Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت ماشین لباسشویی خرید

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 588 تا

  1. ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی Samsung Washing Machine WF70F5EHW4X

    لباسشویی سامسونگ WF70F5EHW4X یکی از محصولات ارزان قیمت و بسیار کاربردی شرکت نامبرده است که با ظرفیت 7 کیلو و سرعت چرخش 1400 دور در هر دقیقه تولید شده است. این ماشین لباسشویی سفید رنگ، از یک درام الماسه جهت تمیزی بیشتر و ضد چروک بودن لباس ها بهره می برد و شستشو را با فناوری Eco Bubble انجام می دهد. Eco Bubble یا همان حباب ساز فناوری نوینی است که سامسونگ در آن با تولید حباب هایی از هوا و ترکیب آن با مواد شوینده داخل درام، باعث شستشوی هرچه بهتر و سریعتر لباس ها می شود؛ این مکانیزم شستشو، موجب نفوذ پذیری بیشتر مواد شوینده در لباس ها خواهد شد و البته فراموش نکنید که اجازه می دهد تا شستشوی البسه با آب سرد نیز انجام گیرد و این در کنار صرفه جویی قابل توجهی که دارد، از آسیب پذیری بافت و الیاف لباس های حساس در حین شستشو جلوگیری می کند. از این که بگذریم می رسیم به موتور قدرتمند آن که از نوع Digital Inverter بوده و سامسونگ برای عملکرد و دوام آن، 10 سال گارانتی در نظر گرفته است.
    برچسب مصرف انرژی در ماشین لباسشویی WF70F5EHW4X شرکت سامسونگ A+++ می باشد و این به تنهایی یعنی 30 درصد مصرف انرژی کمتر؛ همچنین در کنار این ها، برنامه های شستشو مانند شستشوی دستی، شستشوی سریع، لباس کودک و پشم، لباس های پنبه ای و غیره استفاده از لباسشویی را برای کاربر راحت ساخته اند. ماشین لباسشویی 7 کیلویی درب از جلوی سامسونگ از سیستم جدیدی به نام Smart Check یا عیب یابی خودکار پشتیبانی می کند و به این ترتیب از طریق گوشی هوشمند، عیب به وجود آمده در عملکرد دستگاه را برای شما برطرف می سازد. خرید ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی WF70F5EHW4X برای خانواده هایی با جمعیت نسبتا کم و متوسط مناسب می باشد. این لباسشویی که با امکانات درخور و قابلیت های فوق العاده در اختیار کاربران قرار گرفته، یکی از بهترین های موجود در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت به شمار می آید.
    • پشتیبانی از تکنولوژی Eco Bubble
    • موتور اینورتر دیجیتال
    • درام الماسه برای مقابله با چروک لباس ها
    • قابلیت تمیز کردن خودکار درام
    • دارای دکمه حافظه و قفل کودک
    • سیستم عیب یابی هوشمند
    • درب کریستال مشک رنگ و بدنه ضد لرزش
    ‎ناموجود
  2. ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلویی LG Washing Machine WD951676RCH

    ماشین لباسشویی ال جی « WD951676RCH » با ظرفیت 12 کیلو و سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه (rpm) از محصولات بالارده این شرکت می باشد که در اختیار کاربران بانه دات کام قرار گرفته است. این سیستم شستشوی 10 کیلویی ال جی یک لباسشویی هوشمند است و با سیستم Smart Diagnosis مجهز شده تا از طریق یک اسمارت فون و قابلیت NFC به راحتی اختلال به وجود آمده را در منزل خودتان برطرف نمایید. از مهمترین مزیت های این ماشین لباسشویی می توان به سیستم بخارشوی True Steam، موتور اینورتر دایرکت درایو « Inverter Direct Drive »، 14 برنامه شستشو و ارتعاش و نویز کم که به وسیله موتور اینورتر آن به وقوع می پیوندد، اشاره کرد؛ این موتور قدرتمند به میزان 22 درصد سرعت چرخش درام را افزایش داده و این به طور قابل توجهی در زمان و هزینه ها صرفه جویی خواهد کرد. به کمک این ماشین لباسشویی بزرگ که حجم 12 کیلو لباس را در خودش جا می دهد دیگر مجبور نیستید تمام روز را مشغول لباس شستن باشید همچنین در مقایسه با لباسشویی های 7 کیلویی، می توان گفت که این لباسشویی درب از جلوی 12 کیلویی LG بازدهی بالاتری خواهد داشت چون از لحاظ اقتصادی، لباسشویی های بزرگ تر در یک چرخه میزان آب و مواد شوینده کمتری به نسبت شستشو در 2 چرخه ی لباسشویی های کوچک تر دارند. سیستم True Steam بهداشتی ترین روش شستشو برای شستشوی هر نوع لباسی به ویژه لباس های کودک می باشد چونکه اجازه نمی دهد کوچکترین ذره مواد شیمیایی بر روی بافت لباس ها باقی بماند بنابراین برای پوست های حساس نیز این سیستم بسیار مناسب است.
    ظرفیت خشک کن در ماشین لباسشویی اتوماتیک WD951676RCH ال جی 8 کیلوگرم می باشد که با استفاده از این حالت، مقدار رطوبت بسیار کمی روی لباس ها باقی می ماند؛ همچنین به کمک سیستم 6Motions همواره در مصرف آب، مواد شوینده و زمان صرفه جویی کرده اید.  اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی عالی با ظرفیت بالا و امکانات تکمیل و فوق العاده هستید، خرید ماشین لباسشویی WD951676RCH پیشنهاد بانه مارکت به شما است.
    • پشتیبانی از سیستم شستشو با بخار
    • دارای موتور دایرکت درایو
    • دارای 14 برنامه شستشو و 6-Motions
    • سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • گنجایش فوق العاده 12 کیلو
    • STEAM REFRESH برای کاهش چروک ها
    • پشتیبانی از تکنولوژی Eco hybrid
    ‎ناموجود
  3. ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی Bosch Washing Machine WAYH2790

    در زندگی روزمره مان همواره به دستگاه های برقی مانند لباسشویی نیاز داریم و با توجه به منابع در حال اتمام، هر چه این محصول مقرون به صرفه تر باشد، با خیال راحت تری می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. یکی از محصولات شگفت انگیز شرکت بوش، ماشین لباسشویی « WAYH2790 » می باشد؛ این لباسشویی که از نوع درب از جلو بوده و برنامه ها و قابلیت های آن به صورت تمام اتوماتیک عمل می کنند، از ظرفیت 9 کیلوگرم برخوردار است و این برخلاف لباسشویی های 6 و 7 کیلویی همین شرکت، گنجایش بالاتری در اختیار کاربر قرار میدهد تا در یک چرخه بتواند البسه بیشتری شستشو دهد. موتور EcoSilence Drive این لباسشویی bosch سرعت 1600 دور در دقیقه را در اختیار کاربر قرار داده است که به گفته بوش، یک موتور کم صدا و پر قدرت است یعنی تنها در حد 47 دسی بل نویز تولید می کند که قابل شنیدن نیست. همانند سایر لباسشویی های مدرن بوش، این مدل هم از سیستم VarioPerfect جهت صرفه جویی انرژی بهره می برد و البته توابع دیگری هم مانند ActiveWater Plus جهت مدیریت بهینه آب و AquaStop برای جلوگیری از نشت در حین کارکرد را نمی توان نادیده گرفت. ماشین لباسشویی WAYH2790 بوش برای شستشوی بهتر و البته جهت جلب رضایت کاربران دارای 14 برنامه شستشو است که شستن تمامی لباس ها از جمله لباس های جین، لباس هایی با رنگ تیره، پیراهن مردانه و بلوز و شلوار، شستشوی لباس ورزشی، لباس های ابریشمی و پنبه ای و ... را در برمیگیرد و شما برای از بین بردن لکه های روی لباس تان در هیچ شرایطی مجبور نیستید از دستهایتان استفاده کنید؛ همچنین شستشوی ضد آلرژی « AllergyPlus » برای لباس های کودک و یا افرادی که به حساسیت های پوستی مبتلا هستند می تواند گزینه بسیار کاربردی در این ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش باشد. صحبت از شستن و از بین بردن لکه های روی لباس شد بد نیست بدانید که فارغ از تمامی امکانات، این لباسشویی 9 کیلویی بوش با بهره وری از  Patch-automatic، تعداد 16 نوع لکه شایع از جمله لکه رنگ و لاک و یا جوهر و خون را پاک می کند و این سیستم را می توان مکمل تمامی برنامه های لباسشویی WAYH2790 به حساب آورد.
    ماشین لباسشویی دبلیو ای وای اچ 2790 به لطف موتور کم صدا و با دوام اکو سایلنس درایو در رده لوازم خانگی A+++ جای گرفته و این نیز به معنی 30 درصد صرفه جویی و بهره وری انرژی است. طراحی در این ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی از شیوه استانداردی پیروی کرده به طوری که ترکیب دو رنگ سفید و طلایی در آن باعث شده تا با هر دکوراسیونی هماهنگی داشته باشد. این ماشین لباسشویی با ابعاد 84.8  × 59.8 × 59.0 سانتی متر و وزن کلی 85 کیلوگرم در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است.
    • درام VarioTrommel برای شستشوی ملایم
    • ظرفیت واقعی 9 کیلوگرم و سرعت 1600 دور در دقیقه
    • طراحی با ثبات و ضد لرزش و بدنه عایق صدا
    • دارای 14 برنامه شستشو
    • موتور EcoSilence Drive با 47 دسی بل نویز
    • برچسب بهره وری انرژی A+++
    • سیستم بهینه سازی شده VarioPerfect
    ‎ناموجود
  4. ماشین لباسشویی بوش 6 کیلویی Bosch Washing Machine WAE28262GB

    ماشین لباسشویی های کم مصرف با ظرفیت پایین، یکی از پر طرفدارترین دستگاه ها در بین لوازم خانگی هستند به ویژه که این روزها شرکت بوش نیز با طراحی و ارائه یک سری جدید از این محصولات، توانسته بار دیگر توجه کاربرانش را جلب کند. ماشین لباسشویی « WAE28262GB » که از ظرفیت 6 کیلوگرم بهره می برد، دستگاهی است خوش ساخت و قابل اطمینان که در هر شرایطی تمامی البسه منزل شما را تنها در عرض مدت زمانی کوتاه شستشو می دهد و خشک می کند تا آماده پوشیدن باشند. این محصول به واسطه موتور قدرتمندی که دارد، از سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می برد که می توان گفت سرعت خوبی در شستشو خواهد داشت؛ همچنین تعداد 9 برنامه و توابعی مانند VarioPerfect، ActiveWater و Economy Wash هر لباس را با میزان آب مورد نیاز، زمان لازم و مقدار مواد شوینده ای که نیاز دارد، شستشو می دهند تا به این شیوه به مقدار 60 درصد در زمان طلایی شما صرفه جویی شود.
    برنامه های متنوع ماشین لباسشویی WAE28262GB مناسب برای شستشوی البسه پشمی و نخی، پنبه ای، لباس کودک، لباس های توری با الیاف حساس و ... می باشند. تابع Pre Wash در این لباسشویی درب از جلو را می توانید برای تمیز کردن لباس هایی که لکه های زیادی دارند استفاده کنید و به کمک قابلیت Timer زمان شروع را برای لباسشویی تعین کنید تا به این صورت درست سر وقتی که می خواهید چرخه شستشو به پایان برسد. از دیگر امکانات این لباسشویی که از طرف کاربر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، شستشوی سریع در 15 دقیقه و قابلیت تنظیم سرعت چرخش برای البسه مختلف می باشند.
    برچسب رتبه مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی A+++ است که پا به پای توابع بالا، نقش مهمی در مقرون به صرفه بودن آن خواهد داشت. طراحی ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش WAE28262GB با یک درب فلزی 30 سانتی متری، با زاویه 180 درجه که به سمت چپ باز می شود، پایه های ضد لغزش و بدنه ثابت و مستحکم همراه است؛ همچنین نمایشگر LED، قابلیت نشان دادن شاخص زمان باقی مانده، سرعت و دمای آب و تایمر را دارد. خرید ماشین لباسشویی درب از جلو بوش نه تنها در هزینه های مصرفی منزل شما صرفه جویی خواهد کرد همچنین به شما اجازه می دهد تا دستگاهی فوق العاده شیک و زیبا با طراحی مدرن در منزلتان داشته باشید.
    • سرعت کارکرد 1400 دور در دقیقه
    • برچسب بهره وری انرژی A+++
    • دارای 9 برنامه و تابع پیش شستشو
    • پشتیبانی از سیستم VarioPerfect
    • سیستم شستشوی 3D AquaSpa
    • مجهز به تابع شستشوی سریع در 15min
    • تابع شروع با تاخیر 24 ساعته
    • قابلیت تنظیم سرعت چرخش
    ‎ناموجود
  5. ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی LG Washing Machine WC31202QP

    ماشین لباسشویی درب از جلو « WC31202QP » محصولی با کیفیت و کارامد از شرکت ال جی است که با ظرفیت ایده آل 7 کیلوگرم و سرعت مناسب 1200 دور در دقیقه، گزینه ای کاربردی برای استفاده در خانواده های با جمعیت کم تا متوسط می باشد. این محصول ال جی که در رده لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی baneh.com قرار گرفته با ترکیبی از یک موتور قدرتمند « Direct Drive » و اینورتر، بدون شک سرعتی فوق العاده برای شستشوی لباس ها فراهم می سازد چونکه این موتور با سیستم مستقیم انتقال نیرو که در آن تعبیه شده، هم در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و هم از خراب شدن زودرس قطعات و اجزا جلوگیری به عمل می آورد. تعداد برنامه های موجود در این لباسشویی 9 عدد می باشند که توسط دکمه ولومی موجود روی کنترل پنل قابل فعال سازی هستند و البته در کنار این ها شما می توانید از توابعی از جمله شستشوی سریع « Quick 30 » و گزینه قفل نیز جهت ارتقای کیفیت شستشو و ایمنی بیشتر استفاده نمایید. شماری از پر کاربرد ترین برنامه های ماشین لباسشویی WC31202QP که از طرف کاربران بیشترین استفاده را دارند شامل شستشوی مخلوط « MIX  »، شستشوی لحاف «Duvet  » و شستشوی لباس کودک « Baby Care » می باشند و اما خبر خوشحال کننده این است که در این لباسشویی 7 کیلویی lg شستشو با سیستم 6-Motion انجام میگیرد که این شرکت می گوید نوعی شبیه سازی از شستشوی دستی است و جهت بهینه سازی کیفیت شستشو و از بین بردن لکه و آلرژی برای هر نوع لباسی، تعبیه شده است. برای ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی، رتبه بهره وری انرژی A+++ تعیین شده یعنی 30 درصد مصرف کمتر در مقایسه با لباسشویی های A؛ همچنین این دستگاه از سیستم تشخیص و عیب یابی هوشمند « Smart Diagnosis » نیز بهره می برد.
    • دارای موتور دایرکت درایو
    • پشتیبانی از فناوری شستشوی 6Motion
    • دارای 9 برنامه و 6 تابع اضافی
    • سیستم تشخیص و عیب یابی هوشمند
    • سیستم راه اندازی مجدد خودکار
    • مجهز به صفحه نمایش LED
    • برچسب بهره وری مصرف انرژی A+++
    • حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    ‎ناموجود
  6. ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG WASHING MACHINE FH496TDT

    ماشین لباسشویی ال جی مدل FH496TDT با ظرفیت 8 کیلویی یکی از پرطرفدار ترین لباسشویی های ال جی است که کیفیت و کارایی مورد قبول با قیمت مناسب دارد. این مدل بسیار زیبا طراحی شده و زیبایی اش با داشتن درب بزرگ مشکی رنگ بسیار بیشتر شده. در پشت این طراحی مدرن یک سری از فناوری ها و امکانات ویژه پنهان شده‌اند که به کارایی دستگاه می افزایند. از مهم ترین این ویژگی‌ها باید به داشتن موتور اینورتر دایرکت درایو « Inverter Direct Drive » اشاره کنیم که بدون تسمه است و باعث شده دستگاه مصرف بهینه ای داشته باشد و رده ی انرژی روی +A قرار بگیرد. موتور قدرتمند لباسشویی ال جی FH496TDT می‌تواند با حداکثر سرعت 1400 دور در دقیقه درام را بچرخاند که سبب می‌شود در آخر پروسه ی شستشو شاهد میزان کمتری رطوبت البسه باشیم. از دیگر مزایایی که این موتور با خود همراه می‌کند، سر و صدای بسیار کم با حداقل لرزش و عمر طولانی می‌باشد. اگر می‌خواهید با کمترین دردسر لباس هایتان تمیز شوند باید بگوییم این مدل با داشتن 13 برنامه متنوع شستشو، بدون اسیب رساندن به بافت البسه بهترین نتیجه ی شستشو را اعمال سازد. از این برنامه ها می توانیم به شستشوی سریع، پاک کردن لکه، شستشوی easy care و شستشوی لباس ورزشی اشاره کنیم. وجود فناوری عیب یابی هوشمند «Smart Diagnosis» از طرف دیگر در صورت بروز مشکل می‌تواند آسان ترین راه حل باشد و مشکل را به سادگی تنها با یک اپلیکیشن اختصاصی ال جی تشخیص دهد. مورد دیگر داشتن همچون راه اندازی مجدد خودکار «Auto Restart » می‌باشد که با قطع شدن جریان برق می‌تواند راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی را پس از وصل شدن برق فراهم کند. یکی از بهترین فناوری هایی که ال جی برای این سری از لباسشوی های به کار برده، وجود حرکت 6 گانه درام «DD 6motion» است که بسته به برنامه ای که انتخاب می‌کنید، شاهد حرکات مختلف درام خواهید بود که موجب پاک شدن بهتر لباس ها خواهد شد.
    • ظرفیت شستشو 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش درام 1400 دور در دقیقه
    • 13 برنامه متنوع شستشو
    • دارای برنامه ی شستشوی سریع
    • حجم درام 58 لیتر
    • موتور اینورتر Direct Drive
    • سیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis
    • راه اندازی مجدد خودکار Auto Restart
    ‎ناموجود
  7. ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG WASHING MACHINE WJ6140WTP

    ماشین لباسشویی  ال ‌جی مدل WJ6140WTP با ظرفیت 8 کیلوگرم از کارآمدترین و اقتصادی ترین لباسشویی های ساخته شده توسط کمپانی ال جی است. در پشت ظاهر بسیار زیبا و به روز این مدل لباسشویی، قابلیت های جدید و فناوری های حرفه‌ای پنهان شده‌اند که باعث می‌شوند استفاده از این دستگاه بسیار جذاب‌تر و البته بهینه تر باشد تا جایی که رده ی مصرف انرژی +++A برای این لباسشویی ال جی تعیین شده. دهانه ی این مدل بسیار بزرگ طراحی شده تا به سادگی بتوان پارچه ها و البسه حجیم را درون مخزن 58 لیتری قرار داد یا آن ها را بیرون کشید. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این لباسشویی وجود موتور اینورتر دایرکت درایو « Inverter Direct Drive » می‌باشد که باعث شده دستگاه کم صدا کم مصرف باشد. صدای این لباسشویی تنها به 54 دسی بل می‌رسد پس باید بگوییم آرامش خانه را برایتان فراهم می‌کند. ال جی برای این موتور ضمانت ده ساله ارائه می‌دهد و البته باید اعتراف کنیم عمر طولانی هم دارد. در کنار این موتور داشتن 14 برنامه ی متنوع برای شستشو کمک می‌کند تا از نتایج شستشو راضی باشید. از این برنامه‌ها می توانیم شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی، آبکشی اضافی، شستشوی لباسهای ظریف (delicate)، شستشوی الیاف مصنوعی (Synthetic)، شستشوی لباسهای پنبه ای، لباس های مخلوط، پیش شستشو و شستشوی لباس های لباس تیره را نام ببریم. حداکثر سرعت چرخش موتور 1600 دور در دقیقه است؛ همچنین باید اشاره کنیم این لباسشویی از تکنولوژی اختصاصی ال جی یعنی 6 حرکت شستشو « 6Motion Direct Drive » هم پشتیبانی می‌کند. این فناوری با چرخش متنوع درایو می‌تواند بهترین نتایج شستشو را اعمال کند و ضمن محافظت از بافت پارچه، همچنین تمام لکه های روی لباس را از بین ببرد. با مدل لباسشویی ال جی WJ6140WTP بهترین و بهینه ترین شستشو عایدتان می‌شود!
    • ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت موتور 1400 دور در دقیقه
    • دارای 14 برنامه ی شستشو
    • دارای موتور  Inverter Direct Drive با ضمانت ده ساله ی ال جی
    • فناوری 6Motion Direct Drive
    • رده ی مصرف انرژی +++A
    قیمت رنگ نقره ای : 2370000 تومان
    ‎ناموجود
  8. ماشین لباسشویی آاگ 8 کیلویی AEG WASHING MACHINE L87680FL

    ماشین لباسشویی آاگ مدل L87680FL با ظرفیت 8 کیلوگرم از محصولات باکیفیت این شرکت است که ضمن برخورداری از فناوری ها و ویژگی‌های برجسته همچنین با مصرف بسیار کم انرژی در لیست اقتصادی ترین لباسشویی ها قرار گرفته. برچسب انرژی ماشین لباس‌شویی آاگ L87680FL نشان از مصرف پایین این دستگاه دارد که در گروه A +++ قرار گرفته. ظرفیت این مدل به 8 کیلوگرم می‌رسد به همین دلیل می تواند در خانواده های متوسط تا پرجمعیت مورد استفاده قرار گیرد. موتور این دستگاه از قدرت کافی برخوردار است و می‌تواند با حداکثر سرعت 1600 دور در دقیقه، درام را بچرخاند که موجب می‌شود در آخر پروسه ی شستشو شاهد کمترین میزان رطوبت البسه باشیم. این لباسشویی از 16 برنامه‌های مختلف از پیش تعیین شده تمیزی بیشتری به لباس ها میبخشد. از این برنامه‌ها می توانیم شستشوی نیمه بار برای لباس هایی با حجم کمتر حدود 4 کیلوگرم، شستشوی پارچه های ظریف برای محافظ از بافت البسه ی مجلسی و ظریف، شستشوی لباس های پشمی، شستشوی لباس های ابریشمی، حالت شستشوی دستی به تمیزی شستشو با دست، شستشوی سریع برای زمانی که نیاز دارید سریعا لباس ها شسته شوند، لباس نوزاد، پیش شستشو برای لباس های بسیار کثیف، سازگار با محیط زیست، چرخش/ تخلیه، شستشوی البسه با بافت مصنوعی و پلاستیکی « Synthetics »، شستشوی لباس جین، شستشوی لحاف، شستشوی اضافی و شستشوی ضد آلرژی برای افراد با حساسیت پوستی اشاره کنیم.    
    • ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش درام 1600 دور در دقیقه
    • بی صدا و با لرزش بسیار کم
    • مجهز به 16 برنامه شستشو
    • قابلیت شستشوی سریع
    • کلاس بهره وری انرژی A +++
    ‎ناموجود
  9. ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی LG Washing Machine FH4U1JBHK6N

    ماشین لباسشویی « FH4U1JBHK6N » یکی از محصولات جدید و بالارده شرکت ال جی می باشد که با ظرفیت واقعی 10.5 کیلوگرم برای شستشو و 7 کیلو برای خشک کردن برخوردار می باشد و در دو رنگ نقره ای و سفید در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت موجود است. در این ماشین لباسشویی یک موتور اینورتر Direct Drive چرخش، سرعت و تمامی عملیات مربوط به قدرت آن را به عهده گرفته است و به این وسیله سرعت چرخش درام 1400 دور در هر دقیقه رقم خورده تا شستشو در مدت زمان کمتری صورت بگیرد. برنامه های این ماشین لباسشویی ال جی FH4U1JBHK6N مناسب شستشوی هر نوع پارچه و البسه ای می باشند به عنوان مثال شما می توانید با برنامه آنتی آلرژی لباس هایتان را از مواد شوینده و میکروب ها به طور کامل تمیز کنید و یا جهت شستشوی لباس های پشمی و پنبه ای، از برنامه های مربوطه استفاده نمایید. تعداد کامل برنامه های این لباسشویی درب از جلو ال جی 22 عدد می باشند که البته برای این ها، قابلیت تنظیم دمای آب از سرد تا 95 درجه قابل تنظیم می باشد و در کنار این شما می توانید شستشوی لباس ها را با تابع Time Delay به تاخیر بیندازید و یا برای شستن لباس های کودکتان از تابع شستشوی بهداشتی استفاده کنید.

    شاید مهمترین سیستم شستشو در این لباسشویی 10.5 کیلویی LG سیستم True Steam باشد که به شستشو با بخار معروف است و به موجب آن، میکروب و باکتری های موجود در بافت لباس ها به طور کامل از بین می روند و حتی وجود این بخار برای برخی از پارچه ها، لطافت و روشنی خاصی به همراه خواهد داشت. شستشوی سریع در این ماشین لباسشویی در 30 دقیقه صورت می گیرد همچنین شما می توانید تمامی لباس های چرک را به صورت مخلوط با استفاده از برنامه MIX شستشو دهید. با داشتن صفحه نمایش لمسی گسترده و دکمه های خوش دست و کاربردی، شما می توانید به راحتی توابع دستگاه را پیدا کنید و فعال سازید و یا به کمک سیستم عیب یابی هوشمند، بدون مراجعه حضوری به نمایندگی ها، مشکل را اعلام و برطرف نمایید. خرید ماشین لباسشویی FH4U1JBHK6N ال جی در نهایت شما را با شیوه ای جدید از شستشو آشنا می سازد و اجازه می دهد دستگاهی شیک و مدرن در آشپزخانه تان داشته باشید تا هم دکور و نمای فضا را زیبا تر سازد و هم شما را از شر شستشوی لباس ها با دست نجات دهد.
     
    • دارای موتور اینورتر دایرکت درایو
    • سیستم شستشو با بخار
    • ظرفیت اصلی 10.5 کیلوگرم
    • پشتیبانی از مکانیزم شستشو در 6 حرکت
    • دارای تابع شستشوی بهداشتی  و پیش شستشو
    • ماکزیموم سرعت چرخش درام 1400 دور در دقیقه
    • دارای سیستم عیب یاب هوشمند
    ‎ناموجود
  10. ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی LG Washing Machines WDU1H426JCH

    یکی از برندهای معتبر و نام آشنا که هر ساله مجموعه ای از محصولات و لوازم خانگی اش را روانه بازار می کند کمپانی LG است. ماشین لباسشویی ال جی « WDU1H426JCH » با ظرفیت شستشوی 10.5 کیلوگرم لباس در کنار برنامه های ویژه شستشو یکی از مناسب ترین مدل های موجود برای شستشوی انواع لباس و پارچه های مختلف به شمار می آید. شما می توانید با سفارش دادن این کالا از شستشوی لباس با دست و روش های قدیمی خداحافظی کنید و در مقابل نتیجه ای ایده آل در پاک کنندگی لباس ها را تجربه کنید. بهره گیری از موتور قدرتمند Direct drive به منظور کارایی بهینه تر و مهمتر از همه 6 حرکت شستشو موسوم به « 6Motion wash » به عنوان یک تکنولوژی منحصر به فرد با حرکت در جهات مختلف به تمیز شدن پارچه ها با نویز کمتر و افزایش سرعت شستشو تاثیر فوق العاده ای داشته و در نتیجه اثربخشی بالایی را خواهد گذاشت. این لباسشویی درب از جلو با سرعت چرخش درام 1400 دور در دقیقه بهترین گزینه برای شستشوی انواع پارچه ها به شمار می آید. خوب حالا می رسیم به فناوری True Steam که با کنترل دمای مطلوب جهت شستشوی لباس، از ایجاد حساسیت و آلرژی در لباس جلوگیری خواهد کرد و همچنین چروک و بوی بد لباس ها را تا حد زیادی از بین می برد. بنابراین از این به بعد لازم نیست حتی لباس هایتان را پس از پایان شستشو اتو بکشید چراکه این لباسشویی به صورت ضد چروک طراحی شده است.
    البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه این لباسشویی اتوماتیک به فناوری Jet Spray مجهز بوده که باعث می شود؛ آب به مدت 10 ثانیه به طور مستقیم بر روی پارچه اسپری شود تا اثربخشی شستشو کارآمدتر از همیشه باشد. همچنین در کنار این قابلیت می توان به فناوری Turbowash اشاره کرد که به منظور کاهش زمان شستشو و صرفه جویی در بسته های انرژی به کار می رود. برای شما که می خواهید لباس بچه هایتان را نیز با همین ماشین لباسشویی شستشو دهید می توان گفت بهترین گزینه را انتخاب کرده اید چراکه مجهز به قابلیت شستشوی بهداشتی لباس ها بوده و به صورت ضدعفونی کننده عملکرد شستشو را انجام می دهد.
    • ظرفیت شستشوی 10.5 کیلوگرم
    • سرعت چرخش درام 1400 دور در دقیقه
    • موتور اینورتر Direct Drive
    • عیب یابی هوشمند
    • مجهز به حرکت 6 گانه شستشو 6Motion DD
    • دارای قابلیت TurboWash Plus
    ‎ناموجود
  11. ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی LG Washing Machine F1456QD

    ماشین لباسشویی ال جی مدل اف 1456 کیو دی « LG F1456QD » از مدل‌های باکیفیت شرکت ال جی است که با داشتن ظرفیت 7 کیلوگرم می‌تواند در خانواده های کم جمعیت تا متوسط مورد استفاده قرار گیرد. این لباسشویی از حیث طراحی و ظرفیت در رده ی مناسبی قرار گرفته که در کنار مدرن بودن ساختار بدنه اش، دارای امکانات و ویژگی‌های چشمگیری است که میتواند انتخاب اول هر کسی باشد. از مهم ترین ویژگی هایی که این لباسشویی از آن بهره گرفته، داشتن موتور اینورتر دایرکت درایو « Inverter Direct Drive » است. همانطور‌که می‌دانید این موتور باعث می‌شود مصرف دستگاه بسیار پایین باشد که برچسب انرژی اش در رده ی A در حالت خشک کن قرار گرفته. همچنین این موتور باعث شده تا صدای لباسشویی هم کم باشد که در حالت شستشو تنها 54 دسی بل است و در حالت خشک کن صدا به 69 دسی بل می‌رسد. این موتور اینورتر عمر طولانی دارد و تا سال ها می‌توان به بهترین نحو از لباسشویی استفاده کرد، لازم به ذکر است که ال جی برای موتور های اینورترش ضمانت ده ساله ارائه می‌دهد. در کنار این موتور، یک سری از  برنامه‌ها می توانند بهترین نتایج را اعمال کنند. از این برنامه‌ها باید به شستشوی لباس های پنبه ای « Cottons »، شستن پتو « Blanket »، محافظت از لباس های کودک « Baby Care »، سریع 30 دقیقه ای « Quick30 »، لباس های پنبه ای سریع « Cotton Quick »، لباس با الیاف مصنوعی « Synthetic »، شستشوی ظریف « Delicate » و ... اشاره کنیم. از سیستم های به خدمت گرفته شده در این لباسشویی سنسور وزن « Load Sensor » می باشد که با اندازه‌گیری وزن البسه می‌تواند مقدار مورد نیاز آب و مواد شوینده را تعیین کند تا از مصرف بیهوده جلوگیری شود، در نهایت شستشوی موثر و البته بهینه ای تجربه خواهید کرد.
    • ظرفیت 7 کیلوگرمی
    • سرعت چرخش درام 1200 دور در دقیقه
    • دارای موتور اینورتر Direct Drive؛ کم مصرف و کم صدا
    • رتبه ی انرژی A در حالت خشک کن
    • مجهز به سنسور وزن ( Load Sensor )
    • شستشوی سریع تنها در 30 دقیقه
    • قابلیت تاخیر در شستشو
    ‎ناموجود
  12. ماشین لباسشویی زیمنس 9 کیلویی Siemens Washing Machine WM16W5X0ME

    زیمنس به عنوان یکی از تولید کننده های برتر لوازم خانگی و آشپزخانه، مجموعه ای از انواع مدل های ماشین لباسشویی و ظرفشویی را هر ساله روانه بازار می کند و ماشین لباسشویی 9 کیلویی « Siemens WM16W5X0ME » یکی از این نوع محصولات به شمار می آید. بهره گیری از بیشترین فناوری ها و امکانات در کنار قابلیت تمیز کنندگی لباس در این لباسشویی به گونه ای است که می توان آن را بهترین نوع لباسشویی در بین مدل های قدیمی تر به شمار آورد. برای نمونه سرعت چرخش درام تا 1600 دور در دقیقه و مجهز شدن به 14 برنامه شستشو، حکایت از این قضیه دارد. خوب حالا می رسیم به موتور توانمند لباسشویی که از نوع EcoSilence drive بوده و با توان 2200 تا 2400 وات تولید شده و مهمتر از همه در کنار قدرت بالایی که برای شستشوی لباس ها ارائه می دهد از صدایی بسیار آهسته بهره می برد و از لرزش های ناگهانی حین شستشو در آن خبری نیست به همین منظور می توان این نوع لباسشویی زیمنس را بهترین مدل موجود در بازار نامید. البته لازم به ذکر است که امتیاز بهره وری انرژی در این محصول برابر با A +++ بوده و بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه به شمار می آید. استفاده از یک صفحه نمایش LED در کنار دکمه های کنترلی مناسب و ولوم چرخشی که برای تعیین برنامه های لباسشویی به کار می رود، طراحی هوشمندانه و مدرن این کالای بهینه را به رخ می کشد. برای شما که نیازمند شستشوی سریع لباسهایتان هستید به کمک این ماشین لباسشویی می توانید در مدت 15 دقیقه بار کاملی از لباس ها را به راحتی توسط آن شستشو دهید. یکی از فناوری های ویژه ای که در این لباسشویی به کار رفته سیستم waterPerfect به منظور مدیریت میزان آب مصرفی هنگام شستشو است که متناسب با نوع و جنس لباس ها تغییر پیدا می کند. علاوه بر این دارای برنامه های شستشوی اقتصادی با توابع Cottons 60 Eco و Cottons 40 Eco می باشد که برای شستن لباس های معمولی با درجه حرارت مناسب، بهترین گزینه محسوب می شود. خرید لباسشویی زیمنس WM16W5X0ME از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت را به خاطر بسپارید.
    • ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرم لباس
    • همراه با 14 برنامه شستشو
    • سرعت چرخش درام 1600 دور در دقیقه
    • موتور قدرتمند EcoSilence drive
    • امتیاز مصرف انرژی A +++
    • مجهز به صفحه نمایش LED  
    • قابلیت شستشوی سریع در 15 دقیقه
    • تاخیر شستشو تا 24 ساعت
    ‎ناموجود
  13. ماشین لباسشویی ویرپول 10 کیلویی Whirlpool Washing Machine FSCR10422

    ویرپول یکی از شرکت هایی است که همواره در زمینه تولید محصولات برقی و لوازم خانگی فعالیت های گسترده ای داشته و ماشین لباسشویی درب از جلو FSCR10422 محصولی بی نهایت فوق العاده، با امکانات بالا و عملکرد گسترده است که در رده بهترین های بانه مارکت جای گرفته است.

    در ابتدا بد نیست بدانید که ظرفیت این ماشین لباسشویی با اختلافی 2 کیلوگرمی از لباسشویی های 8 کیلویی و معمولی بازار بیشتر است یعنی داخل درام آن گنجایش 10 کیلوگرم را دارد و این نمایانگر کاربرد این دستگاه در مکان های عمومی و البته خانواده هایی با جمعیت بالا می باشد. در کنار ظرفیت 10 کیلویی، سرعتی معادل 1400 دور برای درام تعبیه شده و این حداکثر کارکرد را برای موتور Direct Drive رقم می زند؛ دایرکت درایو یک نوع از موتورهای قدرتمند برای استفاده در ماشین و ظرفشویی های بالارده می باشد که قدرتی فراتر از انتظار را برای چرخش درام رقم می زند و می توانید اطمینان حاصل کنید که لباسشویی FSCR10422 از قابلیت های صرفه جویی در آب و انرژی نیز بی بهره نیست.

    مانند هر ماشین لباسشویی مدرن دیگری، این محصول ویرپول نیز از برنامه های ویژه شستشو برخوردار است؛ تعداد 14 برنامه شستشو، به همراه فناوری 6th Sense امکان شستشوی هر نوع لباسی مانند پشم، لباس های نازک، پنبه ای و یا شستشوی البسه با سرعت بالا و زمان کم را برایتان مهیا می سازد که این علاوه بر راحتی کار، شیوه نوینی از صرفه جویی را برای فیش برق و آب شما به همراه خواهد داشت. با تمامی این اوصاف و برنامههای متعدد کاربردی، در حین روشن بودن و شستشوی لباس ها، شما تنها 49 دسی بل نویز را احساس خواهید کرد که بهتر است بگوییم به سختی شنیده خواهد شد، چونکه این میزان، کمتر از مقداری است که از فاصله ای نسبتا دور، گوش انسان قادر به شنیدنش باشد. قفل ایمنی کودک « Child Lock »، شستشوی سریع « Quick Wash »، قفل درب « Door Lock » و سایر ویژگی های ایمنی این لباسشویی 10 کیلویی ویرپول، از امکاناتی هستند که رابط کاربری فوق العاده و راحتی در اختیار شما قرار می دهند تاب توانید همزمان با شستشویی تمیز و بدون لکه، امنیت کودکان و سایر افراد خانواده تان را نیز حفظ کنید. خرید ماشین لباس شویی ویرپول FSCR 10422شاید قیمت نسبتا بالایی داشته باشد اما به وضوح امکانات کاملی در اختیار کاربر قرار می دهد
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • رتبه مصرف انرژی A+++
    • شستشو با فناوری 6th Sense
    • سطح سر و صدای 49 دسی بل
    • پشتیبانی از قابلیت شستشوی سریع
    • دارای 14 برنامه متنوع شستشو
    • مجهز به موتور دایرکت درایو
    ‎ناموجود
  14. ماشین لباسشویی هیتاچی درب از بالا 13 کیلویی Hitachi Top Load Washing Machine SF-130XW

    داشتن یک ماشین لباسشویی ویژه و ایده آل برای شستشوی انواع لباس ها و پارچه هایی که شستن آنها با دست وقت و زمان زیادی نیاز دارد با لباسشویی درب از بالا هیتاچی مدل SF-130XWV به راحتی امکان پذیر بوده و در عین حال نتیجه ای مطلوب از پاک کنندگی را می توان توسط آن تجربه کرد. هیتاچی با داشتن سابقه زیاد در تولید لوازم خانگی اینبار با این نوع لباسشویی به خانه هایتان می آید تا با ظرفیت و امکانات مناسبی که دارد تجربه یک زندگی راحت را به شما هدیه دهد. این محصول با ظرفیت شستشوی 13 کیلوگرم و سرعت چرخش 800 دور در دقیقه مناسب ترین گزینه برای خانواده هایی با جمعیت زیاد و حتی متوسط می باشد. علاوه بر این به 11 برنامه شستشو مجهز بوده و از قابلیت هایی همچون عملکرد پاک کننده خودکار ( Auto Self Clean ) بهره می برد. مهمتر از همه وجود تابع تاخیر شستشو از 3 تا 12 ساعت است که از طریق دکمه های کنترلی که بر روی لباسشویی ایجاد شده می توان آنها را فعال کنید. همانطور که گفته شد نوع لباسشویی درب از بالا بوده و با درب شیشه ای مستحکمی که دارد در برابر حرارت و ضربه های احتمالی مقاومت بالایی داشته و همچنین به صورت بسیار انعطاف پذیر طراحی شده تا در یک چشم به هم زدن مجموعه ای کامل از لباس های کثیف را داخل آن قرار دهید. البته کم مصرف بودن نیز از پارامترهایی است که هر فردی هنگام انتخاب محصولات به آن توجه می کند تا در پایان ماه، شاهد رقمی کمتر در صورتحساب خود باشد. بنابراین با خرید ماشین لباسشویی مقرون به صرفه و درب از بالای هیتاچی می توانید لباس هایی تمیز و بدون چروک و کرک های اضافی داشته باشید.
    • ظرفیت شستشو 13 کیلوگرم
    • شستشوی 3 مرحله ای با سنسور Eco
    • همراه با 11 برنامه شستشو
    • تاخیر شستشو از 3 تا 12 ساعت
    • حداکثر سرعت چرخش 800 دور در دقیقه
    • قابلیت پاک کننده خودکار
    • مجهز به موتور قدرتمند اینورتر
    ‎ناموجود
  15. ماشین لباسشویی ویرپول 10 کیلویی Whirlpool Washing Machine FSCR10421

    حفظ رنگ و الیاف واقعی لباس ها، حین شستشو با یک ماشین لباسشویی، پس از تمیزی، در رده دوم قرار دارد. ماشین لباسشویی اف اس سی آر 10421 « FSCR10421 » محصولی شیک، فوق العاده و مدرن از شرکت ویرپول است که در دسته ماشین لباسشویی های بالا رده اش جای گرفته و در این قسمت از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، به بررسی ویژگی و قابلیت های این لباسشویی اتوماتیک می پردازیم. 10 کیلو، ظرفیتی است که FSCR10421 در اختیار درام استیل ضد زنگش قرار داده و از همین ابتدا می توان گفت که این لباسشویی درب از جلو، محصولی مناسب جهت استفاده در خانواده های پر جمعیت و حتی مکان های عمومی می باشد. فناوری فوق العاده ای که این لباسشویی 10 کیلویی ویرپول با کمک آن به حفظ تازگی لباس ها می آید، تکنولوژی 6TH Sense است؛ این مکانیزم شستشو، در حالی که از رنگ رفتگی و خراب شدن پارچه جلوگیری می کند، همچنین به میزان 70 درصد نیز در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد؛ دقیقا همان چیزی که تمامی شرکت های سازنده به دنبال آن هستند؛ البته در کنار این ها تعداد 14 برنامه و به ویژه برنامه شستشوی لباس های رنگی « Colours 15 » عملکردی کارامد تر و تمیز تر برای شستن لباس ها مهیا می سازند. سرعت اصلی چرخش درام در این لباسشویی 1400 دور در دقیقه محاسبه شده است که تنها 49 دسی بل نویز تولید می کند و با این قابلیت می توان آن را در رده لباسشویی های بسیار کم صدا دسته بندی نمود. جهت استفاده بهینه تر از ماشین لباسشویی 10 کیلویی FSCR10421 ویرپول، کاربر مجاز به استفاده از توابع و امکاناتی مانند پیش شستشو « Pre Wash » و قفل صفحه نمایش می باشد که توسط این توابع نه تنها کار شما راحت تر می شود، همچنین به میزان قابل توجهی در مصرف هزینه هایتان صرفه جویی خواهید کرد؛ استفاده از تابع شستشوی سریع نیز در این لباسشویی که مدت زمان 30 دقیقه برایش تعین شده، اجازه می دهد تا در مواقعی که زمان زیادی ندارید بتوانید نیم ساعته لباس هایتان را تمیز و خشک تحویل بگیرید. فراموش نکنید که با خرید ماشین لباسشویی FSCR10421 یک دستگاه با رتبه بهره وری انرژی A+++ در اختیار خواهید داشت.
    • تکنولوژی ZEN در موتور قدرتمند
    • دارای تکنولوژی حس ششم
    • درام فوق العاده نرم
    • برچسب مصرف انرژی A+++
    • دارای اسپری کننده برای شستشو
    • ظرفیت 10 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    ‎ناموجود
  16. ماشین لباسشویی ایندزیت 9 کیلویی Indesit Washing Machine BWE91484XSUK

    از مدل های لباسشویی کم مصرف و اقتصادی، لباسشویی ایندزیت مدل Indesit BWE91484XSUK می‌باشد که با داشتن ظرفیت بالای 9 کیلویی برای خانواده های متوسط تا پر جمعیت می‌تواند بسیار مناسب باشد. داشتن موتور با دوام و کم مصرف باعث شده از این لباسشویی را در دسته ی مدل‌های کم مصرف قرار دهیم که رتبه ی انرژی بسیار خوب A +++ دارد. این موتور قدرتمند در هر دقیقه می‌تواند 1400 دور درام را به چرخش درآورد که شستشوی بهتر و خشک کردن بیشتر البسه را به همراه دارد. درام بزرگ این لباسشویی طراحی حرفه‌ای دارد و نمی گذارد به بافت لباس ها، مخصوصا لباس های ظریف آسیب برسد. مانند انواع لباسشویی های دیگر، این مدل هم دارای برنامه‌های متنوعی است تا انواع جنس و رنگ البسه را به بهترین صورت شستشو دهد. از این برنامه‌های کاربردی می توانیم به وجود شستشو لباس های پشم « Wool program »، برنامه ی شستشوی لباس های اسپورت « Sport program »، برنامه ی شستشوی لحاف « Duvet »، برنامه ی شستشوی البسه با الیاف مصنوعی « Synthetics »، لباس های ظریف و حساس « Delicates » و ... اشاره داشته باشیم. یکی از بهترین ویژگی‌ها در این لباسشویی وجود قابلیت « Push & Wash » است که به قول اندزیت در ظرف تنها 45 دقیقه می‌توانید لباس ها را شستشو داده و خشک کنید تا آماده ی پوشیدن باشند. در اخر باید بگوییم ماشین لباسشویی ایندزیت 9 کیلویی BWE91484XSUK با داشتن سطح صدای 52 دسی بل و در حالت خشک کن 81 دسی بل، در گروه لباسشویی های کم صدا دسته بندی می‌شود. این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و استفاده از فناوری های به روز و پیشرفته توانسته رضایت مشتریانش را در سراسر جهان جلب کند.
    • دارای ظرفیت بالای 9 کیلوگرم
    • دارای رتبه ی انرژی A +++
    • حداکثر چرخش درام 1400 دور در دقیقه
    • تاخیر در شستشو تا 24 ساعت
    • دارای قابلیت Push & Wash
    • مجهز به برنامه ی اقتصادی Eco  
    • دارای برنامه‌های شستشوی البسه ی ورزشی، ظریف، پشم و مصنوعی

    قیمت رنگ نقره ای : 2100000 تومان
    قیمت رنگ سفید : 2050000 تومان
    ‎ناموجود
  17. ماشین لباسشویی ایندزیت 9 کیلویی Indesit Washing Machine IWC91482

    شرکت شناخته شده ی ایندزیت این بار با تولید ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک که از تکنولوژی های ضروری و مورد نیاز کاربران بهره می برند، توانست خدمتی دیگر به بازار جهانی لوازم خانگی داشته باشد. ماشین لباسشویی IWC91482 محصولی با کیفیت و مطمئن ایندزیت می باشد که با برچسب بهره وری انرژی A++ عنوان یکی از کم مصرف ترین لباسشویی ها را ازآن خودش کرده و با برخورداری از 16 برنامه مختلف شستشو، اجازه نمی دهد در هر چرخه، مقدار آب و انرژی بیش از اندازه مصرف شود. تعدادی از برنامه های کاربردی این دستگاه که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند برنامه شستشوی لباس های ظریف « Delicate »، شستشوی لباس های پنبه ای با 2 درجه حرارت 40 و 60 درجه، شستشوی لباس های جین « Jeans » که با دست، اصلا کار آسانی بنظر نمی رسد، و شسشتوی کفش های ورزشی می باشند. حداکثر سرعت دیگ این ماشین لباسشویی 9 کیلویی indesit، 1400 دور در دقیقه حساب شده که با این امکانات می توان گفت برای استفاده در خانواده های پر جمعیت نیز مناسب و ایده آل بنظر می رسد. در اصل ضروری ترین بخش هر ماشین لباسشویی موتور و قطعات سخت افزاری آن هستند که ایندزیت می گوید برای هر کدام از این اجزا، 10 سال گارانتی در نظر گرفته شده پس حالا حالاها با خیال راحت از لباسشویی IWC91482 استفاده کنید. همانطور که در مشخصات لباسشویی IWC 91482 در سایت اصلی مشاهده می کنید، به همراه مدل نامبر این دستگاه واژه ECO به کار گرفته شده که در مقایسه با رده انرژی A و A+ بسیار خوب است و با اطمینان می توان گفت که از نظر هزینه های آب و برق، در رده پایینتری قرار گرفته.

    برای بیان میزان سر و صدای تولید شده در ماشین لباس شویی و ظرفشویی ها از واژه نویز استفاده می شود اما برای لباسشویی 91482 بهتر است این واژه را به کار نبریم چونکه تنها 50 db صدای تولید شده دارد و این را می توان به راحتی نادیده گرفت. خرید ماشین لباسشویی ایندزیت IWC91482 که قیمتی کمتر از 2 میلیون دارد، نه تنها موجب صرفه جویی در آب و هزینه های مصرفی منزل شما می شود بلکه با بهره وری از تکنولوژی های روز، می توانید به راحتی نسبت به شستشوی هر نوع لباسی اقدام نمایید.
    • ظرفیت 9 کیلویی
    • سرعت 1400 دور در دقیقه
    • دارای 16 برنامه مختلف
    • مجهز به تابع تاخیر در شستشو
    • سطح سر و صدای 50 دسی بل
    • درب شیشه ای با زاویه 150 درجه
    • پشتیبانی از تابع شستشوی ECO
    ‎ناموجود
  18. ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی WAP28378GB Bosch Washing Machine

    ماشین لباسشویی « WAP28378GB » یکی دیگر از مدل لباسشویی های بوش است که با ظرفیت 8 کیلو و موتور کم صدای « EcoSilence Drive » محصولی ایده آل و مناسب جهت استفاده روزانه می باشد. این لباسشویی شرکت bosch از نوع درب از جلو بوده و با طراحی استانداردی شکل گرفته است به طوری که قابلیت جایگذاری در مکان های مختلف از منزل را دارد؛ در بخشی از فناوری های منحصر بفرد بوش در این لباسشویی می توانیم به فناوری VarioPerfect اشاره کنیم که این فناوری شستشو با 65 درصد صرفه جویی در زمان و 50 درصد مصرف بهینه تر انرژی و کارامد تر، با لباسشویی همراه است. قابلیت تنظیم سرعت با حداکثر 1400 دور در دقیقه و دما با ماکزیموم 90 درجه سانتی گراد در لباسشویی 8 کیلویی بوش با مدل نامبر WAP28378GB امکان پذیر است به این ترتیب شما می توانید از نخ کش شدن و یا وارفتگی لباس هایتان توسط آب بسیار داغ و یا شستشوی زیاد جلوگیری نمایید. یکی از مزیت هایی که لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی بوش به همراه دارد طراحی مقاوم در برابر لرزش های مداوم حین کار است؛ در واقع جهت ثبات بیشتر با سیستم AntiVibration مجهز شده و از طرفی دیگر نیز مکانیزم درام این لباسشویی سفید رنگ از WaveDrum پیروی می کند که از ظرفیت 58 لیتر برخوردار بوده و با توجه به ساختارش و الیاف لباس ها شستشویی ملایم و بی نقص را به دنبال دارد.
    16 برنامه شستشو، چند تابع مختلف مانند شروع با تاخیر « Start Delay »، شستشوی سریع 15 تا 30 دقیقه، زنگ هشدار پایان چرخه و آبکشی در کنار دیگر ویژگی های این لباسشویی قرار گرفته اند تا بتوان به سادگی نهایت استفاده را از این لباسشویی داشت. ماشین لباسشویی WAP28378GB توانسته با توجه به استانداردهای جهانی، رتبه A+++ را در مصرف انرژی کسب کند که به 30 درصد مصرف کمتر منجر می شود؛ همچنین مصرف انرژی سالانه آب این دستگاه 135 کیلو وات ساعت در نظر گرفته شده است. ماشین لباسشویی نامبرده بوش با ظرفیت 8 کیلو یکی از بهترین های بانه مارکت می باشد که با قیمت مناسب برای خرید در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.
    • رتبه مصرف انرژی A+++
    • دارای موتور EcoSilence درایو
    • پشتیبانی از فناوری VarioPerfect
    • طراحی AntiVibration و در دو جداره
    • دارای LED داخلی برای روشنایی بیشتر
    • میزان نویز 51 دسی بل در حین شستشو
    • مجهز به 16 برنامه شستشو
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    ‎ناموجود
  19. ماشین لباسشویی 8.5 کیلویی هیتاچی Hitachi Washing Machine BD-W85AEE

    امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد، افراد ترجیح می دهند بیشتر از وسایل برقی که کار را راحت می سازند استفاده کنند و ماشین لباسشویی یکی از این دستگاه های پر کاربرد است. برای خانواده هایی با جمعیت متوسط، پیشنهاد ما ماشین لباسشویی بی دی – دبلیو 85 « BD-W85AEE » هیتاچی است که ظرفیت اصلی 8.5 کیلو به مخزن آن اختصاص یافته و با سرعت 1200 دور در دقیقه (rpm) قابل چرخش است؛ این مقدار سرعت می تواند کیفیت شستشو و بهینه سازی مناسب زمانی را برای دستگاه رقم بزند؛ از طرفی دیگر 16 برنامه مختلف جهت شستشوی لباس هایی با الیاف متفاوت در این لباسشویی، توسط یک دکمه ولومی در اختیار کاربر قرار می گیرند که شامل شستشوی مخلوط « MIX »، شستشوی سریع 15 دقیقه ای « Rapid 15 »، شستشوی لباس های پنبه ای « Cotton Eco »، شستشو و خشک کردن و ... می باشند. مزیت اصلی این برنامه های متنوع، دادن اختیار انتخاب به کاربر برای شستشوی لباس های مختلف است و دیگر امتیاز آن نیز محافظت از بافت و جنس هر پارچه در حین شستشو است. در کنار این برنامه ها شما می توانید از توابعی همچون Prewash و تایمر برای به تعویق انداختن زمان شروع شستشو نیز بهره ببرید. استفاده راحت و البته ایمن از این ماشین لباسشویی هیتاچی مدیون برخورداری آن از سنسورهای هوشمند تشخیص بار « Load Sensor » سنسور میزان آب «Water Level Sensor» و سنسور تشخیص دمای آب « Water Temperature Sensor » می باشد که به کمک این قابلیت ها دیگر نه مقدار آب و مواد شوینده بیش از حد نیاز مصرف می شود و نه لباس هایتان بر اثر درجه حرارت بالای آب خراب می شوند؛ پس با خیال راحت می توانید نسبت به خرید ماشین لباسشویی BD-W85AEE از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت اقدام نمایید.
     
    در بخشی دیگر از بررسی این ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از جلو هیتاچی می پردازیم به طراحی و بهداشت فضای داخلی آن که شامل فناوری آنتی آلرژی می باشد و درام دستگاه نیز قابلیت شستشوی خودکار دارد؛ همچنین این لباسشویی تمام اتوماتیک، از یک صفحه نمایش LED مشکی رنگ با نور پس زمینه سبز روشن بهره می برد که خوانایی بالایی حتی در شب دارد و اطلاعاتی از جمله دمای آب،  مقدار زمان باقی مانده، برنامه های در حال اجرا و ... را برایتان به نمایش می گذارد. در پایان می توان گفت که ماشین لباسشویی هیتاچی W85AEE یکی از بهترین های موجود در این فروشگاه اینترنتی می باشد چونکه با قیمت مناسب و ارزان، تمامی امکانات مورد انتظار شما از یک لباسشویی را دارا است.
        
    • حداکثر سرعت چرخش 1200دور در دقیقه
    • قابلیت تنظیم چرخش و درجه حرارت آب
    • مجهز به 16 برنامه شستشو
    • پشتیبانی از گزینه های پیش شستشو و تایمر تاخیر
    • دارای قابلیت خاموش شدن خودکار
    • برچسب بهره وری انرژی A+++
    • ظرفیت اصلی 8.5 کیلوگرم
    • طراحی استاندارد و عدم لرزش
    ‎ناموجود
  20. ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی DAEWOO WASHING MACHINE DWK-9110S

    لباسشویی ها از جمله دستگاه های کار راه انداز و کارآمد هستند که امروزه کار خانم های خانه دار را بسیار راحت نموده اند. پس در هنگام خرید ماشین لباسشویی بایستی به برخی ملاک ها مانند: ظرفیت، دور ماشین، برنامه ها، برچسب انرژی و قیمت بیشتر از هر چیز دیگری توجه کرد. اولین ملاک که ظرفیت است بایستی قبل از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گرفته شود، پس اگر از خانواده پر جمعیت بهره می برید و یا به دنبال لباسشویی هستید که قادر به شسشتوی اقلام بزرگ مانند پتو و ملافه باشد، ماشین لباسشویی دوو DWK-9110S با ظرفیت بالای 9 کیلوگرم می تواند گزینه ای بسیار مناسب برایتان باشد. در قلب این لباسشویی موتوری قدرتمند تعبیه شده که از نوع دایرکت درایو می باشد، این موتور که در آن تسمه حذف شده، موجب افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی و صدا می شود، بدین ترتیب به این مدل کلاس برچسب انرژی +++A تعلق گرفته است. برای شستشوی مناسب لباس ها، میزان سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه برای این لباسشویی در نظر گرفته شده. علاوه بر این برنامه های موثری در این ماشین لباسشویی وجود دارند که کاربران می توانند در صورت نیاز و به دلخواه یکی از آن ها را بر گزینند. مثلا برنامه شستشوی ضد چروک موجب می شود لباس های شسته شده از حداقل چروک بهره ببرند. شستشوی سریع نیز موجب می شود لباس ها ظرف مدت زمان 30 دقیقه شسته شوند که این زمان انتظار را بسیار کاهش می دهد.  یکی دیگر از قابلیت های ویژه در دوو 9110S درام از نوع الماسه می باشد، این نوع درام که با مهارت کامل ساخته شده، به طرز قابل توجهی از صدمه رسیدن به لباس ها در حین شستشو و چرخش جلوگیری می نماید. همچنین دوو از فناوری جدید نانوسیلور در این مدل خود بهره گرفته که این می تواند بسیار کاربردی باشد. پس اگر از اشخاصی هستید که در مورد تمیزی و از بین بردن آلودگی و میکروب حساسیت بالایی دارید دوو 9110 می تواند گزینه ای مناسب برایتان باشد؛ در واقع تکنولوژی نانو سیلور موجب از بین رفتن میکروب ها و ضد عفونی کردن لباس ها می شود. از دیگر قابلیت های این مدل، سیستم شستشوی اقتصادی، تایمر تاخیر، نمایشگر LED و سیستم عیب یاب هوشمند می باشد.
    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه
    • دارای موتور دایرکت درایو
    • مجهز به درام از نوع الماسه
    • دارای تکنولوژی نانو سیلور
    • دارای تایمر تاخیر
    • سیستم هوشمند عیب یاب
    • صفحه نمایشگر LED
    • شستشوی سریع و ضد چروک
    • کلاس انرژی +++A
    ‎ناموجود
  21. ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی 8632 Beko Washing Machine

    امروزه اکثر کاربران به دنبال ماشین لباسشویی هستند که در کنار کارایی مناسب و کیفیت ساخت خوب، از طراحی زیبایی نیز برخوردار باشد تا دکوری زیبا در آشپزخانه شان داشته باشند. این گونه اشخاص بیشتر به دنبال مدل هایی هستند که در کنار داشتن امکانات و طراحی زیبا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشند. ماشین لباسشویی بکو 8632 از جمله مدل هایی است که در کنار امکانات مناسب، کیفیت ساخت خوب، از طراحی دلنشینی نیز برخوردار است. بکو 8632 با ظرفیت بالای 8 کیلوگرم ارائه شده، پس این مدل برای کسانی که دارای خانواده با جمعیت بالا هستند می تواند گزینه ای بسیار ایده آل باشد، همچنین با این میزان ظرفیت از این پس می توانید اقلام بزرگی مانند ملافه و پتو را در منزل شستشو دهید. سرعت چرخش انتخاب شده برای ماشین لباسشویی 8632 نیز 1200 دور در دقیقه می باشد که این نیز بسیار جواب گو است. بکو 15 عدد برنامه کاربردی را بر روی این لباسشویی نصب کرده که تنظیم و فعال سازی آن ها بر روی لباسشویی بسیار راحت است، کافیست با توجه به بافت لباس هایتان این برنامه ها را بر روی لباسشویی تنظیم کنید. این برنامه ها شامل 2 برنامه مختص به لباس های پنبه ای، 2 برنامه روزانه فشرده، برنامه مخلوط، شستشوی دستی، شستشوی بهداشتی، شسشتو با دست و ... می باشد. طبق روال در این ماشین لباسشویی بکو از توابع اضافی بهره گرفته شده تا البسه ها بهتر شستشو داده شوند. این سه تابع هم شامل: شستشوی سریع، شستشو اضافی و تابع پیش شستشو می باشند. از دیگر امکانات لباسشویی 8632 فناوری « AquaFusion » برای کاهش مصرف آب و مواد شوینده، قفل کودک، تایمر تاخیر 0-19 ساعت و برچسب انرژی A +++ می باشد.
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • 15 برنامه شستشوی متنوع
    • 3 عدد تابع اضافی
    • فناوری « AquaFusion »
    • تایمر تاخیر 0 تا 19 ساعت و قفل کودک
    • برچسب انرژی A +++
    ‎ناموجود
  22. ماشین لباسشویی بکو 10 کیلویی Beko Washing Machine WMY101444LB3

    ماشین لباسشویی بکو مدل دبلیو ام وای 101444 ال بی 3 « Beko WMY101444LB3 » ظرفیت 10 کیلو گرمی دارد که برای خانواده های متوسط تا پر جمعیت مناسب است و می‌توان در هر بار شستشو حجم زیادی از پارچه ها و البسه حتی لحاف و پتو را شستشو داد. این لباسشویی با که رده ی انرژی +++A یکی از کم مصرف ترین و اقتصادی ترین لباسشویی های این برند می‌باشد که در مورد برق و هم درمورد آب، مصرف بهینه ای دارد. طراحی این مدل بسیار زیبا با رنگ نقره ای است، دهانه ای بزرگ دارد، دکمه‌های کنترلی و نمایشگر هم در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته‌اند. تعداد برنامه‌های این لباسشویی که به وسیله ی کلید چرخشی مرکزی می‌توان آنها را انتخاب کرد، به 16 عدد می‌رسد. یک سری از این برنامه‌های از پیش تعیین شده شستشوی لباس های کتان « Cottons »، لباس های کتان اقتصادی « Cotton Economic »، محافظت از لباس های کودک « BabyProtect »، ترکیبی « Mixed »، روزانه سریع «  Daily express»، بهداشتی 20 درجه « Hygiene 20° »، شستشوی ظریف 20 درجه « Delicate 20° » و ... می‌باشند که بسته به نوع پارچه می‌توان هر کدام را به کار برد. از دیگر امکاناتی که بکو برای این لباسشویی 10 کیلویی تدارک دیده، داشتن قابلیت تاخیر در شروع شستشو می‌باشد که از یک تا 24 ساعت قابل تنظیم است به همین خاطر حتی هنگامی که در خانه نباشید می‌توانید شستشوی لباس ها را به تعویق انداخته تا در زمان معین شستشو شروع شود. سیستم تنظیم آب اتوماتیک « Automatic Water Control System » به منظور استفاده ی بهینه از آب و سیستم ایمنی شدت جریان بیش از حد « aquawave » هم برای جلوگیری از آسیب نوسان های برق به خدمت گرفته شده‌اند.
    • ظرفیت بالای 10 کیلوگرمی
    • کم مصرف و دارای رده ی انرژی +++A
    • سرعت چرخش موتور1400 ‏دور در دقیقه‏‏
    • دارای 16 برنامه ی شستشو
    • مجهز به سیستم تنظیم آب اتوماتیک
    • سیستم ایمنی شدت جریان بیش از حد ( aquawave )
    • دارای هیتر مقاوم و تکنولوژی ضد باکتری
    • قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت
    ‎ناموجود
  23. ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی Beko Washing Machine 8KG WJ837543

    WJ837543 از لباسشویی های خوش ساخت کمپانی بکو است که با ویژگی هایی همچون ظرفیت 8 کیلو، حداکثر سرعت چرخش 1300 دور در دقیقه، تعداد 16 برنامه مختلف شستشو، توابع کمکی، تاخیر در شستشو تا 24 ساعت، قفل کودک، مصرف پایین انرژی و یک سری دیگر از ویژگی های کاربردی همراه شده. ظرفیت 8 کیلوی، این لباسشویی را برای خانواده‌های با جمعیت متوسط بسیار مناسب ساخته. اگر در خانواده‌ای پر جمعیت زندگی می کنید می توانید مدل 101444 را با ظرفیت 10 کیلو گرم خریداری کنید. جهت ارائه شستشویی مناسب و ایده آل، لازم است با توجه به نوع لباس هایی که می خواهید بشویید، برنامه متناسب را انتخاب کنید. در کنار این برنامه های شستشو می توانید از 4 توابع کمکی از جمله قبل شستشو « Pre-Wash »، نگه داشتن شستشو « Rinse Hold »، بدون چرخش « No spin » و ضد چروک « Anti-Creasing » استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از کنترل پنل و با توجه به نوع لباس ها دما و سرعت چرخش را نیز تنظیم کنید. از دیگر ویژگی ها و امکانات لباسشویی بکو WJ837543 می توان به تاخیر در شستشو تا 24 ساعت اشاره کرد. با استفاده از این تابع می توانید شروع به کار لباسشویی را تا 24 ساعت به تاخیر بیاندازید. از ویژگی های خوب این لباسشویی می توان به برچسب انرژی A+++ اشاره کرد که مصرف پایین انرژی را تضمین می کند. برای بالا بردن ایمنی لباسشویی می توانید از قفل کودک استفاده کنید تا از تنظیمات تصادفی هنگام کار لباسشویی جلوگیری شود. بکو این لباسشویی را با طراحی ساده و رنگ بدنه‌ی سفید تولید کرده که دارای درب بزرگ با اندازه‌ی 34 سانتی متر است. این درب را تا اندازه‌ی 170 درجه می توانید باز کنید که سهولت دسترسی را برای شما فراهم می سازد. شما می توانید به سادگی لباس ها را بارگذاری و یا تخلیه کنید. جنس درام از فولاد ضد زنگ تولید شده که دارای ظرفیت 55 لیتر می باشد. بر روی این لباسشویی نمایشگر LCD قرار داده شده که می توانید با استفاده از آن مدت زمان را مشاهده کنید.
    • ظرفیت 8 کیلوگرمی
    • سرعت چرخش درام 1300 دور در دقیقه
    • دارای برچسب انرژی A+++
    • همراه با 16 برنامه شستشو
    • دارای قابلیت ضد چین و چروک
    • همراه با تاخیر در شستشو و قفل کودک
    ‎ناموجود
  24. ماشین لباسشویی بکو 10 کیلویی Beko Washing machine wmy 101444SLB1

    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • ظرفیت 10 کیلوگرم
    • برچسب بهره وری انرژی A+++
    • پشتیبانی از 16 برنامه شستشو
    • درب فوق العاده و طراحی استاندارد
    • میزان نویز 54 دسی بل
    • مجهز به فناوری Aquawave
    ‎ناموجود
  25. ماشین لباسشویی بکو 10 کیلویی Beko Washing machine wmy 101444LB1

    • دارای قدرت 2000 وات
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • ظرفیت 10 کیلوگرم
    • برچسب بهره وری انرژی A+++
    • پشتیبانی از 16 برنامه شستشو
    • درب فوق العاده و طراحی استاندارد
    • سطح نویز تنها 54 دسی بل
    • مجهز به فناوری Aquawave
    ‎ناموجود
  26. ماشین لباسشویی بکو 7 کیلو BEKO WASHING MACHINE WMY71283

    • دارای ظرفیت 7 کیلو
    • حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • دارای سیستم خودکار تنظیم آب
    • 16 برنامه شستشو
    • شستشوی سریع، شستشو اضافی و پیش شستشو
    • دارای رتبه انرژی A+++
    • نمایشگر LCD با قابلیت نمایش زمان باقی مانده
    ‎ناموجود
  27. ماشین لباسشویی شارپ 7 کیلویی Sharp Washing Machine ES-FP710AX3

    • ظرفیت شستشو 7 کیلوگرم
    • صفحه نمایش لمسی LED
    • مجهز به 14 برنامه شستشو
    • قابلیت ضد چروک
    • دارای قفل کودک
    • شستشوی سریع در 15 دقیقه
    • مجهز به فیلتر تخلیه ( Drain filter )
    ‎ناموجود
  28. ماشین لباسشویی ال جی 10 کیلویی LG WASHING MACHINE WDU1H466JCH

    • ظرفیت شستشو 10 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • همراه با 12 برنامه شستشو
    • عیب یابی هوشمند
    • موتور اینورتر Direct drive
    • مجهز به فناوری TurboWash و TurboDry
    • قابلیت شستشو با بخار
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  29. ماشین لباسشویی آاگ 9 کیلویی L8FEC946R AEG Washing Machine

    • ظرفیت شستشو 9 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • موتور اکو اینورتر با توان مصرفی 2200 وات
    • سطح بهره وری انرژی A +++
    • دارای 6 برنامه  شستشو
    • مجهز به صفحه نمایش LED
    • همراه با قابلیت ضد آلرژی و ضد چروک
    • مجهز به تکنولوژی ProSense
    • شستشوی لباس با فناوری بخار
    ‎ناموجود
  30. ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی SAMSUNG WASHING MACHINE WW90H7410

    • ظرفیت شستشو 9 کیلوگرم
    • صفحه نمایش LED
    • مجهز به تکنولوژی Eco Bubble
    • برچسب مصرف انرژی A+++
    • دارای 14 برنامه شستشو
    • موتور اینورتر دیجیتال
    • سرعت چرخش درام 1400 دور در دقیقه
    • قابلیت شستشوی سریع لباس
    • با سه دکمه شکسته به شرط کار و گارانتی 24 ماه و 5 سال خدمات
    ‎ناموجود
  31. ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلوگرم SAMSUNG WASHING MACHINE WW90K5210UX

    • دارای ظرفیت 9 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • مجهز به قابلیت AddWash
    • دارای فناوری Eco Bubble
    • مجهز به قابلیت Smart Check
    • کلاس بهره وره انرژی A+++
    ‎ناموجود
  32. ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WW90K5213WW

    • رتبه ی بهره وری انرژی A +++
    • دارای نمایشگر LED با دکمه‌ی چرخان برای انتخاب برنامه‌ها
    • شستشوی سریع و تاخیر در شستشو
    • دارای برنامه های شستشو برای انواع پارچه و لباس
    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • دارای دیگ الماسه بدون اسیب زدن به لباس
    • دارای درب کوچک برای اضافه کردن لباس ها در حین شستشو
    ‎ناموجود
  33. ماشین لباسشویی بوش کم مصرف 9 کیلویی WAT28780 Bosch Washing Machine

    بوش یکی از کمپانی های تولید کننده انواع لوازم خانگی است که محصولاتش را با کیفیت عالی تولید و روانه بازار می کند. یکی از ماشین های لباسشویی تولید شده توسط این کمپانی نام آشنا، مدل WAT28780 است که با طراحی مناسب، مصرف پایین آب و انرژی، لرزش کم و سایر ویژگی های خوب تولید و طراحی شده است. بوش این مدل ماشین لباسشویی را به 14 نوع برنامه مختلف شستشو مجهز کرده. در کنار برنامه ها، می توانید از توابع مختلف موجود بر روی لباسشویی استفاده کنید تا بهترین نتیجه شستشو را دریافت کنید. این گزینه ها شامل پیش شستشو، ضد چین و چروک، انتخاب سرعت چرخش، شروع با تاخیر، تنظیم دما، اسپید پرفکت « SpeedPerfect »، اکو پرفکت « EcoPerfect »، شروع / مکث، نگه داشتن شستشو، حافظه و ... می باشند که هر کدام را می توانید به سادگی با استفاده از نمایشگر لمسی انتخاب کنید.‌
    یکی از ویژگی های بسیار خوب ماشین لباسشویی دبلیو ای تی 28780 بوش می توان به وجود موتور اکو سایلنس درایو « EcoSilence Drive » اشاره کرد. با وجود این موتور، عملکرد عالی در کنار مصرف پایین آب و انرژی تضمین خواهد شد.‌ از دیگر ویژگی های این موتور می توان به طول عمر بالا و صدای پایین آن اشاره کرد. یکی از تکنولوژی های موجود بر روی این مدل لباسشویی می توان به اکتیو واتر « ActiveWater » اشاره کرد. این تکنولوژی با مدیریت منابع، مصرف آب و انرژی را کاهش می دهد.‌ اگر مایل به خرید لباسشویی با امکانات خوب و کیفیت عالی هستید، مدل WAT 28780 می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. 
    • ظرفیت شستشوی 9 کیلویی
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • نمایشگر LED لمسی
    • قابلیت تنظیم دما و سرعت چرخش
    • وجود تکنولوژی ActiveWater
    • 14 نوع برنامه مختلف شستشو
    • موتور  EcoSilence Drive
    • برچسب انرژی A+++
    ‎ناموجود
  34. ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش 1400 دور WAT2849XTR BOSCH WASHING MACHINE

    WAT2849XTR یکی از مدل لباسشویی های کارآمد تولید شده توسط کمپانی خوش نام بوش است. این کمپانی همواره محصولاتش را با کیفیت بالایی تولید می کند تا سالیان طولانی بتوانند کار کنند. ظرفیت شستشوی این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم می باشد که می تواند حداکثر تا 1400 دور در دقیقه بچرخد.‌ کلاس بهره وری انرژی این مدل لباسشویی بوش A + + + است؛ با این وجود این مدل در رده لباسشویی های کم مصرف قرار می گیرد. بوش همانند دیگر مدل لباسشوی هایش، یک سری کامل از برنامه های شستشو را بر روی این مدل نیز قرار داده تا بتوانید انواع مختلف لباس ها را درون آن قرار دهید. از جمله برنامه های ویژه لباسشویی WAT2849XTR می توان به آبکشی، شستشوی لباسهای تیره، پیراهن، ورزشی، شستشوی سریع، لحاف، لباس های پشمی و ابریشمی اشاره کرد.‌ 
    بوش از موتور کارآمد EcoSilence Drive استفاده کرده که طول عمر بالا را در کنار مصرف پایین و صدای کم تضمین می کند. از تابع های موجود بر روی لباسشویی WAT2849XTR می توان به قبل از شستشو، زمان باقی مانده، تنظیم درجه حرارت، ecoperfect / speedperfect و تنظیم سرعت اشاره کرد.‌ با وجود SpeedPerfect و EcoPerfect، می توانید اکثر برنامه ها را سریعتر و کارآمدتر تنظیم کنید. این عملکرد زمان شستن را تا 65٪ و انرژی مصرف شده را تا 50٪ کاهش می دهد. وجود تکنولوژی varioperfect عملکرد عالی شستشو را در کنار مصرف بهینه آب و انرژی تضمین می کند. با وجود  ActiveWater ™ Plus منابع آب مصرفی به صورت بهینه مدیریت خواهند شد. 
    • ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • کلاس بهره وری انرژیA + + + 
    • موتور EcoSilence Drive
    • تکنولوژی  ActiveWater ™ Plusبرای مدیریت آب
    • SpeedPerfect و EcoPerfect
    • Varioperfect جهت ارائه شستشوی بهینه با عملکرد عالی
    • نمایشگر بزرگ LED
    ‎ناموجود
  35. ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی 1600 دور WAW32760ME Bosch Washing Machine

    • ظرفیت 9 کیلو گرمی
    • تعداد 14 برنامه ی شستشو
    • حداکثر سرعت 1600 دور در دقیقه
    • شستشوی سریع در 15 دقیقه
    • سیستم ضد نشت اب AquaStop
    • موتور EcoSilence Drive
    • فناوری VarioPerfect
    • کلاس انرژی A+++
    • تکنولوژی ActiveWater  Plu
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 588 تا

قیمت لباسشویی خرید ماشین لباسشویی از بانه مارکت بررسی مشخصات لباس شویی سامسونگ ال جی بوش و بکو فروش ماشين لباسشويي 7 و 8 کیلو