Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 6 | قیمت ابزار آلات خرید ابزار الات - Other, برند: Other

اشتراک برای فید RSS

ابزار آلات-Other

   

آیتم‌های 176 تا 192 از مجموع 192 تا

  1. 1
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  6. ۶
  1. مجموعه آچار 22 عددی SWISS KRAFT GEAR WRENCH TOOLS SET

    مناسب ترین ابزار برای کار های صنعتی و سنگین که بر اساس استاندارد های صنعتی کشور سوئیس ساخته شده است، مجموعه ابزار آچار 22 عددی کارآمد SWISS KRAFT است که از مواد آلومنیومی فوق العاده ای ساخته شده که مدت های طولانی می توانید از آن استفاده کنید. این مجموعه حرفه ای در یک جعبه اختصاصی تهیه شده که می توانید به راحتی هر کدام را در قسمت مخصوص آن قرار داده از یا برای کاربرد خاصی که دارد مورد استفاده قرار دهید. جنس فولادی تمامی این ابزار ها در برابر سایش و خوردگی مقاوم بوده و در اندازه های مختلفی تهیه شده است. بنابراین می توانید آنها را برای شغل های مکانیکی/ انواع کار های صنعتی و تعمیر کار های حرفه ای و یا حتی در خانه خود به کار ببرید و از چند منظوره بودن آن لذت ببرید و نیاز های روزمره خود را توسط آنها برطرف کنید. این ابزار ها برای باز و بسته کردن انواع پیچ های کوچک و بزرگ می باشد زیرا در اندازه های مناسبی تهیه شده اند و امکان عملکردی فوق العاده را در اختیار کاربران قرار می دهد.
    • مجموعه ابزار تخصصی با طراحی ایمن و با دوام
    • جنس مستحکم کروم وانادیوم
    • دسته مناسب برای گشتاور فوق العاده
    • حرفه ای و کارآمد
    ‎ناموجود
  2. ست آچار تخت و رینگ Seth wrench flat and ring

    این ست آچار دارای دو سر با شکل و کارایی مختلف می باشد که یک سر آن به شکل تخت و سر دیگری به شکل رینگ است در واقع این ست آچار یکسر تخت و یکسر رینگ به صورت چند منظوره تعبیه شده است و کاربر بسته به نیاز خود می تواند از این ست آچار برای انجام کارهای خود استفاده کند. همچنین این ست آچار دارای 14 عدد آچار با اندازه های متنوع می باشد که این اندازه های مختلف آن علاوه بر این که در کارهای صنعتی و مکانیکی بسیار کاربرد دارد بلکه این ست آچار تخت و رینگ می توان در کارهای منزل به کار برود . به علاوه شما به لطف سر تخت این ست آچار می توانید انواع پیچ و مهره های با اندازه های مختلف را به راحتی و بدون  این که احساس خستگی کنید باز و بسته نمایید و از طریق سر رینگ آن می توانید انواع واشر های قسمت های سخت از جمله داخل ماشین و قطعات ماشین و دستگاه های صنعتی را به آسانی و در مدت زمان بسیار کمی سفت کنید به همین دلیل سر رینگ این ست آچار می تواند همانند آچار جغجغه ای عمل کند. همچنین این ست آچار تخت و رینگ دارای یک جنس فوق العاده و محکم به نام کروم وانادیوم ضد زنگ می باشد که این جنس به کار رفته می تواند موجب بالا رفتن طول عمر آن می گردد.
    • دارای 14 عدد آچار دو سر رینگ و تخت
    • مورد استفاده در مکانیکی و صنعتی
    • اندازه های آچار ها مختلف
    • جنس به کار رفته  کروم وانادیوم ضد زنگ
    • بدنه ی براق و زیبا
    • بسته بندی شده در جعبه ی محکم
    ‎ناموجود
  3. اره زنجیری برقی کرافتیچ KRAFTECH ELECTRIC CHAIN SAWS KT-5200

    امروزه وسایل صنعتی فراوانی تولید و روانه بازار شده است که با استفاده از آن ها می توان کارهای سخت و طاقت فرسا را به راحتی در کمترین زمان انجام داد. دستگاه اره برقی KT-5200 یکی از محصولات کمپانی KRAFTECH بوده و برای برش چوب های تنومند و اجسام چوبی کاربرد دارد. همچنین جنگل بانان به کمک این دستگاه می توانند شاخه ها اضافی درختان را قطع کنند و عمل هرس کردن را به راحتی انجام دهند. این دستگاه برقی برای تمام نیازهای خانه و باغ را جهت تهیه هیزم ، بریدن درختان ، مراقبت و هرس کردن درختان به صورت کامل پاسخگو می باشد. موتور این دستگاه از نوع دو زمانه 52 cm3 است که کارکرد بالایی دارد و با توان خروجی 2.0 KW برش و قطع کردن انواع چوب را انجام می دهد. تیغه ای که بر روی اره وجود دارد با سرعت بالا حرکت می کند و عمل برش را در کمترین زمان انجام خواهد داد. موتور اره برقی KT-5200 سطح سر و صدای مناسبی دارد و هیچ گونه آلودگی صوتی و سرو صدا ایجاد نمی کند. این دستگاه برای استفاده نیاز به کمی مهارت و آموزش دارد که با آموزش های لازم و رعایت آن ها به راحتی می توان از آن برای برش های مختلف چوب استفاده کرد. به لطف طراحی ارگونومیک و راحت این دستگاه، در امکان استفاده و بهره وری آن دچار هیچ مشکل نخواهید شد. با کمک سیستم شروع سریع حرکت زنجیر در ابتدا به صورت راحت و روان در مدت زمان کمی انجام می گیرد. علاوه براین دستگاه اره برقی کرافتچ KT-5200 به مدار ترمز اینرسی جهت توقف کامل و سریع اره و سیستم قدرتمند ضد سرقت مجهز شده است.
    • دارای موتور 2 زمانه با قدرت خروجی 2.0 KW
    • مجهز به اره ای محکم با اندازه 50 سانتی متر
    • دارای به ترمز زنجیر اینرسی
    • دارای دسته ارگونومیک و سیستم قدرتمند ضد سرقت
    • سیستم شروع سریع برای شروع آسان
    • قابلیت برش انواع وسایل چوبی و تنه درختان، جهت هرس کردن و تهیه هیزم
    ‎ناموجود
  4. دستگاه علف زن 4 کاره Timbertech Lawn Mower AKS52

    یکی از ابزار های حرفه ای چند منظوره که می توان از آن برای کندن و برش دادن علف های موجود در مزارع و زمین های کشاورزی استفاده کرد، دستگاه علف زن حرفه ای TimberTech AKS52 است که هم اکنون با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. از این دستگاه می توانید برای صاف کردن پرچین/ صاف کردن چمن و از اره های زنجیری آن برای برش دادن شاخه های درختان استفاده کرد. این محصول با استفاده از سوخت ترکیبی بنزین و روغن مورد استفاده قرار می گیرد و توان ویژه ای را برای انجام دادن تمامی این کار های حرفه ای ایجاد خواهد طوری که با تهیه آن دیگر نیازی به سفارش دادن مدل های معمولی و قدیمی نخواهید بود. طول و میزان برندگی تیغه های این علف زن AKS52 امکان برش دادن شاخه های اضافی درختان را در مدت زمان کمی فراهم می کند. علاوه بر تمامی این موارد می توان به کیفیت فوق العاده این محصول اشاره کرد که مطابق با استانداردهای CE تولید شده و با تسمه های فوق العاده ای که دارد امکان استفاده راحت و سریع را برای مصرف کننده گان فراهم می کند. علاوه بر این می تواند به عنوان صاف کننده چمن موجود در زمین فوتبال نیز از قابلیت های ویژه چمن زن ای کا اس 52 بهره مند شد و یک زمین صاف و یکدست را برای بازی های مورد علاقه خود در اختیار داشته باشید.
     
    • دستگاه علف زن با طراحی کارآمد و با دوام
    • سوخت ترکیبی بنزین با روغن
    • مجهز به قابلیت تنظیم روانکاری زنجیره ای اتوماتیک
    • امکان هرس کردن شاخه ها و صاف کردن چمن
    • سبک و مستحکم
    ‎ناموجود
  5. انبردست چند کاره کونوردی Multifunction Pliers

    با بالا رفتن میزان تولیدات گوناگون و متنوع در زمینه ساخت انواع وسایل کاربردی و صنعتی همچون انواع انبردست ها ، گاز انبرها ، چاقو ها و سایر کالاهای دیگر شرکت ها این بار راهکار بسیار بهتری اندیشیده اند آنها در صدد تولید انواع از این نوع محصولات برای کاربردهای متنوعی بر آمده اند. بسیاری از این نوع وسایل صنعتی بیشتر برای کارهای منزل و محل کار استفاده می شدند، اما این بار به جای استفاده از چند نوع ابزار مختلف و جا گیر یک نوع وسیله با کیفیت و در عین حال حرفه ای عرضه بازار و مشتری شده است. انبردست حرفه ای چند کاره یکی از این نوع ابزار ها می باشد که در میان حجم کثیری از لوازم صنعتی جای بسیار خوبی در میان مردم باز کرده است. این نوع انبردست به صورت بسیار حرفه ای به جای استفاده از چند نوع وسیله خود به تنهایی از چند قابلیت متنوع و ویژه برخودار می باشد. این نوع انبردست چند کاره مخصوص برای افراد کوه نورد ساخته شده است که به وسیله آن همانند یک پکیج حرفه بدون دردسر قابل حمل است. جنس بدنی فولاد ضد زنگ این نوع انبردست حداکثر کارایی خوب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر کار انبردست قابلیت چند نوع چاقوی حرفه ا را داراست. هر کدام از این چاقوها خود مخصوص برای کارهای خاصی در نظر گرفته شده اند. این نوع انبردست چن کاره تنها برای افراد کوه نورد تولید نشده است بلکه شما نیز می توانید از آن در منزل خود به جای استفاده از دیگر لوازم بی خاصیت آن را مورد استفاده قرار دهید و ا سایر مزایای خوب آن به  نحو احسن بهره مند گردید.
    • جنس فولاد  ضد زنگ و مقاوم
    • قابلیت حمل آسان و راحت
    • پکیجی کامل و کم جاگیر
    • دارای قابلیت انبردست
    • قابلیت چند نوع چاقوی متنوع برای استفاده در کوه
    ‎ناموجود
  6. انبردست همه کاره SCHRADE TOUGH PINCHERS

    ما در این جا قصد داریم در مورد ابزار چند کاره  schrade tough Pinchers  ان را در چند خطی برای شما علاقه مندان  به این نوع ابزارالات  توضیحاتی مختصری را به احتضار شما برسانیم. اگر بخواهیم در مورد تاریخچه ی  این وسیله  اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم، باید بگوییم  که انبردست یک  ابزار چند کاره و می توان گفت  هر کسی قادر به کار کردن ان نمی باشد.  خود انبردست  وسیله ای است  که دارای 2  اهرم  با یک محور تشکیل شده است. انبردسیت چند کاره  دارای یک سری طراحی های متفاوتی می باشد  که  به شکل و اشکال های مختلف  با همان 2  اهرم  با  یک محور ساخته و طراحی می شوند.  انبردست چند کاره برای افرادی ساخته شده است که به کار فنی مهندسی  و ساختمان مشغول هستند.افرادی که کارهای جوشکاری ، تراشکاری، بستن  سیم برق و هر وسیله ی آهنی که برای باز کردن و  بستن و  نگه داشتن  آن به کار میرود. این ابزار برای   تمام وسیله هایی  طراحی شده است که از آهن ساخته شده اند و با باز کردن دست و هر وسیله ی ضعیفتری قادر  به باز کردن آن  نیستند  از این ابزار انبر برای نگه داشتن ان استفاده می شود.   شما با استفاده از این دستگاه آهنی  می توانید از آن برای  کارهایی  الکترونیکی به عنوان مثال: لوله کشی، سیم کشی، کارهای الکترونیکی، کارگاه های فنی مهندسی ، لخت کردن و بریدن انواع سیم ها، و... نیاز دارند از ان استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های این ابزار این است که دارای جنس فوق العاده عالی می باشد که شما با استفاده از آن می توانید انواع  فلزات داغ را با استفاده از این وسیله ی انبر  در دستان نگه دارید . همچنین  این انبر یک وسیله ی بسیار جمع و جور می باشد که به راحتی می توانید  ان را حمل  کنید. همچنین  این انبر دارای قابلیت  ضد  زنگ بوده و دربرابر حرارت و سرما هیچ عکس العملی را از خود نشان نمی دهد  و طوری طراحی و ساخته شده است در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم باشد  و  طوری طراحی شده است که می تواند هر وسیله ی اهنی را با استفاده ی از لبه ی  باریک خود با قدرت بسیار بالای  دست شما بگیرید.  از لحاظ طراحی و کیفیت هم باید به جرات بگوییم بسیار با کیفیت و با طراحی مدرن و شیکی  طراحی شده است  شما با استفاده از این انبر می توانید انواع پیچ ها  و سرپیچ ها را با استفاده از ان محکم کنید. این  انبر یک وسیله ی عمومی می باشد که هر  کسی قادر به کار کردن  از ان می باشد. و در اخر شما از این انبر همه کاره می توانید برای  سالیان طولانی  از این وسیله استفاده کنید و از داشتن ان لذت ببرید.
    • طراحی زیبا و حرفه ای
    • ابزار همه کاره با توابع جداگان
    • دارای سایز های مختلف
    • قابلیت ضد زنگ
    • دارای سایز های مختلف
    • گارانتی مادام العمر محدود
    ‎ناموجود
  7. پمپ آب پدرولا PEDROLLA PUMP CPM158

    پمپ های آب همواره برای مصارف خانگی و صنعتی تولید می شوند، این پمپ ها می توانند با استفاده از مکش  آب از درون چاه، نیاز به آب را تامین کنند. یکی از پمپ های آب تولید شده توسط کمپانی پدرولا ایتالیا، مدل CPM158 می باشد، این دینام با مکش آب فوق العاده مناسب برای هر گونه مصرف خانگی و یا در صنایع کشاورزی و آبیاری و باغبانی می باشد. شما می توانید با استفاده از این دینام آب، آب مورد نیاز خود را با فشار بیشتری دریافت کنید ، به علاوه با عملکرد اتوماتیک آن در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی کنید. بدنه ی چدن و پروانه ی استیل ضد زنگ آن بسیار مناسب برای استفاده در هر صنعتی می باشد. این پمپ آب برای مکش آب های پاک و بدون ناخالصی با دمای بین 10- تا +90 سانتی گراد ساخته شده است که می تواند عملکردی عالی را در این زمینه ارائه نماید. قدرت در بالا بردن آب در این دینام 1 اسب بخار می باشد که می تواند برای ارتفاع های حداکثر تا 7 متر و مترازهای 150 متر مناسب باشد و عملکرد فوق العاده ای را ارائه نماید. استفاده ی خانگی این پمپ بسیار راحت است و تنها با اتصال به چاه اب و تامین میزان برق مورد نیاز دینام، شما می توانید به آب مورد نیاز خود با فشار بالا در هر شرایطی دسترسی داشته باشید. شما می توانید با تهیه ی دینام پدرولای ایتالیا از تامین آب برای استفاده ی خانگی و یا آبیاری اطمینان حاصل نمایید.
    • دارای قدرت 1 اسب بخار
    • توانایی حداکثر مکش بالابر تا 7 متر
    • مناسب برای آب و هر گونه مایعات بدون ناخالصی های شیمیایی
    • دارای جنس بدنه چدن با پروانه ی استیل ضد زنگ و خوردگی
    • وزن سبک و کم حجم تنها 12 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  8. موتور جوشکاری WELDING MACHINE MMA-250DP

    یکی از دستگاه هایی که ممکن است در تمامی کارگاه های صنعتی و یا در شغل های مکانیکی از آن استفاده شود موتور اینورتر جوشکاری است که دارای بیشترین کیفیت و امکانات می باشد. این موتور جوش بسیار پر کاربرد می باشد که روند کاری شما را چندین برابر افزایش داده و باعث می شود از آن متناسب با نیاز های خود استفاده نمایید بدون آنکه محدودیتی در ارائه عملکرد آن به وجود بیاید. از مشخصه های بسیار با اهمیتی که می توان در موتور جوش MMA250DP به آن اشاره کرد ولتاژ و برق مصرفی آن است که کم مصرف تر از سایر مدل ها به عملکرد می پردازد این دستگاه دارای ولتاژ 220 ولت بوده و با فرکانس 50 هرتزی طیف وسیعی از امکانات را برای کاربران به ارمغان می آورد و بهره وری بسیار ویژه ای 85٪ را می تواند ارائه دهد. میزان قدرت در این دستگاه 0.93 است و با استفاده از الکترودهای قوی 5.0 و 1.6 میلی متری انواع فلزات آلومنیومی و آهنی و غیر آن را برای شما جوش می دهد و بهترین نتیجه را برای کاربران به ارمغان می آورد. بنابراین می توانید از این دستگاه جوش MMA-250DP حتی در خانه نیز استفاده کنید بدون آنکه محدودیت اتصالاتی را به وجود بیاورد. انتخاب این محصول را در تمامی کارهای صنعتی به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین می توانیم به صراحت بگوییم در خصوص بازرسی، تست عملکرد و کنترل نهایی، از کیفیت این دستگاه اطمینان کامل حاصل شده و بهترین عملکرد را ارائه داده است. از اینورتر جوشکاری PULS مدل MMA 250DP می توان برای انواع جوشکاری های فلزی آهنی و غیر آهنی نیز استفاده کرد. این دستگاه را می توان در انواع تعمیرگاه ها، کارگاه های صنعتی، مکانیکی و الکتریکی و حتی در ساختمان سازی ها به کار برد و با حرارت بسیار بالایی که برای جوش دادن ایجاد می نماید بهره وری بالایی را ارائه می دهد. اینورتر جوشکاری پالس مدل ام ام ای 250 دی پی، بهترین گزینه برای کارهای صنعتی به شمار می آید. مقصود ما از  تهیه تمامی این محصولات، تولید با کیفیت مناسب و جلب رضایت تمامی مشتریان ارجمند است.
     
    • طراحی و ساختار تجهیزاتی
    • دارای جریان برق DC
    • ولتاژ برق 220
    • مصرف برق 6.8 KW
    • مناسب برای جوشکاری های فلزی آهنی و غیر آن
    • دارای الکترودهای قوی 5.0 و 1.6 میلی متری
    • سیستم خنک کننده هوا
    ‎ناموجود
  9. دستگاه جوش تگزا TEXA WELDING MACHINE ZX7-250

    • دو ولتاژ 220V و 380V
    • 250 آمپر
    • صفحه نمایش دیجیتالی
    • دارای دسته
    • بدنه فلزی
    • دارای موتور DC
    ‎ناموجود
  10. پمپ آب 370 وات شیمجه SHIMGE PUMP SURFACE QB60

    آب در زندگی جزء مواد اصلی و ضروری برای ادامه زندگی می باشد و از آن جا که آب های زیر زمینی از منابع اصلی ذخیره آب به شمار می آیند انسان ها از گذشته تا به امروز همواره در صدد ایجاد روش هایی برای دسترسی به آب های زیرزمینی بوده اند. یکی از دستگاه های اختراع شده توسط بشر دینام آب می باشد که به راحتی آب را از چاه های عمیق بالا می کشد. درنتیجه طبیعتا برای پمپاژ تامین آب آشامیدنی یا برای آبیاری زمین های کشاورزی نیاز به یک دینام آب دارید زیرا این دینام آب به راحتی آب مورد نظر را برای شما پمپاژ خواهد کرد  به علاوه شرکت سازنده ی shimg  نیز در زمینه پمپ آب مدل های زیادی را تولید و روانه کرده است بنابراین QB60 جز از این مدل های می باشد. به عبارت دیگر از دینام QB60 برای پمپاژ آب تمیز و بدون ذرات جامد و شن و ماسه یا مایعات دیگر و غیره را به بالا می کشد. از دیگر کاربرد های پمپ آب استفاده در ساختمان های بلند می باشد که در آن ها آب شهری به دلیل ارتفاع زیاد ساختمان ها به بالا نمی رسد. در این گونه موقاع با قرار دادن پمپ آب به راحتی آب با نیروی زیاد به بالاترین طبقه ساختمان ها خواهد رسید.همچنین این پمپ آب دارای قدرت موتور 370 وات می باشد که به وسیله این قدرت در نظر گرفته شده است میزان آب را تا عمق 8 متر مکش می دهد. به علاوه پمپ آب QB60 از حداکثر درجه حرارت سیال و محیط  40   درجه استفاده خواهد کرد. به عبارت دیگر این دینام آب از میزان فرکانس (Hz) 50.0  و ولتاژ V 230 ~ 220 برخوردار می باشد.
    • دارای قدرت 370 وات
    • قابلیت مکش آب در عمق 8 متر
    • دارای حداکثر درجه حرارت سیال و محیط 40 ° C
    • دارای حداکثر فشار 33 متر
    • دارای فرکانس و ولتاژ V 230 ~ 220 و Hz 50.0
    • دارای حفاظت در مقابل بیش از حد داغ  شدن
    • قابلیت  کنترل اتوماتیک سطح آب شناور فلش
    ‎ناموجود
  11. صفحه مخصوص سنگ ساب مینی INGCO ABRASIVE GRINDING SGD601151

    یکی از تولید کنندگان دستگاه ها و ابزارآلات صنعتی کمپانی اینکو می باشد که در ساخت ابزارآلات صنعتی خود از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می نماید تا روز به روز به مصرف کنندگان آن اضافه شود. این کمپانی با تولید دستگاه های برش چوب و فلز، دستگاه های سنگ بری و سمباده زنی و همچنین ساخت تمام لوازم جانبی دیگر مانند تیغه ، مته، پیچ گوشتی  و ... یک مجموعه ی کامل را در این زمینه تشکیل داده است. یکی از این لوازم، صفحه مخصوص سنگ ساب مینی با مدل نامبر SGD601151 می باشد. این صفحه مخصوص سنگ ساب دارای عمر طولانی و ساخت با کیفیت می باشد که توسط ماشین آلات پیشرفته و دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته شده است که می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.
    • دارای وزن و حجم کم و ناچیز
    • تولید و پردازش توسط دستگاه اتوماتیک
    • طراحی مخصوص سنگ ساب مینی با لرزش کمتر
    • دارای لبه ها تیز و با کیفیت بالا
    • ضخامت صفحه سنگ ساب 6.0 میلی متر
    • اندازه سوراخ کاری 22.2 میلی متر
    ‎ناموجود
  12. رابط پایه اره زنجیری چاین ساو BASE INTERFACE CHAIN SAW 11.5

    • گزینه ای مناسب برای چوب
    • طراحی مقاوم و با دوام
    • وزن مناسب
    • دستگیره محکم
    • بدنه مشکی و سبز رنگ
    • دارای یک عدد تیغه
    • جنس تیغه hss
    • اندازه تیغه cm35
    ‎ناموجود
  13. کارواش نیوار با قدرت2400وات Car Wash Aluminum handle Nivar KN 2060W

    کارواش نیوار فشار 160بار در دقیقه مدل Car Wash Nivar 160bar KN 2060W
    • 160 بار دردقیقه
    • 2400 قدرت
    • دارای دسته آلومینیومی
    • بخار از لوله با فشار وقدرت بالای به بیرون پرتاب می شود.
    • جهت ایمنی بیشتر دوکمه قفل روی دسته قرار دارد .
    • ساختار بدنه پلاستیکی آن طوری است که در برابر ضربه شدید مقاوم است.
    ‎ناموجود
  14. اره مینی اورگون گاردن ستار gardenstar mini chain saw

    • کیفیت ساخت عالی
    • وزن استاندارد و خوش دست
    • دارای تیغه 25 سانت
    • قابلیت کم صدا
    • پر قدرت
    • دارای توان 1 اسب
    ‎ناموجود
  15. دریل بتن کن هیلتی دو کاره Hilti Rotary Hammer Z1C-32M TC32

    • توان 2300 وات
    • سرعت گردش آزاد 970
    • توان ضربه 2800 ضربه در دقیقه
    • سه نظام 4 شیار
    • دارای دو عدد مته چکشی
    • سه عدد مته چرخشی سوراخکاری
    • میله عمق سنج فلزی
    • جعبه با کیفیت
    ‎ناموجود
  16. بیلچه مسافرتی تاشو و چند کاره همراه (مثلثی)

    ویژگی های بیلچه مسافرتی(کوهنوردی) مثلثی
    • تاشو-سه کاره
    • بدنه آن از جنس فولاد مقاوم است
    • دارای کیف حمل
    • وزن: 1.2 کیلوگرم
    • اندازه در حالت بسته: 15*25 سانتی متر
    • اندازه در حالت باز 15*60 سانتی متر
    • کارکرد راحت
    ‎ناموجود
  17. تبر کوچک جند کاره مسافرتی,کوهنوردی Ax Mountaineering and travel

    تبر کوهنوردی چند منظوره Ax Mountaineering
    • قابلیت استفاده در برف و یخ
    • دارای دسته مناسب وتیغه برنده جهت تکه کردن چوب
    • یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تبراستفاده آن به جای آچر
    • جهت باز کردن دربهای فلزی
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 176 تا 192 از مجموع 192 تا

  1. 1
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  6. ۶
قیمت ابزار آلات خرید ابزارآلات برقی و شارژی بررسی مشخصات بهترین مدل مجموعه ابزار فروش دریل اره کارواش و سنگ فرز