Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 3 | قیمت ماشین لباسشویی خرید - سایر, کشور سازنده: سایر

   

آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 352 تا

  1. لباسشویی 6 کیلویی آلونسا ALONSA WASHING MACHINE AL-106FL

    از جمله محصولات که مناسب برای شستشوی انواع لباس با هر نوع بافت و جنسی می باشد لباس شویی آلونسا با شماره مدل ای ال- 106 اف ال، است که ظرفیت شستشوی 6 کیلو گرم لباس را به خود اختصاص داده و با حداکثر سرعت 1200 دور در دقیقه می باشد در نتیجه شستشوی سریع و آبکشی فوق العاده را تنها توسط این لباس شویی تجربه کنید و لباس هایی تمیز و پاکیزه را در طول هفته می توانید مورد استفاده قرار دهید. با توجه به طراحی فوق العاده ای که برای این محصول در نظر گرفته شده می توان به استحکام درام آن اشاره کرد که از جنس مقاوم استیل ساخته شده و بسیار ضد زنگ و رطوبت به شمار می آید. از دیگر مزایای لباس شویی حرفه ای ALONSA AL-106FL قابلیت تمیز کننده گی لباس ها با صرف کمترین میزان مواد شوینده و آب است. کیفیت پاک کننده گی لباس ها در این محصول به گونه ای است که کمترین لکه و اثری از آن را بر جای نخواهد گذاشت. علاوه بر این بسیار کم صدا و دارای سطح مصرف انرژی پایین تر از میزان معمولی است. این لباس شویی را می توانید با مناسب ترین قیمت جهت شستشوی روزانه و یا هفتگی حجم قابل توجهی از لباس های آلوده و کثیف، سفارش داده و نیاز های خود را توسط آن بر طرف نمایید.  
     
    • لباس شویی اتوماتیک با طراحی همه پسند
    • ظرفیت شستشو 6 کیلو گرم لباس
    • قابلیت خشک کردن و آب گیری لباس
    • حداکثر دور 1200 دور در دقیقه
    • مجهز به صفحه نمایش LED
    • درام استیل ضد زنگ
    ‎ناموجود
  2. ماشین لباسشویی الونسا ALONSA WASHING MACHINE 9 KG AL-900TL BS

    محصولات برند آلونسا از کارایی و کیفیت مواد سازنده بالایی برخوردار می باشند و با ظاهر زیبایی که دارد توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند. ماشین لباسشویی دوقلوی AL-900 TL محصولی از این کمپانی نامبرده می باشد که دارای عملیات نیمه اتوماتیک می باشد. این لباسشویی با کارایی بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسب نسبت به لباسشویی های دیگر برخوردار می باشند و شستشوی لباس ها با استفاده از آن با کیفیت بالا انجام می شود. در هنگام شستشو به راحتی می توان در نحوه شستشو تغییراتی ایجاد کرد و مدت زمان شستشو را کم یا زیاد کرد. اگر شما جزء افرادی هستید که به دنبال کارایی و کیفیت هستید می توانید از لباسشویی دو قلوی AL-900 TL برای شستشوی لباس ها ، ملحفه ، پرده و حتی پتو استفاده کنید. ظرفیت 9 کیلو گرمی مخزن شستشوی این لباسشویی حجم کافی برای تمیز کردن پارچه های بزرگ و پتو را برای کاربران فراهم می سازد. با استفاده از محدوده تایمر شستشوی 15 دقیقه ای لباس ها در کمترین زمان شسته خواهند شد و در صورت نیاز می توانید مدت زمان را دوباره تمدید کنید. در طراحی این ماشین لباسشویی دو قلو از دو وان مجزا استفاده شده است که یکی از ان ها جهت شستشوی لباس ها و دیگری برای آبکشی و خشک کن استفاده می شود. هر کدام از وان ها دارای درب مخصوصی هستند که با استفاده از آن در هنگام شستشو مواد شوینده و آب به بیرون ریخته نخواهند شد. به دلیل طراحی ساده لباسشویی دو قلوی AL-900 TL نحوه استفاده از دستگاه برای همگان بسیار راحت و آسان است.
    • طراحی زیبا با وان دو قلو
    • تایمر شستشوی 15 دقیقه
    • عملیات نیمه اتوماتیک
    • دارای ظرفیت 9 کیلوگرم
    • دارای موتور توانمند با کارایی بالا
    ‎ناموجود
  3. ماشین لباسشویی بوش BOSCH WASHING MACHINE 9 KG WAS28462GB

    محصولات خانگی بوش با کیفیت ساخت بالایی که دارند دارای عملکرد بالایی می باشند. لباسشویی بوش مدل WAS28462GB  یکی از محصولاتی است که عملکرد ایده آلی در شستشوی لباس ها دارد. این لباسشویی شستشوی لباس ها را با استفاده از برنامه ها و امکانات مختلفی که دارد به صورت ایده آل انجام می دهد. برچسب مصرف انرژی در این لباسشویی در حالت شستشو  A + + + و در حالت خشک کن B است فرآیند شستشو در کمترین زمان و با میزان مصرف انرژی انجام می گیرد. این لباسشویی دارای ظرفیت 9 کیلو گرم است و به راحتی لباس و پارچه های بزرگ در آن جا می شود. ساخت درام به صورت منحصربفرد و با حجم 65 لیتر صورت گرفته است  و شستشوی لباس های ظریف و نازک توسط ان بدون آسیب دیدگی و پاره شدن انجام می گیرد. لباس های داخل درام با حداکثر سرعت چرخش 1400 دور بر دقیقه لباس ها را شستشو و خشک می دهد. عملیات شستشو ، آبکشی و خشک کردن در این لباسشویی در یک چرخه کامل با کیفیت عالی صورت می گیرد و در مرحله خشک کردن تنها 53٪ از رطوبت لباس ها باقی می ماند. در لباسشویی میزان تولید سرو صدا در حالت های شستشو و خشک کن متفاوت می باشد. با توجه به تعداد دورهای سریع و سرعت چرخش درام در حالت خشک کن میزان سطح سر و صدا در این حالت 74 دسی بل (A) و در فرآیند شستشو 52 دسی بل می باشد که امکان استفاده از لباسشویی را در هر وقت که لازم باشد امکان پذیر می کند. برنامه های شستشوی مختلفی در این لباسشویی وجود دارد که توسط ولوم چرخشی که در قسمت سمت راست کنترل پنل قرار دارد می توان آن ها را انتخاب کرد. برنامه های مختلف شستشوی لباس ها در این لباسشویی شامل برنامه شستشوی لباس های تیره، برنامه شستشوی لباس های حساس ، برنامه شستشوی لباس های ورزشی ، شستشوی سریع 15 دقیقه ، شستشوی بار مختلط ، شستشوی دستی ، پشمی ، نخی ، لباس های ابریشمی  و غیره می باشد که توسط آن ها هر نوع پارچه را بدون آسیب رساندن به الیاف می توان به صورت ایده آل شستشو داد. توابع و گزینه ها را می توان توسط دکمه های کنترل که بر روی کنترل پل وجود دارد می توان فعال و یا غیر فعال کرد. دکمه های کنترل روی لباسشویی عبارتند از دکمه ی شروع / راه اندازی مجدد / مکث ، گزینه کاهش چین و چروک ، گزینه شستشوی آکوا پلاس برای نتایج بهتر شستشو، Eco Perfect و سرعت ایده آل می باشد که با فشار دادن آن ها می توان از هر کدام از توابع استفاده کرد. صفحه نمایش ال ای دی با طراحی زیبایی که به محصول داده است در اندازه بسیار بزرگی تولید شده است.
    • ظرفیت 9 کیلوگرم جهت شستشوی لباس های زیاد
    • برنامه های شستشوی مختلف با قابلیت انتخاب سریع و راحت
    •  برچسب مصرف انرژی  A + + +
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • صفحه نمایش ال ای دی بزرگ جهت نمایش پیشرفت برنامه ی شستشو و اطلاعات
    • تاخیر زمانی24 ساعته
    • درام فوق العاده بزرگ با سیستم SoftSurge جهت شستشوی ملایم لباس ها
    • ساخت درام منحصربفرد با حجم 65 لیتر
    • سطح سر و صدای 52 دسی بل در حالت شستشو و 74 دسی بل در حالت خشک کن
    ‎ناموجود
  4. ماشین لباس شویی هوور HOOVER WASHING MACHINE 8KG DYN8145

    قرار دادن لباس ها در آب خالی برای شستن ان ها به تنهایی کافی نیست بلکه برای اینکه تمیز شوند باید آب و مواد شوینده به داخل بافت های لباس نفوذ کند. لباسشویی ها دستگاه هایی هستند که این کار را به راحتی انجام می دهند. نفوذ آب و مواد شوینده به داخل لباس عملی است که با دست انجام نمی شود و شما هر چقدر که یک پارچه یا لباس را با دست بشویید نمی توان نتیجه ای مانند یک دستگاه لباسشویی را دریافت کرد .اکثر ماشین لباسشویی ها با چرخاندن لباس و پارچه در درون غلتک یا درام ان ها را تمیز می کنند . برخی از این دستگاه ها نیز تا ضد در ضد لباس ها را پس از شستشو خشک می کنند .یک کار دیگر که ماشین لباسشویی ها انجام می دهند ادغام و مخلوط کردن مواد شوینده و آب سرد و گرم است . این کار باعث می شود تا لکه های چربی و گرد و غبار سریعتر از روی دستگاه تمیز پاک شوند .ماشین لباسشویی های درب از جلو یک نوع دیگر از این دستگاه ها هستند که در چند دهه اخیر از طرف کاربران بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته اند در این دستگاه ها با استفاده از فشار دادن تنها یک دکمه اتوماتیک لباسشویی به طور خودکار برنامه  مدت زمان مناسب را برای شستن لباس ها تعین می کند. دستگاه شستشوی DYN 8145-D که محصول هوور است با ظرفیت 8 کیلوگرم و 12 برنامه کاربردی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و با ویژگی هایی مانند صرفه جویی در هزینه های برق و آب همراه است .این دستگاه HOOVER با نویز بسیار کم 60 دسی بل برای شستشو و ابعاد مناسب می تواند یک لباسشویی به صرفه و کارامد در منزل شما باشد . به دلیل داشتن بدنه محکم و درب قوی میتوانید این لباسشویی را در هر مکانی از منزل خود مانند حمام یا آشپزخانه جایگذاری کنید.
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و تعداد 12 برنامه
    • مجهز به تایمر 24 ساعتی
    • قدرت 1400 دور برای درام
    • دارای ویژگی های امنیتی و جلوگیری از نشت
    • قابلیت اسپین و حفظ تعادل
    • دارای شستشوی فازی
    ‎ناموجود
  5. ماشین لباس شویی 8 کیلو زیمنس SIEMENS WASHING MACHINE WM14Q441 IQ500

    ماشین لباسشویی زیمنس WM14Q441 یک دستگاه قابل توجه و بسیار کاربردی به همراه قیمت مناسب است .که با مصرف آب و برق فوق العاده می تواند کثیف ترین لباس ها را در مدت زمانی کوتاه تمیز کند. رتبه بهره وری این ماشین لباسشویی A+++ و مصرف برق آن 174 کیلو وات ساعت می باشد . در حال حاضر لباسشویی های درب از جلو جزو دستگاه های بسیار پر کاربرد هستند زیرا بر خلاف دستگاه های قدیمی نیازی به دستکاری در شستشو ندارند و به طور اتوماتیک می توانند لباس ها را شسته و خشک کنند .در برخی از این دستگاه ها قابلیت اتو کردن لباس ها نیز به همراه خشک کردن وجود دارد .پس با داشتن این دستگاه ها بدون هیچ گونه زحمتی می توانید لباس هایی تمیز و بدون لکه را در اختیار داشته باشید .IQ500 با ظرفیتی حدود 8 کیلوگرم و سرعت درام 1400 دور در دقیقه تولید شده است . 7 کیلوگرم می تواند تمامی لباس ها و ملافه های موجود در منزل شما را شامل شود. درام این دستگاه با سرعت فوق العاده و قدرت شگفت انگیز می تواند بهترین کارایی را در از بین بردن لکه های موجود بر روی انواع لباس ها و پارچه ها داشته باشد . در این دستگاه برنامه های متعدد شستشو ، فناوری VARIO PERFECT و حالت های سازگار با محیط زیست را می توانید تجربه کنید . به علاوه برنامه هایی که برای شستشوی لباس های پنبه ای ، لباس های زیر و همچنین کت و شلوار برای این دستگاه تعریف شده اند باعث می شوند تا هر پارچه با فناوری مربوط به خودش شسته و تمیز شود .
    • دارای ظرفیت 7 کیلوگرم
    • درام با سرعت 1400 دور در دقیقه
    • برنامه های فازی و شستشوی سریع
    • دارای کمپرسور بسیار قدرتمند
    • طراحی زیبا و صفحه نمایش کاربردی
    • سیستم هوشمند برای مصرف و مدیریت آب
    ‎ناموجود
  6. لباسشویی 8 کیلوگرم آ ایی گ AEG WASHING MACHINE L72270FL

    • لباس شویی تمام اتوماتیک با طراحی نوین
    • ظرفیت بار 8 کیلو گرم لباس
    • حداکثر چرخش 1400 دور در دقیقه
    • کلاس انرژی A +++
    • صفحه نمایش LCD
    • قابلیت شستشوی سریع
    ‎ناموجود
  7. ماشین لباسشویی 9 کیلویی بکو Beko Washing Machine WMY91243Lb3

    یکی از لوازم پرکاربرد و کارآمد که به منظور پاکیزگی لباس های آلوده در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته؛ لباسشویی 9 کیلویی بکو با شماره مدل WMY91243Lb3 است که از مجموعه ای قابلیت ها و امکانات برجسته برخوردار می باشد. همانطور که می دانید یکی از پارامترهای برجسته ای که در هنگام خرید لباسشویی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ میزان سرعت چرخش درام آن می باشد که در بکو به 1200 دور در دقیقه می رسد. مهمتر از همه تعداد برنامه های شستشو است که این ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک با 16 تابع متنوع توانسته لقب یکی از بهترین مدل های لباسشویی را به خود اختصاص دهد. این برنامه های کارآمد عبارتند از: شستشوی لباس های پشمی، لباس های کتانی، الیاف مصنوعی، شستشوی دستی، لباس کودک، لحاف، شستشوی اضافی، چرخش + تخلیه، Aqua 40C، شستشوی ملایم، شستشوی بهداشتی، شستشوی سریع، شستشوی روزانه ، شستشوی خودکار و ... است که متناسب با جنس و نوع لباس می توانید هر کدام از آنها را فعال کنید. سیستم تنظیم خودکار آب نیز به عنوان یکی از فناوری های پیشرفته در لباسشویی بکو محسوب می شود تا به طور موثر در میزان مصرف آب و مواد شوینده جلوگیری شود. تا چه اندازه به میزان مصرف و توانایی موتور لباسشویی تان اهمیت می دهید؟ بکو با داشتن سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات و لوازم خانگی کم مصرف و مقرون به صرفه بیشترین امتیاز را کسب کرده و این لباسشویی را نیز با کلاس بهره وری مصرف انرژی A +++ به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت از آن استفاده کنید. علاوه بر این مجهز موتور قدرتمند به توان 2000 - 2350 وات می باشد. گذشته از موارد ذکر شده؛ داشتن یک طراحی لوکس با صفحه نمایش LCD و در کنار آن یک دکمه چرخشی برای تعیین برنامه های موجود، پیشرفته بودن طراحی و ساختار لباسشویی را به رخ می کشد.
    • ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرم لباس
    • دارای 16 برنامه شستشو
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • قابلیت تاخیر شستشو تا 24 ساعت
    • کلاس بهره وری انرژی A +++
    • مجهز به قفل کودک
    • صفحه نمایش LCD
    ‎ناموجود
  8. ظرفیت 8 کیلوگرم
  9. دارای تابع VarioPerfect
  10. دارای برچسب مصرف A+++
  11. مجهز به موتور EcoSilence
  12. تابع تاخیر زمانی 24 ساعت
  13. دارای درب دو جداره
‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی ویرپول WHIRLPOOL WASHING MACHINE FSCR80213

    • ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • رتبه مصرف انرژی A + + +
    • مجهز به 13 برنامه شستشو
    •  صفحه نمایش LCD
    • قابلیت شستشوی سریع و رنگ آمیزی لباس
    • ساختاری مدرن در طراحی
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش BOSCH WASHING MACHIN WAW28560EU

    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • سرعت موتور 1400 دور در دقیقه
    • دارای 14 برنامه مختلف شستوشو
    • مجهز به موتور EcoSilence
    • کلاس بهره وری A+++
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 10 کیلویی آ ایی گ AEG WASHING MACHIN L87405FL

    • حداکثر ظرفیت 10 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • تکنولوژی موتور اینورتر
    • تکنولوژی بخار
    • برنامه های شستشو سریع و ضد آلرژی
    • شروع شستشو با تاخیر زمانی
    • نمایشگر لمسی و قفل کودک
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلو F4J8JSP2S LG Washing Machines

    ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی F4J8JSP2S با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه از برنامه های شستشوی ویژه ای برخوردار می باشد و از همه مهمتر به فناوری های قابل توجهی از جمله فناوری حس ششم و همچنین عیب یاب هوشمند بهره می برد. امکان شستشوی سریع و تمیز لباس ها د کنار شستشوی توربو یکی دیگر از قابلیت های برجسته و با اهمیت در این ماشین لباسشویی است که آن را یک سر و گردن بالاتر از مدل های هم رده ای اش قرار داده است. برنامه های این ماشین لباسشویی عبارتند از شستشوی لباس های کتانی، شستشوی حساس، بار مخلوط، ضد آلرژی، لباس های ورزشی، شستشوی لباس های تیره، شستشوی آهسته، شستشوی لباس کودک، شستشوی لباس ورزشی، شستشوی پتو، شلوار جین ،شستشوی سریع، مراقبت از رنگ، شستشو + چرخش که هر کدام از این گزینه ها بهترین نتیجه از شستشو را به ارمغان می آورد.
    • ظرفیت شستشو 10.5 کیلو
    • صفحه نمایش لمسی LED
    • مجهز به تکنولوژی 6Motion
    • مجهز به عیب یاب هوشمند
    • شستشوی توربو
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی WAYH2891 Bosch Washing Machine

    یکی از ماشین های لباسشویی تولید شده توسط کمپانی بوش، مدل WAYH2891 است که با کیفیت و کارآمد تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. لباسشویی بوش با ظرفیت شستشوی 9 کیلو تولید شده که دارای حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه می باشد. وجود 14 نوع برنامه مختلف شستشو، بر روی لباسشویی بوش، کار را برای شما بسیار ساده تر کرده است. البته شما می توانید با توجه به نیاز خود دما و سرعت چرخش را تعیین کنید. بوش بسیاری از لباسشویی هایش را به موتور اکو سایلنس درایو « EcoSilence Drive » مجهز کرده است. این نوع موتور دارای طول عمر بالا، مصرف کم و صدای پایینی است. 
    در کنار برنامه های متنوع شستشو، شاهد گزینه هایی از جمله آبکشی اضافی « Extra Rinse »، شستشوی بهداشتی « AllergyPlus / Hygiene »، شستشوی اقتصادی « EcoPerfect »، شستشوی سریع « SpeedPerfect » و ... هستیم تا بتوانیم لباس ها را در بهترین و سریع ترین حالت ممکن بشوییم. از دیگر ویژگی های موجود در لباسشویی دبلیو ای وای اچ 2891، می توان به سیستم i-DOS اشاره کرد. با وجود این تکنولوژی، مواد شوینده با توجه به میزان لباس ها تعیین می شود؛ با این وجود در کنار عملکرد عالی شستشو، شاهد مصرف پایین آب و انرژی خواهیم بود. از دیگر ویژگی ها می توان به کنترل از راه دور Home Connect اشاره کرد. تکنولوژی ActiveWater ™ Plus، تاخیر در شستشو و ... از دیگر ویژگی های این مدل لباسشویی بوش است.‌ 
    • ظرفیت 9 کیلو
    • حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • دارای 14 برنامه مختلف شستشو
    • شستشوی بهداشتی و شستشوی اقتصادی
    • برچسب انرژی A+++
    • قابلیت ضد نشت آب
    • تکنولوژی ActiveWater ™ Plus
    • کنترل و نظارت از راه دور با وجود Home Connect
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 9 کیلویی هیتاچی BD-W90WV Hitachi Washing Machine

    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • مجهز به 16 برنامه ی مختلف
    • دارای موتور اینورتر
    • دارای صفحه نمایش LED
    • قابلیت تمیز کننده ی خودکار
    • کم لرزش و کم صدا
    • کم مصرف
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلویی هیتاچی BD-W80WV Hitachi Washing Machine

    هیتاچی از تولید کنندگانیست که تبحر خاصی در تولید لوازمی مانند یخچال، لباسشویی، جاروبرقی و کولرگازی دارد و با ساخت محصولات با کفیتش تواسته طرافداران زیادی را به سمت محصولات خود جذب کند. یکی از مدل های با کیفیت این شرکت که نتایج خوبی را پیش رویتان قرار می دهد، ماشین لباسشویی BD-W80WV می باشد. این لباسشویی مجهز به یک سری فناوری های پیشرفته شده است تا هم راحتی بیشتر را برای کاربران فراهم کند و هم لباس ها را به بهترین نحو ممکن شستشو دهد. در واقع هیتاچی با به کار گیری موتور اینورتر دایرکت، موفق به پایین آوردن صدا و لرزش به نسبت مدل های معمولی شده و کارایی را به میزان قابل توجهی بالا برده است. هیتاچی در این مدل به مسئله ی لرزش و صدا بسیار توجه کرده است و تنها به موتور دایرکت بسنده نکرده است. 
    این شرکت با به کار گیری سیستم « High Damping Hydraulic Suspensions » و سیستم حفظ تعادل « 4-ply Liquid Balancer » مانع از هر گونه لرزش می شود. این مدل از ظرفیت بالای 8 کیلوگرم بهره می برد و برای خانواده ی پر جمعیت بسیار مناسب است. سرعتی که لباسشویی هیتاچی قادر به چرخش درام می باشد 1200 دور در دقیقه است. شما می توانید برای شستشوی لباس های متنوع خود از 16 برنامه ی تعبیه شده در این مدل استفاده کنید. همچنین قابلیت تمیز کنندگی خودکار نیز درامی تمیز را به شما تحویل خواهد داد. 
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • دارای 16 برنامه ی مختلف
    • مجهز به موتور اینورتر
    • صفحه نمایش LED
    • تمیز کننده ی خودکار
    • کم لرزش و کم صدا
    • کم مصرف
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی WAY28791IR Bosch Washing Machine 8 Kg

    یکی از ماشین لباسشویی های کارآمد تولید شده توسط کمپانی بوش، مدل دبلیو ای وای 28791 « WAY28791IR » است. بوش ماشین لباسشویش را با ظرفیت 8 کیلوی تولید کرده تا برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط مناسب باشد. از ویژگی های خوب لباسشویی بوش 28791 می توان به حضور 16 نوع برنامه مختلف شستشو اشاره کرد؛ با این وجود شما می توانید جهت شستشوی بهتر و بهینه تر، مناسب ترین برنامه را انتخاب کنید. از جمله برنامه های ماشین لباسشویی می توان به ضد آلرژی اشاره کرد؛ با این وجود شما می توانید لباس افرادی که دارای آلرژی های خاص هستند را نیز با خیال راحت در لباسشویی قرار دهید. با وجود شستشوی سریع، چرخه شستشو در 15 دقیقه کامل خواهد شد. از ویژگی های جذاب این مدل لباسشویی، می توان به شستشوی خودکار مخزن اشاره کرد.  
    از ویژگی های خوب ماشین لباسشویی بوش WAY28791IR می توان کم لرزش و کم صدا بودن آن را نام برد. بوش با طراحی خاصی لباسشویی را تولید کرده که موجب شده تا میزان لرزش را بسیار کاهش دهد. سطح صدای تولید شده در لباسشویی تنها 48 دسی بل می باشد؛ با این وجود می توان 28791 را در دسته لباسشویی های کم صدا قرار داد.‌ از دیگر ویژگی ها می توان به شروع با تاخیر، تکنولوژی واریو پرفکت « VarioPerfect »، موتور EcoSilence Drive، برچسب انرژی A+++ و ... اشاره کرد. 
    • شناسه کالا : 2800000065621
    • دارای ظرفیت 8 کیلویی
    • 16 نوع برنامه مختلف شستشو
    • برچسب انرژی A+++
    • طراحی کم لرزش
    • تکنولوژی VarioPerfect 
    • شستشوی خودکار مخزن
    • موتور EcoSilence Drive
    • شستشوی سریع و آلرژی پلاس
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ویرپول 7 کیلویی DLCE71469 Whirlpool Washing Machine

     ماشین لباسشویی جدید ویرپول 1400 دور 7 کیلو مدل DLCE71469 یکی از تولیدات کمپانی Whirlpool است که به امکانات ویژه ای مجهز شده تا لباس هایتان را با بیشترین کیفیت تمیز کرده و در عین حال از کمترین میزان آب و مواد شوینده را مورد استفاده خواهد کرد. این ماشین لباسشویی برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط میتواند بهترین گزینه باشد. علاوه بر این با رتبه انرژی A +++ تولید شده که   مصرف انرژی را تا 30٪ کاهش میدهد. یکی از فناوری های ویژه ای که برای این ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده تکنولوژی حس ششم 6th SENSE است که با ایجاد تنظیمات خودکار شستشو به حفظ کیفیت پارچه کمک کرده و از همه مهمتر تا 50٪ در انرژی و آب و زمان شستشو صرفه جویی خواهد کرد. لباسشویی 7 کیلویی ویرپول با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه مجهز به موتور اینورتر می باشد. علاوه بر این دارای 14 برنامه شستشو بوده که عبارتند از: شسشتوی لباس های ابریشمی، شستشوی مخلوط، لباس های پشمی، لباس های ظریف، لباس های کتانی، شستشوی سریع روزانه، الیاف مصنوعی می باشد.
    • ظرفیت شستشو 7 کیلو
    • دارای 14 برنامه شستشو
    • شستشوی سریع در 30 دقیقه
    • مجهز به موتور اینورتر 
    • تکنولوژی حس ششم SENSE 6TH
    • سرعت چرخش 1400 دور
    • رتبه انرژی A +++
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی F4J7TNP8S LG Washing Machine


    مدل F4J7TNP8S از سری لباسشویی های کارای شرکت ال جی است که با مشخصات و امکانات خوب و کاربرپسندی روانه بازار شده است. طراحی بدنه به صورت زیبا و مدرن صورت گرفته است، در واقع ال جی بر روی بدنه نقره ای براق این محصول از یک درب بزرگ مشکی رنگ بهره گرفته تا بر زیبایی آن افزوده شود. درامی که برای این ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده با اندازه ی بزرگی که دارد تا 8 کیلو لباس را می تواند در خود جای دهد، بنابراین خانواده های با جمعیت زیاد و یا اشخاصی که قصد شستشوی اقلام بزرگ را دارند می توانند روی این لباسشویی حساب باز کنند. طبق روال ال جی در این مدل خود نیز از موتور با کیفیت و با دوام دایرکت درایو استفاده کرده تا مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش یابد و در این راستا بر کارایی سیستم افزوده شود. این موتور قادر به چرخش درام با سرعت 1400 دور در دقیقه می باشد.
    در کنار موتور دایرکت درایو، فناوری 6 گانه نیز در شستشوی موثر لباس ها بی تاثیر نیست. این فناوری به شبیه سازی حرکات دست می پردازد تا لباس ها تمیز و عاری از هر گونه کثیفی شوند. برای راحتی هرچه بیشتر کاربران بر روی لباسشویی ال جی F4J7TNP8S چهارده برنامه ی مختلف و کارا تعبیه شده که به کمک دکمه ی ولوم به راحتی می توانید به انتخاب هر یک از آن ها بپردازید. قابلیت ویژه ی دیگری که امروزه در لباسشویی های پیشرفته دیده می شود، سیستم عیب یاب هوشمند می باشد، به کمک این سیستم می توانید به راحتی از خطا و یا نقص فنی لباسشویی مطلع شوید. 

    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • مجهز به 14 برنامه ی شستشو 
    • موتور اینورتر دایرکت درایو
    • تکنولوژی 6motion DD
    • سیستم عیب یاب هوشمند
    • دارای شستشوی سریع

     

    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی WW70J4373MA Samsung Washing Machine

    ماشین لباسشویی WW70J4373MA که در رده لباسشویی های میان رده ی شرکت سامسونگ قرار دارد با طراحی بسیار زیبا و خواستنی در اختیار مشتاقان این محصول قرار گرفته است. سامسونگ برای پیشی گرفتن از رقبا سعی کرده بدنه را به صورت شیک و زیبا طراحی کنند. در کنار طراحی شیک نیز از امکانات و قابلیت های ویژه ای در این محصول بهره گرفته تا نیاز کاربران را به خوبی رفع نماید. این مدل که با ظرفیت 7 کیلو در اختیار کاربران قرار گرفته، مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط به بالا می باشد. موتور این لباسشویی نیز قادر است درام را با سرعت مناسب 1200 دور در دقیقه به گردش در بیاورد. برای این که بتوانید به اعمال تنظیمات مختلف بر روی این لباسشویی بپردازید می توانید از کنترل پنل آن بهره بگیرید، بر روی این کنترل پنل صفحه نمایش LED تعبیه شده تا تنظیمات درج شده بر روی لباسشویی را به نمایش بگذارد. 
    سامسونگ با مهارت تمام توانسته درامی کارا و با دوام را در این ماشین لباسشویی جاسازی نماید. این دارم که به دیگ الماسه معروف است به دلیل ساختار خاصی که دارد اصطکاک بین لباس و سطح خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد تا از خراب شدن زود هنگام لباس ها جلوگیری به عمل آید. برای اینکه به راحتی بتوانید به راه اندازی این سیستم بپردازید از 12 عدد برنامه های کاربردی در ماشین لباسشویی 70J4373 استفاده شده است. یکی از این برنامه ها که شستشوی سریع نام دارد امکان شستشوی لباس ها در مدت زمان کوتاه 15 دقیقه را به شما می دهد. سایر برنامه های شستشوی روزانه، لباس کودک، لباس ورزشی، پیش سشتشو، لباس های پنبه ای و پشمی امکان شستشوی البسه های با بافت مختلف را بدون نیاز به تنظیم دستی سرعت و زمان به شما می دهد. 
    • دارای ظرفیت 7 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • مجهز به تایمر تاخیر
    • دارای قابلیت پیش شستشو
    • 12 عدد برنامه ی مختلف
    • دیگ الماسه
    • برچسب انرژی A+++
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی 8 کیلوی ال جی FH4G7TDY0 LG Washing Machine 8KG

    یکی از لباسشویی های قدرتمند و کارای ال جی مدل FH4G7TDY0 می باشد که با ظرفیت بالای 8 کیلوگرم روانه بازار شده است. این لباسشویی با دارا بودن تکنولوژی های مختلف در رده ی لباسشویی های کم مصرف جای گرفته است. در واقع ال جی با به کار بردن موتور اینورتر دایرکت درایو، موجب افزایش کارایی و دوام، مصرف پایین انرژی و تولید صدای کم شده است. سازو کار این موتور به دلیل حذف تسمه در داخلش، اینگونه ارتقاء پیدا کرده است. همچنین استفاده از توکنولوژی Motion DD 6 همراه با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بر کیفیت شستشوی لباسها می افزاید. در واقع ال جی سعی نموده شستشوی مشابه با دست را در این دستگاه پیاده کند و درام این محصول را طوری ساخته که با توجه به الیاف لباس ها به شبیه سازی 6 حرکت مختلف بپردازد. این حرکات از پیش برنامه ریزی شده علاوه بر اینکه نتایج عالی را با خود به همراه دارد، از آسیب و سایش لباس ها نیز جلوگیری می نماید. ظرفیت این درام به 8 کیلوگرم می رسد به همین دلیل می تواند برای خانواده های با جمعیت متوسط به بالا مناسب باشد. لباسشویی ال جی FH4G7TDY0 از 13 برنامه ی پیش تنظیم شده بهره می برد تا کار کاربران را راحت کرده باشد. 4 تابع : پیش شستشو، intensive، Crease Care و Medic Rinse به برنامه ها در هنگام شستشوی لباس ها کمک می کنند. پنل این دستگاه که در بالا تعبیه شده با اندازه ی نسبتا بزرگی که دارد اطلاعات را به صورت خوانا در اختیارتان قرار می دهد. 
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • دارای موتور  Inverter Direct Drive
    • تکنولوژی Motion DD 6
    • دارای صفحه نمایش بزرگ
    • 13 برنامه شستشوی 
    • مجهز به 4 تابع شستشوی 
    • دارای تابع پیش شستشو
    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 9 کیلوگرم بوش BOSCH WASHING MACHINE WAY32899SN

    • دارای ظرفیت بالای 9 کیلو گرم
    • مجهز به تابع هوشمند i-DOS
    • دارای میزان چرخش 1600 دور در دقیقه
    • کلاس انرژی A + + +
    • دارای صفحه نمایش از نوع TFT
    • مجهز به ویژگی کاربردی ActiveWater Plus
    • دارای برنامه های شستشوی مختلف
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ویرپول 8 کیلو FSCR80424 Whirlpool Washing Machine

    در بخش دیگری از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت به بررسی و معرفی ماشین لباسشویی 8 کیلویی ویرپول می پردازیم که یکی از بهترین ها و خوش قیمت های این تولید کننده به شمار می آید. ویرپول « FSCR80424 » از لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو می باشد که 8 کیلو گنجایش لباس دارد و 1400 دور در دقیقه نیز به سرعت درام آن اختصاص یافته که این برای استفاده در خانواده هایی با جمعیت متوسط به بالا می تواند گزینه ایده آلی باشد. حتی با این لباسشویی به راحتی می توانید پتوهای مسافرتی و یا ملحفه هایتان را به صورت کاملا تمیز شستشو دهید.
    در ماشین لباسشویی نامبرده شما می توانید از 14 برنامه مختلف استفاده کنید؛ برنامه هایی مختص شستشوی انواع لباس های پشمی و نازک و یا پارچه هایی که الیاف ظریف دارند و ممکن است زود خراب شوند و آسیب ببینند؛ علاوه بر این ماشین لباسشویی 80424 ویرپول از برنامه های شستشو اقتصادی و شستشوی سریع در مدت زمان کم نیز بهره می برد. اما تنها این نیست، با خرید ماشین لباسشویی 80424 دیگر نیازی به اتو کردن لباس هایتان نخواهید داشت چونکه قابلیت ضد چروک در میان امکانات این لباسشویی به چشم می خورد. موتور قدرتمند لباسشویی نامبرده ویرپول از تکنولوژی ZEN پشتیبانی می کند؛ همچنین این دستگاه به طور خودکار با سیستم تشخیص ظرفیت و حفاظت در برابر نوسانات برق نیز مجهز شده است.
    جالب است بدانید که میزان نویز تولید شده در این لباسشویی در حالت شستشو تنها 49 دسی بل و در حین خشک کردن 69 دسی بل می باشند؛ همچنین بر روی صفحه نمایش LED این محصول Whirlpool شما می توانید شاخص زمان باقی مانده و سرعت و دما را مشاهده و تنظیم نمایید. برچسب ماشین لباسشویی FSCR80424 با 30 درصد مصرف کمتر، A+++ می باشد و بدنه آن نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است. 
    • مجهز به قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت
    • سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
    • مجهز به کلاس بهره وری انرژی A+++
    • میزان صدای تولیدی 49 دسی بل
    • مجهز به موتور ZENTechnology
    • دارای سنسور Water sensor
    • ظرفیت شستشو 8 کیلوگرم
    • دارای صفحه نمایش LED
    • دارای فناوری SENSE 6
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی 1400 دور WAT28682TR Bosch Washing Machine

    از ماشین های لباسشویی کارآمد کمپانی بوش مدل WAT28682TR است. این مدل لباسشویی با رنگ بدنه‌ی سفید و طراحی درب از جلو تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. اندازه استاندارد این ماشین لباسشویی موجب شده تا به سادگی درون کابینت و جایگاه مخصوص لباسشویی قرار گیرد. لباسشویی بوش دارای ظرفیت شستشو 9 کیلویی می باشد تا بتوانید حجم زیادی از البسه را با آن بشویید. حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه موجب می شود تا لباس ها به سادگی تمیز و خشک شوند. اگر می خواهید لباسها به صورت کامل تمیز شوند و به آن ها آسیب نرسد، با توجه به نوع و میزان کثیفی، برنامه مناسب را انتخاب کنید. لباسشویی بوش 28682 با 14 نوع برنامه مختلف شستشو و همچنین گزینه هایی دیگر از قبیل وریو پرفکت « VarioPerfect »، اکو پرفکت « EcoPerfect » و اسپید پرفکت « SpeedPerfect » همراه شده. با این وجود البسه با ارائه بهترین نتیجه، شسته خواهند شد.‌ 
    بوش ماشین لباسشویی WAT28682TR را با برچسب انرژی A+++ تولید کرده؛ از این رو این مدل، یکی از لباسشویی های کم مصرف این کمپانی است. وجود سیستم هیدرولیکی ActiveWater با مدیریت منابع آب، در کنار عملکرد عالی شستشو، موجب کاهش مصرف آب و انرژی می شود. یکی از ویژگی هایی که در مصرف بهینه بی تاثیر نیست می توان به سیستم تشخیص دوز مواد شوینده i-DOS اشاره کرد. از دیگر ویژگی های خوب ماشین لباسشویی می توان به شستشوی سریع، شروع با تاخیر 24 ساعته، صفحه کلید لمسی و ... اشاره کرد. 
    • دارای حداکثر ظرفیت شستشو 9 کیلویی
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • مجهز به سیستم تشخیص دوز مواد شوینده i-DOS
    • وجود 14 نوع برنامه مختلف شستشو
    • سیستم هیدرولیکی ActiveWater
    • کلاس بهره وری انرژی A+++
    • شستشوی سریع 
    • صفحه کلید لمسی
    • شروع با تاخیر 24 ساعته
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ایندزیت 7 کیلویی BWE 71453 W Indesit Washing Machine

    یکی از لباسشویی های کارآمد تولید شده توسط کمپانی ایندزیت، مدل بی دبلیو ایی 71453 دبلیو « BWE71453W  » است که با ظرفیت 7 کیلویی طراحی شده. این مدل از لباسشویی های درب از جلو است که با طراحی ساده و رنگ بدنه‌ی سفید تولید شده. از ویژگی های پر اهمیت لباسشویی ایندزیت می توان به حضور 14 نوع برنامه مختلف شستشو اشاره کرد. از مهمترین این برنامه ها می توان به پنبه 40 درجه، پنبه 60 درجه، مخلوط 40 درجه، پشم، سریع، لباسهای ظریف و شستشو + چرخش اشاره کرد. با توجه به نوع لباس ها، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید تا البسه بدون آسیب دیدگی تمیز شوند. شستشوی سریع همان گونه که از اسمش مشخص است موجب می شود تا در کمترین زمان ممکن البسه شسته شوند. ‌از ویژگی های لباسشویی ایندزیت می توان به تابع شروع با تاخیر اشاره کرد؛ با این وجود می توانید شروع به کار لباسشویی را برای زمانی که در منزل نیستید تنظیم کنید. لباسشویی ایندزیت 71453 با برچسب انرژی A+++ همراه شده، از این رو لباسشویی ایندزیت در رده‌ی دستگاههای کم مصرف قرار می گیرد. پس اگر دنبال خرید ماشین لباسشویی با امکانات خوب و البته قیمت مناسب هستید، BWE 71453 ایندزیت گزینه ای مناسب برای شماست.‌
    • ظرفیت 7 کیلویی
    • 14 نوع برنامه مختلف شستشو
    • شستشوی سریع
    • برچسب انرژی A+++
    • مجهز به قفل کودک
    • تابع شروع با تاخیر
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ویرپول 8 کیلویی Whirpool FSCR 80433 Washing Machine

    ماشین لباسشویی « FSCR 80433 » از لباسشویی های 8 کیلویی ویرپول می باشد که سرعت چرخش درام آن در هر دقیقه 1400 دور تعیین شد است. این ماشین لباسشویی سفید دارای یک درب بزرگ مشکی رنگ و صفحه نمایش گسترده برای راحتی کار کاربر می باشد که شما می توانید تنظیماتی مانند سرعت و درجه حرارت را روی آن به راحتی مشاهده نمایید. لباسشویی FSCR 80433 از نوع درب از جلو بوده که با فناوری های شستشوی ششگانه « 6TH SENSE » و ZENTECHNOLOGY مجهز شده و می توان گفت که این دو قابلیت، همزمان قدرت و بی صدا بودن را برای لباسشویی به ارمغان خواهند آورد. در کنار این فناوری ها، بد نیست بدانید که لباسشویی 80433 ویرپول دارای 12 برنامه مختلف است که از مهمترین آن ها می توان به شستشوی سریع و ECO، قابلیت ضد چروک، شستشوی لباس های پنبه ای و الیاف مصنوعی و برنامه شستشوی لباس های ورزشی و پاک کردن لکه اشاره کرد؛ همچنین قابلیت های دیگری که این لباسشویی را به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل کرده اند سیستم تشخیص ظرفیت و موتور با تکنولوژی ZEN می باشند. 
    دار رابطه با مصرف انرژی ماشین لباسشویی درب از جلوی اتوماتیک FSCR 80433 می توان برچسب A+++ را به رخ کشید چونکه این امتیاز به تنهایی 30 درصد از مصرف انرژی دستگاه می کاهد، همچنین شما می توانید از توابعی مانند شروع با تاخیر نیز در حین شستشو استفاده کند. 
    • مجهز به قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت
    • سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
    • مجهز به کلاس بهره وری انرژی A+++
    • میزان صدای تولیدی 48 دسی بل
    • مجهز به موتور ZENTechnology
    • دارای سنسور Water sensor
    • ظرفیت شستشو 8 کیلوگرم
    • دارای صفحه نمایش LED
    • دارای فناوری SENSE 6
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ایندزیت 8 کیلویی 1400 دور BWA81483XS Indesit Washing Machine

    یکی از ماشین لباسشویی های کارآمد کمپانی ایندزیت، مدل BWA81483XS است که با ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرمی تولید شده. اندازه‌ی 8 کیلویی، این ماشین لباسشویی را برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و زیاد، بسیار مناسب کرده است. لباسشویی ایندزیت 81483 با حداکثر سرعت 1400 دور در دقیقه می چرخد، از این رو به سادگی لباس های شما را شسته و خشک می کند. این لباسشویی ایندزیت در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده تا بتوانید هر کدام را که دوست داشتید، انتخاب کنید. تنوع بالای برنامه ها، از ویژگی های خوب ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد. از مهمترین برنامه ها می توان به پنبه 40 درجه، پنبه 60 درجه، ابریشم 30 درجه، پشم، ورزشی، لباس های ظریف و ضد بو اشاره کرد. جهت جلوگیری از آسیب دیدگی لباسها، با توجه به نوع آن ها، مناسب ترین برنامه را انتخاب کنید. 
    کلاس بهره وری انرژی ماشین لباسشویی ایندزیت A +++ است، از این رو این مدل در رده لباسشویی های کم مصرف قرار می گیرد.‌ سطح صدا در لباسشویی ایندزیت 52 دسی بل است که در هنگام چرخش به 81 دسی بل می رسد.‌ یکی از ویژگی های خوب لباسشویی ایندزیت می توان به تایمر تاخیر اشاره کرد؛ شما می توانید برنامه را به مدت 24 ساعت با توجه به نیاز خود به تاخیر بیندازید. لباس ها را بارگذاری کرده و برنامه را تنظیم کنید تا دستگاه در زمان انتخاب شده ی شما شروع به کار کند. 
    • دارای ظرفیت 8 کیلویی
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • کلاس بهره وری انرژی A +++
    • 16 برنامه متنوع شستشو
    • شروع با تاخیر 24 ساعته
    • قفل کودک
    • موجود در رنگهای نقره ای و سفید
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 9 کیلوگرم WAT2848XGC BOSCH WASHING MACHINE

    شهرت و آوازه محصولات بوش در سراسر جهان پیچیده و تقریبا همه می دانند که بوش بیشترین تمرکزش را روی کیفیت ساخت بالای محصولاتش می گذارد. یکی از لوازمی که با خریدش قطعا پشیمان نخواهید شد، ماشین لباسشویی بوش wat2848xgc می باشد. این لباسشویی که با رنگ نقره ای آمیخته شده از طراحی زیبایی برخوردار است و مطمئنا حالتی مدرن به آشپزخانه تان می بخشد. همچنین ظرفیت 9 کیلوگرمی اش، موجب شده درام بتواند حجم زیادی از لباسها را در خود جای دهد. برای اینکه لباسشویی از پس شستشوی لباس های زیاد بر آید، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه برایش رقم خورده است. موتور EcoSilence Drive تعبیه شده در قلب wat2848xgc علاوه بر این که از قدرت و توانایی لازم برای شستشوی لباس ها برخوردار است، لرزش و صدای کمتری نیز به نسبت مدل های معمولی دارد. یکی از قابلیت هایی که بوش تقریبا در اکثر لباسشویی هایش به کار می گیرد، ویژگی varioPerfect می باشد. این قابلیت موجب می شود سرعت و مصرف انرژی برنامه ها کاهش یابد و لباسشویی برچسب 5 ستاره دریافت کند. سیستم شستشو 3D AquaSpa نیز موجب انتشار آبشار آب می شود تا آب به خوبی در داخل پارچه نفوذ کند و حتی لکه های لباس از بین بروند. 
    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • ویژگی varioPerfect
    • سیستم شستشو 3D AquaSpa
    • برچسب 5 ستاره
    • موتور EcoSilence Drive
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی WAWH8690 Bosch 9Kg Washing Machine

    یکی از لباسشویی های پیشرفته ی موجود در بازار که توسط کمپانی بوش ساخته شده و به نظر می رسد بوش به آن توجه زیادی نشان داده، ماشین لباسشویی WAWH8690 می باشد. بوش در واقع این مدل را طوری ساخته که کاربران به راحتی و حتی از دور نیز بتوانند در جریان کارهای آن قرار بگیرند و یا آن را کنترل نمایند. با اتصال این لباسشویی به شبکه داخلی خانگی و نصب نرم افزار سازگار در گوشی همراه خود می توانید به راحتی امر کنترل لباسشویی را در مکان های مختلف انجام دهید. این مدل طوری ساخته شده که از هر لحاظ کامل باشد، در واقع با دارا بودن تکنولوژی های مختلف به طور قابل توجهی در مصرف آب و انرژی صرفه جویی خواهد کرد. سیستم i-DOS که در داخل این لباسشویی تعبیه شده موجب کاهش مصرف آب و مواد شوینده می شود. به عبارت دیگر این سیستم با کمک سنسور های داخلی و با توجه به حجم لباس ها و میزان کثیفی به ارائه ی مواد شوینده در چرخه می پردازد، همچنین نبود شوینده ی های اضافی موجب کاهش مصرف آب برای پاک کردن این مواد از روی لباس ها می شود. این لباسشویی نسبتا هوشمند از ظرفیت بالای 9 کیلوگرم، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، برچسب انرژیA+++ ، سیستم ActiveWater Plus  و برنامه های متنوع برخوردار است.
    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • کنترل از راه دور
    • سیستم i-DOS
    • کلاس انرژیA+++ 
    • سیستم ActiveWater Plus
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی آاگ 8 کیلویی L6FB6548EX AEG Washing machines

    کمپانی آاگ در تولید لوازم خانگی اصلی بسیار معتبر بوده و در عین حال به عنوان یک برند معروف به شمار می آید. ماشین لباسشویی 8 کیلویی آاگ L6FB6548EX یکی از محصولات این شرکت محسوب می شود که با ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم لباس و حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه تولید شده است. تعداد برنامه های شستشوی متنوع از جمله شستشوی لباس های کتانی، مراقبت آسان، لباس های ظریف، لباس های پشمی، شستشو با دست، ضد آلرژی ، شستشوی سریع در 20 دقیقه، تمیز کردن ماشین، چرخش و شستشوی اضافی می باشد که هر کدام از این موارد را می توان برای انواع لباس با شدت آلودگی که دارد به کار برد. تابع های پیشرفته دیگری برای این لباسشویی مهیا شده که یکی از آنها گزینه SoftPlus برای نرم و لطیف ماندن پارچه ها بوده و میزان مراقبت از لباس را به حداکثر خواهد رساند. برای اینکه شستشوی لباس ها با کمترین میزان مصرف آب و آب همراه باشد؛ رده انرژی A +++ خواسته شما را برآورده کرده و حدود  20٪ بهینه تر از همیشه لباس ها را شستشو می دهد بنابراین می توان این لباسشویی را به عنوان یک ماشین لباسشویی کم مصرف نامگذاری کرد. خوب حالا می رسیم به طراحی بدنه که با رنگ سفید خیره کننده ای تولید شده و در عین حال از استحکام بالایی برخوردار است. همانطور که در تصاویر می بینید صفحه نمایش LED با دکمه های لمسی، ظاهری لوکس و خواستنی را به این محصول بخشیده است. این ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از جلو را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • صفحه نمایش LED با دکمه های لمسی
    • قابلیت SoftPlus
    • مجهز به 10 برنامه شستشو
    • تاخیر شروع شستشو
    • عملکرد آرام با موتور اینورتر
    • بهره وری انرژی A +++
    • شستشوی سریع در 20 دقیقه
    • توان موتور 2200 وات
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بکوو 7 کیلوگرم MWRE7612 Beko Washing Machine 7Kg

    ماشین لباسشویی بکو « MWRE7612 » با ظرفیت 7 کیلو و سرعت 1200 دور در دقیقه، از محصولات با کیفیت و کم صدای این شرکت به شمار می آید. این ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از جلو با ابعاد استاندارد 84 × 60 × 50 سانتی متر و وزن 60 کیلوگرم روانه بازار لوازم خانگی شده است و در رنگ سفید تولید شده تا با هر دکوری در آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد. تعداد برنامه های از پیش تعیین شده در ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو 15 عدد می باشند و با آن ها می توان هر نوع لباسی اعم از پارچه های پنبه ای و پشمی، لباس های ورزشی، لباس زیر و لباس های رنگ تیره را شستشو داد و از همه مهمتر شما می توانید لباس های کودک خردسالتان را نیز با برنامه BabyProtect به راحتی تمیز کنید بدون اینکه اثری از مواد شوینده آلرژی زا بر روی آن ها باقی بماند. یکی از مهمترین قابلیت های ماشین لباسشویی MWRE7612 پشتیبانی از AquaFusionTM است به طوری که این فناوری نوآورانه مانع از دست دادن مواد شوینده می شود و کل آن را با آب ترکیب می کند تا به این ترتیب راندمان شستشو بالا برود و در طول شستن لباس ها از هدر رفتن انرژی و برق نیز صرفه جویی شود. برچسب بهره وری انرژی در لباسشویی 7612 بکو A+++ می باشد و این در حین اسپین یا همان خشک کردن به B می رسد اما نگران نباشید در هر حال با خرید لباسشویی 7612 بکو دیگر هزینه آب و برق مصرفی بالا نمی رود. مصرف آب این لباسشویی 45 لیتر و مصرف برق آن نیز 173 کیلو وات در سال می باشد.
    قیمت رنگ سفید:19500000 ریال
    قیمت رنگ نقره ای:16000000 ریال
    • سرعت چرخش دیگ 1200 دور در دقیقه
    • مجهز به 15 برنامه مختلف شستشو
    • تاخیر در شستشو تا 19 ساعت
    • سطح سر و صدا 63 دسی بل
    • دارای قابلیت شستشو سریع
    • بهره گیری از فیلتر بهداشتی
    • مجهز به صفحه نمایش LED
    • ظرفیت شستشو 7 کیلوگرم
    • دارای برچسب انرژی A+++
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی WAW28461 BOSCH WASHING MACHINE

    از آنجایی که امروزه استفاده از لباسشویی به امری ضروری تبدیل شده، انتخاب و خرید یک لباسشویی خوش ساخت و بادوام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید شرکت بوش از جمله کمپانی های قهار در زمینه ی تولید لباسشویی می باشد و با تولید لباس شویی های با کیفیت، توانسته به یکی از بهترین برند های لباسشویی تبدیل شود. ماشین لباسشویی بوش WAT28461 که در سری 6 قرار گرفته، با قیمت مناسب، طراحی زیبا و خواستنی و امکانات به روز در اختیار کاربران قرار گرفته. ظرفیت دیگی که بوش برای این مدل خود در نظر گرفته، 9 کیلوگرم می باشد. درب تعبیه شده بر روی درام نیز از اندازه ی 32 سانتی متر برخوردار است و تا 165 درجه قابلیت باز شدن دارد. موتوری که در دل این لباسشویی تعبیه شده از نوع EcoSilence Drive می باشد، این موتور بر خلاف مدل های قدیمی و معمولی فاقد اصطکاک است، به همین دلیل گرما و صدای کمتری تولید می شود. پس با خرید لباسشویی بوش 28461 می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید و نگران صدای زیاد نباشید. برای کاهش زمان شستشو هم در داخل این لباسشویی تابع Speed+ تعبیه شده، این تابع تا 65 درصد زمان شستشو را کاهش می دهد و می تواند برای مواقعی که عجله دارید بسیار مفید باشد.
    • ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • موتور EcoSilence Drive
    • سیستم ActiveWater 
    • تابع Speed+ 
    • کم صدا
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی WAW2856XTR Bosch Washing Machine

    مدل WAW2856 یکی دیگر از لباسشویی های شرکت بوش می باشد که با طراحی زیبا و یک سری امکانات چشم گیر روانه بازار شده است. اگر از خانواده ی پر جمعیت بهره می برید یا به دنبال لباسشویی برای شستشوی اقلام بزرگ مانند پتو و ملافه هستید، ماشین لباسشویی بوش 2856 با ظرفیت بالای 9 کیلوگرم می تواند کار شما را به خوبی راه بیاندازد. به علاوه این لباسشویی با دارا بودن موتور قدرتمند EcoSilence Drive و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، شما را نا امید نخواهد ساخت و لباس هایی تمیز و عاری از کثیفی را به شما تحویل خواهد داد. این موتور علاوه بر این که توان بالایی دارد برخلاف موتور های معمولی صدای کمی تولید می کنید. بوش برای پایین آوردن صدا، تنها به همین موتور اعتماد نکرده و بدنه را طوری ساخته که صدا به میزان بسیار کمتری به بیرون انتشار یابد. برای پایین آوردن مصرف انرژی و آب نیز بوش از یک سری امکانات متنوع بهره گرفته است. مثلا تکنولوژی VarioPerfect موجب کاهش زمان و مصرف انرژی چرخه ی شستشو می شود. قابلیت ActiveWater™Plus هم به کمک سنسور های تعبیه شده در داخل لباسشویی قادر به تشخیص حجم لباس ها و میزان کثیفی می باشد؛ سپس بعد از تجزیه و تحلیل آب مورد نیاز چرخه را تامین می نماید. 
    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • کلاس بهره وری انرژی A+++
    • موتور EcoSilence Drive
    • تکنولوژی VarioPerfect
    • قابلیت ActiveWater™Plus
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ویرپول 8 کیلویی FSCR80421 Whirlpool Washing Machine

    با پیشرفت تکنولوژی و امکانات مدرن در تولید محصولاتی توسط برندهای مختلف روانه بازار می شود رقابت زیادی صورت می گیرد که ویرپول یکی از آنهاست و اینبار با ماشین لباسشویی 8 کیلویی FSCR80421 به خانه هایتان می آید تا بالاترین کیفیت و پاکیزگی را در شستشوی لباس هایتان تجربه کنید. سرعت چرخش و دور موتور این لباسشویی تمام اتوماتیک برابر با 1400 دور در دقیقه بوده و از قابلیت انتخاب سرعت چرخش متغیر نیز بهره می برد. همانطور که می دانید در یک لباسشویی آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است تعداد برنامه ها و گزینه هایی است که برای آن تعریف شده؛ برای نمونه در لباسشویی 80421 گزینه های شستشو شامل 12 آیتم بوده و که در این میان می توان به شسشتوی سریع در 30 دقیقه، شستشوی لباس های کتانی، شستشوی Eco cotton، شسشتوی مخلوط، الیاف مصنوعی، لباس های ظریف، لباس های رنگی، چرخش، شستشو و چرخش و شستشوی لباس های پشمی اشاره کرد که در کنار آن دارای توابع اضافی همچون شستشو با تاخیر، نمایش زمان باقی مانده و ...  می باشد. خوب حالا می رسیم به کلاس بهره وری A +++ در این لباسشویی که به طور موثری تا 10٪ انرژی های مصرفی را کاهش خواهد داد. بنابراین می توان آن را به عنوان یک لباسشویی کم مصرف نام برد. موتور قدرتمند با توان 1820 وات جدا از کارایی فوق العاده ای که دارد میزان صدا و ارتعاش حین شستشو را به حداقل رسانده و آرامش را به شما هدیه می دهد. طراحی زیبا و چشم نواز بدنه از دیگر مزایای این ماشین لباسشویی است که در کنار آن به پایه های قابل تنظیم نیز مجهز می باشد. این ماشین لباسشویی پیشرفته و تمام اتوماتیک را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم لباس
    • مجهز به 12 برنامه شستشو
    • توان کمپرسور 1820 وات
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • کلاس مصرف انرژی A +++
    • قابلیت تاخیر شستشو
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی بوش 7 کیلویی WAK2020IR BOSCH WASHING MACHINE

    خیلی ها تصور می کنند محصولات بوش آنقدر گران هستند که توان خریدش را ندارند به همین دلیل از خرید آن ها امتناع می کنند. اما باید گفت بوش به فکر این گونه اشخاص نیز بوده و با تولید محصولات مقرن به صرفه تر انتخاب و خرید محصولاتش را برای همگان امکان پذیر ساخته است. ماشین لباسشویی بوش WAK2020IR  از جمله لباسشویی های این شرکت است که با قیمت مناسب و امکانات بسیار راضی کننده ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. این لباسشویی از ظرفیت 7 کیلویی برخوردار است و به نظر می رسد بوش در تولید این لباسشویی خانواده های با جمعیت متوسط را هدف قرار داده. سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه ی درام نیز برای شستشوی موثر لباس ها کافی به نظر می رسد. لباسشویی بوش WAK2020IR ضمن این که از قیمت نه چندان بالایی برخوردار است، از یک سری امکانات به روز و کاربردی نیز بهره می برد. همچنین مصرف انرژی و آب بسیار پایینی دارد به همین دلیل رویش برچسب بهره وری انرژی +++A تعلق گرفته. در واقع مجهز شدن لباسشویی 2020 به فناوری ActiveWater موجب شده دستگاه به طور هوشمندانه میزان کثیفی و حجم لباس ها را تشخیص دهد و با توجه به ان ها از مقدار آب لازم استفاده نماید. سیستم VarioPerfect نیز در کنار برنامه های لباسشویی قابل انتخاب است تا در صورت لزوم و به کمک این سیستم بتواند زمان و مصرف انرژی چرخه را کاهش داد. 
    • شناسه کالا : 2800000126223 / 2800000064761 
    • گارانتی : بوش سرویس / کاسپین / سناپویان / کارا گستر / مهستان
    • ظرفیت 7 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه
    • برچسب انرژی A+++ 
    • سیستم VarioPerfect
    • سیستم AquaSpar 3D
    • فناوری Active Water
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی ایندزیت 7 کیلویی Indesit BWA 71252W Washing Machine 7Kg

    ماشین لباسشویی مدل بی دبلیو ای 71252 « Indesit BWA 71252W »از لباسشویی های میان رده شرکت ایندزیت می باشد که ظرفیتی متعادل 7 کیلو دارد و سرعت چرخش درام آن در هر دقیقه 1200 دور می باشد. این لباس شویی برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط مناسب است و به واسطه امکانات قابل قبولی که دارد به یکی از بهترین های این تولید کننده تبدیل گشته است. موتور قدرتمند و پر توان در کنار بازده عالی لباسشویی باعث می شود تا لباس های داخل درام با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت شسته شوند؛ همچنین ویژگی های صرفه جویی در آب و برق نیز از دیگر قابلیت های لباسشویی 71252W به شمار می آیند. ماشین لباسشویی نامبرده ایندزیت دارای 16 برنامه شستشو و تعداد زیادی تابع مفید است که به کاربر حق انتخاب می دهد تا هر نوع پارچه ای را بتواند داخل درام شستشو دهد؛ از این برنامه ها می توانیم به شستشو لباس های پشم « Wool program »، برنامه ی شستشوی البسه ابریشمی و پرده  « Silk and curtain program »، برنامه ی شستشوی کفش  « Shoe program »، لباس های ورزشی، برنامه ی از بین بردن لکه « De-icing option » و ... اشاره کنیم. همراه با این برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی 7 کیلویی ایندزیت این امکان نیز برای کاربر فراهم است تا بتوانند به راحتی درجه حرارت آب و یا سرعت چرخش را برای لباسشویی به صورت دستی تعیین کنند. یکی از مزیت های ماشین لباسشویی 71252 indesit میزان نویز می باشد که نمی توان گفت بی صدا است اما با مقدار 59 دسی بل قطعا صدای آزار دهنده ای نیز تولید نمی کند پس با خیال راحت می توانید برای خرید لباسشویی 7 کیلویی ایندزیت اقدام نمایید. برچسب مصرف انرژی در این محصول A++ می باشد و میزان مصرف آب سالانه آن نیز 10630 لیتر در نظر گرفته شده است. این لباسشویی سفید رنگ در ابعاد 850 × 595 × 54  میلی ‌متر و وزن 66.8 کیلوگرم در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است.
    • دارای ظرفیت 7 کیلوگرم
    • حداکثر چرخش درام 1200 دور در دقیقه
    • دارای رتبه ی انرژی A++
    • دارای 16 برنامه ی متنوع شستشو
    • قابلیت تغییر دمای آب
    • مجهز به برنامه ی Eco time برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 71 تا 105 از مجموع 352 تا

    قیمت لباسشویی خرید ماشین لباسشویی از بانه مارکت بررسی مشخصات لباس شویی سامسونگ ال جی بوش و بکو فروش ماشين لباسشويي 7 و 8 کیلو