Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 3 | قیمت جاروبرقی خرید جارو شارژی, میزان امتیاز: Not Yet Rated

اشتراک برای فید RSS

جاروبرقی و شارژی

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 141 تا

  1. جارو شارژی فیلیپس Philips Handheld Vacuum Cleaner FC6150

    جارو برقی و شارژی ها یکی از وسایل تمیز کردن و نظافت منزل هستند .جارو برقی ها با قدرت مکش بالا و سرعت زیاد می توانند نقاط مختلف منزل شما را تمیز کنند . برخی از این دستگاه ها با مخزنی که دارند قدرت مکش آب را نیز دارا می باشند و می توان با ان ها کف آشپزخانه را نیز تمیز کرد . جارو شارژی یکی دیگر از انواع جارو ها است که در چند سال اخیر در میان کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده است . جارو شارژی به دلیل اینکه نیازی به کابل و سیم ندارد استفاده از آن راحت تر است  و کاربر می تواند در هر نقطه از منزل خود به راحتی از ان برای تمیز کردن گرد و غبار استفاده کند. یکی دیگر از مزیت های استفاده از جارو شارژی ها حمل راحت ان ها است . این نوع دستگاه ها معمولا وزن سبکی دارند در نتیجه راحت تر می توان ان ها را در دست گرفت . در منزل شما برای مکان هایی که پریز برق وجود ندارد و همچنین محوطه مورد نظر محدود و کوچک است ، جارو شارژی ها بهترین گزینه هستند زیرا فضای بسیار کمی را می گیرند و سر و صدای کمی نیز دارند .جارو شارژی فیلیپس FC6150 یک دستگاه با ولتاژ باتری 3.6 V و مخزن گرد و غبار 0.5 لیتر می باشد .این جارو به مدت زمان 16 تا 18 ساعت برای شارژ شدن نیاز دارد و پس از این مدت می توان 9 تا 10 دقیقه با آن تمیز کاری کرد . یک سیستم فیلتر دو مرحله ای در این دستگاه می تواند هر نوع ماده ای را از روی زمین بردارد به طوری که در یک مرحله ذرات جامد بزرگ را به داخل محفظه می برد و در مرحله دوم نیز گرد و غبار و ذرات ریز را تمیز می کند این مراحل باعث می شود تا هیچ گونه ماده و ذره اضافی بر روی زمین باقی نماند . این کار برای تمیز کردن پرده ها و مبل در منزل بسیار کاربرد دارد .دستگاه جارو شارژی فیلیپس به همراه نازل و ابزارهای مورد نیاز ارائه می شود .
    • دارای تکنولوژی فیلتراسیون دو مرحله ای
    • استفاده آسان برای تمیزکاری های سریع
    • باتری قابل شارژ برای حداکثر تحرک
    • لوازم جانبی مورد نیاز برای کاربردهای متعدد
    • دسته ارگونومیک و طراحی استاندارد
    • مناسب برای تمیز کردن سطوح ظریف و گوشه ها
    ‎ناموجود
  2. جاروبرقی 2000 وات فیلیپس PHILIPS VACUUM CLEANER FC8652

    مطمئناً وجود ریز گردها در مناطق مختلفی همچون منزل و یا سایر جاها سبب جمع شدن توده زیادی از آنها خواهد شد. بیشتر اوقات این نوع ریز گردها سبب ابتلای انسان به بیماری های آلرژی زا خواهد شد. بسیاری از محصولات تولید شده توسط کمپانی های مختلف همگی به نوعی در حل و رفع این گونه مشکلات کاری مناسبی ارائه داده اند اما از میان تمامی این راه کارها می توان به جاوربرقی اشاره داشت. این نوع وسیله در حالی که بهترین سطح کیفیت را به ارمغان می آورد در عین حال تا حد قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل خواهد آورد. برای حذف و از بین بردن این نوع معضلات در جامعه نیاز به یک نوع جاروبرقی حرفه ای می باشد. یک نوع جارو برقی که در عین ارائه کارایی بالا به امکاناتی از قبیل فیلتر مناسب مجهز باشد. با ارائه جاروبرقی فیلیپس 8652 به بازار و عرضه آن به مشتریان خوش سلیقه دیگر تمامی مشکلات مواجه شدن با گرد و غبار به خوبی رفع شد. این نوع جارو برقی در حالی که از قدرت انرژی بسیار بالایی برخوردار می باشد اما بدون هیچ گونه لرزشی کار مناسبی به ارمغان خواهد آورد. قدرت فوق العاده بالای 400 واتی مکش جاروبرقی فیلیپس امکان حذف مقدار غلظت موجود در هوا را داراست. به وسیله طراحی کیسه مناسب گرد و غبار  از ورود ناخواسته اشغال به سطح موتور و سایر قسمت های جاروبرقی جلوگیری به عمل خواهد آمد. طراحی هر کدام از نازل های مخصوص جاروبرقی philips fc 8652 با توجه به نوع جا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 
    • طراحی مقاوم و بدون لرزش
    • مصرف انرژی 2000 وات
    • قدرت مکش  400 وات
    • داری کیسه گرد و غبار
    • ظرفیت کیسه گرد و غبار  4 لیتر
    • دارای چند نوع نازل مختلف
    ‎ناموجود
  3. جاروشارژی دستی دلمونتی DL220 Delmonti Chargeable Vacuum Cleaner

    یکی از جاروشارژی های تولید شده توسط کمپانی ایتالیایی دلمونتی، مدل دی ال 220 «DL220» است که با کیفیت بالا و کارآمد تولید شده. این مدل جاروشارژی از نوع دستی است و می توانید از آن برای تمیز کردن فرش، موکت، موی حیوانات، مبلمان، داخل ماشین و ... نیز استفاده کنید. این جاروشارژی با پایه همراه است که می توانید دو سری مختلف را بر روی آن قرار دهید. طراحی زیبا، دسته مناسب، محل نگه داری لوازم جانبی و ... از ویژگی های خوب طراحی است. مدل جاروشارژی دلمونتی DL-220 با ابعاد 110 × 130 × 400 میلی‌متر و وزنی معادل 1.5 کیلوگرم تولید شده. توان موتور جاروشارژی 80 وات است. باتری قابل شارژ 12 ولت است که می توانید در هر بار شارژ کامل، تا 20 دقیقه با آن کار کنید. با استفاده از مدل جاروشارژی قدرتمند و کم صدا DL 220 دلمونتی می توانید تمامی آشغال های موجود را تمیز کنید. کمپانی ایتالیایی دلمونتی، یکی از شرکت های معتبر ساخت لوازم خانگی است که همواره محصولاتش را با کیفیت بالا عرضه می کند. از این تمامی محصولاتش را با گارانتی 18 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد؛ پس با اطمینان خاطر لوازم خانگی دلمونتی را خریداری کنید.‌
    • توان 80 وات
    • باتری قابل شارژ 12 ولت
    • محل نگه دارای لوازم جانبی
    • قابلیت استفاده تا 20 دقیق در هر بار شارژ کامل
    • موتور قدرتمند و کم صدا
    • همراه با سری مختلف
    ‎ناموجود
  4. جاروبرقی آب و خاک سامسونگ VC21F50 Samsung vacuum Cleaners

    جاروبرقی 21F50 سامسونگ از مدل های جمع و جور و البته پر قدرت شرکت سامسونگ است که با طراحی زیبایی تولید شده. لزوم استفاده از جاروبرقی بر کسی پوشیده نیست. امروزه انواع جاروبرقی ها به یکی از ملزومات موجود در هر خانه‌ای تبدیل شده اند، پس در انتخاب آن ها حتما دقت کنید. سامسونگ از شرکت های معتبر تولید کننده لوازم خانگی است که با کیفیت بالا، محصولاتش را به بازار عرضه می کند. مدل 21F50 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در کنار طراحی زیبا، با کیفیت بالایی تولید شده. این مدل از انواع جاروبرقی های بدون کیسه و یا همان مخزن دار است. مخزن جاروبرقی امپراتور 21 اف 50 سامسونگ دارای گنجایش 2 لیتر است که می توانید به سادگی پس از اتمام کار آن را از جارو جدا کرده و آن را تخلیه کنید. از دیگر ویژگی های خوب طراحی می توان به چرخ های بزرگ اشاره کرد که قدرت بالای مانور را فراهم می سازد. دکمه تنظیم مکش بر روی دسته‌ی جاروبرقی قرار داده شده که موجب سهولت در دسترسی شده تا شما بدون وقفه کار جاروکشی را انجام دهید. طول کابل 7 متر است که می توانید تا شعاع 10 متر را جارو کنید. بدنه ی جمع جور این جارو باعث شده تا شما بتوانید به سادگی راه پله ها را نیز با آن تمیز کنید. 
    از ویژگی های خوب جاروبرقی سامسونگ می توان به قدرت 2100 وات و توان مکش 450 وات اشاره کرد؛ با این وجود تمامی سطوح به سادگی تمیز خواهند شد. سامسونگ جاروبرقی 21f50 را به فیلتر تصفیه هوای هپا 13 « HEPA 13 » مجهز کرده. این فیلتر با جذب ذرات کوچکی گرد و غبار و مواد آلرژی زا و باکتری ها، محیطی سالم را برای شما فراهم می سازد. این جاروبرقی صدایی معادل 79 دسی بل را تولید می کند. در کل می توان گفت که اگر به جاروبرقی آب و خاک با اندازه جمع و جور و قیمت مناسب نیاز دارید، مدل 21f50 سامسونگ گزینه‌ای عالی برای شماست. 
    • مخزن 2 لیتری
    • توان 2100 وات
    • قدرت مکش 450 وات
    • فیلتر تصفیه هوای HEPA 13
    • طراحی جمع و جور بدنه
    • دکمه تنظیم مکش بر روی دسته
    • کابل 7 متری
    ‎ناموجود
  5. جارو برقی فیلیپس FC9197 Philips vacuum cleaner

    جارو برقی مدل «FC9197  » از مدل های با کیفیت تولیدی شرکت فیلیپس می باشد که از توان مکش 650 وات برخوردار است و در رده جاروبرقی های پر قدرت این شرکت به شمار می آید. طراحی این جاروبرقی با سری و نازل های مختلفی از جمله TriActiveMax، نازل تمیز کردن شکاف، نازل اضافی، نازل کوچک و جعبه نگهداری این سری ها همراه است که امکان تمیز کردن هر نقطه ای از منزل را برایتان فراهم می سازند. رنگ جارو برقی اف سی 9197 فیلیپس مشکی است و کیسه گرد و غبار آن نیز با ظرفیت 5 لیتر از نوع S-bag می باشد که عملکردی فوق العاده در نگه داشتن گرد و غبار دارد و به نسبت کیسه های استاندارد، 80 درصد بیشتر گرد و غبار را جمع می کند؛ همچنین یک کابل محکم 8 متری اجازه می دهد جارو را با شعاع 11 متر به تمام اتاق های منزل ببرید و تمیز کاری را انجام دهید. یکی از دغدغه های کاربران در استفاده و خرید جارو برقی، میزان نویز آن است که معمولا جارو برقی های فیلیپس سر و صدای کمی دارند و به همین ترتیب جارو برقی FC-9197 نیز با 78 دسی بل تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است تا با تولید نویز کم آرامش شما را در منزل مختل نسازد. اگر بخواهیم بیشتر به بررسی مشخصات این جارو برقی بپردازیم می توانیم به فیلتر تصفیه هوای آن اشاره کنیم که فیلتر ضد آلرژی HEPA 13 می باشد و توسط ECARF نیز تایید شده است؛ این فیلتر که در دسته فیلترهای دوستدار محیط زیست دسته بندی شده هوا را از باکتری های آلرژی زا، گرد و غبار و موی حیوانات خانگی مانند سگ و گربه تمیز می سازد؛ به گفته فیلیپس این فیلتر هوا را 99.95 درصد از این مواد حساسیت زا پاک می کند. جارو برقی فیلیپس FC9197 یک لوله خرطومی بلند دارد و لوله تلسکوپی فلزی که قابلیت بزرگ و کوچک شدن دارد؛ به همراه این ها شما می توانید با چرخ های روان و دسته بزرگ، این محصول را به راحتی حمل کنید. 
    • قدرت مکش فوق العاده 650 وات
    • شعاع کارکرد 11 متر و کابل برق 8 متری
    • دارای کیسه S-bag با ظرفیت 5 لیتر
    • میزان نویز 78 دسی بل
    • فیلتر تصفیه هوای HEPA13
    • دارای نازل TriActiveMax
    • مجهز به لوله تلسکوپی 2 قطعه ساخته شده از فلز
    ‎ناموجود
  6. جاروبرقی بوش 600 وات BGL35MON Bosch Vacuum Cleaner 600W

    BGL35MON یکی از جاروبرقی های کیسه دار کارآمد تولید شده توسط کمپانی بوش است که در رنگ بندی متنوعی تولید و طراحی شده. وجود رنگ های کرم، قرمز و آبی موجب می شود تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری کنید. کیسه جاروبرقی در اندازه XL طراحی شده. از ویژگی های خوب طراحی می توان به وجود چرخ های بزرگ لاستیکی، سیم جمع کن، ناحیه کارکرد 10 متر، فیلتر قابل شستشو، لوله خرطومی مناسب و لوله تلسکوپی اشاره کرد. 
    جاروبرقی بوش BGL35MON با توان 600 وات تولید شده که دارای قابلیت تنظیم میزان مکش می باشد. با این وجود شما می توانید انواع سطوح مختلف مانند کاشی، سرامیک، موکت و مبلمان را با آن تمیز کنید.‌ از جمله سری های همراه جاروبرقی می توان به پارویی، گرد گیر و باریک اشاره کرد؛ وجود این سری ها موجب می شود تا تمامی گوشه و کنارها را بتوانید با آن تمیز کنید. از جمله ویژگی های خوب جاروبرقی بی جی ال 35 ام او ان می توان به تکنولوژی نوآورانه موتور HiSpin اشاره کرد؛ وجود این تکنولوژی موجب ارائه عملکرد عالی در کنار مصرف پایین انرژی خواهد شد. 
    • توان 600 وات
    • تکنولوژی موتور HiSpin
    • قابلیت تنظیم میزان مکش
    • لوله تلسکوپی و لوله خرطومی کنفی
    • حضور 3 عدد چرخ پلاستیکی
    • ظرفیت کیسه XL
    • سیم جمع کن اتوماتیک
    ‎ناموجود
  7. ​جاروبرقی چند منظوره کارچر WD 5 Premium Karcher Vacuum Cleaner

    به جرات می توان گفت جاروبرقی مدل WD 5 Premium یکی از بهترین و قدرتمند ترین مدل های موجود در بازار است که از کارایی و عملکرد فوق العاده بالایی بهره می برد. این جاروبرقی که به صورت چند منظوره ساخته شده است برای اشخاصی که قیمت محصول برایشان چندان اهمیت ندارد ولی در عوض از دستگاه انتظار کارایی و قدرت بالا دارند بسیار مناسب است. این جاروبرقی از موتوری با توان 1100 وات بهره می برد، پس می توان به آن لقب جاروبرقی حرفه ای و صنعتی را داد. کارچر این مدل خود را طوری ساخته که کاربران بتوانند از آن برای انجام کارهای مختلف بهره بگیرند، به عبارت دیگر این دستگاه قابلیت دمش و مکش را دارد و از توانایی جارو کشیدن سطوح مرطوب نیز بهره می برد، بنابراین می توانید هر گونه سطحی را با آن تمیز نمایید. مخزن ذخیره سازی زباله در این محصول که با ظرفیت بالای 25 لیتر عرضه شده امکان تمیز کردن اتاق و فضاهای مختلف را بدون نیاز به خالی کردن مکرر مخزن به شما می دهد. این محفظه که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده از دوام خوبی برخوردار است. 
    طبق روال در جاروبرقی کارچر WD 5 Premium از فیلتر استفاده شده تا مانع از ورود میکروب ها و باکتری های موجود در هوا شود. این فیلتر طوری ساخته شده که برای جاروکشی سطوح خشک و مرطوب مناسب باشد، همچنین برای افزایش کارایی جارو طی دوره ی مشخصی می توان به جایگزین کردن این فیلتر پرداخت. این فیلتر طوری ساخته شده که به راحتی قابل تعویض است بدون آن که دست در تماس مستقیم با آلودگی ها قرار گیرد. به همراه این محصول نازل های کاربردی عرضه شده تا بتوان سطوح مختلف را به کمک آن تمیز کرد. این نازل های شامل: نازل برس، نازل سطوح و نازل گوشه ها می باشند.
    • دارای قدرت 1100 وات
    • مجهز به مخزن 25 لیتری
    • جنس مخزن استیل ضد زنگ
    • دارای قابلیت دمش
    • توانایی مکش مایعات
    • مجهز به سری های مختلف
    • دارای فیلتر ضد گرد و غبار
    ‎ناموجود
  8. جاروبرقی کارچر بدون کیسه 1300 وات VC 3 Karcher Bagless Vacuum Cleaner

    یکی از جاروبرقی های کارآمد تولید شده توسط کمپانی کارچر، مدل وی سی 3 « VC 3 » است. بدنه ای این جاروبرقی با ترکیب رنگ مشکی و زرد تولید شده؛ با این وجود در نگاه اول شما متوجه خواهید شد که این مدل یکی از محصولات با کیفیت کمپانی کارچر است. کارچر جاروبرقیش را با توان 1300 وات تولید کرده تا بتوانید به سادگی محل زندگی و کار خود را با آن جاروکنید. از ویژگی های قابل توجه می توان به سیستم گردش هوا « cyclone » اشاره کرد. این سیستم با چرخش گرد و غبار داخل مخزن، موجب بهبود عملکرد جاروکشی خواهد شد. گفتنی است این مدل جاروبرقی با فیلتر بهداشتی هیپا 12 « HEPA 12 » همراه شده تا هوایی تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار را تضمین کند.‌ با وجود سری های مختلف همراه جاروبرقی VC3 کارچر می توانید علاوه بر کف اتاق ها، گوشه و کنارها را نیز تمیز کنید.‌ کارچر این مدل جاروبرقی را با مخزن قابل جدا شدن 900 میلی‌لیتری تولید کرده تا بتوانید به سادگی آن خالی و تمیز کنید.‌ جمع شدن سیم تنها با فشار دادن دکمه موجود بر روی بدنه به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.
    کارچر یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده لوازم خانگی است. این کمپانی در تولید لوازم شستشو و نظافت فعالیت گسترده ای دارد. محصولات این شرکت با کیفیت عالی و عملکرد خوب تولید شده اند تا نیازهای شما را به خوبی برطرف سازند. جاروبرقی کارچر VC3 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با بدنه ای با دوام تولید شده. 
    • توان 1300 وات
    • وجود فیلتر بهداشتی HEPA 12
    • سیم جمع کن اتوماتیک
    • مخزن زباله 900 میلی‌لیتر
    • منطقه عملکرد 7.5 متر
    • وزن 4.5 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  9. جاروبرقی 1800 وات ال جی VC3318 LG Vacuum Cleaner

    جاروبرقی ها از دیرباز تا کنون در امر تمیزکاری منزل نقش حیاتی ایفا کرده اند، اما یکی از مشکلات اساسی که همه پس از اتمام جارو کشی با آن سرو کله می زنند، خالی کردن کیسه ی جارو می باشد. از این رو امروزه جاروبرقی هایی روانه بازار شده که در ان خبری از کیسه های پارچه ای نیست و مواد داخلی آن به راحتی و بدون دردسر تخلیه می شوند. در این محصولات که به جاروبرقی های بدون کیسه معروف هستند، مخزن های پلاستیکی جایگزین کیسه های مشکل ساز شده اند. برای خالی کردن مخزن، تنها کافیست آن را از بدنه جدا نموده و به راحتی در سطل آشغال بریزید، بدون آن که دستتان در تماس مستقیم با آلودگی و گرد و غبار قرار گیرد. 
    یکی از مدل هایی که می تواند در هر زمان شما را راضی نگه دارد جاروبرقی ال جی VC3318 است . این جاروبرقی از مدل های با کیفیت و خوش ساخت شرکت ال جی می باشد که با قدرت و امکانات مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. در واقع قدرت بالای 1800 وات در کنار قدرت مکش 350 وات، امکان زدودن هر نوع زباله و گرد و غبار را برایتان فراهم می کند. همچنین برای دستیابی به محیطی عاری از هر گونه گرد و غبار و ذرات آلرژی زا از فیلتر HEPA در این جاروبرقی استفاده شده است. از دیگر ویژگی های مفید جاروبرقی ال جی 3318 دو عدد نازل با طراحی مختلف می باشد. در واقع شما برای تمیز کاری سطوحی مانند درز و گوشه ها، روی مبل و ... به این سری ها نیاز پیدا خواهید کرد. 
    • قدرت 1800 وات
    • قدرت مکش 350 وات
    • طراحی جمع و جور
    • خالی کردن آسان مخزن
    • دارای فیلتر HEPA
    • حمل آسان
    • کابل 5.9 متری
    ‎ناموجود
  10. جاروبرقی فیلیپس 2200 وات FC8924 Philips Vacuum Cleaner

    از جاروبرقی‌های با کیفیت و کارمد کمپانی فیلیپس، می توان به مدل اف سی 8924 « fc8924 » اشاره کرد. این مدل جاروبرقی با بدنه ای با دوام و با کیفیت تولید شده که دارای طراحی شیک و زیبایی است. از ویژگی های خوب طراحی می توان به حضور لامپ بر روی پارویی بزرگ تر اکتیو « TriActive LED » اشاره کرد. با این وجود به سادگی می توانید زیر تختخواب‌ها، مبل‌ها و کمدها را تمیز کنید. تنظیمات اعمال شده بر روی جاروبرقی از جمله تنظیم میزان مکش، توسط دکمه های فشاری موجود بر روی دسته قابل دسترسی است. وجود این دکمه ها بر روی دسته، موجب سهولت در دسترسی خواهد شد.‌ لوله تلسکوپی آلومنیومی، لوله خرطومی مناسب و چرخهای بزرگ و لاستیکی از دیگر ویژگی های خوب جاوبرقی فیلیپس می باشد. 
    جارو برقی فیلیپس FC8924 با موتور قدرتمند 2200 واتی تولید شده. با وجود این موتور و حداکثر میزان مکش 550 وات، به سادگی می توانید محیط را تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار کنید. از ویژگی های خوب می توان به حضور فیلتر بهداشتی هیپا 13 « HEPA 13 » اشاره کرد؛ حضور این فیلتر 99.95 درصد از مواد آلرژی زا و گرد و غبار موجود در محیط را جذب کرده. از دیگر ویژگی های خوب می توان به سیم جمع کن خودکار، محل قرار گیری لوازم جانبی، نشانگر پر بودن مخزن، نمایشگر دیجیتال، کیسه 4 لیتری و ... اشاره کرد.‌
    • توان موتور 2200 وات
    • قدرت مکش 550 وات
    • وجود لامپ بر روی پارویی TriActive LED
    • نحضور مایشگر دیجیتال
    • فیلتر بهداشتی HEPA 13
    • محل نگه داری لوازم جانبی
    • شعاع کارکرد 11 متر
    • کیسه 4 لیتری
    • نشانگر پر بودن مخزن
    ‎ناموجود
  11. جارو برقی بوش 2400 وات BGL25MON Bosch Vacuum Cleaner

    از جاروبرقی های کارآمد تولید شده توسط کمپانی بوش، می توان مدل بی جی ال 25 « BGL25MON » را نام کرد که در سه رنگ بدنه تولید شده. رنگ کرم با مدل نامبر BGL25MON5، رنگ قرمز با مدل نامبر BGL25MON6 و رنگ آبی با مدل نامبر BGL25MON4. با توجه به نیاز خود می توانید مناسب ترین و بهترین گزینه را خریداری کنید. جارو برقی بوش با توان 2400 وات تولید شده که دارای قابلیت تنظیم میزان مکش می باشد؛ با این وجود شما به سادگی می توانید سطوح مختلف را تمیز کنید. با وجود سری های پارویی، باریک و گرد گیر، شما می توانید تمامی گوشه و کنارها را به سادگی تمیز کنید.
    از ویژگی های خوب طراحی می توان به لوله خرطومی کنفی، لوله تلسکوپی و همچنین چرخ های بزرگ اشاره کرد؛ با این وجود کار جاروکشی بسیار آسان تر از قبل خواهد شد.‌ از ویژگی های خوب جارو برقی بوش می توان به تکنولوژی نوآورانه موتور HiSpin اشاره کرد، با این وجود شاهد ارائه عملکرد عالی در کنار مصرف پایین انرژی هستیم. از دیگر ویژگی های جارو برقی BGL25MON بوش می توان به سیم جمع کن اتوماتیک، ناحیه کارکرد 8 متر، برچسب انرژی A، فیلتر قابل شستشو و ... اشاره کرد.‌ 
    • توان 2400 وات
    • مجهز به تکنولوژی نوآورانه موتور HiSpin
    • قابلیت تنظیم مکش
    • دارای لوله تلسکوپی و لوله خرطومی کنفی
    • حضور 3 عدد چرخ پلاستیکی
    • کیسه گرد و غبار 3.5 لیتری
    • سیم جمع کن اتوماتیک
    • موجود در سه رنگ آبی، قرمز و کرم
    ‎ناموجود
  12. جاروبرقی بوش BSGL5335 Bosch Vacuum Cleaner 700W

    جاروبرقی ها از جمله لوازم نظافت منزل هستند که حضور آن ها بسیار ضروری است. از این رو جهت تمیز کردن منزل خود نیاز به خرید جارو برقی ها دارید. یکی از مدل جاروبرقی های کیسه دار تولید شده توسط کمپانی بوش، بی اس جی ال 5335 « BSGL5335 » است. این مدل یکی از جاروبرقی های کارآمد کمپانی بوش است که با توان 700 وات تولید شده. از جمله ویژگی های خوب طراحی می توان به حضور 4 عدد چرخ در زیر بدنه، لوله تلسکوپی فلزی، لوله خرطومی مناسب، محل قرار گیری لوازم جانبی، سیم جمع کن خودکار و نشانگر پر بودن مخزن اشاره کرد. 
    جاروبرقی BSGL5335 بوش ناحیه کاربرد 15 متر دارد؛ با این وجود تمامی مکان هایی که از پریز برق دور هستند را نیز می توانید به سادگی تمیز کنید. از ویژگی های خوب جارو برقی بوش می توان به حضور تکنولوژی QuattroPower و فناوری PowerProtect اشاره کرد. با این وجود، عملکرد عالی و دقیق در کنار مصرف پایین انرژی تضمین می شود.‌ گفتنی است جاروبرقی BSG L5335 بوش، مجهز به فیلتر بهداشتی HEPA 13 است که 99.95 درصد از گرد و غبار و ذرات موجود در هوا را جذب خواهد کرد.‌ کیسه جاروبرقی با ظرفیت 4.5 لیتر طراحی شده. 
    • توان 700 وات
    • قابلیت تنظیم میزان مکش در 5 سطح
    • کیسه 4.5 لیتری
    • فیلتر بهداشتی HEPA 13
    • AirBumper برای حفاظت از مبلمان و دیوارها
    • تکنولوژی QuattroPower
    • فناوری PowerProtect
    • شعاع کارکرد 15 متر
    ‎ناموجود
  13. جاروبرقی سطلی هیتاچی 2200 وات CV-970Y HITACHI Vacuum Cleaner

    یکی دیگر از جاروبرقی های تولید شده توسط هیتاچی از نوع سطلی مدل CV-970Y است که از امکانات و قابلیت های برجسته ای برخوردار می باشد. این جاروبرقی سطلی دارای حداکثر توان مصرفی 2200 وات بوده و در کنار آن از بیشترین قدرت مکش بهره می برد. یکی از شاخص های برجسته ای که بیشتر جاروبرقی های سطلی هیتاچی به آن مجهز شده اند بدنه ای مستحکم از جنس فلز بوده و با مخزن بزرگ و ویژه ای که دارد به راحتی می توانید زباله ها را خارج سازید. استفاده از یک فیلتر پارچه ای مناسب همراه با لوله تلسکوپی و از همه مهمتر نشانگر پر بودن مخزن، حرفه ای بودن ساخت و ساز این جاروبرقی سطلی را به رخ می کشد. ظرفیت مخزن این جاروبرقی 21 لیتر بوده و در این حالت بدون نیاز به کیسه می توان از آن استفاده کرد. وجود چرخ های بزرگ برای حرکت روان جاروبرقی هنگام کارهای تمیز کاری یکی دیگر از مزیت های CV970Y به شمار می آید. این جاروبرقی سطلی هیتاچی را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • گنجایش مخزن 21 لیتر
    • حداکثر توان مصرفی 2200 وات
    • تخلیه آسان مخزن زباله
    • قابلیت کنترل مکش
    • بدنه فلزی مستحکم
    • مجهز به فیلتر بهداشتی
    ‎ناموجود
  14. جاروبرقی سطلی هیتاچی 1600 وات CV-940Y Hitachi Vacuum Cleaner

    هیتاچی در تولید جاروبرقی های سطلی و صنعتی تبحر خاصی دارد و با تولید دستگاه های کارآمد توانسته به جلب رضایت مخاطبانش بپردازد. یکی از مدل های کارای این شرکت که از امکانات خوب و مناسبی برخوردار است، جاروبرقی سطلی CV-940Y می باشد. این جاروبرقی سطلی به دلیل دارا بودن بدنه ی استیل ضد زنگ از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و تا سال ها می تواند به خدمتگذاری شما بپردازد. هیتاچی دو رنگ زیبا و خاستنی نقره ای و قرمز را برای این مدل خود در نظر گرفته است تا ظاهرش نیز زیبا به نظر برسد. مخزن این مدل با ظرفیت بالای 15 لیتری که دارد امکان جارو کردن محیط های زیادی را برایتان فراهم می کند. در صورت پر شدن مخزن نیز چراغ تعبیه شده بر روی بدنه روشن خواهد شد تا سریعا اقدام به خالی کردن آن کنید. بر خلاف جاروبرقی های کیسه ای که خالی کردن کیسه ی آن ها بسیار پر دردسر است، خالی کردن مخزن این جاروبرقی بسیار راحت و ساده بوده و بدون اینکه دستتان با آلودگی و گرد و خاک برخورد کند می توانید به خالی کردن مخزن بپردازید. 
    این مدل با توان بالای 1600 وات در اختیار کاربران قرار گرفته، پس خیالتان از بابت کارایی و قدرت این محصول نیز راحت باشد. همراه با این مدل دو عدد نازل برسی و گوشه عرضه شده است تا به راحتی بتوانید به تمیز کردن مکان هایی مانند درز ها که جارو کردن آن ها در حالت عادی امکان پذیر نیست، بپردازید. 
    • موتور قدرتمند 1600 وات
    • ظرفیت مخزن 15 لیتری
    • بدنه فلزی محکم
    • دسته مخصوص جابجایی 
    • فیلتر پارچه ای
    • 4 عدد چرخ برای حمل آسان
    • نشانگر پر بودن مخزن
    ‎ناموجود
  15. جاروبرقی سطلی هیتاچی 1800 وات CV-945Y Hitachi Vacuum Cleaner

    برای محیط های بزرگ مانند سال ها، مساجد، مسافرخانه و هتل ها جاروبرقی های معمولی جواب گو نخواهند بود، به همین دلیل شرکت های مختلفی مانند هیتاچی به تولید و عرضه ی جاروبرقی های با طراحی متفاوت با نام جاروبرقی سطلی پرداخته اند. در این جاروبرقی ها خبری از کیسه های دردسر ساز نیست، در واقع مخزنی بزرگ جایگزین این کیسه ها شده است. مزیت دیگری که این مخزن با خود به همراه دارد، خالی کردن راحت و زدودن آلودگی از داخل مخزن می باشد. یکی از مدل های تولید شده توسط هیتاچی CV-945Y نام دارد. این جاروبرقی از مخزن محکم و بزرگی با اندازه ی 18 لیتر برخوردار است، پس بدون وقفه می توانید مساحت بالایی را جارو نمایید. در قلب این جاروبرقی موتوری قدرتمند با توان 1800 وات عرضه شده است، این موتور به خوبی از پس انواع زباله و گرد و غبار بر می آید. برای اینکه گرد و غبار به داخل موتور و هوا وارد نشود، هیتاچی از فیلتر پارچه ای در این محصول بهره گرفته است. 
    بر روی بدنه محلی برای ذخیره سازی لوازم جانبی در نظر گرفته شده است. این لوازم که شامل نازل برسی و نازل گوشه می باشد در تمیز کاری بخش های مختلف شما را با محدودیت رو به رو نخواهد ساخت. وجود 4 عدد چرخ و یک دسته بر روی این جاروبرقی جابجایی راحت را برایتان فراهم می کند. 
    • موتور قدرتمند 1800 وات
    • ظرفیت مخزن 18 لیتری
    • بدنه محکم فلزی
    • دسته حمل و جابجایی 
    • دارای فیلتر پارچه ای
    • 4 عدد چرخ برای حمل آسان
    ‎ناموجود
  16. جاروبرقی بدون کیسه هیتاچی CV-SC22 Hitachi Vacuum Cleaner

    هیتاچی یکی از کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی به شمار می آید که هر ساله تعداد زیادی از انواع کالاهای پیشرفته و مدرن را در مدل های جدید روانه بازار می کند و اینبار باب میل خانم هایی که به نظافت خانه اهمیت می دهند جاروبرقی هیتاچی 2200 وات مدل CV-SC22 را تولید کرده و در این راستا قابلیت های ویژه ای را نیز برای آن در نظر گرفته. یکی از شاخص های برجسته ای که برای این جاروبرقی مهیا شده، فیلتر هوای پاکHEPA  است که برای جلوگیری از ایجاد آلرژی های بیماری زا، مناسب ترین عملکرد را داشته و از همه مهمتر دارای فناوری فشرده سازی گرد و غبار « Dust Compression Technology » بوده و به همین سبب می توان جاروبرقی مخزن دار هیتاچی را یکی از بهترین مدل های موجود به شمار آورد که هم اکنون با رنگ قرمز در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت به فروش می رسد. قدرت مکش 400 وات با مخزن جمع آوری زباله 2 لیتر، حرفه ای بودن این جاروبرقی هیتاچی را به رخ می کشد. لوله تلسکوپی این جاروبرقی مجهز به قابلیت کنترل بر روی دسته بوده و از چرخش سری به هر طرف بهره می برد علاوه بر این، هیتاچی مجهز به برس گردگیری و نازل درز برای تمیز کردن گوشه و کنار اتاق می باشد.
    • توان مصرفی 2200 وات
    • قدرت مکش 400W
    • فیلتر نانو تیتانیوم و HEPA
    • ظرفیت مخزن گرد و غبار 2 لیتر
    • فن آوری فشرده سازی گرد و غبار
    • مجهز به لوله تلسکوپی و برس گردگیری
    ‎ناموجود
  17. جاروبرقی بدون کیسه هیتاچی CV-SE230V Hitachi Vacuum Cleaner

    هیتاچی به عنوان یکی از کمپانی های نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی و اینبار با جاروبرقی 2300 وان بدون کیسه CV-SE230V به خانه هایتان می آید تا از کارایی و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده به بهترین نحو استفاده کنید. این جاروبرقی با ظرفیت مخزن 2 لیتر، حجم زیادی از گرد و خاک و زباله را داخل خود جایی داده و به این دلیل نیازی به خالی کردن مداوم آن نیست. یکی دیگر از مزایای این جاروبرقی نشانگر میزان گرد و غبار و از همه مهمتر فیلتر 7 مرحله ای نانو تیتانیوم و همچنین فیلتر هوای تمیز HEPA می باشد که باعث می شود کوچکترین ذرات ریز گرد و غبار و باکتری های آلرژی زا را از میان بردارد. لوله تلسکوپی به همراه برس گردگیری و نازل درز برای تمیز کردن انواع سطوح خصوصا قسمت هایی که دسترسی به آنها مشکل است بهترین گزینه به شمار می اید. این جاروبرقی هیتاچی به فناوری فشرده سازی گرد و غبار مجهز شده و شما نیز هم اکنون می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • حداکثر توان مصرفی 2300 وات
    • فیلتر 7 مرحله ای نانو تیتانیوم و HEPA
    • شاخص نشانگر گرد و خاک
    • مجهز به فن آوری فشرده سازی گرد و غبار
    • ظرفیت مخزن زباله 2 لیتر
    • تنظیم قدرت مکش
    ‎ناموجود
  18. جاروبرقی بدون کیسه هیتاچی CV-SE23V Hitachi Vacuum Cleaner

    هیتاچی یکی از تولید کننده های انواع لوازم خانگی و سایر محصولات متنوع می باشد که هر ساله با تعداد زیادی از کالاهای متنوع، خود را عرضه می کند. جاروبرقی بدون کیسه هیتاچی مدل CV-SE23V به عنوان بهترین نوع جاروبرقی با توان مصرفی 2300 وات از توان مکش 470w بهره می برد. علاوه بر این مجهز به فیلتر نانو تیتانیوم و HEPA می باشد. این جاروبرقی با ظرفیت مخزن زباله 2 لیتر از قابلیت تخلیه آسان تنها با لمس یک دکمه برخوردار می باشد تا از ایجاد آلرژی و انواع بیماری های تنفسی جلوگیری شود. یکی از فناوری های با اهمیت در جاروبرقی هیتاچی، وجود فناوری فشرده سازی زباله است که بسیار حرفه ای تر از همیشه برای جلوگیری از ایجاد آلرژی مهیا شده. علاوه بر این مجهز به انواع سری ها و لوله تلسکوپی برای تمیز کردن انواع سطوح و گردگیری  قسمت هایی می باشد که دسترسی به آنها مشکل است. این جاروبرقی 2300 وات هیتاچی با رنگ آبی زیبا و چشم نواز طراحی شده و از استحکام بسیار زیادی بهره می برد. 
    • توان مصرفی 2300 وات
    • قدرت مکش 470w
    • ظرفیت مخزن گرد و غبار 2 لیتر
    • دارای لوله تلسکوپی
    • مجهز به فیلتر نانو تیتانیوم و Hepa
    • تخلیه آسان زباله 
    • فناوری فشرده سازی زباله
    ‎ناموجود
  19. جارو شارژی هیتاچی دو منظوره PV-XC500 Hitachi Vacuum Cleaner

    هیتاچی یکی از جارو شارژی هایش را با مدل نامبر پی وی ایکس اس 500 « PV-XC500» تولید و وارد بازار کرد. این مدل جارو شارژی با طراحی مناسب و کیفیت خوبی تولید شده تا شما بتوانید با استفاده از آن محل کار و زندگی خود را تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار کنید. جارو شارژی کاربری های متفاوتی دارد؛ شما می توانید از این مدل جاروشارژی جهت تمیز کردن سطوح مختلف، گوشه و کنارها، مبلمان، داخل ماشین و ... استفاده کنید. جارو شارژی هیتاچی XC500 با قابلیت تنظیم دسته، می تواند به صورت دستی و عصایی مورد استفاده قرار بگیرد.‌
    هیتاچی باتری لیتیوم یونی 21.6 واتی را با جاروشارژیش همراه کرده؛ این باتری توسط پایه، شارژ می شود و در مدت زمان حدود 3.5 ساعت پر خواهد شد. پس از اتمام شارژ می توانید تا 30 دقیقه محیط را جارو کنید.‌ با توجه به چراخ های نشانگر موجود بر روی بدنه، می توانید از میزان شارژ باقی مانده با خبر شوید. هیتاچی از جمله تولید کنندگان لوازم خانگی است که سعی کرده محصولاتش را با کیفیت عالی وارد بازار کند. مدل جارو شارژی هیتاچی PVXC500 نیز با کیفیت عالی بدنه و در دو رنگ مختلف قرمز و طلایی بسیار زیبا تولید و طراحی شده. 
    • موتور جدید Smart Drive
    • وجود لامپ های LED بر روی پارویی
    • دارای باتری 21.6 ولت
    • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت
    • قابلیت استفاده به صورت دستی و عصایی
    • تولید شده در دو رنگ زیبا
    • نشانگر میزان شارژ باتری
    ‎ناموجود
  20. جاروبرقی هیتاچی 2200 وات CV-SE22V Hitachi Vacuum Cleaner

    یکی دیگر از جاروبرقی های حرفه ای و پیشرفته که توسط کمپانی هیتاچی تولید و روانه بازار شده؛ جاروبرقی 2200 وات با توان مکش بسیار ایده آل است که در مدت زمان کمی به شما امکان می دهد تمامی اتاق ها و سطوح را با استفاده از سری ها و لوله تلسکوپی ویژه ای که به همراه دارد تمیز و پاکیزه کنید. ظرفیت مخزن گرد و غبار این جاروبرقی هیتاچی 2 لیتر بوده و در کنار آن به فیلتر گرد و غبار 7 مرحله ای مجهز شده. علاوه بر این برای از میان بردن آلرژی و گرد و غبار موجود از فیلتر نانو تیتانیوم و فیلتر هوای پاک HEPA بهره می برد. طراحی مقاوم با بدنه ای مستحکم ساخته شده از مواد اولیه با رنگ قرمز زیبا و خواستنی به همراه قابلیت سیم جمع کن اتوماتیک، طراحی حرفه ای جاروبرقی هیتاچی را به رخ می کشد. مجهز بودن به فناوری فشرده سازی زباله به همراه تخلیه آسان مخزن گرد و خاک، این جاروبرقی را در رده مدل های پیشرفته و استاندارد قرار داده. جاروبرقی 2200 وات هیتاچی را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • توان مصرفی 2200 وات
    • تنظیم قدرت مکش
    • ظرفیت گرد و غبار 2 لیتر
    • فیلتر تصفیه 7 مرحله ای
    • نشانگر میزان گرد و غبار
    • فیلتر نانو تیتانیوم و HEPA
    ‎ناموجود
  21. جاروبرقی بوش 2500 وات BGL3A209 Bosch Vacuum Cleaner

    قدرت و کیفیت جاروبرقی های بوش همواره برای همگان شناخته شده است به همین دلیل خیلی از اشخاص به خرید این گونه محصولات بوش روی می آورند تا یک عمر با خیال راحت بتوانند فضای اطراف را به کمک این نوع دستگاه های پر قدرت تمیز و آراسته نگه دارند. از مدل های قدرت مند و کارای این شرکت، جاروبرقی BGL3A209 می باشد که از موتوری با توان بالای 2500 وات بهره می برد، این موتور که از نوع HiSpin است قادر به مکش هر نوع زباله خواهد بود. برای جاروکشی موثر سطوح مختلف مانند روی فرش، پارکت، سرامیک و گلیم نیز می توان از قابلیت تنظیم مکش بهره گرفت. برای نگه داری گرد و غبار و زباله های مکیده شده، بوش از کیسه ی با گنجایش 1X در این مدل بهره گرفته است. همانطور که می دانید در مدل های معمولی با پر شدن کیسه، قدرت و کارایی دستگاه به میزان قابل توجهی پایین می آید، بوش برای جلوگیری از رخ دادن این حالت، از قابلیت ویژه ای به نام PowerProtect بهره گرفته است. به کمک این قابلیت حتی زمانی که کیسه پر شده قدرت مکش پایین نخواهد آمد و جاروبرقی با همان قدرت اولیه به ادامه کار خواهد پرداخت. برای اینکه بتوان بدون نیاز به تعویض پریز برق، به جاروکشی اطراف پرداخت، بوش از کابل بلند بهره گرفته که همراه با لوله ی خروطومی بلند شعاع کارکرد 10 متری را در اختیار کاربران قرار می دهد. 
    • توان مصرفی 2500 وات
    • موتور HiSpin
    • قابلیت تنظیم مکش
    • کیسه با گنجایش 1X
    • قابلیت PowerProtect
    • شعاع عملکرد 10 متر
    • دارای نازل باریک و برسی
    • لوله ی تلسکوپی
    ‎ناموجود
  22. جاروبرقی ال جی 1400 وات VC38342N LG VACUUM CLEANER

    دارای قابلیت های ویژه ای است که از این میان می توان به توان مکش 330 وات اشاره کرد. علاوه بر این دارای لوله تلسکوپی مناسب و برس های ویژه برای مبلمان و سطح دیوار می باشد که می توانید با استفاده از آنها به خوبی تمامی قسمت های اتاق را تمیز کرد. این جاروبرقی دارای کیسه گرد و غبار با ظرفیت بالا بوده و حجم زیادی از زباله و گرد و غبار را در خود جای میدهد. حداکثر توان این جاروبرقی برابر با 1400 وات بوده و در مقایسه با مدل های هم رده ای اش از قدرت مناسبی برخوردار می باشد. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه این جاروبرقی از فیلترهای بهداشتی ویژه برای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار برخوردار می باشد. طراحی زیبا و مدرن این جاروبرقی به نوعی استحکام و ایمنی بدنه را به رخ می کشد تا مدت های طولانی بتوان از آن استفاده کرد.
    • حداکثر توان 1400 وات
    • قدرت مکش 330 وات
    • کیسه گرد و غبار با ظرفیت بالا
    • مجهز به لوله تلسکوپی
    • دارای نازل و برس برای مبلمان
    ‎ناموجود
  23. جاروبرقی ناسا 2400 وات NS-7071 NASA Vacuum Cleaner

    جاروبرقی ها یکی از مهمترین لوازم منزل جهت تمیز کاری می باشند زیرا امر جاروکشی محیط اطراف را بسیار راحت تر کرده اند مخصوصا زمانی که از یک جاروبرقی قدرتمند برای این کار استفاده کنید. جاروبرقی ناسا NS-7071 یکی از مدل های پر توان موجود در بازار است به طوری که با قدرت مکش مناسب خود توانایی جمع اوری هر چیزی را دارد. این جاروبرقی از توان 2400 وات بهره می برد و امکان تنظیم سطح قدرت مکش را برای کاربران فراهم نموده است. در این مدل از کیسه استفاده شده و برای راحتی کار مصرفه کنندگان از نشانگر پر شدن کیسه بر روی بدنه بهره گرفته شده است. فیلتر در نظر گرفته شده برای این جاروبرقی نیز قابلیت شستشو دارد بنابراین لازم نیست هر بار به تعویض این فیلتر بپردازید، تنها کافیست آن را شستشو دهید تا فیلتر کارایی اولیه خود را به دست بیاورد. این دستگاه همچنین از فیوز حرارتی بهره می برد تا از خراب شدن موتور به علت داغی زیاد جلوگیری شود. 
    • قدرت 2400 وات
    • تنظیم مکش
    • نازل گوشه و برسی
    • تنظیم ارتفاع لوله تلسکوپی
    • چرخش 360 درجه لوله خرطومی
    • فیوز محافظتی
    • فیلتر قابل شستشو
    • نشانگر پر شدن کیسه
    ‎ناموجود
  24. جاروبرقی ناسا الکتریک NS-9093 NASA Vacuum Cleaner 2400W

    جاروبرقی ناسا الکتریک NS-9093 با طراحی زیبا روانه ی بازار شده است. این جارو در کنار زیبایی اش، قدرت مناسبی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد تا کارایی خوبی داشته باشد. در واقع این مدل با دارا بودن موتور 2400 واتی از پس تمیز کردن هر جایی بر می آید. شما می توانید به دلخواه خود و به کمک دکمه ی اهرمی تعبیه شده بر روی دستگاه، قدرت مکش را تنظیم کنید. در این جاروبرقی همچنین امکان تنظیم ارتفاع لوله تلسکوپی با توجه به قد وجود دارد و لوله ی خرطومی نیز از قابلیت چرخش 360 بهره می برد بنابراین جاروکشی آسان و راحتی برایتان مهیا خواهد شد. از دیگر قابلیت های مفید این جاروبرقی، فیوز حرارتی می باشد که مانع از گرم شدن بیش از حد موتور و در نتیجه خراب شدن آن می شود. بر روی بدنه جدا از دکمه های کنترلی، نشانگر پر شدن کیسه نیز تعبیه شده که شما را از زمان مناسب برای خالی کردن کیسه ی جاروبرقی آگاه می کند. 
    • توان 2400 وات
    • توانایی تنظیم مکش
    • نازل گوشه و برسی
    • قابلیت تنظیم ارتفاع لوله تلسکوپی
    • چرخش 360 درجه لوله خرطومی
    • فیوز محافظتی
    • فیلتر قابل شستشو
    • نشانگر پر شدن کیسه
    ‎ناموجود
  25. جاروشارژی دو منظوره ناسا NS-2013 Nasa Chargeable Vacuum Cleaner

    یکی از جاروشارژی های موجود در بازار مدل NS-2013 ناسا است. این جاروشارژی از مدل های دو منظوره است که با طراحی مناسب و بسیار شیک تولید شده است. این مدل جاروشارژی ناسا در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده تا بتوانید با توجه به سلیقه خود مناسب ترین را خریداری کنید. جاروشارژی ns 2013 با باتری قابل شارژ لیتیومی 18 ولت همراه شده است. می توان گفت که جاروشارژی ناسا از مدل های پر توان موجود در بازار می باشد. دو نظوره بودن جاروشارژی به این معنا است که می توانید از آن هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی استفاده کنید. با این وجود امکان جاروکشی تمامی سطوح مختلف همچنین داخل ماشین و روی مبل ها فراهم می شود. 
    بر روی جاروشارژی ناسا، لامپ LED قرار داده شده است؛ با این وجود شما می توانید حتی مکان های تاریک مانند زیر تخت را تمیز کنید. از دیگر ویژگی های خوب جارو شارژی ناسا NS 2013 می توان به وجود دو چرخ مناسب بر روی پارویی اشاره کرد؛ وجود چرخ ها قدرت مانور جارو را افزایش خواهد داد. قابلیت تاشو بودن دسته و وجود فیلتر از دیگر ویژگی های جارو شارژی ان اس 2013 ناساست. 
    • باتری 18 واتی
    • قابلیت استفاده به صورت دستی و عصایی
    • چرخ های مناسب
    • وجود لامپ LED برای جاروکشی مکان های تاریک
    • مخزن شفاف
    • دسته تاشو
    ‎ناموجود
  26. جاروبرقی 2200 وات بوش BGL72232 Bosch Vacuum Ceaner 2200W

    • مجهز به موتور HiSpin
    • قابلیت تنظیم مکش
    • کیسه با گنجایش 4 لیتر
    • تکنولوژی PowerProtect
    • شعاع کارکرد 12 متر
    • مجهز به نازل باریک و برسی
    • دارای فیلتر HEPA
    ‎ناموجود
  27. جاروبرقی سطلی کارچر WD 3 Premium Karcher Vacuum Cleaner

    جاروبرقی کارچر WD 3 Premium با دارا بودن توان بالای 1000 وات و قابلیت مکش مایعات، به عنوان یک دستگاه چند منظوره شناخته می شود و به دستگاهی ایده آل برای تمیز کردن منازل و کارگاه ها تبدیل شده است. این جاروبرقی از چرخ های پلاستیکی با قابلیت چرخش 360 درجه بهره می برند تا بتوانید آن را با خود به مناطق مختلف ببرید. همچنین کابل بلند 4 متری در نظر گرفته شده برای این محصول، امکان جاروکشی تا شعاع 6 متری را به شما می دهد. این مدل به دلیل دارا بودن مخزن بزرگ در گروه جاروبرقی های سطلی قرار گرفته است. مخزن 17 لیتری این دستگاه امکان جاروکشی بدون وقفه را حتی در محیط های بزرگ برای شما فراهم می کند. بعد از اتمام کار نیز می توانید مخزن را از موتور جدا نموده و به راحتی تخلیه و یا بشویید. جنسی که کارچر برای این مخزن خود در نظر گرفته از نوع استیل می باشد. در واقع به دلیل اینکه این مخزن مدام در تماس با رطوبت خواهد بود، کارچر ترجیح داده از این جنس در ساخت بدنه اش استفاده کند.  
    در این مدل بر خلاف سایر مدل های کارچر، از فیلتر غیر قابل جابجایی استفاده شده است، این فیلتر که از نوع cartridge می باشد ذرات ریز موجود در هوا و مایعات را می گیرد و مناسب برای جاروکشی به صورت تر و خشک است. برای این که کار با این جاروبرقی راحت باشد و بتوان از آن حداکثر استفاده را برد، کارچر به همراه این دستگاه به عرضه سری پارویی و سری درز و شکاف پرداخته است. برای دسترسی راحت به این لوازم جانبی نیز در بخش پشتی، محلی برای ذخیره سازی آن ها در نظر گرفته شده، کابل برق را نیز می توان به دور قطعه ی مخصوصی که در همین قسمت قرار دارد پیچید.
    • دارای توان مصرفی 1000 وات
    • مجهز به مخزن 17 لیتری
    • جنس مخزن استیل ضد زنگ
    • توانایی مکش مایعات
    • مجهز به سری های مختلف
    • دارای فیلتر ضد گرد و غبار
    • دارای حالت پارکینگ
    ‎ناموجود
  28. جاروبرقی سطلی هیتاچی 2200 وات CV-975YR HITACHI Vacuum Cleaner

     یکی از جاروبرقی های قدرتمند و پر توان که توسط کمپانی هیتاچی تولید شده؛ جاروبرقی سطلی 2200 وات CV-975YR است که دارای ویژگی های بسیار زیادی از جمله مکش بسیار بالا در جمع آوری زباله ها و گرد و خاک موجود می باشد. ظرفیت مخزن گرد و خاک در این جاروبرقی سطلی 21 لیتر بوده و در کنار آن نیز از شاخص گرد و غبار بهره می برد. این جاروبرقی به یک لوله تلسکوپی مجهز بوده و که میزان ارتفاع آن را می توان به راحتی افزایش یا کاهش دهید. یکی از ویژگی های برجسته در این جارو برقی هیتاچی، عملکرد کنترل میزان مکش بر روی دسته با استفاده از دکمه های موجود بر روی آن است. مجهز بودن به سه نوع سری مختلف برای استفاده بر روی انواع سطوح، روی فرش و حتی نظافت درز ها می باشد  و همین به تمیز کردن کامل اتاق کمک خواهد کرد. وجود چهار چرخ روان که از دو چرخ بزرگ با دو چرخ کوچک طراحی شده به حرکت راحت جارو بر روی سطوح مختلف کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است که این جاروبرقی دارای فیلتر پارچه ای قابل شستشو می باشد که مانع از پخش شدن گرد و خاک داخل اتاق خواهد شد.
    • توان مصرفی 2200 وات
    • بدنه فلزی مستحکم
    • مجهز به فیلتر پارچه ای 
    • ظرفیت مخزن گرد و خاک 21 لیتر
    • تنظیم قدرت مکش در سه حالت
    •  دارای 3 سری مختلف
    ‎ناموجود
  29. جارو برقی دلمونتی 2200 وات DL325 Delmonti Vacuum Cleaner

    ​دلمونتی یکی دیگر از جاروبرقی های کارآمد و با کیفیتش را با مدل نامبر دی ال 325 « DL325 » به بازار عرضه کرده. این مدل جاروبرقی دارای توان 2200 وات و همچنین قدرت مکش 650 وات است؛ با این وجود شما می توانید تمامی آشغال های ریز و درشت را بر روی سطوح مختلف تمیز کنید. وجود سری های مختلف، این امکان را فراهم می کند تا بتوانید گوشه کنارها را نیز با جاروبرقی دلمونتی تمیز کنید. وجود چرخ های موجود بر روی بدنه، دسته برای حمل، لوله تلسکوپی، لوله خرطومی مناسب و همچنین سیم جمع کن خودکار و نشانگر پر بودن کیسه، از ویژگی های خوب جاروبرقی دلمونتی DL-325 می باشد. 
    این جاروبرقی با کیسه دائمی 4 لیتری همراه شده؛ با این وجود شما می توانید پس از پر شدن کیسه، به سادگی آن را جدا کنید و پس از تخلیه آن را بشویید. حضور فیلتر بهداشتی هیپا « HEPA » مانع از پخش شدن گرد و غبار و ذرات ریز داخل محیط خواهد شد. صدای تولید شده توسط این مدل جاروبرقی، 75 دسی بل می باشد. جاروبرقی DL 325 همانند دیگر محصولات این شرکت ایتالیایی، با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.‌
    • توان 2200 وات
    • قدرت مکش 650 وات
    • کیسه دائمی 4 لیتری
    • وجود فیلتر تصفیه HEPA
    • سیم جمع کن خودکار
    • کابل برق 6 متری
    • چراغ LED نشانگر پر بودن مخزن
    ‎ناموجود
  30. ​جاروبرقی سطلی آب و خاک کارچر WD 4 Premium Karcher Vacuum Cleaner

    اگر به دنبال خرید جاروبرقی هستید تا بتوانید با آن هر نوع سطحی را تمیز کنید و نگران خراب شده ان به دلیل مکش رطوبت و آب نباشید، جاروبرقی کارچر WD 4 Premium می تواند گزینه ای مناسب برایتان باشد. سطل بزرگی که برای این مدل در نظر گرفته شده، محلی با ظرفیت بالا برای ذخیره ی زباله ها و گرد و غبار می باشد. در واقع ظرفیت بالای 20 لیتری این مخزن شما را از دردسر مربوط به خالی کردن مکرر رهایی می بخشد. علاوه بر این تخلیه این مخزن ها به نسبت جاروبرقی های کیسه ای بسیار راحت است. این مخزن که از جنس استیل ساخته شده در برابر ضربه و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. این جاروبرقی از توان مصرفی 1000 وات بهره می برد، بنابراین با قدرت مکش بالایی که دارد هیچ زباله و گرد و غباری نمی توانند از دستش فرار کنند. 
    با توجه به اینکه جاروبرقی کارچر WD 4 Premium به صورت آب و خاک عرضه شده، فیلتر تعبیه شده در داخل این مدل با مواد خشک و مرطوب مشکلی ندارد و آلودگی موجود در آن ها را به خود جذب می نماید. از آنجایی که کثیف شدن بیش از حد این فیلتر ممکن است بر کارایی جارو تاثیر بگذارد توصیه می شود هر چند ماه یکبار به تعویض آن اقدام کنید. وجود دسته بر روی این فیلتر تعویض راحت را به همراه دارد. وجود نازل باریک، برس و کف، امکان جارو کردن گوشه ها، روی مبل، فرش، موکت، سرامیک و ... را برایتان فراهم می کند. 
    • دارای قدرت 1000 وات
    • مجهز به مخزن 20 لیتری
    • جنس مخزن استیل ضد زنگ
    • توانایی مکش مایعات
    • مجهز به سری های مختلف
    • دارای فیلتر ضد گرد و غبار
    • دارای حالت پارکینگ
    ‎ناموجود
  31. جاروبرقی ناسا الکتریک NS-9094 NASA Vacuum Cleaner 2600W

    برای داشتن محیطی تمیز و پاکیزه، استفاده از یک جاروبرقی کارا توصیه می شود. جاروبرقی ناسا NS-9094 از جمله جاروبرقی های پرقدرت این شرکت می باشد که امر تمیز کاری محیط اطراف را به بهترین وجه ممکن انجام می دهد. این جارو با توان 2600 وات در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته بنابراین مکشی با قدرت بالا را عرضه می نماید. این محصول از قابلیت فیوز حرارتی بهره می برد تا طور عمر دستگاه را به میزان چشمگیری بالا ببرد. این فیوز در استفاده طولانی مانع از فشار آمدن به موتور می شود و در این مواقع به طور خودکار خاموش خواهد شد. این محصول همچنین قابلیت تنظیم مکش را به کاربران خواهد داد و لوله ی تلسکوپی آن طوری طراحی شده که بتوان آن را بلند و کوتاه کرد. از دیگر قابلیت های مفید این دستگاه نشانگر پر شدن کیسه ی داخلی می باشد، بنابراین با خالی کردن کیسه در زمان مقرر، از افت مکش جلوگیری خواهید کرد. 
    • شناسه کالا : 2800000142506
    • گارانتی : ۱۸ ماهه ناسا الکتریک
    • توان 2600 وات
    • قابلیت تنظیم مکش
    • نازل گوشه، مبل و برسی
    • قابلیت تنظیم ارتفاع لوله تلسکوپی
    • چرخش 360 درجه لوله خرطومی
    • فیوز محافظتی
    • فیلتر قابل شستشو
    • نشانگر پر شدن کیسه
    ‎ناموجود
  32. جارو شارژی سنکور SVC 7614 TQ Sencor

    جارو شارژی سنکور SVC 7614 TQ Sencor  ساخته شده توسط کمپانی پرآوازه سنکور با زدودن گرد و خاک منزل تمیزی و نظافت را برای فضای خانه شما به ارمغان می آورد. جارو شارژی سنکور « SVC 7614 TQ Sencor » به عنوان یکی از باکیفیت ترین و مناسب ترین  مدل های جارو شارژی ایستاده با یک طراحی مدرن و ساخت و سازی پیشرفته و بروز و  مجهز به دستگیره ارگونومی و از همه مهمتر به صورت چند منظوره طراحی شده تا راه حلی سریع و آسان برای تمیزکاری های روزانه باشد. این جارو ایستاده  با توان 80 وات با قابلیت جذب مایعات ساخته  شده و مهمتر از همه به تنظیمات کنترل توان مجهز شده است. آنچه طراحی بدنه این جارو شارژی را زیبا جلوه می دهد؛ وجود چراغ های ال ای دی در قسمت جلو پارویی است و در کنار آن به قابلیت جلوگیری از حرارت گرمای موتور با استفاده از فیوز حرارتی می باشد. وجود تعداد قابل توجهی از نازل ها ازجمله نازل شکاف و درز به همراه برس مبلمان برای راحت تر تمیز کردن انواع سطوح، به شما کمک خواهد کرد. جارو شارژی عصایی سنکور SVC 7614 حدود 6 ساعت زمان نیاز دارد تا کاملا شارژ شود تا بتوان به مدت 20 دقیقه از آن استفاده کنید.از دیگر ویژگی های این محصول پرکارامد میتوان به مخزن زباله با ظرفیت 0.5 لیتر بوده و دیگر نیازی به کیسه Bagless ندارد.این محصول از  قابلیت نصب روی دیوار برخوردار بوده و  میزان صدای نسبتا کم 75 دسی بل از دیگر شاخص های قابل توجه این جارو شارژی به شمار می آید .در جارو شارژی سنکور جدا از توان مکش بالایی که مهیا شده، یک فیلتر بهداشتی قابل شستشو ایجاد شده که موجب تولید هوایی سالم و بدون گرد و غبار خواهد شد.
    • چرخش 182 درجه سری جارو
    • توان مصرفی 80 وات
    • زمان کارکرد 20 دقیقه
    • زمان شارژ باتری 6 ساعت
    • نشانگر شارژر
    • تنظیمات کنترل قدرت
    • دارای فیلتر قابل شستشو
    • سطح صدای 75 دسی بل
    • دارای چراغ LED
    • مخزن زباله 0.5 لیتری
    ‎ناموجود
  33. جارو برقی سامسونگ 2000 وات مدل KING-20

    جارو برقیKING-20 یکی از بهترین و خوش ساخت محصولات شرکت سامسونگ می باشد که علاوه بر کیفیت بدنه فوقالعادی آن دارای مکش عالی و قابل قبولی می باشد.از ویژگی های این محصول می تواند گفت  روی دسته‌ی جاروبرقی، یک پنل کنترل دیجیتالی تعبیه شده است که از نظر طراحی و کارایی امتیاز خوبی به شمار می‌آید؛ چراکه عملکرد آن نیز به‌صورت بی‌سیم است تا ضمن سهولت استفاده، دردسرآفرین نشود. تعبیه‌ی فیلتر سایکلون یا گردبادی روی دسته‌ی این مدل، مزایایی را به همراه دارد که عبارت است از: سهولت استفاده و تخلیه، صرفه‌جویی در زمان، افزایش طول‌عمر عملکرد و قدرت مؤثر سیستم مکش. دیگر قابلیت این مدل بهره‌مندی از فناوری نانوسیلور (Nano Silver) بوده که یک سیستم بهداشتی انحصاری از شرکت سامسونگ است و با بهره‌گیری از ذرات نقره، کوچک‌ترین ذرات و باکتری‌ها را از بین می‌برد. لوله‌ی خرطومی این مدل با قابلیت چرخش 360 درجه طراحی شده است و کیسه‌ی جارو هم گنجایش مناسبی دارد که به کاربری آسان این دستگاه می‌انجامند. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به محفظه‌ی تعبیه‌شده برای متعلقات اشاره کرد. درمجموع می‌توان این محصول زیبای شرکت نامدار سامسونگ را یک جاروبرقی کامل و پرقدرت با طراحی منحصربه‌فرد به شمار آورد.
    • فیلتر سایکلون
    • کنترلر بی‌سیم روی دسته
    • فناوری نانوسیلور و فیلتر HEPA
    • چرخش 360 درجه خرطومی
    • پاکت جارو برقی: دارد
    • سیم جمع کن خودکار: دارد
    • کنترل روی دسته: دارد
    • محدوده میزان صدا: 80 دسی بل و بیشتر
    ‎ناموجود
  34. جارو برقی آب و خاک بدون کیسه سامسونگ امپراتور 2100 وات مدل VC21F50HUDU

    شرکت خوش نام سامسونک علاوه بر تولید مایکریو و گوشی های همراه در ساخت جاروبرقی نیز تبحر دارد.بنابراین این کمپانی با ساخت جارو برقی آب و خاک بدون کیسه سامسونگ امپراتور 2100 وات مدل VC21F50HUDU قدرت مکش قدرتمند جارو برقی پاک کننده موی حیوانات Plus تضمین تمیز کردن به طور مداوم عمیق و شدید می باشدعملکرد بالا و تکنولوژی منحصر به فرد CycloneForce یک نیروی گریز از مرکز قوی برای نیروی جا به جا شدن را به طور دائمی ایجاد می کند. ترکیبی از موتور قدرتمند و برس مکش باعث می شود که مکش و پاکسازی در خانه بهتر شود. ذرات خاک سریع و آسان، بزرگ و کوچک در هر سطح جذب می شوند. نیروی گریز از مرکز نیروی CycloneForce خاک و آوار را به یک اتاق بیرونی جدا می کند. بنابراین قدرت مکش را حفظ می کند، چرا که فیلتر را تمیز نگه می دارد و از مسدود شدن آن جلوگیری می کند.
    جارو برقی سامسونگ امپراتور دارای یک سری جادویی می باشد که با استفاده از نور بنفش UV Sterilize Brush قطرات آلرژن ها و پرز و موهای هرز را از بین می برد و با استریل خانه شما به بهداشتی بودن اتاق شما کمک می کند.عملکرد ضد آلرژی سامسونگ F500 توسط بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) تایید شده است.دستگیره این جارو برقی به شکلی طراحی شده است که با کمترین فشار و زحمت به سخت ترین جاهای اتاق شما نفوذ می کند و بر روی این دسته دکمه های روشن خاموش و کم زیاد کردن قدرت مکش جارو برقی جایی داده شده است که شما کمک می کند که بدون وقفه به طور مطلوب به کار خود ادامه دهید و از خم شدن های مکرر جلوگیری کنید.
    • مخزن 2 لیتری
    • توان 2100 وات
    • قدرت مکش 450 وات
    • فیلتر تصفیه هوای HEPA 13
    • طراحی جمع و جور بدنه
    • دکمه تنظیم مکش بر روی دسته
    • کابل 7 متری
    ‎ناموجود
  35. جاروبرقی 2200 وات بوش BGL72232 Bosch Vacuum Ceaner 2200W

    جاروبرقی های سری Ergomaxx'x بوش همگی از توانان بالایی بهره می برند و به امکانات مناسبی مجهز شده اند. یکی از مدل هایی که در این سری واقع شده و با دارا بودن موتور قدرتمند از راندمان و کارایی بالایی بهره می برد جاروبرقی BGL72232 می باشد. در قلب این جاروبرقی بوش موتور HiSpin تعبیه شده، این موتور یکی از جدیدتری اختراعات بوش می باشد که فن آیرودینامیک بهره می برد و مصرف انرژی پایینی دارد. این موتور با دارا بودن توان 2200 وات مکش بالایی تولید می کند و قادر به جمع آوری انواع زباله خواهد بود. برای این که به کمک این جاروبرقی بتوان بدون وقفه به تمیز کردن بخش های مختلف پرداخت بوش علاوه بر عرضه ی کیسه ی با ظرفیت بالای 4 لیتری، تکنولوژی ویژه ای به نام PowerProtect را در این مدل تعبیه نموده است. این تکنولوژی در واقع مانع از افت قدرت مکش هنگام پر شدن کیسه می شود. 
    وجود فیلتر بهداشتی HEPA نیز خیالتان را از بابت گرد و غبار راحت می کند و از ورود این آلاینده ها به داخل اتاق جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های ویژه ی جاروبرقی BGL72232 شعاع کارکرد 12 متر می باشد. همچنین همراه با این مدل 2 عدد سری باریک و برسی عرضه شده است تا به راحتی بتوانید مکان هایی مانند گوشه ها و روی مبل را از هر گونه گرد و غبار و زباله بزدایید. 
    • توان مصرفی 2200 وات
    • مجهز به موتور HiSpin
    • قابلیت تنظیم مکش
    • کیسه با گنجایش 4 لیتر
    • تکنولوژی PowerProtect
    • شعاع کارکرد 12 متر
    • مجهز به نازل باریک و برسی
    • دارای فیلتر HEPA
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 141 تا

قیمت جاروبرقی خرید جارو شارژی دستی عصایی و رباتیک از بانه مارکت مشخصات فروش جارو برقی ال جی بوش سامسونگ مدل کیسه دار و مخزنی