Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️ - سایر, میزان امتیاز: و بیشتر , کشور سازنده: سایر

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1042 تا

  1. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG LED TV FULL HD 49M5000

    اگر قصد خرید تلویزیون برای نشیمن با مساحت متوسط دارید، تلویزیون 49M5000 می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. با وجود این که این تلویزیون در گروه تلویزیون های پایین رده قرار دارد، اما سامسونگ با سخاوت تمام به تعبیه ی رزولوشن فول اچ دی در آ ن پرداخته تا کیفیت تصاویر عرضه شده راضی کننده باشد. این شرکت در این بخش تنها به این رزولوشن بسنده نکرده و از فناوری های دیگری مانند پردازشگر تصویر HyperReal و اسکن تصویر 50 هرتز استفاده نموده است. همانطور که در جریان هستید پردازشگر تصویر در این مدل موجب حذف نویز و افزایش جزئیات تصاویر می شود. اسکن تصویر نیز به طور شگفت انگیری تاری تصاویر با سرعت بالا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این مدل همراه با دو عدد بلندگوی 10 واتی کیفیت صدای خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. طراحی کلی بدنه نیز به صورت زیبا و امروزی ساخته شده تا کاربران بتوانند با هر نوع نشیمنی آن را هماهنگ کنند. 
    • دارای رزولوشن FULL HD
    • پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • بلندگوی 20 واتی 
    • دارای دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB 
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فورکی SAMSUNG SMART LED TV 4K 49MU7300

    تلویزیون سامسونگ مدل 49MU7300 یکی از تلویزیون های هوشمند با فناوری های مدرن و ویژه به شمار می آید و به صفحه نمایش 49 اینچ با وضوح تصویر 3،840 × 2،160 پیکسل و از همه مهمتر موتور تصویر UHD Upscaling برخوردار می باشد. بنابراین می توانید از کیفیت فوق العاده ای که ارائه می دهد هنگام مشاهده برنامه های مورد علاقه تان لذت ببرید. خوب حالا می رسیم به خروجی صوتی و کیفیت آن که برابر با 40 وات بوده و در کنار آن نیز از فناوری دالبی دیجیتال پلاس برخوردار می باشد. قابلیت اتصال به اینترنت باعث شده این تلویزیون به عنوان یکی از مدل های هوشمند سامسونگ به شمار بیاید. از دیگر پارامترهای برجسته دیگری که برای این تلویزیون ساسمونگ 49 اینچ در نظر گرفته شده پردازشگر 4 هسته ای است که سرعت عمل تلویزیون حین عوض کردن کانال ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. اتصالات این تلویزیون اولترا اچ دی عبارتند از 4 پورت HDMI و 3 کابل USB و همچنین خروجی صوتی دیجیتال می باشد. طراحی زیبا و با پایه های A شکل با رنگ نقره ای است که ظرافت بسیار زیادی را به این تلویزیون سامسونگ بخشیده است.
    • صفحه نمایش 49 اینچ 4K
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • موتو تصویر UHD Upscaling
    • اتصال 4 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به پردازشگر 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG SMART LED TV FULL HD 50J5500

    تلویزیون اسمارت سامسونگ 50 اینچی J5500 در اینچ ها و سایز های مختلفی توسط کمپانی معتبر سامسونگ روانه ی بازار شده است. این تلویزیون از قابلیت های پیشرفته و از تکنولوژی های مدرن و روز دنیا می باشد از این رو انتخاب ان می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. این تلویزیون دارای اندازه ی نمایشگر 50 اینچی می باشد، همچنین با وجود تکنولوژی های تقویت رنگ، این نمایشگر می تواند کیفیت تصویر را بالا ببرد. اگر می خواهید یک تجربه ی جدید دسترسی به دنیای اینترنت با استفاده از یک نمایشگر بزرگ 50 اینچی کسب کنید، این تلویزیون می تواند گزینه ای ایده ال باشد. همچنین با وجود آن که این تلویزیون قابلیت اتصال به وای را نیز دارد، شما قادر خواهید بود به ساده ترین روش ممکن به دنیای نامحدود اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید. بدون شک ارتباط و چت با دوستان و خانواده ی خود با استفاده از این تلویزیون لذت بخش خواهد بود. تلویزیون اسمارت 50 اینچی سامسونگ جی 5500 دارای کیفیت تصویر اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و حرکت نرخ 60 هرتز می باشد. با وجود سه عدد ورودی HDMI شما قادر خواهید بود نمایشگر هر گونه دیوایس دیجیتالی را بر روی این تلویزیون سامسونگ مشاهده نمایید. به عنوان مثال انتقال تصویر و تمام محتوای یک لپ تاپ با استفاده از این ورودی و کابل مخصوص آن به سادگی امکان پذیر است. همچنین با پورت های دیگری مانند دو پورت یو اس بی شما می توانید تمام محتوای ذخیره سده بر روی یک حافظه ی خارجی را بر روی این تلویزیون به اجرا در اورید، این می تواند یک شروع کننده ی عالی بدون نیاز رفتن به سینما، برای تماشای فیلم های مورد علاقه همراه با خانواده ی خود در آخر هفته باشد. کمپانی سامسونگ برای این تلویزیون 50J5500 خود از یک پردازنده ی 4 هسته ای استفاده نموده است چرا که دسترسی به اینترنت و باز نمودن برنامه های مختلف به ی پردازنده ی قوی نیاز دارد که این پردازنده ی 4 هسته ای می تواند پردازش برنامه ها را بر عهده گیرد. باز نمودن چند برنامه به صورت همزمان، بازی و اجرای فیلم ها، و حتی اجرای دو کانال به صورت همزمان با استفاده از این تلویزیون سامسونگ جی 5550 امکانپذیر می باشد.
     
    • مجهز به قابلیت Wi-Fi Direct
    • طراحی زیبا و فوق العاده
    • دارای کیفیت فول اچ دی با وضوح 1920 ×1080 پیکسل
    • کم مصرف و دارای عملکرد سازگار با محیط زیست
    • قابلیت صدای دالبی
    • دارای سه پورت HDMI و دو پورت USB
    • دارای پردازنده ی 4 هسته ای با مرورگر وب
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 50J5100

    شرکت سامسونگ در سال 2015 ، محصولی با نام j5100  را در اندازه صفحه نمایش 50 اینچی تولید کرد، ما در حال حاضر به شرح کلی از قابلیت ها و امکانات j5100  به طور خلاصه می پردازیم.تلویزیون سامسونگ J5100  دارای کیفیت تصویر فول اچ دی برای درخشش کامل تصاویر را ارائه می دهد که باعث می شود فیلم ها، برنامه ها و بازی ها بیشتر هیجان انگیزباشند. دو بلندگو  20 W برای ارائه  صدا وجود دارند که یک بعد جدید به سرگرمی های شما اضافه می کنند.این تلویزیون سامسونگ به طور قابل ملاحظه ای  باعث بهبود و گستردش رنگها می شود و با استفاده از فناوری های جدید کیفیت تصویر را بالا می برد، با استفاده از الگوریتم های پیشرفته باعث نمایش جزئیات و ارائه  رنگ در حقیقی ترین شکل ممکن می شود. منابعی مانند فیلم ها و بازی های از طریق دو پورت HDMI  با کیفیت بالا در تلویزیون جی 5100 سامسونگ پخش می شوند تماشای فیلم و بازی های ویدئویی با کیفیت HD در بهترین شکل ممکن امکان پذیر می باشد. همچنین تلویزیون سامسونگ مدل 50J5100 دارای قابلیت اشتراک گذاری فیلم ها است که به شما اجازه می دهد تا محتوایی مانند بازی ،فیلم، موسیقی و عکس) ذخیره شده در یک دستگاه USB، پس از اتصال مستقیم آن به تلویزیون) را پخش کنید. هم اکنون  به سرعت و به راحتی شما می توانید عکس هایی از دوستان و یا فیلم های تعطیلات خود را  به اشتراک بگذارید.
     
    • نمایشگر 50 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازش تصویر HyperReal براتی نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • دارای مگا کنتراست
    • بلندگوهای 2 کاناله 20 واتی با فن آوری دالبی دیجیتال
    • قابلیط ضبط برنامه ها بر روی فلاش USB
    • دارای حالت های سینما و ورزشی برای نمایش بهتر
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون اولترا اچ دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG UHD LED TV 55KU7000

    تولید انواع ال ای دی سامسونگ در اینچ و سری های مختلف هر ساله از طرف این شرکت منحصر به فرد وارد بازار رقابت می شود. تلویزیون اولترا اچ دی سامسونگ با مدل نامبر 55 کا یو 7000 (SAMSUNG 55KU7000) در سال 2016، سری 7 به شمار می آید که با نوآوری های زیادی تهیه و تولید شده است. امکاناتی همچون اتصال بی سیم وای فای، کیفیت تصویر فورکی (UHD) با اسکن تصویر100  هرتز به نمایش جادویی رنگ های کمک می کند، علاوه بر این مجهز به قابلیت گسترش محدوده رنگ ها با عمق زیاد می باشد که در کنار این ویژگی های بصری از قدرت صدای 20 وات با تکنولوژی دالبی دیجیتال و فن آوری DTS بهره می برد. پردازنده 4 هسته ای و همچنین سیستم عامل تایزن به منظور استفاده سریع و دسترسی راحت تر به برنامه های تلویزیون خواهد بود. جدا از تمامی این موارد از طریق این تلویزیون می توانید از امکاناتی همچون بلوتوث و یا اشتراک گذاری هوشمند بهره ببرید. تلویزیون led هوشمند 55 اینچ سامسونگ ku7000 مجهز به سه کابل HDMI و دو پورت یو اس بی می باشد. تمامی این معیارها می تواند در خرید تلویزیون تاثیر زیادی داشته باشد. گذشته از تمامی این موارد طراحی V شکل پایه ها و دیزاین زیبای آن بسیار شکیل و خواستنی است که باعث می شود نمایی لوکس را به اتاق نشیمن هدیه دهد. سامسونگ led اولترا اچ دی مجهز به قابلیت ذخیره سازی مصرف انرژی به منظور سازگاری با محیط زیست می باشد که در مصرف برق صرفه جویی زیاد را به ارمغان می آورد.
    • صفحه نمایش LED با رزولوشن اولترا اچ دی
    • موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • اتصال به اینترنت وای فای
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای
    • سیستم عامل تایزن
    • اتصال 3 کابل HDMI و دو پورت USB
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون منحنی اسمارت فورکی سامسونگ Samsung Smart TV 55KS9500 Curved 4K

    سری 9 از تلویزیون‌های سامسونگ، لیست کاملی از بالارده ها را شامل می‌شود. فهرست کاملی از امکانات حرفه‌ای و هوشمند تلویزیون‌های بالا رده ی سامسونگ را در این سری می‌توان بیابیم. تلویزیون منحنی اسمارت سامسونگ 55KS9500  یکی از این تلویزیون‌های خوش شانس است که امکانالت حرفه‌ای و فوق‌العاده ای را به خود می بیند. این تلویزیون 55 اینچی کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل به خود می بیند که سامسونگ از آن با عنوان SUHD Picture Quality یاد می‌کند. همچنین این تلویزیون منحنی با موتور تصویر UHD Upscaling می‌تواند حتی محتوایی را که کیفیت آنها پایین است را تا حدودی بهبود بخشد. از موارد دیگری که اشاره به آن خارج از لطف نیست، نرخ حرکتی 240 هرتز می‌باشد که در هنگام پخش فیلم های اکشن و یا صحنه های مسابقات فوتبال، بدون تاری تصاویر در حال حرکت را به خوبی نشان می‌دهد. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ کی اس 9500 همچنین توانایی نمایش محتوای HDR را دارد که بی‌شک هیجان انگیز خواهد بود.
    کیفیت صدای این تلویزیون بالارده ی سامسونگ هم حرف ندارد، توانایی این تلویزیون در پخش صدا به وسیله ی 2 عدد بلندگوی 20 واتی و 2 ساب ووفر 10 واتی ( جمعا 60 وات) از نوع 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter به خوبی اثبات شده است. فناوری صدایDolby Digital Plus هم شفافیت صدا را بیش تر خواهد کرد که تا حدی نویز صدا را هم کاهش می‌دهد. جالب است بدانید که این تلویزیون حتی می‌تواند اتصال هدست بلوتوثی را پشتیبانی کند. در مورد این تلویزیون همچنین باید اشاره داشت که با قابلیت اتصال به اینترنت به صورت بی سیم و سیمی در دسته ی تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته است. بر روی قاب پشتی این تلویزیون شما می‌توانید فهرست کاملی از اتصالات و پورت‌ها را بیابید. داشتن 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB برای این تلویزیون بالا رده کافی است که سامسونگ همچنین به یک سری از قابلیت ها مانند پشتیبانی از محتوای فورکی آنها را مجهز کرده است.
     
    • کیفیت فورکی با رزولوشن 3840× 2160 پیکسل
    • موتور ارتقای تصویر UHD Upscaling
    • توانایی نمایش محتوای HDR
    • 2 عدد بلندگوی 4.1 کاناله ی Down Firing w/Tweeter
    • توان صدای خروجی 60 وات
    • فناوری صدای Dolby Digital Plus
    • 4 عدد پورت HDMI و سه عدد درگاه USB
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون منحنی هوشمند سامسونگ SAMSUNG LED TV ULTRA HD 4K 55KS8500

    سامسونگ تلویزیون جدیدش را بسیار شبیه KS8000، با نام تجاری KS8500 تولید کرده؛ با تفاوت اساسی منحنی بودن نمایشگر. این تلویزیون سامسونگ از نمایشگری منحنی سود می برد که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. یکی از مزایای نمایشگر های خمیده نسبت به صفحه تخت، کمتر اذیت شدن چشم هنگام مشاهده برنامه هاست. این پنل خمیده دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل می باشد که می توانید نهایت کیفیت و وضوح را هنگام مشاهده محتوا بر روی تلویزیون دریافت کنید. از ویژه تکنولوژی های موجود در این تلویزیون می توان به HDR اشاره کرد که با وجود این فناوری می توانید با شکوه کامل تابش نور خورشید را تماشا کنید و همچنین جزئیات ریز را در تاریکی و سایه های تیره مشاهده کنید. صدا از طریق بلندگوهای داخلی با حداکثر توان کل 40 وات به گوش می رسد که برای تلویزیون 55 اینچ بسیار مناسب است. با وجود کیفیت بالای تصویر و صدای مناسب شما می توانید چند رسانه ای قدرتمندی را دریافت کنید. شما با استفاده از هاب هوشمند به سادگی می توانید به مطالب و نرم افزارها دسترسی داشته باشید. آیا مایلید وب سایت های مورد علاقه ی خود را بر روی نمایشگر منحنی بزرگ 55 اینچ تلویزیون مشاهده کنید؟ برای این کار کافی است تلویزیون LED سامسونگ را از طریق شبکه های وای فای موجود و یا پورت LAN به اینترنت متصل کنید تا با وجود مرورگر، بتوانید به سادگی آنچه دوست دارید را سرچ کنید. یکی از فناوری های هوشمند تلویزیون قابلیت تنظیم روشنایی صفحه با استفاده از شدت نور در محیط می باشد که به طور قابل ملاحظه ای مصرف انرژی را کاهش می دهد.
        
    • نمایشگر 55 اینچی با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • صفحه نمایش منحنی
    • دارای حداکثر توان خروجی 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • فناوری HDR
    • نرخ حرکت MR 240
    • انتقال محتوای گوشی به تلویزیون
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی Samsung 4K Curved Smart TV 55MU7350

    یکی از تلویزیون‌های خمیده و اسمارت برند سامسونگ، تلویزیون خوش ساخت و زیبای 55MU7350 می‌باشد. این صفحه‌نمایش خمیده اندازه‌ای برابر با 55 اینچ دارد که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سالن های متوسط باشد. تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای یک پایه ی مرکزی V شکل به رنگ نقره ای است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. در صورت دلخواه می‌توان پایه را جدا کرده و به وسیله ی براکت دیواری مناسب تلویزیون را به دیوار نصب کرد. کیفیت فورکی این تلویزیون تصویر را واضح و شفاف پخش می‌کند که البته به وسیله ی موتور پردازشگر ارتقا دهنده ی تصویر « UHD Up-Scaling » حتی اگر تصاویر فورکی نباشد، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده کیفیت محتوای در حال پخش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید بگوییم به کمک فناوری تصویری رنگ واقعی (PurColor) شاهد نمایش رنگ‌های زیبا و نزدیک به واقعیت خواهیم بود. به دلیل پشتیبانی از فناوری افزایش خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) این تلویزیون می‌تواند عمق بیشتری از تصاویر را نمایش دهد. بهتر است بدانید این فناوری می‌تواند تصویر اصلی را از پس زمینه تفکیک دهد یا به عبارتی کنتراست به صورت خودکار تغییر کند که نتیجه ی آن شفاف تر شدن تصاویر است.
    برای اینکه از این کیفیت بالای تصویری لذت ببریم، بدون شک کیفیت صوتی خوبی هم نیاز داریم. به همین منظور سامسونگ از بلندگوهای قدرتمند دو کاناله ی 10 واتی که روی هم رفته 20 وات توان تولید صدا دارند، استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55MU7350 از فرمت های صوتی دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) و دی تی اس ( DTS Codec ) پشتیبانی می‌کند که بی‌شک این فناوری ها با تفکیک کردن صدا ها، استفاده از سینما خانگی و یا بلندگو های خارجی را بسیار لذت بخش تر می‌کند و باعث می‌شوند صدا همه جانبه پخش شود.  از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون منحنی باید به قابلیت اسمارت بودن و داشتن رابط‌کاربری Smart Hub اشاره داشته باشیم. این رابط‌کاربری دسترسی به منو های مختلف و برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون را راحت تر می‌کند. با اتصال تلویزیون به اینترنت همچنین می‌توانید به وب گردی بپردازید و هیجان آن را در نمایشگر 55 اینچی تجربه کنید! در اخر باید به وجود دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI هم اشاره کنیم که این درگاه ها اتصال سامسونگ ام یو 7350 را به دیوایس های مختلف و به صورت همزمان میسر می سازند.
    • دارای نمایشگر 49 اینچ
    • کیفیت 4K؛ رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • قابلیت پخش محتوای HDR
    • دارای موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • دارای فناوری تصویری PurColor
    • رابط‌ کاربری جذاب اسمارت هاب
    • دارای دو عدد بلندگوی؛ خروجی صدا 20 وات
    • اتصال به اینترنت و قابلیت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون سامسونگ منحنی هوشمند Samsung Smart Curved Full HD LED 55M6500

    در دنیای دیجیتالی امروز، انواع گجت های هوشمند با ورود به زندگی کاربران توانسته اند نقش برجسته ای را ایفا کنند و در این راستا کمپانی سامسونگ با تولید و عرضه سری جدید تلویزیون هایش در سال 2017 توانسته پا به پای سایر برندها، محصولات جدیدش را روانه بازار کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش ال ای دی به رزولوشن 1920 × 1080 مجهز بوده و در کنار آن از توان صوتی 20W با فناوری صدای دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) بهره می برد. اگر علاقه زیادی به دنبال کردن فیلم های مورد علاقه تان دارید سامسونگ با انواع تکنولوژی های ارتقا دهنده وضوح تصویر، باعث می شود از مشاهده رنگ های جادویی و شفاف با ارائه رنگ های طبیعی « PurColour » لذت ببرید. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه این تلویزیون به امکانات هوشمند و سرگرم کننده مجهز بوده و با اتصال مستقیم به اینترنت وای فای، سرویس دهی و خدمات آنلاین را به راحتی فراهم کرده و در عین حال امکان اشتراک گذاری فایل های رسانه ای را به راحتی فراهم می کند. البته آنچه در نگاه اول بیش از هر چیز خودنمایی می کند؛ طراحی بدنه با یک صفحه نمایش منحنی زیبا و خیره کننده در کنار پایه های خرچنگی است که جلوه ای شیک و همه پسند را به آن بخشیده است. از دیگر تکنولوژی های مربوط به تلویزیون اسمارت، پشتیبانی از گیرنده دیجیتال DVB-T2، بوده و در کنار آن به سه ورودی HDMI و دو پورت USB مجهز می باشد. بهره گیری از یک پردازنده 4 هسته ای به منظور افزایش سرعت عملکرد تلویزیون و عملیات وب گردی بهترین گزینه به شمار می آید. با خرید تلویزیون 55 اینچ M6500 از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، در مدت زمان کمی محصول مورد نظرتان را می توانید به دست آورید.
    • نمایشگر LED با کیفیت تصویر FullHD
    • قدرت خروجی صوتی 20 وات
    • فناوری صدای دالبی دیجیتال پلاس
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    یکی از تلویزیون های سری 6 سامسونگ، مدل « 55M6000 » می باشد که محتوا را در صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی به نمایش می گذارد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اسمارت سامسونگ 1080 × 1920 پیکسل رقم خورده که البته این با فناوری های زیادی همراه شده که تصویر را فراتر از فول اچ دی نشان می دهند. پردازشگر تصویر HyperReal، Mega Contrast و PQI 800 و از همه مهمتری فناوری PurColour از جمله قابلیت های تصویری این تلویزیون هستند. 55M6000 یک مدل هوشمند است که با پشتیبانی از Smart Hub تمام امکانات اینترنت و سایت های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد. به واسطه این رابط کاربری و Smart View شما می توانید بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند دیگر در منزل مانند موبایل اشتراک گذاری اطلاعات را انجام دهید. همراه با تصویر Full HD در تلویزیون ال ای دی سامسونگ 20 وات صدای دالبی دیجیتال از طریق بلندگوها به گوش شما می رسد. در بخش اتصالات و پورت ها، تلویزیون سامسونگ سری 6 از 3 رابط HDMI و 2 ورودی USB به همراه رابط های دیگر بهره می برد و به وسیله داشتن پردازنده چهار هسته ای « Quad-Core » می توانید اطمینان حاصل کنید که سرعت اجرای برنامه ها و کانال ها در آن به حداکثر خودش رسیده است.
    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون منحنی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED SMART TV 4K QA65Q7CAMK

    تلویزیون QA65Q7CAMKXZN از تلویزیون های خمیده و اسمارت سری کوانتومی سامسونگ می باشد که برخورداری آن از امکانات بالا و تکنیک های نرم افزاری تصویر، نمایی از واقعیت و آنچه در دنیای اصلی روی می دهد را به نمایش در می آورد. اندازه صفحه نمایش منحنی این تلویزیون هوشمند، 65 اینچ بوده و از فناوری های Q Colour، Q Contrast، Q HDR 1500 و... بهره می برد که فناوری Q Colour محدوده رنگ وسیع و فراتر از تصوری را نمایش می دهد به طوری که هرگز در هیچ تلویزیون دیگری اینچنین کیفیت تصویری نخواهید دید؛ در سایر بخش های مربوط به کیفیت و نمایش تصویر این تلویزیون، زاویه دید گسترده، موتور پردازشگر Q Engine، شاخص کیفیت تصویر 3200، کنتراست مگا، فناوری Micro Dimming، بهبود خودکار عمق  تصاویر و Peak Illuminator Pro را داریم که باعث می شوند تا عمق بیشتری از محتوای اصلی را ببینید. در رزولوشن 2160  × 3860 پیکسل این صفحه نمایش LED، همچنین غلظت رنگ های مشکی به کمک فناوری Ultra Black به درستی قابل تشخیص و اندازه گیری است از همین رو نتیجه مطلوبی از آنچه در حال نمایش است را برای کاربرانش فراهم می آورد تا با خیال راحت به تماشای خاطرات خوش بنشینند. سیستم صوتی 4.2 کاناله با قدرت 40 وات در تلویزیون کوانتومی سامسونگ همراه و همگام شما برای لذت بردن از دل سپردن به فیلم و آهنگ های مورد علاقه تان خواهد بود؛ این سیستم صوتی به همراه یک ساب ووفر و فناوری دالبی دیجیتال پلاس، برای تلویزیونی در این اندازه نه تنها مناسب، بلکه فوق العاده است و صدایی واضح و رسا به گوشتان خواهد رساند. شبکه وایرلس داخلی در تلویزیون خمیده سامسونگ، به کمک ارتباط مستقیم wifi انجام می شود و در مهمترین بخش آن نیز تعامل و سرچ صوتی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی قابلیت دریافت دستورات شما و اجرای آن ها در مرورگر وب را دارد؛ همچنین Mirroring و WiFi Direct از گزینه های اشتراک و انتقال داده ها بین این تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتال می باشند. به لطف ورودی و خروجی های متنوع و گسترده ای مانند 4 رابط HDMI و 3 پورت USB، این امکان را خواهید داشت تا فایل های قدیمی و کم کیفیت خودتان را با کیفیتی واقعی و فوق العاده در صفحه نمایش به اجرا در بیاورید.
    • رزولوشن تصویر2160 × 3860 پیکسل
    • صفحه نمایش خمیده با انحنای 4200R
    • مجهز به پردازشگر تصویر Q Engine
    • بلندگوهای 4.2 کاناله 40 وات
    • دارای 4 پورت HDMI
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای
    • طراحی شیک و منحصر بفرد
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون سامسونگ فورکی Samsung 75NU7100 Smart LED

    تلویزیون سامسونگ « 75NU7100 » از تلویزیون های سری 7 این شرکت در سال 2018 می باشد که از کیفیت فورکی اولترا اچ دی یعنی رزولوشن 3,840 ×  2,160پیکسل  در صفحه نمایش خودش بهره می برد. این مدل یک تلویزیون هوشمند است که به کمک wifi و Smart Hub نه تنها دسترسی به محتوای سایت ها و شبکه های اجتماعی را به شما می دهد؛ همچنین امکان اشتراک گذاری هوشمند بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال موجود در منزل را نیز امکان پذیر می سازد. تلویزیون 75 ان یو 7100 در صفحه نمایش بزرگ و گسترده خودش از فناوری هایی همچون PurColor و HDR10+ بهره می برد تا تصویری زیبا و روشن ساطع سازد؛ همچنین این محصول از بلندگوی 20 وات دو کاناله در کنار تصویر هیجان انگیز نیز برخوردار است. طراحی تلویزیون 75NU7100 سامسونگ بر پایه دیزاین جدید New Edge (Skinny Bezel) می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. بدنه مشکی رنگ و پایه های دوشاخه ای نقره ای، دیزاین اتاق نشمین شما را چندین برابر زیبا می سازند. دسترسی ها در تلویزیون نامبرده سامسونگ تنها به وای فای ختم نمی شود؛ وای فای دایرکت، فیلم و بازی آنلاین، برنامه های مختلف در شبکه های مورد علاقه تان وهمچنین اشتراک کذاری هوشمند و مدیریت دستگاه از طریق تلفن همراه از دیگر امکانات موجود در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ به شمار می آیند. فروشگاه اینترنتی بانه مارکت این تلویزیون هوشمند ال ای دی سامسونگ را با امکانات فوق العاده در اختیار کاربران این برند قرار داده است.
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • پشتیبانی از UHD Dimming
    • فناوری PurColor در نمایشگر
    • خروجی صدای 20 وات
    • مجهز به Smart Hub و اشتراک گذاری هوشمند
    • پردازنده چهار هسته ای 
    • دارای مرورگر وب و Wi-Fi Direct
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 85HU7000 Samsung Smart 4K 3D

    تلویزیون « 85HU7000 » یکی از ال ای دی های هوشمند سامسونگ است که از صفحه نمایش بزرگ 85 اینچ بهره می برد و در این صفحه گسترده، کیفیت تصویر فورکی را به نمایش می گذارد. این تلویزیون 85 اینچ مناسب سالن های خیلی بزرگ و تالارهایی است که فضای زیادی دارند و به واسطه همین صفحه نمایش بزرگش هر نمایی که برای شما به نمایش درمی آید بسیار با کیفیت و واقعی می سازد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اچ یو 7000 سامسونگ2160  × 3840 پیکسل است که کوچکترین جزئیات و رنگ ها را از چشم کاربر پنهان نمی سازد؛ ای صفحه نمایش همچنین با امکانات فوق العاده و فناوری های شگفت انگیزی از جمله فوق العاده روشن « Ultra Clear Panel »، موتور پردازشگر تصویر چهار گانه « Quadmatic »، نرخ رفرش سازی تصویر فوق العاده  1000 هرتز، فناوری  Precision Black و تقویت کننده رنگ در صفحه نمایش « Wide Colour Enhancer » مجهز شده تا راه های لذت بردن از تماشای تلویزیون را برای کاربر هموار سازد. از بحث صفحه نمایش که بگذریم در این تلویزیون 4K LED سامسونگ سیستم صوتی با قدرت 90 وات تعریف شده و این باب سلیقه کاربرانی است که به صدای تلویزیون اهمیت می دهند و به جرات می توان گفت کمتر تلویزیونی با این قدرت صوتی در بازار می توانید پیدا کنید؛ به علاوه، فناوری هایی مانند DTS و شفاف سازی صدا « Clear Voice » نیز با این بلندگوها و ساب ووفر همراه شده اند.

    تلویزیون 85HU7000 سامسونگ در رده تلویزیون های بالا رده این شرکت قرار چونکه در ابتدا صفحه نمایش بزرگ و فوق العاده شفافی دارد و سپس با سیستم صوتی قدرتمندش همه را شگفت زده کرد و اکنون به بررسی اسمارت یا هوشمند بودن این دستگاه می پردازیم که توسط Smart Hub امکانات اشتراک گذاری و دسترسی های نامحدودی را برای کاربر به ارمغان می آورد. از امکانات قابل توجه در این پلت فرم می توان به بازی ها « Games »، Fitness، Skype، قابلیت جستجوی صوتی، برنامه های مناسب برای کودکان و دسته بندی فیلم ها « Movies & TV Shows » اشاره کرد؛ همچنین گیرنده های DVB-T2 , S2 در کنار این امکانات اجازه می دهند کاربر به شبکه ها و کانال های مورد علاقه اش در سراسر جهان دسترسی داشته باشد. البته فراموش نکنید که تلویزیون HU7000 از سه بعدی نیز پشتیبانی می کند. شرکت Samsung در رابطه با پورت ها و درگاه های ارتباطی نیز کم کاری نکرده و برای این تلویزیون بزرگ فورکی، 4 رابط HDMI، 3 پورت USB، هدفون و ورودی و خروجی های کاربردی دیگری تعبیه ساخته؛ همچنین پشتیبانی از Wi-fi و مرورگر وب، جستجو در بین سایت ها و شبکه های اجتماعی را برای کاربر بسیار راحت ساخته اند. 
    • مجهز به کیفیت تصویر 4k UHD
    • هوشمند به واسطه اسمارت هاب
    • دارای پردازشگر تصویر Quadmatic
    • نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز
    • دارای 4 بلندگو و دو ساب ووفر (90 وات)
    • مجهز به گیرنده DVB-T2 , S2
    • پشتیبانی از قابلیت Screen Mirroring
    • دارای 4 رابط HDMI و قابلیت ضبط
    • پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی هوشمند 55X7077F Sony LED

    یکی از جدیدترین تلویزیون سونی، مدل ایکس 7077 اف « 55X7077F » است که با طراحی زیبا و چشم نواز تولید شده.‌ تصاویر فورکی، بر روی تلویزیون سونی به صورت کاملا واضح و شفاف به تصویر کشیده خواهند شد. از جمله فناوری های تصویری موجود بر روی تلویزیون که موجب نمایش هر چه بهتر تصاویر خواهد شد، می توان به موتور پردازشگر تصویر « 4K X-Reality PRO » اشاره کرد. با وجود این فناوری، هر تصویری با وضوحی نزدیک به فورکی نمایش داده خواهد شد.‌ از ویژگی های خوب تصویری می توان 4K HDR را نام برد. با وجود این تکنولوژی تصاویر با رنگهای واقعی تر و با جزئیات بیشتر بر روی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون X7077F سونی نمایش داده خواهند شد.‌
    صدا را می توانید از طریق بلندگوی داخلی با حداکثر توان صوتی 20 وات بشنوید. با وجود تکنولوژی های صوتی موجود (که در ادامه متن بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند) شما صدا را پر وضوح و با کیفیت خواهند شنید. یکی از ویژگی های خوب تلویزیون‌ها، هوشمند بودن آنهاست. سونی تلویزیون X7077F را با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی تولید کرده تا بتوانید به سادگی با وجود مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از دیگر ویزگی ها و امکانات خوب می توان به حضور سیستم عامل لینوکس « Linux » اشاره کرد. با وجود این سیستم عامل دسترسی به تنظیمات و امکانات هوشمند، بسیار ساده خواهد بود. اتصالات دستگاه، از طریق بیسیم و با استفاده از کابل قابل دسترسی است. به سادگی می توانید دستگاههای سازگار از قبیل گوشی هوشمند، تبلت، سینمای خانگی، دی وی دی پلیر و ... را به تلویزیون فورکی X7077F سونی متصل کنید.
    • کیفیت نمایش تصویر فورکی
    • تکنولوژی تصویری HDR
    • اتصال گوشی با میراکاست
    • اتصال به اینترنت با وای فای
    • سیستم عامل Linux
    • توان صوتی 20 وات
    • تیونر داخلی DVB-T/T2
    • صفحه نمایش Edge LED
    • قابلیت هوشمند
    • صفحه نمایش تخت
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون ال جی ال ای دی 43LJ512V LG LED FULL HD TV

    کمپانی معروف و چندین ساله ال جی هر ساله با تولید انواع و اقسام محصولات فوق العاده با کیفیت و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه اعتماد طرفداران خود را جلب کرده است. ال جی از شرکت هایی است که در زمینه ی تولید تلویزیون های میان رده بسیار زبر دست است.تلویزیون ال جی ال ای دی 43LJ512V LG LED FULL HD TVبرخلاف بسیاری از مدل‌های دیگر یک نوع تلویزیون ساده همراه با امکانات و قابلیت‌های متوسطی روانه بازار شده است. هدف اصلی ال جی از طراحی این نوع تلویزیون را مورد پوشش قرار دادن نظرات و سلایق مختلف عنوان کرد.یکی از مزایای این محصول ، طراحی تلویزیون به صورت کاملا ساده صورت گرفته و با اندازه ی 43 اینچی اش مناسب برای محیط های با متراژ متوسط می باشد. این محصول ساده با کیفیت تصویر فول اچ دی روانه بازار شده که این میزان رزولوشن با توجه به قیمت، رده و حتی کیفیت محتویات پخش شده، کاملا مناسب به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت قابل توجهی  در اختیار کاربران قرار می دهد. البته این شرکت برای عرضه ی کیفیت تصویر مناسب تنها به این رزولوشن اکتفا نکرده و از موتور پردازشگر تصویر « Color Master Engine » و اسکن تصویر 50 هرتز نیز بهره گرفته است.ال جی تلویزیون LJ512 مجهز به دو عدد بلندگو 5 واتی بوده  که در کنار هم خروجی صدای 10 وات را عرضه می نمایند. در این راستا نیز از فناوری های پاک سازی صدا و صدای فراگیر نیز استفاده کرده است.
    علاوه بر این ال جی یک سری امکانات اضافی را بر روی این محصول خود تعبیه نموده تا بساط سرگرمی را برای کاربران فراهم کند. یکی دیگر  از این امکانات قابلیت پخش فرمت های مختلف می باشد، این قابلیت بدین شکل  است که می توان به کمک پورت USB، محتویات ذخیره شده بر روی فلاش را در تلویزیون 43 اینچی پخش کرد. همچنین با این تلویزیون میتوان بازی کرد و اوقات فراغت خوبی را سپری کرد.به طور کلی میتوان این محصول را در چندین سطر به طور خلاصه توصیف کرد: صفحه نمایش تلویزیون ال جی 43LJ512V  با رزولوشن 1920×1080 پیکسل عرضه شده. این تلویزیون به واسطه ی موتور پردازشگر تصویر « Color Master Engine » و اسکن تصویر 50 هرتز تصاویری با کیفیت خوب و شفافی عرضه می کند. همچنین این تلویزیون که از اندازه 43 اینچ برخوردار است برای خانه هایی با مساحت کم بسیار ایده آل است. این مدل قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد تا در فضا به میزان بیشتری صرفه جویی شود.
    • کیفیت تصویر full HD
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • پخش فرمت های مختلف
    • خروجی صدای 10 وات
    • فناوری Virtual surround
    • قابلیت پاک سازی صدا
    • دارای بازی
    • 2 پورت HDMI
    • 1 پورت USB
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520 X.Vision HD LED

    تلویزیون « 32XT520 » از تلویزیون های معمولی و میان رده برند x.vision می باشد. این تلویزیون با پنل LED و کیفیت تصویر1366 × 768  پیکسل مجهز شده و این به نسبت قیمتش، می تواند قابلیت ایده آلی باشد. 32 ایکس تی 520 همراه با صفحه نمایش 32 اینچ خودش 2 بلندگوی 10 وات دارد و این یعنی 20 وات خروجی صدا برای موزیک و محتوای صوتی؛ این مقدار قدرت صوتی در بین تلویزیون های ایکس ویژن گزینه بسیار مناسبی است و می تواند یکی از بهترین امکانات این ال ای دی 32 اینچ باشد.
    یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون نامبرده Time shift است که به نوعی این امکان را به شما می دهد برنامه و فیلم های مورد علاقه تان را ضبط و ذخیره کنید، از طرفی دیگر شما می توانید از تماشای کانال ها و شبکه های داخلی نیز لذت ببرید چونکه 32XT520 از گیرنده دیجیتال DVB-T2 نیز بهره می برد. نسبت تصویر در تلویزیون نامبرده ایکس ویژن 16:9 می باشد. رابط ها و پورت ها بخش دیگری از این تلویزیون را تشکیل داده اند؛ دو ورودی HDMI و2 درگاه USB به همراه کامپوزیت از راه های ارتباطی این تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتال هستند؛ همچنین تلویزیون ایکس تی 520 از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. 
    • کیفیت تصویر  1366 × 768 پیکسل
    • دارای قابلیت Time shift
    • صفحه نمایش 32 اینچ
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • دارای رابط HDMI و پورت USB
    • توان خروجی صدای 20 وات
    • قابلیت ضبط PVR
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون ال ای دی هوشمند فول اچ دی ایکس ویژن 55XT515 X.Vision Smart LED

    x ویژن یکی از تلویزیون های جدید با امکانات و قابلیت های ویژه ای است که انواع مدل های آن هر ساله کاربران زیادی را به طرف خود جذب می کند. تلویزیون LED فول اچ دی 55XT515 با صفحه نمایش تخت از رزولوشن 1920× 1080 پیکسل برخوردار بوده و با زاویه دید 178 درجه در اختیار کاربران قرار داده شده. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون با سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات برخوردار میباشد. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون ایکس ویژن مجهز به امکانات هوشمند به همراه سیستم عامل اندروید می باشد و از یک پردازنده 2 هسته ای بهره می برد. وجود گیرنده های دیجیتال از جمله DVB-T2 این 55XT515 را به یکی از تلویزیون های دیجیتال تبدیل کرده است. خوب حالا می رسیم به درگاه های ارتباطی که شامل دو درگاه USB به همراه دو کابل HDMI بوده و در کنار آن نیز از خروجی صدای دیجیتال بهره می برد. این تلویزیون فول اچ دی هوشمند ایکس ویژن را می توانید با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی 1920× 1080 پیکسل
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • سیستم عامل اندروید
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • شامل دو درگاه USB به همراه دو کابل HDMI
    • پردازنده 2 هسته ای
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 43XT520 X.Vision Full HD LED

    شرکت تولید کننده X ویژن در سال جدید با تولید سری جدید از تلویزیون های هوشمند و معمولی بار دیگر توانست رضایت کاربران را بدست بیاورد. تلویزیون « 43XT520 » محصولی از این سازنده است با صفحه نمایش 43 اینچ و رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل در اختیار کاربران قرار گرفته است. این ال ای دی X.vision از پنل ips بهره می برد و با زاویه دید 178 درجه، بهترین تصویر را در بین میان رده ها برای شما به نمایش می گذارد. سیستم صوتی در تلویزیون 43XT520 شامل 2 بلندگوی 2 کاناله با قدرت 16 وات می باشد که برای این صفحه نمایش 43 اینچ بسیار مناسب است و البته همراه با این، از فناوری صدای دالبی نیز بهره می برد. تلویزیون ایکس تی 520 ایکس ویژن هوشمند نیست اما با رابط ها و درگاه های ارتباطی مانند HDMI و USB مجهز شده تا از این طریق بتوانید اشتراک گذاری محتوای چند رسانه ای را به راحتی انجام دهید؛ همچنین این LED از خروجی صوتی دیجیتال و هدفون نیز پشتیبانی می کند. 
    گیرنده در تلویزیون 43XT520 نقش مهمی دارد؛ DVB-T2 در این تلویزیون X ویژن شبکه های داخل کشور را برای شما پخش می کند و نیازی نیست دیگر نسبت به خرید گیرنده به صورت جداگانه اقدام نمایید؛ از طرفی دیگر این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از ضبط PVR را دارد و شما می توانید برنامه های مورد علاقه تان را درحین پخش، ضبط نمایید.
    • کیفیت تصویر  1080 × 1920 پیکسل
    • دارای قابلیت Time shift
    • صفحه نمایش 43 اینچ
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • دارای رابط HDMI و پورت USB
    • توان خروجی صدای 16 وات
    • قابلیت ضبط PVR
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ایکس ویژن هوشمند 43XT515 X.Vision Full HD LED

    تلویزیون « 43XT515 » از سری ال ای دی های ایکس ویژن می باشد که با کیفیت تصویر Full HD مجهز شده است و این به معنای نمایش 1080 × 1920 پیکسل رد صفه نمایش می باشد. این تلویزیون LED ایکس ویژن یکی از اسمارت تی وی های این شرکت نامبرده است که با سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 در اختیار شما قرار گرفته و به این وسیله اجازه می دهد به راحتی برنامه و بازی های مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید. در کنار این با خرید تلویزیون x ویژن ایکس تی 515 شما این امکان را خواهید داشت که برنامه های مختلف را ضبط کنید و در زمان دیگری از تماشای آن ها لذت ببرید. گیرنده دیجیتال DVB-T2 عضو مفید دیگری از این تلویزیون است که امکان پخش کانال های متعدد داخلی را فراهم می سازد.
    ایکس ویژن با پیوست کردن رابط ها و پورت های مختلف، تلویزیون خودش را کارامدتر ساخته؛ دو رابط HDMI و 2 درگاه USB از کاربردی ترین رابط های این تلویزیون هستند که اجازه می دهند محتوای چند رسانه ای را به طور همزمان به تلویزیون انتقال داده و پخش کنید؛ همچنین این تلویزیون همراه با تصویر عالی، خروجی صدای 16 وات را نیز به همراه دارد که این می تواند موجب پخش صدایی بی نقص از بلندگوها شود. 
    • کیفیت تصویر  1080 × 1920 پیکسل
    • دارای قابلیت Time shift
    • پشتیبانی از اندروید نسخه 4.4
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • دارای رابط HDMI و پورت USB
    • توان خروجی صدای 16 وات
    • قابلیت ضبط PVR
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 49XKU635 X.Vision Smart 4K LED

    ایکس ویژن همراه با تلویزیون های معمولی و ارزان قیمت خودش، از یک سری تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر بالا نیز رونمایی کرده است که فروشگاه اینترنتی بانه مارکت به نقد و بررسی مدل « 49XKU635 » می پردازد. این تلویزیون از کیفیت تصویر فورکی یعنی رزولوش 3840 × 2160 پیکسل بهره می برد و با پشتیبانی از فناوری HDR زیبایی نمایش را تکمیل ساخته است. خروجی صدا در تلویزیون 49 اینچ X ویژن 24 وات است و این توسط دو بلندگوی 12 وات و سیستم صوتی harman/kardon آماده بکار است که صدایی یکنواخت و وسیع را به گوش شما خواهند رساند.
    یکی از مهم ترین ویژگی های تلویزیون 49XKU635 ایکس ویژن سیستم عامل اندروید نسخه 6.0 است که نه تنها امکانات فوق العاده و جدید Android را به همراه دارد همچنین اجازه نصب و دانلود برنامه های دیگر را نیز به کاربر خواهد داد. همراه با این سیستم عامل یک پردازنده دو هسته ای و پردازگشر گرافیکی Mali-400MP2 نیز برای تلویزیون تعبیه شده اند، اما بخش جالب و مورد توجه این تلویزیون حافظه داخلی آن است که 8 گیگابایت تعریف شده و شما می توانید به دلخواه محتوای مورد نظرتان را در آن ذخیره کنید. در کنار تمامی این ها شما می توانید به وسیله Wi-Fi Screen Mirror اشتراک گذاری هوشمند با سایر دستگاه ها را انجام دهید.

    • دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل
    • مجهز به پردازنده دو هسته ای
    • هوشمند با سیستم عامل اندروید
    • پردازنده گرافیکی 2 هسته ای
    • حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • حافظه رم 1.5 گیگابایت
    • پشتیبانی از Wi-Fi Screen Mirror
    • قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال

    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 55XKU635 X.Vision Smart 4K LED

    تلویزیون هوشمند ایکس ویژن « 55XKU635 » از سری اسمارت تی وی های شرکت نامبرده می باشد که با کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی مجهز شده و از رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بهره می برد؛ این تلویزیون X ویژن در کنار دقت تصویر بسیار بالای خودش از یک پنل IPS LED استفاده کرده تا رنگ ها و محتوا را در نمایشگری 55 اینچ به خوبی به نمایش بگذارد. این تلویزیون LED مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند harman/ kardon است که در کیفیت صدای بلندگوها نقش بسزایی خواهد داشت؛ دو عدد بلندگوی 12 وات ( 12+12) و این سیستم پیشرفته صدایی یکنواخت و وسیع تولید خواهند کرد.
    گفتیم که 55XKU635 یک تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل اندروید ورژن 6 بهره می برد و به وسیله این می توانید برنامه و بازی های مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید؛ همچنین به وسیله این سیستم عامل هوشمند، امکان انتقال و اشتراک گذاری محتوا بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال فراهم است. 8 گیگابایت حافظه داخلی، 1.5 گیگابایت رم، پردازنده دو هسته ای و گرافیک Mali-400MP2 دو هسته ای از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به شمار می آیند. با خرید تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 635 می توانید از فناوری وای فای جهت دسترسی به سایت های اینترنتی استفاده کنید؛ همچنین بخش اتصالات USB و HDMI نیز در این تلویزیون اجازه اتصال انواع پخش کننده های صوتی و تصویری را به کاربر می دهد. 
    • دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل
    • مجهز به پردازنده دو هسته ای
    • هوشمند با سیستم عامل اندروید
    • پردازنده گرافیکی 2 هسته ای
    • حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • حافظه رم 1.5 گیگابایت
    • پشتیبانی از Wi-Fi Screen Mirror
    • قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون ال ای دی هوشمند فورکی ایکس ویژن 55XTU815 X.Vision Smart 4K LED

    ایکس ویژن در تولید انواع تلویزیون و مانیتور با امکانات و قابلیت های متفاوت از توانایی بالایی برخوردار می باشد و یکی از این تلویزیون ها که به صورت بسیار پیشرفته تولید شده ، ال ای دی 55 اینچ 55XTU815  است که با وضوح تصویر اولترا اچ دی رزولوشن 3840× 2160 پیکسل در اختیار کاربران قرار گرفته . البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات بوده و از فناوری دالبی دیجیتال نیز بهره می برد. خوب حالا می رسیم به امکانات هوشمند که تلویزیون 55XTU815  از سیستم عامل اندروید با پردازنده 2 هسته ای همراه شده و از همه مهمتر به گیرنده دیجیتال DVB-T2 مجهز شده است. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون ایکس ویژن 55XTU815  مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه کابل های ارتباطی از جمله 2 عدد USB و سه درگاه HDMI می باشد. طراحی شیک و شکیل با ابعاد جمع و جور این تلویزیون 55 اینچ را به یکی از مناسب ترین مدل های موجود تبدیل کرده است.
    • رزولوشن تصویر 3840× 2160 پیکسل
    • توان صوتی 20 وات
    • مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی
    • دارای 2 کابل USB و سه درگاه HDMI
    • سیستم عامل اندروید 5.1
    • پردازنده 2 هسته ای
    • گیرنده دیجیتالی DVB-T2
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 32XK560 X.Vision LED HD

    یکی از تلویزیون های ال ای دی که توسط کمپانی ایکس ویژن تولید و روانه بازار شده، مدل 32 اینچ XK560 است که دارای امکانات و ویژگی های از جمله صفحه نمایش تخت led با کیفیت تصویر اچ دی و رزولوشن 1366 × 768 می باشد که به منظور افزایش وضوح نمایش برنامه های پخش شده به صورت بسیار مناسب و استاندارد عمل می کند. علاوه بر این تلویزیون 32XK560 از بلندگوهای دو کاناله با توان صوتی 10 وات تولید شده که در نهایت به تولید صدایی فراگیر و ایده آل کمک می کند. تعداد پورت های USB در این تلویزیون 2 عدد بوده و از سه کابل HDMI و همچنین خروجی صدای دیجیتال برخوردار می باشد.  همانطور که به آن اشاره شد این تلویزیون با طراحی مناسب و بسیار جمع و جور به شما در نصب و راه اندازی راحت تر در اتاق کمک می کند چراکه از یک بدنه جمع و جور با پایه های دو شاخه ای برخوردار می باشد.
    • نمایشگر ال ای دی با وضوح HD
    • توان صوتی 10 وات
    • دارای 2 کابل USB و سه پورت HDMI
    • مجهز به خروجی صوتی دیجیتال
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • امکان استفاده به صورت مانیتور
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی X.Vision 24XS450 LED HD

    ایکس ویژن ( X.Vision ) یکی از کمپانی های تولید کننده انواع تلویزیون می باشد که در اصل تأمین کننده انواع لوازم الکترونیکی در بازار می باشد که اینبار با تلویزیون ال ای دی 24 اینچ XS450 به خانه هایتان می آید و از همه مهمتر این است که می توانید از آن به عنوان مانیتور نیز استفاده کنید. تلویزیون ایکس ویژن XS45024 یکی از تلویزیون های ال ای دی با صفحه نمایش تخت می باشد که می توانید از آن به عنوان مانیتور نیز استفاده کنید. این تلویزیون بهترین گزینه برای اتاق های کوچک بوده و حتی در فضای اتاق خواب نیز می توانید از آن بهره ببرید. زاویه دید مناسب در کنار کیفیت تصویر HD با رزولوشن 1366 × 768 پیکسل از این تلویزیون یک وضوح نمایش مناسب به ارمغان می آورد. یکی از امکانات ویژه در تلویزیون ایکس ویژن کابل ارتباطی MHL است که در کنار گیرنده دیجیتالی داخلی DVB-T2 شما را از خرید جداگانه دستگاه های گیرنده بی نیاز خواهد کرد. علاوه بر این مجهز به دو درگاه USB و سه کابل HDMI می باشد. این تلویزیون با طراحی مدرن و بسیار ویژه یکی از مناسب ترین مدل ها با قیمت مناسب است.
    • صفحه نمایش LED تخت
    • کیفیت تصویر HD رزولوشن 768× 1366 پیکسل
    • به دو درگاه USB و سه کابل HDMI
    • خروجی صوتی 10 وات
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • نسبت تصویر 16:9
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون هوشمند شارپ فورکی 65CUG8052K Sharp 4K Smart LED tv


    تلویزیون 65 اینچی 65CUG8052K گزینه ای ایده آل برای نشیمن های با مساحت بزرگ می باشد. این تلویزیون از طراحی ساده بهره می برد و از لحاظ طراحی چیزی از بالا رده ها به ارث نبرده است. شارپ پایه های دو شاخه ای را برای این مدل در نظر گرفته و آن را از جنس آلومینیوم ساخته است. این صفحه نمایش 65 اینچی بزرگ مجهز به رزولوشن فورکی شده است تا تصاویر عرضه شده با کیفیت و وضوح خوبی نمایش داده شوند. همچنین شارپ برای تقویت این کیفیت تصویر از موتور پردازشگر ACE PRO و اسکن تصویر 400 هرتز بهره گرفته است. پس با این حساب می توانید شاهد تصاویری بدون نویز و صاف ببر روی صفحه نمایش 65 اینچی این تلویزیون باشید. بلندگوی های این تلویزیون به واسطه ی خروجی صدای 20 وات و فناوری صدای استریو DTS خوب ظاهر می شوند و کیفیت صدای خوبی را در اختیار شنوندگان قرار می دهند. شارپ به دلیل کارایی خوب بلندگو هایش، خود را مدیون شرکت هارمون کاردون می داند. این مدل همچنین به دلیل دارا بودن وای فای داخلی در دسته ی تلویزیون های هوشمند واقع شده است.
    • رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • موتور پردازشگر تصویر ACE PRO
    • خروجی صدای 20 واتی
    • سیستم صوتی harman/kardon
    • فناوری DTS استودیو صدا
    • وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون ال جی فول اچ دی ال ای دی 43LH547 LG FULL HD LED

    ال جی یکی از کمپانی های تولید کننده تلویزیون و سایر لوازم صوتی تصویری در سراسر دنیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از انواع مدل های تلویزیون را روانه بازار می کند. تلویزیون فول اچ دی 43LH547 LG با نمایشگر نه چندان بزرگ از کیفیت تصویر 1920× 1080 پیکسل برخوردار می باشد در کنار وضوح شفاف تصویر و کیفیت ایده آلی که برای آن در نظر گرفته شده می توان به موتور تصویر Triple XD Engine اشاره کرد که به منظور درخشندگی یک تصویر بدون نویز کمک خواهد کرد. پخش یک صدای فراگیر و از همه مهمتر با تکنولوژی دالبی دجیتال با توان صوتی 20 وات از دیگر مزیت های استاندارد این تلویزیون ال جی به شمار می آید که ال جی برای تلویزیون 43 اینچ LH547 تمامی این مزایا را در نظر گرفته. وجود گیرنده های دیجیتال DVB-T2 / S2 از دیگر خصوصیات برجسته در تلویزیون LED ال جی به شمار می آید. طراحی مدرن و با پایه های دوشاخه ای مستحکم و با دوام ، تلویزیون دیجیتال ال جی را به یکی از مناسب ترین مدل های موجود در بازار تبدیل کرده است.
    • موتور تصویر Triple XD Engine
    • خروجی صوتی 20 وات
    • اتصال یک پورت USB و یک HDMI
    • وضوح تصویر 1920× 1080 پیکسل
    • اسکن تصویر 240 هرتز
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 / C /
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون شارپ ال ای دی فول اچ دی 50AD1X SHARP LED FULL HD

    یکی از تلویزیون های بسیار مناسب برای تمامی کسانی که از تلویزیون های ساده بیشتر خوششان می آید شارپ 50AD1X می تواند بهترین انتخاب باشد چراکه از امکانات مناسب و در مقابل با قیمت ارزان تری به نسبت سایر برندها در دسترس کاربران قرار گرفته. این تلویزیون از صفحه نمایش 50 اینچ با رزولوشن 1080× 1920 پیکسل و از همه مهمتر موتور تصویر X2 Master برخوردار می باشد. علاوه بر این مجهز به توان صوتی 20 وات بوده که در کنار پارامتر های تصویر و شفافیت آن، می توان از صدایی فراگیر بهره ببرید. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون فول اچ دی با گیرنده دیجیتال DVBT / T2 همراه شده تا به راحتی به انواع کانال های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. لازم است بدانید که این تلویزیون مجهز به 2 کابل HDMI و 1 پورت USB و حتی یک خروجی هدفون می باشد. تلویزیون دیجیتال شارپ را می توانید از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید و اوقات فراغت سرگرم کننده ای را با خانواده و یا کنار دوستان تان تجربه کنید.
    • کیفیت نمایش 1080× 1920 پیکسل
    • موتور تصویر X2 Master
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • قدرت صدای 20 وات
    • گیرنده دیجیتال DVBT / T2
    • اتصال 2 کابل HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون ال ای دی سونی اندرویدی فورکی هوشمند 75X8500F Sony 4K LED Smart

    75X8500F یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند کمپانی سونی است که در سال 2018 میلادی همراه سایر مدل های متنوع دیگر وارد بازار شده. این تلویزیون ال ای دی با طراحی شیک، ضخامت کم بدنه، پایه های زیبا و قاب باریک تولید شده تا گزینه ای مناسب برای منزل شما باشد. سونی تلویزیونش را با ویژگی ها و امکانات هوشمند طراحی کرده است تا سیل گسترده ای از سرگرمی های متنوع را در دسترس شما قرار دهد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای و پورت LAN در دسترس شما قرار می گیرد. با وجود سیستم عامل اندروید و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت، شما می توانید اپلیکیشن ها و بازی های متنوعی را بر روی تلویزیون X8500F سونی نصب کنید. با این وجود می توان گفت که این مدل تلویزیون گزینه ای مناسب برای گیمرهاست. 
    از ویژگی های خوب تلویزیون سونی ایکس 8500 اف می توان به کیفیت بی نظیر تصاویر اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی سونی، کیفیت زیبای نمایش تصاویر را مدیون رزولوشن تصویر Ultra HD - 4K، موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro، تکنولوژی HDR و ... است که موجب می شود هر تصویری فارغ از منبع تولید شده، زیبا و با کیفیت نمایش داده شود. تلویزیون سونی در اندازه 75 اینچی تولید شده است. این تلویزیون برای سالن های بزرگ بسیار مناسب و ایده آل است. اگر می خواهید تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی، ویژگی های هوشمند، اتصالات کامل و طراحی زیبا را خریداری کنید، مدل X8500F سونی گزینه ای مناسب می باشد. این تلویزیون در اندازه های 49 و 55 اینچ نیز موجود است تا با توجه به نیاز خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. 
    • کیفیت تصویر فورکی
    • دارای موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید 
    •  16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی اندرویدی هوشمند 55X8500F Sony LED 4K Smart

    یکی از تلویزیون های سری جدید کمپانی سونی (سال 2018 میلادی) مدل ایکس 8500 اف « 55X8500F » است که با طراحی بسیار شیک و زیبا تولید شده است. قاب اطراف نمایشگر بسیار باریک طراحی شده تا تصاویر با حداقل حاشیه به نمایش گذاشته شوند. کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی سونی برابر فورکی است؛ با این وجود تصاویر 4k با کیفیتی عالی به نمایش گذاشته خواهند شد. برای سایر تصاویر از منابع دیگر، سونی تلویزیونش را به یک سری از تکنولوژی های تصویری مجهز کرده است. با وجود این تکنولوژی ها شما می توانید از دیدن تصاویر با کیفیت نزدیک به فورکی و با روشنایی خوب لذت ببرید. این تکنولوژی ها شامل موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro و تکنولوژی HDR می شوند. صدا از طریق سیستم صوتی دو کاناله 20 واتی به گوش می رسد.
    سونی برای تلوییزون X8500F یک سری کامل از پورتهای ورودی و خروجی را در نظر گرفته است تا بتوانید به سادگی سایر دستگاههای سازگار را متصل کنید. البته شما می توانید بدون نیاز به کابل و با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری اسکرین میرورینگ، تلفن همراه و یا تبلت خود را به تلویزیون سونی متصل کنید. البته قابلیت اشتراک گذاری از طریق بلوتوث نیز در دسترس شما قرار می گیرد. قلب تپنده تلویزیون سونی X8500F، سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی است. 
    • رزولوشن تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون توشیبا ال ای دی فول اچ دی TOSHIBA LED TV FULL HD 43S2750


    با افزایش جمعیت هر روز شاهد کوچک تر شدن مساحت خانه ها هستیم، به همین دلیل برای این گونه محیط ها تلویزیون هایی با اندازه ی کوچک روانه ی بازار می شود. یکی از اندازه هایی که مناسب محیط های با متراژ متوسط به پایین می باشد، تلویزیون های 43 اینچی است که تقریبا تمامی برند های تولید کننده ی تلویزیون به تولید مدل هایی با این اندازه می پردازند. توشیبا نیز دست به تولید این سری از تلویزیون های کامپکت پرداخته است. از مدل های 43 اینچی این توشیبا می توان به 43S2750 اشاره کرد. این مدل همانطور که از نامش پیداست در رده ی تلویزیون های میان رده واقع شده است بنابراین این طبیعی است که فاقد برخی امکانات هوشمند و پیشرفته می باشد. البته توشیبا به کلی این تلویزیون را از یاد نبرده و آن را با رزولوشن فول اچ دی در اخیتار کاربران قرار داده است. همچنین برای این دستگاه سیستم صوتی با خروجی صدای 16 وات را در نظر گرفته که برای چنین تلویزیونی مناسب است. این مدل از قابلیت MHL نیز پشتیبانی می کند و مجهز به گیرنده های DVB-T/C/C2/T2 شده است.
    • صفحه نمایش LED
    • دارای کیفیت تصویر WXGA
    • مجهز به گیرنده دیجیتالی DVB-T/C/C2/T2
    • 3 عدد پورت HDMI
    • 2 عدد پورت USB
    • بلنگوی 16 واتی
    • زاویه ی دید 178 درجه
    • دارای قابلیت MHL
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون توشیبا ال ای دی TOSHIBA WXGA LED TV 32S2750

    امروزه برخی اشخاص ترجیح می دهند برای اتاق خود به خرید تلویزیون بپردازند، به همین دلیل تلویزیون هایی با اندازه ی کوچک روانه ی بازار می شوند تا جواب گوی نیاز این گونه افراد باشند. تلویزیون های 32 اینچ موجود در بازار بهترین انتخاب برای اتاق ها هستند به همین دلیل حتی می توان از آن ها در مغازه ها و یا هتل و مسافرخانه ها بهره گرفت. از مدل های موجود در بازار که از قیمت مناسبی به نسبت سایر تلویزیون های 32 اینچ بهره می برد مدل 32S2750 می باشد که توسط کمپانی توشیبا روانه ی بازار شده است. این تلویزیون به دلیل اینکه در مکان های با متراژ کوچک مورد استفاده قرار می گیرد مجهز به رزولوشن WXGA شده است. توشیبا برای این تلویزیون 32 اینچی خود بلندگوی 16 واتی را در نظر گرفته که با توجه به اندازه ای که تلویزیون دارد کاملا جواب گو و مناسب است. جدا از این قابلیت ها، کاربران می توانند از 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد USB برای اتصال این تلویزیون به دستگاه های خارجی استفاده کنند. این مدل همچنین قابلیت پشتیبانی از گیرنده ی دیجیتال دارد و شما را از دستگاه های دیگر مانند دستگاه گیرنده ی دیجیتال بی نیاز می کند. 
    • دارای صفحه نمایش LED
    • کیفیت تصویر WXGA
    • گیرنده دیجیتالی DVB-T/C/C2/T2
    • 3 عدد پورت HDMI
    • 2 عدد پورت USB
    • مجهز به اسپیکر 16 واتی
    • زاویه ی دید 178 درجه
    • دارای قابلیت MHL
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 49X8500F Sony LED 4K Smart

    • کیفیت تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG LED TV FULL HD 49M5000

    • کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • بهره گیری از سیستم صوتی دوکاناله با توان 20 وات
    • صفحه نمایش تخت 49 اینچ با تکنولوژی led
    • مجهز به درگاه های کامپوننت و کامپوزیت
    • بهره گیری از پردازنده ی دو هسته ای
    • موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • مجهز به پورت های hdmi و usb
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون سامسونگ فول اچ دی SAMSUNG LED FULL HD TV 40M5000

    تلویزیون های سامسونگ در انواع مدل و رده در بازار یافت می شوند. معمولا مدل های مقرون به صرفه خواهان زیادی دارند چرا که اشخاص مجبور به پرداخت هزینه ی بالا برای خرید تلویزیون مد نظرشان نیستند. اگر جزء اشخاصی هستید که به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و ارزان هستید خرید تلویزیون سامسونگ 40M5000 به شما توصیه می شود. این تلویزیون برای مکان های با مساحت متوسط به پایین بسیار جواب گو است. از آنجایی که این مدل در رده ی تلویزیون های پایین رده قرار گرفته سامسونگ از رزولوشن فول اچ دی در صفحه نمایش آن بهره گرفته که بسیار جواب گو می باشد. برای افزایش کیفیت تصویر، این شرکت به تعبیه ی موتور پردازشگر تصویر HyperReal پرداخته است. همچنین برای کاهش تاری تصاویر اکشن، اسکن تصویر 50 هرتز در این صفحه نمایش تعبیه شده است. این مدل مجهز به دو عدد بلندگوی 10 واتی می باشد که در مجموع کیفیت صدای راضی کننده ای را عرضه می کنند. تلویزیون سامسونگ 40M5000 با بهره گیری از 2 عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB امکان اتصال به سایر دستگاه های خارجی را به کاربران می دهد
    • دارای رزولوشن فول اچ دی 
    • پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • بلندگوی 20 واتی 
    • دارای دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB 
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1042 تا

قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ