Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 11 | قیمت تلویزیون 50 اینچ خرید تلویزیون 55 اینچ

تلویزیون 50 تا 59 اینچ

   

آیتم‌های 351 تا 385 از مجموع 796 تا

  1. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند LG SMART TV LED 4K 55SJ800V

    مدل 55sj800 یک تلویزیون بالا رده ی به تمام معنا و بی نظیر در سری تلویزیون های ساخته شده در سال 2017 توسط شرکت ال جی می باشد. همانطور که می دانید تلویزیون های سری 8 از لحاظ رتبه بندی در پله های بالا تر قرار دارند و از کیفیت تصویر عالی و امکانات به روز بهره می برند. از نظر طراحی نیز ال جی روی این مدل بالارده ی خود کار کرده تا بتواند اثر فوق العاده ای از خود بر جای بگذارد و نظر کاربران بیشتری را به سمت محصولاتش جلب نماید. با زیر زره بین قرار دادن تلویزیون sj800 می توان دریافت که ال جی به خوبی روی این محصول خود کار کرده به طوری که می تواند به خوبی رضایت کاربران را جلب نماید.
    از آنجایی که معیار طراحی برای رقابت با سایر برند ها بسیار مهم است، ال جی نیز در این تلویزیون از ظاهر زیبایی بهر گرفته،  و توانسته با سر هم کردن قاب باریک بر روی پایه ی کمانی ظاهر چشم نوازی به وجود آورد. البته باید اذعان داشت که استایل کلی این تلویزیون شبیه به تلویزیون های UH8500 و UH9500 در سال 2016 می باشد. در این تلویزیون نباید از ضخامت بسیار باریک قاب اطراف صفحه نمایش چشم پوشی کرد، در واقع ال جی امسال به میزان قابل توجهی ضخامت را پایین آورده، ضخامت این مدل به نسبت برادر خود یعنی UH8500 حدود دو سوم کمتر شده.
    همچنین برای این تلویزیون همانطور که انتظار می رفت از رزولوشن Ultra HD 3840 x 2160 بهره گرفته شده که در کنار تکنولوژی های نظیر HDR، Local Dimming، Ultra Luminance و غیره توانسته کیفیت تصویری خوبی را ارائه دهد. قابلیت HDR که امروزه در بیشتر تلویزیون های بالا رده دیده می شود، با ارائه ی جزئیات، کنتراست و رنگ های غنی، بخش هایی از تصویر مانند سایه ها را با وضوح بالایی به نمایش می گذارد تا حس یک تصویر واقعی به کاربر منتقل شود. طبق روال این مدل نیز مجهز به یک سری امکانات هوشمند مانند وای فای داخلی، سیستم عامل webOS 3.5، و قابلیت های مختلف اشتراگ گذاری می باشد. پس می توان به کمک قابلیت هایی نظیر WiDi، Miracast و ... به راحتی با دستگاه های خارجی متصل شد و به تبادل اطلاعات بین تلویزیون و دستگاه های خارجی پرداخت.
    • رزولوشن فورکی
    • دارای فناوری HDR
    • تکنولوژی Local Dimming، Ultra Luminance
    • بلندگوهای 20 واتی
    • وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • پردازشگر صوتی ULTRA Surround
    • قابلیت اشتراک گذاری Miracast،WiDi
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی ال جی اولترا اچ دی LG LED SMART TV 4K 55UJ670V

    یو جی 670 «UJ670V» از تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی خوش نام ال جی است که در سال 2017 وارد بازار شده است. این تلویزیون با امکاناتی از قبیل کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی، تکنولوژی HDR، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، سیستم عامل webOS 3.5، مرورگر اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند همراه شده تا با خرید آن تلویزیونی تمام عیار را به منزل خود هدیه دهید. این تلویزیون دارای نمایشگر 55 اینچ است که برای سالن های نسبتاً بزرگ بسیار مناسب می باشد. تصاویر اولترا اچ دی فورکی با کیفیتی بی نظیر بر روی نمایشگر این تلویزیون ال جی به نمایش گذاشته می شوند. حال سوال این است که تصاویر با کیفیتی کمتر از اولترا اچ دی چگونه نمایش داده می شوند؟ همراه شدن این تلویزیون با قابلیت ارتقا کیفیت تصویر و موتور پردازشگر تصویر Colour Master Engine، تصاویر با منابعی پایین تر از اولترا اچ دی نیز، با کیفیتی بی نظیر و شبیه به فورکی نمایش داده می شوند. برای لذت بردن از چند رسانه‌ای، در کنار تصویر زیبا به صدای واضح و شفاف نیاز هست؛ از این رو ال جی، تلویزیون ال ای دی UJ670 را به تکنولوژی های صوتی از قبیل ULTRA Surround و دالبی دیجیتال مجهز کرده تا از صدایی فراگیر و شفاف لذت ببرید. ال جی برای تلویزیون یو جی 670، همانند اکثر مدل های هوشمندش، از سیستم عامل WEBOS نسخه 3.5 بهره برده. این نسخه نسبت به مدل قبلیش پیشرفته تر شده و برخی از مشکلات آن بر طرف شده. آیا مایل به مشاهده فیلم ها و ویدیوهای موجود در گوشی های هوشمند و لپ تاپ های خود بر روی نمایشگر بزرگ  اینچ هستید؟ برای این کار ال جی از قابلیت های اشتراک گذاری مانند WiDi و Miracast بهره برده. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به گیرنده‌های DVB-T2/C/S2 و یک سری کامل از پورت ها اشاره کرد.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • موتور پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • سیستم عامل WEBOS 3.5
    • تکنولوژی HDR
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • قابلیت اشتراک گذاری از طریق WiDi و Miracast
    • گیرنده‌های DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی 55UJ654V LG 4K SMART LED TV

    محصول دیگری از شرکت ال جی که در سال 2017 تولید و به میدان تکنولوژی عرضه شده تلویزیون 55uj654 می باشد. این تلویزیون که در سری میان رده ها قرار گرفته به خاطر نسبت قیمت به امکانات و طراحی، ارزش خرید بالایی دارد. در واقع ال جی با طراحی این محصول نشان داده که اهمیت بالایی به مشتریانش می دهد و با تولید تلویزیون همه چیز تمام سعی در جلب رضایت آن ها را دارد. تلویزیون ال ای دی 55uj654 از شکل و شمایل زیبا و خواستنی برخوردار است و طراحی اش از بالا رده ها الگو گرفته شده. در واقع قاب باریک و پایه ی نقره ای رنگ کمانی جلوه ای زیبا و دلنشین به آن بخشیده اند. کیفیت صفحه نمایش نیز به دلیل استفاده از رزولوشن 4K و یک سری تکنولوژی های دیگر مانند ارتقاء رزولوشن تصاویر، اسکن تصویر 100 هرتز، فناوری Local Dimming، ULTRA Luminance و HDR10 عالیست به طوری نمی توان از ان ایراد جدی گرفت. سیستم صوتی این تلویزیون 55 اینچی هم از بلندگو های 20 واتی و فناوری ULTRA Surround تشکیل شده، این سیستم نیاز شما را با تولید صدای شفاف و گیرا رفع خواهد کرد. شاید یکی از ویژگی هایی که موجب شده این مدل بی عیب و نقص ظاهر شود، مجهز بودن به وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 3.5 می باشد، همچنین قابلیت های اشتراک گذاری نظیر Miracast اتصال تلویزیون به گوشی و یا تبلت هوشمند را بیش از پیش راحت تر خواهد ساخت.
    • رزولوشن فورکی
    • فناوری HDR10
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • خروجی صدای 20 وات
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • تکنولوژی Miracast
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 55SK7900PVB LG Smart UHD LED Tv

    یکی دیگر از تلویزیونهای ال جی موجود در بازار، مدل کی اس 7900 « 55SK7900 » است که با نمایشگر 55 اینچی طراحی شده. این مدل تلویزیون با ظرافت و بسیار زیبا طراحی شده تا مناسب منزل شما باشد. کیفیت تصویر سوپر اولترا اچ دی « Super UHD » و همچنین حضور تکنولوژی های تصویری از قبیل نانو ذرات صفحه نمایش « Nano Cell Display »، اچ دی آر « Active HDR » و همچنین قابلیت ارتقا کیفیت تصویر و پردازنده تصویر 4 هسته ای، نمایشی بی نظیر را ارائه خواهند داد. صدا از طریق بلندگوی دو کاناله با حداکثر خروجی صوتی 20 وات به گوش می رسد. با وجود تکنولوژی های صوتی اولترا سوراند « Ultra Surround » و پاکسازی صدا « Clear Voice III »، صدا پر وضوح و شفاف شنیده خواهد شد. 
    از ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی ال جی  SK7900 می توان به سیستم عامل webOS اشاره کرد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN و همچنین وای فای داخلی در دسترس شما قرار می گیرد. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متنوع موجود بر روی بدنه تلویزیون انجام می شود. گفتنی است وجود قابلیت اشتراک گذاری میراکاست و همچنین بلوتوث، امکان اتصال به سایر دستگاههای سازگار را بدون نیاز به کابل فراهم می سازند. از دیگر ویژگی های خوب می توان به پنل IPS، تیونر داخلی DVB-T2، پردازنده 4 هسته ای و قابلیت ضبط اشاره کرد.‌
    • کیفیت تصویر سوپر اولترا اچ دی
    • دارای پنل IPS
    • تکنولوژی HDR
    • مجهز به وای فای داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث و میراکاست
    • حضور تیونر داخلی DVB-T2
    • سیستم عامل webOS
    • مرورگر اینترنت و پردازنده 4 هسته ای
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 55UK6100 LG LED 4K Smart Tv

    ال جی یکی دیگر از تلویزیون های با کیفیتش را در سال 2018 میلادی با مدل نامبر یو کی 6100 « 55UK6100 » معرفی کرده است. این مدل تلویزیون با کیفیت بالای تصویر، طراحی زیبا، توان صوتی مناسب، ویژگی های اتصال بی سیم، سیستم عامل مناسب و یک سری دیگر از ویژگی های خوب تولید شده تا انتخابی مناسب برای شما باشد. ال جی مدل تلویزیون جدیدش را با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی تولید کرده تا بتوانید محتوای تولید شده فورکی را با وضوح و کیفیت کامل مشاهده کنید. البته وجود تکنولوژی های تصویری از قبیل HDR10 موجب نمایش زیباتر تصاویر خواهند شد. HDR استاندارد جدید است که موجب نمایش زیباتر رنگ ها، چزئیات بیشتر و همچنین کنتراست بهتر خواهد شد. صدا از طریق بلندگوی داخلی 2 کاناله به گوش می رسد. این اسپیکر حداکثر خروجی صوتی 20 وات را ارائه می دهد. اگر فکر می کنید این میزان خروجی صوتی کافی نیست، می توانید سیستم پخش کننده صدا قدرتمند تری را با استفاده از پورتهای موجود به تلویزیون متصل کنید.‌ از دیگر ویژگی های این تلوزیون می توان به تیونر DVB-T/T2 اشاره کرد که پخش شبکه های دیجیتالی را بدون نیاز به دستگاهی دیگر امکان پذیر خواهند کرد. 
    ال جی جهت ایجاد فضای کاربری جذاب تر از سیستم عامل webOS بهره گرفته با این وجود دسترسی شما به محتوا بسیار ساده تر خواهد شد. یکی از ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی UK6100، می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد. با وجود قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی و پورت LAN می توانید به خدمات آنلاین دسترسی باشید و همچنین با وجود مرورگر اینترنت، صفحات وب مورد نظر خود را مشاهده کنید. ال جی برای اینکه شما بتوانید گوشی های هوشمند و تبلت های خود را به تلویزیون هوشمند UK6100 متصل کنید، اشتراک گذاری از طریق میراکاست را بر روی این تلویزیون قرار داده است. از این رو شما می توانید از دیدن محتوای داخل گوشی بر روی نمایشگری بزرگتر لذت ببرید.‌ 
    • دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • وجود تکنولوژی تصویری HDR10
    • وجود سیستم عامل webOS
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • اتصال بیسیم از طریق میراکاست 
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  6. خرید تلویزیون شارپ فول اچ دی ال ای دی 50AD1X SHARP FULL HD

    تلویزیون شارپ 50 ای دی 1 ایکس « 50ad1x »، یکی از مدل های با کیفیت و پر امکانات موجود در بازار است. این تلویزیون با ظاهری ساده و پایه های دو شاخه ای زیبا و شیک تولید شده تا مناسب منزل شما باشد. شارپ مدل تلویزیونش را با کیفیت خوب از جنس مواد مرغوب تولید کرده. تلویزیون شارپ با کیفیت تصویر فول اچ دی، تولید و طراحی شده است. حضور تکنولوژی های تصویری از قبیل پردازشگر تصویر ایکس 2 مستر اینجین پرو « X2 Master Engine Pro »، کاهش نویز تصاویر « Noise Reduction » و سیستم نور پس زمینه (LED (Edge / Direct موجب نمایش زیبای تصاویر خواهد شد. تلویزیون شارپ با توان خروجی صوتی 20 وات تولید و طراحی شده است؛ این میزان برای تلویزیونی 50 اینچی مناسب و معقول است. با توجه به تکنولوژی های صوتی، شما می توانید از شنیدن صدایی با کیفیت و عالی لذت ببرید.
    از جمله ویژگی های خوب تلویزیون شارپ می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود بر روی نمایشگر 50 اینچی لذت ببرید. اسکرین میرورینگ « Mirroring Screen » و DLNA از جمله قابلیت های اشتراک گذاری تلویزیون ال ای دی شارپ است؛ با این وجود شما می توانید بدون نیاز به کابل، گوشی های موبایل و تبلت های خود را به تلویزیون شارپ متصل کنید. البته قابلیت اتصال از طریق پورتهایی مانند HDMI و USB نیز می تواند انجام شود.
    • کیفیت فول اچ دی
    • قابلیت هوشمند
    • نمایشگر 50 اینچی
    • توان 20 وات
    • Mirroring Screen
    • کاهش نویز تصاویر
    • X2 Master Engine Pro
    • اشتراک گذاری DLNA
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون شارپ اندروید فورکی 50UE630X SHARP LED ANDROID TV 4K

    از آن جایی که تلویزیون ها به عضو جدا ناپذیر هر نشیمن تبدیل شده اند پس انتخاب تلویزیونی که از طراحی زیبا بهره ببرد می تواند تاثیر فوق العاده بر روی دکور اتاق پذیرایی بگذارد. از تلویزیون خوش ساخت و زیبای موجود در بازار که برای رقابت با تلویزیون های هم رده ی خود متکی به طراحی زیبایش است، تلویزیون شارپ 50UE630X است. وجود قاب نازک در اطراف صفحه نمایش موجب شده تلویزیون ظاهری مدرن به خود بگیرید، یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در زیبایی تلویزیون UE630X، پایه هایش می باشد، این پایه ها که با کروم پوشیده شده اند حالتی براق کمانی دارند و در دو طراف تلویزیون واقع شده اند. برای صفحه نمایش این تلویزیون 50 اینچی رزولوشن 3،840 × 2،160 پیکسل یا همان کیفیت تصویر فورکی در نظر گرفته شده که چهار برابر رزولوشن Full HD می باشد و به نسبت آن زیبایی و دقت بالاتری دارد. در کنار این رزولوشن فناوری های X4 Master Engine Pro و Rich Colour در نمایش تصاویر به صورت شفاف و واضح به خوبی ایفای نقش می کنند. از لحاظ هوشمند بودن نیز به خوبی می توان روی این تلویزیون شارپ حساب باز کرد زیرا مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد. در رابطه با این سیستم عامل و پردازنده ی چهار هسته ای می توان گفت در کل رابط کاربری از سرعت خوبی برخوردار است و به خوبی کاربران را راضی نگه می دارد.
    • دارای صفحه نمایش فورکی
    • مجهز به پردازنده ی X4 Master Engine Pro
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل اندروید
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی شارپ فورکی 55CUG8052K Sharp LED 4K Smart tv

    اگر به دنبال تلویزیونی با اندازه ی صفحه نمایش بزرگ هستید، تلویزیون شارپ 55CUG8052K می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این تلویزیون با بهره گیری از رزولوشن فورکی و موتور پردازشگر تصویر ACE PRO تصاویری واضح و طبیعی را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین به واسطه ی سیستم صوتی harman/kardon با خروجی صدای 20 وات و فناوری DTS استودیو صدا می توانید صدایی شبیه به صدای سینما را دریافت نمایید. مزیت های این تلویزیون 55 اینچی به اینجا ختم نمی شود، تلویزیون شارپ 55CUG8052K با دارا بودن وای فای داخلی امکان اتصال به اینترنت را برایتان فراهم می کند و دسترسی به سایت های مختلف را به شما خواهد داد، پس به راحتی می توانید روی صفحه نمایش 55 اینچی به مشاهده ی سایت های مد نظرتا بپردازید. همچنین می توانید به کمک قابلیت میراکاست، محتویات گوشی خود را به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید و آن را به اشتراک بگذارید. 
    • رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • پردازشگر تصویر ACE PRO
    • خروجی صدای 20 واتی
    • سیستم صوتی harman/kardon
    • فناوری DTS استودیو صدا
    • مجهز به وای فای داخلی
    • قابلیت میراکاست
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون فیلیپس ال ای دی فورکی هوشمند 50PUT6002 Philips LED 4K Smart Tv

    مدل 50put6002 از تلویزیون های تولید شده فیلیپس در سال 2017 میلادی است که با امکانات خوبی از قبیل کیفیت زیبای تصویر و امکانات و ویژگی های خوبی همراه شده. این تلویزیون رزولوشنی 4 برابر بیشتر از تلویزیون های HD را فراهم می کند تا شما بتوانید تصاویر 4k را زیبا و شفاف و بدون تاری مشاهده کنید. تصاویری هم که از منابعی با رزولوشنی پایین تر از فورکی تولید شده اند، به کمک تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر « Ultra Resolution Upscaling »، زیباتر و شفاف تر بر روی نمایشگر 50 اینچی تلویزیون به تصویر کشیده می شوند. از دیگر ویژگی های تصویری که به نوبه‌ی خود بر هر چه زیباتر نمایش داده شدن تصاویر تاثیر می گذارد می توان به موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD اشاره کرد. این موتور پردازشگر، تصاویر را برای نمایش زیباتر، بهینه می کند. در تلویزیون PUT6002، صدا از طریق بلندگو داخلی با حداکثر توان خروجی صوتی 16 وات به گوش می رسد. صدای فراگیر مجازی در کنار تکنولوژی صوتی Clear Sound صدایی همه جانبه و پر وضوح را پخش خواهد کرد. 
    در کنار تصویر زیبا، شاهد حضور ویژگی ها و امکانات خوبی از قبیل اتصال به اینترنت هستیم. برای اشتراک گذاری بیسیم می توانید از Miracast بهره بگیرید. این ویژگی تبلت ها و گوشی های هوشمند شما را بدون نیاز به کابل، به تلویزیون متصل می کند تا بتوانید محتوای موجود بر روی آن را بر روی صفحه نمایش 50 اینچی تلویزیون فیلیپس مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های خوب این تلویزیون می توان به قابلیت ضبط بر روی فلش USB اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی فیلیپس مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2 است که موجب می شود شبکه های دیجیتالی با کیفیت بالا بر روی تلویزیون شما پخش شود. تلویزیون 6002 فیلیپس با پورت های متعددی از قبیل 3 عدد HDMI، دو عدد USB، خروجی صوتی، خروجی صوتی کواکسیال، پورت LAN و آنتن همراه شده تا بتوانید دستگاههای سازگار را به تلویزیون با استفاده از کابل متصل کنید. هنگامی که می خواهید یک تلویزیون جدید خریداری کنید، یکی از فاکتورهای پر اهمیت طراحی و شکل ظاهری است. فیلیپس برای این منظور تلویزیونش را با قابی نسبتاً باریک، بدنه‌ای کم ضخامت تولید کرده که آن را بر روی پایه‌ای دو شاخه‌ای با طراحی جدید قرار داده. 
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی 
    • پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast
    • قابلیت ضبط
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • توان خروجی صوتی 16 وات
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG SMART LED TV FULL HD 50J5500

    تلویزیون اسمارت سامسونگ 50 اینچی J5500 در اینچ ها و سایز های مختلفی توسط کمپانی معتبر سامسونگ روانه ی بازار شده است. این تلویزیون از قابلیت های پیشرفته و از تکنولوژی های مدرن و روز دنیا می باشد از این رو انتخاب ان می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. این تلویزیون دارای اندازه ی نمایشگر 50 اینچی می باشد، همچنین با وجود تکنولوژی های تقویت رنگ، این نمایشگر می تواند کیفیت تصویر را بالا ببرد. اگر می خواهید یک تجربه ی جدید دسترسی به دنیای اینترنت با استفاده از یک نمایشگر بزرگ 50 اینچی کسب کنید، این تلویزیون می تواند گزینه ای ایده ال باشد. همچنین با وجود آن که این تلویزیون قابلیت اتصال به وای را نیز دارد، شما قادر خواهید بود به ساده ترین روش ممکن به دنیای نامحدود اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید. بدون شک ارتباط و چت با دوستان و خانواده ی خود با استفاده از این تلویزیون لذت بخش خواهد بود. تلویزیون اسمارت 50 اینچی سامسونگ جی 5500 دارای کیفیت تصویر اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و حرکت نرخ 60 هرتز می باشد. با وجود سه عدد ورودی HDMI شما قادر خواهید بود نمایشگر هر گونه دیوایس دیجیتالی را بر روی این تلویزیون سامسونگ مشاهده نمایید. به عنوان مثال انتقال تصویر و تمام محتوای یک لپ تاپ با استفاده از این ورودی و کابل مخصوص آن به سادگی امکان پذیر است. همچنین با پورت های دیگری مانند دو پورت یو اس بی شما می توانید تمام محتوای ذخیره سده بر روی یک حافظه ی خارجی را بر روی این تلویزیون به اجرا در اورید، این می تواند یک شروع کننده ی عالی بدون نیاز رفتن به سینما، برای تماشای فیلم های مورد علاقه همراه با خانواده ی خود در آخر هفته باشد. کمپانی سامسونگ برای این تلویزیون 50J5500 خود از یک پردازنده ی 4 هسته ای استفاده نموده است چرا که دسترسی به اینترنت و باز نمودن برنامه های مختلف به ی پردازنده ی قوی نیاز دارد که این پردازنده ی 4 هسته ای می تواند پردازش برنامه ها را بر عهده گیرد. باز نمودن چند برنامه به صورت همزمان، بازی و اجرای فیلم ها، و حتی اجرای دو کانال به صورت همزمان با استفاده از این تلویزیون سامسونگ جی 5550 امکانپذیر می باشد.
     
    • مجهز به قابلیت Wi-Fi Direct
    • طراحی زیبا و فوق العاده
    • دارای کیفیت فول اچ دی با وضوح 1920 ×1080 پیکسل
    • کم مصرف و دارای عملکرد سازگار با محیط زیست
    • قابلیت صدای دالبی
    • دارای سه پورت HDMI و دو پورت USB
    • دارای پردازنده ی 4 هسته ای با مرورگر وب
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 50J5100

    شرکت سامسونگ در سال 2015 ، محصولی با نام j5100  را در اندازه صفحه نمایش 50 اینچی تولید کرد، ما در حال حاضر به شرح کلی از قابلیت ها و امکانات j5100  به طور خلاصه می پردازیم.تلویزیون سامسونگ J5100  دارای کیفیت تصویر فول اچ دی برای درخشش کامل تصاویر را ارائه می دهد که باعث می شود فیلم ها، برنامه ها و بازی ها بیشتر هیجان انگیزباشند. دو بلندگو  20 W برای ارائه  صدا وجود دارند که یک بعد جدید به سرگرمی های شما اضافه می کنند.این تلویزیون سامسونگ به طور قابل ملاحظه ای  باعث بهبود و گستردش رنگها می شود و با استفاده از فناوری های جدید کیفیت تصویر را بالا می برد، با استفاده از الگوریتم های پیشرفته باعث نمایش جزئیات و ارائه  رنگ در حقیقی ترین شکل ممکن می شود. منابعی مانند فیلم ها و بازی های از طریق دو پورت HDMI  با کیفیت بالا در تلویزیون جی 5100 سامسونگ پخش می شوند تماشای فیلم و بازی های ویدئویی با کیفیت HD در بهترین شکل ممکن امکان پذیر می باشد. همچنین تلویزیون سامسونگ مدل 50J5100 دارای قابلیت اشتراک گذاری فیلم ها است که به شما اجازه می دهد تا محتوایی مانند بازی ،فیلم، موسیقی و عکس) ذخیره شده در یک دستگاه USB، پس از اتصال مستقیم آن به تلویزیون) را پخش کنید. هم اکنون  به سرعت و به راحتی شما می توانید عکس هایی از دوستان و یا فیلم های تعطیلات خود را  به اشتراک بگذارید.
     
    • نمایشگر 50 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازش تصویر HyperReal براتی نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • دارای مگا کنتراست
    • بلندگوهای 2 کاناله 20 واتی با فن آوری دالبی دیجیتال
    • قابلیط ضبط برنامه ها بر روی فلاش USB
    • دارای حالت های سینما و ورزشی برای نمایش بهتر
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون اولترا اچ دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG UHD LED TV 55KU7000

    تولید انواع ال ای دی سامسونگ در اینچ و سری های مختلف هر ساله از طرف این شرکت منحصر به فرد وارد بازار رقابت می شود. تلویزیون اولترا اچ دی سامسونگ با مدل نامبر 55 کا یو 7000 (SAMSUNG 55KU7000) در سال 2016، سری 7 به شمار می آید که با نوآوری های زیادی تهیه و تولید شده است. امکاناتی همچون اتصال بی سیم وای فای، کیفیت تصویر فورکی (UHD) با اسکن تصویر100  هرتز به نمایش جادویی رنگ های کمک می کند، علاوه بر این مجهز به قابلیت گسترش محدوده رنگ ها با عمق زیاد می باشد که در کنار این ویژگی های بصری از قدرت صدای 20 وات با تکنولوژی دالبی دیجیتال و فن آوری DTS بهره می برد. پردازنده 4 هسته ای و همچنین سیستم عامل تایزن به منظور استفاده سریع و دسترسی راحت تر به برنامه های تلویزیون خواهد بود. جدا از تمامی این موارد از طریق این تلویزیون می توانید از امکاناتی همچون بلوتوث و یا اشتراک گذاری هوشمند بهره ببرید. تلویزیون led هوشمند 55 اینچ سامسونگ ku7000 مجهز به سه کابل HDMI و دو پورت یو اس بی می باشد. تمامی این معیارها می تواند در خرید تلویزیون تاثیر زیادی داشته باشد. گذشته از تمامی این موارد طراحی V شکل پایه ها و دیزاین زیبای آن بسیار شکیل و خواستنی است که باعث می شود نمایی لوکس را به اتاق نشیمن هدیه دهد. سامسونگ led اولترا اچ دی مجهز به قابلیت ذخیره سازی مصرف انرژی به منظور سازگاری با محیط زیست می باشد که در مصرف برق صرفه جویی زیاد را به ارمغان می آورد.
    • صفحه نمایش LED با رزولوشن اولترا اچ دی
    • موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • اتصال به اینترنت وای فای
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای
    • سیستم عامل تایزن
    • اتصال 3 کابل HDMI و دو پورت USB
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون منحنی اسمارت فورکی سامسونگ Samsung Smart TV 55KS9500 Curved 4K

    سری 9 از تلویزیون‌های سامسونگ، لیست کاملی از بالارده ها را شامل می‌شود. فهرست کاملی از امکانات حرفه‌ای و هوشمند تلویزیون‌های بالا رده ی سامسونگ را در این سری می‌توان بیابیم. تلویزیون منحنی اسمارت سامسونگ 55KS9500  یکی از این تلویزیون‌های خوش شانس است که امکانالت حرفه‌ای و فوق‌العاده ای را به خود می بیند. این تلویزیون 55 اینچی کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل به خود می بیند که سامسونگ از آن با عنوان SUHD Picture Quality یاد می‌کند. همچنین این تلویزیون منحنی با موتور تصویر UHD Upscaling می‌تواند حتی محتوایی را که کیفیت آنها پایین است را تا حدودی بهبود بخشد. از موارد دیگری که اشاره به آن خارج از لطف نیست، نرخ حرکتی 240 هرتز می‌باشد که در هنگام پخش فیلم های اکشن و یا صحنه های مسابقات فوتبال، بدون تاری تصاویر در حال حرکت را به خوبی نشان می‌دهد. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ کی اس 9500 همچنین توانایی نمایش محتوای HDR را دارد که بی‌شک هیجان انگیز خواهد بود.
    کیفیت صدای این تلویزیون بالارده ی سامسونگ هم حرف ندارد، توانایی این تلویزیون در پخش صدا به وسیله ی 2 عدد بلندگوی 20 واتی و 2 ساب ووفر 10 واتی ( جمعا 60 وات) از نوع 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter به خوبی اثبات شده است. فناوری صدایDolby Digital Plus هم شفافیت صدا را بیش تر خواهد کرد که تا حدی نویز صدا را هم کاهش می‌دهد. جالب است بدانید که این تلویزیون حتی می‌تواند اتصال هدست بلوتوثی را پشتیبانی کند. در مورد این تلویزیون همچنین باید اشاره داشت که با قابلیت اتصال به اینترنت به صورت بی سیم و سیمی در دسته ی تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته است. بر روی قاب پشتی این تلویزیون شما می‌توانید فهرست کاملی از اتصالات و پورت‌ها را بیابید. داشتن 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB برای این تلویزیون بالا رده کافی است که سامسونگ همچنین به یک سری از قابلیت ها مانند پشتیبانی از محتوای فورکی آنها را مجهز کرده است.
     
    • کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل
    • موتور ارتقای تصویر UHD Upscaling
    • توانایی نمایش محتوای HDR
    • 2 عدد بلندگوی 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter
    • توان صدای خروجی 60 وات
    • فناوری صدای Dolby Digital Plus
    • 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون منحنی هوشمند سامسونگ SAMSUNG LED TV ULTRA HD 4K 55KS8500

    سامسونگ تلویزیون جدیدش را بسیار شبیه KS8000، با نام تجاری KS8500 تولید کرده؛ با تفاوت اساسی منحنی بودن نمایشگر. این تلویزیون سامسونگ از نمایشگری منحنی سود می برد که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. یکی از مزایای نمایشگر های خمیده نسبت به صفحه تخت، کمتر اذیت شدن چشم هنگام مشاهده برنامه هاست. این پنل خمیده دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل می باشد که می توانید نهایت کیفیت و وضوح را هنگام مشاهده محتوا بر روی تلویزیون دریافت کنید. از ویژه تکنولوژی های موجود در این تلویزیون می توان به HDR اشاره کرد که با وجود این فناوری می توانید با شکوه کامل تابش نور خورشید را تماشا کنید و همچنین جزئیات ریز را در تاریکی و سایه های تیره مشاهده کنید. صدا از طریق بلندگوهای داخلی با حداکثر توان کل 40 وات به گوش می رسد که برای تلویزیون 55 اینچ بسیار مناسب است. با وجود کیفیت بالای تصویر و صدای مناسب شما می توانید چند رسانه ای قدرتمندی را دریافت کنید. شما با استفاده از هاب هوشمند به سادگی می توانید به مطالب و نرم افزارها دسترسی داشته باشید. آیا مایلید وب سایت های مورد علاقه ی خود را بر روی نمایشگر منحنی بزرگ 55 اینچ تلویزیون مشاهده کنید؟ برای این کار کافی است تلویزیون LED سامسونگ را از طریق شبکه های وای فای موجود و یا پورت LAN به اینترنت متصل کنید تا با وجود مرورگر، بتوانید به سادگی آنچه دوست دارید را سرچ کنید. یکی از فناوری های هوشمند تلویزیون قابلیت تنظیم روشنایی صفحه با استفاده از شدت نور در محیط می باشد که به طور قابل ملاحظه ای مصرف انرژی را کاهش می دهد.
        
    • نمایشگر 55 اینچی با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • صفحه نمایش منحنی
    • دارای حداکثر توان خروجی 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • فناوری HDR
    • نرخ حرکت MR 240
    • انتقال محتوای گوشی به تلویزیون
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی Samsung 4K Curved Smart TV 55MU7350

    یکی از تلویزیون‌های خمیده و اسمارت برند سامسونگ، تلویزیون خوش ساخت و زیبای 55MU7350 می‌باشد. این صفحه‌نمایش خمیده اندازه‌ای برابر با 55 اینچ دارد که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سالن های متوسط باشد. تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای یک پایه ی مرکزی V شکل به رنگ نقره ای است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. در صورت دلخواه می‌توان پایه را جدا کرده و به وسیله ی براکت دیواری مناسب تلویزیون را به دیوار نصب کرد. کیفیت فورکی این تلویزیون تصویر را واضح و شفاف پخش می‌کند که البته به وسیله ی موتور پردازشگر ارتقا دهنده ی تصویر « UHD Up-Scaling » حتی اگر تصاویر فورکی نباشد، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده کیفیت محتوای در حال پخش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید بگوییم به کمک فناوری تصویری رنگ واقعی (PurColor) شاهد نمایش رنگ‌های زیبا و نزدیک به واقعیت خواهیم بود. به دلیل پشتیبانی از فناوری افزایش خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) این تلویزیون می‌تواند عمق بیشتری از تصاویر را نمایش دهد. بهتر است بدانید این فناوری می‌تواند تصویر اصلی را از پس زمینه تفکیک دهد یا به عبارتی کنتراست به صورت خودکار تغییر کند که نتیجه ی آن شفاف تر شدن تصاویر است.
    برای اینکه از این کیفیت بالای تصویری لذت ببریم، بدون شک کیفیت صوتی خوبی هم نیاز داریم. به همین منظور سامسونگ از بلندگوهای قدرتمند دو کاناله ی 10 واتی که روی هم رفته 20 وات توان تولید صدا دارند، استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55MU7350 از فرمت های صوتی دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) و دی تی اس ( DTS Codec ) پشتیبانی می‌کند که بی‌شک این فناوری ها با تفکیک کردن صدا ها، استفاده از سینما خانگی و یا بلندگو های خارجی را بسیار لذت بخش تر می‌کند و باعث می‌شوند صدا همه جانبه پخش شود.  از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون منحنی باید به قابلیت اسمارت بودن و داشتن رابط‌کاربری Smart Hub اشاره داشته باشیم. این رابط‌کاربری دسترسی به منو های مختلف و برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون را راحت تر می‌کند. با اتصال تلویزیون به اینترنت همچنین می‌توانید به وب گردی بپردازید و هیجان آن را در نمایشگر 55 اینچی تجربه کنید! در اخر باید به وجود دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI هم اشاره کنیم که این درگاه ها اتصال سامسونگ ام یو 7350 را به دیوایس های مختلف و به صورت همزمان میسر می سازند.
    • دارای نمایشگر 49 اینچ
    • کیفیت 4K؛ رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • قابلیت پخش محتوای HDR
    • دارای موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • دارای فناوری تصویری PurColor
    • رابط‌ کاربری جذاب اسمارت هاب
    • دارای دو عدد بلندگوی؛ خروجی صدا 20 وات
    • اتصال به اینترنت و قابلیت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون سامسونگ منحنی هوشمند Samsung Smart Curved Full HD LED 55M6500

    در دنیای دیجیتالی امروز، انواع گجت های هوشمند با ورود به زندگی کاربران توانسته اند نقش برجسته ای را ایفا کنند و در این راستا کمپانی سامسونگ با تولید و عرضه سری جدید تلویزیون هایش در سال 2017 توانسته پا به پای سایر برندها، محصولات جدیدش را روانه بازار کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش ال ای دی به رزولوشن 1920 × 1080 مجهز بوده و در کنار آن از توان صوتی 20W با فناوری صدای دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) بهره می برد. اگر علاقه زیادی به دنبال کردن فیلم های مورد علاقه تان دارید سامسونگ با انواع تکنولوژی های ارتقا دهنده وضوح تصویر، باعث می شود از مشاهده رنگ های جادویی و شفاف با ارائه رنگ های طبیعی « PurColour » لذت ببرید. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه این تلویزیون به امکانات هوشمند و سرگرم کننده مجهز بوده و با اتصال مستقیم به اینترنت وای فای، سرویس دهی و خدمات آنلاین را به راحتی فراهم کرده و در عین حال امکان اشتراک گذاری فایل های رسانه ای را به راحتی فراهم می کند. البته آنچه در نگاه اول بیش از هر چیز خودنمایی می کند؛ طراحی بدنه با یک صفحه نمایش منحنی زیبا و خیره کننده در کنار پایه های خرچنگی است که جلوه ای شیک و همه پسند را به آن بخشیده است. از دیگر تکنولوژی های مربوط به تلویزیون اسمارت، پشتیبانی از گیرنده دیجیتال DVB-T2، بوده و در کنار آن به سه ورودی HDMI و دو پورت USB مجهز می باشد. بهره گیری از یک پردازنده 4 هسته ای به منظور افزایش سرعت عملکرد تلویزیون و عملیات وب گردی بهترین گزینه به شمار می آید. با خرید تلویزیون 55 اینچ M6500 از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، در مدت زمان کمی محصول مورد نظرتان را می توانید به دست آورید.
    • نمایشگر LED با کیفیت تصویر FullHD
    • قدرت خروجی صوتی 20 وات
    • فناوری صدای دالبی دیجیتال پلاس
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    یکی از تلویزیون های سری 6 سامسونگ، مدل « 55M6000 » می باشد که محتوا را در صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی به نمایش می گذارد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اسمارت سامسونگ 1080 × 1920 پیکسل رقم خورده که البته این با فناوری های زیادی همراه شده که تصویر را فراتر از فول اچ دی نشان می دهند. پردازشگر تصویر HyperReal، Mega Contrast و PQI 800 و از همه مهمتری فناوری PurColour از جمله قابلیت های تصویری این تلویزیون هستند. 55M6000 یک مدل هوشمند است که با پشتیبانی از Smart Hub تمام امکانات اینترنت و سایت های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد. به واسطه این رابط کاربری و Smart View شما می توانید بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند دیگر در منزل مانند موبایل اشتراک گذاری اطلاعات را انجام دهید. همراه با تصویر Full HD در تلویزیون ال ای دی سامسونگ 20 وات صدای دالبی دیجیتال از طریق بلندگوها به گوش شما می رسد. در بخش اتصالات و پورت ها، تلویزیون سامسونگ سری 6 از 3 رابط HDMI و 2 ورودی USB به همراه رابط های دیگر بهره می برد و به وسیله داشتن پردازنده چهار هسته ای « Quad-Core » می توانید اطمینان حاصل کنید که سرعت اجرای برنامه ها و کانال ها در آن به حداکثر خودش رسیده است.
    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی هوشمند 55X7077F Sony LED

    یکی از جدیدترین تلویزیون سونی، مدل ایکس 7077 اف « 55X7077F » است که با طراحی زیبا و چشم نواز تولید شده.‌ تصاویر فورکی، بر روی تلویزیون سونی به صورت کاملا واضح و شفاف به تصویر کشیده خواهند شد. از جمله فناوری های تصویری موجود بر روی تلویزیون که موجب نمایش هر چه بهتر تصاویر خواهد شد، می توان به موتور پردازشگر تصویر « 4K X-Reality PRO » اشاره کرد. با وجود این فناوری، هر تصویری با وضوحی نزدیک به فورکی نمایش داده خواهد شد.‌ از ویژگی های خوب تصویری می توان 4K HDR را نام برد. با وجود این تکنولوژی تصاویر با رنگهای واقعی تر و با جزئیات بیشتر بر روی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون X7077F سونی نمایش داده خواهند شد.‌
    صدا را می توانید از طریق بلندگوی داخلی با حداکثر توان صوتی 20 وات بشنوید. با وجود تکنولوژی های صوتی موجود (که در ادامه متن بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند) شما صدا را پر وضوح و با کیفیت خواهند شنید. یکی از ویژگی های خوب تلویزیون‌ها، هوشمند بودن آنهاست. سونی تلویزیون X7077F را با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی تولید کرده تا بتوانید به سادگی با وجود مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از دیگر ویزگی ها و امکانات خوب می توان به حضور سیستم عامل لینوکس « Linux » اشاره کرد. با وجود این سیستم عامل دسترسی به تنظیمات و امکانات هوشمند، بسیار ساده خواهد بود. اتصالات دستگاه، از طریق بیسیم و با استفاده از کابل قابل دسترسی است. به سادگی می توانید دستگاههای سازگار از قبیل گوشی هوشمند، تبلت، سینمای خانگی، دی وی دی پلیر و ... را به تلویزیون فورکی X7077F سونی متصل کنید.
    • کیفیت نمایش تصویر فورکی
    • تکنولوژی تصویری HDR
    • اتصال گوشی با میراکاست
    • اتصال به اینترنت با وای فای
    • سیستم عامل Linux
    • توان صوتی 20 وات
    • تیونر داخلی DVB-T/T2
    • صفحه نمایش Edge LED
    • قابلیت هوشمند
    • صفحه نمایش تخت
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال ای دی هوشمند فول اچ دی ایکس ویژن 55XT515 X.Vision Smart LED

    x ویژن یکی از تلویزیون های جدید با امکانات و قابلیت های ویژه ای است که انواع مدل های آن هر ساله کاربران زیادی را به طرف خود جذب می کند. تلویزیون LED فول اچ دی 55XT515 با صفحه نمایش تخت از رزولوشن 1920× 1080 پیکسل برخوردار بوده و با زاویه دید 178 درجه در اختیار کاربران قرار داده شده. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون با سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات برخوردار میباشد. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون ایکس ویژن مجهز به امکانات هوشمند به همراه سیستم عامل اندروید می باشد و از یک پردازنده 2 هسته ای بهره می برد. وجود گیرنده های دیجیتال از جمله DVB-T2 این 55XT515 را به یکی از تلویزیون های دیجیتال تبدیل کرده است. خوب حالا می رسیم به درگاه های ارتباطی که شامل دو درگاه USB به همراه دو کابل HDMI بوده و در کنار آن نیز از خروجی صدای دیجیتال بهره می برد. این تلویزیون فول اچ دی هوشمند ایکس ویژن را می توانید با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی 1920× 1080 پیکسل
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • سیستم عامل اندروید
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • شامل دو درگاه USB به همراه دو کابل HDMI
    • پردازنده 2 هسته ای
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 55XKU635 X.Vision Smart 4K LED

    تلویزیون هوشمند ایکس ویژن « 55XKU635 » از سری اسمارت تی وی های شرکت نامبرده می باشد که با کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی مجهز شده و از رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بهره می برد؛ این تلویزیون X ویژن در کنار دقت تصویر بسیار بالای خودش از یک پنل IPS LED استفاده کرده تا رنگ ها و محتوا را در نمایشگری 55 اینچ به خوبی به نمایش بگذارد. این تلویزیون LED مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند harman/ kardon است که در کیفیت صدای بلندگوها نقش بسزایی خواهد داشت؛ دو عدد بلندگوی 12 وات ( 12+12) و این سیستم پیشرفته صدایی یکنواخت و وسیع تولید خواهند کرد.
    گفتیم که 55XKU635 یک تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل اندروید ورژن 6 بهره می برد و به وسیله این می توانید برنامه و بازی های مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید؛ همچنین به وسیله این سیستم عامل هوشمند، امکان انتقال و اشتراک گذاری محتوا بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال فراهم است. 8 گیگابایت حافظه داخلی، 1.5 گیگابایت رم، پردازنده دو هسته ای و گرافیک Mali-400MP2 دو هسته ای از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به شمار می آیند. با خرید تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 635 می توانید از فناوری وای فای جهت دسترسی به سایت های اینترنتی استفاده کنید؛ همچنین بخش اتصالات USB و HDMI نیز در این تلویزیون اجازه اتصال انواع پخش کننده های صوتی و تصویری را به کاربر می دهد. 
    • دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل
    • مجهز به پردازنده دو هسته ای
    • هوشمند با سیستم عامل اندروید
    • پردازنده گرافیکی 2 هسته ای
    • حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • حافظه رم 1.5 گیگابایت
    • پشتیبانی از Wi-Fi Screen Mirror
    • قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ال ای دی هوشمند فورکی ایکس ویژن 55XTU815 X.Vision Smart 4K LED

    ایکس ویژن در تولید انواع تلویزیون و مانیتور با امکانات و قابلیت های متفاوت از توانایی بالایی برخوردار می باشد و یکی از این تلویزیون ها که به صورت بسیار پیشرفته تولید شده ، ال ای دی 55 اینچ 55XTU815  است که با وضوح تصویر اولترا اچ دی رزولوشن 3840× 2160 پیکسل در اختیار کاربران قرار گرفته . البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات بوده و از فناوری دالبی دیجیتال نیز بهره می برد. خوب حالا می رسیم به امکانات هوشمند که تلویزیون 55XTU815  از سیستم عامل اندروید با پردازنده 2 هسته ای همراه شده و از همه مهمتر به گیرنده دیجیتال DVB-T2 مجهز شده است. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون ایکس ویژن 55XTU815  مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه کابل های ارتباطی از جمله 2 عدد USB و سه درگاه HDMI می باشد. طراحی شیک و شکیل با ابعاد جمع و جور این تلویزیون 55 اینچ را به یکی از مناسب ترین مدل های موجود تبدیل کرده است.
    • رزولوشن تصویر 3840× 2160 پیکسل
    • توان صوتی 20 وات
    • مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی
    • دارای 2 کابل USB و سه درگاه HDMI
    • سیستم عامل اندروید 5.1
    • پردازنده 2 هسته ای
    • گیرنده دیجیتالی DVB-T2
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون ال ای دی شارپ فورکی 55CUG8052K Sharp LED 4K Smart tv

    • رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • پردازشگر تصویر ACE PRO
    • خروجی صدای 20 واتی
    • سیستم صوتی harman/kardon
    • فناوری DTS استودیو صدا
    • مجهز به وای فای داخلی
    • قابلیت میراکاست
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون شارپ ال ای دی فول اچ دی 50AD1X SHARP LED FULL HD

    یکی از تلویزیون های بسیار مناسب برای تمامی کسانی که از تلویزیون های ساده بیشتر خوششان می آید شارپ 50AD1X می تواند بهترین انتخاب باشد چراکه از امکانات مناسب و در مقابل با قیمت ارزان تری به نسبت سایر برندها در دسترس کاربران قرار گرفته. این تلویزیون از صفحه نمایش 50 اینچ با رزولوشن 1080× 1920 پیکسل و از همه مهمتر موتور تصویر X2 Master برخوردار می باشد. علاوه بر این مجهز به توان صوتی 20 وات بوده که در کنار پارامتر های تصویر و شفافیت آن، می توان از صدایی فراگیر بهره ببرید. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون فول اچ دی با گیرنده دیجیتال DVBT / T2 همراه شده تا به راحتی به انواع کانال های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. لازم است بدانید که این تلویزیون مجهز به 2 کابل HDMI و 1 پورت USB و حتی یک خروجی هدفون می باشد. تلویزیون دیجیتال شارپ را می توانید از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید و اوقات فراغت سرگرم کننده ای را با خانواده و یا کنار دوستان تان تجربه کنید.
    • کیفیت نمایش 1080× 1920 پیکسل
    • موتور تصویر X2 Master
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • قدرت صدای 20 وات
    • گیرنده دیجیتال DVBT / T2
    • اتصال 2 کابل HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی اندرویدی هوشمند 55X8500F Sony LED 4K Smart

    یکی از تلویزیون های سری جدید کمپانی سونی (سال 2018 میلادی) مدل ایکس 8500 اف « 55X8500F » است که با طراحی بسیار شیک و زیبا تولید شده است. قاب اطراف نمایشگر بسیار باریک طراحی شده تا تصاویر با حداقل حاشیه به نمایش گذاشته شوند. کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی سونی برابر فورکی است؛ با این وجود تصاویر 4k با کیفیتی عالی به نمایش گذاشته خواهند شد. برای سایر تصاویر از منابع دیگر، سونی تلویزیونش را به یک سری از تکنولوژی های تصویری مجهز کرده است. با وجود این تکنولوژی ها شما می توانید از دیدن تصاویر با کیفیت نزدیک به فورکی و با روشنایی خوب لذت ببرید. این تکنولوژی ها شامل موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro و تکنولوژی HDR می شوند. صدا از طریق سیستم صوتی دو کاناله 20 واتی به گوش می رسد.
    سونی برای تلوییزون X8500F یک سری کامل از پورتهای ورودی و خروجی را در نظر گرفته است تا بتوانید به سادگی سایر دستگاههای سازگار را متصل کنید. البته شما می توانید بدون نیاز به کابل و با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری اسکرین میرورینگ، تلفن همراه و یا تبلت خود را به تلویزیون سونی متصل کنید. البته قابلیت اشتراک گذاری از طریق بلوتوث نیز در دسترس شما قرار می گیرد. قلب تپنده تلویزیون سونی X8500F، سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی است. 
    • رزولوشن تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی QLED 4K TV QA55Q7CAMK (ویترینی)

    • به مدت دو هفته در ویترین بوده
    • نمایشگر 55 اینچ با کیفیت تصویر فورکی
    • طراحی زیبا در کنار صفحه منحنی
    • تکنولوژی نقاط کوانتومی (QD)
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • توان خروجی 40 وات همراه با تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس
    • پردازنده 4 هسته‌ای
    •  گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • SMART HUB
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 55UK6100 LG LED 4K Smart Tv

    • دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • وجود تکنولوژی تصویری HDR10
    • وجود سیستم عامل webOS
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • اتصال بیسیم از طریق میراکاست 
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون اندرویدی فول اچ دی فیلیپس PHILIPS ANDROID TV LED FULL HD 50PFT5500

    <
    • طراحی تخت و ایستاده
    • صفحه نمایش 50 اینچی با کیفیت تصویر full hd
    • سیستم عامل آندروید 5.1 (آبنبات چوبی)
    • دارای حافظه ذخیره سازی با ظرفیت 8 گیگابایت
    • قابلیت صدای باورنکردنی همراه با تقویت صدا
    • تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت
    • برچسب انرژی   A +
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون فیلیپس ال ای دی فورکی هوشمند 50PUT6002 Philips LED 4K Smart Tv

    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی 
    • پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast
    • قابلیت ضبط
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • توان خروجی صوتی 16 وات
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال جی فورکی هوشمند LG Super UHD 4K Smart LED TV 55SJ850

    • صفحه‌نمایش 55 اینچ و از نوع LED
    • کیفیت تصویر‌ Super UHD 4K با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • قابلیت نمایش تصاویر HDR
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر فورکی 4K Upscaler
    • نسخه‌ی سوم رابط‌کاربری webOS 3.5
    • سه عدد پورت USB و چهار عدد پورت HDMI
    • سیستم بلندگوهای 2.2 کاناله با توان خروجی صدا 40 وات
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 55LJ550V LG Smart Full HD

    • رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل در پنل IPS
    • مجهز به پردازنده دو هسته ای
    • هوشمند با سیستم عامل WEBOS 3.5
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر با Resolution Upscaler
    • سیستم مجازی صوتی Virtual Surround Plus
    • قابلیت اتصال ضبط از طریق USB
    • نرخ رفرش تصاویر 50 هرتز
    • پردازشگر تصویر Color Master Engine
    • قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون ال جی فورکی هوشمند LG SUPER UHD SMART TV 55UH950V

    • دارای رزولوشن فورکی
    • پنل IPS 4K Quantum Display
    • بلندگوهای 40 واتی
    • وای فای داخلی
    • پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • پردازشگر صوتی ULTRA Surround
    • قابلیت اشتراک گذاری Miracast، DLNA، WiDi
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون پلاسمای پاناسونیک سری ویرا PANASONIC VIERA 50PV70

    • کیفیت تصویر HD
    • دو عدد بلندگوی داخلی
    • حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات
    • دارای دو عدد HDMI
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون شارپ ال ای دی هوشمند فورکی اندرویدی 50UA6800X Sharp 4K Smart Tv

    • دارای کیفیت تصویر 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X4 Master Engine Pro II
    • سیستم عامل اندروید نسخه 7
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سرچ صوتی
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون هوشمند فورکی سونی SONY 4K ULTRA HD 55X7000D

    • رزولوشن تصویر 3840× 2160
    • دارای گیرنده DVB-T/T2
    • سیستم عامل اندروید و 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • دو بلندگوی 10 وات
    • 4 رابط HDMI
    • مجهز به وای فای و بلوتوث
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 351 تا 385 از مجموع 796 تا


راهنمای خرید هوشمندانه با تکنولوژی‌های روز و قیمت‌های مناسب در بانه

قیمت تلویزیون 50 اینچ 55 تا 59 اینچ خرید تلویزیون های جدید از بانه مارکت فروش و بررسی مشخصات بهترین مدل ال ای دی . تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ با صفحه‌نمایش‌های ال ای دی به انواع مدل‌های متنوعی تبدیل شده‌اند که از تکنولوژی‌های نوین مانند نانوسل، کیوند، کیولد و اولد بهره می‌برند. همچنین، سیستم‌های عامل متنوعی مانند اندروید و webOS نیز این تلویزيون‌ها را به یک تجربه هوشمند تبدیل می‌کنند. تلويزیون‌ها در این دسته از اندازه‌ها با ابعاد بزرگتر، تجربه تماشای بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند. این تلويزیون‌ها با وضوح بالا و رنگ‌های زنده، تماشای محتواهای مورد علاقه را به یک سطح جدید می‌برند.
در دسته‌بندی صفحه‌نمایش‌ها تلويزیون‌های این اندازه با تکنولوژی‌های متنوعی عرضه می‌شوند. تکنولوژی‌هایی مانند نانوسل که بهبود در نمایش رنگ و کنتراست را ارائه می‌دهد، کیوند که به کاهش نور پس‌زمینه و افزایش تاریکی کمک می‌کند، کیولد که ترکیبی از نانوسل و کیوند است و اولد که تصاویر را با دقت بالا و رنگ‌های واقعی‌تر نمایش می‌دهد. همچنین تلويزیون ها با سیستم‌عامل های هوشمند مانند اندروید و webOS ارائه می‌شوند. این سیستم‌ها به کاربران امکان مرور وب، دسترسی به برنامه‌ها و نصب اپلیکیشن‌های مختلف را می‌دهند . قیمت تلویزیون 55 اینچ و قیمت تلویزیون 58 اینچ این دسته بسته به مدل، تکنولوژی صفحه‌نمایش و ویژگی‌های دیگر متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، لیست قیمت تلویزیون های 50 اینچ تا 59 اینچ را مشاهده کرده و با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ با صفحه‌نمایش‌های ال ای دی و تکنولوژی‌های متنوع، تجربه تماشایی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. انتخاب مدل، تکنولوژی و سیستم عامل مناسب بر اساس نیازها و سلیقه‌ی شما، اهمیت بسیاری دارد. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، می‌توانید قیمت و خرید تلویزیون ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ را با قیمت‌های رقابتی مشاهده و انتخاب نمایید.

انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ

انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ

در دنیای پیشرفته امروز، تلويزیون‌های با اندازه‌ی صفحه نمایش بین 50 تا 59 اینچ به یک ابزار ضروری برای تفریح و اطلاعات تبدیل شده‌اند. این دسته از تلویزیون‌ها با ابعاد بزرگتر، تجربه تماشا و ورود به دنیای محتواهای دیجیتال را به یک سطح جدید ارتقا می‌بخشند.از تلویزیون 50 اینچ تا 59 اینچ، با تنوعی از اندازه‌ها و تکنولوژی‌های صفحه نمایش عرضه می‌شوند که به انتخاب شما اجازه می‌دهد تا با توجه به فضای موجود در منزل و ترجیح‌های خود، بهترین مدل را انتخاب کنید. با قیمت‌هایی که از 50 تا 59 اینچ متغیر است، می‌توانید با بودجه خود، به تماشای محتواهای دلخواه بپردازید.
تلویزیون‌های 55 اینچی با ابعاد مناسب و وضوح بالا، تماشا را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل می‌کنند. قابلیت‌های تصویری برجسته، رنگ‌های زنده و کنتراست عالی، تماشای فیلم‌ها، برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را به یک سرگرمی پویا تبدیل می‌کند. تلویزیون‌های 59 اینچ با صفحه نمایش بزرگتر، تمام واقعیت را به خانه شما می‌آورند. تصاویر بزرگ و واضح با رزولوشن بالا، به شما امکان می‌دهند تا به تماشای محتواهای مورد علاقه‌تان با کیفیتی استثنایی بپردازید.
تلویزیون‌های این دسته با ترکیب تکنولوژی‌های ال ای دی و هوشمند، به شما تجربه‌ای یکتا از تماشای محتواهای اینترنتی، برنامه‌های تلویزيونی و دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف را ارائه می‌کنند. این تلویزيون‌ها با قابلیت‌های پیشرفته مانند اتصال به شبکه‌های اجتماعی و پخش محتواهای آنلاین، به شما اجازه می‌دهند تا بهترین تجربه تماشا را داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، می‌توانید انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ با قیمت‌های رقابتی و ارزان را مشاهده و خریداری کنید. انتخاب مدل مناسب با توجه به نیازها و سلیقه‌ی شما، به یک تجربه تماشا خارق‌العاده تبدیل خواهد شد.

پنل‌های متنوع تا تجربه تماشای هوشمندانه

اگر به دنبال تلویزیونی در اندازه‌های 50، 55 یا 58 اینچ هستید، امروزه شما می‌توانید از پنل‌های متنوعی بهره ببرید. این تلويزیون‌ها با مجهز بودن به پنل‌های ال ای دی معمولی، اولد، کیولد و نانوسل در دو کیفیت تصویر 4k و 8k ساخته شده‌اند. اما لازم به ذکر است که تلویزیون‌های 8k به دلیل قیمت بالا و پذیرش کمتر از سوی بازار، تا به حال مورد توجه کمتری قرار گرفته‌اند.
در خرید تلویزیون 55 اینچ ، مواردی مانند نوع صفحه‌نمایش، امکانات، طراحی و ساختار بدنه و دیگر جزئیات مهم محسوب می‌شوند. این عوامل به طور مستقیم بر تجربه تماشای شما تأثیر می‌گذارند. به‌یاد داشته باشید که امروزه، توانایی‌های هوشمند و اسمارت، قابلیت‌های بازی و گیم نیز از نیازهای اساسی کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شوند. در انتخاب تلویزيون مناسب، این امکانات را در اولویت قرار دهید. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، شما قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ، 55 اینچ و 58 اینچ با پنل‌های نانوسل و اولد و کیولد را مشاهده و بررسی کنید. با انتخاب و خرید تلویزیون 59 اینچ و اینچ های دیگر، تجربه تماشا و سرگرمی خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید.


امکانات سایز(اندازه) تکنولوژی(فناوری بکار رفته) نوع استفاده مزایا معایب
کیفیت تصویر 4K 50 اينچ LED خانگی وضوح بالا، هوشمندی عدم پشتیبانی از 8K
کیفیت تصویر 8K 55 اينچ OLED خانگی واقع‌گرایی، رنگ‌های غنی قیمت بالا، مصرف بیشتر برق
کیفیت تصویر 4K 58 اينچ QLED خانگی کنتراست بالا، روشنایی بالا اندازه بزرگ، وزن بیشتر
کیفیت تصویر 8K 50 اينچ NanoCell خانگی وضوح بی‌نظیر، پشتیبانی از HDR قیمت بالا، نیاز به منبع محتوا
کیفیت تصویر 4K 55 اينچ Android TV خانگی امکانات هوشمندی، تنوع اپلیکیشن‌ها مصرف بیشتر برق، پیچیدگی بعضی امکانات

کیفیت تصویر و تجربه تماشای بی‌نظیر

در مسیری از انتخاب تلویزیون از دسته 50 تا 59 اینچ، نیازمندی‌های شما به اهمیت زیادی می‌رسند. ابتدا به فضای خانه‌تان و محلی که تلویزيون قرار خواهد گرفت، توجه نمایید. مطمئن شوید که سایز تلویزيون با ابعاد اتاق هماهنگی دارد. به عنوان مثال، اگر در نظر دارید تلويزیون را در اتاق پذیرایی قرار دهید، فاصله مناسب از محل تماشا را به خوبی مشخص کنید.
با وجود تنوع برندها و مدل‌های تلویزيون با طیف متنوعی از قیمت‌ها، انتخاب یک تلویزيون با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب می‌تواند چالشی باشد. در این مرحله، بهتر است تنوع مدل‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند یک گزینه جذاب باشد. اگر به دنبال تجربه تماشای واقعی و بی‌نظیر هستید، تلویزیون 58 اینچ با کیفیت تصویر Full HD می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این تلویزيون‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات متنوع، تجربه‌ی تماشایی شگفت‌انگیزی را به شما هدیه می‌کنند. در انتخاب تلویزيون، مقایسه و بررسی مدل‌های مختلف از برندها و امکاناتشان بسیار مفید است. هر مدل ممکن است دارای ویژگی‌ها و امکاناتی منحصربه‌فرد باشد. به این منظور، بررسی خرید و قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ و 55 اینچ از برندها و مدل‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا تصمیمی هوشمندانه‌تر و با توجه به نیازهای خود اتخاذ کنید.
در پایان، انتخاب تلویزيونی که با نیازها و اولویت‌های شما سازگار باشد، اهمیت بسیاری دارد. عواملی چون قیمت، ابعاد، کیفیت تصویر و امکانات تلویزیون، در تعیین نهایی تاثیرگذار می‌باشند. با مرور و مقایسه قیمت‌ها و مشخصات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ در این فروشگاه اینترنتی را می‌توانید تصمیمی منطبق بر نیازهایتان اتخاذ کنید.

امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچی

در یک جهان پراز انتخاب‌ها و پیشرو در فروش، امکانات بی‌نظیری ، نظیر کیفیت تصویر، صدا، هوشمندی و بسیاری دیگر، تعیین‌کننده تجربه ما از دنیای تلویزيون می‌شوند. اگر به دنبال یافتن اطلاعات جامع درباره امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ هستید، این متن بازنگری جذاب و کامل از ویژگی‌های این تولیدات را به ارمغان می‌آورد. تلویزیون‌های ال جی با صفحه‌نمایش‌های UHD، نرخ تازه‌سازی 50 هرتز، صدای Clear Voice III و DTS Virtual: X، به همراه امکانات هوشمندی نظیر جستجوی صوتی LG Voice Search و سیستم عامل webOS Smart TV، تجربه‌ی تماشایی را به ابعاد جدیدی می‌برند.محصولات سونی سال 2023 با نمایشگرهای OLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده Cognitive Processor XR و پشتیبانی از استانداردهای HDR10، HLG و Dolby Vision، همچنین تکنولوژی جستجوی صوتی و سیستم عامل Google TV™، صدای Dolby™ Audio و Dolby™ Atmos، تجربه‌ی تماشایی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کنند.
این مدل ها با امکانات هوشمندی که دارند . در مقایسه با مدل‌های ساده، در سطح بالاتری قرار دارند. برندهای مطرح چون ال جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس، هایسنس و پاناسونیک، مدل‌های تلویزیون متعددی با سایز‌های 50، 52، 55 و 59 اینچ عرضه می‌کنند. هر یک از این تلويزیون‌ها با ویژگی‌ها و طراحی منحصربه‌فردی ارائه می‌شوند. جهت دریافت اطلاعات دقیق تر و شناخت بهتر بازار، می‌توانید با مشاوران بانه مارکت در تماس باشید. این گام به شما کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه‌تر داشته باشید که با نیازها و ترجیح‌های شما هماهنگ باشد.

امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ

راهنمای هوشمندانه برای انتخاب تلویزیون 50 تا 59 اینچ

در دنیای گسترده تلويزیون‌ها با اندازه‌ها و امکانات متنوع، انتخاب یک تلویزيون مناسب از بین مدل‌های 50 تا 59 اینچ به یک وظیفه پیچیده تبدیل شده است. اینجا ما با ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در مورد ویژگی‌ها و امکانات این دسته از تلويزیون‌ها، به شما در انتخاب مناسب کمک خواهیم کرد. اولین مرحله در انتخاب تلویزيون، تعیین نیازمندی‌ها و محیط محل قرارگیری آن است. مشخص کنید که تلویزيون در کدام اتاق قرار می‌گیرد و چه فاصله‌ای از محل تماشا دارید. با این اطلاعات می‌توانید سایز مناسب تلویزيون را برای شرایط خود انتخاب کنید.
هنگام انتخاب، به تنوع برندها و مدل‌ها دقت کنید. امکانات و قیمت تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ را با هم مقایسه کنید. برای انتخاب مدل با قیمت مناسب، به قیمت تلویزیون 59 اینچ و قیمت تلویزیون ال جی ۵۹ اینچ نگاه کنید. همچنین، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ نیز با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند یک انتخاب جذاب باشد. اگر به تجربه تماشای واقعی و شگفت‌انگیز دست پیدا کردند، تلویزیون‌های ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ با کیفیت تصویر برتر و امکانات پیشرفته انتخاب مناسبی به نظر می‌رسند. همچنین، تلویزیون‌های 50-55-58 اینچ با توجه به نیازهای شما می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی باشند. برای انتخاب بهترین مدل، مطالعه و بررسی خرید و قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ تا 59 اینچ از برندها و مدل‌ها توصیه می‌شود.
در پایان، انتخاب تلويزیون از بین مدل‌های متنوع نیازمند مدیریت و بررسی دقیق است. قیمت تلویزیون 50 تا 59 اینچ ، سایز، کیفیت تصویر و امکانات از عوامل تاثیرگذار در این انتخاب هستند. با مشاهده قیمت تلویزیون های 50 اینچ تا 59 اینچ و خرید و قیمت تلویزیون 50 اینچ و 55 اینچ در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، می‌توانید تصمیم خود را با آگاهی بهتری اتخاذ کنید.

جادوی تجربه تماشا در دنیای پویای ابعاد و فناوری‌های برتر

در تصمیم‌گیری برای خرید تلویزیون با اندازه‌های 50 تا 59 اینچ، توجه به نکات اساسی می‌تواند تجربه تماشای شما را بهبود بخشد. برای شروع، لازم است نیازمندی‌ها و شرایط محیطی خود را دقیقاً شناسایی کنید. این شامل مکان قرارگیری تلويزیون و فاصله تماشا از آن است. با اطلاعات به دست آمده، می‌توانید سایز مناسب تلویزيون را انتخاب کنید.
مرحله بعد، مقایسه برندها و مدل‌های مختلف است. امکانات، کیفیت تصویر و قیمت تلویزیون 50-55-58 اینچ را با دقت بررسی کنید. انتخاب مدل با توجه به بودجه و نیازهای خود انجام دهید. همچنین، تلویزیون‌های ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ با کیفیت تصویر برتر و امکانات هوشمندانه می‌توانند انتخاب مناسبی برای تجربه تماشای واقعی را ارائه دهند. در نهایت، انتخاب تلويزیون از بین مدل‌های مختلف نیازمند توجه به عوامل چندگانه است. سایز، قیمت، کیفیت تصویر و امکانات هر یک از تلویزيون‌ها مواردی هستند که در تصمیم‌گیری تأثیرگذارند. با مطالعه قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ تا 59 اینچ و قیمت تلویزیون 50 اینچ ال ای دی در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری انجام دهید و تجربه تماشایی بهتری را تجربه کنید. وبا بهترین قیمت تلویزیون ال ای دی و هوشمند را خریداری کنید.


سوالات متداول در مورد تلویزیون 50 تا 59 اینچ


تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ چه ویژگی‌هایی دارند؟

تلويزیون‌های 50 تا 59 اينچ با اندازه مناسبی برای اکثر اتاق‌ها طراحی شده‌اند و ویژگی‌هایی از جمله کیفیت تصویر بالا، امکانات هوشمندانه، وضوح 4K یا 8K و نرخ تازه‌سازی بالا را ارائه می‌دهند.

چه برندها و مدل‌هایی از تلویزيون‌های 50 تا 59 اینچ معتبر هستند؟

برندهای مطرحی چون ال جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس و هایسنس، مدل‌های متنوعی از تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ تولید می‌کنند.

چه عواملی در انتخاب تلویزيون از میان تلویزیون‌های 50 تا 59 اينچ مهم است؟

در انتخاب تلويزیون مناسب، سایز تلویزيون نسبت به ابعاد اتاق، کیفیت تصویر (4K یا 8K)، امکانات هوشمند، نوع پنل (مانند OLED، LED) و همچنین قابلیت‌های صدا مهم نقش دارند.