Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت تلویزیون 40 اینچ خرید تلویزیون 49 اینچ

تلویزیون 40 تا 49 اینچ

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1026 تا

  1. تلویزیون ال جی هوشمند ال ای دی 43LH602T LG SMART LED

    ال جی یکی از تولید کننده های برجسته انواع تلویزیون ها در اینچ و مدل های مختلف به شمار می آید که هر ساله تعداد زیادی از آنها را روانه بازار می کند و اینبار با تلویزیون 43 اینچ ال اچ 602 تی « LG 43LH602t » به خانه هایتان آمده تا طیف گسترده ای از انواع سرگرمی های متنوع را بر روی نمایشگر تلویزیون ارائه دهد. خوب حالا نوبت بررسی امکانات تصویری تلویزیون است که از نمایشگر ال ای دی با وضوح فول اچ دی عرضه شده و از اینرو قادر است نرخ اسکن تصویر را تا 50 هرتز افزایش دهد. البته در کنار آن از موتور تصویر Triple XD Engine بهره می برد. در کنار کیفیت تصویر باید به قدرت خروجی صوتی تلویزیون اشاره کرد که از سیستم بلندگوی 20 وات بهره می برد و با فناوری دالبی دیجیتال پلاس همراه می باشد. البته فراموش نکنید که در این میان از انواع فرمت های صوتی و تصویری نیز پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های برجسته دیگری که برای این تلویزیون فول اچ دی LH602 در نظر گرفته شده؛ قابلیت اتصال بی سیم Wifi است که برای مشاهده آنلاین فیلم ها و سایر برنامه های تلویزیونی نقش برجسته ای ایفا می کند. گذشته از موارد ذکر شده سیستم عامل اندروید webOS 3.0 است که به عنوان یک رابط کاربری ساده و شگفت انگیز، سطح جدیدی از سرگرمی های متنوع را پیش روی کاربران قرار می دهد. قابلیت اشتراک گذاری از طریق Miracast، همچنین امکان اتصال پورت های HDMI و USB یکی دیگر از مزیت های قابل توجه و ویژه در این تلویزیون ال جی به شمار می آید. اسمارت تی وی ال جی را می توانید هم اکنون با قیمت ارزان از سایت آنلاین بانه مارکت سفارش دهید.
    • صفحه نمایش LED با رزولوشن فول اچ دی
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • قدرت خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال Wifi
    • پشتیبانی از 2 پورت HDMI و دو کابل USB
    • سیستم عامل webOS 3.0
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 43LJ550V LG Smart Full HD

    تلویزیون « 43LJ550V » از اسمارت تی وی های شرکت LG در سال 2016 می باشد. این تلویزیون با صفحه نمایش تخت LED یکی از پر طرفدارترین های ال جی محسوب می شود به خصوص که کیفیت تصویر نیز در این صفحه Full HD تعیین شده تا شفافیت و وضوح واقعی محتوا را به نمایش بگذارد. رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل در تلویزیون 43 ال جی 550 وی با یک قابلیت ارتقای کیفیت تصویر مجهز شده یعنی Resolution Upscaler که قادر به بهبود وضوح  محتوای تصویری در هر شرایط خواهد شد؛ برای مثال شما می توانید فیلم های HD را با وضوحی نزدیک به فول اچ دی تماشا کنید و این با خرید تلویزیون 43LJ550V امکان پذیر است. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، تلویزیون نامبرده ال جی یک مدل هوشمند است و برای این کار این شرکت از سیستم عامل webOS 3.5 استفاده کرده. فروشگاه آنلاین ال جی، Web Browser، پخش کننده موزیک، منو با رابط کاربری راحت و قابلیت همگرایی و اتصال تلویزیون به سایر دستگاه های هوشمند از جمله موبایل از قابلیت های این تلویزیون هوشمند می باشند؛ به علاوه در این تلویزیون امکان ضبط محتوای دلخواهتان برای شما فراهم است. دلیل اینکه تلویزیون 43 ال جی 550 رابط کاربری کاربر پسند و سرعت بالایی در اجرای برنامه هایش دارد، بر می گردد به پردازنده 2 هسته ای که همراه با سایر امکاناتش در اختیار کاربر قرار می گیرد. اگر شما تصمیم به خرید این تلویزیون 43 اینچ گرفته اید، جالب است بدانید که بخش صوتی این دستگاه، 10 وات توان دارد و از بلندگوهای 2.0 کاناله 5 وات تشکیل شده است. در این سیستم صوتی همچنین از فناوری هایی مانند Virtual surround Plus، Smart Sound Mode و Clear Voice III استفاده شده است که به گفته ال جی موجب بهره وری در افزایش کیفیت صدا خواهد شد. ال ای دی ال جی 550 وی برای شما گیرنده های DVB-T2/C/S2 را به ارمغان آورده است.
    • دارای رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل
    • مجهز به پردازنده دو هسته ای
    • هوشمند با سیستم عامل WEBOS 3.5
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر با Resolution Upscale
    • سیستم مجازی صوتی Virtual Surround Plus
    • قابلیت اتصال ضبط از طریق USB
    • نرخ رفرش تصاویر 50 هرتز
    • پردازشگر تصویر Color Master Engine
    • قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون فورکی اولترا اچ دی اندروید فیلیپس 49PUS7002 Philips 4K UHD LED Smart

    فروشگاه اینترنتی بانه مارکت این بار یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند فیلیپس را برای نقد و بررسی انتخاب کرده است که مدل «49PUS7002  » می باشد و یکی از بهترین ال ای دی های اسمارت این شرکت به شمار می آید. این تلویزیون نقره ای رنگ از سری 7 بوده و در صفحه LED خودش کیفیت تصویر فورکی را به اجزا می گذارد یعنی تا چشم کار می کند زیبایی. همانطور که می دانید این کیفیت 4K رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل را به نمایش می گذارد و همین باعث شده تا 49PUS7002 رنگ ها را درست و روشنایی و نور را سر جای خودش نمایش دهد. همراه با این کیفیت تصویر شفاف، فیلیپس در تلویزیون جدیدش از موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD و فناوری آمبی لایت سه طرفه استفاده کرده که تصویری صاف و دور از هر گونه نویز را نشان میدهد؛ در واقع این پردازشگر، رنگ های روشن را روشن تر و رنگ های تاریک را تیره تر نمایش داده که باعث تفکیک درست الوان از همدیگر خواهد شد. برای درک درست و بیشتر از تصویر این تلویزیون بهتر است بدانید که زاویه دید صفحه نمایش 178 درجه، نرخ رفرش تصاویر 60 هرتز و نسبت تصویر نیز در آن 16:9 می باشد. تلویزیون 49PUS7002 یک مدل هوشمند فیلیپس است که با سیستم عامل Android 6.0 مجهز گشته و از یک پردازنده 4 هسته ای نیز بهره می برد. وای فای و این سیستم عامل هوشمند در محصول نامبرده امکان دسترسی به سایت های اینترنت و شبکه های اجتماعی را برای کاربر به راحتی فراهم می سازند همچنین شما می توانید به آسانی نرم افزار و بازی های مورد علاقه تان را دانلود و نصب نمایید. تلویزیون فیلیپس PUS7002 دارای گیرنده های DVB-T2 و DVB-S2 می باشد تا دریافت کانال ها و شبکه های داخلی و جهانی ممکن باشد. در بخش اتصالات و درگاه های ارتباطی، تلویزیون 49 پی یو اس 7002 دارای 4 پورت HDMI و 2 ورودی USB می باشد؛ همچنین پورت اترنت ( LAN )، خروجی هدفون و کامپوزیت و کامپوننت نیز در این دسته جای گرفته اند. با خرید تلویزیون 49PUS7002  فیلیپس از بانه مارکت، محصولی زیبا و ارزشمند برای اتاق نشیمن در منزلتان به ارمغان بیاورید.
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • دارای فناوری تصویر HDR و Premium Color
    • صفحه نمایش LED با کیفیت اولترا اچ دی
    • مجهز به سیستم صوتی قدرتمند 25 واتی
    • دارای پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای
    • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
    • مجهز به فناوری صدای DTS
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سونی Sony Full HD LED 40R350C

    تلویزیون « KDL-40R350C » از مدل های Full HD شرکت سونی است که محصول سال 2015 می باشد. این تلویزیون سونی را می توان شروعی درست و به جا برای تولید مدل های جدید به شمار آورد. در تلویزیون 40 اینچ سری سی سونی شما محتوا را در صفحه ای تخت ال ای دی با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل مشاهده خواهید کرد که این کیفیت فول اچ دی منجر به جذب کاربران بسیاری شده است. سونی در تلویزیون نامبرده خودش راهکارهای زیادی برای بالابردن کیفیت تصویر در پیش گرفته که از میان آن ها میتوان به فناوری « Frame Dimming » و Live Colour اشاره کرد؛ این دو به عنوان مزیت های اصلی صفحه قادر هستند که پنل روشن و همراه با جزئیات را در اختیار کاربر قرار دهند. با این قابلیت ها و امکانات، سونی تا حد زیادی به شما اطمینان می دهد که تصویری قابل قبول از تلویزیون 40R350C پخش خواهد شد. برای یک تلویزیون 40 اینچ سیستم صوتی با قدرت 10 وات بنظر مناسب می رسد و این شرکت هم ر محصول نامبرده، دو بلندگوی 5 وات قرار داده تا جمعا 10 وات صدای قدرتمند را پخش کنند؛ نوع بلندگوهای این تلویزیون Full Range بوده که با ترکیب صفحه نمایش LED کاربر را راضی نگه می دارند. برای اینکه کاربر بتواند بین سایر دستگاه های دیجیتال و تلویزیون اتصالی مطمئن برقرار سازد سونی در این ال ای دی برایش 2 درگاه HDMI و یک رابط USB در نسخه 2.0 تعریف کرده که این اجازه می دهد بتوانید به راحتی دستگاه های DVD، لپ تاپ و گوشی را به تلویزیون وصل کنید؛ همچنین در کنار این ها ورودی هدفون Headphone Out » »، کامپوننت و کامپوزیت و ورودی RF جهت تماشای محتوای دیگر سیستم ها مانند کامپیوتر در اختیارتان قرار گرفته اند. در نهایت بد نیست بدانید که تلویزیون 40 آر 350 سی مشکل زاویه دید را نیز برطرف ساخته و حالا شما می توانید با زاویه دید 178 درجه به تماشای برنامه های مورد علاقه تان بنشینید.
    • طراحی زیبا و نمای مدرن
    • صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشن 1080P×1920
    • مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
    • نرخ حرکت تصویر 100 هرتز
    • دو اسپیکر 5 وات دو کاناله
    • دارای 2 درگاه HDMI
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 49UJ651V LG Smart 4K LED

    تلویزیون 49 یو جی 651 وی  « 49UJ651V »از اسمارت تی وی های برند معتبر ال جی است که با صفحه نمایش LED تخت مجهز شده و از کیفیت تصویر فورکی نیز بهره می برد. رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل در این تلویزیون ال ای دی LG تصویری واضح و شفاف را در اختیار شما می گذارد تا به این صورت مشکل تاری در دید و پایین بودن کیفیت مانند تلویزیون های قدیمی را نداشته باشید. از مزیت های اصلی صفحه نمایش تلویزیون 49UJ651V سازگاری آن با فناوری « Active HDR » است که فعالیتش را در زمینه رنگ و کنتراست به خوبی گسترش داده و نور و روشنایی تصویر را کاملا تنظیم می کند تا در نقاط بسیار روشن و بسیار تاریک هم جزئیات به خوبی قابل مشاهده باشند. فراموش نکنید که محدوده دینامیکی بالا در این تلویزیون باHLG  و HDR10 نیز همراه است. در این میان ال جی از سایر تکنولوژی و قابلیت های تصویر هم  غافل نشده و پنل IPS تلویزیون 49 یو جی 651 را با پردازشگر تصویر «Colour Master »، پنل شفاف  « ULTRA Luminance »، افکت HDR و قابلیت ارتقای تصویر « Resolution Upscaler »مجهز ساخته است. تلویزیون 49 اینچ سری جدید 2017 ال جی 20 وات توان خروجی صدا دارد یعنی بلندگوهای دو کاناله که صدایی فراگیر ارائه می دهند و فیلم های مورد علاقه شما را واقعی تر می سازند. 
    تلویزیون رده بالای ال جی این بار هم یک مدل هوشمند است و از سیستم عامل اختصاصی این شرکت کمک کرده تا دسترسی های کاربران را نامحدود سازد؛ webOS 3.5 به همراه منوی لانچر و امکانات دیگری از جمله LG Content Store و Netflix به آسانی تلویزیون شما را به دنیای سرگرمی تبدیل می سازند. مورد دیگری که در اینجا خیال کاربر را راحت کرده DVB- S2 می باشد که واسطه ای برای دریافت کانال های جهانی شده و کاربر را از خرید گیرنده بی نیاز می سازد. در توضیح درگاه های ارتباطی می توان گفت که تلویزیون 49UJ651V  کاملا غنی است! 4 رابط HDMI ، دو ورودی  USB، پشتیبانی ازPC) WiDi  به تلویزیون)، Simplink،  Optical و ... طیف پورت های این دستگاه را تشکیل داده اند؛ همچنین این ال ای دی ، با قابلیت Energy Saving Mode نیز مجهز شده است .
    • دارای پنل ال ای دی IPS 4K
    • رزولوشن تصویر 3840 × 2160 پیکسل
    • پشتیبانی از فناوری HLG و HDR10
    • صدای فراگیر مجازی در بلندگوهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • دارای گیرنده DVB-T2/C/S2
    • مجهز به 4 درگاه HDMI
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 43LJ614T LG Smart Full HD LED

    تلویزیون 43 ال جی 614 تی « 43LJ614T » از مدل اسمارت تی وی های شرکت ال جی است که محصول سال 2017 می باشد و از کیفیت تصویر فول اچ دی ( رزولوشن 1920 × 1080پیکسل ) بهره می برد. رزولوشن FULL HD در صفحه نمایش 43 اینچ این تلویزیون و نسبت تصویر 16:9 محتوایی شفاف و زنده را به نمایش می گذارد به طوری که دیگر از کیفیت HD و تصاویر تیره و دارای نویز خبری نخواهد بود. موتور پردازشگر رنگ Colour Master Engine و نرخ رفرش تصویر 100 هرتز در هر بار از نمایش، کمک می کند تا محتوا با کیفیت واقعی جلوی چشم شما ظاهر شوند؛ البته فراموش نکنید که این تلویزیون ال ای دی ال جی از قابلیت ارتقای کیفیت « Resolution Upscaler » نیز بهره می برد. در بحث صدا و سیستم صوتی، ال جی همچنان برای این تلویزیون کم نگذاشته و 20 وات قدرت خروجی در بلندگوها قرار داده است تا به این صورت کاربر همراه با تصویر مناسب، صدایی واقعی بشنود. سیستم عامل موجود در تلویزیون 43LJ614T ال جی، webOS 3.5 است که محبوب ترین برنامه ها و سرگرمی ها را در اختیار شما قرار می دهد و اجازه می دهد با اتصال به یک مودم خانگی، سایت ها و شبکه های اجتماعی را زیر و رو کنید. مرورگر وب، Miracast، WiDi، LG TV Plus و Mobile TV On از راه های اشتراک گذاری هوشمند و بی سیم در این تلویزیون نامبرده ال جی هستند. در بخش دیگری از امکانات این محصول، گیرنده دیجیتال DVB-T2 را داریم که وظیفه دریافت و پخش کانال های داخلی را به عهده دارد و درگاه های ارتباطی که شامل 3 پورت HDMI، 2 ورودی USB، کامپوزیت و optical می باشند.
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • پشتیبانی از فناوری وای فای Miracast
    • دارای سیستم صوتی 20 وات
    • مجهز به گیرنده DVB-T2
    • نرخ رفرش پیکسل ها 100 هرتز
    • موتور پردازشگر رنگ Color Master
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر (Resolution Upscaler)
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون فیلیپس ال ای دی فورکی 49PUT7032 Philips 4K LED

    تلویزیون 49 پی یو تی 7032 « 49PUT7032 » از مدل های شک و متفاوت شرکت فیلیپس است که محصول سال 2017 می باشد و با کیفیت تصویر 4K روانه بازار شده. رزولوشن تصویر3840 × 2160 پیکسل در تلویزیون 49PUT7032 دنیای جذابی از تصاویر و محتوا را برای شما به نمایش در می آورد که تنها در تلویزیون های فیلیپس قابل مشاهده هستند. این تلویزیون با تعداد 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش از فناوری هایی همچون Pixel Plus Ultra HD و قابلیت ارتقای کیفیت تصویر بهره می برد تا به ین صورت به راحتی عیب های محتوای تصویری قدیمی را نیز برطرف سازد. پا به پای این کیفیت تصویر در تلویزیون ال ای دی نامبرده فیلیپس که شما را به نمایشی شگفت انگیز دعوت می کند، این شرکت از بلندگوهای 16 وات رونمایی کرده که صدایی شفاف با عمق باور نکردنی را ارائه می دهند؛ صدای فراگیر « Virtual Surround »و شفاف سازی صوتی و Auto Volume Leveller از فناوری های صوتی تعریف شده در این تلویزیون هستند که صدای بلندگوها را در هر گوشه منزل به سمع شما می رسانند. در میان تلویزیون های فیلیپس، با اطمینان می توان گفت که PUT7032 یکی از زیباترین هاست؛ ترکیب پایه های نقره ای رنگ از نوع دوشاخه ای و قاب ظریف مشکی، نمایی فوق العاده زیبا پدید آورده اند که نه تنها همانند یک قاب شیک روی دیوار اتاقتان خودنمایی می کند بلکه با هر دکوراسیونی در منزل شما سازگار خواهد بود و این را می توان یکی از دلایل خرید تلویزیون به شمار آورد. در پایان بررسی امکانات تلویزیون 49 اینچ فیلیپس می توانیم سری هم بزنیم به درگاه های ارتباطی که شامل 3 پورت HDMI و 2 ورودی USB به علاوه ورودی اترنت (LAN RJ-45) می باشند البته فیلیپس در اینجا گیرنده ها را هم فراموش نکرده و گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2 را برای محصول 2017 خودش تعبیه ساخته تا کاربر از تماشای کانال های داخلی و شبکه های مورد علاقه اش بی نصیب نماند.
    • کیفیت تصویر 4K Ultra HD
    • دو بلندگوی 8 وات به همراه صدای فراگیر
    • پشتیبانی از پورت اترنت LAN RJ-45
    • طراحی شیک صفحه نمایش بزرگ
    • دارای گیرنده داخلی DVB-T/T2
    • نسبت تصویر 16:9 در صفحه نمایش
    • امکان نصب بر روی دیوار و پشتیبانی از قفل کودک
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون پاناسونیک فورکی هوشمند 49EX400 Panasonic LED 4K Smart Tv

    پاناسونیک در سال 2017 میلادی سری جدید از تلویزیونهایش را پیشوند ex وارد بازار رقابت کرد. 49ex400 یکی از مدلهای میان رده‌ی تولید شده در این سال میلادی است که با امکانات خوبی از قبیل کیفیت بالای تصویر، امکانات هوشمند، پورتهای متنوع، اشتراک گذاری هوشمند، گیرنده دیجیتال داخلی و ... همراه شده تا بتواند جوابگوی نیازهای شما باشد. این تلویزیون میان رده، نمایش بی نظیر تصاویر را مدیون کیفیت تصویر 4k، قابلیت ارتقا «4K Upscaling»، کاهش نویز و تکنولوژی HDR می باشد. تصاویر با منابع 4k، زیبا و شفاف به تصویر کشیده خواهند شد. تصاویری هم که با رزولوشن های پایین تر تولید شده اند، با وجود قابلیت ارتقا کیفیت، شفاف تر و پر وضوح تر از قبل نمایش داده خواهند شد. بلندگوهای داخلی این تلویزیون پاناسونیک حداکثر توان خروجی 16 وات را فراهم می سازند. البته شما می توانید با اتصال سینمای خانگی و یا اسپیکرهای خارجی، با استفاده از پورتهای موجود، صدایی پر قدرت تر را دریافت کنید تا از چندرسانه ای با کیفیت لذت ببرید. پاناسونیک این تلویزیون را با قابی باریک، بدنه ای کم ضخامت و پایه های زیبایی طراحی کرده تا مناسب دکوراسیون منزل شما باشد.‌ 
    از قابلیت های تلویزیون ایی ایکس 400 پاناسونیک می توان به اتصال به اینترنت از طریق بی سیم و همچنین پورت lan اشاره کرد. با این وجود شما می توانید با استفاده از مرورگر اینترنت، به صفحات وب دسترسی داشته باشید. با وجود پردازنده‌ی 4 هسته ای «Quad-Core Pro» عملیات با سرعت بالاتری انجام خواهد پذیرفت. اشتراک گذاری بیسیم از طریق Mirroring در دسترس شما قرار می گیرد؛ با استفاده از میرورینگ شما می توانید تبلت و گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون ال ای دی پاناسونیک متصل کنید تا از دیدن محتوا بر روی نمایشگری بزرگتر لذت ببرید. البته وجود پورتهای متعدد از جمله hdmi، usb، خروجی صوتی دیجیتال، هدفون و ... نیز امکان اتصال دی وی دی پلیرها، کنسولهای بازی، فلش مموری ها و سایر دیوایس های سازگار را فراهم می سازد. برای مشاهده شبکه های دیجیتالی دیگر به خرید دستگاه خارجی نیاز ندارید، پاناسونیک مدل تلویزیون ex400 را به گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2 مجهز کرده. قابلیت ضبط، پخش چند رسانه ای 4K و ... از دیگر ویژگی های خوب این تلویزیون پاناسونیک می باشد. در کل می توان گفت این مدل تلویزیون با امکانات خوبی تولید شده که قیمت بسیار مناسبی دارد. اگر می خواهید مدل تلویزیونی مقرون به صرفه را خریداری کنید، 49EX400 پاناسونیک گزینه‌ای مناسب می باشد. 
    • دارای کیفیت تصویر فورکی
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر 4K
    • کاهش نویز تصاویر
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • وجود پردازنده‌ی 4 هسته ای
    • توان صوتی 16 وات
    • اشتراک گذاری بیسیم با استفاده از Mirroring
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 43LJ614V LG Smart Full HD LED

    تلویزیون « 43LJ614V » از سری تلویزیون های هوشمند سال 2017 ال جی است که از یک صفحه نمایش تخت LED جهت نمایش محتوا بهره می برد و به وسیله سیستم عامل webOS 3.5 امکانات اسمارت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در این تلویزیون ال ای دی ال جی رزولوشن 1920  ×  1080پیکسل و نسبت تصویر 16:9 تصاویر و محتوای بصری را با کیفیت بالا و حداکثر شفافیت به نمایش می گذارند؛ همچنین جهت بهبود وضوح یک موتور پردازنده رنگ ها «  Color Master» تعبیه شده که به تجزیه و تحلیل الوان روی صفحه می پردازد. در کنار تصویر مورد پسند، ال جی این تلویزیون را به وسیله سیستم عامل انحصاری اش یعنی « webOS 3.5 » هوشمند ساخته تا محبوب ترین سرگرمی ها را در اختیار شما قرار دهد و به همراه Wi-Fi، به راحتی از محتویات سایت ها و شبکه های جهانی بهره ببرید. همراه با این سیستم عامل شما می توانید از امکانات دیگری مانند مرورگر وب، Miracast، WiDi، LG TV Plus و Mobile TV On نیز استفاده کنید که بهترین راه های اشتراک گذاری هستند اجازه می دهند تا محتوای چند رسانه ای مانند عکس و فیلم که در گوشی هایتان دارید را به تلویزیون انتقال داده و تماشا کنید. تلویزیون 43LJ614V دارای گیرنده های DVB-T2/C/S2 می باشد تا کانال ها و شبکه های مورد علاقه تان همواره آماده پخش باشند؛ از طرفی دیگر دو عدد بلندگوی استریوی 2.0 کاناله وظیفه تولید و پخش صدا را به عهده دارند که صدا را با تصویر هماهنگ می سازند و صدای فراگیر مجازی « Surround Plus » به طور قابل توجهی موجب پخش اصوات در محیط می شود و شما را در یک استودیوی فوق العاده و سرشار از صداها قرار می دهد. در قسمت دیگری از قابلیت های این تلویزیون بد نیست اشاره ای داشته باشیم به درگاه های ارتباطی و پورت ها که اصلی ترین آن ها 3 پورت HDMI و 2 ورودی USB می باشند و اجازه می دهند به اشتراک و انتقال محتوای چند رسانه ای بپردازید.
     
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • پشتیبانی از فناوری وای فای Miracast
    • دارای سیستم صوتی 20 وات
    • مجهز به گیرنده DVB-T2/C/S2
    • نرخ رفرش پیکسل ها 100 هرتز
    • موتور پردازشگر رنگ Color Master
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر (Resolution Upscaler)
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی 43LJ510V LG Full HD LED

    تلویزیون « 43LJ510V » از مدل های ال ای دی ال جی می باشد که با امکانات کاربر پسند و قابلیت های ویژه در اختیار کاربران و طرفداران این برند جهانی قرار گرفته است. کیفیت نمایش تصاویر و محتوا در این تلویزیون صفحه تخت LED، فول اچ دی در نظر گرفته شده که وضوح 1080 × 1920 پیکسل را به همراه دارد و جلوه ای شفاف و واضح را برای هر تصویر رقم می زند. نرخ رفرش یا تازه سازی تصاویر « Refresh Rate  » در این تلویزیون 43 اینچ ال جی 50 هرتز می باشد و از یک پردازشگر تصویر « Color Master » و قابلیت ارتقای کیفیت محتوای تصویری « Color Master » را نیز دارد. همراه با سیستم تصویری عالی در این تلویزیون، بلندگوهای 2.0 کاناله 10 وات با تکنولوژی صدای فراگیر « Virtual surround » و شفاف سازی صدا « Clear Voice III » لذت و هیجان فیلم های پخش شده در صفحه نمایش را چندین برابر می سازند؛ به علاوه تلویزیون ال جی شما از فرمت های دالبی نیز پشتیبانی می کند. برخلاف تلویزیون های دیگر مانند برخلاف تلویزیون های دیگر مانند 43LJ500T که از گیرنده های DVB-S2 و قابلیت ضبط بی بهره بود، این LED ال جی با قابلیت Time Machine از طریق USB امکان ضبط و ذخیره محتوای مورد علاقه تان را برای شما مهیا می سازد و همانطور که اشاره کردیم گیرنده دیجیتال جهانی نیز یکی دیگر از مزیت های این تلویزیون به نسبت هم رده هایش می باشد.

    در بحث درگاه های ارتباطی تلویزیون 43LJ510V دو رابط HDMI و 1 عدد USB2.0 داریم تا اشتراک گذاری بین این تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال به راحتی امکان پذیر باشد؛ البته فراموش نکنید که ورودی های دیگری نیز مانند اسلات CI، RF، کامپوزیت و کامپوننت و خروجی Headphone در پنل اتصالات این دستگاه جای گرفته اند. اضافه بر تمامی این امکانات، 43LJ510V در برنامه های پیش فرضش دارای چند بازی و سرگرمی برای کودک شما است تا در اوقات فراغت بازی های مورد علاقه اش را در صفحه نمایشی بزرگ پیاده سازد. با خرید تلویزیون Full HD شرکت ال جی امکانات سرگرم کننده ای را در اختیار اعضای خانواده تان قرار دهید و با قیمتی مناسب، در هر لحظه از آخرین خبرها و برنامه های شبکه های جهانی مطلع شوید بدون اینکه نیاز به خرید جداگانه گیرنده های اضافی باشد.
    • رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    • پردازنده Clear Voice III در بلندگوهای 10 وات
    • قابلیت ضبط دیجیتال از طریق USB
    • دارای دو درگاه HDMI و یک پورت USB2.0
    • مجهز به گیرنده جهانی DVB-S/S2
    • پشتیبانی از Energy saving mode
    • دارای بازی و برنامه های سرگرمی پیش فرض
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی ال جی 43LJ500T LG Full HD LED

    تلویزیون « 43LJ500T » ال جی یکی از مدل های با کیفیت و پر طرفدار این شرکت است که با کیفیت تصویر Full HD مجهز شده و اکنون در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت به نقد و بررسی تخصصی امکانات و ویژگی های آن می پردازیم. 43 ال جی 500 تی از گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت کانال و شبکه های مورد علاقه شما بهره می برد، همچنین این محصول LG با یک نمایشگر 43 اینچ تخت از نوع LED قادر به پخش عکس و فیلم ها می باشد. در رابطه با تصویر این تلویزیون می توان به موتور پردازشگر تصویر رنگ ها « Color Master » اشاره کرد و اینکه این تلویزیون ال ای دی ال جی با « Resolution Upscaler » قابلیت ارتقای کیفیت محتوای تصویری را دارد. از این ها که بگذریم بد نیست اشاره ای داشته باشیم به سیستم صوتی 43LJ500T که از قدرت 10W و اسپیکرهای 2.0 کاناله برخوردار است و به جرات می توان گفت این میزان خروجی برای یک تلویزیون 43 اینچ می تواند پاسخگو باشد. اگر بخواهیم یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون فول ا دی ال جی را نام ببریم می توانیم به قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB اشاره کنیم که به کمک ورودی USB اجازه می دهد فایل های چند رسانه ای قدیمی تان را با کیفیتی بالا پخش کنید؛ البته فراموش کنید که این تلویزیون LJ500T دارای دو درگاه HDMI است تا فایل های صوتی و تصویری با کیفیت بالا در صفحه نمایش قادر به پخش باشند. تلویزیون 43LJ500T ال جی با بدنه پلاستیکی و پایه های مشکی هم رنگ بدنه از طراحی زیبایی برخوردار است؛ ساختار این دستگاه با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و به واسطه پایه های دوشاخه ای، قابلیت جایگذاری بر روی میزهای مختلف را خواهد داشت. این تلویزیون ال ای دی ال جی 43 اینچ با قیمت مناسب و ابعاد 1060 × 142 ×  662میلی متر در اختیار کاربران بانه دات کام قرار گرفته است.
    • قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB
    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • پشتیبانی از فناوری تصویر Color Master Engine
    • نرخ PMI تصویر 2000
    • قدرت خروجی صدای 10 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • پشتیبانی از زیر نویس و قابلیت ذخیره انرژی
    • دارای دو درگاه HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی 49XE8096 SONY LED 4K SMART

    یکی دیگر از تلویزیون‌های جدید سال 2017 میلادی، 49XE8096 است که توسط کمپانی سونی تولید و روانه‌ی بازار شده. این تلویزیون همانند دیگر محصولات شرکت سونی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. سونی این تلویزیون بالا رده را با کیفیت تصویر بی نظیر، رابط کاربری ساده، قابلیت هوشمند و گیرنده دیجیتال تولید کرده. تلویزیون XE8096 نمایش بی نظیر تصویر را مدیون کیفیت اولترا اچ دی فورکی  (رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل)، تکنولوژی HDR، نمایشگر تخت Edge LED، اسکن تصویر XR 400Hz (Native 50Hz)، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی Live Colour و تقویت کنتراست دینامیک است که قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. وظیفه پخش صدا در این تلویزیون سونی بر عهده‌ی اسپیکرهای داخلی با مجموع توان خروجی 20 وات می‌باشد؛ اگر فکر می‌کنید این میزان توان صوتی کافی نیست، می‌توانید تلویزیون را به سیستم‌های صوتی قدرتمند‌تری متصل کنید. تکنولوژی‌های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس و ClearAudio+، صدای شفاف و واضحی را تضمین می‌کنند.
    سونی در این تلویزیونش از سیستم عامل اندروید بهره گرفته تا رابط کاربردی ساده و جذابی را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از فروشگاه Google Play می‌توانید به برنامه‌ها و بازی‌های متعددی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به اینترنت همانند اکثر مدل تلویزیون اسمارت سونی، از طریق وای فای داخلی و پورت LAN امکان پذیر می‌باشد. با استفاده از مرورگر Opera می‌توانید هر آنچه دوست دارید را سرچ کنید. با استفاده از جستجوی صوتی «Voice Search» می‌توانید به جای تایپ، از صدا برای سرچ بهره بگیرید. سونی جهت اتصال تلویزیونش به سایر دستگاههای سازگار از قابلیت اتصال بیسیم و با سیم بهره گرفته؛ اتصال با استفاده از سیم با وجود پورت‌های متنوع موجود در قسمت پشت تلویزیون مانند HDMI، USB، کامپوننت، کامپوزیت، خروجی صوتی دیجیتال، خروجی هدفون و ... امکان پذیر خواهد بود. اتصال بیسیم با وجود میراکاست، بلوتوث و Chromecast در دسترس شما قرار می‌گیرد. قطعاً دیدن محتوای موجود در موبایل و تبلت‌ بر روی نمایشگری بزرگتر بسیار جذاب‌تر و هیجان انگیزتر است. سونی این تلویزیونش را به گیرنده داخلی DVB-T2 مجهز کرده تا بتوانید از دیدن شبکه‌های دیجیتالی بدون نیاز به دستگاهی خارجی لذت ببرید.‌ قابلیت ضبط از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است که موجب می‌شود تا شما بتوانید برنامه‌های در حال پخش را بر روی فلش USB ذخیره کنید. سونی این تلویزیونش را با طراحی زیبا، قاب باریک و بدنه‌ای کم ضخامت تولید کرده تا مناسب و ایده‌آل برای منزل شما باشد.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • سیستم عامل اندروید
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث و میراکاست
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند KDL-49WE665 Sony Smart Full HD

    تلویزیون های سونی سری جدید در سال 2017 همگی با رابط هوشمند و برخی از آن ها با کیفیت تصویر فورکی مجهز شده اند؛ مدل « 49WE665 » یکی از تلویزیون هایی است که ویژگی کاربر پسند اسمارت بودن را به همراهش دارد به این معنی که با خرید تلویزیون WE665 می توانید محتوای تصویری را با کیفیتی عالی ممکن تماشا کنید و یا به سایت های جهانی به راحتی دسترسی داشته باشید. رزولوشن تصویر در این تلویزیون ال ای دی سونی 49 اینچ، 1920 × 1080 پیکسل است و فناوری HDR، X-Reality™ PRO و رنگ های زنده از ویژگی هایی هستند که کیفیت محتوای تصویری به ویژه فیلم ها را به طور قابل توجهی ارتقا می دهند؛ البته فراموش نکنید که نرخ رفرش تصویر در این نمایشگر، 400 هرتز رقم زده شده است تا در هر لحظه با تازه سازی پیکسل ها، نویز و تیرگی های تصویر از بین بروند.
     
    طراحی تلویزیون هوشمند سونی 49WE665 با قابی نازک و ظریف و پایه ای از نوع پیوسته همراه است که صفحه نمایشی بزرگ در اندازه 123.2 سانتی متر را در خودش جا داده است. تلویزیون سونی فول اچ دی WE665 سازگار با استاندارد وای فای است و بسته به منطقه استفاده، از مرورگر Opera بهره می برد تا به این صورت دسترسی شما را به محتوای سایت های جهانی راحت سازد؛ همچنین این دستگاه پیشرفته و جدید سونی در کنار گیرنده های داخلی، از DVB-S/S2 نیز جهت دریافت کانال های جهانی پشتیبانی می کند؛ پس به علاوه اینکه نیازی ندارید گیرنده جداگانه بخرید؛ همچنین میز تلویزیونتان نیز خلوت می شود. سیستم عامل به کار رفته برای تلویزیون we665 سونی، مبتنی بر لینوکس است که این یک فروشگاه ویژه Opera Store را در اختیار کاربران قرار می دهد تا نرم افزار و برنامه های مورد نیازشان را در صورت اتصال تلویزیون به اینترنت، دانلود نمایند. بخش صوتی و سیستم صدا، تنها جایی است که سونی حساسیت بالایی در آن به خرج نداده! دو بلندگوی 5 وات از نوع Open Baffle که در مجموع 10وات خروجی دارند، وظیفه تولید صدای این تلویزیون را به عهده دارند اما با وجود امکاناتی همچون فرمت های دالبی، فناوری پردازش و شفاف سازی صدا « ClearAudio+ »، صدای فراگیر « S-Force Front Surround » و DTS Digital Surround می توان تا حد زیادی به خروجی صوتی اش امیدوار شد. در کنار این ها بد نیست اشاره ای داشته باشیم به در گاه های ارتباطی تلویزیون سری دبلیو ای سونی که شامل 2 درگاه HDMI، 2 ورودی USB و سایر ورودی و خروجی های دیگر که در پنل پشت و کنار دستگاه جایگذاری شده اند و امکان اشتراک گذاری محتوای چند رسانه ای را بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال فراهم می سازند.
    • صفحه نمایش LED Full HD
    • پشتیبانی از وای فای و سیستم عامل Linux
    • مجهز به قابلیت HDR در صفحه نمایش
    • طراحی شیک و کاربر پسند
    • دارای دو ورودی HDMI
    • پشتیبانی از Screen mirroring
    • فناوری ClearAudio+ در سیستم صوتی
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S2
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند 40WE663 Sony Smart LED Full HD

    نیاز افراد به دستگاه های هوشمند و زندگی مدرن امروزی، ضرورت خرید تلویزیون را به طور قابل توجهی افزایش داده و تلویزیون های سونی جزو پر طرفدارترین محصولات در این زمینه هستند. تلویزیون « 40WE663 » محصول 2017 این شرکت است که با امکانات هوشمند و Wifi در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است. تلویزیون 40 اینچ نامبرده سونی یک پنل LED دارد که از کیفیت تصویر Full HD بهره می برد و با فناوری HDR ( محدوده دینامیکی بالا ) مجهز شده که این تکنولوژی در تاریک ترین صحنه ها، نهایت جزئیات را به نمایش می گذارد و درخشان ترین نقاط را به رخ می کشد تا محتوای تصویری پویا تر بنظر برسند. سونی می گوید که با رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل در این تلویزیون، وضوحی 5 برابر یک تصویر استاندارد معمولی را ببینید که این حداقل میزان نویز را نیز برای فیلم ها و تصاویر به همراه می آورد؛ وقتی برای اولین بار با تصویر در این تلویزیون سونی روبرو می شویم باور نمی کنیم که این همان تصویر معمولی نمایش داده شده در تلویزیون های قدیمی است چونکه 40WE663 از پردازشگر تصویر X-Reality PRO جهت ارتقای کیفیت محتوا استفاده می کند و این پردازشگر، وضوح هر پیکسل را برای کیفیتی استثنایی بالا می برد و در همان حال که فریم ها را تجزیه و تحلیل می کند؛ نویز موجود را نیز کاهش می دهد تا صحنه ای باور نکردنی و شگفت انگیز جلوی چشمان شما ظاهر شود.
    تلویزیون هوشمند سونی دبلیو ای 663 جهت اتصال به اینترنت و گسترده ساختن دسترسی های شما در شبکه های جهانی از Wi-Fi Certified 802.11b/g/n استفاده کرده و با قابلیت هایی مانند Screen mirroring امکان اشتراک گذاری هوشمند را برایتان فراهم ساخته است؛ با این امکان شما می توانید اتصالی امن بین اسمارت فون و این تلویزیون برقرار سازید. د رکنار این اتصال های وایرلس، تلویزیون WE663 سونی از درگاه های ارتباطی HDMI و  USB ( هر کدام دو ورودی ) بهره می برد تا در صورت دسترسی نداشتن به وای فای، بتوانید محتوای چند رسانه را انتقال دهید. در مورد صدای این تلویزیون می توان گفت که دو فناوری DSEE و S-Force Front Surround باعث ایجاد اصواتی فراگیر در اتاق شما می شوند تا به طور طبیعی صدایی یکنواخت و غنی از بلندگوهای 10 وات به گوش شما برسد؛ همچنین این تلویزیون دارای فناوری شفاف سازی صدا برای محیط های پر سر و صدا است که موجب حذف نویز خواهد شد. با خرید تلویزیون سونی نامبرده و بهره گیری از گیرنده های DVB-T/T2 در هر لحظه می توانید کانال های مورد علاقه تان را تماشا کنید و از مشاهده برنامه های مستند و فیلم های اکشن نهایت لذت را ببرید.
    • پشتیبانی از سیستم عامل لینوکس
    • پشتیبانی از فناوری Miracast
    • کیفیت صفحه نمایش Full HD
    • نرخ رفرش تصویر 400 هرتز
    • مجهز به فناوری ClearAudio+
    • دارای مرورگر اینترنت اپرا
    • مجهز به درگاه های HDMI و USB
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون ال ای دی اندروید فیلیپس 49PUT6801 Philips Smart 4k

    تلویزیون « 49PUT6801 » یکی از مدل های 4K سال 2016 شرکت فیلیپس است که از صفحه نمایشی 123 سانتی متری بهره می برد و با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل در پنل LED خودش مجهز شده است؛ گفتنی است که فیلیپس برای ارتقا و تقویت کیفیت تصویر از فناوری های « Pixel Plus Ultra HD »، حرکت طبیعی « Natural Motion »، « Micro Dimming Pro » و رزولوشن فوق العاده « Ultra Resolution » استفاده کرده است که باعث می شوند تا در فیلم و تصویر متصور شوید و هیجان بسیاری را همراه با مشاهداتتان تجربه نمایید؛ به علاوه این محصول از گیرنده داخلی DVB-T/T2/C برای دریافت کانال های مورد نیاز کاربر استفاده می کند. فیلیپس این تلویزیون را به واسطه سیستم عامل اندروید، در رده اسمارت تی وی ها جای داده و اکنون شما می توانید از تمامی امکانات Android Lollipop بهترین استفاده را داشته باشید به طور مثال Google Play Movies و Google Play Music و یا مرورگر اینترنت Opera از امکانات فوق العاده اندروید 5.1 هستند. در میان امکانات تلویزیون 49PUT6801 می توان به پردازنده 4 هسته ای و 8 گیگابایت حافظه داخلی اش اشاره کرد که البته تنها 4GB از این مقدار به ضبط و ذخیره برنامه و نرم افزارها اختصاص یافته است. در بخش سیستم صوتی، این تلویزیون 20 وات قدرت خروجی دارد که به وسیله بلندگوهایی معمولی و البته فناوری هایی همچون صدای فراگیر و شفاف سازی صدا « Clear Sound » به گوش کاربر می رسد. در تلویزیون 49 اینچ نامبرده فیلیپس 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB مهمترین درگاه های ارتباطی اش را تشکیل داده اند که اجازه اتصال همزمان چندین سیستم دیگر را می دهد و شما می توانید از این طریق اشتراک گذاری را انجام دهید.
    در رابطه با طراحی تلویزیون 49 پی یو تی 6801 فیلیپس از سری 6000 میتوان گفت که هیچ ایرادی به آن وارد نیست؛ یک پنل تخت LED در اندازه 49 اینچ، پایه های مرکزی دوشاخه ای نقره ای و بسیار زیبا و قاب باریک از اجزای تشکیل دهنده این دستگاه هستند که جلوه ای فوق العاده در منزل شما پدید می آورند؛ البته ناگفته نماند که تلویزیون 49PUT6801 با ابعاد 259 × 697 × 1099 میلی متر و وزن 11.1 کیلوگرم قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که برای این کار می توانید از یک براکت یا پایه دیواری کمک بگیرید و با اتصال آن به دیوار، زاویه دیدتان را گسترش دهید. خرید تلویزیون Philips 49PUT6801 با قیمت مناسب، شما را با دنیایی جدید آشنا می سازد که هر آنچه را بخواهید می توانید در آن بیابید و امکانات فوق العاده ای در اختیارتان قرار میدهد تا بساط سرگرمی شما و خانواده تان فراهم شود.
    • صفحه نمایش 4K Ultra HD LED
    • پشتیبانی از فناوری رزولوشن فوق العاده
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 و قابلیت ارتقا
    • 4 گیگابایت حافظه داخلی
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • دارای دو بلندگوی 10 وات
    • مجهز به 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی LG LED TV FULL HD 43LH511

    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine
    • بلندگوی دو کاناله با توان خروجی 10 وات
    • صدای فراگیر Virtual surround
    • دارای تکنولوژی صوتی Clear Voice
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون شارپ فول اچ دی ال ای دی SHARP LED TV FULL HD 40LE280

    • دارای کیفیت تصویر FHD
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • دارای کاهنده نویز تصویر
    • تکنولوژی تصویر Eagle View
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • مجهز به بلندگو های 10 واتی
    • تکنولوژی پردازش صدای Original Surround
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون توشیبا فول اچ دی ال ای دی TOSHIBA LED TV FULL HD 49S2750

    • دارای رزولوشن FULL HD
    • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T/C/C2/T2
    • قابلیت ضبط بر روی USB
    • پشتیبانی از قابلیت MHL
    • دارای برنامه ی MEDIA PLAYER
    • مجهز به دو عدد پورت USB
    • دارای  3 عدد HDMI
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون توشیبا ال ای دی فول اچ دی TOSHIBA FULL HD LED 43S2650

    • صفحه نمایش 43 اینچ LED با کیفیت فول اچ دی
    • اسکن تصویر 60Hz
    • صدای فراگیر با دو بلندگوی 8 وات
    • پشتیبانی از سه کابل HDMI و دو پورت USB
    • پشتیبانی از زبان و منوی فارسی
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2، DVB-C / C2
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون توشیبا هوشمند فول اچ دی TOSHIBA FULL HD LED SMART 43L5660

    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی
    • میزان روشنایی 300cd/m2
    • دارای تکنولوژی کاهنده نویز تصویر
    • خروجی صدای 16 وات
    • مجهز به وای فای داخلی
    • قابلیت SCREEN MIRRORING
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون توشیبا ال ای دی فول اچ دی TOSHIBA LED TV FULL HD 40L2550

    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور پردازشگر تصویر CEVO
    • دارای حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات
    • تکنولوژی صوتی دالبی دیجیتال
    • بهینه ساز صحنه «Intelligent Scene Optimizer»
    • مجهز به پورت های HDMI و USB
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون هوشمند فیلیپس اولترا اچ دی PHILIPS SMART 4K LED TV 49PUS6801

    • صفحه نمایش LED با کیفیت 4K
    • پشتیبانی از اندروید 5.1 و قابلیت ارتقا
    • دارای 4 رابط HDMI و 3 پورت USB
    • دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی
    • امکان شناسایی خودکار دستگاه های فیلیپس
    • سیستم صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ال ای دی فیلیپس فول اچ دی سه بعدی PHILIPS LED SMART 3D TV 40PFT6550

    • کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازشگر تصویر Perfect Pixel HD
    • اسکن تصویر 800 هرتز
    • قابلیت پخش تصاویر سه بعدی
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • دارای Ambilight سه طرفه
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی پاناسونیک PANASONIC FULL HD LED TV TH-40D330M

    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T ، DVB-T2
    • رزولوشن تصویر 1920 × 1080 پیکسل
    • مجهز به دو درگاه HDMI
    • دارای دو اسپیکر 8 وات
    • صفحه نمایش LED 40 inch
    • طراحی مدرن و پایه های شیک
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون پاناسونیک فول اچ دی هوشمند PANASONIC LED FULL HD 42DS500

    • کیفیت تصویر FULL HD
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • قدرت خروجی صدا 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • گیرنده‌های DVB-T / T2 / DVB-C
    • دو پورت HDMI و یک پورت USB
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون پاناسونیک ال ای دی فول اچ دی PANASONIC LED TV SMART FULL HD 40DS500

    • دارای صفحه نمایش با کیفیت تصویر FULL HD
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • تکنولوژی Adaptive Backlight Dimming
    • بلندگو های 20 واتی
    • تکنولوژی پردازشگر صدای V-Audio
    • مجهز به تکنولوژی Wireless LAN داخلی
    • دارای پلت فرم my Home Screen
    • قابلیت اشتراک گذاری Easy Mirroring
    ‎ناموجود
  27. کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی
  28. دارای دو بلندگوی 8 وات
  29. صفحه نمایش ال ای دی 40 اینچ
  30. قابلیت تنظیم نور پس زمینه
  31. دارای 2 درگاه HDMI
  32. مجهز به فناوری Surround Sound
  33. طراحی مدرن و ساختار شیک
‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند LG LED 4K TV 49UJ752

    • دارای کیفیت تصویر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر True 4K Engine    
    • دارای فناوری تصویر Ultra Luminance    
    • مجهز به فناوریEffect  HDR
    • از بلندگوهای 20 واتی
    • دارای فناوری صدای Ultra Surround
    • وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS
    • طراحی زیبا با قاب و بدنه باریک
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی LG LED FULL HD TV 43LH500t

    • نمایشگر 43 اینچ مناسب برای محیط های متوسط
    • کیفیت تصویر فول اچ دی با‌ رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • دارای بلندگو های 5 وات
    • دارای یک عدد درگاه USB
    • یک پورت HDMI
    • نرخ رفرش صفحه 50 هرتز
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی هوشمند ال جی LG SMART LED FULL HD TV 43LJ610V

    • مجهز به گیرنده DVB-S2
    • رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل
    • خروجی صدای 20 وات
    • سیستم عامل web OS نسخه 3.5
    • پشتیبانی از Miracast
    • دارای مرورگر وب
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند LG LED SMART TV 4K 43UJ630V

    • دارای نمایشگر 43 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی
    • سیستم عامل webOD
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast و WiDi
    • دارای گیرنده های DVB-T2/C/S2
    • حداکثر توان خروجی 20 وات
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی فول اچ دی LG LED TV FULL HD 43LH543V

    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine
    • اسکن تصویر 300PMI
    • پاکسازی صدا Clear Voice
    • دارای گیرنده های DVB-T2و DVB2-S
    • توان خروجی صوتی 10 وات
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG LED TV FUL HD 49K5100

    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • اسکن تصویر 200 PQI
    • دو عدد بلندگو با مجموع توان 20 وات
    • موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • دارای تکنولوژی Wide Color Enhancer
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • مجهز به 1 عدد پورت USB
    • دو عدد پورت HDMI
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سامسونگ فول اچ دی SAMSUNG LED TV FULL HD 40K5000

    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • تکنولوژی Wide Color Enhancer
    • موتور پردازشگر HyperReal
    • دارای بلندگوهای دو گانه با توان خروجی 20 وات
    • مجهز به تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس
    • 2 عدد پورت HDMI
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سونی هوشمند اولترا اچ دی SONY LED TV 4K 49X7000E

    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • محدوده دینامیک بالا HDR
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality PRO
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • توان صوتی 20 وات
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1026 تا


    انتخاب هوشمندانه و بهینه برای تجربه تماشای لذت‌بخش

    قیمت تلویزیون 40 اینچ و 49 اینچ خرید از بانه مارکت . قیمت تلویزیون 40 اینچ 43 تا 49 خرید از بانه مارکت بررسی مشخصات تلویزیون های پرفروش ال ای دی . در دنیای پر از انتخاب‌ها، خرید تلویزیون می‌تواند یکی از تصمیمات مهم در زندگی خانوادگی باشد. اندازه تلویزیون، به ویژه در بازه 40 تا 49 اینچ، به شکل چشمگیری تاثیر بر تجربه تماشای تلویزیون دارد. اگر به دنبال خرید تلویزیون 49 اینچ با کیفیت و جزء انتخاب‌های برجسته خود هستید یا به دنبال انتخاب مناسب در میان خرید و قیمت تلویزیون ۴۰ اینچ تا ۴۹ اینچ با قیمت‌های متنوع و دقیق می‌گردید، در این مقاله، ما به بررسی جزییات خرید تلویزيون‌های این دسته می‌پردازیم.
    از خرید تلویزیون 43 اینچ 49 اینچ تا مدل هایی با ابعاد مختلف اینترنتی و فیزیکی، همه اطلاعاتی که برای خرید واقعاً هوشمندانه نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.با ما همراه باشید تا در جهت انتخاب بهترین تلویزیون از 40 تا 49 اینچ، از نکاتی که باید در نظر داشته باشید تا قیمت‌های مختلف و خرید مناسب را بشناسیم و تصمیم درستی را انجام دهیم. خرید و قیمت تلویزیون 48 اینچ تا تلویزیون‌های متنوع 40 تا 49 اینچ را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید با اطمینان کامل، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. ,قیمت تلویزیون 40-43-49 اینچ را می توانید در سایت بانه مارکت مشاهده کنید . و بهترین تلویزیون 40تا 49 اینچ را انتخاب کنید.

    انتخاب هوشمندانه و بهینه برای تجربه تماشای لذت‌بخش

    راهنمای خرید تلویزيون: انتخاب هوشمندانه و جذاب از مدل‌های برتر در بانه

    درصورتی که در پی خرید تلویزیون برای فضای هال یا پذیرایی خود هستید، تلویزیون هایی با ابعاد 40 تا 49 اینچ به‌عنوان دو انتخاب پرطرفدار در بازار معرفی می‌شوند. همچنین، اگر برای فضایی مخصوص به اتاق کار یا اتاق خوابتان نیاز به تلویزيون دارید، سایزهای 40 اینچ، 42 اینچ و 43 اینچ انتخاب‌های مناسبی به‌نظر می‌رسند. همچنین، تلویزیون‌های با ابعاد 42، 47، 48 و 40 اینچ نیز به‌عنوان گزینه‌هایی قابل توجه در نظر گرفته می‌شوند.
    در این دسته از تلویزيون‌ها، برندهای معروفی همچون سامسونگ با مدل‌ها و سری‌های متنوع، ال‌جی با تکنولوژی‌های ال‌ای‌دی متمایز، تلویزیون‌های سونی با کیفیت برتر تصویر، تلویزیون‌های شیائومی با ارزش و توانایی، فیلیپس با نوآوری‌های خاص، پاناسونیک با عملکرد استثنایی، شارپ و توشیبا حضور دارند. شما به‌راحتی می‌توانید به لیست مدل‌ها و قیمت‌های مختلف تلویزیون‌های سامسونگ، سونی، ال‌جی و دیگر برندها با اندازه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. این تنوع از مدل‌ها، سری‌ها، قیمت‌ها و برندها با توضیحات دقیق و نقدها، انتخاب خرید تلويزیون را برای شما ساده‌تر می‌کند. کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی نسبت به سایر رقبا بهتر و برتر به‌نظر می‌رسد. انتخاب مدل مناسب از این برندها به ویژه بر اساس نیازها و فضای موجود در منزل، تجربه تماشای بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
    اطلاعات فنی مختلف این تلویزيون‌ها توسط شرکت‌های معتبری مانند سونی، سامسونگ، ال‌جی، فیلیپس، پاناسونیک، توشیبا و شارپ در ابعاد مختلف ارائه می‌شود تا مشتریان بتوانند با توجه به ابعاد محیط خود، انتخاب بهتری داشته باشند. این تنوع در مدل‌ها، سری‌ها، قیمت‌ها و برندها با توجه به توضیحات و بررسی‌های دقیق، به شما در انجام خرید هوشمندانه‌تر کمک خواهد کرد. با این حال، انتخاب نهایی بر اساس نیازها و اولویت‌های شما خواهد بود.

    انتخاب هوشمندانه از برندهای برجسته و قابلیت‌های فوق‌العاده

    در دنیای پررونق تکنولوژی، انتخاب تلويزیون مناسب در ابعاد 40 تا 49 اینچ یک مسئله اساسی برای ارتقای تجربه تماشا و سرگرمی خانوادگی است. در این بازه ابعادی، برندهای مختلفی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد حضور دارند که انتخاب شما را متحول می‌کند. ما در اینجا به بررسی تعدادی از برندهای محبوب و پرطرفدار در این دسته اندازه می‌پردازیم:
    1. ال‌جی (LG):
    ال‌جی با مجموعه‌ای از تلویزيون‌های با کیفیت و انعطاف‌پذیر در این بازه ابعادی حضور دارد. از تلویزیون‌های LED تا OLED و با ویژگی‌های مانند تصویر با کیفیت بالا و صداهای پرافراز، ال‌جی انتخابی محبوب برای علاقه‌مندان به تجربه تماشای شگفت‌انگیز است.
    2. سامسونگ (Samsung):
    سامسونگ با تکنولوژی‌های پیشرفته خود در تولید تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ به عنوان یکی از پیشروها در این عرصه شناخته می‌شود. تصویر واضح، رنگ‌های زنده، و قابلیت‌های هوش مصنوعی از ویژگی‌های جذاب این برند می‌باشد.
    3. شیائومی (Xiaomi):
    شیائومی با تلویزيون‌های با کیفیت و قیمت مناسب در این رده اندازه حضور دارد. این برند با ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات هوش مصنوعی، گزینه‌ای برای کسانی است که به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌گردند.
    4. سونی (Sony):
    سونی با تلويزیون‌های خود با کیفیت تصویر استثنایی و صدای واضح در این دسته ابعادی استاندارد است. فناوری‌های تصویربرداری پیشرفته و امکانات اتصال به اسپیکرها و دستگاه‌های خارجی از ویژگی‌های این برند محسوب می‌شود.
    5. هایسنس (Hisense):
    هایسنس با تلویزیون‌های پیشرفته و قیمت‌های جذاب در این رده اندازه نیز شناخته می‌شود. تلویزیون‌های هایسنس اغلب دارای تکنولوژی‌های مدرنی همچون 4K و HDR می‌باشند.
    از خرید و قیمت تلویزیون 40 تا 49 اینچ گرفته تا انتخاب تلویزیون‌های 47 و 48 اینچ، تنوعی از گزینه‌ها با ویژگی‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهند.



    امکانات سایز (اندازه) تکنولوژی نوع استفاده مزایا معایب
    کیفیت تصویر 40 تا 49 اينچ 4K, Full HD تماشای عمومی تصاویر واضح و با کیفیت ممکن است زاویه دید محدودی داشته باشد.
    امکانات هوشمندی 40 تا 49 اينچ اتصال به اینترنت، استریمینگ تماشای آنلاین دسترسی به برنامه‌های مختلف، استفاده آسان ممکن است به اینترنت پرسرعت نیاز داشته باشد.
    قدرت صدا 40 تا 49 اينچ Dolby Audio, Dolby Atmos تجربه صوتی صدای با کیفیت و قدرت بالا ممکن است نیاز به تنظیمات تطبیقی داشته باشد.
    تکنولوژی نمایش 40 تا 49 اينچ OLED, LED تماشای فیلم تصاویر رنگی و واقعی با کنتراست بالا تصاویر رنگی و واقعی با کنتراست بالا
    پورت‌های ورودی 40 تا 49 اينچ HDMI, USB اتصال دستگاه‌ها امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف تعداد پورت‌های مختلف ممکن است محدود باشد.


    قابلیت‌های مدرن تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

    در دسته تلویزیون‌های اندازه 40 تا 49 اینچ، انواع امکانات مدرن و پیشرفته به شکلی منحصربه‌فرد در هر برند حضور دارند. برای مثال، تلویزیون‌های 49 اینچ ال‌جی با امکاناتی همچون تصاویر با کیفیت UHD، نرخ تازه‌سازی 50 هرتز، صدای بلند و واضح با فناوری Clear Voice III و DTS Virtual: X، امکان جستجو با صدای LG Voice Search، برنامه‌ای هوشمند به نام Smart ThinQ و سیستم عامل webOS Smart TV برخوردار هستند.
    همچنین، تلویزیون 48 اینچ سونی در مدل‌های سال 2022 با استفاده از تکنولوژی نمایشگر OLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده تصویر Cognitive Processor XR و پشتیبانی از استانداردهای HDR10، HLG و Dolby Vision، امکان جستجو با صدا (Voice Search)، سیستم عامل Google TV™ و تکنولوژی‌های صوتی Dolby™ Audio و Dolby™ Atmos، تجربه تماشای بی‌نظیری را فراهم می‌کند. در رده 43 اینچی، تلویزيون‌ها امکانات هوشمندی دارند که سطح آنها را نسبت به مدل‌های ساده بالا می‌برد. کیفیت تصویر در این تلویزيون‌ها نیز بسته به مدل مختلف، از Full HD تا 4K، متغیر است. به عنوان مثال، تلویزیون 43 اینچی سونی با سیستم عامل اندروید ارتقاء کیفیت را با قیمتی بیشتر ارائه می‌دهد اما از نظر امکانات بهتر است.
    برندهای معروفی همچون ال‌جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس، هایسنس و پاناسونیک در اندازه‌های 43، 42، 47 و 49 اینچ تلویزیون تولید می‌کنند. اما هر برند به تناسب با سبک و نیازهای خاص مشتریان، طراحی و امکاناتی را ارائه می‌دهد. بنابراین، برای دریافت اطلاعات دقیق و قیمت تلویزیون 47 اینچ و قیمت تلویزیون 42-43-46 اینچ ، می‌توانید با مشاوران ما در بانه مارکت تماس بگیرید. آنها به شما راهنمایی کاملی در خرید مناسب و هوشمندانه‌ای خواهند داد.

    بررسی کامل مزایا و معایب تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

    تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 اینچ از بین محصولات تلویزيونی پرطرفدار و پرفروش به حساب می‌آیند. این دسته از تلویزيون‌ها به عنوان یک انتخاب متوسط بین اندازه‌های کوچک‌تر و بزرگتر، به تازگی محبوبیت زیادی بین مشتریان پیدا کرده‌اند. اینجاست که مزایا و معایب این نوع تلویزيون‌ها به چشم می‌آیند.
    مزایا:
    1. تجربه تماشا: تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 اینچ تجربه تماشای واقعی‌تری را در مقایسه با اندازه‌های کوچک‌تر فراهم می‌کنند. تصاویر بزرگتر و واضح‌تر، تماشای فیلم‌ها و برنامه‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.
    2. تنوع قابلیت‌ها: اغلب تلویزيون‌های این دسته با قابلیت‌های هوشمندی همچون اتصال به اینترنت، استریمینگ، نرم‌افزارهای کاربردی و همچنین پشتیبانی از ورودی‌های مختلف مانند HDMI و USB ارائه می‌شوند.
    3. قیمت مناسب: به‌طور معمول، تلویزیون‌های اینچ‌های 40 تا 49 اینچ با قیمتی معقول‌تر نسبت به اندازه‌های بزرگتر به فروش می‌رسند. این انتخاب مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند تجربه تماشا در ابعاد بزرگتر را با بودجه‌ای محدود داشته باشند.
    معایب:
    1. زاویه دید: تلویزيون‌های که ابعاد کمی بزرگتر دارند ممکن است دارای مشکلاتی در زاویه دید باشند، به طوری که اگر از زاویه‌های مختلف تماشا کنید، کیفیت تصویر کاهش می‌یابد.
    2. مصرف انرژی: به‌طور معمول، تلویزيون‌های بزرگتر انرژی بیشتری مصرف می‌کنند نسبت به اندازه‌های کوچکتر. این ممکن است به مصرف بیشتر انرژی و هزینه‌های بالاتر در طول زمان منجر شود.
    در نهایت، خرید تلویزیون 47 اینچ به توجه به نیازها و شرایط شخصی شما واقع می‌شود. تجربه تماشای بهتر، امکانات هوشمند، قیمت مناسب و محدودیت‌های فضایی مواردی است که باید در انتخاب نهایی در نظر گرفته شود. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و قیمت تلویزیون 42 اینچ وخرید و قیمت تلویزیون 47 اینچ Full HD و سایر اندازه‌ها، می‌توانید به لیست کامل قیمت تلویزیون های 40 اینچ مراجعه کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

    قابلیت‌های مدرن تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

    تجربه‌های جذاب در اندازه‌های متوسط

    در مجموعه تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49، دنیایی از تجربه‌های تماشایی و امکانات هوشمندی منتظر شماست. این دسته از تلویزیون‌ها با تنوعی از ابعاد و مشخصات، به تازگی جایگاه محبوبی در بازار تلويزیون‌ها به دست آورده‌اند. با خرید تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49، شما به یک تجربه تماشا با کیفیت واقعی در اندازه‌های متوسط دست خواهید یافت. تصاویر با دقت بالا، رفرش ریت مناسب و فناوری‌های نمایش مدرن، به شما امکان می‌دهد تا به دنیایی پر رنگ و واقعیت نزدیک شوید.
    با توجه به امکانات هوشمندی، این تلویزيون‌ها به شما امکاناتی همچون اتصال به اینترنت، دسترسی به برنامه‌های مختلف، استریمینگ و دستیابی به محتواهای آنلاین را می‌دهند. با خرید تلویزیون 48 اینچ و خرید تلویزیون 40 اینچ ، شما به یک جهان هوشمند و متنوع وارد خواهید شد.به عنوان نکته، انتخاب تلويزیون مناسب نیازمند بررسی دقیق نیازها و ترجیحات شماست. با خرید تلویزیون 40 اینچ و سایر اينچ‌های این دسته، شما به تعادلی بین اندازه و کیفیت تصویر دست خواهید یافت. در نهایت، اطلاعات دقیق و قیمت تلویزیون‌های با اينچ‌های مختلف را از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت بدست آورید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید تلویزیون 40 اینچ و سایر مدل‌ها، به مشاوره فروشندگان متخصص واجد تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا تجربه‌ی تماشایی خوبی را با خرید مناسبی تجربه کنید. خرید و قیمت تلویزیون 40 اینج و سایزهای دیگر را می توانید در سایت بانه مارکت مشاهده کنید .


    سوالات متداول در مورد تلویزیون 40 تا 49 اینچ


    تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ چه ویژگی‌هایی را دارند؟

    تلویزيون‌های 40 تا 49 اینچ با تصاویر واضح و رفرش ریت مناسب، امکانات هوشمندی همچون اتصال به اینترنت، استریمینگ و دسترسی به برنامه‌های مختلف را دارا هستند.

    چرا تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 برای خرید توصیه می‌شوند؟

    این تلویزيون‌ها ترکیبی از تجربه تماشای بهتر در اندازه‌های متوسط، امکانات هوشمندی و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند که به خریداران انتخابی هوشمندانه ارائه می‌دهد.

    آیا تلويزیون‌های 40 تا 49 اینچ قابلیت اتصال به اینترنت دارند؟

    بله، تلویزيون‌های این اندازه دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند و از امکانات هوشمندی مانند استریمینگ و دسترسی به برنامه‌های آنلاین بهره می‌برند.