Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 12 | قیمت تلویزیون 40 اینچ خرید تلویزیون 49 اینچ

تلویزیون 40 تا 49 اینچ

   

آیتم‌های 386 تا 420 از مجموع 1026 تا

  1. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی LG LED TV 4K 43UF680

    یکی از مناسب ترین تلویزیون هایی که به تازگی در اختیار مشتریان علاقه مند به فن آوری های مدرن روز قرار داده شده، تلویزیون 43 اینچی  ال جی با شماره مدل یو اف 680 است که دارای امکانات فوق العاده پیشرفته ای می باشد که دارای امکانات مربوط به اینترنت Wifi است. تلویزیون هوشمند ال جی مجهز به رابط کاربری webOS است که توسط شرکت توسعه یافته ال جی برای این نوع از تلویزیون فراهم شده است. صفحه نمایش فوق العاده تلویزیون LG 43UF680 در رزولوشن3840 × 2160پیکسل بوده که کیفیت وضوح 4K را در اختیار بیننده گان قرار می دهد و باعث شده تا چهار برابر بیشتر از هر تلویزیون عادی به نمایش برنامه ها بپردازد. تلویزیون 43 اینچی ال جی مجهز به پنل  IPS 4Kمی باشد که به شما امکان می دهد تا رنگ های واقعی را توسط آن مشاهده کرده و با کیفیتی استثنایی از ضد ضربه بودن این پانل فوق العاده لذت ببرید. این در حالی است که شما می توانید به راحتی هنگامی که بر روی صندلی نشسته اید از هر زاویه ای وضوح کاملی از نمایش برنامه های پخش شده را در اختیار داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال یک تلویزیون فوق العاده با کیفیت صدای ایده آل هستید می توانید با سفارش دادن LG 43UF680 از صدایی با قدرت خروجی 20W بهره مند شوید و بدون نویز از فراگیر بودن صوت فوق العاده آن لذت ببرید. از آنجا که این تلویزیون وضوح فوق العاده ای در نمایش برنامه ها دارد دارای تکنولوژی نرخ رفرش تصویر باشد و همین سبب شده تا تصاویر متحرک را با جزئیات بیشتری نمایش داده و از تاری دید در هنگام مشاهده جلوگیری می نماید.
     
    • تلویزیون هوشمند با طراحی فوق العاده
    • مجهز به رابط کاربری webOS 2.0  
    • استاندارد کیفیت نمایش 4K با رزولوشن3840 × 2160پیکسل
    • مجهز به  پنل IPS
    • تلویزیون 43 اینچی از نوع LED
    • مرورگر اینترنت وای فای
    • قابلیت DLNA
    • قدرت صوتی 20W
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV FULL HD 42LF651

    تلویزیون هایی با نمایشگر 40 الی 50 اینچ امروزه طرفداران زیادی به خود اختصاص داده اند، علت هم از اینجاست که این تلویزیون ها به راحتی نیاز هر خانواده را بر طرف می سازد و همچنین قیمت این تلویزیون ها با سایز های متوسط بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند. تلویزیون هوشمند ال جی LF651 نیز همچنین از اندازه ای ایده ال برای تمام خانه ها برخوردار می باشد که برابر با 42 اینچ است. این تلویزیون ال جی 42LF651 دارای کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد همچنین به یک موتور پردازشگر تصویر Triple XD به منظور بهبود کیفیت نیز مجهز شده است که در واقع می توان گفت در مورد کیفیت تصویر فوق العاده ی آن چیزی برای گفتن باقی نماند. همچنین این تلویزیون هوشمند مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت می باشد، در کنار اینکه نمایش محتوا را به خوبی انجام می دهد، همچنین شما می توانید این تلویزیون را با استفاده از وای فای و یا پورت اترنت، به فضای نامحدود اینترنت وصل کنید و از سرچ و جستجو در یک نمایشگر 42 اینچی لذت ببرید، بدون شک این می تواند یک تجربه ی فوق العاده باشد. در کنار این همه امکانات، کمپانی ال جی برای این سری از تلویزیون های خود از یک رابط کاربری بسیار ساده و منحصر به فرد استفاده نموده است که حتی کاربر مهمان نیز قادر خواهد بود به راحتی با آن کار کند. به علاوه این تلویزیون ال اف 651 از یک ریموت کنترل جادویی نیز پشتیبانی می کند که کار با تلویزیون را تا چند برابر راحت تر و سریعتر می سازد. تنها کافی است که کنترل را در هوا بچرخانید و همانند ماوس کامپیوتر با آن کار کنید، در واقع این یک راه ساده برای کار با تلویزیون می باشد.
     
    • کیفیت فول اچ دی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل
    • تلویزیون هوشمند ال ای دی ال جی
    • دارای نمایشگربا اندازه ی 42 اینچی
    • مجهز به موتور پردازشگر Triple XD
    • بلندگوهای داخلی با توان خروجی صدا 20 وات
    • قابلیت پشتیبانی از ریموت کنترل جادویی ال جی
    • دارای رابط کاربری WEB OS
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون هوشمند اندرویدی فول اچ دی فیلیپس PHILIPS LED 3D ANDROID 40PFK6510

    فیلیپس یکی از شرکت های برجسته و منحصر به فرد در زمینه تولید انواع تلویزیون محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی از انواع مدل ها را در اینچ های مختلف روانه بازار می کند. سال 2016 زمینه ای شد برای عرضه این تلویزیون 40 اینچ سه بعدی با مدل نامبر پی اف کی 6510 (PHILIPS 40PFK6510)که از امکاناتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت، مجهز بودن به سیستم عامل اندروید و از همه مهمتر که نمایی جذاب به تلویزیون می بخشد فن آوری آمبی لایت (Ambilight) دو طرفه است که با انعکاس نور صفحه نمایش بر روی دیوار تجربه ای نفس گیر در مشاهده برنامه ها القا خواهد کرد. از دیگر ویژگی های برجسته این تلویزیون فول اچ دی می توان به قابلیت ضبط برنامه ها از طریق USB اشاره کرد جدا از این امکانات می توان به گیرنده های دیجیتال DVB-T / C / S / S2 اشاره کرد و در کنار آن نیز به 4 پورت HDMI و 3 کابل USB مجهز می باشد. کیفیت تصویر فوق العاده ای تلویزیون LED به واسطه موتور تصویر Perfect Pixel HD در اوج وضوح و روشنایی خود قرار داشته و در مقابل نیز از قابلیت اسکن تصویر 800 هرتز بهره می برد. قدرت خروجی صوتی 20 وات با فن آوری صدای هوشمند «SmartSound» همراه است تا شاهد پخش صدا با کنترل حجم اتوماتیک باشید. وجود قابلیت سه بعدی که از فن آوری Active بهره می برد همیشه می تواند در اوقات فراغت، شما را سرگرم کند. این را هم فراموش نکنید که از طریق اتصال به اینترنت Wi-Fi می توانید به انواع شبکه های اجتماعی و پر طرفدار مانند فیس بوک و... دسترسی داشته باشید. آنچه این تلویزیون را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش نشان می دهد مجهز بودن به سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1 و همچنین حافظه 8 گیگابایت آن است همچنین از یک پردازنده 2 هسته ای برخوردار است که باعث افزایش سرعت عمل تلویزیون در هنگام اتصال به اینترنت و مشاهده برنامه ها می شود.
    • صفحه نمایش LED با رزولوشن FULL HD
    •  مجهز به سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1
    • حافظه داخلی 8GB
    • مجهز به گیرنده های DVB-T / C / S / S2
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • دارای موتور تصویر Perfect Pixel HD
    • قدرت صوتی  20 وات
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون هوشمند ال جی LG LED TV ULTRA HD 4K 49UH750

    در طی چند سال اخیر ال جی سعی کرده است نوآورانه ترین تلویزیون ها را تولید و روانه بازار کند. 49UH750 یکی از محصولات این کمپانی است که با ویژگی هایی از قبیل صفحه IPS، کیفیت تصویرULTRA HD ، سیستم عامل WebOS، قابلیت اتصال به اینترنت، گیرنده دیجیتال و اشتراک گذاری هوشمند تولید شده که در کنار طراحی زیبا و شیک، یک تلویزیون همه چیز تمام است. ضخامت کم بدنه، قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر و پایه های دو شاخه ای از ویژگی های طراحی زیبای این تلویزیون است. ال جی تلویزیون UH750 را با صفحه نمایشی 49 اینچی تولید کرده که دارای رزولوشن ULTRA HD 4K به همراه تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر می باشد که چهار برابر وضوح بیشتر را ارائه می دهد. وجود این تکنولوژی ها موجب می شود تا تصاویر بر روی تلویزیون LED زیباتر و با کیفیت تر از همیشه خودنمایی کند. وظیفه ی پخش صدا در این تلویزیون هوشمند بر عهده ی اسپیکر های 10 واتی (جمعا 20 وات) می باشد. صفحه نمایش IPS علاوه بر ارائه ی محدوده دید گسترده تر، سبب مقاومت بیشتر پانل در برابر ضربه و فشار  خواهد شد. سیستم عامل webOS 3.0 را می توان قلب تپنده ی این تلویزیون دانست که استفاده از آن را برای شما بسیار جذابتر و ساده تر می کند. نگران نباشید، همه چیز در دسترس شماست! با قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند می توانید به محتوای اینترنت دسترسی داشته باشید و از دنیای مجازی بر روی صفحه نمایش بزرگ 49 اینچی لذت ببرید. این اتصال از طریق اترنت و Wi-Fi صورت خواهد پذیرفت. با اشتراک گذاری از طریق DLNA و Miracast می توانید محتوای موجود بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های خود را بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون یو اچ 750 ال جی نمایش دهید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به گیرنده دیجیتال اشاره کرد که موجب می شود تا شبکه های دیجیتال بدون نیاز به دستگاه پخش خارجی بر روی تلویزیون شما پخش شود.
     
    • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • صفحه نمایش IPS
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری هوشمند از طریق DLNA و Miracast
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات
    • گیرنده دیجیتال داخلی
    • سیستم عامل WebOS
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LH548

    تلویزیون ال جی 49LH548 که در سال 2016 از آن پرده برداری شده به بازی مختلفی مجهز شده، این استراتژی مربوط به ال جی است که بر روی تلویزیون های بدون وای فای هم بازی های مختلفی نصب می کند تا کماکان بخش سرگرمی تلویزیون هایش پابرجا باشد. شاید در سر زبان ها در مورد استراتژی ال جی در ساخت تلویزیون هایش شنیده باشید که بیشتر بر روی امکانات آن ها کار می کند تا دیگر موارد. می توان اذعان داشت این گفته تا حدی صحت دارد اما به هیچ وجه ال جی در بخش کیفیت صفحه نمایش و صدا کم کاری نکرده و هر ساله با ارائه تکنولوژی های جدید در بخش صفحه نمایش، کیفیت را نیز سر لوحه کار خود قرار داده است. صفحه نمایش Full HD در کنار تکنولوژیTriple XD Engine  و اسکن تصویر 50 هرتز و Picture Wizard III موجب تولید تصاویر با کیفیت مناسب می شود. بلندگو ها نیز خروجی صدای 20W را ارائه می دهد که این میزان به نسبت بعضی از تلویزیون های موجود در همین رده ال جی مانند LH590، LH541 و LW310 10 وات بیشتر است؛ تکنولوژی هایی نظیر Virtual surround، Dolby Digital Decoder و Clear Voice هم برای تولید صدایی واقعی تر و واضح تر، این بلندگو ها را یاری می کنند.
    • کیفیت تصویر Full HD
    • پردازنده تصویر Triple XD
    • فرکانس رفرش تصویر 50 هرتز
    • دو بلندگو 20 وات
    • تکنولوژی Virtual surround، Clear Voice
    • ویژگی Picture Wizard III
    • دارای بازی های پیش فرض
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV 49LF510

    49lf510 تلویزیونی 49 اینچی است که توسط کمپانی ال جی در سال 2015 میلادی تولید شده است. این تلویزیون ال جی دارای ویژگی های از قبیل تکنولوژی صفحه نمایش LED، بلندگوهای دو کاناله 10 واتی، رزولوشن 1920×1080 پیکسل و صرفه جویی در انرژی است. رزولوشن 1080p  بسیار مناسب و عالی برای مشاهده ی فیلم های فول اچ دی است که بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند. همچنین این تلویزیون مشاهده تصویری روشن با کیفیت و وضوح بالا و نمایش رنگ های طبیعی را تضمین می کند. می توانید جزئیاتی را که تا کنون قابل به مشاهده ی آن ها نبوده اید بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید. این تلویزیون ال جی دارای ضخامت باریک می باشد که تکنولوژی LED مسبب این امر است. تلویزیون های LED ال جی مدل LF510 با ارائه کیفیت بهتر و صدای بهتر برای انواع سرگرمی در خانه ی شما مناسب است. صدا از طریق بلندگوهای دو کاناله شنیده می شود که دارای توان خروجی 10 وات است. شما می توانید با اتصال تلویزیون به سیستم صوتی مانند سینمای خانگی، مشاهده ای لذت بخش را در خانه ی خود تجربه کنید. این تلویزیون LED ال جی دارای ویژگی های صرفه جویی در مصرف انرژی است که شامل کنترل نور پس زمینه برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش، خاموش شدن صفحه نمایش برای پخش صدا و مصرف صفر انرژی در حالت آماده به کار می باشد. با توضیحات بالا شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب تلویزیونی با طراحی باریک و شیک همراه با ویژگی های نسبتا خوب را دریافت کنید.
     
    • نمایشگر 49 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات
    • حالت صرفه جویی در انرژی
    • موتور پردازش تصویر Triple XD
    • صدای مجازی  Virtual Surround
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LH541

    تنوع بالای محصولات ال جی موجب شده تا هر کاربری را با هر نوع سلیقه و نیازی راضی نگه دارد. در سال 2016 میلادی این کمپانی سری جدید تلویزیونهایش را همانند قبل با تنوع بالا وارد بازار کرد. 49LH541 یکی از مدل های تولید شده در این سال است که دارای کیفیت تصویر FULL HD، موتور پردازش Triple XD، بلندگوی دو کاناله 10 واتی، گیرنده دیجیتال و حالت ذخیره سازی انرژی می باشد. کیفیت نمایشی فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل به همراه بلندگوهای دو کاناله با تکنولوژی Virtual surround چند رسانه ای عالی را برای شما به نمایش خواهند گذاشت. کیفیت فول اچ دی با ارائه وضوح تصویر و رنگ های درخشان کمک خواهد کرد تا شما از فیلم های Blu-ray و کانال های HD بیشتر لذت ببرید. محتوایی با کیفیت پایین نیز بر روی تلویزیون 49 اینچی LH541 ال جی می تواند به کمک موتور پردازش تصویر تا حدی زیباتر و با کیفیت تر نمایش داده شود. برای مشاهده ی محتوای موجود بر روی سایر دستگاهها می توانید از طریق پورتها اقدام کنید؛ یعنی تنها با استفاده از کابل می توانید به سایر دستگاهها متصل شوید و از محتوای آن ها بر روی نمایشگر بزرگ لذت ببرید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون می توان به گیرنده دیجیتال داخلی آن اشاره کرد که موجب می شود تا بتوانید شبکه های دیجیتال را بدون دستگاههای خارجی مشاهده کنید.
     
    • کیفیت تصویر FULL HD  با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 10 وات
    • موتور پردازش تصویر Triple XD
    • دارای گیرنده دیجیتال
    • قابلیت ذخیره سازی در انرژی
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی ال جی LG 49LF550

    تلویزیون 49 اینچی LF550 که تنها یک اینچ با تلویزیون های 50 اینچی فرق دارد از اندازه ای کاملا مناسب برخوردار است، به طوری که می توان هم در محیط های نسبتا بزرگ، متوسط و کوچک به خوبی از آن بهره برد. این تلویزیون در رده تلویزیون های رده پایین شرکت ال جی قرار دارد و در سال 2015 وارد عرضه تکنولوژی شده است. ال جی برای تسخیر بازار و رقابت با دیگر برنده های موجود به تولید انواع تلویزیون ها با امکانات و کیفیت تصویر مختلف می پردازد و تنوع بالای محصولات خود را برای کاربران فراهم آورده است. همانطور که حدس می زدیم رزولوشن به کار رفته در این مدل 1920x1080 پیکسل یعنی FULL HD می باشد؛ برای این که این تلویزیون در رده خود کیفیت مناسبی ارائه دهد از چندین تکنولوژی مختلف مانند: موتور پردازشگر Triple XD Engine، کاهنده نویز تصویر و Dynamic Clear White استفاده شده است. یکی دیگر از مزیت های این تلویزیون بازی های از پیش نصب شده روی آن می باشد که بدون نیاز به کنسول بازی می توان به بازی بر روی تلویزیون 49 اینچی با کیفیت فول اچ دی پرداخت. بلندگو های به کار رفته در تلویزیون ال جی ال اف 550 هم خروجی صدای 10 وات را تولید می کنند اما در کنار آن تکنولوژی Virtual Surround و Clear Voice II این بلندگو ها را همراهی می کنند تا صدای تولید شده مورد قبول واقع شود.
    • رزولوشن فول اچ دی
    • موتور پردازشگر Triple XD Engine
    • کاهنده نویز تصویر و Dynamic Clear White
    • خروجی صدای 10 وات
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround و Clear Voice II
    • دارای بازی های پیش فرض
       
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون هوشمند ال جی LG LED SMART TV 49LX761

    اولین چیزی که هنگام خرید تلویزیون ها نقض پر رنگی دارد میزان کیفیت نمایش داده شده است. تلویزیون LX761H ال جی دارای نمایشگر بزرگ 49 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD و رزولوشن تصویر 080×1920 پیکسل می باشد که کیفیتی دو برابر بیشتر از تلویزیون های HD را فراهم می کند. زاویه دید این تلویزیون به صورت عمودی و افقی 178 درجه است؛ یعنی شما می توانید در این محدوده برنامه ها و فیلم ها را بدون افت کیفیت و تار شدگی مشاهده کنید. صدا از طریق دو بلندگوی داخلی تلویزیون به گوش می رسد. توان خروجی هر یک از این بلندگوها 10 وات که جمعا شما می توانید حداکثر قدرت 20 وات را دریافت کنید. از امکانات تلویزیون هوشمند می توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi و اشتراک گذاری با WiFi Direct، Smart Mirroring و WiDi اشاره کرد. علاوه بر پورتها می توان به اتصالاتی از قبیل DIAL و بلوتوث اشاره کرد که با استفاده از DIAL می توانید محتویات موجود بر روی گوش و تبلت خود را بدون هیچ اتصال فیزیکی به تلویزیون انتقال دهید. همچنین با استفاده از بلوتوث می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده و از شنیدن آهنگ ها توسط بلندگوهای داخلی تلویزیون لذت ببرید. بدنه ی ساده و شیک تلویزیون بر روی پایه ای مستطیلی شکل قرار داده می شود. قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر به هر چه زیباتر شدن دیزاین کمک می کند. اگر می خواهید تلویزیون LED خود را به دیوار متصل کنید می توانید با استفاده از براکت دیواری این کار را انجام دهید.
     
    • نمایشگر 49 اینچی با کیفیت FULL HD
    • موتور پردازش تصویر XD Engine
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi
    • اشتراک گذاری هوشمند با WiFi Direct، Miracast و WiDi
    • قابلیت انتقال فایل های صوتی از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون هوشمند ال ای دی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED 4K HD TV 40JU6600

    تلویزیون یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین محصول در دنیای امروزه که هر یک از کاربران خانگی قادر به آن می باشند و شرکت های زیادی در این زمنیه فعالیت خود را به نمایش داده اند تا بهترین تلویزیون و با کیفیت بالا را برای آنها عرضه کنند در نتیجه شرکت سازنده ی سامسونگ در سال 2015 تلویزیون JU6600 را به صورت منحنی طراحی کرده است که صفحه نمایش این تلویزیون دارای یک رزولوشن فوق العاده  4Kو با اندازه ی 40 اینچ می باشد. به علاوه این تلویزیون برای بالا بردن کیفیت رنگ های خود از یک تکنولوژی منحصر به فرد به نام PurColour استفاده کرده است. یکی از ویژگی های این تلویزیون منحنی این است که قادر به یک فناوری صفحه ی مونیتورینگ می باشد که این فناوری به شما اجازه می دهد با یک حرکت لمسی فیلم و تصاویر را از گوشی تان به این تلویزیون سامسونگ اشتراک بگذارید.

    همچنین این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل Tizen و وای فای داخلی می باشد و با متصل شدن اینترنت شما می توانید اطلاعات را از Netflix و ویدئو فوری آمازون و iPlayer بی بی سی دریافت کنید و نیز فیلم و کلوپ ها را از یوتیوب به صورت آنلاین مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی های تلویزیون JU660040 می توان به پردازنده ی چهار هسته ای آن اشاره نمود که این پردازنده ی منجر به افزایش عملکرد می شود و حتی این پردازنده چهار هسته ای می تواند به راحتی قابلیت چند وظیفه ای، سوئیچینگ بین محتوا و مرورگر وب در زمان کمی اجرا کند.
    • دارای صفحه نمایش با اندازه ی 40 اینچ
    • رزولوشن آن 4K و سرعت رفرش آن  Hz200
    • قادر به سیستم عامل Tizen و وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری آسان به کمک صفحه ی مونیتورینگ
    • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
    • دارای 4 پورت ورودی HDMI و 3 پورت USB
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی LG 4K 3D TV 49UH850

    ال ای دی ال جی 49UH850 یک تلویزیون 4K از سری تلویزیون های ساخته شده در سال 2016می باشد که با امکانات و تکنولوژی های متفاوت به عرضه تکنولوژی پا گذاشته است. این تلویزیون 49 اینچی فورکی از صفحه نمایش با کوانتومی IPS 4K ،فناوری سوپر HDR، تکنولوژی ColorPrime Plus ULTRA Luminance  بهره می برند که در کنار هم موجب کیفیت بالا و هرچه بیشتر صفحه نمایش می شوند، در واقع وجود برخی از ویژگی های اضافی در این نسل به نسبت نسل قبلی یعنی LG UH850 موجب تولید تصاویر روشن تر، واضح تر با رنگ دقیق و جزئیات بیشتر می شود به طوری که شما بدون استفاده از تکنولوژی سه بعدی نیز احساس می کنید در داخل صحنه پخش شده از تلویزیون ال ای دی ال جی قرار دارید. همچنین ال جی در بخش طراحی تلویزیون هم خوب ظاهر شده و آن را با قابی فلزی براق، همراه با ضخامت کم و پایه های منحنی فلزی ساخته است. از آن جایی که این تلویزیون در جایگاه بالاتر از بیشتر تلویزیون های ال جی نشسته، انتظار می رود که شرکت ال جی در بخش صدا نیز کم کاری نکند؛ به همین دلیل طبق عادت از کمپانی harman/kardon برای ارائه صدایی عالی کمک گرفته و طراحی این بخش را به دست متخصصین این کمپانی گذاشته است، پس بلندگو های 40 واتی 2.2 کاناله تلویزیون یو اچ 850 در کنار سیستم صوتی طراحی شده توسط هارمن کاردن، صدایی عالی را تولید می نمایند. علاوه بر بهبود بخش صفحه نمایش و صدا با بهبود بخش نرم افزاری یعنی سیستم عامل هم مواجه هستیم، در واقع تلویزیون جدید ال جی در بخش نرم افزاری یک گام پیشرفت داشته و سیستم عامل آن به webOS 3.0 ارتقاء پیدا کرده است. تکنولوژی سه بعدی پسیو در این تلویزیون سرگرمی دیگریست که با عمق دید مناسب و بدون تداخل فیلم های سه بعدی را پخش می نماید و از عینک سه بعدی بدون باتری بسیار سبک و ارزان بهره می برد.
    • دارای صفحه نمایش UHD با کوانتومی IPS 4K
    • مجهز به تکنولوژی سوپر HDR
    • سیستم صدای طراحی شده توسط harman/kardon
    • بلندگو های 40 واتی 2.2 کاناله
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • طراحی زیبا با پایه های فلزی
    • 2 عدد عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LH511

    طراحی زیبا و مجلل، صفحه نمایش بزرگ با قاب نازک، کیفیت FULL HD، رزولوشن 1920 ×  1080 پیکسل و ارائه بازی جالب و هیجان انگیز همگی از ویژگی های تلویزیون 49LH511T ال جی است. همان طور که می دانید FULL HD با رزولوشن 1080 ×1920یکسل کیفیتی دو برابر بیشتر از تلویزیون های HD را برای شما فراهم می کند تا از دیدن تصاویر به صورت زنده تر و طبیعی تر با نمایش رنگ های روشن تر لذت ببرید. این تلویزیون علاوه بر بهره گیری از تصویر با کیفیت، صوتی شفاف و واضح را به واسطه ی تکنولوژی Clear Voice با کاهش صداهای پس زمینه دریافت کنید. اتصالات این تلویزیون ال جی توسط پورتهای موجود در قسمت پشت دستگاه انجام خواهد پذیرفت. با استفاده از HDMI و USB دستگاههای سازگار را می توانید توسط کابل به تلویزیون متصل کنید و از دیدن محتویات آن ها بر روی نمایشگر بزرگ 49 اینچی لذت ببرید. این تلویزیون LED دارای یک سری بازی از قبل نصب شده می باشد که می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد. Picture Wizard III  برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی سطح سیاه، رنگ، وضوح و یا سطح نور پس زمینه را تنظیم کنید.
     
    • نمایشگر 49 اینچی
    • کیفیت تصویر FULL HD
    • دارای تکنولوژی صوتی
    • بازی های از قبل نصب شده
    • دارای Picture Wizard III
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون ال ای دی پاناسونیک فول اچ دی هوشمند 49ES630 Panasonic LED Full HD Smart

    یکی از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی پاناسونیک، مدل 49es630 است که با نمایشگر 49 اینچیش، بسیار برای مکانهایی با متراژ نسبتاً متوسط مناسب می باشد. از ویژگی های بسیار خوب و قابل توجه تلویزیون ال ای دی پاناسونیک، می توان به پنل ips اشاره کرد. وجود این پنل علاوه بر نمایش کیفیت بهتر تصاویر، زاویه دید گسترده تری را ارائه می دهد.‌ از ویژگی های کیفیت تصویر می توان به نمایش فول اچ دی « FULL HD »، پردازنده تصویر Hexa Chroma Drive Pro، اسکن تصویر 800 هرتز و کاهش دهنده نویز تصویر اشاره کرد. با وجود این تکنولوژی های تصویری، می توانید از دیدین تصاویر روشن، با کنتراست عالی و بدون تاری لذت ببرید. تلویزیون es630 پاناسونیک با توان صوتی قدرتمندی تولید شده تا شما را از خرید بلندگوی خارجی بی نیاز کند. صدا از طریق اسپیکر های داخلی به گوش می رسند که حداکثر توان 35 وات را ارائه می دهند. این میزان توان صوتی برای تلویزیون 49 اینچی بسیار مناسب و معقول می باشد. 
    از ویژگی های هوشمند می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد. با این وجود شما می توانید به سرچ در میان صفحات وب مورد علاقه خود بپردازید. با وجود قابلیت اشتراک گذاری از طریق بلوتوث، میرورینگ و DLNA می توانید بدون نیاز به کابل، دستگاههای سازگار را به تلویزیون ال ای دی پاناسونیک ایی اس 630 متصل کنید. پردازنده دو هسته ای از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون است که موجب می شود پردازش های تلویزیون با سرعت بالاتری انجام شوند. از امکانات تلویزیون LED پاناسونیک می توان به صفحه اصلی من « my Home Screen » اشاره کرد. با وجود این صفحه می توانید به برنامه ها و محتوای مورد علاقه خود در سریع ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.‌
    • کیفیت نمایشی FULL HD
    • مجهز به پنل IPS با زاویه دی گسترده
    • پردازنده تصویر Hexa Chroma Drive Pro
    • اسکن تصویر 800 هرتز
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث، میرورینگ و DLNA
    • توان خروجی صوتی 35 وات
    • پردازنده دو هسته ای
    • صفحه اصلی من « my Home Screen »
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون پاناسونیک هوشمند فول اچ دی 43ES430 PANASONIC LED TV FULL HD SMART

    تلویزیون ES430 یک میان رده ی با کیفیت ساخت بالا است که با یک سری مشخصات خواستنی به بازار عرضه شده. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایش تخت 43 اینچی با کیفیت تصویر Full HD می باشد. در واقع رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل برای اشخاصی که زیاد از محتویات با کیفیت بالاتر استفاده نمی کنند بسیار مناسب است. نسبت تصویر این تلویزیون هم طبق روال 16:9 می باشد. پاناسونیک دو عدد بلندگو را برای این تلویزیون 43 اینچی خود در نظر گرفته که در کنار هم توانایی تولید صدایی با قدرت 16 وات را دارند. به لطف این دو بلندگوی 8 واتی و کیفیت تصویر فول اچ دی می توانید از مشاهده ی فیلم ها و کانال های مختلف لذت ببرید. یکی از امکانات این تلویزیون که امروزه برای خیلی ها در  هنگام خرید تلویزیون مکلاک است، رابط کاربری و قابلیت هوشمند آن می باشد. در واقع وای فای داخلی امکان اتصال به اینترنت را برای کاربران فراهم می سازد. به وسیله ی رابط کاربری LINUX می توانید به جست و جو در صفحات اینترنت بپردازید. قابلیت اشتراک گذاری در این تلویزیون نیز به کمک فناوری Easy Mirroring امکان پذیر خواهد شد؛ در واقع به کمک این تکنولوژی می توانید تصویر و محتویات گوشی موبایل خود را بر روی تلویزیون مشاهده نمایید. شایان ذکر است 43ES430 مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T/T2 و قابلیت پخش فرمت های مختلف صدا، تصویر و فیلم می باشد. 
    • دارای رزولوشن Full HD
    • مجهز به وای فای داخلی
    • سیستم عاملLINUX 
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • بلندگو های 16 واتی
    • قابلیت Easy Mirroring
    • گیرند ی دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی وای فای دار ال جی LG LED TV FULL WIFI HD 47LY750

    • برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید
    • صفحه نمایش 47 اینچ با رزولوشن 1080 * 1920 و کیفیت FULL HD
    • اتصال از طریق وای فای و DLNA
    • دارای مرورگر اینترنت
    • موتور پردازش تصویر Triple XD Engine برای نمایش تصاویر با کیفیت بهتر
    • فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز
    • یک سیستم صدای فراگیر مجازی Virtural و بلندگوه 2CH
    • دارای گیرنده دیجیتال
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی SONY LED FULL HD SMART 48R553C

    در سال 2015 شرکت سونی تلویزیون R553C را با بهترین امکانات و با کیفیت بالا تولید و روانه کرده است که اندازه ی صفحه نمایش LED آن 48 اینچ می باشد و این تلویزیون قادر به رزولوشن Full HD و موتور Clear Resolution Enhancer  است که این رزولوشن و این موتور باعث می شوند تصویر را با کیفیت عالی و به صورت زنده برای شما پخش کنند. به عبارت دیگر این تلویزیون از یک نرخ تجدید 100 هرتز و موتور Motionflow™ XR  برای از بین بردن حرکت های تاری فیلم های اکشن استفاده می کند. یکی از ویژگی های تلویزیون آر 553 سی این است که دارای یک زاویه ی دید 178 درجه می باشد که به شما اجازه می دهد در هر زاویه ای با کیفیت عالی به تماشای فیلم خود بپردازید. همچنین این تلویزیون به وسیله ی وای فای داخلی می توان به اینترنت دسترسی داشته باشد و با متصل شدن اینترنت شما می توانید تمام فیلم ها و کلیپ ها و موسقی خود را به صورت آنلاین در یوتیوب مشاهده کنید و حتی شما می توانید تمام سرگرمی های مورد علاقه ی را در اینترنت اجرا کنید. این تلویزیون قادر به برنامه های تایمر خواب و حمایت از کودکان می باشد که از برنامه ی حمایت از کودکان زمانی استفاده می شود تنظیمات تلویزیون R553C48 دستکاری نشود.

    از دیگر ویژگی های این تلویزیون سونی این است که به راحتی می تواند تمام فیلم های و کلیپ ها و موسیقی مورد علاقه را بر روی یک دستگاه جانبی خارجی USB را ذخیره کند و شما نیز این فیلم یا موسیقی ذخیره شده را در زمان دیگر با کیفیت عالی مشاهده نمایید. همچنین تلویزیون آر 533 سی به شما اجازه می دهد به صورت همزمان داده های خود از جمله عکس و فیلم و موسیقی را به آن انتقال نمایید که شما به صورت همزمان حداکثر تا 10 می توانید فیلم و عکس را از گوشی هوشمند تان به این تلویزیون اشتراک بگذارید. صدای تلویزیون سونی R553C از یک قدرت عالی 10 وات برخوردار می باشد که از طریق دو بلندگو از نوع باس رفلکس برای شما به صورت واضح پخش می کند.
    • دارای اندازه ی صفحه نمایش 48 اینچ
    • صفحه نمایش LED و با رزولوشن Full HD
    • قادر به دو موتور Clear Resolution Enhancer و Motionflow™ XR
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • قادر به برنامه های تایمر خواب و حمایت از کودکان
    • حداکثر 10 نفر به صورت همزمان برای اشتراک گذاری داده ها
    • قابلیت ضبط ویدئو ها بر روی حافظه ی خارجی USB
    • قدرت صدا بلندگو ها 10 وات و از نوع باس رفلکس
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فول اچ دی فیلیپس PHILIPS LED 3D TV FULL HD 42PFk7109

    شرکت فیلیپس طی چند سال متمادی با ارائه نوع های مختلفی از محصولات شرکت خود سعی در رفع نیاز های کاربران و نیز در عین حال با کیفیت بسیار زیاد اعتبار کمپانی خود را به صورت چشمگیری بالا ببرد. این بار نیز با تولید محصولی کاملاً متفاوت تر از سری های قبل در تلاش برای فراهم کردن محیطی کاملاً شاد و آرام را برای خانواده ها دارد. تلویزیون PHILIPS مدل PFK7109 که توسط این شرکت تولید شده است با اندازه 42 اینچی طراحی شده است. دیزاین این تلویزیون به صورت فوق العاده زیبایی است. دارای لبه های LED باریک با صفحه عریض همراه با وضوح 1080*1920 پیکسلی جهت نمایش واقعی برنامه ها تعیین شده است. تلویزیون فیلیپس قادر به پخش فیلم با کیفیت 1080 پیکسلی را داراست. دو عدد بلندگو با قدرت تولید صدای فوق العاده گیرا را دارست. دو پورت USB و چهار پورت HDMI برای انتقال اطلاعات روی تلویزیون در زمان کوتاهی عمل می کند. تلویزیون فیلیپس مدل پی اف کا 7109 مجهز به سنسور نور جهت خاموش شدن به صورت خودکار و صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد.تلویزیون PHILIPS قابلیت پخش کانال های مختلف را دارست. منبع نیروی تغذیه تلویزیون با قدرت تولید برق زیاد عمل می کند. کنترل های از راه دور در نظر گرفته شده برای این تلویزیون یکی به عنوان معمولی کارایی دارد و دیگری نیز به عنوان کنترل جادویی عمل می کند. تمام ویژگی های ذکره شده به صورت واقعی در تلویزیون PHILIPS مدل PFK7109 دیده می شوند که با تهیه آن هم از کیفیت و کارایی خوب آن برخوردار می شوید و هم محیطی لذت بخش را برای سایر اعضای خانواده به وجود می آورید.
    •  دیزاین فوق العاده شیک و جمع و جور
    • صفحه عریض LED 42 اینچی با وضوح 1080*1920 پیکسلی با دید واقعی
    • طراحی لبه های LED باریک به رنگ نقره ای بسیار زیبا جهت قرار گیری مناسب روی دیوار
    • دو عدد بلندگو با قدرت تولید صدای باورنکردنی
    • دو پورت USB و  4 پورت HDMI برای انتقال داده ها روی تلویزیون
    • مجهز به سنسور سازگار و صرفه جویی در انرژی  
    • دو کنترل از راه دور با ارسال فرکانس های قوی با فاصله طولانی
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 44LF570

    تلویزیون های ال جی یکی از سری تلویزیون هایی هستند که با داشتن کیفیت تصویر و صدا معروف هستند.این تلویزیون های ال جی با استفاده از امکانات خود می توانند یک تجربه و مشاهده فوق العاده را برای کاربر فراهم اورند.تلویزیون 44LF570 یکی از تلویزیون هایی است که این کمپانی تولید کرده است .این تلویزیون با صفحه نمایش 44 اینچ و کیفیت FULL HD می تواند یک انتخاب و گزیه ایده ال باشد .تصاویر نمایش داده شده بر روی این صفحه نمایش از کیفیت بالایی برخوردارند به طوری که شما می توانید حتی تصاویر بی کیفیت را بر روی این صفحه نمایش با کیفیت مناسب در اختیار داشته باشید .طرحی تلویزیون ال اف 570 ال جی همانند سایر تلویزیون های ال جی از سبک مدرن و شیکی برخوردار است به طوری که هر فردی می تواند این تلویزیون را در منزل خود داشته باشد و از مشاهده تصاویر و محتوای مورد علاقه اش لذت ببرد.با استفاده از این تلویزیون ال جی شما می توانید کانال های زیادی را با گیرنده DVB-T در اختیار داشته باشید .اتصالاتی که در این تلویزیون ال جی مدل 44LF570 تعریف شده اند مانند USB , HDMI  به شما این امکان را می دهند تا محتوا را از گوشی و یا سایر دستگاه ها به این تلویزیون انتقال دهید .تلویزیون های ال جی با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند باعث می شوند تا هر فردی بتواند از مشاهده محتوا با این تلویزیون لذت ببرد.به علاوه نمایش عالی در این تلویزیون همچنین شما می توانید از داشتن صدایی مناسب به همراه این محتوا لذت ببرید  و فیلم ها و اهنگ های مورد علاقه خود را با صدای فراگیر و همه جانبه بشنوید.
     
    • دارای گیرنده DVB-T
    • اتصال  USB  برای انتقال اطلاعات با سرعت بالا
    • دارای پورت HDMI  جهت انتقال فایل های چند رسانه ای
    • صفحه نمایش LED با اندازه 44 اینچ
    • بدنه و پایه محکم
    •  دارای موتور پردازشگر تصویر
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال سی دی براویا سونی LCD BRAVIA HD TV SONY 46BX450

    • برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید
    • دارای وضوح تصویر HD TV و نمایشگر LCD با نور پس زمینه CCFL
    • امکان اتصالHDMIو ورودیUSBبرای پخش فایلهای ذخیره شده برروی تلویزیون
    • تقویت کننده کنتراست ACE و کاهش دهنده نویز MPEG
    • دارای دو  بلندگوی داخلی با قدرت خروجی صدای 24W
    • مجهز به قابلیت تایمر خواب و تصویر در تصویر  PAP PIP
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون ال ای دی اسمارت سونی SONY LED FULL HD SMART TV 48R560C

    تلویزیون 48 اینچی مدل آر 560 سی کاری از شرکت فوق العاده متعبر سونی می باشد که با ورود آن به بازار توانسته عامه پسند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این تلوزیون علاوه براینکه از کیفیت و سرعت عمل بسیار خوبی برخوردار است بلکه دارای طراحی فوق العاده شیک و زیبایی می باشد که شما می توانید با در اختیار داشتن آن از تمام امکانات و برنامه های سرگرم کننده مختلف همراه با خانواده خود لذت ببرید.این تلویزیون دارای ویژگی های بسیار خاصی می باشد که از جمله می توان به صفحه نمایش بزرگ LEDL CD آن اشاره کرد اندازه این تلویزیون همان طور که گفته شده 48 اینچی است و همچنین با وضوح تصویر 1080*1920 پیکسلی آن می توان ریزترین جزیئات را به خوبی دید.

    علاوه بر این دارای بلندگوهایی از نوع سابووفر همراه باتکنولوژی بسیار پیشرفته SONICMASTER با تولید صدایی باور نکردنی و فوق العاده واضح است. قابلیت دیگر تلوزیون SONY مدل R560C اتصال به اینترنت از طریق WI-FI می باشد. همچنین این تلویزیون دارای دو پورت USB یک پورت HDMI  می باشد که به راحتی می توان اطلاعات روی گوشی و کامپیوتر را روی تلویزیون قرار داد. تلویزیون SONY  مدلR560C  دارای کنترل از راه دوری می باشد که با استفاده از سیگنال آن می توان تا چند متر با سرعت بسیار بالا کانال ها را تعویض کنید.  سطح مصرف برق در تلویزیون  سونی مدل آر560 سی بسیار کم است می تواند در کاهش هزینه ها به ما کمک کند.
    •  
    • طراحی شیک و زیبا با سطحی بسیار شفاف و درخشان
    • صفحه نمایش LED LCD 48 اینچی و وضوح 1080*1920 پیکسلی
    • قابلیت بلندگوی ساب ووفر ارائه صدایی فوق العاده با فن آوری SONIC MASTER
    • حالت های مختلف صدا برای تولید صدایی بسیار واضح
    • کیفیت تصویر FUUL HD  همراه با پشتیبانی تمامی فایل ها برای لذت بردن از از فیلم
    • دارای دو پورت USB یک پورنHDMI قابلیت اتصال به تلویزیون
    • کنترل از راه دور با قدرت برد بسیار زیاد
    • مصرف برق به صورت متعادل
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG TV FULL HD LED 48H5000

    امروزه کمپانی های بی شماری در صدد تولیدات فراوانی از قبیل محصولات خانگی هستند. همگی آنها نیز سعی در ارائه کیفیت زیاد را برای کاربران دارند. همگی آنها می کوشند تا نقش موثری را در به وجود آوردن فضایی پر از امن و امان در کنار هم به منظور پر کردن اوقات فراغت خود را دارند. کمپانی با سابقه سامسونگ طی سالیان دراز مدت انواع تلویزیون را طراحی کرده است که با مزیت های فراوانی که دارد پاسخ گوی نیازهای کاربران باشد. به منظور بهره بردن از ویژگی های بسیار خوب تلویزیون بدون اتلاف انرژی زیاد تلویزیون Samsung h5000  می توان مناسب باشد. کمپانی سامسونگ سعی کرده تا تمامی لوازم و قطعات بیرونی و داخلی تلویزیون خود را از اصلی ترین نوع ها به کار ببرد به گونه ای که بسیار مجزا تر از سری ای قبل باشد. اندازه صفحه نمایش بزرگ تلویزیون سامسونگ 48 اینچی می باشد که نوع آن led است. با نسبت متناسب باتوجه به فیلم می توان ابعاد دقیق ان را به خوبی مشاهده کرد. قدرت صوتی در تلویزیون سامسونگ همراه با دو نوع تکنولوژی دالبی دیجیتال و صدای 5.1 کانال باعث شده تا صدایی بسیار فراتر از آنچه تصور را می کردیم به ان انتقال دهد. با استفاده از نوع پورتusb و  hdmi امکان بهره بردن از طیف گسترده تر اطلاعات را برای ما فراهم می آید. تلویزیون سامسونگ اچ5000 دارای چندین عملکرد مربوط به خود می باشد که بیشتر آنها سرگرم کننده می باشند و به وسیله انها می توان برنامه های گسترده تری را در اختیار داشت. با مزیت فوق العاده کار آمد سنسور eco به صورت قابل توجهی در کاهش هزینه ها و ذخیره انرژی کمک زیادی خواهد کرد.    
    • صفحه نمایش led  48 اینچی برای لذت بردن از نهایت شفافیت
    • نسبت ابعاد بزرگ فیلم برای تبدیل محیط به تئاتر سینما
    • صدای دالبی دیجیتال و 5.1 کانال با در اختیار داشتن صدایی باورنکردنی
    • قابلیت دسترسی به کابل های usb  و  hdmi
    • بهره مند شدن از گیرنده های مختلف جهت بهره بردن از طیف وسیع کانال ها
    • سنسور eco به منظور حداقل رساندن مصرف انرژی
    • موتور پردازشگر تصویر  HyperReal
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون هوشمند فورکی ال جی LG LED 4K TV 43UF690

    نهایت لذت در مشاهده ی فیلم و برنامه های مورد علاقه ی شما بر روی نمایشگری 43 اینچی! تلویزیون های ال جی مدل 43UF690 با کیفیت نمایشی ULTRA HD 4K موجب مشاهده ی عالی تصاویر و فیلم های 4K می شود. تصاویر با منابعی پایین تر از 4K، به کمک قابلیت های ارتقا کیفیت تصویر به صورت زیباتر و با کیفیت تر از قبل نمایش داده می شوند. این تلویزیون با تکنولوژی IPS علاوه بر کیفیت بالای نمایش، زاویه ی دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد؛ یعنی شما می توانید هر کجا که دوست دارید بنشینید و به مشاهده ی فیلم ها و برنامه های خود بدون از دست دادن کیفیت بپردازید. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون ال جی، تصاویری با حرکت های سریع مانند صحنه های اکشن و یا رویدادهای ورزشی را به صورت صاف و روان، بدون هیچ گونه تاری مشاهده کنید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون LED می توان به قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل webOS 2.0 و اشتراک گذاری هوشمند اشاره کرد. اتصال به اینترنت و جست و جو در صفحات وب بر روی نمایشگر 43 اینچی می تواند بسیار جذاب باشد. شما می توانید با استفاده از شبکه های وای فای موجود و پورت LAN به اینترنت متصل شوید تا از خدمات اینترنتی بهرمند شوید. همان طور که می دانید از ویژگی های که هنگام خرید تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد، طراحی و شکل ظاهری است. این تلویزیون دارای نمایشگر 43 اینچی با قابی فوق العاده باریک به رنگ طلایی می باشد که بر روی پایه های دو شاخه ای قرار می گیرد. صدا از طریق بلندگوهای دو کاناله به گوش خواهید رسید. سیستم صوتی تلویزیون UF690 ال جی دارای توانی برابر با 10 وات است که شاید برای شما کافی نباشد. شما می توانید با استفاده از پورت های صوتی آن را به دستگاه پخش کننده صوتی با توان خروجی بالاتر متصل کنید.
     
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • صفحه نمایش IPS
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • موتور True 4K
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای بلندگوهای دو کاناله با توان خروجی 10 وات
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی سونی SONY LED TV FULL HD 48W705C

    تلویزیون های سونی در میان کاربران تا حالا طرفداران زیادی داشته اند و سونی توانسته است تا در مان کاربران اعتماد قابل توجهی را بدست بیاورد .یکی از مزیت های تلویزیون های سونی تصویر آن ها است که می توانند تصویری واضح و شفاف را برای کاربر نمایش دهند. تلویزیون W705C از سری تلویزیون های سونی سال 2015 است که دارای قابلیت های جدید مانند صفحه نمایش ارتقا یافته می باشد .این تلویزیون هوشمند سونی همانند سایر تلویزیون های جدید امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت را در اختیار کاربران خود قرار داده است و به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه ها را از این طریق دانلود و اجرا کنند. پخش انواع فیلم ها و یک جهان شگفت انگیز را با این تلویزیون سونی در اختیار داشته باشید .صفحه نمایش این تلویزیون با اندازه 48 اینچ این تلویزیون و کیفیت بالا در این صفحه می تواند تصاویر را با وضوح فوق العاده نمایش دهد. در این تلویزیون اجرای بازی ها و به اشتراک گذاشتن محتوا کار بسیار آسانی است و شما می توانید حتی مکالمه های تصویری را با دوستان خود برقرار کنید. در واقع این تلویزیون 48 اینچ  W705C سری جدید یک وسیله و دستگاه سرگرمی در خانه شما می باشد و شما می توانید با داشتن آن چند برابر از مشاهده فیلم ها و سرگرمی ها لذت ببرید. با این تلویزیون سونی شما می توانید از داشتن یک تصویر بدون نویز و تیرگی لذت برید . براویا W705C دارای یک جفت بلندگوی استریو برای ارائه صدای عالی می باشد که به این ترتیب می توانید به همراه تصویر با کیفیت بالا از داشتن صدایی فوق العاده نیز لذت ببرید .همچنین سیستم صدای این تلویزیون با یک فناوری CLEAR AUDIO  مجهز شده است .
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • مجهز به فناوری CLEAR AUDIO  
    • قابلیت پخش تصویری شفاف و واضح
    • مجهز به اتصالات HDMI  و  USB
    • طراحی و پایه شیک و منحصر بفرد
    • قابلیت هوشمند و دسترسی به برنامه های اینترنتی
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون سونی هوشمند اولترا اچ دی 43X8000E SONY Smart 4K Android

    • رزولوشن صفحه نمایش 2160×3840 پیکسل
    • صدای دالبی دیجیتال با توان صوتی 20 وات
    • موتور پردازنده تصویر 4K X-Reality PRO
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • دارای 3 پورت USB و 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سه بعدی ال جی LG LED 3D TV 42LF620

    • تلویزیون 42 اینچ سه بعدی با طراحی شیک
    • با نور پس زمینه LED
    • رزولوشن 1920x 1080 پیکسل
    • موتور تصویر : Triple XD    
    • قدرت صدای 20 وات
    • مجهز به دو پورت HDMI و یک پورت USB
    • تلویزیون کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اولترا اچ دی فورکی سامسونگSAMSUNG SMART LED TV 4K 48JU6400

    • تلویزیون هوشمند با طراحی لوکس
    • کیفیت صفحه نمایش 4k
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر UHD Up-scaling
    • رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • کیفیت صدای دالبی با توان خروجی 20 وات
    • قابلیت اتصال wi-fi
    • دارای نور پس زمینه LED
    • قابلیت اکو سنسور  جهت صرفه جویی در مصرف قدرت
    • مجهز به چهار پورت HDMI و سه ورودی USB
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی اسمارت سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 40J6200

    تکنولوژی های مردن و پیشرفته امروزه به سراغ تلویزیون ها نیز رفته است و روی آنان نیز تاثیراتی گذاشته است که می توانند باعث افزایش کارایی آن ها شود. با استفاده از تلویزیون های اسمارت دیگر می توانید تنها تلویزیون خود را در جهت دیدن برنامه ی مورد علاقه  ی خود به کار نبرید، تلویزیون ها اکنون از قابلیت های ویژه ای برخوردارند که می توان با استفاده از آن، به بخش عظیمی از محتوای اینترنت و برنامه های آنلاین دسترسی پیدا کرد که نهایت هیجان را برای کاربر به همراه دارد. یکی از تلویزیون های سامسونگ، تلویزیون هوشمند Samsung 40J6200 می باشد که از قابلیت های اسمارت همراه با یک طراحی بی نظیر برخوردار می باشد این تلویزیون دارای پایه های V شکل می باشد و حالت مدرنی دارد که چیدمان خانه ی شما را می تواند زیباتر نمایان سازد. این تلویزیون با وجود قابلیت اتصال به وای فای مستقیم، شما را قادر می سازد تا بتوانید به دنیای وسیع و گسترده ی اینترنت وصل شوید و از تازه های خبرها مطلع شوید. همچنین با وجود این تلویزیون شما می توانید در وب سایت های مورد علاقه ی خود عضو شوید و در نظر سنجی های آنلاین شرکت کنید. این تلویزیون 40J6200 سامسونگ همچنین شما می توانید به صورت همزمان در برنامه ها به سرچ و جستجو بپردازید در حالی که به تماشای برنامه ای زنده از اچ دی تی وی نشسته اید. همچنین این تلویزیون دارای 3 عدد پورت یو اس بی و 4 عدد پورت اچ دی ام ای نیز می باشد که شما را قادر می سازد تا بتوانید به راحتی اتصال دیوایس های مختلف را به تلویزیون ممکن سازید. سامسونگ اسمارت جی 6200 این یک تلویزیون کامل و آیده ال با نمایشگر 40 اینچی می باشد.
     
    • دارای نرخ رفرش تصویر 200 CMR با کاهش لرزش در تصاویر
    • قابلیت دسترسی بی سیم به اینترنت برنامه ها، فیلم ها و رسانه های اجتماعی با وای فای مستقیم
    • قابلیت اتصال و اشتراک گذاری فیلم، عکس و موسیقی با استفاده از USB
    • دارای 4 عدد ورودی HDMI و 3 عدد ورودی USB برای اتصال همه کاره
    • دارای نمایشگر 40 اینچی
    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی100 هرتز پاناسونیکPANASONIC LED FULLHD 100HZ TV 40A410

    کمپانی پاناسونیک این بار افتخار دارد نوعی تلویزیون که از همه نظر نسبت به سایر مدل های تولید و موجود در بازار به مشتریان ارائه دهد. این کمپانی این باز نیز با تولید و ارائه نوعی تلویزیون سعی کرده تا پاسخ گویی نیازهای مردم باشد. تلویزیون PANASONIC مدل A410 دارای امکانات و قابلیت های متفاوتی می باشد که باعث شده نسبت به هم رده های خود بسیار متمایز باشد. از بهترین ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش بزگ 40 اینچی آن اشاره کرد وضوح در این صفحه نمایش 1080*1920 پیسکل می باشد. همچنین این تلویزیون دارای صفحه نمایش FULL HD می باشد.
    این تلویزیون دارای یک پورت USB و دو پورت HDMI می باشد که به وسیله هر کدام از آنها می توان داده ها و اطلاعات مختلفی را روی تلویزیون ذخیره کرد. همچنین خروجی صدا به وسیله این بلندگوها 20 وات می باشد. تلویزیون پاناسونیک مدل آ 410 دارای صدای فراگیر صوتی می باشد که به وسیله آن می توان صدای برنامه ها را با کیفیت بسیار عالی شنید. بهترین قابلیت این تلویزیون این است که دارای کاهش دهنده نویز می باشد که با این فن آوری می توان صدایی با کیفیت بسیار عالی شنید. علاوه بر این دارای حسگر نور محیط است که می تواند خود را با هر شرایطی وفق دهد. تلویزیون PANASONIC  مدل A410 در بین مردم از محبوبیت خاصی برخور دار و بسیار عامه پسند است. شما می توانید با داشتن این تلویزیون در منزل خود همراه با خانواده از تماشا و شنیدن صدای عالی آن نهایت لذت را ببرید.
    • دارای صفحه نمایش LED با اندازه 40 اینچ و وضوح تصویر 1080*1920 پیکسل
    • مجهز به کیفیت تصویر  FULL HD
    • دارای یک پورت USB2.0برای ذخیره سازی اطلاعات روی تلویزیون
    • دراای قابلیت پنل آی پی اس
    • مجهز به دو پورت HDMI برای مشاهده برنامه های اضافی رو تلویزویون
    • دارای حالت صدای فراگیر صوتی برای شنیدن صدا با کیفت عالی
    • مجهز به دو عدد بلندگو با خروجی صدای 20 وات
    • دارای قابلیت کاهش دهنده نویز برای از بین بردن صدای اضافی
    • قابلیت حسگر نور محیط برای مطابقت با شرایط
    • پخش فرمت های صوتی و تصویری
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV FULLHD LED 42LB5600

    تلویزیون یکی از لوازم خانگی ای است که به طور گسترده روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، همه ی ما به دیدن فیلم های سینمایی و سریال و یا برنامه های ورزشی همانند فوتبال و والیبال، اخبار و برنامه ها سرگرم کننده ی دیگر علاقه مندیم؛ شرکت ال جی توانسته است این سرگرمی را به خانه های تمامی کاربران وارد کند. در این راه ال جی یک تلویزیون 42 اینچ با مدل LB5600 عرضه کرده است که تصاویر آن بسیار به واقعیت نزدیک است و کیفیت فول اچ دی دارد. تلویزیون  LG LB5600 با کیفیت 1080 p FULL HD ، می تواند یک تصویر باور نکردنی با نزدیک به دو برابر پیکسل نسبت بهHD  ، زیبا ، روشن و واضح را نمایش دهد. این ال جی تی وی با چراغ های ال ای دی و ویژگی های هوشمند صرفه جویی در انرژی، همانند یک استار تی وی در میان تلویزیون ها می درخشد. به علاوه این تلویزیون با شاخص وضوح حرکت به میزان 120 هرتز،میزان تاری در تصاویر را کم می کند.
    • دارای صفحه نمایش 42 اینچ با تکنولوژی نور ال ای دی پس زمینه LED backlight
    • دارای رزولوشن 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای شتاب نرخ تجدید 120 MCI  
    • دارای گواهینامه انرژی استار و صرفه جویی در انرژی به میزان 25 درصد
    • مجهز به نوع پنل صفحه نمایش IPS ضد ضربه

                     رنگ: 

    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی نانو ال جی LG LED nano 47LW9500

    تلویزیون
    ال ای دی
    نانو  ال جی 
    LG LED nano
    47LW9500
    ‎ناموجود
  • تلویزیون فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV FULLHD 40J5200

    • طراحی زیبا و جمع و جور
    • دارای صفحه نمایش 40 اینچ مسطح
    • مجهز به دو بلندگو با فن آوری دالبی دیجیتال پلاس
    • مشاهده تصاویر با کیفیت بالا و رزولوشن1920*1080 پیکسل
    • قابلیت هوشمند تلویزیون با اتصال به اینترنت به صورت بی سیم
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سه بعدی هوشمند ال جی LG LED 3D TV 42LA741

    تلویزیون LG 42LA741V یکی از تلویزیون های هوشمند ال جی است  که یک مدل کاملا مدرن با پشتیبانی از ویژگی هایی مانند 3D تهیه و تولید شده است.این تلویزیون ال جی ازشبکه هوشمند و ویژگی های اینترنت نیز پشتیبانی می کند که همین باعث می شود تا هر کاربر با استفاده از این تلویزیون بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد .یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه هوشمند وجود تراشه NFC  که یک اتصال ساده از طریق  Wi-Fi  یا شبکه  Wi-DI است.صفحه نمایش 42 اینچ این تلویزیون LA741 دارای رزولوشن 1920×1080 و 1080 پیکسل به همراه یک نرخ فریم 800 هرتزی طراحی شده است.در این تلویزیون با استفاده از عینک های سه بعدی و یا گیرنده های زمینی کانال های مورد علاقه خود را مشاهده کنید. در این تلویزیون حتی شما با استفاده می توانید از مرورگر وب و برنامه هایی مانند اسکایپ نیز بهره ببرید.طراحی این تلویزیون الجی 42LA741 در یک نگاه شیک و مدرن است .در تلویزیون های ال جی شما می توانید کیفیت تصویر و طراحی منحصر بفرد آن ها را مشاهده کنید و در این تلویزیون نیز که با پایه زیبا و مدرن و صفحه نمایش تخت 42 اینچی مجهز شده است شما می توانید بهترین طراحی ظاهری  و کیفیت را مشاهده کنید .این تلویزیون ال جی را شما می توانید در هر مکانی از منزل خود قرار دهید و با داشتن ضخامت 3 سانتی متر می تواند با هر دکوراسیونی هماهنگ باشد .
     
    • دارای صفحه نمایش 42 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی
    • تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت
    • دارای وای فای ،WI-DI و وای فای میراکست
    • دارای برچسب انرژی استار
    • کیفیت تصویر خیره کننده
    • صدای باور نکردنی و فراگیر
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سه بعدی فول اچ دی ال ای دی ال جی LG SMART LED TV FULL HD 47LB652

    تلویزیون LB65247 در سال 2014 به مجموعه ی تلویزیون های منحصر به فرد ال جی در بازار پیوسته است؛ این تلویزیون دارای ویژگی های صوتی تصویری بی نظیر می باشد که بدون شک بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ویژگی های بی نظیر باعث شده است تا ال بی 652 طرفداران بیشماری را درسراسر جهان به خود جذب کند، زیرا علاوه بر کیفیت و طراحی خیره کننده، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد. رزولوشن بالا همراه با کیفیت فول اچ دی یک ترکیب عالی برای لذت بردن از دیدن فیلم ها و برنامه های مورد علاقه می باشد. این تلویزیون هوشمند از تکنولوژی های به روز همچون سه بعدی، اتصال به اینترنت، سیستم عامل کاربر پسند، تکنولوژی های مربوط به کیفیت صدا و ... برخوردار می باشد. پنل IPS یکی دیگر از تکنولوژی های بی نظیر تعبیه شده در ال بی 652 می باشد، این پنل علاوه بر این که ضد ضربه است، می تواند کیفیت تصاویر را بالاتر ببرد و رنگ ها را بسیار نزدیک به واقعیت پخش کند. شما در ضمن دیدن تصاویر و فیلم های مورد علاقه ی خود با بالاترین کیفیت، می توانید با این تلویزیون هوشمند به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید و از دیدن فیلم های آنلاین و یا بازی های آنلاین لذت ببرید؛ جستجو در وب، گشتن در شبکه های اجتماعی و مکالمه ی تصویری با این تلویزیون ال جی به راحتی امکانپذیر می باشد. شما می توانید به بازی های دو نفره ی سه بعدی بپردازید و با دوستان خود مسابقه برگذار کنید. ال جی به منظور کامل کردن کیفیت تصاویر در تلویزیون خود، تکنولوژی های مربوط به صدا را نیز در این تلویزیون تعبیه کرده است که فناوری پاک کردن صوت (II) یکی از آنها می باشد. با توجه به بررسی های انجام شده و قیمت مناسب، این تلویزیون برای تمام افرادی که به کیفیت و ویژگی های غیر ضروری یک تلویزیون اهمیت می دهند، بسیار مناسب می باشد.
    • دارای سیستم عامل کاربر پسند webOS
    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن  1920 x 1080پیکسل
    • وزن سبک و کم حجم تنها 13 کیلوگرم
    • قابلیت اتصال به وای فای و اینترنت
    • مجهز به تکنولوژی سه بعدی با 4 عدد عینک سبک و راحت
    • توانایی پخش صوت با بهترین کیفیت با فناوری پاک کردن صوت (II)
    • دارای دو بلندگوی 10 واتی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند فول اچ دی ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 3D 47LB675

    جهان امروزه در حال رشد می باشد و دستگاه های مختلف با فناوری های جدید هر روز وارد عرصه تکنولوژی می شوند. در این راستا نیز شرکت های تولید کننده تلویزیون ها نیز برای ارائه بهترین محصولات خود تلاش زیادی می کنند. کمپانی ال جی نیز با تولید سری محصولات خود مخصوصا در حیطه تولید تلویزیون توانسته سهم بسزایی را در بازار فروش تلویزیون ها در دست بگیرد. تلویزیون LB675 که از محصولات این برند معتبر می باشد از اندازه ی صفحه نمایش 47 اینچ و با کیفیت Full HD برخوردار است که را در سال 2014 تولید و روانه شده است. به عبارت دیگر این تلویزیون با استفاده از پانل IPS و نرخ تجدید MCI 700 باعث می شود تصاویر و رنگ ها را به صورت زنده و واضح  مشاهده نمایید. همچنین تلویزیون جی بی 675 از یک حسگر اکو برای تشخیص نور پس زمینه خود استفاده می کند که براساس محیط نور پس زمینه خود را تنظیم می کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون این است که دارای ویژگی سه بعدی می باشد که این سه بعدی نسبت به سه بعدی های معمولی دارای زاویه دید عالی و کیفیت تصویر طبیعی می باشد. همچنین با این تلویزیون شما به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و تمام برنامه ها و سرگرمی ها و فیلم ها و غیره را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های دیگر تلویزیون LB675 گیرنده ی DVB-T و DVB-T2 و DVB-C و DVB-S2 می باشد که به راحتی امکان دریافت تمام کانال های استانی و جهانی را برای شما امکان پذیر می سازد.
    • دارای کیفیت صفحه نمایش Full HD
    • اندازه ی صفحه نمایش 47 اینچ
    • دارای یک پانل IPS
    • دارای فرکانس MCI 700
    • دارای قابلیت سه بعدی
    • دارای کنترل جادوی
    • دارای سیگنال های گیرنده ی دیجیتال DVB-T و DVB-T2 و DVB-C و DVB-S2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULLHD 49UF6900

    شرکت فوق العاده معتبر ال جی همواره با تولید و ارائه نوعی محصولات خاص و منحصربفرد خود سعی در به وجود آوردن محیطی کاملاً شاد و لذت بخش در محیط خانه کرده است. شرکت ال جی که همیشه کیفیت را در اولویت تولید محصولات خود قرار داده است این باز نیز با ارائه نوعی کاملاً متفاوت تر از قبل و نسبت به سایر برندهای موجود در میان مردم بسیار عامه پسند شده است. تلویزیون LG مدل  UF6900 با طراحی منحصر بفرد و بسیار مناسب برای اتاق نشیمن تولید شده است. تلویزیون ال جی در اندازه 49 اینچی طراحی شده است. وضوح این تلویزیون 1080*1920 با دید فوق العاده شفاف می باشد. با قابلیت فوق العاده خوب IPS از صفحه نمایش در برابر ضربه و خدشه محافظت می کند. به وسیله صدای فراگیر و همه جانبه با قدرت 20 واتی محیط منزل خود را بسیار لذت بخش کنید. تلویزیون ال جی مجهز به اشتراک گذاری هوشمند به منظور اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات می باشد. قابلیت 4K کیفیت تصویر فوق العاده فراتر از درخشش دیگر صفحه نمایش ها را فراهم می کند. امکان انتقال داده ها از طریق کابل HDMI و USB بر روی تلویزیون برای ما فراهم می شود. به وسیله ی سیستم عامل WEBOS میزان کیفیت صدا ، تصویر و رنگ های واقعی را بالا می برد. به وسیله کنترل از راه دور و انتقال فرکانس های آن در فاصله بسیار طولانی نیز به خوبی عمل می کند. با در اختیار داشتن تلویزیون ال جی مدل یو اف 6900 هم از مزایا و ویژگی های خوب آن برخوردار می شوید و هم همراه با خانواده خود از محیطی کاملاً لذت بخش بهره می برید.     
    • طراحی مناسب و بسیار شیک
    • مجهز به صدای فراگیر و همه جانبه برای شنیدن صدایی فوق العاده
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند به منظور بهره برداری سایرین از اطلاعات
    • قابلیت 4K کیفیت تصویر فوق العاده فراتر از درخشش دیگر صفحه نمایش ها
    • سیستم عامل بسیار پیشرفته WEBOS
    • کنترل از راه دور با گیرایی فاصله بسیار زیاد با ابعاد مناسب
             رنگ: 
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 386 تا 420 از مجموع 1026 تا


    انتخاب هوشمندانه و بهینه برای تجربه تماشای لذت‌بخش

    قیمت تلویزیون 40 اینچ و 49 اینچ خرید از بانه مارکت . قیمت تلویزیون 40 اینچ 43 تا 49 خرید از بانه مارکت بررسی مشخصات تلویزیون های پرفروش ال ای دی . در دنیای پر از انتخاب‌ها، خرید تلویزیون می‌تواند یکی از تصمیمات مهم در زندگی خانوادگی باشد. اندازه تلویزیون، به ویژه در بازه 40 تا 49 اینچ، به شکل چشمگیری تاثیر بر تجربه تماشای تلویزیون دارد. اگر به دنبال خرید تلویزیون 49 اینچ با کیفیت و جزء انتخاب‌های برجسته خود هستید یا به دنبال انتخاب مناسب در میان خرید و قیمت تلویزیون ۴۰ اینچ تا ۴۹ اینچ با قیمت‌های متنوع و دقیق می‌گردید، در این مقاله، ما به بررسی جزییات خرید تلویزيون‌های این دسته می‌پردازیم.
    از خرید تلویزیون 43 اینچ 49 اینچ تا مدل هایی با ابعاد مختلف اینترنتی و فیزیکی، همه اطلاعاتی که برای خرید واقعاً هوشمندانه نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.با ما همراه باشید تا در جهت انتخاب بهترین تلویزیون از 40 تا 49 اینچ، از نکاتی که باید در نظر داشته باشید تا قیمت‌های مختلف و خرید مناسب را بشناسیم و تصمیم درستی را انجام دهیم. خرید و قیمت تلویزیون 48 اینچ تا تلویزیون‌های متنوع 40 تا 49 اینچ را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید با اطمینان کامل، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. ,قیمت تلویزیون 40-43-49 اینچ را می توانید در سایت بانه مارکت مشاهده کنید . و بهترین تلویزیون 40تا 49 اینچ را انتخاب کنید.

    انتخاب هوشمندانه و بهینه برای تجربه تماشای لذت‌بخش

    راهنمای خرید تلویزيون: انتخاب هوشمندانه و جذاب از مدل‌های برتر در بانه

    درصورتی که در پی خرید تلویزیون برای فضای هال یا پذیرایی خود هستید، تلویزیون هایی با ابعاد 40 تا 49 اینچ به‌عنوان دو انتخاب پرطرفدار در بازار معرفی می‌شوند. همچنین، اگر برای فضایی مخصوص به اتاق کار یا اتاق خوابتان نیاز به تلویزيون دارید، سایزهای 40 اینچ، 42 اینچ و 43 اینچ انتخاب‌های مناسبی به‌نظر می‌رسند. همچنین، تلویزیون‌های با ابعاد 42، 47، 48 و 40 اینچ نیز به‌عنوان گزینه‌هایی قابل توجه در نظر گرفته می‌شوند.
    در این دسته از تلویزيون‌ها، برندهای معروفی همچون سامسونگ با مدل‌ها و سری‌های متنوع، ال‌جی با تکنولوژی‌های ال‌ای‌دی متمایز، تلویزیون‌های سونی با کیفیت برتر تصویر، تلویزیون‌های شیائومی با ارزش و توانایی، فیلیپس با نوآوری‌های خاص، پاناسونیک با عملکرد استثنایی، شارپ و توشیبا حضور دارند. شما به‌راحتی می‌توانید به لیست مدل‌ها و قیمت‌های مختلف تلویزیون‌های سامسونگ، سونی، ال‌جی و دیگر برندها با اندازه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. این تنوع از مدل‌ها، سری‌ها، قیمت‌ها و برندها با توضیحات دقیق و نقدها، انتخاب خرید تلويزیون را برای شما ساده‌تر می‌کند. کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی نسبت به سایر رقبا بهتر و برتر به‌نظر می‌رسد. انتخاب مدل مناسب از این برندها به ویژه بر اساس نیازها و فضای موجود در منزل، تجربه تماشای بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
    اطلاعات فنی مختلف این تلویزيون‌ها توسط شرکت‌های معتبری مانند سونی، سامسونگ، ال‌جی، فیلیپس، پاناسونیک، توشیبا و شارپ در ابعاد مختلف ارائه می‌شود تا مشتریان بتوانند با توجه به ابعاد محیط خود، انتخاب بهتری داشته باشند. این تنوع در مدل‌ها، سری‌ها، قیمت‌ها و برندها با توجه به توضیحات و بررسی‌های دقیق، به شما در انجام خرید هوشمندانه‌تر کمک خواهد کرد. با این حال، انتخاب نهایی بر اساس نیازها و اولویت‌های شما خواهد بود.

    انتخاب هوشمندانه از برندهای برجسته و قابلیت‌های فوق‌العاده

    در دنیای پررونق تکنولوژی، انتخاب تلويزیون مناسب در ابعاد 40 تا 49 اینچ یک مسئله اساسی برای ارتقای تجربه تماشا و سرگرمی خانوادگی است. در این بازه ابعادی، برندهای مختلفی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد حضور دارند که انتخاب شما را متحول می‌کند. ما در اینجا به بررسی تعدادی از برندهای محبوب و پرطرفدار در این دسته اندازه می‌پردازیم:
    1. ال‌جی (LG):
    ال‌جی با مجموعه‌ای از تلویزيون‌های با کیفیت و انعطاف‌پذیر در این بازه ابعادی حضور دارد. از تلویزیون‌های LED تا OLED و با ویژگی‌های مانند تصویر با کیفیت بالا و صداهای پرافراز، ال‌جی انتخابی محبوب برای علاقه‌مندان به تجربه تماشای شگفت‌انگیز است.
    2. سامسونگ (Samsung):
    سامسونگ با تکنولوژی‌های پیشرفته خود در تولید تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ به عنوان یکی از پیشروها در این عرصه شناخته می‌شود. تصویر واضح، رنگ‌های زنده، و قابلیت‌های هوش مصنوعی از ویژگی‌های جذاب این برند می‌باشد.
    3. شیائومی (Xiaomi):
    شیائومی با تلویزيون‌های با کیفیت و قیمت مناسب در این رده اندازه حضور دارد. این برند با ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات هوش مصنوعی، گزینه‌ای برای کسانی است که به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌گردند.
    4. سونی (Sony):
    سونی با تلويزیون‌های خود با کیفیت تصویر استثنایی و صدای واضح در این دسته ابعادی استاندارد است. فناوری‌های تصویربرداری پیشرفته و امکانات اتصال به اسپیکرها و دستگاه‌های خارجی از ویژگی‌های این برند محسوب می‌شود.
    5. هایسنس (Hisense):
    هایسنس با تلویزیون‌های پیشرفته و قیمت‌های جذاب در این رده اندازه نیز شناخته می‌شود. تلویزیون‌های هایسنس اغلب دارای تکنولوژی‌های مدرنی همچون 4K و HDR می‌باشند.
    از خرید و قیمت تلویزیون 40 تا 49 اینچ گرفته تا انتخاب تلویزیون‌های 47 و 48 اینچ، تنوعی از گزینه‌ها با ویژگی‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهند.



    امکانات سایز (اندازه) تکنولوژی نوع استفاده مزایا معایب
    کیفیت تصویر 40 تا 49 اينچ 4K, Full HD تماشای عمومی تصاویر واضح و با کیفیت ممکن است زاویه دید محدودی داشته باشد.
    امکانات هوشمندی 40 تا 49 اينچ اتصال به اینترنت، استریمینگ تماشای آنلاین دسترسی به برنامه‌های مختلف، استفاده آسان ممکن است به اینترنت پرسرعت نیاز داشته باشد.
    قدرت صدا 40 تا 49 اينچ Dolby Audio, Dolby Atmos تجربه صوتی صدای با کیفیت و قدرت بالا ممکن است نیاز به تنظیمات تطبیقی داشته باشد.
    تکنولوژی نمایش 40 تا 49 اينچ OLED, LED تماشای فیلم تصاویر رنگی و واقعی با کنتراست بالا تصاویر رنگی و واقعی با کنتراست بالا
    پورت‌های ورودی 40 تا 49 اينچ HDMI, USB اتصال دستگاه‌ها امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف تعداد پورت‌های مختلف ممکن است محدود باشد.


    قابلیت‌های مدرن تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

    در دسته تلویزیون‌های اندازه 40 تا 49 اینچ، انواع امکانات مدرن و پیشرفته به شکلی منحصربه‌فرد در هر برند حضور دارند. برای مثال، تلویزیون‌های 49 اینچ ال‌جی با امکاناتی همچون تصاویر با کیفیت UHD، نرخ تازه‌سازی 50 هرتز، صدای بلند و واضح با فناوری Clear Voice III و DTS Virtual: X، امکان جستجو با صدای LG Voice Search، برنامه‌ای هوشمند به نام Smart ThinQ و سیستم عامل webOS Smart TV برخوردار هستند.
    همچنین، تلویزیون 48 اینچ سونی در مدل‌های سال 2022 با استفاده از تکنولوژی نمایشگر OLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده تصویر Cognitive Processor XR و پشتیبانی از استانداردهای HDR10، HLG و Dolby Vision، امکان جستجو با صدا (Voice Search)، سیستم عامل Google TV™ و تکنولوژی‌های صوتی Dolby™ Audio و Dolby™ Atmos، تجربه تماشای بی‌نظیری را فراهم می‌کند. در رده 43 اینچی، تلویزيون‌ها امکانات هوشمندی دارند که سطح آنها را نسبت به مدل‌های ساده بالا می‌برد. کیفیت تصویر در این تلویزيون‌ها نیز بسته به مدل مختلف، از Full HD تا 4K، متغیر است. به عنوان مثال، تلویزیون 43 اینچی سونی با سیستم عامل اندروید ارتقاء کیفیت را با قیمتی بیشتر ارائه می‌دهد اما از نظر امکانات بهتر است.
    برندهای معروفی همچون ال‌جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس، هایسنس و پاناسونیک در اندازه‌های 43، 42، 47 و 49 اینچ تلویزیون تولید می‌کنند. اما هر برند به تناسب با سبک و نیازهای خاص مشتریان، طراحی و امکاناتی را ارائه می‌دهد. بنابراین، برای دریافت اطلاعات دقیق و قیمت تلویزیون 47 اینچ و قیمت تلویزیون 42-43-46 اینچ ، می‌توانید با مشاوران ما در بانه مارکت تماس بگیرید. آنها به شما راهنمایی کاملی در خرید مناسب و هوشمندانه‌ای خواهند داد.

    بررسی کامل مزایا و معایب تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

    تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 اینچ از بین محصولات تلویزيونی پرطرفدار و پرفروش به حساب می‌آیند. این دسته از تلویزيون‌ها به عنوان یک انتخاب متوسط بین اندازه‌های کوچک‌تر و بزرگتر، به تازگی محبوبیت زیادی بین مشتریان پیدا کرده‌اند. اینجاست که مزایا و معایب این نوع تلویزيون‌ها به چشم می‌آیند.
    مزایا:
    1. تجربه تماشا: تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 اینچ تجربه تماشای واقعی‌تری را در مقایسه با اندازه‌های کوچک‌تر فراهم می‌کنند. تصاویر بزرگتر و واضح‌تر، تماشای فیلم‌ها و برنامه‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.
    2. تنوع قابلیت‌ها: اغلب تلویزيون‌های این دسته با قابلیت‌های هوشمندی همچون اتصال به اینترنت، استریمینگ، نرم‌افزارهای کاربردی و همچنین پشتیبانی از ورودی‌های مختلف مانند HDMI و USB ارائه می‌شوند.
    3. قیمت مناسب: به‌طور معمول، تلویزیون‌های اینچ‌های 40 تا 49 اینچ با قیمتی معقول‌تر نسبت به اندازه‌های بزرگتر به فروش می‌رسند. این انتخاب مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند تجربه تماشا در ابعاد بزرگتر را با بودجه‌ای محدود داشته باشند.
    معایب:
    1. زاویه دید: تلویزيون‌های که ابعاد کمی بزرگتر دارند ممکن است دارای مشکلاتی در زاویه دید باشند، به طوری که اگر از زاویه‌های مختلف تماشا کنید، کیفیت تصویر کاهش می‌یابد.
    2. مصرف انرژی: به‌طور معمول، تلویزيون‌های بزرگتر انرژی بیشتری مصرف می‌کنند نسبت به اندازه‌های کوچکتر. این ممکن است به مصرف بیشتر انرژی و هزینه‌های بالاتر در طول زمان منجر شود.
    در نهایت، خرید تلویزیون 47 اینچ به توجه به نیازها و شرایط شخصی شما واقع می‌شود. تجربه تماشای بهتر، امکانات هوشمند، قیمت مناسب و محدودیت‌های فضایی مواردی است که باید در انتخاب نهایی در نظر گرفته شود. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و قیمت تلویزیون 42 اینچ وخرید و قیمت تلویزیون 47 اینچ Full HD و سایر اندازه‌ها، می‌توانید به لیست کامل قیمت تلویزیون های 40 اینچ مراجعه کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

    قابلیت‌های مدرن تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

    تجربه‌های جذاب در اندازه‌های متوسط

    در مجموعه تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49، دنیایی از تجربه‌های تماشایی و امکانات هوشمندی منتظر شماست. این دسته از تلویزیون‌ها با تنوعی از ابعاد و مشخصات، به تازگی جایگاه محبوبی در بازار تلويزیون‌ها به دست آورده‌اند. با خرید تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49، شما به یک تجربه تماشا با کیفیت واقعی در اندازه‌های متوسط دست خواهید یافت. تصاویر با دقت بالا، رفرش ریت مناسب و فناوری‌های نمایش مدرن، به شما امکان می‌دهد تا به دنیایی پر رنگ و واقعیت نزدیک شوید.
    با توجه به امکانات هوشمندی، این تلویزيون‌ها به شما امکاناتی همچون اتصال به اینترنت، دسترسی به برنامه‌های مختلف، استریمینگ و دستیابی به محتواهای آنلاین را می‌دهند. با خرید تلویزیون 48 اینچ و خرید تلویزیون 40 اینچ ، شما به یک جهان هوشمند و متنوع وارد خواهید شد.به عنوان نکته، انتخاب تلويزیون مناسب نیازمند بررسی دقیق نیازها و ترجیحات شماست. با خرید تلویزیون 40 اینچ و سایر اينچ‌های این دسته، شما به تعادلی بین اندازه و کیفیت تصویر دست خواهید یافت. در نهایت، اطلاعات دقیق و قیمت تلویزیون‌های با اينچ‌های مختلف را از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت بدست آورید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید تلویزیون 40 اینچ و سایر مدل‌ها، به مشاوره فروشندگان متخصص واجد تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا تجربه‌ی تماشایی خوبی را با خرید مناسبی تجربه کنید. خرید و قیمت تلویزیون 40 اینج و سایزهای دیگر را می توانید در سایت بانه مارکت مشاهده کنید .


    سوالات متداول در مورد تلویزیون 40 تا 49 اینچ


    تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ چه ویژگی‌هایی را دارند؟

    تلویزيون‌های 40 تا 49 اینچ با تصاویر واضح و رفرش ریت مناسب، امکانات هوشمندی همچون اتصال به اینترنت، استریمینگ و دسترسی به برنامه‌های مختلف را دارا هستند.

    چرا تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 برای خرید توصیه می‌شوند؟

    این تلویزيون‌ها ترکیبی از تجربه تماشای بهتر در اندازه‌های متوسط، امکانات هوشمندی و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند که به خریداران انتخابی هوشمندانه ارائه می‌دهد.

    آیا تلويزیون‌های 40 تا 49 اینچ قابلیت اتصال به اینترنت دارند؟

    بله، تلویزيون‌های این اندازه دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند و از امکانات هوشمندی مانند استریمینگ و دسترسی به برنامه‌های آنلاین بهره می‌برند.