Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 24 | قیمت ابزار آلات خرید ابزار الات

اشتراک برای فید RSS

ابزار آلات

   

آیتم‌های 806 تا 840 از مجموع 965 تا

  1. بیلچه باغبانی اینکو INGCO SHOVEL HFTT851

    کمپانی اینکو به همراه ابزارهای متفاوتی که تولید کرده است ابزارهای کوچکی نیز ارائه داده که این ابزارها می توانند در کارهایی همچون باغبانی و گل کاری استفاده شوند.بیلچه در اصل بیل کوچکی است که از این ابزار در باغبانی استفاده می شود.بیلچه HFTT851 اینکو کاربردهای زیادی دارد که با داشتن وزن و اندازه مناسب می تواند به راحتی توسط کاربر حمل شود.بیلچه اینکو مدل HFTT851 یکی از ابزارهاییست که اینکو تولید کرده است و به همراه یک دسته محکم که با این دسته شما می توانید تسلط بیشتری بر کار خود داشته باشید .این بیلچه اینکو با اندازه ای کوچکتر از بیل در واقع می تواند بسیاری از کارهای خانگی و باغبانی را برای شما انجام دهد .بیلچه با داشتن اندازه مناسب می تواند قدرت کافی را در هنگام این کارها از کاربر دریافت کند به طوری که هر فردی می تواند با این ابزار کوچک کار کند.طول این بیلچه HFTT851 اینکو 320 میلی متر و عرض آن 65 میلی متر است .این بیلچه با ضخامت 1.5 میلی متر قادر است تا برای انواع کارهای کنده کاری ، ایجاد حفره ،وجین کردن و افزودن کود در محیط های کوچک نیز مناسب باشد .
     
    • دارای ضخامت 1.5 میلی متر
    • طول بیلچه 320 میلی متر
    • مناسب برای کارهای باغبانی
    • اندازه مناسب و سبک 

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  2. سنباده گیر اینکو INGCO SANDING BLOCK HSBE16501

    اگر شما علاقه ی زیادی به کارهای صنعتی دارید و یا به طور کلی شغل شما در رابطه با کارهایی از جمله کاشی کاری، صافکاری، نجاری و... می باشد، برای تکمیل کردن کارگاه خود بدون شک به ابزارهای زیادی نیاز دارید، بهتر است بجای صرف هزینه برای ابزار های بدون کیفیت، کالاهای کمپانی اینکو را که علاوه بر کیفیت ساخت عالی دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز هستند را امتحان کنید، بدون شک کیفیت و جنس مرغوب این محصولات، مورد تایید شما خواهد بود. یکی از این محصولات با کیفیت که توسط اینکو عرضه شده است، سنباده گیر HSBE16501 می باشد، با استفاده از این سنباده گیر شما می توانید از کیفیت بالای کار خود همراه با سرعت دو برابر اطمینان حاصل نمایید.
    • طراحی شیک و زیبا
    • دارای طراحی ارگونومیکی
    • سبک و کم حجم حتی برای استفاده در مدت طولانی
    • دارای کیفیت ساخت عالی
    • دارای کاغذ سنباده در هر دو طرف

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  3. کمکی آچار بکس اینکو INGCO HEB12051

    شرکت اینکو امروزه ابزارهای مختلفی را جهت آسان و راحت کردن کارها تولید کرده است . یک از کارهایی که تمام افراد با آن سرو کار دارند باز و بسته کردن پیچ می باشد. استادکاران و صنعتگران از وسیله های کاربردی دستی و برقی زیادی برای انجام کار های خود استفاده می کنند و با هر کدام که راحتر باشند کار می کنند. شرکت اینکو با تولید ابزارهای صنعتی مانند بکس کمکی HEB12051 باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها را با استفاده از دستگاه بکس جغجغه راحتر کرده است. بکس های کمکی اینکو مدل HEB12051 در در اندازه های مختلفی تولید می شود که به صورت تکی می توان هر سایزی را در بازار تهیه کرد. این بکس ها را برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی با فولاد کروم وانادیوم به روش آهنگری شده درست می کنند تا در برابر فشارهای بالا تحمل بالایی داشته باشد.

     

    • کمکی آچار بکس HEB12051 ساخته شده از کروم وانادیوم
    • قابل استفاده بر روی دسته بکس جغجغه
    • دارای ظاهری جمع و جور و محکم
    • قابل استفاده در مصارف صنعتی و خانگی

                

    ‎ناموجود
  4. بیل 900 گرمی بدون دسته اینکو INGCO SHOVEL HSSL05

    کمپانی اینکو که تولید کننده ابزارآلات برقی و دستی می باشد با هدف جلب رضایت مشتری هایش محصولات با کیفیت و کاربردی بسیاری را ارائه می دهد. این کمپانی دارای نمایندگی های بسیاری در تمام کشورها دارد. از تولیدات این کمپانی می توان به کمپرسور، جوشکاری، جک ای هیدرولیکی، پمپ، تجهیزات حرارتی، ابزارالات نیروگاه های برق، دیزل ژنراتور، میکسر بتن، ملات، ست های پیچ گوشتی و اچار و ... ، انواع ابزار های لوله کشی، مکانیکی، ماشین سازی و... اشاره کرد. یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی بیل بدون دسته ی HSSL05 می باشد که علاوه بر کیفیت عالی در ساخت، دارای اندازه ای مناسب برای استفاده در هر زمینه ای می باشد.
    • دارای اندازه ای مناسب با ابعاد 23.5 سانتی متر در  30.5سانتی متر
    • دارای تیغه ی پهن فولادی
    • وزن سبک و کم حجم
    • مناسب برای کندن یا برداشتن گل و خاک

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  5. آچار تکی دو سر تخت سایز 10-11 اینچ اینکو INGCO SINGLE BOX HDSPA10111

    این آچار دارای قابلیت های بسیار زیادی است که می توانید از آن برای راحت تر باز و بسته کردن انواع پیچ ها استفاده کرد و در مدت زمان کمی و بدون اینکه هزینه ای اضافی برای خریداری نمودن سایر ابزار های مشابه با آن را بپردازید. آچار دو سر تخت می تواند در هر دو سایز مورد استفاده قرار گیرد یک سر آن برای پیچ هایی است که سایز 10 می باشند و طرف دیگر آن مناسب برای پیچ هایی است که سایز 11 را برای آن اختصاص داده اند. بنابراین با استفاده از این قابلیت ها می توانید با هزینه بسیار کمی آن را تهیه کرده و از کاربردهای آن به طور مداوم استفاده کنید. از ویژگی های برجسته ای که می توان برای طراحی آن اشاره کرد ضخامت تمامی قسمت های آن است که باعث می شود به صورت مناسب و  قابل توجهی در دسترس کاربران قرار داشته باشد. دسته سبک اچ دی اس پی آ 10111 برای مشاغل سخت و پیچ هایی که نیروی زیای را جهت باز کردن لازم دارد، مناسب می باشد.این ابزار مناسب برای پیچ هایی است که مقداری برجسته تر از سطح خود قرار دارند و به راحتی می توان بر روی آن پیچش لازم را جهت باز کردن به کار برد.
    • طراحی سبک و فشرده
    • آچار دو سر تخت تکی 7×6 الی 32×30 میلی متر
    • مقاوم در برابر زنگ و ساییدگی
    • ضد زنگ و خوردگی
    ‎ناموجود
  6. ست آچار یک سر تخت 8 عددی اینکو INGCO COMBINATION SPANNER SET HKSPA1082

    در میان آچارهای موجود در بازار کاربران و صنعتکاران می توانند بسته به شرایط و کار خود آچار مناسب را انتخاب کنند .اما تعدادی از انواع اچارهایی که موجود هستند می توان از ان ها به عنوان یک ابزار همه کاره نام برد.اچارهایی که هر فردی لازم است تا در جعبه ابزار خود داشته باشد و از آنها برای کارهای روزانه و یا حزفه خود بهره ببرد.انواع مختلفی آچار در بازار موجود هستند که اکثر آنها برای باز و بسته کردن پیچ های مختلف به کار برده می شوند.انواع پیچ هایی که امروزه در دستگاه های صنعتی بزرگ به کار برده می شود ممکن است که با پیچ گوشتی های کوچک باز نشوند و یا قدرت زیادی برای باز کردن آنها لازم باشد ،پس شما می توانید با داشتن این نوع آچارهای اینکو مدل HKSPA1082 هر نوع پیچی را باز و بسته کنید . به غیر از آچارهای تکی که در بازار موجود است کمپانی اینکو ست های اچار را تولید کرده است که این مجموعه ها شامل تمامی آچارها با اندازه های مختلف هستند و باعث می شوند تا کاربر دیگر با داشتن این اچارها نیازی به سایر ابزارها  برای باز و بسته کردن انواع مختلف پیچ ها نداشته باشد .ست آچار HKSPA1082 اینکو یک سر تخت که محصول این کمپانی است شامل8 عدد آچار  برای استفاده های صنعتی است .جنس بدنه این آچارهای اینکو HKSPA1082 از کروم وانادیوم می باشد و دارای یک سر تخت و یک سر رینگ می باشند.این ست آچار شامل اندازه های 8 تا 19 است که برای انواع کارها و حرفه ها کاربرد دارند.
     
    • دارای 8 عدد آچار دو سر رینگ و تخت
    • بدنه ضد زنگ و خوردگی کروم وانادیوم
    • ابزاری جهت استفاده های صنعتی
    • دارای اندازه های 6 تا 19
    • بدنه براق و زیبا
    ‎ناموجود
  7. ست آچار آلن مچی 8 عددی صنعتی اینکو INGCO ALLENS WRIST 8 DIGIT INDUSTRIAL HHKT0081

    در صنعت هایی مانند مکانیکی از ابزارهای زیادی استفاده می شود که این ابزارها می توانند به طور قابل توجهی به کاربران در باز کردن و یا بستن انواع پیچ ها کمک کنند.ابزارهایی همانند انواع پیچ گوشتی ها و انواع آچار در صنعت به کار گرفته می شوند که هر کدام از این ابزارها کاربرد ویژه ای دارند . یکی از تولیدات دیگر کمپانی اینکو ابزار الات اچار الن می باشد .این نوع ابزار در هر صنعتی که شما داشته باشید می تواند استفاده شود.در هر شغلی که باشید احتمالا با پیچ هایی برخورد کرده اید که نوع آن ها توخالی است و با پیچ گوشتی یا انبر دست نمی توان آن ها را باز و بسته کرد.آچار الن HHKT0081 اینکو در واقع آچارهایی هستند با ساختار بسیار ساده که برای باز و بسته کردن پیچ های الن به کار می روند.از این آچار آلن اینکو مدل HHKT0081 معمولا در مکانیکی ها برای باز و بسته کردن پیچ های دو چرخه به کار می رود و قدرت بسیار بالایی دارند.این ابزارها قادرند هر نوع پیچی را باز و بسته کنند که با استفاده از یک دسته یا مچ که دارند می توانند قدرت کاربر را به پیچ انتقال دهند.اچار الن مچی HHKT0081 اینکو دارای یک سر شش ضلعی است که با استفاده از این سر می تواند  در داخل پیچ قرار گیرد و پیچ را به راحتی باز کند.
     
    • دارای 8 عدد آچار الن
    • بسته بندی در جعبه رنگی
    • دارای دسته پلاستیکی
    • سر شش ضلعی مخصوص باز کردن انواع پیچ ها
    ‎ناموجود
  8. آچار دو سر رینگ تخت تکی سایز کروم وانادیوم اینکو INGCO COMBINATION HOSPA12131

    از دیگر ابزارهای تولید شده توسط شرکت اینکو آچار دو سر تخت تکی INGCO مدل  HOSPA1213 است. برای بستن و تند کردن پیچ ها در هر سایزی نیزا به یک ابزار کاربردی است که ما به شما ابزار مکانیکی آچار دو سر تخت اینکو را پیشنهاد می دهیم. این ابزار به صورت مداوم در دسترس افرادی همچون مکانیکی ها ، افراد شاغل در شهرداری ها و نیز تمامی جاهایی که اشخاص شاغل در آن نیاز به باز و بسته کردن پیچ ها دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار که از دسته ابزارهای صنعتی و از نوع مکانیکی می باشد در اندازه طول 152 میلی متری تولید شده است. علاوه بر این سایز دهانه ی در نظر گرفته شده برای این آچار 13*12 میلی متری می باشد. جنس بدنه آچار دو سر تخت تکی اینکو مدل اچ او اس پی آ 12131 از کروم ونادیوم می باشد. همچنین این ابزار قابل عرضه به صورت تکی در کلیه سایزها می باشد. با تهیه این آچار شما و تمامی افراد که نیاز به باز و بسته کردن انواع پیچ ها با هر اندازه ای دارید می توانید به راحتی از مزیت های خوب آن استفاده کنید و بدون اتلاف وقت و انرژی از کار با آن لذت ببرید.    
    • طراحی خاص و از نوع مکانیکی
    • دارای سایز دهانه ی  13*12 میلی متری برای بهتری قرار گیری پیچ در داخل آن
    • اندازه طول 152 میلی متری و بسیار مناسب با عملکرد
    • جنس بدنه از کروم وانادیوم
    • قابل عرضه به صورت تکی در کلیه سایزها
             
    ‎ناموجود
  9. ست آچار دو سر رینگ 8 عددی کروم وانادیوم اینکو INGCO COMBINATION SPANNER SET HKSPA3082

    ست آچرا دو سر رینگ 8 عددی INGCO مدل HKSPA3082 تولید متفاوت از کمپانی اینکو می باشد. این ابزار که صنعتی می باشد و بیشتر در مکانیکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ابزار مکانیکی بسیار مناسب برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها از جمله پیچ چرخ های ماشین است. همچنین با مزیت های خوب طراحی که دارد به راحتی در دسترس اقشار مختلف جامعه برای رفع نیاز های خود قرار می گیرد. جنس بدنه ابزار مکانیکی ست آچار دو سر رینگ اینکو مدل اچ کا اس پی آ 3082 از کروم وانادیوم می باشد. این ابزار ها که تشکیلی 8 عدد می باشند هر کدام در اندازه های مختلفی تولید شده اند و هر کدام از آنها برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها با توجه به پیچ مورد نظر استفاده می شوند. این آچار ها منحنی شکل هستند و ست انها به راحتی در جعبه ابزار جای می گیرند. با دراختیار داشتن یک جعبه از این نوع ست اچار ها دیگر نیازی به آچارهای دیگر نخواهید داشت. همچنین با استفاده از این آچارها در کاهش هزینه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.
     
    • ظاهری کاملاً صنعتی و مورد استفاده در صنایع مکانیکی
    • ست آچار 8 عددی دو سر رینگ برای باز و بسته کردن انواع پیپچ ها
    • طراحی آچار ها به صورت منحنی
    • جنس بدنه از کروم وانادیوم
    • وزن مناسب و قابل حمل در جعبه ابزار
             رنگ:
    ‎ناموجود
  10. صفحه سنگ مینی ساب اینکو INGCO ABRASIVE CUTTING MGD601151

    از جمله ابزار الات کاربردی شرکت اینکو که ممکن است اشخاص زیادی در هنگام روز با آن سر و کار داشته باشند صفحه سنگ مینی ساب INGCO مدل MGD601151 است. این وسیله که برای برش قطعات آهن و فلز مانند انواع لوله های پروفیل و نبشی کاربردارد با کیفیت و عملکرد بسیار خوبی کار را انجام می دهد. از مهمترین ویژگی های این صفحه سنگ می توان به جنس بدنه محکم و فولاد ضد زنگ آن اشاره کرد. همچنین بهترین مزیت این نوع ابزار صنعتی لرزش و سر و صدای کمتر به هنگام استفاده از آن می باشد. صفحه سنگ مینی ساب اینکو مدل ام جی دی 601151 با لایه های فایبر گلاس تقویت شده است که باعث طول عمر طولانی وسیله می شود. این نوع وسیله با قابلیت اطمینان و ایمنی کامل به هنگام کار را برای ما فراهم می کند.
    • صفحه سنگ صنعتی با اندازه مناسب و استاندارد
    • مناسب برای برش انواع قطعات آهن و نبشی
    • جنس بدنه مقاوم از فولاد ضد زنگ
    • دارای لرزش کمتر و بدون سر و صدا در هنگام انجام کار
    • تقویت شده با لایه های فایبر گلاس با طول عمر طولانی
    ‎ناموجود
  11. اره چوب بر دستی صنعتی اینکو INGCO HAND SAW HHAS03400

    یکی از ابزار هایی که استفاده از آن قدمتی تاریخی دارد، اره می باشد. اره ها یکی از ابزارهایی هستند که تکنولوژی بر روی آنها بسیار تاثیر گذاشته است به طوری که امروزه انواع مدل اره های برقی و دستی را می بینیم که کار انسان ها را بسیار آسانتر می سازند. اینکو یکی از کمپانی های سازنده ی اره های برقی و دستی است که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشد. اره چوب بر HHAS03400 یکی از همین اره های تولید شده توسط این کمپانی می باشد کیفیت آن را تنها کسانی که آن را مورد استفاده قرار داده اند می توانند تایید کنند. با استفاده از این اره شما می توانید برش های بسیار مرتب با بیشینه سرعت در عملکرد را داشته باشید که تنها با این اره میسر می باشد.
    • دارای دسته ای راحت همراه با طراحی ارگونومیکی
    • تیغه ی فولادی و محکم
    • وزن سبک و کم حجم
    • دارای اندازه ی 16 اینچی
    • افزایش کیفیت و عملکرد سریع با استفاده از آن

            

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  12. ست آچار یک سر رینگ 12 عددی اینکو INGCO COMBINATION SPANNER SET HKSPA1143

    محصولات اینکو یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین کالاها در سطح جهانی می باشند؛ کسانی که با محصولات اینکو کار کرده اند، کیفیت بالای این محصولات را تایید می کنند. تولیدات صنعتی دستی یا مکانیکی اینکو با بهترین مواد ساخته شده اند، همچنین این کمپانی دارای ست ها و مجموعه هایی برای انواع کاربرد و حرفه حتی مصارف خانگی می باشد. یکی از این مجموعه ها، ست آچار یکسر رینگ اینکو HKSPA1143 با بهترین کیفیت ساخت و جنس مرغوب می باشد، کارایی این ست آچار در هر زمینه ای می باشد به طوری که آچار اینکو به یکی از ابزارهای ضروری در جعبه ابزار ها و کارگاه ها تبدیل شده است. با استفاده از این ست اچار یک سر رینگ شما می توانید بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی و یا وقت خود، تمام سایز های مورد نیاز خود را داشته باشید.
    • مجموعه ای کامل از سایزهای آچار مورد نیاز برای هر حرفه
    • ساخته شده از آلیاژ فلز کروم و انادیوم
    • دارای طراحی یک سر رینگ و یک سر تخت
    • سبک با بسته بندی انعطاف پذیر و راحت برای حمل
    • کارایی قدرتمند و کیفیت عالی
                قیمت:
                HKSPA1142: SIZE 6-24:94000
                HKSPA1143: SIZE 6-32:1250000
    ‎ناموجود
  13. ست آلن ستاره چاقویی 8 عددی صنعتی اینکو INGCO 8DIGIT KNIFE HHK14083

    آلن چاقویی 8 عددی صنعتی اچ اچ کا 14083 دارای امکانات زیادی است که به شما امکان می دهد تا آن را متناسب با شغل و حرفه ای که در آن مشغول به فعالیت هستید مورد استفاده قرار دهید. این محصول را می توان برای باز کردن پیچ های ستاره ای مورد استفاده قرار داد و در مدت زمان کمی تمامی پیچ ها را برای شما باز و بسته می کند. این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی است که از تعدادی آچار تشکیل شده است و متناسب با نیاز خود می توان یکی از آنها را مورد استفاده قرار داد. نک ستاره ای این پیچ ها متفاوت تر از سایر مدل ها عرضه شده است و عملکرد بسیار ویژه ای را در اختیار کاربران و صنعتگران خاص خود قرار می دهد. ساختار اصلی این ابزار مقاوم در برابر پیچش و ضربات بسیار در حین کار می باشد و بسیار خوش دست و زیبا به شمار می آید. طراحی جدید HHK14083 به شما امکان می دهد تا مدت های زیادی را از آن استفاده کرده و نتیجه کار خود را به بهترین شکل مشاهده کنید. این محصول طبق سفارشات بسیار مشتریان ساخته شده است و بهترین برند را در میان محصولات مکانیکی به خود اختصاص داده است و به همین دلیل تعداد زیادی از کاربران را به طرف خود جذب کرده است.
    • طراحی سبک و مقاوم
    •  قابلیت باز کردن
    • آچار آلن ستاره ای 8 عددی
    • خوش دست و مناسب

              رنگ:

    ‎ناموجود
  14. ست آچار دو سر تخت 8 عددی اینکو INGCO WRENCH HKSPA2082

    با توجه به کیفیت بالای تمامی ابزار هایی که شرکت اینکو ارائه می دهد ، می توان از این وسایل متناسب با شغل و حرفه خود مورد استفاده قرار دهید و از قیمت مناسبی که برای آن تهیه شده است بهترین نتیجه را کسب کرد. محصولی که هم اکنون در دسترس شما قرار دارد، ست آچار دو سر تخت HKSPA2082 می باشد که دارای کاربردهای مکانیکی بسیار زیادی می باشد و با بهترین کیفیت، متفاوت تر از سایر مدل ها عرضه شده است. هر دور سر این آچار قابل استفاده می باشد، این ست 8 عددی برای انواع پیچ ها با انواع سایز مناسب است و در مدت زمان کمی بدون نیاز به سایر ابزارهای دیگر  می توانید بیشترین تاثیر را در کار خود تجربه کنید. اچ کا اس پی آ 2082 دارای مقاومت بالایی است که از جنس کروم وانادیوم می باشد و استحکام زیادی را به ارمغان می آورد. این ابزار مورد استفاده برای مشاغل مکانیکی جهت باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره به شمار می آید و با سفارش دادن آن، از هزینه کردن برای تهیه وسایلی شبیه به آچار می توانید جلوگیری کنید.  تنوع در سایز های این ست 8 عددی متناسب با نوع مصرف توسط کاربران می باشد.
    • طراحی مقاوم و فشرده
    • سبک و پرکاربرد
    • تنوع در اندازه های 6 تا 22
    • ست 8 عددی
             رنگ:
    ‎ناموجود
  15. ست آچار یک سر رینگ جغجغه اینکو INGCO WRENCH HKSPAR1081

    کمپانی اینکو ابزارهای صنعتی زیادی تولید کرده است که این ابزارها به کاربران و صنعتکاران کمک قابل توجهی کرده است.از میان ابزارهای با اندازه های متفاوت که در این کمپانی تولید شده است می توان به آچارها و انبر دست ها اشاره کرد که این ابزار دارای بدنه و اندازه کوچکی هستند اما کاربردهای فراوانی دارند به طوری که در هر خانه ای و حتی برای استفاده های شخصی کاربرد دارند.ابزاری مانند آچار HKSPAR1081 یکی از وسایلی است که هر فردی مانند صنعتکاران ،راننده ها ،نجار و یا لوله کش ها به ان نیاز دارند و لازم است تا یک ست کامل از این ابزارها را با خود داشته باشند.آچارها در صنعت کاربردهای متفاوتی دارند و جزو وسایلی هستند که برای باز و بسته کردن پیچ ها استفاده می شوند.آچار HKSPAR1081 اینکو نیز مانند بسیاری از ابزارهای تولید شده برای پیچ ها دارای یک دسته بلند هستند که این دسته اهرمی است برای زیاد شدن گشتاور و یا نیروی وارد شده است .تفاوت اچار با ابزاری مانند پیچ گوشتی در این است که این آچار بر خلاف پیچ گوشتی که یک کاره بود ،چند کاره می باشد زیرا به دو سر رینگی و تخت مجهز است .ست آچار جغجغه 8 عددی اینکو مدل HKSPAR1081 یکی از ابزارهای تولید شده است و دارای بدنه از جنس کروم وانادیوم می باشد و در سایزهای 6 تا 18 میلی متر تولید شده اند.
     
    • دارای بدنه کروم وانادیوم
    • مجهز به 8 عدد آچار با سایز های مختلف
    • قابل استفاده برای کاربردهای صنعتی
    • دارای دو سر رینگی و تخت
    • بسته بندی در جعبه
    ‎ناموجود
  16. آچار فرانسه 6 اینچ اینکو INGCO WRENCH HADW131062

    آچار اچ آ دی دبلیو 131062 از بهترین مواد ساخته شده است که در باز کردن و بستن انواع پیچ ها به کار می رود استفاده از این ابزار برای صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار موثر می باشد طوری که با به کار گیری آن نیاز شما برای استفاده از دیگر ابزار های شبیه آن کاهش می یابد.این ابزار دارای امکانات مناسب و منحصر به فردی است که هر فردی می تواند متناسب با شغل و حرفه ای که دارد از آن استفاده نماید. آچار یک ابزار مورد استفاده برای مشاغل مکانیکی و صنعتی است که با چرخاندن آن به راحتی می توانید از نیروی گشتاور آن بهره مند شده و بهترین نتیجه را در کار خود تجربه کنید. استحکام زیاد این محصول معمولا باعث می شود تا مدت های زیادی از آن استفاده کرده بدون آنکه مقاومت خود را از دست بدهد. آچار 6 اینچی HADW131062 دارای سایز های 8، 10، 12 می باشد که می توان هر کدام از آنها را برای کاربردهای متناسب استفاده نمود. بنابراین هم اکنون می توانید این محصول مناسب را با قیمت مناسب و بسیار ارزانتر از سایر مدل ها سفارش داده و در هر شرایط و موقعیتی از آن ها استفاده نمایید.
    • طراحی سبک و فشرده
    • ساختار مستحکم  
    • متناسب با انواع سایز پیچ
    • با ابعاد 6 اینچ
             
    ‎ناموجود
  17. آچار چرخ 14 اینچ اینکو INGCO WHEEL SPANNER HCRW14121

    استفاده از ابزار آلات صنعتی برقی و دستی، به هزاران سال قبل بر می گردد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر کس می تواند با پرداخت هزینه ی نه چندان زیادی یک جعبه ابزار در خانه و اتومبیل خود برای مواقع ضروری داشته باشد. تنها با کمی اطلاعات در مورد صنعت هر کس قادر است وسایل خانگی خود را تعمیر کند اما این کار نیازمند داشتن یک سری ابزارآلات می باشد. آچار چرخ یکی از وسایل های ضروری در جعبه ابزار خوردو می باشد تا در هنگام پنچر شدن لاستیک خوردو به راحتی مشکل خود را بر طرف سازید. آچار چرخ 14 اینچی HCRW14121 توسط کمپانی اینکو تولید و توزیع شده است. این آچار چرخ از بهترین مواد محکم و جنس مرغوب ساخته شده است که در اثر ضربه نیز مقاوم می باشد.
    • دارای مقاومت بالا
    • ساخته شده از فولاد آهنگری
    • وزنی سبک نسبت به دیگر آچار چرخ ها
    • راحت برای استفاده و حمل
    • مناسب و ضروری برای تمامی صاحب خوردروها
    ‎ناموجود
  18. ست آلن ستاره ای مچی 8 عددی بلند اینکو INGCO HEX KEY HHKT0083

    امروزه استفاده از وسایل و ابزار آلات بسیار ترویج یافته است و وجود یک جعبه ابزار در خانه و یا داخل اتومبیل برای مواقع ضروری، مفید می باشد. از این رو کمپانی های بسیاری به تولید و عرضه ابزارهای صنعتی دستی مشغول شده اند و سعی دارند در این راه از یک دیگر پیشی بگیرند. یکی از این کمپانی ها، شرکت معتبر اینکو می باشد که محصولات با کیفیت ان، صادرات جهانی دارد. ست آلن مچی ستاره 8 عددی HHKT0083 تولید همین کمپانی می باشد که کیفیت آن همانند دیگر محصولات، بالا می باشد. این ست 8 عددی مناسب برای افرادی است که می خواهند در خانه وسایل خود را تعمیر کنند، به علاوه تمام استادکاران حرفه ای در کارگاه های خود در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشند، می توانند این مجموعه ی تکمیل را به کار ببرند.
    •  دارای وزن سبک به صورت تکی و ست
    • مقاوم در برابر پیچش
    • مقاوم در برابر ضربات حین کار
    • ساخته شده از آلیاژ فولاد کروم وانادیوم
    • مقاوم در برابر خوردگی
    • حمل آسان و سبک
    ‎ناموجود
  19. اره تاشو باغبانی اینکو INGCO HAND SAW HFSW1801

    اره ابزاری است که برای بریدن موادی مانند چوب ، فلز ، پلاستیک و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. اره ها در انواع مختلف برقی و دستی ساخته شده اند و با استفاده از آن انجام دادن کارها آسان و راحت شده است. اره های متفاوتی مانند اره باغبانی تاشو ، اره باغبانی ثابت ، عمود بر، تسمه ای و اره لنگ ، اره ی فارسی بر و ... وارد بازار شده اند که هر کدام برای انجام کار مخصوصی طراحی شده است. شرکت اینکو اره HFSW1801 را به صورت عالی و در اندازه 18 میلی متر تولید و مورد استفاده کاربران قرار داده است. این اره مخصوص کارهای باغبانی است اما افراد دیگر نیز می توانند برای انجام کارهای خود از آن استفاده کنند. اجزای تشکیل دهنده اره HFSW1801 اینکو شامل تیغه و دسته می باشد. اره تاشو باغبانی اینکو مدل HFSW1801 جهت هرس کردن حرفه ها و برش چوب درختان استفاده می شود. تیغه های فولادی و ارگونومیک طراحی دسته آن باعث برش راحت و عملکرد بالا در هنگام برش می شود. تیغه با استفاده از دندانه های برنده قادر است از هر زاویه ای چوب درختان را برای باغداران برش دهد و باروری درختان را با هرس کردن آن افزایش دهد، بنابراین هر باغبانی برای انجام کارهای باغبانی به این وسیله احتیاج دارد همچنین برای افراد دیگر جهت مرتب کردن باغچه ها و بریدن چوب و سایر کارهای دیگر بسیار مفید و کاربردی است.
     
    • دارای تیغه فولادی با قابلیت تاشو
    • مناسب برای کارهای باغبانی و همچنین کارهای خانگی و فضای سبز باغچه ای
    • ساخته شده از مواد بسیار با کیفیت
    • طول تیغه 18 سانتی متر
    • دارای دسته ای ارگونومی جهت کارکرد طولانی
    • قابلیت تاشدن راحت دسته

                رنگ : 

    ‎ناموجود
  20. آچار فرانسه 6 اینچ روکش دار کروم وانادیوم اینکو INGCO WRENCH HADW131068

    از جمله بهترین و پرکاربردترین ابزارهای صنعتی کمپانی اینکو آچار فرانسه صنعتی مدل HADW131068 است. از این نوع ابزار صنعتی تمام اشخاص جامعه چه در منزل و چه در محل کار به آن نیاز دارند. هر چیزی که نیاز به باز و بسته کردن پیچ ها در هر اندازه و با هر ارتفاعی به وسیله آچار فرانسه اینکو مدل اچ آ دی دبلیو 131068 انجام می شود. همچنین این نوع ابزار صنعتی بسیار مورد استفاده در تمامی صنایع مکانیکی ، جوشکاری ، نجاری، صنایع ماشین و صنایع درب و پنجره برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها بسیار مناسب است. آچار فرانسه INGCO مدل HADW131068 در اندازه های مختلف 6 ، 8 ، 10 و 12 عرضه شده اند ، اما این آچار فرانسه در اندازه 6 اینچی تولید شده است. طول این آچار فرانسه 150 میلی متر است. علاوه بر این دستگیره ای که بر این آچار فرانسه در نظر گرفته اند از نوع روکش ترموپلاستیک است. بدنه آچار فرانسه اینکو مدل اچ آ دی دبیلو 131068 از کروم وانادیوم می باشد. با این توصیف های خوبی که از این نوع ابزار صنعتی شد شما نیز با تهیه یک عدد از آنها نه تنها از اتلاف وقت و سرفه جویی در هزینه کمک بسیار زیادی می کند بلکه پیچ های منزل خود در هر جا و با هر اندازه ای را باز و بسته می کند.
    • دارای طراحی کاملاً صنعتی
    • تولید شده در اندازه 6 اینچی
    • دارای طول 150 میلی متری آچار
    • دستگیره روکش ترموپلاستیک
    • جنس بدنه از کروم وانادیوم
             
    ‎ناموجود
  21. کارواش 1300 وات برقی اینکو INGCO CARWASH 1300W HPWR13003

    دستگاه ماشین شوی برقی HPWR13003 اینکو یک کارواش کوچک و جمع و جور است که برای استفاده در منازل و گاراژها طراحی و تولید شده است. کارواش اینکو مدل  HPWR13003  دارای موتور قدرتمند با توان 1300 وات و تولید حداکثر فشار 120 بار می باشد که مناسب برای شستشوی کف خانه و آشپز خانه ، دیوار ها ، سرویس های بهداشتی ، صندلی محوطه ، نمای ساختمان ، دوچرخه ها ، اتومبیل ها ، حیاط  و ... می باشد . شما می توانید با خرید این کارواش اینکو مقدار زیادی از هزینه ها را که معمولا صرف شستشوی خودرو در ماشین شویی ها می کنید کاهش دهید و در هر زمانی که می خواهید اتومبیل خود را در منزل با ارائه بهترین نتیجه شستشو تمیز کنید. کمپانی اینکو دستگاه ماشین شوی برقی HPWR13003 را نیز مانند سایر وسایل خود در رنگ بدنه زرد و سیاه تولید کرده است.
     
    • دارای موتور قدرتمند با توان 1300 وات
    • دارای حداکثر فشار 120 بار
    • میزان جریان آب 5.5 لیتر در دقیقه
    • مجهز به سیم پیچ مسی
    • همراه با 5 متر شلنگ

                رنگ : 

    ‎ناموجود
  22. تیغ اره آهنی 12 اینچ اینکو INGCO BLADE HARDWERE HSB12181

    از سری ابزار الات صنعتی کمپانی اینکو این بار نوعی کاملاً صنعتی و خاص را به شما معرفی می کنیم. کمپانی اینکو این بار نیز مانند سری های قبل سعی کرده تا حد قابل قبولی کیفیت را مد نظر قرار دهد. تیغ اره صنعتی INGCO مدل HSB12181 یک وسیله ی کاملاً حرفه ای و کاربردی می باشد. این وسیله بسیار مورد استفاده اشخاص شاغل در حرفه هایی مانند جاهایی که نیاز به برش چوب و یا فلزات مختلف چوب بری ، نجاری ها ، کارگاه های فلز بری است. همچنین این تیغه ها در اندازه مناسب 300 میلی متری تولید شده اند. تیزی و استحکام در این تیغه ها به حدی بازر است که تمامی اشخاص برای انجام امورات خود تشویق به تهیه این نوع ابزار صنعتی شده اند. علاوه بر این هر تیغه به تنهایی دارای اندازه 12 اینچی می باشد که از تیزی فوق العاده خوبی برخوردار هستند. از همه این ها مهمتر جنس تیغه هاست که از آهن ضد زنگی تولید شده اند و بدون هیچ گونه ضربه قادر به انجام عملیات خواهند بود. شما نیز در منزل برای برش درختان باغچه خود و یا انواع فلزات آشپزخانه و حتی لوله های دیگری که نیاز به برش باشند این نوع ابزار صنعتی را به راحتی تهیه کنید و از مزیت های بسیار خوب آن برخوردار شوید.    
    • طراحی کاملاً صنعتی
    • دارای چهار نوع تیغه با کارایی فوق العاده خوب
    • اندازه 12 اینچی تیغه با تیزی بسیار متفاوت
    • طراحی تیغه ها با طول مناسب 300 میلی متری
    • جنس تیغه ها از آهن بسیار مقاوم
            
    ‎ناموجود
  23. اره چوب بر دستی صنعتی اینکو INGCO HAND SAW HHAS08500

    شرکت سازنده اینکو برای بریدن و قطعه کردن چوپ ها با ضحامت بالا اره بر دستی با مدل های فراوان را تولید نموده است که اره چوب بر دستی HHAS08500 جز از این گروه از اره ها می باشد. نحوه کار کردن اره چوب بر دستی اچ اچ ای اس 08500 به صورت یک حرکت رفت و بر گشت می باشد در نتیجه باعث می شود به اجسام چوب شما آسیب نرساند. به علاوه این اره بر دستی  دارای اندازه و وزن بسیار متناسب می باشد درنتیجه شما به راحتی و بدون اینکه احساس خستگی کنید می توانید برای بریدن اجسام چوبی از این ابزار کاربردی استفاده کنید. به عبارت دیگر اره چوب بر دستی اچ اچ ای اس 08500 دارای یک تیغه ی بسیار تیز می باشد که واحد اصلی تشکیل دهنده این اره چوب بر دستی می باشد و ضخامت این تیغ اره بر دستی HHAS08500 از نوع 7TPI می باشد به علاوه طول این تیغ اره دستی برحسب میلی متر 0.9 می باشد. همچنین دندانه این تیغ اره بر دستی طوری طراحی شده است متناسب به هر نوع  چوب ها می باشد.
    • دارای طول 500 میلی متر
    • متناسب برای چوب ها با ضخامت بالا
    • دارای تیغه 7TPI با طول 0.9 میلی متر
    • دارای وزن قابل حمل 0.50 کیلو گرم

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  24. پیچ گوشتی 4 سو مگنت دار اینکو INGCO SCREWDRIVER HS28PH0075

    پیچ گوشتی وسیله ای کاربردی است که وجود آن در هر خانه ای لازم و ضروری است. این وسیله کاربردی دارای اهرم و گشتاوری است که در باز و بسته کردن انواع پیچ های 4 سو کاربرد دارد و در اندازه های مختلف وجود دارد. پیچ گشتی اینکو HS28PH0075  از دو بخش دسته نگهدارنده و میله که دارای نوکی چهار سو است تشکیل شده است. این دسته به صورت ارگونومیک طراحی شده است و به راحتی در دست جای می گیرد و یا به عبارتی دیگر خوش دست است. پیچ گوشتی در انواع مختلفی مانند پیچ گشتی تخت (دو سو) ، چهار سو ، شش سو ، مربعی و غیره وجود دارد که تمام آن ها در اندازه و سایزهای مختلف تولید می شود. میزان نیرو در پیچ گوشتی از طریق دسته به اهرم وارد و سپس به نوک آن می رسد و به راحتی پیچ ها را باز و بسته می کند. این پیچ گشتی چهار سو اینکو مدل HS28PH0075  در رنگ زرد و مشکی به صورت عالی ساخته شده است و کاربران می توانند تمام کارهایی که در آن با پیچ سرو کار دارند به راحتی انجام دهند. شرکت اینکو در ساخت این ابزار صنعتی دقت کرده و محصولاتش را با کیفیت بالا تولید می کند. این پیچ گشتی پیچ ها را هرز و خراب نمی کند و نوک آن از جنس فولاد کروم وانادیوم است و به مرور زمان سائیده نمی شود. اندازه قطر این پیچ گشتی  HS28PH0075   اینکو در حدود 3 میلی متر و طول آن mm75 می باشد.
     
    • ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم
    • دارای نوک آهنربایی
    • دارای دسته راحت و خوش دست
    • طراحی زیبا و منحصربفرد
    • قابل استفاده برای مصارف خانگی و صنعتی
    • دارای ابعاد  3 * 75  میلی متر

                رنگ : 
                

    ‎ناموجود
  25. اره تربر 24 اینچ اینکو INGCO BOW SAW HBS6101

    علاقه به فضای سبز و درختان به صورت خدادادی در تمام انسان ها وجود دارد؛ از این رو هر کس بنا به علاقه ی خود به پرورش گل و درختان از یک گلدان کوچک گرفته تا باغ ها و پارک های بزرگ می پردازد، اما گیاهان و درختان همانند هر موجود زنده ی دیگر نیاز به پرورش و تغزیه دارند که انجام این کار نیاز به ابزارهای دستی و برقی متفاوتی دارد. اینکو یکی از تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی و باغبانی می باشد که با تولید کالاهای باکیفیت خود اعتباری جهانی کسب کرده است. یکی از محصولات باغبانی تولید شده توسط این کمپانی اره تربر چوب HBS6101 می باشد که با کیفیت عالی و مواد درجه یک ساخته شده است. این اره تر بر دارای حالتی قوس دار و ارگونومیکی می باشد که راحتی در کار را برای شما فراهم می آورد.
    • سبک و کم حجم برای استفاده از آن در ارتفاع زیاد
    • دسته ی ارگونومیکی و راحت
    • دارای طول  24 اینچ یا 610 میلی متر
    • کیفیت بالا در ساخت با تیغه ی فولادی
    • عملکرد با سرعت بیشتر

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  26. اره کمانی 12 اینچ صنعتی اینکو INGCO HACKSAW HHF3008

    ابزارهای صنعتی برقی و مکانیکی (دستی) از گذشته تا به امروز دچار تحول و تغییراتی شده اند که می توان گفت تاثیر چشمگیر تکنولوژی می باشد که کمپانی های تولید کننده برای ساخت کالاهای با کیفیت تر از فناوری های بروزی استفاده می کنند. یکی از این کمپانی ها اینکو می باشد ؛ محصولات با کیفیت آن، بیشتر از هر کمپانی دیگر است به طوری که مصرف کنندگان میلیاردی آن در سراسر جهان، نشانی از کیفیت بالای تولیدات و محصولات او می باشد. یکی از تولیدات اخیر آن کمان اره 12 اینچی صنعتی HHF3008 می باشد که کارایی و کیفیت بالای ان تنها در هنگام کار با ان برای شما معلوم خواهد شد. این اره ی آهن بر علاوه بر دسته های ارگونومیکی و راحت دارای وزنی سبک و کم حجم می باشد که نهایت راحتی در کار را برای شما فراهم می آورد.
    • سبک با داشتن وزن تنها 0.50 کیلوگرم
    • دارای دسته های ارگونومیکی برای در دست گرفتن راحت
    • مناسب برای برش آهن
    • طراحی زیبا با ترکیب رنگ زرد و مشکی
    • عملکردی راحت و با کیفیت

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  27. پیچ گوشتی چهار سو اینکو INGCO PHILLIPS SCREWDRIVER HS28PH1100

    پیچ گوشتی یا پیچ چرخان یک وسیله ای است که امروزه در انواع صنعت ها کاربردهای متفاوتی دارد و با استفاده از نیروی گشتاور خود باعث باز و یا بسته کردن انواع پیچ ها می شود. پیچ گوشتی HS28PH1100 اینکو بسته به نوع پیچ کاربردهای متفاوتی دارد.با استفاده از این پیچ گوشتی شما می توانید انواع پیچ های چهار سو را با اندازه های متفاوت باز و بسته کنید . پیچ گوشتی معمولا ابزاری است که در هر حرفه و یا شغلی کاربرد مفید دارد . پیچ گوشتی چهار سو HS28PH1100 یکی از محصولات کمپانی اینکو می باشد که این ابزار را جهت راحت ترکردن کار صنعتکاران و کاربران طراحی و تولید کرده است . پیچ گوشتی هایی که این کمپانی تولید کرده است در انواع مختلفی وجود دارند اما یکی از پر کاربرد ترین آن ها این پیچ گوشتی چهار سو با دسته نرم و میله فلزی است .این پیچ گوشتی اینکو مدل HS28PH1100 دارای استحکام کافی است که می توان از آن برای انواع کارهای سنگین و سخت استفاده کرد.از این ابزار شما می توانید در مکانیکی ها و یا سایر شغل ها استفاده کرد که تنها با نیروی کمی از طرف کاربر قادر است تا انواع پیچ های چهار سو را باز و بسته کند.
    • میله و نوک فلزی
    • دارای اهنربا برای ربایش پیچ ها
    • دسته پلاستیکی راحت
    • دارای قطر5-0 میلی متر
    • دارای طول 100 میلی متر

                رنگ : 
                

    ‎ناموجود
  28. چکش میخ کش اینکو INGCO CLAW HAMMER HCH0816

    ابزارهای زیادی تاکنون طراحی شده اند که در انواع صنعت های مختلف همچون ساختمان سازی و کارگاه های صنعتی کاربرد داشته اند .این ابزارها از مدت زمان طولانی است که مورد استفاده قرار می گیرند اما امروزه به سبک مدرن و پیشرفته تری طراحی شده اند. ابزارهایی مانند چکش های صنعتی و یا چکش های شناژکاری جزو وسایلی هستند که در اکثر شغل ها و حتی در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.هر فردی که با میخ و یا ساخت و ساز سر و کار داشته باشد میتواند از چکش HCH0816 اینکو استفاده بهینه داشته باشد .از این ابزار می توان برای کشیدن میخ در انواع موادی مانند چوب و یا کوبیدن میخ استفاده کرد.استفاده اصلی این چکش در شناژکاری است که با استفاده از دهانه فلزی محکم قادر است تا انواع میخ های بزرگ و سخت را وصل کند .می توان گفت که این چکش اینکو مدل HCH0816 یک عضو جداناپذیر از یک جعبه ابزار است  . با توجه به نوع و کاربرد چکش ها می توانید چکش مناسب با کار و حرفه خود را انتخاب کنید. چکش اینکو مدل HCH0816 دارای دسته از جنس فایبر گلاس و وزن آن 450 گرم می باشد .
     
    • دارای دسته فایبر گلاس با استحکام بالا
    • وزن 450 گرم
    • دارای قابلیت میخ کش
    • دارای قسمت مضربه فلزی
    • روکش پلاستیکی دسته

                رنگ : 

    ‎ناموجود
  29. پیچ گوشتی تخت اینکو INGCO FLAT SCREWDRIVER HS282038

    در صنعت های مختلف امروزه ابزاری که می توان گفت بیشترین کاربر را دارد پیچ گوشتی است.این ابزار را می توان در هر خانه و یا کارگاهی یافت . فرقی نمی کند که شما مشغول چه کاری هستید و یا در چه حرفه هایی مهارت دارید .در هر مرحله شما به  ابزاری به نام پیچ گوشتی نیاز دارید.پیچ گوشتی ها یکی از ابزارهای مورد نیاز در جعبه ابزار شما هستند و شما حتی برای استفاده های روزمره می توانید از این ابزار بهره ببرید . برای هر کارساده ای که شما می خواهید انجام دهید و یا سفت و شل کردن پیچ کوچکی نیازی نیست تا وسیله های برقی بزرگ و پر مصرف را به کار بیندازید . با استفاده از این ابزار می توانید کارهای روزانه خود را مانند باز و بسته کردن پیچ ها را انجام دهید . پیچ گوشتی اینکو HS282038 مجهز به یک اهنربا برای ربایش انواع پیچ ها و میخ ها و دسته عایق و استاندارد می باشد .از این پیچ گوشتی HS282038 اینکو بیشتر در کارهایی همانند مکانیکی و نجاری ها که نیاز به باز و بسته کردن انواع پیچ ها دارند استفاده می شود و دارای قطر 0.6 میلی متر است .
     
    • دارای مواد CV-R
    • دسته پلاستیکی و عایق
    • قطر 0.6 میلی متر
    • طول تیغه 38 میلی متر

               رنگ : 
               قیمت 38 * 6 میلیمتر : 26000 ریال
               قیمت 75 * 3 میلیمتر : 18000 ریال
               قیمت 100 * 4 میلیمتر : 21000 ریال
               قیمت 75 * 5 میلیمتر : 24000 ریال
               قیمت 100 * 5 میلیمتر : 25000 ریال
               قیمت 125 * 6 میلیمتر : 34000 ریال
               قیمت 150 * 6.5 میلیمتر : 35000 ریال
               قیمت 150 * 8 میلیمتر : 49000 ریال
               قیمت 200 * 8 میلیمتر : 56000 ریال

    ‎ناموجود
  30. ست پیچ گوشتی تخت مگنت دار 6 عددی اینکو INGCO 6 NUMERICAL MAGNET HKSD0628

    امروزه ابزارهای صنعتی بسیاری در بازار موجود هستند که نیاز بشری به هر کدام از آنها تا حدودی برطرف می شود اما این باز نیز مانندهای سری های قبل کمپانی اینکو نوع ابزار کاملاً صنعتی را تولید و وارد بازار کرده است. ابزار صنعتی ست پیچ گوشتی 6 عددی INGCO مدل HKSD0628 دارای مزیت های فراوانی می باشند. هر چیزی که قابل سفت کردن و باز کردن در جای خود باشد به وسیله هر کدارم از این پیچ گوشتی ها امکان پذیر است. این ست 6 عددی پیچ گوشتی در اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده اند که امکان تند کردن هر چیزی از جمله انواع میخ ها با اندازه های مختلفی را برای ما فراهم می کنند. این پیچ گوشتی ها با نام عامیانه ساده ، یک سو ، چهارسو و دایره ای مانند در بین مردم شناخته شده اند که هر کدام آز آنها نیز در اندازه های مختلفی تولید شده اند. به راحتی و در عرض چند ثانیه به وسیله این ست پیچ گوشتی شش عددی پیچ های منزل خود را سفت و یا شل کنید.
    • طراحی حرفه ای و ظاهری کاملاً صنعتی
    • ست 6 عددی پیچ گوشتی با کارکرد فوق العاده
    • دسته ارگونومیک و قابل انعطاف
    • وزن بسیار کم و مناسب حمل
             رنگ: 
    ‎ناموجود
  31. دستگاه منگنه کوب دستی اینکو INGCO STAPLE GUN HSG1403

    یکی دیگر از محصولات کمپانی اینکو به همراه وسایل کاربردی برای کاربران طراحی کرده است ، دستگاه منگنه کوب دستی می باشد. تمامی ابزارهای مدرن که تولید شده اند می توانند به ما کمک کنند تا در کارها و صنایع خود استفاده بهتری و بهینه تری داشته باشیم . به همراه ابزارهای صنعتی این کمپانی یک دستگاه منگنه کوب دستی HSG1403 را تولید کرده است که از این دستگاه شما می توانید برای منگنه کردن انواع پارچه های ضخیم و یا چوب استفاده کنید . قدرت بالای بدنه دستگاه منگنه کوب اینکو مدل HSG1403 می تواند به شما این امکان را بدهد تا از ان برای کارهای سنگین نیز استفاده کنید این بدنه فلزی مقاومت کامل را در هنگام کار ارائه می دهد.این دستگاه با ارتفاع 4/14 میلی متر می تواند یک دستگاه مناسب برای انواع کارهای خیاطی و یا کارهای خانگی باشد . یکی از قابلیت های این دستگاه این است که به راحتی قابلیت تنظیم دارد و با استفاده از یک ماشه می توان به راحتی آن را کنترل کرد . کاربرد و عملکرد دستگاه منگنه کوب HSG1403 اینکو بسیار اسان است به طوری که هر فردی می تواند از این وسیله برای استفاده های روزانه خود بهره ببرد.
     
    • دارای بدنه فلزی برای استحکام بیشتر
    • بسیار اسان برای استفاده
    • قابلیت تنظیم
    • ماشه برنامه ریزی
    • مقاوم در برابر اسیب و کارهای سنگین

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  32. آچار لوله گیر اینکو INGCO PIPE WRENCH HPW0310

    در صنعت های مختلف برای سرعت و بهبود بخشیدن به کار،کاربران از انواع وسایل و ابزارهای خاصی استفاده می کنند.که این ابزارها باعث می شود تا کار به شیوه ای مدرن تر و راحت ترانجام شود . به علاوه ابزارهایی نظیر انبر دست و دم باریک در صنایع مختلف به ویژه صنعت لوله کشی از یک وسیله به نام آچار لوله گیر استفاده می شود.آچار لوله گیر HPW0310 اینکه کاربردهای زیادی برای این صنعت دارد و می توان گفت که یکی از وسایل پر کاربرد و اصلی لوله کشی می باشد.این وسیله به علت حالت خاص دهانه آن قادراست تا با گردش این دهانه یک عملکرد صحیح را جهت باز کردن انواع لوله ها ارائه دهد. دستگاه لوله گیر اینکو مدل HPW0310 همچنین قابلیت تنظیم دارد به طوری که به راحتی می تواند دهانه آن برای انواع لوله ها با اندازه های متفاوت به کار برده شود.در هنگام استفاده از این وسیله دهانه دستگاه به دور لوله قفل می شود به طوری که می توان محکم و سفت ترین لوله را با این وسیله باز کرد.عملکرد دستگاه اچ پی دبلیو 0310 اینکو به طوری است که در جهت عقربه های ساعت برای بستن لوله و در جهت خلاف عقربه های ساعت برای باز کردن انواع لوله ها استفاده می شود.
     
    • باز کردن انواع لوله ها
    • قابلیت تنظیم دهانه
    • دارای بدنه فلزی محکم و با دوام
    • موجود در اینچ های 8 اینچ

                رنگ :  
                قیمت 10 اینچ : 240000 ریال
                قیمت 12 اینچ : 190000 ریال
                قیمت 14 اینچ : 240000 ریال
                قیمت 18 اینچ : 307000 ریال
                قیمت 24 اینچ : 445000 ریال
                قیمت 36 اینچ : 825000 ریال
                قیمت 48 اینچ : 1170000 ریال

    ‎ناموجود
  33. ست پیچ گوشتی 9 عددی اینکو INGCO INTERCHANGEABLE SCREWDRIVER SET AKISD0901

    پس از تولید پیچ گوشتی های تکی و ابزارهای ساده این کمپانی اینکو ست پیچ گوشتی های چند عددی را تولید و ارائه داده است .این پیچ گوشتی ها AKISD0901 اینکو را می توان یک جعبه همه کاره نام برد زیرا دارای چند عدد میله و نوک مختلف با سایزهای و شکل های متفاوت هستند که از ان ها می توان برای هر کاری استفاده کرد.در این ست پیچ گوشتی هایی که این کمپانی تولید کرده است به علاوه پیچ گوشتی های تخت و چهار سو شکل های متفاوت دیگیر نیز گنجانده شده است که این باعث می شود تا این جعبه به یک جعبه مورد نیاز در هر صنعتی شود.ست پیچ گوشتی AKISD0901 یکی از این ست های تولید شده در انی کمپانی اینکو می باشد.این ست جعبه ای با داشتن انواع سر پیچ ها و نوک های مختلف می تواند ابزارهای مفیدی را در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید از آن در صنعت های مختلف استفاده کنید . با این ست پیچ گوشتی AKISD0901 اینکو شما به علاوه سفت کردن و یا باز کردن پیچ ها با اندازه های مختلف می توانید ابتدا با ایجاد سوراخ هایی در محل مورد نظر مکان پیچ را مشخص و اماده کنید و سپس پیچ را برای آن به کار ببرید.
     
    • دسته مشترک پلاستیکی و عایق
    • دارای پیچ گوشتی تخت و چهار سو
    • پیچ گوشتی برای سوراخ کردن
    • پیچ گوشتی برای نگهداری و حفاری
    • بسته بندی شده در جعبه

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  34. ست سر پیچ گوشتی و جغجغه و بکس اینکو INGCO SCREW DRIVE BIT SET HKSDB0261

    کمپانی اینکو در زمینه های ساخت ابزارآلات صنعتی مانند تولید پیچ گوشتی فعالیت های زیادی داشته است و پیچ گوشتی با مدل HKSDB0261 را وارد بازار کرده است که این پیچ گوشتی برای کارهای سنگین با مدت زمان طولانی بسیار مناسب می باشد و علاوه بر این که برای کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد بلکه کاربران خانگی نیز برای کارهای خود می توانند از این ابزار استفاده کنند.همچنین پیچ گوشتی اچ کی اس دی بی 0261 به گونه ای طراحی شده است که شما بسته به کارهای خود می توانید میله منتهی آن را به راحتی عوض کنید بدون اینکه نیازی به ابزار آلات دیگری داشته باشید و دسته این پیچ گوشتی طوری طراحی شده است که متناسب به هر دستی می باشد بدون این که شما احساس خستگی کنید.از دیگر ویژگی های پیچ گوشتی HKSDB0261 این است دارای 26 عدد سرپیچ گوشتی می باشد و شما براساس کارهای خود قادر هستید این سرپیچ ها را انتخاب نمایید و به دسته این پیچ گوشتی وصل نمایید و به کار خود ادامه دهید.
    • دارای قابلیت تعویض میله منتهی
    • دارای 26 عدد سر پیچ گوشتی
    • برای کارهای سنگین و مدت طولانی
    • دارای 6 عدد دو سو با اندازه های مختلف
    • دارای 6 عدد چهار سو با اندازه های کوچک به بزرگ
    • دارای 6 عدد جغجغه وبکس با اندازه های مختلف

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  35. ست پیچ گوشتی ریز 7 عددی اینکو INGCO SCREW DRIVE HKSD0712

    خرید ابزارآلاتی مانند پیچ گوشتی و یا آچار ها به صورت تکی، علاوه بر اینکه وقت زیادی می خواهد، هزینه های اضافی باید بابت خرید هر کدام از این ابزار به صورت تکی پرداخت شود. اما کمپانی اینکو به منظور صرفه جویی در هزینه های شما و همچنین در وقت شما، با تولید ست های آچار، تخریب کن، ست های اشکنه، سوهان و ... شما را در انتخاب جنس چه از نظر کیفیت و کارایی و چه از نظر سایز و اندازه یاری داده است. این ست ها بسیار مناسب برای استفاده در مصارف خانگی و یا مخصوص کارگاه های صنعتی و حرفه ای است. ست پیچ گوشتی ریز 7 عددی HKSD0712 یکی از ست های عرضه شده توسط کمپانی اینکو می باشد که علاوه بر کیفیت ساخت عالی، دارای حالت ها و دسته های ارگونومیکی برای راحتی کار مصرف کنندگان می باشد. با استفاده از این ابزارها شما می توانید در وقت و پول خود صرفه جویی کرده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه آن را تهیه نمایید.
    • دارای دسته ارگونومیک برای جلوگیری از خستگی
    • استفاده از مواد CR-V در ساخت با دوام فوق العاده
    • ست 7 عددی پیچ گوشتی های ریز مناسب برای انواع ضریف کاری و پیچ های ریز
    • وزن سبک و کم حجم

                    رنگ:

    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 806 تا 840 از مجموع 965 تا

قیمت ابزار آلات خرید ابزارآلات برقی و شارژی بررسی مشخصات بهترین مدل مجموعه ابزار فروش دریل اره کارواش و سنگ فرز