Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 3 | قیمت ابزار آلات خرید ابزار الات, میزان امتیاز: Not Yet Rated

اشتراک برای فید RSS

ابزار آلات

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 299 تا

  1. انبردست همه کاره SCHRADE TOUGH PINCHERS

    ما در این جا قصد داریم در مورد ابزار چند کاره  schrade tough Pinchers  ان را در چند خطی برای شما علاقه مندان  به این نوع ابزارالات  توضیحاتی مختصری را به احتضار شما برسانیم. اگر بخواهیم در مورد تاریخچه ی  این وسیله  اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم، باید بگوییم  که انبردست یک  ابزار چند کاره و می توان گفت  هر کسی قادر به کار کردن ان نمی باشد.  خود انبردست  وسیله ای است  که دارای 2  اهرم  با یک محور تشکیل شده است. انبردسیت چند کاره  دارای یک سری طراحی های متفاوتی می باشد  که  به شکل و اشکال های مختلف  با همان 2  اهرم  با  یک محور ساخته و طراحی می شوند.  انبردست چند کاره برای افرادی ساخته شده است که به کار فنی مهندسی  و ساختمان مشغول هستند.افرادی که کارهای جوشکاری ، تراشکاری، بستن  سیم برق و هر وسیله ی آهنی که برای باز کردن و  بستن و  نگه داشتن  آن به کار میرود. این ابزار برای   تمام وسیله هایی  طراحی شده است که از آهن ساخته شده اند و با باز کردن دست و هر وسیله ی ضعیفتری قادر  به باز کردن آن  نیستند  از این ابزار انبر برای نگه داشتن ان استفاده می شود.   شما با استفاده از این دستگاه آهنی  می توانید از آن برای  کارهایی  الکترونیکی به عنوان مثال: لوله کشی، سیم کشی، کارهای الکترونیکی، کارگاه های فنی مهندسی ، لخت کردن و بریدن انواع سیم ها، و... نیاز دارند از ان استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های این ابزار این است که دارای جنس فوق العاده عالی می باشد که شما با استفاده از آن می توانید انواع  فلزات داغ را با استفاده از این وسیله ی انبر  در دستان نگه دارید . همچنین  این انبر یک وسیله ی بسیار جمع و جور می باشد که به راحتی می توانید  ان را حمل  کنید. همچنین  این انبر دارای قابلیت  ضد  زنگ بوده و دربرابر حرارت و سرما هیچ عکس العملی را از خود نشان نمی دهد  و طوری طراحی و ساخته شده است در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم باشد  و  طوری طراحی شده است که می تواند هر وسیله ی اهنی را با استفاده ی از لبه ی  باریک خود با قدرت بسیار بالای  دست شما بگیرید.  از لحاظ طراحی و کیفیت هم باید به جرات بگوییم بسیار با کیفیت و با طراحی مدرن و شیکی  طراحی شده است  شما با استفاده از این انبر می توانید انواع پیچ ها  و سرپیچ ها را با استفاده از ان محکم کنید. این  انبر یک وسیله ی عمومی می باشد که هر  کسی قادر به کار کردن  از ان می باشد. و در اخر شما از این انبر همه کاره می توانید برای  سالیان طولانی  از این وسیله استفاده کنید و از داشتن ان لذت ببرید.
    • طراحی زیبا و حرفه ای
    • ابزار همه کاره با توابع جداگان
    • دارای سایز های مختلف
    • قابلیت ضد زنگ
    • دارای سایز های مختلف
    • گارانتی مادام العمر محدود
    ‎ناموجود
  2. اتو بخار عمودی دستی 1800 وات فوما FUMA STEAM IRON VERTICAL HANDY FU-364

    فوما یکی دیگر از محصولات خانگی خود را با نام اف یو 364 برای افرادی  که به کار کردن با اتو علاقه نشان می دهند ان را با طرحی و ظاهری جدید طراحی و وارد  بازار تجارت کرده است.  اکثر اتو بخاری ها به  صورت دستی ولی به شیوه ای بسیار زیبا طراحی شده است. اتو بخاری دستی مدل FU-364 یکی از مدل های  ساخت شرکت فوما می باشد که یکی از برندهای بسیار سرشناس در کل جهان شناخته شده است، و به نوعی  به حساب می اید. اتو بخاری دستی  دارای قدرت  1800 وات  می باشد که با استفاده از این توان مصرفی برق می توانید با قدرت بالا از قابلیت های ان استفاده کنید.  یکی از ویژگی های بارز این انو بخار دستی 364 انواع چین و چروک  و انواع البسه های مورد نیاز را از بین  میبرد.

    اتو بخاری fu-364 به طور کلی می تواند نقش به سزایی در لباس های اتو نشده تان داشته باشد شما با استفاده از این اتو بخار می توانید از بخار آن برای لباس های ابریشمی و البته کتان که دارای الیاف های بسیار ضخیم و محکم می باشد از آن استفاده کنید  و از بخار آن برای نرم کردن و صاف شدن و از بین بردن چین و چروک ها از آن استفاده کنید. شما با استفاده از این اتو بخار 364 می توانید  همیشه لباس های خود را به صورت  اتو شده بپوشید  و از آن برای مهمانیهایتان و بیرون  و سرکارتان از ان استفاده کنید. اتو 364 دستی باعث زیباتر شدن لباس های شما میشود ، که می تواند به مرتب شدن ظاهر شما نقش به سزایی داشته باشد. شما به غیر از استفاده از لباس ها حتی می توانید پرده و انواع پارچه های دیگرتان که نیاز به اتو بخار دارند  با استفاده از fuma fu-364 با ان از ویژگی های آن برای اتو شدن  لباس ها و پارچه هایتان از آن استفاده کنید.
    • میزان قدرت مصرفی 1800 وات
    • دارای  قابلیت خشک کردن و ایجاد بخار
    • کنترل بخار متغیر
    •  دارای قدرت زیاد بخار
    • مجهز به بخار عمودی
    • دارای  جنس از نوع پوشش سرامیکی
    • 10 قطعه در هر کارتن
    ‎ناموجود
  3. کارواش 1300 وات برقی اینکو INGCO CARWASH 1300W HPWR13003

    دستگاه ماشین شوی برقی HPWR13003 اینکو یک کارواش کوچک و جمع و جور است که برای استفاده در منازل و گاراژها طراحی و تولید شده است. کارواش اینکو مدل  HPWR13003  دارای موتور قدرتمند با توان 1300 وات و تولید حداکثر فشار 120 بار می باشد که مناسب برای شستشوی کف خانه و آشپز خانه ، دیوار ها ، سرویس های بهداشتی ، صندلی محوطه ، نمای ساختمان ، دوچرخه ها ، اتومبیل ها ، حیاط  و ... می باشد . شما می توانید با خرید این کارواش اینکو مقدار زیادی از هزینه ها را که معمولا صرف شستشوی خودرو در ماشین شویی ها می کنید کاهش دهید و در هر زمانی که می خواهید اتومبیل خود را در منزل با ارائه بهترین نتیجه شستشو تمیز کنید. کمپانی اینکو دستگاه ماشین شوی برقی HPWR13003 را نیز مانند سایر وسایل خود در رنگ بدنه زرد و سیاه تولید کرده است.
     
    • دارای موتور قدرتمند با توان 1300 وات
    • دارای حداکثر فشار 120 بار
    • میزان جریان آب 5.5 لیتر در دقیقه
    • مجهز به سیم پیچ مسی
    • همراه با 5 متر شلنگ

                رنگ : 

    ‎ناموجود
  4. کارواش 1500 وات اینکو INGCO CARWASH HPWR15002

    شرکت سازنده ی اینکو دستگاه کارواش برقی با مدل HPWR15002 را وارد بازار کرده است و کار اصلی این کارواش برای تمیز کردن محیط شما می باشد.به علاوه شما به وسیله این کارواش می توانید تمام ماشین ها و محیط کاری مانند:تعمیرگاه و کارگاه وغیره را تمیز کنید حتی کاربران عادی برای تمیز کردن کارهای خانگی خود می توانند از آن استفاده کنند.از دیگر کاربرد های کارواش اچ پی دبلیو آر 15002 برای سطح های که دچارجرم گرفتی شده است می باشد .همچنین قدرت موتور این دستگاه کارواش 1500 وات می باشد و این کارواش حداکثر فشار آب 150 بار و 2200 PSI در اختیار شما قرار می دهد.یکی از مزیا کارواش HPWR15002 این است که آب و زمان کمی را صرف می کند در نتیجه این دو ویژگی مزیتی عالی برای صرفه جویی در مصرف اب می باشد و برای کسانی که مناسب می باشد که به زمان نیز اهمیت می دهند. سپس شما توسط این کارواش می توانید محیط خود را با سرعت بسیار بالا و با زمان کمی تمیز کنید.
    • دارای قدرت موتور 1500 وات
    • حداکثر فشار آب 150 بار و2200 PSI
    • مصرف آب 360 لیتر در یک ساعت
    • دارای دستگیره قابل حمل
    • قابلیت میزان جریان آب 6 لیتر در دقیقه
    • دارای قابلیت توقف و خاموش به صورت خودکار

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  5. پمپ آب پدرولا PEDROLLA PUMP CPM158

    پمپ های آب همواره برای مصارف خانگی و صنعتی تولید می شوند، این پمپ ها می توانند با استفاده از مکش  آب از درون چاه، نیاز به آب را تامین کنند. یکی از پمپ های آب تولید شده توسط کمپانی پدرولا ایتالیا، مدل CPM158 می باشد، این دینام با مکش آب فوق العاده مناسب برای هر گونه مصرف خانگی و یا در صنایع کشاورزی و آبیاری و باغبانی می باشد. شما می توانید با استفاده از این دینام آب، آب مورد نیاز خود را با فشار بیشتری دریافت کنید ، به علاوه با عملکرد اتوماتیک آن در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی کنید. بدنه ی چدن و پروانه ی استیل ضد زنگ آن بسیار مناسب برای استفاده در هر صنعتی می باشد. این پمپ آب برای مکش آب های پاک و بدون ناخالصی با دمای بین 10- تا +90 سانتی گراد ساخته شده است که می تواند عملکردی عالی را در این زمینه ارائه نماید. قدرت در بالا بردن آب در این دینام 1 اسب بخار می باشد که می تواند برای ارتفاع های حداکثر تا 7 متر و مترازهای 150 متر مناسب باشد و عملکرد فوق العاده ای را ارائه نماید. استفاده ی خانگی این پمپ بسیار راحت است و تنها با اتصال به چاه اب و تامین میزان برق مورد نیاز دینام، شما می توانید به آب مورد نیاز خود با فشار بالا در هر شرایطی دسترسی داشته باشید. شما می توانید با تهیه ی دینام پدرولای ایتالیا از تامین آب برای استفاده ی خانگی و یا آبیاری اطمینان حاصل نمایید.
    • دارای قدرت 1 اسب بخار
    • توانایی حداکثر مکش بالابر تا 7 متر
    • مناسب برای آب و هر گونه مایعات بدون ناخالصی های شیمیایی
    • دارای جنس بدنه چدن با پروانه ی استیل ضد زنگ و خوردگی
    • وزن سبک و کم حجم تنها 12 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  6. دستگاه برش سنگ بوش BOSCH ANGEL GRINDER GWS20-180

    اگر شما مجبور به انجام کارهای سنگ تراشی  هستید و یا با سنگ و فلزات سر و کار دارید ،دستگاه برش سنگ GWS20-180 یک دستگاه ضروری برای انجام کارهای شما می باشد .این دستگاه برش سنگ بوش همانند سایر دستگاه های این کمپانی اما با اندکی تفاوت در ظاهر و عملکرد تولید شده است . دستگاه برش سنگ بوش مدل GWS20-180 یکی از دستگاه های کارامد با طراحی مناسب می باشد . این دستگاه به همراه امکاناتی تولید شده است که به کاربر کمک می کند تا از یک دستگاه مدرن بهره ببرد و در مقایسه دستگاه های قدیمی انرژی کمتری مصرف کند.حمل و نقل و جابجایی این دستگاه برش سنگ GWS20-180 بوش بسیار راحت است و هر فردی می تواند حتی با یک دست نیز ان را در هنگام کار نگه دارد .این برش سنگ بوش دارای یک ورودی برق 400 وات و سرعت 8500 دور در دقیقه می باشد که این سرعت می تواند تا حداکثر کار با این دستگاه را تسهیل کند.در دستگاه برش سنگ GWS20180 بوش طیف وسیعی از ابزارها و امکانات جمع اوری شده اند که شما می توانید در منطقه بزرگتر و با مصرف برق کمتری از ان استفاده کنید .این دستگاه برش سنگ با وزن و ابعاد مناسب طراحی و تولید شده است که می تواند به شما در پیشرفت کارها و حرفه تان کمک کند.

     

    • موتور پر قدرت برای عملکرد بهتر و راحتی بیشتر
    • بدنه مستحکم برای قدرت بیشتر
    • دسته محکم برای نگهداری
    • قاب محافظتی کاربر
    • صفحه برش محکم با داشتن شفت قفل

              رنگ : 

    ‎ناموجود
  7. ماسک جوشکاری اتوماتیک صنعتی اینکو INGCO WELDING HELMET AHM004

    در حین جوش کاری  باید نکات های ایمنی رعات شود مخصوصا در هنگام کار باید ماسک جوشکاری داشته باشید به علاوه شرکت های زیادی در زمینه ماسک جوشکاری تلاش زیادی کرده اند اما شرکت سازندهی اینکو ماسک جوشکاری اتوماتیک AHM004 را با بهترین کییفیت روانه بازار کرده است.از کاربرد های این ماسک جوشکاری آزاد بودن هر دو دست در هنگام جوشکاری می باشد درنتیجه باعث می شود شما به خیال راحت به کار خود ادامه دهید. به عبارت دیگر ماسک جوشکاری دارای باتری قدرتمند لیتیوم می باشد که امکان شارژ شدن را برای شما فراهم می کند و نیازی به تعویض شدن باتری ندارد. به علاوه این ماسک جوشکاری دارای اندازه ی صفحه نمایش مناسبی برخوردار می باشد که 35×90 میلی متر می باشد.همچنین ماسک جوشکاری  AHM004 دارای  دو حسگر  ARC قوی می باشد که به صورت خودکار محیط های روشن و تاریک را برای شما فراهم می کند.به علاوه این ماسک جوشکاری دارای وزن بسیار مناسب می باشد که باعث می شود گردن شما در حین کار کردن احساس خستگی نکند.
    • دارای دو حسگر  ARC بسیار قوی
    • دارای اندازه صفحه نمایش 35×90 میلی متر
    • دارای باتری لیتیوم قابل شارژ
    • دارای درجه حرارت -5c  ̰+55c
    • دارای وزن قابل حمل 1.2 کیلو گرم

                رنگ:

    ‎ناموجود
  8. عینک جوشکاری 2 لایه اینکو INGCO WELDING GOGGLES HSGW01

    همانطور که می دانید انسان ها روزانه سرکار مخصوصا کارهای ساختمانی و کارهایی که نیاز به فعالیت زیادی دارد مانند کار در کارگاه های صنعتی و ...با خطرات احتمالی زیادی مواجه می شوند که ما می توانیم با استفاده از لباس های کار پوشیدنی، در برابر بسیاری از این خطرات جان سالم به در ببریم. کمپانی اینکو علاوه بر ساخت ابزارآلات صنعت دست به تولید لباس های کار محافظ زده است که کیفیت مرغوب انها، بسیار مناسب برای فعالت در هر زمینه ای می باشد. یکی از این محصولات پوشیدنی محافظ تولید شده توسط کمپانی اینکو، عینک جوشکاری HSGW01 است که می تواند سلامت بینایی اشخاصی که در زمینه ی جوشکاری فعالیت دارند را تضمین کند. این عینک از وزن سبکی بر خوردار است که شما را در حین کار خسته نخواهد کرد.
    • دارای وزن سبک و کم حجم با وزن تنها 0.12 کیلوگرم
    • دارای شیشه های انعطاف پذیر
    • دارای بدنه ی جنس پی وی سی
    • مناسب برای تمام افراد که در زمینه ی جوشکاری فعالیت دارند

                        رنگ:

    ‎ناموجود
  9. آچار تکی دو سر تخت سایز 10-11 اینچ اینکو INGCO SINGLE BOX HDSPA10111

    این آچار دارای قابلیت های بسیار زیادی است که می توانید از آن برای راحت تر باز و بسته کردن انواع پیچ ها استفاده کرد و در مدت زمان کمی و بدون اینکه هزینه ای اضافی برای خریداری نمودن سایر ابزار های مشابه با آن را بپردازید. آچار دو سر تخت می تواند در هر دو سایز مورد استفاده قرار گیرد یک سر آن برای پیچ هایی است که سایز 10 می باشند و طرف دیگر آن مناسب برای پیچ هایی است که سایز 11 را برای آن اختصاص داده اند. بنابراین با استفاده از این قابلیت ها می توانید با هزینه بسیار کمی آن را تهیه کرده و از کاربردهای آن به طور مداوم استفاده کنید. از ویژگی های برجسته ای که می توان برای طراحی آن اشاره کرد ضخامت تمامی قسمت های آن است که باعث می شود به صورت مناسب و  قابل توجهی در دسترس کاربران قرار داشته باشد. دسته سبک اچ دی اس پی آ 10111 برای مشاغل سخت و پیچ هایی که نیروی زیای را جهت باز کردن لازم دارد، مناسب می باشد.این ابزار مناسب برای پیچ هایی است که مقداری برجسته تر از سطح خود قرار دارند و به راحتی می توان بر روی آن پیچش لازم را جهت باز کردن به کار برد.
    • طراحی سبک و فشرده
    • آچار دو سر تخت تکی 7×6 الی 32×30 میلی متر
    • مقاوم در برابر زنگ و ساییدگی
    • ضد زنگ و خوردگی
    ‎ناموجود
  10. صفحه سنگ مینی ساب اینکو INGCO ABRASIVE CUTTING MGD601151

    از جمله ابزار الات کاربردی شرکت اینکو که ممکن است اشخاص زیادی در هنگام روز با آن سر و کار داشته باشند صفحه سنگ مینی ساب INGCO مدل MGD601151 است. این وسیله که برای برش قطعات آهن و فلز مانند انواع لوله های پروفیل و نبشی کاربردارد با کیفیت و عملکرد بسیار خوبی کار را انجام می دهد. از مهمترین ویژگی های این صفحه سنگ می توان به جنس بدنه محکم و فولاد ضد زنگ آن اشاره کرد. همچنین بهترین مزیت این نوع ابزار صنعتی لرزش و سر و صدای کمتر به هنگام استفاده از آن می باشد. صفحه سنگ مینی ساب اینکو مدل ام جی دی 601151 با لایه های فایبر گلاس تقویت شده است که باعث طول عمر طولانی وسیله می شود. این نوع وسیله با قابلیت اطمینان و ایمنی کامل به هنگام کار را برای ما فراهم می کند.
    • صفحه سنگ صنعتی با اندازه مناسب و استاندارد
    • مناسب برای برش انواع قطعات آهن و نبشی
    • جنس بدنه مقاوم از فولاد ضد زنگ
    • دارای لرزش کمتر و بدون سر و صدا در هنگام انجام کار
    • تقویت شده با لایه های فایبر گلاس با طول عمر طولانی
    ‎ناموجود
  11. دستگاه کارواش 2000 وات اینکو INGCO CAR REVIEW 2000W HPWR20001

    دستگاه شستشوی ماشین  که به عنوان "کارواش" شناخته می شود یک ابزار برای تمیز کردن نمای خارجی خودرو به کار می رود که در مدت زمان کمی، بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. و با سرویس دهی کاملا اتوماتیک قدرت بسیار زیادی را در هنگام عملکرد ارائه می دهد. حداکثر فشار کارواش 150 بار و دارای میزان جریان 6 لیتر در دقیقه است که توسط موتور قدرتمندی که برای این دستگاه طراحی شده است بهترین نتیجه شستشو را فراهم می دهد. کارواش صنعتی HPWR20001 دارای کیفیت بسیار عالی از لحاظ سخت افزاری می باشد و آب را با فشار بسیار بالایی از قسمت خروجی شلنگ به بیرون پرتاب می کند طوری که هیچ گونه مواد آلاینده ای را بر روی بدنه ماشین و یا هر سطح دیگری باقی نمی گذارد. برای این محصول 5 متر شیلنگ و یک عدد جامایع شوینده و یک عدد لانس را به کار برده اند.

    بنابراین شما می توانید هم اکنون آن را با قیمت بسیار مناسبی سفارش داده و از قابلیت های آن بهره مند شوید. با استفاده از اچ پی دبلیو آر 20001 سرعت بالایی را در شستشو می توان ارائه داد و در مدت زمان کمی به شما امکان می دهد تا تمامی قسمت های ماشین را شستشو دهد و با استفاده از مخزن مایع شوینده ای که برای آن تهیه شده است می توانید مواد شوینده را به راحتی در داخل آن قرار داده و  کیفیت ویژه ای را بدون شستشوی دوباره تجربه کنید. از این دستگاه می توان  مدت های زیادی استفاده کرد بدون انکه ایجاد محدودیت نماید همچنین دارای میزان صدای بسیار مناسبی است که در هر شرایطی می توانید ان را به کار بگیرید. قابلیت دکمه قفلی که در این دستگاه قرار داده شده است برای حالت امنیتی استفاده از آن می باشد تا از دسترس کودکان محافظت شود.
    • دیزاین فشرده و صنعتی
    • میزان قدرت کارواش 2000 وات
    • میزان جریان 6 لیتر در دقیقه
    • موتور قدرتمند با سیم پیچی مسی
    • دارای 5 متر شیلنگ و 1 عدد جا مایع  شوینده
    •  دارای یک عدد لانس
    • منبع تغذیه برق 220-240 ولت
    • فرکانس 50 هرتز
    • کیفیت پاک کنندگی عالی
    ‎ناموجود
  12. چکش تخریب 2200 وات 75 ژول اینکو INGCO DEMOLITION PDB22001

    چکش برق مکانیکی PDB22001 که با استفاده از یک منبع قدرت غیر عضلانی به منظور سرعت بخشیدن به عملیات ساخت و ساز، به کار می رود، دارای تعداد زیادی از کاربردهای کاملا صنعتی می باشد که کاربران هر حرفه ای، متناسب با نیاز خود می توانند از ان استفاده کنند. این ابزار  توسط آهنگران، فلزکاران، و سایر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد و با راه اندازی راحت و ساده ای که دارد در هر مکان و با هر شرایطی می توانید ان را شروع به کار کنید. انرژی پتانسیل مکانیکی این دستگاه با استفاده از منبع برق و به منظور بالا بردن نیرویی که مناسب حفاری است، مورد استفاده قرار می گیرد.

    قدرت برق در این دستگاه به 220 وات است و تعداد ضربه هایی که بر شی وارد می کند بیشتر از تعدادی است که برای یک مدل معمولی فراهم شده است. گیربکس فلزی مستحکمی که برای ان قرار داده شده است به دوام بیشتر محصول کمک می کند و سرعت بالایی را برای قدرت عمل ان به وجود اورده است. استفاده از این ابزار تغیرات اساسی را در ساخت و ساز ایجاد می کند و با ضربه های ناگهانی، تراکم سطوح فشرده را از بین می برد بدون اینکه در قطعات اصلی ان، فرسودگی ایجاد کند. حالت انعطاف پذیری که برای این دستگاه  قرار داده شده است مناسب برای زمانی است که در محل کار از ان استفاده می کنید، بدون انکه نیازی به روغن کاری داشته باشد.
    • طراحی ویژه و بسیار جمع و جور
    • گیر بکس فلزی بسیار قدرتمند
    • قدرت ضربه 75 ژول
    • قدرت برق 2200 وات
    ‎ناموجود
  13. موتور جوشکاری WELDING MACHINE MMA-250DP

    یکی از دستگاه هایی که ممکن است در تمامی کارگاه های صنعتی و یا در شغل های مکانیکی از آن استفاده شود موتور اینورتر جوشکاری است که دارای بیشترین کیفیت و امکانات می باشد. این موتور جوش بسیار پر کاربرد می باشد که روند کاری شما را چندین برابر افزایش داده و باعث می شود از آن متناسب با نیاز های خود استفاده نمایید بدون آنکه محدودیتی در ارائه عملکرد آن به وجود بیاید. از مشخصه های بسیار با اهمیتی که می توان در موتور جوش MMA250DP به آن اشاره کرد ولتاژ و برق مصرفی آن است که کم مصرف تر از سایر مدل ها به عملکرد می پردازد این دستگاه دارای ولتاژ 220 ولت بوده و با فرکانس 50 هرتزی طیف وسیعی از امکانات را برای کاربران به ارمغان می آورد و بهره وری بسیار ویژه ای 85٪ را می تواند ارائه دهد. میزان قدرت در این دستگاه 0.93 است و با استفاده از الکترودهای قوی 5.0 و 1.6 میلی متری انواع فلزات آلومنیومی و آهنی و غیر آن را برای شما جوش می دهد و بهترین نتیجه را برای کاربران به ارمغان می آورد. بنابراین می توانید از این دستگاه جوش MMA-250DP حتی در خانه نیز استفاده کنید بدون آنکه محدودیت اتصالاتی را به وجود بیاورد. انتخاب این محصول را در تمامی کارهای صنعتی به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین می توانیم به صراحت بگوییم در خصوص بازرسی، تست عملکرد و کنترل نهایی، از کیفیت این دستگاه اطمینان کامل حاصل شده و بهترین عملکرد را ارائه داده است. از اینورتر جوشکاری PULS مدل MMA 250DP می توان برای انواع جوشکاری های فلزی آهنی و غیر آهنی نیز استفاده کرد. این دستگاه را می توان در انواع تعمیرگاه ها، کارگاه های صنعتی، مکانیکی و الکتریکی و حتی در ساختمان سازی ها به کار برد و با حرارت بسیار بالایی که برای جوش دادن ایجاد می نماید بهره وری بالایی را ارائه می دهد. اینورتر جوشکاری پالس مدل ام ام ای 250 دی پی، بهترین گزینه برای کارهای صنعتی به شمار می آید. مقصود ما از  تهیه تمامی این محصولات، تولید با کیفیت مناسب و جلب رضایت تمامی مشتریان ارجمند است.
     
    • طراحی و ساختار تجهیزاتی
    • دارای جریان برق DC
    • ولتاژ برق 220
    • مصرف برق 6.8 KW
    • مناسب برای جوشکاری های فلزی آهنی و غیر آن
    • دارای الکترودهای قوی 5.0 و 1.6 میلی متری
    • سیستم خنک کننده هوا
    ‎ناموجود
  14. پیچ گوشتی تخت تکی اینکو INGCO SINGLE HEAD SCREWDIRVER HS283075

    پیچ گوشتی تخت تکی اینکو اچ اس283075 یک محصول مقاوم و مناسب برای استفاده های مداوم از آن می باشد. این ابزار دارای سایز های مختلفی است که می توانید هم اکنون آن را سفارش داده و از هر کدام از آنها متناسب با نیاز های صنعتی خود مورد استفاده قرار دهید. محصولی که هم اکنون در دسترس شما قرار دارد ، پیچ گوشتی تخت تکی 38 میلی متری اینکو است که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که می توانید از آن برای انواع کارهای صنعتی ، مکانیکی و سایر کارهای الکتریکی مورد استفاده قرار داد علاوه بر این دارای کیفیت بسیار منحصر به فردی است که باعث می شود روند کارهای شما را تسریع ببخشد. بنابراین با تهیه این ابزار پر کاربرد HS283075 می توانید در کارگاه های مکانیکی به راحتی از آن استفاده نمایید و بهترین کیفیت را توسط آن تجربه کنید طوری که در برابر فشار زیاد نیز خمیده نمی شود و آسیبی به ساختار اصلی آن وارد نخواهد آمد.
    • طراحی مناسب و منحصر به فرد
    • مقاوم در برابر خراشیدگی و خمیدگی
    • ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • دارای کاربردهای ویژه صنعتی و الکتریکی
               رنگ: 
    ‎ناموجود
  15. پیچ گوشتی چهار سو تکی 6 میلی متری اینکو INGCO SINGLE HEAD SCREWDIRVER HS28PH2125

    شرکت فوق العاده معتبر اینکو در طی چند سال اخیر با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته هم اعتبار شرکت خود را بالا ببرد و هم تا حدود زیادی رضایت مشتریان همیشگی و دائمی را به سوی خود جلب کند. شرکت اینکو همواره با ارائه محصولات صنعتی و مکانیکی خود سعی در برطرف نمودن نیاز های روزانه بشری کرده است. این بار نیز مانند سری های قبلی با ارائه نوعی ابزار مکانیکی کاملاً حرفه ای همراه با کیفیت بسیار عالی قدمی بسیار بزرگ در راستای اهداف کاربران برداشته است. ابزار پیچ گوشتی چهار سو تکی  اچ اس 28 پی اچ 2125 مکانیکی از جمله ابزار های شرکت اینکو به شمار می رود. پیچ گوشتی چهار سوی اینکو دارای کاربردهای و ویژگی های مختلفی می باشد. از این نوع ابزار مکانیکی برای تمامی مکان ها که نیاز به باز و بسته کردن انواع پیچ های چهار سو باشد مورد استفاده قرار می گیرد. با جنس بدنه بسیار مقاوم کروم وانادیوم تولید شده است. پایه طراحی شده به منظور ضربه وارد نشدن همراه با ساق مخصوصی در نظر گرفته شده است. پیچ گوشتی چهار سو  INGCO مدل HS28PH2125 با قطر 6 میلی متری و طول 125 میلی متری سعی در حداکثر عملکرد را دارد. این ابزار مکانیکی به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد و از مزایای آن به خوبی بهره می شوید.
    • طراحی کاملاً مکانیکی با کارایی خوب
    • جنس بدنه بسیار مقاوم کروم وانادیوم
    • دارای پایه ای پوشیده با ساق محکم در برابر ضربه
    • قطر 6 میلی متری و طول 125 میلی متری با عملکرد فوق العاده مناسب
    • بسیار مناسب برای باز بسته کردن انواع پیچ های چهار سو با هر اندازه
              رنگ: 
    ‎ناموجود
  16. منگنه کوب دستی اینکو INGCO PUNCH PRESSES HSG1404

    این منگنه کوب از جنس بسیار ویژه ای است که با استفاده از آن می توانید بیشترین کیفیت را تجربه کنید. از این ابزار می توان در اتصال و به هم چسپاندن انواع فشرده ای از صفحات کاغذ ، لایه های پارچه و چوب مورد استفاده قرار داد. اینکو ارائه دهنده بسیار ی از محصولات ویژه و منحص ربه فردی است که می توانید از آن برای پیشبرد تمامی کارهای صنعتی خود استفاده نمایید. این منگنه بسیار کم وزن و فشرده طراحی شده است که به راحتی قابل حمل و  جا به جایی می باشد.  با استفاده از پیچی که در بالایی آن قرار دارد می توان به آسانی آن را تنظیم نمایید و بر اساس نحوه استفاده خود از آن بهره مند شوید. منگنه کوب دستی اچ اس جی 1404 دارای عرض بیرونی 11.3 میلی متر است و با دسته فولادی که برای آن قرار داده شده است می توانید راحت تر از هر مدل دیگری از آن استفاده نمایید. منگنه کوب دستی صنعتی  HSG1404 را می توان هم اکنون با قیمت بسیار مناسبی سفارش داد و در انواع کارهای صنعتی ، مکانیکی و حتی خانگی از آن استفاده کرد.
    • طراحی فشرده و مقاوم
    • اندازه منگنه 4-14mm
    • مقاوم در برابر کارهای فشرده
    • قابلیت استحکام در نحوه عملکرد
    • منگنه کردن
    ‎ناموجود
  17. سشوار صنعتی اینکو INGCO INDUSTRIAL DRYING HG20008

    سشوار صنعتی INGCO HG20008 به شکلی موثر جهت پردازش و از بین بردن حالت رطوبت انواع دستگاه های مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در مدل های مختلف ارائه شده که بهترین نوع آن بر اساس بستری از آلیاژ های منحصر به فرد است و از شایع ترین انواع خشک کن های صنعتی به شمار می آید که به صورت دوار حالت خشک کنی همرفت را در اختیار کاربران قرار می دهد. از این ابزار ویژه می توان در خشک کردن صنایع دارو سازی و همچنین چسباندن روکش های مختلف بر روی سطوح گوناگون بهره مند شد. با استفاده از این فرایند ویژه که توسط سشوار صنعتی اچ جی 20008 فراهم می شود می توانید فضایی ویژه را برای پیشبرد کارهای صنعتی خود فراهم کنید. از این دستگاه منحصر به فرد می توان در انواع کارهای مکانیکی،صنعتی، شیشه بری و بسیاری از حرفه هایی که در کارهای ساختمان سازی به کار می رود، بهره مند شد. قدرت برق در این سشوار 2000 وات است یعنی بالاترین میزانی که یک دستگاه سشوار صنعتی باید داشته باشد را برای شما به ارمغان می آورد. دمای هوای خروجی  در این دستگاه  550 ° C درجه سانتی گراد است که فشار دمای زیاد و متغیری را توسط سه خروجی که برای آن قرار داده شده است ، تولید می نماید.
    • طراحی فشرده و جمع و جور
    • ساخته شده بر اساس آخرین استانداردهای صنعتی
    • ایجاد حرارت گرمایی قابل تنظیم
    • مورد نیاز برای انواع کارهای صنعتی
    • قدرت برق 2000W
    • سرعت بالا در خروجی هوا
    • دارای 3 خروجی قدرتمند
              رنگ: 
    ‎ناموجود
  18. دستگاه جوش اینورتر اینکو INGCO INVERTER WELDING MACHINE ING-MMA2003

    جوشکاری یکی از روش های تولید و اتصال مواد مختلف می باشد که با استفاده از انبرها و روش های مختلف می تواند برای انواع مواد به کار آید.صنایع جوشکاری در اصل اتصال مواد فلزی و اهن الات به همدیگر می باشد که این عملیات در انواع مشاغل استفاده دارد.به علاوه از جوش مواد در ساختمان سازی ها نیز استفاده می شود.جوشکاری به وسیله یک سری از ابزارها و دستگاه ها انجام می شود که یکی از این ابزارها دستگاه جوش آن می باشد .در واقع این دستگاه جوش اینکو مدل MMA2003 به همراه دو انبر جوش ارائه شده است که دارای امکاناتی مانند فن خنک کننده و همچنین امپر بالا می باشد .فن خنک کننده این موتور جوش MMA2003 اینکو باعث می شود تا با کمک واحد کنترل دما از داغ شدن بیش از حد قطعات داخلی دستگاه در هنگام کار جلوگیری کند.بدنه الومینیومی و دسته نگهداری این دستگاه باعث شده است تا کار با آن راحت تر باشد و کاربر بتواند آن را با خود به هر جایی حمل کند.همچنین از دیگر امکانات این دستگاه قابلیت تنظیم امپر آن می باشد که کاربر می تواند آن را برای کار مورد نظر تنظیم کند.این دستگاه جوش MMA2003 همچنین به همراه یک موتور قدرتمند اینورتر طراحی شده است.پس با داشتن این موتور می توانید مدت زیادی از این دستگاه استفاده کنید .

     

    • دارای موتور قدرتمند اینورتر
    • دسته جهت حمل و نگهداری راحت تر
    • قابلیت تنظیم آمپر مناسب
    • فن خنک کننده و کنترل کننده دما
    • قدرت بالا و امنیت زیاد
              رنگ : 
    ‎ناموجود
  19. تبر 600 گرمی دسته فایبر گلاس اینکو INGCO AXE HAX0206001

    کمپانی اینکو انواع وسایل و ابزار آلات صنعتی شامل ابزارهای برقی و مکانیکی را با کیفیت بالا برای انجام انواع کارهای صنعتی وارد بازار کرده است. یکی از ابزارآلات صنعتی که این کمپانی تولید کرده است تبر HAX0206001 می باشد . این تبر دارای یک دسته عالی و خوش دست با رنگ زرد و سیاه است که باعث می شود تا استفاده از آن بسیار راحت باشد. دسته تبر اینکو مدل HAX0206001 از جنس فایبر گلاس می باشد که باعث سبک وزن بودن تبر می شود . همچنین جنس فایبر گلاس دسته این تبر HAX0206001 اینکو باعث شده است تا دسته در برابر گرما و حرارت عایق باشد. قسمت تیغه این چکش از جنس فلز محکم و با دوام ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد . همچنین لبه ی آن بسیار تیز است و این باعث می شود تا استفاده از این چکش بسیار ساده تر باشد. شما می توانید از این تبر در انواع کارگاههای صنعتی ، نجاری ، کابینت سازی و ... استفاده کنید.
     
    • دارای تیغه محکم و با دوام
    • دسته بسیار خوش دست
    • جنس دسته فایبر گلاس
    • وزن 600 گرم
    ‎ناموجود
  20. ست تیغه افق بر 2 عددی فلز اینکو INGCO SAW BLADE SSB922EF

    در کارگاههای برشکاری شما نیاز به انواع اره ها برای برش انواع فلزات دارید . شما می توانید با استفاده از نوع کار و حرفه خود از انواع اره های عمود بر و افق بر استفاده کنید. هر کدام از این اره ها دارای یک نوع خاص از تیغه ها هستند که شما می توانید به راحتی آن ها را تعویض کنید. کمپانی اینکو نیز مانند سایر شرکت ها متناسب با هر اره ای که ساخته است تیغه متناسب با آن را نیز تولید کرده است. شما می توانید با استفاده از انواع اره های موجود در بازار انواع چوب ها و فلز را برش دهید. اره ها شامل انواع مختلفی از جمله اره مخصوص چوب ، اره مخصوص فلز و اره مخصوص برش لوله می باشند . تیغه اره SSB922EF اینکو مخصوص اره های افق  بر می باشد که شما می توانید با استفاده از آن فلزات را برش دهید. این ست تیغه شامل دو عدد تیغه می باشد که در یک بسته بندی شیک و عالی برای شما ارائه می شود . ابعاد هر یک از تیغه های این ست SSB922EF اینکو 150×19×0,9  میلیمتربا وزن سبک 50 گرم می باشد .
     
    • دارای دو عدد تیغه در بسته بندی شیک
    • وزن سبک 50 گرم
    • مخصوص اره های افق بر برای برش فلزات
    • وجود 18 دندانه در هر اینچ
    ‎ناموجود
  21. ست تیغه افق بر 2 عددی اینکو INGCO WOOD SAW BLADE SSB644D

    ابزار ها و وسایلی که در صنعت چوب و برش ان مورد استفاده می گیرند بسیار زیاد اند .از اره های برقی بزرگ و پر قدرت گرفته تا اره های ساده و دستی.اره های برقی دارای قدرت زیادی هستند اما گاهی ممکن است برای برش یک قطعه چوب کوچک نیازی به اره های بزرگ نباشد و با اره های دستی کوچک بتوان برش را انجام داد.اره افق بر یکی از دستگاه هایی است که درتمامی کارهای مربوط به صنعت مورد استفاده قرار می گیرد .در واقع می توان گفت که از اره افق بر در صنایعی مانند نجاری ،صنایع لوله و تمام صنایع مرتبط با چوب استفاده می شود که همین باعث شده است تا اره افق بر را یک اره همه کاره بنامند.این اره افق بر برای برش چوب در اشکال مختلف و یا در مکان هایی که فاصله کمی دارند و با اره های بزرگ نمی توان به ان ها دسترسی داشت استفاده می شود که می تواند با اندازه دقیق و اطمینان کامل چوب و یا مواد پلاستیکی را برش دهد.این اره افق بر برای برش چوب و سایر مواد نیاز به تیغه هایی دارد که این تیغه ها قابلیت تعویض دارند .این تیغه ها با دنده های مختلف و قدرت برش های متفاوت ساخته می شوند که کاربر می تواند متناسب با کار و حرفه خود هر کدام از ان ها را انتخاب کند.ابزار زیر ست تیغه های این اره افق بر با مدل نامبر SSB644Dهستند که با ابعاد 150x19x1،25mm و طول دندانه 6 اینچ تولید و به بازار عرضه شده است.از ویژگی های این ست تیغه اینکو SSB644D می توان به برش سریع و تمیز ان اشاره کرد.
     
    • تیغه SSB644D  اینکو ساخته شده از مواد عالی و محکم
    • دارای طول قسمت دندانه های 6 اینچ
    • وزن سبک 0.050 کیلوگرم
    • دارای قابلیت برش سریع و تمیز
    • طول عمر بالا برای بدنه تیغه ها
    ‎ناموجود
  22. مغزی نخ چمن زن موتوری اینکو INGCO LINE SPOOL ALS50201

    در صنایع کشاورزی و باغداری کمپانی اینکو ابزارها و دستگاه های زیادی را تولید کرده است که این دستگاه ها از چند نوع دستی،بادی و یا برقی تشکیل شده اند .این ابزارها امروزه می توانند به کاربران در این صنایع و برای تسهیل کار آن ها کمک قابل توجهی داشته باشند .یکی از این دستگاه ها ،دستگاه چمن زنی می باشد که این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده و برای استفاده و کارایی بهینه هر کدام از این اجزا طول عمر بالایی دارند.دستگاه های چمن زن که توسط اینکو تولید شده اند به همراه موتورهای با توان و قدرت بالا همراه هستند.این دستگاه ها در صنایع مختلف مانند باغداری و تمیز کردن حیاط مورد استفاده قرار می گیرد.موتور این دستگاه با قدرت بالا میتواند انرژی مورد نیاز در هنگام کار را تامین کند و باعث شود تا کاربر با سرعت و دقت بیشتری بتواند با این دستگاه چمن زنی کار کند.دستگاه چمن زنی موتور ان با استفاده از یک مغزی نخ روشن خواهد شد که این مغزی قابل تعویض است .
     
    • دارای طول نخ 5 متر
    • ضخامت 2.0 میلی متر
    • مخصوص دستگاههای چمن زنی اینکو
    ‎ناموجود
  23. ست تیغ عمود بر صنعتی 5 عددی اینکو INGCO BLADE IS PERPENDICULAR NUMERICAL 5 JBT101D

    تمامی محصولاتی که توسط شرکت اینکو فراهم می شوند دارای امکانات و ساختار بسیار مناسبی است که آنها را در ردیف بهترین محصولات صنعتی قرار داده است. از جمله این محصولات می توان به ست تیغ عمود بر صنعتی JBT101D اشاره کرد که شامل 5 تیغ بسیار مقاوم می باشد و در کارهای تراشکاری چوب و شغل نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار ها به شما امکان می دهد تا برش های عمودی را توسط این تیغه ها ایجاد کنید و نتیجه کار خود را بهتر از هر زمانی تجربه کنید. تیغه عمود بر ج بی تی 101 دی، از مستحکم ترین فلز ساخته شده است که به راحتی انواع تخته های سه لایه را برش می دهد و در انواع چوب هایی را که ضخامت کمی دارند را به آسانی تراش می دهد. بنابراین هم اکنون می توانید این ست 5 عددی را سفارش داده و متناسب با نیاز های کاری خود مورد استفاده قرار دهید.
    • طراحی مقاوم و فشرده
    • برندگی فوق العاده تیز
    • بریدن انواع لایه های چوبی
    • 5 تیغه مجزا جهت برش منظم
    • طول دندانه 75 میلی متر
               رنگ: 
    ‎ناموجود
  24. ست تیغه اره عمود بر چوب 5 عددی اینکو INGCO BLADE IS PERPENDICULAR NUMERICAL 5 JBT111C

    اشخاصی که در کارگاه های مختلف تولید و ساخت چوب مشغول به کار هستند برای برش قسمتی از چوب نیاز به وسیله ای حرفه ای دارند. شرکت اینکو این بار نیز مانند سری های قبل نوعی وسیله حرفه ای مخصوص برش چوب و فلز تولید کرده است. ست تیغه اره عمود بر چوب INGCO مدل JBT111C از جمله با کیفیت ترین ابزار الات صنعتی این شرکت می باشد. این وسیله کاربردی بسیار مورد استفاده برای برش انواع چوب ها و تهیه الوار ضخیم می باشد. از مهمترین ویژگی های این نوع وسیله صنعتی قدرت تیزی تیغه های آن می باشند که با سرعت بسیار بالایی برش را انجام می دهد. هر کدام از این ست 5 عددی با قابلیت برش بسیار آسان کار را انجام می دهند. جنس بدنه این ست 5 عددی از کروم وانادیوم می باشد که خاصیت ضد زنگی دارد. هر کدام از این تیغه ها به حدی تیز هستند  که به صورت مداوم و بدون کند شدن قابل استفاده می باشند. ست تیغه اره عمود بر چوب 5 عددی اینکو مدل جی بی تی 111 سی با ابعاد استاندارد در جعبه مخصوص قرار داده می شوند و در هر جا به راحتی قابل دسترسی می باشند. 
    • طراحی کاملاً صنعتی همراه با ابعاد مناسب
    • ست 5 عددی تیغه میله آهنی بسیار کارآمد
    • جنس بدنه از کروم وانادیوم با قابلیت ضد زنگ
    • مناسب برای برش چوب از 4 میلی متر تا 50 میلی متر
    • ایده آل برای تخته سه لایه چوب هسته ای
    • قابلیت برش سریع
    ‎ناموجود
  25. ست سر پیچ گوشتی 9 عددی صنعتی اینکو INGCO SCREWDIVER SET AKSD0071

    از جمله ابزار های منحصر به فردی که شرکت اینکو به طور کاملی آن را درون یک جعبه به صورت بسیار فشرده تولید کرده است، ست سر پیچ گوشتی اینکو می باشد که انواع مختلفی را به صورت یکجا و یکدست، متناسب با انواع سر پیچ می توانید تهیه کنید و به صورت پیشرفته ای کار خود را گسترش دهید. آ ک اس دی 0071 با قیمت مناسبی که برای آن فراهم شده است به شما امکان می دهد تا بدون هزینه کردن جهت خریداری پیچ گوشتی های متفاوت، ست سر پیچ گوشتی  AKSD0071 را به مقاومت بالا و دوام بسیار زیاد متناسب با نیاز های مکانیکی و صنعتی مورد استفاده قرار دهید. این ست شامل 9 بیت است و در انواع سایز ها تولید شده است که برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها به کار می رود. بنابراین می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی آن را برای تعمیرات صنعتی مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه از کیفیت و مقاومت ساختار اصلی آن کاسته شود.
    • طراحی منحصر به فرد
    • مستحکم و با دوام
    • ساخته شده از فولاد مقاوم
    • تنوع در اندازه سرپیچ
    • شامل 9 بیت
              رنگ: 
    ‎ناموجود
  26. زنجیر اره موتوری 24 اینچ اینکو INGCO CHAINSAW CHAIN 24 INCH AGSC2241

    زنجیر اره موتوری AGSC2241 دارای تعداد زیادی از کاربردها برای استفاده آن در مشاغل تعمیر کاری و کارهای صنعتی می باشد که به شما امکان می دهد تا به صورت بسیار منحصر به فردی آن را به کار بگیرید و مدت های زیادی را بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده نمایید. این محصول دارای بسیاری از کاربردهای ویژه است که ممکن است بر روی یک اره برقی قرار داده شود و با عملکرد چرخشی و نوار مانند، شروع  به برش دادن نماید. زنجیر اره موتوری آ جی اس سی2241 جهت راه اندازی سریع وبهینه اره برقی و یا معمولی است که با قرار دادن زنجیر بر روی آن می توانید عملکرد آن را بیشتر از هر زمان دیگری تجربه کنید. تعداد زیاد این حلقه ها به شما امکان می دهد تا سرعت برش را به حداکثر برساند و در این حالت شما می توانید به صورت بهبود یافته ای از آن بهره مند شوید و متناسب با نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید. زنجیر اره با کیفیت بسیار بالایی است که می تواند مدت های زیادی دوام بیاورد بدون آنکه کیفیت آن کاسته شود.
    • طراحی فشرده
    • انعطاف پذیر و مقاوم
    • ضد رطوبت و ساییدگی
    • مستحکم در برابر فرسایش
              
    ‎ناموجود
  27. فرز گرانیت بر 860 وات اینکو INGCO GRANITE GRINDING ETB1251

    شرکت معتبر اینکو در طی چند سال اخیر و با تولید انواع محصولات صنعتی و مکانیکی توانسته تا حدی زیادی رضایت مردم را جلب کند. از جمله قابل توجه ترین نکاتی که این شرکت در هنگام تولید محصولات خود گنجانده است کیفیت آن ها می باشد. کیفیت و دقت در محصولات باعث شده تا در میان مردم بسیار عامه پسند باشد. از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی اینکو که در صنایع مختلفی کاربرد دارد فرز گرانیت بر INGCO مدل ETB1251 است. این فرز گرانیت بر با توجه به خصوصیات بسیار خوبی که دارد بسیار مناسب برای برش انواع سنگ ها از جمله گرانیت،مرمر و سرامیک می باشد. از مهمترین خصوصیات این فرز گرانیت بر منبع تغذیه آن از برق است. با موتور پرقدرتی که برای آن در نظر گرفته شده است قادر به تولید حداکثر نیرو و انرژی خواهد بود. همچنین دارای تیغه ای بسیار برنده و شفاف می باشد که با قطر 125 میلی متر طراحی شده است. ولتاژ این فرز گرانیت بر صنعتی 220 تا 240 ولت است. سرعت چرخش تیغه این فرز گرانیت بر صنعتی به حدی زیاد است که در هر دقیقه قادر به چرخش 3500 تا 5500 دور می باشد. علاوه بر این با وزن استاندارد به راحتی قابل استفاده در صنایع مختلفی می باشد.   
    • تولید شده در اندازه مناسب و صنعتی
    • مجهز به تیغه ای با قطر 125 میلی متری
    • دارای قدرت موتور 860 واتی
    • ولتاژ220-240 ولتی با رساندن حدکثر انرژی
    • قدرت چرخش بسیار بالای 3500-5500 دور در دقیقه
    • بسته بندی شده در جعبه رنگی
             رنگ: 
    ‎ناموجود
  28. صفحه سنگ آهن مینی استیل بر اینکو INGCO ABRASIVE CUTTING MCD121151

    صفحه سنگ آهن استیل بر اینکو، برای برش دادن انواع قطعه های استیل به کار می رود و دارای استحکام بسیار زیادی می باشد که در هنگام برش دادن می توانید آن را مشاهده کنید. این صفحه بر روی دستگاه مخصوص قرار داده می شود و بدون لرزش و با ثبات بسیار بالا به شما امکان می دهد تا متناسب با نیاز های خود آن را مورد استفاده قرار دهید. این ابزار طوری طراحی شده است که مقاومت بالایی را برای شما به ارمغان آورده و بدون نیاز به ابزار های برش بی کیفیت می توانید از این صفحه سنگ به صورت بهینه و منحصر به فردی استفاده نمایید. از دیگر قابلیت هایی که برای ام سی دی 121151 قرار داده شده است می توان به ضد زنگ و ضد لرزش بودن آن اشاره کرد. علاوه بر تمامی این موارد می توان از MCD121151 برای برش دادن لایه های فلزی استفاده کرد طوری که لرزش و سر و صدای کمتری را نیز ایجاد می کند. بنابراین این صفحه سنگ را می توانید متناسب با شغلی که با آن سر و کار دارید مورد استفاده قرار دهید و از جنس مقاوم آن، مدت های زیادی به کار بگیرید.
    • طراحی مناسب و فشرده
    • برش دادن لوله های پروفیل
    • ضد فرسودگی و سایش
    • صفحه آهن استیل بر
             رنگ: 
    ‎ناموجود
  29. اره بنزینی ماکیتا MAKITA GASOLINE SAWS DCS5200

    از جمله وسایلی که برای برش دادن و قطع تنه درختان به کار می رود می توان به اره بنزینی منحصر به فرد ماکیتا اشاره کرد که دارای قابلیت ها و امکانات بسیار حرفه ای می باشد و روند کاری شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد، بدون آنکه از کارایی و امکانات اولیه آن کاسته شود.قدرت موتور اره دی سی اس 5200 ، 2800 وات است و با ظرفیت مخزن سوخت 56 لیتری که برای آن فراهم شده است باعث می شود تا میزان سوخت کمتری را نسبت به سایر مدل ها ، مصرف کند. اره DCS5200 با طول زنجیر 45 سانتی متر انعطاف پذیر تر از هر زمانی می تواند در برش دادن قطعات چوبی شما را یاری کند. منبع تغذیه این ابزار مخلوط بنزین و روغن است که بهترین عملکرد را می تواند ارائه دهد و بدون لرزش و با ثبات زیادی در دستان شما قرار بگیرد و از آن متناسب با نیاز های کاری خود استفاده کنید. وزن اره بنزینی ماکیتا تنها 5.1 کیلوگرم است یعنی بسیار سبک تر و فشرده تر از سایر مدل های عرضه شده، می باشد. علاوه بر تمامی این ویژگی ها، اره بنزینی ماکیتا در هنگام استفاده لرزش کمتری را به وجود می آورد و با زنجیر انعطاف پذیر و مقاومی که برای آن قرار داده شده است در برابر موانع بهترین کیفیت را ارائه می دهد و نتیجه مطلوبی را در برش و قطع کردن به ارمغان می آورد.
    • طراحی مستحکم و فشرده
    • عملکرد با ثبات و بدون لرزش
    • منبع تغذیه مخلوط بنزین و روغن
    • دارای زنجیر اره کاملا انعطاف پذیر
    ‎ناموجود
  30. دستگاه برش سنگ بوش BOSCH ANGEL GRINDER GWS24-180

    دستگاه های سنگ یکی از ابزارهایی هستند که در صنعت های مختلف برای برش انواع سنگ های مختلف نمای ساختمان و ساختمان سازی ها استفاده می شوند.این دستگاه ها که توسط کمپانی های متعدد ساخته شده اند دارای ویژگی هایی هستند که افراد می توانند از ان ها برای کارهای برش سنگ ها بهره ببرند.دستگاه های برش سنگ همراه با یک صفحه برش و دسته و بدنه محکم طراحی می شوند.دستگاه برش سنگ GWS-24-180 یکی از محصولات بوش می باشد .این دستگاه برش به همراه موتور فلزی و محکم و دسته کمکی و نگهدارنده تولید و طراحی شده است .این برش سنگ بوش مدل GWS24-180 به علاوه عملکرد عالی دارای گزینه هایی برای امنیت و طول عمر بالا است که این امکانات به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند با خیال راحت از این سنگ برش استفاده کند.طراحی استاندارد و با کیفیت این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا به خوبی در هنگام کار بر روی دستگاه برش سنگ کنترل داشته باشید.این سنگ برش دارای یک گیربکس با تضمین عمر طولانی است و همچنین به همراه موتور قوی و محافظ موتور طراحی شده است .دسته کمکی این دستگاه برش سنگ GWS24-180 بوش می تواند در سه جهت مختلف نصب شود تا هر فردی بتواند از ان استفاده کند.به علاوه این سنگ برش بوش دارای چرخ دنده های بسیار مقاوم در برابر فشار های قوی در هنگام کار و کانال برای خروجی هوای گرم  است .
     
    • دارای گیربکس قوی برای طول عمر بیشتر
    • دارای حفاظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار
    • دارای کلید خاموش و روشن سه حالته
    • ارگونومی بسیار بالا
    • قابلیت دسته کمکی در سه جهت
    • دارای کانال برای خروجی هوای گرم

              رنگ : 

    ‎ناموجود
  31. دریل چکشی بوش BOSCH HAMMER DRILL GSB16RE

    دریل های چکشی یکی از انواع دریل های موجود دربازار  می باشند که با قدرت بالا و استحکام زیادی همراه هستند.کمپانی های زیادی انواع دریل های مختلف را تولید کرده اند که هر کدام از ان ها دارای ویژگی های خاصی هستند و با توجه به ساختار و کارکرد ان ها برای کارهای صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.انواع دریل های چکشی به دو نوع گیربکس دار و بدون گیر بکس دسته بندی می شوند.نوع گیر بکس دار دریل ها برای کارهای صنعتی و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و نوع بدون گیر بکس این دریل ها برای کارهای ساده و غیر صنعتی کاربرد دارند . کیفیت بدنه و عملکرد این دریل بوش GSB16RE مورد توجه و اعتماد همه افراد است و یکی از دریل هایی است که می تواند در انواع شغل های ساده و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد .این دریل به همراه اجزای تشکیل دهنده عالی و بدنه محکم تولید شده است که با استفاده از این امکانات شما می توانید به طور دقیق تر با این دریل بوش کار کنید .کار کردن با دریل بوش مدل GSB16RE نه تنها حرفه ای است بلکه یک استفاده راحت و بهره وری اسان رابرای کاربر خود فراهم می اورد.قدرت بالای موتور این دریل با دنده های گیربکسی می تواند نتایج قابل توجهی را در هنگام کنده کاری و یا حفاری به وجود بیاورد.همچنین این دریل به همراه دسته نرم و راحت برای نگهداری و بدنه محکم تولید شده است که به کاربر این امکان را می دهد تا در هر مکانی و یا حتی برای استفاده های طولانی مدت از این دریل بهره ببرد.این دریل بوش GSB16RE با وزن 1.9 گیلوگرم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .
     
    • موتور قدرتمند برای عملکرد بهتر
    • دسته نرم و راحت برای کار بیشتر با این دریل
    • حفاری در انواع موادی مانند سنگ و بتن
    • طراحی ارگونومیک
    • دارای سرعت 0-3000 دور در دقیقه
    • ماشه برای کنترل سرعت به طور الکترونیکی
    ‎ناموجود
  32. دریل چکشی رویس ROYCE HAMMER DRILL SB1000

    دریل ها ابزاری هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و توسط تولید کننده های متعدد تولید شده اند .در صنعت های مختلف امروزه انواع دریل های ساده و پیشرفته موجود می باشند که این به کاربران این امکان را می دهند تا مطابق با شغل و حرفه خود دریل مناسب را انتخاب کنند .یکی از انواع دریل هایی که تولید می شوند دریل ها چکشی هستند .این نوع دریل بیشتر در کارهای صنعتی ،ساختمانی ،اهنگری و بتونی کاربرد دارند و به دلیل قردت زیاد می توانند در کارهای سنگین و برای کندن انواع مواد و سطوح مختلف کاربرد داشته باشند.دریل های چکشی همچنین به دو دسته گیر بکس دار و بدون گیربکس دسته بندی می شوند که نوع بدون گیر بکس ان ها برای کارهای ساده و نیمه صنعتی کاربرد دارند و نمی توان با ان ها کارهای سنگین و صنعتی را انجام داد .اما نوع گیربکس دار انها در هر نوع کاری که شما بخواهید می توانند کاربرد داشته باشند.این دریل چکشی رویس مدل SB1000 نیز یک دریل چکشی گیربکس دارد است .این دریل چکشی SB1000 رویس دارای مزیت ها و قابلیت هایی نسبت به سایر دریل ها می باشد که می توان از میان ان ها به کنترل سرعت متغیر بااستفاده از تظیمات شماره گیری و یا گیربکس سنگین اشاره کرد.
     
    • دریل رویس SB1000 دارای دکمه عملیات معکوس
    • دکمه کنترل سرعت متغیر
    • دریل چکشی و قدرتمند
    • دارای گیربکس سنگین و پر قدرت
    • دارای دکمه قفل
    • سرعت 3000 دور در دقیقه
    ‎ناموجود
  33. پمپ آب 370 وات شیمجه SHIMGE PUMP SURFACE QB60

    آب در زندگی جزء مواد اصلی و ضروری برای ادامه زندگی می باشد و از آن جا که آب های زیر زمینی از منابع اصلی ذخیره آب به شمار می آیند انسان ها از گذشته تا به امروز همواره در صدد ایجاد روش هایی برای دسترسی به آب های زیرزمینی بوده اند. یکی از دستگاه های اختراع شده توسط بشر دینام آب می باشد که به راحتی آب را از چاه های عمیق بالا می کشد. درنتیجه طبیعتا برای پمپاژ تامین آب آشامیدنی یا برای آبیاری زمین های کشاورزی نیاز به یک دینام آب دارید زیرا این دینام آب به راحتی آب مورد نظر را برای شما پمپاژ خواهد کرد  به علاوه شرکت سازنده ی shimg  نیز در زمینه پمپ آب مدل های زیادی را تولید و روانه کرده است بنابراین QB60 جز از این مدل های می باشد. به عبارت دیگر از دینام QB60 برای پمپاژ آب تمیز و بدون ذرات جامد و شن و ماسه یا مایعات دیگر و غیره را به بالا می کشد. از دیگر کاربرد های پمپ آب استفاده در ساختمان های بلند می باشد که در آن ها آب شهری به دلیل ارتفاع زیاد ساختمان ها به بالا نمی رسد. در این گونه موقاع با قرار دادن پمپ آب به راحتی آب با نیروی زیاد به بالاترین طبقه ساختمان ها خواهد رسید.همچنین این پمپ آب دارای قدرت موتور 370 وات می باشد که به وسیله این قدرت در نظر گرفته شده است میزان آب را تا عمق 8 متر مکش می دهد. به علاوه پمپ آب QB60 از حداکثر درجه حرارت سیال و محیط  40   درجه استفاده خواهد کرد. به عبارت دیگر این دینام آب از میزان فرکانس (Hz) 50.0  و ولتاژ V 230 ~ 220 برخوردار می باشد.
    • دارای قدرت 370 وات
    • قابلیت مکش آب در عمق 8 متر
    • دارای حداکثر درجه حرارت سیال و محیط 40 ° C
    • دارای حداکثر فشار 33 متر
    • دارای فرکانس و ولتاژ V 230 ~ 220 و Hz 50.0
    • دارای حفاظت در مقابل بیش از حد داغ  شدن
    • قابلیت  کنترل اتوماتیک سطح آب شناور فلش
    ‎ناموجود
  34. مته برقی رویس ROYCE ELECTRIC DRILL SB850

    مته برقی رویس SB-850 دارای قابلیت های فراوان و منحصر به فردی است که می توانید از کم مصرف بودن و قدرت و توان موتور آن بیشترین کیفیت را تجربه کنید. از اس بی 850 برای انواع کارهای صنعتی ، مکانیکی، الکتریکی، نجاری و بیشتر حرفه های مربوط به ساختمان سازی می توان استفاده کرد. تمامی تجهیزاتی که در ساختار اولیه مته به کار رفته است از بهترین مواد و محصولات صنعتی می باشد که باعث می شود مدت های زیادی را از آن استفاده نمایید و از قابلیت های آن بهره مند شوید. قدرت ورودی برق مته 850 وات است و متناسب با برق مصرفی 220-230 ولت شهری شروع به عملکرد می نماید. همچنین دارای فرکانس 60/50 هرتز بوده و در نتیجه سرعت عمل بالایی را در اختیار کاربران صنعتی قرار می دهد. با توجه به نیروی زیاد گشتاور این مته می توان انواع حفره و سوراخ ها را بر روی انواع سطوح سفت و سخت به وجود آورد و متناسب با نیازهای خود در هر حرفه ای که هستید نتیجه مطلوب را بدست آورید. سرعت چرخش مته از 0 تا 3000 دور در دقیقه است یعنی 50 درصد بیشتر از سایر مدل هایی که در بازار عرضه شده اند.بنابراین شما می توانید هم اکنون این محصول ویژه را سفارش داده و آن را با قیمت مناسب تحویل بگیرید.
    • طراحی فشرده و مناسب
    • نیروی گشتاور بالا
    • با ولتاژ 230-220  
    • فرکانس 60/50 هرتز
    • سرعت 3000 دور در دقیقه
    • موتور پر توان
    • قابلیت ایجاد شیار و حفره ها بر روی سطوح سنگی و گچی و ...
    ‎ناموجود
  35. دریل 500 وات بوش BOSCH DRILL GSB500RE

    معمولا استادکاران برای سوراخ کردن اجسام خود به وسیله ای مانند دریل ها نیاز خواهند داشت. به کمک این دریل ها بدون صرف نیروی زیاد می توانید کار های خود را به خوبی انجام دهید و کار هایتان را در ظرف زمان کمی به پایان برسانید. اما شاید یکی از مهمترین دغدغه های استادکاران این است تا دریلی را تهیه نمایند که از طول عمر بالایی برخوردار باشد و دارای بدنه مقاوم باشد تا در برابر ضربه های احتمالی آسیب نبیند. همچنین سرعت و کارایی دریل ها نیز یکی از ملاک های مهم استادکاران برای خرید یک دریل خوب می باشد. کمپانی بوش با در نظر گرفتن همه این ویژگی ها با ساخت محصولات با کیفیت خود در سطح جهانی توانسته طرفداران زیادی را جلب نماید. درنتیجه این شرکت در زمینه ساخت دریل های با کیفیت نیز موفق بوده است و مدل GSB 500 RE را با دارای قدرت 500 وات تولید نموده است. این دریل از سرعت بدون بار 0 تا 2600 دور در دقیقه برخوردار می باشد ، شما به وسیله این قدرت و سرعت بدون بار که برای دریل جی اس بی 500 آر ای درنظر گرفته شده است می توانید برای سوراخ کردن اجسام فلزی و بتن و چوب از جی اس بی 500 ار ای استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این دریل این است دارای یک چمدان پلاستیکی می باشد که نگه داری 100 لوازم جانبی را برای شما فراهم می کند.
    • دارای قدرت 500 وات
    • دارای سرعت بدون بار 0 تا 2600 دور در دقیقه
    • حداکثر قطر حفاری در بتن ها 10میلی متر و در فلزات 8میلی متر و در چوب ها 20میلی متر
    • دارای قابلیت معکوس چرخش
    • دارای ظرفیت چاک 1 تا 10 میلی متر
    • دارای یک چمدان جادار
    • دارای طراحی طراحی باریک و بهبود یافته
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 299 تا

قیمت ابزار آلات خرید ابزارآلات برقی و شارژی بررسی مشخصات بهترین مدل مجموعه ابزار فروش دریل اره کارواش و سنگ فرز