Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️ - سایر, کشور سازنده: سایر

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1134 تا

  1. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 55SK7900PVB LG Smart UHD LED Tv

    یکی دیگر از تلویزیونهای ال جی موجود در بازار، مدل کی اس 7900 « 55SK7900 » است که با نمایشگر 55 اینچی طراحی شده. این مدل تلویزیون با ظرافت و بسیار زیبا طراحی شده تا مناسب منزل شما باشد. کیفیت تصویر سوپر اولترا اچ دی « Super UHD » و همچنین حضور تکنولوژی های تصویری از قبیل نانو ذرات صفحه نمایش « Nano Cell Display »، اچ دی آر « Active HDR » و همچنین قابلیت ارتقا کیفیت تصویر و پردازنده تصویر 4 هسته ای، نمایشی بی نظیر را ارائه خواهند داد. صدا از طریق بلندگوی دو کاناله با حداکثر خروجی صوتی 20 وات به گوش می رسد. با وجود تکنولوژی های صوتی اولترا سوراند « Ultra Surround » و پاکسازی صدا « Clear Voice III »، صدا پر وضوح و شفاف شنیده خواهد شد. 
    از ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی ال جی  SK7900 می توان به سیستم عامل webOS اشاره کرد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN و همچنین وای فای داخلی در دسترس شما قرار می گیرد. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متنوع موجود بر روی بدنه تلویزیون انجام می شود. گفتنی است وجود قابلیت اشتراک گذاری میراکاست و همچنین بلوتوث، امکان اتصال به سایر دستگاههای سازگار را بدون نیاز به کابل فراهم می سازند. از دیگر ویژگی های خوب می توان به پنل IPS، تیونر داخلی DVB-T2، پردازنده 4 هسته ای و قابلیت ضبط اشاره کرد.‌
    • کیفیت تصویر سوپر اولترا اچ دی
    • دارای پنل IPS
    • تکنولوژی HDR
    • مجهز به وای فای داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث و میراکاست
    • حضور تیونر داخلی DVB-T2
    • سیستم عامل webOS
    • مرورگر اینترنت و پردازنده 4 هسته ای
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 55UK6100 LG LED 4K Smart Tv

    ال جی یکی دیگر از تلویزیون های با کیفیتش را در سال 2018 میلادی با مدل نامبر یو کی 6100 « 55UK6100 » معرفی کرده است. این مدل تلویزیون با کیفیت بالای تصویر، طراحی زیبا، توان صوتی مناسب، ویژگی های اتصال بی سیم، سیستم عامل مناسب و یک سری دیگر از ویژگی های خوب تولید شده تا انتخابی مناسب برای شما باشد. ال جی مدل تلویزیون جدیدش را با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی تولید کرده تا بتوانید محتوای تولید شده فورکی را با وضوح و کیفیت کامل مشاهده کنید. البته وجود تکنولوژی های تصویری از قبیل HDR10 موجب نمایش زیباتر تصاویر خواهند شد. HDR استاندارد جدید است که موجب نمایش زیباتر رنگ ها، چزئیات بیشتر و همچنین کنتراست بهتر خواهد شد. صدا از طریق بلندگوی داخلی 2 کاناله به گوش می رسد. این اسپیکر حداکثر خروجی صوتی 20 وات را ارائه می دهد. اگر فکر می کنید این میزان خروجی صوتی کافی نیست، می توانید سیستم پخش کننده صدا قدرتمند تری را با استفاده از پورتهای موجود به تلویزیون متصل کنید.‌ از دیگر ویژگی های این تلوزیون می توان به تیونر DVB-T/T2 اشاره کرد که پخش شبکه های دیجیتالی را بدون نیاز به دستگاهی دیگر امکان پذیر خواهند کرد. 
    ال جی جهت ایجاد فضای کاربری جذاب تر از سیستم عامل webOS بهره گرفته با این وجود دسترسی شما به محتوا بسیار ساده تر خواهد شد. یکی از ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی UK6100، می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد. با وجود قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی و پورت LAN می توانید به خدمات آنلاین دسترسی باشید و همچنین با وجود مرورگر اینترنت، صفحات وب مورد نظر خود را مشاهده کنید. ال جی برای اینکه شما بتوانید گوشی های هوشمند و تبلت های خود را به تلویزیون هوشمند UK6100 متصل کنید، اشتراک گذاری از طریق میراکاست را بر روی این تلویزیون قرار داده است. از این رو شما می توانید از دیدن محتوای داخل گوشی بر روی نمایشگری بزرگتر لذت ببرید.‌ 
    • دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • وجود تکنولوژی تصویری HDR10
    • وجود سیستم عامل webOS
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • اتصال بیسیم از طریق میراکاست 
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فورکی 65UK6100 LG LED SMART 4K TV

    یکی از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی ال جی، می توان یو کی 6100 « 65UK6100 » را نام برد این مدل تلویزیون با نمایشگر 65 اینچی تولید و روانه بازار شده تا برای اتاق های بزرگ و سالن ها بسیار مناسب و ایده آل باشد. کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی در کنار تکنولوژی های تصویری از قبیل 4K Active HDR، ارتقای کیفیت تصویر فورکی، True Color و ... تصاویر را زیبا و پر وضوح نمایش خواهند داد. ال جی این تلویزیون را به پنل IPS مجهز کرده است؛ با این وجود زاویه دید گسترده تر بر روی تلویزیون فراهم می شود. صدا از طریق اسپیکر داخلی با حداکثر توان 20 وات به گوش می رسد.‌
    از جمله ویژگی های هوشمند تلویزیون ال ای دی ال جی UK6100 می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و حضور مرورگر اشاره کرد. با این وجود به سادگی می توانید از خدمات آنلاین بهره ببرید. قلب تپنده تلویزیون ال جی، سیستم عامل webOS 3.5 است. این سیستم عامل رابط کاربری جذاب و ساده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند ال جی می توان به گیرنده های داخلی DVB-T2، اشتراک گذاری از طریق Miracast، قابلیت ضبط و ... را نام برد. اگر مایل به خرید تلویزیون ال جی در اندازه کوچکتر هستید، مدل 55UK6100 را از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خریداری کنید. 
    • کیفیت نمایشگر فورکی
    • وجود تکنولوژی تصویری HDR10
    • دارای پنل IPS
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 65UJ634V LG Smart 4K LED

    تلویزیون مدل « 65UJ634V » از سری تلویزیون های هوشمند و فورکی محصول 2017 ال جی است که تصاویر و محتوا را در صفحه نمایش تخت LED با اندازه 65 اینچ به نمایش می گذارد و می توان گفت گزینه ای ایده آل برای استفاده در واحدهای مسکونی و سالن های پذیرایی با مساحت بزرگ به شمار می آید. این تلویزیون هوشمند در کنار پنل نمایشگر بزرگش، از فناوری HDR، HLG و HDR10 نیز پشتیبانی می کند؛ در رابطه با این فناوری می توان گفت که به موجب آن، تفکیک رنگ در تصاویر، بهتر و دقیق تر انجام می شود و نتیجه آن نمایش محتوایی شفاف و زنده خواهد بود؛ همچنین ال جی می گوید که موتور پردازشگر تصویر در این تلویزیون ال ای دی 65 اینچ، « Colour Master Engine » می باشد که به تجزیه و تحلیل رنگ های زنده در تصویر می پردازد و اجازه می دهد محتوای نمایشی همانگونه که هستند روی صفحه بیایند و از هر گونه نویز و تیرگی خالی شوند. از دیگر امکانات تصویری این تلویزیون می توان به قابلیت ارتقای کیفیت تصویر « Resolution Upscaler » و Smart Picture Mode اشاره کرد.
    تلویزیون UJ634 یک سیستم صوتی قدرتمند متشکل از بلندگوهای 20 وات 2.0 کاناله و صدای فراگیر می باشد که خروجی صدای فوق العاده ای را رقم می زند و کاربر می تواند به راحتی همزمان با تماشای تصویر عالی، از شنیدن صدای بدون نویز نیز لذت ببرد. این تلویزیون از سیستم صوتی سینما خانگی نیز پشتیبانی می کند تا در صورت نیاز کاربر بتواند قدرت خروجی محتوای صوتی را ارتقا دهد. تلویزیون ال ای دی LG یک اسمارت تی وی است و به واسطه سیستم عامل webOS 3.5 امکاناتش را در اختیار کاربر قرار می دهد. از جمله قابلیت های این تلویزیون هوشمند را می توان ریموت کنترل هوشمند،قابلیت جستجوی صوتی، فروشگاه انلاین ال جی، مرورگر وب و Freeview Play نام برد. در کنار این ها، 65UJ634V از نظر درگاه های ارتباطی نیز غنی است؛ 3 ورودی HDMI و 2 پورت USB از جمله کاربردی ترین راه های ارتباطی سیمی این تلویزیون هستند؛ به علاوه شما می توانید از ورودی و خروجی های دیگری مانند اسلات CI، RF و کامپوننت و کامپوزیت نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که ال ای دی نامبرده ال جی گزینه های اشتراک گذاری هوشمند نیز مانند Miracast و WiDi را در دسترس شما قرار داده است.65 یو جی 634 وی از گیرنده های DVB-T2/C/S2 در کنار امکانات فوق بهره می برد و با ابعاد  1471 × 910 ×  336میلی متر و وزن 23.9 کیلوگرم در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت موجود می باشد.
    • پشتیبانی از فناوری Active HDR
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر به 4K
    • صدای غنی در اسپیکرهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس 3.5
    • دارای 3 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 60UJ651V LG Smart 4K LED

    تلویزیون « 60UJ651V » یکی از اسمارت تی وی های شرکت ال جی در سال 2017 است که با صفحه نمایش ال ای دی 60 اینچ ( 152.4 سانتی متر ) و امکانات از پیش تعین شده مانند سیستم عامل webOS 3.5 در اختیار کاربران و طرفداران این برند قرار گرفته است. در کنار کیفیت تصویر فورکی که 3840  ×  2160 پیکسل است، تلویزیون 60 یو جی 651 از فناوری HDR جهت نمایش بهتر استفاده می کند که پردازش های انحصاری برای محتوای مورد علاقه بینندگان در زمینه کنتراست، رنگ و روشنایی  را به همراه خواهد داشت؛ البته فراموش نکنید که محصول جدید ال جی از دو ویژگی HLG و HDR10 نیز پشتیبانی می کند. حضور چند فناوری دیگر مانند پردازشگر تصویر «Colour Master »، پنل شفاف « ULTRA Luminance »، افکت HDR و قابلیت ارتقای تصویر « Resolution Upscaler » نیز کمک می کند تا در کنار تماشای برنامه مورد علاقه تان با بالاترین کیفیت ممکن، تمام جزئیات تصویر را در اختیار داشته باشید. از قابلیت های پنل IPS در تلویزیون نامبرده که بگذریم می رسیم به قدرت صوتی که 20 وات رقم خورده و یک سیستم صوتی 2.0 کاناله است.
     
    تلویزیون 60UJ651V با جدیدترین نسخه سیستم عامل وب او اس یعنی نسخه 3.5 مجهز شده و این پلت فرم هوشمند با پشتیبانی از یک ریموت کنترل نوع AN-MR650A دستورات شما را اجرا می کند از طریق منوی لانچر، برنامه های از پیش نصب شده و LG Content Store را در اختیارتان قرار می دهد تا از این طریق به فیلم های مورد علاقه تان بدون جستجوی زمان بر دسترسی داشته باشید؛ همچنین دکمه  Netflixبر روی ریموت کنترل، دنیایی از سرگرمی و فیلم ها را برایتان مهیا می سازد تا اوقات فراغت را به تماشای فیلم بگذرانید و تنها این نیست، تلویزیون UJ651V دارای گیرنده DVB- S2جهت دریافت کانال و شبکه های جهانی است. در توضیح درگاه های ارتباطی می توان گفت که تلویزیون 55UJ651V کاملا غنی است! 4 رابط HDMI، دو ورودی USB، پشتیبانی از WiDi (PC به تلویزیون)، Simplink، Optical و ... طیف پورت های این دستگاه را تشکیل داده اند؛ همچنین این ال ای دی LG، با قابلیت های صرفه جویی در انرژی نیز مجهز شده است.
    • دارای پنل ال ای دی IPS 4K
    • رزولوشن تصویر 3840  ×  2160 پیکسل
    • پشتیبانی از فناوری HLG و HDR10
    • صدای فراگیر مجازی در بلندگوهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • دارای گیرنده DVB-T2/C/S2
    • مجهز به 4 درگاه HDMI
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 65UJ651V LG Smart 4K LED

    در بحث های پیش تر، اینچ های مختلفی از تلویزیون UJ651V ال جی را در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت مورد بحث و بررسی قرار دادیم و حالا می خواهیم به نقد و تحلیل مشخصات و قابلیت های 65 اینچ این اسمارت تی وی ال ای دی یعنی « 65UJ651V » بپردازیم. تلویزیون نامبرده با کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایشی عریض، تصویری شفاف و واضح را در اختیار شما قرار می دهد؛ وضوح 2160 × 3840 پیکسل بر روی این نمایشگر EDGE و موتور پردازشگری که از هر جهت تصویر را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد، از اصلی ترین دلایل نمایش بی نقص در این تلویزیون هستند؛ از طرفی دیگر نیز وجود فناوری های تصویری مانند HDR10، HLG، ULTRA Luminance و HDR Effect افزایش کنتراست و بهینه سازی های فوق العاده ای را به همراه دارند. تلویزیون ال جی UJ651V یک سیستم صوتی 2.0 کاناله دارد که با 20 وات قدرت خروجی صدا همراه بوده و از فناوری ULTRA Surround نیز بهره می برد تا به این ترتیب در حین تماشای فیلم های مهیج، صدا حالتی واقعی تر به خود بگیرد. در بخش مهم دیگری از این تلویزیون ال ای دی ال جی، سیستم عامل وب او اس 3.5 را داریم که با پشتیبانی از یک ریموت کنترل جادویی از نوع AN-MR650A تمامی فرامین و دستورات کاربر را به اجرا می گذارد. علاوه بر این، 65 یو جی 6514 وی دارای فروشگاه آنلاین LG Content Store و Netflix است. بد نیست بدانید در تلویزیون هوشمند نامبرده ال جی پسوند V به معنای پشتیبانی آن از گیرنده های DVB-S2,T2 می باشد که تمامی کانال ها و شبکه های جهانی را بدون هیچ گونه هزینه اضافی در اختیار شما قرار می دهد. 
    • دارای پنل ال ای دی IPS 4K
    • رزولوشن تصویر 3840 × 2160 پیکسل
    • پشتیبانی از فناوری HLG و HDR10
    • صدای فراگیر مجازی در بلندگوهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • دارای گیرنده DVB-T2/C/S2
    • مجهز به 4 درگاه HDMI
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال جی فورکی ال ای دی هوشمند LG LED 4K TV SMART 65SJ850V

    این روز ها کم تر کسی پیدا می شود که نام برند ال جی را نشنیده باشد؛ به دلیل تلاش و کوشش بی وقفه ی این شرکت، پای محصولاتش به بیشتر خانه ها باز شده. این برند خوش نام در ساخت تلویزیون ها هم به تبحر خاصی رسیده و یکی از قدرترین تولید کننده گان تلویزیون در دنیا به حساب می آید. از مدل های بالا رده ی این کمپانی که خیلی ها آرزوی داشتنش را دارند، 65SJ850V می باشد. این تلویزیون 65 اینچی برای نشیمن های با مساحت بزرگ بسیار جواب گوست. زمانی که برای اولین بار با این تلویزیون مواجه می شوید، سریعا تشخیص خواهید داد که یک تلویزیون بالا رده است. در واقع ال جی طوری بر روی این محصول کار کرده که شکل و نمایی مدرن و خواستنی به آن بخشیده است. پایه های کمانی نقره ای براق همراه با صفحه نمایش بدون قاب، استایل مدرنی به آن بخشیده است. ال جی با تعبیه ی امکانات و قابلیت های پیشرفته، سعی نموده مدلی ارائه دهد که گوی سبقت را از رقبا برباید. 
    تلویزیون ال ای دی SJ850 طبق انتظار از رزولوشن فورکی بهره می برد. ال جی برای اینکه تلویزیون 65SJ850V تصاویر با کیفیت عالی و واقعی را ارائه دهد، از یک سری تکنولوژی ها بهره گرفته. تکنولوژی نظیر Multi HDR با کمک چندین الگوریتم پیشرفته به بهینه سازی صحنه های موجود در تصاویر می پردازد. فناوری Billion Rich Colours نیز بیش از 1 میلیارد رنگ و سایه را در تصاویر ارائه می دهد تا تصاویری واقعی تر از قبل به تصویر کشیده شود. سایر فناوری های های ULTRA Luminance، Colour Master Engine و Active Depth Enhancer نیز در ارائه ی تصاویر با کیفیت خیره کننده بی تاثیر نیستند. ال جی این مدل خود را مجهز به سیستم عامل webOS 3.5 نموده، این سیستم عامل از رابط کاربری رنگارنگ برخوردار است که کار با آن بسیار راحت است. به کمک این سیستم عامل و وای فای داخلی می توانید از برنامه ها و سرگرمی های مختلف لذت ببرید. یکی دیگر از مزیت های ال جی SJ850 بلندگو های 40 واتی و فناوری های صدای Harman Kardon و ULTRA Surround می باشد. 
    • کیفیت تصویر‌ UHD 4K 
    • فناوری تصاویر HDR
    • پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • توان خروجی صدا 40 وات
    • وای فای داخلی
    • صدای مجازی ULTRA Surround
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند 65SJ800V LG SUPER UHD LED SMART TV

    یکی از تلویزیون های خوش ساخت ال جی مدل اس جی 800 وی «SJ800V » است که در اندازه های متفاوت تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. اندازه‌ی 65 اینچ این تلویزیون، بسیار مناسب و ایده آل برای محیط ها و مکان هایی با متراژ بالاست. از ویژگی های خوب این تلویزیون ال ای دی می توان به کیفیت بالای تصویر اشاره کرد. تصاویر فورکی با وجود کیفیت SUPER UHD (رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) زیبا و پر وضوح به نمایش گذاشته می شوند. قابلیت ارتقا کیفیت تصویر 4K در تلویزیون LED ال جی موجب می شود تا تصاویر با منابعی پایین تر از فورکی نیز با وضوح و شفافیت بالا به تصویر کشیده شود. از دیگر ویژگی های تصویری بسیار خوب این تلویزیون می توان به حضور HDR اشاره کرد. ال جی برای این تلویزیون 65 اینچی بلندگو داخلی دو کاناله را در نظر گرفته؛ این بلندگو حداکثر توان خروجی 20 وات را ارائه می دهد. این میزان توان صوتی مناسب و معقول است، اما اگر باز هم فکر می کنید به صدای پر توان تر نیاز دارید می توانید با استفاده از پورتهای خروجی صوتی، تلویزیون را به سیستم صوتی پر قدرت تری از جمله سینمای خانگی و یا اسپیکر متصل کنید. با این وجود شما می توانید از تصویر و صدایی مناسب و با کیفیت لذت ببرید.‌
    ال جی تلویزیون SJ800V را با پنل IPS تولید کرده که دوام بالا، زاویه دید وسیعتر و همچنین کیفیت بهتر تصویر را ارائه می دهد. از ویژگی های خوب تلویزیون sj800v ال جی می توان به مجموع کامل گیرنده ها اشاره کرد؛ DVB-T2، DVB-C و DVB-S2. شما می توانید بدون نیاز به خرید دستگاه گیرنده خارجی، از تمامی شبکه های دیجیتالی لذت ببرید. ال جی برای این تلویزیون دوست داشتنی قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی (802.11ac) و همچنین پورت LAN را قرار داده تا بتوانید با استفاده از مرورگر اینترنت، در صفحات وب مورد علاقه خود جست و جو کنید. شما می توانید با وجود پورتهای متعدد از قبیل HDMI، USB، خروجی صوتی دیجیتال، هدفون، کامپوننت و ...، تلویزیون را به سایر دیوایس ها متصل کنید. البته جهت اتصال بی سیم نیز می توانید از میراکاست «Miracast» و WiDi بهره بگیرید تا بتوانید گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ های خود را بدون نیاز به کابل، به تلویزیون متصل کنید و از دیدن محتوا بر روی نمایشگری بزرگتر لذت ببرید. قلب تپنده‌ی تلویزیون  SJ800C ال جی، سیستم عامل webOS 3.5 است که محیط کاربری ساده و جذابی را برای شما فراهم می سازد. ال جی تلویزیون SJ800V را با طراحی زیبا  پایه های شکیل تولید کرده تا مناسب دکوراسیون منزل شما باشد. البته شما می توانید با خرید براکت، تلویزیون را به دیوار نیز متصل کنید. 
    • کیفیت تصویر SUPER UHD
    • تکنولوژی HDR
    • پنل IPS 
    • ارتقا کیفیت تصویر 4K Upscaler
    • حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • گیرنده های DVB-T2/C/S2
    • وای فای داخلی 
    • اتصال بیسیم از طریق  Miracast و WiDi
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون هوشمند فول اچ دی شارپ 40SA5500 Sharp Smart FULL HD LED

    شارپ یکی از کمپانی های تولید کننده تلویزیون در سراسر جهان به شمار می آید که اینبار با تلویزیون 40 اینچ SA5500 به خانه هایتان می آید تا اوقات فراغت تان را با سرگرمی های متنوع سپری کنید. این تلویزیون از امکانات ویژه ای برخوردار می باشد که یکی از آنها صفحه نمایش شفاف LED با رزولوشن فول اچ دی است که در کنار آن از اسپیکر های قدرتمند با توان صوتی 10W x 2 وات و از همه مهمتر صدای دالبی دیجیتال بهره می برد. علاوه بر این تلویزیون 40SA5500 مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت وای فای بوده و در کنار آن به گیرنده دیجیتال DVB-T2 مجهز شده است. وجود 2 کابل HDMI و یک پورت USB از دیگر امکانات برجسته این تلویزیون 40 اینچ فول اچ دی محسوب می شود. طراحی زیبا و لوکس بدنه با ضخامت کم، ساخت و ساز لوکس دیزاین را به رخ می کشد و توجه هر کاربری را به خود جلب می کند.  
    • تلویزیون 40 اینچ LED
    • رزولوشن 1920 x 1080  پیکسل
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • اتصال دو کابل HDMI و یک پورت USB
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 10W x 2 
    • اینترنت بی سیم Wi-Fi
    ‎ناموجود
  10. خرید تلویزیون شارپ فول اچ دی ال ای دی 50AD1X SHARP FULL HD

    تلویزیون شارپ 50 ای دی 1 ایکس « 50ad1x »، یکی از مدل های با کیفیت و پر امکانات موجود در بازار است. این تلویزیون با ظاهری ساده و پایه های دو شاخه ای زیبا و شیک تولید شده تا مناسب منزل شما باشد. شارپ مدل تلویزیونش را با کیفیت خوب از جنس مواد مرغوب تولید کرده. تلویزیون شارپ با کیفیت تصویر فول اچ دی، تولید و طراحی شده است. حضور تکنولوژی های تصویری از قبیل پردازشگر تصویر ایکس 2 مستر اینجین پرو « X2 Master Engine Pro »، کاهش نویز تصاویر « Noise Reduction » و سیستم نور پس زمینه (LED (Edge / Direct موجب نمایش زیبای تصاویر خواهد شد. تلویزیون شارپ با توان خروجی صوتی 20 وات تولید و طراحی شده است؛ این میزان برای تلویزیونی 50 اینچی مناسب و معقول است. با توجه به تکنولوژی های صوتی، شما می توانید از شنیدن صدایی با کیفیت و عالی لذت ببرید.
    از جمله ویژگی های خوب تلویزیون شارپ می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود بر روی نمایشگر 50 اینچی لذت ببرید. اسکرین میرورینگ « Mirroring Screen » و DLNA از جمله قابلیت های اشتراک گذاری تلویزیون ال ای دی شارپ است؛ با این وجود شما می توانید بدون نیاز به کابل، گوشی های موبایل و تبلت های خود را به تلویزیون شارپ متصل کنید. البته قابلیت اتصال از طریق پورتهایی مانند HDMI و USB نیز می تواند انجام شود.
    • کیفیت فول اچ دی
    • قابلیت هوشمند
    • نمایشگر 50 اینچی
    • توان 20 وات
    • Mirroring Screen
    • کاهش نویز تصاویر
    • X2 Master Engine Pro
    • اشتراک گذاری DLNA
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون شارپ اندروید فورکی 50UE630X SHARP LED ANDROID TV 4K

    از آن جایی که تلویزیون ها به عضو جدا ناپذیر هر نشیمن تبدیل شده اند پس انتخاب تلویزیونی که از طراحی زیبا بهره ببرد می تواند تاثیر فوق العاده بر روی دکور اتاق پذیرایی بگذارد. از تلویزیون خوش ساخت و زیبای موجود در بازار که برای رقابت با تلویزیون های هم رده ی خود متکی به طراحی زیبایش است، تلویزیون شارپ 50UE630X است. وجود قاب نازک در اطراف صفحه نمایش موجب شده تلویزیون ظاهری مدرن به خود بگیرید، یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در زیبایی تلویزیون UE630X، پایه هایش می باشد، این پایه ها که با کروم پوشیده شده اند حالتی براق کمانی دارند و در دو طراف تلویزیون واقع شده اند. برای صفحه نمایش این تلویزیون 50 اینچی رزولوشن 3،840 × 2،160 پیکسل یا همان کیفیت تصویر فورکی در نظر گرفته شده که چهار برابر رزولوشن Full HD می باشد و به نسبت آن زیبایی و دقت بالاتری دارد. در کنار این رزولوشن فناوری های X4 Master Engine Pro و Rich Colour در نمایش تصاویر به صورت شفاف و واضح به خوبی ایفای نقش می کنند. از لحاظ هوشمند بودن نیز به خوبی می توان روی این تلویزیون شارپ حساب باز کرد زیرا مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد. در رابطه با این سیستم عامل و پردازنده ی چهار هسته ای می توان گفت در کل رابط کاربری از سرعت خوبی برخوردار است و به خوبی کاربران را راضی نگه می دارد.
    • دارای صفحه نمایش فورکی
    • مجهز به پردازنده ی X4 Master Engine Pro
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل اندروید
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون شارپ ال ای دی فول اچ دی 65LE275X SHARP LED FULL HD TV

    از آنجایی که یکی از پر رونق ترین بازار تلویزیون ها مربوط به تلویزیون های پایین و میان رده می باشد کمپانی های مختلف برای در دست گرفتن بازار به تولید این تلویزیون ها می پردازند. کمپانی شارپ نیز در گروه تلویزیون هایش رده های پایین و متوسط را جای داده تا کسانی که توان خرید تلویزیون های گران قیمت را ندارند بتوانند با قیمت مناسب تری به خرید تلویزیون مد نظرشان بپردازند. تلویزیون 65LE275X از جمله مدل های پایین رده ی این کمپانی می باشد که با قیمت مناسب و طراحی زیبا روانه بازار شده است. این تلویزیون 65 اینچی برای سالن ها و نشیمن های با متراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل رده ای که تلویزیون 65LE275X در آن واقع شده، شارپ از رزولوشن Full HD 1920 × 1080 در آن استفاده کرده است. به دلیل وجود فناوری های Wide Colour، Easy Color Adjustment، Eagle View و اسکن تصویر 200/240 هرتز، تصاویر به صورت روشن، تیز و با رنگهای عمیق نمایش داده می شوند. این تصاویر همراه با صدای صاف و شفاف تجربه مشاهده بهتری را برایتان رقم می زنند. در واقع بلندگو های 20 واتی در کنار تکنولوژی پردازش صدای Original SURROUND صدایی گیرا را تولید می کنند. علاوه بر این به کمک قابلیت USB PLAYBACK می توانید محتویات ذخیره شده بر روی فلاش یا هارد خارجی مانند فیلم، تصاویر و حتی موسیقی را بر روی این تلویزیون 60 اینچی پخش نمایید. 
    • کیفیت صفحه نمایش FULL HD
    • اسکن تصویر AquoMotion 200/240
    • خروجی صدای 20 وات
    • تکنولوژی پردازش صدای Original SURROUND
    • پخش فرمت های مختلف
    • گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 و DVB-T
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون ال ای دی فورکی اندرویدی شارپ SHARP ANDROID LED 4K 65UE630X

    شما جزء کدام دسته هستید؟ آیا در هنگام خرید تلویزیون طراحی آن اولین چیزیست که به آن می اندیشید؟ و یا اینکه نه، اول قابلیت های دیگری نظیر کیفیت تصویر را ملاک خریدتان قرار می دهید؟ چه قدر به هوشمند بودن تلویزیون و امکاناتی که در اختیاراتان قرار می دهد اهمیت می دهید؟ اگر از آن دسته از افرادی هستید که در هنگام خرید تلویزیون تمامی موارد بالا را در نظر می گیرید ما در اینجا تلویزیونی به شما معرفی خواهیم کرد که با داشتن امکانات مختلف، طراحی چشمگیر و کیفیت تصویر عالی می تواند ایده آل تان باشد. تلویزیون 65UE630X ساخت شرکت کهن کار شارپ می باشد. این تلویزیون مجهز به رزولوشن 4K و فناوری انحصاری مخصوص به خود یعنی AQUOS می باشد. این صفحه نمایش فورکی از  8:29 میلیون پیکسل ساخته شده و وضوحی برابر با 3840 × 2160 ارائه می دهد. فناوری AQUOS در این تلویزیون ال ای دی، موجب کنترل روشنایی دقیق، کنتراست بالاتر و ارائه رنگ های قرمز می شود. از سال قبل تا به امروز ما شاهد تولید عظیمی از تلویزیون های مجهز به سیستم عامل اندروید بوده ایم. شارپ هم برای این که از رقبا جا نماند تلویزیون های رده بالای خود را به این سیستم عامل مجهز ساخته. سیستم عامل، در این تلویزیون علاوه بر این که دسترسی به برنامه و بازی های متنوع را در اختیار تان قرار می دهد با پشتیبانی از قابلیت جستجوی صوتی، در زمان جستجو صرفه جویی خواهد کرد. با جستجوی صوتی محتوای مورد علاقه شما به طور خودکار بر روی صفحه اصلی ظاهر می شود. قابلیت Google Cast در این تلویزیون امکان اتصال گوشی و یا تبلت را به تلویزیون می دهد تا بتوان به راحتی به اشتراک گذاری فیلم ها، برنامه های سرگرمی و عکس بر روی تلویزیون UE630X پرداخت. طراحی تلویزیون هم به صورت زیبا و خواستنی صورت گرفته، قاب اطراف صفحه نمایش به صورت نازک طراحی شده و پایه ها هم با شکلو شمایل مدرن و رنگ نقره ای، این تلویزیون را بیش از پیش جذاب ساخته.
    • دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • مجهز به وای فای داخلی
    • تکنولوژی انحصاری AQUOS LED
    • سیستم عامل اندروید
    • پشتیبانی از قابلیت Google Cast
    • طراحی زیبا و مدرن
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی شارپ فورکی 55CUG8052K Sharp LED 4K Smart tv

    اگر به دنبال تلویزیونی با اندازه ی صفحه نمایش بزرگ هستید، تلویزیون شارپ 55CUG8052K می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این تلویزیون با بهره گیری از رزولوشن فورکی و موتور پردازشگر تصویر ACE PRO تصاویری واضح و طبیعی را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین به واسطه ی سیستم صوتی harman/kardon با خروجی صدای 20 وات و فناوری DTS استودیو صدا می توانید صدایی شبیه به صدای سینما را دریافت نمایید. مزیت های این تلویزیون 55 اینچی به اینجا ختم نمی شود، تلویزیون شارپ 55CUG8052K با دارا بودن وای فای داخلی امکان اتصال به اینترنت را برایتان فراهم می کند و دسترسی به سایت های مختلف را به شما خواهد داد، پس به راحتی می توانید روی صفحه نمایش 55 اینچی به مشاهده ی سایت های مد نظرتا بپردازید. همچنین می توانید به کمک قابلیت میراکاست، محتویات گوشی خود را به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید و آن را به اشتراک بگذارید. 
    • رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • پردازشگر تصویر ACE PRO
    • خروجی صدای 20 واتی
    • سیستم صوتی harman/kardon
    • فناوری DTS استودیو صدا
    • مجهز به وای فای داخلی
    • قابلیت میراکاست
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون شارپ هوشمند فورکی 49CUG8052K Sharp 4K Smart LED tv

    شارپ از جمله کمپانی هایی است که سعی می کند تلویزیون هایی با امکانات خوب و قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت همانند سایر کمپانی های رقیبش، هر ساله به عرضه ی طیف زیادی از مدل های تلویزیون می پردازد تا چیزی از رقبا کم نداشته باشد. یکی از مدل های تولید این شرکت که در سری 8 تلویزیون های این برند قرار گرفته 49CUG8052K می باشد. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایش از نوع LED با رزولوشن فورکی شده است پس می توان از آن انتظار ارائه ی تصاویر با کیفیت را داشت. البته در این راستا موتور پردازشگر تصویر ACE PRO به صفحه نمایش کمک می کند و موجب افزایش جزئیات صفحه نمایش تلویزیون خواهد شد. این صفحه نمایش با دارا بودن اسکن تصویر 400 هرتز، تصاویری صاف و بدون تاری را به تصویر می کشد. شارپ برای این مدل خود از بلندگوی های 20 واتی که ساخته شده توسط شرکت harman/kardon می باشد بهره گرفته است. این مدل همچنین مجهز به وای فای داخلی و قابلیت اشتراگ گذاری بی سیم میراکاست می باشد، بنابراین بساط سرگرمی را برای کاربران فراهم می کند. 
    • رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • موتور پردازشگر تصویر ACE PRO
    • خروجی صدای 20 واتی
    • سیستم صوتی harman/kardon
    • فناوری DTS استودیو صدا
    • وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی ال جی 49LJ510V LG Full HD LED

    یکی دیگر از تلویزیون های 49 اینچ صفحه تخت ال جی، مدل « 49LJ510V » می باشد که در صفحه نمایش خودش از رزولوشن Full HD پشتیبانی می کند و با این اندازه 49 اینچ قابلیت استفاده در سالن های نسبتا بزرگ را نیز دارد. رزولوشن 1080P در تلویزیون ال جی 49LJ510V شفافیت تصویر و از همه مهمتر، امکان درک جزئیات را مهیا می سازد و به این ترتیب شما می توانید با وضوحی فوق العاده فیلم های مورد علاقه تان را تماشا کنید البته فراموش نکنید که ال ای دی نامبرده LG از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر که همان Resolution Upscaler است نیز پشتیبانی میکند تا به این صورت باعث افزایش کیفیت محتوا در فایل های قدیمی نیز بشود. در کنار تصویر فول اچ دی، سیستم صوتی تلویزیون 10 وات قدرت دارد و 2.0 کاناله است که صدایی مناسب به گوش شما خواهد رساند. از دیگر امکانات مهم این تلویزیون می توان به گیرنده های تعبیه شده در آن اشاره کرد که شامل DVB-T/T2/S2 می باشند و این شما را از خرید دستگاه گیرنده بی نیاز می سازد. تلویزیون 49LJ510V در مقایسه با سایر هم رده هایش و به نسبت قیمتی که دارد از نظر پورت ها کم و کسری ندارد و طیفی از رابط های HDMI و USB را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ این محصول ال جی از طراحی زیبایی برخوردار است؛ ساختار این دستگاه با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و به واسطه پایه های دوشاخه ای، قابلیت جایگذاری بر روی میزهای مختلف را خواهد داشت. این تلویزیون ال ای دی ال جی 49 اینچ با قیمت مناسب و ابعاد 1108 × 696 × 209 میلی متر در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است.
    • قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB
    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • پشتیبانی از فناوری تصویر Color Master Engine
    • نرخ PMI تصویر 2000
    • قدرت خروجی صدای 10 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-S/S2
    • پشتیبانی از زیر نویس و قابلیت ذخیره انرژی
    • دارای دو درگاه HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون فیلیپس ال ای دی فورکی هوشمند 50PUT6002 Philips LED 4K Smart Tv

    مدل 50put6002 از تلویزیون های تولید شده فیلیپس در سال 2017 میلادی است که با امکانات خوبی از قبیل کیفیت زیبای تصویر و امکانات و ویژگی های خوبی همراه شده. این تلویزیون رزولوشنی 4 برابر بیشتر از تلویزیون های HD را فراهم می کند تا شما بتوانید تصاویر 4k را زیبا و شفاف و بدون تاری مشاهده کنید. تصاویری هم که از منابعی با رزولوشنی پایین تر از فورکی تولید شده اند، به کمک تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر « Ultra Resolution Upscaling »، زیباتر و شفاف تر بر روی نمایشگر 50 اینچی تلویزیون به تصویر کشیده می شوند. از دیگر ویژگی های تصویری که به نوبه‌ی خود بر هر چه زیباتر نمایش داده شدن تصاویر تاثیر می گذارد می توان به موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD اشاره کرد. این موتور پردازشگر، تصاویر را برای نمایش زیباتر، بهینه می کند. در تلویزیون PUT6002، صدا از طریق بلندگو داخلی با حداکثر توان خروجی صوتی 16 وات به گوش می رسد. صدای فراگیر مجازی در کنار تکنولوژی صوتی Clear Sound صدایی همه جانبه و پر وضوح را پخش خواهد کرد. 
    در کنار تصویر زیبا، شاهد حضور ویژگی ها و امکانات خوبی از قبیل اتصال به اینترنت هستیم. برای اشتراک گذاری بیسیم می توانید از Miracast بهره بگیرید. این ویژگی تبلت ها و گوشی های هوشمند شما را بدون نیاز به کابل، به تلویزیون متصل می کند تا بتوانید محتوای موجود بر روی آن را بر روی صفحه نمایش 50 اینچی تلویزیون فیلیپس مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های خوب این تلویزیون می توان به قابلیت ضبط بر روی فلش USB اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی فیلیپس مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2 است که موجب می شود شبکه های دیجیتالی با کیفیت بالا بر روی تلویزیون شما پخش شود. تلویزیون 6002 فیلیپس با پورت های متعددی از قبیل 3 عدد HDMI، دو عدد USB، خروجی صوتی، خروجی صوتی کواکسیال، پورت LAN و آنتن همراه شده تا بتوانید دستگاههای سازگار را به تلویزیون با استفاده از کابل متصل کنید. هنگامی که می خواهید یک تلویزیون جدید خریداری کنید، یکی از فاکتورهای پر اهمیت طراحی و شکل ظاهری است. فیلیپس برای این منظور تلویزیونش را با قابی نسبتاً باریک، بدنه‌ای کم ضخامت تولید کرده که آن را بر روی پایه‌ای دو شاخه‌ای با طراحی جدید قرار داده. 
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی 
    • پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast
    • قابلیت ضبط
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • توان خروجی صوتی 16 وات
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون فیلیپس فورکی ال ای دی هوشمند Philips LED Smart TV 4K 65PUT6162

    فیلیپس طبق عادت هر ساله خود به ارائه ی سری مختلف از تلویزیون ها، با امکانات و طراحی متفاوتی می پردازد. یکی از تلویزیون های این شرکت که در گروه تلویزیون های میان رده قرار دارد مدل 65put6162 می باشد. این مدل با امکانات نزدیک به پرچم داران روانه بازار شده و گزینه ای ایده آل برای اشخاصیست که می خواهند با هزینه ی کم تر صاحب یک تلویزیون با امکانات مناسب، کارآمد و زیبا شوند. فیلیپس در ساخت این مدل خود از قابی زیبا و نسبتا باریک استفاده نموده که بر روی پایه ی نقره ای رنگ، استایل ساده و زیبایی را به وجود آورده است.  برای اینکه این مدل چیزی از رقبا کم تر نداشته باشد، آن را مجهز به رزولوشن فورکی نموده است. این رزولوشن فورکی در کنار فناوری Micro Dimming و Pixel Plus Ultra HD  قادر است کیفیت تصویر خوبی را به تصویر بکشد. فناوری Micro Dimming با افزایش کنتراست این کیفیت تصویر راضی کننده را ارائه خواهد داد. فیلیپس مقوله ی مربوط به صدا را نیز مورد توجه قرار داده و تلویزیون 65put6162 خود را مجهز به بلندگوهای 20 واتی نموده، در کنار این بلندگو ها از فناوری پاک سازی صدا و تکنولوژی پردازش صوتی Incredible Surround بهره گرفته تا همواره صدا با کیفیت خوبی به بیرون منتشر شود. از آنجایی که امروزه لوازم و وسایل اطراف مان به سمت هوشمند شدن می روند، بیشتر اشخاص هم انتظاری بیشتر از تلویزیون ها دارند. فیلیپس هم برای اینکه بتواند به نیاز اینگونه کاربران پاسخ دهد، این تلویزیون را مجهز به وای فای داخلی نموده است. پس می توان با اتصال تلویزیون put6162 به اینترنت، به تماشای آنلاین فیلم ها پرداخت و یا در سایت های مختلف وب گردی نمود.  
    • دارای رزولوشن فورکی 
    • فناوری Micro Dimming
    • موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • بلندگوی 20 واتی 
    • تکنولوژی پردازش صوتی Incredible Surround
    • دارای وای فای داخلی
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند LG LED SMART TV 4K 49SJ800V

    اس جی 800 وی «49SJ800V» تلویزیونی بالا رده با امکانات مدرن است که در سال 2017 میلادی توسط کمپانی نام آشنای ال جی تولید و روانه بازار شده. اندازه 49 اینچ، این تلویزیون را برای سالن هایی با متراژ متوسط مناسب ساخته است.  نمایش تصاویر فراتر از تصور شما! با وجود کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی «ULTRA HD 4K» از نمایش بی نظیر شگفت انگیز خواهید شد. با وجود تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر «4K Upscaler» می توانید هر تصویری را جدا از منبع آن با کیفیت عالی و نزدیک به فورکی مشاهده کنید. این تلویزیون اس جی 800 ال جی مجهز به تکنولوژی HDR10  است که موجب می شوند رنگ ها با کیفیتی بهتر و شفاف تر نمایش داده شوند. با وجود این تکنولوژی از دیدن فیلم های قدیمی با کیفیتی بهتر لذت ببرید. صدا توسط بلندگوهای دو کاناله با توان کل 20 وات به گوش می رسد. با وجود تکنولوژی ULTRA Surround صدا به صورت فراگیر و واضح شنیده می شود.‌ از ویژگی های هوشمند این تلویزیون ال ای دی می توان به سیستم عامل webOS 3.5، پردازنده چهار هسته‌ای و مرورگر اینترنت اشاره کرد. سیستم عامل webOS رابط کاربری جذابی را ارائه می دهد که تنظیمات تلویزیون را بسیار ساده تر می کند. نسخه3.5 نسبت به 3.0 پیشرفته تر شده و برخی از اشکالات آن نیز بر طرف شده. تلویزیون 49SJ800V ال جی را می توانید با استفاده از وای فای داخلی و پورت LAN به اینترنت متصل کنید تا از خدمات آنلاین بهرمند شوید. در اینترنت جست و جو کنید و بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کنید. آیا دوست دارید لپ تاپ خود را بدون نیاز به کابل به تلویزیون ال جی متصل کنید؟ آیا مایلید بدون نیاز به کابل، هر آنچه بر روی گوشی و تبلت است را بر روی نمایشگر بزرگتر 49 اینچی مشاهده کنید؟ با قابلیت های اشتراک گذاری از طریق WiDi و Miracast این امکان در دسترس شما قرار می گیرد. البته برای اتصال سایر دستگاهها می توانید از پورت های موجود بهره ببرید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به گیرنده های  DVB-T2/C/S2 اشاره کرد. پس اگر به تلویزیونی زیبا و پر امکانات نیاز دارید، SJ800V ال جی می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر 4K Upscaler
    • تکنولوژی HDR10
    • حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • اشتراک گذاری از طریق WiDi و Miracast
    • گیرنده های  DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون سامسونگ فول اچ دی SAMSUNG LED FULL HD TV 40M5000

    تلویزیون های سامسونگ در انواع مدل و رده در بازار یافت می شوند. معمولا مدل های مقرون به صرفه خواهان زیادی دارند چرا که اشخاص مجبور به پرداخت هزینه ی بالا برای خرید تلویزیون مد نظرشان نیستند. اگر جزء اشخاصی هستید که به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و ارزان هستید خرید تلویزیون سامسونگ 40M5000 به شما توصیه می شود. این تلویزیون برای مکان های با مساحت متوسط به پایین بسیار جواب گو است. از آنجایی که این مدل در رده ی تلویزیون های پایین رده قرار گرفته سامسونگ از رزولوشن فول اچ دی در صفحه نمایش آن بهره گرفته که بسیار جواب گو می باشد. برای افزایش کیفیت تصویر، این شرکت به تعبیه ی موتور پردازشگر تصویر HyperReal پرداخته است. همچنین برای کاهش تاری تصاویر اکشن، اسکن تصویر 50 هرتز در این صفحه نمایش تعبیه شده است. این مدل مجهز به دو عدد بلندگوی 10 واتی می باشد که در مجموع کیفیت صدای راضی کننده ای را عرضه می کنند. تلویزیون سامسونگ 40M5000 با بهره گیری از 2 عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB امکان اتصال به سایر دستگاه های خارجی را به کاربران می دهد
    • دارای رزولوشن فول اچ دی 
    • پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • بلندگوی 20 واتی 
    • دارای دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB 
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV FULLHD 40J5200

    تلویزیون J5200 با طراحی زیبا و بدنه محکم همراه با تکنولوژی های پیشرفته توسط شرکت تولید شده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش بزرگ 40 اینچ با کیفیت FULL HD و رزولوشن 1920 *1080 پیکسل  می باشد که تصاویر با استفاده از آن با کیفیت و وضوح بالا مشاهده می شود. کیفیت تکنولوژی FULL HD دو برابر تکنولوژی HD می باشد که این به خاطر افزایش تعداد پیکسل های طول و عرض می باشد. رنگ ها به صورت غنی و پر جنب و جوش توسط تکنولوژی پیشرفته بهبود کیفیت تصویر، نمایش داده می شوند و تاری صحنه های در حال حرکت با استفاده از سرعت رفرش 60 هرتز برطرف خواهد شد. شما می توانید با تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون جزئیات را به صورت کامل و واضح مشاهده کنید و از دیدن تصاویر و فیلم ها نهایت لذت را ببرید. صدا در تلویزیون J5200  از طریق دو بلندگو که به تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس مجهز شده اند به صورت واضح و همه جانبه پخش خواهد شد. پورت های کناری و قسمت پشت تلویزیون باعث می شوند تا دستگاه های مختلف به راحتی به تلویزیون متصل شوند و محتویات چند رسانه ای بر روی صفحه نمایش 40 اینچ به نمایش در آیند. تعداد پورت های HDMI و یو اس بی در این تلویزیون 2 عدد می باشد همچنین با استفاده از پورت اترنت می توان به صورت سیم دار به اینترنت متصل شد. علاوه بر پورت اترنت این تلویزیون با قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت جزء تلویزیون های هوشمند سامسونگ به حساب می آید و داده ها و محتوا با استفاده از این قابلیت در شبکه ها و رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری خواهند بود. تکنولوژی Connect Share Movie در تلویزیون J5200  سامسونگ پخش فیلم ها ، تصاویر و موزیک را از طریق یو اس بی برای کاربران فراهم می سازد.        
    • طراحی زیبا و جمع و جور
    • دارای صفحه نمایش 40 اینچ مسطح
    • مجهز به دو بلندگو با فن آوری دالبی دیجیتال پلاس
    • مشاهده تصاویر با کیفیت بالا و رزولوشن1920*1080 پیکسل
    • قابلیت هوشمند تلویزیون با اتصال به اینترنت به صورت بی سیم
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون 43 اینچ و Full HD سامسونگ مدل 43N5000

    تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل N5000 سایز 443 اینچ یکی از محصولات 2018 سامسونگ می باشد. کیفیت تصویر تلویزیون N5000 سامسونگ Full HD می باشد و تصاویر با کیفیتی ارائه می دهد. کیفیت صدای تلویزیون 43N5000 سامسونگ متوسط است و به طور کلی بلندگوهای آن از توان خروجی 20 وات برخوردار می باشند.تلویزیون سامسونگ 43N5000 با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل برای افرادی که قصد خرید تلویزیونی با امکانات و قیمت مناسب را دارند بسیار مناسب می‌باشد. از این تلویزیون می‌توان برای مکان‌هایی که افراد از فاصله 1.6 تا 2.7 متری به تلویزیون نگاه می‌کنند می‌توان استفاده کرد. موتور تصویر Hyper Real در این تلویزیون برای ارتقاء کیفیت تصاویر، فرآیندهایی را بر روی تصاویر انجام می‌دهد. این فرآیندها شامل تجزیه و تحلیل تک تک پیکسل‌ها برای رسیدن به کیفیت تصویر مناسب می‌باشد. تلویزیون 43N5000 با شاخص کیفیت تصویر 300PQI  و نرخ رفرش 60 هرتز به مبارزه با تاری و کشیدگی تصاویر می‌پردازد. این محصول سامسونگ برای افرادی که می‌خواهند از تلویزیون برای دیدن برنامه‌های تلویزیونی و دیدن محتویات تصویری استفاده کنند جوابگو می‌باشد.
    • سایز صفحه نمایش 43 اینچ
    • تکنولوژی صفحه نمایش LED
    • رزولوشن تصوی 1080×1920 Full HD
    • نمایش باوضوح تصویر با فناوری clean view سامسونگ
    • قابلیت نمایش فیلم از حافظه خارجی
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV LED FULL HD 43K5002

    تلویزیون 43K5002 که جزء خانواده سری 5 تلویزیون های سامسونگ می باشد در سال 2016 میلادی روانه بازار شده است. همانطور که حدس می زنید این تلویزیون میان رده با یک سری امکانات متوسط عرضه شده و این امکانات متوسط هم قیمت پایین را برایش به دنبال دارد. با کمی ریزبینی در تلویزیون های سال 2016 می توان به خوبی دریافت که سامسونگ امسال سبک طراحی جدیدی را در برخی از تلویزیون هایش پیاده نموده. K5002 نیز دستخوش تغییراتی در طراحی شده و نسبت به مدل قبلی خود یعنی j5002 استایل زیباتری به خود گرفته، در واقع قاب به میزان قابل توجهی نسبت به مدل قبلی اش کم تر شده و جنس پایه ها از پلاستیک به استیل تبدیل شده که بسیار چشمگیر است.
    به نظر می رسد سامسونگ در دیگر مشخصات این تلویزیون نسبت به سال قبل، دست آنچنانی نبرده و آن را با همان مشخصات صفحه نمایش ارائه کرده است. البته نباید در این رده انتظار رزولوشن فورکی را داشت به همین دلیل است که سامسونک از همان رزولوشن FULL HD در کی 5002 بهره گرفته. همانند نسل قبل، با استفاده از قابلیت ConnectShare، می توان انواع محتوا مانند: فیلم، موسیقی و تصاویر ذخیره شده در USB و یا هارد دیسک را بر روی تلویزیون پخش نمود. همچنین سامسونگ 43K5002 مجهز به دو عدد بلندگوی Down Firing می باشد که هر کدام قادر به تولید صدا با توان خروجی 7 وات می باشند، پس جمعا این تلویزیون توانایی تولید صدای 14 وات را دارد که در حد متوسط، صداها را به بیرون منتقل می نماید.
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • قابلیت ConnectShare
    • خروجی صدای 14 وات
    • پایه های فلزی و قاب باریک
    • دارای سه عدد HDMI و یک عدد USB
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فورکی 43MU7000 Samsung LED Smart TV

    تلویزیون « 43MU7000 » از سری تلویزیون های هوشمند فورکی سامسونگ در سال 2017 می باشد. این ال ای دی سامسونگ از وضوح تصویر3840  ×  2160پیکسل بهره می برد و فناوری هایی مانند UHD Up-Scaling، نرخ رفرش تصویر 100 هرتز، Micro Dimming، Mega Contrast و ... به زیبایی تصویر می افزایند؛ در کنار این ها، رزولوشن 4K با رنگ های واقعی RGB و قابلیت ارتقای کیفیت تصویر، نمایی دیدنی از زیبایی ها را برای شما به نمایش می گذارد. از دیگر قابلیت های تصویری تلویزیون 43MU7000 سامسونگ می توان به PurColor، قابلیت ارتقا دهنده کنتراست و HDR (محدوده دینامیکی بالا) اشاره کرد. در بخش صدا و پخش چند رسانه ای، سامسونگ 20 وات قدرت واقعی را برای بلندگوها و سیستم صوتی 2 کاناله این تلویزیون تعریف کرده که البته فراموش نکنید که سیستم صوتی این تلویزیون از تکنولوژی Dolby Digital Plus نیز پشتیبانی می کند.
     43MU7000 یک تلویزیون هوشمند است که علاوه بر امکاناتی همچون دسترسی به اینترنت و سایت های مختلف، به کاربر اجازه می دهد ارتباطی راحت و بی درد سر با گوشی های موبایل از طریق تلویزیون برقرار سازد که این کار از طریق Mirroring و وای فای دایرکت صورت می پذیرد. مورد دیگری که جا دارد به آن اشاره کنیم، گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 است که می توانید با داشتن آن به تماشای کانال های داخلی و فیلم های مورد علاقه تان بنشینید. در پایان بد نیست بدانید که تلویزیون MU7000 از نظر پورت و درگاه های ارتباطی هم کم ندارد؛ سه درگاه HDMI و دو پورت USB از کاربردی ترین ورودی های این تلویزیون به شمار می آیند.
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای مستقیم
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری بلوتوث و DLNA
    • رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل 
    • صفحه نمایش LED با کیفیت فورکی
    • دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB
    • موتور پردازشگر UHD Up-Scaling
    • سیستم صوتی قدرتمند 20 واتی
    • دارای قابلیت Dimming و HDR
    • مجهز به فناوری Smart View
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG LED TV FULL HD 49M5000

    اگر قصد خرید تلویزیون برای نشیمن با مساحت متوسط دارید، تلویزیون 49M5000 می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. با وجود این که این تلویزیون در گروه تلویزیون های پایین رده قرار دارد، اما سامسونگ با سخاوت تمام به تعبیه ی رزولوشن فول اچ دی در آ ن پرداخته تا کیفیت تصاویر عرضه شده راضی کننده باشد. این شرکت در این بخش تنها به این رزولوشن بسنده نکرده و از فناوری های دیگری مانند پردازشگر تصویر HyperReal و اسکن تصویر 50 هرتز استفاده نموده است. همانطور که در جریان هستید پردازشگر تصویر در این مدل موجب حذف نویز و افزایش جزئیات تصاویر می شود. اسکن تصویر نیز به طور شگفت انگیری تاری تصاویر با سرعت بالا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این مدل همراه با دو عدد بلندگوی 10 واتی کیفیت صدای خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. طراحی کلی بدنه نیز به صورت زیبا و امروزی ساخته شده تا کاربران بتوانند با هر نوع نشیمنی آن را هماهنگ کنند. 
    • دارای رزولوشن FULL HD
    • پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • بلندگوی 20 واتی 
    • دارای دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB 
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فورکی SAMSUNG SMART LED TV 4K 49MU7300

    تلویزیون سامسونگ مدل 49MU7300 یکی از تلویزیون های هوشمند با فناوری های مدرن و ویژه به شمار می آید و به صفحه نمایش 49 اینچ با وضوح تصویر 3،840 × 2،160 پیکسل و از همه مهمتر موتور تصویر UHD Upscaling برخوردار می باشد. بنابراین می توانید از کیفیت فوق العاده ای که ارائه می دهد هنگام مشاهده برنامه های مورد علاقه تان لذت ببرید. خوب حالا می رسیم به خروجی صوتی و کیفیت آن که برابر با 40 وات بوده و در کنار آن نیز از فناوری دالبی دیجیتال پلاس برخوردار می باشد. قابلیت اتصال به اینترنت باعث شده این تلویزیون به عنوان یکی از مدل های هوشمند سامسونگ به شمار بیاید. از دیگر پارامترهای برجسته دیگری که برای این تلویزیون ساسمونگ 49 اینچ در نظر گرفته شده پردازشگر 4 هسته ای است که سرعت عمل تلویزیون حین عوض کردن کانال ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. اتصالات این تلویزیون اولترا اچ دی عبارتند از 4 پورت HDMI و 3 کابل USB و همچنین خروجی صوتی دیجیتال می باشد. طراحی زیبا و با پایه های A شکل با رنگ نقره ای است که ظرافت بسیار زیادی را به این تلویزیون سامسونگ بخشیده است.
    • صفحه نمایش 49 اینچ 4K
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • موتو تصویر UHD Upscaling
    • اتصال 4 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به پردازشگر 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG SMART LED TV FULL HD 50J5500

    تلویزیون اسمارت سامسونگ 50 اینچی J5500 در اینچ ها و سایز های مختلفی توسط کمپانی معتبر سامسونگ روانه ی بازار شده است. این تلویزیون از قابلیت های پیشرفته و از تکنولوژی های مدرن و روز دنیا می باشد از این رو انتخاب ان می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. این تلویزیون دارای اندازه ی نمایشگر 50 اینچی می باشد، همچنین با وجود تکنولوژی های تقویت رنگ، این نمایشگر می تواند کیفیت تصویر را بالا ببرد. اگر می خواهید یک تجربه ی جدید دسترسی به دنیای اینترنت با استفاده از یک نمایشگر بزرگ 50 اینچی کسب کنید، این تلویزیون می تواند گزینه ای ایده ال باشد. همچنین با وجود آن که این تلویزیون قابلیت اتصال به وای را نیز دارد، شما قادر خواهید بود به ساده ترین روش ممکن به دنیای نامحدود اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید. بدون شک ارتباط و چت با دوستان و خانواده ی خود با استفاده از این تلویزیون لذت بخش خواهد بود. تلویزیون اسمارت 50 اینچی سامسونگ جی 5500 دارای کیفیت تصویر اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و حرکت نرخ 60 هرتز می باشد. با وجود سه عدد ورودی HDMI شما قادر خواهید بود نمایشگر هر گونه دیوایس دیجیتالی را بر روی این تلویزیون سامسونگ مشاهده نمایید. به عنوان مثال انتقال تصویر و تمام محتوای یک لپ تاپ با استفاده از این ورودی و کابل مخصوص آن به سادگی امکان پذیر است. همچنین با پورت های دیگری مانند دو پورت یو اس بی شما می توانید تمام محتوای ذخیره سده بر روی یک حافظه ی خارجی را بر روی این تلویزیون به اجرا در اورید، این می تواند یک شروع کننده ی عالی بدون نیاز رفتن به سینما، برای تماشای فیلم های مورد علاقه همراه با خانواده ی خود در آخر هفته باشد. کمپانی سامسونگ برای این تلویزیون 50J5500 خود از یک پردازنده ی 4 هسته ای استفاده نموده است چرا که دسترسی به اینترنت و باز نمودن برنامه های مختلف به ی پردازنده ی قوی نیاز دارد که این پردازنده ی 4 هسته ای می تواند پردازش برنامه ها را بر عهده گیرد. باز نمودن چند برنامه به صورت همزمان، بازی و اجرای فیلم ها، و حتی اجرای دو کانال به صورت همزمان با استفاده از این تلویزیون سامسونگ جی 5550 امکانپذیر می باشد.
     
    • مجهز به قابلیت Wi-Fi Direct
    • طراحی زیبا و فوق العاده
    • دارای کیفیت فول اچ دی با وضوح 1920 ×1080 پیکسل
    • کم مصرف و دارای عملکرد سازگار با محیط زیست
    • قابلیت صدای دالبی
    • دارای سه پورت HDMI و دو پورت USB
    • دارای پردازنده ی 4 هسته ای با مرورگر وب
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 50J5100

    شرکت سامسونگ در سال 2015 ، محصولی با نام j5100  را در اندازه صفحه نمایش 50 اینچی تولید کرد، ما در حال حاضر به شرح کلی از قابلیت ها و امکانات j5100  به طور خلاصه می پردازیم.تلویزیون سامسونگ J5100  دارای کیفیت تصویر فول اچ دی برای درخشش کامل تصاویر را ارائه می دهد که باعث می شود فیلم ها، برنامه ها و بازی ها بیشتر هیجان انگیزباشند. دو بلندگو  20 W برای ارائه  صدا وجود دارند که یک بعد جدید به سرگرمی های شما اضافه می کنند.این تلویزیون سامسونگ به طور قابل ملاحظه ای  باعث بهبود و گستردش رنگها می شود و با استفاده از فناوری های جدید کیفیت تصویر را بالا می برد، با استفاده از الگوریتم های پیشرفته باعث نمایش جزئیات و ارائه  رنگ در حقیقی ترین شکل ممکن می شود. منابعی مانند فیلم ها و بازی های از طریق دو پورت HDMI  با کیفیت بالا در تلویزیون جی 5100 سامسونگ پخش می شوند تماشای فیلم و بازی های ویدئویی با کیفیت HD در بهترین شکل ممکن امکان پذیر می باشد. همچنین تلویزیون سامسونگ مدل 50J5100 دارای قابلیت اشتراک گذاری فیلم ها است که به شما اجازه می دهد تا محتوایی مانند بازی ،فیلم، موسیقی و عکس) ذخیره شده در یک دستگاه USB، پس از اتصال مستقیم آن به تلویزیون) را پخش کنید. هم اکنون  به سرعت و به راحتی شما می توانید عکس هایی از دوستان و یا فیلم های تعطیلات خود را  به اشتراک بگذارید.
     
    • نمایشگر 50 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازش تصویر HyperReal براتی نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • دارای مگا کنتراست
    • بلندگوهای 2 کاناله 20 واتی با فن آوری دالبی دیجیتال
    • قابلیط ضبط برنامه ها بر روی فلاش USB
    • دارای حالت های سینما و ورزشی برای نمایش بهتر
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون اولترا اچ دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG UHD LED TV 55KU7000

    تولید انواع ال ای دی سامسونگ در اینچ و سری های مختلف هر ساله از طرف این شرکت منحصر به فرد وارد بازار رقابت می شود. تلویزیون اولترا اچ دی سامسونگ با مدل نامبر 55 کا یو 7000 (SAMSUNG 55KU7000) در سال 2016، سری 7 به شمار می آید که با نوآوری های زیادی تهیه و تولید شده است. امکاناتی همچون اتصال بی سیم وای فای، کیفیت تصویر فورکی (UHD) با اسکن تصویر100  هرتز به نمایش جادویی رنگ های کمک می کند، علاوه بر این مجهز به قابلیت گسترش محدوده رنگ ها با عمق زیاد می باشد که در کنار این ویژگی های بصری از قدرت صدای 20 وات با تکنولوژی دالبی دیجیتال و فن آوری DTS بهره می برد. پردازنده 4 هسته ای و همچنین سیستم عامل تایزن به منظور استفاده سریع و دسترسی راحت تر به برنامه های تلویزیون خواهد بود. جدا از تمامی این موارد از طریق این تلویزیون می توانید از امکاناتی همچون بلوتوث و یا اشتراک گذاری هوشمند بهره ببرید. تلویزیون led هوشمند 55 اینچ سامسونگ ku7000 مجهز به سه کابل HDMI و دو پورت یو اس بی می باشد. تمامی این معیارها می تواند در خرید تلویزیون تاثیر زیادی داشته باشد. گذشته از تمامی این موارد طراحی V شکل پایه ها و دیزاین زیبای آن بسیار شکیل و خواستنی است که باعث می شود نمایی لوکس را به اتاق نشیمن هدیه دهد. سامسونگ led اولترا اچ دی مجهز به قابلیت ذخیره سازی مصرف انرژی به منظور سازگاری با محیط زیست می باشد که در مصرف برق صرفه جویی زیاد را به ارمغان می آورد.
    • صفحه نمایش LED با رزولوشن اولترا اچ دی
    • موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • اتصال به اینترنت وای فای
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای
    • سیستم عامل تایزن
    • اتصال 3 کابل HDMI و دو پورت USB
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون منحنی اسمارت فورکی سامسونگ Samsung Smart TV 55KS9500 Curved 4K

    سری 9 از تلویزیون‌های سامسونگ، لیست کاملی از بالارده ها را شامل می‌شود. فهرست کاملی از امکانات حرفه‌ای و هوشمند تلویزیون‌های بالا رده ی سامسونگ را در این سری می‌توان بیابیم. تلویزیون منحنی اسمارت سامسونگ 55KS9500  یکی از این تلویزیون‌های خوش شانس است که امکانالت حرفه‌ای و فوق‌العاده ای را به خود می بیند. این تلویزیون 55 اینچی کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل به خود می بیند که سامسونگ از آن با عنوان SUHD Picture Quality یاد می‌کند. همچنین این تلویزیون منحنی با موتور تصویر UHD Upscaling می‌تواند حتی محتوایی را که کیفیت آنها پایین است را تا حدودی بهبود بخشد. از موارد دیگری که اشاره به آن خارج از لطف نیست، نرخ حرکتی 240 هرتز می‌باشد که در هنگام پخش فیلم های اکشن و یا صحنه های مسابقات فوتبال، بدون تاری تصاویر در حال حرکت را به خوبی نشان می‌دهد. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ کی اس 9500 همچنین توانایی نمایش محتوای HDR را دارد که بی‌شک هیجان انگیز خواهد بود.
    کیفیت صدای این تلویزیون بالارده ی سامسونگ هم حرف ندارد، توانایی این تلویزیون در پخش صدا به وسیله ی 2 عدد بلندگوی 20 واتی و 2 ساب ووفر 10 واتی ( جمعا 60 وات) از نوع 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter به خوبی اثبات شده است. فناوری صدایDolby Digital Plus هم شفافیت صدا را بیش تر خواهد کرد که تا حدی نویز صدا را هم کاهش می‌دهد. جالب است بدانید که این تلویزیون حتی می‌تواند اتصال هدست بلوتوثی را پشتیبانی کند. در مورد این تلویزیون همچنین باید اشاره داشت که با قابلیت اتصال به اینترنت به صورت بی سیم و سیمی در دسته ی تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته است. بر روی قاب پشتی این تلویزیون شما می‌توانید فهرست کاملی از اتصالات و پورت‌ها را بیابید. داشتن 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB برای این تلویزیون بالا رده کافی است که سامسونگ همچنین به یک سری از قابلیت ها مانند پشتیبانی از محتوای فورکی آنها را مجهز کرده است.
     
    • کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل
    • موتور ارتقای تصویر UHD Upscaling
    • توانایی نمایش محتوای HDR
    • 2 عدد بلندگوی 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter
    • توان صدای خروجی 60 وات
    • فناوری صدای Dolby Digital Plus
    • 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون منحنی هوشمند سامسونگ SAMSUNG LED TV ULTRA HD 4K 55KS8500

    سامسونگ تلویزیون جدیدش را بسیار شبیه KS8000، با نام تجاری KS8500 تولید کرده؛ با تفاوت اساسی منحنی بودن نمایشگر. این تلویزیون سامسونگ از نمایشگری منحنی سود می برد که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. یکی از مزایای نمایشگر های خمیده نسبت به صفحه تخت، کمتر اذیت شدن چشم هنگام مشاهده برنامه هاست. این پنل خمیده دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل می باشد که می توانید نهایت کیفیت و وضوح را هنگام مشاهده محتوا بر روی تلویزیون دریافت کنید. از ویژه تکنولوژی های موجود در این تلویزیون می توان به HDR اشاره کرد که با وجود این فناوری می توانید با شکوه کامل تابش نور خورشید را تماشا کنید و همچنین جزئیات ریز را در تاریکی و سایه های تیره مشاهده کنید. صدا از طریق بلندگوهای داخلی با حداکثر توان کل 40 وات به گوش می رسد که برای تلویزیون 55 اینچ بسیار مناسب است. با وجود کیفیت بالای تصویر و صدای مناسب شما می توانید چند رسانه ای قدرتمندی را دریافت کنید. شما با استفاده از هاب هوشمند به سادگی می توانید به مطالب و نرم افزارها دسترسی داشته باشید. آیا مایلید وب سایت های مورد علاقه ی خود را بر روی نمایشگر منحنی بزرگ 55 اینچ تلویزیون مشاهده کنید؟ برای این کار کافی است تلویزیون LED سامسونگ را از طریق شبکه های وای فای موجود و یا پورت LAN به اینترنت متصل کنید تا با وجود مرورگر، بتوانید به سادگی آنچه دوست دارید را سرچ کنید. یکی از فناوری های هوشمند تلویزیون قابلیت تنظیم روشنایی صفحه با استفاده از شدت نور در محیط می باشد که به طور قابل ملاحظه ای مصرف انرژی را کاهش می دهد.
        
    • نمایشگر 55 اینچی با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • صفحه نمایش منحنی
    • دارای حداکثر توان خروجی 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • فناوری HDR
    • نرخ حرکت MR 240
    • انتقال محتوای گوشی به تلویزیون
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی Samsung 4K Curved Smart TV 55MU7350

    یکی از تلویزیون‌های خمیده و اسمارت برند سامسونگ، تلویزیون خوش ساخت و زیبای 55MU7350 می‌باشد. این صفحه‌نمایش خمیده اندازه‌ای برابر با 55 اینچ دارد که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سالن های متوسط باشد. تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای یک پایه ی مرکزی V شکل به رنگ نقره ای است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. در صورت دلخواه می‌توان پایه را جدا کرده و به وسیله ی براکت دیواری مناسب تلویزیون را به دیوار نصب کرد. کیفیت فورکی این تلویزیون تصویر را واضح و شفاف پخش می‌کند که البته به وسیله ی موتور پردازشگر ارتقا دهنده ی تصویر « UHD Up-Scaling » حتی اگر تصاویر فورکی نباشد، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده کیفیت محتوای در حال پخش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید بگوییم به کمک فناوری تصویری رنگ واقعی (PurColor) شاهد نمایش رنگ‌های زیبا و نزدیک به واقعیت خواهیم بود. به دلیل پشتیبانی از فناوری افزایش خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) این تلویزیون می‌تواند عمق بیشتری از تصاویر را نمایش دهد. بهتر است بدانید این فناوری می‌تواند تصویر اصلی را از پس زمینه تفکیک دهد یا به عبارتی کنتراست به صورت خودکار تغییر کند که نتیجه ی آن شفاف تر شدن تصاویر است.
    برای اینکه از این کیفیت بالای تصویری لذت ببریم، بدون شک کیفیت صوتی خوبی هم نیاز داریم. به همین منظور سامسونگ از بلندگوهای قدرتمند دو کاناله ی 10 واتی که روی هم رفته 20 وات توان تولید صدا دارند، استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55MU7350 از فرمت های صوتی دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) و دی تی اس ( DTS Codec ) پشتیبانی می‌کند که بی‌شک این فناوری ها با تفکیک کردن صدا ها، استفاده از سینما خانگی و یا بلندگو های خارجی را بسیار لذت بخش تر می‌کند و باعث می‌شوند صدا همه جانبه پخش شود.  از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون منحنی باید به قابلیت اسمارت بودن و داشتن رابط‌کاربری Smart Hub اشاره داشته باشیم. این رابط‌کاربری دسترسی به منو های مختلف و برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون را راحت تر می‌کند. با اتصال تلویزیون به اینترنت همچنین می‌توانید به وب گردی بپردازید و هیجان آن را در نمایشگر 55 اینچی تجربه کنید! در اخر باید به وجود دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI هم اشاره کنیم که این درگاه ها اتصال سامسونگ ام یو 7350 را به دیوایس های مختلف و به صورت همزمان میسر می سازند.
    • دارای نمایشگر 49 اینچ
    • کیفیت 4K؛ رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • قابلیت پخش محتوای HDR
    • دارای موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • دارای فناوری تصویری PurColor
    • رابط‌ کاربری جذاب اسمارت هاب
    • دارای دو عدد بلندگوی؛ خروجی صدا 20 وات
    • اتصال به اینترنت و قابلیت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون سامسونگ منحنی هوشمند Samsung Smart Curved Full HD LED 55M6500

    در دنیای دیجیتالی امروز، انواع گجت های هوشمند با ورود به زندگی کاربران توانسته اند نقش برجسته ای را ایفا کنند و در این راستا کمپانی سامسونگ با تولید و عرضه سری جدید تلویزیون هایش در سال 2017 توانسته پا به پای سایر برندها، محصولات جدیدش را روانه بازار کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش ال ای دی به رزولوشن 1920 × 1080 مجهز بوده و در کنار آن از توان صوتی 20W با فناوری صدای دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) بهره می برد. اگر علاقه زیادی به دنبال کردن فیلم های مورد علاقه تان دارید سامسونگ با انواع تکنولوژی های ارتقا دهنده وضوح تصویر، باعث می شود از مشاهده رنگ های جادویی و شفاف با ارائه رنگ های طبیعی « PurColour » لذت ببرید. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه این تلویزیون به امکانات هوشمند و سرگرم کننده مجهز بوده و با اتصال مستقیم به اینترنت وای فای، سرویس دهی و خدمات آنلاین را به راحتی فراهم کرده و در عین حال امکان اشتراک گذاری فایل های رسانه ای را به راحتی فراهم می کند. البته آنچه در نگاه اول بیش از هر چیز خودنمایی می کند؛ طراحی بدنه با یک صفحه نمایش منحنی زیبا و خیره کننده در کنار پایه های خرچنگی است که جلوه ای شیک و همه پسند را به آن بخشیده است. از دیگر تکنولوژی های مربوط به تلویزیون اسمارت، پشتیبانی از گیرنده دیجیتال DVB-T2، بوده و در کنار آن به سه ورودی HDMI و دو پورت USB مجهز می باشد. بهره گیری از یک پردازنده 4 هسته ای به منظور افزایش سرعت عملکرد تلویزیون و عملیات وب گردی بهترین گزینه به شمار می آید. با خرید تلویزیون 55 اینچ M6500 از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، در مدت زمان کمی محصول مورد نظرتان را می توانید به دست آورید.
    • نمایشگر LED با کیفیت تصویر FullHD
    • قدرت خروجی صوتی 20 وات
    • فناوری صدای دالبی دیجیتال پلاس
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    یکی از تلویزیون های سری 6 سامسونگ، مدل « 55M6000 » می باشد که محتوا را در صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی به نمایش می گذارد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اسمارت سامسونگ 1080 × 1920 پیکسل رقم خورده که البته این با فناوری های زیادی همراه شده که تصویر را فراتر از فول اچ دی نشان می دهند. پردازشگر تصویر HyperReal، Mega Contrast و PQI 800 و از همه مهمتری فناوری PurColour از جمله قابلیت های تصویری این تلویزیون هستند. 55M6000 یک مدل هوشمند است که با پشتیبانی از Smart Hub تمام امکانات اینترنت و سایت های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد. به واسطه این رابط کاربری و Smart View شما می توانید بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند دیگر در منزل مانند موبایل اشتراک گذاری اطلاعات را انجام دهید. همراه با تصویر Full HD در تلویزیون ال ای دی سامسونگ 20 وات صدای دالبی دیجیتال از طریق بلندگوها به گوش شما می رسد. در بخش اتصالات و پورت ها، تلویزیون سامسونگ سری 6 از 3 رابط HDMI و 2 ورودی USB به همراه رابط های دیگر بهره می برد و به وسیله داشتن پردازنده چهار هسته ای « Quad-Core » می توانید اطمینان حاصل کنید که سرعت اجرای برنامه ها و کانال ها در آن به حداکثر خودش رسیده است.
    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون منحنی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED SMART TV 4K QA65Q7CAMK

    تلویزیون QA65Q7CAMKXZN از تلویزیون های خمیده و اسمارت سری کوانتومی سامسونگ می باشد که برخورداری آن از امکانات بالا و تکنیک های نرم افزاری تصویر، نمایی از واقعیت و آنچه در دنیای اصلی روی می دهد را به نمایش در می آورد. اندازه صفحه نمایش منحنی این تلویزیون هوشمند، 65 اینچ بوده و از فناوری های Q Colour، Q Contrast، Q HDR 1500 و... بهره می برد که فناوری Q Colour محدوده رنگ وسیع و فراتر از تصوری را نمایش می دهد به طوری که هرگز در هیچ تلویزیون دیگری اینچنین کیفیت تصویری نخواهید دید؛ در سایر بخش های مربوط به کیفیت و نمایش تصویر این تلویزیون، زاویه دید گسترده، موتور پردازشگر Q Engine، شاخص کیفیت تصویر 3200، کنتراست مگا، فناوری Micro Dimming، بهبود خودکار عمق  تصاویر و Peak Illuminator Pro را داریم که باعث می شوند تا عمق بیشتری از محتوای اصلی را ببینید. در رزولوشن 2160  × 3860 پیکسل این صفحه نمایش LED، همچنین غلظت رنگ های مشکی به کمک فناوری Ultra Black به درستی قابل تشخیص و اندازه گیری است از همین رو نتیجه مطلوبی از آنچه در حال نمایش است را برای کاربرانش فراهم می آورد تا با خیال راحت به تماشای خاطرات خوش بنشینند. سیستم صوتی 4.2 کاناله با قدرت 40 وات در تلویزیون کوانتومی سامسونگ همراه و همگام شما برای لذت بردن از دل سپردن به فیلم و آهنگ های مورد علاقه تان خواهد بود؛ این سیستم صوتی به همراه یک ساب ووفر و فناوری دالبی دیجیتال پلاس، برای تلویزیونی در این اندازه نه تنها مناسب، بلکه فوق العاده است و صدایی واضح و رسا به گوشتان خواهد رساند. شبکه وایرلس داخلی در تلویزیون خمیده سامسونگ، به کمک ارتباط مستقیم wifi انجام می شود و در مهمترین بخش آن نیز تعامل و سرچ صوتی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی قابلیت دریافت دستورات شما و اجرای آن ها در مرورگر وب را دارد؛ همچنین Mirroring و WiFi Direct از گزینه های اشتراک و انتقال داده ها بین این تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتال می باشند. به لطف ورودی و خروجی های متنوع و گسترده ای مانند 4 رابط HDMI و 3 پورت USB، این امکان را خواهید داشت تا فایل های قدیمی و کم کیفیت خودتان را با کیفیتی واقعی و فوق العاده در صفحه نمایش به اجرا در بیاورید.
    • رزولوشن تصویر2160 × 3860 پیکسل
    • صفحه نمایش خمیده با انحنای 4200R
    • مجهز به پردازشگر تصویر Q Engine
    • بلندگوهای 4.2 کاناله 40 وات
    • دارای 4 پورت HDMI
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای
    • طراحی شیک و منحصر بفرد
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1134 تا

قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ