Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 5 | قیمت تلویزیون اندروید خرید

تلویزیون اندروید

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 202 تا

  1. تلویزیون فیلیپس فورکی هوشمند اندروید 55pus6482 PHILIPS LED 4K SMART Android

    کمپانی فیلیپس در سال 2017 یکی دیگر از تلویزیون های بالا رده و خوش ساخت خود را با مدل Philips 55pus6482 روانه بازار کرد و مانند همیشه این تلویزیون را با فناوری Ambilight سه طرفه همراه ساخته تا لذت مشاده فیلم های سینمایی، تصاویر و حتی موسیقی مورد علاقه تان را با پخش و انعکاس رنگ های چشم نواز بر روی دیوار به اوج خود برساند. این تلویزیون 55 اینچ از قابلیت هایی همچون سیستم عامل اندروید مارشمالو و همچنین حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت بهره می برد. علاوه بر این دارای قدرت پردازش 4 هسته ای به منظور اجرای سریع برنامه ها بوده و همزمان نیز قدرت و توان صوتی را تا 25 وات افزایش می دهد و همزمان این قابلیت همراه با فناوری هوشمند صدا می باشد. تعداد اتصالات HDMI در این تلویزیون برابر با 4 پورت بوده و در کنار آن نیز از 3 پورت USB بهره می برد. وجود یک خروجی صوتی دیجیتال، خروجی هدفون و ... نشان دهنده تنوع اتصالات این تلویزیون 55 اینچ به شمار می آید. یکی دیگر از قابلیت های برجسته ای که برای این تلویزیون هوشمند ال ای دی در نظر گرفته شده وجود گیرنده های دیجیتال DVB-T ، T2، DVB-S، DVB-S2، DVB-C، است که برای پخش متنوع انواع کانال های تلویزیون بوده و از این نظر می تواند بهترین انتخاب باشد. یکی از پارامترهای برجسته ای که ممکن است در تمام تلویزیون ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد وجود قدرت صوتی و تصویر ایده آل است که در این تلویزیون فیلیپس کیفیت تصویر به صورت فورکی یعنی اولترا اچ دی می باشد و در کنار آن به موتور تصویر Pixel Plus Ultra HD مجهز شده تا وضوحی شفاف و ایده آل از برنامه های نمایش داده شده را ارائه دهد. البته فراموش نکنید که قابلیت اتصال به اینترنت WiFi به شما اجازه می دهد تا به راحتی فیلم های آنلاین را مشاهده کنید و از تنوع سرگرمی هایی که در اتاق نشیمن تان تجربه می کنید لذت ببرید. این تلویزیون اسمارت LED را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت با قیمت ارزان سفارش دهید.
    • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن
    • آمبی لایت ( Ambilight ) سه طرفه
    • سیستم عامل Android 6.0
    • حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت
    • پردازنده 4 هسته ای 
    • قدرت خروجی صوتی 25 وات
    • دارای 4 پورت HDMI و سه کابل USB
    • اتصالات بی سیم دو بانده  Wi-Fi
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2 و DVB-S / S2 
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون فول اچ دی اندروید فیلیپس 55PFT6200 Philips Full HD Android

    تلویزیون ال ای دی « 55PFT6200 » از محصولات زیبا و هوشمند شرکت فیلیپس است که با صفحه ای 126 سانتی متری و کیفیت تصویر Full HD مجهز شده است. این تلویزیون از مدل های سری 6 فیلیپس بوده که رزولوشن تصویر در آن 1920 × 1080 پیکسل و نسبت تصویر نیز 16:9 تعریف شده و فیلیپس برای نرخ رفرش حرکت روی صفحه ی آن 200 هرتز را در نظر گرفته بود. برای درک دقیق تر از قابلیت های تصویری این تلویزیون بد نیست اشاره ای داشته باشیم به فناوری هایی مانند Pixel Plus HD و Micro Dimming که به بهبود کیفیت تصویر کمک بسیاری خواهند کرد. در کنار تصویر فوق اچ دی، بلندگوهایی با قدرت 20 وات و تکنولوژی های شفاف سازی صدا، تجربه تماشای فیلم ها را تکمیل و لذت بخش خواهند ساخت. مهمترین ویژگی موجود در تلویزیون PFT6200 فیلیپس برخورداری ان از سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 ( Lollipop ) می باشد که امکاناتی از جمله دسترسی به Google Play Movies، Google Play Music، جستجوی صوتی، یوتیوب و Google search را به کاربر می دهد؛ همچنین در کنار این ها، کاربر از 8 گیگابایت حافظه داخلی می تواند برای ذخیره سازی محتوایش استفاده کند؛ البته فراموش نکنید که این میزان حافظه توسط اسلات USB و یک فلاش قابل ارتقا می باشد. تلویزیون فیلیپس ال ای دی هوشمند 55 اینچ اشتراک گذاری را در روش های مختلف سیمی و بدون سیم برای کاربر مهیا می سازد، به این ترتیب که از طریق Miracast می توانید ارتباطی امن و بدون کابل کشی بین تلویزیون و گوشی های موبایل یا لپ تاپ برقرار سازید همچنین ورودی هایی مانند 4 درگاه HDMI و 3 پورت USB نیز در انجام این کار به شما کمک می کنند. یکی دیگر از ویژگی های جذاب تلویزیون نامبرده Philips قابلیت نصب آن روی دیوار است که با یک براکت ثابت یا متحرک دراندازه 400 × 200 میلی متر به راحتی می توانید تلویزیون تان را همانند یک تابلو نصب کنید و زاویه دیدتان را نیز گسترده سازید.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل
    • موتور تصویر پیکسل پلاس اچ دی Pixel Plus HD
    • نرخ حرکتی 200 هرتزی PMR و فناوری تصویر Micro Dimming
    • دارای سه عدد درگاه USB و چهار پورت HDMI
    • سیستم‌عامل اندروید (Android 5.1 (Lollipop
    • دارای 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی
    • دارای بلندگوهای 20 وات با  فناوری های صدای فراگیر
    • فناوری پاک سازی clear sound
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون فورکی اولترا اچ دی اندروید فیلیپس 49PUS7002 Philips 4K UHD LED Smart

    فروشگاه اینترنتی بانه مارکت این بار یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند فیلیپس را برای نقد و بررسی انتخاب کرده است که مدل «49PUS7002  » می باشد و یکی از بهترین ال ای دی های اسمارت این شرکت به شمار می آید. این تلویزیون نقره ای رنگ از سری 7 بوده و در صفحه LED خودش کیفیت تصویر فورکی را به اجزا می گذارد یعنی تا چشم کار می کند زیبایی. همانطور که می دانید این کیفیت 4K رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل را به نمایش می گذارد و همین باعث شده تا 49PUS7002 رنگ ها را درست و روشنایی و نور را سر جای خودش نمایش دهد. همراه با این کیفیت تصویر شفاف، فیلیپس در تلویزیون جدیدش از موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD و فناوری آمبی لایت سه طرفه استفاده کرده که تصویری صاف و دور از هر گونه نویز را نشان میدهد؛ در واقع این پردازشگر، رنگ های روشن را روشن تر و رنگ های تاریک را تیره تر نمایش داده که باعث تفکیک درست الوان از همدیگر خواهد شد. برای درک درست و بیشتر از تصویر این تلویزیون بهتر است بدانید که زاویه دید صفحه نمایش 178 درجه، نرخ رفرش تصاویر 60 هرتز و نسبت تصویر نیز در آن 16:9 می باشد. تلویزیون 49PUS7002 یک مدل هوشمند فیلیپس است که با سیستم عامل Android 6.0 مجهز گشته و از یک پردازنده 4 هسته ای نیز بهره می برد. وای فای و این سیستم عامل هوشمند در محصول نامبرده امکان دسترسی به سایت های اینترنت و شبکه های اجتماعی را برای کاربر به راحتی فراهم می سازند همچنین شما می توانید به آسانی نرم افزار و بازی های مورد علاقه تان را دانلود و نصب نمایید. تلویزیون فیلیپس PUS7002 دارای گیرنده های DVB-T2 و DVB-S2 می باشد تا دریافت کانال ها و شبکه های داخلی و جهانی ممکن باشد. در بخش اتصالات و درگاه های ارتباطی، تلویزیون 49 پی یو اس 7002 دارای 4 پورت HDMI و 2 ورودی USB می باشد؛ همچنین پورت اترنت ( LAN )، خروجی هدفون و کامپوزیت و کامپوننت نیز در این دسته جای گرفته اند. با خرید تلویزیون 49PUS7002  فیلیپس از بانه مارکت، محصولی زیبا و ارزشمند برای اتاق نشیمن در منزلتان به ارمغان بیاورید.
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • دارای فناوری تصویر HDR و Premium Color
    • صفحه نمایش LED با کیفیت اولترا اچ دی
    • مجهز به سیستم صوتی قدرتمند 25 واتی
    • دارای پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای
    • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
    • مجهز به فناوری صدای DTS
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون سونی فورکی اندروید SONY ULTRA HD SMART ANDROID LED KD-55X8500E

    سال 2017 زمانی بود که سونی مانند سنت هر ساله اش یک سری از مدل های مختلف تلویزیون را روانه بازار کرد و اینبار با تلویزیون 55 اینچ ال ای دی X8500E به خانه هایتان می آید تا زمینه ساز سرگرمی های متنوع باشد. آنچه در این تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است کیفیت تصویر اولترا اچ دی موسوم به 4K است که چند برابر تلویزیون های معمولی، وضوح تصویر و نمایش برنامه های مختلف را ارتقا می دهد. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون 55 اینچ با قدرت خروجی صوتی 20 وات از دو بلندگوی قدرتمند باس رفلکس ( Bass Reflex Speaker ) با فناوری دالبی دیجیتال پلاس بهره می برد و در کنار آن نیز مجهز به سیستم کاهنده نویز صدا +ClearAudio می باشد. همانطور که می دانید آنچه در یک تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است پارامترهای تصویری آن است که در LED سونی با ویژگی هایی همچون تقویت کننده کنتراست remaster HDR سازگار با دامنه دینامیکی HDR و مهمتر از همه افزایش سطح رنگ TRILUMINOS می باشد. خوب الان نوبت امکانات هوشمند تلویزیون است که با قابلیت اتصال به اینترنت وای فای همراه با سیستم عامل Android نسخه 7 همراه بوده و به شما اجازه می دهد با یک رابط کاربری آسان، منوی اصلی برنامه های تلویزیون را دنبال کنید و یا از طریق جستجو در سایت های متنوع به تماشای فیلم های آنلاین بپردازید. در کنار ویژگی های ذکر شده خوب است نگاهی به ورودی و خروجی های تلویزیون بیندازیم که از تعداد 4 پورت HDMI ، 3 پورت USB، خروجی صوتی و سایر درگاه های ارتباطی همچون ورودی RS-232C و خروجی هدفون بهره می برد.
    ناگفته نماند که این تلویزیون اسمارت فورکی دارای گیرنده های دیجیتال داخلی DVB-T و DVB-T2 است. برای شما که نسبت به طراحی کالاهایی که سفارش می دهید حساس هستید؛ تلویزیون سونی 55X8500E با بدنه ای مشکی، قاب باریک بدنه و طراحی Silver U Slate از پایه های فلزی زیبا و شکیل بهره می برد. این تلویزیون سونی را می توانید هم اکنون در سایت بانه مارکت خریداری کنید و دنیایی از سرگرمی های متنوع را به خانه هایتان بیاورید.
    • نمایشگر LED با رزولوشن فورکی ( 4K )
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO
    • خروجی صوتی 20 وات
    • مجهز به بلندگو های باس رفلکس
    • سیستم عامل اندروید 7.0
    • حافظه ذخیره سازی 16GB
    • اتصال 4 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی سونی هوشمند اندروید فورکی 55X9300E SONY LED 4K SMART TV

    تلویزیونی ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای! یکی دیگر از محصولات 2017 میلادی شرکت خوش نام سونی 55X9300E است که با طراحی زیبا، کیفیت ساخت عالی، نمایش بی نظیر تصاویر و امکانات و قابلیت‌های قابل توجه زبان زد است. این مدل یکی از پرچمداران این شرکت است که بدنه‌ی کم ضخامت، پایه‌ی شیک و زیبا و قاب فوق العاده باریک، از ویژگی‌های خوب طراحی این تلویزیون ال ای دی سونی است.‌ X9300E نمایش زیبای تصاویر را مدیون کیفیت تصویر 4K به همراه تکنولوژی‌هایی از قبیل 4K HDR Processor X1™ Extreme، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی Live Colour، TRILUMINOS و تقویت کنتراست دینامیک است. به همراه این ویژگی‌ها،    Motionflow™ XR 800 (Native 100Hz) موجب نمایش صاف و روان تصاویر پر تحرک مانند صحنه‌های اکشن و بازی‌های ورزشی می‌شود. این تلویزیون صفحه تخت با تکنولوژی    Edge LED(Slim Backlight Drive+) تولید شده که نورپردازی را بسیار دقیق‌تر از تلویزیون‌های LED انجام می‌دهد. صدا از طریق بلندگوی سه طرفه جلو (تویتر / میدرنج / ووفر) با حداکثر کل توان خروجی 50 وات (5W+5W+10W+10W+10W+10W) به گوش می‌رسد. این میزان توان صوتی برای تلویزیونی 55 اینچی بسیار مناسب و ایده‌آل است. به لطف تکنولوژی‌هایی از قبیل دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس، ClearAudio+ و S-Force Front Surround صدا کاملاً واضح و شفاف به گوش می‌رسد. از ویژگی‌های هوشمند این تلویزیون می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند از طریق Miracast و Chromecast اشاره کرد. با استفاده از قابلیت میراکاست می‌توانید محتوای در حال پخش گوشی و تبلت‌های هوشمند خود را بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون LED سونی مشاهده کنید. با استفاده از مرورگر اینترنت اوپرا (Opera) می‌توانید هر آنچه که دوست دارید را سرچ کنید. سونی جهت راحتی تنظیمات، از سیستم عامل اندروید بهره گرفته. با استفاده از فروشگاه گوگل پلی (Google Play) می توانید به برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از ویژگی‌های خوب تلویزیون ایکس 9300 ایی سونی می‌توان به جستجوی صوتی (Voice Search) اشاره کرد تا بدون نیاز به تایپ، محتوای مورد نظرتان را سرچ کنید. این تلویزیون مجهز به تیونر DVB-T/T2 است تا بتوانید بدون نیاز به دستگاه گیرنده دیجیتال خارجی، از دیدن شبکه‌های دیجیتالی لذت ببرید. 
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • تکنولوژی 4K HDR Processor X1
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 800
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل محبوب اندروید
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون فیلیپس ال ای دی هوشمند فورکی 55PUS6412 PHILIPS LED 4K ANDROID

    سری تلویزیون های 55PUS6412 فیلیپس در سال 2017 میلادی تولید شده که با امکانات خوبی از قبیل کیفیت تصویر زیبا، رابط کاربری ساده، تیونرهای متنوع، حافظه داخلی زیاد، قابلیت اتصال به اینترنت و یک سری ویژگی های خوب همراه شده تا بتواند یکی از گزینه‌های مناسب برای سبد خرید شما باشد. کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی در کنار موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD، تکنولوژی HDR و میکرو دایمینگ پرو (Micro Dimming Pro)، همگی دست به دست هم موجب نمایش بی نظیر تصاویر با وضوح بالا و رنگ های طبیعی و زنده خواهند شد. در کنار این ویژگی های خوب تصویری، شاهد تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر نیز هستیم تا منابعی با رزولوشنی کمتر از 4K با وضوح هر چه تمام تر بر روی نمایشگر این تلویزیون هوشمند به نمایش گذاشته شود. همان طور که می دانید در سال های اخیر کمپانی های تولید کننده تلویزیون ها برای ایجاد رابط کاربری ساده تر و جذاب تر از سیستم عامل اندروید بهره گرفته اند. فیلیپس نیز یکی از این کمپانی هاست که اکثر تلویزیون های هوشمندش را به این سیستم عامل مجهز کرده است. مدل PUS6412 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0 همراه شده. شما می توانید با حضور فروشگاه گوگل پلی (Google Play) به گسترده ای از بازی ها، برنامه ها، فیلم و موسیقی دسترسی داشته باشید.
    شما می توانید با استفاده از پورت LAN و یا وای فای داخلی به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر، از صفحات وب مورد علاقه‌ی خود دیدن کنید. فیلیپس تلویزیون 6412 را به سری کاملی از تیونر ها از قبیل DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 مجهز کرده تا بتواند تمامی شبکه های دیجیتال را با کیفیت بالا و بدون نیاز به دستگاهی خارجی پخش کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون 4K می توان به قابلیت ضبط، حافظه داخلی 16 گیگابایت، پورتهای متنوع و  simpleshare اشاره کرد. در کل می توان گفت در این تلویزیون ال ای دی فیلیپس تمام ویژگی های خوب و کاربردی جمع شده تا جواب گوی تمامی نیاز های شما باشد. در این ال ای دی فیلیپس، صدا از طریق بلندگوی داخلی با حداکثر توان صوتی 20 وات به گوش می رسد. با استفاده از پورتهای موجود می توانید تلویزیون را به سیستم صوتی پر قدرت تری متصل کنید. تلویزیون pus6412 با طراحی ساده و در رنگ بدنه‌ی نقره ای و سیاه تولید شده که بر روی پایه ای ظریف و شیک قرار می گیرد. وجود تکنولوژی آمبی لایت (Ambilight) دو طرفه نیز فضای زیبا و جذابی را هنگام روشن شدن تلویزیون فراهم می سازد.
    • کیفیت تصویر 4K همراه قابلیت ارتقا کیفیت
    • موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • وجود تکنولوژی HDR
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • Ambilight دو طرفه
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی و پورت LAN
    • سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0
    •  16 گیگابایت حافظه داخلی
    • گیرنده های داخلی DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون سونی هوشمند سه بعدی فورکی 75XD9405 Sony Android 3D LED

    سونی در لابلای تلویزیون های فول اچ دی و فورکی خودش در سال 2017، از تلویزیون « 75XD9405 » رونمایی کرد که محصولی مناسب برای کاربران حرفه ای می باشد. این مدل ال ای دی سونی، یک تلویزیون فورکی با وضوح تصویر 3840 × 2160 پیکسل همراه با نمایشگری بزرگ در اندازه 189.3 سانتی متر می باشد که مناسب سالن های بسیار بزرگ است و با زاویه دید گسترده ای که دارد هیجانی لذت بخش را از فیلم و محتوای تصویری به علاقمندان و تماشاگران هدیه می دهد. گفتیم که تصاویر پخش شده در این تلویزیون با کیفیت 4K به نمایش در می آیند و این با یک پردازند ه تصویر 4K Processor X1 نیز همراه است؛ در نتیجه می توان گفت که تصویری شفاف و فارغ از هر گونه نویز و تیرگی در صفحه نمایان خواهد شد. جالب است بدانید که سونی نرخ تازه سازی فریم ها را نیز برای این تلویزیون 75 اینچ ارتقا داده یعنی اگر در تلویزیون های سری 5 این میزان تنها 400 هرتز بود، اکنون در 75XD9405 به 1200 هرتز افزایش پیدا کرده و این را در حین حرکت اشیا بر روی صفحه و پخش فیلم های اکشن نمی توان نادیده گرفت چون حرکتی صاف و بدون نویز را برایشان رقم خواهد زد. خارج از اینکه در قسمت تنظیمات می توانید 13 حالت تصویر را برای پخش محتوا انتخاب کنید؛ همچنین سونی به طور پیش فرض از فناوری هایی مانند بهبود دهنده کنتراست، فناوری TRILUMINOS، Live Colour، 4K X-Reality PRO و X-tended Dynamic Range PRO استفاده کرده تا تمامی نقص های تصویر برطرف شوند و طیف رنگ وسیع تری از آنچه می خواهید روی صفحه ظاهر شود. قابلیتی که سونی هنوز هم در تلویزیون هایش فراموش نکرده، سه بعدی است؛ تلویزیون اندرویدی KD-75XD9405 با پخش محتوای 3D سازگار است و سه بعدی آن نیز از نوع Active می باشد تا به این ترتیب، بساط سرگرمی شما را تکمیل سازد.
    در توضیح صدای این تلویزیون هوشمند led سونی که از فناوری Direct LED بهره می برد، می توان گفت که 4 بلندگوی 7.5 وات دست به کار شده اند تا اصوات با کیفیت هرچه بالاتر به گوش شما برسند. بنظر می رسد 30 وات صدا برای این تلویزیون 75 اینچ کافی است و سونی هم با هدف تکمیل این سیستم صوتی از فناوری هایی همچون ClearAudio+ ، S-Force Front Surround و فرمت های دالبی و dts استفاده کرده است. تلویزیون اسمارت XD سونی با سیستم عامل اندروید مجهز شده و 16 گیگابایت حافظه داخلی جهت ذخیره نرم افزار و برنامه های دانلود شده را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ همچنین این تلویزیون فورکی به واسطه DVB-T/T2 لیست کانال های جهانی را برای پخش آماده می کند تا در هر لحظه به تماشای برنامه مورد علاقه تان بنشینید. در رابطه با درگاه های ارتباطی می توان به مهمترین آنها یعنی 4رابط HDMI و 3 پورت  USB اشاره کرد که اجازه می دهند همزمان چندین دستگاه را به تلویزیون وصل کرده و از فایل های موجود در آن ها استفاده کرد. خرید تلویزیون 75XD9405 به دلیل بزرگی صفحه نمایش و سایز دستگاه، برای سالن های پذیرایی تقریبا با مساحت بزرگ پیشنهاد می شود؛ بانه مارکت این محصول را که یکی از بهترین های سونی است با امکانات فوق العاده در اختیار کاربران قرار داده تا نیازهای آنان را در زمینه تماشای فیلم و تجربه مشاهده ای هیجان انگیز برطرف سازد.
    • پشتیبانی از Wifi و سیستم عامل اندروید
    • پشتیبانی از محتوای سه بعدی ( اکتیو )
    • سازگار با میراکست و دستگاه های IOS
    • دارای 4 درگاه HDMI و 3 پورت USB
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • مجهز به پردازشگر تصویر 4K Processor X1
    • میزان رفرش تصاویر 1200 هرتز
    • دارای بلندگوهای 30 وات
    • دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی KD-55XE8596 Sony 4K Android LED

    یکی از تلویزیون های متفاوت سری براویا سونی در سال 2017، تلویزیون « KD-55XE8596 » می باشد که از امکانات کاربر پسندی برخوردار است و ویژگی های آن در زمینه کیفیت تصویر و اسمارت بودن، شانس خریدش را به طور قابل توجهی افزایش داده است. 55XE8596 یک تلویزیون با صفحه نمایش 138.8 سانتی متری بوده که با ابعاد 123.2 cm × 77.2 × 25.2  و وزن 19.5 کیلوگرم در دسترس کاربران بانه مارکت قرار گرفته و اکنون ما می خواهیم با هم به بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگی های این محصول سونی بپردازیم. ال ای دی جدید سونی یک تلویزیون هوشمند می باشد که با پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi و سیستم عامل Android دسترسی های کاربران را در زمینه اینترنت و سایت های جهانی گسترده می سازد؛ همچنین این تلویزیون هوشمند؛ از فروشگاه Google Play Store بهره می برد که امکان سرچ و دانلود انواع نرم افزار و برنامه ها را برای کاربر مهیا می سازد و کاربر می تواند این محتوای دانلود شده را در حافظه 16 گیگابایتی آن ذخیره نماید. از دیگر امکانات هوشمند در تلویزیون XE8596 می توان به سازگاری آن با دستگاه های اندروید و iOS ( از طریق نرم افزار Video & TV SideView ) و اشتراک گذاری از طریق Miracast و Photo Sharing Plus اشاره کرد.
    رزولوشن تصویر3840  ×  2160پیکسل یا به عبارتی دیگر کیفیت تصویر فورکی، تصویری شفاف و شارپ را در اختیار شما قرار می دهد و در کنار این، پردازنده محتوای تصویری 4K HDR Processor X1 که به گفته خود سونی در یک ثانیه، هزاران پردازش انجام می دهد، کمک می کند تا دقت و روشنایی تصویر بهبود یابد و رنگ ها را به صورت زنده تر بر روی صفحه نمایش LED نشان می دهد. دیگر مشخصات تصویری تلویزیون 4k سونی شامل فناوری رنگ TRILUMINOS، سازگاری با HDR، تکنولوژی رنگ های زنده « Live Colour »، حالت های مختلف تصویر، رفرش تصویر 1000Hz و فناوری بهبود دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO می باشند.
    در رابطه با درگاه های ارتباطی، بد نیست بدانید که تمامی تلویزیون های سری X85 سونی با 3 پورت USB و 4 درگاه HDMI مجهز شده اند که این خیال کاربر را از بابت پنل پورت ها راحت می سازد. خارج از بحث تصویر و ارتباطات، بد نیست سری هم بزنیم به کیفیت صدا که سونی در 55XE8596 که یکی از بهترین تلویزیون های 4K خودش است از دو بلندگوی 10 واتی استفاده کرده و فناوری های متعددی را با آن ها همراه ساخته به عنوان مثال پشتیبانی از فرمت های دالبی، ClearAudio+، صدای فراگیر مجازی، فرمت DTS و حالت های مختلف صدا، همه کمک می کنند تا در حین تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی، از کیفیت بالای صدا لذت ببرید. با خرید تلویزیون سونی 55XE8596 و برخورداری از گیرنده های DVB-S/S2 و DVB-T/T2 دیگر نیازی به خرید جداگانه این دستگاه نخواهید داشت بلکه در هر لحظه می توانید تلویزیون را روشن کنید و به تماشای کانال مورد علاقه تان بنشینید.
    • دارای 16GB حافظه داخلی و پشتیبانی از Android
    • پشتیبانی از فروشگاه Google Play Store
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • دارای 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB
    • مجهز به قابلیت 4K HDR در نمایشگر Edge LED
    • نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز
    • دارای دو بلندگوی 10 وات و فناوری ClearAudio+
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S2/T/T2
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال ای دی اندروید فیلیپس 55PUT6801 Philips Smart 4k

    • صفحه نمایش 4K Ultra HD LED
    • پشتیبانی از فناوری رزولوشن فوق العاده
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 و قابلیت ارتقا
    • 4 گیگابایت حافظه داخلی
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • دارای دو بلندگوی 10 وات
    • مجهز به 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال ای دی اندروید فیلیپس 49PUT6801 Philips Smart 4k

    تلویزیون « 49PUT6801 » یکی از مدل های 4K سال 2016 شرکت فیلیپس است که از صفحه نمایشی 123 سانتی متری بهره می برد و با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل در پنل LED خودش مجهز شده است؛ گفتنی است که فیلیپس برای ارتقا و تقویت کیفیت تصویر از فناوری های « Pixel Plus Ultra HD »، حرکت طبیعی « Natural Motion »، « Micro Dimming Pro » و رزولوشن فوق العاده « Ultra Resolution » استفاده کرده است که باعث می شوند تا در فیلم و تصویر متصور شوید و هیجان بسیاری را همراه با مشاهداتتان تجربه نمایید؛ به علاوه این محصول از گیرنده داخلی DVB-T/T2/C برای دریافت کانال های مورد نیاز کاربر استفاده می کند. فیلیپس این تلویزیون را به واسطه سیستم عامل اندروید، در رده اسمارت تی وی ها جای داده و اکنون شما می توانید از تمامی امکانات Android Lollipop بهترین استفاده را داشته باشید به طور مثال Google Play Movies و Google Play Music و یا مرورگر اینترنت Opera از امکانات فوق العاده اندروید 5.1 هستند. در میان امکانات تلویزیون 49PUT6801 می توان به پردازنده 4 هسته ای و 8 گیگابایت حافظه داخلی اش اشاره کرد که البته تنها 4GB از این مقدار به ضبط و ذخیره برنامه و نرم افزارها اختصاص یافته است. در بخش سیستم صوتی، این تلویزیون 20 وات قدرت خروجی دارد که به وسیله بلندگوهایی معمولی و البته فناوری هایی همچون صدای فراگیر و شفاف سازی صدا « Clear Sound » به گوش کاربر می رسد. در تلویزیون 49 اینچ نامبرده فیلیپس 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB مهمترین درگاه های ارتباطی اش را تشکیل داده اند که اجازه اتصال همزمان چندین سیستم دیگر را می دهد و شما می توانید از این طریق اشتراک گذاری را انجام دهید.
    در رابطه با طراحی تلویزیون 49 پی یو تی 6801 فیلیپس از سری 6000 میتوان گفت که هیچ ایرادی به آن وارد نیست؛ یک پنل تخت LED در اندازه 49 اینچ، پایه های مرکزی دوشاخه ای نقره ای و بسیار زیبا و قاب باریک از اجزای تشکیل دهنده این دستگاه هستند که جلوه ای فوق العاده در منزل شما پدید می آورند؛ البته ناگفته نماند که تلویزیون 49PUT6801 با ابعاد 259 × 697 × 1099 میلی متر و وزن 11.1 کیلوگرم قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که برای این کار می توانید از یک براکت یا پایه دیواری کمک بگیرید و با اتصال آن به دیوار، زاویه دیدتان را گسترش دهید. خرید تلویزیون Philips 49PUT6801 با قیمت مناسب، شما را با دنیایی جدید آشنا می سازد که هر آنچه را بخواهید می توانید در آن بیابید و امکانات فوق العاده ای در اختیارتان قرار میدهد تا بساط سرگرمی شما و خانواده تان فراهم شود.
    • صفحه نمایش 4K Ultra HD LED
    • پشتیبانی از فناوری رزولوشن فوق العاده
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 و قابلیت ارتقا
    • 4 گیگابایت حافظه داخلی
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • دارای دو بلندگوی 10 وات
    • مجهز به 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون شارپ ال ای دی اندرویدی فول اچ دی SHARP ANDROID FULL HD LED 58LE570x

    • دارای رزولوشن فول اچ دی
    • مجهز به وای فای داخلی
    • دارای سیستم عامل اندروید
    • پشتیبانی از قابلیت Google Play
    • خروجی صدای 20 وات
    • تکنولوژی پردازش صدای Original Surround
    • طراحی زیبا و مدرن
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون توشیبا ال ای دی فورکی اندرویدی TOSHIBA UHD 4K Android TV 50L9450

    • تلویزیون 50 اینچی ال ای دی
    • رزولوشن 4K با وضوح  ‎3840 x 2160 پیکسل
    • مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه‌ی Kit Kat 4.4.2
    • موتور پردازشگر CEVO 4K
    • دارای توان خروجی صدا 30 وات
    • سه درگاه USB، سه ورودی HDMI
    • دارای اتصال بدون سیم وای فای
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون فیلیپس فورکی اندرویدی PHILIPS SMART 4K LED TV 65PUT6800

    • صفحه نمایش ال ای دی 65 اینچ با کیفیت 4K
    • آمبی لایت (Ambilight) دوطرفه
    • سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1
    • قدرت خروجی صوتی 20 وات
    • اتصال 4 پورت HDMI و 3 کابل USB
    • حافظه داخلی 8GB
    • مجهز به گیرنده‌های DVB-T/T2/C
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی سونی اولترا اچ دی SONY LED 4K ANDROID 75X9000E

    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1
    • سیستم عامل محبوب اندروید با 16 گیگابیت حافظه داخلی
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • قابلیت اشتراک گذاری از طریق میراکاست
    • رفرش تصویر 800 هرتز
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون سونی فورکی اندرویدی SONY ANDROID TV 4K 75X8500E

    • صفحه نمایش Edge LED
    • کیفیت تصویر فورکی
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • اسکن تصویر 800 هرتز
    • موتور تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • دارای فناوری HDR و TRILUMINOS
    • خروجی صدای 20W
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری Screen mirroring   
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون سونی هوشمند اولترا اچ دی SONY ANDROID 4K SMART OLED KD-55A1

    • صفحه نمایش OLED با رزولوشن اولترا اچ دی
    • پردازنده تصویر X1 Extreme
    • توان خروجی صدا 50W
    • 4 ورودی HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • حافظه ذخیره سازی 16گیگابایت
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون سونی هوشمند فورکی SONY ANDROID SMART ULTRA HD LED KD-65X8500E

    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی
    • قدرت خروجی صدا 20W
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • اتصال 4 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • مجهز به موتور تصویر X-Reality PRO
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال ای دی فیلیپس فورکی هوشمند اندرویدی 65PUS6412 PHILIPS LED 4K

    • نمایشگر 65 اینچ با کیفیت تصویر 4K
    • مجهز به تکنولوژی ارتقا کیفیت و تکنولوژی HDR
    • موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • Ambilight سه طرفه
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی و پورت LAN
    • سیستم عامل دوست داشتنی اندروید
    • گیرنده های داخلی DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون اندرویدی اولترا اچ دی فیلیپس PHILIPS LED 3D TV 65PUK7120

    پردازش فوق سریع در تلویزیون 4 هسته ای اندروید فیلیپس با مدل نامبر پی یو کی7120، است که با امکانات و تجهیزات بسیار حرفه ای در اختیار کاربران علاقه مند به تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است. کیفیت تصویر با جنب و جوش بسیار زیادی که در هنگام نمایش دادن ارائه می دهد به عنوان یکی از برجستگی های اختصاصی در این مدل به شمار می آید چرا که در مقابل دیدگان شما یک تلویزیون اولترا اچ دی قرار دارد. این تلویزیون 65PUK7120 فیلیپس مجهز به قابلیت Ambilight است که توسط این فن آوری زیبا و خیره کننده می توانید و روشنایی گسترده ای در هر دو طرف صفحه تلویزیون بر روی دیوار و اطراف آن ایجاد می شود. تلویزیون فیلیپس 65PUK7120 با یک گیرنده سه گانه برای دریافت کابل دیجیتال (DVB-C)، پذیرش دیجیتال زمینی (DVB-T) و کانال های دیجیتال ماهوا ره ای (DVB-S2) مجهز شده که امکان اتصال 3 پورت USB و 4 پورت اتصال  HDMI را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون چهار هسته ای دارای حافظه داخلی با ظرفیت 16GB است که امکان ذخیره سازی انواع فایل های دانلود شده را فراهم کرده و با امکان پخش سه بعدی انواع فیلم های هیجان انگیز را با این ویژگی می توانید تجربه کنید. کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند PHILIPS 65PUK7120 با خروجی 20 وات است که امکان فراگیری صوتی قدرتمند و بدون نویز را به راحتی فراهم خواهد کرد. این محصول کم مصرف با سطح انرژی A به میزان بسیار زیادی در مصرف صرفه جویی خواهد کرد و به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست به شمار می آید.
     
    • تلویزیون 65 اینچی با طراحی خلاقانه
    • کیفیت نمایش UHD
    • چهار هسته ای با امکانات حافظه 16GB قابل ارتقا  
    • قابلیت Ambilight
    • بهره وری انرژی   A
    • قابلیت اتصال 3 پورت USB و 4 پورت HDMI
    • قدرت صوتی 20W
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون هوشمند اندرویدی فیلیپس PHILIPS LED TV FULL HD 55PFT5500

    تلویزیون 55 PFT5500 از سری تلویزیون های سال 2015 ساخت کمپانی فیلیپس می باشد که این کمپانی این تلویزیون را با ویژگی ها و امکانات عالی و ویژه ای وارد بازار کرده است . یکی از ویژگی های مهم و عالی این تلویزیون هوشمند وجود پلت فرم کاربردی و عالی اندروید بر روی این تلویزیون می باشد که یک پلت فرم کاربر پسند همراه با برنامه های متنوع و عالی می باشد که استفاده و دسترسی به برنامه ها را بسیار ساده تر می کند. تلویزیون هوشمند 5500 فیلیپس دارای نمایشگر 55 اینچی همراه با یک طراحی زیبا و شیک می باشد . قاب باریک اطراف نمایشگر آن علاوه بر زیبایی خاص باعث می شود تا شما از مشاهده تصاویر با این تلویزیون بیشتر لذت ببرید. کیفیت تصویر در این تلویزیون فول اچ دی می باشد که یک کیفیت عالی و زیبا با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل را برای شما ارائه می دهد. همچنین با استفاده از موتور پردازشگر تصویر و فرکانس رفرش تصویر 200 هرتز شما می توانید از کیفیت بهتری در این تلویزیون لذت ببرید. تلویزیون فیلیپس پی اف تی 5500 دارای یک سری کامل از پورتها برای اتصال به سایر دستگاه ها می باشد . شما می توانید با استفاده از کابل این تلویزیون را برای ارسال اطلاعات به سایر دستگاههای سازگار متصل کنید . این تلویزون هوشمند همچنین دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای می باشد که شما می توانید از محتویات اینترنتی به صورت بی سیم استفاده کنید و به وب سایت ها و برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید.
     
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • دارای پلت فرم کاربر پسند آندروید
    • وجود یک سری کامل از پورتها در پشت دستگاه
    • نمایشگر 55 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای بلندگو داخلی با توان خروجی 20 وات
    • موتور پردازش تصویر Pixel Plus HD
    • فرکانس رفرش تصویر 200 هرتز
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون سه بعدی اندرویدی فورکی فیلیپس PHILIPS 4K 3D TV 49PUS7150

    فیلیپس در میان تولید کنندگان تلویزیون ها و محصولات خانگی یکی از بهترین برند ها می باشد و سری جدید تلویزیون هایی که این برند تولید کرده است همگی دارای کیفیت تصویر فوق العاده با رزولوشن کامل هستند. کیفیت تصویر یکی از مهمترین گزینه هایی است که در هر تلویزیون به آن توجه ویژه ای می شود در این تلویزیون فیلیپس 49PUS7150 نیز با کمک این تصویر فوق العاده شما می توانید بهتر و هیجان انگیزتر محتوای صفحه نمایش را مشاهده کنید .در واقع می توان گفت که این تلویزیون یک تلویزیون با طراحی مدرن و باریک ، ویژگی های هوشمند به کمک سیستم عامل آندروید و کیفیت تصویر 4K می باشد .همه ی این قابلیت ها توانسته اند یک تلویزیون مدرن را در اختیار شما قرار دهند. پردازنده چهار هسته ای به همراه آندروید در این تلویزیون یک سیر عملکردها و پاسخ به آن ها را به طور سریع فراهم می آورند به همین دلیل شما می توانید از این تلویزیون برای مشاهده فیلم ها و محتوا، اجرای نرم افزارها و برنامه های کاربردی و همچنین اجرای بازی ها استفاده کرد . در مورد طراحی این تلویزیون می توان گفت که به سبک جدید به همراه قاب باریک، پایه فلزی زیبا و همچنین AMBILIGHT تجربه مشاهده شما را افزایش می دهد و اجازه می دهد تا تصویر را گسترده تر و با جزئیات بیشتر مشاهده نمایید. امکانات دیگری در این تلویزیون مانند فناوری های حرکت طبیعی و قابلیت های دسترسی به اینترنت از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند PHILIPS می باشند. تنظیم و کنترل برنامه های این تلویزیون به وسیله ریموت کنترل ان بسیار راحت است.
    • دارای کیفیت ULTRA HD 4K
    • قاب فوق العاده باریک و صفحه نمایش 49 اینچ
    • تلویزیون آندروید و اینترنت
    • مجهز به پردازنده سریع 4 هسته ای
    • فناوری حرکت صاف برای تصاویر
    • مجهز به فناوری AMBILIGHT  سه طرفه
    • دارای ریموت کنترل با کیبورد داخلی
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون اندرویدی ال ای دی فیلیپس PHILIPS LED 3D FULL HD TV 48PFS8109

    با پیشرفت علم ساخت لوازم دیجیتالی با تکنولوژی های پیشرفته همراه است. تلویزیون 48PFS8109 توسط شرکت سازنده فیلیپس با کارا8یی بالا و تکنولوژی منحصربفرد تولید و روانه بازار شد. این مدل تلویزیون در اندازه های مختلفی تولید شده است که در این متن به شرح تلویزیون PFS8109 با صفحه نمایش 48 اینچ می پردازیم. کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون FULLHD با رزولوشن 1920 × 1080 نقطه در اینچ می باشد و تصاویر با کیفیت و وضوح بالا نمایش داده می شود. طراحی این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی آمبی لایت بسیار زیبا و شیک شده است . در تکنولوژی Ambilight برای تلویزیون 48PFS8109 فیلیپس از لامپ هایی در قسمت پشت تلویزیون استفاده شده است که با استفاده از آن ها نور رنگی در 4 طرف صفحه نمایش منتشر می شود. با استفاده از این تکنولوژی صفحه نمایش بزرگ و گسترده به نظر می رسد و تجربه مشاهده فیلم ها و تصاویر بسیار لذت بخش و هیجانی خواهد شد. کیفیت پانل این تلویزیون FULL HD همراه با نور پس زمینه ال ای دی تصاویر را با روشنایی 350cd/m2 به صورت واضح نمایش می دهد. برای این تلویزیون دو عینک سه بعدی اکتیو در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن ها می توان فیلم های سه بعدی را با کیفیت فول اچ دی مشاهده کرد. نمایش تصاویر در تلویزیون 48PFS8109 با استفاده از تکنولوژی ها و توابع بسیار شفاف و واضح می باشد. تکنولوژی های به کار گرفته شده برای افزایش کیفیت تصویر در این تلویزیون عبارتند از نرخ رفرش تصویر 800 هرتز ، حالت سوپر رزولوشن ، حرکت کاملا طبیعی ، تقویت دهنده کنتراست ، Micro Dimming Pro ، کنتراست محلی و .. می باشد که با استفاده از ان ها تصاویر به صورت شفاف و طبیعی مشاهده می شوند.

    برای بهبود کیفیت کنتراست تصاویر در تلویزیون 48PFS8109 از فن آوری Micro Dimming استفاده شده است. نور در قسمت های کنترل پنل با کمک این تکنولوژی به صورت دقیق تنظیم می شود و تصاویر با کنتراست عالی و دقیق نمایان می شود. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای سرعت عملکرد تلویزیون را برای وب گردی و اجرای برنامه و عملیات،  بالا می برد و دستورات صوتی و حرکتی بهبود خواهند یافت. همچنین با استفاده از دوربین ویژه این تلویزیون می توان با برنامه هایی مانند اسکایپ ارتباط تصویری با دوستان و آشنایان برقرار کرد. حافظه داخلی این تلویزیون برای نصب برنامه ها ، 2.7 گیگا بایت می باشد که با اتصال حافظه های جانبی به تلویزیون این حافظه را می توان افزایش داد. تلویزیون PFS8109 امکان پخش فیلم ، عکس و موسیقی را از حافظه یو اس بی با فرمت های مختلف مانند Divx، MKV، MOV ، AAC ، GIF ، PNS و غیره را با کیفیت بالا می دهد. با کمک پنل برنامه های کاربردی متنوع به راحتی و با سرعت  در دسترس کاربران قرار می گیرد. ورودی و خروجی های متنوعی مانند 4 پورت HDMI ، 3 پورت یو اس بی ، 1 عدد کامپوزیت و کامپوننت به همراه پورت اترنت RJ-45 ، اسکارت و غیره در این تلویزیون وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان دستگاه های مختلف را به تلویزیون متصل کرد. قابلیت بی سیم Miracast در این تلویزیون از طریق وای فای دستگاه های مختلفی که دارای این قابلیت باشند بدون اتصال سیم و یا کابل ، با تلویزیون متصل می کند و داده های صوتی و تصویری را با سرعت بالا بین آن ها رد و بدل می کند. شما می توانید در جمع های دوستان و خانواده از این قابلیت برای مشاهده فیلم ها بر روی صفحه نمایش گسترده استفاده کنید.
    • مشاهده فیلم و برنامه های مورد علاقه با کیفیت FULLHD
    • تکنولوژی 4 طرفه Ambilight
    • دارای سیستم عامل هوشمند آندروید
    • پردازنده چهار هسته ای
    • تیونر دو گانه
    • تکنولوژی Miracast
    • قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم از طریق وای فای داخلی
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون سه بعدی فورکی اندرویدی فیلیپس Philips LED 3D TV Utra HD 55PUS7600

    از جمله سری جدید ترین تلویزیون های موجود در بازار می توان به تلویزیون بسیار پیشرفته و هوشمند فیلیپس پی یو اس7600 اشاره نمود. کمپانی فیلیپس تمامی تلاش خود را در قالب خواسته ها و نیاز های افراد در نظر گرفته است. از ریز ترین نکات تا بزرگ ترین و قابل توجه ترین آنها همگی سعی شده تا نوعی کاملاً خاص و متفاوت تر از قبل ارائه دهد. طراحی شکیل و خاص آن نمونه بارزی می باشد که سلایق مختلف به سوی آن گرایش پیدا می کنند. کیفیت تصویر 4k موجود در تلویزیون فیلیپس باعث افزایش چندین برابری سطح کیفیت تصاویر و برنامه ها می شود. اندازه صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس 55 اینچی طراحی شده است که به وسیله آن ریزترین مشاهدات از جلوی چشم پنهان نمی ماند. قدرت صوتی سه گانه بلندگوهای تلویزیون فیلیپس امکان انتقال صدایی واضح و رسا در اختیار قرار می دهد. پردازنده 4 هسته ای تلویزیون فیلیپس باعث افزایش سطح سرعت برنامه های کاربردی تلویزیون خواهد شد. همگام با سیستم عامل محبوب آندروید5.1  برای برنامه های کاربردی مانند دسترسی اسان به اینترنت و همچنین بازدید از فروشگاه های اینترنتی فراهم می آورد. تلویزیون هوشمند  philips pus7600 دارای قابلیت سه بعدی می باشد که امکان تبدیل دو بعدی به سه بعدی به آسانی فراهم خواهد شد. شرکت فیلیپس قابلیت Ambilight  را برای رده تلویزیون های جدید و پیشرفته آن تعریف کرده است که نوعی روشنایی خاص و زیبا در تلویزیون 55 اینچی فیلیپس به همراه خواهد داشت، با این ویژگی باعث تجربه دیدنی تر از برنامه ها به معرض نمایش گذاشته می شود. 
    • طراحی شکیل و مقاوم
    • وضوح صفحه نمایش 3840×2160 پیکسلی
    • فن آور بسیار پیشرفته 4k با قابلیت 4 برابری مشاهدات
    • قابلیت سه بعدی
    • دارای امبیلایت
    • قدرت صوتی سه گانه
    • پردازنده 4 هسته ای با تسریع بخشیدن عملکردهای تلویزیون
    • سیستم عامل آندروید ™5.1
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون اندرویدی الترا اچ دی سه بعدی فیلیپس PHILIPS SMART TV 3D LED UHD 55PUS7150

    همیشه انتخاب یک تلویزیون با کیفیت مناسب و طراحی جدید یکی از دغدغه ‌های خریداران است . تلویزیون‌ های فیلیپس یکی از  بهترین انتخاب ‌ها برای افرادی هستند که می ‌خواهند یک کیفیت مناسب را تجربه کنند . تلویزیون فیلیپس 55PUS7150 با کیفیت تصویر  ULTRA HD و پردازشگر چهار هسته‌ ای فوق ‌العاده سریع تولید و ارائه شده است . صدا و تصویر قابل تنظیم در این تلویزیون به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تلویزیون را طبق سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. یکی از قابلیت‌های بسیار مورد توجه در این تلویزیون PHILIPS  ویژگی AMBILIHGT  آن می‌باشد که از طریق این فناوری می ‌تواند روشنایی پویا و بسیار بالایی را برای فیلم ها و محتوا به ارمغان بیاورد. این تلویزیون فیلیپس دستگاه هوشمند است که امکان دسترسی به منابع اینترنت و یا شبکه ‌های اجتماعی را برای شما فراهم می‌کند . به علاوه به کمک این تلویزیون شما می‌توانید تصاویر به صورت سه‌ بعدی مشاهده کنید . اجرای بازی ها و برنامه‌های کاربردی در این تلویزیون توسط پردازنده و سیستم عامل آن انجام می‌شود . روشنایی تصاویر پردازش ویدیو ها در این تلویزیون بر روی صفحه نمایش 55 اینچی آن انجام می‌شود که این صفحه نمایش با وضوح تصویر فوق‌ العاده همراه است و دارای رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل است . در آخر می توان به نوار صدا در این تلویزیون اشاره کرد که ترکیبی از بلندگوهای 25 وات و فناوری‌های متعددی مانند بهینه سازی صدا می باشد و بدین وسیله  شما یک منبعی سرگرمی در منزل خود خواهید داشت  .
    • دارای فناوری سه ‌بعدی
    • کیفیت تصویر ULTRA HD
    • قابلیت AMBILIGHT  سه طرفه
    • تلویزیون هوشمند با اتصال وای فای
    • دارای سیستم عامل آندروید و پردازنده چهار هسته ‌ای
    • 16 گیگابایت حافظه داخلی
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون سه بعدی هوشمند اندرویدی فیلیپس PHILIPS SMART LED 3D TV 55PUS7100

    یکی از تلویزیون های چشمگیر فیلیپس که به تازگی وارد بازار شده است، تلویزیون Philips 55pus7100 می باشد. این تلویزیون گل سر سبد تلویزیون های فیلیپس می باشد که به یک سری از قابلیت ها مجهز شده است و باعث کارایی و کیفیت تصویر فوق العاده ی آن شده است. یکی از قابلیت هایی ک مختص به این کمپانی می باشد، تکنولوژی Ambilight می باشد که می توان از ان به عنوان یک طراحی زیبا و منحصر به فرد یاد کرد. این تلویزیون به یک سری از لامپ های کوچک مجهز شده است که قادر است نور صفحه ی نمایشگر را به دیوار بتاباند و زیبایی چشمگیر و خیره کننده ای را ایجاد نماید. این تلویزیون از نرخ رفرش تصویر فوق العاده ی 800 هرتز برخوردار است بنابراین تصاویر در برنامه و فیلم ها را می تواند با سرعت بسیار بالایی تازه سازی نماید و از ایجاد تاری در هنگام پخش فیلم جلوگیری کند. همچنین این تلویزیون اسمارت پی یو اس 7100 فیلیپس با دارا بودن سیستم عامل چهار هسته ای آندروید شما را قادر می سازد تا همانند گوشی همراه خود، به راحتی برنامه ها و گزینه های تلویزیون را مورد استفاده قرار دهید. همچنین این سیستم عامل کاربر پسند دسترسی شما را به برنامه ها و لیست کانال ها آسانتر می سازد. شما می توانید تنها با اتصال به وای فای دایرکت، به  دنیای نامحدود اینترنت دسترسی پیدا کنید و در وب سایت های مورد علاقه ی خود به سرچ و جستجو بپردازید. از دیگر قابلیت های برجسته ی این تلویزیون سه بعدی فیلیپس PUS7100 که می توان به آن اشاره نمود، قابلیت سینما سه بعدی می باشد. اگر به تجربه ی کارهای هیجان انگیز علاقه دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از قابلیت سه بعدی این تلویزیون می باشد، با این قابلیت به دنیای پر از سرگرمی و هیجان سفر کنید و لحظات خوبی را داشته باشید.
     
    • پردازنده چهار هسته ای
    • قابلیت مکث تلویزیون در حال پخش
    • دارای اندازه ی نمایشگر 55 اینچی
    • دارای کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • دارای تکنولوژی سه بعدی پسیو
    • مجهز به سیستم عامل آندروید ™ 5.0 (اب نبات چوبی)
    • دارای حافظه 16 GB
    • دارای تکنولوژی نور Ambilight  
    • فرکانس رفرش تصویر 800  هرتز
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون اندرویدی اولترا اچ دی فیلیپس PHILIPS SMART 3D TV 49PUS7100

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به طور مداوم به تماشای برنامه های مورد علاقه خود می پردازید و دوست دارید تا اتاق نشیمن خود را به مکانی پر از سرگرمی های متنوع و جذاب تبدیل کنید می توانید با خریداری تلویزیون PHILIPS 49PUS7100 به تمامی امکاناتی که برای آن فراهم شده دسترسی داشته باشید و تجربه داشتن یک تلویزیون هوشمند را برای خود فراهم کنید. این تلویزیون 49 اینچی مجهز به نور پس زمینه LED است و کیفیت نمایش را با پشتیبانی از 4K UHD در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون فیلیپس با مدل نامبر پی یو اس 7100 مجهز به امکانات Wi-Fi برای اتصال به شبکه های اینترنت می باشد. با قابلیت3D  بودن نمایش برنامه ها در این تلویزیون فیلیپس می توانید همواره هیجان و لذت نمایش فیلم های سه بعدی را در خانه خود تجربه کنید بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای رفتن به سالن های سینما داشته باشید. این تلویزیون فیلیپس مدل 7100 یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده به شمار می آید که از سیستم عامل اندروید پیروی می کند و دارای پردازنده 4 هسته ای می باشد. تلویزیون فیلیپس مجهز به قابلیت تصویر در تصویر برای نمایش دادن کلی و همه جانبه برنامه های مورد علاقه شما می باشد و با قابلیت فرمت های پشتیبانی شده  MP3، WMA، MPEG4، MKV، JPEG تمامی فایل های رسانه ای را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون مجهز به 4 پورت HDMI و سه پورت USB است که قابلیت های ویژه ای را می توانید توسط آن تجربه کنید. علاوه بر این می توان به تیونر های دیجیتالی تلویزیون اشاره کرد که عبارتند از : DVB-T2/ DVB-C/ DVB-T / /DVB-S DVB-S2 برای پشتیبانی از انواع کانال های زمینی و ماه واره ای می باشد. کیفیت صدای این تلویزیون 49PUS7100 در سطح بسیار بالایی از قدرت و توان سیستم بلندگوهای آن برخوردار است که دارای خروجی 20 وات می باشد و همین باعث شده تا به صورت فراگیر وحرفه ای از صدایی بدون نویز با امکانات دالبی دیجیتال بهره مند شوید.
     
    • تلویزیونLED  با طراحی زیبا
    • قطر 49 " 124 سانتی متر
    • مجهز به قابلیت 3D
    • کیفیت نمایش 4K UHD
    • رزولوشن  3840x2160
    • دریافت تلویزیون های دیجیتال (DVB-T2)
    • تماشای یک ویدیو از درایوهای USB-
    • اتصال به شبکه Wi-Fi
    • پردازنده 4 هسته ای
    • مجهز به 4 پورت HDMI و سه پورت USB
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون فول اچ دی سه بعدی آندرویدی فیلیپس PHILIPS LED FULL HD 55PFK6550

    تلویزیون ها در زندگی انسان به منظور افزایش سطح اطلاعات و همچنین پیشبرد تعاملات فردی و اجتماعی بسیار تاثیر گذار می باشند. وجود برخی تلویزیون ها در حین کارایی مناسب همگام با تکنولوژی ای به روز موجب ارتقا دانش های مختلفی در زمینه های مختلفی فرهنگی ، اجتماعی خواهد شد. شرکت های تولید کننده کالاهای خانگی همواره با تولید محصولات خود باتوجه به فن آوری های مختلفی سعی در فراهم آوردن گزینه های مختلفی برای کاربران هستند. مثلاً کمپانی با سابقه فیلیپس که همواره در طول تاریخ با ساخت محصولات با کیفیت و به روز خود گامی موثر در جهت افزایش اعتبار شرکت خود برداشته است. سری تلویزیون های جدید این کمپانی می توان به تلویزیون هوشمند فیلیپس پی اف کی6550 اشاره نمود. تلویزیون 55 اینچی فیلیپس امکان اتصال به اینترنت و همچنین افزایش سرعت تمامی قسمت های خود را با قابلیت سیستم عامل آندروید فراهم آورد. وضوح صفحه نمایش باریک تلویزیون فیلیپس تصاویر فوق العاده واضح و غنی از رنگ های شاد در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون هوشمند فیلیپس بدون نیاز به اتصال گیرنده های اضافی قابلیت چندین گیرنده مجزا برای کاربر به وجود می آورد. شما با قابلیت  بلندگوهای فراگیر تلویزیون فیلیپس با افزایش حجم صوتی به صورت خودکار از صدایی غنی بی نصیب نخواهید ماند. امکان به اشتراک گذاری داده ها از طریق wi-fi direct با سرعت و کیفیت بالا انجام پذیر می باشد. وجود پورت های usb و hdmi می توان به افزایش سطح ذخیره سازی بیشتر به شما کمک کند. بهره گیری از امکانات ذکر شده در تلویزیون هوشمند philips pfk6550 می تواند محیطی غنی و افراطی از تمامی برنامه های مورد علاقه و سرگرم کننده در اختیار قرار بدهد.
    • دیزاین جذاب و خاص
    • داری تکنولوژی امبیلایت
    • دارای فناوری سه بعدی اکتیو
    • دارای سیستم عامل آندروید
    • وضوح 1080×1920 پیکسلی با فن آوری full hd
    • تلویزیون های هوشمند با قابلیت Wi-Fi
    • پردازنده دو هسته ای
    • دارای حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون فول اچ دی اندرویدی توشیبا TOSHIBA FULL HD LED TV 55L5550

    توشیبا با تولید تلویزیون های هوشمند خود در میان کاربران توانسته تا رد پای خود را به جا بگذارد .طراحی شیک و امکانات این تلویزیون کاربران را قادر ساخته تا محیط زندگی و خانه خود را به یک محیط سرگرمی تبدیل کنند. تلویزیون توشیبا L555055 به همراه صفحه نمایش تخت و لبه های بسیار باریک طراحی شده که این لبه ها با براق بودن خود یک سایه زیبا بر فضا افکنده اند .قطعا می توان گفت که یک صفحه نمایش 55 اینچ گسترده و بزرگ است پس در این تلویزیون نیز شما می توانید از داشتن تصاویر واقعی و با گستردگی فراوان لذت ببرید . تلویزیون L5550 توشیبا مانند سایر تلویزیون های هوشمند امکانات سرگرمی چند بعدی را در اختیار شما قرار می دهد به همین دلیل امکاناتی مانند اینترنت و یا دسترسی به شبکه های اجتماعی می توانند برای شما راحت تر از هر دستگاه دیگری فراهم آید. توشیبا همراه به دنبال آن بوده تا تصویر واقعی و طبیعی را در تلویزیون های خود ارائه دهد و به همین دلیل نیز این دستگاه ها را با موتور های پردازش تصویر و یا سایر فناوری های پیشرفته تولید می کند. موتور پردازشگر CEVO  در تلویزیون ال 5550 قادر است تا وضوح و رنگ های بیشتری را در اختیار صفحه نمایش قرار دهد به علاوه قابلیت هایی که با سیستم عامل آندروید در این گوشی در اختیار شما قرار می گیرد بسیار قابل توجه است به وسیله این تلویزیون 55 اینچ و آندروید آن شما می توانید به راحتی به فیس بوک و یوتیوب دسترسی داشته باشید . یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون هوشمند اتصال های USB  و  HDMI هستند.
    • دارای صفحه نمایش با اندازه 55 اینچ
    • کیفیت تصویر FULL HD با وضوح 1080×1920 پیکسل
    • فناوری Cevo موتور پردازشگر تصویر
    • استفاده از سیستم عامل آندروید
    • فرکانس رفرش تصویر200 هرتز
    • دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    • تلویزیون های هوشمند، یوتیوب، فیس بوک آسان
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون اندرویدی فول اچ دی توشیبا TOSHIBA SMART TV LED FULL HD 50L5550

    شرکت توشیبا یکی از نمونه بارز تولیدکنندگان کالاهای خانگی به شمار می رود که در زمینه محصولات خود بالاخص در زمینه طراحی و ساخت تلویزیون های سری جدید عرضه شده تدابیر هوشمندانه ای اندیشیده است . از سری تلویزیون های این شرکت می توان به تلویزیون سری جدید 55 اینچی ال5550 آن اشاره نمود. این نوع تلویزیون همگام با تکنولوژی های عصر امروزی طراحی شده است به صورتی که در کنار ایجاد محیطی لذت بخش برای خانواده ها در کنار هم با سری قابلیت های بسیار خوب این نوع تلویزیون اشنا خواهید شد که می توان بخش عظیمی از نیازهای شما به وسیله این نوع تلویزیون رفع شود. تکنولوژی هایی همچون قابلیت هوشمند بودن آن با اتصال به اینترنت امکان گشت و گذار در صفحات وب و دانلودهای عظیم برای شما به وجود خواهد آمد. تلویزیون هوشمند توشیبا led صفحه تختی می باشد که با وضوح 1080×1920 پیکسلی طیف وسیعی از رنگ های زنده و واقعی برنامه به وسیله کیفیت full hd در اختیار قرار خواهد داد. سیستم عامل آندروید 4.4.2 کیت کت تلویزین توشیبا سبب افزایش سطح بازدهی و همچنین کارایی فوق العاده سریع تمامی تنظیمات و بخش های آن می شود. نرخ حرکت تصویر به هنگام مشاهده ویدئو 200 هرتز می باشد که باعث کاهش میزان تاری و همچنین کوالتی چند برابری آن می شود. تلویزیون توشیبا دارای کنترل نور پس زمینه می باشد. قدرت صوتی فوق العاده بالای بلندگوهای تلویزین هوشمند toshiba l5550 در عین فراهم آوردن میزان شدت صوتی سعی در از بین بردن میزان اعوجاج موجود را دارد.  
    • طراحی مدرن و جذاب
    • اندازه 50 اینچی LED به همراه وضوح رنگ1080×1920 پیکسلی
    • سیستم عامل محبوب آندروید4.4.2 (کیت کت)
    • نرخ حرکت تصویر 200 هرتزی به منظور کاهش میزان تاری
    • کنترل نور پس زمینه هوشمند
    • قدرت صوتی فوق العاده بالا با قابلیت از بین بردن نویز
    • کیفیت full hd ویدئو با قابلیت حذف اعوجاج
    • کابل3 HDMI و کابل 2 USB
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون فورکی آندرویدی سه بعدی سونی SONY LED 4K 3D ANDROID TV 75X9400C

    تلویزیون به عنوان یک منبع انتقال داده و بهره گیری از اخبار روز دنیا در زمینه ها مختلفی انسان را ایجاب به استفاده از آن می نماید. با افزایش روز افزون  جمعیت سطح اطلاعات فردی نیز بسیار گسترش پیدا کرد. در این میان اشخاص تنها به بهره گیری از تلویزیون های ساده اکتفا نکردند ب همین دلیل با قابلیت ها و امکانات روز دنیا به مرور گسترش نوع به روز شده از تلویزیون ها عرضه بازار شده اند. این تلویزیون ها باتوجه به سلایق مختلف از سری امکانات ویژه مخصوص به خود برخودار می باشند. هوشمند بودن تلویزیون از بارزترین ویژگی های یک تلویزیون ایده آل به شمار می رود. تلویزیون سونی ایکس 9400 سری سی ساخت سال 2015 می باشد. بدون شک می توان گفت این نوع تلویزیون در هنگام ساخت و حتی الان نیز در میان رقبای خود بسیار بالاتر است. تلویزیون 75 اینچی سونی هوشمند بوده و همراه با امکانات وسیع خود طیف گسترده تری از سایر قابلیت های ویژه را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. پایه ریزی تلویزیون هوشمند سونی بر اساس سیستم عامل محبوب آن می باشد. اتصال و اشتراک گذاری در تلویزیون سونی از طریق اینترنت به صورت مستقیم انجام می گیرد. به وسیله تکنولوژی 4k امکان حداکثر وضوح واقعی تصاویر فراهم خواهد شد. موتور پردازشگر تصویر به صورت زنده مشاهدات ثبت شده را نشان خواهد داد. تکنولوژی سه بعدی شما را به دنیای کاملاً متفاوت خواهد برد. به وسیله 16 گیگابایتی امکان ذخیره موارد ضروری را پیدا خواهید کرد. همراه با تکنولوژی ها به کار رفته در قدرت صوتی تلویزیون sony 75 x9400c محیطی کاملاً شاد و سرشار از صدای واضح را در اختیار داشته باشید.   
    • پایه ریزی سیستم عامل محبوب آندروید
    • تکنولوژی 4k با قابلیت نمایش واقعی برنامه ها
    • موتور پردازشگر تصویر K X-Reality PRO
    • قدرت صوتی فوق العاده با تکنولوژی صدای استریو و دالبی دیجیتال
    • قابلیت تکنولوژی سه بعدی با مشاهده برنامه ها به صورت جالب و مهیج
    • اتصال به اینترنت با اشتراک گذاری مستقیم
    • اتصال گوشی های هوشمند
    • ظرفیت حافظه 16 گیگابایت
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون اندرویدی سه بعدی سونی SONY LED 3D TV 4K KD-55X9000C

    امروزه تلویزیون های زیادی با کیفیت و رزولوشن بالا توسط کمپانی های مختلف تولید شده اند. کمپانی سونی فعالیت چشمگیری در زمینه تولید تلویزیون های اندرویدی دارد. تلویزیون براویا مدل KD-55X9000C با صفحه نمایش 55 اینچ و طراحی شیک یک شاهکار از کمپانی سونی می باشد که اتاق نشیمن شما را به یک مرکز سرگرمی تبدیل خواهد کرد. یک قاب نازک با ضخامت 4.9 میلی متر اطراف صفحه نمایش 55 اینچ این تلویزیون را احاطه کرده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل و وضوح Ultra HD می باشد و تصاویر را با وضوح و کنتراست بالا نمایش می دهد. تصاویر در این تلویزیون با کمک تکنولوژی های خلاقانه به صورت زنده ، شاداب و واضح نمایش داده می شوند. با کمک موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO 4K می توان تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود را با کیفیت فوق العاده مشاهده کرد. این پردازنده با اصلاح تصاویر بدون کیفیت، باعث می شود تا نقص ها و کمبود هایی که در تصاویر وجود داشته باشد را برطرف کند و با ترمیم ماهرانه و خلاقانه کیفیت تصاویر را تا حد چشمگیری افزایش دهد. با اتصال به اینترنت شما می توانید به دنیای مجازی وب و فروشگاه های بازی و برنامه های اندرویدی به راحتی دسترسی داشته باشید. با استفاده از برنامه Google Play می توان به صورت بی سیم به فیلم های موجود در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راحتی دسترسی داشت و برنامه ها و بازی ها را دانلود کرد. برنامه کاربردی Google Cast در این تلویزیون به شما امکان دسترسی به فیلم های یوتیوب را فراهم می سازد و همچنین می توانید بازی ها ، عکس ها و فیلم ها را از دستگاه های اندروید مانند، تلفن همراه خود و یا لپ تاپ و تبلت به تلویزیون براویای سونی منتقل کنید و از دیدن فیلم ها و بازی ها بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید. برای سرچ اطلاعات بر روی تلویزیون هوشمند KD-55X9000C سونی، برنامه جستجوی صوتی به سادگی آنچه را که می خواهید در اختیار تان قرار می دهد. علاوه بر این برنامه های کاربردی، این تلویزیون دارای ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته ای مانند سریال AbTak، به اشتراک گذاری عکس Plus و یک برنامه تلنگر سرگرمی می باشد که با استفاده از آن می توانید از تلویزیون اندروید خود تجربه های به یاد ماندنی کسب کنید.

    با استفاده از دوربین این تلویزیون می توانید عکس و فیلم های با کیفیتی را برای عزیزان و خانواده ضبط و ثبت کنید. تکنولوژی سه بعدی پسیو در تلویزیون 55 اینچ X9000C سونی منزل تان را به دنیای سرگرمی های جالب و دیدنی تبدیل خواهد کرد. شما می توانید تصاویر را با کیفیت FULL HD به صورت واقعی از این تلویزیون تماشا کنید و از امکاناتSimulView  برای بازی کردن بهره ببرید. پردازنده X1 Chip در این تلویزیون به صورت خودکار وضوح تصاویر را افزایش می دهد و با تنظیم دقیق رنگ و کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و با کیفیت اولترا HD هر صحنه را به صورت زنده همراه با تمام جزئیات نمایش می دهد. این تلویزیون در هنگام پخش فایل های صوتی با استفاده از تکنولوژی +ClearAudio محتوای صوتی را تجزیه و تحلیل می کند و شما را در دنیای سرگرمی مشاهده شده غرق می کند. این تلویزیون با استفاده از قابلیت صوتی ClearPhase ، صداها را با انواع فرکانس های بالا ، پایین و متوسط تنظیم می کند و در هنگام مشاهده فیلم صدای افراد را به صورت واضح پخش می کند. اسپیکر های این تلویزیون با اندازه کوچکی که دارند طراحی تلویزیون را بسیار باریک و خوش فرم کرده اند و صدا را با توان و کیفیت بالا به اطراف پخش می کند.
    • دارای صفحه نمایش 55 اینچ با کیفیت تصویر 4k
    • طراحی فواق العاده باریک و زیبا با ضخامت 4.9 میلی متر
    • سیستم عامل اندروید و برنامه های کاربردی
    • بیشترین وضوح، رنگ طبیعی و کنتراست بالا با پردازنده قدرتمند 4K X1
    • تکنولوژیهای کیفیت تصویر Upscale to near 4K resolution از موتور  4K X-Reality™ PRO
    • دیدن رنگ های بیشتر با تکنولوژی TRILUMINOS
    • تنظیم صدای تلویزیون با استفاده از تکنولوژی صوتی ClearAudio +
    • مجهز به قابلیت های بی سیم بلوتوث و وای فای
    • مشاهده تصاویر در حال حرکت به صورت واضح با استفاده از فرکانس حرکت XR  800 هرتز
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون منحنی ال ای دی فورکی سه بعدی سونی SONY LED 3D ANDROID TV 4K 65S8505C

    شرکت سازنده ی سونی در تولید و ساخت تلویزیون های خود گام های زیادی را برداشته است تا بهترین تلویزیون و با امکانات منحصر به فرد و پیشرفته تولید و روانه کند که در سال 2015 تلویزیون هوشمند KD-S8505C را به صورت منحنی تعبیه کرده است. به علاوه این صفحه نمایش منحنی دارای اندازه ی 65 اینچ می باشد که قادر است تصاویر را با کیفیت رزولوشن 4K و با عمق زاویه ی دید گسترده را نمایش دهد و نیز این تلویزیون برای نمایش دادن رنگ های به صورت طبیعی تر و کاهش نویز تصاویر ها از یک پردازنده ی قوی X-PRO استفاده می کند. این تلویزیون می تواند فیلم های اکشن مورد علاقه ی شما را بدون حرکت های تاری به صورت سه بعدی و با سطح همه جانبه نمایش دهد که این قابلیت از نوع Active می باشد. همچنین این تلویزیون به صورت یک پارچه ساز می تواند تمام رابط های کاربری را در مدت زمان بسیار کمی اجرا کند در واقع اجرا کردن برنامه ها و سرگرمی ها توسط یک سیستم عامل با نسخه ی 5.1.1 صورت می گیرد و با استفاده از وای فای داخلی و مرورگر Opera تلویزیون هوشمند 65S8505C می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و شما نیز می توانید انواع برنامه ها و سرگرمی ها و شبکه ی اجتماعی را به صورت آنلاین در این تلویزیون هوشمند سونی مشاهده نمایید.
    • دارای صفحه نمایش منحنی 65 اینچی با نور پس زمنیه LED
    • قادر به زاویه دید گسترده و کیفیت رزولوشن 4K
    • مجهز به قابلیت سه بعدی
    • سیستم عامل آن آندروید نسخه ی 5.1.1
    • قدرت خروجی بلندگو 20 وات
    • قابلیت اشتراک گذاری به صورت بی سیم
    • دارای 4 پورت ورودی HDMI و3 پورت ورودی به نام USB
    • انرژی بهره وری آن A
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون هوشمند اندرویدی فول اچ دی فیلیپس PHILIPS LED 3D ANDROID 40PFK6510

    فیلیپس یکی از شرکت های برجسته و منحصر به فرد در زمینه تولید انواع تلویزیون محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی از انواع مدل ها را در اینچ های مختلف روانه بازار می کند. سال 2016 زمینه ای شد برای عرضه این تلویزیون 40 اینچ سه بعدی با مدل نامبر پی اف کی 6510 (PHILIPS 40PFK6510)که از امکاناتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت، مجهز بودن به سیستم عامل اندروید و از همه مهمتر که نمایی جذاب به تلویزیون می بخشد فن آوری آمبی لایت (Ambilight) دو طرفه است که با انعکاس نور صفحه نمایش بر روی دیوار تجربه ای نفس گیر در مشاهده برنامه ها القا خواهد کرد. از دیگر ویژگی های برجسته این تلویزیون فول اچ دی می توان به قابلیت ضبط برنامه ها از طریق USB اشاره کرد جدا از این امکانات می توان به گیرنده های دیجیتال DVB-T / C / S / S2 اشاره کرد و در کنار آن نیز به 4 پورت HDMI و 3 کابل USB مجهز می باشد. کیفیت تصویر فوق العاده ای تلویزیون LED به واسطه موتور تصویر Perfect Pixel HD در اوج وضوح و روشنایی خود قرار داشته و در مقابل نیز از قابلیت اسکن تصویر 800 هرتز بهره می برد. قدرت خروجی صوتی 20 وات با فن آوری صدای هوشمند «SmartSound» همراه است تا شاهد پخش صدا با کنترل حجم اتوماتیک باشید. وجود قابلیت سه بعدی که از فن آوری Active بهره می برد همیشه می تواند در اوقات فراغت، شما را سرگرم کند. این را هم فراموش نکنید که از طریق اتصال به اینترنت Wi-Fi می توانید به انواع شبکه های اجتماعی و پر طرفدار مانند فیس بوک و... دسترسی داشته باشید. آنچه این تلویزیون را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش نشان می دهد مجهز بودن به سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1 و همچنین حافظه 8 گیگابایت آن است همچنین از یک پردازنده 2 هسته ای برخوردار است که باعث افزایش سرعت عمل تلویزیون در هنگام اتصال به اینترنت و مشاهده برنامه ها می شود.
    • صفحه نمایش LED با رزولوشن FULL HD
    •  مجهز به سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1
    • حافظه داخلی 8GB
    • مجهز به گیرنده های DVB-T / C / S / S2
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • دارای موتور تصویر Perfect Pixel HD
    • قدرت صوتی  20 وات
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون اندرویدی سه بعدی سونی SONY LED 3D TV 4K 65X9000C

    سونی یکی از تولیدکنندگان حرفه ای در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی شخصی می باشد. محصولات با کیفیت او نامی معتبر را در سراسر جهان برای کاربران ساخته است. یکی از تولیدات اخیر این کمپانی می توان به تلویزیون آندرویدی و سه بعدی سونی 65X9000C اشاره کرد که از ساخت منحصر به فرد و با کیفیتی برخوردار است. این تلویزیون سونی از یک طراحی زیبا نیز برخوردار است که سونی این سبک جدید را برای تلویزیون های BRAVIA خود به کار برده است. کیفیت تصویر منحصر به فرد این تلویزیون باعث بیشتر شدن طرفداران آن شده است. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون 65 اکس 9000 از دیدن فیلم و برنامه های مورد علاقه ی خود لذت ببرید! شما می توانید به راحتی به دیدن فیلم های سه بعدی بپردازید و به یک تجربه ی جدید در اتاق نشیمن خود دست یابید. اگر رفتن به سینما برایتان سخت است با اندازه ی بزرگ نمایشگر 65 اینچی تلویزیون X9000C سونی شما می توانید یک سینمای بزرگ در خانه داشته باشید و همراه با خانواده از دیدن هر فیلمی لذت ببرید. به علاوه این تلویزیون از یک صدای فراگیر بسیار پیشرفته نیز برخوردار است که نهایت هیجان را در دیدن فیلم اعمال می کند. با استفاده از برنامه های موجود در منوی این تلویزیون شما قادر خواهید بود به راحتی به اینترنت از طریق وای فای متصل شوید و در وب سایت های مورد علاقه ی خود به جستجو و سرچ بپردازید. دیدن برنامه های داخل گوشی، عکس و ویدئو با استفاده از تکنولوژی هایی همچون صفحه آینه ای، امری بسیار آسان می باشد. همچنین وجود بسیاری از تکنولوژی ها می تواند علاوه بر تقویت رنگ نمایشگر، ویژگی های دیگری از تلویزیون را نیز تغییر و تقویت کند.
     
    • مجهز به قابلیت های برجسته همچون Screen Mirroring و تصویر در تصویر
    • دارای سبک بسیار جدید با طراحی زیبا
    • فناوری ClearAudio و همچنین سیستم صدای فراگیر
    • قابلیت نمایش رنگ های بسیار واقعی با قابلیت TRILUMINOS
    • دارای منوی آندرویدی
    • مجهز به سینما سه بعدی با تکنولوژی پسیو
    • دارای کنترل و پد لمسی برای کنترل آسانتر تلویزیون
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون منحنی اندرویدی سونی SONY LED 3D TV KD-55S8505

    با توجه به پیشرفت بسیار زیادی که امروزه در عرصه ساخت تلویزیون های متنوع ایجاد شده است می توانیم به صراحت بگوییم که در تمامی خانه ها نیاز به داشتن تلویزیون های هوشمند و حرفه ای بسیار افزایش یافته شده و سفارش آن نیز تا حد  بالایی می باشد. اما تلویزیون ال ای دی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد ساخت شرکت سونی می باشد که بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان عرضه شده است. این تلویزیون 55 اینچی S8505 سونی دارای صفحه نمایش منحنی بسیار جذاب و خیره کننده ای است که تنها  مشاهده ظاهر آن لذت یک تلویزیون فوق العاده زیبا و پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون منحنی سونی مدل 55S8505 دسترسی شما را به سرگرمی های فراوانی از جمله گوگل و انواع برنامه های اندروید را برای شما فراهم می نماید. تمامی برنامه هایی که با استفاده از این تلویزیون پخش می شود با کنتراست بسیار بالایی ارائه داده می شود و این در حالی است که، کیفیت تصویر در رنگ های شگفت انگیز را با هیجان بالایی فراهم می کند. بنابراین می توانید هم اکنون این تلویزیون بسیار پیشرفته را سفارش داده و دکوراسیون اتاق نشیمن خود را جذاب تر نمایید. از جمله امکانات و قابلیت هایی که می توان در این تلویزیون سونی به آن اشاره کرد کیفیت صدا و صفحه نمایش گسترده آن است که بسیار حرفه ای در اختیار مشتریان قرار داده شده است. میزان کیفیت صدایی که با استفاده از این تلویزیون ارائه داده می شود بسیار واضح، شفاف و فراگیر می باشد که باعث می شود صدای برنامه های مورد علاقه خود را در تمامی اتاق بشنوید و از شنیدن کیفیت که برای شما ارائه می دهد لذت ببرید. فراموش نکنید که این تلویزیون مجهز به امکانات اتصال کابل HDMI است که به شما امکان می دهد برنامه ها را با کیفیت Blu-ray مشاهده کنید که وضوح تصویر بسیار برجسته ای را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت منحنی، امکان غوطه ور شدن در تمامی برنامه ها را برای شما فراهم می کند یعنی با زاویه دید بسیار بالایی که ارائه می دهد باعث بهبود اثر بخش در هنگام نمایش برنامه ها خواهد شد. سیستم عاملی که برای این تلویزیون هوشمند قرار داده شده آندروید 5.0 است که بسیار پیشرفته تر از سایر مدل های قدیمی می باشد.
     
    • تلویزیون 55 اینچی منحنی با نور پس زمینه LED
    • امکان پخش سه بعدی برنامه ها
    • تلویزیون کاملا هوشمند با کیفیت وضوح پانل 4K
    • موتور پردازنده 800hz
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل آندروید 5.0
    • اتصال 4 پورت HDMI و سه پورت USB 2.0
    • خروجی بلندگو با قدرت 20 وات
    • دارای رزولوشن  2160× 3840 پیکسل
    • رتبه انرژی A
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 202 تا


شگفتی های خرید تلویزیون های اندروید از بانه

قیمت تلویزیون اندروید خرید تلویزیون اندروید دار از بانه مارکت فروش و بررسی مشخصات بهترین مدل ال ای دی Android . در دنیای پیشرفته فناوری، خرید تلویزیون‌های با امکانات اندروید از برندهای معتبری نظیر سونی، شیائومی و فیلیپس در بانه به یک تجربه هوشمند و لذت‌بخش تبدیل شده است.
این تلویزيون‌ها با امکانات پیشرفته سیستم عامل اندروید، دسترسی به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متنوع، پخش محتواهای آنلاین، ویژگی‌های تصویری متفاوت و حتی کنترل صوتی هوشمند، تجربه تماشا را به یک سطح جدید ارتقا می‌دهند. در این متن، به بررسی ویژگی‌ها و مزایای تلویزیون‌های اندروید این برندها می‌پردازیم و نشان می‌دهیم چرا انتخاب یک تلویزيون هوشمند با امکانات اندرويد از این برندها در بانه مارکت، تصمیمی هوشمندانه و منطقی است.

تجربه‌ای هوشمند و پیشرفته از تماشای تلویزیون اندروید

در دنیای فعلی پر از فناوری‌های نوین، تلویزيون‌ها نیز از این روند بهره می‌برند و با ارتقاء به تلویزیون‌های اندروید، تجربه تماشا را به یک سطح جدید می‌برند. تلویزیون‌های اندرويد با سیستم‌عامل محبوب اندروید، امکاناتی را فراهم می‌کنند که تجربه تماشا را تبدیل به یک سفر هوشمند می‌کند.یکی از مهمترین مزیت‌های تلويزیون‌های اندروید، تنوع و گستردگی اپلیکیشن‌های قابل دسترسی است. با امکان نصب برنامه‌های مختلف از فروشگاه Play Store، تلويزیون شما به یک هاب سرگرمی تبدیل می‌شود و می‌توانید به طور آسان به تماشای ویدئوها، بازی‌ها برنامه‌های آنلاین و حتی مرور وب بپردازید.
از دیگر ویژگی‌های جذاب تلویزیون‌های اندرويد، قابلیت اتصال به اینترنت است. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی به منابع آنلاین دسترسی داشته باشید و محتواهای مورد علاقه خود را از طریق اینترنت استفاده کنید. همچنین، تلويزیون‌های اندروید معمولاً از فناوری‌های پیشرفته تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کنند که تجربه تماشای شما را به اوج می‌رساند. قیمت تلویزیون اندروید خرید ممکن است متفاوت باشد و به اندازه‌ی ویژگی‌ها و امکانات هر مدل بستگی دارد. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، ما مجموعه‌ای از تلویزیون‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید Android TV با قیمت‌های متنوع را به شما ارائه می‌دهیم. از تلویزیون‌های اندرويد معمولی تا مدل‌های پیشرفته با ویژگی‌های خاص، ما تلاش می‌کنیم تا گامی به سوی ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تلويزیون برداریم.
در بانه مارکت، شما می‌توانید خرید و قیمت تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید را با قیمت‌های مناسب را مشاهده کرده و با تنوع مدل‌ها و امکانات، انتخابی انجام دهید که بهترین تجربه تماشای تلویزيون را برای شما به ارمغان آورد. تلویزیون اندروید تی وی ، بیش از یک تلویزيون معمولی، پنجره‌ای به دنیای هوشمند و پیشرفته را به جلوی چشمان شما می‌گشاید. قیمت خرید تلویزیون اندروید و قیمت تلویزیون ANDROID اصل در بانه را می توانید در سایت بانه مارکت مشاهده کنید .

تلویزیون اندروید چیست؟

بهترین برندهای تلویزیون اندروید کدام ها هستند؟

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تلویزيون هستید که با هوش مصنوعی پیشرفته و امکانات فراوان همراه شده باشد، بهترین تلویزیون های اندروید از برندهای معتبر مانند سونی، فیلیپس و شیائومی را برای شما فراهم می‌آورند.بهترین تلویزیون اندروید تلویزیون سونی است ، که تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تلویزيون را ارائه می‌دهد. سیستم عامل اندروید به همراه فناوری‌های تصویری پیشرفته، تصاویری با کیفیت فوق‌العاده و رنگ‌های زنده را به تماشاگران ارائه می‌کند.
تلویزیون اندروید سونی نیز با دستیار صوتی گوگل نیز همراه شده‌اند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از صدا، تلویزيون را کنترل کرده، پرسش‌های خود را مطرح کنید و دستورات مختلف را به صورت صوتی اجرا کنید.
تلویزیون اندروید فیلیپس امکانات جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از تصاویر با کیفیت 4K تا پشتیبانی از HDR، هر لحظه تماشا به یک تجربه واقعی تبدیل می‌شود.
تلویزيون اندروید تی وی شیائومی با تلویزیون‌های اندروید، ورودی مؤثری به بازار تلویزیون‌های هوشمند داشته است. با قابلیت‌های متنوع از جمله نمایش محتواهای آنلاین و اپلیکیشن‌های متعدد، شیائومی تجربه‌ای دست‌نخورده از تلویزيون‌های اندرويد را ارائه می‌کند.
اگر به دنبال بهترین تلویزیون‌های اندروید با کیفیت تصویر عالی، امکانات متنوع و دستیار صوتی هستید، برندهای سونی، فیلیپس و شیائومی بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهند بود. این تلويزیون‌ها با تلفیق هوش مصنوعی، اندروید تی وی و دسترسی به اپلیکیشن‌ها و منابع آنلاین، تجربه‌ای متفاوت و فوق‌العاده را در دنیای تماشا برای شما ایجاد می‌کنند.

تجربه‌ای هوشمند و چشم‌نواز با تلویزیون های پیشرفته اندرويد

تلویزیون‌های اندرويد با تلفیق فناوری مدرن و سیستم‌عامل اندروید، تجربه‌ای کارآمد و هوشمند از تماشای تلويزیون را به کاربران ارائه می‌دهند. این تلویزیون‌ها با کارایی برتر خود، مزایای بی‌شماری را برای کاربران فراهم می‌کنند. در ادامه به برخی از مزایای تلویزیون اندرويد اشاره می کنیم :
1. هوش مصنوعی: تلویزیون‌های اندروید با همراهی هوش مصنوعی، بهترین تجربه‌ای از تماشای تلویزیون را ایجاد می‌کنند. این تکنولوژی به تشخیص نوع محتوا، پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده، بهینه‌سازی تصویر کمک می کند .
2. دسترسی به اپلیکیشن‌ها و منابع آنلاین: یکی از مزایای بزرگ تلويزیون‌های اندروید، دسترسی به فروشگاه Play Store و نصب اپلیکیشن‌های مختلف است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند و تجربه‌ای گسترده و سرگرم‌کننده را تجربه کنند.
3. اتصال به اینترنت و محتوای آنلاین: تلویزیون‌های اندروید به شما اجازه می‌دهند تا به راحتی به اینترنت متصل شده و محتوای آنلاین را مشاهده کنید .
4. کنترل صوتی و دستیارهای هوشمند: بسیاری از تلویزیون‌های اندرويد دارای دستیارهای هوشمند مانند گوگل آسیستنت Google Assistant هستند که با کنترل صوتی، به شما امکان کنترل سریع و آسان تلويزیون، پخش محتوا و انجام وظایف را می‌دهند.
5. بهبود کیفیت تصویر و صدا: اغلب تلویزیون‌های اندروید از تکنولوژی‌های پیشرفته تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کنند. این به معنای تجربه واقعی‌تر و زنده‌تری از تماشای تلویزيون است.
6. به روزرسانی‌های رایگان و امنیت: برنامه‌ها و سیستم‌عامل اندروید تلویزیون‌ها به طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند. این به معنای بهره‌وری بیشتر، رفع باگ‌ها و بهبود امنیت دستگاه شماست.
تلویزیون‌های اندرويد با کارایی منحصر به فرد و مزایای غنی، تجربه تماشای تلویزيون را به یک سفر هوشمند و پر از امکانات تبدیل می‌کنند.

ویژگی‌های بی نظیر تلویزیون‌های اندرويد

تلویزیون‌های اندروید از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند که امکانات گسترده‌ای را به کاربران می دهد. از جمله این امکانات می‌توان به دسترسی به اینترنت، استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها، و مشاهده محتوای آنلاین اشاره کرد.در ادامه به توضیح برخی از ویژگی‌های برجسته تلویزیون‌های اندروید می پردازیم : پشتیبانی از تکنولوژی‌های تصویری:
تلویزیون‌های اندروید با پشتیبانی از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند HDR و 4K Ultra HD، تجربه تماشای تلويزیون را به یک سطح جدید می‌برند.
دسترسی راحت به اپلیکیشن‌ها:
یکی از مهمترین ویژگی‌های تلویزیون‌های اندروید، دسترسی آسان و سریع به فروشگاه Google Play است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد که به تنوعی از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها دسترسی پیدا کرده و تجربه تماشای تلويزیون را به یک سفر سرگرم‌کننده تبدیل کنند.
کنترل صوتی هوشمند:
قابلیت کنترل صوتی یکی دیگر از ویژگی های خوب این مدل تلویزيون هاست. با استفاده از دستیارهای هوشمند مانند Google Assistant یا Amazon Alexa، کاربران می‌توانند تلویزيون را با صدای خود کنترل کنند، دستورات صوتی را اجرا کنند و حتی اطلاعاتی را از طریق صدا دریافت کنند. اتصالات متعدد:
تلویزيون‌های اندرويد دارای انواع اتصالات مثل HDMI، USB، اینترنت و وای‌فای هستند. این اتصالات به کاربران امکان متصل کردن دستگاه‌های جانبی مانند کنسول‌های بازی، دی‌وی‌دی‌پلیرها و دستگاه‌های استریمینگ را می‌دهد. پخش محتوا و ویدیوها:
تلویزیون‌های اندرويد به شما اجازه می‌دهند محتواها و ویدیوهای مختلف را از طریق سرویس‌های استریمینگ معروف مانند Netflix، YouTube و Amazon Prime Video تماشا کنید. کنترل از راه دور هوشمند:
تلویزیون‌های اندرويد با کنترل از راه دور هوشمند، امکان کنترل آسان و دقیق تلويزیون را به کاربران می‌دهند. همچنین، تکنولوژی‌های صوتی مانند Google Assistant و Amazon Alexa به کاربران امکان ارتباط صوتی با تلويزیون را می‌دهند.
به طور خلاصه، تلويزیون‌های اندروید با ترکیب سیستم عامل اندرويد و ویژگی‌های پیشرفته، تجربه تماشای تلويزیون را به یک سفر هوشمند و لذت‌بخش تبدیل می کند.



امکانات برند تکنولوژی نوع استفاده مزایا معایب
دسترسی به اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها سونی اندرويد عمومی دسترسی به محتواهای آنلاین، امکانات هوشمند نیاز به اینترنت برای استفاده از برخی امکانات
تکنولوژی تصویری پیشرفته شیائومی HDR، 4K Ultra HD تماشای فیلم تجربه تصویری با کیفیت بالا، کنتراست بالا قیمت بالا ممکن است به چشم بیاید
کنترل صوتی هوشمند فیلیپس اندرويد کنترل صوتی کنترل آسان با استفاده از صدا قیمت بالا
اتصالات متعدد فیلیپس اندرويد عمومی اتصال دستگاه‌های جانبی متعدد ممکن است پورت‌های کمی داشته باشد
کنترل از راه دور هوشمند سونی اندرويد کنترل از راه دور کنترل آسان تلویزيون با دستیارهای هوشمند نیاز به آموزش برای بهره‌برداری کامل
امکانات اینترنت شیائومی اندرويد عمومی دسترسی به اپلیکیشن‌ها، ویدیوها و محتواهای آنلاین نیاز به اینترنت برای استفاده از امکانات


راهنمای خرید و قیمت تلویزیون‌های اندروید

خرید تلویزیون با سیستم عامل اندروید می‌تواند تجربه تماشای شما را به یک سطح جدید از هوشمندی و امکانات برساند. با توجه به تنوع مدل‌ها و ویژگی‌ها، انتخاب مناسب ممکن است چالشی باشد. در این راهنما، به شما توصیه‌ها و نکاتی را ارائه می‌دهیم تا خرید خود را با اطمینان و هوشمندانه انجام دهید. 1. بررسی نیازهای خود:
قبل از خرید، نیازهای خود را تعیین کنید. آیا به تماشای ویدیوهای آنلاین علاقه دارید؟ آیا از بازی کردن با کیفیت بالا روی تلويزیون لذت می‌برید؟ یا به دنبال تلویزيونی برای استفاده‌های روزمره و محتوای تلویزیونی هستید؟
2. کیفیت تصویر و HDR:
به کیفیت تصویر دقت کنید. اکثر تلويزیون‌های با سیستم اندروید از تکنولوژی‌های تصویری پیشرفته مانند HDR پشتیبانی می‌کنند. این تکنولوژی‌ها باعث افزایش کنتراست و وضوح تصویر می‌شوند.
3. سیستم عامل اندروید:
تأکید بر انتخاب تلويزیون با سیستم عامل اندروید است. اطمینان حاصل کنید که تلويزیون دارای آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های منظم آن می‌باشد. 4. دسترسی به اپلیکیشن‌ها و منابع آنلاین:
اطمینان حاصل کنید که تلویزیون دارای دسترسی به فروشگاه Google Play و اپلیکیشن‌های محبوب مانند Netflix، YouTube، Amazon Prime Video و غیره می‌باشد.
5. پشتیبانی از کنترل صوتی:
ویژگی کنترل صوتی می‌تواند تجربه استفاده را بهبود دهد. انتخاب تلويزیونی که از دستیارهای هوشمند مانند Google Assistant یا Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند، می‌تواند کنترل تلویزیون را تسهیل کند.
6. اتصالات و پورت‌ها:
مطمئن شوید که تلویزيون دارای تعداد کافی درگاه‌ها و پورت‌های اتصالی مثل HDMI، USB و اینترنت است تا بتوانید دستگاه‌های مختلف را به آن متصل کنید.
7. قیمت و بودجه:
با توجه به بودجه خود، تلویزیون مناسبی را انتخاب کنید. به علاوه، مقایسه قیمت و ویژگی‌ها در بین مدل‌های مختلف به شما کمک خواهد کرد.

قیمت تلویزیون‌های اندروید

پنجره‌ای به دنیای هوشمند تماشا

در این متن، به بررسی ویژگی‌ها و مزایای تلویزيون‌های با سیستم عامل اندرويد پرداختیم. این تلویزيون‌ها با بهره‌گیری از سیستم عامل اندروید، تجربه تماشای یکتا و هوشمندانه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند. از دسترسی آسان به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها، پخش محتواهای آنلاین، کنترل صوتی هوشمند، تکنولوژی‌های تصویری پیشرفته، تنوع اندازه‌های صفحه نمایش تا اتصالات متعدد، این تلویزيون‌ها به انتخاب مناسبی برای تجربه تماشای بهینه تبدیل می‌شوند.
در فرآیند خرید، لازم است نیازهای خود را تعیین کنید، کیفیت تصویر، اندازه صفحه نمایش، سیستم عامل، دسترسی به اپلیکیشن‌ها و منابع آنلاین، پشتیبانی از کنترل صوتی و اتصالات را مورد بررسی قرار دهید. همچنین، مقایسه قیمت و ویژگی‌ها نیز به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. این تلویزيون‌ها با انعطاف‌پذیری و امکانات گسترده خود، تجربه تماشای شما را به یک سفر هوشمند و لذت‌بخش تبدیل می‌کنند. با رعایت این راهنما و نکات، می‌توانید تلویزیون مناسبی با سیستم عامل اندروید را برای خود انتخاب کرده و از تجربه‌ای فراتر از انتظار لذت ببرید.
با انتخاب اندرويد تی وی ، شما به یک دنیای وسیع از امکانات هوشمند دسترسی خواهید داشت. این انتخاب به شما امکان می‌دهد تا به طور آسان و سریع به برنامه‌ها، بازی‌ها، ویدیوها و محتواهای آنلاین دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، پشتیبانی ازتکنولوژی‌های پیشرفته تصویری، تجربه تماشا را به یک سطح جدید از واقعیت و جذابیت می‌برد. در نهایت، با توجه به نکات راهنمایی شده، شما می‌توانید تلویزيونی را انتخاب کنید که به بهترین شکل به نیازها و سلیقه شما پاسخ دهد و لحظات لذت‌بخش تماشا را برایتان به ارمغان آورد.


سوالات متداول در مورد تلویزیون اندروید


تلویزیون اندرويد چیست؟

تلویزيون اندرويد یک نوع تلويزیون هوشمند است که از سیستم عامل اندروید توسعه یافته است. این تلویزيون‌ها امکانات متنوعی از دسترسی به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید، پخش محتواهای آنلاین، کنترل صوتی و ویژگی‌های تصویری پیشرفته را فراهم می‌کنند.

چه ویژگی‌هایی در تلویزيون‌های اندرويد مهم است؟

ویژگی‌هایی چون سیستم عامل اندرويد به‌روز، دسترسی به فروشگاه Google Play، پشتیبانی از تکنولوژی‌های تصویری پیشرفته مانند HDR و 4K، کنترل صوتی هوشمند، و اتصالات متعدد از جمله مهمترین ویژگی‌های تلويزیون‌های اندروید هستند.

چرا باید تلویزیون اندروید را انتخاب کنم؟

تلویزيون اندروید با امکاناتش امکان دسترسی به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، پخش محتواهای آنلاین، کنترل آسان تلویزيون، و تجربه تصویری واقعی‌تر را به کاربران ارائه می‌دهد