Product was successfully added to your shopping cart.

kenwood

kenwood

   

آیتم‌های 246 تا 280 از مجموع 315 تا

  1. دستگاه قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM485

    قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در بین مردم جهان است و سالانه هزاران تن از این نوشیدنی معروف در سراسر جهان مصرف می شود. اما درست کردن قهوه دردسر هایی به همراه دارد، به عبارتی دیگر باید وقت زیادی برای درست کردن آن گذاشت همچنین برای درست کردن قهوه نیاز به مهارت خاصی است. از این رو کمپانی های زیادی در سراسر جهان به ساخت قهوه سازهای حرفه ای روی آورده اند که کمپانی کنوود یکی از انها است. قهوه ساز kenwood cm485 از یک طراحی حرفه ای و متفاوت برخوردار است که با روندی که دارد می تواند تهیه ی قهوه را آسانتر و سریعتر انجام دهد. قابلیت تایمر و شاخص رسوب از ویژگی هایی است که این قهوه میکر را به نسبت قهوه ساز های معمولی در سطح بالاتری قرار گرفته است و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با قابلیت تایمر در قهوه ساز سی ام 485 کنوود شما می توانید زمان تهیه ی قهوه ی خود را تعیین کنید، تصور کنید بعد از یک روز کاری کسل کننده در حالی که خسته به خانه بر میگردید، با قهوه ی آماده رو به رو شوید، بدون شک با نوشیدن یک قلپ از قهوه، خستگی از تن شما بیرون خواهد رفت. این قهوه ساز دارای المنت های حرارتی می باشد که با تولید حرارت 900 واتی می تواند آب را داغ کرده و قهوه را آماده و دم کند. این قهوه ساز کنوود CM485 از یک طراحی حرفه ای و جمع و جور با ابعاد 25 × 27.7 × 35.9 سانتی متر برخوردار است که مطمئنا در آشپزخانه ی شما فضای کمی را اشغال خواهد کرد، با وجود جنس بدنه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ این قهوه ساز بسیار مقاوم در برابر هر گونه ضربه و خراش می باشد همچنین در برابر حرارت آب نیز رنگ آن تغییری نخواهد کرد.
     
    • جنس بدنه ی ساخته شده استیل ضد زنگ
    • مجهز به کنترل الکترونیکی
    • مخزن آب جدا شدنی
    • دارای توان حرارتی 900 وات
    • اندازه ی جمع و جور با وزن تنها  4.1 کیلوگرم
    • ظرفیت 1.5 لیتر ی
    ‎ناموجود
  2. توستر نان کنوود KENWOOD TOASTER TT997

    توستر کنوود تی تی 997 مجهز به قابلیت های استانداری است که  می توانید با استفاده از آنها تمامی انواع نان ها را توسط آن برشته کرده و در انواع وعده های غذایی سرو کنید. ترکیب ساختاری این محصول با طراحی ایمنی که دارد امکان استفاده ویژه ای را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. رنگ این محصول از روکش سفید براق و مناسبی است که در برابر حرارت و رطوبت همان ساختار اولیه را حفظ کرده بدون آنکه از زیبایی های چشمگیر آن کاسته شود. توستر KENWOOD TT997 امکان برشته و طلایی کردن انواع نان های سرد و حتی یخ زده را فراهم کرده طوری که با استفاده از آن دیگر نیازی به فر و یا حرارت مستقیم اجاق های گاز نخواهد بود چراکه احتمال سوختن نان در آنها افزایش می یابد. این توستر سنتی با طراحی ایمنی که برای آن فراهم شده مناسب برای استفاده های خانگی است که می توانید در هر زمانی آن را به کار ببرید بدون آنکه نیاز به قدرت زیادی جهت عملکرد آن باشد و یا سطح مصرف را افزایش دهد. قیمت مناسب این توستر کنوود TT997 امکان خریداری آن را به راحتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. مجهز به سنسور الکترونیکی ویژه است و همین باعث شده تا در هنگام عملکرد دقت و ظرافت ویژه ای را ایجاد کند طوری که نان را به محض برشته شدن بیرون آورده و با آسانسور ویژه ای که دارد این امکان را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد.
     
    • توستر سنتی با طراحی ایمن
    • دارای دو اسلات ویژه مناسب برای 4 تکه نان
    • مجهز به سنسور الکترونیکی
    • بدنه عایق
    ‎ناموجود
  3. توستر 2 تکه ای کنوود Kenwood Toaster TT325

    توستر یکی از دستگاه های بسیار لازم بر ای هر خانه و خانواده ای  ضروری می باشد. شرکت کنوود یکی دیگر از محصولات خانگی را با نام تی تی 325 با طراحی فوق العاده زیبا و با کیفیت  با طول عمر بالا طراحی  کرده است. وجود  یک نوع توستر در هر خانه ای الزامی می باشد. شما با داشتن دستگاه  توستر325 می توانید صبحانه ی خود را با نان داغ  به وسیله ی این توستر آغاز کنید. شما با استفاده از این توستر می توانید در هز زمانی که ارداه کنید می توانید در کمتر از چند دقیقه انواع نا های یخ زده در یخچالتان را با استفاده از این توستر 325 در کمتر از چند دقیقه گرم کنید و از خوردن نان گرم در کنار مخلفات صبحانه نهایت لذت را ببرید. یکی از قابلیت های این دستگاه توستر TT325  به شیوه ای کاملا جالب ساخته شده است که  شما علاوه بر این که می توانید  با استفاده از آن نان  صبحانه و یا نهارتان را  در کمتر از چند دقیقه گرم کنید می توانید انواع نان های بزرگ و کوچک و حتی انواع شیرینی های خشک را برروی  میله های این توستر گرم و از آن نهایت لذت را ببرید. اگر به دنبال یک  توستر TT325 می باشید می توانید در ادامه  بیشتر با ما همراه باشید. شما باید بدانید به تعداد 2 نان ورودی می توانید ان را در داخل توستر قرار دهید و به صورت 2  تا 2  تا نان  مورد نیاز را برروی دستگاه توستر داغ کنید و و بعد داغ کردن ان را مصرف کنید.  
    • تعداد درگاه قرارگیری نان2 عدد
    • مجهز به دکمه ی  توقف عملیات
    • دارای توان مصرفی900 وات
    • قابلیت گرم کردن کلوچه و کماج
    • مجهز به بدنه خنک و عایق حرارت
    • دارای محفظه جمع آوری سیم
    ‎ناموجود
  4. آبمیوه گیر کنوود 250 وات KENWOOD JUICER JE700

    آبمیوه گیر منحصر به فرد کنوود مدل جی ایی 700 یکی از مناسب ترین مدل های آبمیوه گیری برای تمامی انواع میوه های متنوع است که امکان گرفتن عصاره کامل با فیبر فراوان را فراهم کرده و در مدت زمان کمی در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. این محصول مناسب با معیار های خاص صنعتی تولید شده که می توانید به طور مداوم از تجهیزات ویژه آن استفاده کرده و از عملکرد فوق العاده آن با توان مناسبی که دارد لذت ببرید. این آب میوه گیری مجهز به دو سطح سرعت کارآمد است که به صورت متغیر می توانید سطح ایده آلی را برای عملکرد خاص آن تعیین کنید. آبمیوه گیری Kenwood JE700 ابزاری برای جداسازی آب از میوه ها و انواع سبزی ها است که دریک فرآیند ویژه آنها را انجام می دهد. ظرفیت کاسه این آبمیوه گیر برابر با 750 میلی لیتر است و دارای حجم تفاله گیر 950g می باشد و باعث می شود تا آبمیوه گوارایی را برای اوقات فراغت خود در کنار خانواده در اختیار داشته باشید و از سبک زندگی ایده آل خود لذت ببرید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به سلامت آب لیمو های تهیه شده بسیار اهمیت می دهید می توانید با سفارش دادن این دستگاه به راحتی در خانه خود آب لیمویی سالم و بهداشتی را تهیه کنید چرا که دارای قطعه ای ویژه برای گرفتن آب انواع مرکبات می باشد. میزان سر و صدای این آبمیوه گیر کنوود JE700 در هنگام عملکرد بسیار کم بوده و باعث می شود تا با آرامش بیشتری به کارهای خود بپردازید بدون آنکه باعث اذیت شما شود. این محصول را با قیمت مناسبی به صورت آنلاین از ما سفارش داده و تنوع را در بازدهی ایده آلی که دارد را در اختیار خود بگیرید.    
     
    • آبمیوه گیر و آب مرکبات گیر با طراحی ایمن و مدرن
    • عملکرد سریع و آسان
    • دهانه خروجی مناسب
    • ظرف آبمیوه 750 میلی لیتر
    • قدرت 250W
    ‎ناموجود
  5. غذاساز کنوود 220 وات Kenwood Food Processor PM430

    شرکت سازنده ی کنوود دستگاه غذا ساز خود را نسبت به شرکت های دیگر با طراحی متفاوت تر تولید و عرضه کرده است که غذا ساز مدل PM430 جز یکی از مدل های تولید کننده ی کنوود به حساب می آید که این دستگاه غذا ساز و مخلوط کن دارای یک قدرت عالی 750 واتی می باشد در نهایت هر چه قدرت آن بیشتر باشد میزان عملکرد این دستگاه نیز بالا می رود. از آنجایی که این غذا ساز کنوود از یک جنس مرغوبی و محکم به نام فلز ساخته شده است، این دستگاه غذا ساز و مخلوط کن نیز از یک اندازه و وزن مناسبی برخوردار می باشد که شما به راحتی می توانید از هر جای از آشپزخانه ی خود قرار دهید. همچنین دستگاه غذا ساز کنوود پی ام 430 به صورت چند منظوره تعبیه شده است در واقع کار اصلی این دستگاه غذا ساز همزن انواع مواد اولیه ی مواد غذایی و کیک شیرینی ، بیسکویت های می باشد و حتی می تواند انواع خمیر را در مدت زمان بسیار کمی را برای کاربران خانگی آماده کنند اما با تهیه نمودن ابزارهای مخصوص به آن شما از این دستگاه غذا ساز و مخلوط کن می توانید برای انجام کارهای از جمله چرخش گوشت، آسیاب ، آبمیوه گیری، ماکارونی و اسپاگتی ساز و سوسیس ساز در مدت زمان کمی استفاده نمایید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه غذا ساز PM430 این است که دارای یک کنترل سرعت الکترونیکی متغیر به صورت خودکار می باشد. همچنین به لطف دکمه ی سبز می توانید این دستگاه غذا ساز نامبرده را روشن کنید و با استفاده از دکمه ی قرمز عملیات این غذا ساز متوقف می شود.
    • قدرت آن 750 وات و ولتاژ 220 ولت
    • مجهز به کنترل سرعت الکترونیکی متغیر به صورت خودکار
    • قابلیت همه منظوره برای مصارف خانگی
    • دارای یک دکمه ی ایمنی و اهرم آسانسور پاپ
    • میزان ظرفیت آن 4.6 لیتر
    • جنس به کار رفته بدنه و ابزار ها فلزی
    • دارای کاسه و همزن بادکنکی و همزن به شکل حروف K و قلاب خمیر
    ‎ناموجود
  6. ست لوازم جانبی چرخ گوشت Kenwood Set Accessories Meat Grinder A950

    افراد زیادی از گوشت چرخ کرده بیرون گله و شکایت دارند. با خرید چرخ گوشت می توان مشکل اکثر کاربران جهت تهیه گوشت چرخ کرده به راحتی برطرف کرد. امروزه چرخ گوشت های زیادی در بازار وجود دارد که کارایی هر کدام با هم فرق دارد. کمپانی کنوود محصولات پردازنده مواد غذایی زیادی را وارد بازار کرده است که با اتصال لوازم جانبی مختلف به آن ها می توان از قابلیت های ویژه و چند کاره آن ها استفاده کرد. ست لوازم جانبی A950 کنوود با ارائه یک مجموعه مفید و کارآمد چرخ کردن انواع گوشت سالم و بهداشتی را در خانه برای کاربران فراهم می سازد. ست دارای قطعات و لوازم فولادی می باشد که در برابر زنگ زدن و سائیده شدن بسیار مقاوم هستند. با استفاده از این پکیج کامل می توانید مواد مختلفی از جمله گوشت ، مرغ ، ماهی ، سبزیجات  و میوه ها را چرخ کرد و غذاهای متنوعی را درست کرد. این مجموعه به سه صفحه برش ریز ، متوسط ، درشت به ترتیب با اندازه های 3 میلی متر، 4.5 میلی متر و 8 میلی متر مجهز شده است که با کمک آن ها می توان تکه های گوشت را در سه درجه چرخ کرد. همچنین تیغه ای 4 پره فولادی این ست لوازم جانبی در برابر برخورد استخوان ها ریز و مواد سفت مقاومت بالایی دارد و دچار سائیده شدن و خوردگی نخواهد شد. هر کدام از سری های پلاستیکی و فلزی برای چرخ کردن مواد خاصی استفاده خواهند به راحتی به چرخ گوشت مورد نظر بسته می شوند. سری های فلزی و فولادی برای خرد کردن و چرخ کردن انواع گوشت و مواد سفت بکار می رود و سری های پلاستیکی جهت چرخ کردن موادی مانند پنیر ، میوه ، سبزی ، سیب زمینی آب پز و سایر مواد نرم که نیاز به نیروی زیاد ندارند قابل استفاده می باشند. سر پیچ فلزی نگه دارنده صفحات برش را به صورت محکم و ثابت نگه می دارد و با کمک آچار مخصوصی که داخل بسته بندی ست چرخ گوشت A950 وجود دارد می توان صفحه های برش را به راحتی و با نیروی کم نصب کرد. قطعه ای دیگر به نام قیف سوسیس ساز در این ست وجود دارد که با اتصال آن به چرخ گوشت تهیه سوسیس به راحتی برای کاربران امکان پذیر است.
    • برای خرد کردن گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و میوه جات
    • سری های پلاستیکی جهت خرد کردن موادی مانند میوه ها ، سبزیجات ، پنیر و ...
    • دارای سه صفحه برش متوسط ، درشت و ریز برای چرخ کردن گوشت
    • تیغه 4 پره فلزی با قابلیت استحکام بالا در هنگام برخورد به تکه های کوچک استخوان
    • کیفیت برش عالی با چرخ دنده و لوازم برش از جنس فولاد ضد زنگ
    • قابل استفاده برای تهیه سوسیس و کالباس با نصب آن به چرخ گوشت
    ‎ناموجود
  7. توستر 2 تکه ای کنوود Kenwood Toaster TT375

    وجود توستر ها در خانه وجب می شود تا شما صبحانه ای متفاوت تر از قبل داشته باشید و از خوردن نان گرم همراه صبحانه لذت ببرید. همچنین اگر توستری که تهیه می نمایید دارای ویژگی های پیشرفته تری باشد در اسرع وقت امکان گرم کردن انواع نان را برای شما فراهم می کند. توستر کنوود tt375 به گونه ای تولید شده است که علاوه بر این که نان توست باریک را برای شما گرم می نماید امکان گرم کردن انواع نان ها و شیرینی با اندازه بزرگ را نیز به شما می دهد. به عبارت دیگر همراه این مدل میله ای عرضه شده است که با وصل نمودن آن بر روی بدنه قادر خواهید بود نان های با اندازه بزرگ را نیز گرم نمایید. توستر تی تی 375 همچنین دارای توابع و ویژگی های مفیدی است و متناسب با هر نوع سلیقه طراحی شده باشد. ممکن است شما از آن دسته از افراد باشید که به نان های برشته شده علاقه زیادی دارید. با کمک ویژگی کنترل سطح برشته و قهوه ای کردن نان می توانید میزان برشته شده نان را تعیین نمایید. به علاوه این دستگاه مجهز به حالت یخ زدایی می باشد. این حالت برای نان های یخ زده داخل فریزر بسیار کاربردی است و با آب کردن یخ آن ها سریعا این گونه نان ها را برای شما گرم می نماید. همچنین TT375 با دارا بودن خاموش شدن خودکار امنیت کاربران را به خوبی برقرار می سازد. حتی اگر یادتان برود دستگاه را خاموش کنید نان های داخل اسلات نمی سوزند چون دستگاه بعد از زمان مشخصی به طور خودکار خاموش می شود.
    • دارای 2 جایگاه ورودی نان با اندازه بزرگ
    • مجهز به توابع یخ زدایی  خودکار و گرم کردن مجدد
    • قابلیت تنظیم سطح برشته شدن نان
    • توقف و خاموش در پایان چرخه
    • میله نگه دارنده نان های بزرگ
    • بدنه از جنس استیل و سرد
    ‎ناموجود
  8. دستگاه مخلوط کن کنوود KENWOOD BLENDER BL430

    یکی از دستگاه هایی که در تهیه ی انواع نوشیدنی های سرد و معجون های مقوی در چند ثانیه کاربرد دارد، مخلوط کن برقی می باشد. یکی از این مخلوط کن های برقی معرفی شده توسط کمپانی کنوود، بلندر و مخلوط کن kenwood Bl430 می باشد که با توجه به ابعاد بسیار کوچکتر و جمع و جور از قابلیت های بیشماری بهره برده است. این بلندر و مخلوط کن کنوود دارای یک موتور پر قدرت با توان 500 وات می باشد که حتی خرد و ریز نمودن مواد سفت و سختی مانند یخ را برای شما امکانپذیر می کند. همچنین این موتور پر قدرت دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح می باشد که شما می توانید با استفاده از ان به راحتی برا مواد سخت تر از سرعت بالای موتور و برای مواد نرم تر از سرعت پایین آن استفاده کنید. همچنین مخلوط کن کنوود مدل BL430 با وجود قابلیت پالس شما قادر خواهید بود حتی به صورت ضربه ای نیز با ان کار کنید، تنها کافی است دو انگشت خود را بر رو مخزن بفشارید تا دستگاه به صورت حرکات های پشت سر هم مواد را ریز و خرد کند. با این عملیات ساده شما می توانید میزان خرد شدن مواد را تنظیم کنید. این خرد کن کنوود بی ال 430 دارای ابعاد بسیار فشرده و جمع و جوری است که به هیچ عنوان در آشپزخانه ی شما دست و پا گیر نخواهد بود. همچنین با وجود بدنه ی ساخته شده از پلاستیک، وزن آن نیز کاهش یافته است و در حدود 2.5 کیلوگرم است. شما می توانید از این بلندر کنوود برای تهیه سوپ، سس، غذای کودک، انواع نوشیدنی های سرد و ... استفاده کنید و خانواده ی خود را با تهیه ی دسر های متنوع غافلگیر کنید.
     
    • دارای قدرت خروجی 500 وات
    • دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح با عملکرد پالس
    • توانایی خرد کردن یخ
    • ذخیره سازی کابل برق
    • قابلیت شستشوی قطعات با ماشین ظرفشویی
    • تمیز نمودن آسان
    ‎ناموجود
  9. کتری سیم دار 1.7 لیتر کنوود KENWOOD CORDLESS KETTLE 1.7 LITER SK887

    شرکت کنوود یکی دیگر از محصولات بی سیم خود را با نام SK887 که یک  کتری با کیفیت و عالی می باشد آن را روانه ی بازار کرده است. شما با استفاده ی از این کتری بی سیم می توانید در هر  زمان که بخواهید آن را برروی شعله ی گاز قرار دهید، و د داخل ان آب تصفیه شده بریزید و به مدت چند دقیقه اجازه بدهید که آب جوش بیاید و بعد از جوشیدن آب از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های بارز این  کتری سیم دار دارای ویژگی زنگ دار می باشد  که به شما اجاره می دهد که در مدت زمان بسیار کم  آب مورد نیازتان را با استفاده از این کتری بجوشانید و از ان استفاده کنید. کتری 887  دارای فولاد ضد زنگ  می باشد که به راحتی می توانید ان را با مواد شوینده شستشو دهید بدون  آنکه مشکلی برای ان به وجود آید. کتری 887 از لحاظ طراحی بسیار زیبا  و با کیفیت ساخته شده است.  این کتری اس کا 887 دارای ظاهری فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد از لحاظ  طراحی  دارای دسته ای بسیار زیبا می باشد. برای اطلاعات بیشتر این کتری سیمدار ما در این جا به چند یک از مشخصات  آن در چند خطی برای شما بازگو می کنیم. این کتری سیمدار  SK887 دارای  قابلیت بدون بی سیم می باشد  همچنین دارای  پوشش  شیشه ای می باشد که  شما با استفاده ی از این کتری می توانید داخل کتری را به صورت شفاف ببینید. یکی دیگر  از قابلیت های ویژگی  این کتری کنوود 887 دارای یک ساتن نازک فلزی می باشد که جلوه ی زیبا و محکم تری را می تواند به کتری شما انتقال دهد. یکی دیگر از  ویژگی های  ویژه ی این کتری سیمدار این است که، دارای قدرت 2.2  وات می باشد و دارای ظرفیت 1.7  لیتر می باشد  که شما می توانید  تا 1.7 لیتر آب داخل  آن بریزید، و در مدت بسیار کم شاهد یک آب جوشان  باشید و با استفاده از این آب جوشیده شده می توانید  با آن چایی و یا یا هر نوشیدنی دیگری آماده کنید.
    • دارای کتری سیم دار
    • مجهز به  پوشش شیشه ای
    • جنس کتری بی سیم از نوع  ساتن فلزی
    • دارای قدرت 2.2 کیلو وات
    • ظرفیت 1.7 لیتر
    • پایه مفصل گردنده 360 درجه
    • خاموش شدن خودکار
    • فیلتر حمل و قابل شستشو
    • دارای سطح فولاد و فلز
    ‎ناموجود
  10. بستنی ساز کنوود KENWOOD ICE CREAM MAKER IM280

    دستگاه بستنی ساز کنوود، مدل آی ام 280 یکی از مدرن ترین محصولات جهت تهیه انواع بستنی و دسر های خوشمزه می باشد که در اختیار تمامی علاقه مندان و مشتریان حرفه ای قرار گرفته که توسط آن می توانید در خانه خود لذت داشتن انواع بستنی های مورد علاقه خود را در مدت زمان کمی احساس کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به تهیه کردن بستنی در هر فصلی علاقه دارید می توانید از همین لحظه با سفارش دادن دستگاه بستنی ساز کنوود IM280 از درست کردن انواع دسر های لذیذ و خنک با بستنی های خوشمزه در آشپزخانه خود لذت ببرید و برای پذیرایی از مهمان هایتان بدون صرف هزینه های زیاد برای دسر های گران قیمت، تنها از این دستگاه استفاده کنید. بستنی ساز kenwood IM280 دارای  قدرت و توان فوق العاده ای در هنگام عملکرد می باشد که بسیار متفاوت تر از سایر مدل های قدیمی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. کاسه بستنی ساز باید قبل از استفاده، 24 ساعت در داخل فریزر قرار داده شود تا پس از آن روند تهیه چندین بستنی خوشمزه را برای شما فراهم کند. این بستنی ساز IM280 کنوود با قیمت بسیار مناسب دارای بهترین کیفیت از لحاظ جنس و ساختار اصلی آن است که دوام فوق العاده ای را در برابر فشار و یا ضربه های احتمالی ایجاد خواهد کرد. این بستنی ساز مناسب برای مصارف خانگی است که مجهز به یک کاسه نچسب می باشد که به شما امکان می دهد پس از آماده شدن بستنی به راحتی آن را از داخل ظرف بیرون آورده و سرو کنید. سبک وزن بودن این دستگاه که از جنس پلاستیک فشرده می باشد به این معنی است که کاملا قابل حمل بوده بنابراین شما به راحتی می توانید آن را حرکت دهید و از یک مکان به مکان دیگری جا به جا کنید.  
     
    • بستنی ساز خانگی با طراحی لوکس
    • ظرفیت کاسه  1.5L
    • جنس بدنه پلاستیکی
    • با لوله ناودانی ویژه
    ‎ناموجود
  11. مخلوط کن و آسیاب کنوود KENWOOD BLENDER BL560

    مخلوط کن کنوود مدل بی ال 560 با قدرت 525 وات از مجهز ترین محصولات کمک آشپزی به شمار می آید که سطح و کیفیت عملکرد شما را به صورت ویژه ای افزایش داده و باعث می شود تا با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی انواع مواد غذایی خوشمزه/ شیرینی/ دسر و کیک های متنوعی را در خانه خود تهیه کنید، چرا که با توان بالایی که دارد سبب تولید کردن انواع پاستا و خمیر های یکنواخت را فراهم می کند. امروزه بیشتر آشپزها و حتی خانم های خوش سلیقه بیشتر به دنبال محصولاتی هستند که مجموعه ای از قابلیت های ویژه در اختیار آنها قرار دهد و ما بر همین اساس دستگاه مخلوط کن KENWOOD BL560 را به شما سفارش می دهیم چرا که شامل قطعه ای مجزا برای خرد و آسیاب کردن انواع دانه های روغنی و آجیل های خوشمزه می باشد که باعث می شود آن را در تهیه غذاهای خوشمزه خود به کار ببرید. ظرفیت کاسه مخلوط کن برابر با 1.5 لیتر است و حجم ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این کاسه ضد نشت و بسیار مستحکم می باشد که می توانید آن را پس از هر بار استفاده به راحتی شستشو داده بر روی بدنه دستگاه قرار دهید. این دستگاه مناسب برای افرادی است که تمایل زیادی برای مخلوط کردن مواد با دست را ندارند که توسط این دستگاه می توانید در مدت زمان اندکی کلیه موادی که داخل آن قرار داده اید را به صورت یکنواخت در اختیار و حالت خمیر مانندی در اختیار داشته باشید. این مخلوط کن BL560 کنوود کم مصرف و پر توان را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب سفارش داده و بر اساس استانداردهایی که برای آن در نظر گرفته شده مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این دارای آسیاب برای خرد کردن انواع فلفل/ دانه های روغنی و حتی دانه های سفت و درشت قهوه می باشد که در یک ست ویژه عرضه شده است.
     
    • مخلوط کن و آسیاب با طراحی شیک
    • ظرفیت کاسه مخلوط کن 1.5 لیتری
    • دو سطح کنترل سرعت
    • قدرت موتور 525 وات
    • کم صدا و کارآمد
    ‎ناموجود
  12. همزن دستی کنوود KENWOOD HAND MIXER HM327

     همزن دستی  KENWOOD HM327یکی از مدل های جدید و فشرده برای هم زدن انواع مواد غذایی می باشد که بدون کاسه در اختیار مصرف کننده گان قرا گرفته است، طوری که می توانید به راحتی توسط آن بدون محدودیت ظرفیت زیادی از مواد خوراکی را با آن هم زده و به صورت خمیر یک نواختی در بیاورید. این محصول دارای کابل برق با شعاع فوق العاده ای است که سهولت استفاده از آن را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. این میکسر جهت استفاده خانگی دارای دسته ای فوق مناسب و سبک با محور های فلزی ایده آل است که به شما امکان می دهد تا آن را چندین دقیقه به طور متوالی در دست داشته باشید بدون آنکه فشار زیادی را بر روی مچ دست شما وارد سازد. همزن دستی کنوود، مدل اچ ام 327 ساخته شده از مواد پلاستیکی با مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت می باشد. بنابراین اگر به دنبال میکسر های سبک و جمع و جور هستید می توانید با سفارش دادن آن به راحتی از امکانات آن بهره مند شوید و نتیجه مطلوبی را در هنگام آشپزی توسط آن تجربه کنید. قدرت و توان این دستگاه برابر با 250 وات است که بیشترین میزان سرعت و انرژی را در جهت بهبود عملکرد همزن ایجاد کرده و در عین حال میزان مصرف را نیز به حداقل می رساند. بنابراین اگر مدل های گران قیمت و با مصرف و توان بالا خسته شده اید و در پی یک مدل ایده آل برای استفاده روزانه می باشید می توانید این همزن فوق العاده الکتریکی HM327 کنوود را سفارش داده و از کیفیت عالی آن با صدای کمی که در هنگام عملکرد تولید می کند، لذت ببرید.
     
    • همزن دستی با طراحی مدرن
    • توان 250 وات
    • مجهز به دو محور فلزی با دو قلاب ویژه
    • دارای سه سطح سرعت متغیر
    • ایمن و با دوام
    ‎ناموجود
  13. همزن برقی کاسه دار کنوود KENWOOD MIXER MX271

    همزدن مواد غذایی از اصلی ترین دغدغه های هر کدبانوی خانه دار می باشد. مواد خوراکی که در طول روز از آنها جهت خوردن استفاده می کنیم بخشی نیاز به هم زدن دارند. در اختیار داشتن دسر های خوشمزه جهت صرف عصرانه نیاز به دستگاهی می باشد که به وسیله آن امکان همزدن مواد اصلی آن فراهم می شود. دستگاهی که بدون دخالت دست خود به صورت خودکار کار همزدن مواد را انجام دهد. امروزه بسیاری از محصولات خانگی در انواع و اقسام مختلفی در خدمت جامعه بشری قرار گرفته اند که به وسیله هر کدام از آنها کار اشخاص به راحتی آسان خواه شد. به عنوان مثال همزن های برقی کمپانی کنوود از با کیفیت ترین و محکم ترین مواد ساخته شده اند. به کاری گیری هر کدام از این نوع همزن های نه تنها کارایی فوق العاده خوبی را ارائه می دهد بلکه به صورت جدی پکیج کاملی از تمام نیازمندی ها را در اختیار قرار می دهد. همزن برقی کنوود ام ایکس271 به صورت بسیار حرفه ای و مناسب کار همزدن مواد را انجام می دهد. موادی از قبیل انواع خمیرها را با کیفیت بسیار بالا و سرعت مطمئن به خوبی هم می زند. قدرت فوق العاده بالای موتور همزن برقی کنوود با قدرت 400 واتی نیروی مناسب را جهت ارائه کارایی بهتر ارئه می دهد. تعداد سرعت های در نظر گرفته شده همزن برقی کنوود 12 سرعت می باشند که به وسیله هر کدام امکان همزدن مواد با کیفیت بسیار بالا فراهم می شود. با ظرفیت بزرگ همزن برقی kenwood mx271 حجم زیادی از مواد خوراکی خود را ب وسیله آن هم بزنید.   
    • جنس مخزن فولاد ضد زنگ
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • قدرت موتور400 واتی
    • تعداد 12سرعت  
    • سرعت کنترل اسلاید الکترونیکی برای مخلوط کردن دقیق
    • ظرفیت مخزن4 لیتری
    • قابلیت قفل کاسه
    ‎ناموجود
  14. کتری برقی 1.7 لیتری کنوود KENWOOD KETTEL JK760

    نوشیدن چای ، قهوه ، نسکافه و سایر نوشیدنی های گرم می تواند بعد از یک روز کاری خسته کننده بسیار لذت بخش و دلچسپ باشد . با استفاده از کتری های برقی شما می توانید آب را در سریع ترین زمان ممکن جوش بیاورید و یک نوشیدنی گرم و لذیذ را آماده کنید. کتری برقی کنوود مدل jk760 دارای یک بدنه محکم و با دوام با کیفیت ساخت مواد بسیار مستحکم است که شما می توانید از آن برای جوش آمدن آب استفاده کنید. بدنه این کتری برقی از جنس پلاستیک محکم و المنت هایی از جنس فولاد ضد زنگ است که در کارایی و عملکرد عالی آن نقش مهمی را ایفا می کند. کتری برقی جی کا 760 کنوود دارای توان خروجی 2200 وات و ظرفیت 1.7 لیتر است که بسیار مناسب برای مصارف خانگی است . شما می توانید از کتری های برقی در رستوران ها ، کافی شاپ ها ، دفاتر خصوصی ، شرکت ها ، مغازه ها و ... نیز استفاده کنید. استفاده از کتری کنوود JK760 به دلیل بدون سیم بودن آن بسیار ساده است و شما می توانید هر جایی که بخواهید از آن استفاده کنید. کابل برق این کتری برقی به قسمت پایه متصل می باشد.
     
    • دارای بدنه پلاستیکی بسیار محکم و با دوام
    • درب های لولایی بسیار امن
    • دارای فیلتر متحرک
    • قابلیت چرخش 360 درجه کتری بر روی پایه
    • قفل کردن درب
    • ظرفیت 1.7 لیتر
    • دارای قدرت 2200 وات
    ‎ناموجود
  15. غذا ساز 700 واتی کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR KM315

    شرکت سازنده ی کنوود در ساخت و ساز لوازم خانگی فعالیت خود را به نمایش داده تا بهترین و متنوع ترین محصولات را برای کاربران خانگی ویژه ارائه دهد که دستگاه مخلوط کن و غذا ساز مدل KM315 به صورت همه منظوره برای مصارف خانگی طراحی کرده است. این دستگاه مخلوط کن به لطف یک قدرت عالی می تواند تمام کارهای شما به صورت دقیق و در زمان کمی انجام دهد در نهایت میزان قدرتی که این غذا ساز دارا  می باشد 700 وات است. همچنین این مخلوط کن کنوود مجهز به یک کاسه ی از جنس استیل محکم و ضد زنگ می باشد که با ظرفیت 4.6 لیتر می تواند انواع مواد غذایی و مواد اولیه ی کیک و شیرینی را در خود نگه دار کند. یکی از ویژگی های قابل توجه ی این کاسه دستگاه مخلوط کن کنوود KM315 به راحتی می تواند جدا شود. با استفاده از همزن های این دستگاه مخلوط کن و غذا ساز می توانید انواع مواد غذایی و مواد اولیه کیک و شیرینی را در کمترین زمان به هم بزند و حتی این دستگاه مخلوط کن به لطف قلاب خمیر می تواند انواع خمیر برای کاربران خود آماده کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این غذا ساز کنوود این است که دارای کنترل سرعت الکترونیکی با پالس به صورت اتوماتیک می باشد. همچنین با تهیه نمودن انواع ابزارهای مختلف دیگر برای دستگاه مخلوط کن و غذا ساز کی ام 315 می تواند همانند آبمیوه گیری و چرخ گوشت و خرد کن و بستنی ساز و ماکارونی پاسا ساز و غیره اعمال کند به طور خلاصه این مخلوط کن و غذا ساز منجر به راحتی هر چه بیشتر کاربران می شود.
    • دارای قدرت 700 وات
    • میزان ظرفیت 4.6 لیتر
    • مجهز به آسانسور سر پاپ
    • کنترل سرعت الکترونیکی با پالس به صورت خودکار
    • قابلیت همه منظوره برای مصارف خانگی
    • دارای کاسه ی استیل ضد زنگ و انواع همزن و قلاب خمیر
    ‎ناموجود
  16. پاستا ساز کنوود KENWOOD PASTA MAKERS AT910

    یکی دیگر از اقلام یا لوازم جانبی که برای دستگاه و دستگاه های نظیر آن می توان استفاده کرد ، A910 می باشد . این قسمت از لوازم جانبی دستگاه کاربردهای بسیار متنوعی دارد . هنگامی که شما این قسمت را به دهانه دستگاه اصلی وصل می کنید می توانید به وسیله آن انواع ماکارونی و بیسکویت ها را تهیه و آماده کنید . تعداد تیغه های یکه در کارتن این پاستا ساز ارائه می شوند به شما کمک می کنند تا بتوانید پاستا را در اندازه های مختلفی به ماکارونی تبدیل کنید. اندازه های این تیغه ها در سانتی متر با هم تفاوت دارند و این امکان تنوع بیشتری را برای غذای شما فراهم می آورد . این قسمت دارای یک بدنه فلزی بسیار محکم می باشد که با نصب تیغه ها امکان انتخاب 14 حالت را برای ماکارونی شما فراهم می آورد. یک تیغه فولاد ضد زنگ نیز به همراه تیغه های این دستگاه برای تهیه بیسکویت قرار داده شده است که امکان برش بیسکویت را با اشکال و اندازه های مختلف دارد . با اتصال این قسمت به بدنه دستگاه اصلی شما می توانید یک کمک آشپز کاملا دقیق و سریع در آشپزخانه خود داشته باشید . دستگاه km416  و دیگر دستگاه هایی که کنوود به صورت همه کاره تولید کرده است  این مزیت را دارند که می توان دستگاه ها و لوازم جانبی فراوانی را به ان ها وصل کرد و این شما را از خرید هر کدام از این دستگاه ها به صورت جداگانه بی نیاز می کند . شما تنها با داشتن این دستگاه KM416 می توانید انواع غذاها ، آبمیوه و سالادهای خوشمزه را در آشپزخانه خود و بدون نیاز به هیچ دستیار یا وسیله اضافی تهیه کنید.
    • قابلیت تهیه ماکارونی
    • بدنه فلزی و محکم
    • دارای تیغه های فلزی
    • امکان انتخاب 14 روش برای خرد کردن
    • خلال و خرد کردن بیسکویت در اندازه های مختلف
    ‎ناموجود
  17. میکسر سیاره ای مخلوط کن کنوودKENWOOD PLANETARY MIXER PM930

    آشپزخانه مرکز و قلب اصلی هر خانه ای می باشد و اکثر لوازم خانگی در آن قرار دارد. دکوراسیون آشپزخانه خود را با استفاده از محصولات پیشرفته کنوود زیبا و مدرن کنید. لوازم برقی کنوود با فناوری ها و نوآوری های خلاقانه ، کیفیت زندگی و آشپزی شما را بهبود می بخشد . شما می توانید درست کردن غذاهای خوشمزه و فوق العاده را با محصولات آشپزخانه کنوود تجربه کنید و از مهمان های خود به بهترین شیوه پذیرایی کنید. کمپانی کنوود با تولید تجهیزات پردازش مواد غذایی مختلف آشپزی را برای سر آشپزها آسان کرده است. دستگاه چند منظوره همزن و مخلوط کن PM930 با بدنه تمام فلزی یک محصول کارا و مفید است که در درست کردن کیک ، شیرینی و غذاهای متنوع به شما کمک می کنید. هم زدن تخم مرغ ، آرد ، شکر و سایر مواد کیک با استفاده از همزن و مخلوط کن سیاره ای پی ام 930 کنوود بسیار راحت انجام می شود. همچنین با تهیه این دستگاه دیگر نیاز نیست که خمیر پیتزا و نان را از بیرون خریداری کنید، این دستگاه انواع خمیر را برای شما مخلوط و ورز می دهد. موتور این دستگاه از توان 800 وات بهره می برد و یکی از اصلی ترین واحد های تشکیل دهنده همزن برقی می باشد. با استفاده از کاسه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است دیگر نگران ظرفی برای مخلوط کن و همزن خود نباشید. این کاسه دارای ظرفیت 6.7 لیتر بوده و از مواد سازنده استیل به صورت محکم و با کیفیت ساخته شده است. درب و پوششی بر روی کاسه قرار گرفته است که کمک می کند تا  ریخت و پاش مواد به حداقل برسد و مواد غذایی هدر نرود. این دستگاه دارای دو دکمه ایمنی بزرگ می باشد که ایمنی کاربران را در هنگام کار تضمین می کند. همچنین دکمه ای کوچک بر روی بدنه قرار گرفته است که از آن برای بالا بردن آسان بازو استفاده می شود. از ویژگی ها و قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به قابلیت کنترل الکترونیکی سرعت و کنترل با پالس اشاره کرد.
    • دارای بدنه تمام فلزی با چرخ دنده های فلزی محکم
    • مجهز ه موتوری قدرتمند با توان 800 وات
    • قابلیت کنترل الکترونیکی سرعت
    • قابلیت کنترل با پالس
    • دارای دو دکمه بزرگ ایمنی جهت روشن و خاموش کردن دستگاه
    • قابلیت توقف با دکمه اضطراری
    • قابلیت میکروسوئیچ بر روی بازوی آسانسور
    • دارای درب و پوشش شبکه اب فلزی برای حفاظت از انگشتان
    ‎ناموجود
  18. ضمیمه پاستا ساز کنوود KENWOOD PASTA MAKERS A970

    زندگی جامعه امروزی بسته به استفاده از انواع غذاها می باشد. وعده های مختلف غذایی انسان را وادار می کند که به صورت متناوب بیرون از منزل غذای مورد نظر خود را تهیه نماید. برای بهره گیری هر چه بهتر و مناسب تر از طعم و لذت واقعی غذاهایی همچون انواع ماکارونی ها و لازانیا می توان با تهیه انواع محصولات مخصوصی به صورت دستی و بسیار پاک و تمیز کاری بسیار مطمئن را تجربه نمود. از سری محصولاتی که توسط کمپانی کنوود عرضه بازار شده است می توان به کالاهای بسیار کاربردی اشاره نمود با استفاده از انواع مختلفی از کالاهای بسیار کاربردی آشپزخانه به صورت کلی در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد. . شرکت کنوود دستگاه پاستا ساز کنوود را به صورت بسیار محکم و قوی ساخته است به صورتی که تا سالیان طولانی به صورت مناسب مورد استفاده قرار می گیرند.  محصولاتی همچون پاستا سازها بسیار مناسب برای تولید و ارائه انواع خمیرها در اندازه مناسب و بزرگ می باشند. کار اصلی پاستا سازها تولید لایه های ماکارونی می باشد. لایه ای که برای بیرون امدن پاستا در نظر گرفته شده است به صورت غلطکی قادر به ارائه بهترین پاستا ها می باشد. شما می توانید با تهیه این وسیله جانبی برای دستگاه های مصلی مانند KM810 انواع لازانیا و ماکارونی را تهیه نمایید. به جای استفاده از ماکارونی بیرون از منزل به وسیله دستگاه و این وسیله پاستا ساز KENWOOD A970 بدون هیچ گونه دردسری غذاهای مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید. برای در اختیار داشت یک وعده غذایی سالم و مقوی کار خود را به دست دستگاه پاستا ساز کنوود بسپارید.
    • ایده آل برای لازانیا، راویولی و Cannelloni
    • ساخته شده از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا
    • شامل یک غلتک برای کمک به ارائه ماکارونی
    • دستگیره قابل تنظیم با ضخامت متغیر
    ‎ناموجود
  19. مخلوط کن و اسموتی ساز 500 وات کنوود KENWOOD SMOOTHIE MAKER SB256

    اگر به نوشیدنی های سرد و یا گرم علاقه دارید، بدون شک وجود یک اسموتی ساز در خانه ی شما ضروری می باشد و بهتر است هر چه زودتر به خرید اسموتی ساز  kenwood SB256 اقدام کنید. این اسموتی ساز در واقع یکی از حرفه ای ترین دستگاه های نوشیدنی ساز در بازار می باشد که به بهترین صورت ممکن می تواند تولید انواع اسموتی را در کمترین زمان برای شما فراهم اورد. این اسموتی میکر دارای  یک موتور پر قدرت 500 واتی می باشد که شما را قادر می سازد تا حتی بتوانید قطعات یخ را با آن خرد و ریز کنید. همچنین این اسموتی میکر با وجود قابلیت تنظیم سرعت، می توان جهت خرد و ریز نمودن انواع میوه، مخلوط نمودن کاکائو با شیر و یا هر نوع مواد دیگر استفاده نمود. شما می توانید با این دستگاه اسموتی ساز کنوود اس بی 256 همچنین به صورت عملکرد پالس ( ضربه ای ) نیز استفاده کنید، چنان که نمی خواهید مواد شما به صورت کامل خرد و ریز شوند، شما میتوانید با استفاده از این قابلیت تنها با چند فشار دست، به دلخواه خود مواد را ریز و یا ریز تر کنید. این اسموتی ساز SB256 حرفه ای همچنین دارای طراحی زیبا و شیکی می باشد. بدنه ای تمام پلاستیک فشرده و مقاوم باعث شده است تا وزن کمی داشته باشد. همچنین با وجود یک مخزن و آبریز دار شما می توانید به راحتی مواد و محتویات ترکیب شده را در لیوان بریزید. اگر کودکان شما به خوردن میوه علاقه ای ندارند، شما می توانید با استفاده از این دستگاه انواع میوه را به صورت اسموتی بدون شکر در آورید تا کودکان از خوردن این نوشیدنی سالم لذت ببرند. همچنین شما می توانید با تهیه ی انواع اسموتی مانند  ترکیبات کاکائو و آب سیب یا کدو و نعناع و همچنین اسموتی های جداگانه، از مهمان های عزیز خود به بهترین صورت ممکن پذیرایی کنید تا لحظات خوشی را در کنار هم بگذرانید.
     
    • دارای قدرت و توان500 وات
    • دارای قابلیت تنظیم سرعت در 2 سطح و قابلیت عملکرد پالس یا ضربه ای
    • قابلیت خرد کردن یخ
    • قابلیت ذخیره سازی سیم
    • دارای بدنه و مخزن ساخته شده از پلاستیک محکم
    • دارای تیغه فولاد ضد زنگ
    • مجهز به پایه ی لغزش گیر
    • دارای گنجایش مخزن 1.5 لیتر
    ‎ناموجود
  20. آبمیوه گیری و خرد کن کنوود Kenwood Chopper And juicer MA360

    کمپانی کنوود جهت راحتی کار کاربران در آشپزخانه دستگاه های دستی و برقی زیادی را تولید کرده و در دسترس عموم قرار داده است که این بار ما به معرفی سرویس خرد کن و آبمیوه گیری MA360 می پردازیم  . این دستگاه ها بدون نیاز به وقت و هزینه اضافی می توانند در هر جایی از آشپزخانه شما قرار گیرند و بهترین کارایی را داشته باشند . کاسه آبمیوه گیری این دستگاه از یک مخزن استیل یا غربال و یک کاسه پلاستیکی تشکیل شده که به شما این اجازه را می دهد تا برای میوه ها و مرکبات از آن استفاده کنید . همچنین این کاسه به دلیل اندازه مناسب و حدود 600 میلی لیتر می تواند آبمیوه زیادی را در خود جای دهد و امکان تهیه آبمیوه های خانگی و خالص را برای شما فراهم می آورد. به علاوه این سری دارای یک خرد کن دستی با کاسه شفاف و اندازه کاملا مناسب می باشد .این خرد کن به همراه رنده هایی ارائه شده است که هر کدام از این رنده ها کارایی های متفاوتی برای انواع مواد مانند مواد سالاد و سیب زمینی دارند . به وسیله این خرد کن و آبمیوه گیری شما می توانید در کمترین زمان ممکن مواد غذایی و یا آبمیوه خالص مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید . تمامی تیغه های این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده اند و دوام بالایی دارند . در داخل این کاسه خرد کن تیغه هایی استیل قرار گرفته اند  که برای آسیاب کردن مواد غذایی نیز از ان ها استفاده می شود . این محفظه ها را شما می توانید بر روی دستگاه اصلی آن ها قرار داده و در کمترین مدت زمان مواد و میوه ها را به صورت خرد شده دریافت کنید.
    • قابل نصب بر روی دستگاه های مختلف
    • کاسه شفاف و محکم
    • آبمیوه گیری با کاسه استیل
    • سه تیغه استیل ضد زنگ
    ‎ناموجود
  21. درب باز کن قوطی های فلزی کنوود KENWOOD DOORS OPEN METAL CANS CO600

    کنوود یکی دیگر از دستگاه های بسیار حرفه ای خود را با نام درب قوطی باز کن co600 را با طراحی جدید و کیفیت و قدرت بسیار بالا برای  شما طراحی کرده است.  که شما از این به بعد بتوانید با خیال آسوده از نوشیدنی و مواد غذایی دریایی مانند نوشابه، دوغ، تن ماهی، کنسرو و دیگر مواد غذایی اماده و انواع کمپوت های فلزی  میوه ای، میوه ای که در هنگام باز کردن ان مشکل داری به راحتی به وسیله ی این  درب قوطی باز کن 600 ان را باز کنید و ان را مورد استفاده قرار دهید. قوطی درب باز کن سی او 600 یکی از دستگاه های بسیار حرفه ای می باشد که می تواند تمام درب فلزی مانند  کنسرو کمپوت های فلزی، و.... را به راحتی در کمتر از چند ثانیه  ان را برای باز کند. شما با استفاده از این دستگاه می توانید  دیگر  از  آسیب ندیدن دست هایتان  اطمینان حاصل کنید. کنوود با ساختن این دستگاه سی 600 زیبا و حرفه ای  این مشکل آسیب دیدن دست را برای همیشه  از بین برده است  شما با استفاده ی صحیح از این دستگاه می توانید  سلامتی خود را تضمین کنید. این محصول کنوود CO600 دارای  یک سری مشخصات بسیار حرفه ای می باشد که بد نیست در این جا برای شما عزیزان از مشخصات این محصول چند مورد را به عرض شما علاقه مندان به این محصول برسانیم. یکی از این  مشخصات این محصول دارای درب مغناطیسی می باشد که شما با استفاده از این درب مغناطیسی می توانید با خیال آسود تمام درب فلزی را با وسیله ی این آهن ربای درب باز کن باز کنید.  یکی دیگر از مشخصات این محصول دارای مواد پلاستیکی می باشد  که از طراحی پلاستیکی بسیار محکم طراحی شده است که شما با استفاده از این  بدنه ی پلاستیکی از همه لحاظ ایمن باشید. و یکی دیگر از مشخصات این حصول دارای  چاقو تیز کن  می باشد که به صورت اتوماتیک می توانند چاقویی که با ان درب های فلزی را با ان روشن می نماید به راحتی تیز کند. و برای اطلاعات بیشتر این محصول می توانید در ادامه ی مطالب بیشتر با ما همراه باشید.
    • درب مغناطیسی
    • جنس محصول از پلاستیک محکم
    • قابلیت بی سیم
    • چاقو تیز  کن
    • رنگ سفید براق
    ‎ناموجود
  22. غذا ساز 750 واتی کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR FP481

    تمام خانم ها و یا سرآشپز های حرفه ای آرزو دارند تا کسی کارهای ملالت آور آشپزی مانند خرد و ریز کردن، پوره و هم زدن مواد غذایی  را برای آنان انجام دهد، اما وجود یک دستگاه که بتواند کارهای تکراری آشپزی را برای شما انجام دهد بدون شک طرفدارهای زیادی خواهد داشت. دستگاه غذا ساز kenwood FP481 ساخت کمپانی کنوود می باشد که از کارایی بالایی برخوردار می باشد. تمام کارهای خود را به این غذا ساز بسپارید و از آشپزی کردن و درست کردن انواع مواد غذایی لذت ببرید. این غذا ساز همچنین دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید با پرداخت هزینه ی کم و سفارش آن، یکی از این غذا ساز ها را بر روی کابینت آشپزخانه ی خود داشته باشید. این غذاساز کنوود اف پی 481 دارای موتور پر قدرت 750 واتی می باشد ، این موتور قسمت اصلی تامین انرژی و قدرت دستگاه می باشد که در قسمت پایین آن قرار گرفته است و در واقع بخش سنگین دستگاه غذا ساز می باشد. شما حتی می توانید بسته به نوع مواد غذایی و یا حجم انها، سرعت این غذا ساز را افزایش یا کاهش دهید، به عنوان مثال برای له کردن مواد یخ زده می توانید از سرعت بالای موتور استفاده کنید در حالی که پوره کردن مواد ی مانند سیب زمینی آب پز و یا خرد کردن کاهو و سبزیجات را می توان با استفاده از سرعت کم ان نیز خرد و یا له کرد. طراحی و ساختار این غذا ساز بسیار زیبا و شیک صورت گرفته است، با این اندازه ی جمع و جوری که دارد مناسب برای هر آشپزخانه اس است، تیغه های این غذا ساز FP481 کنوود با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که طول عمر بالاتری نسبت به جنس تیغه های دیگر دارند، به علاوه  قرار گیری این تیغه ها بر روی دستگاه آسان می باشد.
     
    • دارای قدرت موتور 750 وات
    • قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح
    • دارای گنجایش 1.5 لیتری
    • گنجایش کاسه مدرج 2.9 لیتری
    • قابلیت برش درشت و ریز با دیسک ها و تیغه های مخصوص
    ‎ناموجود
  23. مخلوط کن و اسموتی ساز کنوود KENWOOD SMOOTHIE MAKER SB307

    کنوود یکی از معتبر ترین شرکت ها در عرصه تولید لوازم خانگی به شمار می آید که در تهیه آن بیشترین میزان کیفیت را در نظر گرفته است. محصولی که هم اکنون در اختیار شما قرا دارد دستگاه اسموتی ساز کنوود با مدل نامبر اس بی 307 می باشد که دارای قابلیت های فراوانی برای راحت تر گرفتن آب انواع میوه ها به صورت مخلوط و یا جدا گانه می باشد. این دستگاه با تیغه های فوق العاده برنده ای که دارد می تواند همزمان تکه های یخ را خرد کرده تا در مخلوط آب میوه های خود از آن استفاده کنید. اسموتی ساز Kenwood SB307 با بدنه و پایه تمام فلزی از استحکام زیادی برخوردار می باشد طوری که می توانید با ایمنی بالایی از آن استفاده کنید. تطبیق پذیری کامل این محصول با مقدار مواد غذایی که در داخل آن قرار داده اید و با کیفیت بالا تیغه فولاد ضد زنگ، 360 درجه امکان هم زدن انواع مواد داخل ظرف را فراهم می کند. طوری که می توانید به راحتی ترکیبی از یخ و انواع میوه ها را در داخل آن قرار داده و توسط آن بستنی و دسر های خوشمزه را تهیه نمایید. با تهیه این محصول می توانید آب انواع میوه های مورد علاقه خود را تهیه کرده و به صورت خنک بنوشید. لذت داشتن این آب میوه گیر فوق العاده را تنها در فصل های گرم سال می توانید احساس کنید. ایمنی این اسموتی ساز SB307 کنوود طوری است که مانع از به وجود آمدن نوسانات احتمالی خواهد شد و با ولتاژ استاندارد برق شهری می توانید به راحتی آن را راه اندازی نمایید. این محصول را می توانید با قیمت مناسبی از ما سفارش داده و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.
     
    • اسموتی ساز با طراحی لوکس
    • کاسه مخلوط کن 2 لیتری
    • قدرت 700 وات
    • دو سرعته  
    • مخلوط کن انواع میوه ها با یخ
    • تیغه فولادی برش 
    ‎ناموجود
  24. همزن کاسه دار 400 وات کنوود KENWOOD MIXER MX273

    محصولی که هم اکنون به خانه های شما آورده ایم همزن کاسه دار فوق العاده کارآمد کنوود با شماره مدل، ام ایکس 273 است که مجهز با انواع پیشرفته ای از امکانات و تجهیزات فوق العاده می باشد و با قیمت ارزان و مناسبی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این همزن حرفه ای دارای بدنه ای کاملا فلزی با مقاومت بالا می باشد که در برابر هر گونه فشار و آسیب دیدگی بیشترین سطح کیفیت را از خود نشان داده بدون آنکه از کارایی و بازدهی مطلوب آن کاسته شود. همزن کاسه دارkenwood MX273 شامل کاسه ای با ظرفیت 4 لیتر است که از جنس تمام استیل ساخته شده و دارای چندین سرعت ویژه جهت عملکرد فوق العاده دستگاه می باشد بنابراین می توانید هم اکنون آن را با قیمت ویژه ای سفارش داده و از آن برای هم زدن انواع مواد خوراکی استفاده کنید طوری که خمیر های یکنواخت و فوق العاده ای را برای شما تهیه کرده و امکان پخت انواع کیک و یا سایر خوراکی های خوشمزه را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با توان موتور 400 وات انرژی بالایی را برای عملکرد بهتر تولید کرده و در عین حال مصرف را نیز به کمترین میزان می رساند.  این همزن MX273 کنوود مجهز به محورهای فلزی فوق العاده ای جهت همزن مواد داخل کاسه می باشد که به سرعت متغیری می تواند عملکرد نماید. قیمت مناسب این همزن می تواند بیشتر از هر زمانی شما را به خریداری آن ترغیب نماید. بنابراین می توانید هم اکنون آن را از ما سفارش داده و به طور مداوم از آن برای تمامی نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید.
     
    • همزن کاسه دار با طراحی ایمن
    • قدرت موتور 400 وات
    • ظرفیت کاسه 4 لیتری
    • قابلیت هم زدن و مخلوط کردن یکنواخت مواد غذایی
    • 12  سرعت کنترل
    ‎ناموجود
  25. همزن کاسه دار کنوود KENWOOD MIXER HM400

    از جمله محصولاتی که در تمامی آشپزخانه های ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد همزن کاسه دار کنوود با شماره مدل، اچ ام 400 است که دارای قابلیت های فراوانی برای مناسب تر هم زدن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی به شمار می آید. ظرفیت کاسه استیل در این همزن 2.5 لیتر است که می توانید مقدار متنوعی از مایعات و یا سایر مواد غذایی را در داخل آن قرار داده تا برای شما به صورت خمیر در بیاورد. اگر به دنبال میکسر های ویژه با سطح مصرف پایین می باشید می توانید همزن و مخلوط کن kenwood HM400 را سفارش داده و در هر زمان از شبانه روز که به آن نیاز داشتید به کار ببرید. می توانید برای هم زدن تخم مرغ/ آرد/ ماست و یا انواع مواد غذایی سفت را در داخل آن قرار داده تا به طور ویژه ای آنها را ورز داده و در نهایت خمیر یکنواختی را در اختیار شما قرار دهد. این همزن دارای طراحی بسیار شیک و فوق العاده با ظرافت خیره کننده می باشد و بیشترین توان و کیفیت را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این دارای کارایی های ویژه است که می توانید به راحتی از آن برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی به کار ببرید. این همزن را می توانید برای مصارف خانگی در آشپزخانه و یا در محیط هایی مانند کافی شاپ های کوچک نیز به کار ببرید. میکسر کنوود HM400 دارای 5 سطح قدرت ویژه است که بر روی پایه همزن قرار دارد و  می توانید متناسب با نحوه عملکرد و یا بیشتر ورز دادن مواد از بالاترین سطح آن استفاده کرد. محورهای فلزی با حالت چرخش فوق العاده ای که به وجود می آورد امکان ورز دادن یکنواخت را فراهم می کند. سطح تولید سر و صدا در این محصول بسیار کمتر از سایر مدل های قدیمی می باشد.
     
    • میکسر کاسه دار با طراحی لوکس
    • ظرفیت کاسه مخلوط کن 2.5 لیتری
    • قدرت 180 وات
    • قابلیت ورز دادن و مخلوط کردن مواد غذایی
    • دارای 5 سطح سرعت
    ‎ناموجود
  26. غذا ساز 700 وات کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR FP185

    از جمله وسایل آشپزخانه قابل اعتماد که می تواند به عنوان ابزار های کمک آشپری در تمامی خانه ها مورد استفاده قرار بگیرد غذا ساز کنوود، مدل اف پی 185 است که دارای تجهیزات فوق العاده برای ارائه یک نتیجه عالی از عملکرد می باشد.   این محصول ایده آل با موتور 700W امکان آماده سازی انواع مواد غذایی را با ظرفیت محفظه 1 لیتری، فراهم کرده و می تواند یک ایده آل برای خانواده ای با جمعیت متوسط باشد که قابلیت های فوق العاده ای را می تواند فراهم کند. غذا ساز چند منظوره kenwood FP185 با دو نوع سطح سرعت، سهولت ویژه ای را در هنگام عملکرد و کارایی ایجاد کرده و باعث می شود تا در مدت زمان کمتری مواد غذایی و یا میوه های مورد علاقه شما را مخلوط کرده و آب میوه های سالم و پر از پالپ را در اختیار شما قرار دهد. این محصول دارای امکانات ویژه ای از جمله تهیه آب مرکبات است که می توانید به راحتی آب انواع لیمو و پرتقال را تهیه کرده و بنوشید. ظرفیت محفظه غذا ساز 1.4 لیتر است که بیشترین مقدار ظرفیت را به خود اختصاص داده است. جنس کاسه ها در غذا ساز FP185 کنوود از پلاستیک بوده و امکان شستشوی راحت تری را برای شما فراهم می کند. این محصول کم مصرف را می توانید هم اکنون با قیمت مناسبی سفارش داده و بر اساس نیاز های خود در آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید.
     
    • غذا ساز چند منظوره با طراحی لوکس
    • با ظرف مخلوط کن 1 لیتری
    • قدرت 700W
    • آب مرکبات گیر/ مخلوط کن/ آبمیوه گیر
    ‎ناموجود
  27. کاسه آب مرکبات گیری کنوود Kenwood Citrus Juicer AT960

    دستگاه های برقی کنوود شامل بسیاری از وسایل آشپزخانه مانند آب میوه گیری و همچنین سایر دستگاه های برقی می باشد . این بار کنوود دستگاه های برقی و کاربردی را تولید و ارائه داده است که این وسایل می توانند با صرف کمترین هزینه در آشپزخانه به شما کمک کنند تا سریعتر مواد و نوشیدنی های مورد علاقه خود را تهیه و آماده کنید . آبمیوه گیری کنوود AT960 یک دستگاه برقی با اندازه مناسب و کاسه استیل می باشد که قابلیت نصب بر روی دستگاه اصلی آبمیوه گیری را دارد . به وسیله این دستگاه شما می توانید در هر لحظه آب میوه و آب مرکبات را آماده کنید. کار با این دستگاه برقی بسیار راحت است تنها می توانید با استفاده از نازل آن که در هنگام استفاده می چرخد آب میوه مورد علاقه خود را تهیه کنید. این آبمیوه گیری برقی دارای یک دسته برای نگهداری و یک دهانه برای آبمیوه می باشد . طراحی این آبمیوه گیری بسیار ساده است به طوری که دو کاسه استیل و پلاستیکی در داخل هم قرار گرفته اند و هنگامی که شما میوه را بر روی نازل ان قرار می دهید ،آب میوه به صورت خالص در کاسه زیر قرار می گیرد . این آبمیوه گیری دارای یک تفاله گیر است که این باعث می شود تا اضافی ها و پوسته های میوه به داخل آبمیوه وارد نشوند . در این دستگاه تنها با قرار دادن میوه بر روی نازل آبمیوه گیری می توانید آبمیوه مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید . یکی دیگر از ویژگی های طراحی  و ساخت این آبمیوه گیری ظرفیت کاسه آن می باشد که 600 میلی لیتر است و با این اندازه مناسب برای آبمیوه انواع میوه ها و در کل خانواده مرکبات می باشد .
    • دارای کاسه با ظرفیت 600 میلی لیتر
    • دسته نگهداری و دهانه خروجی
    • تمیز کردن و شستن راحت
    • ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • طراحی با دوام و تمیز
    ‎ناموجود
  28. دستگاه هم زن کنوود KENWOOD DISINTEGRATORS KM320

    یکی از محصولات و ابزار آلات آشپزخانه که کاربران جهت آماده کردن مواد غذایی از آن بسیار استفاده می کنند دستگاه مخلوط کن و همزن می باشد. مخلوط کن ها در انواع و طرح های مختلف توسط شرکت های سازنده وارد بازار شده اند. در این متن ما به یکی از مخلوط کن های شرکت کنوود با نام KM320 اشاره می کنیم که از طراحی و کیفیت بالایی برخوردار است. این مخلوط کن به کاسه ای از جنس فولاد ضد زنگ با ظرفیت 4.6 لیتر مجهز شده است. این کاسه با چرخش سریع میله های همزن هیچ گونه خط و خراشی در آن ایجاد نمی شود و در برابر رطوبت زنگ نخواهد زد. قابلیت جابجایی آن باعث شده است که بتوان مواد داخل کاسه را به راحتی خارج کرد و یا آن را جهت شستشو و تمیز کردن داخل ظرفشویی قرار داد. مخلوط کن به ظرف دیگری که به پارچ بسیار شباهت دارد و دارای دسته و بدنه شفاف است مجهز شده است. ظرفیت این پارچ 1.2 لیتر است و قابلیت نصب راحت و آسانی دارد. این پارچ وزن سبکی دارد و در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین سه نوع ابزار همزن برای مخلوط کن KM320 طراحی شده است که هر کدام از آن ها دارای طراحی متفاوتی هستند و برای انجام کارهای خاص از آن ها استفاده می شود. قرار گیری این میله ها بر روی دستگاه به راحتی صورت می گیرد و هر فردی می تواند آن ها روی مخلوط کن کی ام 320 نصب کند. بدنه دستگاه از پلاستیک سفید رنگ محکم و بادوامی ساخته شده است و به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز خواهد شد. طراحی مخلوط کن KM320 در رنگ سفید همراه با کاسه ی فولادی نقره ای بسیار زیبا ، دکوراسیون آشپزخانه شما را بسیار زیبا و منحصر بفرد خواهد کرد. جهت تعیین سرعت حرکت همزن می توان از کلید انتخابگر چرخان روی دستگاه کمک گرفت. از این مخلوط کن می توان برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد و سرعت آشپزی خود را بالا برد. همزن KM320 با قدرت 700 وات کار می کند و مواد غذایی را در مدت زمان کمی به صورت یکنواخت مخلوط می کند. از کاسه بزرگ استیل این مخلوط کن می توان برای هم زدن مواد کیک ، شیرینی ، نان و سایر مواد غذایی استفاده کرد. همچنین برای درست کردن انواع آب میوه مانند شیر موز ، آب تالبی و ... می توان از ظرف استوانه ای شکل استفاده کرد. با استفاده از پارچ شفاف درب دار می توان انواع آب میوه ها و مواد غذایی را در یخچال به صورت سالم و بهداشتی، بدون آن که طعم و بوی آن تغییر کند ، نگه داری کرد. برای خارج کردن کاسه از دستگاه می توان با استفاده از آسانسور ساده پاپ آپ قسمت بالای دستگاه را بالا برد و کاسه را خارج کرد. این دستگاه از قابلیت استفاده و بهره برداری آسانی برخوردار است و تمام افراد می توانند با آن کار کنند.
    • دارای قدرت 700 وات
    • حرکت و شروع نرم
    • حفاظت از اضافه بار
    • گیربکس و قطعات فلزی
    • کنترل مستمر با سطح پالس
    • قابلیت استفاده آسان
    • بدنه محکم ، چرخ دنده های فلزی و موتور قدرتمند
    • قابلیت اطمینان و قدرت بالا
    • آسانسور ساده "پاپ آپ" برای تغییر سریع و آسان ابزار و حذف کاسه
    • صفحه محافظ برای جلوگیری از بیرون ریختن مواد
    ‎ناموجود
  29. محفظه سیب زمینی پوست کن کنوود KENWOOD POTATO PEELER A934

    همزمان با پیشرفت های مختلف تکنولوژی بسیاری از اقلام مختلف آشپزخانه نیز به صورت چشمگیری افزایش یافته اند. از جمله محصولاتی که تا به حال توسط کمپانی کنوود در خدمت جامعه بشری قرار گرفته است وجود لوازمی همچون انواع کالاهای بسیار کاربردی آشپزخانه می باشند. به منظور راحت تر شدن کار خانم های سر اشپز و نیز صرفه جویی در وقت استفاده از لوازمی توسط کمپانی کنوود تولید شده اند که انجام کار های مختلف را برای شما فراهم می کنند. در واقع شما با یک بار تهیه محصولاتی مانند km620، km810 و لوازم جانبی های ان می توانید اعمال مختلفی را به وسیله آن انجام دهید. محفظه سیب زمینی پوست کن کنوود a934 نیز از وسایل جانبی این محصول بی نظیر می باشد که با قرار دهی آن بر روی دستگاه می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. از انجایی که وسایلی همچون سیب زمینی پوست کن ها در هر خانه ای بسیار لازم و ضروری می باشند. به صورت کل می توان گفت روش ها قدیمی همچون دست جواب گوی خوبی نمی باشند. به وسیله سیب زمینی پوست کن کنوود امکان کندن پوست مواد غذایی خامی همچون سیب زمینی و هویج  بسیار مناسب می باشد. با استفاده از دستگاه پوست کن سیب زمینی شما بدون تماس مستقیم دست با مواد هر نوع ماده ای را که بخواهید پوست می کنید. سیب زمینی پوست کن کنوود در بسیاری از جاها همچون انواع رستوران ها و بیرون از منزل به خوبی قابل استفاده می باشد. لایه برداری پوست مواد غذایی به وسیله سیب زمینی پوست کن کنوود علاوه بر اینکه در مصرف انرژی به صورت چشمگیری نقش خواهد داشت بلکه ما را از طعم و لذت واقعی مواد به صورت مناسب بهره مند خواه کرد. شما نیز در منزل خود با در اختیار داشتن سیب زمینی پوست کن kenwood a934 تمامی مورد نیاز جهت پخت و پز را پوست گیری نمایید.
    • مناسب برای کندن پوست سیب زمینی
    • مناسب برای سرآشپزها
    • لایه برداری سیب زمینی و سایر سبزیجات به راحتی و بدون زحمت
    • مناسب مدل های km620، km810 و غیره
    ‎ناموجود
  30. سری اسلایسر میوه کنوود Kenwood Roto Food Cutter A948

    احتمالا شما هم گاهی با خرد کردن میوه ها و  پیاز در آشپزخانه خود با مشکل مواجه شده اید . خرد کردن این مواد با دست هم زمان بر است و هم همسانی و یک اندازه بودن مواد از بین می رود از این رو کنوود این بار به تولید محصولاتی مانند اسلایسر میوه پرداخته است . کننود با تولید دستگاهی منحصر به فرد مانند km810 تمامی دستگاه های مورد نیاز شما را در یک جا جمع کرده است و برای استفاده از هر کدام از قابلیت های این دستگاه باید لوازم ضروری و جانبی ان را تهیه نماید. برای خرد کردن میوه ها و سبزی، آجیل، سیر و پیاز و همچنین سیب زمینی نیز باید سری مورد نیاز ان را تهیه کنید و به دستگاه وصل نمایید. روش خرد کردن در این دستگاه به علایق و سلیقه فرد کاربر بستگی دارد که مواد مورد نظر به صورت خلال یا حلقه ای باشند. پس این دستگاه کار شما را بسیار راحت می کند و به وسیله قسمت بسیار مناسب خود این امکان را به کاربران می دهد تا هر فردی بتواند از  این دستگاه در آشپزخانه خود داشته باشد .این دستگاه قادر به برش دادن انواع مواد غذایی مانند پنیر یا شکلات می باشد که می توان برش های ضخیم یا نازک را برای آن انتخاب کرد .سری های مختلفی که برای این دستگاه تعین شده اند امکان انتخاب و تنوع بیشتری را در برش مواد غذایی و میوه ها برای شما فراهم می آورند .به علاوه از این دستگاه برش ، شما می توانید برای قطعه کردن گوشت نیز استفاده کنید.
    • مجهز به نازل ها به حد کافی
    • برش ریز و درشت
    • امکان برش مواد غذایی نرم مانند پنیر
    • از لوازم مربوطه به مدل های km410، km810
    ‎ناموجود
  31. دستگاه آسیاب کن کنوود KENWOOD DISINTEGRATORS AT941A

    دستگاه آسیاب یکی از محصولات برقی خانگی کارآمد و مفید می باشد که در آسیاب کردن و خرد کردن مواد از آن استفاده می شود. آسیاب های کنوود به صورت ساده دانه های گندم ، جو ، برنج و سایر حبوبات را آسیاب می کند و در تهیه کیک ، نان و انواع شیرینی ها نقش کارایی بالایی دارند. کسانی که رژیم غذایی دارند و یا به بیماری های دیابت گرفتارند می توانند با استفاده از آسیاب حرفه ای کنوود نان های خوشمزه و تازه ای را در خانه تولید کنند و سلامت جسمانی خود را افزایش دهند. کنوود یک سری از محصولات پیشرفته را وارد بازار کرده است که می تواند چند کار را انجام دهد. برای استفاده از آسیاب حرفه ای کنوود می توان از لوازم جانبی A941 استفاده کرد. همچنین جهت تنظیم میزان درشت و ریزی مواد خرد شده بر روی بدنه لوازم جانبی A941 قسمتی وجود دارد که در اندازه مواد خرد شده را در 6 اندازه تعیین می کند. لوازم جانبی A941 به یک ظرف مواد غذایی با ظرفیت بالا مجهز شده است که حبوبات زیادی را به راحتی در خود جای می دهد. ظرفیت و گنجایش این کاسه بسیار زیاد است و شما می توانید مواد غذایی زیادی را به صورت یکجا در آن قرار دهید تا وارد بخش آسیاب شود. جهت شستشوی کاسه می توان ظرف را به راحتی از دستگاه آسیاب جدا کرد و با دست یا با ماشین ظرفشویی به راحتی شستشو داد. این لوازم جانبی A941 آسیاب را می توان برای پودر و آسیاب کردن انواع مواد سفت و نرم استفاده کرد. این محصول از کارایی و کیفیت بالایی برخوردار است و برای تهیه آرد نان ، کیک ، شیرینی می توان از آن استفاده کرد. همچنین درست کردن انواع مکمل های غذایی برای بچه ها با استفاده از این دستگاه بسیار راحت و آسان قابل انجام است. برای درست کردن غذای حریره بادام و سایر غذاهای دیگر بچه می توانید بادام های درشت و پاک شده را در دستگاه قرار داد و به پودر آن در مدت زمان کوتاهی دسترسی داشته باشید. شما می توانید لوازم جانبی آسیاب ای 941 کنوود را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه بانه مارکت خریداری کنید و آن را جلو درب منزل تحویل بگیرید.
    • دارای 6 تنظیمات مختلف سنگ زنی از ریز تا درشت  
    • استفاده راحت و آسان با قابلیت شستشو توسط ماشین ظرفشویی
    • مناسب برای سنگ زنی گندم، جو، برنج، ذرت و ...
    • قابل استفاده برای تهیه انواع آرد جهت پخت انواع نان، کیک، ماکارونی
    • آسیاب و خرد کردن 75 گرم بر دقیقه
    • ساخته شده از مواد با کیفیت و مستحکم
    • آسیاب کردن انواع حبوبات سفت به صورت سریع و راحت
       
    ‎ناموجود
  32. آب مرکبات گیر کنوود KENWOOD CITRUS JUICERS A995

    آبمیوه گیری مرکبات یکی از محصولاتی است که امکان گرفتن آب انواع میوه های مانند لیمو و پرتقال را فراهم کرده و در مدت زمان کمی حجم بالایی از آب این میوه را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. شرکت کنوود یکی از معتبر ترین برندها را در تولید تمامی وسایل آشپزخانه به خود اختصاص داده است که از جمله می توان به آب مرکبات گیر آن با مدل نامبر، ای995 اشاره کرده که بیشترین کیفیت را در عملکرد به خود اختصاص داده است. بنابراین با تهیه این محصول می توانید هم اکنون آن را برای انواع مصارف خانگی و یا در تمامی کافی شاپ های مدرن و پیشرفته از آن استفاده کرد بدون آنکه نیاز به صرف هزینه های اضافی جهت خریداری آبمیوه های صنعتی و نامناسب باشد. آبمیوه گیری مرکبات Kenwood A995 مجهز به درپوشی فوق العاده با بدنه ای مقاوم در برابر آسیب های احتمالی می باشد که می توانید آن را به طور مداوم هر زمان از شبانه روز مورد استفاده قرار داده بدون آنکه صدای زیادی از آن برخاسته شود. از دیگر خواص آبمیوه گیری کنوود A995 می توان به کیفیت بالای آن در هنگام عملکرد اشاره کرد که به شما امکان می دهد تا از پالپ و فیبر موجود در میوه ها استفاده کرده و آبمیوه ای سالم و گوارا را بنوشید. این محصول از بهترین کیفیت با مقاوم ترین مواد صنعتی ساخته شده که در برابر هر گونه ضربه و حتی فشار نیز داوم می آورد و بسیار ایمن تر از مدل های قدیمی عرضه شده است.
     
    • آب مرکبات گیر با طراحی ایمن
    • مجهز به صافی دانه گیر
    • مناسب برای همه نوع میوه های خانواده مرکبات
    • مجهز به یک دسته
    • دهانه خروجی مناسب
    ‎ناموجود
  33. غذاساز چند منظوره کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR KM410

    دستگاه ها و وسایلی که ما روزانه در آشپزخانه خود از آن ها استفاده می کنیم باعث می شوند تا کار ما راحت تر شود به ویژه آشپزخانه های مدرن امروزی که به همراه تمامی وسایل مورد نیاز برقی و دستی برای پخت و تهیه انواع غذاها و شیرینی ها مجهز شده اند . کنوود همگام با برندهای موفق و معروف دنیا لوازم برقی زیادی را برای آشپزخانه های شما تولید کرده است که این لوازم شامل همزن ها ، مخلوط کن ها و همچنین زود پز ها و انواع قابلمه ها می باشند. این بار ما به معرفی همزن و مخلوط کن KM-410 می پردازیم . این دستگاه با قابلیت چند کاره و بدنه تمام فلزی می تواند بهترین دستیار شما در اشپزخانه باشد . هم زدن مواد کیک و مخلوط کردن انواع میوه ها برای تهیه بستنی با این دستگاه امکان پذیر می باشد . موتور 750 وات این دستگاه کنوود به همراه سرعت های متفاوت و حالت پلاس کمک می کند تا دستگاه ها کاربردهای مختلف خود را برای مواد مختلف نشان دهد . این موتور با قدرت بالا و سر و صدای کم از کارامد ترین اجزای این دستگاه است. موادی که شما در اختیار این دستگاه قرار می دهید در یک کاسه 4.6 لیتری ادغام کرده و هم می زند که در این حالت شما می توانید درب کاسه را بر روی ان قرار دهید تا  از ریخت و پاس مواد به بیرون و اطراف دستگاه جلوگیری شود .این موتور دارای یک قسمت برای نگهداری مخلوط کن می باشد که توسط یک قاب پوشانده شده است .
    • میکسر با بدنه فلزی و محکم
    • موتور 750 وات و کم سر و صدا
    • کاسه فولاد ضد زنگ
    • مخلوط کن 1.2 لیتری
    • سرعت متغییر و حالت پالس
    • پایه برای ثبات دستگاه
    • درب شفاف برای کاسه همزن
    ‎ناموجود
  34. محفظه آسیاب چند کاره کنوودKENWOOD MULTI MILL A938A

    آسیاب چند کاره کنوود با مدل، ای 938 ای یکی از لوازم مناسب برای منحصر به فرد برای تمامی آشپزخانه ها می باشد که می توانید آن را سفارش داده و متناسب با کارایی های ویژه ای که دارد مورد استفاده قرار دهید. این آسیاب فوق العاده برای خرد کردن انواع مواد غذایی و دانه های خوراکی مورد استفاده قرار دهید. طوری که در مدت زمان کوتاهی حجم بیشتری از انواع مواد را آسیاب کرده بدون آنکه میزان مصرف را افزایش داده و یا محدودیتی در اجرای عملکرد آن به وجود بیاورد. این محفظه آسیاب چند کاره ای 938 ای کنوود دارای طراحی فوق العاده مستحکم با درپوش پلاستیکی ایمن جهت قرار دادن آن بر روی بدنه اصلی می باشد تا از پاشیدن مواد در هنگام آسیاب جلوگیری کرده و شرایطی ایمن را در هنگام عملکرد ارائه دهد. از این محصول می توان برای خرد و آسیاب کردن انواع دانه های روغنی مورد استفاده قرار داد و آن را برای تهیه انواع شیرینی و غذاهای خوشمزه به کار ببرید. علاوه بر این محفظه آسیاب A938A کنوود در مقایسه با سایر مدل های قدیمی بیشترین سطح کیفیت را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد. این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی است که می توانید آن را تهیه کرده و به راحتی در خانه مورد استفاده قرار دهید.  
     
    • آسیاب منحصر به فرد با طراحی ایمن
    • دارای عملکرد عالی
    • مناسب برای خرد کردن
    • دارای سه درپوش شیشه ای
    ‎ناموجود
  35. محفظه خردکن کنوود Kenwood Chopper AT980

    توقعات اشخاص امروزی به ویژه جوانان انسان را وادار به استفاده از کالاهایی می نماید که کار را بسیار راحت نماید. پختن غذا یکی از اصلی ترین معضلات جامعه امروزی به شمار می رود مخصوصاً که خانم ها نیز پا به پای آقایان کار می کنند. تمامی لوازم آشپزخانه بسیار کاربری می باشند که از هر کدام یک برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مهمترین اجزای هر آشپزخانه که به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرد لوازمی همچون انواع مخلوط کن ها  می باشند که با ورود آنها به بازار رونق بسیار خوبی به خود گرفتند. به دلایل مختلفی زمان زیادی بیرون از منزل می باشید و هنگام برگشتن حوصله غذا درست کردن را نخواهید داشت. برای حل این گونه مشکلات شما نیاز به نوعی دستگاه دارید که در زمان بسیار کمی کار مورد نظر را برای شما انجام دهد. پکیجی کامل و متفاوت را به وسیله سری مخلوط کن به خوبی تجربه نمایید. مخلوط کن  کنوود ای تی980 همراه با چند قابلیتی آن امکان چند نوع تابع مختلف را به صورت همزمان برای شما به وجود می آورد. مخلوط کن  کنوود با قابلیت مخلوط کردن مواد این امکان را به شما می دهد تا به وسیله آن هر نوع ماده غذایی را با هم مخلوط نمایید. همچنین تابع خرد کن از دیگر ویژگی های مخلوط کن  کنوود به شمار می روند. همراه با جنس پلاستیکی مخلوط کن  کنوود تمامی مراحل آن را به خوبی دنبال نمایید. جنس تیغه های موجود بر روی مخلوط کن  کنوود قابلیت خرد نمودن هر نوع ماده سفتی را در اختیار قرار می دهد. لذت آشپزی را به وسیله مخلوط کن  کنوود تجربه کنید.   
    • طراحی مناسب و جمع و جور
    • جنس پلاستیکی
    • تیغه فولاد ضد زنگ
    • تعداد تیغه های 3 قطعه
    • تراشه و درشت
    • نوارهای ایمن
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 246 تا 280 از مجموع 315 تا