Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 5 | قیمت خرید تلویزیون سونی اصل ژاپن

تلویزیون سونی

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 413 تا

  1. تلویزیون فول اچ دی 32 اینچ سونی مدل32R324E

    محصول جدید شرکت خوش نام سونی با مدل 32R324E از سری R324E از محصولات فوق العاده شرکت سونی در رده ی تلویزیون است. این تلویزیون با سایز 32 اینچ و با کیفیت عالی full hd، مناسب مکان های کوچک مانند اتاق کار و اتاق خواب است. سونی R324E بارزولوشن 1366×768 pixsel کیفیت واضح و دیدنی ارائه می کند. این محصول دارای محافظ ضد گرد و غبار و رطوبت X-Protection PRO از مزایای های اصلی این محصول به حساب میاد می شود. همچنین می توانید توسط پورت ورودی USB، و با اتصال فلش، به پخش محتوای دلخواه خود از جمله فیلم و موسیقی بپردازد.بخش صدای تلویزیون سونی با توان کلی 10 وات و طراحی بلندگوهای Open Baffle Speaker همراه شده است. همچنین به کمک هر کدام از پورت های USB و HDMI امکان ذخیره سازی فایل های مختلف بر روی تلویزیون سونی فراهم می آید.صفحه نمایش تلویزیون سونی دارای سایز 32 اینچ می باشد، از همین رو می توان گفت بهترین گزینه برای محیط هایی با متراژ متوسط مناسب است. همراه با فناوری Clear Enhancer جزئیات را بدون هیچ گونه حواس پرتی مشاهده کنید. به عبارتی این قابلیت موجب می‌شود تا میزان نویز و اشتباه تصویر به حداقل برسد و در عوض شاهد تصاویری روشن با جزئیات دقیق باشید. در این میان قابلیت Clear Definition Enhancer کیفیت تصاویر پایین را بالا می‌برد و کاری می کند تا برنامه ها در حد کیفیت تصویر فول اچ دی به اجرا در بیایند.
    • اندازه صفحه نمایش 32 اینچ با قطر 80 سانتیمتر
    • دارای 1 پورت USB و 2 پورت HDMI
    • پنل قدرتمند IPS
    • مشاهده جزئیات جدید با Clear Resolution Enhancer
    • با قابلیت ارتقا کیفیت تصویر با رزولیشن 768*1366
    • دارای تیونر DVB-T2
    • خالص، صدای طبیعی با Clear Phase
    • پشتیبانی از فرمت های گسترده
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون سونی ال ای دی فور کی مدل 55X8577F

    تلویزیون X8577F یکی از تلویزیون های سال 2018 شرکت سونی  میباشد . نمایشگر این تلویزیون از نوع LED است. رزولوشن تلویزیون X8577F فور کا است و کیفیت تصویر فوقالعاده ای دارد. تلویزیون X8577F از سیستم عامل اندروید بهره میبرد که یکی از سیستم عامل های محبوب بین انواع دستگاه های هوشمند است. به‌ واسطه‌ی این سیستم‌عامل می‌توانید از امکانات هوشمندی ازجمله SHARE تصاویر با سایر دستگاه‌های دیجیتالی، کنترل تلویزیون از طریق گوشی همراه و نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های اسمارت بهره‌مند شوید. . با ایجاد حساب کاربری گوگل ، می‌توانید از فروشگاه مخصوص و قدرتمند گوگل پلی ، اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی خود را تهیه کنید ؛ همچنین میتوانید برنامه های APK گوشی خود همانند اینستاگرام , آپارات و حتی مسنجر ها را روی تلویزیون نصب نمایید. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی این تلویزیون باعث می‌شود که کاربران نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده ی جداگانه نداشته باشند.یک تلویزیون عادی فول اچ دی که امروزه در هر خانه ای رویت میشود,  کیفیت تصویر 1080 پیکسلی دارد یا به بیانی دیگر از تعداد پیکسل 1080 * 1920 تشکیل شده است . یعنی 1920 پیکسل در جهت افقی و 1080 پیکسل در جهت عمودی دست به دست هم میدهند تا یک تصویر با وضوح بالا یا همان HD تولید نمایند، این مسئله ی تعداد پیکسل ها در صفحه نمایش های 4K افزایش میایبد در بیشتر جاها به جای عبارت 4K از UHD یا P2160 استفاده میشود که همان 4K است، 3840 پیکسل در جهت افقی و 2160 پیکسل در جهت عمودی یک نمایشگر Ultra High Definition را تشکیل میدهد. بیشتر به دلیل چهار برابر بودن کیفیت تصویر این نمایشگر ها آن ها را 4K گذاشته اند.
    • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
    • دارای پنل قدرتمند و مقاوم IPS
    • قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android 7
    • کیفیت تصویر فورکا با رزولیشن 3840*2160 
    • دارای تیونر DVB-T2
    • کیفیت صدای فوق العاده با توان خروجی 20 وات 
    • دارای 3 پورت USB و 4 پورت HDMI
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    •  رفریش ریت واقعی (Motionflow™ XR 800 (native 120 Hz
    • کنتراست شگفت انگیز  توسط  X-tended Dynamic Range PRO
    • بهبود کیفیت تصویر و رئالیسم قابل توجه  با   4K HDR Processor X1™
    • وسعت رنگ گسترده  با استفاده از TRILUMINOS
    • مخصوص بازی و فیلم و اتصالات
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون سونی هوشمند فول اچ دی SONY SMART TV FULL HD 40W660E

    اگر قصد خرید تلویزیونی با کیفیت تصویر خوب، امکانات و قیمت مناسب دارید که بتواند نیاز های روزانه ی شما به خوبی برطرف سازد، تلویزیون سونی دبلیو 660 « 40W660E » می تواند پیشنهاد خوبی باشد. از آنجایی که کیفیت تصویر به عنوان یکی از اصلی ترین ملاک های خرید تلقی می شود ما در اینجا از مشخصات مربوط به تصویر شروع می کنیم. از آنجایی که این تلویزیون در دسته ی تلویزیون های رده متوسط قرار دارد، سونی رزولوشن FULL HD را برای این تلویزیون مناسب دانسته. به نظر می رسد در عصری که رزولوشن فورکی پا به میدان گذاشته، این رزولوشن به تنهایی نمی تواند جواب گوی نیاز کاربران باشد. سونی نیز به این مسئله پی برده و با به کار گیری تکنولوژی های مختلف در کنار وضوح 1920×1080 پیکسل توانسته کیفیت تصویر خوبی را پیش روی خریداران تلویزیون W660 بگذارد. این فناوری ها شامل HDR، موتور پردازش تصویر ایکس ریلتی پرو « X-Reality™ PRO » و اسکن تصویر 200 هرتز می باشد. تکنولوژی HDR که از سال 2016 به بعد در تلویزیون ها به کار گرفته شده، موجب می شود رنگ ها به صورت غنی تر و سایه ها با شفافیت بهتری نمایان شوند. موتور پردازش تصویر  X-Reality™ PRO هم کار کاهش نویز و افزایش کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. تلویزیون 40W660E که ساخته سونی در سال 2017 می باشد نیز لقب هوشمند بودن را با خود به همراه دارد، در واقع سونی با مجهز ساختن این تلویزیون ال ای دی به وای فای داخلی، کاری کرده بتوان با آن اعمال مختلفی مانند وب گردی را انجام داد. به کمک قابلیت اشتراک گذاری اسکرین میرورینگ « Screen mirroring » هم می توان فیلم، عکس و یا هر چیز دیگری را بدون نیاز به کابل، به تلویزیون 40 اینچی انتقال داد. شایان ذکر است این تلویزیون از دو بلندگوی 10 واتی، فناوری S-Force Front Surround و Clear audio +  بهره می برد که کیفیت صدایش با توجه به رده ای که تلویزیون در آن قرار دارد مناسب و راضی کننده به نظر می رسد.
    • مجهز به رزولوشن  FULL HD
    • موتور پردازش تصویر X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • مجهز به فناوری HDR
    • دارای دو بلندگوی 10 واتی
    • فناوری پاک سازی صدای Clear audio +
    • وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری Screen mirroring
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7500F

    تلویزیون 49 اینچ 49X7500F ،سری جدید از محصولات سونی است که با کیفیت تصویر 4K و امکانات هوشمندی که دارد انتخاب و خرید آن به کاربران حرفه ای پیشنهاد می‌شود. رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل این تلویزیون که با عنوان Ultra HD شناخته شده است، کیفیت تصویر چهار برابر بیشتر از چیزی که قبلاً مشاهده می کرده‌اید را در تحویل‌تان می‌دهد. جدا از کیفیت تصویر 4K ، سونی با جای دادن فناوری‌های کیفیت تصویر مانند تکنولوژی افزایش دهنده دینامیکی کنتراست ( Dynamic Contrast Enhancer )، فناوری رنگ‌های زنده ( Live Colour ) ، ارتقاء دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO و Motionflow™ XR 200 در این تلویزیون هوشمند سونی، تصاویر طبیعی و واقعی رابرایتان به نمایش می‌گذارد. توسط HDR این تلویزیون، مجموعه‌ای از تکنیک های خاص برای ایجاد بازه رنگی گسترده به خدمت گرفته می‌شوند تا جدا سازی رنگ‌ها به صورت دقیق صورت گیرد. لازم به ذکر است که فرمت‌های رایج HDR10 و HLG نیز راه نمایش محتویات با فرمت‌های مختلف را هموار ساخته‌اند.کنسول های خانگی با کیفیت تصویر 4K HDR به راحتی به تلویزیون 49X7500F سونی متصل خواهند شد و بعد سرگرمی این تلویزیون را چند پله ارتقاء می‌دهند. سایز 49 اینچ نمایشگر، این تلویزیون را برای محیط های نسبتاً کوچک مناسب می دارد. برای انتقال اطلاعات از حافظه های جانبی به تلویزیون سونی 49X7500F سه درگاه USB بر روی کناره‌های تلویزیون دیده می‌شود که کاربر از طریق آن‌ها می‌تواند به راحتی به تماشای فایل های چند رسانه‌ای بر روی تلویزیون بپردازد. تعداد درگاه‌های HDMI نیز در این تلویزیون 4K سونی به 4 عدد می‌رسد. این درگاه‌ها با کیفیت و سرعت بالا ، هر آنچه را که بر روی نمایشگرهای کوچک در حال پخش است را بر روی نمایشگر تلویزیون می‌آورد و همچنین اتصال همزمان چندین پخش کننده و گیرنده را به تلویزیون مهیا می‌سازد. سونی با سیستم عامل اندروید در ارائه خدمات اینترنت و کلیه قابلیت‌های هوشمند به خوبی عمل می‌کند و اجرای کلیه برنامه‌های مختلف اندرویدی را به راحتی بر روی تلویزیون ممکن می‌کند.
    از دیگر قابلیت‌های خوب این تلویزیون می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایت اشاره کرد که حافظه مناسبی برای ذخیره سازی داده ها بر روی تلویزیون می‌باشد. قابلیت جستجوی صوتی به خوبی بر روی این سیستم عامل کار می‌کند و با استفاده از گفتار، تمامی محتویات را برایتان به نمایش در می‌آورد. دو عدد بلندگوی 10 واتی، سیستم صوتی این تلویزیون را تشکیل داده‌اند. صدای تولید شده توسط این بلندگوها، برای چنین تلویزیونی مناسب و در حد انتظار است. هر چند که با خروجی صوتی نوری نیز می توانید نسبت به افزایش صدای تلویزیون اقدام کنید. این صدا با فناوری‌هایی نظیر +DTS Digital Surround ، ClearAudio  و S-Force Front Surround به کیفیت و وضوح بالا می‌رسد و بازه ی گسترده‌ای از نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد.
    • کیفیت تصویر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 200
    • تکنولوژی تصویر HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل Linux  
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی هوشمند 49X7000F Sony LED 4K Smart Tv

    سونی در سال 2018 میلادی سری جدید تلویزیونهایش را با پسوند f وارد بازار کرده. این سری از تلویزیونها در اندازه های مختلف و با امکانات و ویژگی های متفاوت تولید شده اند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را خریداری کنید. یکی از مدل تلویزیونهای تولید شده در این سال، ایکس 7000 اف « 49X7000F » است که در اندازه 49 اینچ تولید شده. این مدل تلویزیون با کیفیت بی نظیر تصویرش شما را شگفت زده خواهد کرد. تلویزیون سونی نمایش زیبای تصویر را مدیون کیفیت فورکی، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی Live Colour، نرخ رفرش تصویر Motionflow™ XR 200 و تکنولوژی HDR10 می باشد تا شما بتوانید هر تصویری را با کیفیتی نزدیک به اولترا اچ دی مشاهده کنید. صدا را می توانید از طریق بلندگوهای داخلی با حداکثر توان 20 وات بشنوید. با وجود تکنولوژی های صوتی مانند دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس، تکنولوژی ClearAudio+، صدای فراگیر DTS Digital و در نهایت S-Force، صدا واضح و شفاف به گوش می رسد.
    تلویزیون سونی مدل X7000F با سیستم عامل لینوکس « Linux » تولید شده؛ با این وجود دسترسی به برنامه ها ساده تر از قبل خواهد بود. با استفاده از وای فای داخلی و همچنین پورت LAN می توانید به اینترنت متصل شوید و با وجود مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود سر بزنید. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متعدد انجام خواهد شد؛ البته ناگفته نماند شما می توانید به صورت بی سیم، تبلت و یا گوشی هوشمند خود را با قابلیت میراکاست به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن کلیپ ها بر روی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید.‌ از دیگر ویژگی ها می توان به حضور تیونرهای داخلی DVB-T/T2 اشاره کرد. سونی تلویزیون X7000F را با طراحی بسیار زیبا و شیک تولید کرده تا مناسب منزل شما باشد. به سادگی تمامی کابل ها در پایه های این مدل تلویزیون پنهان خواهند شد.‌ قاب اطراف نمایشگر از جنس آلومینیوم تولید شده که جلوه ای زیبا را به تلویزیون بخشیده است.‌
    • کیفیت تصویر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 200
    • تکنولوژی تصویر HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل Linux  
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی هوشمند 49X7077F Sony LED Tv

    یکی دیگر از سری تلویزیونهای جدید کمپانی سونی که در سال 2018 میلادی وارد بازار شده، ایکس 7077 « 49X7077F » است. از ویژگی های خوب تلویزیون می توان به نمایش زیبا و بی نظیر تصاویر اشاره کرد. با وجود کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی (با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) شما می توانید از محتوای فورکی با کیفیت زیبا و طبیعی لذت ببرید.‌ با وجود موتور پر دازشگر تصویر ایکس ریلتی پرو « 4K X-Reality™ PRO »، هر تصویری را فارغ از منبع تولید کننده، نزدیک به فورکی مشاهده کنید. با وجود این پردازشگر، جزئیات بیشتری نمایان خواهد شد. از ویژگی های خوب تصویری می توان به HDR اشاره کرد. با این وجود شما می توانید تصاویر را با کنتراست غنی، رنگ های طبیعی، روشنایی خوب و کیفیت عالی بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون سونی مشاهده کنید.‌ از ویژگی های صوتی می توان به حضور اسپیکرهای داخلی با حداکثر توان 20 وات اشاره کرد. از تکنولوژی های صوتی می توان به حضور دالبی دیجیتال « Dolby Digital »، دالبی دیجیتال پلاس « Dolby Digital Plus »، دالبی پالس « Dolby Pulse »، دالبی ای سی 4 « Dolby AC-4 » و S-Force اشاره کرد. 
    تلویزیون سونی x7077 همانند دیگر مدل های این کمپانی با طراحی شیک و زیبا تولید شده. از ویژگی های خوب طراحی می توان به مدیریت کابل ها « Cable management » اشاره کرد. با این وجود کابل های متصل شده به تلویزیون سونی به سادگی در پایه ها مخفی می شوند. سونی این تلویزیون شیک و زیبا را بدنه ای مشکی رنگ تولید کرده. تلویزیون بر روی پایه های دو شاخه ای قرار می گیرد که به سادگی وزن تلویزیون را تحمل می کند. سونی پورتهای متنوعی را بر روی این تلویزیون قرار داده است؛ با این وجود شما می توانید دستگاههای سازگار را به تلویزیون متصل کنید.‌ به سادگی می توانید با وجود وای فای داخلی، تلویزیون x7077f سونی را به اینترنت متصل کنید و از خدمات آنلاین بهره ببرید. سونی بر روی تلویزیون هوشمند، از سیستم عامل لینوکس « Linux » بهره گرفته. با این وجود دسترسی به برنامه ها و تنظیمات بسیار ساده خواهد بود.‌
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • پردازشگر تصویر 4K X-Reality PRO
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • تکنولوژی تصویری HDR
    • اتصال گوشی هوشمند و تبلت از طریق میراکاست 
    • سیستم عامل Linux
    • توان صوتی 20 وات 
    • تیونر داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 49X8500F Sony LED 4K Smart

    سونی در سال 2018 میلادی، سری جدید تلویزیونهایش را با پسوند F وارد بازار کرد. سونی این تلویزیون ها را با مدل نامبرهای متنوع و ویژگی ها و امکانات مختلف تولید کرده تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین را خریداری کنید. یکی از مدل تلویزیون های سال 2018 میلادی که توسط کمپانی سونی تولید شده، مدل ایکس 8500 اف « 49X8500F » است. این تلویزیون با نمایشگر 49 اینچیش، برای سالنهایی با متراژ کوچک و متوسط بسیار مناسب می باشد. کیفیت تصویر فورکی است. با وجود تکنولوژی های تصویری از قبیل به موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro، پردازشگر X1، تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer و تکنولوژی Motionflow XR شاهد نمایش بی نظیر تصاویر بر روی صفحه نمایش خواهیم بود. سیستم صوتی حداکثر توان 20 وات را ارائه می دهد. با وجود تکنولوژی های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس، صدا به صورت واضح و شفاف به گوش می رسد.
    از ویژگی های خوب تلویزیون X8500F سونی می توان به سیستم عامل اندروید اشاره کرد. با وجود این سیستم عامل دسترسی به برنامه ها بسیار ساده خواهد بود. با وجود حافظه داخلی 16 گیگابایت، می توانید اپلیکیشن ها و برنامه های متنوعی را بر روی تلویزیون نصب کنید. با استفاده از وای فای می توانید به اینترنت متصل شوید و از خدمات آنلاین بهره ببرید. از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی سونی 49X8500F می توان به قابلیت اشترا گذاری از طریق میراکاست اشاره کرد.
    • کیفیت تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی سونی هوشمند فورکی 55X7000F Sony LED Tv

    سونی در سال جدید (2018 میلادی) سری تلویزیونهایش را با پسوند F وارد بازار کرده. یکی از مدلهای خوش ساخت این سری، می توان به ایکس 700 اف « X7000F » اشاره کرد که با نمایشگری 55 اینچی تولید شده. از ویژگی های خوب تلویزیون می توان به پایه های شکیل و زیبا، بدنه کم ضخامت، قاب باریک اطراف نمایشگر و ... اشاره کرد. شما به سادگی می توانید کابلهای اتصال را درون پایه تلویزیون پنهان کنید. کیفیت تصویر و صدا از جمله ویژگی های پر اهمیت هنگام خرید تلویزیونهاست. سونی همواره تلویزیونهایش را با کیفیت بی نظیر پخش تصاویر تولید می کند تا بتوانید از مشاهده فیلم ها و اجرای برنامه ها و بازی ها با کیفیت زیبا لذت ببرید. این مدل تلویزیون X7000F نیز از این قاعده مستثنی نیست و با کیفیت تصویر فورکی تولید شده. البته وجود فناوری های تصویری از قبیل پردازشگر تصویر 4K X-Reality PRO ، HDR10، Motionflow ™ XR و ... موجب می شوند تا تمامی تصاویر زیبا و پر وضوح دیده شوند.‌
    صدا از طریق بلندگوهای داخلی با توان 20 وات به گوش می رسد. اسپیکرها با وجود فناوری های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس، DTS Digital Surround و همچنین S-Force و ClearAudio + صدایی شفاف و پر وضوح را پخش خواهند کرد. هوشمند بودن از جمله ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی سونی است. شما می توانی با وجود پورت LAN و همچنین وای فای داخلی به اینترنت دسترسی داشته باشید و با وجود مرورگر اینترنت صفحات وب مورد علاقه خود را جستجو کنید. به سادگی با وجود قابلیت اشتراک گذاری از طریق میراکاست، می توانید بدون نیاز به کابل، تبلت و گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن کلیپها و عکس ها بر روی نمایشگر بزرگتر لذت ببرید.‌ از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون 55X7000F سونی می توان به حضور تیونر داخلی DVB-T/T2 و سیستم عامل لینوکس « Linux » اشاره کرد.‌
    • کیفیت تصویر فورکی
    • پردازنده تصویر 4K X-Reality PRO
    • حضور تکنولوژی تصویری HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • اتصال گوشی هوشمند و تبلت از طریق میراکاست
    • وجود سیستم عامل Linux
    • توان صوتی 20 وات 
    • طراحی بسیار زیبا و شیک
    • حضور تیونر داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون سونی ال ای دی اندرویدی هوشمند فورکی 55X8500F Sony

    تلویزیون سونی ایکس 8500 اف « 55X8500F » برای افرادی که مایل هستند مدلی با امکانات عالی و البته کیفیت تصویر عالی داشته باشند، بسیار مناسب است. سونی در سال جدید تلویزیون هایش را با پسوند F وارد بازار کرده است. یکی از مدل های این سال می توان به X8500F اشاره کرد. این مدل را می توان از بالا رده های این کمپانی دانست. نمایشگر این تلویزیون اسمارت در اندازه 55 اینچی تولید شده. تلویزیون هوشمند سونی با طراحی زیبا و شیکی تولید شده تا مناسب دکوراسیون منزل شما باشد. تلویزیون بر روی پایه های شیک و زیبایی قرار می گیرد. قاب اطراف نمایشگر باریک طراحی شده است. از ویژگی های خوب تلویزیون X8500F سونی می توان به کیفیت تصویر عالی اشاره کرد. به لطف کیفیت 4K و سایر تکنولوژی ها و امکانات تصویری، می توانید از دیدن محتوای مورد علاقه خود با کیفیت عالی لذت ببرید. از جمله تکنولوژی های کیفیت تصویر می توان به موتور پردازشگر تصویر ایکس ریلتی پرو « X-Reality Pro »، پردازشگر X1، تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer و تکنولوژی حرکتی « Motionflow XR » اشاره کرد. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون سونی حداکثر توان 20 وات را ارائه می دهد.
    هوشمند بودن از ویژگی های خوب تلویزیون X8500F سونی است. قلب تپنده تلویزیون سونی، سیستم عامل اندروید است. با وجود این سیستم عامل و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت می توانید اپلیکیشن ها و بازی های مختلفی را بر روی تلویزیون خود نصب کنید. با استفاده از مرورگر اینترنت می توانید از صفحات وب مورد علاقه خود دیدن کنید. از دیگر امکانات خوب تلویزیون سونی می توان به درگاههای ارتباطی متنوع اشاره کرد. با استفاده از اشتراک گذاری هوشمند، می توانید از اسکرین میرورینگ « Screen mirroring » استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از وای فای و همچنین پورت LAN به اینترنت متصل شوید. خرید تلویزیون سونی موجب می شود تا شما مدلی زیبا، با کیفیت و امکانات خوب را در منزل خود قرار دهید.‌
    • کیفیت تصویر «Ultra HD»
    • تکنولوژی « HDR »
    • اشتراک اسکرین میرورینگ
    • پردازشگر X-Reality Pro
    • سیستم عامل اندروید
    • 16 GB حافظه داخلی
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال با بلوتوث
    • قابلیت هوشمند
    • گیرنده دیجیتال « DVB-T »
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون سونی هوشمند فورکی KD-55X9000F Sony LED 4K Smart

    از نظر افرادی که مدت هاست در زمینه دستگاه های صوتی و تصویری فعالیت می کنند، برندهای خاصی مانند سونی مقام ویژه ای دارند و کاربران نیز این برندها را به خوبی شناخته اند. سونی با طراحی تلویزیون های هوشمند در سال 2018، باز هم تحولی بی نظیر در دنیای لوازم صوتی و تصویری ایجاد کرد. تلویزیون KD-55X9000F محصول 2018 شرکت سونی است که با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسلی طراحی شده و صفحه نمایش آن با اندازه 55 اینچ داخل قابی باریک گسترده شده است. نمایشگر LED این تلویزیون هوشمند، کیفیت تصویر خوبی را به نمایش می گذارد که این به معنای واقع گرایی بیشتر است. یک فناوری 4K X-Reality™ PRO با نور پس زمینه مخصوص و توسعه یافته به طور انتخابی رنگ ها را در محدوده وسیع تری به نمایش می گذارد؛ همچنین HDR « محدوده دینامیکی گسترده » در این صفحه نمایش 4K Ultra HD، محتویات ویدیویی را با جزئیات بیشتری از رنگ نشان می دهد که در نتیجه این امکانات، تصویر واقعی تر از آنچه که تا بحال در دیگر تلویزیون ها دیده ایم و برجسته تر از قبل پخش می شود.
    با کمک استاندارد Wi-Fi و درگاه اترنت LAN، اتصال به اینترنت در تلویزیون هوشمند X9000F امکان پذیر است و از این طریق شما می توانید به جستجو در صفحات وب بپردازید و یا برنامه های تلویزیونی را به واسطه سیستم عامل اندروید « Android » نظاره گر باشید. تلویزیون سونی 55 ایکس 9000 اف یک دستگاه هوشمند با امکانات مطلوب است که می توان از این قابلیت ها، 16GB حافظه ذخیره سازی را نام برد. ویژگی دیگری که در قسمت امکانات مهم این اسمارت تی وی سونی جای گرفته، صدای 20 وات آن می باشد که از طریق 2 عدد اسپیکر 10 واتی پخش می شود و از این هم مهمتر، نوع باس رفلکس « Bass Reflex Speaker » این بلندگوها هست که به شما اجازه می دهد صدای فیلم و موسیقی را تا جایی که دلتان می خواهد زیاد کنید بدون افت کیفیت و یا وجود نویز!
    • رزولوشن 3840 × 2160
    • 16GB حافظه داخلی
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • فناوری HDR در نمایشگر
    • سیستم عامل اندروید
    • دو بلندگوی 10 وات
    • 4 رابط HDMI
    • 2 پورت USB
    • فناوری نمایشگر Direct LED
    • کاهش دهنده نویز تصویر
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون سونی هوشمند فورکی KD-55X7500F Sony LED 4K Smart

    از نظر افرادی که مدت هاست در زمینه دستگاه های صوتی و تصویری فعالیت می کنند، برندهای خاصی مانند سونی مقام ویژه ای دارند و کاربران نیز این برندها را به خوبی شناخته اند. سونی با طراحی تلویزیون های هوشمند در سال 2018، باز هم تحولی بی نظیر در دنیای لوازم صوتی و تصویری ایجاد کرد. تلویزیون KD-55X7500F محصول 2018 شرکت سونی است که با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسلی طراحی شده و صفحه نمایش آن با اندازه 55 اینچ داخل قابی باریک گسترده شده است. نمایشگر LED این تلویزیون هوشمند، کیفیت تصویر خوبی را به نمایش می گذارد که این به معنای واقع گرایی بیشتر است. یک فناوری 4K X-Reality™ PRO با نور پس زمینه مخصوص و توسعه یافته به طور انتخابی رنگ ها را در محدوده وسیع تری به نمایش می گذارد؛ همچنین HDR « محدوده دینامیکی گسترده » در این صفحه نمایش 4K Ultra HD، محتویات ویدیویی را با جزئیات بیشتری از رنگ نشان می دهد که در نتیجه این امکانات، تصویر واقعی تر از آنچه که تا بحال در دیگر تلویزیون ها دیده ایم و برجسته تر از قبل پخش می شود.
    با کمک استاندارد Wi-Fi و درگاه اترنت LAN، اتصال به اینترنت در تلویزیون هوشمند X7500F امکان پذیر است و از این طریق شما می توانید به جستجو در صفحات وب بپردازید و یا برنامه های تلویزیونی را به واسطه سیستم عامل اندروید « Android » نظاره گر باشید. تلویزیون سونی 55 ایکس 7500 اف یک دستگاه هوشمند با امکانات مطلوب است که می توان از این قابلیت ها، 16GB حافظه ذخیره سازی را نام برد. ویژگی دیگری که در قسمت امکانات مهم این اسمارت تی وی سونی جای گرفته، صدای 20 وات آن می باشد که از طریق 2 عدد اسپیکر 10 واتی پخش می شود و از این هم مهمتر، نوع باس رفلکس « Bass Reflex Speaker » این بلندگوها هست که به شما اجازه می دهد صدای فیلم و موسیقی را تا جایی که دلتان می خواهد زیاد کنید بدون افت کیفیت و یا وجود نویز!
    • رزولوشن 3840 × 2160
    • 16GB حافظه داخلی
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • فناوری HDR در نمایشگر
    • سیستم عامل اندروید
    • دو بلندگوی 10 وات
    • 4 رابط HDMI
    • 3 پورت USB
    • فناوری نمایشگر Direct LED
    • کاهش دهنده نویز تصویر
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی SONY KD-55X8000E

    یکی از تلویزیون های اندرویدی سونی، ال ای دی 55 اینچ X8000E است که از امکانات و فناوری های ویژه ای بهره میبرد. این تلویزیون دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد و از کیفیت تصویر اولترا اچ دی موسوم به فورکی بهره می برد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون سونی، قابلیت اتصال به اینترنت وای فای و اندرویدی بودن آن است که با سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار گرفته و به شما اجازه می دهد انواع فیلم های مورد علاقه تان را به صورت آنلاین مشاهده کنید. توان صوتی این تلویزیون هوشمند برابر با 20 وات بوده و از تکنولوژی پردازش صوتی ClearAudio + برخوردار می باشد. حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت یکی دیگر از مزیت های قابل توجه این تلویزیون سونی به شمار می آید. وجود گیرنده دیجیتال DVB-T / T2 برای پخش انواع کانال های تلویزیونی، ال ای دی سونی 55X8000E را به یکی از تلویزیون های پیشرفته تبدیل کرده است.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی 4k
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 20 وات
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • مجهز به موتور تصویر 4K X-Reality PRO
    • همراه با سیستم عامل اندروید
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت
    •  مجهز به 3 پورت USB و 4 کابل HDMI
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون سونی هوشمند فورکی KD-65X7500F Sony LED 4K Smart

    از نظر افرادی که مدت هاست در زمینه دستگاه های صوتی و تصویری فعالیت می کنند، برندهای خاصی مانند سونی مقام ویژه ای دارند و کاربران نیز این برندها را به خوبی شناخته اند. سونی با طراحی تلویزیون های هوشمند در سال 2018، باز هم تحولی بی نظیر در دنیای لوازم صوتی و تصویری ایجاد کرد. تلویزیون KD-65X7500F محصول 2018 شرکت سونی است که با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسلی طراحی شده و صفحه نمایش آن با اندازه 55 اینچ داخل قابی باریک گسترده شده است. نمایشگر LED این تلویزیون هوشمند، کیفیت تصویر خوبی را به نمایش می گذارد که این به معنای واقع گرایی بیشتر است. یک فناوری 4K X-Reality™ PRO با نور پس زمینه مخصوص و توسعه یافته به طور انتخابی رنگ ها را در محدوده وسیع تری به نمایش می گذارد؛ همچنین HDR « محدوده دینامیکی گسترده » در این صفحه نمایش 4K Ultra HD، محتویات ویدیویی را با جزئیات بیشتری از رنگ نشان می دهد که در نتیجه این امکانات، تصویر واقعی تر از آنچه که تا بحال در دیگر تلویزیون ها دیده ایم و برجسته تر از قبل پخش می شود.
    با کمک استاندارد Wi-Fi و درگاه اترنت LAN، اتصال به اینترنت در تلویزیون هوشمند X7500F امکان پذیر است و از این طریق شما می توانید به جستجو در صفحات وب بپردازید و یا برنامه های تلویزیونی را به واسطه سیستم عامل اندروید « Android » نظاره گر باشید. تلویزیون سونی 65 ایکس 7500 اف یک دستگاه هوشمند با امکانات مطلوب است که می توان از این قابلیت ها، 16GB حافظه ذخیره سازی را نام برد. ویژگی دیگری که در قسمت امکانات مهم این اسمارت تی وی سونی جای گرفته، صدای 20 وات آن می باشد که از طریق 2 عدد اسپیکر 10 واتی پخش می شود و از این هم مهمتر، نوع باس رفلکس « Bass Reflex Speaker » این بلندگوها هست که به شما اجازه می دهد صدای فیلم و موسیقی را تا جایی که دلتان می خواهد زیاد کنید بدون افت کیفیت و یا وجود نویز!
    • رزولوشن 3840 × 2160
    • 16GB حافظه داخلی
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • فناوری HDR در نمایشگر
    • سیستم عامل اندروید
    • دو بلندگوی 10 وات
    • 4 رابط HDMI
    • 3 پورت USB
    • فناوری نمایشگر Direct LED
    • کاهش دهنده نویز تصویر
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون سونی ال ای دی اندرویدی هوشمند فورکی 65X8500F Sony

    تلویزیون سونی ایکس 8500 اف « 65X8500F » برای افرادی که مایل هستند مدلی با امکانات عالی و البته کیفیت تصویر عالی داشته باشند، بسیار مناسب است. سونی در سال جدید تلویزیون هایش را با پسوند F وارد بازار کرده است. یکی از مدل های این سال می توان به X8500F اشاره کرد. این مدل را می توان از بالا رده های این کمپانی دانست. نمایشگر این تلویزیون اسمارت در اندازه 65 اینچی تولید شده. تلویزیون هوشمند سونی با طراحی زیبا و شیکی تولید شده تا مناسب دکوراسیون منزل شما باشد. تلویزیون بر روی پایه های شیک و زیبایی قرار می گیرد. قاب اطراف نمایشگر باریک طراحی شده است. از ویژگی های خوب تلویزیون X8500F سونی می توان به کیفیت تصویر عالی اشاره کرد. به لطف کیفیت 4K و سایر تکنولوژی ها و امکانات تصویری، می توانید از دیدن محتوای مورد علاقه خود با کیفیت عالی لذت ببرید. از جمله تکنولوژی های کیفیت تصویر می توان به موتور پردازشگر تصویر ایکس ریلتی پرو « X-Reality Pro »، پردازشگر X1، تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer و تکنولوژی حرکتی « Motionflow XR » اشاره کرد. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون سونی حداکثر توان 20 وات را ارائه می دهد.
    هوشمند بودن از ویژگی های خوب تلویزیون X8500F سونی است. قلب تپنده تلویزیون سونی، سیستم عامل اندروید است. با وجود این سیستم عامل و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت می توانید اپلیکیشن ها و بازی های مختلفی را بر روی تلویزیون خود نصب کنید. با استفاده از مرورگر اینترنت می توانید از صفحات وب مورد علاقه خود دیدن کنید. از دیگر امکانات خوب تلویزیون سونی می توان به درگاههای ارتباطی متنوع اشاره کرد. با استفاده از اشتراک گذاری هوشمند، می توانید از اسکرین میرورینگ « Screen mirroring » استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از وای فای و همچنین پورت LAN به اینترنت متصل شوید. خرید تلویزیون سونی موجب می شود تا شما مدلی زیبا، با کیفیت و امکانات خوب را در منزل خود قرار دهید.‌
    • کیفیت تصویر «Ultra HD»
    • تکنولوژی « HDR »
    • اشتراک اسکرین میرورینگ
    • پردازشگر X-Reality Pro
    • سیستم عامل اندروید
    • 16 GB حافظه داخلی
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال با بلوتوث
    • قابلیت هوشمند
    • گیرنده دیجیتال « DVB-T »
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی هوشمند 55X7077F Sony LED

    یکی از جدیدترین تلویزیون سونی، مدل ایکس 7077 اف « 55X7077F » است که با طراحی زیبا و چشم نواز تولید شده.‌ تصاویر فورکی، بر روی تلویزیون سونی به صورت کاملا واضح و شفاف به تصویر کشیده خواهند شد. از جمله فناوری های تصویری موجود بر روی تلویزیون که موجب نمایش هر چه بهتر تصاویر خواهد شد، می توان به موتور پردازشگر تصویر « 4K X-Reality PRO » اشاره کرد. با وجود این فناوری، هر تصویری با وضوحی نزدیک به فورکی نمایش داده خواهد شد.‌ از ویژگی های خوب تصویری می توان 4K HDR را نام برد. با وجود این تکنولوژی تصاویر با رنگهای واقعی تر و با جزئیات بیشتر بر روی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون X7077F سونی نمایش داده خواهند شد.‌
    صدا را می توانید از طریق بلندگوی داخلی با حداکثر توان صوتی 20 وات بشنوید. با وجود تکنولوژی های صوتی موجود (که در ادامه متن بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند) شما صدا را پر وضوح و با کیفیت خواهند شنید. یکی از ویژگی های خوب تلویزیون‌ها، هوشمند بودن آنهاست. سونی تلویزیون X7077F را با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی تولید کرده تا بتوانید به سادگی با وجود مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از دیگر ویزگی ها و امکانات خوب می توان به حضور سیستم عامل لینوکس « Linux » اشاره کرد. با وجود این سیستم عامل دسترسی به تنظیمات و امکانات هوشمند، بسیار ساده خواهد بود. اتصالات دستگاه، از طریق بیسیم و با استفاده از کابل قابل دسترسی است. به سادگی می توانید دستگاههای سازگار از قبیل گوشی هوشمند، تبلت، سینمای خانگی، دی وی دی پلیر و ... را به تلویزیون فورکی X7077F سونی متصل کنید.
    • کیفیت نمایش تصویر فورکی
    • تکنولوژی تصویری HDR
    • اتصال گوشی با میراکاست
    • اتصال به اینترنت با وای فای
    • سیستم عامل Linux
    • توان صوتی 20 وات
    • تیونر داخلی DVB-T/T2
    • صفحه نمایش Edge LED
    • قابلیت هوشمند
    • صفحه نمایش تخت
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی سونی اندرویدی فورکی هوشمند 75X8500F Sony 4K LED Smart

    75X8500F یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند کمپانی سونی است که در سال 2018 میلادی همراه سایر مدل های متنوع دیگر وارد بازار شده. این تلویزیون ال ای دی با طراحی شیک، ضخامت کم بدنه، پایه های زیبا و قاب باریک تولید شده تا گزینه ای مناسب برای منزل شما باشد. سونی تلویزیونش را با ویژگی ها و امکانات هوشمند طراحی کرده است تا سیل گسترده ای از سرگرمی های متنوع را در دسترس شما قرار دهد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای و پورت LAN در دسترس شما قرار می گیرد. با وجود سیستم عامل اندروید و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت، شما می توانید اپلیکیشن ها و بازی های متنوعی را بر روی تلویزیون X8500F سونی نصب کنید. با این وجود می توان گفت که این مدل تلویزیون گزینه ای مناسب برای گیمرهاست. 
    از ویژگی های خوب تلویزیون سونی ایکس 8500 اف می توان به کیفیت بی نظیر تصاویر اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی سونی، کیفیت زیبای نمایش تصاویر را مدیون رزولوشن تصویر Ultra HD - 4K، موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro، تکنولوژی HDR و ... است که موجب می شود هر تصویری فارغ از منبع تولید شده، زیبا و با کیفیت نمایش داده شود. تلویزیون سونی در اندازه 75 اینچی تولید شده است. این تلویزیون برای سالن های بزرگ بسیار مناسب و ایده آل است. اگر می خواهید تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی، ویژگی های هوشمند، اتصالات کامل و طراحی زیبا را خریداری کنید، مدل X8500F سونی گزینه ای مناسب می باشد. این تلویزیون در اندازه های 49 و 55 اینچ نیز موجود است تا با توجه به نیاز خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. 
    • کیفیت تصویر فورکی
    • دارای موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید 
    •  16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی اندرویدی هوشمند 55X8500F Sony LED 4K Smart

    یکی از تلویزیون های سری جدید کمپانی سونی (سال 2018 میلادی) مدل ایکس 8500 اف « 55X8500F » است که با طراحی بسیار شیک و زیبا تولید شده است. قاب اطراف نمایشگر بسیار باریک طراحی شده تا تصاویر با حداقل حاشیه به نمایش گذاشته شوند. کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی سونی برابر فورکی است؛ با این وجود تصاویر 4k با کیفیتی عالی به نمایش گذاشته خواهند شد. برای سایر تصاویر از منابع دیگر، سونی تلویزیونش را به یک سری از تکنولوژی های تصویری مجهز کرده است. با وجود این تکنولوژی ها شما می توانید از دیدن تصاویر با کیفیت نزدیک به فورکی و با روشنایی خوب لذت ببرید. این تکنولوژی ها شامل موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro و تکنولوژی HDR می شوند. صدا از طریق سیستم صوتی دو کاناله 20 واتی به گوش می رسد.
    سونی برای تلوییزون X8500F یک سری کامل از پورتهای ورودی و خروجی را در نظر گرفته است تا بتوانید به سادگی سایر دستگاههای سازگار را متصل کنید. البته شما می توانید بدون نیاز به کابل و با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری اسکرین میرورینگ، تلفن همراه و یا تبلت خود را به تلویزیون سونی متصل کنید. البته قابلیت اشتراک گذاری از طریق بلوتوث نیز در دسترس شما قرار می گیرد. قلب تپنده تلویزیون سونی X8500F، سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی است. 
    • رزولوشن تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 49X8500F Sony LED 4K Smart

    • کیفیت تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون سونی هوشمند اولترا اچ دی SONY SMART ANDROID 4K OLED KD-65A1

    • نمایشگر OLED با وضوح تصویر 3840x2160P
    • خروجی صوتی 50W با فناوری دالبی دیجیتال پلاس
    • مجهز به گیرنده های DVB-S / S2، DVB-T / T2
    • سیستم عامل اندروید
    • پردازنده تصویر X1 Extreme
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • حافظه ذخیره سازی 16GB
    • 4 ورودی HDMI و 3 پورت USB
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون ال ای دی سونی SONY LED FULL HD 40W650D

    • دارای موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO
    • رزولوشن  FULL HD
    • مجهز به وای فای داخلی
    • دارای قابلیت های Screen mirroring و Photo Sharing Plus
    • نرخ اسکن 240 هرتز
    • بلندگوهای 5 واتی
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 65X9300E SONY LED 4K SMART TV

    در سال جدید (2017) سونی پرچمدار جدیدش را با مدل نامبر 65X9300E با امکاناتی از قبیل پردازنده قدرتمند X1، کیفیت تصویر عالی، طراحی فوق العاده نازک و سیستم عامل Android TV معرفی و وارد بازار کرد. X9300E از تلویزیون‌های هوشمند و بسیار خوش ساخت برند سونی است. این تلویزیون دارای نمایشگری 65 اینچی است که برای سالن‌های نسبتاً بزرگ بسیار مناسب و ایده آل است.‌ سونی این تلویزیون را با طراحی بسیار شیک و زیبا و قاب سیاه اطراف نمایشگر با عرض تنها چند میلیمتر تولید کرده؛ دیدن این قاب اطراف نمایشگر حتی از فاصله کم، تقریباً غیرممکن است. نمایشگر بزرگ 65 اینچی یک وضوح عالی را به لطف کیفیت تصویر ULTRA HD 4K (رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) ارائه می دهد که شما را کاملاً شگفت زنده می‌کند. با وجود تکنولوژی‌های تصویری مانند 4K HDR و Live Colour شما قادر خواهید بود تصاویر را با رنگ های زیبا و بدون نویز مشاهده کنید. X9300E  در کنار تصویر زیبا، صدای پر قدرت و شفاف را نیز به لطف بلندگوهای داخلی با مجموع کلی 60 وات و تکنولوژی‌های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس و پردازنده صوتی ClearAudio+ در اختیار شما قرار می‌دهد. با وجود درگاههای ارتباطی متنوع، شما می توانید یک سیستم بازی یا یک سیستم سینمای خانگی و همچنین یک پخش کننده ی Blue-Ray و خیلی بیشتر را به تلویزیون متصل کنید. با وجود سیستم عامل پیشرفته Android (همراه با 16 گیگابایت حافظه داخلی)، به دنیای جدیدی از سرگرمی‌ها دسترسی داشته باشید. از ویژگی‌های خوب این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت است که با وجود پورت LAN و وای فای داخلی در دسترس می‌باشد. این تلویزیون دارای تیونر DVB-T2 است که شما را از خرید دستگاه گیرنده دیجیتال بی نیاز می‌کند. با وجود قابلیت اشتراک گذاری Miracast می‌توانید هر آنچه که در گوشی و تبلت هوشمند شما موجود است را بر روی نمایشگر 65 اینچی تلویزیون سونی ایکس 9300 ایی مشاهده کنید.
    • طراحی زیبا و شیک با بدنه‌ای باریک
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی
    • توان خروجی صوتی 60 وات
    • دارای تکنولوژی HDR
    • پردازنده صوتی ClearAudio+
    • دارای سیستم عامل اندروید همراه با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری Miracast
    • دارای تیونر DVB-T2
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون سونی فورکی هوشمند SONY 4K SMART TV KD-65X7000E

    • صفحه نمایش 65 اینچ
    • کیفیت تصویر فوق‌العاده 4K
    • خروجی صدا 20 وات
    • فناوری صوتی ClearAudio+ برای شفاف و رسا بودن صدا
    • رزولوشن  3840 x 2160پیکسل
    • موتور پردازش 4K X-Reality PRO
    • فناوری Live Colour  برای دقیق تر نشان دادن رنگ ها
    • دارای سیستم‌عامل جذاب اندرویدی
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی هوشمند 49X7077F Sony LED Tv

    یکی دیگر از سری تلویزیونهای جدید کمپانی سونی که در سال 2018 میلادی وارد بازار شده، ایکس 7077 « 49X7077F » است. از ویژگی های خوب تلویزیون می توان به نمایش زیبا و بی نظیر تصاویر اشاره کرد. با وجود کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی (با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) شما می توانید از محتوای فورکی با کیفیت زیبا و طبیعی لذت ببرید.‌ با وجود موتور پر دازشگر تصویر ایکس ریلتی پرو « 4K X-Reality™ PRO »، هر تصویری را فارغ از منبع تولید کننده، نزدیک به فورکی مشاهده کنید. با وجود این پردازشگر، جزئیات بیشتری نمایان خواهد شد. از ویژگی های خوب تصویری می توان به HDR اشاره کرد. با این وجود شما می توانید تصاویر را با کنتراست غنی، رنگ های طبیعی، روشنایی خوب و کیفیت عالی بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون سونی مشاهده کنید.‌ از ویژگی های صوتی می توان به حضور اسپیکرهای داخلی با حداکثر توان 20 وات اشاره کرد. از تکنولوژی های صوتی می توان به حضور دالبی دیجیتال « Dolby Digital »، دالبی دیجیتال پلاس « Dolby Digital Plus »، دالبی پالس « Dolby Pulse »، دالبی ای سی 4 « Dolby AC-4 » و S-Force اشاره کرد. 
    تلویزیون سونی x7077 همانند دیگر مدل های این کمپانی با طراحی شیک و زیبا تولید شده. از ویژگی های خوب طراحی می توان به مدیریت کابل ها « Cable management » اشاره کرد. با این وجود کابل های متصل شده به تلویزیون سونی به سادگی در پایه ها مخفی می شوند. سونی این تلویزیون شیک و زیبا را بدنه ای مشکی رنگ تولید کرده. تلویزیون بر روی پایه های دو شاخه ای قرار می گیرد که به سادگی وزن تلویزیون را تحمل می کند. سونی پورتهای متنوعی را بر روی این تلویزیون قرار داده است؛ با این وجود شما می توانید دستگاههای سازگار را به تلویزیون متصل کنید.‌ به سادگی می توانید با وجود وای فای داخلی، تلویزیون x7077f سونی را به اینترنت متصل کنید و از خدمات آنلاین بهره ببرید. سونی بر روی تلویزیون هوشمند، از سیستم عامل لینوکس « Linux » بهره گرفته. با این وجود دسترسی به برنامه ها و تنظیمات بسیار ساده خواهد بود.‌
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • پردازشگر تصویر 4K X-Reality PRO
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • تکنولوژی تصویری HDR
    • اتصال گوشی هوشمند و تبلت از طریق میراکاست 
    • سیستم عامل Linux
    • توان صوتی 20 وات 
    • تیونر داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون فورکی اولترا اچ دی سونی Sony 4K ULTRA HD 65X7500D

    • صفحه نمایش 65 اینچ و 4K Ultra HD
    • پشتیبانی از وای فای 802.11a/b/g/n/ac
    • مجهز به فناوری Screen mirroring
    • نرخ تازه سازی تصویر 800 هرتز
    • صدای دالبی دیجیتال 20 وات
    • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
    • طراحی زیبا با پایه فلزی براق
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون هوشمند فورکی سونی SONY 4K ULTRA HD 55X7000D

    • رزولوشن تصویر 3840× 2160
    • دارای گیرنده DVB-T/T2
    • سیستم عامل اندروید و 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • دو بلندگوی 10 وات
    • 4 رابط HDMI
    • مجهز به وای فای و بلوتوث
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون اندروید اولترا اچ دی سونی Sony Ultra HD Smart TV 49X8000D

    • صفحه نمایش LED با کیفیت 4K
    • اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • با حافظه 16GB
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • قدرت صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی هوشمند 49X7000F Sony LED 4K Smart Tv

    سونی در سال 2018 میلادی سری جدید تلویزیونهایش را با پسوند f وارد بازار کرده. این سری از تلویزیونها در اندازه های مختلف و با امکانات و ویژگی های متفاوت تولید شده اند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را خریداری کنید. یکی از مدل تلویزیونهای تولید شده در این سال، ایکس 7000 اف « 49X7000F » است که در اندازه 49 اینچ تولید شده. این مدل تلویزیون با کیفیت بی نظیر تصویرش شما را شگفت زده خواهد کرد. تلویزیون سونی نمایش زیبای تصویر را مدیون کیفیت فورکی، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی Live Colour، نرخ رفرش تصویر Motionflow™ XR 200 و تکنولوژی HDR10 می باشد تا شما بتوانید هر تصویری را با کیفیتی نزدیک به اولترا اچ دی مشاهده کنید. صدا را می توانید از طریق بلندگوهای داخلی با حداکثر توان 20 وات بشنوید. با وجود تکنولوژی های صوتی مانند دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس، تکنولوژی ClearAudio+، صدای فراگیر DTS Digital و در نهایت S-Force، صدا واضح و شفاف به گوش می رسد.
    تلویزیون سونی مدل X7000F با سیستم عامل لینوکس « Linux » تولید شده؛ با این وجود دسترسی به برنامه ها ساده تر از قبل خواهد بود. با استفاده از وای فای داخلی و همچنین پورت LAN می توانید به اینترنت متصل شوید و با وجود مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود سر بزنید. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متعدد انجام خواهد شد؛ البته ناگفته نماند شما می توانید به صورت بی سیم، تبلت و یا گوشی هوشمند خود را با قابلیت میراکاست به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن کلیپ ها بر روی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید.‌ از دیگر ویژگی ها می توان به حضور تیونرهای داخلی DVB-T/T2 اشاره کرد. سونی تلویزیون X7000F را با طراحی بسیار زیبا و شیک تولید کرده تا مناسب منزل شما باشد. به سادگی تمامی کابل ها در پایه های این مدل تلویزیون پنهان خواهند شد.‌ قاب اطراف نمایشگر از جنس آلومینیوم تولید شده که جلوه ای زیبا را به تلویزیون بخشیده است.‌
    • کیفیت تصویر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 200
    • تکنولوژی تصویر HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل Linux  
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال ای دی فورکی سونی SONY LED TV 4K 75X8500D

    • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • قدرت خروجی صوتی 30 وات
    • قابلیت اتصال از طریق اسکرین میرورینگ
    • اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi
    • پردازنده تصویر 4K Processor X1
    • اسکن تصویر 800 هرتز
    • تکنولوژی HDR
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون اندرویدی سونی SONY LED FULL HD TV 43W807C

    • دارای سیستم عامل اندروید
    • تکنولوژی سه بعدی
    • رزولوشن  Full HD
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    •  فرکانس رفرش تصویر 900 هرتز
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون هوشمند سونی ال ای دی فورکی 49XE7005 Sony Smart LED

    تلویزیون « 49XE7005 » از مدل تلویزیون های فورکی 2017 شرکت سونی می باشد که با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل در صفحه نمایشش مجهز شده تا تمام انتظارات شما را از براویا برآورده سازد. باید بگوییم که تلویزیون XE7005 با اندازه 49 اینچ، یک محصول عالی برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی است؛ علاوه بر اینکه شما می توانید از نصب آن بر روی دیوار، نهایت لذت را از زاویه گسترده و دید عالی ببرید. 49XE7005 از قابلیت محدوده دینامیکی بالا « HDR » و 4K X-Reality™ PRO در صفحه نمایشش پشتیبانی می کند و به این ترتیب امتیاز خیلی خوبی از طرف کاربران دریافت کرده است؛ در بخش دیگری از امکانات تصویری در این نمایشگر ال ای دی 4K، بهبود دهنده کنتراست « Dynamic Contrast Enhancer » و رنگ های زنده را داریم و از آنجا که کنتراست یکی از مهم ترین عوامل تعین کننده کیفیت بالای تصویر است، می توان گفت که انتظار تصویر عالی و طبیعی از این تلویزیون بیهوده نبوده و از این پس با خرید آن؛ همانند یک قاب عکس بزرگ و روشن، هر آنچه را که بخواهید می توانید با کیفیتی فراتر از فول اچ دی ببینید. بد نیست بدانید که نرخ تازه سازی پیکسل ها « Motionflow » در هر تصویر، 200 هرتز در نظر گرفته شده تا به این صورت، حرکت صحنه های فیلم روان تر و قابل درک تر باشد. در طراحی تلویزیون LED سونی یک پایه مرکزی از نوع دوشاخه ای متصل و قابی ظریف و باریک خودنمایی می کند که این ها همه به اتاق و منزل شما جلوه زیبایی می بخشند. سونی 49XE7005 یک تلویزیون هوشمند است و سیستم عاملش مبتنی بر Linux می باشد که فروشگاه اپلیکیشن ها و مرورگر Opera از جمله امکاناتی هستند که این سیستم عامل در دسترس کاربر قرار می دهد. البته برای اشتراک گذاری هوشمند نیز قابلیت هایی همچون Screen mirroring(Miracast), Photo Sharing Plus در تلویزیون قابل فعال سازی هستند که اجازه می دهند به راحتی و بدون تجهیزات اضافی، انتقال داده ها بین تلویزیون و گوشی موبایل یا لپ تاپ انجام شود.
    همانطور که میدانید، سونی در بیشتر تلویزیون هایش، به تصویر بیشتر از صدا اهمیت می دهد اما نمی توان گفت که از جنبه ها و فناوری های صوتی غافل شده. در تلویزیون 49 ایکس ای 7005، سیستم صوتی دو اسپیکر 10 وات دارد و تعدادی فناوری مانند ClearAudio+، S-Force Front Surround، DTS Digital و فرمت های دالبی تا با در نظر گرفتن و تغییر پارامترهای اصلی صدا، فضایی نزدیک واقعیت را برایتان شبیه سازی کند. در نهایت این بحث، جالب است بدانید که تلویزیون 4k سونی، از گیرنده DVB-S/S2 و وای فای بهره می برد تا به کمک این تیونر، کانال های دلخواهتان در سراسر جهان تنها با یک دکمه جلوی چشم شما ظاهر شوند. طبق عادت خودش، سونی در این تلویزیون هوشمندش نیز تعدادی درگاه ارتباطی مانند HDMI و USB از هر کدام 3 پورت تعبیه کرده تا کاربر مشکلی در انتقال و پخش فایل های قدیمی اش نداشته باشد.
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • دارای گیرنده DVB-S/S2
    • مبتنی بر سیستم عامل لینوکس
    • پشتیبانی از فناوری Screen mirroring
    • دارای اسپیکرهای 20 وات
    • مجهز به 3 پورت HDMI و USB
    • فناوری Live Colour در صفحه نمایش
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون اندروید ال ای دی فورکی سونی SONY LED SMART TV 4K 85X8500D

    • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 800
    • پردازنده‌ تصویر  X1 و X-Reality PRO  
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات و تکنولوژی دالبی
    • قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند
    • تیونر داخلی DVB-T و DVB-T2
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون سونی ال ای دی SONY LED TV KDL-32R300E

    • صفحه‌نمایش 32 اینچ با‌ نور پس زمینه Direct LED
    • باکیفیت WXGA ؛ رزولوشن 1366 × 768 پیکسل
    • یک عدد پورت USB و دو عدد پورت HDMI
    • دارای دو بلندگو با توان 10 وات
    • دارای نرخ حرکتی Motionflow  XR 100Hz
    • فناوری تقویت رنگ Technology Live Color
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سونی SONY SMART FULL HD LED 55W650D

    • صفحه نمایش LED با رزولوشن FULL HD
    • توان صوتی 20 وات
    • گیرنده دیجیتال  DVB-T / T2
    • مجهز به سیستم عامل لینوکس
    • همراه با 4GB حافظه داخلی
    • اسکن تصویر  240Hz
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی SONY FULL HD SMART LED TV 50W660E


    تلویزیون های سونی به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این شرکت برای پاسخگویی به نیاز کاربران هرساله انواع سری از تلویزیون ها را با امکانات و مشخصات مختلف عرضه می نماید. یکی از تلویزیون های این برند که در دسته ی تلویزیون های میان رده واقع شده و به نسبت بالارده ها از قیمت مناسب تری بهره می برد، 50W660E می باشد. این تلویزیون در کنار قیمت مناسبی که دارد از یک سری امکانات مناسب بهره می برد تا اشخاص همه را راضی نگه دارد. این مدل در واقع مجهز به رزولوشن فول اچ دی، موتور پردازشگر تصویر X-Reality™ PRO و اسکن تصویر 200 هرتز شده تا تصویری با کیفیت مناسب به نمایش بگذارد. این مدل با دارا بودن وای فای داخلی به یک دستگاه هوشمند تبدیل شده زیرا توانایی اتصال به اینترنت را دارد. شما می توانید برای اتصال گوشی و تبلت به تلویزیونتان از قابلیت میراکاست بهره بگیرید. 
    • کیفیت صفحه نمایش FULL HD
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro 
    • دارای وای فای داخلی
    • قابلیت Screen mirroring
    • خروجی صدای 10 وات
    • گیرنده دیجیتال DVB-T
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون سونی هوشمند فورکی ال ای دی 43X7000E SONY Smart 4K

    یکی دیگر از تلویزیون های جدید سونی که در سال 2017 با فناوری های جدید و قابلیت های ویژه ای تولید شده؛ تلویزیون ال ای دی سونی 43 اینچ X7000E است که دارای صفحه نمایش LED با پنل تخت و کیفیت تصویر فورکی رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد. این تلویزیون با توان صوتی 20 وات دارای دو عدد بلندگوی Open Baffle Speaker بوده و از صدای دالبی دیجیتال بهره می برد. علاوه بر این دارای قابلیت اتصال به اینترنت و از همه مهمتر به سیستم عامل لینوکس ( Linux ) مجهز شده است. این تلویزیون با کمترین میزان مصرف انرژی از رتبه ذخیره سازی A برخوردار بوده و به صورت کم مصرف در اختیار کاربران قرار گرفته است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال DVB-T/T2 بوده و در کنار آن به پورت های اتصالی از جمله 3 کابل HDMI و 3 پورت USB مجهز شده است. این تلویزیون را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خریداری کنید.
    • کیفیت تصویر فورکی رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • صدای دالبی دیجیتال با توان صوتی 20 وات 
    • مجهز به سیستم عامل لینوکس
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • 3 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • رتبه بهره وری انرژی A
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 413 تا


قیمت تلویزیون سونی خرید از بانه مارکت

قیمت تلویزیون سونی به نسبت امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده معقول و منطقی به نظر می رسد. در دنیای پرفروش تلویزیون‌ها، برند سونی همواره به عنوان یکی از پیشروها در فناوری تصویر و صدا شناخته می‌شود. این برند به تولید تلویزیون‌هایی با کیفیت بی‌نظیر و امکانات متنوع معروف است. اگر به دنبال بهترین تلویزیون سونی هستید که تجربه تماشایی خود را به یک سطح جدید ارتقا دهید، در این متن به مشخصات برجسته و امکانات منحصر به فرد تلویزیون‌های سونی خواهیم پرداخت.
تلویزیون‌های سونی با ویژگی‌ها و امکانات متنوعی ارائه می‌شوند که می‌تواند تجربه تماشایی شما را به سطحی جدید برده و همه جزئیات را به شکل بهینه نمایش دهد. تکنولوژی‌های پیشرفته تصویری مانند OLED، QLED و Mini LED در تلویزیون‌های سونی بکار رفته است که باعث ایجاد تصاویر با کیفیت بی‌نظیر، رنگ‌های زنده و کنتراست فوق‌العاده می‌شود.
تلويزیونهای بالارده ی سونی در بازار از لحاظ کیفیت تصویر یک سر و گردن از دیگر مدل ها سر تر می باشند. در واقع کیفیت عالی و اجرای متفاوت تصاویر را مدیون وجود پر افتخار پردازنده ی XR هستیم که در ساختار تلويزیون های جدید سونی بکار گرفته شده است. همچنین سیستم عامل پیشرفته مانند Android TV به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی به اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها و خدمات آنلاین دسترسی داشته باشید. اگر شما هم طرفدار سونی هستید ادامه ی مطالب را از دست ندهید.

خرید تلویزیون سونی سری جدید

قیمت تلویزیون سونی سری L که عضو جدید تلویزیونهای 2023 کمپانی Sony است. در برابر فناوری هایی که دارد ارزش خرید بالایی دارد. همچنین تلويزیونهای سری K که از پرچم داران 2022 این برند ژاپنی تلقی خواهند شد . که پذیرای امکانات و قابلیت های فوق العاده شده است. در ابتدا بیان کنم سونی در ساختار پنل این تی وی همچون مدل 2021 از فناوری OLED بهره گرفته، اما این نکته را به یاد داشته باشید که بر خلاف مدل پارسال این مدل پنل از نوع QD-OLED می باشد. شایان به ذکر است که این نوع صفحه نمایش نسبت به اولدها زاویه ی دید بسیار قوی تری دارند؛ در این صورت با اجرایی متفاوت از روشنایی در محیطهای تاریک به بهترین نحوه ی ممکن عمل می کند . گفتنی است که این پنل در برابر انعکاس نور بازتاب فوق العاده ای دارد؛ از این رو شما در روزهای آفتابی با خیالی آسوده پرده ها را کنار بزنید و از دیدن و تماشا کردن علاقه مندی هایتان لذت ببرید. سونی ادعا دارد که تلویزیون A95K که از QD-OLED های این سری می باشد، با حضور پر افتخار فناوری XR Triluminos Max در مقایسه با اولدها معمولی قادر به اجرای طیف گسترده و کامل رنگ ها حتی در نمایش روشن ترین صحنه ها خواهد بود.
در واقع تلويزیونهای سونی با مهارت و سلیقه ی خاصی دیزاین می شوند بخصوص تلویزیونهای سری مستر کاملا کارشناسی شده طراحی گشته اند. ظاهر و استایل مدرن این نمایشگرها در نگاه اول خودنمایی کرده و چشم خریدار را خواهد گرفت. ضخامت کم و حاشیه های بسیار ناچیز که به دور صفحه نمایش کشیده شده سبب خواهد شد تا شما صفحه نمایش را بزرگتر از آنچه که هست احساس کنید. اما یقینا تلویزیونی که با سلیقه و مهارت های لازم طراحی شود و تمامی امکانات را در خود جای دهد یقینا از قیمت بالایی برخوردار می باشد. در این صورت خرید این تلویزیون های جدید سونی می تواند گزینه ای ایده آل و عالی برای کسانی باشد که قیمت در کنار کیفیت به چشمشان نمی آید. اما لازم به ذکر است که تلویزیون های سونی در هر رده ی قیمتی موجود هستند در این حالت شما می توانید با توجه به هزینه ی موجود اقدام به خرید نمایید.

پردازنده ی Cognitive processor XR سونی چگونه عمل می کند؟

خرید تلویزیون سونی بالارده که به پردازنده ای قوی و قدرتمند XR مجهز شده، بدان معناست که بیننده هرگز با صحنه های نویز دار و بی کیفیت روبرو نخواهید شد. آیا با مراحل و عملکرد پردازنده ی به کار رفته در تلويزیونهای سونی آشنایی دارید در ادامه با همدیگر به کارایی و عملکرد این پردازنده خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید و یا شاید شنیده باشید پردازنده همچون قلب تپنده تی وی عمل خواهد کرد؛ این بدان معناست حضور و عملکرد آن در تلویزیون امری حیاتی می باشد. یعنی هر چند پردازنده ی به کار گرفته شده در تلويزیون عملکرد مثبتی داشته باشد نتایج عالی تری را دریافت خواهیم کرد. در این صورت سونی برای تی وی های بالارده و محبوب خود از تراشه ای کاری و قدرتمند بهره گرفته است.
تراشه یا پردازنده ی Cognitive processor XR در تلویزیون های براویا مستقر شده و بر کنترل حرکت و تنظیمات مربوط به رنگ ها تمرکز خواهد کرد. در واقع پردازنده ی ذکر شده از هوش شناختی انسان پیروی می کند. این بدان معناست که Sony برای تماشای اشیا و تصویر و حتی شنیدن صدا و دیالوگ در بهترین حالت از هوش مصنوعی بهره گرفته است. این موتور پردازشگر پرقدرت برای عملکردی بهتر همچون مغز انسان عمل می کند. یعنی همانطور که چشم انسان در طبیعت صحنه ها را می بیند و یا اصوات را دریافت می کند در اختیارتان قرار می دهد. sony مدعی است که پردازنده ی XR اولین پردازنده ی تصویر تلویزیونی در جهان می باشد که از یک مرحله تشخیص صحنه برای افزایش نقاط کانونی استفاده خواهد کرد که نتیجه ی نهایی آن به عمق بیشتر تصاویر خواهد افزود.

قیمت تلویزیون سونی

کیفیت صدای بهترین مدل تلويزيون سونی 

سونی در ساختار تلویزیون های بالارده و محبوب خود جهت تامین کیفیت صدا در بهترین حالت ممکن از قابلیت Cognitive intelligence بهره گرفته است. در کنار بلندگوهای پرتوان که به صورت ماهرانه درون نمایشگر جاسازی شده اند و فناوری XR sound position و Acoustic coustic، Surface Audio، Multi Audioرا برای اجرای عالی صدا به کار گرفته اند. این فناوری های موجود قادرند که صدا را تجزیه و تحلیل نمایند و در نهایت صدایی خوش طنین، تصاویر با کیفیت را دنبال کند. گفتنی است که فناوری sound position در این تلویزیونها نقش ویژه ای را ایفا خواهد کرد.
به طور کلی این قابلیت قادر است که صدا را با موقعیت اشیا و افراد روی صفحه نمایش مطابقت دهد. به زبانی ساده این قابلیت زمانی که بر روی نمایشگر تلویزیون ، موتور سیکلت و یا هواپیما و جت در حال حرکت هستند ؛ بسیار ماهرانه صدا را جداسازی و ردیابی میکند. حضور فناوری Dolby Atoms در اغلب دستاوردهای سونی جهت اجرای صدایی سه بعدی با حالت غوطه وری در محتوا به کار گرفته شده اند. در این صورت بیننده در تمامی قسمت های محیط صدایی شفاف و بدون نویز و فراگیر را می شنود.

امکانات هوشمند تلویزیون براویا سونی

انتظار می رود که تلويزیونهای جدید با امکانات و قابلیت های هوشمند و اسمارت نیز همراه شده باشد. سوني که همیشه در حال آپدیت و بروزرسانی تلويزیونهای خود می باشد. این بار نیز با سود بردن از برنامه و امکانات برجسته در ساختار سیستم عامل اندروید جا سازی شده بستری از سرگرمی ها را برای کاربران حرفه ای فراهم خواهد ساخت. سوني تلويزیونهای 2022 و 2023 خود را بر پایه ی سیستم عامل GoogleTV  عرضه کرده.قابلیت Apple Airplay و جستجوی صوتی از دیگر امکانات این تلویزیونها تلقی خواهند شد. شایان به ذکر است که یک قابلیت بسیار نوین یعنی Sony Bravia Cam در ساختار تلويزیونهای سوني به کار گرفته شده اند.
در واقع این مشخصه یک دوربین حسگر محیط است که می تواند موقعیت افراد را تشخیص دهد در این صورت صدا و تصویر را با توجه به موقعیت مکانی افراد در اختیارشان قرار می دهد. به زبانی ساده بیان کنیم اگر کسی در زاویه و مرکز دید باشد این قابلیت تنظیمات لازم برای دریافت تصاویری عالی مهیا خواهد ساخت. گفتنی است که این دوربین مختص به تلويزیونهای جدید سونی است اما کسی که می خواهد امکانات بالایی به تلويزیونهای خود بیفزاید می تواند آن را جداگانه خریداری کند. این نکته را به یاد داشته باشید که از طریق پورت usb می توانید این دوربین را به تلويزیون وصل کنید. شایان به ذکر است که از طریق این دوربین حتی می توانید با عزیزانتان ویدیو کال داشته باشید. از تغییرات مثبت نیز شامل اضافه شدن دکمه OK Google برای جستجوی صوتی نیز خواهد بود.

سایز (اندازه)تکنولوژینوع استفادهمزایامعایب
55 اینچ OLED عمومی، خانگی کیفیت تصویر فوق‌العاده با کنتراست بالا قیمت بالا، مصرف برق بیشتر
65 اینچ QLED عمومی، خانگی، بازی‌ها رنگ‌های زنده‌تر و واقعی‌تر، نمایش برجسته قیمت بالا، اندازه بزرگتر
75 اینچ Mini LED عمومی، خانگی افزایش تعداد و سایز LEDها برای کیفیت بهتر قیمت بالا، وزن و حجم بزرگتر
43 اینچ LED عمومی، خانگی قیمت مقرون به صرفه، کیفیت تصویر خوب با HDR کنتراست و زاویه دید محدودتر
85 اینچ QD-OLED عمومی، خانگی ترکیبی از OLED و کوانتوم دات برای تصویر بی‌نظیر قیمت بالا، اندازه بزرگتر

جدیدترین تلویزیون سونی بهترین گزینه برای گیمینگ و بازی

امروزه اغلب کاربران به دنبال خرید تلویزیونی ایده آل برای بازی و گیم هستند. و این بالارفتن سطح نیاز کاربران حرفه ای، سازندگان تی وی را به تولید مدلهای عالی برای بازی سوق داده اند. سونی در ساختار تلویزیونهای هوشمند خود همانطور که وعده داده بود از پیشرفته ترین امکانات بهره گرفته است. نرخ رفرش 120 هرتز و همچنین سازگاری با HDMI 2.1 و رفرش ریت متغییر VRR و حالت تاخیر کم خودکار ALLM و پردازنده ای لایق و صدایی با تن دلنشین و کیفیت تصویر عالی گیمرها را به اجرای بازی متفاوتی دعوت می کند.
گفتنی است که این تلویزیونهای ذکر شده در سایز و اندازه های متنوع تولید و عرضه شده اند. از کوچکترین سایز یعنی سوني 32 و 43 اینچ گرفته تا 49 و 50 اینچ همچنین در اندازه های 55 اینچ 65 و 75 اینچ 85 تولید شده است. گفتنی است که آخرین مدل تلويزیونهای سوني سری جدید اسمارت که با فناوری تصویر X-Motion Clarity Auto mode به خط تولید رسیده اند و با رفرش ریت خوبی که دارند انتظار شما را از بابت بازی های ویدیویی کنسول های بازی براورده می کند.

خرید تلویزیون سونی اصل ژاپن از بانه

سونی یکی از برترین کمپانی‌های تولیدکننده تی وی در جهان است. این کمپانی، که مقر آن در ژاپن قرار دارد، با بیش از شصت سال تجربه و نوآوری در زمینه فناوری tv، به برتری و کیفیت بالا در تولید تلویزیونهایش مشهور است. اگرچه سوني یک شرکت ژاپنی است، کشورهای مختلفی در سراسر جهان، به عنوان بخشی از زنجیره تأمین سونی، وظیفه مونتاژ تلویزیون‌های سوني را بر عهده دارند. که مالزی یکی از آنهاست. این فرآیند شامل اتصال قطعات مختلف تی وی، تست و بررسی کیفیت، نصب نرم‌افزارهای لازم و بسته‌بندی نهایی می‌شود. سونی به منظور حفظ استانداردهای بالا و کیفیت تولید، نظارت دقیقی بر روی فرآیند مونتاژ تلویزیون‌ها در کشورهای مختلف دارد. این شرکت بر این اعتقاد است که هماهنگی و همکاری بین تیم‌های مونتاژ در سراسر جهان می‌تواند به بهبود عملکرد و کیفیت نهایی محصولاتش کمک کند.
سوني در سال 1946 توسط ماسارو ایبو در توکیو تأسیس شد. از آن زمان به بعد، این شرکت به یکی از برترین نام ها در صنعت الکترونیک و تکنولوژی تبدیل شد. با بهره‌گیری از تحقیق و توسعه مداوم، طراحی نوآورانه و کیفیت بالا، محصولاتی را به بازار عرضه کرده شهرت فراوانی دارند. تلويزیونهایش برخوردار از تصویری واضح و رنگ های زنده هستند که باعث تجربه بصری فوق العاده ای برای تماشاگران می‌شود. طراحی زیبا و باریک این تلويزیونها، در هماهنگی با کیفیت تصویر، آنها را یک جزء ضروری در دکوراسیون داخلی خانه ها و محیط های تجاری می‌سازد. علاوه بر کیفیت تصویر، سوني تمرکز قابل توجهی بر روی صدا و تکنولوژی صوتی دارد. صداهای غنی و با جزئیات، با کمک سیستم‌های صوتی پیشرفته، تجربه یکنواخت تماشای تی وی را تکمیل می‌کند. بانه مارکت به عنوان یکی از سایت های آنلاین معتبر به شما در خرید تلویزیون سونی با قیمت های مناسب کمک خواهد کرد .


سوالات متداول در مورد تلویزیون سونی

تلویزیون‌های سونی با کدام ویژگی‌ها برتری خود را نشان می‌دهند؟

تلویزیون‌های سونی با کیفیت تصویر واقعی، پردازنده عالی، سخت افزار قدرتمند و صدای ایده آل از دیگر رقبا متمایز می‌شوند.

تجربه مشاهده تلویزیون با فناوری صدای اکوستیک چگونه است؟

تکنولوژی صدای اکوستیک در تلویزیون‌های سونی، تجربه صدایی عالی و فراگیر را فراهم می‌کند که به وضوح و شفافیت صدا افزوده و تجربه مشاهده را تکمیل می‌کند.

چه ویژگی‌هایی در تلویزیون‌های Mini LED سونی تاثیرگذار است؟

تلویزیون‌های مینی LED سونی با تکنولوژی Mini LED، بازدهی بالا و کنتراست بهبود یافته، تصویر با جزئیات بیشتر و افزایش کیفیت تصویر را فراهم می‌کنند. همچنین، این تلویزیون‌ها از تعداد و سایز LEDها برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می‌کنند.