Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت تلویزیون سامسونگ خرید, میزان امتیاز: و بیشتر

تلویزیون سامسونگ

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 518 تا

  1. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 55MU8000 Samsung LED Tv

    سامسونگ در سال 2017 میلادی سری جدید تلویزیون هایش را با نام ام یو 8000 « 55MU8000 » معرفی کرد. این مدل تلویزیون با طراحی زیبا و ویژگی های خوب طراحی همراه شده. از جمله این ویژگی ها می توان به بدنه کم ضخامت، قاب باریک اطراف نمایشگر و قابلیت مسیر یابی توسط پایه ها اشاره کرد. این مدل تلویزیون با نمایشگر 55 اینچ تولید شده که دارای کیفیت نمایشی اولترا اچ دی فورکی است. از ویژگی های خوب تصویری می توان به قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، تکنولوژی HDR، مگا کنتراست « Mega Contrast »، داینامیک کریستال کالر « Dynamic Crystal Color »، یو اچ دی دایمینگ « UHD Dimming »، تقویت کنتراست و ... اشاره کرد.‌ با این وجود شما بدون توجه به منبع تصاویر، می توانید از نمایش زیبا لذت ببرید.‌
    یکی از ویژگی های خوب تلویزیون ها می توان به هوشمند بودن آن ها اشاره کرد. تلویزیون سامسونگ 55MU8000 با ویژگی های هوشمند تولید و طراحی شده است. با استفاده از قابلیت اتصال به اینترنت، می توانید به  صفحات وب مورد علاقه خود سر بزنید. رابط کاربری ساده و جذاب با وجود Tizen در اختیار شما قرار می گیرد. با این وجود دسترسی به برنامه ها و تنظیمات بسیار ساده تر انجام خواهد شد. از دیگر ویژگی های خوب می توان پردازنده 4 هسته ای، مجموعه کامل پورتها، توان صوتی 40 وات، گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و ... را نام برد. 
    • کیفیت تصویر فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • سیستم عامل Tizen
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • دارای پردازنده 4 هسته ای
    • گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
    • مسیریابی کابل ها توسط پایه
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 85HU7000 Samsung Smart 4K 3D

    • هوشمند به واسطه اسمارت هاب
    • دارای پردازشگر تصویر Quadmatic
    • نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز
    • دارای 4 بلندگو و دو ساب ووفر (90 وات)
    • مجهز به گیرنده DVB-T2 , S2
    • پشتیبانی از قابلیت Screen Mirroring
    • دارای 4 رابط HDMI و قابلیت ضبط
    • پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون سامسونگ فورکی هوشمند Samsung 4K Led Smart 65MU7000

    سامسونگ برای اینکه میزان فروش تلویزیون هایش را بیش از پیش افزایش دهد، هر ساله مدل هایش را به روز می کند و با گرد هم آوردن یک سری امکانات کاربردی شانس خرید تلویزیون هایش را بیشتر می کند. یکی از تلویزیون های سامسونگ که پا به پای تلویزیون های بالا رده به پیش می رود، مدل 65MU7000 می باشد. این تلویزیون از ظاهر آشنایی بهره می برد به همین دلیل ممکن است در یک نگاه سریعا دریابید که این مدل ساخته ی دست سامسونگ می باشد. به طور کلی سامسونگ برایش از قاب نسبتا کم با پایه های V شکل بهره گرفته. این شرکت برای این که بتواند مشتاقانش را راضی نگه دارد به ارائه ی رزولوشن فورکی در کنار یک سری تکنولوژی ها پرداخته. مثلا فناوری UHD Dimming با بلوک بندی تصاویر، موجب بهینه شدن رنگ، وضوح و سطوح سایه و سفید می شود. فناوری HDR که امروزه استفاده از ان در تلویزیون ها باب شده، با افزایش روشنایی تصاویری واقعی را پیش رویتان خواهد گذاشت. تکنولوژی PurColour هم جزئیات رنگ را به صورت طبیعی به تصویر می کشد. 
    یک خبر خوشحال کننده برای اشخاصی که به امکانات و هوشمند بودن تلویزیون اهمیت بالایی می دهند! سامسونگ این مدل خود را به پردازنده ی چهار هسته ای و وای فای داخلی مجهز نموده است. از این پس می توان همانند سیستم های کامپیوتری به گشت و گذار در اینترنت پرداخت. همچنین برای راحتی بیشتر کاربران، سامسونگ به ارائه ی تکنولوژی Mirroring پرداخته، پس به راحتی و به کمک وای فای می توانید گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون متصل نمایید و محتویاتی مانند تصاویر و فیلم ها را بر روی تلویزیون MU7000 با صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی پخش نمایید.
    • دارای رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • دارای فناوری HDR
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • مجهز به وای فای داخلی
    • خروجی صدای 20 وات
    • قابلیت اشتراک گذاری
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون سامسونگ فول اچ دی 49J5000 Samsung LED Full HD

    تلویزیون 49 جی 5000 « 49J5000 » از سری ال ای دی های سال 2015 سامسونگ است که با کیفیت تصویر Full HD تولید شده و محتوای تصویری را بر روی نمایشگری از جنس LED به نمایش می گذارد. در کنار وضوح تصویر 1080  × 1920 این تلویزیون، سامسونگ از فناوری های دیگری نیز همچون تقویت گسترده رنگ Wide Color Enhancer نیز استفاده کرده که یه متعدل سازی رنگ ها و سایه ها می پردازد تا شما نهایت زیبایی را بر روی صفحه مشاهده نمایید. در کنار این ها، می توان به پردازنده تصویر HyperReal، میزان نسبت کنتراست مگا و حالت فیلم نیز اشاره کرد. تلویزیون 49J5000 سامسونگ از جنبه های دیگر همچون پورت ها و اتصالات نیز تکمیل است؛ به کمک ورودی USB می توانید محتوای ذخیره شده در سایر دستگاه های دیجیتال را به این تلویزیون انتقال دهید و با کیفیت بالاتر تصویر و صدا تماشا کنید، اضافه کنیم که این تلویزیون، کدک و فرمت های زیادی را پشتیبانی می کند و شما می توانید آلبومی از محتوای دوست داشتنی تان را در تلویزیون نگهداری نمایید. اگر بخواهید از روش دیگری نیز برای انتقال محتوای چند رسانه ای استفاده کنید می توانید HDMI را در نظر بگیرید که با سرعتی بالا به انتقال داده ها می پردازد. با خرید تلویزیون 49 اینچ J5000 سامسونگ می توانید اطمینان حاصل کنید که همراه با تصاویر با کیفیت از شنیدن صدای دلنشین نیز لذت خواهید برد؛ دو عدد اسپیکر 10 وات که مجموعه 20W صدا را تولید می کنن در این تلویزیون تعبیه شده اند که قادر به تولید صدایی بدون نویز برای محتوای مورد علاقه شما هستند.
    • رزولوشن تصویر فول اچ دی
    • دارای دو رابط HDMI
    • دارای موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • دو بلندگوی 10 وات
    • پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال پلاس
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T / C
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 65MU7350 SAMSUNG LED 4K SMART TV

    65MU7350 تلویزیونی با طراحی زیبا و جذاب است که در سال 2017 میلادی توسط شرکت نام آشنای سامسونگ تولید و روانه‌ی بازار شد. این تلویزیون با نمایشگر 65 اینچیش، برای محیط‌ها و سالن‌هایی با متراژ نسبتاً بالا بسیار مناسب و عالی است. بدنه‌ی منحنی این تلویزیون علاوه بر زیبایی، زاویه‌ی دید گسترده‌ای را برای تلویزیون به وجود می‌آورد. از ویژگی‌های تصویری تلویزیون ام یو 7350 می توان به کیفیت تصویر 4k، HDR ، مگا کنتراست، UHD دایمینگ (UHD Dimming)، PurColor و تقویت خودکار عمق (Auto Depth Enhancer) اشاره کرد که همگی در کنار هم تصاویری زیبا، شفاف و با رنگ‌های واقعی را به نمایش می‌گذارند. تصاویر با منابع 4k با وضوح و زیبایی هر چه تمام‌تر نمایش  داده می‌شوند؛ حال سوال این است، تصاویری با وضوح کمتر از 4k بر روی تلویزیون ال ای دی mu7350 سامسونگ چگونه نمایش داده می‌شوند؟ با وجود تکنولوژی قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (UHD Up-Scaling)، منابعی با کیفیت کمتر نیز  زیباتر از آنچه هستند نمایش داده می‌شوند. با وجود نرخ حرکت 100 هرتز (1400PQI)، نگران تاری تصاویر پر تحرک نباشید. با وجود تکنولوژی و ویژگی‌های تصویری موجود بر روی این تلویزیون، شما همواره از دیدن تصاویری زیبا و شفاف لذت خواهید برد. صدا در تلویزیون ال ای دی سامسونگ 65MU7350 از طریق بلندگو دو کاناله Down Firing w / Bass Reflex به گوش می‌رسد. با وجود فناوری‌های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال پلاس (Dolby Digital Plus) از شنیدن صدایی شفاف و پر وضوح لذت ببرید. حداکثر توان خروجی صوتی این تلویزیون 20 وات است؛ اگر فکر می‌کنید این میزان قدرت صوتی برای تلویزیونی 65 اینچی کم است، می‌توانید با وجود پورت‌های موجود بر روی تلویزیون، آن را به یک سیستم صوتی قدرتمند مانند سینمای خانگی و یا ساندبار متصل کنید.
    از ویژگی های خوب این تلویزیون LED سامسونگ می‌توان به اینترنت بیسیم اشاره کرد. البته با استفاده از کابل و پورت LAN نیز این امکان در دسترس می‌باشد. با وجود مرورگر اینترنت، می توانید در صفحات وب جستجو کنید و هر آنچه که دوست دارید را بیابید. از ویژگی‌های اشتراک گذاری علاوه بر پورت‌ها می توان به Mobile to TV – Mirroring و  DLNAاشاره کرد که اتصال بیسیم را فراهم می‌سازند. این تلویزیون هوشمند سامسونگ دارای تیونر DVB-T2 است تا بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را بدون نیاز به گیرنده‌ای خارجی مشاهده کنید. خرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ 65 اینچ، مناسب افرادی است که دوست دارند تلویزیونی زیبا و با امکانات خوب را خریداری کنند.
    • کیفیت تصویر 4K
    • قابلیت ارتقا تصویر 4K
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری Mobile to TV – Mirroring و DLNA
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    • فناوری HDR
    • نرخ حرکت 100 هرتز (1400PQI)
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی Samsung 4K Curved Smart TV 49MU7350

    یکی از تلویزیون‌های خمیده و اسمارت برند سامسونگ، تلویزیون خوش ساخت و زیبای 55MU7350 می‌باشد. این صفحه‌نمایش خمیده اندازه‌ای برابر با 55 اینچ دارد که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سالن های متوسط باشد. تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای یک پایه ی مرکزی V شکل به رنگ نقره ای است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. در صورت دلخواه می‌توان پایه را جدا کرده و به وسیله ی براکت دیواری مناسب تلویزیون را به دیوار نصب کرد. کیفیت فورکی این تلویزیون تصویر را واضح و شفاف پخش می‌کند که البته به وسیله ی موتور پردازشگر ارتقا دهنده ی تصویر « UHD Up-Scaling » حتی اگر تصاویر فورکی نباشد، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده کیفیت محتوای در حال پخش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید بگوییم به کمک فناوری تصویری رنگ واقعی (PurColor) شاهد نمایش رنگ‌های زیبا و نزدیک به واقعیت خواهیم بود. به دلیل پشتیبانی از فناوری افزایش خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) این تلویزیون می‌تواند عمق بیشتری از تصاویر را نمایش دهد. بهتر است بدانید این فناوری می‌تواند تصویر اصلی را از پس زمینه تفکیک دهد یا به عبارتی کنتراست به صورت خودکار تغییر کند که نتیجه ی آن شفاف تر شدن تصاویر است.
    برای اینکه از این کیفیت بالای تصویری لذت ببریم، بدون شک کیفیت صوتی خوبی هم نیاز داریم. به همین منظور سامسونگ از بلندگوهای قدرتمند دو کاناله ی 10 واتی که روی هم رفته 20 وات توان تولید صدا دارند، استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55MU7350 از فرمت های صوتی دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) و دی تی اس ( DTS Codec ) پشتیبانی می‌کند که بی‌شک این فناوری ها با تفکیک کردن صدا ها، استفاده از سینما خانگی و یا بلندگو های خارجی را بسیار لذت بخش تر می‌کند و باعث می‌شوند صدا همه جانبه پخش شود.  از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون منحنی باید به قابلیت اسمارت بودن و داشتن رابط‌کاربری Smart Hub اشاره داشته باشیم. این رابط‌کاربری دسترسی به منو های مختلف و برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون را راحت تر می‌کند. با اتصال تلویزیون به اینترنت همچنین می‌توانید به وب گردی بپردازید و هیجان آن را در نمایشگر 55 اینچی تجربه کنید! در اخر باید به وجود دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI هم اشاره کنیم که این درگاه ها اتصال سامسونگ ام یو 7350 را به دیوایس های مختلف و به صورت همزمان میسر می سازند.
    • دارای نمایشگر 49 اینچ
    • کیفیت 4K؛ رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • قابلیت پخش محتوای HDR
    • دارای موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • دارای فناوری تصویری PurColor
    • رابط‌ کاربری جذاب اسمارت هاب
    • دارای دو عدد بلندگوی؛ خروجی صدا 20 وات
    • اتصال به اینترنت و قابلیت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی 49MU7300 Samsung UHD 4K Smart LED

    • صفحه نمایش 49 اینچ 4K
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • موتو تصویر UHD Upscaling
    • اتصال 4 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به پردازشگر 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون سامسونگ فول اچ دی SAMSUNG LED FULL HD TV 40M5000

    تلویزیون های سامسونگ در انواع مدل و رده در بازار یافت می شوند. معمولا مدل های مقرون به صرفه خواهان زیادی دارند چرا که اشخاص مجبور به پرداخت هزینه ی بالا برای خرید تلویزیون مد نظرشان نیستند. اگر جزء اشخاصی هستید که به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و ارزان هستید خرید تلویزیون سامسونگ 40M5000 به شما توصیه می شود. این تلویزیون برای مکان های با مساحت متوسط به پایین بسیار جواب گو است. از آنجایی که این مدل در رده ی تلویزیون های پایین رده قرار گرفته سامسونگ از رزولوشن فول اچ دی در صفحه نمایش آن بهره گرفته که بسیار جواب گو می باشد. برای افزایش کیفیت تصویر، این شرکت به تعبیه ی موتور پردازشگر تصویر HyperReal پرداخته است. همچنین برای کاهش تاری تصاویر اکشن، اسکن تصویر 50 هرتز در این صفحه نمایش تعبیه شده است. این مدل مجهز به دو عدد بلندگوی 10 واتی می باشد که در مجموع کیفیت صدای راضی کننده ای را عرضه می کنند. تلویزیون سامسونگ 40M5000 با بهره گیری از 2 عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB امکان اتصال به سایر دستگاه های خارجی را به کاربران می دهد
    • دارای رزولوشن فول اچ دی 
    • پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • بلندگوی 20 واتی 
    • دارای دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB 
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG LED TV FULL HD 49M5000

    • کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • بهره گیری از سیستم صوتی دوکاناله با توان 20 وات
    • صفحه نمایش تخت 49 اینچ با تکنولوژی led
    • مجهز به درگاه های کامپوننت و کامپوزیت
    • بهره گیری از پردازنده ی دو هسته ای
    • موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • مجهز به پورت های hdmi و usb
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 85HU7000 Samsung Smart 4K 3D

    تلویزیون « 85HU7000 » یکی از ال ای دی های هوشمند سامسونگ است که از صفحه نمایش بزرگ 85 اینچ بهره می برد و در این صفحه گسترده، کیفیت تصویر فورکی را به نمایش می گذارد. این تلویزیون 85 اینچ مناسب سالن های خیلی بزرگ و تالارهایی است که فضای زیادی دارند و به واسطه همین صفحه نمایش بزرگش هر نمایی که برای شما به نمایش درمی آید بسیار با کیفیت و واقعی می سازد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اچ یو 7000 سامسونگ2160  × 3840 پیکسل است که کوچکترین جزئیات و رنگ ها را از چشم کاربر پنهان نمی سازد؛ ای صفحه نمایش همچنین با امکانات فوق العاده و فناوری های شگفت انگیزی از جمله فوق العاده روشن « Ultra Clear Panel »، موتور پردازشگر تصویر چهار گانه « Quadmatic »، نرخ رفرش سازی تصویر فوق العاده  1000 هرتز، فناوری  Precision Black و تقویت کننده رنگ در صفحه نمایش « Wide Colour Enhancer » مجهز شده تا راه های لذت بردن از تماشای تلویزیون را برای کاربر هموار سازد. از بحث صفحه نمایش که بگذریم در این تلویزیون 4K LED سامسونگ سیستم صوتی با قدرت 90 وات تعریف شده و این باب سلیقه کاربرانی است که به صدای تلویزیون اهمیت می دهند و به جرات می توان گفت کمتر تلویزیونی با این قدرت صوتی در بازار می توانید پیدا کنید؛ به علاوه، فناوری هایی مانند DTS و شفاف سازی صدا « Clear Voice » نیز با این بلندگوها و ساب ووفر همراه شده اند.

    تلویزیون 85HU7000 سامسونگ در رده تلویزیون های بالا رده این شرکت قرار چونکه در ابتدا صفحه نمایش بزرگ و فوق العاده شفافی دارد و سپس با سیستم صوتی قدرتمندش همه را شگفت زده کرد و اکنون به بررسی اسمارت یا هوشمند بودن این دستگاه می پردازیم که توسط Smart Hub امکانات اشتراک گذاری و دسترسی های نامحدودی را برای کاربر به ارمغان می آورد. از امکانات قابل توجه در این پلت فرم می توان به بازی ها « Games »، Fitness، Skype، قابلیت جستجوی صوتی، برنامه های مناسب برای کودکان و دسته بندی فیلم ها « Movies & TV Shows » اشاره کرد؛ همچنین گیرنده های DVB-T2 , S2 در کنار این امکانات اجازه می دهند کاربر به شبکه ها و کانال های مورد علاقه اش در سراسر جهان دسترسی داشته باشد. البته فراموش نکنید که تلویزیون HU7000 از سه بعدی نیز پشتیبانی می کند. شرکت Samsung در رابطه با پورت ها و درگاه های ارتباطی نیز کم کاری نکرده و برای این تلویزیون بزرگ فورکی، 4 رابط HDMI، 3 پورت USB، هدفون و ورودی و خروجی های کاربردی دیگری تعبیه ساخته؛ همچنین پشتیبانی از Wi-fi و مرورگر وب، جستجو در بین سایت ها و شبکه های اجتماعی را برای کاربر بسیار راحت ساخته اند. 
    • مجهز به کیفیت تصویر 4k UHD
    • هوشمند به واسطه اسمارت هاب
    • دارای پردازشگر تصویر Quadmatic
    • نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز
    • دارای 4 بلندگو و دو ساب ووفر (90 وات)
    • مجهز به گیرنده DVB-T2 , S2
    • پشتیبانی از قابلیت Screen Mirroring
    • دارای 4 رابط HDMI و قابلیت ضبط
    • پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون سامسونگ فورکی Samsung 75NU7100 Smart LED

    تلویزیون سامسونگ « 75NU7100 » از تلویزیون های سری 7 این شرکت در سال 2018 می باشد که از کیفیت فورکی اولترا اچ دی یعنی رزولوشن 3,840 ×  2,160پیکسل  در صفحه نمایش خودش بهره می برد. این مدل یک تلویزیون هوشمند است که به کمک wifi و Smart Hub نه تنها دسترسی به محتوای سایت ها و شبکه های اجتماعی را به شما می دهد؛ همچنین امکان اشتراک گذاری هوشمند بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال موجود در منزل را نیز امکان پذیر می سازد. تلویزیون 75 ان یو 7100 در صفحه نمایش بزرگ و گسترده خودش از فناوری هایی همچون PurColor و HDR10+ بهره می برد تا تصویری زیبا و روشن ساطع سازد؛ همچنین این محصول از بلندگوی 20 وات دو کاناله در کنار تصویر هیجان انگیز نیز برخوردار است. طراحی تلویزیون 75NU7100 سامسونگ بر پایه دیزاین جدید New Edge (Skinny Bezel) می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. بدنه مشکی رنگ و پایه های دوشاخه ای نقره ای، دیزاین اتاق نشمین شما را چندین برابر زیبا می سازند. دسترسی ها در تلویزیون نامبرده سامسونگ تنها به وای فای ختم نمی شود؛ وای فای دایرکت، فیلم و بازی آنلاین، برنامه های مختلف در شبکه های مورد علاقه تان وهمچنین اشتراک کذاری هوشمند و مدیریت دستگاه از طریق تلفن همراه از دیگر امکانات موجود در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ به شمار می آیند. فروشگاه اینترنتی بانه مارکت این تلویزیون هوشمند ال ای دی سامسونگ را با امکانات فوق العاده در اختیار کاربران این برند قرار داده است.
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • پشتیبانی از UHD Dimming
    • فناوری PurColor در نمایشگر
    • خروجی صدای 20 وات
    • مجهز به Smart Hub و اشتراک گذاری هوشمند
    • پردازنده چهار هسته ای 
    • دارای مرورگر وب و Wi-Fi Direct
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون منحنی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED SMART TV 4K QA65Q7CAMK

    تلویزیون QA65Q7CAMKXZN از تلویزیون های خمیده و اسمارت سری کوانتومی سامسونگ می باشد که برخورداری آن از امکانات بالا و تکنیک های نرم افزاری تصویر، نمایی از واقعیت و آنچه در دنیای اصلی روی می دهد را به نمایش در می آورد. اندازه صفحه نمایش منحنی این تلویزیون هوشمند، 65 اینچ بوده و از فناوری های Q Colour، Q Contrast، Q HDR 1500 و... بهره می برد که فناوری Q Colour محدوده رنگ وسیع و فراتر از تصوری را نمایش می دهد به طوری که هرگز در هیچ تلویزیون دیگری اینچنین کیفیت تصویری نخواهید دید؛ در سایر بخش های مربوط به کیفیت و نمایش تصویر این تلویزیون، زاویه دید گسترده، موتور پردازشگر Q Engine، شاخص کیفیت تصویر 3200، کنتراست مگا، فناوری Micro Dimming، بهبود خودکار عمق  تصاویر و Peak Illuminator Pro را داریم که باعث می شوند تا عمق بیشتری از محتوای اصلی را ببینید. در رزولوشن 2160  × 3860 پیکسل این صفحه نمایش LED، همچنین غلظت رنگ های مشکی به کمک فناوری Ultra Black به درستی قابل تشخیص و اندازه گیری است از همین رو نتیجه مطلوبی از آنچه در حال نمایش است را برای کاربرانش فراهم می آورد تا با خیال راحت به تماشای خاطرات خوش بنشینند. سیستم صوتی 4.2 کاناله با قدرت 40 وات در تلویزیون کوانتومی سامسونگ همراه و همگام شما برای لذت بردن از دل سپردن به فیلم و آهنگ های مورد علاقه تان خواهد بود؛ این سیستم صوتی به همراه یک ساب ووفر و فناوری دالبی دیجیتال پلاس، برای تلویزیونی در این اندازه نه تنها مناسب، بلکه فوق العاده است و صدایی واضح و رسا به گوشتان خواهد رساند. شبکه وایرلس داخلی در تلویزیون خمیده سامسونگ، به کمک ارتباط مستقیم wifi انجام می شود و در مهمترین بخش آن نیز تعامل و سرچ صوتی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی قابلیت دریافت دستورات شما و اجرای آن ها در مرورگر وب را دارد؛ همچنین Mirroring و WiFi Direct از گزینه های اشتراک و انتقال داده ها بین این تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتال می باشند. به لطف ورودی و خروجی های متنوع و گسترده ای مانند 4 رابط HDMI و 3 پورت USB، این امکان را خواهید داشت تا فایل های قدیمی و کم کیفیت خودتان را با کیفیتی واقعی و فوق العاده در صفحه نمایش به اجرا در بیاورید.
    • رزولوشن تصویر2160 × 3860 پیکسل
    • صفحه نمایش خمیده با انحنای 4200R
    • مجهز به پردازشگر تصویر Q Engine
    • بلندگوهای 4.2 کاناله 40 وات
    • دارای 4 پورت HDMI
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای
    • طراحی شیک و منحصر بفرد
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    یکی از تلویزیون های سری 6 سامسونگ، مدل « 55M6000 » می باشد که محتوا را در صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی به نمایش می گذارد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اسمارت سامسونگ 1080 × 1920 پیکسل رقم خورده که البته این با فناوری های زیادی همراه شده که تصویر را فراتر از فول اچ دی نشان می دهند. پردازشگر تصویر HyperReal، Mega Contrast و PQI 800 و از همه مهمتری فناوری PurColour از جمله قابلیت های تصویری این تلویزیون هستند. 55M6000 یک مدل هوشمند است که با پشتیبانی از Smart Hub تمام امکانات اینترنت و سایت های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد. به واسطه این رابط کاربری و Smart View شما می توانید بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند دیگر در منزل مانند موبایل اشتراک گذاری اطلاعات را انجام دهید. همراه با تصویر Full HD در تلویزیون ال ای دی سامسونگ 20 وات صدای دالبی دیجیتال از طریق بلندگوها به گوش شما می رسد. در بخش اتصالات و پورت ها، تلویزیون سامسونگ سری 6 از 3 رابط HDMI و 2 ورودی USB به همراه رابط های دیگر بهره می برد و به وسیله داشتن پردازنده چهار هسته ای « Quad-Core » می توانید اطمینان حاصل کنید که سرعت اجرای برنامه ها و کانال ها در آن به حداکثر خودش رسیده است.
    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی Samsung 4K Curved Smart TV 55MU7350

    یکی از تلویزیون‌های خمیده و اسمارت برند سامسونگ، تلویزیون خوش ساخت و زیبای 55MU7350 می‌باشد. این صفحه‌نمایش خمیده اندازه‌ای برابر با 55 اینچ دارد که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سالن های متوسط باشد. تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای یک پایه ی مرکزی V شکل به رنگ نقره ای است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. در صورت دلخواه می‌توان پایه را جدا کرده و به وسیله ی براکت دیواری مناسب تلویزیون را به دیوار نصب کرد. کیفیت فورکی این تلویزیون تصویر را واضح و شفاف پخش می‌کند که البته به وسیله ی موتور پردازشگر ارتقا دهنده ی تصویر « UHD Up-Scaling » حتی اگر تصاویر فورکی نباشد، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده کیفیت محتوای در حال پخش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید بگوییم به کمک فناوری تصویری رنگ واقعی (PurColor) شاهد نمایش رنگ‌های زیبا و نزدیک به واقعیت خواهیم بود. به دلیل پشتیبانی از فناوری افزایش خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) این تلویزیون می‌تواند عمق بیشتری از تصاویر را نمایش دهد. بهتر است بدانید این فناوری می‌تواند تصویر اصلی را از پس زمینه تفکیک دهد یا به عبارتی کنتراست به صورت خودکار تغییر کند که نتیجه ی آن شفاف تر شدن تصاویر است.
    برای اینکه از این کیفیت بالای تصویری لذت ببریم، بدون شک کیفیت صوتی خوبی هم نیاز داریم. به همین منظور سامسونگ از بلندگوهای قدرتمند دو کاناله ی 10 واتی که روی هم رفته 20 وات توان تولید صدا دارند، استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55MU7350 از فرمت های صوتی دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) و دی تی اس ( DTS Codec ) پشتیبانی می‌کند که بی‌شک این فناوری ها با تفکیک کردن صدا ها، استفاده از سینما خانگی و یا بلندگو های خارجی را بسیار لذت بخش تر می‌کند و باعث می‌شوند صدا همه جانبه پخش شود.  از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون منحنی باید به قابلیت اسمارت بودن و داشتن رابط‌کاربری Smart Hub اشاره داشته باشیم. این رابط‌کاربری دسترسی به منو های مختلف و برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون را راحت تر می‌کند. با اتصال تلویزیون به اینترنت همچنین می‌توانید به وب گردی بپردازید و هیجان آن را در نمایشگر 55 اینچی تجربه کنید! در اخر باید به وجود دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI هم اشاره کنیم که این درگاه ها اتصال سامسونگ ام یو 7350 را به دیوایس های مختلف و به صورت همزمان میسر می سازند.
    • دارای نمایشگر 49 اینچ
    • کیفیت 4K؛ رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • قابلیت پخش محتوای HDR
    • دارای موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • دارای فناوری تصویری PurColor
    • رابط‌ کاربری جذاب اسمارت هاب
    • دارای دو عدد بلندگوی؛ خروجی صدا 20 وات
    • اتصال به اینترنت و قابلیت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون منحنی اسمارت فورکی سامسونگ Samsung Smart TV 55KS9500 Curved 4K

    سری 9 از تلویزیون‌های سامسونگ، لیست کاملی از بالارده ها را شامل می‌شود. فهرست کاملی از امکانات حرفه‌ای و هوشمند تلویزیون‌های بالا رده ی سامسونگ را در این سری می‌توان بیابیم. تلویزیون منحنی اسمارت سامسونگ 55KS9500  یکی از این تلویزیون‌های خوش شانس است که امکانالت حرفه‌ای و فوق‌العاده ای را به خود می بیند. این تلویزیون 55 اینچی کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل به خود می بیند که سامسونگ از آن با عنوان SUHD Picture Quality یاد می‌کند. همچنین این تلویزیون منحنی با موتور تصویر UHD Upscaling می‌تواند حتی محتوایی را که کیفیت آنها پایین است را تا حدودی بهبود بخشد. از موارد دیگری که اشاره به آن خارج از لطف نیست، نرخ حرکتی 240 هرتز می‌باشد که در هنگام پخش فیلم های اکشن و یا صحنه های مسابقات فوتبال، بدون تاری تصاویر در حال حرکت را به خوبی نشان می‌دهد. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ کی اس 9500 همچنین توانایی نمایش محتوای HDR را دارد که بی‌شک هیجان انگیز خواهد بود.
    کیفیت صدای این تلویزیون بالارده ی سامسونگ هم حرف ندارد، توانایی این تلویزیون در پخش صدا به وسیله ی 2 عدد بلندگوی 20 واتی و 2 ساب ووفر 10 واتی ( جمعا 60 وات) از نوع 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter به خوبی اثبات شده است. فناوری صدایDolby Digital Plus هم شفافیت صدا را بیش تر خواهد کرد که تا حدی نویز صدا را هم کاهش می‌دهد. جالب است بدانید که این تلویزیون حتی می‌تواند اتصال هدست بلوتوثی را پشتیبانی کند. در مورد این تلویزیون همچنین باید اشاره داشت که با قابلیت اتصال به اینترنت به صورت بی سیم و سیمی در دسته ی تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته است. بر روی قاب پشتی این تلویزیون شما می‌توانید فهرست کاملی از اتصالات و پورت‌ها را بیابید. داشتن 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB برای این تلویزیون بالا رده کافی است که سامسونگ همچنین به یک سری از قابلیت ها مانند پشتیبانی از محتوای فورکی آنها را مجهز کرده است.
     
    • کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل
    • موتور ارتقای تصویر UHD Upscaling
    • توانایی نمایش محتوای HDR
    • 2 عدد بلندگوی 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter
    • توان صدای خروجی 60 وات
    • فناوری صدای Dolby Digital Plus
    • 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون اولترا اچ دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG 4K SMART TV 50KU7000

    سامسونگ هم مانند بسیاری از شرکت های دیگر در گوشه و کنار جهان با رونمایی از مدل تلویزیون های بالارده دست کاربر را جهت انتخاب راحت باز کرده است. این شرکت کره ای سال 2016 هم مانند دیگر سال های گذشته سنت همیشگی اش را در خصوص تولید تلویزیون هایش اتخاذ کرد، که تلویزیون 50 اینچ مدل کی یو7000 «SAMSUNG KU7000» نمونه بارزی از بهترین دست آوردهای آن به شمار می رود. طراحی فوق العاده شکیل و خاص این تلویزیون خصوصاً با نگاه از نیمه جذابیتش را به رخ می کشاند. به علاوه در نظر گرفتن پایه های v شکل آن امکان تحمل وزن 13.2 کیلوگرمی تلویزیون را به راحتی فراهم می آورد. از طرفی صفحه نمایش تخت 50 اینچ این led samsung با کیفیت اولترا اچ دی «ULTRA HD» کیفیت فوق العاده بالا را به هنگام مشاهده برنامه به وجود می آورد. همچنین به منظور پردازش هرچه بهتر و نبود تاری در برنامه ها واحد اسکن 100 برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. بستر نرم افزاری این تلویزیون سامسونگ مجهز شده با سیستم عامل تایزن می باشد. از طرفی وجود پردازنده چهار هسته ای برای این مدل تلویزیون می تواند برنامه های مختلف آن را پردازش کند. قدرت خروجی تلویزیون سامسونگ 20 وات است. قابلیت هوشمند بودن که مدت زمان زیادیست جایش را در میان تلویزیون های بالارده باز کرده است، این تلویزیون هم از آن بهره مند بوده، که همراه با ویژگی های اشتراک گذاری Screen Mirroring، DLNA، WiFi Direct آمده است. در این جا با بیان سنسور اکو این تلویزیون دیگر نگران صرف انرژی بالای آن نباشید چون از مصرف بالای انرژی جلوگیری به عمل می آورد. برجسته ترین مشخصات تلویزیون 50 اینچ سامسونگ را در متن بالا بیان کردیم؛ حال در این جا اگر به دنبال چنین مشخصاتی برای تلویزیون هستید توجه به رنج قیمت تلویزیون سامسونگ هم می تواند یکی از دلایل خوب جهت تهیه آن باشد.
    • صفحه نمایش اولترا اچ دی 50 اینچ  
    • مجهز به سیستم عامل تایزن
    • واحد اسکن تصویر 100 هرتز
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • قدرت صوتی 20 وات
    • قابلیت های Screen Mirroring، DLNA، WiFi Direct
    • صرفه جویی در مصرف انرژی با سنسور اکو
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG SMART LED TV FULL HD 50J5500

    تلویزیون اسمارت سامسونگ 50 اینچی J5500 در اینچ ها و سایز های مختلفی توسط کمپانی معتبر سامسونگ روانه ی بازار شده است. این تلویزیون از قابلیت های پیشرفته و از تکنولوژی های مدرن و روز دنیا می باشد از این رو انتخاب ان می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. این تلویزیون دارای اندازه ی نمایشگر 50 اینچی می باشد، همچنین با وجود تکنولوژی های تقویت رنگ، این نمایشگر می تواند کیفیت تصویر را بالا ببرد. اگر می خواهید یک تجربه ی جدید دسترسی به دنیای اینترنت با استفاده از یک نمایشگر بزرگ 50 اینچی کسب کنید، این تلویزیون می تواند گزینه ای ایده ال باشد. همچنین با وجود آن که این تلویزیون قابلیت اتصال به وای را نیز دارد، شما قادر خواهید بود به ساده ترین روش ممکن به دنیای نامحدود اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید. بدون شک ارتباط و چت با دوستان و خانواده ی خود با استفاده از این تلویزیون لذت بخش خواهد بود. تلویزیون اسمارت 50 اینچی سامسونگ جی 5500 دارای کیفیت تصویر اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و حرکت نرخ 60 هرتز می باشد. با وجود سه عدد ورودی HDMI شما قادر خواهید بود نمایشگر هر گونه دیوایس دیجیتالی را بر روی این تلویزیون سامسونگ مشاهده نمایید. به عنوان مثال انتقال تصویر و تمام محتوای یک لپ تاپ با استفاده از این ورودی و کابل مخصوص آن به سادگی امکان پذیر است. همچنین با پورت های دیگری مانند دو پورت یو اس بی شما می توانید تمام محتوای ذخیره سده بر روی یک حافظه ی خارجی را بر روی این تلویزیون به اجرا در اورید، این می تواند یک شروع کننده ی عالی بدون نیاز رفتن به سینما، برای تماشای فیلم های مورد علاقه همراه با خانواده ی خود در آخر هفته باشد. کمپانی سامسونگ برای این تلویزیون 50J5500 خود از یک پردازنده ی 4 هسته ای استفاده نموده است چرا که دسترسی به اینترنت و باز نمودن برنامه های مختلف به ی پردازنده ی قوی نیاز دارد که این پردازنده ی 4 هسته ای می تواند پردازش برنامه ها را بر عهده گیرد. باز نمودن چند برنامه به صورت همزمان، بازی و اجرای فیلم ها، و حتی اجرای دو کانال به صورت همزمان با استفاده از این تلویزیون سامسونگ جی 5550 امکانپذیر می باشد.
     
    • مجهز به قابلیت Wi-Fi Direct
    • طراحی زیبا و فوق العاده
    • دارای کیفیت فول اچ دی با وضوح 1920 ×1080 پیکسل
    • کم مصرف و دارای عملکرد سازگار با محیط زیست
    • قابلیت صدای دالبی
    • دارای سه پورت HDMI و دو پورت USB
    • دارای پردازنده ی 4 هسته ای با مرورگر وب
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فورکی SAMSUNG SMART LED TV 4K 49MU7300

    تلویزیون سامسونگ مدل 49MU7300 یکی از تلویزیون های هوشمند با فناوری های مدرن و ویژه به شمار می آید و به صفحه نمایش 49 اینچ با وضوح تصویر 3،840 × 2،160 پیکسل و از همه مهمتر موتور تصویر UHD Upscaling برخوردار می باشد. بنابراین می توانید از کیفیت فوق العاده ای که ارائه می دهد هنگام مشاهده برنامه های مورد علاقه تان لذت ببرید. خوب حالا می رسیم به خروجی صوتی و کیفیت آن که برابر با 40 وات بوده و در کنار آن نیز از فناوری دالبی دیجیتال پلاس برخوردار می باشد. قابلیت اتصال به اینترنت باعث شده این تلویزیون به عنوان یکی از مدل های هوشمند سامسونگ به شمار بیاید. از دیگر پارامترهای برجسته دیگری که برای این تلویزیون ساسمونگ 49 اینچ در نظر گرفته شده پردازشگر 4 هسته ای است که سرعت عمل تلویزیون حین عوض کردن کانال ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. اتصالات این تلویزیون اولترا اچ دی عبارتند از 4 پورت HDMI و 3 کابل USB و همچنین خروجی صوتی دیجیتال می باشد. طراحی زیبا و با پایه های A شکل با رنگ نقره ای است که ظرافت بسیار زیادی را به این تلویزیون سامسونگ بخشیده است.
    • صفحه نمایش 49 اینچ 4K
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • موتو تصویر UHD Upscaling
    • اتصال 4 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به پردازشگر 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG LED TV FULL HD 49M5000

    اگر قصد خرید تلویزیون برای نشیمن با مساحت متوسط دارید، تلویزیون 49M5000 می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. با وجود این که این تلویزیون در گروه تلویزیون های پایین رده قرار دارد، اما سامسونگ با سخاوت تمام به تعبیه ی رزولوشن فول اچ دی در آ ن پرداخته تا کیفیت تصاویر عرضه شده راضی کننده باشد. این شرکت در این بخش تنها به این رزولوشن بسنده نکرده و از فناوری های دیگری مانند پردازشگر تصویر HyperReal و اسکن تصویر 50 هرتز استفاده نموده است. همانطور که در جریان هستید پردازشگر تصویر در این مدل موجب حذف نویز و افزایش جزئیات تصاویر می شود. اسکن تصویر نیز به طور شگفت انگیری تاری تصاویر با سرعت بالا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این مدل همراه با دو عدد بلندگوی 10 واتی کیفیت صدای خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. طراحی کلی بدنه نیز به صورت زیبا و امروزی ساخته شده تا کاربران بتوانند با هر نوع نشیمنی آن را هماهنگ کنند. 
    • دارای رزولوشن FULL HD
    • پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • بلندگوی 20 واتی 
    • دارای دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB 
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV LED FULL HD 43K5002

    تلویزیون 43K5002 که جزء خانواده سری 5 تلویزیون های سامسونگ می باشد در سال 2016 میلادی روانه بازار شده است. همانطور که حدس می زنید این تلویزیون میان رده با یک سری امکانات متوسط عرضه شده و این امکانات متوسط هم قیمت پایین را برایش به دنبال دارد. با کمی ریزبینی در تلویزیون های سال 2016 می توان به خوبی دریافت که سامسونگ امسال سبک طراحی جدیدی را در برخی از تلویزیون هایش پیاده نموده. K5002 نیز دستخوش تغییراتی در طراحی شده و نسبت به مدل قبلی خود یعنی j5002 استایل زیباتری به خود گرفته، در واقع قاب به میزان قابل توجهی نسبت به مدل قبلی اش کم تر شده و جنس پایه ها از پلاستیک به استیل تبدیل شده که بسیار چشمگیر است.
    به نظر می رسد سامسونگ در دیگر مشخصات این تلویزیون نسبت به سال قبل، دست آنچنانی نبرده و آن را با همان مشخصات صفحه نمایش ارائه کرده است. البته نباید در این رده انتظار رزولوشن فورکی را داشت به همین دلیل است که سامسونک از همان رزولوشن FULL HD در کی 5002 بهره گرفته. همانند نسل قبل، با استفاده از قابلیت ConnectShare، می توان انواع محتوا مانند: فیلم، موسیقی و تصاویر ذخیره شده در USB و یا هارد دیسک را بر روی تلویزیون پخش نمود. همچنین سامسونگ 43K5002 مجهز به دو عدد بلندگوی Down Firing می باشد که هر کدام قادر به تولید صدا با توان خروجی 7 وات می باشند، پس جمعا این تلویزیون توانایی تولید صدای 14 وات را دارد که در حد متوسط، صداها را به بیرون منتقل می نماید.
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • قابلیت ConnectShare
    • خروجی صدای 14 وات
    • پایه های فلزی و قاب باریک
    • دارای سه عدد HDMI و یک عدد USB
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون 43 اینچ و Full HD سامسونگ مدل 43N5000

    تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل N5000 سایز 443 اینچ یکی از محصولات 2018 سامسونگ می باشد. کیفیت تصویر تلویزیون N5000 سامسونگ Full HD می باشد و تصاویر با کیفیتی ارائه می دهد. کیفیت صدای تلویزیون 43N5000 سامسونگ متوسط است و به طور کلی بلندگوهای آن از توان خروجی 20 وات برخوردار می باشند.تلویزیون سامسونگ 43N5000 با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل برای افرادی که قصد خرید تلویزیونی با امکانات و قیمت مناسب را دارند بسیار مناسب می‌باشد. از این تلویزیون می‌توان برای مکان‌هایی که افراد از فاصله 1.6 تا 2.7 متری به تلویزیون نگاه می‌کنند می‌توان استفاده کرد. موتور تصویر Hyper Real در این تلویزیون برای ارتقاء کیفیت تصاویر، فرآیندهایی را بر روی تصاویر انجام می‌دهد. این فرآیندها شامل تجزیه و تحلیل تک تک پیکسل‌ها برای رسیدن به کیفیت تصویر مناسب می‌باشد. تلویزیون 43N5000 با شاخص کیفیت تصویر 300PQI  و نرخ رفرش 60 هرتز به مبارزه با تاری و کشیدگی تصاویر می‌پردازد. این محصول سامسونگ برای افرادی که می‌خواهند از تلویزیون برای دیدن برنامه‌های تلویزیونی و دیدن محتویات تصویری استفاده کنند جوابگو می‌باشد.
    • سایز صفحه نمایش 43 اینچ
    • تکنولوژی صفحه نمایش LED
    • رزولوشن تصوی 1080×1920 Full HD
    • نمایش باوضوح تصویر با فناوری clean view سامسونگ
    • قابلیت نمایش فیلم از حافظه خارجی
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV FULLHD 40J5200

    تلویزیون J5200 با طراحی زیبا و بدنه محکم همراه با تکنولوژی های پیشرفته توسط شرکت تولید شده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش بزرگ 40 اینچ با کیفیت FULL HD و رزولوشن 1920 *1080 پیکسل  می باشد که تصاویر با استفاده از آن با کیفیت و وضوح بالا مشاهده می شود. کیفیت تکنولوژی FULL HD دو برابر تکنولوژی HD می باشد که این به خاطر افزایش تعداد پیکسل های طول و عرض می باشد. رنگ ها به صورت غنی و پر جنب و جوش توسط تکنولوژی پیشرفته بهبود کیفیت تصویر، نمایش داده می شوند و تاری صحنه های در حال حرکت با استفاده از سرعت رفرش 60 هرتز برطرف خواهد شد. شما می توانید با تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون جزئیات را به صورت کامل و واضح مشاهده کنید و از دیدن تصاویر و فیلم ها نهایت لذت را ببرید. صدا در تلویزیون J5200  از طریق دو بلندگو که به تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس مجهز شده اند به صورت واضح و همه جانبه پخش خواهد شد. پورت های کناری و قسمت پشت تلویزیون باعث می شوند تا دستگاه های مختلف به راحتی به تلویزیون متصل شوند و محتویات چند رسانه ای بر روی صفحه نمایش 40 اینچ به نمایش در آیند. تعداد پورت های HDMI و یو اس بی در این تلویزیون 2 عدد می باشد همچنین با استفاده از پورت اترنت می توان به صورت سیم دار به اینترنت متصل شد. علاوه بر پورت اترنت این تلویزیون با قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت جزء تلویزیون های هوشمند سامسونگ به حساب می آید و داده ها و محتوا با استفاده از این قابلیت در شبکه ها و رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری خواهند بود. تکنولوژی Connect Share Movie در تلویزیون J5200  سامسونگ پخش فیلم ها ، تصاویر و موزیک را از طریق یو اس بی برای کاربران فراهم می سازد.        
    • طراحی زیبا و جمع و جور
    • دارای صفحه نمایش 40 اینچ مسطح
    • مجهز به دو بلندگو با فن آوری دالبی دیجیتال پلاس
    • مشاهده تصاویر با کیفیت بالا و رزولوشن1920*1080 پیکسل
    • قابلیت هوشمند تلویزیون با اتصال به اینترنت به صورت بی سیم
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون اچ دی سامسونگ مدل 32M5000

    تلویزیون سامسونگ مدل «32M500» یکی از تلویزیون های سری 5 سامسونگ است که با کیفیت تصویر اچ دی «HD» تولید شده است. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ دارای ابعاد متناسب با فضای کوچک است و در هتل ها و اتاق خواب ها بیشترین کاربرد را دارد. موتور پردازشگر اختصاصی سامسونگ «HyperReal» با پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها و سیگنال های دریافتی کیفیت تصاویر را ارتقا می دهد و فیلم ها و برنامه ها را با وضوح و شفافیت بالا به نمایش می گذارد.شاخص کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ « PQI» برابر 200 است که نشان از کیفیت بالای تلویزیون 32M500 دارد که توسط خود سامسونگ هم تایید شده است. به کار گیری فناوری ارتقا دهنده ی کنتراست «Mega Contrast» بصورت دینامیکی نسبت کنتراست تصاویر را ارتقا می بخشد و باعث می شود نقاط تاریک و روشن تصویر تاریک تذر و روشن تر از قبل بر روی نمایشگر تلویزیون اجرا شوند. سامسونگ در این تلویزیون سری 5 برای نمایش بیشتر جزئیات و شفافیت بالای تصویر از فناوری «Wide Color Enhancer» بهره گرفته است، تا کیفیت تصویر پخش شده بر روی نمایشگر کوچک 2 اینچی قابل قبول و دلنشین باشد. وجود دو اسپیکر 5 واتی در تلویزیون 32M500 قدرت صوتی 10 وات را برای تلویزیون فول اچ دی سامسونگ را به همراه آورده است. نوع اسپیکرها ی به کار رفته در این تلویزیون باس رفلکس هستند که قدرت و کیفیت بالای صدا را تضمین می کنند، همچنین پشتیبانی از فناوری های صوتی نظیر دالبی دیجیتال پلاس «Dolby Digital Plus» و «DTS» تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی را باعث می شود و در نتیجه صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط طنین انداز می گردد. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ دارای تیونر آنالوگ و گیرنده ی دیجیتالی «DVB-T2/C» می باشد که پخش شبکه های صدا و سیما و کانال های محلی را فراهم می آورد. دو عدد درگاه HDMI و یک پورت USB به همراه پورتهای کامپوننت و کامپوزیت برقراری ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتالی و حافظه های جانبی را میسر می سازند.
    • تلویزیون سامسونگ SAMSUNG 32M500 سایز 32 اینچ سری M500
    • کیفیت تصویر فولاچ دی «HD»
    • سیستم صوتی 2 کاناله با قدرت صوتی 10 وات
    • مجهز به گیرنده ی دیجیتالی «DVB-T2/C»
    • پشتیبانی از فناوری «Digital Clean View»
    • دارای موتور پردازشگر «HyperReal»
    • تکنولوژی ساخت نمایگشر LED
    • دارای دو عدد درگاه HDMI
    • دارای 1 عدد درگاه USB
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال ای دی HD سامسونگ مدل Samsung LED HD TV 32N5000

    تلویزیون سامسونگ 32N5000 یکی از محصولات قیمت مناسب و جدید این شرکت است که با یک سری از قابلیت‌ها و امکانات کاربردی روانه بازار شد. این تلویزیون 32 اینچ برای محیط‌ها کوچک و جمع و جور که افراد از تلویزیون فاصله‌ای حدود 1.2 متر تا 2.1 متر  را دارند بسیار مناسب است. همچنین کسانی که می‌خواهند برای فروشگاه، محیط کار و یا فرزندانشان یک تلویزیون مناسب برای بازی بگیرند این تلویزیون 32 اینچ سامسونگ گزینه‌ای بسیار مناسب به حساب می‌آید. کیفیت تصویر این تلویزیون سامسونگ HD است که با استفاده از آن می‌توان به کیفیت تصویر مطلوبی رسید و به مشاهده جزئیات به صورت واضح پرداخت.در تلویزیون سامسونگ N5000 از تکنولوژی Clean View استفاده شده که با تحلیل و بهینه سازی محتوا، تصاویری با کیفیت بالا و واضح را به نمایش می گذارد و شما از دیدن این تصاویر لذت خواهید برد. تلویزیون 2018 سامسونگ N5000 دارای طراحی زیبا و با کیفیت است.تلویزیون اچ دی سامسونگ N5000 تصویری بسیار واضح و طبیعی را به نمایش می گذارد. دو پورت HDMI در تلویزیون سامسونگ 40N5000 تعبیه شده است. این محصول دارای دو بلندگو هر کدام با توان خروجی 10 وات است که صدایی مطلوب را ارائه می دهد.تلویزیون سامسونگ N5000 رنگ های روشن و غنی تولید می کند. تکنولوژی Wide Colour Enhancer در این تلویزیون کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و جزئیات تصاویر را با رنگ های واقعی به نمایش می گذارد و شما شاهد تصاویر واقعی خواهید بود.از تلویزیون HD سامسونگ N5000 در عصر دیجیتال لذت ببرید. کافیست یک بار به تماشای تلویزیون N5000 با جزئیات تصویر بالا و رنگ های زنده آن بپردازید، دیگر هرگز به تماشای تلویزیون های آنالوک رقبت پیدا نمی کنید.
    • دارای صفحه نمایش ال ای ادی با ابعاد 32 اینچ
    • صفحه نمایش HD با رزولیشن 1،366x768
    • رفرش ریت یا نرخ تازه سازی 60 قریم بر ثانیه
    • تقویت کننده رنگ ، مگا کنتراست
    • 2 عدد بلندگو با خروجی صوتی 10 وات
    • دارای کیفیت صوتی Dolby Digital Plus با اسپیکر های دو کاناله
    • دارای گیرنده دیجیتال شبکه های داخلی
    • دارای 2 پورت HDMI و 1 پورت USB و ورودی های کامپوزیت , LAN , اپتیکال ,RF In-Ethernet
    • مرورگر وب - حالت فیلم - تله تکست -بازی - قفل کودک 
    • لوازم جانبی شامل کنترل , دفترچه راهنما , کابل برق و باطری ریموت می باشد
    • ابعاد : 737.4*465.4* 150.5 میلی متر
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون ال ای دی Full HD سامسونگ مدل 40N5000

    تلویزیون سامسونگ 40N5000 یکی از این مدل تلویزیون هاست که به واسطه نمایشگر ال ای دی از روشنایی مناسبی برخوردار می باشد و تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می گذارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون FULL HD است و صحنه های با جزئیات کامل به نمایش درخواهند آمد. سرعت رفرش در این تلویزیون 60 هرتز می باشد که در مدت بسیار کم تصاویر را با کیفیت بالا پردازش می کند و حسی متفاوت از دیدن برنامه ها را به شما می دهد. تلویزیون 40N5000 سامسونگ به فناوری های جهت ارتقاء کیفیت تصویر مجهز شده است تا شاهد برترین و واضح ترین رنگ ها باشید. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در این تلویزیون پیکسل های تشکیل دهنده ی تصویر را تا حد مطلوب ارتقاء می دهد و صحنه های عالی و واضح را به نمایش می گذارد. صدا نیز در این تلویزیون با ریزه کاری ها و فناوری هایی ادغام شده است تا برترین و واضح ترین صدا را بشنوید. سیستم صوتی که برای این تلویزیون 49 اینچ تعیین شده از دو بلندگوی 10 وات Down Firing + Base Reflex تشکیل شده که محل قرار گیری آن ها در سمت راست و چپ تلویزیون می باشد. فناوری Dolby Digital Plus مسئولیت ایجاد صدا را بر عهده گرفته است و صدایی روان و غنی ایجاد خواهد کرد؛ سپس این صدا را در بین کانال های صوتی توزیع می کند تا صدا به صورت همه جانبه در محیط شنیده شود. با توجه به چنین امکاناتی قیمت تلویزیون سامسونگ 40N5000 بسیار به صرفه و مناسب است.
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
    • سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات 
    • دارای موتور پردازشگر تصویر  Hyper Real
    • مجهز به درگاه های کامپوننت و کامپوزیت
    • بهره گیری از پردازنده ی دو هسته ای
    • دارای 2 پورت HDMI و 1 پورت USB
    • موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی 65NU8500 Samsung Smart

    تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی 65NU8500 Samsung Smart یکی از با کیفیت ترین و با امکانات پیشرفته می باشد که توسط کمپانی سامسونگ ساخته شده است.این تلویزیون دارای صحفه نمایش 65 اینج می باشد که جزو تلویزیون های نسبتا بزرگ برای سالنها و نشیمنگاه های بزرگ می تواند مناسب باشد.همان طور که در عکس های این محصول می بینید صحفه نمایش این محصول از نوع خمیده بوده و دارای کیفیت تصویر فور کی به همراه رزولوشن 2160×3840 پیکسلی است.تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی 65NU8500 Samsung Smart  با توجه به اینکه دارای تکنولوژی فوق پیشرفته HDR10 می باشد.طیف وسیعی از رنگ ها را به صورت کاملا واقع گرایانه نشان می دهد تا لذت تماشایی تلویزیون برای مخاطب ده برابر شود.کیفیت صدا در این محصول بسیار بالاتر از مدل های قدیمی آن است که این مورد به لطف دو بلدگویی دو کاناله 40 وات انجام می شود.وجود WIFI در این تولویزیون باعث شده که کار کردن با تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی 65NU8500 Samsung Smart بیشتر از یک تولویزیون معمولی باشد.چون به شما امکان ارتباط با انواع شبکه های اجتماعی را می دهد لذا رسیدن به اخبار جهانی با آن گیفیت می تواند خیلی لذت بخش باشد.
    • کیفیت نمایشگر 4K
    • موتور تصویر UHD Engine
    • قابلیت نمایش محتوای HDR
    • اتصال اینترنت به Wi-Fi
    • خروجی صدا 40 وات
    • صدای دالبی دیجیتال پلاس
    • پردازنده 4 هسته ای
    • 4 عدد HDMI
    • 2 عدد USB
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2CS2
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون هوشمند سامسونگ فورکی منحنی 49MU6500 Samsung

    اگر به دنبال یک انتخاب درست در زمینه تلویزیون هستید که هم قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد و هم امکانات و ویژگی های پیشرفته ، ما به شما تلویزیون هوشمند سامسونگ فورکی منحنی 49MU6500 Samsung می کنیم.تلویزیون هوشمند سامسونگ فورکی منحنی 49MU6500 Samsung یکی از با کیفیت ترین محصولات کمپانی کره ای سامسونگ می باشد که دارای  رزولوشن و کیفیت صحفه 3840 × 2160 | 4K می باشد تا لذت تماشایی تلویزیون با این کیفیت هیچ گاه از یادها نرود.از این موارد ذکر شده مهم تر این محصول مجهز به موتور تصویر UHD Upscaling می باشد.تا بدون هیچ بهانه ای این تلویزیون را در زمره ی محصولات بالا رده قرار دهیم.تلویزیون هوشمند سامسونگ فورکی منحنی 49MU6500 Samsung دارای بلندگو های بدون نویز با کیفیت 20 وات می باشد که صدا رسا و شفاف را همچون نسیمی طنین اندازه گوش های شما می کند.قابلیت اتصال مستقیم به اینترنت وای فای یکی از ویژگی های است که امروزه در اکثرا تلویزیون های پیشرفته نهفته و تعبیه شده است.تا فقط از تلویزیون با عنوان یک تماشای برنامه ای نظاره نکنید بلکه به عنوان یک ابزار الکترونیکی هوشمند به آن نگاه کنید.
    • رزولوشن 3840 × 2160
    • قابلیت اتصال به Wi-Fi
    • 4 پورت HDMI
    • 3 پورت USB
    • صدای « Dolby Digital Plus »
    • تصویر «UHD Upscaling»
    • پردازشگر 4 هسته ای
    • سرویس هوشمند
    • اسکن تصویر HDR 1000
    • کاهش دهنده نویز تصویر
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون هوشمند سامسونگ اولترا اچ دی 65RU7100 Samsung

    در بازار امروزی برند و مارک های فراوان در زمینه تلوید تلویزیون وجود داراند که هر کدام دارنده ی ویژگی و فناوری های پیشرفته و در عین حال با قیمت متفاوت  وجود دارد.در این بین باید به دنبال برندی باشیم که بشترین رضایت را از مشتری های خود دریافت کرده باشد.برند سامسونگی یکی از چندین برند موجود در بازار است که توانسته امکانات و ویژگی عالی به محصولاتش اضافه و در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای روی آن بگذارد.تلویزیون هوشمند سامسونگ اولترا اچ دی 65RU7100 Samsung یکی از مدل های تولید شده در سال 2018 می باشد که از پایه های دو شاخه و بدنه باریک بهره برده تا حالتی شیک و لاکچری به خود بگیرد.این مدل تلویزیون با رزولوشن 3840 × 2160 | 4K عرضه شده تا علاوه بر ظاهری زیبا کیفیت زیبا را نیز به همراه داشته باشد.ویژگی PurColor باعث بهتر شدن رنگ های می شود درواقع این فناوری باعث ایجاد رنگ های واقع گرایانه خواهد شد.البته فراموش نشود وجود فناوری HDR همراه با آن باعثاین ویژگی مفید می شود.برای اینکه یک تلویزیون فراتر از پیشرفته بودن سوق داده شود باید مهز به وای فای گرد تا با اتصال به برنامه ها بتواند خود را بروزرسانی کند که در این تلویزیون کاملا مشهود است.
    • رزولوشن 3840 × 2160
    • Wi-Fi Direct
    • دالبی دیجیتال پلاس
    • 2 بلندگوی 20 وات
    • فناوری HDR
    • ویژگی PurColor
    • کنترل جادویی هوشمند
    • 3 پورت HDMI
    • 2 عدد پورت USB
    • خروجی صوتی دیجیتال
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی منحنی Samsung 65RU7300 Smart

    • کیفیت « UHD Upscaling »
    • پشتیبانی از «UHD Dimming»
    • خروجی صدای 20 وات
    • پردازنده چهار هسته ای
    • فناوری «PurColor»
    • « Smart Hub » اشتراک گذاری
    • فناوری Wi-Fi Direct
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • اسپیکر دو کاناله
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون هوشمند سامسونگ اولترا اچ دی 55RU7100 Samsung

    اگر شما جزو افرادی هستید که از تلویزیون انتظار وجود انواع فناوری ها و تکنولوژی ها را دارید ما به شما تلویزیون هوشمند سامسونگ اولترا اچ دی 55RU7100 Samsung معرفی می کنیم که می تواند به راحتی نیازتان را برطرف کند.این تلویزیون کمپانی سامسونگ از سری 7 مدل آر یو می باشد.تلویزیون هوشمند سامسونگ اولترا اچ دی 55RU7100 Samsung یکی از مدل های تولید شده در سال 2018 می باشد که از پایه های دو شاخه و بدنه باریک بهره برده تا حالتی شیک و لاکچری به خود بگیرد.این مدل تلویزیون با رزولوشن 3840 × 2160 | 4K عرضه شده تا علاوه بر ظاهری زیبا کیفیت زیبا را نیز به همراه داشته باشد.ویژگی PurColor باعث بهتر شدن رنگ های می شود درواقع این فناوری باعث ایجاد رنگ های واقع گرایانه خواهد شد.البته فراموش نشود وجود فناوری HDR همراه با آن باعثاین ویژگی مفید می شود.برای اینکه یک تلویزیون فراتر از پیشرفته بودن سوق داده شود باید مهز به وای فای گرد تا با اتصال به برنامه ها بتواند خود را بروزرسانی کند که در این تلویزیون کاملا مشهود است. یکی از قوی ترین پردازنده هالی موجود در بازار پردازنده الترا اچ دی می باشد که بر روی این تلویزیون تعبیه گشته است. تا بتواند با حداکثر کیفیت رنگ و وضوح را به همراه بیاورد.
    • رزولوشن 3840 × 2160
    • Wi-Fi Direct
    • دالبی دیجیتال پلاس
    • 2 بلندگوی 20 وات
    • فناوری HDR و HDR 10+
    • ویژگی PurColor
    • دارای بلوتوث
    • 3 پورت HDMI
    • 2 عدد پورت USB
    • خروجی صوتی دیجیتال
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی منحنی Samsung 49RU7300 Smart

    تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی منحنی Samsung 49RU7300 Smart از نظر کیفیت پاها را فراتر گذاشته و مثل نسخه های قدیمی آن از کیفیت فول اچ دی استفاده نمی کند بلکه با سعود در این زمینه از کیفیت فور کی استفاده می کند.این تلویزیون با پردازنده ی قوی الترا اچ دی توانسه کیفیت بالایی به ارمغان بیاورد و همچنین رزولوشن تصویر در این تلویزیون 49 اینچ سامسونگ 3,840 × 2,160 پیکسلی می باشد که یکی از قدرتمند ترین ها در این زمینه است.فناوری PurColor که امروز در اکثر تلویزیون ها به کار رفته است باعث میشود طیف وسیعی از رنگ ها حدود 16 میلیون رنگ بر روی صحفه نمایش پدید آید و لذت تماشایی تولید را با رنگ بندی واقع گرایانه و عمیق دو چندان کند.تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی منحنی Samsung 49RU7300 Smart   با توجه به اینکه دارای تکنولوژی فوق پیشرفته HDR10 می باشد.طیف وسیعی از رنگ ها را به صورت کاملا واقع گرایانه نشان می دهد تا لذت تماشایی تلویزیون برای مخاطب ده برابر شود.نرخ حرکت تصاویر در این محصول چیزی حدود 100 هرتز می باشد که به شما امکان نمایش تصاویر متحرک با کیفیت را می دهد.این تلویزیون دارای دو بلندگوی دو کاناله 20 واتی قدرتمند است که صدای رسا را به گوش ها می رساند.
    • کیفیت « UHD Upscaling »
    • پشتیبانی از «UHD Dimming»
    • خروجی صدای 20 وات
    • پردازنده چهار هسته ای
    • فناوری «PurColor»
    • « Smart Hub » اشتراک گذاری
    • فناوری Wi-Fi Direct
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • اسپیکر دو کاناله
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون هوشمند سامسونگ اولترا اچ دی 43RU7100 Samsung

    اگر به شکل ظاهری تلویزیون هوشمند سامسونگ اولترا اچ دی 43RU7100 Samsung نگاه کنید متوجه خواهی شد که این تلویزیون نسبت به محصول قدیمی تر خود از نظر ظاهری تغییری نکرده است.اما یکی از عادت های شرکت سامسونگ این است که  هر ساله تغییرات جزئی و کاربردی روی محصولات جدیدش می گذارد.تا بتواند محصولی با کیفیت در عین حال با همان قیمت روانه بازار کند.شکل ظاهری تلویزیون سامسونگ 43 اینج 7100 به صورت مستطیلی شکل با قاب باریک و پایه دو شاخه ای می باشد تا علاوه بر ظاهری شیک و زیبا صحفه نمایش آن بزرگتر از قبل بشود.یکی از مزایای که شرکت سامسونگ نسبت به سایر شرکت ها دارد توجه به علایق مردم و طرفدارانش است چون بیشتر مردم علاقه به تلویزیون تخت دارد این تلویزیون نیز از نوع تخت می باشد.در دو طرف تلویزیون پایه های دو شاخه مانندی تعبیه شده است که به حفظ تعادل و زیبایی تلویزیون کمک شایانی می کند.رزولوشن صفحه نمایش این تلویزیون فورکی یا همان 2160 × 3840 پیکسل است.یکی از قدرتمند ترین پردازندهای موجود در بازار پردازنده ی اولترا اچ دی می باشد که مخصوص تلویزیون است که باعث می شود تا تلویزیون بتوان با قدرت بیشتر رنگ و تصویری با کیفیت بالا نشان دهد.
    • رزولوشن 3840 × 2160
    • Wi-Fi Direct
    • دالبی دیجیتال پلاس
    • 2 بلندگوی 20 وات
    • فناوری HDR و HDR 10+
    • ویژگی PurColor
    • کنترل جادویی هوشمند
    • 3 پورت HDMI
    • 2 عدد پورت USB
    • خروجی صوتی دیجیتال
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ 40j5002 SAMSUNG FULL HD

    اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به تلویزیون با امکانات فراوان ندارید می توانید تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ 40j5002 SAMSUNG FULL HD  از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خریداری نمایید و از تماشایی یک تلویزیون با کیفیت و با قیمت عالی لذت ببرید.دیدن فیلم یا کارتون با استفاده از از تلویزیون 40 اینج با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1920 × 1080 | FULL HD می توان لذت دیدن آن ها را برای بینندگان ده برابر کند.درسته که این تلویزیون نسبت به سایر محصولات جدید امکانات زیادی ندارد اما کیفیت و وضوح این تلویزیون نباید نادیده گرفته شود.تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ 40j5002 SAMSUNG FULL HD دارای دو بلندگویی دو کاناله 10 وات است که لذت گوش دادن صدای موسیقی یا فیلم را به دلیل وجود کاهش دهنده نویز چند برابر خواهد کرد.نسبت درخشندگی نور پس زمینه تا 73 درصد و مصرف برق بسیار کم در حد 0.5 وات را در این تلویزیون باعث می شود که به مقرون به صرفه ترین تلویزیون موجود در بازار تبدیل شود.وجود تیونرهای دیجیتال در این تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ 40j5002 SAMSUNG FULL HD باعث شده این تلویزیون به یکی از محصولات پیشرفته تبدیل شود.
    • صفحه نمایش LED
    • 2 پورت HDMI
    • 1 پورت USB
    • رزولوشن فول اچ دی
    • قدرت صوتی 20w
    • صدای دالبی دیجیتال پلاس
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / C
    • اسکن تصویر 200 PQI
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG 43N5002 FULL HD

    کمپانی سامسونگ جزو شرکت های است که در زمینه ساخت تلویزیون انواع آن با امکانات مختلف را روانه بازار کرده تا همه قشر را تحت تاثیر وسایل خود قرار دهند.تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG 43N5002 FULL HD  با مدل قبلی خود n5100 از یک رویه پیروی می کنند اما دارای تفاوت های جزی است که به بررسی آن می پردازیم.تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG 43N5002 FULL HD مجهز به صحفه نمایش 43 اینج می باشد که کیفیت آن فول اچ دی می باشد.بنابراین می توان انتظار داشت که بتوانید فیلم و کارتون و در کل تصاویری با کیفیت فوق العاده را مشاهده کنید.بلند گوهای تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG 43N5002 FULL HD  مجهز به دالبی دیجیتالی بوده که دارای توان 10 وات می باشد لذا صدا با شفافیت کامل از بلندگوها آن ساطع می شود.یکی از خوبی های که این تلویزیون دارد این است که  از منو و زبان های محلی به صورت کامل پشتیبانی می کند.لذا گشتن در آن با زبان خودتان می تواند بسیار راحتر باشد.نسبت درخشندگی نور پس زمینه تا 73٪ و مصرف برق بسیار کم در حد 0.5W لذا می توان بدون اذیت شدن از نور محیط به تماشای تلویزیون پرداخت.
    • صفحه نمایش LED
    • 3 پورت HDMI
    • 1 پورت USB
    • رزولوشن فول اچ دی
    • قدرت صوتی 14w
    • صدای دالبی دیجیتال
    • دارای خروجی هدفون
    • اسکن تصویر 60 هرتز
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 518 تا


قیمت تلویزیون سامسونگ خرید ال ای دی از بانه مارکت

قیمت تلویزیون سامسونگ بر اساس نوع کیفیت و قابلیت‌هایی که دارد تعیین خواهد شد. اما با توجه به کیفیت عالی و بی‌نظیری که تلویزیون‌های سامسونگ دارند به طرز باور‌نکردنی از قیمت خرید فوق العاده مناسبی نیز برخوردار هستند. باید به یک نکته مهم واقعا توجه شود آن هم این است که خرید تلویزیون سامسونگ در کنار قابلیت‌های پیشرفته و به روزی که دارند از قیمت مقرون به صرفه‌ایی برخوردار هستند. زیرا کمپانی Samsung به دنبال رضایت طرفداران خود می‌باشد و برای رسیدن به نقطه اوج رضایت مشتریانش از هر روشی که بتواند وارد عمل خواهد شد. اگر به دنبال پایین تر‌ین مدل تلويزيون سامسونگ باشید تلویزیون‌های ال ای دی می‌تواند برایتان یک گزینه عالی با‌شد.
بعد از آن نیز اگر خواهان تلويزيونی با قیمت مناسب اما در عین حال با کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده‌ایی برای نگاه کردن به فیلم و سریال با‌شید؛ مدل‌های کیولد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بعد از این مدل یک تلويزيون بی‌نظیر برای گیمینیگ با قیمت نسبتا بالاتری از دو مدل قبلی می‌رسیم به تلویزیون‌های سامسونگ مدل نئوکیولد neo qled که برای بازی از میان سایر مدل‌های سامسونگ از درجه برتری برخودار می‌باشد. اما اگر شما تمام خصوصیات و ویژگی‌ها را جامع می‌خواهید و هنگام خرید، قیمت تلویزیون برایتان به عنوان یک ملاک نیست بهترین مدل تلویزیون‌های کیودی اولد (QD-Oled) می‌باشند. هرچند این مدل در مقایسه با خصوصیاتی که دارد نیز از قیمت مناسب و به صرفه‌ایی در مقایسه با برند‌های دیگر برخوردار می‌باشد.

قیمت خرید تلویزیون سامسونگ از بانه

شهر بانه به عنوان یک شهر تجاری در میان مردم ایران شناخته شده است. این شهرت کاملا باعث شده است تا این شهر زیبا به یک شهر پر بازدید به منظور خرید محصولات به خصوص لوازم خانگی تبدیل شود. دلیل خرید‌های به صرفه از این شهر به ویژگی مرزی بودن این شهر بر‌می‌گردد. بی‌گمان محصولات در شهرهایی که نزدیک مرز هستند از نظر قیمت بسیار مناسب‌تر از خرید محصول در شهرهای بزرگ است. به همین دلیل که سالانه خریداران زیادی وارد این شهر می‌شوند. فروشگاه بانه مارکت با داشتن سابقه چند ساله در زمینه فروش آنلاین انواع کالاهای اصلی را با ضمانت اصل بودن و تحویل درب منزل و عودت کالا در اختیار مشتریانش قرار می دهد.
که این گزینه را می‌توان به عنوان یکی از مزایا خرید از سایت اینترنتی بانه مارکت در نظر بگیرید. یکی دیگر از نکته‌هایی که بسیار قابل توجه می‌باشد این است که شما در هر موقع از سال می‌توانید از فروشگاه‌ بانه مارکت جهت خرید تلویزیون اقدام کنید. زیرا در هر لحضه بارهای جدید وارد بخش‌های مرزی این شهر خواهند شد. نکته پایانی که بسیار ارزشمند است این است که به دلیل پرداخت نکردن حقوق گمرک خرید تلویزیون و کلیه محصولات از بانه بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر شهرهای مرزی دیگر می‌باشد.

امکانات سری جدید تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ به دلیل تنوع فراوان و کیفیت‌های فوق العاده‌ایی که دارند به چهار دسته متمایز و جداگانه تقسیم بندی شده‌اند. تلویزیون‌های ال ای دی ، تلویزیون های کیولد ، تلویزیون های کریستال و همچنین نئوکیولد Neo QLED که هر کدام با ویژگی های برجسته ای تولید شده اند . نوع اول تلویزیون‌های ال‌ای‌دی می‌باشند که از سایر مدل‌هی دیگر قدیمی تر و دارای عمر طولانی‌تر هستند. کیفیت این مدل از تلویزیون‌های Samsung در حد معمولی خوب است. اما از نظر فناوری‌هایی که جهت بهتر شدن کیفیت رنگ و روشنایی در سایر تلويزيون‌های امروزی به کار می‌روند بدون بهره می‌باشد.
در مورد تلويزيون های کریستال خوب است بدانید که با این ویژگی در تلويزيون های Crystal-UHD می توانید یک میلیارد رنگ شفاف و رنگهای کریستالی و شبیه به واقعیت را تجربه کنید . و از تمام جزئیات ریز تصاویر لذت ببرید. تلويزيون های نئوکیولد Neo QLED تصاویر را با تکنولوژی Quantum Matrix Technology ارائه میدهد. علاوه بر این با فناوری منحصربه‌فرد Quantum Mini LED به کنترل دقیق نور و رنگ می پردازد تا جزئیات زیادی را در تاریکترین و روشن‌ترین صحنه‌ها ارائه دهد. در تلویزیون های کیولد که اکثرا با کیفیت تصویر فورکی روانه بازار شده اند ما شاهد پردازنده Quantum ‏4K هستیم. که به منظور هوشمندی زمینه‌ساز تصویر و صدای ایده آل ایجاد شده تا تجربه تصویر وصدای شگفت‌انگیزی را ارائه دهد.

راهنمای خرید بهترین مدل تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های کیولد خود از سری و مدل های متفاوت تشکیل شده‌ و وارد بازار شده‌اند. برای مثال قیمت روز تلویزیون سامسونگ سری 9 که از فناوری های پیشرفته تری برخوردار است در مقایسه با سری 8 و 7 بالاتر است . و این به دلیل امکانات مدرنی است که به این سری از تی وی اختصاص داده شده . برای نمونه شگفتی های نمایشگر این بار با کیفیت تصویر K8 در اختیار کاربران قرار داده می شود . از دیگر مشخصات برجسته این تلویزیونهای بالارده Samsung ، کنتراست بسیار دقیق با تکنولوژی Quantum Matrix Technology Pro است که جزئیات پنهان تصویر را اشکار می کند .
وجود پردازنده تصویر Quantum 4K برای ارائه بالاترین کیفیت محتوا با کیفیت 8کی با هوش مصنوعی که در آن کار گذاشته شده. پخش صدای همه جانبه با فناوری Dolby Atmos از دیگر ویژگی های این تلويزيونهای بالارده است. در مورد سری 8 از تلویزیون‌های کیولد Samsung خوب است بدانید که از پنل ADS استفاده شده است که دارای زاویه دید فوق‌العاده‌ایی می‌باشند. در مقایسه با سری 6 و7 از میزان روشنایی و کنتراست بهتری برخوردار می‌باشد. این مدل در نمایش تصاویر سیاه از میزان درجه پایین‌تری نسبت به دو سری قبل را دارا می‌باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ

مشخصات تلویزیون های جدید سامسونگ

از برجسته ترین مشخصات تلویزیون های جدید سامسونگ می‌توان به بهره گیری از پنل VA در کنار فناوری صفحه نمایش مینی ال ای دی Mini LED اشاره کرد. جدیدترین تلویزیون های Samsung از نسخه جدید سیستم عامل با پشتیبانی از پورت HDMI2.1 سرعت رفرش تصویر 120 هرتز بهره می برند . همچنین با فناوری VRR از قابلیت گیمینگ برخوردار می باشد. کمپانی Samsung از فناوری CLEAR MOTION RATE به منظور ارتقا بخشیدن به رنگ و کیفیت این صحنه‌ها قرار داده است با وجود این سیستم صحنه‌های اکشن فیلم و ویدیوهای مورد علاقه تان بسیار طبیعی‌تر و به واقعیت نزدیک‌تر پخش خواهد شد. این فناوری موجب شده است تا این برند طرفداران جوان را نیز به سمت خود بکشاند.
خرید تلویزیون سامسونگ هوشمند جهت پخش تصاویر با کیفیت تصویر عالی و میزان وضوحیت بالا از الگوریتم‌های متفاوتی بهره برده است. یکی از انها که در پردازش تصاویر بسیار موثر است WIDE COLOR ENHANCER PLUS می‌باشد. موتور پردازشگر تصویر Hyper Real به بالا رفتن سطح کنتراست و کیفیت تصاویر کمک بسزایی می‌کنند. به علاوه از فناوری برجسته AMD FreeSync Premium Pro™‎ برخوردارند تا از پارگی و پرش جلوگیری کرده و در نتیجه بازی های روان با بهترین عملکرد را تجربه کنید تا شانس برنده شدن تان در بازی بیشتر شود. از دیگر ویژگی ها جدید Samsung در اولویت قرار دادن ساماندهی محتوا به کمک Smart Hub است . تا زمان کمتری را برای جستجوی برنامه ها و زمان بیشتری را برای پخش فیلم و سریالهای مورد علاقه تان صرف کنید.

قدرت صدا(وات) سایز (اندازه) تکنولوژی (فناوری بکار رفته) نوع استفاده مزایا معایب
30W 65 اینچ QLED تجاری ،خانگی کیفیت تصویر 4K با رزولوشن بالا هزینه‌ی بالا، وزن نسبتاً بالا، مصرف برق بیشتر
40W 75 اینچ QD-OLED تجاری ،گیمینگ،خانگی تکنولوژی QD-OLED با کیفیت تصویر عالی، سیستم‌عامل هوشمند با دسترسی به اپلیکیشن‌های آنلاین، پشتیبانی از فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision هزینه‌ی بالا، وزن نسبتاً بالا، مصرف برق بیشتر
30W 60 اینچ فناوری HLG خانگی،گیمینگ کیفیت تصویر Full HD با روشنایی خوب، سیستم صوتی Dolby Audio، طراحی باریک و زیبا کیفیت تصویر کمتر نسبت به فناوری‌های بالاتر، نداشتن ویژگی‌های هوشمندانه‌تر
25W 55 اینچ فناوری صدای دالبی اتموس کاربری عمومی قیمت مقرون به صرفه، کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن بالا، طراحی باریک و زیبا کیفیت تصویر کمتر نسبت به فناوری‌های بالاتر، نداشتن ویژگی‌های هوشمندانه‌تر
60W 70 اینچ QLED تجاری،گیمینگ کیفیت تصویر 4K با رزولوشن بالا، فناوری QLED با رنگ‌های زنده و کنتراست بالا، سیستم عامل هوشمند با دستیارهای صوتی مانند Alexa و Google Assistant هزینه‌ی بالا، وزن نسبتاً بالا، مصرف برق بیشتر
30W 55 اینچ LED خانگی،گیمینگ کیفیت تصویر Full HD با روشنایی خوب، سیستم صوتی Dolby Audio، طراحی باریک و زیبا کیفیت تصویر کمتر نسبت به فناوری‌های بالاتر، نداشتن ویژگی‌های هوشمندانه‌تر

قیمت خرید تلویزیون سامسونگ اصل

توجه به لیست قیمت روز تلویزیون سامسونگ برای عزیزانی که تصمیم به خرید دارند از اهمیت بالایی برخوردار است . اما در کنار آن لازم است به کیفیت قطعات بدنه و اینکه مونتاژ کدام کشور است نیز توجه کنید . تلويزيون‌های سامسونگ در حال حاضر در یک کشور واحد ساخته نمی‌شوند. امروزه کشور‌هایی نظیر مصر، ویتنام، مجارستان و.... به عنوان مونتاژ کننده تلويزيون‌های سامسونگ هستند. قطعاتی که در کره جنوبی ساخته می‌شوند وارد این کشورها خواهند شد.
سپس این کشور‌ها بعد از ساخت دست به صادر کردن تلویزیون خواهند کرد. کشور مونتاژ کننده به هیچ عنوان موجب تفاوتی در میزان کیفیت تلویزیون‌ها نخواهد شد. زیرا تمامی قطعات تلويزيون سامسونگ از یک مکان صادر خواهند شد . اما تا حدودی در میزان قیمت‌های انها تفاوت‌هایی به چشم می‌خورد که آن هم به دلیل میزان مخارجی است که به هنگام تهیه قطعات به کشور کره پرداخته می‌شود. لیست قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره بر اساس کیفیت خوب قطعات از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

صدایی که تصویر را زنده می‌کند! با تکنولوژی Q-Symphony سامسونگ

کیفیت صدا برای تلویزیون یکی از خصوصیات مهم می‌باشد. به همین دلیل لازم است تا تلویزیون‌ها از کیفیت صدا بی‌نظیری برخودار باشند. به نوعی باید بلندگو‌ها توسط فناوری‌های پیشرفته‌ی امروزی ارتقا پیدا کنند. کمپانی Samsung به منظور ارتقا دادن صدا این تلویزیون‌های از دو نوع فناوری جدید رونمایی کرد که در ادامه به برسی و نوع کاربرد‌ انها خواهیم پرداخت. صدا در حالت نرمال و کلی با قدرت 20 وات از کانال‌های خروجی صدا پخش می‌شوند اما این کمپانی با استفاده از فناوری Object Tracking Voice صدای تلویزیون‌هایش را تا حد زیادی ارتقا داده است.
این ویژگی با استفاده یک اسپیکر جداگانه که به اطراف تلويزيون وصل می‌شود موجب افزایش کیفیت صدا خواهد شد. صدای پخش شده از این مدل تلویزیون‌ها بسیار فراتر از صدای دوکاناله می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این برند که به تلويزيون‌هایش افزوده است فناوری تقویت کننده صدای کیو سمفونی Q Symphony می‌باشد. این ‌فناوری صدا را به طور همه جانبه و کاملا فراگیر از سیستم های صوتی و تلویزیون به صورت هماهنگ پخش خواهد کرد. بنابراین زیاد جای تعجب نیست که قیمت روز ال ای دی سامسونگ افزایش داشته باشد

ارتقاء کیفیت تصویر با CLEAR MOTION RATE

سیستم CLEAR MOTION RATE در بسیاری از صحنه‌های موجود در فیلم‌های جنگی و یا حتی بازی فوتبال و نظیر انها که در آن صحنه‌هایی سریع وجود دارند موجب می‌شود که بیننده به طور کامل از محتوای آن صحنه لذت کافی را نبرد به همین دلیل برند سامسونگ از فناوری CLEAR MOTION RATE به منظور ارتقا بخشیدن به رنگ و کیفیت این صحنه‌ها قرار داده است با وجود این سیستم صحنه‌های جنگی بسیار طبیعی‌تر و به واقعیت نزدیک‌تر خواهند بود. این فناوری موجب شده است تا برند سامسونگ طرفداران جوان را نیز به سمت خود بکشاند.
خرید تلویزیون سامسونگ هوشمند جهت پخش تصاویر با کیفیت تصویر عالی و میزان وضوحیت بالا از الگوریتم‌های متفاوتی بهره برده است. یکی از انها که در پردازش تصاویر بسیار موثر می‌باشد WIDE COLOR ENHANCER PLUS می‌باشد. موتور پردازشگر Hyper Real به بالا رفتن سطح کنتراست و کیفیت تصاویر کمک بسزایی می‌کنند. با وجود این موتور امکان تماشا فیلم‌های متنوع و انیمیشن ها برایتان امکان پذیر خواهد شد.

بهترین تجربه کاربری با سیستم عامل تایزن تلویزیون Samsung

در دنیای پیشرفته‌ی تکنولوژی، تلویزیون‌ها دیگر محدود به نمایش محتوای تصویری نیستند. با ظهور سیستم‌های عامل هوشمند، تجربه تماشاگران به یک سطح جدید ارتقا یافته است. یکی از این سیستم‌های عامل برجسته، تایزن از سامسونگ می‌باشد که تلویزیون را به یک پلتفرم گسترده تبدیل کرده است. در این متن، به مزایا و ویژگی‌های سیستم عامل تایزن سامسونگ می پردازیم : سیستم عامل تایزن با رابط کاربری جذاب و کارآمد خود، تجربه‌ای آسان و دلنشین ارائه می‌دهد. از طریق منوهای بهینه و طراحی شیک، کاربران به سرعت به محتواهای مورد علاقه‌شان دسترسی پیدا می‌کنند.
یکی از ویژگی‌های مهم تایزن، هوش مصنوعی به‌کارگرفته‌شده آن است . سامسونگ با بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، توصیه‌های دقیقی برای محتواهای مشابه به کاربران ارائه می‌دهد، این امر باعث افزایش تجربه مشاهده و کاهش زمان مرور محتوا می‌شود. دسترسی آسان به برنامه‌ها و خدمات ؛ تایزن به کاربران امکان می‌دهد به سرعت به برنامه‌های مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. با داشتن اپ استور مخصوص و دسته‌بندی‌های منظم، کاربران به آسانی برنامه‌ها و خدمات مختلف را نصب و استفاده می‌کنند. سامسونگ به طور مداوم سیستم عامل تایزن خود را به‌روزرسانی می‌کند تا به کاربران خود تجربه بهتری ارائه دهد. این به‌روزرسانی‌ها شامل افزودن ویژگی‌های جدید، بهبود عملکرد و رفع اشکالات ممکن است.

خرید  تلویزیون سامسونگ

تجربه تماشای هوشمند با دستیار صوتی Alexa گوگل

دستیارهای صوتی در دنیای امروز به بخش دوست‌داشتنی و محبوبی در میان تمام رده‌های سنی تبدیل شده اند. در اصل راهنما‌های صوتی به دلیل کمک به افرادی که ناتوانی‌های جسمانی دارند طراحی و ساخته شده‌اند. اما امروز هر فردی با ذائقه خود برای تفریح آن را به کار خواهد برد. دستیارهای صوتی که این تلويزيون‌های از آنها پشتیبانی می‌کنند عبارتند از: الکسا، Bixby، گوگل اسیستنت که هر کدام به نوبه خود یکی از بهترین دستیارهای صوتی موجود در بازار به شمار می‌روند. دستیار صوتی Bixby: این نوع دستیار که کامل وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت امکان تنظیم زمان خواب را نیز دارد . همچنین شما می‌توانید با استفاده از صوت از راه دور تلويزيون Samsung خود را کنترل کنید.
برای استفاده از دستیار صوتی الکسا Alexa و گوگل اسیستنت Google Assistant تنها کافی است دکمه میکرفون که بر روی ریموت کنترل تعبیه شده را فشار دهید. سپس درخواست خودتان را با صوت مطرح کنید و در کسری از ثانیه منتظر انجام آن باشید. در نتیجه مدیریت تی وی به سادگی و سرعت در دستانتان خواهد بود. به دلیل اینکه تلویزیون سامسونگ قیمت روز متغیری دارد در نتیجه برای استعلام قیمتها باید از لیست قیمت ال ای دی سامسونگ نیز دیدن کنید تا خرید خوب و به صرفه ای داشته باشید.

قابلیت های هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ

قیمت روز انواع تلویزیون سامسونگ با توجه به سری و مشخصاتی که برای هر مدل در نظر گرفته شده متفاوت است . پیشرفت در زمینه‌ی هوشمند‌سازی وسایل به مراحل بالایی رسیده است هر کدام از انها به شما کمک خواهد کرد که زندگی شادتر به علاوه آن سرشار آسودگی داشته با‌شید. یکی از ویژگی‌های برجسته و مورد توجه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ امکان انجام بازی‌های انلاین بدون نیاز به کنسول‌های بازی می‌باشد. شما می‌توانید به تمام بازی‌های جدید و بروز دنیا دسترسی داشته باشید. این ویژگی برای گیمرها به یک قابلیت منحصر به فرد تبدیل شده است. با وجود یک تلویزیون هوشمند سامسونگ دیگر می‌توانید به رادیوهای اینترنتی دسترسی داشته باشید و از اطلاعات نظیر هواشناسی مطلع شوید.
تنها با اتصال ساده به اینترنت می‌توانید از تلويزيون اسمارت خود به عنوان یک گوشی هوشمند استفاده کنید. و با استفاده از آن وارد برنامه‌های اجتماعی خود شوید. سپس ویدیو و عکس‌های خودتان را آنها به اشتراک بگذارید. قابلیت تبدیل گوشی همراه‌تان به ریموت کنترل اسمارت تلويزيون سامسونگ از دیگر قابلیت‌های به روز این برند فوق العاده می‌باشد. برنامه‌های نظیر ورد و اکسل نیز بر روی تلويزيونهای اسمارت Samsung قابلیت اجرا دارند. در زمان‌هایی که وقت کافی برای تماشا یک برنامه تلویزیونی در حال پخش نداشته باشید می‌توانید با استفاده از قابلیت ضبط و پخش همزمان اسمارت تی‌وی Samsung استفاده کنید.

قیمت خرید تلویزیون تلویزیون سامسونگ بر اساس سایز

این برند به فکر تمام اقشار جامعه بوده است. این کمپانی شناخته شده تلويزيونهای با سایزهای مختلف روانه بازار کرده است تا تمام مردم بتوانند از کیفیت محصولات این شرکت بهره‌مند شوند. انواع سایز تلویزیون سامسونگ شامل کوچکترین و بزرگترین اینچ تلويزيون می شود. البته در این میان نیز نمی توان از تلويزيونهای سایز متوسط 50 و 55 اینچ غافل شد . توجه داشته باشید قیمت روز تلویزیون های سامسونگ با توجه به اینچ و سایز متفاوت است .
از تلویزیون‌های سایز کوچک Samsung می توان به 32 و 40 اینچ اشاره کرد . بیشتر تلويزيونهای سایز کوچک با کیفیت تصویر اچ دی و فول اچ دی روانه بازار شده اند . اما به تازگی سامسونگ دست به نوآوری زده و تعدادی از این تلويزيونهای سایز کوچک را با کیفیت تصویر 4k طراحی کرده است . فروش تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 50 و 55 اینچ 60 و 65 اینچ سامسونگ به دلیل اندازه متعادل و مناسبی که دارند بسیار پرطرفدار می‌باشند. که هر کدام از آنها متناسب با سری و سال تولید از فناوری های متنوعی بهره می برند .در مورد بزرگترین تلویزیون های سامسونگ 75 اینچ و 85 اینچ لازم است بدانید که با نمایشگرهای 4k و 8k در اختیار کاربران قرار گرفته و اکثرا از قابلیت گیمینگ نیز برخوردار می باشند.


سوالات متداول در مورد تلویزیون سامسونگ

چه ویژگی‌های هوشمندانه در تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد؟

تلویزیون‌های اسمارت سامسونگ با سیستم‌عامل Tizen، دستیارهای صوتی مانند Bixby و امکان دسترسی به اپلیکیشن‌ها و خدمات آنلاین دارای ویژگی‌های هوشمندانه‌ای هستند.

چه امکاناتی برای تجربه بازی در تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد؟

تلویزیون‌های سامسونگ با ویژگی‌هایی مانند Game Enhancer، بهبود تجربه گیمینگ با کاهش تاخیر و بهبود کیفیت تصویر را فراهم می‌کنند.

چه امکاناتی در تلویزیون‌های سامسونگ به عنوان افزایش کیفیت صدا و تصویر وجود دارد؟

بهترین تلویزیون‌های سامسونگ با تکنولوژی‌هایی مانند Q Symphony و Quantum Processor با کیفیت تصویر و صدای بی‌نظیری ارائه می‌شوند.