Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 4 | قیمت لباسشویی بوش خرید

لباسشویی بوش

   

آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 143 تا

  1. ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی WAW284DE BOSCH WASHING MACHINE

    ماشین های لباسشویی یکی از مهمترین لوازم برقی بزرگ در هر آشپزخانه ای به حساب می آیند و امروزه کمتر خانه ای را می توان یافت که فاقد این دستگاه کار راه انداز باشند. ماشین لباسشویی WAW28540 که توسط کمپانی خوش نام بوش تولید و روانه بازار شده به عنوان یک دستگاه سریع، آرام و کارآمد می تواند به کمکتان بیاید. این لباسشویی که در سری 8 محصولات بوش جای دارد در کنار مصرف پایین آب و انرژی به خوبی لباس ها را تمیز و پاکیزه می نماید. این لباسشویی دارای  ظرفیت بالای 8 کیلو می باشد و از  سرعت چرخش درام 1400 دور در دقیقه بهره می برد. بوش با هدف پایین آوردن مصرف انرژی و آب در کنار عملکرد عالی، از قابلیت هایی نظیر VarioPerfect و ActiveWater ™ Plus  در ماشین لباسشویی WAW28540 بهره گرفته. در واقع قابلیت VarioPerfect از دو گزینه ی SpeedPerfect و EcoPerfect برخوردار است تا با انتخاب این گزینه ها حالت های صرفه جویی در زمان و انرژی برای تمامی برنامه ها فعال شود. سیستم ActiveWater ™ Plus  نیز به کاهش مصرف آب کمک می کند. این سیستم که از دو سنسور و یک درام خاص تشکیل شده ، موجب شده  لباسشویی با توجه به نوع پارچه و حجم لباس ها آب ورودی را تامین نماید. همچنین به لطف موتور کم مصرف و کم صدای EcoSilence Drive می تواند حتی در هنگام شب نیز به شسشتوی لباس ها بپردازید.
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • دارای موتور EcoSilence Drive
    • کم مصرف و کم صدا
    • سیستم ActiveWater ™ Plus
    • قابلیت VarioPerfect
    • کلاس بهره وری انرژی A+++
    • دارای برنامه AllergiePlus
    ‎ناموجود
  2. لباسشویی کم مصرف بوش BOSCH WASHING MACHINE 8 KG WAT28661ME

    لباس شویی یکی از بهترین ابزارها برای شستشو در طول تاریخ بوده است که چندین دهه از اختراع آن می گذرد. کمپانی بوش در این زمینه نیز تولیداتی را عرضه نموده است که به دلیل ساختار ویژه و نوین باعث رضایت کاربران شده است. لباسشویی بوش Bosch wat-28661me دارای یک موتور پر قدرت می باشد که می تواند با راندمان بالایی که دارد، درام را با سرعت 1400 وات در دقیقه بچرخاند. این لباسشویی بوش دارای برنامه های متعددی است که شما می توانید برای شستشوی انواع البسه از آن استفاده کنید. این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که تنها با استفاده از یک ولوم چرخشی شما قادر خواهید بود این برنامه ها را انتخاب نمایید. این برنامه ها شامل شستشوی پیراهن، البسه ی ورزشی، لباس های پشمی و یا ابریشمی و .. می باشد. اگر برای پوشیدن لباس های خود عجله دارید و می خواهد هر چه زود تر لباس را بپوشید، نگران کثیف بودن انها نباشید چرا که شما می توانید تنها با استفاده از برنامه ی شستشوی سریع در مدت زمان تنها 15 دقیقه لباس ها را با استفاده از لباسشویی WAT28661ME  بوش شسته و بپوشید. از دیگر ویژگی هایی که این لباسشویی به آن مجهز شده است می توان به شستشو بهینه اشاره کرد که شما میتوانید با فعال نمودن حالت های اکو، یک شستشوی کم مصرف در حداقل زمان را برآورد کنید. علاوه بر کارایی ایده ال، همچنین این لباسشویی به گونه ای طراحی شده است که به دلیل طراحی مارپیچی بر روی بدنه ی آن، از ایجاد لرزش جلوگیری می شود. بدنه ی آن تماما با استفاده از فولاد ضد زنگ و مقاوم طراحی شده است که در برابر هر گونه ضربه و فشار می تواند استحکام بالایی داشته باشد. طراحی ایده ال و زیبای این لباسشویی بوش28661me ، می تواند دکور خانه ی شما را از قبل زیباتر کند.
     
    • کلاس انرژی + + +A و 30٪ مقرون به صرفه تر
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
    • دارای برنامه های شستشوی متعدد برای انواع جنس البسه
    • دارای یک موتور آرام با دوام
    • دارای دور موتور 1400 دور بر دقیقه
    ‎ناموجود
  3. لباسشویی 9 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE WAW286M9SN

    شستشوی لباس های خود را از این پس با لباس شویی اتوماتیک بوش با مدل نامبر دابلیو ای دابلیو286ام9اس ان، تجربه کنید و از عملکردهای ایمنی که برای شستشو با مقدار مصرف کمی از آب و مواد شوینده فراهم می کند لذت ببرید. این لباس شویی مجهز به درام بسیار قدرتمند و مناسبی است که از استیل ضد زنگ ساخته شده و عملکردی مناسب را در حین شستشو و آب گیری لباس ها ارائه می دهد. این لباس شویی حرفه ای با ظرفیت 9 کیلوگرم، امکان شستن لباس های جمع آوری شده در طول هفته را فراهم کرده و بار گذاری کاملی را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزیت های این لباس شویی می توان به کیفیت ساخت قطعات آن اشاره کرد که بسیار با دوام و بر اساس استاندارد های خاص صنعتی بوده و تمامی معیار های برتر کیفیت را به خود اختصاص داده است چرا که توسط کشور آلمان ساخته شده و در مقابل پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. کلاس مصرف انرژی در لباس شویی BOSCH WAW286M9SN، می باشد و با میزان صدای بسیار کمی که دارد می تواند گزینه ای بسیار ویژه برای تمامی خانواده ها به شمار بیاید. حداکثر سرعت چرخش در این ماشین لباس شویی برابر با 1400 دور در دقیقه است که امکان شستشو و خشک کردن لباس را سریع تر از زمان معمول انجام خواهد داد و همین به میزان قابل توجهی سبب صرفه جویی در انرژی خواهد شد. برنامه های متنوعی برای لباس شویی بوش WAW286M9SN ، تعیین شده که عبارتند از: شستشوی لباس های ورزشی/ شستشوی سوپر سریع 15 دقیقه/ شستشو مخلوط/ چرخش/ شستشوی خودکار/  آلرژی +/ لحاف/ تمیز کردن درام/ شستشوی پشم/ شستشوی پارچه های ظریف و لباس های ابریشم می باشد که به صورت انعطاف پذیری امکان شستشوی انواع لباس ها را فراهم خواهد کرد.  
     
    • لباس شویی بوش در ساختاری زیبا و ایمن
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • ظرفیت شستشو 9KG
    • سطح مصرف انرژی A+++
    • قابلیت آب گیری و خشک کردن لباس
    ‎ناموجود
  4. ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوشBOSCH WASHING MACHINE WAW32540

    اگر از شستن لباس ها با استفاده از دست و یا کهنه شویی های قدیمی خسته شده اید و به دنبال راه حلی اساسی برای رهایی از این مشکلات می باشید می توانید با سفارش دادن لباس شویی بوش با مدل نامبر دابلیو ای وای 32540 ای یو برای همیشه از این مشکلات جزئی راحت شده  و بازدهی بالایی را در هنگام شستن لباس های کثیف و آلوده خود توسط آن تجربه نمایید. لباس شویی Bosch WAW32540 دارای ظرفیت 8 کیلوگرم می باشد که متناسب با یک خانواده پر جمعیت طراحی شده است. بنابراین می توانید به راحتی حجم وسیعی از لباس های نشسته را که در طول هفته جمع آوری شده اند را در داخل آن قرار دهید تا در مدت زمان کوتاهی آنها را برای شما شستشو دهد. این ماشین لباسشویی 32540 بوش همه نیازهای شما را برای نتیجه یک شستشوی ایده آل فراهم می کند و سهولت استفاده از آن را نیز می توانید تجربه کنید بدون آنکه در حین عملکرد از میزان بازدهی بالای آن کاسته شود. ماشین لباسشویی بوش WAW32540 مجهز به شیلنگ ضد نشت و بسیار مقاومی می باشد که به شما امکان می دهد تا مدت های زیادی از آن  استفاده نمایید بدون آنکه از کیفیت و دوام اصلی آن کاسته شود. بنابراین ما به شما اطمینان می دهیم که در تهیه و تولید این لباس شویی تنها به جلب رضایت مشتریان توجه شده و جز این هدف دیگری را مورد نظر قرار نداده ایم. سرعت چرخش در این ماشین لباس شویی برابر با 1600 دور در دقیقه می باشد که میزان بسیار بالایی را نسبت به سایر مدل های قدیمی به خود اختصاص داده است. علاوه بر این توسط 14 برنامه شستشو می تواند انواع لباس های ظریف/ پشمی و پارچه های حریر را با بیشترین بازدهی در اختیار کاربران قرار دهد.
     
    • ماشین لباس شویی با طراحی رنگ سفید
    • سرعت درام 1600 دور در دقیقه  
    • مجهز به 14 برنامه شستشو
    • ظرفیت 8 کیلو گرم
    • قابلیت  Anti-flood  
    • بی صدا و کم مصرف
    ‎ناموجود
  5. ماشین لباس شویی 9 کیلوگرمی بوش BOSCH WASHING MACHINE WAY24742PL

    داشتن یک ماشین لباسشویی مدرن و با امکانات ویژه، خواسته تمامی افرادی است که رضایت زیادی از شستن مداوم لباس ها با دست ندارند و در عوض نیز خستگی زیادی را نیز به همراه خواهد داشت. یکی از محصولاتی که در این زمینه می تواند کمک زیادی برای کدبانوهای خانه دار و حتی شاغل باشد ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی بوش با مدل نامبر WAY24742PL است. این دستگاه با ظرفیت بالایی که دارد برای یک خانواده با جمعیت متوسط مناسب ترین گزینه به حساب می آید. تفاوت این لباسشویی با دیگر مدل ها، تعداد برنامه های 16 گانه آن است که برای انواع مدل لباس و الیاف مختلف می تواند مورد استفاده باشد. درام لباسشویی با طراحی نوآورانه و پوشش عایق ضد زنگ و بسیار مقاومی که بر روی آن قرار گرفته، تکنولوژی های منحصر به فرد این محصول را به رخ می کشد. سرعت چرخش درام برابر با 1200 دور در دقیقه با میزان صدای 48 دسی بل که کمترین میزان را در مقایسه با لباس شویی های قدیمی به خود اختصاص داده است. بنابراین از این به بعد می توانید لباس های حوله، ورزشی، پشمی، لباس های ظریف / ابریشمی، انواع پتو، پیراهن و بلوز و... را در داخل آن قرار داده و برنامه مختص هر کدام را فعال سازی کنید تا نتیجه دلخواه تان را از یک شستشوی بی عیب و نقص به دست آورید. میزان مصرف انرژی به لطف برچسب بهره وری  A +++ در سطح بسیار استاندارد و سازگار با محیط زیست قرار دارد. این لباسشویی درب از جلو لباس های به شدت آلوده با انواع لکه های رنگی و حتی روغنی را بدون برجای ماندن اثری از آنها پاکیزه کرده و حتی چروک و پرز نیز برجای نمی ماند. لباسشویی بوش با قیمت مناسب هم اکنون در فروشگاه آنلاین بانه مارکت با رنگ سفید موجود است.
    • طراحی زیبا و لوکس
    • مجهز به 16 برنامه شستشوی متنوع
    • بهره وری انرژی A +++
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • مجهز به فن آوری Eco Silence
    • صدای آهسته و پاک کنندگی عالی
    ‎ناموجود
  6. ماشین لباس شویی 7 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE WAQ2445XME

    لباس های زیبا و تمیز تاثیر زیادی در جذابیت دارند. تمیز بودن هم به نوع شستشوی آنها بستگی دارد. پس شستشو می‌تواند باعث تمیز شدن لباس و یا موجب خراب کردن بافت لباس شود. اگر شما هم مانند هر کس دیگری به لباس هایتان اهمیت می دهید بهتر است لباسشویی مناسبی انتخاب کنید. بوش در این راستا سابقه ای دیرینه دارد که رضایت کاربرانش شاهد این ماجراست. لباسشویی اتوماتیک WAQ2445XME  مناسب برای خانواده های پرجمعیت است تا تنها در یک بار بتوان تمام لباس ها را شستشو داد.‌ این لباس شویی به دلیل داشتن درام استیلی به بافت لباس ها اسیب نمی‌زند و آنها را خراب نخواهد کرد. این درام به وسیله ی موتور بی صدای حرفه‌ای می‌تواند حداکثر تا 1200 دور در دقیقه چرخش کند و باعث تمیز شدن لباس شود. از دیگر ویژگی‌های این لباسشویی باید به مصرف کم انرژی اش هم اشاره داشته باشیم که توانسته رتبه ی +++A هم دریافت کند.
    برنامه‌های شستشو در این لباسشویی کم نیستند و بسته به جنس و نوع لباس متفاوت اند. مثلا برای شستشوی لباس مجلسی وزیبایتان می‌توانید حالت شستشوی لباس های ظریف را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید به وسیله ی شستشوی سریع تنها در 15 دقیقه لباس ها را آماده ی پوشیدن کنید. در میان حالت و برنامه ها، شستشو با تاخیر هم دیده می‌شود که از 1 تا 24 ساعت قابل تنظیم است. این لباس شویی به دلیل داشتن سیستم تشخیص وزن لباس می‌تواند بار های سنگین را به شما اطلاع دهد تا با وزن استاندارد لباس ها، آنها را به بهترین شیوه تمیز سازد.
     
    • دارای شستشوی سریع 15 دقیقه ای
    • حداکثر دور موتور 1200 دور در دقیقه
    • ظرفیت 7 کیلو با  قابلیت تشخیص وزن لباس ها
    • تابع ضد چروک
    • قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت
    • دارای طراحی ضد لرزش و موتور بی صدا
    ‎ناموجود
  7. ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی بوش BOSCH WAW24540PL

    لباسشویی درب از جلو WAW24540PL محصول شرکت بوش با ظرفیت 8 کیلوگرم و قدرت اصلی 1200 دور در دقیقه می باشد که برچسب انرژی این محصول A+++ بوده و مصرف انرژی سالانه اش نیز 152 کیلو وات ساعت است. این لباسشویی بوش، 30 درصد کارامد و بهینه تر از دیگر محصولات سال های پیش این کمپانی است؛ به این معنی که می توانید با خیال راحت ساعت ها از این لباسشویی برای شستن لباس هایتان استفاده کنید بدون اینکه نگران فیش برق و آب باشید. مصرف انرژی این لباسشویی برای لباس های پنبه ای در حین بار کامل 0.92 کیلو وات ساعت و در حالت نیمه بار 0.6 می باشد. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، قدرت موتور EcoSilence این لباسشویی بوش 1200 دور در دقیقه است و به علاوه این، دوام و کارایی موتور به نسبت نسل های گذشته اش بسیار بالاتر است. یکی از اصلی ترین و بارز ترین قابلیت های این موتور اینورتر، بی صدا بودن آن است به طوری که با تولید کمترین میزان نویز (48 دسیبل) می تواند عملیات شستشو و خشک کردن لباس ها را به پایان برساند. فناوری VarioPerfect در این محصول نامبرده بوش، دو قابلیت را در اختیارتان می گذارد. شما می توانید از بین دو گزینه TimePerfect و EcoPerfect که به ترتیب باعث کاهش مدت زمان شستشو و یا کاهش مصرف انرژی می شوند، یکی را انتخاب نمایید؛ البته این را هم اضافه کنیم که این فناوری به غیر از برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای، در تمامی برنامه های دیگر قابل استفاده است. درب شفید رنگ این ماشین لباسشویی با اندازه 32 سانتی متر قادر است با زاویه 171 درجه باز شود و این کار شما را برای قرار دادن لباس ها در لباسشویی بسیار راحت می سازد. بر روی بدنه این دستگاه شما یک صفحه نمایش LED مشاهده می کنید که عملیاتی مانند تنظیم درجه حرارت، چرخش، مدت زمان تاخیر و یا زمان باقی مانده را در اختیار داشته باشید.برای حفاظت از دستگاه در حین کار کردن، این لباسشویی WAW24540PL مجهز به قفل کودک می باشد.
    • دارای زنگ هشدار پایان شستشو
    • تمیز کردن خودکار دیگ
    • برنامه مدیریت هوشمند مصرف آب
    • کمپرسور EcoSilence
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  8. ماشین لباسشویی بدون لرزش 7 کیلوی بوش BOSCH WASHING MACHINE SPEED PERFECT WAK24210

    ماشین لباسشویی بوش WAK24210 بالاترین کیفیت همراه با قابلیت اطمینان، ایمنی و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این لباس شویی علاوه بر طراحی زیبایی که دارد از میزان ظرفیت بالایی نیز برخوردار است. حداکثر واحد بارگذاری در این سیستم 8 کیلوگرم می باشد و شما قادر هستید این میزان لباس را با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بشوید. همچنین این دستگاه ویژگی های اضافی دیگری را برای شما به ایجاد می نماید. این ویژگی ها شامل  SpeedPerfect , EcoPerfect, EasyIron می باشد. شما می توانید با فعال کردن گزینه EasyIron میزان چین و چروک لباس ها کاهش دهید همچنین کلید EcoPerfect نیز برای کاهش مصرف انرژی در هنگام شستشو کاربرد دارد. به علاوه گزینه SpeedPerfect این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مدت زمان کمتر لباس هایتان را بشویید. WAK24210 دارای ویژگی AquaSpar3d می باشد. این ویژگی آب را با فشار بسیار بالایی وارد چرخه شستشو می نماید تا آب به بافت لباسی ها سریعتر نفوذ کند. همچنین برنامه های زیادی نیز در این سیستم تعبیه شده است و راحتی کار شما را فراهم می نماید. مدل دبلیو ای کی 24210 دارای میزان مصرف انرژی پایین می باشد. این مدل دارای محافظ انرژی A +++ است و نسبت به ماشین های دیگر عملکرد موثر تری را ارائه می دهد.
    • دارای صفحه نمایش ال ای دی و قفل کودک
    • طراحی بدنه خاص برای جلوگیری از لرزش و سرو صدا
    • دارای ویژگی شستشوی سریع و صرفه جویی
    • ویژگی ضد چین و چروک
    • حداکثر واحد بارگذاری در این سیستم 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • دارای برنامه های شستشوی مختلف و AquaSpar3d
    • محافظ انرژی A +++
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام ( اختیاری)

              رنگ: 

    ‎ناموجود
  9. ماشین لباس شویی 8 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAE2846

    با حدود 7.1  میلیارد نفر در جهان ما، تقاضا برای انرژی و آب آشامیدنی بسیار بالا است؛ با این جمعیت رو به رشد و استفاده ی زیاد از آب و انرژی به منظور کاهش مصرف انرژی، استفاده از وسایل برقی مانند لباسشویی و ظرفشویی ای مناسب است که به میزان قابل توجهی در مصارف صرفه جویی می کند. به همین خاطر کمپانی بوش با عرضه لباسشویی های خود با برچسب انرژی +++A در این راه، به فکر کاهش و صرفه جویی در منابع طبیعی می باشد. لباسشویی بوش wae2846 علاوه بر مصرف کم انرژی و آب، می تواند عملکردی عالی را با برنامه های از پیش نصب شده ی خود جهت تمیزی و پاک کردن البسه، ارائه دهد. این دستگاه ماشین لباسشویی بوش دارای گزینه هایی مانند توقف و انتخاب برنامه ها، سنسور جریان، شاخص زمان باقی مانده، تمیز کردن کشو به صورت خودکار، تشخیص بار اتوماتیک، تثبیت کننده اتوماتیک می باشد که کار با این دستگاه را برای کاربران بسیار ساده کرده است. لباسشویی 8 کیلو بوش مدل دبلیو اَی ای 2846 دارای حداکثر چرخش 1400 دور در دقیقه است که شما می توانید این سرعت را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. شما با استفاده از این لباسشویی قادر خواهید بود در مواقع ضروری تنها در مدت زمان 15 دقیقه لباس های خود شستشو دهید و از پاکیزگی آنها لذت ببرید.
    •  
    • دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم
    • دارای حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • دارای کم ترین میزان مصرف انرژی با برچسب انرژی +++A
    • دارای 14برنامه ی متنوع برای افزایش کیفیت شستشو در انواع جنس البسه
    • مجهز به صفحه نمایشگر ال ای دی و دکمه های تمام الکترونیکی
    • دارای شستشوی اقتصادی و شستشوی سریع
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                      رنگ:

    ‎ناموجود
  10. ماشین لباسشویی کم مصرف بوش 8 کیلو 1600 دورBOSCH WASHING MACHIN WAQ28790XME

    لباسشویی WAQ28790XME بوش دارای یک طراحی زیبا با رنگ بدنه سفید ساخت کشور آلمان می باشد . این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه است . شما می توانید با این ماشین لباسشویی و استفاده از برنامه خاص برای لباسهای خود بهترین نتیجه شستشو را دریافت کنید. ماشین لباسشویی بوش WAQ28790XMEدارای برنامه های مختلف برای انواع لباسها می باشد که شما می توانید با انتخاب درست آن ها بهترین نتیجه را دریافت کنید. شما حتی می توانید با استفاده از این ماشین لباسشویی 16 نوع لکه مختلف را از روی لباسها تمیز کنید. لباسشویی 28790 بوش مجهز به سیستم AquaStop می باشد که باعث جلوگیری از نشت آب می کند . این ماشین لباسشویی همچنین دارای موتور EcoSilence Drive می باشد که کارامدی بیشتر به همراه مصرف کمتر انرژی را تضمین می کند.

     

    • موتور EcoSilence Drive با صدای کم و مصرف کمتر انرژی
    • قابلیت حذف 16 نوع لکه مختلف
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • سیستم ضد نشت آب AquaStop
    • قابلیت شستشو سریع لباسها با تابع SpeedPerfect  
    • کلاس بهره وری انرژی A +++
    • دارای سیستم تنظیم بار اتوماتیک
    • کم مصرف و کم صدا
    •  18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)

                 رنگ : 

    ‎ناموجود
  11. دارای طراحی بسیار شیک و زیبا با قرار گیری متعادل
  12. مجهز به صفحه نمایش LED برای تنظیمات دلباس شویی
  13. دارای برنامه های مختلف شستوشو برای شستن انوع لباس ها
  14. تنظیم دمای آب و درجه برای شستن بهتر لباس ها
  15. ظرفیت بزرگ 9 کیلویی برای جا دان لباس های زیاد
  16. مجهز به سنسور سازگار با محیط برای وقف دادن در هر شرایطی
  17. دارای سنسور ECO SILENCE برای حالت سکوت
  18. برنامه بهینه سازی زمان و مصرف و انرژی با عملکرد شستوشوی کامل
  19. دارای کمپرسور آرام با طول عمر طولانی
  20. مجهز به قفل کودک
‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 6 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAQ20460

    این ماشین لباس شویی WAQ20460 دارای مزیت های فوق العاده ای می باشد از جمله یک نوع ماشین لباس شویی مستقلی است. این نوع لباس شویی در حالی که بسیار کارایی خوبی درارد در عین حال نیاز به آب کمی برای شست و شو و از آن مهمتر از نظر مصرف انرژی، انرژی خیلی کمی به هدر می دهد. ظرفیت این ماشین دبلو آ کیو 6 کیلو گرم  است و به این اندازه می تواند لباس های زیادی را در خود جای دهد. همچنین این ماشین لباس شویی مجهز به کنترل الکتریکی می باشد که با استفاده از آن این امکان را به شما می دهد تا به وصرت اتوماتیک و خودکار گزینه های مختلفی را انتخاب کنید.

    ماشین لباس شویی WAQ20460 دارای یک صفحه نمایش لمسی است که به وسیله آن می توان تنظیمات مربوط به لباس شویی را به صورت لمسی و به راحتی انجام داد. میزان چرخش این ماشین هزار درو در دقیقه است یعنی در هر دقیقه هزار دور می چرخد که با استفاده از این میزان چرخش و در عین حال در مدت کوتاهی لباس ها را صورتی تمیز و مرتب می شوید. همچنین یکی دیگر از مهمترین قابلیت های این لباس شویی این است که در هنگام شست و شوی لباس ها در برابر نشتس محافظ است و هیچگونه آب یا کفی به بیرون از لباس شویی نفوذ نمی کند. علاوه بر این لباس شویی مدل دبلیو آ کیو 20460مجهز به قفل کودک است و در بربار خطرات احتمالی که ممکن است به کودک آسیب برساند دارای ایمنی کافی می باشد. وزن این لباس شویی نیز 62 کیلو گرم است که با توجه به امکانات زیادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای خریدن و مورد استفاده قرار گرفتن باشد.
    • دارای طراحی زیبا و بی نظیر
    • قابلیت پاک کنندگی لکه ها و کشو مواد شوینده
    • ظرفیت 100 دور در دقیقه
    • صفحه نمایش دیجیتال
    • قابلیت قفل کودک
    • حذف خودکار کف صابون
    • ظرفیت بار تا 6 کیلوگرم
    • قابلیت دمای شستشوی متغیر
    • 18ماه گارانتی و 5سال خدمات پس از فروش با نصب (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه )
               رنگ: 
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAQ24440XME

    لباسشویی WAQ24440XME بوش سری 7 بوش کاملا اتوماتیک و در رنگ سفید با طراحی کاملا بی نظیری و دارای امکانات قابل توجهی می باشد. این لباس شویی بسیار کم مصرف برای اب و برق به شمار می آید که با سیستم هوشمند WaterPerfect شستشویی کامل را همراه با خشک کنندگی قابل توجهی به شما ارائه می دهد. طراحی ظاهری بدنه و رنگ ان سفید است که از مواد بسیار مستحکم ساخته شده است که ضد خش بوده که متناسب دکوراسیون اشپزخانه شما طراحی شده است. این لباس شویی دبلیو  کیو 24440 ایکس ام کم مصرف دارای پنل صفحه نمایش دیجیتالی است که تمامی قابلیت های شستشو را در اختیار شما قرار می دهد و برنامه های متنوعی را در شستشوی لباس ها فراهم می کند. قابلیت قفل کودک در این لباس شویی حالت امنیت را برای کودکان امکان پذیر می کند. درب این لباس شویی با قابلیت باز شدن 180 درجه به شما در گذاشتن میزان انبوهی از لباس ها به راحتی کمک میکند.
    • سرعت 1200 دور در دقیقه
    • قابلیت پاک کنندگی لکه ها و کشو مواد شوینده
    • صفحه نمایش دیجیتال
    • قابلیت قفل کودک
    • حذف خودکار کف صابون
    • ظرفیت بار تا 7 کیلوگرم
    • قابلیت دمای شستشوی متغیر
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( با پرداخت هزینه)
              رنگ: 
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 6 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAB20260GC

    ماشین لباسشویی بوش WAB20260GC همراه با امکانات و ویژگی های قابل توجه و فضای مناسب به بازار عرضه شده است.این ماشین لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرم و طراحی مناسب ،برای هر خانواده ای مناسب می باشد. این ماشین لباسشویی با طراحی شیک و تقریبا کوچک خود می تواند در هر مکانی به راحتی جاگذاری شود  و از بدنه ضد زنگ و درب محکم و یک صفحه نمایش و کنترل پنل بهره می برد. این دستگاه با سرعت 1000 دور در دقیقه علاوه بر تمیزی فوق العاده، قادر است تا مراقبت و محافظت از لباس ها را در هرمرحله از شستن فراهم آورد. درب این دستگاه بسیار محکم بوده و ضد ضربه و رطوبت است و همچنین این درب محکم عایق صدا نیز هست که با استفاده از این قابیلت خود باعث می شود تا هیچ گونه صدایی از داخل ماشین لباسشویی در هنگام شستن لباس ها به بیرون درز نکند. شما می توانید از طریق صفحه نمایش و کنترل پنل این دستگاه مشخصات ان را در اختیار داشته باشید  و یا تنظیمات ان را انجام دهید. با استفاده از برنامه های متنوعی که این ماشین لباسشویی دارد شما می توانید برای هر لباس خود یک برنامه مطابق با ان را انتخاب کنید.همچنین این دستگاه لباسشویی دارای حالت سازگار با محیط زیست و ویژگی های صرفه جویی در انرژی می باشد.
    • سرعت 1000 دور در دقیقه
    • دارای عملکرد AquaSensor
    • در مصرف و برچسب بهره وری انرژی +++ A
    • دارا بودن برنامه AllergyPlus برای جلوگیری از به وجود امدن حساسیت های مواد شوینده
    • برنامه  VarioPerfectجهت صرفه جویی در زمان و انرژی
    • سیستم امنیتی درب چند لایه و عایق صدا
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                          رنگ: 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHIN WAS32743

    بوش لباسشویی های سری was را در مدل های مختلف ساخته است که همه ی آنها از نظر کیفیت در یک سطح می باشد و تنها تفاوت آنها در میزان دور موتور و مصرف انرژی است. یکی از مدل های سری Was مدل لباسشویی Was32743 است که با ظرفیت 8 کیلوگرم و دور چرخش موتور 1400 (دور در دقیقه)  وارد بازار شده است. این لباسشویی از تکنولوژی موتور EcoSilence بهره برده است، که نسبت به موتور های معمولی تا 30 درصد در مصرف انرژی صرف جویی می کند. از برنامه های کاربردی این لباسشویی می توان به شستشوی لباس های ورزشی، تی شرت و پیراهن، لباس های ابریشمی و حساس، شستشوی آسان، شستشوی پرده، شستشوی سریع 15 دقیقه ای و یکسری دیگر از برنامه ها اشاره کرد که با استفاده از این برنامه ها لباسشویی می تواند مصرف کننده را در شستن لباس ها با بهترین عملکرد، یاری نماید بنابراین اگر شما در مورد شستن لباسهایتان حساس هستید لباسشویی بوش was32743 یک انتخاب درست و بی نظیر برای شماست.
    • دارای ظرفیت مخزن 8 کیلو گرم و 65 لیتر
    • دارای حداکثر سرعت چرخش درام 1400 دور بر دقیقه
    • مجهز به 14 برنامه ی شستشوی پیش فرض برای انواع جنس البسه
    • دارای قابلیت های ویژه ای همچون Aquastop، تایمر تاخیر و نظافت خودکار و ...
    • دارای برچسب انرژی A
    • کم مصرف و کم صدا
    • دارای 2 حافظه ذخیره برنامه
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)

                         رنگ: 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 8 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHIN WAW32668EU

    محصولات با کیفیت و معتبر شرکت بوش در سراسر جهان شناخته شده اند. این کمپانی با ارائه ی محصولات با کیفیت خود، توانسته است مصرف کنندگان زیادی به سمت خود جذب کند. بوش در محصولات خود از فناوری سبز استفاده کرده است؛ محصولا ساخته شده با این فناوری با توجه به معیار های پایدار تولید می شوند و نشان دهنده ی اوج عملکرد عالی و استفاده از حداقل انرژی می باشد. لباسشویی بوش WAW32668 علاوه بر کیفیت ساخت و عملکرد مناسب از رنگ و طراحی زیبا و مدرنی نیز برخوردار است. ماشین لباسشویی تمام اتوماتک بوش دبلیو ای دبلیو 32668 مجهز به قابلیت های ویژه و کارآمدی است که می تواند با صرفه جویی در انرژی و آب، بهترین عملکرد را ارائه دهد. موتور پر قدرت این لباسشویی دارای 10 سال گارانتی می باشد که می تواند به آرامی و با تولید کمترین میزان سطح سر و صدا، و با عمر طولانی ، تمام البسه های شما را با هر جنسی تمیز و پاک کند. این لباسشویی با موتور براشلس و مصرف انرژی 30 درصد کمتر، جزء بهترین لباسشویی های تمام اتوماتیک با قیمت مقرون به صرف در بازار است. همچنین وجود ظرفیت درام 8 کیلو، این لباسشویی را به یک دستگاه ایده آل برای خانواده های بزرگ و پرجمعیت تبدیل کرده است.
    • دارای ظرفیت 8 کیلو گرم
    • دارای برچسب انرژی A +++  
    • مجهز به موتور Eco Silence
    • برنامه های اضافه Vario Perfect و Eco Perfect
    • دارای برنامه های شستشو
    • مجهز به صفحه کنترل لمسی
    • کم مصرف و کم صدا
    • سرعت چرخش 1600دور در دقیقه
    • 18 ماه گارانتی با 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه )

                        رنگ: 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 7 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE WAQ2445XME

    اگر شما در مورد شستن لباسهایتان حساس هستید لباسشویی بوش waq2445xme یک انتخاب درست و بی نظیر برای شماست. این مدل ماشین لباسشویی با کیفیت عالی و ساخت اسپانیا توسط شرکت بوش ارائه شده است. ماشین لباس شویی BOSCH با قدرت بالایی که دارد مورد نیاز هر خانواده ای می باشد. امکانات و برنامه هایی مانند ، AllergyPlus / ECARF، VarioDrum و... این لباس شویی بوش دبلیو اِی کیو 2445 را منحصر به فرد ساخته است. شما با مصرف کم این washing machine BOSCH میتوانید بدون اتلاف انرژی و همچنین وقت خود به راحتی و به سادگی از آن استفاده کنید، گزینه های . VarioPerfect و  ActiveWater حداقل مصرف آب و زمان را برای شما به ارمغان می اورند. دیگر نگران قبوض برق خود نباشید؛ این لباسشویی عالی دارای برچسب +++A است که به معنی مصرف فوق العاده کم انرژی است.
    • دارای رتبه انرژی +++A
    • میزان ظرفیت بارگذاری 7 کیلو
    • مجهز به ویژگی VarioDrum و ActiveWater
    • دارای شستشوی سریع و شستشوی بهداشتی
    • دارای قابلیت شستشوی ضد چین و چروک
    • دارای برنامه های مختلف شستشو
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)

                      رنگ: 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی Bosch Washing Machine WAQ28492

    شرکت بوش در سال 2017 از یک سری دیگر از ماشین لباسشویی هایش رونمایی کرد که دستگاه دبلیو ای کیو 28492 « WAQ28492 » یکی از این محصولات خوش ساخت و با کیفیت می باشد. ظرفیت کلی این ماشین لباسشویی درب از جلو بوش 8 کیلوگرم در نظر گرفته شده و سرعت حرکت درام فولادی آن که با سیستم waveDrum مجهز است، 1400 دور در هر دقیقه می باشد یعنی سرعتی قابل قبول برای شستشوی لباس های شما از هر نوعی که باشند. سیستم VarioPerfect در کنار برچسب بهره وری مصرف انرژی A+++ در هر چرخه از شستشو، به میزان 30 درصد در هزینه ها صرفه جویی خواهد کرد و این را می توان یک ویژگی ستودنی برای لباسشویی WAQ28492 بوش به شمار آورد؛ همچنین فناوری های ActiveWater جهت مدیریت پیشرفته آب و صرفه جویی در مصرف آن و موتور EcoSilence با تولید نویز بسیار کم از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی هستند که شما را با شیوه های جدید در شستشو آشنا می سازند. تعداد 16 برنامه شستشو با عنوان های شستشوی دستی « hand wash »، شستشوی لباس های تیره « dark underwear »، شستشوی سریع 15 دقیقه ای و ... کاربران را با سلایق مختلف راضی نگه می دارد همچنین توابعی همچون قفل درب و تایمر شروع چرخه شستشو نیز در کنار این برنامه ها، سطح دسترسی های شما را گسترده تر می سازند. همانطور که اشاره کردیم ماشین لباسشویی درب از جلوی بوش با مدل نامبر 28492 از یک موتور قدرتمند EcoSilence درایو بهره می برد که تنها 49 دسی بل نویز در حین شستشو برایش رقم زده و از دیگر مزیت های این موتور می توان به دوام و طول عمر بالای قطعات در آن اشاره کرد. ماشین لباسشویی اتوماتیک WAQ28492 شرکت bosch با ابعاد استاندارد 84.8 × 59.8 × 55 سانتی متر و وزن مناسب در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است.
    • حداکثر سرعت چرخش 1400rpm
    • میزان نویز 49 دسی بل
    • مجهز به سیستم VarioPerfect
    • دارای موتور قدرتمند EcoSilence
    • دارای زنگ پایان شستشو و قفل کودک
    • مجهز به 16 برنامه متنوع شستشو
    • مدیریت کارامد با سیستم ActiveWaterPlus
    • برچسب بهره وری انرژی A+++
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 8 کیلو BOSCH WASHING MACHIN WAS32780EU

    ماشین لباسشویی WAS32780 بوش دارای ظرفیت 8 کیلو با حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه می باشد . این ماشین لباسشویی از نوع لباسشویی های درب از جلو می باشد که دارای یک درب 32 سانتی متری با زاویه باز شدن 165 درجه می باشد که شما می توانید به سادگی لباسها را در ماشین قرار دهید. ماشین لباسشویی 32780 بوش دارای 16 نوع برنامه مختلف برای شستشو انواع لباسها می باشد که شما می توانید برای شستشو بهتر برنامه مناسب را انتخاب کنید کنید . لباسشویی بوش مدل WAS32780EU دارای یک سری از ویژگی ها از جمله قابلیت ضد نشت AquaStop می باشد که این قابلیت لباسشویی را در برابر نشت آب محافظت می کند . این ماشین لباسشویی با استفاده از فن آوری های جدی خود تمامی پس مانده مواد شوینده را از روی لباس ها تمیز می کند . همچنین با استفاده از برنامه POWER WASH ،لباسشویی می تواند 5 کیلوگرم لباس را تنها در مدت 60 دقیقه و با مصرف انرژی کم تمیز کند .

     

    • برنامه POWER WASH
    • قابلیت ضد نشت آب AquaStop
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • قابلیت تنظیم دما و سرعت چرخش
    • دارای 16 نوع برنامه برای شستشو
    • دارای صفحه نمایش LCD بزرگ
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)

                رنگ :

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 8 کیلو BOSCH WASHING MACHIN WAS32493EU

    ماشین لباسشویی درب از جلو بوش سری بوش Logixx 8 VarioPerfect با ظرفیت بار 8 کیلوگرم و برچسب مصرف انرژی +++ A دارای عملکرد و قدرت شستشوی بالایی است . ماشین لباسشویی WAS32493EU بوش دارای درب با قطر 32 سانتی متر است که شما می توانید به سادگی لباسهای خود را در آن قرار دهید.این دستگاه ماشین لباسشویی بوش دارای گزینه های ایمنی مانند توقف و توابع: سنسور جریان، تشخیص فوم، شاخص زمان باقی مانده، تمیز کردن کشو به صورت خودکار، بار اتوماتیک، تثبیت کننده اتوماتیک می باشد که کار با این دستگاه را برای کاربران بسیار ساده کرده است.همچنین ماشین لباسشویی 32493 بوش دارای دکمه های کنترل لمسی می باشد که می توان از این گزینه های برای تنظیم و کنترل ان استفاده کرد. لباسشویی 8 کیلو بوش مدل WAS32493 دارای حداکثر چرخش 1400 دور در دقیقه است که شما می توانید این سرعت را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.
     
    • لباسشویی 32493 بوش دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه با قابلیت تنظیم
    • دارای نمایشگر بزرگ لمسی
    • دارای برچسپ انرژی A+++
    • سیستم ضد نشت آب Aqua Stop
    • دارای قفل کودک برای امنیت بیشتر
    • دارای موتور BLDC
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)

               رنگ :

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 8 کیلو BOSCH WASHING MACHIN WAS32790EU

    لباسشویی WAS32790EU بوش ساخت کشور آلمان است و برای افرادی که در انتخاب جنس خوب بسیار حساس هستند انتخاب ایده آلی است. این ماشین لباسشویی دارای طراحی زیبا و مناسب برای هر نوع سلیقه ای می باشد. لباسشویی بوش مدل WAS32790EU دارای یک نمایشگر بزرگ برای مشاهده اطلاعات مربوط به برنامه ها و تنظیمات می باشد که شما می توانی به سادگی آن ها را بر روی نمایشگر مشاهده کنید. همچنین این لباسشویی دارای یک سری از برنامه های خاص می باشد که شما می توانی با انتخاب درست این برنامه ها توسط دکمه انتخاب برنامه بر روی لباسشویی بهترین نتیجه شستشو را بدست آورید . لباسشویی 32790 بوش دارای  Aquastop است که ماشین را صد در صد در برابر نشت آب تضمین می کند. همچنین شما می توانید با این ماشین ماشین لباسشویی انواع لکه های موجود بر روی لباس ها را تمیز کنید.

     

    • دارای ظرفیت 8کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • قابلیت ضد نشت آب Aquastop
    • قابلیت از بین بردن لکه ها
    • دارای درب 32 سانتی متری برای راحتی بارگیری لباسها
    • AquaSensor برای ارائه میزان آب کافی برای شستشو لباسها
    • کیفیت عالی و ساخت کشور آلمان
    •  18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلو بی صدا و کم مصرف بوش BOCSH WASHING MACHINE WAW32568

    کمپانی بوش همیشه در ساخت محصولاتش از فناوری های منحصر به فرد و عالی استفاده نمی نماید تا محصولی با نهایت کیفیت و عملکرد عالی را به عرصه تکنولوژی وارد نماید.  همین دلیل است که شما می توانید در ماشین لباسشویی WAW32568  توج کیفیت و عملکرد بالا را مشاهده نمایید. این لباس شویی با دارا بدون درام 65 لیتری بزرگ از ظرفیت 8 کیلو پشتیبانی می نماید و با درب 32 سانتی متر که توانایی باز شده تا زاویه 170 درجه را دارد بارگذاری و تخلیه لباس ها را برای شما به راحتی فراهم می کند. علاوه بر این دی قلب لباس شویی بوش 32568 موتور موتور EcoSilence درایو تعبیه شده است که علاوه بر این عملکرد بالایی را ارائه می دهد موجب کاهش سطح سرو صدا و مصرف انرژی می شود و موجب شده است که این سیستن از 46 دسیبل صدا و کلاس انرژی A+++ بهره مند شود. به علاوه حسگرهای هوشمند به کار رفته در این سیستم نیز دقیقا تشخیص می دهند که چی میزان آب را برای چرخه شستشو مصرف نمایند تا در مصرف آب نیز صرفه جویی به عمل آید. از دیگر ویژگی های برجسته waw32560 مجهز بودن به تابع هاب مختلف می باشد. این ویژگی های شامل SpeedPerfect و EcoPerfect، لکه بری لباس ها، ضد چین و چروک، آبکشی اضافی می باشد و شما می توانید در هنگام شستشوی لباس هایتان از این ویژگی ها بهره ببرید.
    • دارای درام با حجم 65 لیتر و ظرفیت 8 کیلو
    • دارای سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • مجهز به موتور EcoSilence
    • کم مصرف و کم صدا
    • دارای کلاس انرژی A+++
    • ویژگی های SpeedPerfect و EcoPerfect،
    • توانایی پاک نموده 4 نوع لکه
    • ضد چین و چروک و دارای آبکشی اضافی
    • دارای نمایشگر led لمسی
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلو گرم 1400 دور بوش BOSCH WASHING MACHINE WAQ2844XME

    ماشین لباسشویی بوش مدل WAQ2844XME یک لباس شویی بسیار زیبا و کارامد است. این محصول خانگی  دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد،که شما می توانید با استفاده از این قابلیت با کیفیت بسیار بالا از تمام  قابلیت های آن با کیفیت بسیار بالا از آن استفاده کنید. این ماشین لباسشویی  دارای دور چرخش 1400 دور در دقیقه می باشد این محصول  دارای بدنه محکم و پایداری است. به علاوه موتور این دستگاه می تواند تا ظرفیت 8 کیلوگرم را در خود نگه داری کند.با استفاده از ماشین لباس شویی WAQ2844 دیگر لازم نیست نگران لباس های  نازک و حساس باشید. این دستگاه دیجیتالی 2844 دارای برنامه های مختلفی می باشد،شما می توانید با استفاده از این  محصول از تمام برنامه های آن  با کیفیت بسیار بالا استفاده کنید. یبکی دیگر از قابلیت های این ماشین لباس شویی  دبلیو آ اس2844 ایکس ام ای مجهز به قابلیت شستشوی سریع می باشد. ماشین لباس شویی 2844 دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد که در دامه بیشتر با این قابلیت ها آشنا میشویید.
    • طراحی زیبا و شیک
    • درب از جلو قطر 32 سانتی متر درب بارگذاری
    • مصرف آب در هر شستشو 65 لیتر
    • سطح سر و صدا 51 دسی بل در شستشو
    • سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
    • ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم
    • دارای قابلیت انتخاب دما
    • قابلیت تایمر تاخیر شروع
    • نمودار مصرف انرژی A++
    • ویژگی آب کشی بیشتر و شستشوی اولیه
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام به صورت اختیاری
              رنگ:  نقره ای
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ضد لرزش کم مصرف 8 کیلو گرم بوش BOSCH WASHING MASHIN WAS32798ME

    ماشین لباسشویی بوش مدل was32798me دارای یک طراحی ویژه  و کارامد و زیبا است.این محصول کارامد می تواند تا30 درصد مصرف انرژی را برای شما کاهش دهد که از ارتعاش در هنگام کار کردن جلوگیری می کند و همچنین دارای بدنه بسیار محکم و پایداری است موتور قدرتمند این دستگاه می تواند تا ظرفیت 8 کیلوگرم را در خود نگه دارد. با استفاده از ماشین لباس شویی was32798 دیگر لازم نیست نگران لباس های با پارچه های حساس باشید زیرا که این دستگاه دارای برنامه و گزینه هایی است برای حفظ رنگ و نوع پارچه که بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی می تواند لکه ها را از روی لباس ها کاملا از بین ببرد .  ماشین لباسشویی was32798me بوش دارای یک برنامه است که مدیریت مصرفی را به عهده دارد و همچنبن می تواند دمای آب را تنظیم کند تا از بالا رفتن و یا پایین امدن ان جلوگیری شود. به عبارت ساده تر این ماشین لباس شویی یک دستگاه کاملا مجهز و استاندارد  است.این ماشین لباس شویی دارای وسایل و تجهیزات با امنیت بسیار بالا است که دوام عمر زیادی دارند و می توان بدون نگرانی از ان ها استفاده کرد.

     

    • دارای 16 برنامه ها برای ارائه شستشوی بهتر لباس ها
    • مجهز به سیستم ECO SILENCE DRIVE  همراه با موتور فوق العاده ساکت با عمر طولانی
    • لکه بر اتوماتیک با 16 گزینه لکه
    • دارای بدنه ضد لرزش
    • دارای برچسپ انرژی A+++ برای ایجاد عملکرد عالی به همراه مصرف فوق العاده کم
    • مجهز به تکنولوژی ECO PERFECT
    • دارای سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • گارانتی قابل انجام اختیاری

               رنگ 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم ضد چروک بوش BOSCH WASHING MACHINE WAE28497

    ماشین لباسشویی WAE28497 بوش یکب از مقرون به صرفه ترین ماشین های لباسشویی این کمپالنی می باشد . این ماشین لباسشویی دارای برچسپ انرژی A+++ می باشد که باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود. این ماشین لباسشویی دارای یک نمایشگر بر روی قسمت جلو می باشد که اطلاعت مربوط به تنظیمات و برنامه ها نمایشمب دهد. شما می توانید از برنامه های مختلف ماشین لباسشویی 28497 بوش برای شستن انواع لباس ها و پارچه ها استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب درست برنامه موجود در این لباسشویی بهینه ترین شستشو را دریافت کنید . این ماشین ظرفشویی علاوه بر برنامه های خود دارای یک سری از توابع است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید از جمله EcoPerfect که برای مصرف کمتر انرژی کاربرد دارد. ماشین لباسشویی بوش مدل 28497 دارای Aquastop همراه با گارانتی مادام العمر است که در برابر نشت آب ماشین لباسشویی شما را محافظت می کند.
     
    • آلرژی پلاس برای افراد مبتلا به آلرژی طراحی شده است.
    • صرفه جویی در آب و هزینه ها به لطف سنسور کنترل، 2 مرحله بار اتوماتیک.
    • VarioPerfect  که موجب صرفه جویی در انرژی می شود
    • دکمه TouchControlکه عمل ساده و تمیز کردن آسان را به همراه دارد
    • کلاس بهروری انرژی A+++  برای بهره وری انرژی مقرون به صرفه
    • ظرفیت: 7 کیلوگرم
    • دارای سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • دارای درب از جلو با باز کردن تا 180 درجه
    • دارای گارانتی قابل انجام اختیاری
    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 9 کیلویی سیستم بوشBOSCH WASHING MACHINE MOTOR SILENCE WAS24469EU

    ماشین لباسشویی BOSCH مدل WAS24469 EU دارای ظرفیت شستشوی 9 کیلو گرم  می باشد که  شما می توانید تا ظرفیت 9.0کیلو گرم در داخل آن   لباس قرار دهید. این لباس شویی درای ظاهر بسیار زیبا و شیکی میباشد.  با استفاده از این ماشین لباس شویی برای دکوراسیون آشپزخانه تان از آن می توانید استفاده کنید، که می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما بدهد. یکی دیگر از قابلیت های این ماشین لباس شویی دبلیو آ اس 2446 ای یو  مجهز به چرخش  دور 1200 RPM می باشد که شما می توانید با استفاده از این قابلیت  دور چرخش وان را  تا دو بار تکرار کنید. همچنین این محصول ساخت شرکت آلمان می باشد. این ماشین لباسشویی دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد، که یکی از این قابلیت ها دارای شستشوی سریع در عرض 15 دقیقه را برای شما انجام می دهد. و شما می توانید با استفاده از این قابلیت می توانید لباس های نه زیاد کثیف را در عرض 15 دقیقه با یک سری تنظیمات که برروی  دستگاه دیجیتالی شما وجود دارد انجام دهید. همچنین  WAS2446 مجهز به قابلیت خشک کن می باشد که شما می توانید با استفاده از این قابلیت با کیفیت بسیار بالا در عرض چند دقیقه لباس های  خود را به صورت خشک از وان ماشین لباسشویی بیرون بیاورید.برای اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید.
    • ظرفیت مخزن9 کیلوگرم
    • قابلیت سیستم آب کشی خودکار
    • مجهز به سیستم ضد چروک
    • سیستم کم صدا (حالت بی صدا)
    • سیستم ضد لرزش وو سیستم شستشوی سریع در 15  دقیقه
    • کلاس بهره وری انرژی A +++
    • سرعت چرخش: 400-1200 دور در دقیقه
    • نظارت بر اجرای تمام برنامه ELEKTON
    • موتور EcoSilenceDrive
    • برنامه نویسی شستشو شروع 1 - 24 ساعت
    • قفل کردن دستگاه از کودکان
    • حفاظت از چند سطح در برابر نشت آب
              رنگ
    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی کم مصرف 9 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE AQUA STOP WAQ2446XME

    ماشین لباسشویی BOSCH waq2446xme یکی از ماشین لباس شویی هایی می باشد که دارای قابلیت بسیار بالایی  می باشد. شما با استفاده از این قابلیت کماشین لباس شویی می توانید با کیفیت بالا از تمام قابلیت های آن استفاده کنید. این ماشین لباس شویی از جنس  استیل می باشد و دارای ظاهر بسیار زیبا و شکیلی می باشد. این ماشین لباسشویی از لحاظ ظاهری فوق العاده می باشد و شما می توانید با استفاده از این ظاهر زیبا آن را در هر طرف از آشپزخانه تان بخواهید می توانید بگذارید. ماشین لبایشویی BOSCH WAQ2446XME دارای یک بدنه ی بسیار محکم می باشد. این لباسشویی دارای ظرفیت 9 کیلو گرکم می باشد، یعنی شما می توانید پتو،پشم، و هرالیاف دیگری که برای شستن سنگین می باشند می توانید آن را درداخل وان ماشین لباسشویی قرار دهید و با یک سری تنظیمات که شما باید آن را انتجام دهید ان را برای شستشو آماده کنید. یکی دیگر از قابلیت های این ماشین لباسشویی این است  سرعت چرخش این ماشین لباسشویی 1200 دور  به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد. یکی دیگر از قابلیت های این ماشیثن لباسشویی مجهز به یک سری برنامه های گوناگونی وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد که بتوانید به آسانی با این دستگاه دیجیتالی کار کنید. این ماشین لباس شویی دبلیو ای کیو 2446 ایکس ام ای دارای قابلیت های زیادی می باشد که در ادامه بیشتر بال این قابلیت ها آشنا میشوبد.
    • سرعت چرخش موتور1200 دور در دقیقه
    • ظرفیت مخزن 9 کیلوگرم
    • زاویه باز شدن درب: 165 درجه
    • مصرف انرژی:رتبه انرژی: +++A
    • دارای قفل کودک
    • صدای خشکشویی: 75 دسی بل
    • مجهز به سیستم AQUA STOP
    •  مجهز به بدنه جدید ضدلرزش طراحی شده برای سکوت و ثبات بیشتر
    •  مجهز به سیستم VARIO PERFECT
    • تشخیص میزان کف و مواد شوینده اضافی
    • 18 ماه گارانتی به صورت اختیاری
    • رنگ: استیل
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 7 کیلو کم مصرف بوش BOSCH WASHING MACHINE 1200R/MIN WAQ2446XME

    لباس شویی waq2446xme از محصولات با کیفیت کمپانی بوش می باشد. این لباس شویی از طراحی بسیار زیبا و مدرن برخوردار است و جنس بدنه به مار رفته در ان نیز فولاد ضد زنگ است که موجب استحکام هرچه بیشتر آن شده است، رنگ به کار رفته در این سیستم نیز نقره ای می باشد که امروزه خواهان زیادی دارد. این سیستم ویژگی های متعددی را برای راحتی و رضایت شما فراهم می کند. شما می توانید تا میزان 7 کیلو را در این سیستم قرار دهید و از برنامه های مختلف آن برای شستشوی انواع مختلف لباس استفاده نمایید.همچنین سیستم دبلیو ای کیو 2446 دارای حداکثر میزان چرحش 1200 دور می باشد که بسته به نوع برنامه شستشو نیز قابل تغییر است. این سیستم امکاناتی مانند شستشوی سریع، شستشوی اضافی، شستشوی بدون چروک و شستشوی با مصرف پایین انرژی را در اختیار شما قرار می دهد. waq2446 علاوه بر این که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است و دارای کلاس انرژی اتحادیه اروپا A+++ می باشد و در آن نیز یک سیر ویژگی های دیگر برای کاهش مصرف برق و آب نیز تعبیه شده است
    • دارای حداکثر ظرفیت 7 کیلو گرم
    • توانایی چرخش 1200 دور در دقیقه
    • دارای ویژگی شستشوی سریع
    • مجهز به ویژگی ضد چروک
    • دارای گزینه شستشوی اضافی
    • کلاس انرژی اتحادیه اروپا A+++
    • دارای برنامه های شستشو قابل تنظیم
    • بدنه فولاد ضد زنگ و رنگ نقره ای
    • قفل کودک و صفحه نمایش LED
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام (اختیاری)

               رنگ:  

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 7 کیلو کم مصرف بوش BOSCH WASHING MACHINE WAE28496

    لباس شویی 7 کیلویی بوش WAE28496 از امکانات و ویژگی های زیادی برخوردار است. در طراحی این دستگاه راحتی و انواع سلیقه های کاربران مد نظر بوده است و هر کس به هر نوع سلیقه ای می تواند برای شستشوی لباس هایش از این سیستم استفاده نماید. همچنین طراحی این سیستم بسیار زیبا و متمایز است و در آن از نوار نقره ای رنگ شکیلی استفاده شده است. در واقع آمیزش رنگ نقره ای با سفید در این لباس شویی ترکیب فوق العاده ای را به وجود آورده است. در WAE28496 برنامه های متعددی برای شستشوی انواع پارچه و لباس ها تعبیه شده است و حتی گزینه هایی نیز برا کاربرانی که از حساست برخوردار هستند نیز وجود دارد. در مواقع ضروری نیز به راحتی می توانید در مدت 15 دقیقه به لباس های تمیز دسترسی داسته باشید. از دیگر ویژگی های قابل توجه این سیستم شستشوی سریع همراه با شستشوی اضافی و ضد چروکی می باشد. همچنین گزینه ای نیز برای شستشو با مصرف کم انرژی تعبیه شده است. به علاوه دستگاه لباس شویی دبلیو ای ایی 28496 دارای برچسپ کلاس انرژی A+++ می باشد و موجب می شود این محصول به یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های حال حاظر تبدیل شود.
    • دارای ظرفیت بار گذاری 7 کیلو
    • تعداد چرخش 1400 دور در دقیقه
    • مجهز به صفحه نمایش ال ای دی و قفل کودک
    • دارای برنامه های مختلف و برنامه ضد الرژی
    • دارای ویژگی ضد چین و چروک
    • برنامه های شستشوی سریع و شستشوی اضافی
    • کم مصرف و برچسپ کلاس انرژی A+++
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام ( اختیاری)

             رنگ: 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلو کم مصرف با شستشو سریع بوش BOSCH WASHING MACHINE WAS327X0ME

    با انتخاب ماشین لباسشویی بوش مدل WAS327X0ME شما از کیفیت بالا لوازم خانگی مدرن تولید شده توسط بوش بهرمند خواهید شد. از ویژگی های متمایز این ماشین لباسشویی مصرف آب و انرژی بسیار کم آن است. این ماشین لباسشویی با ویژگی های فوق العاده و شرایط ایده آل همراه است که دارای حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه است . این لباسشویی با سکوت بیشتر و عملیات پایدار طراحی شده است. ماشین لباسشویی WAS327X0ME بوش دارای یک سری از برنامه های ویژه است که شما می توانید با یکی از این برنامه ها را با استفاده از نوع لباسها انتخاب کنید که این برنامه انتخاب شده باعث می شود که شما بهینه ترین شستشو را داشته باشید. با استفاده از این ماشین لباسشویی شما می توانید یک شستشوی سریع را برای مواقعی که عجله دارید تجریه کنید . شما می توانید با استفاده از شستشوی سریع لباسها را در 15 دقیقه بشویید. ماشین لباسشویی دبلیو ای اس 327 بوش دارای برچسپ انرزی A+++ می باشد که باعث می شود که علاوه بر انجام عملکرد قدرتمند کمترین مصرف را داشته باشد که این باعث کاهش هزینه های شما می شود.

     

    • ActiveWater پلاس برای شستشو طولانی تر برای پوست حساس
    •  نمایشگر ال سی دی برای نمایش اطلاعات
    •  برنامه حافظه 1 و حافظه 2 برای ذخیره سازی برنامه های دلخواه
    •  موتور BLDC
    • دارای محفظه نقره ای و فولاد ضد زنگ
    • داراتی ظرفیت 8 کیلوگرم
    • برچسب انرژی A+++
    • کم مصرف و کم صدا
    • دارای شستشوی سریع 15 دقیقه ای
    • دارای گارنتی قابل اجرا اختیاری

             رنگ 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE WAS32890EU

      • لکه اتوماتیک با 16 گزینه های رنگ آمیزی
      •  آسایش و ایمنی
      • خود تمیز کردن
      • جریان از طریق حسگر
      •  کاسه نور داخلی
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE WAS32794EU

      • کلاس بهره وری شستشو A 
      • کلاس بهره وری خشک کنA
      • سیستم تشخیص حباب و کف دارد
      •  سیستم محافظت از نشتی آب دارد
      • سیستم ضد لرزش Anti Vibration دارد
      • کلیدهای کنترل لمسی دارد
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 9 کیلو کم مصرف بوش BOSCH WASHING MACHINE SPEEDPERFECT WAW32590

    لباسشویی بوش WAW32590 یکی از لباس شویی های قدرتمند با برنامه ها و گزینه های شستشوی متنوع می باشد. همچنین این لباسشویی از طراحی زیبایی برخوردار است و بوش در این دستگاه ظرافت خاصی را در طراحی آن به کار برده است. این دستگاه دارای 14 نوع برنامه متنوع می باشد و در آن تنظیمت مختلفی برای انواع لباس ها تنظیم شده است. به علاوه شما می توانی دبه راحتی از گزینه های شستشوی به کار رفته در این سیستم برای شستشو استفاده نمایید. این گزینه ها شستشوی سریع، آبکشی اضافی و شستشوی اکو  می باشد. به علاوه در لباسشویی 32590 برای از بین بردن لکه ها تنظیمات شستشوی مختلفی تنظیم شده است. شما می توانید بسته به نوع لکه لباس خود از بین 4 نوع لکه یکی را انتخاب نمایید. بسته به نوع لکه، ماشین لباسشویی مجموعه ای از تنظیمات از پیش نصب شده را اجرا می نماید. از دیگر ویژگی های لباس شویی دبلیو ای دبلیو 32590 بار اتوماتیک " ActiveWater" می باشد که شرایط بارگذاری دستگاه را در سه مرحله تشخیص می دهد و تضمین می کند که انرژی و آب به اندازه کافی و مورد نیاز بر اساس میزان بارگذاری مصرف شود.
    • دارای ظرفیت 9 کیلو گرم
    • حداکثر میزان دور 1600
    • تنظیمات برنامه های شستشو
    • دارای شستشوی سریع و آبکشی اضافی
    • توانایی از بین بردن 4 نوع لکه
    • دارای ویژگی سنسور تشخیص بار ActiveWater
    • دارای ویژگی پیش شستشو و EcoPerfect
    • کلاس مصرف انرژی A+++
    • 18 ماه گارانتی قابل انجام به صورت اختیاری

             رنگ: 

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی BOSCH Washing Machine WAQ2836SGB

    شرکت بوش یکی از تولید کننده های نام آشنا در تهیه انواع و اقسام محصولات و لوازم خانگی محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی از کالاهای خود را در مدل های مختلفی روانه بازار می کند. یکی از این محصولات پر کاربرد مختص شستشو و نظافت، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک WAQ2836SGB است که با ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم به حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه مجهز می باشد. بهره گیری از یک طراحی جدید با جلوه ای دوست داشتنی و در عین حال با کیفیت از مزیت های برجسته این لباسشویی 8 کیلویی به شمار می آید که با یک صفحه نمایش LED در کنار دکمه های تنظیماتی مناسب می باشد. ساخت و ساز این لباسشویی به گونه ای است که با قابلیت AntiVibration همراه بوده به این معنی که از لرزش و تکان های ناگهانی هنگام شستشو خبری نیست. مهمتر از تمامی نکات ذکر شده خوب است بدانید که این ماشین لباسشویی از سیستم شستشوی  3D AquaSpaبرخوردار می باشد که باعث می شود آب با فشار و سرعت بیشتری به الیاف لباس نفوذ کرده که نتیجه ای مطلوب در تمیز کردن لباس ها را به ارمغان می آورد. امتیاز بهره وری انرژی این ماشین لباسشویی برابر با A +++ بوده و از موتور بی صدا و قدرتمند EcoSilence Drive بهره می برد که در عین صدای آهسته ای که هنگام شستشو دارد تا 53٪ از مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد. خوب حالا می رسیم به تکنولوژی های پیشرفته لباسشویی که شامل سیستم خودکار بار ثابت به همراه تشخیص بار نامتقارن می باشد که هر کدام از این مزایا در کنار برنامه های شستشوی ویژه ای که مهیا شده؛ نتیجه ای مطلوب در تمیز شدن لباس ها را فراهم می کند. از تابع های شستشو می توان به شستشوی سریع در 15 دقیقه، تاخیر شستشو، شستشوی مخلوط،  شستشو / چرخش، ضد آلرژی، پیش شستشو، لباس های کتانی، لباس های پشمی و ... می باشد که هر کدام از این برنامه ها با درجه دمای مناسب را میتوانید فعال سازی کنید. این ماشین لباسشویی با مصرف انرژی سالانه 135 کیلو وات در هر چرخه از شستشو تنها 43 لیتر آب نیاز دارد که می توان با صراحت گفت بسیار کمتر از مدل های معمولی لباسشویی های موجود در بازار. این ماشین لباسشویی بوش را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت با قیمت ارزان سفارش دهید.
    • ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم
    • امتیاز مصرف انرژی A +++
    • سرعت چرخش درام 1400 دور در دقیقه
    • شستشوی سریع در 15 دقیقه
    • مجهز به سیستم شستشوی 3D AquaSpa
    • صفحه نمایش LED
    • موتور قدرتمند EcoSilence Drive
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی7 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE WAE244S1

      • سپین انتخاب سرعت 1200 تا 400 دور در دقیقه
      • صعود به سطح سر و صدا: شستن 59 دسی بل (دوباره 1PW)
      • حفاظت از سیستم مانیتورینگ توزیع بار و برنامه
      • شماره گیری کاملا الکترونیکی برای کنترل هر شستشو و برنامه های خاص
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 143 تا

    قیمت لباسشویی بوش خرید ماشین لباسشویی بوش 7 و 8 کیلو سری جدید از بانه مارکت مشخصات فروش انواع مدل لباسشویی bosch سفید و نقره ای