Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 2 | قیمت لباسشویی درب از بالا خرید, میزان امتیاز: و بیشتر

درب از بالا

   

آیتم‌های 36 تا 47 از مجموع 47 تا

  1. ۱
  2. ۲
  1. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو Daewoo Washing Machine DWF-170M

    مناسب ترین وسیله برای شستن لباس ها ماشین لباس شویی درب از بالا گزینه ای مناسب برای این کار می باشد. باتوجه به اینکه ممکن به صورت مدام لباس ها به دلایلی مانند کار و یا لباس های نوزاد کثیف شوند کمپانی دوو لباس شویی درب از لای دی دبلیواف-170ام گزینه ای مناسب برای این کار تولید کرده است. به وسیله تعداد قابلیت بسیار خوب که درب از بالای دوو دارد امکان شستن لباس با کیفیت بالا به وجود می آید. درب از بالای دوو شامل صفحه نمایش و کنترل های الکتریکی می باشد که به وسیله هر کدام می توان به قابلیت هایی همچون تنظیم شروع با تاخیر ، زنگ هشدار ، تنظیم ساعت ، آگاه شدن از میزان آب و مواد شوینده می باشد. با استفاده از ظرفیت 8.5 کیلویی آن می توان حجم قابل توجهی از پارچه ها را برای شست و شو داخل آن قرار داد. میزان چرخش درب از بالای دو  به حدی زیاد می باشد و باتوجه به اینکه لباس ها را با سرعت زیاد می چرخاند و بدون از دست رفتن کیفیت سطح تمیزی  زیادی را به ارمغان می آورد. با قابلیت تنظیم شروع به صورت خودکار می توان ساعت مورد نظر را به آن داد و در مدت زمان بسیار کمی قادر به خشک کردن می باشد. به وسیله زنگ هشدار در هنگام پایان عملیات ما را آگاه خواهد کرد. شستن لباس ها به وسیله ماشین لباس شویی درب از بالای دوو دی دبلیواف-اف170ام به صورتی می باشد که با تشکیل حباب ها هوا باعث می شود تا مواد شونده به خوبی به تمام بافت های لباس نفوذ کندو سطح کثیفی را از میان بردارد. با استفاده از لباس شویی در باز بالای دوو دیگر نگران انباشته کردن لباس روی هم نباشید چون قادر است همگی آنها را با سرعت بسیار بالا برای شما بشوید.              
    • طراحی حرفه ای و استاندارد
    • ظرفیت 8.5 کیلویی با قابلیت جای دادن تعداد زیادی لباس
    • شست و شو با حداکثر چرخش فوق العاده
    • تعداد سطح در نظر گرفته شده برای ریختن آب باتوجه به نوع لباس
    • قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار
    • امکان تنظیم برای شروع با تاخیر
    • صفحه نمایش led برای نظارت بر کار و همچنین تنظیم سایر قابلیت های آن
    • تشکیل شدن حباب هوا با قابلیت نفوذ مواد شوینده در داخل بافت های لباس
    ‎ناموجود
  2. ماشین لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-201AS

    دوو در میان ماشین لباسشویی و کهنه شورهایی که تولید کرده است یک دستگاه جدید نیز ارائه داده که این دستگاه واش جهت تمیزی بیشتر تولید شده و کاربران می توانند در هر ساعاتی از شبانه روز که بخواهند از آن استفاده کنند. لباسشویی درب از بالای DWF-201AS به دلیل اینکه اندازه کامپکتی دارد می تواند حتی در گوشه اتاق نیز قرار گیرد و به دلیل همین ابعاد و اندازه کوچک به راحتی قابل حمل است .این ماشین لباسشویی از یک مخزن جهت شستن و تمیز کردن و همچنین خشک کردن به همراه پنل صفحه نمایش طراحی شده که این امکانات بیرونی به شما این امکان را می دهند تا بتوانید به راحتی از ان بهره ببرید .یک بنه محکم و محفظه براق و ضد خش از ویژگی های بارز این دستگاه هستند و می توانند سال ها دستگاه را برای استفاده شما سالم نگه دارند. به علاوه ماشین لباسشویی 201 ای اس دارای پایه هایی با فاصله مناسب از سطح زمین است که این پایه ها علاوه بر اینکه از لرزش دستگاه جلوگیری می کنند همچنین باعث می شوند تا رطوبت و ذرات گرد و خاک به داخل موتور لباسشویی نفوذ نکنند.  تعداد برنامه های موجود در این لباسشویی برای شستشو 6 عدد می باشند و به علاوه دارای 4 سطح مختلف برای آب است . در این ماشین لباسشویی یک کنترل پنل و صفحه نمایش به کاربر کمک خواهد کرد تا توابع و برنامه ها را به صورت آماده در اختیار داشته باشد .تکنولوژی های موجود در این دستگاه را به یک سطح پیشرفته انتقال داده اند و آن را نسبت به سایر دستگاه های کهنه شور در رده پیشرفته تری قرار داده است. پس با داشتن این ماشین لباسشویی شما می توانید تمامی پارچه ها و لباس هایی مانند کت و شلوارهای کودک و یا حتی عروسک ها را از لکه ها تمیز کنید.
    • دارای تابع چرخش برای شستشو
    • مجهز به 4 سطح مختلف آب
    • حالت خاموش شدن خودکار
    • صفحه نمایش LED و کنترل پنل
    • قابلیت شروع با تاخیر
    • زنگ هشدار پایانی
    ‎ناموجود
  3. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو Daewoo Washing Machine DWF-840H

    از جمله وسایلی که در دنیای امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لباس شویی می باشد. درست است که لباس شویی ها قادر به شستن هر نوع لباس با جنس بافت آن می باشند اما در مقایسه باید گفت که لباس شویی های درب از جلو برای شستن لباس های ضخیم و بزرگ مانند ملافه ها زیاد کاربردی نیستند اما لباس شویی های درب از بالا امکان شستشوی پارچه هایی مانند ملافه ها را برای شما فراهم می کند. درب از بالای دوو دی دبلیو-اف840اچ نمونه بارزی می باشد که با پرداخت هزینه بسیار کمی در دسترس قرار می گیرد. با استفاده از برنامه های مختلفی شست و شو امکان شستن هر نوع لباس برای شما فراهم می شود. به وسیله صفحه نمایش و کنترل های الکتریکی آن امکان نظارت داشتن با کار درب از بالا برای شما به وجود می اید. از بهترین ویژگی های درب از بالای دوو قابلیت تنظیم ساعت خواسته شده برای شروع به کار می باشد. به وسیله زنگ هشدار در نظر گرفته شده برای درب از بالای daewoo dwf-840h به هنگام اتمام کار خود به صورت خودکار هشدار می دهد. با استفاده از خشک کنندگی فوق العاده سریع ان تمامی لباس ها کثیف خود را به دست لباس شویی دوو بسپارید و از تمیز کردن آن اطمینان کامل حاصل خواهید کرد.  
    • طراحی خوش رنگ و کم جا گیر
    • صفحه نمایش و کنترل پنل
    • قابلیت باز شدن درب از بالا
    • قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار
    • مجهز به قابلیت شروع با تاخیر تا 12 ساعت
    • دارای قابلیت خشک کردن با سرعت چرخش بسیار بالا
    • زنگ هشدار به هنگام پایان عملیات
    • خاموش شدن به صورت اتوماتیک: بله
    • 5 برنامه شست و شو با قابلیت خشک کنندگی سریع
    ‎ناموجود
  4. ماشین لباس شویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-830H

    ماشین لباسشویی DAEWOO DWF-830H یکی دیگر از محصولات این کمپانی می باشد که به همراه امکاناتی بی نظیر برای شستن و تمیز کردن هر نوع لباسی ارائه شده است . یک طراحی زیبا و عملکرد بالا در این دستگاه می تواند کافی باشد تا هر فردی از این دستگاه بهره ببرد .به علاوه یک کنترل پنل گسترده و صفحه نمایش ال سی دی نیز در ساخت این ماشین لباسشویی کمک کرده اند تا کاربر بتواند برنامه هایی را پیاده کند جهت شستن بهتر و دریافت نتایج عالی . از جمله لباس هایی که با این ماشین لباسشویی می توان تمیز کرد پارچه های نخی ، پشم، کت و شلوار و یا کاپشن و لباس های ضخیم را نیز می توان نام برد . به عبارتی هر نوع پارچه و یا لباسی چه ضخیم و نازک و یا حتی با اندازه بزرگ را نیز می توانید در داخل این ماشین لباسشویی تمیز کنیم . یکی از قابلیت های لباس شویی 830 اچ به همراه شستن خشک کردن می باشد. با کمک این مخزن شما می توانید هم لباس ها را بشورید و هم خشک کنید. درب این ماشین لباسشویی از سمت بالا باز می شود و کاملا شفاف است یعنی شما می توانید در هنگام شستن لباس ها مقدار آب و مواد شوینده آن ها را مشاهده کنید . همچنین در ماشین لباسشویی دوو DWF-830H شما می توانید سطح بالاتری از اطلاعات را نسبت به سایر دستگاه های قدیمی در اختیار داشته باشید به طوری که مجهز به صفحه نمایش و کنترل پنل است . در این کنترل پنل تعدادی دکمه و گزینه برای شما تعریف شده است که از این طریق می توانید اطلاعات کاملی از شستشو و یا خشک کردن لباس ها را در اختیار داشته باشید .
    • دارای تابع خشک کردن
    • تابع خاموش شدن خودکار
    • سیگنال زنگ پایان
    • مجهز به تایمر تاخیر
    • درب شفاف و کنترل پنل
    • صفحه نمایش برای نمایش زمان باقی مانده
    ‎ناموجود
  5. لباسشویی درب از بالا دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF260KR

    کمپانی دوو در زمنیه ی طراحی ماشین لباس شویی سر بالایی نیز فعالیت خود را به نمایش داده است که ماشین لباس شویی DWF260KR از نوع درب بالا باز کن می باشد و ماشین لباس شویی های سربالایی با مدل DWF200KR و DWF240KR همانند این ماشین لباس شویی ارائه کرده است اما تفاوت آنها فقط در اندازه و وزن می باشند. همچنین این ماشین لباس شویی سر بالایی دوو دارای یک صفحه ی کنترل و نمایشگر از نوع LED است که شما به وسیله ی این نمایشگر و صفحه کنترل می توانید این ماشین لباس شویی را هدایت کنید در نتیجه صفحه ی کنترل به شما اجازه می دهد عملیات این لباس شویی را انتخاب کنید و نمایشگر LED عملیات مربوطه و حتی زمان باقی مانده را برای شما نمایش می دهد بنابراین این صفحه کنترل قادر به 6 برنامه ی شستشو مانند : فازی و خیس و سنگین و پشم و سریع و پتو به صورت خودکار و 4 سطح آب و 3 تابع شستشو و آبکشی و خشک کننده می باشد. به عبارت دیگر در برنامه ی فازی به وسیله ی یک سنسور نوع پارچه ی شما را تشخیص می دهد و میزان سطح آب را تعیین می کند که این کار باعث صرفه جویی مصرف آب و برق می شود و برنامه ی سنگین و پتو برای شستن پارچه های بزرگ از جمله ملافه های بزرگ و پتو ها طراحی شده است و از برنامه های دیگر برای شستن اقلام های مخصوص به خود استفاده می شود. علاوه بر این که ماشین لباس شویی دوو 260 کا آر دارای تعدادی از برنامه های شستشو به صورت اتوماتیک می باشد بلکه این لباس شویی قادر به  حباب های هوا است که این حباب ها از طریق هوا در اقلام ها نفوذ می کند تا با دقت بالا تمام اقلام های موجود را تمیز کند.
    • دارای 3 تابع شستشو و آبکشی و خشک کننده
    • قادر به 6 برنامه ی به صورت اتوماتیک
    • مجهز به 4 سطح بالا و پایین و متوسط و تامین آب به صورت خودکار
    • صفحه ی کنترل و صفحه نمایش از نوع LED
    • مجهز به حباب های هوا و ورودی نرم کننده ی به صورت اتوماتیک
    ‎ناموجود
  6. لباس شویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260TW

    در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی های فراوان سطح توقعات اشخاص در جامعه نیز بسیار بیشتر شده است. اشخاص امروزی همزمان با پیشرفت تکنولوژی های گوناگون  می خواهند به صورت مدرن زندگی کنند برای همین دوست دارند همه چیز راحت و آسوده در دسترس قرار گرفته شود. شستن لباس ها نیز یکی از این کارها می باشد که اصلاً دوست ندارند وقت خود را به ان اختصاص دهند. یکی از کارهای طاقت فرسا شستن لباس می باشد برای همین کمپانی ها در این میان اقدامات مهمی انجام داده اند. شرکت با سابقه دوو همچنان در حال تولید حجم زیادی از لباس شویی ها می باشند که هر کدام آز انها یکی از یکی بهتر و با کیفیت تر عمل می کنند. ماشین لباس شویی درب از بالای دوو دب دبلیو اف-260تی دبلیو نمونه بارزی  می باشد که با بهتر و با دوام ترین مواد ساخته شده است. این نوع لباس شویی علاوه بر کیفیت بسیار خوب آن به صورت چشمگیری دکور منزل و آشپزخانه را تغییر خواهد داد. با استفاده از صفحه نمایش led و همچنین کنترل پنل طراحی شده آن از تمام امکانات و سایر برنامه های لباس شویی به خوبی دسترسی خواهید داشت. منبع آب لباس شویی درب از بالای دوو خود به صورت اتوماتیک وار به وان لباس شویی می رسد. لباس شویی درب از بالای دوو دارای چند نوع قابلیت دیگر مانند زنگ هشدار ، شروع با تاخیر ، سنسور economy و خاموشی به صورت خودکار می باشد. تنها کافی است یک بار لباس شویی درب از بالای daewoo dwf-260tw را برای شستن لباس های خود انتخاب کنید ، انوقت از میزان درخشندگی لباس های خود به صورت همیشگی لذت خواهد برد.    
    • طراحی فوق العاده شیک و خاص
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    • صفحه نمایش و کنترل پنل گسترده
    • تکنولوژی های فیلتر هوشمند و حباب ساز
    • قابلیت تامین آب دوباره به صورت خودکار
    • تکنولوژی بلستر به منظور چرخش پروانه های وان برای گرفتن پرز لباس
    • زنگ هشدار و خاموشی به صورت خودکار
    • سنسور Eco برای حداقل رساندن انرژی
    • شستن انواع لباس اهم از کتان و پشم بدون از دست رفتن کیفیت
    • قابلیت شروع با تاخیر
    ‎ناموجود
  7. ماشین لباسشویی درب از بالای دوو Daewoo Washing Machine DWF-178W

    ماشین لباسشویی دوو DWF-178W یکی دیگر از محصولات این کمپانی می باشد که به همراه برنامه های متعدد و ظرفیت 8.5 کیلوگرم به بازار ارائه شده است .این دستگاه بیشتر جهت شستن و تمیز کردن لباس های کودک و یا لباس های ضخیم استفاده می شود که کاربران می توانند به وسیله آن و برنامه های مخصوص آن بهترین کارایی و عملکرد را دریافت کنند. در این کهنه شور شما یک طراحی مناسب و منحصر بفرد ، بدنه ضد خوردگی و ضد زنگ و همچنین محفظه شستشو و خشک کن ضد خش را در اختیار خواهید داشت . این امکانات با هم باعث می شوند تا لباس های شما در کمترین زمان ممکن تمیز شوند .تکنولوژی های ماند حباب ساز و یا فیلتر هوشمند به شما این امکان را می دهند تا با مصرف انرژی کمتر بتوانید از دوو 178 دبلیو استفاده کنید . به این معنی که در هر بار استفاده از آن حدود 40 درصد نسبت به سایر دستگاه ها از مصرف انرژی بکاهید .یک درب شفاف در این کهنه شود دوو قرار داده شده است و شما می توانید به این وسیله عملکرد شستشوی لباس ها را ببینید . همچنین این ماشین لباسشویی دارای یک صفحه گسترده برای نمایش مدت زمان باقی مانده از شستشو و همچنین پنل بزرگی از دکمه ها و آپشن ها می باشد . دوو در اصل این مدل لباسشویی ها را برای راحت تر شدن کار کاربران و همچنین صرفه جویی در وقت و انرژی طراحی کرده است . و به این وسیله توانسته به کاربران کمک کند تا بتوانند در هر شرایطی از این دستگاه کم مصرف استفاده کنند. یکی از قابلیت های این دستگاه های لباسشویی دوو در این است که با کمترین مواد شوینده می توانند لباس ها را کاملا تمیز کنند و همچنین آن ها را خشک نمایند.
    • دارای 6 برنامه مختلف برای شستشو
    • مجهز به فیلتر هوشمند
    • دارای فناوری حباب ساز برای شستشوی تمیز تر
    • قابلیت تنظیم مدت زمان خشک کن
    • دارای دیگ تمیز و ضد زنگ
    •  قابلیت خاموش شدن خودکار و زنگ پایان
    • صفحه نمایش و کنترل پنل گسترده
    ‎ناموجود
  8. ماشین لباسشویی درب از بالا سامسونگ Samsung Top Loading WA15P9WEP

    • طراحی استاندارد و مناسب با توجه به نحوه عملکرد بسیار خوب آن
    • صفحه نمایش دیجیتالی برای مشاهده درجه حرارت و دما
    • دارای سرعت بسیار بالای چرخش 700 دور در دقیقه
    • قابلیت خشک کنندگی فیلتر هوا در داخل ماشین
    • ظرفیت شست و شو 13 کیلوگرمی
    • قابلیت قفل کودک به منظور حفاظت در برابر خطرات احتمالی
    • سنسور سازگار با محیط برای صرفه جویی در انرژی
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی درب از بالای دوو DAEWOO TOP LOADER WASHER DWF-260L

    • دارای ظرفیت 13 کیلوگرم
    • سیستم جریان حباب برای شستشوی بهتر
    • کنترل پنل و صفحه نمایش دیجیتال
    • 7 برنامه متعدد شستشو
    • تابع صرفه جویی در آب و انرژی
    ‎ناموجود
  • لباسشویی درب از بالا سامسونگ Samsung Top Loading 12Kg WA12V5WEP

    • دارای ظرفیت 12 کیلوگرم
    • درب ایمنی و دسته برای باز کردن راحت
    • صفحه نمایش گسترده
    • طراحی ارکونومیک و مدرن
    • قابلیت صرفه جویی در آب
    • سیستم خشک کن توربو
    • قابلیت حل شدن سریع مواد شوینده
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی درب از بالا توشیبا 17 کیلو DC1700WM Toshiba Washing Machine

    • برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید
    • ظرفیت خالص 17 کیلوگرم
    • دارای موتور قدرتمند اینورتر
    • پشتیبانی از تابع قفل درب
    • قابلیت شستشوی پتو
    • دارای سرعت 800 دور در دقیقه
    • مجهز به درام Star Crystal
    • سیستم پخش آب Hydro Twin
    • دارای صفحه نمایش و کنترل پنل کاربردی
    ‎ناموجود
  • ماشین لباسشویی درب از بالا توشیبا 12 کیلو DC1300WT Toshiba Washing Machine

    امروزه ماشین لباسشویی ها در انواع مختلف تولید و ارائه می شوند و شرکت های سازنده تنها به لباسشویی های گران قیمت و فوق پیشرفته اکتفا نمی کنند. از انواع ماشین لباسشویی ها می توان به نوع درب از بالا اشاره کرد که با قیمت مناسب و ارزان تر از مدل های گران قیمت درب از جلو در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته اند. ماشین لباسشویی « DC1300WT » از نوع درب از بالا بوده و می توان گفت همزاد مدل DC1700WM می باشد که تفاوتشان در ظرفیت و طراحی درب است. خرید این ماشین لباسشویی دی سی 1300 برای خانواده هایی با جمعیت متوسط توصیه می شود چونکه از ظرفیت 12 کیلو بهره می برد و سرعت چرخش درام Star Crystal آن 700 دور در هر دقیقه می باشد که با این قدرت و ظرفیت قابلیت شستشوی انواع پتوهای مسافرتی و لباس های حجیم را خواهد داشت. توشیبا در این لباسشویی جهت قدرت نمایی و بهره برداری از بالاترین سرعت و قدرت یک موتور اینورتر « SDD Inverter » طراحی کرده که شما را با حداقل مصرف انرژی و برق مواجه می سازد؛ همچنین این کمپرسور پر قدرت با کمترین میزان نویز ماشین لباسشویی DC1300WT را به کار می اندازد. محصول مورد نظر بانه مارکت این بار هم مانند مدل هم رده اش 6 برنامه شستشو و تعدادی توابع مانند آبکشی و شستشوی لباس های پنبه ای را به همراه دارد؛ همچنین شما می توانید از عملکرد اسپین یا همان خشک کردن لباس ها نیز بهره ببرید. با خرید ماشین لباسشویی توشیبا در با از بالا 12 کیلو می توانید همواره لباس هایی تمیز و آراسته داشته باشید؛ همچنین قیمت مناسب این دستگاه یکی دیگر از دلایل خرید آن شده است. 
    • ظرفیت خالص 12 کیلوگرم
    • دارای موتور قدرتمند اینورتر
    • پشتیبانی از تابع قفل درب
    • قابلیت شستشوی پتو
    • دارای سرعت 700 دور در دقیقه
    • مجهز به درام Star Crystal
    • سیستم پخش آب Hydro Twin
    • دارای صفحه نمایش و کنترل پنل کاربردی
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 36 تا 47 از مجموع 47 تا

    1. ۱
    2. ۲
    قیمت لباسشویی درب از بالا خرید ماشین لباسشویی 7 کیلو 8 و 9 کیلویی مدل جدید از بانه مارکت مشخصات فروش لباسشویی درب از بالا اتوماتیک ال جی سامسونگ بوش بکو و هیتاچی