Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت یخچال خرید یخچال, میزان امتیاز: و بیشتر

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 480 تا

  1. یخچال ساید باید ساید 504 لیتر DAEWOO REFRIGERATOR SIDE BY SIDE FRS-U20F

    امروزه با پیشرفت علم و فن آوری یخچال های زیادی وارد بازار شده است که هر کدام دارای طراحی ویژه و مشخصی هستند. یخچال ساید بای ساید FRS-U20F یکی از محصولات زیبا و منحصربفرد شرکت دوو می باشد که دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای می باشد. طراحیdoor in door در یخچال FRS-U20F بسیار خلاقانه صورت گرفته و ظاهری شیک و مدرن به دستگاه بخشیده است. کسانی که می خواهند آشپزخانه ای زیبا و مدرن داشته باشند می توانند با انتخاب این محصول جلوه ی خاصی به فضای آشپزخانه خود بدهند. در این یخچال ساید بای ساید قابلیت های آبریز و هوم بار باعث قرینه شدن طراحی بیرون یخچال شده است. این تکنولوژی ها به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند به آب و نوشیدنی های خنک دسترسی داشته باشند. موتور این یخچال دارای برچسب مصرف انرژی A می باشد و از سطح سرو صدای پایینی برخوردار است.

    هوای سرد و خنک به صورت یکنواخت و همه جانبه در تمام قفسه ها و محفظه ها جریان دارد و باعث می شود تا مواد غذایی به صورت سالم و تازه باقی بمانند. از قابلیت های این یخچال می توان به تکنولوژی ضد برفک و همچنین تنظیم درجه داخل فریزر و یخچال با استفاده از کنترل پنل روی آبریز آن اشاره کرد. با استفاده از کنترل رطوبت و دما می توان ماندگاری مواد غذایی را افزایش داد. شما می توانید با فشار دادن دکمه های روی کنترل پنل به راحتی درجه دو بخش فریزر و یخچال را تغییر داد. یخچال ساید بای ساید اف آر اس یو 20 اف دارای ظرفیت فریزر 184 لیتر و ظرفیت یخچال 357 لیتر می باشد که نگه داری و دسترسی به مواد غذایی با استفاده از گنجایش بالای آن بسیار راحت و آسان می باشد. همچنین وجود صفحه نمایش با نور پس زمینه امکان مشاهده اطلاعات را به صورت واضح و دیجیتالی برای کاربران ارائه می کند.
    • دارای طراحی مدرن و منحصربفرد
    • قابلیت بدون برفک
    • یخ ساز و آبریز اتوماتیک با قابلیت تصفیه آب
    • محفظه ویژه هوم بار برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها با دسترس پذیری آسان
    • برچسب مصرف انرژی A
    • قفسه های ضد نشت و قابل تنظیم
    • کمپرسور قدرتمند و کم صدا
    ‎ناموجود
  2. یخچال ساید بای ساید 765 لیتر دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-27G

    یخچال های ساید بای ساید امروزه با امکانات متعددی ساخته می شوند که بعضی از این دستگاه ها یک به همراه قابلیت های ثابت خودشان یک هوم بار را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند. در ابتدای معرفی این محصول FRS-27G می توانیم به ویژگی های عمومی آن که اشاره کنیم که ظرفیتی حدود 764 لیتر را دارد و یک یخچال ساید بای ساید است . یخچال های ساید بای ساید یک سری از ویژگی های مخصوص را دارا هستند که هر کدام از آن ها را شما می توانی با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این یخچال دوو به می توان به خنک کنندگی عالی با استفاده از جریان چند گانه هوا اشاره کرد که در این حالت فن قادر است تا از تمامی جهات یخچال و قفسه های آن را خنک نگه دارد .از آنجایی که تمامی یخچال های ساید بای ساید ویژگی بدون برفک را دارا هستند این یخچال نیز می تواند سرعت انجماد بالا و سریع را به واسطه این قابلیت برای مواد فراهم آورد . چند قفسه شفاف و کشو در این یخچال ساید بای ساید امکان ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی و خوراکی را برای شما فراهم می آورند .در قسمت بیرونی و بر روی درب های این یخچال یک آبریز و هوم بار قرار گرفته اند. اگر از این یخچال استفاده کنیم در می یابیم که این قسمت ها می توانند به طور قابل توجهی هم در افزایش طول عمر یخچال و هم در مصرف بهینه انرژی به ما کمک کنند .هوم بار این یخچال تنها با یک فشار کوچک انگشت شما باز خواهد شد و شما می توانید به هر نوشیدنی که در ان ذخیره کرده اید بدون باز کردن درب یخچال دسترسی داشته باشید .
    • دارای فناوری جریان هوای چندگانه
    • فریزر بدون برفک
    •  قفسه و طبقه های شیشه ای
    • یخ ساز و آب سرد کن
    • صفحه نمایش و کنترل پنل لمسی
    • سطح سر و صدای بسیار کم
    ‎ناموجود
  3. یخچال ساید بای ساید 656 لیتری دووDaewoo Side By Side Refrigerator FRS-T24FA

    اگر از استفاده کردن از مدل های قدیمی و پیش پا افتاده یخچال خسته شده اید می توانید با سفارش دادن این یخچال ساید بای ساید پیشرفته و حرفه ای با تمامی امکاناتی که برای آن تعریف شده لذت یک زندگی ایده آل را با استفاده از آن تجربه نمایید. بدون برفک بودن ساید بای ساید Daewoo frs-t24FA از جمله قابلیت های است که آن را متفاوت تر از سایر مدل های قدیمی عرضه کرده است. یخچال ساید بای ساید دوو با شماره مدل اف آر اس تی 24 اف ای، مجهز به ساخت و ساز گسترده با فن آوری های مدرنیزه ای می باشد که سرعت قابل توجهی را جهت فریز کردن انوع مواد غذایی در محفظه فریزر آن به ارمغان می آورد. این یخچال بدون CFC می باشد که به شما امکان می دهد با خیال راحت در تمامی مدت از آن استفاده نمایید بدون آنکه نگران آسیب رساندن آن به محیط زیست باشید چرا که این گاز بسیار خطرناک بوده و آسیبی جدی به شمار می آید. محفظه های شیشه ای در این یخچال ساید بای ساید تی 24 اف ای از جنس ایمن و بسیار مقاوم است که به راحتی می توانید آنها را جا به جا کرده و یا ارتفاع آنها را تنظیم نمایید. این یخچال ساید بای ساید مجهز به کنترل پنل نمایش با دکمه های ویژه و نور پس زمینه است که شفافیت و درخشندگی بسیاری را در اختیار مصرف کننده گان قرار داده طوری که به راحتی می توانید از آن در یک فضای تاریک و کم نور نیز استفاده نمایید. دکمه های پنل دیجیتالی ساید بای ساید برای ایجاد تنظیماتی کلی از محفظه یخچال و فریزر می باشد که سهولت استفاده را بدون نیاز به باز کردن درب های آن در اختیار کاربران قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این یخچال T24FA می توان به سیستم بوفه و مینی  بار آن اشاره کرد که بر مبنای ساختار زیبایی شناسی مدرن و پیشرفته ای ساخته شده که زیبایی های ظاهری یخچال را چند برابر کرده است. تمامی بدنه و قسمت های لبه یخچال بسیار دقیق و شیک طراحی شده که جلوه ای چشمگیر و خیره کننده را به آن بخشیده است. بنابراین می توانید هم اکنون این یخچال ساید بای ساید کم مصرف را با قیمت مناسبی از ما سفارش داده و تا آخر عمر از آن استفاده نمایید بدون آنکه نیازی به تعویض و یا تعمیر قطعات اصلی آن باشد.
     
    • ظرفیت کلی 656 لیتر
    • محفظه های بزرگ و جادار   
    • دو فن جداگانه خنک کننده
    • بدون CFC
    • قفسه های شیشه ای ایمن
    • کم مصرف و بدون صدا
    • یخ ساز و آبریز
    • صفحه نمایش با نور LCD
    • مجهز به Homebar
    • مجهز به آنتی باکتریایی نانو سیلور
    ‎ناموجود
  4. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO REFRIGERATOR FRS-X22D3

    یخچال های ساید بای ساید جزو معدود دستگاه هایی هستند که در سال 2015 پیشرفت و کاربران زیادی داشته اند و با ورود این نوع یخچال ها به دنیای محصولات خانگی کاربران دیگر از یخچال های قدیمی استفاده نمی کنند . یخچال ساید بای ساید یک انتخاب عالی برای هر آشپزخانه ای است و همچنین می تواند یک دکور زیبا در فضا باشد . به عنوان مثال درب های این نوع یخچال ها خود می تواند یک محافظ واقعی برای دستگاه باشد همچنین بسیاری از مصرف کنندگان و کاربران ترجیح می دهند به جای اینکه یک فریزر را جداگانه خریداری کنند ان را در یک سمت یخچال خود داشته باشند .به علاوه پیکربندی این نوع یخچال های ساید بای ساید این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا بتوانند محصولات و مواد غذایی با توجه به طبقه های آن مرتب کنند . امروزه با تحقیقات فراوان مشخص شده است که یخچال های سای بای ساید بیشترین مصرف کننده ها را دارند  .یخچال FRS-X22D3 یک یخچال ساید بای ساید و محصول کمپانی DAEWOO می باشد . ما در این یخچال می توانیم امکاناتی همچون قفسه های قابل تنظیم، آبسردکن و یخ ریز و همچنین کنترل دما و رطوبت را در اختیار داشته باشیم .به وسیله این یخچال صرفه جویی در فضا و انرژی بسیار کار راحتی خواهد بود. یکی از مهمترین ملاحظات در هر یخچال، مقدار غذایی است که می تواند نگهداری یا ذخیره کند که این یخچال دوو با در اختیار قرار دادن فضای گسترده می تواند ظرفیتی حدود 608 لیتر را فراهم آورد . این 608 لیتر به درستی در داخل یخچال و فریزر تقسیم بندی شده است و با امکاناتی مانند فن توربو و ویژگی بدون برفک که در اختیار یخچال قرار گرفته است شرایط مناسبی را برای خنک نگه داشتن مواد غذایی فراهم می آورد .
    • دارای فن خنک کننده توربو
    • بدون برفک در حالت استاندارد و کامل
    • محفظه نگهداری نوشیدنی
    • صفحه نمایش و چراغ نشانگر LED
    • یخساز اتوماتیک و آبسردکن
    • زنگ هشدار برای دما
    • قفسه های عایق نشت و حرارت
    • سطح نویز بسیار پایین
    ‎ناموجود
  5. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator FRS-X22F3

    یکی از بهترین محصولاتی که هم ‌اکنون در اختیار مشتریان قرار داده شده یخچال ساید بای ساید دوو با مدل نامبر FRS-X22F3 که مجهز به بهترین امکانات می‌باشد. این یخچال دارای قابلیت های بی شماری از جمله سیستم جریان هوا با استفاده از فن های دو گانه می باشد که باعث می‌شود دمایی ایده آل را برای یخچال فراهم آورد بدون آنکه رطوبت میان مواد غذایی از میان بردارد. اگر از ان دسته افرادی هستید که به دنبال یخچال های ایده آل با عملکرد چند گانه یخچال و فریزر هستید و دوست دارید به طور مداوم از آن استفاده نمایید بدون آنکه محدودیتی در ارائه عملکرد آن به وجود بیاید می توانید هم اکنون این یخچال را سفارش داده و از بازدهی فوق العاده ای که دارد بیشترین کیفیت را تجربه کنید. این یخچال از قسمت های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها برای عملکرد خاصی می‌باشد که خدمات فوق العاده برجسته ای را می توانید با استفاده از آن تجربه نمایید. تمامی قفسه ها و محفظه های یخچال دوو اف آر اس- ایکس 22 اف 3 از جنس شیشه بسیار ایمن و توسعه یافته ای است که در برابر نشت و هر گونه خراشیدگی مقاومت بالایی را به ارمغان می آورد. با استفاده از این یخچال می توانید همواره از مواد غذایی سالم با ارزش افزوده بالایی که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. علاوه بر تمامی این موارد می توان به قابلیت Homebar یخچال ساید بای ساید دوو اشاره کرد که جهت مورد استفاده قرار دادن سریع انواع بطری های نوشیدنی و سایر اقلام ضروری است که در داخل آن قرار داده می‌شود که می‌توانید با بهره گیری از آن به راحتی با فشار دادن اهرمی که جهت باز کردن آن ایجاد شده از در دست داشتن سریع مواد داخل آن لذت ببرید. این یخچال دارای ظرفیت کلی 608 لیتر است که در مقایسه با سایر مدل های قدیمی از گنجایش بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از مزیت های این یخچال نسبت به سایر مدل ها میزان مصرف انرژی آن است که در سطح استاندارد و صنعتی قرار داده شده است. این یخچال x22f3 دوو بسیار کم مصرف می باشد و مجهز به فن خنک کننده X توربو است که باعث تولید میزان بالای انرژی و صرفه جویی در آن خواهد شد. ما همواره به شما استفاده از این کالای پر فروش و منحصر به فرد را تأکید می کنیم چراکه از  متخصصین مجرب و خبره برای تولید و ساخت تمامی قطعات آن بهره گیری شده است. سطح مصرف انرژی یخچال ساید بای ساید دوو FRS-X22F3، A/A+ است که از مدل های قدیمی کم مصرف تر به شمار می آید. به لطف تجهیزات این یخچال می توان از عدم سر و صدای ناشی از عملکرد آن نیز لذت ببرید و با آرامش بیشتری در آشپزخانه خود به کارهای روزانه مشغول باشید.
     
    • یخچال ساید بای ساید با ظرفیت کلی 608 لیتر
    • دکمه تنظیم دما برای یک محفظه فریزر و یخچال
    • مجهز به امکانات Homebar
    • بدون CFC
    • بدون برفک
    • جریان هوا با فن های ویژه
    • سطح مصرف انرژی A/A+
    • قفسه های شیشه ای و ایمن
    ‎ناموجود
  6. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FF-130

    امروزه یخچال های زیادی با برندهای مختلف وارد بازار شده اند که کاربران با کمک آن ها می توانند مواد غذایی را بدون فاسد شدن در آن نگه داری کنند. این فریزر برای خانواده هایی که از مشکل کمبود جا در یخچال فریزر خود شکایت دارند بسیار مناسب و ایده آل می باشد. ساخت این نوع فریزر ها، به صورت تکی توسط کمپانی دوو با شماره مدل FF-130 صورت گرفته است. بنابراین افرادی که علاوه بر فضای یخچال فریزر خود ، به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی نیاز دارند می توانند این فریزر کارآمد و مفید را با قیمت مناسب خریداری کنند. فریزر جدای FF-130 دوو فضای بزرگی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با ظرفیت خالص 110 لیتر ، اقلام گوناگونی از مواد را به صورت سالم برای مدت زمان زیادی نگهداری می کند. فریزر کامپکت FF-130 دارای 5 عدد کشو بزرگ و جادار می باشد که هوای سرد و خنک در داخل هر کدام از این کشو ها به صورت همه جانبه جریان می کند. این کشو ها از مواد با کیفیت و شفافی ساخته شده اند و به راحتی مواد غذایی داخل آن قابل مشاهده می باشد. باز و بسته کردن کشو های فریزر اف اف 130 راحت و آسان انجام می گیرد و برای تمیز کردن آن ها می توان با نیروی کمی آن را بیرون آورد. کمپانی دوو برای ساخت این فریزر از قابلیت ها و امکانات گسترده ای استفاده کرده است. یکی از قابلیت های بارز در فریزر FF130 قابلیت ضد برفک می باشد که این قابلیت باعث می شود تا مواد غذایی داخل فریزر دچار یخ زدگی نشوند، همچنین دیگر نیازی به آب کردن و خالی کردن مواد داخل فریزر جهت تمیز کردن و زدودن یخ آن نیست. این فریزر به صورت اتوماتیک یخ ها را از بین می برد و به صورت خودکار مجددا شروع به کار می کند.
    • طراحی ویژه صفحه پشت فریزر
    • یخ زدایی و شروع به کار مجدد به صورت اتوماتیک
    • پایه های قابل تنظیم
    • محفظه انجماد سریع
    • فریزر تمیز برای ذخیره سازی مواد غذایی
    • فریزر 100% بدون برفک
    • طراحی قابل برگشت درب
    ‎ناموجود
  7. یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو DAEWOO REFRIGERATOR SIDE BY SIDE FRSU20GA

    یخچال frs-u20ga  دوو یکی دیگر از یخچال های ساید باید ساید می باشد. که مناسب برای هر آشپزخانه ای می باشد. شما با استفاده از این یخچال ساید باید ساید می توانید با کیفیت بالا  از تمام قابلیت های آن با کیفیت بالا  استفاده کنید و از داشتن ان با کیفیت بالا لذت ببرید. یکی  دیگر از قابلیت هخایب این یخچال ساید باید ساید  دارای  طرتاحی فوق العاده زیبا و با کیفیتی می باشد. این یخچال ساید باید ساید دوو مناسب برای خانواده  های پر جمعیت می باشد. frs-u20  دارای محفظه های فراوانی برای انواع خوراکی های موجود و مواد غذایی  می باشد که هر نوع مواد غذایی و خوراکی را می توانید در داخل آن جا دهید. یخچال اف ار اس یو 20 دوو دارای یک آب ریز برروی درب می باشد که با استفاده از این آبریز می توانید همیشه اب خنک  همراه با قطعه های یخ  در داخل  محفظه داشته باشید.یکی دیگر از قابلیت های این یخچال ساید باید ساید  دارای  مصرف انرژی بسیار کم  است. که شما با استفاده  از آن می توانید در مصرف انرژی به وسیله ی این دستگاه صرفه جویی کنید. باری اطلاعات بیشتر و شناخت بهتر این ساید بای ساید می توانید در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید.
    • آبسردکن و یخ ساز
    • قفسه ها و کشوهای شیشه ای
    • قابلیت بدون برفک
    • قفل کودک
    • گارانتی 18 ماه و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)
    ‎ناموجود
  8. یخچال رومیزی دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-063

    یخچال 3 فوت FR-063  یک دستگاه نگهداری مواد غذایی با اندازه و ابعاد مناسب می باشد . این دستگاه را به دلیل همین اندازه منحصر بفرد می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد . مکان هایی مانند فروشگاه های بزرگ ، منازل، هتل ها و یا رستوران ها می توانند از این یخچال استفاده کنند. امکانات این یخچال با توجه به اندازه آن بسیار کافی و منحصر بفرد هستند. دو طبقه بسیار مناسب و جادار برای نگهداری میوه ها و مواد خوراکی و همچنین یک درب با ظرفیت کافی برای ذخیره انواع بطری های آب و نوشیدنی . افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند ، این دستگاه می تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد زیرا هم فضای بسیار کمی را اشغال می کند و هم می تواند تمامی غذاهای مورد نیاز شما را نگهداری کند .طراحی کوچک و مناسب این یخچال و همچنین پایه های آن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ان را در هر گوشه ای از اتاق و یا آشپزخانه خود قرار دهید. پایه های این یخچال به راحتی توسط کاربر قابل تنظیم هستند و شما می توانید با توجه به شیب زمین این یخچال را به وسیله این پایه ها نصب و راه اندازی کنید. درب تمام فوم این یخچال و نداشتن cfc باعث شده است تا استفاده از دستگاه راحت تر باشد به همین دلیل می توانید این یخچال را در سریعترین وقت در اختیار داشته باشید . به علاوه سطح بیرونی و بدنه این یخچال دارای قابلیت ضد لکه است و به راحتی با یک پارچه تمیز خواهد شد . در ب این یخچال دوو برگشت پذیر است و می تواند بطری های آب را به راحتی در خود جای دهد . این یخچال دوو طیف گسترده ای از تنظیمات درجه حرارت را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید با توجه به نوع مواد غذایی که در آن قرار می دهید درجه حرارت را تنظیم نمایید . یک قفل و قابلیت متوقف کننده درب نیز در این یخچال استفاده از ان را برای کاربران راحت تر کرده اند .
    • دارای قفل درب و قابلیت برگشت پذیری
    • فناوری متوقف کننده درب
    • بدون cfc
    • قابلیت نگهداری 2 لیتر آب در درب
    • پایه های قابل تنظیم
    • قابلیت کنترل درجه حرارت
    ‎ناموجود
  9. یخچال تکی 120 لیتری دوو Daewoo Refrigerator FR-15

    کمپانی دوو برای جلب رضایت مشتریان خود علاوه بر ساخت یخچال فریزر ها و یخچال های ساید بای ساید به ساخت و تولید یخچال ها و فریزر های تکی نیز پرداخته است. یخچال اف آر 15 دوو در دو مدل FR-15A و FR-15B تولید و روانه بازار شده است که دارای دو رنگ سفید و سیاه می باشد . این یخچال با ابعاد جمع و جور مناسب برای اشخاصی است که می خواهند در یک فضای کوچک حجم نسبتا زیادی از مواد غذایی را نگه داری کنند. طراحی و دیزاین شیشه ای یخچال FR-15 دوو بسیار شیک و مدرن است . این یخچال زیبا ایده آل برای فضاهای کوچک مانند دفاتر، آزمایشگاه ها، مدارس، خوابگاه و غیره می باشد. قسمت های داخلی یخچال دوو FR-15 دارای قفسه ها و کشوهای مجزایی برای نگه دارای انواع مواد غذایی می باشد که شما می توانید هر نوع مواد غذایی را در قسمت مجزایی نگه داری کنید. قفسه های این یخچال قابل تنظیم و ضد نشت می باشند.
     
    • کنترل درجه حرارت تمام برد
    • قاب باریک درب شیشه ای
    • محفظه فریزر تمام عرض
    • مجهز به قفسه های قابل تنظیم و ضد نشت و کشو شفاف
    • لولا برگشت پذیر
    • پایه قابل تنظیم جهت تراز کردن محصول
    • کمپرسور خنک کننده
    • یخ زدایی دستی
    • ظرفیت 120 لیتر
    ‎ناموجود
  10. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-147

    یکی از لوازم خانگی مدرن و شکیل دوو یخچال فریزر FR-147 یا FR-146 می باشد. این محصول در اندازه ای کوچک با ظرفیت بالا تولید شده است و در مکان هایی که مواد کمی را داخل یخچال می گذارند زیاد از این نوع یخچال استفاده می کنند. با استفاده از تنظیم دما در 7 درجه می توان غذا و نوشیدنی های خود را برای مدت زمان زیادی داخل یخچال به صورت خنک نگه داری کرد و از محفظه فریزر گسترده برای نگهداری مواد غذایی منجمد استفاده کرد. کاربران می توانند موادی مانند گوشت ، ماهی و سبزیجات را در این بخش به شکل فریز و منجمد شده نگهداری کنند. یخ زدایی این یخچال به صورت دستی قابل انجام می باشد که با کمک سینی یخ ، آب یخ های ذوب شده جمع آوری می شود و مانع از ورود آن به داخل یخچال می شود. این سینی کشویی ، به راحتی بیرون می آید و با لبه هایی که در اطراف آن وجود دارد آب و یخ آن نمی ریزد. بخش فریزر و یخچال این محصول دارای یک درب می باشد و که با باز کردن آن می توان به هر دو بخش اصلی دسترسی دشت. این یخچال با طراحی جمع و جوری که دارد فضای کمی از محیط را به خود اختصاص می دهد. از پایه های قابل تنظیم در این یخچال فریزر می توان برای تراز کردن آن استفاده کرد و باعث بهبود عملکرد دستگاه شد. یخچال فریزر دوو مدل اف آر-147 جزء محصولات مقرون به صرفه می باشد که با کاهش هزینه های مصرف برق هزینه های برق مصرفی شما را به حداقل می رساند و از محیط زیست حفاظت خواهد کرد. گنجایش و ظرفیت کلی این یخچال فریزر 140 لیتر بوده و وزن آن 25 کیلو گرم می باشد بنابراین به راحتی قابل جابجایی می باشد. کمپانی دوو برای ساخت این محصول از یک کمپرسور قدرتمند و با کیفیت استفاده کرده است که صدای و مصرف انرژی آن به نسبت پایین می باشد.
    • طراحی زیبا و جمع و جور
    • دارای 7 دمای قابل تنظیم  
    • قابلیت ذخیره سازی بطری 2 لیتری
    • پایه های قابل تنظیم
    • متوقف کننده درب
    • کمپرسور خنک کننده
    • یخ زدایی دستی
    ‎ناموجود
  11. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-330

    از جمله اصلی ترین محصولاتی که لازمه زندگی هر شخص و خانواده ای می باشد یخچال می باشد. انتخاب نوعی با کیفیت بسیار مهم است چون به وسیله یخچال امکان نگه داری مواد غذایی بسیار زیاد برای ما فراهم خواهد شد. به وسیله یخچال فریزر دوو اف آر -330 از کیفیت و ارزش غذایی خود اطمینان کامل حاصل خواهیم کرد. هر نوع یخچال به نوبه خود سعی در حفظ ارزش مواد را داراست اما تکنولوژی های به کار رفته در آن نیز باعث می شود تا هر چه بهتر مواد غذایی را به صورت سالم در دسترس قرار دهند. استفاده از تکنولوژی های خاصی همانند بدون برفک ، قابلیت چند جریانی هوا و نیز ایمنی قفسه ها باعث شده تا کاربران زیادی اقدام به خرید و تهیه یخچال فریزر  daewoo fr-330 داشته باشند. ظرفیت خالص و کلی یخچال فریزر دوو 277 لیتر می باشد که مقدار زیادی از اقلام را با حفظ درجه حرارت مطلوب و متعادل در خود نگه داری خواهد کرد. یخچال فریزر دوو همراه دو قسمت جدا از هم قابلیت نگه داری مواد غذایی را فراهم می آورد. علاوه براین به وسیله سیستم یخ سازی اختیاری به صورت دستی می توان همیشه یخ در اختیار داشت. یخچال فریزر دوو بسیار مناسب برای هر خانه و خانواده ای می باشد که به وسیله آن کیفیت مواد غذایی خود را تضمین کنند.   
    • طراحی منحصر بفرد و ایستاده
    • ظرفیت کلی 277 لیتری
    • تکنولوژی انتی باکتریال
    • قابلیت بدون برفک
    • سیستم چند جریانی هوا
    • قفسه های شیشه ای
    ‎ناموجود
  12. یخچال فریزر دوو Daewoo Refrigerator FR-130

    کمپانی دوو طی سالها تلاش بی وقفه و پشتکار عالی همواره با ارائه محصولات با کیفیت خود سعی در رفاه حال افراد جامعه می کند. هر نوع محصولی که توسط این شرکت تولید شده اند از کوچکترین محصولات خود گرفته تا بزرگ ترین آنها که یخچال فریزر می باشند از تمامی قطعات مناسب و استاندارد استفاده نموده است. اصلی ترین محصولاتی که نقش بسیار پررنگی در زندگی روزانه افراد دارند یخچال فریزرهای با کیفیتی می باشند که توسط شرکت دوو ساخته شده اند. دیگر نگران فاسد شدن و از دست رفتن کیفیت مواد غذایی خود نباشید چون به لطف سیستم خنک کنندگی فوق العاده خوبی که یخچال فریزر دوو اف آر-130 می تواند هم قسمت یخچال و هم قسمت فریزر را به صورت مناسبی خنک نگه می دارد. یخچال فریزر دوو دارای قابلیت بدون برفک می باشد که از یخ بستن نواحی مختلف فریزر جلو گیری به عمل می اورد. ظرفیت کلی یخچال فریزر دوو 120 لیتر می باشد که در هر کدام از قفسه های آن توده ای از اقلام زیادی جای خواهند شد. کلاس بهره وری انرژی یخچال فریزر دوو A می باشد که همراه با ولتاژهای مناسب قادر به ارائه حداکثر نیرو می باشد. یخچال فریزر دوو با حالت ایستاده می تواند محیطی متفاوت به آشپزخانه شما بدهد.   
    • طراحی ایستاده و منحصر بفرد
    • ظرفیت کلی 120 لیتری
    • قابلیت بدون برفک جهت محافظت از ارزش مواد غذایی
    • قابلیت دو نوع درب مجزا
    • قفسه های محکم جهت نگه داری مواد غذایی
    • کلاس بهره وری انرژیA
    ‎ناموجود
  13. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-380

    یخچال فریزرهای جدید دوو با امکاناتی مانند خنک کننده های فوق العاده و یا قابلیت بدون برفک ساخته و ارائه می شوند که این برخلاف دستگاه های خنک کننده قدیمی می تواند روش استفاده راحت تری را برای کاربران فراهم آورد . این یخچال فریزر دارای دو درب ، آبسردکن و همچنین قفسه های شیشه ای به همراه قاب طراحی شده است . با داشتن دو محفظه جداگانه برای فریزر و یخچال شما می توانید در صورت نیاز از هر کدام از این قسمت ها استفاده کنید بدون هدر دادن انرژی . آبسردکن این یخچال فریزر این امکان را برای ما فراهم می آورد تا برای دسترسی به آن خنک کمتر درب یخچال را باز کنیم و بتوانیم از راحت ترین روش به آب مورد نیاز دسترسی داشته باشیم .به علاوه این قسمت باعث می شود تا گاز و هوای خنک داخل یخچال کمتر هدر برود. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 380لیتر می باشد که می تواند مواد غذایی زیادی را در خود نگهداری کند. قفسه های بزرگ و گسترده این دستگاه باعث می شوند تا شما بتوانید تمامی مواد غذایی مورد نیاز روزانه خود را در این یخچال نگهداری کنید . طراحی کلی این یخچال یک طراحی شیک و مدرن است به همراه درب های محکم و دسته های خوش دست . به علاوه در این یخچال فریزر گزینه های سلامت و امنیتی زیادی نیز وجود دارد .به عنوان مثال این یخچال بدون گاز CFC است همچنین قابلیت آنتی باکتریال را دارا می باشد به این ترتیب می تواند غذاهایی سالم و تازه را در اختیار شما قرار بدهد . در داخل این یخچال به علاوه فضا برای نگهداری غذاها شما همچنین می توانید از کشوی بزرگ آن برای ذخیره میوه ها و سبزیجات نیز بهره ببرید .
    • دارای ظرفیت 380 لیتر
    • قابلیت بدون برفک
    • مجهز به آب سرد کن خارجی
    • طراحی شیک و منحصر بفرد
    • آنتی باکتریال
    • حالت صرفه جویی در انرژی
    ‎ناموجود
  14. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-360

    از دیگر لوازم خانگی بسیار ایده آلی که به تازگی وارد بازار محصولات خارجی شده است یخچال فریزر DAEWOO FR-360 است که مجهز به امکانات توسعه یافته و مجهزی می باشد و گزینه ای بسیار ایده آل برای جایگزین قرار دادن سایر مدل های قدیمی یخچال فریزر به شمار می آید. این یخچال بر اساس ساختار زیبایی شناسی مدرن و بر اساس سلیقه کاربران ارائه شده است که به شما امکان می دهد تا از طراحی های شیک و قابل توجه تمامی قسمت های تولید شده آن لذت ببرید. بنابراین می توانید هم اکنون آن را سفارش داده و بر اساس نیاز های خود از آن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می دهیم که اگر از نحوه عملکرد یخچال های قدیمی خسته شده اید می توانید با صرف قیمت ناچیز و اندکی دوو اف آر- 360 را تهیه نمایید. یخچال فریزر دوو از با کیفیت ترین یخچال هایی است که باعث می شود تمامی مواد خوراکی شما را به بهترین شکل نگه دارای کند بدون آنکه از طراوت و تازگی آن کاسته شود و یا در مزه آنها تغیری ایجاد نماید. شما می توانید همواره سلامتی خود را با به کار گیری این یخچال تضمین کرده و همچنین ارزش مواد غذایی خود را نیز در بالاترین سطح قرار دهید. از مزیت های دیگر این یخچال فریزر حجم بالایی است که به آن اختصاص داده شده که دارای ظرفیت کلی 361 لیتر می باشد و با ارائه سیستم بدون برفکی که دارد توانسته به تازگی تعداد بسیار زیادی از مشتریان را به طرف خود جذب نماید و ایده آل ترین مدل برای سفارش دادن به شمار بیاید. علاوه بر این یخچال فریزر دوو مجهز به جریان هوای ویژه و ایده آل برای سالم ماندن مواد غذایی می باشد که با استفاده از فن های خنک کننده ای که برای موتور آن ایجاد شده باعث می شود هوای خنک و متعادلی را به طور مساوی برای ماندگار تر شدن انواع اقلام خوراکی ایجاد می کند. این یخچال فریزر کم مصرف باعث می شود تا به راحتی آن را مداوم مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه نگران بالا رفتن هزینه های مصرفی در انرژی برق و فیش ماهیانه خود باشید. علاوه بر تمامی این موارد می توان به عاری بودن آن از گاز CFC اشاره کرد که مضر می باشد. این یخچال فریزر دوو مدل fr360 سازگار با محیط زیست می باشد و بسیار کم مصرف تر از سایر مدل های قدیمی عرضه شده و در اختیار مصرف کننده گان قرار داده شده است. میزان مصرف انرژی سالانه در این یخچال فریزر 450 کیلو وات ساعت است که میزان مصرف کمی را به خود اختصاص داده و باعث می شود تا هزینه های مصرفی برق را نیز چندین برابر کاهش دهد. بنابراین می توانید آن را به راحتی با استفاده از ولتاژ استاندارد برق شهری نصب و راه اندازی نمایید و از قابلیت کنترل نوسان آن بیشترین بهره را ببرید. این یخچال فریزر بر اساس جدیدترین سبک های فن آوری شده ایجاد شده که توانسته در برابر سایر رقبای خود برترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.
     
    • یخچال فریزر دو درب با ساختاری مردن
    • بی صدا و کم مصرف
    • ظرفیت کلی 361 لیتر
    • سیستم آنتی باکتریایی
    • مجهز به قابلیت از بین بردن بوهای بد
    ‎ناموجود
  15. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-291

    اگر به دنبال راه حل هایی برای ارتقا و پیشرفت در آشپزخانه خود هستید ، محصولات دوو یکی از بهترین انتخاب ها هستند . ماشین های لباسشویی ،قهوه سازها، جاروبرقی و یا یخچال ها از تولیدات این کمپانی هستند که باعث می شوند تا شما از بهترین راه حل ها برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه خودتان استفاده کنید .یخچال فریزرهایی که دوو تولید می کند می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند زیرا به علاوه اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند همچنین می توانند یک کارایی بسیار بالا را در خنک کردن و نگهداری مواد غذایی مورد علاقه شما ارائه دهند. آشپزخانه در واقع قلب خانه است و جایی است که می توان گفت بیشترین تعداد از وسایل خانگی را در خود جای می گیرد .با در نظر گرفتن تمامی نیازهای خود برای یک یخچال می توانید دستگاه مور علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید . یخچال فریزر FR-291 یکی دیگر از محصولات دوو می باشد که همانند سایر دستگاه های مدرن دارای قابلیت بدون برفک است .طراحی داخلی و شکل قرار گرفتن قفسه ها در این یخچال به گونه ای است که شما می توانید هر نوع مواد غذایی را در آن جایگذاری کنید یک جعبه شفاف و بزرگ در قسمت پایین این یخچال و یک فضای مناسب در قسمت فریزر ان می تواند تکمیل کننده یک دستگاه خنک کننده مدرن باشد .قفسه های این یخچال به راحتی قابل جابجایی هستند پس شما برای نگهداری ظروف بزرگ نیز مشکلی نخواهید داشت . این یخچال را به دلیل طراحی مناسب و استاندارد می توانید در هر گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید .
    • دارای سیستم ضد برفک
    • طراحی مناسب و منحصر بفرد
    • تمیز کردن راحت
    • فضای مناسب برای نگهداری نوشیدنی
    • روشنایی کامل و مصرف انرژی بهینه
    • درب محکم و دسته خوش دست
    • بهره وری انرژی+ A
    ‎ناموجود
  16. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-350

    برای خرید یک یخچال خوب معمولا چه معیارهایی در نظر می گیرید؟ معیارهای انتخاب یخچال بسته به نیازهای افراد متغیر می باشند از این رو کمپانی ها با تولید انواع و اقسام مدل های یخچال، انتخابی صحیح را برای کاربران به امری دشوار تبدیل کرده اند پس برای خرید یک محصول از قبل باید اطلاعاتی به دست آورد که ما در این جا به بحث در مورد یخچال DAEWOO FR-350 خواهیم پرداخت. این یخچال قبل از هر چیزی و در یک نگاه کلی شیک به نظر می رسد به طوری که بدون شک مورد پسند اکثر افراد خواهد بود. حالت دستگیره و درب آن نیز با نهایت سلیقه ساخته شده است که باید طراح آن را تحسین نمود. با ظاهر مدرن آن، بدون شک آشپزخانه ی شما نیز چیدمان و دکور بسیار زیباتری به خود خواهد گرفت. علاوه بر طراحی، DAEWOO FR-350 همچنین از یک عملکرد و کارایی بالا برخوردار است که به یک کمپرسور کم مصرف مجهز شده است. این کمپرسور دارای برچسب انرژی کم مصرف نیز می باشد که این خود به منظور بهره وری در مصرف برق نیز می باشد. دیگر نگران فاسد شدن میوه و مواد غذایی نباشید؛ با تکنولوژی هوای سه بعدی تمام قسمت های درونی و قفسه های یخچال همواره سرد و خنک باقی می مانند که از فاسد شدن مواد جلوگیری می شود. به علاوه در درون محفظه ی میوه و سبزیجات در یخچال فریزر اف آر 350 دوو شما می توانید از داشتن میوه و سبزیجاتی با طراوت و تازه برخوردار باشید؛ پس دیگر شما مجبور نیستید وقت زیادی را بر خریدن مواد برای مصارف روزمره اختصاص دهید چرا که تنها با یک بار خرید می توانید با استفاده از این یخچال برای کل هفته مواد داشته باشید و یخچال خود را پر از مواد غذایی کنید تا به یک فروشگاه خانگی تبدیل شود!
     
    • سیستم خنک کنندگی چند جریانی هوا
    • طراحی مدرن و فوق العاده زیبا
    • سطح صدای بسیار کم
    • ظرفیت بزرگ و مناسب 351 لیتری
    • قابلیت بدون برفک
    • کلاس بهره وری انرژی مناسب
    ‎ناموجود
  17. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-4506N

    شرکت دوو fr-4506n یخچال فریزی است که دارای  قابلیت های بسیار زیادی می باشد.  بشرکت دوو آن را برای طرفدارن خود با کیفیت بالا طراحی کرده است که می تواند به شما در نگهداری بهتر مواد غدایی سهم به زایی داشته باشید. شما با استفاده از این یخچال به آسانی می توانید  تمام مواد غذایی را  با کیفیت بالا در آن نگه داری کنید. یکی دیگر از ویژگی های بارز این یخچال فریزر این است که شما با استفاده  از آن می توانید  از طبقه های شیشه نشکن ان تمام  مواد غذایی را بر روی آن قرار دهید. این یخچال فریزر همگی از شیشه نشکن و شفاف ساخته شده اند که مناسب برای نگهداری هر نوع ماده غذایی می باشند .سبزیجات  را می توانید به مقدار کم  خریداری کنید و ان را در یخچال  قسمت پایین قرار دهید و به صورت تازه  مصرف کنید. این یخچال اف آر 4506 ان  فریزر مانع ار رشد باکتری ها و میکروب ها میشود. یعنی اگر شما به مدت دو هفته در منزل حضور نداشته باشید می توانید با خیال اسوده منزل را ترک نمایید. و تمام مواد غذایی خود را در داخل یخچال فریزر دو درب قرار دهید. یخچال فریزر  4506 ان دوو از طراحی مدرنی ساخته شده است که مانع از بروز برفک میشود. و هوای چند گانه ای را در محیط یخچال فریرز ایجاد می کند.  از دیگر خصوصیات این یخچال فریزر دارای طراحی بسیار شکیلی می باشد که مناسب برای هر منزلی می باشد و میتوانید آن را با هر آشپزخانه ای در قسمتی از آشپزخانه ست کنید. و نمای زیبایی را به  آشپزخانه ی خود بدهید .برای اطلاعات بیشتر می توانید با با همراه باشید.
    • دارای قابلیت دو درب مستقل
    • یخچال فریزر با طراحی شیک و مدرن و زیبا
    • بدون ایجاد برفک  برفک
    • جادار و محکم
    • دارای 1موتور کمپرسور
    • کلاس انرژی مصرف B
    ‎ناموجود
  18. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-821NB

    یخچال فریزر FR-821NB یک دستگاه همه کاره و ضروری برای خانه های شما می باشد . این دستگاه می تواند تمامی مواد غذایی شما را به صورت یکجا و خنک نگهداری کند. در این دستگاه شما می توانید از داشتن یخچال و فریزر با موتور قدرتمند بهره ببرید و همیشه غذاهایی تازه را در دسترس داشته باشید . فریزر این دستگاه در قسمت بالا و به همراه دو طبقه با ظرفیت مناسب قرار داده شده است که می تواند مواد غذایی مانند گوشت و یا سایر مواد را منجمد کند . این قسمت فریزر با داشتن امکانات پیشرفته خود باعث می شود تا غذا همواره به صورت خشک باقی بماند و فاسد هم نشود . به علاوه در قسمت پایین این دستگاه یک یخچال با محفظه و درب جداگانه قرار دارد . در یخچال 821 ان بی شما می توانید طبقه ها و جای نگهداری برای انواع خوراکی ها و غذا ها را در اختیار داشته باشید و به دلیل اینکه این یخچال به صورت استاندارد طراحی شده است می تواند مواد بسیار زیادی را در خود جای دهد . یکی از مزیت های این یخچال فریزر قفسه ها و طبقه های شیشه ای آن هستند که می توانند در برابر گرما و رطوبت مقاومت زیادی داشته باشند . به علاوه در این یخچال فریزر دوو قابلیت کنترل درجه حرارت فازی نیز وجود دارد به این صورت که یخچال به صورت هوشمند می تواند درجه خنک کننده مناسب را برای غذاها در نظر بگیرد .یکی دیگر از قابلیت های این یخچال فریزر دوو FR821NB عملیات خواب آن می باشد که در این حالت کاربر می تواند یخچال را با درجه خنک کنندگی کمتری نگه دارد تا هم انرژی کمتری مصرف شود و هم غذاها نیز فاسد نشوند.  این یخچال و فریزر سامسونگ دارای قابلیت بدون برفک است و همچنین مجهز به فناوری آنتی باکتریال و رفع کننده بوی بد می باشد .
    • دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت فازی
    • بدون برفک با خنک کنندگی بالا
    • عملیات خواب و مصرف انرژی کمتر
    • قفسه ها و طبقه های قابل تنظیم
    • رفع کننده بوی بد غذا در داخل یخچال
    • محفظه سرد برای نگهداری سبزی و میوه
    ‎ناموجود
  19. یخچال فریزر دووDAEWOO REFRIGERATOR FR-390

    با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد مایلند که از یخچال های اتوماتیک در آشپزخانه خود استفاده کنند می توانید هم اکنون با سفارش دادن یخچال فریزر DAEWOO fr-390 از تمامی امکاناتی در اختیار شما قرار داده می شود  لذت ببرید و بیشترین کیفیت را با استفاده از آن تجربه نمایید. از جمله امکاناتی که برای این مدل می توان به آن اشاره کرد، ظرفیت کلی یخچال فریزر است که 396 لیتر می باشد که باعث می شود مقدار قابل توجهی از انواع اقلام مواد غذایی را در داخل آن قرار دهید تا آنها را با همان طراوت برای شما نگه داری کند. یخچال فریزر دوو با شماره مدل اف آر- 390 یکی از مدل های یخچال فریزر است که در مقایسه با سایر مدل های معمولی توانسته امتیاز بهترین برند را به خود اختصاص دهد. این یخچال فریزر مجهز به سیستم بدون برفک می باشد و با تولید جریان هوای سرمایشی ایده آلی که برای تمامی قسمت های مختلف یخچال فریزر ایجاد می کند منجر به ماندگاری طعم و مزه اصلی مواد خوراکی خواهد شد. قفسه های یخچال فریزر با کیفیت عالی و ضد نشتی که دارد مجهز به منفذ های بسیار ویژه ای است که باعث می شود تا جریان هوا به قسمت های داخلی آن نفوذ کرده و از رشد مواد باکتریایی به میزان زیادی جلوگیری می کند. نوع کمپرسور یخچال فریزر دوو طوری ساخته شده که بیشترین انرژی و توان را برای عملکرد کلی یخچال فراهم می نماید بدون آنکه کمترین میزان انرژی را هدر دهد. از دیگر ویژگی هایی که مختص به این یخچال فریزر FR390 پیشرفته می باشد هشدار درب آن در هنگام باز ماندن در مدت زمان طولانی است که باعث می شود تا انرژی کمتری مصرف شود و شما را به موقع از باز ماندن درب خبر دار نماید. این یخچال فریزر کم مصرف را می توانید هم اکنون سفارش داده و با قیمت بسیار مناسبی که دارد آن را جایگزین مدلهای سنتی و قدیمی یخچال نمایید.
     
    • یخچال فریزر با ظرفیت 396 لیتر
    • طراحی شیک با دو درب جداگانه
    • محفظه های شیشه ای ضد نشت
    • بدون برفک و مجهز به سیستم جریان هوای چند گانه
    • کم صدا و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  20. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FN-331N

    در طی چندین سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی های گوناگون سطح امکانات و لوازم خانگی نیز روند رو به رشدی به خود گرفته است. امروزه بسیاری از لوازم در بازار با انواع و اقسام برندها موجود می باشند. هر نوع لوازم خانگی خود به نوبه خود دارای سری کاربردهایی می باشند. وسایل برقی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از بارزترین امکاناتی که در زندگی روزانه هر شخصی کاربرد دارد یخچال می باشد. انتخاب یخچال همراه با کارایی متفاوت آن مشکل می باشد. برای انتخاب یک نوع یخچال که عملکرد خوبی به ارمغان بیاورد سری یخچال فریزرهای کمپانی دوو مناسب می باشند. یخچال فریزر daewoo fn-331n نسبت به سایر مدل های موجود در بازار از سری ویژگی های بسیار خوبی برخوردار می باشد. بارزترین خصوصیات یخچال فریزر دوو ظرفیت کلی آن می باشد. یخچال فریزر دوو با ظرفیت 20 فوتی آن امکان جای دادن حجم زیادی از اقلام خوراکی مانند گوشت ، حبوبات و سایر نوشیدنی ها فراهم خواهد شد. قسمت فریزر یخچال فریزر دوو بدون برفک می باشد که مواد جامد بدون یخ با کیفیت ذخیره خواهند شد. با قابلیت سیستم چند جریانی هوا میزان خنک کنندگی مطلوب به تمامی بخش های یخچال می رسد. هر کدام از قفسه های شیشه ای یخچال فریزر از ایمنی کاملی برخورد می باشند و می توانند اندازه زیادی از مواد را نگه دارند. خاصیت آنتی باکتریال موجود در خنک کنندگی یخچال فریزر دوو اف ان-331 ان تمامی بوهای بد موجود در فضای داخلی را از بین خواهد برد.        
    • طراحی حرفه ای و مناسب
    • ظرفیت کلی 20 فوتی
    • قابلیت بدون برفک
    • سیستم چند جریانی هوا
    • ایمنی قفسه های شیشه ای
    • خاصیت آنتی باکتریال
    • سطح سر و صدای کم
                     رنگ:
    ‎ناموجود
  21. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-T425N

    یخچال فریزرهای مختلفی در بازار موجود می باشند اما نوع کارایی و تکنولوژی های آنها با هم بسیار متفاوت می باشد. برای اینکه نوعی یخچال فریزر در اختیار داشته باشید که عملکردی فوق العاده برای شما به ارمغان بیاورد یخچال فریزرهای شرکت دوو مناسب می باشند. تمامی محصولات تولیدی کمپانی دوو مخصوصاً یخچال فریزرهای آن با کیفیت بالا و از قطعات مقاومی تولید شده اند. یخچال فریزر daewoo rn-t425n نمونه ای این نوع یخچال فریزرها می باشد که همزمان با تکنولوژی های مختلف روز دنیا ساخته شده است. تکنولوژی هایی که متناسب با مواد نگه دارنده باشند. یخچال فریزر دوو دارای ظرفیت 20فوتی می باشد که با حجم کلی 332  لیتری آن می توان در هر دو قسمت یخچال و فریزر مواد خوراکی زیادی را ذخیره کرد. قسمت های یخچال و فریزر مجزا از هم می باشند و با سیستم خنک کنندگی چند جریانی هوا دما را در هر شرایطی به خوبی حفظ خواهد کرد. همراه صفحه نمایش led و کنترل الکتریکی روی درب یخچال فریزر دوو می توان بر دما و درجه آن نظارت داشت. قابلیت بدون برفک یخچال فریزر دوو از برفک گرفتن و یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می کند. با قفسه های شیشه ای که برای یخچال فریزر دوو طراحی شده اند امکان جای دادن حجم زیادی از مواد خوراکی فراهم خواهد شد. با موتور قدرتمند آن سطح سر و صدای یخچال به هنگام فعالیت بسیار کم خواهد بود. میزان مصرف انرژی یخچال فریزر دوو آر ان- تی425 ان باتوجه به کارایی بسیار خوب آن کم می باشد. یخچال فریزر دوو علاوه بر زیبایی محیط خانه قابلیت های ویژه خود را به شما نشان خواهد داد.
    • طراحی مدرن و فوق العاده زیبا
    • ظرفیت بزرگ و مناسب 20 فوت
    • صفحه نمایش led و کنترل الکتریکی
    • قابلیت بدون برفک
    • سیستم خنک کنندگی چند جریانی هوا
    • قفسه های شیشه ای برای نگه داری مواد غذایی
    • طراحی نور داخلی
    • سطح سر و صدای بسیار کم
    • امکان زنگ هشدار
    • کلاس بهره وری انرژی مناسب
    ‎ناموجود
  22. یخچال فریزر آینه ای دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-T405N

    یخچال فریزرهایی که توسط شرکت های مختلف تولید می شوند امروزه در بین کاربران طرفداران زیادی دارند زیرا می توانند همزمان عملکرد دو دستگاه را داشته باشند و دیگر نیازی نباشد تا کاربر هر کدام از این دستگاه ها را به صورت جداگانه خریداری کند. یخچال فریزر RN-T405NPB یکی از محصولات کمپانی دوو می باشد که همانند سایر محصولات این شرکت از کیفیت عالی برخوردار است و قادر است کارایی بالایی را تولید نماید .ظرفیت کلی این یخچال فریزر 20 فوت می باشد و دارای یک کمپرسور قدرتمند است که می تواند خنک کنندگی کافی را برای قفسه ها و کشوهای یخچال فراهم آورد . یخچال و فریزر این دستگاه هر کدام به صورت جداگانه درب و محفظه مخصوص دارد که در قسمت یخچال 5 طبقه و 4 قفسه روی درب وجود دارد که این مقدار می تواند حتی برای خانواده های پر جمعیت نیز مناسب باشد . به علاوه قسمت فریزر این دستگاه دارای دو کشو شفاف و یک طبقه شیشه ای است .این قسمت را شما می توانید برای نگهداری انواع موادی مانند گوشت چرخ کرده استفاده کنید .ویژگی هایی مانند ضد برفک ،خنک کننده فوق العاده ،قفسه های عایق و زنگ هشدار درب می توانند در این یخچال فریزر به کاربر کمک کنند تا در سطح پیشرفته تری بتواند از آن برای نگهداری و منجمد کردن خوراکی ها استفاده کند. این یخچال فریزر سطح بسیار کمی از سر و صدا را تولید می کند .فضای داخلی این یخچال فریزر دارای خاصیت آنتی باکتریال و خنک کنندگی سه بعدی است .همچنین شما می توانید مطمئن شوید که این یخچال فریزر گاز CFC تولید نمی کند و این باعث می شود تا غذاهای شما از سالم بودن بیشتری برخوردار باشند .
    • یخچال فریزر بدون برفک
    • صفحه نمایش دیجیتال و کنترل پنل الکتریکی
    • خنک کنندگی فوق العاده
    • شیشه های ضد حرارت
    • زنگ هشدار برای درب
    • سر و صدای بسیار کم
    • طراحی مدرن و اندازه مناسب
    • بسته شدن درب به صورت خودکار
    ‎ناموجود
  23. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-T455N

    اخیرا با پیشرفت تکنولوژی، وسایل و لوازم خانگی نیز در این میان بی نسیب نبوده اند و دارای تکنولوژی های پیشرفته ای می باشند که کار انسان را راحت تر کرده اند. دوو یکی از کمپانی های تولید کننده ی محصولات و لوازم خانگی می باشد که از تکنولوژی های مدرنی در ساختار تولیدات خود به کار برده است. یکی از محصولات دوو یخچال فریزر Daewoo rn-t455n می باشد که از یک طراحی بسیار زیبا و مدرن برخوردار است. طراحی این یخچال با استفاده از یک رنگ براق زیبای مشکی صورت گرفته است و نمایشگر بسیار زیبای آن بر روی درب قابل دیدن می باشد. این نمایشگر زیبای ال ای دی می تواند دمای هوای داخل یخچال و فریزر را نمایش دهد. از دیگر ویژگی های این یخچال دوو تی 455 ان می توان به عملکرد و کارایی آن اشاره نمود. کمپرسور آن با توجه به میزان بسیار کم مصرف انرژی در رده ی لوازم برقی کم مصرف قرار دارد که دارای برچسب انرژی A + می باشد. همچنین این کمپرسور با جریان دهی همواره می تواند هوای درونی یخچال را تازه نگه دارد و از فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال جلوگیری کند. همچنین این یخچال دارای یک محفظه ی بزرگ برای ذخیره سازی مواد می باشد که می توان به میزان زیادی میوه و سبزیجات در درون آن قرار نهاد، این محفظه طوری طراحی شده است که رطوبت میوه و سبزیجات را نگه دارد؛ به علاوه به تکنولوژی مخصوصی در یخچال فریزر T455N دوو به منظور جلوگیری از کاهش ویتامین ها مجهز شده است. به طور کلی می توان این یخچال را منحصر به فرد با کارایی بالا دانست.
     
    • مصرف انرژی سالانه تنها 307 کیلو وات / سال
    • مجهز سیستم ضد یخ
    • دارای مصرف کم انرژی با کلاس انرژی A +
    • دارای تکنولوژی جریان هوای چند جهته
    • کنترل پنل فوق العاده
    ‎ناموجود
  24. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-423N

    اگر از به کار گیری یخچال های مدل پایین خسته شده اید و دوست دارید تا یک نوع یخچال جدید با بهترین کیفیت و قابلیت ها را در آشپزخانه خود در اختیار داشته باشید. یخچال فریزر DAEWOO RN-423N یکی از بهترین محصولات در بازار لوازم خانگی به شمار می آید و باعث می شود تا از تمامی مواد خوراکی شما به بهترین نحو نگه دارای کرده و دوام بسیار زیادی را برای مواد غذایی شما به ارمغان بیاورد. سالم ماندن تمامی مواد گوشتی، سبزیجات و سایر اقلام خوراکی را می توانید با استفاده از یخچال فریزر دوو با مدل نامبر آر ان- 423 ان تجربه کنید بدون آنکه از ارزش غذایی آنها کاسته شود. از امکانات ویژه و بسیار قابل توجه در یخچال فریزری که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته سیستم بدون برفک آن است که در چند دهه اخیر توانسته با ارائه دادن قابلیت هایی شگفت انگیز، ایده آل ترین مدل برای سفارش دادن آن به شمار بیاید. امکانات بسیار قابل توجهی برای این یخچال فریزر در اختیار مشتریان قرار داده شده که یکی از آنها سیستم چند جریان هوای داخلی یخچال است. فن های نصب شده ای که در داخل یخچال وجود دارد باعث می شود تا هوای خنک به طور مساوی برای حفظ درجه دما، به تمامی قسمت های مختلف یخچال فریزر توزیع داده شود و همین باعث سالم ماندن و کیفیت ارزش غذایی مواد خوراکی داخل یخچال خواهد شد. این یخچال فریزر دوو 423N دارای قابلیت های بسیار ویژه ای است که باعث می شود تا آن را با قیمت بسیار مناسبی سفارش داده و از امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. این یخچال 375 لیتری را با صفحه نمایش کاملا الکترونیکی و قفسه های شیشه ای مقاوم بسیار کم مصرف بوده به طوری که می توانید آن را به طور مداوم مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه نگران بالا رفتن هزینه های مصرفی برق و انرژی باشید.
     
    • یخچال فریزر با ظرفیت 375 لیتر
    • طراحی خیره کننده با رنگ سفید
    • صفحه نمایش دیجیتال مجهز به نور LED
    • سیستم جریان هوا 3D
    • بدون برفک
    • تعداد 2 درب   
    • سطح مصرف انرژی A/+A
    • کم مصرف و بی صدا
    ‎ناموجود
  25. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-422N

    شرکت دوو با تولید محصولات خانگی متنوعی عرضه برای کاربران فراهم کرده تا گزینه های مختلف و بسیار خوبی را انتخاب کنند. لوازم خانگی مانند یخچال فریزر یکی از مهمترین محصولاتی است که در میان مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به منظور نگه داری مواد غذایی خود استفاده از یخچال فریزرها بسیار مناسب می باشد. از جمله برجسته ترین یخچال فریزرهای کمپانی دوو می توان به یخچال فریزر rn-422n اشاره داشت. این نوع یخچال فریزر 20 فوتی ی باشد و باتوجه به نیاز مشتری می توان پاسخ گوی نیازهای آنها و همچنین مواد غذایی با کیفیت باشد. یخچال فریزر دوو از طراحی شیکی برخودار می باشد و باتوجه به مدل های قلبی ابعاد متناسب با هر آشپزخانه ای را داراست. قسمت های مجزای یخچال و فریزر از هم باعث شده تا مواد غذایی جامد و مایع را با دماهای مختلف و بدون دخالت همدیگر نگه داری کند. موتور یخچال فریزر دوو قادر به ارائه حداکثر نیرو جهت کارایی هر چه بهتر یخچال می باشد. با سیستم خنک کنندگی مناسبی که برای یخچال فریزر دوو آر ان-422ان تعریف شده است هوای کاملاً تمیز و مرطوبی به تمامی قسمت های مختلف یخچال انتقال داده می شود.        
    • طراحی حرفه ای و بسیار شیک
    • ظرفیت مناسب 20 فوتی
    • سیستم خنک کننده قسمت های یخچال و فریزر
    • دارای قفسه های قابل جابجایی
    • دارای قفسه های مواد لبنی
    ‎ناموجود
  26. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-420N

    امروزه به دلایلی همچون افزایش سطح جمعیت میزان خورد و خوراک های نیز بسیار بالا رفته است به همین دلیل همیشه کاربران بر سر انتخاب یخچال با مشکل مواجه می شوند. چون یخچال در زندگی هر خانواده ای نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. به وسیله یخچال ها است ه می توان میزان مرغوبیت مواد غذایی را احساس کرد. کمپانی فوق العاده معتبر دوو تنها آن کافی است تا کاربران خوش سلیقه نشانه های مرغوبیت کالا را در آ به خوبی بجویند. این شرکت در زمینه ساخت و تولیدات محصولات خانگی کمک بارزی به اقشار جامعه کرده است. تمامی محصولات این شرکت تحت آزمایش های مختلفی سربلند بیرون آمده اند. از میان توده محصولات تولیدی ای شرکت می توان به یخچال فریزرهای آن اشاره داشت. یخچال فریزر rn-420n کاری متفاوت از شرکت دوو می باشد. یخچال فریزر دوو به کمک اشخاص آمده تا تمامی مواد غذایی خود  را تا هر زمانی که بخواهند در داخل آن نگه داری کنند. به کمک موتور یخچال فریزر می باشد که تمامی جوانب یخچال تحت کنترل آن کار می کنند. با موتور قدرتمندی که برای یخچال فریزر دوو تعریف شده است به صورت قطع می توان گفت تمامی کارها و عملکردهای یخچال را به عهده می گیرد. یخچال فریزر دوو دارای ظرفیت 20 فوتی می باشد. حجم داخلی یخچال و فریزر آن به حدی بزرگ می باشد که بتوان مواد غذایی و خوراکی خود را به راحتی در داخل قفسه های آن جای داد. یخچال فریزر دوو دارای سیستم ضد یخ و بدون برفک می باشد. اگر می خواهید مواد غذایی تان با حفظ ارزش غذایی باقی بمانند یخچال فریزر دوو آر ان- 420 ان انتخابی بسیار مناسب می باشد.    
    • ظرفیت کل 20 فوت
    • نشانگر دما جهت تغییر و تنظیم دمای موجود
    • قفسه های مجزای یخچال و فریزر از هم
    • سیستم ضد یخ و بدون برفک
    • سیستم کاهش صدا به بهره گیری از موتور مناسب
    ‎ناموجود
  27. یخچال ساید باید ساید DAEWOO REFRIGERATOR FRS-U20EA

    کمپانی دوو یخچال FRS-U20EA را به صورت ساید بای ساید وارد باز کرده است که این یخچال ساید بای ساید دارای یک ظاهر شیک و با رنگ نقره ای ورنی می باشد اما در حین حال اندازه و وزن این یخچال بسیار جمع و جور و متناسب است بنابراین کاربرانی خانگی می توانید از یخچال ساید بای ساید اف آر اس – یو 20 ایی ای را برای  زیبا سازی دکوراسیون آشپزخانه ی استفاده کنند. علاوه بر این که این یخچال ساید بای ساید دوو قادر به یک آب سرد کن عالی می باشد بلکه این یخچال ساید بای ساید مجهز به یک یخ ساز است که به صورت اتوماتیک یخ را برای شما آماده می کند. همچنین این یخچال ساید بای ساید دارای یک صفحه نمایش سفارشی ار نوع LED می باشد که این صفحه نمایش میزان درجه ی دمای انتخابی و دکمه های انتخابی را برای شما نمایش می دهد. یکی از ویژگی های یخچال ساید بای ساید FRS-U20EA می توان به فناوری بدون برفک اشاره کنیم در واقع این فناوری بدون برفک از برف های اضافی داخل فریزر آن جلوگیری می کند و فضای بیشتری را برای نگه داری مواد غذایی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از آنجایی که یخچال ساید بای ساید دارای میزان مصرف برق کمی می باشد بلکه سطح سرو صدای آن بسیار کم است. همچنین یخچال ساید بای ساید FRS-U20EA دارای 9 بالکن های درب و 5 کشو های مختلف و 4 قفسه ها می باشد. علاوه بر این که این یخچال ساید بای ساید قادر به 4 قفسه های برای نگه داری انواع مواد غذایی است بلکه این یخچال ساید بای ساید دوو مجهز به یک قفسه ی دیگری برای نگه داری انواع نوشیدنی می باشد. از دیگر های ویژگی های یخچال ساید بای ساید اف آر اس – یو 20 ایی ای این است دارای یک پوشش ضد باکتری و هوای تازه است که این پوشش ضد باکتری و هوای تازه باعث می شود انواع مواد غذایی و غذاها را به صورت تازه برای شما نگه داری کند.
    • قادر به یک آب سرد کن و یخ ساز
    • دارای صفحه نمایش سفارشی از نوع LED
    • سطح سر و صدا کم و مصرف برق آن کم
    • مجهز به پوشش ضد باکتری و هوای تازه
    • دارای 4 قفسه و یک قفسه ی مخصوص به نوشیدنی
    • دارای 9 بالکن درب و 5 کشوی با اندازه ی مختلف
    • ظرفیت 28 فوت
    ‎ناموجود
  28. یخچال فریزر 290 لیتر ال جی LG REFRIGERATOR GL-B312VML

    کمپانی ال جی با تولید وسایل و دستگاه های کاربردی خانگی همواره توانسته است در رده بهترین تولید کنندگان جهان قرار گیرد و این بار با ارائه یخچال هایی در اندازه های مختلف نیازهای کاربران را تا حدی برطرف نموده . یخچال فریزر GL-B312VML یکی دیگر از محصولات ال جی می باشد و امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . این دستگاه از نوع یخچال فریزر است که محفظه با ظرفیت مناسب را برای انجماد مواد غذایی فراهم می آورد و شما می توانید هم یخچال و هم فریزر را در یک دستگاه داشته باشید . محفظه فریزر این دستگاه برخلاف دستگاه های قدیمی ظرفیت بالایی دارد و شما می توانید یخ و مواد غذایی منجمد شده را به طور همزمان در اختیار داشته باشید . در قسمت پایین این دستگاه طبقه هایی قابل تنظیم و کشوهایی مناسب برای نگهداری مواد غذایی قرار گرفته اند که این مواد توسط فن های انتقال هوا خنک می شوند . ظرفیت این یخچال فریزر برای مواد غذایی 290 لیتر است . که این ظرفیت در ابعاد 590 ×1600×685 جایگذاری شده است .یک سری فناوری پیشرفته در این یخچال می توانند به انجماد و سیستم خنک کنندگی آن کمک کنند تا راحت تر و بهتر عملکرد داشته باشند به عنوان مثال فناوری هایی مانند کنترل مکانیکی و طبقات و کنترل رطوبت می تواند به عملکرد بهتر دستگاه کمک کند. طراحی این یخچال فریزر با سیستم حفاظت از محیط زیست همراه است . این باعث می شود تا دستگاه در عین کارایی بالا بتواند مصرف برق و انرژی را کاهش دهد . یکی دیگر از توابع بسیار مفید در این یخچال فریزر سیستم کمپرسور و فن های آن می باشند که این سیستم با چرخش فن ها باعث می شود تا هوای خنک تولید شده در تمامی نقاط یخچال پخش شود .
    • دارای سیستم کنترل مکانیکی
    • قفسه های قابل تنظیم و عایق رطوبت
    • سیستم کنترل رطوبت داخل یخچال
    • ظروف برای یخ
    • تابع حفاظت از محیط زیست
    ‎ناموجود
  29. یخچال ساید بای ساید ال جی Lg Side By Side GC-B207B

    یخچال ها در طول تاریخ مورد استفاده جامعه بشری قرار گرفته اند. انواع و اقسام مختلف یخچال باتوجه به نوع و اندازه آنها برای نگه داری مواد خوراکی بسیار مناسب بوده اند. اما با پیشرفت های مختلف تکنولوژی در عرصه های مختلفی سبب رشد رو افزون بسیاری از یخچال ها با مارک های گوناگون شده است. بارزترین و قابل توجه ترین نوع یخچال های امروزی می توان به انواع ساید بای ساید ها شاره نمود. یخچال های ساید بای ساید گزینه ای بسیار کاربردی و مناسب می باشند که امروزه در هر خانه ای یافت خواهند شد. ظرفیت کلی یخچال ساید بای ساید ال جی جی سی-بی207بی این امکان را برای کاربر به وجود می آورد تا تمامی مواد غذایی را در سایر بخش های آن ذخیره نمایند. این نوع یخچال بسیار حرفه ای طراحی شده اس به صورت که قسمت های یخچال و فریزر از هم مجزا می باشند. به وسیله هر کدام از قسمت های مجزای یخچال ساید بای ساید ال جی امکان ذخیره هر نوع مواد خوراکی جامد و مایع را با کیفیت بسیار بالا داخل آن نگه داری نمود. به وسیله کمپرسور خطی اینورتر یخچال ساید بای ساید ال جی به صورت یکنواخت و منظم هوای خنکی به تمامی قسمت های ساید بای ساید نفوذ خواهد کرد. قابلیت تولید یخ از دیگر مزایایی می باشد که ساید بای ساید ال جی در اختیار شما قرار خواهد داد. قابلیت سنسور دیجیتال ساید بای ساید ال جی بر هوای داخل یخچال نظارت خواهد داشت و بر حفظ دمای بهینه داخل آن کمک می کند. یخچال ساید بای ساید lg gc-b207b  به صورت هوشمند می توان به گوشی موبایل وصل شود و از این طریق مشکلات یخچال را نمایش خواهد داد.  
    • طراحی ایستاده و تراز مناسب
    • ظرفیت 581 لیتری
    • کمپرسور خطی اینورتر
    • خنک کننده چند جریان هوا
    • قابلیت تولید یخ به صورت پیچ و تاب
    • چند سنسور دیجیتال
    • سیستم تشخیص هوشمند
    ‎ناموجود
  30. یخچال فریزر ال جی LG REFRIGERATOR GR-B392YM

    ال جی در سال گذشته یک سری از یخچال های پیشرفته را به بازار ارائه داده است که این یخچال ها اندازه های متفاوتی دارند همچنین از امکانات بالایی نیز برخوردارند . بیشتر یخچال های ال جی به صورت ساید بای ساید طراحی و ارائه شده اند اما در این میان یخچال هایی با طراحی ساده و کارایی بالا نیز وجود دارند . یخچال GR-B392YM  یکی دیگر از محصولات این کمپانی است که با طراحی ساده و شیک تولید شده و هر فرد یا خانواده ای می توانند از ان در منزل خود استفاده کنند. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 349 لیتر است که ال جی ابعاد مناسبی را به آن اختصاص داده و قابل جایگذاری در هر محیطی مانند آشپزخانه می باشد . فضای داخلی این یخچال فریزر ال جی به گونه ای طراحی شده است که هوا به طور مرتب در داخل قفسه ها و طبقه های ان جریان داشته باشد و این باعث می شود تا مواد غذایی و سبزیجات همیشه سالم و مرطوب باقی بمانند .یکی دیگر از ویژگی هایی که در این یخچال ال جی وجود دارد سنسور کنترل رطوبت برای رسیدن به دمایی ایده آل می باشد . این سنسور در هر دو محفظه یخچال و فریزر می تواند رطوبت را کنترل ، کاهش و یا افزایش دهد . در داخل این یخچال یک کشوی بسیار بزرگ برای نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد . دمای این کشو همواره به طور مرتب توسط سیستم مکانیکی کنترل می شود و این سیستم رطوبت کافی را برای آن نگه می دارد . به علاوه این امکانات طراحی و سیستم خنک کنندگی این یخچال با توابع حفاظت از محیط زیست همراه است و این می تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که به محیط زیست و حمایت از آن اهمیت می دهند.
    • جریان مداوم هوا در داخل یخچال
    • سیستم کنترل رطوبت ایده آل
    • سیستم مکانیکی حاکم بر فضای داخلی
    • قفسه های افقی و دسترسی راحت
    • مجهز به سه کاسه یخ
    • طراحی با تابع حفاظت از محیط زیست
    ‎ناموجود
  31. یخچال ساید بای ساید چهار درب ال جی LG SIDE BY SIDE GR-M32FBHCL

    در طول بررسی ها و معرفی مدل های مختلف یخچال ال جی تنها برندی بود که توجه کاربران و مصرف کنندگان را بیشتر از همه به خود جلب کرده است . یکی از جدید ترین مدل های ال جی یخچال GR-M32FBHCL می باشد که این یخچال نسبت به رقبای قبلی خود کاملا ارتقا یافته است و با طراحی منحصر بفرد و همچنین ظرفیت بیشتر تولید شده .این یخچال 910 لیتری از نوع چهار درب می باشد و مجهز به یک قسمت هوم بار با درب شیشه ای است . برخی از ویژگی ها و مواردی که در این یخچال بسیار جلب توجه هستند همین قسمت هوم بار و همچنین ظرفیت آن است. این یخچال با داشتن این فضای داخلی و ظرفیت زیاد می تواند مواد غذایی بسیار زیادی را در خود جای دهد همچنین قسمت جلوی ان با درب شیشه ای بهترین محفظه برای نگهداری موادی است که هر روز به ان ها نیاز دارید مانند بطری های آب و نوشیدنی ها . با این ظرفیت ، این یخچال بزرگترین یخچالی است که تا کنون ذکر شده و بهترین گزینه برای سازماندهی مواد غذایی است .نه تنها ظرفیت بلکه امکانات دیگری مانند صرفه جویی در انرژی و همچنین فیلتر ضد باکتری در این دستگاه آن را به یک انتخاب مطمئن برای خانواده شما تبدیل کرده است . در پایین این دستگاه فریزر و همچنین در قسمت بالای آن یخچال قرار دارد که هر مدام با طبقه بندی مناسب طراحی تزئین شده اند. دیگر تکنولوژی هایی که در این یخچال قرار دارند شامل تازه سازی مواد غذایی و سالم نگه داشتن آن ها است . بدنه و فضای بیرونی این یخچال با رنگ مشکی براق و همچنین دسته هایی برای باز کردن درب ها طراحی شده است همچنین بر روی درب یخچال یک صفحه نمایش با کنترل هایی کاربردی قرار گرفته است .
    • دارای فیلتر ضد باکتری و بهداشت
    • ظرفیت 910 لیتر با فضای بهینه شده
    • دارای چهار درب و صفحه نمایش کاربردی
    • پایه و بدنه محکم
    • تابع صرفه جویی LG و بی صدا
    ‎ناموجود
  32. یخچال ال جی LG REFRIGERATOR GL-320BML

    انواع یخچال های موجود در بازار شامل ساید بای ساید ، یخچال فریزر ، یخچال تکی و فریزر های تکی می باشد که هر شخص با توجه به نیاز خود می تواند یکی از آن ها را برای خانه و محل کار خود انتخاب کند و از امکانات ساده و سودمند آن ها در نگهداری غذا بهره مند شود . گاهی اوقات در خانه ها و محل کار فضای کافی برای یخچال های بزرگ وجود ندارد و شما می توانید از یخچال های کوچک تر و جمع و جور تر استفاده کنید . یخچال GL-320BML از نوع یخچال های جمع و جور و کوچک است که با اندازه کوچک و امکانات زیاد خود می تواند مناسب برای استفاده در هر مکانی باشد که شما می توانید از این یخچال ها استفاده کنید. وجود این یخچال ها در ادارات ، خانه های دانشجویی ، خوابگاهها ، شرکت ها ، اتاق ها ، محل کار و ... می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد . یخچال جی ال 320 بی ام ال دارای اندازه جمع و جور با طراحی ساده وشیک در رنگ بدنه سفید وارد بازار شده است. این یخچال دارای یک دسته بسیار مناسب است که در قسمت بالای این یخچال قرار داده شده است که شما می توانید با استفاده از آن به سادگی درب یخچال را باز کنید. این یخچال دارای قفسه های داخلی بسیار مناسب با فاصله مناسب است که شما می توانید انواع مواد غذایی را در یخچال نگه داری کنید.
     
    • دارای طراحی ساده و شیک
    • دارای خنک کننده مستقیم
    • کنترل داخلی سیستم مکانیک
    • نیروی محرکه LOW POWER
    • قفسه های افقی
    • درب شفاف فریزر
    ‎ناموجود
  33. یخچال ساید بای ساید ال جی Lg Side By Side 551L GC-P217L

    شرکت ال جی یکی از شرکت های  بسیار معتبر در کل جهان می باشد که  همیشه سعی داشته بهترین محصولات را با کیفیت و طراحی فوق العاده طراحی و تولید کند. شرکت  ال جی توانسته است در لوازم خانگی  در تمام محصولات لوازم خانگی به خوبی بدرخشد. این شرکت  یکی  کمپانی یکی دیگر از محصولات خانگی خود را با نام یخچال ساید باید ساید الجی به نام GC-P217L  طراحی کرده است.در این مدل P217L  در طراحی و نمای بدنه ی شرکت ال ج تلاش فوق العاده ای در این زمینه داشته است. یخچال ساید بای ساید 217 ال یکی از یخچال ساید باید ساید هایی می باشد  که بسیار منحصر به فرد و کاملا استاندارد  طراحی شده است.ساید باید ساید 217 در نمای جلو  به شیوه ای طراحی شده است که یک  طراحی برجسته برروی ان صورت گرفته است که  طراحی آن  دارای  یک گل برگ بسیار  زیبا می باشد که شما با استفاده از آن طراحی می توانید  برای دکوراسیون منزلتان از آن استفاده کنید.

    همچنین در نمای جلوی این یخچال ساید باید ساید  دارای یک  هوم بار متوسط می باشد که شما با استفاده از این  قسمت می توانید تمام محصولات و مواد غذایی خود را که زیاد با آن سرو کار دارید در منبع  سرد کردن آن  قرار دهید که به مدت چندین ساعت قبل از  مصرف شما، آن را برای شما خنک نگه دارد همچنین شما با استفاده از این  قسمت هوم بار می توانید در هر زمان که ارداه کنید محصولات  خنک شده  ی خود را که شامل انواع نوشیدنی و دسرهای سرد می باشد  از منبع هوم بارتان بیرون بیاورید.  و به راحتی آن را با کیفیت بسیار بالا  نوش جان کنید. یکی از قابلیت های این  یخچال ساید باید ساید این است که شما با استفاده از این هوم بار می توانید  مواد غذایی و آشامیدنی خود را به صورت تازه و با کیفیت بسیار بالا  مصرف نمایید. از لحاظ طراحی این محصول باید گفت که این یخچال ساید باید ساید دارای طراحی فوق العاده بی نظیر می باشد که شما با استفاده از این محصول  می توانید به مدت چندین سال از این یخچال ساید باید ساید استفاده کنید. همچنین  این یخچال ساید باید ساید  از رنگ های مختلفی سرچشمه گرفته است که دارای دو رنگ بسیار  زیبا می باشند که دارای رنگ  نقره ای و آلبالویی می باشد که شما با استفاده از این دو رنگ می توانید از ان با قیمت مناسب برای دکوراسیون  منزلتان از آن استفاده کنید و از داشتن آن با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید.  همچنین شما با استفاده از این قابلیت می توانید  با استفاده از این رنگ های  فوق العاده زیبا آن را با کابینت های آشپزخانه تان و سایل آشپزخانه تان ست کنید.  این یخچال ساید باید ساید جی سی پی 217 ال  دارای  امکانات و ویژگی های بسیار زیادی می باشد که در ادامه بیشتر با این  یخچال ساید باید  آشنا می شوید.
    • ساید بای ساید با طراحی مدرن
    • دارای سیستم آبریز و یخ ساز
    • دارای چند سیستم جریان هوا و خنک کننده
    • بدون برفک
    • دارای سطح سر و صدای 40  دیسیبل
    ‎ناموجود
  34. یخچال فریزر ال جی LG REFRIGERATOR GC-B419W

    یخچال ها از جمله کالاهایی می باشند که در طول شبانه روز هر کدام از ما به صورت تکی با آن سر و کار خواهیم داشت. این نوع کالاها از جمله محصولاتی می باشند که در زمان های بسیار قدیم افراد از آ به منظور نگه داری اقلام خوراکی از آن استفاده می کردند اما تنها از یخچال های بسیار معمولی و بسیار ساده استفاده می شد. شرکت ها در این میان نقش مهمی در ارتقای این نوع محصولات داشته اند. کمپانی ال جی از جمله شرکت های معتبری می باشد که کیفیت محصولات را در اولویت قرار داده است. با تولید حجم کثیری از انواع یخچال ها نیازهای افراد نیز رو به رشد بوده است. برای همین منظور ما در این بخش می خواهیم نوعی یخچال فریزر به شما معرفی کنیم کا با امکانات ویژه خود به خوبی می توان مواد غذایی را داخل آن ذخیره نمود. یخچال فریزر ال جی جی سی-بی419دبلیو ا دسته یخچال فریزر هایی می باشد که با تولید آن در میان مردم رونق چشمگیری به خود گرفته است. یخچال فریزر ال جی دارای یک نوع کمپرسور قدرتمندی می باشد که به وسیله آن خنک کنندگی مطلوبی در تمامی بخش های فریزر ایجاد خواهد شد. چراغ نمایشگر یخچال فریزر ال جی می تواند دمای کلی یخچال را به کاربر نمایش دهد. به وسیله قابلیت بسیار خوب کنترل مکانیکی موجود بر روی درب یخچال فریزر ال جی به صورت دستی می توان بر درجه و دمای آن دسترسی کامل داشت. حجم کلی یخچال و فریزر 303 لیتر در نظر گرفته شده است که به صورت جداگانه امکان ذخیره مواد مایع و انجمادی برای کاربران فراهم خواهد شد. جنس هر کدام از قفسه های یخچال فریزر lg gc-b419w از شیشه ساخته شده اند. قابلیت یخ زدایی به صورت خودکار و بدون برفک از دیگر خصوصیات یخچال فریزر ال جی می باشد.       
    • طراحی باریک و ایستاده
    • قابلیت چراغ نمایشگر
    • دارای کنترل  الکتریکی
    • قفسه های شیشه ای
    • قابلیت یخ زدایی به صورت خودکار
    • قابلیت بدون برفک
    •  ظرفیت انجماد 6 کیلوگرم
    • حجم کلی 303 لیتر
    • کلاس بهره وری انرژی A
    ‎ناموجود
  35. یخچال فریزر ال جی LG REFRIGERATOR GL-B492G

    یخچال فریزر ال جی با شماره مدل جی ال- بی 492 جی یکی از مناسب ترین محصولات برای مصارف خانگی به شمار می آید که با حجم و ظرفیت مناسبی که دارد امکان نگه داری انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات/ میوه ها و انواع آشامیدنی های خوشمزه را فراهم می کند. این یخچال بدون برفک را با ظرفیت 422 لیتر مناسب ترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت می باشد چرا که به اندازه کافی و مناسب می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به سالم ماندن مواد غذایی و حفاظت از آنها بسیار اهمیت می دهید می توانید از همین لحظه با سفارش دادن این یخچال فریزر سبکی نوین را برای ارتقای سطح بهداشت مواد مغذی خود به ارمغان بیاورید. این یخچال فریزر B492G الجی داری سطح مصرف انرژی A + با کمپرسور اینورتر است که میزان مصرف انرژی را به حداقل رسانده و باعث می شود تا در هزینه های ماهیانه شما نیز صرفه جویی شود. علاوه بر این به لطف جریان هوای ویژه ای که در تمامی قسمت های یخچال ایجاد می شود بازدهی و کیفیت مواد غذایی را تا حد زیادی افزایش می دهد. یخچال فریزر LG GL-B492G مجهز به سیستم خنک کننده ویژه برای عدم از دست رفتن رطوبت میان مواد غذایی می باشد و باعث می شود تا از رشد باکتری و مواد مضر و فاسد به میزان زیادی جلوگیری شود. این یخچال با طراحی ویژه دارای دو درب فوق العاده با وزنی سبک و ایده آل است که امکان جا به جایی راحت تری را فراهم می کند.
     
    • یخچال فریزر با طراحی مدرن
    • ظرفیت کلی 422 لیتر
    • کلاس انرژی A +
    • کمپرسور اینورترSMART   
    • قفسه های شیشه ای با 150 کیلوگرم ظرفیت بار
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 480 تا

خرید یخچال: راهنمایی جامع در انتخاب بهترین قیمت ها

خرید یخچال از نیازهای مهم زندگی است که نیاز به دقت دارد. با توجه به تنوع بسیار بالا ، انتخاب يخچال با قیمت مناسب امری مهم بوده. یکی از عوامل مهم در خرید يخچال، قیمت است. بازار يخچال‌ها انواع مختلفی را با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهد. از يخچال‌های ساید و فریزر تا اتاق خواب و يخچال‌های اداری و خانگی گرفته، که هرکدام دارای قیمت مناسبی هستند. يخچال‌ها با فریزر ساید بای ساید از دسته يخچال‌های پیشرفته‌تر هستند که فضای زیادی را برای ذخیره سازی مواد غذایی فراهم می‌کنند. قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ممکن است بالاتر از مدل‌های ساده‌تر باشد. در رنگ مشکی نقره ای سفید اسنیل طلایی می توانید رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید. فضای داخلی استیل یا پلاستیک سفید با درب شیشه ای و یخچال چهار درب و سه درب زیباتر می شود.
یخچال‌های لمسی به دلیل طراحی زیبا و جلوه‌ای که به آشپزخانه می‌دهند، بسیار محبوب هستند. بسیاری از يخچال‌ها امکانات و تکنولوژی‌های جدیدی دارند که سبک زندگی را تغییر می دهد. از جمله به سیستم خنک‌کننده هوشمند، کنترل از راه دور و سیستم جلوگیری از تشکیل یخ اضافی اشاره کرد. قیمت یخچال خوب در رده قیمت یخچال خانگی معمولاً به ویژگی‌ها و ظرفیت آن بستگی دارد. اگر بودجه‌ی محدودی برای خرید يخچال‌ دارید، یخچال با قیمت پایین می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. با این حال، اگر نیاز به یک راه‌حل اقتصادی دارید، یخچال قیمت پایین می‌توانند گزینه مناسبی باشد. امکان سفارش یخچال از فروشگاه‌ اینترنتی بانه مارکت در اختیار تمامی علاقمندان يخچال است.

قیمت یخچال

معرفی انواع مدل يخچال خانگی

این مدل يخچال های "ساید بای ساید"، "فریزر بالا پایین" و "دو قلو" از نظر ساختار داخلی و بخش‌های يخچال و فریزر با یکدیگر متفاوت هستند. اگر قصد خرید انواع یخچال فریزر ساده دوقلو ساید را دارید، قیمت انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو براساس نوع متغیر است.
1. يخچال ساید بای ساید: در این نوع يخچال، امکان دسترسی آسانتر به هر دو بخش به کاربران اجازه می‌دهد تا مواد غذایی را به سرعت در بخش‌های مختلف قرار دهند. یخچال و فریزر ساید بای ساید هر دو در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و برای کسانی که به دنبال فضای بزرگتری برای نگهداری مواد غذایی هستند، مناسب می‌باشد. از مزایای آن به دسترسی آسان، ظاهر زیبا و ظرفیت بالا و معایب به فضای مصرفی، قیمت بالا اشاره کرد.
2. يخچال فریزر بالا پایین: در این نوع يخچال ، بخش يخچال در بالا قرار گرفته و بخش فریزر در پایین قرار دارد. دسترسی به محتوای يخچال بدون نیاز به خم شدن را دارد. فریزر در پایین، به تولید یخ و نگهداری مواد غذایی فراهم می سازد. لیست قیمت یخچال و فریزر را در سری های مختلف در بالای صفحه مشاهده کنید. از مزایای آن به دسترسی آسان به يخچال ، فریزر با ظرفیت بالا و معایب به دسترسی دشوارتر و فضای کمتر اشاره کرد. یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ، یخچال فریزر بالا پایین ال جی، یخچال فریزر بالا پایین بوش و بکو و دوو و هایسنس و ویرپول و ... از بهترین ها هستند.
3. يخچال دو قلو و فرنچ: این نوع با دو بخش يخچال جداگانه که هرکدام دارای درب و سیستم‌های کنترل مجزا هستند. یکی از بزرگترین مزایای این نوع يخچال ، یکی از بخش‌ها را خاموش و انرژی برقرار خواهد بود. از مزایای آن به چند منظوره بودن ، صرفه‌جویی در انرژی و معایب به فضای بیشتر مورد نیاز و هزینه بیشتر را نام برد.  با در نظر گرفتن این مزایا و معایب، انتخاب یک نوع خاص از يخچال بستگی به نیازها، سلیقه‌ها و شرایط خاص هر خانواده دارد. یخچال فرنچ به درب پهن در پایین فضای زیادی برای انجکاد گوشت دارد. برای  خرید و لیست قیمت انواع یخچال و فریزر به سایت بانه مارکت مراجعه کنید.


امکانات ظرفیت (فوت) اندازه تکنولوژی نوع استفاده مزایا معایب
یخچال ساید بای ساید 32 فوت 900 × 1750 × 800 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی دسترسی آسان به مواد غذای یخچال و فریزر ممکن است قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر داشته باشد.
یخچال دوقلو 30 فوت 800 × 1700 × 750 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی قابلیت جداگانه کنترل دمای یخچال و فریزر نیاز به فضای بیشتر در آشپزخانه ممکن است داشته باشد.
یخچال و فریزر 28 فوت 700 × 1600 × 700 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی انعطاف‌پذیری در تنظیم مکان فریزر و یخچال ممکن است مصرف انرژی بیشتری داشته باشد.
یخچال فرنچ 34 فوت 850 × 1800 × 800 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی طراحی زیبا با درهای دوگانه در بالا نیاز به فضای بیشتر در آشپزخانه ممکن است داشته باشد.
یخچال بالا پایین 32فوت 950 × 1850 × 850 میلی‌متر فناوری چندگانه جریان هوا خانگی دسترسی راحت به محتویات یخچال و فریزر برخی مدل‌ها ممکن است ظاهر زیبایی کمتری داشته باشند.
یخچال ماشین کم حجم 400 × 550 × 350 میلی‌متر فناوری حرارت Peltier مسافرتی، خودرویی قابل حمل و مناسب برای استفاده در ماشین ظرفیت محدودی دارد و برخی مدل‌ها ممکن است به صدا بزنند.
یخچال کوچک هتلی کم حجم 500 × 600 × 450 میلی‌متر فناوری حرارت Peltier هتل و مسافرخانه طراحی کوچک و مناسب برای فضاهای محدود ظرفیت کمتری دارد و معمولاً برای نگهداری مواد غذایی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یخچال کوچک هتلی و کاربرد هایش

این نوع یخچال کوچک هتلی معمولاً به عنوان "مینی‌بار" یا "يخچال هتلی" شناخته می‌شوند و برای استفاده در اتاق‌های هتل، مهمانخانه‌ها، و مکان‌های اقامتی مشابه طراحی شده‌اند. این يخچال‌ه ابعاد کوچکتری نسبت به يخچال‌های منزلی دارند و به صورت عمومی در ابعاد مناسبی برای قرار گرفتن در فضای محدود اتاق‌ها طراحی شده‌اند.  اصلی‌ترین کاربرد این يخچال‌ها در هتل‌ها، نگهداری مواد خوراکی مهمانان است. قیمت یخچال اتاق خواب معمولاً کمتر از يخچال‌های بزرگتر است. يخچال کوچک هتلی معمولاً دارای بخش فریزر و یخساز برای نگهداری نوشیدنی‌ها به صورت سرد و یخ‌زده است.
بسیاری از يخچال‌های کوچک هتلی دارای تکنولوژی‌های کنترل مصرف انرژی هستند تا در مدت‌هایی که اتاق خالی است، مصرف انرژی را به حداقل برساند. قیمت یخچال دانشجویی به نسبت قیمت یخچال کلاسیک به صرفه تر است. بسیاری از مدل‌ها دارای سیستم صدای کم و سیستم قفل امنیتی هستند که به مدیران هتل اجازه می‌دهد تا دسترسی مهمانان به محتویات يخچال را کنترل کنند. برای محیط‌های اداری نیز يخچال‌هایی با طراحی مناسب و قیمت یخچال اداری متناسب با نیازهای این محیط عرضه می‌شوند.

خرید یخچال ماشین یا همان یخچال خودرو

يخچال ماشین یا یخچال خودرو، دستگاهی برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در داخل خودروها و وسایل نقلیه مشابه طراحی شده است. این دستگاه‌ها عمدتاً در اتومبیل‌ها، کامیون‌ها، کاروان‌ها، و حتی قایق‌ها استفاده می‌شوند. اهمیت این يخچال‌ها در امکان نگهداری مواد غذایی به صورت سرد و حفظ خنکی نوشیدنی‌ها در طول سفرهای طولانی و در شرایط جوی گرم می‌باشد.  به دلیل ابعاد کوچک، ظرفیت يخچال‌های خودرو معمولاً محدود است و برای نگهداری مقادیر کمتری از مواد غذایی و نوشیدنی مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های يخچال خودرو به منبع برق خودرو (سیگارهای خودرو) برای تأمین انرژی، ابعاد کوچکتر، سبک و قابل حمل بودن، دارای ساختار محکم و مقاوم می باشد. اگر می خواهید با کاربردهای آن َآشنا شوید، ادامه متن را دنبال کنید:
1. استفاده از يخچال خودرو در سفرها، کمپینگ، مسافرت‌های طولانی، و هر نوع مسافرتی که نیاز به نگهداری مواد غذایی در شرایط حفاظت شده از حرارت دارد.
2. مناسب در خودروهای کرایه‌نشین برای نگهداری مواد غذایی مسافران خواهد بود.
3. استفاده در کامیون‌ها برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی گزینه ای ایده ال است. قیمت یخچال ها در سری های متنوع از جمله خودرو مهم است و در انتخاب نهایی تاثیرگذار است، اما به عوامل دیگری نیز توجه کنید.

 ظرفیت و گنجایش فوت انواع يخچال

يخچال ها در ظرفیتهای متعددی روانه بازار شده اند تا کاربران بتواند براساس نیاز ، مناسب ترین ظرفیت يخچال را خریداری کنند. ظرفیت و گنجایش يخچال‌ها به مدل، نوع، و ساختار آنها بستگی دارد. از ظرفیت يخچال 3 تا 5 فوت الی 34 فوت در حجم 300 تا 650 لیتر در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت دات کام موجود است. در زیر، ظرفیت‌ها و گنجایش‌های متداول برخی از انواع يخچال‌ها آورده شده است.
1.یخچال ساید 25 فوت
2.یخچال ساید 28 فوت
3.یخچال ساید 30 فوت
4.یخچال ساید 34 فوت
5.یخچال فریزر بالا پایین 25 فوت
6.یخچال فریزر بالا پایین 28 فوت
7.یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت
8.یخچال فریزر بالا پایین 34 فوت
انواع مدل يخچال را در ظرفیت مناسب با قیمت مقطوع و به صرفه برای منزل سفارش دهید.

خرید یخچال

فاکتورها و عوامل موثر در تعیین قیمت يخچال

قیمت يخچال‌ها تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل قرار دارد که هرکدام به نحوی موثر بر تعیین قیمت هستند. در ادامه، عوامل موثر بر روی قیمت یخچالها را بررسی می‌کنیم:
1. ظرفیت و ابعاد: يخچال‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند. يخچال‌های بزرگتر با ظرفیت بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.
2. تکنولوژی و ویژگی‌های خاص: ویژگی‌های خاصی مانند سیستم‌های خنک‌کننده هوشمند، نمایشگرهای لمسی، سیستم‌های جلوگیری از تشکیل یخ اضافی، و فیلترهای آب می‌توانند قیمت را افزایش دهند.
3. برند و مدل: برند و مدل یک يخچال نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. برخی از برندها معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند به دلیل شهرت، کیفیت ساخت، و ارائه ویژگی‌های متمایز.
4. جنس و طراحی: استفاده از جنس‌های با کیفیت بالا و طراحی‌های مدرن می‌توانند قیمت را افزایش دهند. قیمت انواع یخچال فریزر براساس ظرفیت و مدل باهم متغیر است.

مدل ارتفاع عمق عرض وزن ظرفیت
L247 1790 میلیمتر 738 میلیمتر 912 میلیمتر 111 کیلوگرم 30 فوت
X24 1797 میلیمتر 759 میلیمتر 912 میلیمتر 155 کیلوگرم 30 فوت
J35 1825 میلیمتر 1000 میلیمتر 939 میلیمتر - 34 فوت
RS50 1789 میلیمتر 734 میلیمتر 912 میلیمتر 99 کیلوگرم 30فوت
KAG93AW30U 1787 میلی‌متر 707میلی‌متر 908میلی‌متر 111.8 کیلو گرم 30 فوت
882 1840 میلیمتر 730 میلیمتر 860 میلیمتر 88 کیلوگرم 830 لیتر - 30 فوت
86AI304 1860 میلی‌متر 810 میلی‌متر 860 میلی‌متر 120 کیلو گرم 22 فوت

بررسی انواع برندهای پیشرو در تولید يخچال

ال جی، بوش و سامسونگ از جمله بهترین برندهای تولید کننده انواع یخچالهاست که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. علاوه بر این سه برند خوش نام، شما می توانید یخچال ساید بکو ،یخچال ساید هیتاچی ،یخچال ساید دوو و یخچال ساید هایسنس را خریداری کنید. یخچال فریزر بالا پایین بکو، یخچال فریزر بالا پایین دوو، یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی، یخچال فریزر بالا پایین ویرپول و ... نیز در دسته بندی های بانه مارکت قابل روئیت است.

1. ال‌جی (LG):

شرکت ال‌جی یک شرکت کره‌ای بزرگ است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. ال‌جی در سال 1958 تأسیس شد. در دهه‌های اخیر، ال‌جی به عنوان یکی از برندهای مطرح در این زمینه شناخته شده است. برخی از مدل‌ها دارای طراحی درب روی درب"Door-in-Door" هستند که دسترسی به برخی از مواد غذایی را بسیار سهل می‌کند. سری یخچال ساید ال جی شامل بنتلی نکست و .. می باشد. با يخچال انیستاویو InstaView ال جی با دو ضربه ، تمامی محتوای خوراکی داخل را ببینید.

2.سامسونگ:

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌هاست و در سال 1938 در کره‌جنوبی تأسیس شد. این شرکت به طور گسترده در تولید محصولات خانگی فعالیت دارد. برخی از مدل‌ها دارای فناوری "Twin Cooling" هستند که حفظ رطوبت و از مزاحمت بین بخش‌های مختلف يخچال و فریزر جلوگیری می‌کند. یخچال ساید سامسونگ جلوه ای زیبا دارد.

3. بوش:

شرکت بوش یکی از شرکت‌های بزرگ آلمانی  در زمینه تولید انواع لوازم خانگی هست. بوش در سال 1886 تأسیس شد. یخچال ساید بوش با طراحی ساده و امکانات کاربردی معروف هستند. دارای سیستم‌های مانند "VitaFresh" هستند که به بهترین نحو تازگی مواد غذایی را حفظ می‌کند. انتخاب از بین برندها معمولاً به سلیقه‌ها، نیازها، و بودجه خریدار بستگی دارد. خرید یخچال و فریزر را به خاطر بسپارید.

ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های متنوع انواع يخچال ها

طیف گسترده ای از تکنولوژی ها و قابلیت ها در يخچال باعث شده تا از خرید وسایل اضافی برای منزل خودداری نمود. دستگاه توزیع آب و یخ در درب يخچال جهت ارائه آب سرد، یخ خرد شده بدون نیاز به باز کردن درب فوق العاده است. استفاده از دو سیستم خنک‌کننده جداگانه Dual Cooling برای يخچال و فریزر جهت حفظ رطوبت بهتر و جلوگیری از انتقال بو بین دو بخش هست. تکنولوژی هوشمند Smart Technology مانند اتصال به اینترنت، کنترل از راه دور، و سیستم‌های هوش مصنوعی برای کنترل بیشتر بر روی عملکرد يخچال از راه دور موثر است. سیستم تصفیه هوا Air Purification برای حذف بوهای ناخواسته و حفظ تازگی هوا در داخل يخچال می باشد.
سیستم چندگانه جریان هوا Multi-Airflow به توزیع یکنواخت هوا درون يخچال و فریزر کمک می‌کند. با کمپرسور اینورتر Inverter کاهش صدا، حفظ انرژی، و طول عمر بلندتر يخچال افزایش می یابد. حسگرهای هوشمند برای اندازه‌گیری و کنترل دقیق دما در داخل یخچال فریزر دوقلو فوق العاده عمل می کند. قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها برای جایگذاری ساده‌تر با اندازه‌های مختلف يخچال بالا و پایین بی نظیر خواهد بود. قیمت یخچال هوشمند در بازار بیشتر عرضه می‌شود. این ویژگی‌ها نقش مهمی در افزایش قیمت های یخچال دارند. از دیگر ویژگی ها به دو یخ ریز، آبریز، اتصال به آب شهری، بدون برفک No Frost، دور این دور، هوم بارHome Bar، دور کولینگ، هایژن فرش  Hygiene Fresh را نام برد.

راهنمای خرید یخچال در بانه مارکت

خرید يخچال قدم مهمی در بهبود تجربه آشپزی و نگهداری مواد غذایی است. با توجه به تنوع برندها، مدل‌ها، و ویژگی‌ها، انتخاب یک يخچال مناسب نیاز به مطالعه دقیق و اطلاعات کافی دارد. در ادامه راهنمای خرید یخچال را برای شما آورده‌ام:
1. ابتدا باید در میان نوع های مختلف از جمله : يخچال فریزر بالا (Top-Freezer)، فریزر پایین (Bottom-Freezer)، ساید بای ساید (Side-by-Side)، دوقلو (French Door) مدل خود را انتخاب کنید. درصورت تمایل به خرید یخچال فریزر ساید بای ساید، به ویژگی‌های این نوع يخچال توجه ویژه داشته باشید. برای کسانی که به دنبال ظاهر زیبا و کاربری بهتر هستند.
2. ابعاد يخچال باید با فضای آشپزخانه شما هماهنگ باشد. مطمئن شوید که اندازه يخچال به اندازه فضای موجود مناسب است.
3. بررسی ظرفیت و گنجایش يخچال بر اساس نیازهای خود. آیا به یک فریزر بزرگ نیاز دارید؟ یا ظرفیت يخچال مهمتر است؟
4. بررسی ویژگی‌هایی مانند یخ‌ساز و توزیع اب، کنترل دما، نور LED، فناوری بدون یخ‌زدایی و دیگر امکانات مهم است.
5. انتخاب يخچال با مصرف انرژی کم (بهترین از همه اگر گواهی Energy Star داشته باشد) کمک به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق ماهانه می‌کند. هنگام خرید يخچال ، به نمای مصرف انرژی توجه داشته باشید. يخچال‌های با کارایی انرژی بالا علاوه بر صرفه‌جویی در قبض انرژی، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنند.
6. مطالعه نقد و نظرهای مصرف‌کنندگان درباره مدل‌های مختلف و برندها می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.
7. تخفیفات ویژه و همچنین تخفیفات فصلی در کم بودن قیمت کمک می کند.
8. تعیین کنید چقدر می‌خواهید هزینه کنید و بر اساس آن مدل‌ها را مقایسه کنید. قیمت یخچال کشویی بالاتر از مدل‌های معمولی هستند.با انجام مقایسه دقیق بین انواع يخچال‌ها و مدل‌ها، می‌توانید یک يخچال مناسب برای خانه خود انتخاب کنید و از ویژگی‌ها و عملکرد بهتری برخوردار شوید. امروزه خرید یخچال دوقلو ساید و کوچک یا هر مدل دیگری می تواند جوابگوی نیازهای روزانه برای ذخیره مواد غذایی باشد.

قیمت و خرید یخچال




سوالات متداول


چرا خرید يخچال دوقلو می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد؟

يخچال دوقلو امکان کنترل جداگانه دمای يخچال و فریزر را فراهم می‌کند که این امکان به بهینه کردن نگهداری مواد غذایی کمک می‌کند. همچنین، این نوع يخچال برخی از مدل‌ها با ظاهر زیبا و مدرن به بازار عرضه می‌شوند.

چگونه می‌توانم يخچال با قیمت مناسبی برای خرید انتخاب کنم؟

برای انتخاب يخچال با قیمت مناسب، ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید و سپس مدل‌ها را با هم مقایسه کرده و به عواملی مانند ظرفیت، تکنولوژی، و نقدهای کاربران توجه کنید.

 چطور می‌توانم بهترین تخفیفات را برای خرید يخچال به دست آورم؟

 پیگیری تخفیفات در سایت، مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌ بانه مارکت، و استفاده از تخفیف‌ها و کدهای تخفیف از راهکارهای بهترین خرید هستند.