Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 2 | قیمت لباسشویی دوو خرید

لباسشویی دوو

   

آیتم‌های 36 تا 70 از مجموع 92 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-M8041T

    لباسشویی ها در طول چند دهه ی اخیر به یکی از اساسی ترین لوازم آشپزخانه تبدیل شده اند. یکی از دلایل مهم شدن آنها در آشپزخانه می توان به کمبود وقت افراد برای لباس شستن اشاره کرد چرا که با وجود مشغله ی کاری تمام افراد می خواهند در مدت زمان کمتر و بدون نیاز به حضور آنها، کارهایی مانند شستشوی لباس و آشپزی در خانه صورت گیرد. لباسشویی دوو Daewoo DWD-M8041T یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار با قیمت مناسب می باشد که قادر به شستشوی لباس ها به صورت تمام اتوماتیک می باشد. این لباسشویی دوو قادر به شستن انواع جنس لباس می باشد که با تنظیم روی دماهای مختلف می تواند بهترین شستشوی را اعمال سازد. تنظیمات آب را در لباسشویی ام 8041 تی دوو می توانید در دماهای بین 95 درجه ی سانتی گراد تا 30 درجه تنظیم نمایید، همچنین شستشوی با استفاده از آب سرد ممکن می باشد که این دمای پایین آب مناسب برای لباس هایی می باشد که با آب گرم رنگ آنها تغییر خواهد کرد. شما می توانید همچنین با استفاده از تعداد برنامه های تعبیه شده در آن به عنوان مثال لباس های کتانی و یا ظریف را به صورت جداگانه شستشو دهید و یا همچنین از برنامه ی میکس و مخلوط برای شستن لباس ها به صورت یکجا استفاده کنید. لباسشویی DWD-M8041T دارای تکنولوژی های پیشرفته ای مانند حباب ساز است. این تکنولوژی با تولید میلیون ها حباب می تواند نهایت تمیزی را به لباس ها بدهد و همچنین از اصطکاک بین لباس ها و بدنه ی درام جلوگیری کند. با این لباس شویی تمام اتوماتیک شما می توانید در مدت بسیار کمتری شاهد تمیزی فوق العاده ی البسه باشید.
    • دارای حداکثر ظرفیت بار 6 کیلوگرم
    • دارای صفحه نمایشگر ال ای دی
    • حداکثر سرعت 800  دور بر دقیقه
    • دارای درام و بدنه ی فلز ضد زنگ
    • دارای 10 عدد برنامه برای انواع جنس البسه
    • دارای تنظیمات دمای آب از 95 درجه تا 30 درجه ی سانتی گراد
    • مجهز به تکنولوژی مدرن حباب ساز
    ‎ناموجود
  2. لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-F1031T

    اگر از آن دسته افرادی هستید که اهمیت بسیار زیادی به تمیزی لباس های خود می دهید و دوست دارید همیشه در امکان عمومی با ظاهری زیبا و لباس هایی آراسته و پاکیزه حضور داشته باشید می توانید هم اکنون با سفارش دادن ماشین لباس شویی DAEWOO DWD-F1031T برای همیشه به این آرزوهای خود دست یابید. لباس شویی دوو مجهز به امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است که به شما امکانی می دهد تا انواع لباس های ضخیم و نازک خود را در داخل آن قرار دهید و با برنامه های ویژه ای که برای آن فراهم شده از تنوع شستشوی آن لذت ببرید. این لباس شویی با ظرفیت 8 کیلوگرم لباس دارای قدرت چرخش 1000 دور در دقیقه است که به شما امکان می دهد تا در مدت زمان کمی تمامی لباس ها را شستشو داده و در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این دارای 10 برنامه شستشو بسیار ویژه ای است که متناسب با سلیقه و نیاز کاربران ایجاد شده است و در جهت بهبود عملکرد شستشو در اختیار تمامی مشتریان قرار داده شده است. بنابراین می توانید با خیال راحت تمامی لباس های کتانی، ظریف و ضخیم خود را در داخل آن قرار دهید و لذت شستشو را با استفاده از آن تجربه نمایید. با توجه به سنسور و فیلتر های ویژه ای که برای لباس شویی دوو مدل F1031T فراهم شده است می توانید از در اختیار داشتن لباس هایی ضد پرز و بدون اصطکاک بهره مند شوید. لباس شویی دی دابلیو دی- اف 1031 تی دارای موتوری پرقدرت می باشد که به سبب سیستم مجهزی که برای آن قرار داده شده بسیار کم مصرف می باشد . قابلیت حباب ساز در این لباس شویی باعث می شود تا با ایجاد کف زیاد به لایه های پارچه نفوذ کرده و سطح آلودگی ها را به میزان زیادی کاهش دهد. همچنین در مدت زمان کمی لباس ها را آب کشی کرده و آنها را خشک می کند بدون آنکه در هنگام سرعت چرخش، لرزش و یا سر و صدای اضافی را به وجود بیاورد.
     
    • لباس شویی دوو با طراحی و دیزاین چشم نواز
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    • چرخش 1000 دور در دقیقه
    • مجهز به 10 برنامه شستشو
    • مناسب برای انواع لباس ها
    • قابلیت شستشوی سریع در 30 دقیقه
    • موتور قدرتمند
    ‎ناموجود
  3. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-F1081

    در دنیای امروز راحت طلبی در زندگی اشخاص بسیار بیشتر شده است. مخصوصاً برای جوانان نسل امروز شستن لباس ها کاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. برای حل این مشکل و مواجه نشدن با حجم انبوهی از لباس ها شرکت دوو قدم مهمی در این راستا برداشته است. تمامی محصولات تولیدی این شرکت همراه با کیفیت ترین اجزا و قطعات ساخته شده اند. لباس شویی ها علاوه بر این که در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کنند بلکه آشپزخانه را نیز به شیوه ای زیبا تبدیل خواهد کرد. لباس شویی دوو دی دبلیو دی-اف1081 نمونه ای این نوع لباس شویی ها می باشد که با ظرفیت بزرگ آن مناسب برای هر نوع خانه ای می باشد. با استفاده از ظرفیت 8 کیلویی آن می توان هر نوع لباسی با میزان لکه و چربی را در کمترین مدت زمان برای شما بشوید. لباس شویی دوو درب از جلو می باشد که به راحتی امکان جای دادن لباس در داخل آن فراهم خواهد شد. مهمترین ویژگی لباس شویی دوو موتور قدرتمند آن می باشد که میزان بهره وری انرژی مناسب را انتقال می دهد. با حداکثر چرخش فوق العاده 1000 دور در دقیقه ای آن آب و مواد شوینده به تمام جهت های لباس شویی و لباس ها برخورد خواهد کرد که می زان درخشندگی فوق العاده از لباس ها را به ارمغان خواهد آورد.  
    • ظرفیت 8 کیلوگرمی
    • صفحه نمایش و کنترل الکتریکی
    • برنامه های مختلف شست و شو با حداکثر مصرف انرژی
    • موتور مناسب و قدرتمند لباس شویی جهت کارایی فوق العاده
    • حداکثر چرخش فوق العاده به منظور تمیز شدن هر چه بهتر لباس
    ‎ناموجود
  4. ماشین لباسشویی 10 کیلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWC-ED1232

    لباس شویی ها در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کنند. اغلب به دلایلی مانند شاغل بودن و یا سایر کارها روزانه ممکن است حجم انبوهی از لباس ها روی هم جمع شوند که شستن آنها با دست هم طاقت فرسا می باشد و هم اینکه باعث آسیب به دست خواهد شد. شستن لباس ها در دنیای امروزی و برای جوانان نسل امروزی کاری بسیار دشوار می باشد. برای رفاه حال تمامی کاربران در سراسر دنیا شرکت دوو دست به ساخت انواعی از لباس شویی های با کیفیت زده است. لباس شویی هایی که با کیفیت زیادی ساخته شده اند لباس شویی درب از جلویی دوو دی دبلیو سی-ایی دی1232 نمونه بازی می باشد که به وضوح می توان کیفیت را در ساختار و نوع آن تشخیص داد. لباس شویی دوو از بالاترین امکانات روز دنیا برخوردار می باشد. امکاناتی که فرد با استفاده قرار دادن آن اصلاً تصور نمی کند که همچین لباس شویی این چنین کارایی خوبی را به ارمغان بیاورد. با استفاده از سیستم هوشمند به صورت خود میزان آب و درجه حرارت را تنظیم می کند. ظرفیت لباس شویی دوو 10 کیلو گرم می باشد که به میزان 6 کیلوگرم از لباس را خشک خواهد کرد. میزان انرژی هدر رفته توسط لباس شویی دوو در مقایسه با کارایی خوب آن به چشم نمی آید. موتور قدرتمند لباس شویی DAEWOO DWC-ED1232 از نوع BLDC  می باشد. با میزان قدرت چرخش فوق العاده لباس شویی دوو کثیف ترین لباس ها را برایتان تمیز و پاکیزه خواهد کرد.      
    • طراحی شیک و مناسب
    • ظرفیت 10 کیلوگرم
    • میزان بهره وری انرژی مناسب
    • نمایشگر led
    • عملکرد شروع با تاخیر
    • سیستم شست و شوی هوشمند
    • اندازه درب 376 میلی متر
    • موتور قدرتمند bldc
    • حداکثر چرخش فوق العاده 1200 دور در دقیقه
    • ظرفیت خشک کنندگی 6 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  5. ماشین لباس شویی دوو Daewoo Washing Machine DWF-240P

    لباسشویی ها دارای انواع مختلفی هستند که توسط شرکت های متنوع با امکانات و طراحی های منحصربفرد تولید و روانه بازار شده اند. از لحاظ طراحی لباسشویی ها به انواع مختلف درب از بالا ، درب از جلو و نیمه اتوماتیک همراه با ظرفیت بار مختلف تقسیم بندی می شوند. هر کدام از طرح ها بسته به امکاناتی که دارد پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از سازندگان معروف در زمینه تولید محصولات الکترونیکی کمپانی Daewoo می باشد. این کمپانی مدت زمان زیادی شروع به کار کرده و محصولات متنوع و با کیفیتی را برای کاربران وارد بازار می کند. یکی از این محصولات ماشین لباسشویی DWF-200P می باشد که در مدل های DWF-260P و DWF-240P نیز تولید شده است. این لباسشویی با قابلیت درب از بالا شستشوی انواع پارچه ها را به صورت اتوماتیک برای کاربران انجام می دهد و خدمات شایانی در زمینه نظافت ارائه می کند. طراحی این لباسشویی با کیفیت بالا و به صورت جمع و جور انجام گرفته و انجام عملیات دارای پایینی می باشد. بدنه این لباسشویی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و در برابر هر گونه زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. درب این لباسشویی از دو قسمت لبه های محکم و قسمت شفاف تشکیل شده است که به راحتی از طریق آن می توان مراحل شستشو را مشاهده کرد. تکنولوژی های زیادی در این دستگاه استفاده شده است که باعث تمیز تر شدن لباس ها می شود. 6 برنامه شستشو در لباسشویی دی دبلیو اف 200 پی شامل برنامه ی فازی، پتو، سازگار با محیط زیست.، پشم، خیس کردن و تمیز کردن می باشد که آن ها را می توان با دکمه های روی کنترل پنل به راحتی انتخاب کرد و میزان آب در 4 سطح تنظیم کرد. در هنگام شستشو لباسشویی به صورت خودکار ورودی آب را چک می کند و در صورت نیاز آب بیشتری را وارد دستگاه خواهد کرد. همچنین این دستگاه به هشدار صوتی مجهز شده است که از طریق سیگنالی هشدارهای لازم را به کاربران ابلاغ می کند. ظرفیت این لباسشویی 13 کیلوگرم است و به راحتی لباس های ضخیم ، نازک ، پشم ، پتو و غیره را بدون آسیب رساندن به الیاف پارچه تمیز می کند. لباسشویی DWF-200P به صفحه نمایشی مجهز شده است که به صورت واضح مدت زمان باقی مانده را به نمایش می گذارد.  
    • دارای 6 برنامه شستشو لباس ها
    • مجهز به فیلتر هوشمند و فیلتر پرزگیر
    • تغذیه خودکار دوباره آب
    • سیگنال هشدار
    • قابلیت شستشوی پتو و پشم و پارچه های نازک
    • تکنولوژی شستشوی حباب ساز 
    ‎ناموجود
  6. ماشین لباسشویی دوو Daewoo Washing Machine DWC-UD1212

    یکی از بهترین محصولاتی که به تازگی وارد بازار لوازم خانگی شده است و مجهز به تکنولوژی های بسیار مدرن و پیشرفته می باشد، لباس شویی تمام اتوماتیک دوو با شماره مدل دی دابلیو سی- یو دی 1212 است که بر اساس نیاز و سفارش زیاد مشتریان تولید شده است و در اختیار مصرف کننده گان گرامی قرار داده شده است. این لباس شویی مجهز دارای موتور قدرتمند و بسیار کم مصرفی است که به طور متناوب می توانید از آن استفاده نمایید بدون آنکه نیازی به تعویض آن باشد و یا در کاربردهای آن محدودیتی به وجود بیاید. این لباس شویی با داشتن مخزن مواد شوینده بسیار ویژه ای که دارد به شما امکان می دهد تا به صورت خودکار تمامی مواد را برای شستشویی ایده آل با آب مخلوط کرده حباب های زیادی را برای از بین بردن لکه ها و مواد روغنی که بر روی لباس قرار دارد را از بین ببرد. ویژگی های اضافی که برای این لباس شویی UD1212 دوو معین شده است انتخاب درجه حرارت و سرعت چرخش می باشد که باعث می شود لباس ها را با کیفیت پاک کننده گی بسیار ایده آلی در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این می توان به قابلیت شستشوی اضافی و شروع با تاخیر آن اشاره کرد که مناسب برای کسانی است که بر میزان تمیز شدن لباس های خود بسیار حساس می باشند. حداکثر بارگیری لباس شویی 10 کیلوگرم است که با سرعت 1200 دور در دقیقه می تواند در مدت زمان کوتاهی تمامی لباس ها را شستشو داده و در مقابل به میزان زیادی در مصرف انرژی برق و آب را نیز صرفه جویی می نماید. با توجه به داشتن قابلیت قفل کودک می توانید تنظیمات مربوط به برنامه های شستشو را در حالتی ایمن در برابر دستکاری کودکان قرار دهید. شستشو برای انواع لباس های ظریف در این لباس شویی باعث می شود تا پارچه های گران قیمت و نازک خود را با خیال راحت در داخل آن قرار داده بدون آنکه آسیبی به تار و پود آن برساند. از جمله فن آوری های این لباس شویی دوو UD1212 می توان به نانو نقره آن اشاره کرد و همچنین دارای قابلیت حباب ساز پیشرفته برای لباس ها بسیار آلوده می باشد. موتور این لباس شویی از نوع direct drive بوده که از توانایی و قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر تمامی این موارد می توان به ساختار داخل لباس شویی و درام آن اشاره کرد یعنی طوری ساخته شده که ضد نشت بوده و متفاوت تر از سایر مدل های معمولی لباس شویی عرضه شده است.
     
    • ماشین لباسشویی مستقل
    • بارگذاری از طرف جلو
    • ظرفیت لباس 10 کیلوگرم
    • کنترل الکترونیکی
    • چرخش 1200 دو در دقیقه
    • حفاظت در مقابل نشت
    • انتخاب درجه حرارت  سرد / 30/40/60/95
    • انتخاب سرعت چرخش  400/800/1000/1200 دور در دقیقه
    • صفحه نمایش با نور LED
    • 11 برنامه شستشو
    ‎ناموجود
  7. ماشین لباسشویی 10 کیلویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-UD1222

    صرفه جویی در وقت و انرژی با داشتن یک ماشین لباسشویی می تواند بهترین گزینه برای هر خانم خانه دار باشد .به ویژه ماشین لباسشویی های دوو که از بالاترین امکانات برخوردارند و می توانند طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. با استفاده از توابع مفید در این دستگاه و زمانبندی مناسب شما می توانید به بهترین نحو از امکانات آن استفاده کنید . ماشین لباسشویی DWD-UD1222 با ظرفیت 10 کیلوگرم می تواند برای یک خانواده پر جمعیت مناسب باشد علاوه بر این دستگاه با ظرفیت 6 کیلوگرم می تواند تمامی این لباس های شسته شده را خشک کند. برچسب انرژی A ،صفحه نمایش دیجیتال و کنترل پنل، این دستگاه را کاملا قدرتمند ساخته اند. یک درام 1200 دور در این دستگاه به علاوه تمیزی بالا ، سرعت زیادی را برای شستن لباس ها در اختیار لباسشویی قرار می دهد . این درام با قرار گیری در موقعیت مناسب و چرخش درست قادر است هر نوع لباسی مانند لباس های پشم و یا لباس های ورزشی را تمیز کند. برنامه ها و توابع زیادی در این ماشین لباسشویی در اختیار شما قرار می گیرند که به کمک این برنامه ها شما سطح پیشرفته تری از دسترسی ها را برای لباسهای خود در اختیار خواهید داشت . پنل کنترل و دکمه های این دستگاه لباسشویی شامل تنظیماتی برای درجه حرارت ، چرخش درام، و یا برنامه های تمیز کردن است. درب این ماشین لباسشویی که در قسمت جلوی آن قرار گرفته است با اندازه 376 میلی متر می تواند به راحتی باز شود و همچنین دارای قفل خودکار است . یک قابلیت دیگر که در این ماشین لباسشویی اضافه شده است تولید بخار است که این بخار در داخل درام دستگاه تشکیل شده و باعث می شود تا لباس ها حالت سفیدی و درخشانی به خود بگیرند.
    • دارای فناوری بخار
    • درام باقدرت 1200دور در دقیقه
    • قابلیت انتخاب دماهای مختلف برای حرارت آب
    •  امکان شستشوی سرد
    • صفحه نمایش LED
    • ظرفیت 10 کیلوگرم
    • سیستم شستشوی هوشمند
    • دارای موتور BLDC
    ‎ناموجود
  8. ماشین لباسشویی 10 کیلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWC-ED1212

    یکی از تولیدات اخیر کمپانی دوو، لباسشویی مدل Daewoo DWC-ED1212 می باشد. این لباسشویی دارای قابلیت‌هایی است که عملکرد آن را افزایش داده است. شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های زیادی که برای آن در نظر گرفته شده است بسته به نوع و جنس لباس، بهترین شست‌وشوی را اعمال سازید. به عنوان مثال با فعال سازی برنامه‌ای لباس‌هایی ظریف و نازک، لباس‌شویی به صورت خودکار با تنظیم مدت زمان شستشوی و دمای آب، هیچ تغییری در رنگ و فرم لباس‌ها و ایجاد نخواهد کرد . اکنون این لباسشویی ED1212 دوو در اختیار همگان قرار گرفته است تا با برنامه‌های تعبیه شده در آن بتوان کارایی را بالا برد. این لباسشویی مجهز به تکنولوژی‌های مدرن و بروز می باشد که از این تکنولوژی ها می توان به تکنولوژی حباب ساز اشاره کرد. این سیستم با استفاده از حداکثر میزان مواد شوینده علاوه بر سازگار بودن با محیط زیست می تواند مانع اصطکاک لباس ها کشور گردیده و باعث تمیزی بیشتر شود. موتور پرقدرت لباسشویی درب از جلوی دوو DWC-ED1212 بدون تسمه می‌باشد که قدرت قابل ملاحظه‌ای در چرخاندن درام دارد، و همچنین علاوه بر مصرف کمتر انرژی به نسبت لباسشویی های معمولی ، دارای عملکرد کم صدا نیز است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دیزاین زیبا و طراحی منحصر به فرد آن نیز اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده از پنل الکترونیکی و نمایشگر ال ای دی راحت‌تر به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید. با شفارش این لباسشویی راهی جدید برای برنامه ریزی شستشوی لباس ها تجربه خواهید کرد.
     
    • طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • دارای موتور پرقدرت و بدون تسمه
    • مجهز به سرعت چرخش درام 1٬200 دور در دقیقه
    • دارای تکنولوژی مدرن حباب ساز
    • قابلیت تنظیم تایمر و زمانبندی
    • دارای برنامه های مختلف و کاربری
    • ابعاد استاندارد و وزن سبک
    • دارای ظرفیت درام 10 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  9. ماشین لباسشویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260F

    در حالی که توسعه لوازم خانگی امروزه بخشی از زندگی اقتصادی است دوو محصولات خود را با قابلیت های فراوانی در این راستا ارائه داده است . محصولاتی مانند لباسشویی ، جاروبرقی و یا یخچال و ظرفشویی ها همگی از لوازمی هستند که دوو طی چندین سال با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده . دوو در جدیدترین سری از محصولات خود یک لباسشویی درب از بالا به همراه کارایی های قابل توجه تولید کرده .این دستگاه لباسشویی دارای یک درب شفاف ، دسته خوش دست و بدنه استیل صد زنگ است .یکی از ویژگی هایی که کاربران در هنگام انتخاب لوازم خانگی به آن توجه ویژه ای دارند کیفیت و طول عمر ان دستگاه است . این ماشین لباسشویی به دلیل اینکه از فلز ساخته شده و دارای روکش ضد خوردگی است می تواند دوام بالایی داشته باشد .در اطراف درب این ماشین لباسشویی یک نوار فلزی براق کشیده شده است که این نوار از ورود آب و ذرات اضافی گرد و غبار به داخل محفظه جلوگیری می کند . همچنین در کنار این درب یک صفحه نمایش LED و دکمه های تنظیم وجود دارند. در این ماشین لباسشویی همچون سایر دستگاه های لباسشویی دوو امکانات و برنامه هایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .از آنجا که این دستگاه قادر است تا هر نوع لباس و پارچه ای را به راحتی تمیز کند اما برخی از پارچه ها نیاز به برنامه خاصی برای شستشو دارند و نمی توان ان ها را با سایر پارچه ها ادغام کرد .به عنوان مثال پارچه های پشمی و یا لباس ها و کفش های ورزشی جزو لباس هایی هستند که نیازمند برنامه خاص برای شستشو هستند. همچنین این ماشین لباسشویی به علاوه شستن، قابلیت خشک کردن لباس های شما را در 30 و 60 دقیقه دارد .  
    • دارای 6 برنامه جهت شستن
    • 4 سطح آب
    • مناسب برای شستن انواع لباس های ضخیم و پتو
    • وزن و اندازه مناسب
    • درب شفاف و کنترل پنل
    • خشک کردن لباس ها با درجه های مختلف
    ‎ناموجود
  10. لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-260KW

    به دلیل اسیب رساندن لباسشویی به لباس های گران قیمت و ظریف بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا از لباسشویی برای لباس های خود استفاده نکنند و روش های سنتی مانند شستشو با دست را ترجیح دهند. اما دوو با تولید لباسشویی های اتوماتیک خود این مشکل را رفع کرده است، و به تمام افراد حساس در مورد تمیزی لباس ها، مژده می دهد که این سری از لباس شویی را می توانند برای انواع جنس پارچه به کار ببرند. یکی از این لباس شویی ها دوو DWF-260kw نام دارد که با توجه به عملکرد فوق العاده ی آن، از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. شما می توانید با استفاده از برنامه هایی که در آن تعبیه شده است بهترین شستشو را برای انواع جنس پارچه اعمال سازید. موتور قدرتمند لباسشویی دوو دی دبلیو اف-260 کی دبلیو دارای مصرف بهینه می باشد و با بهره وری در مصرف انرژی قادر به تولید حداکثر توان و چرخش می باشد. این لباسشویی دارای تنظیمات سطح و میزان آب می باشد که شما را قادر می سازد تا بسته به جنس و میزان بار، سطح آب مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال شما می توانید از سطح بالای و فشار زیاد آب برای شستشوی پتو استفاده کنید تا به راحتی تمیز شوند. همچنین شما می توانید با انتخاب سطح کم آب برای بار کم دستگاه شستشو استفاده کنید. از دیگر ویژگی های دوو DWF-260kw می توان به طراحی زیبای آن اشاره کرد، این لباسشویی دارای  پنل الکترونیکی می باشد و همچنین به یک نمایشگر دیجیتالی ال ای دی مجهز شده است.
     
    • دارای جنس بدنه ی فولاد محکم و ضد زنگ
    • مجهز به 6 عدد برنامه ی شستشو
    • دارای 7 سطح تنظیم سطح آب
    • مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار
    • دارای تنظیم تایمر و زمانبندی تا 48
    • قابلیت عملکرد auto re-feed water
    • دارای فیلتر هوشمند
    • مجهز به تکنولوژی مدرن حباب ساز
    ‎ناموجود
  11. لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-260Q

    یکی از محصولاتی که هم اکنون در بازار لوازم خانگی در اختیار مشتریان قرار داده شده است. لباس شویی حرفه ای دوو با مدل DWF-260q  است که مجهز به امکانات بسیار پیشرفته و قابل توجه می باشد که به شما امکان می دهد از آن به راحتی استفاده نمایید و امکاناتی که برای آن فراهم شده است را مورد استفاده قرار دهید. لباس شویی درب از بالای دوو دی دابلیو اف- 260 کیو یکی از محصولاتی است که برای تولید آن از بهترین قطعات ویژه صنعتی استفاده شده  و با بهره گیری از ساختار مهندسی شده آن می توانید به طور مداوم استفاده نمایید و متناسب با نیازهای روزمره آن را به کار بگیرید. این لباس شویی با عملکرد های ویژه ای که در هنگام شستشو ارائه می دهد، بهترین گزینه برای شستن انواع لباس های چرکی و آلوده به گرد و غبار را با حجم 13 کیلو گرم در داخل آن قرار دهید تا آنها را بدون محدودیت برای شما شستشو دهد. عملکرد شستشو در لباس شویی DAEWOO DWF-260q بر اساس 5 مرحله مختلف مانند شستن/ آبگیری لباس ها/ شستشوی اضافی/ چرخش و خشک کردن لباس ها می باشد که به صورت بسیار حرفه ای و اتوماتیک می توانید از آن استفاده نمایید. برنامه های شستشو در این لباس شویی عبارتند از کنترل فازی/ شستشوی اقتصادی/ شستشوی لباس های پشمی/ شستشوی پتو/ گردگیری/ تمیزکنندگی وان و دوره های اضافی می باشد که به شما امکان می دهد تا از تمامی این برنامه های کاربردی برای انواع لباس های مختلف استفاده نمایید و یک روند ایده آل و تخصصی را برای شستشوی لباس های خود به ارمغان بیاورید. میزان مصرف انرژی در این لباس شویی دی دبلیو اف 260 کیو دوو بسیار کمتر از لباس شویی های معمولی می باشد و رتبه ای برتر را توانسته در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص دهد. لباس شویی درب از بالای دوو علاوه بر امکان آبگیری، مجهز به سیستم خشک کنندگی لباس ها نیز می باشد که در مدت زمان 10/ 20/ 30 و 40 دقیقه می تواند تمامی لباس های شسته شده در داخل آن را خشک نماید.
     
    • لباس شویی درب از بالا با طراحی چشم نواز
    • درب شیشه ای مقاوم
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    • 6 برنامه شستشو
    • قابلیت آبگیری و خشک کردن لباس ها
    • امکان شستشو با تاخیر
    ‎ناموجود
  12. لباسشویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-320L

    امروزه با پیشرفت فن آوری های مختلفی شرکت ها نیز روند رو به رشدی را در این زمینه داشته اند. با پیشرفت جمعیت نیازها نیز رو به رشد بوده اند. دیگر لازم نیست تا اشخاص به صورت دستی لباس های خود را بشوند چون کمپانی دوو سری جدیدی از محصولات با کیفیت را طراحی کرده است که بدون صرف هزینه گزاف در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر به ارائه حداکثر پاکیزگی و درخشندگی لباس ها می باشد. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو دی دبلیو اف-320 ال با ظرفیت بزرگ 16 کیلوگرمی طراحی شده است که میزان حجم انبوهی از لباس ها به راحتی در داخل آن جای می شوند. موتور لباس شویی درب از بالای دوو به حدی توانمند کار می کند که انرژی مورد نیاز را برای انجام عملیات انتقال خواهد داد. همراه با صفحه نمایش و کنترل پنل گسترده آن می توان از سایر تنظیمات لباس شویی به خوبی آگاه شد. درب از بالای دوو قابلیت خشک کنندگی لباس ها را داراست که باتوجه به مدت زمان داده شده می توان لباس ها را خشک کرد. به وسیله قفل کودک آن خود به صورت خودکار قفل خواهد شد. با سطح 6 سطح اب درب از بالای دوو امکان آب مورد نیاز از طریق لوله های آب سرد و گرم ان برای ما فراهم خواهد شد. با استفاده از قابلیت بسیار خوب شروع با تاخیر آن می توان به کار های دیگر خود پرداخت. لباس شویی درب از بالای daewoo dwf-320l  شما را از شر لباس های کثیف و لکه دار برای همیشه خلاص می کند.    
    • ظرفیت بزرگ 16 کیلوگرم
    • قابلیت خشک کنندگی 10 تا 40 دقیقه ای
    • صفحه نمایش و کنترل پنل گسترده با نور موجود
    • امکان شست و شوی انواع پارچه و لباس ورزشی
    • قفل کودک و قفل درب
    • دارای 6 سطح آب
    • درب شیشه ای ایمن
    • شروع با تاخیر
    • نمایش زمان باقی مانده
    ‎ناموجود
  13. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF820W

    شرکت سازنده ی دوو ماشین لباس شویی های خود را نیز به صورت درب بالا باز کن با مدل های مختلف وارد بازار کرده است در واقع ماشین لباس شویی با مدل DWF820W جز از این مدل های کمپانی دوو می باشد و این کمپانی نیز مدل دیگر به نام DWF770W همانند این مدل ارائه کرده است. همچنین این ماشین لباس شویی سر بالایی قادر صفحه ی کنترل و یک صفحه نمایش از نوع LED می باشد بنابراین این صفحه کنترل دارای 6 برنامه شستشو از جمله ی فازی و سنگین و پتو و خیس و پشم و سریع و 4 سطح آب مانند: پایین و بالا و متوسط که شما براساس نوع پارچه یا اقلام می توانید این برنامه ها و سطح آب را انتخاب نمایید تا چرکی پارچه های شما را با دقت بالا از بین ببرید در نتیجه این نمایشگر لباس شویی 820 دبلیو برنامه های انتخابی را برای شما نمایش می دهد و حتی نیز می تواند زمان باقی مانده را نمایش دهد. به عبارت دیگر هر یک از برنامه ها برای نوع پارچه های خود طراحی شده است اما در برنامه ی فازی منجر به صرفه جویی در مصرف آب و برق آن می شود. یکی از ویژگی های شگفت انگیز ماشین لباس شویی سر بالایی دوو 820W می توان به حباب های هوای آن اشاره کنیم در واقع این حباب ها همراه با هوا در پارچه های شما نفوذ می کند تا به صورت دقیق پارچه های شما را تمیز کند. از آنجای که این ماشین لباس شویی دوو میزان آب خود را از یک شیر دوشی عمومی به صورت اتوماتیک تامین می کند. علاوه بر این که ماشین لباس شویی درب بالا باز کن دی دبلیو اف 820 دبلیو قادر به برنامه های متعددی می باشد حتی این ماشین لباس شویی دارای تابع های شستشو و چرخش و آبکشی شما به راحتی می توانید آنها را انتخاب کنید.همچنین این ماشین لباس شویی دوو هنگام شستن کامل لباس ها یا اقلام های شما یک صدا به زنگ در می آید و حتی ماشین لباس شویی سر بالایی DWF820W نیز به صورت خودکار  خاموش می شود.
    • قادر به 6 برنامه شستشو فازی و سنگین و پتو و خیس و پشم و سریع
    • دارای تابع شستشو و چرخش و آبکشی
    • مجهز به 4 سطح آب پایین و متوسط و بالا به صورت اتوماتیک
    • قادر به صفحه ی کنترل و صفحه نمایش LED
    • خاموش شدن آن به صورت خودکار
    • زنگ صدا در هنگام شستن کامل لباس ها
    • دارای حباب های هوا فوق العاده
    • نوع درب سربالایی شفاف
    • موتور آن از نوع  general
    ‎ناموجود
  14. لباسشویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-800Z

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی و زندگی مدرن، شستن لباس ها کاری غیر معمول به حساب می آید بنابراین داشتن یک لباسشویی مجهز در هر خانه ای ضروری می باشد. دوو که یکی از تولید کنندگان محصولات خانگی است و سال ها در این زمینه فعالیت دارد ، لوازم خانگی مانند لباسشویی ها را در طرح های به ویژه ای طراحی کرده است .لباسشویی های این کمپانی در دو نوع درب از بالا و درب از جلو می باشند. لباسشویی های درب از بالا در این دستگاه یک نوع از تولیدات این کمپانی می باشند که اصولا از این دستگاه ها برای شستن لباس نوزاد و یا ملافه ها و پارچه های بزرگ استفاده می شود. لباسشویی DWF-800Z یک نوع از این لباسشویی های درب از بالا است که به همراه برنامه ها و امکانات خاص طراحی شده است . از آنجا که ممکن است لباسشویی های تمام اتوماتیک سیستم پیچیده تری داشته باشند کاربران اغلب از این نوع لباسشویی ها استفاده می کنند .نکته قابل اشاره در این ماشین لباسشویی دوو این است که مصرف انرژی بسیار کمی دارد به طوری که می توان گفت حدود 30 تا 40 درصد کمتر از سایر دستگاه ها برق و آب مصرف می کند. با این وجود می توان گفت که در هر خانه ای از این دستگاه برای شستن و تمیز کردن لباس ها استفاده کرد . به علاوه یک درب شفاف ، یک کنترل پنل بزرگ و صفحه نمایشLED نیز در این دستگاه از مزیت های آن به حساب می آیند . با انتخاب و خرید این ماشین لباسشویی شما می توانید یک دستگاه با ابعاد و اندازه مناسب و همچنین کارایی بالا را برای شستن لباس ها دریافت کنید.
    • دارای توابع مختلف برای شستشوی بهتر
    • فیلتر جذب گرد و غبار
    • صفحه نمایشLED و کنترل پنل
    • درب شفاف
    • 3سطح مختلف آب و 5 برنامه شستشو
    • ابعاد و اندازه مناسب
    • فناوری حباب ساز
    ‎ناموجود
  15. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-760

    ماشین لباسشویی DWF-760 با طراحی درب از بالا و ویژگی های پیشرفته توسط شرکت سازنده دوو تولید و روانه بازار شد. این لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلو گرم و 5 برنامه شستشو می باشد که با استفاده از آن ها می توان عملکرد دستگاه را تعیین کرد. از قابلیت های ویژه و کاربردی در این دستگاه می توان به سیستم حباب ساز در لباسشویی DWF-760 اشاره کرد که اثر شستشو را بالا برده و مواد شوینده را به صورت کامل در آب حل می کند. همچنین با استفاده از تامین اتوماتیک سطح آب میزان سطح آب با توقف عملیات به مدت 60 ثانیه به صورت اتوماتیک بررسی می شود و در صورت کمبود آب ، سیستم به صورت هوشمند آب مورد نیاز را تامین می کند. همچنین با استفاده از برنامه water level به صورت هوشمندانه میزان آب در سه سطح پایین ، متوسط و بالا با توجه به میزان بار تنظیم می شود، این قابلیت هم باعث صرفه جویی در آب و برق خواهد شد. خاموش شن خودکار لباسشویی بعد از اتمام برنامه شستشو کمک بسیاری به کاهش مصرف انرژی خواهد کرد. در نتیجه این لباسشویی جزء وسایل به صرفه الکترونیک می باشد و کاربران با کمترین میزان مصرف انرژی می توانند لباس های چرکی و آلوده خود را به صورت تمیز بشویند.  لباسشویی تمام اتوماتیک دی دبلیو اف 810 ام به قابلیت فیلتر پرز گیر مجهز شده است که با استفاده از آن در هنگام شستشو پرز لباس ها وارد این فیلتر می شود و باعث افزایش عمر محصول خواهد شد.
    • دارای قابلیت تمام اتوماتیک و ظرفیت 8 کیلو گرم
    • مجهز به سیستم حباب هوا برای بهبود عملیات شستشو
    • افزایش اثر شستشو به دلیل سیستم شستشو حباب هوا
    • تنظیم بار نامتعادل با کمک جریان آب
    • سیستم عامل تک لمسی
    • دارای ورودی شیر آب گرم و سرد
    • دیگ شستشوی استیل ضد زنگ
    • دارای قابلیت خاموش کردن خودکار
    • نمایش مدت زمان شستشو
    • دارای فیلتر پرز گیر
    ‎ناموجود
  16. لباس شویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260YR

    انتخاب نوع لباس شویی باتوجه به تولیدات زیادی که شرکت های مختلف در سراسر دنیا به عمل آورده اند کمی سخت به نظر می رسد. با پیشرفت تکنولوژی های گوناگون فن آوری های به کار رفته در لباس شویی ها با هم متفاوت می باشد. برای همین لازم به تحقیق بیشتری در این زمینه خواهید داشت. با معرفی لباس شویی درب از بالای daewoo dwf-260yr  می توان گفت بخش قابل توجهی از نیاز های شما به صورت کلی رفع خواهد شد. لباس شویی درب از بالای دوو از نظر امکانات و انرژی نسبت به سایر محصولات تولید به صرفه تر می باشد. این نوع لباس شویی با توجه به اندازه و ابعاد استانداردی که دارد مانع از لغزش و انحراف خواهد شد. ظرفیت مخزن لباس شویی دوو 13 کیلو گرم می باشد. با این میزان ظرفیت امکان جای دده اقلام حجم زیادی از لباس ها و پتوها برای شما به وجود می اید. لباس شویی درب از بالای دوو دارای تعدادی برنامه مختلف می باشد که مناسب برای هر نوع پارچه با ضخامت های مختلفی را مورد شست و شوی کامل قرار می دهد. همراه با چهار نوع سطح مختلف آب باتوجه به نیاز لباس ها خود به صورت خودکار میزان اب را تعیین می کند. درب از بالای دوو قابلیت باز شدن در ب آن از بالا ممکن می شود که به راحتی تعداد زیادی از بابا در داخل آن جای می شوند.    
    • طراحی شیک و خاص
    • ظرفیت مخزن 13 کیلوگرمی
    • صفحه نمایش و کنترل پنل
    • برنامه های مختلف شست و شو
    • چهار سطح مختلف اب  
    • Smart filter   و air bubble
    ‎ناموجود
  17. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260YA

    برای اولین بار DAEWOO ماشین لباسشویی هایی ارائه داده است که با کمترین هزینه بیشترین کارایی را ارائه می دهند. این نوع ماشین لباسشویی دوو به همراه ابعاد و اندازه مناسب و همچنین پایه های بزرگ می تواند حتی در حمام نیز قرار گیرد و به دلیل داشتن بدنه ضد زنگ می تواند در هر محیطی استفاده شود.  یکی از قابلیت های این نوع ماشین لباسشویی های درب از بالا می تواند این باشد که به نسبت سایر دستگاه های قدیمی از امکانات ویژه ای مانند برنامه های متنوع برای شستشو برخوردارند. در این ماشین لباسشویی از فناوری هایی مانند حباب ساز استفاده شده است که 35 تا 40 درصد از مصرف انرژی را می کاهد .از بین بردن بوی بد لباس ها و کاهش سر و صدا نیز در این ماشین لباسشویی از گزینه های بارز آن می باشند .این ماشین لباسشویی که شما می خواهید با آن کار کنید مجهز به فناوری رادیکال است که این فناوری باعث سفید شدن و استریل کردن لباس های شما می شود همچنین بوی بد لباس ها را نیز از بین می برد . این فناوری به طوری لباس ها را تمیز می کند که از تغییر رنگ ان ها و ادغام رنگ جلوگیری می کند. به علاوه موتور این دستگاه مجهز به یک ژنراتور است که می تواند مقدار زیادی از حباب های هوا را تولید کند . این حباب ها همچنین گرد و خاک لباس ها را به سطح آب منتقل می کنند به عبارتی این مواد را از لباس ها جدا می کنند و در طول شستشو آنها را حذف می کنند . از آنجا که این ماشین لباسشویی یک دستگاه کاملا اتوماتیک نیست اما عملکرد این حباب ها در هنگام شستشو بسیار عالی است و به نسبت بسیاری از دستگاه های سایر برندها بهتر است. ظرفیت کلی این ماشین لباسشویی 13 کیلوگرم است و دارای 7 سطح مختلف برای ورودی آب و تعداد 3 برنامه شستشو می باشد .
    • دارای فناوری استریل کردن و درخشان کردن لباس ها
    • مجهز به فناوری حباب ساز
    • برنامه های مختلف برای شستشوی بهتر
    • تابع تاخیر
    • صفحه نمایش بسیار بزرگ و کنترل پنل
    • مجهز به فیلتر هوشمند
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    ‎ناموجود
  18. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-260YW

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به پاکیزگی لباس های خود بسیار اهمیت می دهید و دوست دارید تا سبک جدیدی را در شستشو پارچه های خود تجربه کنید، شرکت انحصاری DAEWOO به تمامی نیاز های شما توجه کرده و محصولاتی بی نظیر مانند لباس شویی را برای مشتریان خود تولید کرده است. یکی از این مدل های منحصر به فرد لباس شویی درب از بالای DWF-260yw است که مجهز به پیشرفته ترین امکانات می باشد و بر اساس ساختاری مهندسی شده در اختیار مشتریان قرار داده شده است. این لباس شویی با ظرفیت 13 کیلوگرم دارای 6 برنامه ویژه برای شستشو است که می توانید با استفاده از آن در مدت زمان کمی تمامی لباس های خود را به راحتی شستشو دهید و از کیفیت فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. شرایط ویژه شستشو در این لباس شویی بر اساس ساختاری مدرن بوده و دارای فیلتر های متعدد و سنسور های مناسبی است که جهت افزایش ضریب کیفیت یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش دادن می باشد که می توانید آن را در آشپزخانه و در کنار سایر لوازم قرار داده و بر اساس نیاز های خود از آن استفاده نمایید. میزان دما و درجه حرارت آب در لباس شویی دوو مدل، دی دابلیو اف- 260 وای دابلیو در 7 سطح مختلف قرار دارد که متناسب با رنگ و ضخامت پارچه هایی که در داخل آن قرار دارد می تواند مورد استفاده واقع شود و نتیجه ای مطلوب را در اختیار شما قرار دهد. لباس شویی دوو دارای مدل های مشابهی است که می توانید هر کدام از این نوع های مشابه را سفارش دهید از امکاناتی که ارائه می دهید لذت ببرید. این مدل ها عبارتند از:  DWF-200Y/ DWF-240YW است که تمامی آنها از بهترین قابلیت ها برخوردار می باشد. با توجه به کنترل پنل ویژه ای که در این لباس شویی حرفه ای وجود دارد می توانید تنظیماتی کامل از دما و درجه حرارت آب و حتی زمان شستشو را نیز تعیین نمایید. این لباس شویی دارای قابلیت آبگیری می باشد که در مدت زمان کوتاهی تمامی شرایط مربوط به شستشو را در اختیار شما قرار می دهد.
     
    • دارای 6 برنامه شستشو
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    • مجهز به 7 سطح آب
    • سیستم فیلتر هوشمند
    • فیلتر ضد پرز
    • نمایشگر تایمر
    ‎ناموجود
  19. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINED WF-800X

    یکی از لوازم بسیار پیشرفته ای که به تازگی وارد بازار محصولات خارجی شده است ماشین لباس شویی DAEWOO DWF-800X است که مجهز به 5 برنامه شستشوی ویژه می باشد و توسط مهندسین مجرب و کارآمد تولید شده است که می تواند دوام بسیار بالایی را برای استفاده های مداوم در اختیار مشتریان قرار دهد. چرخش ویژه ای که برای این لباس شویی قرار داده شده به شما امکان میدهد تا از حالت چروکیده شده لباس ها جلوگیری کرده و بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان می آورد. حباب های بسیار زیادی که در هنگام شستشو تولید می کند به شما امکان می دهد تا با فشار بسیار بالایی لباس ها را شسته و تمامی لکه هایی که بر روی آن ایجاد شده است را از بین ببرد بدون آنکه جای هیچ گونه لکه ای بر روی آن باقی بماند. نوع درب این لباس شویی بسیار شفاف بوده و به راحتی قسمت های داخلی آن را در هنگام شستن لباس ها می توانید مشاهده نمایید. با توجه به موتور قدرتمند و بسیار پر توان لباس شویی دوو دی دابلیو اف- 800 ایکس که حداکثر انرژی را تولید کرده بدون آنکه مصرف را افزایش دهد. بنابراین می توانید بدون آنکه مصرف آب را افزایش دهد به راحتی از آن برای شستشو های مداوم و با کیفیت آن بهره مند شوید. شروع به تاخیر را می توانید تنها با استفاده از این لباس شویی تجربه کنید. موتوری که برای این لباس شویی تولید شده قطعات بسیار فن آوری شده ای است که بیشترین انرژی را بدون مصرف برق در هنگام شستشو ارائه می دهد. این لباس شویی دارای 5 برنامه مختلف و منحصر به فرد می باشد که توانایی شستن لباس ها را به صورت بسیار ایده الی در اختیار کاربران قرار می دهد و با استفاده از حالت ضد پرزی که در هنگام شستشو به وجود می آورد باعث می شود تا از ایجاد اصطکاک در بافت اصلی لباس ها جلوگیری شود و راحت تر از هر زمان دیگری لباس های خود را بپوشید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که بدنتان نسبت به شستشو های بی کیفیت حساسیت نشان می دهد می توانید با سفارش دادن این مدل پیشرفته و اتوماتیک از این آلرژی های ناهنجار رهایی یابید. علاوه بر این می توان به لباس شویی DWF-750X اشاره کرد که مدل مشابه این ماشین لباس شویی می باشد بنابراین می توانید هر کدام از این دو نوع مشابه را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.
     
    • لباس شویی دوو با طراحی زیبا و ظرفیت مناسب
    • دارای قابلیت شستشو با تاخیر
    • دکمه پاور خودکار جهت خاموش شدن
    • مجهز به آلارم
    • ایجاد کف و حباب بسیار
    • مجهز به درب ایمن
    • 3 سطح آب متوسط/ پایین/ زیاد
    ‎ناموجود
  20. ماشین لباسشویی درب از بالا دو قلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DW160C

    کمپانی دوو نیز در زمنیه ماشین لباس شویی دو قلو فعالیت خود را به نمایش داده است در واقع بهترین مدل را با کیفیت عالی برای کاربران خود ارائه کرده است بنابراین کهنه شور با مدل DW160C یکی از مدل های شرکت دوو می باشد. به عبارت دیگر شرکت سازنده ی دوو مدل DW170C نیز همانند مدل قبلی وارد بازار کرده است که قدرت آن 500 وات می باشد. با وجود این که این ماشین لباس شوی دو قلو مجهز به قدرت عالی است بلکه دارای اندازه ی و وزن سبک و مناسب می باشد که باعث می شود فضای کمی را در محیط اشتغال کند و حتی نیز در زمنیه طراحی آن نیز بسیار جمع و جور است. به علاوه بدنه ی آن از یک استیل عالی و محکم ساخته شده است به طور کلی بدنه ی آن ضد زنگ و با مدت طولانی می باشد. همچنین میزان ظرفیتی که برای ماشین لباس شویی دی دبلیو 160 سی در نظر گرفته است برحسب کیلو گرم 8 است در نتیجه شما به راحتی می توانید انواع لباس های چرک را در آن قرار دهید و حتی این کهنه شور دوو نیز می تواند انواع ملافه های و پارچه های بزرگ را برای شما در کمترین زمان و با سرعت عالی شستشو نماید.

    به عبارت دیگر این ماشین لباس شویی دو قلو همانند ماشین لباس شویی های دیگر می توانید لباس های شما را آبکشی کند اما زمان آبکشی این کهنه شور خود شما می توانید آن را انتخاب نمایید حتی می توانید دوباره آن را انتخاب کنید تا شما از آبکشی لباس های خود مطمئن شوید و کهنه شور DW160C به شما اجازه می دهد دریچه ی شستشو به آبکشی آن را انتخاب کنید. همچنین  این ماشین لباس شویی دو قلو مجهز به یک خشک کننده ی با سرعت چرخش بالا می باشد در واقع این خشک کننده دارای یک سیستم ایمنی عالی است که با باز شدن سر آن چرخش خشک کننده را متوقف می کند. از آنجای که ماشین لباس شویی دو قلو دی دبلیو 160 سی دوو به صورت دستی تنظیم می شود و شما نیز به راحتی بر اساس نوع پارچه خود یا حجم پارچه ها می توانید تایمر شستشو و خشک کننده ی آن را تنظیم کنید اما هر یک از آنها دارای تایمر مخصوص به خود می باشد.
    • دارای قدرت 500 وات
    • میزان ظرفیت آن 8 کیلوگرم
    • نوع بدنه ی آن استیل محکم و ضد زنگ
    • 4 پایه محکم از جنس پلاستیک
    • قادر به دو فیلتر پرز  
    • دارای درب شستشو و درب خشک کن
    • انتخاب دریچه ی شستشو به آبکشی
    • خشک کن آن دارای سیستم ایمنی
    • تایمر شستشو و خشک کننده
    • قادر به انتخاب آبکشی
    ‎ناموجود
  21. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-800M

    اگر قصد یک لباسشویی جدید را دارید تا مدت زمان طولانی عمر داشته باشد و با همان کیفیت اولیه لباس های شما را شستشو دهد کافی است لباسشویی دوو DAEWOO DWF-800M را امتحان کنید تا کارایی و عملکرد فوق العاده ی ان شما را حیرت زده کند. این لباسشویی مناسب برای تمام افرادی است که می خواهند هر روز خود را با لباس های مرتب و تمیز آغاز کنند تا انرژی فوق العاده ای را به دست آورید. با استفاده از عملکرد فوق العاده ی لباسشویی دوو دی دبلیو اف- 800 حتی کوچک ترین لکه نیز بر روی لباس های شما از بین خواهند رفت تا تمیزی فوق العاده شما را حیرت زده نمایند. لباسشویی دوو DWF-800M همچنین دارای قابلیت های بسیار ویژه ای نیز می باشد که می توان به سیستم حباب ساز آن اشاره کرد و با استفاده از این سیستم تمام مواد شوینده در آب حل خواهند شد و برای تمیز شدن بیشتر لباس ها حباب هایی تولید می شوند که در نتیجه لباس ها بویی مطبوع و خوش آیند به خود خواهند گرفت. شما می توانید همچنین با استفاده از برنامه های تعبیه شده در تنظیمات لباسشویی بسته به نوع لباس ، برنامه ی مختص به آن را انتخاب نمود. این لباسشویی مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار می باشد که می تواند با اتمام عملیات شستشو، خاموش شود. علاوه بر این قابلیت های بسیار منحصر به فرد، این لباسشویی از طراحی زیبایی نیز برخوردار است که حالتی مدرن را به دستگاه بخشیده است. وجود نمایشگر و پنل الکترونیکی شما را قادر می سازد تا بتوانید تنها با فشردن دکمه ی مدنظر ، عملیاتی مانند زمانبندی، انتخاب سطح آب و یا برنامه ی مورد نظر را فعال کنید.
     
    • مجهز به نمایشگر ال ای دی و پنل الکترونیکی پهن
    • قابلیت تنظیم سطح آب شامل بالا، متوسط، پایین
    • مجهز به سیستم حباب ساز
    • قابلیت خاموش شدن خودکار  و شروع با تاخیر
    • دارای برنامه های پشم (کت و شلوار). خیس خوردن
    • دارای قابلیت تامین آب به صورت خودکار
    • مجهز به سیستم Auto re-feed water
    • طراحی بسیار زیبا و درب باز شدن از بالا
    ‎ناموجود
  22. لباس شویی درب از بالای دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-800W

    به منظور بهره مند شدن از سطح بسیار تمیز لباس ها لباس شویی های مختلفی در بازار عرضه شده اند اما نوع کار کردها آنها با هم بسیار مجزا می باشند. مثلاً درب از بالا ها با وجود اینکه می توانند نیازهای کاربران را به خوبی برطرف نمایند به راحتی در دسترس قرار گرفته می شوند و شما نیز به راحتی می توانید از سایر مزایای خوب ان برخوردار شوید. لباس شویی درب از بالای دوو دی دبلیو اف-800دبلیو از دیگر محصولات این شرکت می باشد که با سایر مزایای ویژه ای که برای آن در نظر گرفته شده است می تواند پاسخ گویی میزان کثیفی لباس های کاربران باشد. ا بهترین ویژگی های درب از بالای دوو ظرفیت 6 کیلویی آن می باشد که به صورت همزمان می توان لباس های نازک و ضخیم را در داخل آن قرار داد. به وسیله صفحه نمالی شو کنترل الکتریکی موجود روی درب آن می توان تنظیمات مورد نظر را در اختیار داشت. با استفاده از توابع مختلف شست و شو امکان بهره بدون از سطح تمیزی هر نوع پارچه و پتوی نازکی برای ما فراهم می شود. قابلیت شروع با تاخیر و همچنین خاموش شدن به صورت خودکار از دیگر مزیت های لباس شویی درب از بالای daewoo dwf-800w به شمار می روند. با استفاده از طراحی یکپارچه و مستقل آن بسیار مناسب برای آشپزخانه می باشد.       
    • طراحی مستقل و بدون لغزش
    • ظرفیت وان 6 کیلویی
    • صفحه نمایش و کنترل پنل
    • مجهز به صفحه نمایش و دکمه های کنترلی
    • چندین توابع شست و شو برای شستن انواع پارچه ها
    • قابلیت شروع با تاخیر
    • تابع خاموش شدن به صورت خودکار
    ‎ناموجود
  23. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-260AS

    اگر می خواهید متناسب با تکنولوژی های پیشرفته ای که هر روزه شاهد پیشرفت آن هستید در زندگی خود بهره مند شوید می توانید هم اکنون لباس شویی دوو مدل DWF-260AS را سفارش داده و از آن برای شستشوی انواع لباس های کثیف خانواده خود استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بسیار جذابی که این لباس شویی برای کاربران به ارمغان می آورد ظرفیت بسیار بالای آن برای تمامی لباس هایی است که در داخل آن قرار می دهید. برنامه های ویژه ای که برای شستشوی لباس ها قرار داده که باعث می شود حجم بالایی از لباس ها را بدون هیچ گونه محدودیتی شستشو داده و در مدت زمان کمی در اختیار شما قرار دهد. این لباسشویی DWF-260AS دوو دارای 6 برنامه شستشو با سطح آب آن که برابر با 4 می باشد را برای تنوع در شستن لباس ها فراهم می نماید. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول ویژه را سفارش داده و از آن برای نیازهای روزانه خود استفاده نمایید. یکی از قابلیت های ویژه ای که می توان به آن اشاره کرد تجهیزات و امکانات ویژه ای است که برای لباسشویی دوو فراهم شده که دارای قابلیت هایی مانند شروع با تاخیر برای شستشوی لباس است که تمیز ترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با قرار دادن مواد شوینده به میزان مناسب شیوه ای جدید و سبکی نوین را در کیفیت و پاک کنندگی لباس های خود تجربه کنید طوری که دیگر هیچ گاه نیاز به تغییر دادن و تعویض این محصول نخواهید داشت. درب شیشه ای بسیار ایمن و مستحکمی که برای ماشین لباس شویی DAEWOO دی دابلیو اف- 260 ای اس، تهیه شده از بهترین جنس بوده که در برابر خراشیدگی و ضربه های احتمالی بیشترین مقاومت را از خود نشان داده و می تواند گزینه ای بسیار ویژه به شمار بیاید. این لباس شویی اتوماتیک قابلیت این را دارد که شستشوی لباس ها را با تاخیر شروع کرده و شرایطی ایده آل را برای استفاده را در اختیار مشتریان قرار دهد بدون آنکه نیازی به مصرف زیاد آب باشد. با توجه به چرخه بسیار ویژه شستشویی که برای این مدل تعریف شده است می توانید سرعت عمل آن را بدون لرزش های ناگهانی تجربه کرده و از کیفیت خارق العاده موتور قدرتمند آن لذت ببرید.
     
    • ماشین لباس شویی با طراحی شیک و متفاوت
    • قابلیت شروع با تاخیر
    • نمایش زمان باقیمانده شستشو
    • درب شیشه ای ایمنی
    • ظرفیت بالا و کم مصرف
    • کم صدا و کم لرزش
    ‎ناموجود
  24. ماشین لباسشویی درب از بالای دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-900M

    لباس شویی  های درب از بالا دستگاه هایی هستند که با حجم و مصرف بسیار کم آب می توانند برای هر خانواده ای مناسب باشند . از آنجا که شستن لباس کودکان دقت و ملایمت بیشتری نیاز دارد ، ما لباس شویی  دوو  DEF-900M را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند در سریعترین زمان لباس ها را شسته و ان ها را بدون میکروب و لکه به شما تحویل دهد . اگر به کاربردها و برنامه های لباس شویی  ها دقت کنیم در می یابیم که استفاده های زیادی دارند. برای سیسمونی ، خانه های دانشجویی و یا خانواده ها این دستگاه می تواند کاربرد داشته باشد . حتی شما می توانید به کمک این دستگاه به راحتی انواع پتو و ملافه را در منزل بدون زحمت شستشو دهید. یک فیلتر ذرات و پرز و برنامه های این ماشین لباسشویی آن را از سایر دستگاه های قدیمی متمایز می سازد و باعث می شود تا شما با خیال راحت تری بتوانید از ان برای تمیزی بیشتر بهره ببرید . برنامه های این ماشین لباسشویی شامل عملکرد شستن، چرخش با مواد شوینده، چرخش و یا آبکشی و خیس نمودن لباس ها می باشد . هر کدام از این توابع می توانند کارایی های زیادی داشته باشند. به علاوه فناوری حباب ساز و سطوح مختلف آب در این دستگاه این امکان را به شما می دهند تا لباس هایی نرم و کاملا تمیز را از داخل لباسشویی در بیاورید. این ماشین لباسشویی همچنین دارای صفحه نمایش و کنترل پنل با تعدادی دکمه است .طراحی مناسب و اندازه کوچک این دستگاه شما را قادر می سازد تا حمل و نقل و کار با آن راحت باشد .
    • دارای 5 برنامه مختلف برای شستشو
    • 4 سطح مختلف آب
    • فیلتر پرز و ذرات لباس
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    • نمایش زمان باقی مانده بر روی صفحه
    • تابع تاخیر
    • فناوری حباب ساز
    • مجهز به فیلتر هوشمند
    ‎ناموجود
  25. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-172M

    یکی از محصولاتی که به تازگی وارد بازار لوازم خانگی جدید شده است ماشین لباسشویی دوو دی دابلیو اف- 172 ام است. این لباسشویی می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای سفارش دادن آن جهت شستن لباس های کثیف شما باشد. فرایند شستشویی که توسط این مدل ارائه داده می شود طوری است که مانع از چروکیده شدن و از بین رفتن بافت اصلی لباس ها خواهد شد. با توجه به مدرن و با کیفیت بودن این ماشین لباسشویی می توانید از نحوه عملکردی که در اختیار کاربران قرار می دهد لذت ببرید و آن را جایگزین سایر مدل های قدیمی قرار دهید. با استفاده از این ماشین لباس شویی می توانید حجم زیادی از لباس های خود را بشویید بدون آنکه محدودیتی در اجرای عملکرد آن به وجود بیاید می توانید نتیجه ای مطلوبی را توسط آن تجربه نمایید. ماشین لباسشویی Daewoo DWF-172m دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد که برنامه ها و تایمر شستشو را برای شما نمایش می دهد و باعث می شود تا به راحتی از کارکرد و نحوه شستشوی لباس های خود باخبر شوید. ظرفیت این ماشین لباس شویی 8.5 کیلوگرم است و مجهز به برنامه های ویژه شستشو می باشد که متناسب با انواع لباس و پارچه های مختلف خود می توانید از آن استفاده نمایید بدون آنکه آسیبی به بافت اصلی لباس های شما وارد کند. این ماشین لباسشویی DWF172M اتوماتیک دارای زنگ هشدار برای پایان عملکرد می باشد علاوه بر این قابلیت این را دارد که به صورت خودکار بعد از اتمام کار شستشو خاموش شود و از هدر رفت میزان بسیار بالایی از انرژی صرفه جویی نماید. این لباس شویی دارای قدرت 430 وات برای شستن لباس ها می باشد که می توانید با انرژی بسیار بالایی تمامی لباس های کثیف را شستشو داده و حالت چرکیده آنها را نیز از میان بردارد این در حالی است که با سرعت بالایی که دارد باعث می شود تا به میزان بسیار زیادی از انرژی و حتی وقت شما نیز صرفه جویی نماید. عملکرد ماشین لباسشویی دوو به گونه ای است که کمترین میزان سر و صدا را به وجود می آورد و با ثابت بسیار ویژه ای که دارد در هنگام عملکرد هیچ گونه لرزشی را به وجود نخواهد آورد.
     
    • ظرفیت 8.5 کیلوگرم
    • مناسب برای انواع مختلف لباس های پشمی و ضخیم
    • حالت خاموش شدن خودکار
    • کم مصرف و پر توان
    ‎ناموجود
  26. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو Daewoo Washing Machine DWF-170M

    مناسب ترین وسیله برای شستن لباس ها ماشین لباس شویی درب از بالا گزینه ای مناسب برای این کار می باشد. باتوجه به اینکه ممکن به صورت مدام لباس ها به دلایلی مانند کار و یا لباس های نوزاد کثیف شوند کمپانی دوو لباس شویی درب از لای دی دبلیواف-170ام گزینه ای مناسب برای این کار تولید کرده است. به وسیله تعداد قابلیت بسیار خوب که درب از بالای دوو دارد امکان شستن لباس با کیفیت بالا به وجود می آید. درب از بالای دوو شامل صفحه نمایش و کنترل های الکتریکی می باشد که به وسیله هر کدام می توان به قابلیت هایی همچون تنظیم شروع با تاخیر ، زنگ هشدار ، تنظیم ساعت ، آگاه شدن از میزان آب و مواد شوینده می باشد. با استفاده از ظرفیت 8.5 کیلویی آن می توان حجم قابل توجهی از پارچه ها را برای شست و شو داخل آن قرار داد. میزان چرخش درب از بالای دو  به حدی زیاد می باشد و باتوجه به اینکه لباس ها را با سرعت زیاد می چرخاند و بدون از دست رفتن کیفیت سطح تمیزی  زیادی را به ارمغان می آورد. با قابلیت تنظیم شروع به صورت خودکار می توان ساعت مورد نظر را به آن داد و در مدت زمان بسیار کمی قادر به خشک کردن می باشد. به وسیله زنگ هشدار در هنگام پایان عملیات ما را آگاه خواهد کرد. شستن لباس ها به وسیله ماشین لباس شویی درب از بالای دوو دی دبلیواف-اف170ام به صورتی می باشد که با تشکیل حباب ها هوا باعث می شود تا مواد شونده به خوبی به تمام بافت های لباس نفوذ کندو سطح کثیفی را از میان بردارد. با استفاده از لباس شویی در باز بالای دوو دیگر نگران انباشته کردن لباس روی هم نباشید چون قادر است همگی آنها را با سرعت بسیار بالا برای شما بشوید.              
    • طراحی حرفه ای و استاندارد
    • ظرفیت 8.5 کیلویی با قابلیت جای دادن تعداد زیادی لباس
    • شست و شو با حداکثر چرخش فوق العاده
    • تعداد سطح در نظر گرفته شده برای ریختن آب باتوجه به نوع لباس
    • قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار
    • امکان تنظیم برای شروع با تاخیر
    • صفحه نمایش led برای نظارت بر کار و همچنین تنظیم سایر قابلیت های آن
    • تشکیل شدن حباب هوا با قابلیت نفوذ مواد شوینده در داخل بافت های لباس
    ‎ناموجود
  27. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-8000W

    امروزه با تولید لباسشویی های مختلف از تمامی برند ها و با تکنولوژی های پیشرفته ی تعبیه شده در ان ها، مسلما انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب و کارا که بتواند عمر زیادی برای شما کار کند، دشوار خواهد بود. اما شما می توانید با روش هایی همانند خواندن مطالبی در مورد لباسشویی های گوناگون به راحتی دستگاه مورد نیاز خود را بسنجید و آن را انتخاب کنید. لباسشویی دوو DWF-8000w یکی از لباسشویی هایی است که با توجه به عملکرد منحصر به فردی که دارد از مصرف برق بهینه سازی شده ای برخوردار است و می تواند هزینه های گزاف ناشی از مصرف برق را تا حد چشمگیری کاهش نماید. همچنین این لباسشویی دارای 5 عدد برنامه ی شستشو برای تمیز کردن انواع لباس های با هر جنسی می باشد، به عنوان مثال برنامه ی لباس های ظریف و نازک که به همین عنوان نیز بر روی صفحه پنل موجود می باشد در نتیجه می توان راحت تر شستشو را اعمال کرد. شما می توانید تنها با فشردن دکمه ی مورد نظر بر روی صفحه پنل لباسشویی دوو مدل DWF8000W، از شستشوی خودکار و راحت بهرمند خواهید شد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد که در این لباسشویی دوو DWF-8000w تعبیه شده است، سیستم حباب ساز حرفه ای می باشد که به منظور تمیز شدن هر چه بیشتر لباس ها قرار نهاده شده است. این سیستم می تواند لکه های موجود بر روی بافت های البسه را تمیز کند و بوی خوبی را به لباس ها ببخشد. استفاده از این لباسشویی بسیار راحت می باشد بنابراین شما شستشو با دوو دی دبلیو اف-8000 دبلیو را به هر ماشین شستشوی دیگری ترجیح خواهید داد.
     
    • دارای عملکرد شستشو ، Rinse، چرخش
    • قابلیت تنظیم سطح آب شامل بالا، متوسط، پایین
    • تامین آب به صورت خودکار
    • مجهز به قابلیت شروع با تاخیر تا 48 ساعت
    • مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار
    • دارای تکنولوژی مدرن حباب ساز
    • مجهز به 5 عدد برنامه ی شستشو
    • طراحی بسیار زیبا و دارای درب بارگذاری البسه از بالا
    ‎ناموجود
  28. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-201AS

    دوو در میان ماشین لباسشویی و کهنه شورهایی که تولید کرده است یک دستگاه جدید نیز ارائه داده که این دستگاه واش جهت تمیزی بیشتر تولید شده و کاربران می توانند در هر ساعاتی از شبانه روز که بخواهند از آن استفاده کنند. لباسشویی درب از بالای DWF-201AS به دلیل اینکه اندازه کامپکتی دارد می تواند حتی در گوشه اتاق نیز قرار گیرد و به دلیل همین ابعاد و اندازه کوچک به راحتی قابل حمل است .این ماشین لباسشویی از یک مخزن جهت شستن و تمیز کردن و همچنین خشک کردن به همراه پنل صفحه نمایش طراحی شده که این امکانات بیرونی به شما این امکان را می دهند تا بتوانید به راحتی از ان بهره ببرید .یک بنه محکم و محفظه براق و ضد خش از ویژگی های بارز این دستگاه هستند و می توانند سال ها دستگاه را برای استفاده شما سالم نگه دارند. به علاوه ماشین لباسشویی 201 ای اس دارای پایه هایی با فاصله مناسب از سطح زمین است که این پایه ها علاوه بر اینکه از لرزش دستگاه جلوگیری می کنند همچنین باعث می شوند تا رطوبت و ذرات گرد و خاک به داخل موتور لباسشویی نفوذ نکنند.  تعداد برنامه های موجود در این لباسشویی برای شستشو 6 عدد می باشند و به علاوه دارای 4 سطح مختلف برای آب است . در این ماشین لباسشویی یک کنترل پنل و صفحه نمایش به کاربر کمک خواهد کرد تا توابع و برنامه ها را به صورت آماده در اختیار داشته باشد .تکنولوژی های موجود در این دستگاه را به یک سطح پیشرفته انتقال داده اند و آن را نسبت به سایر دستگاه های کهنه شور در رده پیشرفته تری قرار داده است. پس با داشتن این ماشین لباسشویی شما می توانید تمامی پارچه ها و لباس هایی مانند کت و شلوارهای کودک و یا حتی عروسک ها را از لکه ها تمیز کنید.
    • دارای تابع چرخش برای شستشو
    • مجهز به 4 سطح مختلف آب
    • حالت خاموش شدن خودکار
    • صفحه نمایش LED و کنترل پنل
    • قابلیت شروع با تاخیر
    • زنگ هشدار پایانی
    ‎ناموجود
  29. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو Daewoo Washing Machine DWF-840H

    از جمله وسایلی که در دنیای امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لباس شویی می باشد. درست است که لباس شویی ها قادر به شستن هر نوع لباس با جنس بافت آن می باشند اما در مقایسه باید گفت که لباس شویی های درب از جلو برای شستن لباس های ضخیم و بزرگ مانند ملافه ها زیاد کاربردی نیستند اما لباس شویی های درب از بالا امکان شستشوی پارچه هایی مانند ملافه ها را برای شما فراهم می کند. درب از بالای دوو دی دبلیو-اف840اچ نمونه بارزی می باشد که با پرداخت هزینه بسیار کمی در دسترس قرار می گیرد. با استفاده از برنامه های مختلفی شست و شو امکان شستن هر نوع لباس برای شما فراهم می شود. به وسیله صفحه نمایش و کنترل های الکتریکی آن امکان نظارت داشتن با کار درب از بالا برای شما به وجود می اید. از بهترین ویژگی های درب از بالای دوو قابلیت تنظیم ساعت خواسته شده برای شروع به کار می باشد. به وسیله زنگ هشدار در نظر گرفته شده برای درب از بالای daewoo dwf-840h به هنگام اتمام کار خود به صورت خودکار هشدار می دهد. با استفاده از خشک کنندگی فوق العاده سریع ان تمامی لباس ها کثیف خود را به دست لباس شویی دوو بسپارید و از تمیز کردن آن اطمینان کامل حاصل خواهید کرد.  
    • طراحی خوش رنگ و کم جا گیر
    • صفحه نمایش و کنترل پنل
    • قابلیت باز شدن درب از بالا
    • قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار
    • مجهز به قابلیت شروع با تاخیر تا 12 ساعت
    • دارای قابلیت خشک کردن با سرعت چرخش بسیار بالا
    • زنگ هشدار به هنگام پایان عملیات
    • خاموش شدن به صورت اتوماتیک: بله
    • 5 برنامه شست و شو با قابلیت خشک کنندگی سریع
    ‎ناموجود
  30. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-820

    مناسب ترین وسیله برای شستشوی لباس، استفاده از لباسشویی های درب از جلو و یا درب از بالا می باشد که مجهز به برنامه های شستشو به صورت خودکار می باشند. لباسشویی دوو DAEWOO DWF-820 علاوه بر عملکرد فوق العاده از حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی نیز برخوردار است که می توان با استفاده از این لباسشویی دوو در مصرف آب، برق و حتی مواد شوینده به میزان چشمگیری بهینه سازی کرد. این دستگاه لباسشویی دوو به دلیل آسیب نرساندن به ساختار پارچه و الیاف آن، می تواند شستشویی مناسب برای فراهم اورد و بدین ترتیب لباس های زیبای شما بعد از سالها استفاده هم چنان مرتب و خوش فرم باقی می مانند. با وجود 6 عدد برنامه ی شستشو در لباسشویی DWF-820Dکه به صورت خودکار می باشند، شما می توانید بر انواع مدل پارچه و بسته به میزان لباس و جنس آن، هر نوع شستشویی را اعمال سازید. به عنوان مثال شما می توانید برای پارچه های نازک و ظریف شستشوی مختص به آن را انتخاب نموده تا لباسشویی دما و زمان شستشوی را انتخاب نماید، در این صورت هیچ آسیبی به لباس های شما، مانند تغییر رنگ البسه و یا خراب شدن جنس آنها، وارد نخواهد شد. اگر شما مانند بسیاری از خانم ها در بیرون از منزل شغل دارید، دیگر نگران شستن لباس ها نباشید! این لباس شویی دارای تاخیر در شروع شستشو می باشد که شما را قادر می سازد با زمانبندی تا 48 ساعت، شروع شستشو را به تاخیر بیندازد. به نظر می رسد این لباسشویی درب از بالای دوو DWF-820 یکی از بهترین گزینه های انتخاب لباسشویی می باشد که شما می توانید هم اکنون آن را از ما با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری نمایید تا درب خانه تان تحویل دهیم.
     
    • طراحی جمع و جور و بسیار زیبا
    • ظرفیت 7 کیلوگرم
    • دارای پنجره شفاف بر روی درب
    • امکان شستشو و چرخش البسه
    • مجهز به فیلتر پرز
    • وزن سبک و کم حجم
    • دارای 6 عدد برنامه ی شستشو
    • حذف کف صابون و مواد شوینده به صورت خودکار
    ‎ناموجود
  31. ماشین لباس شویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-830H

    ماشین لباسشویی DAEWOO DWF-830H یکی دیگر از محصولات این کمپانی می باشد که به همراه امکاناتی بی نظیر برای شستن و تمیز کردن هر نوع لباسی ارائه شده است . یک طراحی زیبا و عملکرد بالا در این دستگاه می تواند کافی باشد تا هر فردی از این دستگاه بهره ببرد .به علاوه یک کنترل پنل گسترده و صفحه نمایش ال سی دی نیز در ساخت این ماشین لباسشویی کمک کرده اند تا کاربر بتواند برنامه هایی را پیاده کند جهت شستن بهتر و دریافت نتایج عالی . از جمله لباس هایی که با این ماشین لباسشویی می توان تمیز کرد پارچه های نخی ، پشم، کت و شلوار و یا کاپشن و لباس های ضخیم را نیز می توان نام برد . به عبارتی هر نوع پارچه و یا لباسی چه ضخیم و نازک و یا حتی با اندازه بزرگ را نیز می توانید در داخل این ماشین لباسشویی تمیز کنیم . یکی از قابلیت های لباس شویی 830 اچ به همراه شستن خشک کردن می باشد. با کمک این مخزن شما می توانید هم لباس ها را بشورید و هم خشک کنید. درب این ماشین لباسشویی از سمت بالا باز می شود و کاملا شفاف است یعنی شما می توانید در هنگام شستن لباس ها مقدار آب و مواد شوینده آن ها را مشاهده کنید . همچنین در ماشین لباسشویی دوو DWF-830H شما می توانید سطح بالاتری از اطلاعات را نسبت به سایر دستگاه های قدیمی در اختیار داشته باشید به طوری که مجهز به صفحه نمایش و کنترل پنل است . در این کنترل پنل تعدادی دکمه و گزینه برای شما تعریف شده است که از این طریق می توانید اطلاعات کاملی از شستشو و یا خشک کردن لباس ها را در اختیار داشته باشید .
    • دارای تابع خشک کردن
    • تابع خاموش شدن خودکار
    • سیگنال زنگ پایان
    • مجهز به تایمر تاخیر
    • درب شفاف و کنترل پنل
    • صفحه نمایش برای نمایش زمان باقی مانده
    ‎ناموجود
  32. لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF260KR

    کمپانی دوو در زمنیه ی طراحی ماشین لباس شویی سر بالایی نیز فعالیت خود را به نمایش داده است که ماشین لباس شویی DWF260KR از نوع درب بالا باز کن می باشد و ماشین لباس شویی های سربالایی با مدل DWF200KR و DWF240KR همانند این ماشین لباس شویی ارائه کرده است اما تفاوت آنها فقط در اندازه و وزن می باشند. همچنین این ماشین لباس شویی سر بالایی دوو دارای یک صفحه ی کنترل و نمایشگر از نوع LED است که شما به وسیله ی این نمایشگر و صفحه کنترل می توانید این ماشین لباس شویی را هدایت کنید در نتیجه صفحه ی کنترل به شما اجازه می دهد عملیات این لباس شویی را انتخاب کنید و نمایشگر LED عملیات مربوطه و حتی زمان باقی مانده را برای شما نمایش می دهد بنابراین این صفحه کنترل قادر به 6 برنامه ی شستشو مانند : فازی و خیس و سنگین و پشم و سریع و پتو به صورت خودکار و 4 سطح آب و 3 تابع شستشو و آبکشی و خشک کننده می باشد. به عبارت دیگر در برنامه ی فازی به وسیله ی یک سنسور نوع پارچه ی شما را تشخیص می دهد و میزان سطح آب را تعیین می کند که این کار باعث صرفه جویی مصرف آب و برق می شود و برنامه ی سنگین و پتو برای شستن پارچه های بزرگ از جمله ملافه های بزرگ و پتو ها طراحی شده است و از برنامه های دیگر برای شستن اقلام های مخصوص به خود استفاده می شود. علاوه بر این که ماشین لباس شویی دوو 260 کا آر دارای تعدادی از برنامه های شستشو به صورت اتوماتیک می باشد بلکه این لباس شویی قادر به  حباب های هوا است که این حباب ها از طریق هوا در اقلام ها نفوذ می کند تا با دقت بالا تمام اقلام های موجود را تمیز کند.
    • دارای 3 تابع شستشو و آبکشی و خشک کننده
    • قادر به 6 برنامه ی به صورت اتوماتیک
    • مجهز به 4 سطح بالا و پایین و متوسط و تامین آب به صورت خودکار
    • صفحه ی کنترل و صفحه نمایش از نوع LED
    • مجهز به حباب های هوا و ورودی نرم کننده ی به صورت اتوماتیک
    ‎ناموجود
  33. ماشین لباسشویی درب از جلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-ED1222

    به احتمال زیاد شما نیز تاکنون از انواع ماشین لباسشویی ها استفاده کرده اید .در این قسمت ما می خواهیم یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را به شما معرفی کنیم که برخلاف لباسشویی های درب از بالا ، درب این ماشین لباسشویی در قسمت جلوی آن قرار گرفته است . این یک روش جدید و کاربردی برای شستن لباس های شما است. این نوع ماشین لباسشویی های درب از جلو تخلیه و بارگیری ان ها آسان تر است به همین دلیل کاربران زیادی نیز دارند. شاید اولین سوالی که در مورد لباسشویی های درب از بالا در ذهن هر فردی به وجود می آید درب آن باشد که استحکام کافی دارد و این اطمینان را به ما می دهد که در هنگام شستشو باز نشود یا خیر . اما خوشبختانه این نوع ماشین لباسشویی های درب از جلو را شما می توانید پر از لباس کنید و به راحتی به همراه آب و مواد شوینده آن ها را تمیز کنید .داشتن لباس های تمیز ضروری است به خصوص اگر شما هر روز سرکار می روید و یا با افراد زیادی در جامعه تعامل دارید .لکه هایی که در اثر هوای آلوده و یا محیط کثیف بر روی لباس های شما ایجاد می شوند به نحوی نیاز به تمیز کردن دارند که این کار به روش های سنتی و دست کار بسیار سخت و زمان بری است. ماشین لباسشویی دوو 10 کیلوگرمی DWD-ED1222 یکی از بهترین راه حل ها برای تمیز نگه داشتن لباس های شما می باشد .این ماشین لباسشویی با ویژگی های بسیاری طراحی شده است که اجازه می دهد تا لباس های خود را نرم و تمیز تحویل بگیرید . از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی دوو درام 1200 دور ان و سرعت چرخش می باشد .به علاوه این ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن و یا خشک کردن لباس ها سر و صدای زیادی تولید نمی کند و همین به شما اجازه می دهد تا با آرامش بیشتری بتوانید با آن کار کنید
    • دارای ظرفیت 10 کیلوگرم
    • مجهز سیستم حباب ساز
    • دارای دکمه قفل کودک
    • درام با چرخش سریع
    • تابع صرفه جویی در انرژی
    • درام باسرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • دارای قابلیت شستشوی سریع و WOOL
    • صفحه نمایش LED و کنترل پنل مجهز
    • خشک کن با ظرفیت 6 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  34. لباس شویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260TW

    در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی های فراوان سطح توقعات اشخاص در جامعه نیز بسیار بیشتر شده است. اشخاص امروزی همزمان با پیشرفت تکنولوژی های گوناگون  می خواهند به صورت مدرن زندگی کنند برای همین دوست دارند همه چیز راحت و آسوده در دسترس قرار گرفته شود. شستن لباس ها نیز یکی از این کارها می باشد که اصلاً دوست ندارند وقت خود را به ان اختصاص دهند. یکی از کارهای طاقت فرسا شستن لباس می باشد برای همین کمپانی ها در این میان اقدامات مهمی انجام داده اند. شرکت با سابقه دوو همچنان در حال تولید حجم زیادی از لباس شویی ها می باشند که هر کدام آز انها یکی از یکی بهتر و با کیفیت تر عمل می کنند. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو دب دبلیو اف-260تی دبلیو نمونه بارزی  می باشد که با بهتر و با دوام ترین مواد ساخته شده است. این نوع لباس شویی علاوه بر کیفیت بسیار خوب آن به صورت چشمگیری دکور منزل و آشپزخانه را تغییر خواهد داد. با استفاده از صفحه نمایش led و همچنین کنترل پنل طراحی شده آن از تمام امکانات و سایر برنامه های لباس شویی به خوبی دسترسی خواهید داشت. منبع آب لباس شویی درب از بالای دوو خود به صورت اتوماتیک وار به وان لباس شویی می رسد. لباس شویی درب از بالای دوو دارای چند نوع قابلیت دیگر مانند زنگ هشدار ، شروع با تاخیر ، سنسور economy و خاموشی به صورت خودکار می باشد. تنها کافی است یک بار لباس شویی درب از بالای daewoo dwf-260tw را برای شستن لباس های خود انتخاب کنید ، انوقت از میزان درخشندگی لباس های خود به صورت همیشگی لذت خواهد برد.    
    • طراحی فوق العاده شیک و خاص
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    • صفحه نمایش و کنترل پنل گسترده
    • تکنولوژی های فیلتر هوشمند و حباب ساز
    • قابلیت تامین آب دوباره به صورت خودکار
    • تکنولوژی بلستر به منظور چرخش پروانه های وان برای گرفتن پرز لباس
    • زنگ هشدار و خاموشی به صورت خودکار
    • سنسور Eco برای حداقل رساندن انرژی
    • شستن انواع لباس اهم از کتان و پشم بدون از دست رفتن کیفیت
    • قابلیت شروع با تاخیر
    ‎ناموجود
  35. ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی Daewoo Washing Machine DWD-FD1443

    • دارای مخزن 8 کیلویی فولاد ضد زنگ
    • سرعت دور 1400 دور در دقیقه
    • پشتیبانی از 9 برنامه شستشو
    • مقدار نویز 55 دسی بل
    • مجهز به فناوری Aquastopp
    • برچسب بهره وری انرژی A++
    • صفحه نمایش LCD و نمایش زمان باقی مانده
    • پشتیبانی از تابع شستشو با تاخیر
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 36 تا 70 از مجموع 92 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
قیمت لباسشویی دوو خرید ماشین لباسشویی 7 و 8 کیلو نقره ای و سفید از بانه مارکت بررسی مشخصات فروش جدیدترین مدل لباسشویی Daewoo