه امکانات دیگری مانند صرفه جویی در انرژی و همچنین فیلتر ضد باکتری در این دستگاه آن را به یک انتخاب مطمئن برای خانواده شما تبدیل کرده است . در پایین این دستگاه فریزر و همچنین در قسمت بالای آن یخچال قرار دارد که هر مدام با طبقه بندی مناسب طراحی تزئین شده اند. دیگر تکنولوژی هایی که در این یخچال قرار دارند شامل تازه سازی مواد غذایی و سالم نگه داشتن آن ها است . بدنه و فضای بیرونی این یخچال با رنگ مشکی براق و همچنین دسته هایی برای باز کردن درب ها طراحی شده است همچنین بر روی درب یخچال یک صفحه نمایش با کنترل هایی کاربردی قرار گرفته است .
    • دارای فیلتر ضد باکتری و بهداشت
    • ظرفیت 910 لیتر با فضای بهینه شده
    • دارای چهار درب و صفحه نمایش کاربردی
    • پایه و بدنه محکم
    • تابع صرفه جویی LG و بی صدا
    ‎ناموجود
  18. یخچال ال جی LG REFRIGERATOR GL-320BML

    انواع یخچال های موجود در بازار شامل ساید بای ساید ، یخچال فریزر ، یخچال تکی و فریزر های تکی می باشد که هر شخص با توجه به نیاز خود می تواند یکی از آن ها را برای خانه و محل کار خود انتخاب کند و از امکانات ساده و سودمند آن ها در نگهداری غذا بهره مند شود . گاهی اوقات در خانه ها و محل کار فضای کافی برای یخچال های بزرگ وجود ندارد و شما می توانید از یخچال های کوچک تر و جمع و جور تر استفاده کنید . یخچال GL-320BML از نوع یخچال های جمع و جور و کوچک است که با اندازه کوچک و امکانات زیاد خود می تواند مناسب برای استفاده در هر مکانی باشد که شما می توانید از این یخچال ها استفاده کنید. وجود این یخچال ها در ادارات ، خانه های دانشجویی ، خوابگاهها ، شرکت ها ، اتاق ها ، محل کار و ... می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد . یخچال جی ال 320 بی ام ال دارای اندازه جمع و جور با طراحی ساده وشیک در رنگ بدنه سفید وارد بازار شده است. این یخچال دارای یک دسته بسیار مناسب است که در قسمت بالای این یخچال قرار داده شده است که شما می توانید با استفاده از آن به سادگی درب یخچال را باز کنید. این یخچال دارای قفسه های داخلی بسیار مناسب با فاصله مناسب است که شما می توانید انواع مواد غذایی را در یخچال نگه داری کنید.
     
    • دارای طراحی ساده و شیک
    • دارای خنک کننده مستقیم
    • کنترل داخلی سیستم مکانیک
    • نیروی محرکه LOW POWER
    • قفسه های افقی
    • درب شفاف فریزر
    ‎ناموجود
  19. یخچال ساید بای ساید ال جی Lg Side By Side 551L GC-P217L

    شرکت ال جی یکی از شرکت های  بسیار معتبر در کل جهان می باشد که  همیشه سعی داشته بهترین محصولات را با کیفیت و طراحی فوق العاده طراحی و تولید کند. شرکت  ال جی توانسته است در لوازم خانگی  در تمام محصولات لوازم خانگی به خوبی بدرخشد. این شرکت  یکی  کمپانی یکی دیگر از محصولات خانگی خود را با نام یخچال ساید باید ساید الجی به نام GC-P217L  طراحی کرده است.در این مدل P217L  در طراحی و نمای بدنه ی شرکت ال ج تلاش فوق العاده ای در این زمینه داشته است. یخچال ساید بای ساید 217 ال یکی از یخچال ساید باید ساید هایی می باشد  که بسیار منحصر به فرد و کاملا استاندارد  طراحی شده است.ساید باید ساید 217 در نمای جلو  به شیوه ای طراحی شده است که یک  طراحی برجسته برروی ان صورت گرفته است که  طراحی آن  دارای  یک گل برگ بسیار  زیبا می باشد که شما با استفاده از آن طراحی می توانید  برای دکوراسیون منزلتان از آن استفاده کنید.

    همچنین در نمای جلوی این یخچال ساید باید ساید  دارای یک  هوم بار متوسط می باشد که شما با استفاده از این  قسمت می توانید تمام محصولات و مواد غذایی خود را که زیاد با آن سرو کار دارید در منبع  سرد کردن آن  قرار دهید که به مدت چندین ساعت قبل از  مصرف شما، آن را برای شما خنک نگه دارد همچنین شما با استفاده از این  قسمت هوم بار می توانید در هر زمان که ارداه کنید محصولات  خنک شده  ی خود را که شامل انواع نوشیدنی و دسرهای سرد می باشد  از منبع هوم بارتان بیرون بیاورید.  و به راحتی آن را با کیفیت بسیار بالا  نوش جان کنید. یکی از قابلیت های این  یخچال ساید باید ساید این است که شما با استفاده از این هوم بار می توانید  مواد غذایی و آشامیدنی خود را به صورت تازه و با کیفیت بسیار بالا  مصرف نمایید. از لحاظ طراحی این محصول باید گفت که این یخچال ساید باید ساید دارای طراحی فوق العاده بی نظیر می باشد که شما با استفاده از این محصول  می توانید به مدت چندین سال از این یخچال ساید باید ساید استفاده کنید. همچنین  این یخچال ساید باید ساید  از رنگ های مختلفی سرچشمه گرفته است که دارای دو رنگ بسیار  زیبا می باشند که دارای رنگ  نقره ای و آلبالویی می باشد که شما با استفاده از این دو رنگ می توانید از ان با قیمت مناسب برای دکوراسیون  منزلتان از آن استفاده کنید و از داشتن آن با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید.  همچنین شما با استفاده از این قابلیت می توانید  با استفاده از این رنگ های  فوق العاده زیبا آن را با کابینت های آشپزخانه تان و سایل آشپزخانه تان ست کنید.  این یخچال ساید باید ساید جی سی پی 217 ال  دارای  امکانات و ویژگی های بسیار زیادی می باشد که در ادامه بیشتر با این  یخچال ساید باید  آشنا می شوید.
    • ساید بای ساید با طراحی مدرن
    • دارای سیستم آبریز و یخ ساز
    • دارای چند سیستم جریان هوا و خنک کننده
    • بدون برفک
    • دارای سطح سر و صدای 40  دیسیبل
    ‎ناموجود
  20. یخچال فریزر ال جی LG REFRIGERATOR GC-B419W

    یخچال ها از جمله کالاهایی می باشند که در طول شبانه روز هر کدام از ما به صورت تکی با آن سر و کار خواهیم داشت. این نوع کالاها از جمله محصولاتی می باشند که در زمان های بسیار قدیم افراد از آ به منظور نگه داری اقلام خوراکی از آن استفاده می کردند اما تنها از یخچال های بسیار معمولی و بسیار ساده استفاده می شد. شرکت ها در این میان نقش مهمی در ارتقای این نوع محصولات داشته اند. کمپانی ال جی از جمله شرکت های معتبری می باشد که کیفیت محصولات را در اولویت قرار داده است. با تولید حجم کثیری از انواع یخچال ها نیازهای افراد نیز رو به رشد بوده است. برای همین منظور ما در این بخش می خواهیم نوعی یخچال فریزر به شما معرفی کنیم کا با امکانات ویژه خود به خوبی می توان مواد غذایی را داخل آن ذخیره نمود. یخچال فریزر ال جی جی سی-بی419دبلیو ا دسته یخچال فریزر هایی می باشد که با تولید آن در میان مردم رونق چشمگیری به خود گرفته است. یخچال فریزر ال جی دارای یک نوع کمپرسور قدرتمندی می باشد که به وسیله آن خنک کنندگی مطلوبی در تمامی بخش های فریزر ایجاد خواهد شد. چراغ نمایشگر یخچال فریزر ال جی می تواند دمای کلی یخچال را به کاربر نمایش دهد. به وسیله قابلیت بسیار خوب کنترل مکانیکی موجود بر روی درب یخچال فریزر ال جی به صورت دستی می توان بر درجه و دمای آن دسترسی کامل داشت. حجم کلی یخچال و فریزر 303 لیتر در نظر گرفته شده است که به صورت جداگانه امکان ذخیره مواد مایع و انجمادی برای کاربران فراهم خواهد شد. جنس هر کدام از قفسه های یخچال فریزر lg gc-b419w از شیشه ساخته شده اند. قابلیت یخ زدایی به صورت خودکار و بدون برفک از دیگر خصوصیات یخچال فریزر ال جی می باشد.       
    • طراحی باریک و ایستاده
    • قابلیت چراغ نمایشگر
    • دارای کنترل  الکتریکی
    • قفسه های شیشه ای
    • قابلیت یخ زدایی به صورت خودکار
    • قابلیت بدون برفک
    •  ظرفیت انجماد 6 کیلوگرم
    • حجم کلی 303 لیتر
    • کلاس بهره وری انرژی A
    ‎ناموجود
  21. یخچال فریزر 593 لیتری ال جی LG REFRIGERATOR GN-M702G

    یخچال ها یکی از مهم ترین وسایل هر آشپزخانه می باشند و به طور کلی باید گفت که بدون وجود یخچال، آشپزخانه معنا و مفهومی ندارد. اما شما می توانید ب یک انتخاب درست، تا سالیان طولانی از خرید مجدد یخچال بی نیاز باشید. یکی از یخچال هایی که می توان روی عملکرد بالای ان حساب باز کرد می توان به یخچال فریزر LG GN-M702G اشاره کرد که به یک موتور پر قدرت مجهز شده است و هوای سرد درون یخچال را می تواند به صورت فوق العاده ای تولید و به راحتی پخش کند. این یخچال ام 702 جی ال جی مجهز به قابلیت خنک کنندگی به صورت سه بعدی می باشد که با سرعت بالایی می تواند باعث خنک شدگی یخچال شده و از ایجاد برفک در فریزر این یخچال جلوگیری کند. علاوه بر این قدرت خنک کنندگی فوق العاده، یک طراحی فوق العاده و زیبا نیز برای این یخچال در نظر گرفته شده است. این یخچال دو درب دارای اندازه ای استاندارد و مناسب می باشد که از جنس بدنه ای بسیار محکم و مقاوم نیز ساخته شده است به همین دلیل می تواند حتی در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. از دیگر ویژگی هایی که برای طراحی این یخچال در نظر گرفته شده است می توان به نمایشگر آن نیز اشاره ای داشته باشیم چرا که با وجود این نمایشگر شما می توانید از اطلاعاتی مانند دمای درون یخچال اطلاع داشته باشید. برای روشنایی این یخچال ال جی مدل M702G از چراغ های ال ای دی کوچک استفاده شده است، و این به دلیل مصرف کمتر از چراغ ها به نسبت چراغ های دیگر می باشد، همچنین این چراغ ها روشنایی بالایی دارند.
     
    • دارای ظرفیت 593 لیتری
    • جنس بدنه ای محکم با طراحی زیبا و جمع و جور
    • قابلیت خنک کنندگی سه بعدی
    • قفسه های شیشه ای با چراغ ال ای دی
    • دارای سیستم خنک کنندگی بدون برفک
    ‎ناموجود
  22. یخچال ساید بای ساید ال جی LG SIDE BY SIDE GR-J297

    از جمله محصولاتی که به عنوان یکی از وسایل مورد نیاز در تمامی آشپزخانه ها به شمار می آید، یخچال ساید بای ساید ال جی با شماره مدل جی آر- جی 297 است که مجهز به امکانات منحصر به فرد با کمپرسور خطی اینورتر است که سبکی نوین را در مقایسه با سایر مدل های معمولی یخچال های ساید بای ساید به خود اختصاص داده و همین باعث می شود تا تعداد بیشتری از مشتریان آن را سفارش داده و مدت های زیادی از امکانات ویژه ای که برای آن در نظر گرفته شده بهره مند شوند چرا که میزان مصرف انرژی را به کمترین میزان می رساند. این یخچال ساید بای ساید جی آر جی 297 ال جی مجهز به قابلیت آب ریز و یخ ساز است که در مدت زمان کمی آبی سرد و گوارا با قطعه های مکعبی و خورد شده یخ را تهیه می کند. با توجه به خنک کننده کمپرسور اینورتر خطی که در یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی ایجاد شده می توان به راحتی از قابلیت صرفه جویی در انرژی و دوام موتور آن بهره مند شد و بدون نگرانی از بالا رفتن هزینه های مصرفی از کارایی فوق العاده ای که برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید. یخچال ساید بای ساید LG GR-J297 با ظرفیت کلی 842 لیتر دارای کشو و محفظه های پلاستیکی با طراحی منحصر به فردی است که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ضد نشت می باشد. همچنین به راحتی می توانید آنها را شستشو داده و بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید. ظرفیت کلی این یخچال برابر با 842 لیتر است که بیشترین حجم را در برابر سایر مدل های قدیمی به خود اختصاص داده است.
     
    • یخچال ساید با ی ساید با طراحی مدرن
    • مجهز به چند سیستم جریان هوا و خنک کننده
    • بدون برفک
    • ظرفیت کلی 842 لیتر
    • مجهز به سیستم آبریز و یخ ساز
    • دارای محفظه های ضد نشت
    ‎ناموجود
  23. یخچال فریزر ال جی LG REFRIGERATOR GL-B492G

    یخچال فریزر ال جی با شماره مدل جی ال- بی 492 جی یکی از مناسب ترین محصولات برای مصارف خانگی به شمار می آید که با حجم و ظرفیت مناسبی که دارد امکان نگه داری انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات/ میوه ها و انواع آشامیدنی های خوشمزه را فراهم می کند. این یخچال بدون برفک را با ظرفیت 422 لیتر مناسب ترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت می باشد چرا که به اندازه کافی و مناسب می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به سالم ماندن مواد غذایی و حفاظت از آنها بسیار اهمیت می دهید می توانید از همین لحظه با سفارش دادن این یخچال فریزر سبکی نوین را برای ارتقای سطح بهداشت مواد مغذی خود به ارمغان بیاورید. این یخچال فریزر B492G الجی داری سطح مصرف انرژی A + با کمپرسور اینورتر است که میزان مصرف انرژی را به حداقل رسانده و باعث می شود تا در هزینه های ماهیانه شما نیز صرفه جویی شود. علاوه بر این به لطف جریان هوای ویژه ای که در تمامی قسمت های یخچال ایجاد می شود بازدهی و کیفیت مواد غذایی را تا حد زیادی افزایش می دهد. یخچال فریزر LG GL-B492G مجهز به سیستم خنک کننده ویژه برای عدم از دست رفتن رطوبت میان مواد غذایی می باشد و باعث می شود تا از رشد باکتری و مواد مضر و فاسد به میزان زیادی جلوگیری شود. این یخچال با طراحی ویژه دارای دو درب فوق العاده با وزنی سبک و ایده آل است که امکان جا به جایی راحت تری را فراهم می کند.
     
    • یخچال فریزر با طراحی مدرن
    • ظرفیت کلی 422 لیتر
    • کلاس انرژی A +
    • کمپرسور اینورترSMART   
    • قفسه های شیشه ای با 150 کیلوگرم ظرفیت بار
    ‎ناموجود
  24. یخچال فریزر ال جی 330 لیتر 13 فوت LG REFRIGERATOR 13 FOOT GL-E402R

    یکی از وسایل های لازم و ضروری در هر آشپزخانه ای یخچال می باشد که با استفاده از آن می توان مواد غذایی را برای مدت زمان زیادی بدون فاسد شدن نگه داری کرد. یخچال فریزرهای GL-E402R / GL-E372R /  GL-E322R ساخت شرکت ال جی می باشد که همگی آن ها دارای امکانات خاص و مشابهی هستند. یخچال فریزر GL-E402R با طراحی زیبا و کلاسیک که دارد گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما می باشد. دکوراسیون آشپزخانه شما با استفاده از یخچال فریزر جی ال ایی 402 آر بسیار زیبا و منحصربفرد خواهد شد. این یخچال با توجه به کارایی بالا و طراحی شکیل و برازنده ای که دارد از قیمت بسیار مناسبی بهره می برد و افراد می توانند جهت نگه داری سالم مواد غذایی خود به صورت سالم و بهداشتی این یخچال را جایگزین یخچال های قدیمی کنند. بخش یخچال و فریزر این یخچال با استفاده از دو درب از یکدیگر جدا شده اند. هر کدام از این درب ها دارای دستگیره های شکیل و محکمی هستند که با استفاده از آن باز و بسته کردن درب به راحتی انجام می شود. با توجه به اینکه ظرفیت کل این یخچال 330 لیتر است شما می توانید از این یخچال برای خانواده های کم جمعیت استفاده کنید. در این یخچال یک سیستم تصفیه هوا وجود دارد که 99.999٪ از باکتری ها، گرد و غبار ، قارچ ها و میکروب ها را از بین می برد و باعث می شود که مواد غذایی به صورت سالم و بهداشتی برای مدت زمان زیادی نگه داری شود. با استفاده از عایقی که برای یخچال GL-E372R استفاده شده است درب به صورت محکم بسته می شود و هوای سرد داخل یخچال به بیرون منتقل نمی شود.

    همچنین این پوشش مانع از ورود باکتری های موجود در هوا به داخل یخچال خواهد شد و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی باقی می مانند. یخ سازی با قابلیت جدا شدن برای این یخچال در نظر گرفته شده است که در بخش فریزر قرار دارد. حالت انجماد سریع در این یخچال به مدت زمان مشخص توان موتور را افزایش می دهد و مواد غذایی با سرعت بیشتری منجمد می شود. منطقه ای جدا و ویژه برای نگه داری مواد غذایی به صورت با طراوت و تازه با درجه حرارت معین وجود دارد. این محفظه در داخل بخش یخچال قرار دارد و درجه حرارت آن نسبت به سایر قفسه ها و محفظه های دیگر یخچال جدا و مستقل می باشد. سیستم خنک کننده درب باعث می شود که دمای هر نقطه از محفظه های یخچال با هم یکنواخت باشد و مواد غذایی که در داخل محفظه های درب یخچال نگه داری می شود به صورت سالم باقی بمانند. قابلیت ضد برفک در یخچال ال جی مدل GL-E322R باعث شده است از تجمع برفک در بخش درونی یخچال و فریزر خودداری شود و بتوان از یخچال به صورت تمیز و جادار استفاده کرد. سیستم خنک کننده با درجه حرارت معینی که دارد غذای گرم داخل محفظه یخچال را سریع خنک می کند. در ساخت یخچال GL-E372R ال جی از لامپ های کوچک و فشرده، سازگار با محیط زیست استفاده شده است. این لامپ ها فضای بسیار کم از یخچال را اشتغال می کند و با استفاده از آن شما می توانید از حداکثر فضای داخل یخچال استفاده کنید. کمپرسور یخچال GL-E322R ال جی در قلب یخچال وجود دارد. میزان مصرف این کمپرسور A است و سطح سر و صدای پایین آن کمک می کند تا کاربران بدون هیچ مشکلی از یخچال برای نگه داری مواد غذایی استفاده کنند.
    • طراحی زیبا و منحصربفرد به همراه دستگیره های بلند و شکیل
    • مجهز به یخ ساز با قابلیت جابجا شدن راحت
    • مجهز به موتوری قدرتمند ، بدون لرزش ، کم صدا و کم مصرف اینورتر
    • دارای قابلیت ضد برفک برای جلوگیری از تجمع یخ در بخش یخچال و فریزر  
    • بهره برداری از لامپ های کم مصرف و فشرده جهت روشنایی داخل یخچال
    • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh برای از بین بردن میکروب ، قارچ و باکتری ها
    ‎ناموجود
  25. یخچال فریزر 150 لیتری آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-151 RF

    یخچال فریزر آلونسا با مدل نامبر ای ال-151 آر اف، برآمده از تکنولوژی برتر و توسعه یافته روز می باشد که به راحتی می توانید آن را مدت های زیادی مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه از کارایی های ویژه آن کاسته شود و یا مانند بیشتر مدل های معمولی نیاز به تعویض قطعات اصلی آن باشد. از این یخچال ایده آل می توان برای نگه داری انواع بطری های نوشیدنی و سایر مواد خوراکی/ میوه ها و انواع سبزیجات مورد استفاده کرد و کیفیت و ماندگاری مواد غذایی را تنها توسط آن تجربه کنید. این یخچال فریزر فوق العاده AL-151 RF دارای محفظه ها و کشو های جادار و ضد نشتی است که با ایمنی زیادی می توانید انواع بطری های نوشیدنی را بر روی آن قرار دهید. یخچال فریزر ALONSA AL-151RF با ظرفیت 150 لیتری دارای کمپرسور فوق العاده ای است که ساخت کشور ایتالیا می باشد و از امکاناتی مجهز برخوردار است که بدون برفک بوده و با سیستم یخ زدایی ویژه ای که دارد از به وجود آمدن لایه های یخ اضافی در داخل محفظه فریزر جلوگیری خواهد کرد. با توجه به ساختار مناسبی که برای بدنه یخچال در نظر گرفته شده می توانید به راحتی و تنها با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید. از دیگر ویژگی های قابل ذکر در این محصول سیستم عاری از CFC آن است که بر اساس معیار های سلامت و سازگار با محیط زیست ایجاد شده چرا که این گاز مخرب به میزان بسیار زیادی به لایه اوزون صدمه می رساند. بدنه فولادی با ابعاد فشرده و جمع و جود علاوه بر این وزن سبک آن به شما امکان می دهد تا همواره آن را به آسانی جا به جا کرده و در قسمتی از آشپزخانه قرار دهید.
     
    • یخچال فریزر با طراحی فشرده
    • ظرفیت کلی 150Litr
    • قابلیت یخ زدایی
    • دارای قفسه های فلزی
    • بدون CFC
    ‎ناموجود
  26. آب سرد کن رومیزی فوما FUMA WATER DISPENSER FU-5005

    هر جایی چه در محل کار و یا چه در میان اقشار مختلف جامعه آب سرد کن جای خود را به خوبی باز کرده اند. آب سرد کن ها باتوجه به حجم انبوهی از آنها ممکن است سری مزایای متفاوتی داشته باشند. کمپانی فوما این بار نیز کیفیت خالص محصولات را در اولویت قرار داده است. آب سرد کن رومیزی fuma fu-5005 از سری ویژگی های بسیار خوبی از نظر عملکرد نسبت به سایر مدل ها برخودار می باشد. قابلیت تولید آب گرم و سرد به صورت همزمان و یک جا از بارزترین این ویژگی ها می باشد. کمپرسور بسیار قوی برای آب سرد کن فوما در نظر گرفته شده است که با حداکثر قدرت انرژی در حداقل زمان ممکن ما را از دو نوع آب رد و گرم بی بهره نخواهد گذاشت. قدرت گرمایش برای تولید آب گرم 500 وات می باد. همچنین قدرت خنک کنندگی آب سرد آن 85 وات است. از بهترین ویژگی های آب سرد کن فوما قابلیت گرم شدن آب می باشد. در هر ساعت قادر به تولید 5 لیتر آب گرم می باشد. همچنین آب سرد آن نیز در هر ساعت 2 لیتر را ارائه می دهد. آب سرد کن رومیزی فوما اف یو-5005 همراه با تمامی خصوصیات خوبی که از آن ذکر شد با روی میز قرار گیری آن گزینه ای مناسب برای بسیاری از شرکت ها ، مدارس و محل کار می باشد. شما می توانید در هنگام کار و به منظور رفع خستگی از آب گرم آن جهت تهیه چای و قهوه و همچنین از آب سرد آن برای رفع تشنگی استفاده کنید.    
    • طراحی مناسب و رو میزی
    • قابلیت تولید آب گرم و سرد
    • قدرت گرمایش 500 وات
    • قدرت خنک کنندگی 85 وات
    • ظرفیت گرمایش 5 لیتر در ساعت
    • ظرفیت سرمایش 2 لیتر در ساعت
    • جنس بدنه از پلاستیک نوع lc
    • جنس مخزن آب از فولاد ضد زنگ
    • قابلیت خنک کنندگی موتور با درجه بالا
    ‎ناموجود
  27. دستگاه آبسردکن فوما FUMA WATER DISPENSER FU-6005

    نوشیدن اب سرد و یا نوشیدنی های گرم، روزانه هر فرد به طور متوسط حداقل یک لیوان مصرف می کند از این رو دستگاه های سرد کننده و گرم کننده ی آب نیز برای سهولت دسترسی به آب طراحی و وارد بازار شده اند. فوما یکی از این کمپانی های سازنده ی دستگاه های سرد و گرم می باشد. آب سرد کن رومیزی fuma fu-6005 نیز توسط این کمپانی ساخته و به تولید انبوه رسیده است. شما می توانید با استفاده از قابلیت های گرم کنندگی و سرد کنندگی آب، در این اب سرد کن رومیزی برای مکانهای مختلفی بهره ببرید. آب سرد کن فوما 6005 از یک طراحی مختلف برخوردار است که دارای ابعاد جمع و جور می باشد بنابراین می توان آن را در مکانهای کوچک اداری و یا حتی مصارف خانگی نیز به کار برد. همچنین جنس بدنه ی این آبسرد کن فوما از پلاستیک LC ساخته شده است که می تواند بسیار مقاوم در برابر حرارت و ضربه باشد. با وجود یک کمپرسور قدرتمند در این آب سرد کن، شما می توانید همواره آب خنک و گوارا، و همچنین آب داغ و گرم را در اختیار داشته باشد. کمپرسور آبسردکن FU6005 فوما دارای قدرت گرمایی 500 وات و قدرت سرمایی 85 وات می باشد بنابراین گرم و سرد نمودن آب در کمترین زمان ممکن نیز امکان پذیر می باشد. برای این آب سرد کن یک محفظه ی آب در نظر گرفته شده است که شما می توانید آن را از آب پر نموده و بر روی آب سرد کن قرار دهید، همچنین ظرفیت آب داغ 5 لیتر در ساعت می باشد و برای ظرفیت آب سرد میزان 2 لیتر در ساعت در نظر گرفته شده است.
     
    • ظرفیت آب داغ 5 لیتر در ساعت و ظرفیت آب سرد 2 لیتر در ساعت
    • دارای جنس بدنه ی پلاستیک LC
    • دارای نگهدارنده ی لیوان
    • قابلیت گرم نمودن آب از دما 88 تا 92 درجه سانتی گراد
    • قابلیت سرد نمودن آب از دما 6 تا 10 درجه سانتی گراد
    • داری عملکرد سرد و گرم
    • دارای قدرت گرمایی 500 وات و قدرت سرمایی 85 وات
    ‎ناموجود
  28. یخچال فریزر دوو 641 لیتر DAEWOO REFRIGERATOR FN-651NW

    یخچال های ساید بای ساید به دلیل ابعاد بزرگتر و قیمت بالاتر، معمولا خرید آنها برای اکثریت افراد مقدور نمی باشد. از این رو کمپانی های سازنده ی لوازم خانگی دست به ساخت انواع دیگر یخچال ها، با نام یخچال های فریزر زده اند که به نظر می رسد طرفدار این نوع یخچال ها هم از نوع ساید بای ساید کمتر نمی باشد. یخچال فریز FN-651NW ساخت کمپانی دوو می باشد که هم اکنون در سراسر جهان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. شما می توانید با استفاده از فضای ذخیره سازی وسیع آن به راحتی مواد غذایی مانند انواع گوشت، لبنیات ، میوه و سبزیجات و سایر مواد فاسد شدنی را دران تا مدت زمان زیادی نگه داری کنید. یخچال دوو اف ان ٦٥١ ان دبلیو دارای تکنولوژی های مدرنی می باشد که باعث سالم و تازه ماندن مواد غذایی می شود به علاوه مدت زمان نگه داری این مواد نیز افزایش می یابد. این یخچال فریزر مجهز به یک کمپرسور کم مصرف می باشد که در عین حال می تواند عملکرد منحصر به فردی را ارائه نماید.به دلیل کم مصرف بودن این یخچال قطعا هزینه های ناشی از مصرف برق نیز کاهش می یابد. این یخچال همچنین دارای کنترل الکترونیکی و نمایشگر ال ای دی می باشد که می توان با نمایشگر ال ای دی آن اطلاعاتی مانند میزان درجه ی دمای داخل  فریزر و یخچال را به دست آورد.از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به طراحی شیک و مدرن آن اشاره کرد.یخچال دوو FN-651NW از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و همچنین بدنه و محفظه های درون یخچال طوری ساخته شده است که در برابر ضربه و خراش مقاومت بالایی داشته باشد.برای روشنایی داخلی این یخچال از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده شده است که این لامپ های کوچک علاوه بر مصرف کمتر انرژی، مزیت های دیگری نیز نسبت به لامپ های معمولی دارند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. به طور کلی این یخچال دارای مزیت ها و فضای ذخیره سازی گسترده ای می باشد که نیازهای یک خانواده ی متوسط را برطرف می سازد.
     
    • دارای سطح نویز بسیار کم
    • دارای برچسب انرژی و بهینه سازی A/A+
    • مجهز به سیستم جریان هوای چند جهته
    • طراحی بسیار زیبا و شکیل
    • دارای ابریز بر روی درب اصلی
    • سیستم بدون برفک
    • نمایشگر ال ای دی و کنترل الکترونیکی
    ‎ناموجود
  29. آبسردکن سرد و گرم گوسونیک Gosonic Dispenser GWD-538

    بدون شک همه ما با آبسردکن ها تا حدی آشنایی داریم و می دانیم که یک دستگاه مناسب جهت تهیه آب سرد و گرم مورد نیاز افراد در طول روز است .در اصل آبسردکن ها از دو دسته تشکیل می شوند . نوع اول آبسردکن های بطری دار هستند و نوع دیگر آن ها نیز آبسردکن هایی هستند که به طور مستقیم به منبع آب شهری وصل می شوند که هر دوی ان ها را می توان در هر مکانی مانند منازل ، شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار داد. نوع معمول ان ها یعنی آبسردکن های بطری دار رایج ترین نوع آبسردکن است که افراد در مکان های مختلفی استفاده می شود و شرکت های مختلفی این نوع آبسردکن ها را تولید می کنند. دستگاه GWD-538 یک آبسردکن بطری دار است که به همراه یک کمپرسور قدرتمند و امکان تهیه آب سرد و گرم تولید شده است . این مدل آبسردکن گوسونیک می تواند در هر یک ساعت حدود دو لیتر آب سرد و پنج لیتر آب گرم را در اختیار شما قرار دهد. قسمت های مهم و کاربردی این آبسردکن شامل یک مخزن ،سینی واقع در زیر شیرهای آب ،دکمه ها و صفحه نمایش و همچنین دکمه های مربوطه برای خروجی آب می باشند. هر کدام از این اجزا به شما کمک می کنند تا راحت تر بتوانید آب سرد یا گرم مورد نیاز خود را با این دستگاه تهیه کنید. به عنوان مثال به وسیله دکمه آب گرم می توانید مقدار آب مورد نیاز برای چای یا نوشیدنی های گرم را در دسترس داشته باشید و یا در صفحه نمایش ان بتوانید حالت فعال شده برای آب گرم و سرد را مشاهده نمایید. یکی دیگر از قسمت های بسیار کاربردی و مهم در این آبسردکن مخزن پایین یا یخچال ان می باشد. این یخچال کوچک به دو طبقه تقسیم بندی شده است و مناسب برای نگهداری موادی مانند شیر ، خوراکی ها و یا میوه ها می باشد .
    • مجهز به حالت سرد و گرم
    • دارای یخچال
    • قابلیت تهیه 5 لیتر آب گرم در ساعت
    • مجهز به صفحه نمایش بزرگ و کنترل پنل
    • دارای سینی جهت جلوگیری از چکه آب
    • مجهز به چراغ های نشانگر
    ‎ناموجود
  30. آب سرد کن گوسونیک GOSONIC DISPENSER GWD-539

    معمولاً جهت استفاده از آب سرد به منظور رفع تشنگی و همچنین آب جوش جهت تهیه چای در مکان های عمومی و شرکت هایی مانند مدارس ، بانک ها و سایر ادارات دولتی و خصوصی آب سرد کن مورد استفاده قرار می گیرد. وجود بطری های آب و پارچ های آب توصیه نمی شود چون در کمترین زمان ممکن آب خنک گرم خواهد شد لذا استفاده از اب سرد در محیط کاری و آموزشی بسیار لازم و ضروری می باشد. استفاده از نوعی آب سرد کن که در عین ارائه دو نوع اب سرد و گرم نقش یک یخچال را برایتان بازی کند موجب ایجاد تنوعی جدید خواهد شد. آب سرد کن gosonic gwd-539 پیشنهادی عالی و مناسب برای خواسته های شما می باشد. موتور قدرتمند آب سرد کن گوسونیک همراه با تولید و ارائه حداکثر قدرت خنک کنندگی سعی در ارائه تولید هوای مطلوب و مناسب با تمامی قسمت های آب سرد کن و یخچال می باشد. ظرفیت مخزن اب سرد کن گوسونیک بسیار مناسب برای نگه داری میزان اندازه زیادی از اب می باشد که می توان تا چند روز از آبی کاملاً تمیز و پاکیزه بهره مند شد. دماهای در اختیار آب سرد کن گوسونیک به صورتی در نظر گرفته شده اند که قابلیت سرد ترین و گرم ترین آب را در اختیار خواهد گذاشت. منبع آب سرد کن گوسونیک جی دبلیودی-539 از برق تغذیه می کند و مثلاً همراه با ولتاژهای استاندارد انرژی کمی به هدر خواهد داد.
    • ظرفیت مخزن آب سرد 2 لیتر در ساعت
    • ظرفیت مخزن آب گرم 5 لیتر در ساعت
    • قابلیت تولید آب سرد و گرم
    • ویژگی یخچال به منظور نگه داری مواد خوراکی
    • کمپرسور قدرتمند جهت خنک کنندگی
    ‎ناموجود
  31. آبسرد کن دو منظوره یخچال دار گوسونیک GOSONIC WATER DISPENSER GWD-570

    آبسرد کن ها امروزه در بسیاری از اماکن عمومی، اداری و یا مراکز خرید دیده می شود تا آب مورد نیاز برای عموم را تهیه نماید. از این رو کمپانی های بسیاری در حال حاضر مشغول به تولید آبسرد کن هایی با قابلیت ها و ظرفیت های متنوع جهت استفاده در تمام اماکن می باشند. آبسرد کن گوسونیک مدل  GWD-570به صورت خلاقانه و خاص طراحی شده است تا حداکثر نیازهای افراد به آب گرم و سرد و همچنین یخچال را در کمترین زمان مهیا سازد. این آبسرد کن 570 گوسونیک همچنین در قسمت پایین تر دارای یک یخچال کوچک 18 لیتری می باشد که می توان از ان در ادارات و حتی منازل استفاده نمود و محل مناسبی برای قرار گیری مواد غذایی در مقدار کمتر و همچنین میوه می باشد. این آب سرد کن گوسونیک به کمپرسور آب سرد با توان 100 وات که قادر است در مدت تنها یک ساعت 2 لیتر آب سرد را تهیه نماید، بدون شک نوشیدن یک لیوان آب سرد در تابستان های گرم بسیار لذت بخش می باشد که گوسونیک 570 می تواند این قابلیت را برای شما مهیا سازد. شما می توانید در زمستان نیز از قابلیت اب گرم کن ان استفاده نماید چرا که این دستگاه با هیتر آب داغ با توان 500 وات قادر به تهیه ی آب گرم به میزان 5 لیتر در هر ساعت می باشد بنابراین شما می توانید از نوشیدن نوشیدنی های گرم در زمستان نیز لذت ببرید. طراحی زیبای این آبسرد کن علاوه بر کارایی می تواند محیطی دلنشین و زیبا را برای شما فراهم آورد . مخزن آب در این آب سرد کن به صورت قمقمه ای طراحی شده است و می توان به راحتی ان را بعد زا هر بار خالی شدن، پر نمود.  
     
    • دارای کمپرسور آب سرد با توان 100 وات
    • توانایی تهیه آب سرد تا دمای زیر 10 درجه سانتی گراد
    • توانایی تهیه آب گرم تا دمای بالای 95 درجه سانتی گراد
    • قابلیت تهیه آب سرد و گرم
    • دارای ظرفیت مخزن آب سرد 2 لیتری
    • دارای ظرفیت مخزن آب گرم 5 لیتری
    • طراحی زیبا و مخزن آب قمقمه ای
    ‎ناموجود
  32. آبسردکن یخچال دار گوسونیک GOSONIC WATER DISPENSER GWD-565

    آب سرد کن گوسونیک با مدل نامبر GWD565 یکی از معتبر ترین محصولاتی است که می توانید از آن برای سریع تر گرم و سرد شدن آبی که در داخل محفظه قمقمه ای آن قرار دارد استفاده کرده و توان بسیار بالایی را توسط عملکرد آن تجربه کنید. این آب سرد کن دارای توان 100 وات برای سرد کردن آب می باشد که در فصل تابستان مناسب ترین گزینه برای استفاده های مداوم از آن می باشد بدون آنکه نیازی به یخچال داشته باشید. توان گرم کردن در این دستگاه به 500 وات می رسد که علاوه بر این تا مدت زمانی که نیاز باشد می تواند آن را گرم نگه دارد. این آب سرد کن جی دبلیو دی 565 گوسونیک دارای سینی ویژه ای در زیر شیر خروجی آب می باشد که از ریختن آب بر روی زمین به میزان بسیار زیادی جلوگیری می نماید. آبسرد کن گوسونیک GOSONIC با مدل نامبر GWD-565  یک وسیله کاملا مناسب و منحصر به فرد برای استفاده در منازل یا اماکن عمومی مانند اداره های دولتی/ مدارس و سایر فروشگاه های بزرگ می باشد. منبع تغذیه این آب سرد کن دارای حجم بسیار بالایی می باشد که می توانید به راحتی مقدار زیادی از آب را در داخل آن بریزید و با استفاده از دکمه هایی که برای ریختن آب به صورت فشاری برای آن فراهم شده می توانید سهولت استفاده را توسط آن تجربه نمایید. بنابراین می توانید هم اکنون آن را سفارش داده در هر مکانی که به آن نیاز داشتید. بنابراین ما به شما اطمینان می دهیم که در تولید این محصول تمامی توان خود را به کار برده ایم و تنها هدف شرکت جلب رضایت مشتریان می باشد.
     
    • دستگاه آب سردکن و گرم کن با طراحی منحصر به فرد
    • مجهز به چراغ نمایشگر
    • توان بالای کمپرسور
    • دارای مخزن آب ویژه
    • مجهز به محفظه یخچال
    ‎ناموجود
  33. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR 632L FR-640K

    آشپزخانه قلب خانه و خانواده است و جایی است که بیشتر لوازم پخت و پز شامل لوازم بزرگ مانند یخچال و اجاق و لوازم آشپزخانه کوچکتر مانند ماشین های قهوه ساز، مایکروویو و دیگر لوازم خانگی کوچک در ان جای گرفته است. اگر تصمیم به تعویض یخچال خود دارید و یا برای خرید یخچال جدید اقدام کرده اید کافی است با مشخصات یخچال های مختلف ساخت کمپانی دوو آشنا شوید. یکی از یخچال های ساخت این کمپانی یخچال فریزر Daewoo 640K / 641K می باشد. با وجود ساید بای ساید نبودن این یخچال اما فضای ذخیره سازی گسترده ی آن شما را قادر می سازد تا بتوانید به میزان زیادی مواد غذایی را در ان ذخیره سازی نمایید. این یخچال با وجود فضای ذخیره سازی گسترده و عملکرد فوق العاده با قابلیت از بین بردن باکتری ها، از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این یخچال دوو 640K دارای قفسه و محفظه های بزرگ می باشد و همچنین فریزر ان در قسمت بالا قرار گرفته است . فریزر این یخچال دارای سیستم بدون برفک و فراست می باشد از این رو شما دیگر نیازی به تمیز نمودن یخچال نخواهید داشت. همچنین در این یخچال تهویه ی هوای سرد و خنک همواره انجام می شود و با جریان دهی هوای سرد مانع از ایجاد باکتری و بوی بد خواهد شد. از این رو مواد غذایی در درون این یخچال به بهترین صورت نگه داری خواهند شد و حتی در نگه داری با مدت زمان طولانی، طراوت و تازگی مواد غذایی، میوه و سبزیجات به خوبی حفظ خواهد شد. طراحی زیبای این یخچال اف آر 640 دوو می تواند چیدمان و خانه ی شما را بسیار زیباتر کند.
     
    • دارای سیستم بدون برفک
    • رفع کننده بوی بد آنتی بیوتیک
    • عملکرد بدون CFC
    • یخ زدایی خودکار
    • دارای ظرفیت یخچال و فریزر 632لیتری
    • طراحی زیبا و شیک
    • دارا فضای ذخیره سازی گسترده با 5 قفسه
    • دارای محفظه های کنترل رطوبت برای حفظ میوه و سبزیجات
    ‎ناموجود
  34. یخچال فریزر 641 لیتر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FN-650NT

    یکی از پیشرفته ترین یخچال هایی که به تازگی در اختیار مشتریان قرار داده شده، یخچال فریزر دوو می باشد که دارای امکانات بسیار منحصر به فرد و قابل توجهی می باشد که به شما امکان می دهد تا از آن به طور مداوم برای تازه تر ماندن انواع مواد غذایی خود بهره مند شوید. این یخچال خانگی DAEWOO FN-650NT گزینه ای بسیار مناسب برای نگهداری مواد خوراکی به شمار می آید که مجهز به تعداد زیادی از انواع کشو و محفظه های مقاوم و شیشه ای ایمن است که بسیار جادار می باشند و در عین حال به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و یا در هنگام نیاز مورد شستشو قرار دهید. ظرفیت کلی یخچال فریزر دوو اف ان- 650 ان تی برابر با 641 لیتر می باشد، بنابراین می توانید با توجه به این حجم وسیعی که به آن اختصاص داده شده انواع مواد غذایی و خوراکی های مورد علاقه خود را در داخل آن قرار داده بدون آنکه نگران پایین آمدن ارزش غذایی و یا از بین رفتن طراوت و تازگی آنها باشید. ظرفیت قسمت فریزر 181 لیتر و به قسمت یخچال 460 لیتر اختصاص داده شده است. این در حالی است که بسیاری ازمدل های معمولی از این حجم گسترده برخوردار نمی باشد و موجب شده تا مشتریان زیادی این یخچال فریزر مدرن را سفارش داده و از آن بر اساس نیاز های خود استفاده کنند. سیستم های خنک کننده ای برای این یخچال 650NT دوو قرار داده شده است باعث می شود تا شرایط خنک کننده ای ایده آن را در اختیار مصرف کننده گان قرار دهد طوری که در قسمت یخچال جریان هوایی متعادل بدون آنکه مواد غذایی منجمد شده و در قسمت فریزر نیز دمایی خشک و بسیار سرد و مطلوب را جهت فریز کردن تمامی مواد غذایی گوشتی و یا سبزیجاتی که برای منجمد شدن در آن قرار داده شده به وجود بیاورد.
     
    • یخچال فریزر با طراحی مستقل
    • کلاس مصرف انرژی A
    • موقعیت فریزر در بالا
    • حجم کل 641 لیتر
    • مجهز به سیستم بدون برفک
    • کم صدا و پر توان
    ‎ناموجود
  35. یخچال 624 لیتر ساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-24HD

    دوو FRS-24HD یخچالی جادار و مناسب با ظرفیت 624 لیتر می باشد، که قابلیت نگهداری بیشترین مواد غذای را به بهترین نحو دارد. همچنین قفسه های داخلی قابل جابجایی همراه با کشوهای متعدد در داخل این یخچال امکان سازماندهی خوراکی هایتان را در این یخچال به خوبی فراهم می کند. همچنین یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-24DD دارای هوم بار می باشد. هوم بار نیز امکان نگه داری مواد و خوراکی ها پر مصرف را برای شما فراهم می کند تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید و مانع از گرم شدن هوای داخلی یخچال شوید. ویژگی های منحصر به فرد یخچال نامبرده به همین جا ختم نمی شود، این یخچال ساید با ساید با استفاده از سیستم خنک کننده بدون برفک طراوت و تازگی مواد غذایی را همواره حفظ می نماید و مانع از برفک زدن دیواره های داخلی یخچال و مواد غذایی ذخیره شده در داخل یخچال می شود. همچنین 24 اچ دی دارای دو عدد فن خنک کننده جدا برای قسمت های یخچال و فریزر نیز می باشد. این ویژگی نیز به هوای خنک متناسب با قسمت های یخچال و فریزر تولید می نماید و شرایط عالی را برای نگه دارای مواد غذایی فراهم می کند تا اقلامی مانند: میوه ها، سبزیجات، گوشت و غیره تا مدت طولانی همچنان با طراوت و تازه باقی بمانند.
    • دارای هوم بار
    • سیستم خنک کننده با 2 فن جداگانه
    •  بدون برفک
    • دارای نمایشگر ال ای دی
    • دارای قفسه های قابل تنظیم
    • ظرفیت خالص 624 لیتر
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 526 تا

خرید یخچال: راهنمایی جامع در انتخاب بهترین قیمت ها

خرید یخچال از نیازهای مهم زندگی است که نیاز به دقت دارد. با توجه به تنوع بسیار بالا ، انتخاب يخچال با قیمت مناسب امری مهم بوده. یکی از عوامل مهم در خرید يخچال، قیمت است. بازار يخچال‌ها انواع مختلفی را با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهد. از يخچال‌های ساید و فریزر تا اتاق خواب و يخچال‌های اداری و خانگی گرفته، که هرکدام دارای قیمت مناسبی هستند. يخچال‌ها با فریزر ساید بای ساید از دسته يخچال‌های پیشرفته‌تر هستند که فضای زیادی را برای ذخیره سازی مواد غذایی فراهم می‌کنند. قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ممکن است بالاتر از مدل‌های ساده‌تر باشد. در رنگ مشکی نقره ای سفید اسنیل طلایی می توانید رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید. فضای داخلی استیل یا پلاستیک سفید با درب شیشه ای و یخچال چهار درب و سه درب زیباتر می شود.
یخچال‌های لمسی به دلیل طراحی زیبا و جلوه‌ای که به آشپزخانه می‌دهند، بسیار محبوب هستند. بسیاری از يخچال‌ها امکانات و تکنولوژی‌های جدیدی دارند که سبک زندگی را تغییر می دهد. از جمله به سیستم خنک‌کننده هوشمند، کنترل از راه دور و سیستم جلوگیری از تشکیل یخ اضافی اشاره کرد. قیمت یخچال خوب در رده قیمت یخچال خانگی معمولاً به ویژگی‌ها و ظرفیت آن بستگی دارد. اگر بودجه‌ی محدودی برای خرید يخچال‌ دارید، یخچال با قیمت پایین می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. با این حال، اگر نیاز به یک راه‌حل اقتصادی دارید، یخچال قیمت پایین می‌توانند گزینه مناسبی باشد. امکان سفارش یخچال از فروشگاه‌ اینترنتی بانه مارکت در اختیار تمامی علاقمندان يخچال است.

قیمت یخچال

معرفی انواع مدل يخچال خانگی

این مدل يخچال های "ساید بای ساید"، "فریزر بالا پایین" و "دو قلو" از نظر ساختار داخلی و بخش‌های يخچال و فریزر با یکدیگر متفاوت هستند. اگر قصد خرید انواع یخچال فریزر ساده دوقلو ساید را دارید، قیمت انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو براساس نوع متغیر است.
1. يخچال ساید بای ساید: در این نوع يخچال، امکان دسترسی آسانتر به هر دو بخش به کاربران اجازه می‌دهد تا مواد غذایی را به سرعت در بخش‌های مختلف قرار دهند. یخچال و فریزر ساید بای ساید هر دو در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و برای کسانی که به دنبال فضای بزرگتری برای نگهداری مواد غذایی هستند، مناسب می‌باشد. از مزایای آن به دسترسی آسان، ظاهر زیبا و ظرفیت بالا و معایب به فضای مصرفی، قیمت بالا اشاره کرد.
2. يخچال فریزر بالا پایین: در این نوع يخچال ، بخش يخچال در بالا قرار گرفته و بخش فریزر در پایین قرار دارد. دسترسی به محتوای يخچال بدون نیاز به خم شدن را دارد. فریزر در پایین، به تولید یخ و نگهداری مواد غذایی فراهم می سازد. لیست قیمت یخچال و فریزر را در سری های مختلف در بالای صفحه مشاهده کنید. از مزایای آن به دسترسی آسان به يخچال ، فریزر با ظرفیت بالا و معایب به دسترسی دشوارتر و فضای کمتر اشاره کرد. یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ، یخچال فریزر بالا پایین ال جی، یخچال فریزر بالا پایین بوش و بکو و دوو و هایسنس و ویرپول و ... از بهترین ها هستند.
3. يخچال دو قلو و فرنچ: این نوع با دو بخش يخچال جداگانه که هرکدام دارای درب و سیستم‌های کنترل مجزا هستند. یکی از بزرگترین مزایای این نوع يخچال ، یکی از بخش‌ها را خاموش و انرژی برقرار خواهد بود. از مزایای آن به چند منظوره بودن ، صرفه‌جویی در انرژی و معایب به فضای بیشتر مورد نیاز و هزینه بیشتر را نام برد.  با در نظر گرفتن این مزایا و معایب، انتخاب یک نوع خاص از يخچال بستگی به نیازها، سلیقه‌ها و شرایط خاص هر خانواده دارد. یخچال فرنچ به درب پهن در پایین فضای زیادی برای انجکاد گوشت دارد. برای  خرید و لیست قیمت انواع یخچال و فریزر به سایت بانه مارکت مراجعه کنید.


امکانات ظرفیت (فوت) اندازه تکنولوژی نوع استفاده مزایا معایب
یخچال ساید بای ساید 32 فوت 900 × 1750 × 800 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی دسترسی آسان به مواد غذای یخچال و فریزر ممکن است قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر داشته باشد.
یخچال دوقلو 30 فوت 800 × 1700 × 750 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی قابلیت جداگانه کنترل دمای یخچال و فریزر نیاز به فضای بیشتر در آشپزخانه ممکن است داشته باشد.
یخچال و فریزر 28 فوت 700 × 1600 × 700 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی انعطاف‌پذیری در تنظیم مکان فریزر و یخچال ممکن است مصرف انرژی بیشتری داشته باشد.
یخچال فرنچ 34 فوت 850 × 1800 × 800 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی طراحی زیبا با درهای دوگانه در بالا نیاز به فضای بیشتر در آشپزخانه ممکن است داشته باشد.
یخچال بالا پایین 32فوت 950 × 1850 × 850 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی دسترسی راحت به محتویات یخچال و فریزر برخی مدل‌ها ممکن است ظاهر زیبایی کمتری داشته باشند.
یخچال ماشین کم حجم 400 × 550 × 350 میلی‌متر فناوری حرارت Peltier مسافرتی، خودرویی قابل حمل و مناسب برای استفاده در ماشین ظرفیت محدودی دارد و برخی مدل‌ها ممکن است به صدا بزنند.
یخچال کوچک هتلی کم حجم 500 × 600 × 450 میلی‌متر فناوری حرارت Peltier هتل و مسافرخانه طراحی کوچک و مناسب برای فضاهای محدود ظرفیت کمتری دارد و معمولاً برای نگهداری مواد غذایی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یخچال کوچک هتلی و کاربرد هایش

این نوع یخچال کوچک هتلی معمولاً به عنوان "مینی‌بار" یا "يخچال هتلی" شناخته می‌شوند و برای استفاده در اتاق‌های هتل، مهمانخانه‌ها، و مکان‌های اقامتی مشابه طراحی شده‌اند. این يخچال‌ه ابعاد کوچکتری نسبت به يخچال‌های منزلی دارند و به صورت عمومی در ابعاد مناسبی برای قرار گرفتن در فضای محدود اتاق‌ها طراحی شده‌اند.  اصلی‌ترین کاربرد این يخچال‌ها در هتل‌ها، نگهداری مواد خوراکی مهمانان است. قیمت یخچال اتاق خواب معمولاً کمتر از يخچال‌های بزرگتر است. يخچال کوچک هتلی معمولاً دارای بخش فریزر و یخساز برای نگهداری نوشیدنی‌ها به صورت سرد و یخ‌زده است.
بسیاری از يخچال‌های کوچک هتلی دارای تکنولوژی‌های کنترل مصرف انرژی هستند تا در مدت‌هایی که اتاق خالی است، مصرف انرژی را به حداقل برساند. قیمت یخچال دانشجویی به نسبت قیمت یخچال کلاسیک به صرفه تر است. بسیاری از مدل‌ها دارای سیستم صدای کم و سیستم قفل امنیتی هستند که به مدیران هتل اجازه می‌دهد تا دسترسی مهمانان به محتویات يخچال را کنترل کنند. برای محیط‌های اداری نیز يخچال‌هایی با طراحی مناسب و قیمت یخچال اداری متناسب با نیازهای این محیط عرضه می‌شوند.

خرید یخچال ماشین یا همان یخچال خودرو

يخچال ماشین یا یخچال خودرو، دستگاهی برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در داخل خودروها و وسایل نقلیه مشابه طراحی شده است. این دستگاه‌ها عمدتاً در اتومبیل‌ها، کامیون‌ها، کاروان‌ها، و حتی قایق‌ها استفاده می‌شوند. اهمیت این يخچال‌ها در امکان نگهداری مواد غذایی به صورت سرد و حفظ خنکی نوشیدنی‌ها در طول سفرهای طولانی و در شرایط جوی گرم می‌باشد.  به دلیل ابعاد کوچک، ظرفیت يخچال‌های خودرو معمولاً محدود است و برای نگهداری مقادیر کمتری از مواد غذایی و نوشیدنی مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های يخچال خودرو به منبع برق خودرو (سیگارهای خودرو) برای تأمین انرژی، ابعاد کوچکتر، سبک و قابل حمل بودن، دارای ساختار محکم و مقاوم می باشد. اگر می خواهید با کاربردهای آن َآشنا شوید، ادامه متن را دنبال کنید:
1. استفاده از يخچال خودرو در سفرها، کمپینگ، مسافرت‌های طولانی، و هر نوع مسافرتی که نیاز به نگهداری مواد غذایی در شرایط حفاظت شده از حرارت دارد.
2. مناسب در خودروهای کرایه‌نشین برای نگهداری مواد غذایی مسافران خواهد بود.
3. استفاده در کامیون‌ها برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی گزینه ای ایده ال است. قیمت یخچال ها در سری های متنوع از جمله خودرو مهم است و در انتخاب نهایی تاثیرگذار است، اما به عوامل دیگری نیز توجه کنید.

 ظرفیت و گنجایش فوت انواع يخچال

يخچال ها در ظرفیتهای متعددی روانه بازار شده اند تا کاربران بتواند براساس نیاز ، مناسب ترین ظرفیت يخچال را خریداری کنند. ظرفیت و گنجایش يخچال‌ها به مدل، نوع، و ساختار آنها بستگی دارد. از ظرفیت يخچال 3 تا 5 فوت الی 34 فوت در حجم 300 تا 650 لیتر در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت دات کام موجود است. در زیر، ظرفیت‌ها و گنجایش‌های متداول برخی از انواع يخچال‌ها آورده شده است.
1.یخچال ساید 25 فوت
2.یخچال ساید 28 فوت
3.یخچال ساید 30 فوت
4.یخچال ساید 34 فوت
5.یخچال فریزر بالا پایین 25 فوت
6.یخچال فریزر بالا پایین 28 فوت
7.یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت
8.یخچال فریزر بالا پایین 34 فوت
انواع مدل يخچال را در ظرفیت مناسب با قیمت مقطوع و به صرفه برای منزل سفارش دهید.

خرید یخچال

فاکتورها و عوامل موثر در تعیین قیمت يخچال

قیمت يخچال‌ها تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل قرار دارد که هرکدام به نحوی موثر بر تعیین قیمت هستند. در ادامه، عوامل موثر بر روی قیمت یخچالها را بررسی می‌کنیم:
1. ظرفیت و ابعاد: يخچال‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند. يخچال‌های بزرگتر با ظرفیت بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.
2. تکنولوژی و ویژگی‌های خاص: ویژگی‌های خاصی مانند سیستم‌های خنک‌کننده هوشمند، نمایشگرهای لمسی، سیستم‌های جلوگیری از تشکیل یخ اضافی، و فیلترهای آب می‌توانند قیمت را افزایش دهند.
3. برند و مدل: برند و مدل یک يخچال نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. برخی از برندها معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند به دلیل شهرت، کیفیت ساخت، و ارائه ویژگی‌های متمایز.
4. جنس و طراحی: استفاده از جنس‌های با کیفیت بالا و طراحی‌های مدرن می‌توانند قیمت را افزایش دهند. قیمت انواع یخچال فریزر براساس ظرفیت و مدل باهم متغیر است.

مدل ارتفاع عمق عرض وزن ظرفیت
L247 1790 میلیمتر 738 میلیمتر 912 میلیمتر 111 کیلوگرم 30 فوت
X24 1797 میلیمتر 759 میلیمتر 912 میلیمتر 155 کیلوگرم 30 فوت
J35 1825 میلیمتر 1000 میلیمتر 939 میلیمتر - 34 فوت
RS50 1789 میلیمتر 734 میلیمتر 912 میلیمتر 99 کیلوگرم 30فوت
KAG93AW30U 1787 میلی‌متر 707میلی‌متر 908میلی‌متر 111.8 کیلو گرم 30 فوت
882 1840 میلیمتر 730 میلیمتر 860 میلیمتر 88 کیلوگرم 830 لیتر - 30 فوت
86AI304 1860 میلی‌متر 810 میلی‌متر 860 میلی‌متر 120 کیلو گرم 22 فوت

بررسی انواع برندهای پیشرو در تولید يخچال

ال جی، بوش و سامسونگ از جمله بهترین برندهای تولید کننده انواع یخچالهاست که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. علاوه بر این سه برند خوش نام، شما می توانید یخچال ساید بکو ،یخچال ساید هیتاچی ،یخچال ساید دوو و یخچال ساید هایسنس را خریداری کنید. یخچال فریزر بالا پایین بکو، یخچال فریزر بالا پایین دوو، یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی، یخچال فریزر بالا پایین ویرپول و ... نیز در دسته بندی های بانه مارکت قابل روئیت است.

1. ال‌جی (LG):

شرکت ال‌جی یک شرکت کره‌ای بزرگ است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. ال‌جی در سال 1958 تأسیس شد. در دهه‌های اخیر، ال‌جی به عنوان یکی از برندهای مطرح در این زمینه شناخته شده است. برخی از مدل‌ها دارای طراحی درب روی درب"Door-in-Door" هستند که دسترسی به برخی از مواد غذایی را بسیار سهل می‌کند. سری یخچال ساید ال جی شامل بنتلی نکست و .. می باشد. با يخچال انیستاویو InstaView ال جی با دو ضربه ، تمامی محتوای خوراکی داخل را ببینید.

2.سامسونگ:

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌هاست و در سال 1938 در کره‌جنوبی تأسیس شد. این شرکت به طور گسترده در تولید محصولات خانگی فعالیت دارد. برخی از مدل‌ها دارای فناوری "Twin Cooling" هستند که حفظ رطوبت و از مزاحمت بین بخش‌های مختلف يخچال و فریزر جلوگیری می‌کند. یخچال ساید سامسونگ جلوه ای زیبا دارد.

3. بوش:

شرکت بوش یکی از شرکت‌های بزرگ آلمانی  در زمینه تولید انواع لوازم خانگی هست. بوش در سال 1886 تأسیس شد. یخچال ساید بوش با طراحی ساده و امکانات کاربردی معروف هستند. دارای سیستم‌های مانند "VitaFresh" هستند که به بهترین نحو تازگی مواد غذایی را حفظ می‌کند. انتخاب از بین برندها معمولاً به سلیقه‌ها، نیازها، و بودجه خریدار بستگی دارد. خرید یخچال و فریزر را به خاطر بسپارید.

ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های متنوع انواع يخچال ها

طیف گسترده ای از تکنولوژی ها و قابلیت ها در يخچال باعث شده تا از خرید وسایل اضافی برای منزل خودداری نمود. دستگاه توزیع آب و یخ در درب يخچال جهت ارائه آب سرد، یخ خرد شده بدون نیاز به باز کردن درب فوق العاده است. استفاده از دو سیستم خنک‌کننده جداگانه Dual Cooling برای يخچال و فریزر جهت حفظ رطوبت بهتر و جلوگیری از انتقال بو بین دو بخش هست. تکنولوژی هوشمند Smart Technology مانند اتصال به اینترنت، کنترل از راه دور، و سیستم‌های هوش مصنوعی برای کنترل بیشتر بر روی عملکرد يخچال از راه دور موثر است. سیستم تصفیه هوا Air Purification برای حذف بوهای ناخواسته و حفظ تازگی هوا در داخل يخچال می باشد.
سیستم چندگانه جریان هوا Multi-Airflow به توزیع یکنواخت هوا درون يخچال و فریزر کمک می‌کند. با کمپرسور اینورتر Inverter کاهش صدا، حفظ انرژی، و طول عمر بلندتر يخچال افزایش می یابد. حسگرهای هوشمند برای اندازه‌گیری و کنترل دقیق دما در داخل یخچال فریزر دوقلو فوق العاده عمل می کند. قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها برای جایگذاری ساده‌تر با اندازه‌های مختلف يخچال بالا و پایین بی نظیر خواهد بود. قیمت یخچال هوشمند در بازار بیشتر عرضه می‌شود. این ویژگی‌ها نقش مهمی در افزایش قیمت های یخچال دارند. از دیگر ویژگی ها به دو یخ ریز، آبریز، اتصال به آب شهری، بدون برفک No Frost، دور این دور، هوم بارHome Bar، دور کولینگ، هایژن فرش  Hygiene Fresh را نام برد.

راهنمای خرید یخچال در بانه مارکت

خرید يخچال قدم مهمی در بهبود تجربه آشپزی و نگهداری مواد غذایی است. با توجه به تنوع برندها، مدل‌ها، و ویژگی‌ها، انتخاب یک يخچال مناسب نیاز به مطالعه دقیق و اطلاعات کافی دارد. در ادامه راهنمای خرید یخچال را برای شما آورده‌ام:
1. ابتدا باید در میان نوع های مختلف از جمله : يخچال فریزر بالا (Top-Freezer)، فریزر پایین (Bottom-Freezer)، ساید بای ساید (Side-by-Side)، دوقلو (French Door) مدل خود را انتخاب کنید. درصورت تمایل به خرید یخچال فریزر ساید بای ساید، به ویژگی‌های این نوع يخچال توجه ویژه داشته باشید. برای کسانی که به دنبال ظاهر زیبا و کاربری بهتر هستند.
2. ابعاد يخچال باید با فضای آشپزخانه شما هماهنگ باشد. مطمئن شوید که اندازه يخچال به اندازه فضای موجود مناسب است.
3. بررسی ظرفیت و گنجایش يخچال بر اساس نیازهای خود. آیا به یک فریزر بزرگ نیاز دارید؟ یا ظرفیت يخچال مهمتر است؟
4. بررسی ویژگی‌هایی مانند یخ‌ساز و توزیع اب، کنترل دما، نور LED، فناوری بدون یخ‌زدایی و دیگر امکانات مهم است.
5. انتخاب يخچال با مصرف انرژی کم (بهترین از همه اگر گواهی Energy Star داشته باشد) کمک به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق ماهانه می‌کند. هنگام خرید يخچال ، به نمای مصرف انرژی توجه داشته باشید. يخچال‌های با کارایی انرژی بالا علاوه بر صرفه‌جویی در قبض انرژی، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنند.
6. مطالعه نقد و نظرهای مصرف‌کنندگان درباره مدل‌های مختلف و برندها می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.
7. تخفیفات ویژه و همچنین تخفیفات فصلی در کم بودن قیمت کمک می کند.
8. تعیین کنید چقدر می‌خواهید هزینه کنید و بر اساس آن مدل‌ها را مقایسه کنید. قیمت یخچال کشویی بالاتر از مدل‌های معمولی هستند.با انجام مقایسه دقیق بین انواع يخچال‌ها و مدل‌ها، می‌توانید یک يخچال مناسب برای خانه خود انتخاب کنید و از ویژگی‌ها و عملکرد بهتری برخوردار شوید. امروزه خرید یخچال دوقلو ساید و کوچک یا هر مدل دیگری می تواند جوابگوی نیازهای روزانه برای ذخیره مواد غذایی باشد.

قیمت و خرید یخچال




سوالات متداول


چرا خرید يخچال دوقلو می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد؟

يخچال دوقلو امکان کنترل جداگانه دمای يخچال و فریزر را فراهم می‌کند که این امکان به بهینه کردن نگهداری مواد غذایی کمک می‌کند. همچنین، این نوع يخچال برخی از مدل‌ها با ظاهر زیبا و مدرن به بازار عرضه می‌شوند.

چگونه می‌توانم يخچال با قیمت مناسبی برای خرید انتخاب کنم؟

برای انتخاب يخچال با قیمت مناسب، ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید و سپس مدل‌ها را با هم مقایسه کرده و به عواملی مانند ظرفیت، تکنولوژی، و نقدهای کاربران توجه کنید.

 چطور می‌توانم بهترین تخفیفات را برای خرید يخچال به دست آورم؟

 پیگیری تخفیفات در سایت، مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌ بانه مارکت، و استفاده از تخفیف‌ها و کدهای تخفیف از راهکارهای بهترین خرید هستند.