Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 12 | قیمت لباسشویی 6 تا 10 کیلو خرید

6 تا 10 کیلو

   

آیتم‌های 386 تا 420 از مجموع 439 تا

  1. ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی بوش BOSCH WAW24540PL

    لباسشویی درب از جلو WAW24540PL محصول شرکت بوش با ظرفیت 8 کیلوگرم و قدرت اصلی 1200 دور در دقیقه می باشد که برچسب انرژی این محصول A+++ بوده و مصرف انرژی سالانه اش نیز 152 کیلو وات ساعت است. این لباسشویی بوش، 30 درصد کارامد و بهینه تر از دیگر محصولات سال های پیش این کمپانی است؛ به این معنی که می توانید با خیال راحت ساعت ها از این لباسشویی برای شستن لباس هایتان استفاده کنید بدون اینکه نگران فیش برق و آب باشید. مصرف انرژی این لباسشویی برای لباس های پنبه ای در حین بار کامل 0.92 کیلو وات ساعت و در حالت نیمه بار 0.6 می باشد. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، قدرت موتور EcoSilence این لباسشویی بوش 1200 دور در دقیقه است و به علاوه این، دوام و کارایی موتور به نسبت نسل های گذشته اش بسیار بالاتر است. یکی از اصلی ترین و بارز ترین قابلیت های این موتور اینورتر، بی صدا بودن آن است به طوری که با تولید کمترین میزان نویز (48 دسیبل) می تواند عملیات شستشو و خشک کردن لباس ها را به پایان برساند. فناوری VarioPerfect در این محصول نامبرده بوش، دو قابلیت را در اختیارتان می گذارد. شما می توانید از بین دو گزینه TimePerfect و EcoPerfect که به ترتیب باعث کاهش مدت زمان شستشو و یا کاهش مصرف انرژی می شوند، یکی را انتخاب نمایید؛ البته این را هم اضافه کنیم که این فناوری به غیر از برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای، در تمامی برنامه های دیگر قابل استفاده است. درب شفید رنگ این ماشین لباسشویی با اندازه 32 سانتی متر قادر است با زاویه 171 درجه باز شود و این کار شما را برای قرار دادن لباس ها در لباسشویی بسیار راحت می سازد. بر روی بدنه این دستگاه شما یک صفحه نمایش LED مشاهده می کنید که عملیاتی مانند تنظیم درجه حرارت، چرخش، مدت زمان تاخیر و یا زمان باقی مانده را در اختیار داشته باشید.برای حفاظت از دستگاه در حین کار کردن، این لباسشویی WAW24540PL مجهز به قفل کودک می باشد.
    • دارای زنگ هشدار پایان شستشو
    • تمیز کردن خودکار دیگ
    • برنامه مدیریت هوشمند مصرف آب
    • کمپرسور EcoSilence
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  2. ماشین لباسشویی 8 کیلویی ویرپول WHIRLPOOL WASHING MACHINE AWOC 8129

    ویرپول یکی دیگر از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید محصولات خانگی به ویژه محصولات آشپزخانه می باشد، که سالانه از انواع مختلف لباس شویی هایش رونمایی به عمل می آورد.  شرکت ویرپول هم مانند سایر برندهای شناخته شده در جهان اولویت کارهایش را توجه به نیازها و خواسته های کاربران قرار داده است. یکی دیگر از ماشین لباس شویی های تولید شده توسط این شرکت مدل 8129 می باشد، که از ظرفیت 8 کیلوگرمی برخوردار است. بدون شک اولین چیزی که ممکن است کاربر در هنگام انتخاب آن را مورد نظر قرار دهد نوع کارایی، کیفیت، نوع موتور و همچنین تعداد برنامه های آن هستند. ویرپول هم این نوع ماشین لباس شویی اش را با سری امکانات خوبی در نظر گرفته، که از جمله مهمترین آنها می توان به نوع قدرتمند موتور آن و سرعت فوق العاده بالای 1200 دور در دقیقه ای آن می باشد. از طرفی تعداد برنامه های در نظر گرفته شده برای این نوع لباسشویی ویرپول 6 برنامه هستند، که کاربر بسته به نیازش می تواند هر کدام یک را برگزیند. یکی از استراتژی های ویرپول در هنگام ساخت این نوع لباس شوی در نظر گرفت کلاس بهره وری انرژی A+++ بسیار خوب آن بوده، که این خود دلیلیست مبنی بر جذب کاربران جهت تهیه آن. از دیگر مشخصات این نوع لباسشویی WHIRLPOOL می توان به چراغ LED صفحه نمایش، نمایش زمان باقی مانده و همچنین سطح سر و صدای کم آن اشاره کرد. فارغ این مشخصات ذکر شده از خصوصیات طراحی این لباس شویی WHIRLPOOL 8129 می توان به وزن 73 کیلوگرمی، طراحی درب از جلو، صفحه نمایش و همچنین کشوی مواد شوینده آن اشاره کرد. در نظر گرفتن رنگ سفید برای این نوع لباس شویی در کنار دیگر وسایل اشپزخانه جلوه زیبایش را نشان خواهد داد. حال اگر می خواهید به وسیله یک نوع لباس شویی در وقت، زمان و همچنین انرژی صرفه جویی کنید، با انتخاب ماشین لباس شویی ویرپول و خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی banehmarket.com آن را تهیه نمایید.
    • طراحی درب از جلو
    • ظرفیت 8 کیلویی
    • قابلیت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه
    • کلاس بهره وری انرژی A ++
    • دارای 6 برنامه شست و شو
    ‎ناموجود
  3. لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF260KR

    کمپانی دوو در زمنیه ی طراحی ماشین لباس شویی سر بالایی نیز فعالیت خود را به نمایش داده است که ماشین لباس شویی DWF260KR از نوع درب بالا باز کن می باشد و ماشین لباس شویی های سربالایی با مدل DWF200KR و DWF240KR همانند این ماشین لباس شویی ارائه کرده است اما تفاوت آنها فقط در اندازه و وزن می باشند. همچنین این ماشین لباس شویی سر بالایی دوو دارای یک صفحه ی کنترل و نمایشگر از نوع LED است که شما به وسیله ی این نمایشگر و صفحه کنترل می توانید این ماشین لباس شویی را هدایت کنید در نتیجه صفحه ی کنترل به شما اجازه می دهد عملیات این لباس شویی را انتخاب کنید و نمایشگر LED عملیات مربوطه و حتی زمان باقی مانده را برای شما نمایش می دهد بنابراین این صفحه کنترل قادر به 6 برنامه ی شستشو مانند : فازی و خیس و سنگین و پشم و سریع و پتو به صورت خودکار و 4 سطح آب و 3 تابع شستشو و آبکشی و خشک کننده می باشد. به عبارت دیگر در برنامه ی فازی به وسیله ی یک سنسور نوع پارچه ی شما را تشخیص می دهد و میزان سطح آب را تعیین می کند که این کار باعث صرفه جویی مصرف آب و برق می شود و برنامه ی سنگین و پتو برای شستن پارچه های بزرگ از جمله ملافه های بزرگ و پتو ها طراحی شده است و از برنامه های دیگر برای شستن اقلام های مخصوص به خود استفاده می شود. علاوه بر این که ماشین لباس شویی دوو 260 کا آر دارای تعدادی از برنامه های شستشو به صورت اتوماتیک می باشد بلکه این لباس شویی قادر به  حباب های هوا است که این حباب ها از طریق هوا در اقلام ها نفوذ می کند تا با دقت بالا تمام اقلام های موجود را تمیز کند.
    • دارای 3 تابع شستشو و آبکشی و خشک کننده
    • قادر به 6 برنامه ی به صورت اتوماتیک
    • مجهز به 4 سطح بالا و پایین و متوسط و تامین آب به صورت خودکار
    • صفحه ی کنترل و صفحه نمایش از نوع LED
    • مجهز به حباب های هوا و ورودی نرم کننده ی به صورت اتوماتیک
    ‎ناموجود
  4. ماشین لباسشویی درب از جلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-ED1222

    به احتمال زیاد شما نیز تاکنون از انواع ماشین لباسشویی ها استفاده کرده اید .در این قسمت ما می خواهیم یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را به شما معرفی کنیم که برخلاف لباسشویی های درب از بالا ، درب این ماشین لباسشویی در قسمت جلوی آن قرار گرفته است . این یک روش جدید و کاربردی برای شستن لباس های شما است. این نوع ماشین لباسشویی های درب از جلو تخلیه و بارگیری ان ها آسان تر است به همین دلیل کاربران زیادی نیز دارند. شاید اولین سوالی که در مورد لباسشویی های درب از بالا در ذهن هر فردی به وجود می آید درب آن باشد که استحکام کافی دارد و این اطمینان را به ما می دهد که در هنگام شستشو باز نشود یا خیر . اما خوشبختانه این نوع ماشین لباسشویی های درب از جلو را شما می توانید پر از لباس کنید و به راحتی به همراه آب و مواد شوینده آن ها را تمیز کنید .داشتن لباس های تمیز ضروری است به خصوص اگر شما هر روز سرکار می روید و یا با افراد زیادی در جامعه تعامل دارید .لکه هایی که در اثر هوای آلوده و یا محیط کثیف بر روی لباس های شما ایجاد می شوند به نحوی نیاز به تمیز کردن دارند که این کار به روش های سنتی و دست کار بسیار سخت و زمان بری است. ماشین لباسشویی دوو 10 کیلوگرمی DWD-ED1222 یکی از بهترین راه حل ها برای تمیز نگه داشتن لباس های شما می باشد .این ماشین لباسشویی با ویژگی های بسیاری طراحی شده است که اجازه می دهد تا لباس های خود را نرم و تمیز تحویل بگیرید . از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی دوو درام 1200 دور ان و سرعت چرخش می باشد .به علاوه این ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن و یا خشک کردن لباس ها سر و صدای زیادی تولید نمی کند و همین به شما اجازه می دهد تا با آرامش بیشتری بتوانید با آن کار کنید
    • دارای ظرفیت 10 کیلوگرم
    • مجهز سیستم حباب ساز
    • دارای دکمه قفل کودک
    • درام با چرخش سریع
    • تابع صرفه جویی در انرژی
    • درام باسرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • دارای قابلیت شستشوی سریع و WOOL
    • صفحه نمایش LED و کنترل پنل مجهز
    • خشک کن با ظرفیت 6 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  5. لباس شویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260TW

    در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی های فراوان سطح توقعات اشخاص در جامعه نیز بسیار بیشتر شده است. اشخاص امروزی همزمان با پیشرفت تکنولوژی های گوناگون  می خواهند به صورت مدرن زندگی کنند برای همین دوست دارند همه چیز راحت و آسوده در دسترس قرار گرفته شود. شستن لباس ها نیز یکی از این کارها می باشد که اصلاً دوست ندارند وقت خود را به ان اختصاص دهند. یکی از کارهای طاقت فرسا شستن لباس می باشد برای همین کمپانی ها در این میان اقدامات مهمی انجام داده اند. شرکت با سابقه دوو همچنان در حال تولید حجم زیادی از لباس شویی ها می باشند که هر کدام آز انها یکی از یکی بهتر و با کیفیت تر عمل می کنند. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو دب دبلیو اف-260تی دبلیو نمونه بارزی  می باشد که با بهتر و با دوام ترین مواد ساخته شده است. این نوع لباس شویی علاوه بر کیفیت بسیار خوب آن به صورت چشمگیری دکور منزل و آشپزخانه را تغییر خواهد داد. با استفاده از صفحه نمایش led و همچنین کنترل پنل طراحی شده آن از تمام امکانات و سایر برنامه های لباس شویی به خوبی دسترسی خواهید داشت. منبع آب لباس شویی درب از بالای دوو خود به صورت اتوماتیک وار به وان لباس شویی می رسد. لباس شویی درب از بالای دوو دارای چند نوع قابلیت دیگر مانند زنگ هشدار ، شروع با تاخیر ، سنسور economy و خاموشی به صورت خودکار می باشد. تنها کافی است یک بار لباس شویی درب از بالای daewoo dwf-260tw را برای شستن لباس های خود انتخاب کنید ، انوقت از میزان درخشندگی لباس های خود به صورت همیشگی لذت خواهد برد.    
    • طراحی فوق العاده شیک و خاص
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    • صفحه نمایش و کنترل پنل گسترده
    • تکنولوژی های فیلتر هوشمند و حباب ساز
    • قابلیت تامین آب دوباره به صورت خودکار
    • تکنولوژی بلستر به منظور چرخش پروانه های وان برای گرفتن پرز لباس
    • زنگ هشدار و خاموشی به صورت خودکار
    • سنسور Eco برای حداقل رساندن انرژی
    • شستن انواع لباس اهم از کتان و پشم بدون از دست رفتن کیفیت
    • قابلیت شروع با تاخیر
    ‎ناموجود
  6. لباسشویی 7 کیلوگرم ویرپول WHIRLPOOL WASHING MACHINE AWG5081

    اگر از عملکرد کند لباسشویی قدیمی خود خسته شده اید و اقدام به خرید یک لباسشویی جدید با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد دارید، پیشنهاد ما به شما سفارش لباسشویی درب از جلوی WHIRLPOOL AWG5081 می باشد که یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار و در تولیدات کمپانی ویرپول می باشد. این لباسشویی دارای یک موتور قدرتمند می باشد که قادر است درام و یا دیگ لباسشویی را با سرعت 1600 دور در دقیقه بچرخاند و همین قدرت و سرعت بالا باعث می شود البسه با هر نوع  جنسی را بتوان به راحتی  با استفاده از برنامه های تعبیه شده به صورت تمام اتوماتیک شستشو دهد. لباسشویی ویرپول AWG5081 همچنین دارای سنسورهای هوشمند  SENSE 6می باشد. با استفاده از این تکنولوژی هوشمند میزان مصرف انرژی و آب تا حد چشمگیری کاهش می یابد چرا که این سنسور هوشمند قادر است بسته به میزان و نوع بار و جنس البسه، مصرف را تعیین نماید که این خود باعث صرفه جویی و بهینه سازی خواهد شد. با وجود 15 عدد برنامه ی شستشو بدون شک بهترین شستشو صورت خواهد گرفت، شما کافی است که برنامه ی مد نظر خود را بسته به نوع جنس البسه و یا همچنین میزان کثیف بودن لباس ها انتخاب نمایید تا در انتهای شستشو  با لباس های تمیز و خوش بو غافلگیر شود. اگر لباس های شما به میزان زیادی کثیف هستند شما می توانید از برنامه ی شستشوی اولیه استفاده نمایید تا با مراحل شستشوی اولیه تا حدی کثیفی از لباس ها دور شوند و سپس با برنامه ی شستشوی اصلی، تمیز و پاکیزه شوند. این لباسشویی علاوه بر کیفیت شستشوی ایده ال، از یک طراحی شیک و زیبا نیز برخوردار می باشد به علاوه از مواد مناسب و استاندارد ساخته شده است. حالت درب و اندازه ی ان طوری تعیین شده است که بتوان به راحتی لباس ها را در درام بارگذاری و یا جدا نمود.
     
    • تکنولوژی SENSE 6 برای تنظیم میزان مصرف برای بارهای مختلف به صورت هوشمند
    • دارای 15 عدد برنامه ی شستشو
    • قابلیت اسپری شستشو
    • محافظت در برابر نشت آب
    • تایمر تاخیر شروع شستشو
    • سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • اعمال برنامه ها به صورت خودکار
    ‎ناموجود
  7. ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی Daewoo Washing Machine DWD-FD1443

    • دارای مخزن 8 کیلویی فولاد ضد زنگ
    • سرعت دور 1400 دور در دقیقه
    • پشتیبانی از 9 برنامه شستشو
    • مقدار نویز 55 دسی بل
    • مجهز به فناوری Aquastopp
    • برچسب بهره وری انرژی A++
    • صفحه نمایش LCD و نمایش زمان باقی مانده
    • پشتیبانی از تابع شستشو با تاخیر
    ‎ناموجود
  8. ماشین لباسشویی درب از بالای دوو Daewoo Washing Machine DWF-178W

    ماشین لباسشویی دوو DWF-178W یکی دیگر از محصولات این کمپانی می باشد که به همراه برنامه های متعدد و ظرفیت 8.5 کیلوگرم به بازار ارائه شده است .این دستگاه بیشتر جهت شستن و تمیز کردن لباس های کودک و یا لباس های ضخیم استفاده می شود که کاربران می توانند به وسیله آن و برنامه های مخصوص آن بهترین کارایی و عملکرد را دریافت کنند. در این کهنه شور شما یک طراحی مناسب و منحصر بفرد ، بدنه ضد خوردگی و ضد زنگ و همچنین محفظه شستشو و خشک کن ضد خش را در اختیار خواهید داشت . این امکانات با هم باعث می شوند تا لباس های شما در کمترین زمان ممکن تمیز شوند .تکنولوژی های ماند حباب ساز و یا فیلتر هوشمند به شما این امکان را می دهند تا با مصرف انرژی کمتر بتوانید از دوو 178 دبلیو استفاده کنید . به این معنی که در هر بار استفاده از آن حدود 40 درصد نسبت به سایر دستگاه ها از مصرف انرژی بکاهید .یک درب شفاف در این کهنه شود دوو قرار داده شده است و شما می توانید به این وسیله عملکرد شستشوی لباس ها را ببینید . همچنین این ماشین لباسشویی دارای یک صفحه گسترده برای نمایش مدت زمان باقی مانده از شستشو و همچنین پنل بزرگی از دکمه ها و آپشن ها می باشد . دوو در اصل این مدل لباسشویی ها را برای راحت تر شدن کار کاربران و همچنین صرفه جویی در وقت و انرژی طراحی کرده است . و به این وسیله توانسته به کاربران کمک کند تا بتوانند در هر شرایطی از این دستگاه کم مصرف استفاده کنند. یکی از قابلیت های این دستگاه های لباسشویی دوو در این است که با کمترین مواد شوینده می توانند لباس ها را کاملا تمیز کنند و همچنین آن ها را خشک نمایند.
    • دارای 6 برنامه مختلف برای شستشو
    • مجهز به فیلتر هوشمند
    • دارای فناوری حباب ساز برای شستشوی تمیز تر
    • قابلیت تنظیم مدت زمان خشک کن
    • دارای دیگ تمیز و ضد زنگ
    •  قابلیت خاموش شدن خودکار و زنگ پایان
    • صفحه نمایش و کنترل پنل گسترده
    ‎ناموجود
  9. ماشین لباسشویی درب از بالا سامسونگ Samsung Top Loading WA15P9WEP

    • طراحی استاندارد و مناسب با توجه به نحوه عملکرد بسیار خوب آن
    • صفحه نمایش دیجیتالی برای مشاهده درجه حرارت و دما
    • دارای سرعت بسیار بالای چرخش 700 دور در دقیقه
    • قابلیت خشک کنندگی فیلتر هوا در داخل ماشین
    • ظرفیت شست و شو 13 کیلوگرمی
    • قابلیت قفل کودک به منظور حفاظت در برابر خطرات احتمالی
    • سنسور سازگار با محیط برای صرفه جویی در انرژی
    ‎ناموجود
  • ماشین لباس‌شویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-F1051T

    ماشین لباس‌شویی دوو با ظرفیت هشت کیلوگرم و 1000دور در دقیقه یک دستگاه مناسب و کارامد برای شستن انواع لباس‌ها می‌باشد . این ماشین لباس‌شویی به کمک موتور و درام قدرتمند و سریع خود می تواند یک کارایی بی وقفه داشته باشد . برنامه‌ها و توابعی که برای شستشو در این ماشین لباس‌شویی در نظر گرفته شده‌اند باعث می‌شود تا دستگاه کارایی بیشتری داشته باشد. در ماشین لباس‌شویی اف 1051 یک صفحه نمایش و کنترل پنل به شما امکان دسترسی سریع به برنامه ها را می دهند. برنامه هایی که  برای این ماشین لباس‌شویی در نظر گرفته شده‌اند شامل برنامه پیش شستشو ،چرخش یا آبکشی و مراقبت از لباس‌ها می‌باشد . همچنین مواردی مانند تابع تاخیر و تغییرات دما در این ماشین لباس‌شویی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . که می‌توانید با استفاده از این توابع لباس‌هایی با پارچه‌های متنوع را تمیز کنید  . دیگر گزینه های مورد توجه ماشین لباس‌شویی f1051  پایه ها و بدنه محکم آن می باشد .طراحی استاندارد این ماشین لباس‌شویی باعث شده است تا نصب و راه‌اندازی آن راحت ‌تر باشد . سطح سر و صدا و تولید نویز در این ماشین لباسشویی بسیار پایین است به طوری که شما سر و صدای بسیار کمی را در هنگام شستشو خواهید شنید . از فناوری‌های استفاده شده در این ماشین لباس‌شویی می‌توان به فناوری‌ حباب ساز و ضد چروک آن اشاره کرد . این فناوری‌ها در حالی که باعث کاهش مصرف انرژی می شوند همچنین  کارایی شستشو را نیز بالا می‌برند  .
    • مجهز به فن آوری حباب ساز
    • دارای حالت ضد چروک
    • تابع پیش شستشو و  آبکشی
    • رتبه عمل کرد AAA
    • سرعت 1000 دور در دقیقه
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 6 کیلویی سامسونگ SAMSUNG WASHING DOOR HIGH MACHINE WA80V3

    • حل کنندگی بالای مواد شوینده داخل آب جهت صرفه جویی در مواد شوینده
    • قفل خودکار و سیستم راه اندازی مجدد
    • درب از بالا و طراحی ارگونومیک
    • صفحه نمایش دیجیتالی گسترده جهت اطلاع از مراحل شستشو
    • دیگ الماس جهت عملکرد شستشوی بهتر و جلوگیری از خراب شدن لباس ها
    • دارای ظرفیت 6 کیلوگرم
    • مجهز به سیستم هوای توربو
    • دارای قابلیت صرفه جویی در آب
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 7 کیلوی سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WW70J3260GX1FH

    • ظرفیت 7 کیلوگرم
    • تکنولوژی حباب ساز
    • برجسب مصرف انرژی A+++
    • مجهز به برنامه شستشوی سریع
    • سرعت چرخش 1200 دور بر ثانیه
    • دارای قفل کودک و برنامه تاخیر در شستشو
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260L

    • دارای ظرفیت 13 کیلوگرم
    • سیستم جریان حباب برای شستشوی بهتر
    • کنترل پنل و صفحه نمایش دیجیتال
    • 7 برنامه متعدد شستشو
    • تابع صرفه جویی در آب و انرژی
    ‎ناموجود
  • خرید ماشین لباس شویی

    خرید ماشین لباس شویی

    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 8 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAE2846

    با حدود 7.1  میلیارد نفر در جهان ما، تقاضا برای انرژی و آب آشامیدنی بسیار بالا است؛ با این جمعیت رو به رشد و استفاده ی زیاد از آب و انرژی به منظور کاهش مصرف انرژی، استفاده از وسایل برقی مانند لباسشویی و ظرفشویی ای مناسب است که به میزان قابل توجهی در مصارف صرفه جویی می کند. به همین خاطر کمپانی بوش با عرضه لباسشویی های خود با برچسب انرژی +++A در این راه، به فکر کاهش و صرفه جویی در منابع طبیعی می باشد. لباسشویی بوش wae2846 علاوه بر مصرف کم انرژی و آب، می تواند عملکردی عالی را با برنامه های از پیش نصب شده ی خود جهت تمیزی و پاک کردن البسه، ارائه دهد. این دستگاه ماشین لباسشویی بوش دارای گزینه هایی مانند توقف و انتخاب برنامه ها، سنسور جریان، شاخص زمان باقی مانده، تمیز کردن کشو به صورت خودکار، تشخیص بار اتوماتیک، تثبیت کننده اتوماتیک می باشد که کار با این دستگاه را برای کاربران بسیار ساده کرده است. لباسشویی 8 کیلو بوش مدل دبلیو اَی ای 2846 دارای حداکثر چرخش 1400 دور در دقیقه است که شما می توانید این سرعت را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. شما با استفاده از این لباسشویی قادر خواهید بود در مواقع ضروری تنها در مدت زمان 15 دقیقه لباس های خود شستشو دهید و از پاکیزگی آنها لذت ببرید.
    •  
    • دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم
    • دارای حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • دارای کم ترین میزان مصرف انرژی با برچسب انرژی +++A
    • دارای 14برنامه ی متنوع برای افزایش کیفیت شستشو در انواع جنس البسه
    • مجهز به صفحه نمایشگر ال ای دی و دکمه های تمام الکترونیکی
    • دارای شستشوی اقتصادی و شستشوی سریع
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                      رنگ:

    ‎ناموجود
  • لباس شویی بکو BEKO WASHING MACHIN 8KG WMB81241

    به نظر می رسد شرکت بکو با طراحی یک لباسشویی ظرفیت 8 کیلویی و یک درب بزرگتر نسبت به مدل های قبلی، می خواهد از دیگر رقیبهای خود عقب نماند. این لباسشویی بکو با یک صفحه نمایش ال ای دی و برنامه های هوشمند و پیش فرضی مانند شستشوی دست، ضد چروک، شستشوی سریع و ... می تواند بهترین عملکرد ممکن را برای مصرف کنندگان خود ارائه دهد. این برنامه های مفید و ظرفیت بالای لباسشویی پاسخگوی خانواده های پر جمعیت و شلوغی است که می خواهند همه روزه لباسهای تمیز و آراسته بر تن کنند. در مورد ماشین لباسشوی های دیگر معمولا 25٪ از مواد شوینده در طول شستشو از دست می رود اما در لباسشویی بکو دبلیو ام بی 81241 به دلیل وجود فناوری Aqua fusion ، از هدر رفتن مواد شوینده به مقدار قابل توجهی جلوگیری می شود و این به منظور بهینه سازی در مصرف است. علاوه بر این شما می توانید از ویژگی های شستشوی سریع، Baby & Toddler Program، آبکشی اضافی همراه با ضد چروک را در طول شستشوی خود استفاده نمایید. همچنین لباس شویی WMB81241 ب دارا بودن درام بزرگ و ویژگی های کارآمد دیگر در مصرف انرژی و آب صرفه جویی می نماید و از کلاس انرژی A+ بهره می برد.
    • مجهز به درام بزرگ با ظرفیت 55 لیتر
    • دارای حداکثر ظرفیت بار گذاری 8 کیلو گرم
    • از کلاس انرژی A+
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • مجهز به برنامه شستشوی سریع
    • توابع آبکشی اضافی و ضد چروک
    • سیستم خودکار کاهش سطح آب
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)

                   رنگ: 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی کم مصرف بوش 8 کیلو 1600 دورBOSCH WASHING MACHIN WAQ28790XME

    لباسشویی WAQ28790XME بوش دارای یک طراحی زیبا با رنگ بدنه سفید ساخت کشور آلمان می باشد . این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه است . شما می توانید با این ماشین لباسشویی و استفاده از برنامه خاص برای لباسهای خود بهترین نتیجه شستشو را دریافت کنید. ماشین لباسشویی بوش WAQ28790XMEدارای برنامه های مختلف برای انواع لباسها می باشد که شما می توانید با انتخاب درست آن ها بهترین نتیجه را دریافت کنید. شما حتی می توانید با استفاده از این ماشین لباسشویی 16 نوع لکه مختلف را از روی لباسها تمیز کنید. لباسشویی 28790 بوش مجهز به سیستم AquaStop می باشد که باعث جلوگیری از نشت آب می کند . این ماشین لباسشویی همچنین دارای موتور EcoSilence Drive می باشد که کارامدی بیشتر به همراه مصرف کمتر انرژی را تضمین می کند.

     

    • موتور EcoSilence Drive با صدای کم و مصرف کمتر انرژی
    • قابلیت حذف 16 نوع لکه مختلف
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • سیستم ضد نشت آب AquaStop
    • قابلیت شستشو سریع لباسها با تابع SpeedPerfect  
    • کلاس بهره وری انرژی A +++
    • دارای سیستم تنظیم بار اتوماتیک
    • کم مصرف و کم صدا
    •  18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)

                 رنگ : 

    ‎ناموجود
  • لباسشویی 7 کیلوگرم زیمنس SIEMENS WASHING MACHINE WXS1245

    لباس شویی تمام اتوماتیک زیمنس با مدل نامبر دابلیو ایکس اس 1245، به صورت حرفه ای و تخصصی طراحی شده که می توانید از آن برای شستشوی انواع لباس ها با هر نوع مدل و جنسی که هست استفاده کنید. این در حالی است که توسط برنامه های ویژه ای که دارد به بهترین نحو پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. چرخش آسان درام با توان موتور فوق العاده ای که برای آن ایجاد شده یک راه حل ساده برای شستشوی انواع لباس های نازک/ ظریف و ضخیم می باشد و می تواند رول برجسته ای را در حین عملکرد با چنین معیار هایی ارائه دهد. توسط این لباسشویی کارآمد و پر کاربرد زیمنس 1245 از این به بعد با ظاهری زیبا و اعتماد به نفس بیشتری در جمع میان دوستان و همکاران تان حضور داشته باشید. علاوه بر این از ایجاد آلرژی نیز به میزان زیادی جلوگیری خواهد کرد. تطبیق پذیری و راحتی را در استایل شستشو تنها توسط لباس شویی Siemens WXS1245 توسط درام ویژه ای که دارد تجربه کنید چرا که سرعت قابل توجهی را ارائه می دهد و با فشار فوق العاده آب جهت از بین بردن لکه های چربی و حتی رنگ آمیزی شده بر روی لباس می تواند مناسب ترین گزینه به شمار بیاید. ظرفیت کلی این لباس شویی برابر با 7 کیلوگرم لباس می باشد  با سرعت 1200 دور دقیقه درام در حین عملکرد باعث می شود تا به میزان زیادی از وقت و انرژی صرفه جویی شود. از دیگر مزیت های این محصول کم مصرف بودن و سطح صدای بسیار کم آن است که باعث می شود با آرامش کودکان خود را بخوابانید بدون آنکه ایجاد نویز نماید
     
    • لباس شویی با طراحی نوین
    • ظرفیت لباس 7 کیلوگرم
    • سرعت چرخش درام 1200 دور در دقیقه
    • پرتوان و کم صدا
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی کهنه شور دوو DAEWOO WASHING MACHINE DW-5034

    لباسشویی های دوو با ظرفیت های متفاوت و همچنین طرح های متعدد ارائه می شوند که یکی از آن ها لباسشویی درب از بالا DW-5034 می باشد . این دستگاه در واقع یک دستگاه کهنه شو است که برای تمیز کردن انواع لباس های بچه ها ، ملافه ها و یا سایر لباس هایی که انداختن ان ها در داخل لباسشویی اتوماتیک مناسب نیست ، استفاده می شود. کارکرد این ماشین لباسشویی DAEWOO به نسبت قیمت ان بسیار مناسب است و هر فردی می تواند به عنوان یک دستگاه اصلی و یا فرعی در منزل خود از آن بهره ببرد. ظرفیت واقعی این ماشین لباسشویی 5 کیلوگرم است که تمام این ظرفیت قابل استفاده است و می تواند با یک بار روشن شدن تمامی لباس های مورد نظر شما را کاملا تمیز کند. در قسمت بالای این لباسشویی DW-5034 چند دکمه با کنترل مکانیکی وجود دارند به شما این اجازه را می دهد تا تنظیمات را برای محفظه شستشو و یا خشک کن انجام دهید . یکی از مزیت های این ماشین لباسشویی نسبت به کهنه شورهای قدیمی در این است که دارای کی محفظه خشک کن است . با این قابلیت بلافاصله بعد از شستن لباس ها می توانید آن ها را در داخل محفظه خشک کن قرار دهید و دیگر نیازی نباشد تا برای خشک کردن لباس ها مدت زمان زیادی هدر دهید .این ماشین لباسشویی با ابعاد و اندازه  44* 80*102سانتی متر می تواند به راحتی در هر کجای منزل شما قرار گیرد و به راحتی قابلیت نصب در داخل کابینت ها را دارد . بدنه براق و سفید این ماشین لباسشویی باعث شده است تا کاربر از راحت ترین روش ها برای تمیز کردن ان  استفاده کند .
    • دارای ظرفیت 5 کیلوگرم
    • مجهز به خشک کن
    • دکمه ها با کنترل مکانیکی
    • ابعاد و اندازه مناسب و قابلیت نصب راحت
    • رنگ سفید و بدنه ضد خش
    • عملکرد ضد ارتعاش
    ‎ناموجود
  • لباسشویی درب از بالا سامسونگ Samsung Top Loading 12Kg WA12V5WEP

    • دارای ظرفیت 12 کیلوگرم
    • درب ایمنی و دسته برای باز کردن راحت
    • صفحه نمایش گسترده
    • طراحی ارکونومیک و مدرن
    • قابلیت صرفه جویی در آب
    • سیستم خشک کن توربو
    • قابلیت حل شدن سریع مواد شوینده
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی کندی 8 کیلویی GV 148D3 Candy Washing Machine

    یکی از برندهای معروف تولید کننده لوازم خانگی، کندی ( Candy ) است که هر ساله محصولات متنوعی را برای تنوع انتخاب مشتریانش روانه بازار می کند و اینبار با ماشین لباسشویی 8 کیلویی 1400 دور مدل ( GV 148D3 ) شستشوی سریع و تمیز انواع لباس های به شدت آلوده را راحت تر خواهد ساخت. این ماشین لباسشویی درب از جلو تمام اتوماتیک دارای 16 برنامه متنوع شستشو از جمله: شستشوی سریع، اکو، شستشوی دستی، شستشوی لباس های پشمی، لباس های کتانی ، شستشوی لباس کودک، لباس جین، شستشوی لباس های ظریف، لباس های مخلوط ، ضدعفونی کننده ، شستشوی لباس های ابریشمی ، شستشوی خودکار و ... می باشد که برای تمامی لباس هایتان می توانید هر کدام از این برنامه ها که مناسب تر بود را انتخاب کنید. البته این تمام ماجرا نیست چراکه در کنار این برنامه های ویژه، تعدادی از تابع های کاربردی به چشم می خورد که سهولت شستشو را به همراه دارد برای مثال قابلیت تاخیر شستشو تا 24 ساعت همراه با عملکرد شستشوی اولیه و از همه مهمتر شستشوی ضد چروک است که مانع از ایجاد چین و چروک لباس پس از پایان شستشو خواهد شد. این ماشین لباسشویی با حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه از قابلیت شستشوی اضافی بهره می برد و به طور موثر در پاک کنندگی لکه های لباس نیز عملکرد ایده آلی خواهد داشت. برچسب انرژی ماشین لباسشویی کندی A +++ می باشد که مانع از هدر رفتن آب ، مواد شوینده می شود و حتی در مصرف برق نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. این ماشین لباسشویی کندی 8 کیلوگرمی مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط بوده و هم اکنون می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام سفارش دهید.  
    • ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • مجهز به 16 برنامه شستشو
    • تاخیر شستشو تا 24 ساعت
    • تکنولوژی Mix Power System +
    • کلاس انرژی A +++
    ‎ناموجود
  • دارای طراحی بسیار شیک و زیبا با قرار گیری متعادل
  • مجهز به صفحه نمایش LED برای تنظیمات دلباس شویی
  • دارای برنامه های مختلف شستوشو برای شستن انوع لباس ها
  • تنظیم دمای آب و درجه برای شستن بهتر لباس ها
  • ظرفیت بزرگ 9 کیلویی برای جا دان لباس های زیاد
  • مجهز به سنسور سازگار با محیط برای وقف دادن در هر شرایطی
  • دارای سنسور ECO SILENCE برای حالت سکوت
  • برنامه بهینه سازی زمان و مصرف و انرژی با عملکرد شستوشوی کامل
  • دارای کمپرسور آرام با طول عمر طولانی
  • مجهز به قفل کودک
  • ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 6 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAQ20460

    این ماشین لباس شویی WAQ20460 دارای مزیت های فوق العاده ای می باشد از جمله یک نوع ماشین لباس شویی مستقلی است. این نوع لباس شویی در حالی که بسیار کارایی خوبی درارد در عین حال نیاز به آب کمی برای شست و شو و از آن مهمتر از نظر مصرف انرژی، انرژی خیلی کمی به هدر می دهد. ظرفیت این ماشین دبلو آ کیو 6 کیلو گرم  است و به این اندازه می تواند لباس های زیادی را در خود جای دهد. همچنین این ماشین لباس شویی مجهز به کنترل الکتریکی می باشد که با استفاده از آن این امکان را به شما می دهد تا به وصرت اتوماتیک و خودکار گزینه های مختلفی را انتخاب کنید.

    ماشین لباس شویی WAQ20460 دارای یک صفحه نمایش لمسی است که به وسیله آن می توان تنظیمات مربوط به لباس شویی را به صورت لمسی و به راحتی انجام داد. میزان چرخش این ماشین هزار درو در دقیقه است یعنی در هر دقیقه هزار دور می چرخد که با استفاده از این میزان چرخش و در عین حال در مدت کوتاهی لباس ها را صورتی تمیز و مرتب می شوید. همچنین یکی دیگر از مهمترین قابلیت های این لباس شویی این است که در هنگام شست و شوی لباس ها در برابر نشتس محافظ است و هیچگونه آب یا کفی به بیرون از لباس شویی نفوذ نمی کند. علاوه بر این لباس شویی مدل دبلیو آ کیو 20460مجهز به قفل کودک است و در بربار خطرات احتمالی که ممکن است به کودک آسیب برساند دارای ایمنی کافی می باشد. وزن این لباس شویی نیز 62 کیلو گرم است که با توجه به امکانات زیادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای خریدن و مورد استفاده قرار گرفتن باشد.
    • دارای طراحی زیبا و بی نظیر
    • قابلیت پاک کنندگی لکه ها و کشو مواد شوینده
    • ظرفیت 100 دور در دقیقه
    • صفحه نمایش دیجیتال
    • قابلیت قفل کودک
    • حذف خودکار کف صابون
    • ظرفیت بار تا 6 کیلوگرم
    • قابلیت دمای شستشوی متغیر
    • 18ماه گارانتی و 5سال خدمات پس از فروش با نصب (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه )
               رنگ: 
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم دوو DAEWOO WASHING MACHINE FD1463

    ماشین لباس شویی DAEWOO با امکانات بسیار و طراحی بی نظیر با موتور قدرتمند و روکش ظاهری بسیار مستحکم توانسته تعداد بیشماری از خریداران را به طرف خود جذب کند. این لباس شویی با پنل صفحه نمایش بسیار کارامد که دارای تعداد زیادی از دکمه های لمسی می باشد بیشترین تعداد برنامه های شستشو را به شما ارائه می دهد که به راحتی می توانید انواع متنوعی از امکانات را با آن تجربه کنید.قابلیت خشک کنندگی سریع این لباس شویی و دیگر ویژگی های نوین ان بسیار متناسب با نوع پارچه و لباس های شما فراهم شده است که در نوع خود کم نظیر است.

    رنگ نقره ای این لباسشویی FD1463  مناسب برای دکوراسیون اشپزخانه های شما می باشد که به راحتی با دیگر لوازم موجود هماهنگی پیدا می کند و به اسانی می توانید ان را نصب و راه اندازی کنید. از دیگر ویژگی های برجسته این لباسشویی جلوگیری از ایجاد سر و صداهای اضافی و ارتعاش بدنه ان است, حتی هنگامی که در بالاترین حد چرخش قرار دارد, در جای خود ثابت قرار گرفته و تکان نمی خورد.با توجه به تمامی این قابلیت ها و نیز کم مصرف بودن آن شما می توانید با صرف هزینه کمتری این لباسشویی منحصر به فرد را به خانه خود بیاورید.
    • طراحی زیبا و شیک
    • عملکرد بالا با استفاده از موتوراینورتر direct drive
    • بدنه ضد زنگ و خوردگی
    • تایمر تاخیر زمانی 12 ساعت
    • ظرفیت 12کیلوگرم
    • دارای سرعت 1400 دور
    • مجهز به صفحه نمایش و کنترل پنل
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب(به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)
               رنگ: 
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی درب از بالا دوو Daewoo Washing Machines DWF-260G

    کمپانی دوو به طور عمده سه نوع ماشین لباسشویی مانند درب از جلو، درب از بالا و نیمه اتوماتیک را با ظرفیت های متفاوت تولید کرده است. در میان این سه نوع شما می توانید یکی از مناسب ترین آن ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. در اینجا ما ماشین لباسشویی درب از بالای دوو مدل DWF-260G را معرفی می کنیم . این لباسشویی دارای ویژگی های شگفت انگیز است که باعث راحتتر شدن کار با لباسشویی می شود .اغلب افراد به دلیل مصرف بالای ماشین لباسشویی ها از استفاده از آن ها خود داری می کنند اما ماشین لباسشویی های شرکت دوو به دلیل مصرف کم این مشکل را حل کرده است و شما می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید. لباسشویی دوو مدل 260G دارای طراحی زیبا و شیک همراه با کنترل پنل گسترده با دکمه ها و توابع خاص برای تنظیمات برنامه ها می باشد . شما می توانید با توجه به 6 برنامه موجود در این لباسشویی دی دبلیو اف 260 جی انواع لباس های خود را با بهترین نتیجه شستشو دهید.
     
    • دارای 6 برنامه شستشو
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    • تامین آب به صورت خودکار
    • ورودی خودکار نرم کننده
    • شروع با تاخیر
    • قابلیت نمایش زمان باقیمانده
    • درب شفاف و کنترل پنل گسترده
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAQ24440XME

    لباسشویی WAQ24440XME بوش سری 7 بوش کاملا اتوماتیک و در رنگ سفید با طراحی کاملا بی نظیری و دارای امکانات قابل توجهی می باشد. این لباس شویی بسیار کم مصرف برای اب و برق به شمار می آید که با سیستم هوشمند WaterPerfect شستشویی کامل را همراه با خشک کنندگی قابل توجهی به شما ارائه می دهد. طراحی ظاهری بدنه و رنگ ان سفید است که از مواد بسیار مستحکم ساخته شده است که ضد خش بوده که متناسب دکوراسیون اشپزخانه شما طراحی شده است. این لباس شویی دبلیو  کیو 24440 ایکس ام کم مصرف دارای پنل صفحه نمایش دیجیتالی است که تمامی قابلیت های شستشو را در اختیار شما قرار می دهد و برنامه های متنوعی را در شستشوی لباس ها فراهم می کند. قابلیت قفل کودک در این لباس شویی حالت امنیت را برای کودکان امکان پذیر می کند. درب این لباس شویی با قابلیت باز شدن 180 درجه به شما در گذاشتن میزان انبوهی از لباس ها به راحتی کمک میکند.
    • سرعت 1200 دور در دقیقه
    • قابلیت پاک کنندگی لکه ها و کشو مواد شوینده
    • صفحه نمایش دیجیتال
    • قابلیت قفل کودک
    • حذف خودکار کف صابون
    • ظرفیت بار تا 7 کیلوگرم
    • قابلیت دمای شستشوی متغیر
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( با پرداخت هزینه)
              رنگ: 
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشوی 8 کیلو 1200 دور بکو BEKO WASHING MACHINE WCB78127

    ماشین لباسشویی BEKO WCB 78127 دارای قطعات محکم و اورجینال می باشد. طیف گسترده ای از قطعات واقعی در لباسشویی بکو انتخاب شده اند، بنابراین از اورجینال بودن قطعات آن اطمینان خطر داشته باشید. همه قطعات یدکی ماشین لباسشویی بکو با برندهای مختلف با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عملکرد رقابت می کند.ماشین لباسشویی WCB 78127 بکو دارای ظرفیت 8 کیلوگرم با حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه می باشد . این ماشین لباسشویی دارای 12 نوع برنامه و 4 تابع اضلافی می باشد که شما می توانید از آن ها برای بهینه ترین نتیجه شستشو با توجه به نوع لباس ها و میزان کثیفی آن ها استفاده کنید . ماشین لباسشویی بکو مدل 78127 دارای یک نمایشگر دیجیتال می باشد که این نمایشگر اطلاعات مربوط به برنامه ها شامل دما ، سرعت چرخش و زمان باقی مانده را نمایش می دهد.
     
    • دارای تابع قبل شستشو و شستشوی سریع
    • دارای نمایشگر دیجیتال برای نمایش اطلاعات
    • 12 نوع برنامه مختلف با 4 تابع اضافی
    • حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • حداکثر ظرفیت 8 کیلوگرم
    • کنترل بار نامتعادل
    • دارای قفل کودک و تابع تاخیر شروع
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (اختیاری با پرداخت هزینه)

                 رنگ : 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 10 کیلوگرم هوور HOOVER WASHING MACHINE DYN10146PG

      ماشین لباسشویی HOOVER DYN 10146 PG به عنوان یک وسیله کمکی بزرگ با انرژی کارآمد درخانه و آشپزخانه شماست. این ماشین لباسشویی دارای اندازه کافی و بزرگ برای لباس های  یک خانواده پر جمعیت است و به لطف مجموعه ظرفیت بزرگ خود دارای 10  کیلوگرم  ظرفیت لباس و  1400دور در دقیقه است که می تواند تمامی لباس های مورد نیاز شما را نگهداری و به سرعت  تمیز کند . همچنین با استفاده از صفحه نمایش الکترونیکی، شما می توانید برنامه شستشوی صحیح را برای لباس های خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال شما می توانید برنامه های ویژه را برای لباس های ورزشی  انتخاب کنید،و یا  لحاف و لباس های پشم را با برنامه ویژه انها تمیز کنید.  به لطف قابلیت SilentCare  این ماشین لباسشویی شستشوی لباس های شما را در یک فناوری کاملا بی صدا انجام می دهد به طوری که ممکن است شما اصلا صدای دستگاه و شستشو را در هنگام کار کردن نشنوید  DYN10146PG همچنین دارای برخی از ویژگی ها و توابع مفید مانند یک تایمر تاخیر شروع  تا 24 ساعت و سنسور بار برای تنظیم آب و انرژی می باشد.
    • ماشین لباسشویی با عملکرد کارآمد و برچسب انرژی + + + A
    • 12 برنامه شستشو که به درستی لباس های شما را تمیز می کند
    • سنسور بار برای نشان دادن حداکثر ظرفیت
    • ظرفیت بزرگ 10 کیلوگرم
    • حسگرهای هوشمند
    • تایمر زمانی و صفحه نمایش
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                       رنگ:

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ویرپول 8 کیلوگرم 1000 دور WHIRLPOOL WASHING MACHINE A++ 8109

    ماشین لباسشویی WHIRLPOOL با ظرفیت 8 کیلو و 1000 دور در دقیقه تولید شده است.این ماشین لباسشویی همراه با یک موتور قدرتمند و عملکرد بالا تولید شده که مناسب برای هر خانواده ای می باشد و باعث می شود تا همیشه لباس های شما تمیز و با کیفیت رنگ عالی شسته شوند.این ماشین لباسشویی 8109 ویرپول همراه با برنامه های شستشو،مصرف کم انرژی و همچنین صفحه نمایش و دکمه ها طراحی شده است . با استفاده از این لباسشویی شما می توانید یک وسیله کمکی عالی و کم مصرف در خانه خود داشته باشید. ماشین لباسشویی ویرپول مدل AWOC 8109 دارای برنامه شستشو سریع می باشد که این برنامه لباس های شما را در مدت زمان کمتری شستشو می دهد . همچنین این ماشین لباسشویی دارای برنامه ضد چروک می باشد که باعث می شود که لباس های شما کمتر چروک شوند و شما بتوانید آن ها را به سادگس اتو کنید.
     
    • صفحه نمایش و کنترل پنل
    • برچسب مصرف بهینه انرژی A++
    • دارای تکنولوژی SENSE 6
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • دارای سرعت 1000دور در دقیقه
    • شستشو سریع و برنامه ضد چروک
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (اختیاری با پرداخت هزینه)

                  رنگ : 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی زیمینس SIEMENS WASHING MACHINE 8KG WM12K210ME

    ماشین لباسشویی زیمنس WM12K210ME با طراحی منحصر بفرد توجه همه را به سمت خود جلب کرده است.این دستگاه در رنگ سفید و با درب محکم و زاویه  باز طراحی شده است.شما می توانید این ماشین لباسشویی را به دلیل اندازه مناسب ان در هر خانه ای استفاده کنید.این ماشین  لباسشویی زیمنس دارای برنامه هایی ویژه برای شستن لباس ها در انواع پارچه ها و سلیقه ها است که به شما کمک می کند تا کیفیت و تازگی لباس ها همیشه باقی بماند. لباسشویی 12کا210 یک دستگاه ضد رطوبت و ضد لرزش است که شما می توانید در هر شرایط با خیال راحت از ان استفاده کنید.شما با استفاده از کنترل پنل و صفحه نمایش این دستگاه می توانید به راحتی از اطلاعات ان اگاهی داشته باشید  و تنظیمات ان را انجام دهید.این ماشین لباسشویی بدون مصرف انرژی  زیاد و مواد شوینده اضافی می تواند لباس های شما را در کمترین زمان و به بهترین شیوه تمیز کند و تمامی لکه های ان ها را از بین ببرد.
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • برچسب انرژی A+++
    • طراحی ضد ارتعاش و عایق صدا و رطوبت
    • مجهز به تابع تایمر تاخیر
    • سطح سر و صدای بسیار کم
    • دارای برنامه ECOPERFECT و waterPerfect ، SpeedPerfect
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                       رنگ:

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 1000 دور 7 کیلو بکو BEKO WASHING MACHINE WCB77107

    ماشین لباسشویی بکو 77107 همراه با ظرفیت 7 کیلوگرم و بدنه زیبا با رنگ سفید طراحی شده است.این دستگاه لباسشویی با استفاده از امکانات و برنامه های ویژه شستشو قادر است تا لباس های شما را در کمترین زمان ممکن و با سرعت زیاد تمیز کند.این ماشین لباسشویی بکو 77107 همچنین همراه با یک صفحه نمایش بزرگ و یک دکمه چرخان تولید شده است که این صفحه نمایش با نور پس زمینه می تواند اطلاعات کافی از برنامه ها و مدت زمان باقی مانده را نمایش دهد.همچنین این ماشین لباسشویی دارای یک کشو مواد شوینده و توابعی مانند سیستم کنترل اتوماتیک آب،قفل کودک،تایمر تاخیر و سایر برنامه ها و توابعی می باشد که می تواند استفاده از این دستگاه را برای کاربران آسان کند. ماشین لباسشویی WCB77107 بکو دارای اندازه و وزن مناسبی است و مجهز به یک سیستم درب عایق صدا می باشد .با داشتن این ماشین لباسشویی شما می توانید به طور قابل توجهی در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کنید.
     
    • صفحه نمایش یزرگ و کنترل پنل
    • تابع قفل کودک
    • تابع تایمر تاخیر
    • برنامه صرفه جویی در انرژی و برنامه بهداشت
    • حالت شستشوی فشرده و شستشوی سریع
    • دارای ظرفیت 7 کیلو گرم و حداکثر سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (اختیاری با پرداخت هزینه)

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی7 کیلوگرم زیمینس SIEMENS WASHING MACHINE WM12Q45XME

    ماشین لباسشویی زیمنس WM12Q45XME با ظرفیت 7 کیلوگرم دارای فضای کافی برای شستن و خشک کردن لباس های شما می باشد و قادر است حجم زیادی از لباس ها را با انواع لکه ها تمیز کند.این ماشین لباسشویی همچنین دارای برچسب انرژیA+++ می باشد که با استفاده از این مصرف انرژی قادر است در برق و آب به طور قابل توجهی صرفه جویی کند.همچنین این ماشین لباسشویی دارای حالت سازگار با محیط زیست می باشد و می تواند یکی از وسایلی باشد که به حفظ محیط زیست کمک می کنند.حداکثر تعداد دور این دستگاه 1200 دور در دقیقه می باشد که قادر است لباس ها را در کمترین زمان ممکن تمیز کند.این ماشین لباسشویی دارای یک درام قدرتمند با حجم  58لیتر است که با قدرت خود قادر است تا بهترین عملکرد را برای دستگاه فراهم اورد و بیشترین لباس ها را بشوید.زیمنس 12کیو45 برای شستن و تمیز نگه داشتن و همچنین حفاظت از لباس های شما همراه با تعدادی برنامه ویژه مانند برنامه برای شستن لباس های کار و یا لباس بچه و لباس های پشم طراحی شده است .که می توان حالت مناسب را برای هر لباس انتخاب نمود تا هم به پارچه و لباس اسیبی وارد نشود هم در مصرف برق و انرژی صرفه جویی شود.
    • سنسور کنترل برنامه های شستشو برای استفاده از آب به صورت کارآمد با waterPerfect Plus
    • گزینه speedPerfect  دریافت نتایج شستشوی مناسب در کمترین زمان تا 65 درصد مصرف انرژی کمتر
    • شستشوی  20درصد کارامد تر با استفاده از برچسب انرژی A+++
    • waveDrum برای مراقبت لباس های شسته شده با روش های بسیار موثر و ملایم
    • برنامه شستشوی سریع 15در  دقیقه
    • قفل درب و قفل کودک
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                          رنگ:

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم زیمنس SIEMENS WASHING MACHINE WM14T460ME

    با طراحی ماشین لباسشویی زیمنس WM14T460ME و  فناوری های جدید آن شما می توانید از تمیز بودن لباس های خود اطمینان داشته باشید.این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی شده است و می تواند با استفاده از برچسب انرژیA+++ و 30 درصد صرفه جویی در انرژی به شما در حفظ محیط زیست کمک کند.حداکثر سرعت دور در این ماشین لباسشویی 1400 دور در دقیقه می باشد که با استفاده از درام قدرتمند خود می تواند عملیات شستشو را با کمترین مصرف انرژی انجام دهد. حجم درام این ماشین لباسشویی 63 لیتر می باشد و قادر به تولید عملکرد بالایی است.این ماشین لباسشویی همچنین دارای برنامه های مختلف برای شستن لباس ها است که باعث می شود تا لباس ها کیفیت واقعی ان ها از بین نرود و در مناسب ترین دما تمیز شوند. همچنین ماشین لباسشویی 14 تی 460 دارای یک سنسور بهینه wateruse  برای گردش بهتر و راحت تر آب و مواد شوینده در داخل دستگاه است.و برای سلامتی بیشتر کاربران خود با نکات بهداشتی مجهز شده است.
    • لباسشویی  ، با دوام و موتور iQdrive برای مراقبت از لباس ها
    • گزینه speedPerfect برای دریافت نتایج شستشوی مناسب در زمان کمتر و 65 درصد مصرف انرژی کمتر
    • برنامه های شستشو و سنسور کنترل آب برای استفاده کارآمد تر
    • 30 درصد مصرف انرژی کارآمد تر با  برچسب بهره وری انرژی +++ A
    • برنامه شستشو فضای باز / شستن پارچه با ملایمت و دورهای ارامتر
    • طراحی پایدار و ضد ارتعاش
    • تابع قفل کودک
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                      رنگ:

    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی آ ایی گ AEG WASHING MACHINE 7KG L60270FL

    ماشین لباسشویی  AEG L60270FLدارای برچسب مصرف انرژی ++  Aو جزء دستگاه های کم مصرف آ ایی گ به شمار می آید. علاوه بر مصرف پایین انرژی این سیستم با تولید صدای کم نیز بسیار کم صدا است. حداکثر ظرفیت این دستگاه  8 کیلوگرم اسرعت چرخش آن 1200 دور بر دقیقه بهره می برد و این میزان سرعت نیز به دلخواه کاربران قابل تغییر است. با کمک ویژگی OptiSense قادر خواهدی بود هر میزان لباس را با اندازه های بارگذاری محتلف در این لباس شویی قرار دهید. زیرا این ویژگی به صورت خودکار میزان آب مصرفی را بر اساس لباس هاش بارگذاری شده تنظیم می نماید. به عبارت دیگر لباسشوی 60270 به طور مساوی طول چرخه، مقدار آب و انرژی هر بار لباس های شسته شده را تنظیم می کند. با استفاده از قابلیت تاخیر راه اندازی برنامه می توان زمان شروع برنامه شستشو را به تاخیر انداخت. همچنین قابلیت aqua stop امکان جلوگیری از نشت آب را در لباسشویی فراهم می سازد. همچنین لباسشویی آ ا گ ال60270 دارای برنامه های زیادی برای شستن لباس ها می باشد که هر کدام از آن ها عملکرد خاصی دارند. با کمک این برنامه ها می توانید از الیاف پارچه های خود حفاظت نمایید و یا مانع از چروک شدن بیش از حد آن ها شوید.
    • دارای حداکثر ظرفیت شستشو 8 کیلوگرم
    • دارای سرعت چرخش 1200 دور بر دقیقه
    • مجهز به برچسب مصرف انرژی ++ A
    • دارای قابلیت تاخیر شروع برنامه شستشو
    • محافظت در برابر آسیب های ناشی از جاری شدن نشت آب با استفاده از قابلیت Aqua-stop
    • دارای صفحه نمایش بزرگ برای نشان دادن زمان برنامه شستشو
    • مجهز به برنامه های اتوی آسان، سریع و اکو
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                        رنگ:

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم آ ایی گ AEG WASHING MACHINE L85275XFL

    ماشین لباسشویی AEG L85275XFL با ظرفیت 7کیلوگرم و صرفه جویی در انرژی یک انتخاب عالی برای هر خانه ای می باشد. این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده که باعث می شود تا دستگاه طول عمر طولانی تری داشته باشد و از طراحی زیبایی نیز برخوردار است. این دستگاه با برچسب انرژی A+++ قادر است تا 10 درصد در مصرف انرژی و آب صرفه جویی نماید .سرعت این ماشین لباسشویی 1200 دور در دقیقه می باشد که قادر است تا با بالاترین سرعت ممکن عملیات شستشو را انجام دهد. ماشین لباسشویی آ.ا.گ ال 85245 مجهز به برنامه هایی همچون سیستم ضد کف ، شروع با تاخیر ، عملکرد شستشو، سنسورAQUA  می باشد که شما می توانید متناسب با پارچه ، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید.همچنین این دستگاه با یک درام قوی و صفحه نمایش طراحی شده است. با استفاده از درام ،این دستگاه سر و صدای بسیار کمی را تولید می نماید.
    • تا 7 کیلوگرم ظرفیت برای لباس های شسته شده
    • حداکثر سرعت 1200 دور در دقیقه
    • دارای برنامه های ویژه: اتوی آسان 60 درجه ، ظریف 40 درجه سانتی ، ابریشم 40 درجه، پتو 60 درجه، کتان 95 درجه
    • قابلیت فوق العاده بی صدا
    • مجهز به موتور اینورتر قدرتمند
    • برنامه سازگار با محیط زیست در 60 درجه سانتی گراد
    • دارای برنامه ضد آلرژی
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                      رنگ:

    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 386 تا 420 از مجموع 439 تا

    قیمت لباسشویی 6 و 7 کیلویی خرید لباسشویی کوچک از بانه مارکت بررسی مشخصات انواع مدل لباسشویی 9 کیلویی فروش لباسشويي ال جی سامسونگ بوش بکو و هیتاچی